رواية تملك الادهم ادهم وعشق كاملة جميع الفصول بقلم اميرة محمد

رواية تملك الادهم ادهم وعشق كاملة جميع الفصول بقلم اميرة محمد

رواية تملك الادهم ادهم وعشق كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة اميرة محمد رواية تملك الادهم ادهم وعشق كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية تملك الادهم ادهم وعشق كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية تملك الادهم ادهم وعشق كاملة جميع الفصول

رواية تملك الادهم ادهم وعشق كاملة جميع الفصول بقلم اميرة محمد

رواية تملك الادهم ادهم وعشق كاملة جميع الفصول

نبدء في بيت جميل حوليه ارض كبيره واسعه كلها من خيرات الله من الخضروات في محافظه بني سويف ندخل جوه البيت ست جميله رغم كبر سنها بس لسه جميله

(خديجه) خالة عشق سنها ٥٧ سنه عندها اولادها كلهم كل حياتها حنونه جدا بس شخصيتها قويه

(نهي) اخت البطل ١٨ سنه في سن عشق وصديقتها الوحيده وبتحب عشق جدا وبتكره مرات اخوها وتتمني انه اخوها يحب عشق

(احمد) اخو البطل الصغير ٢٥ سنه مرح جدا يعتبر عشق اختو زي نهي بالظبط وصديق عشق الوحيد للي بيتكلم معاها في كل الي جواه لان اسراروا كلها معاها هي

(صفاء) مرات ادهم  شخصيه حقدوه بتحقد علي عشق وبتغير منها ومن جمالها انتهزيه وبتحب الفلوس جدا ومتجوزه ادهم عشان فلوسه
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺  
(داخل غرفه بطلتنا)

نجد عشق نائمه بهدوء ودخلت عليا نهي وقالت بزهق:
(ياربي ياعشق انتي لسه نايمه اوووف انتي يابنتي باندا نايمه نفسي يوم تصحي من غير ما  اصحيكي واتعب)

لم ترد عليها عشق فقلت بغيظ:
( تمام انا عرفت هعمل ايه)

اخذت كوب من المياه ورشه في وش عشق الذي انتفضت بخضه

عشق بصراخ :
(اهاااا بغرااااق حد يلحقني يا ناس اوووف عليكي يانهي في حد يصحي حد كده حرم عليكي خضتيني يا شيخه)

نهي بضحك:
(ايه يا بنتي كل يوم تتعبيني معاكي عشان تصحي قومي بقي ورانا مذاكره ودورس كتير وبعدين الرقه ايه الرقه الي انتي فيها دي والله انا لو راجل كان زماني اتجوزتك انا بحس اني جعفر جنبك يابنتي)

ضحكت عشق علي كلامها وقالت بضحك :
(والله طيب اسكتي شويه معلش هغير وهاجي هو يعني ابيه نزل علي اافطار ولا لسه)

نهي بحنان:
(لسه ياعشق ومتزعليش ياعشق من ابيه انتي عارفه انه طيب والله بس مش عارفه ايه الي غيروا من نحيتك وبقي بعيد عنك بيعاملك ببرود وقسوه كده ليه)

عشق :
(انتي بتقولي ايه انا مستحيل ازعل من ابيه مهمه يعمل انا بس نفسي اعرف انا عملت ايه يخليه يبعد عني ويبقي كده قاسي عليا اخر مره من ٣ سنين كان مسافر للجيش وكان كويس وبيهزر معايا وبعد ما جاه كان متصاب حالتو كانت واحشه وبعدها ساب الجيش وبقيت انا بذات الي بيعاملني بقسوه وبعدها اتجوز  صفاء يلا ربنا يهديه لينا ويرجع ابيه الي اعرفوا انزلي انتي يانهي وانا نغير وهاجي وراكي)

رحلت نهي وتنهدت عشق بهدوء ونهضت لكي تبدل ملابسها

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺  
(في الاسفل)

كان يجلس ادهم مع عائلته علي سفرت الافطار فقال ادهم ببرود :
(فين نهي والباقي عشان يفطروا)

خديجه :
(نهي بتصحي عشق ونازلين دلوقتى واحمد نزل ومراتك فين منزلتش يعني)

ادهم ببرود:
(عند ابوها اتخانقنا ومشيت)

خديجه :
(ليه كده يابني بس هتفضل كده لحد امتا يابني مراتك بتكره البت وبتحقد عليها برضوا غصب عنها مافيش واحده تستحمل انه جوزها يكون في حضنها غصب عنه وكمان بينطق اسم واحده تانيه غيرها وبيتخيلها هي)

ادهم :
( طب اعمل ايه مش قادر اقرب منها واعيش معها سعيد ولا  قادر علي البعد وفي نفس الوقت مقدرش اظلمها معايا واحد زي كبير عليها لو اتجوزت بدري كان زمان مخلف قدها وكمان انتي عارفه اللي عندي هدمرها مش هتستحملني انا مراتي مفيش اي حب ليها عندي غير موده وبس وبتستحملني بالعافيه مابالك بقي  بعشقي بسكوتي هتستحمل مستحيل تستحمل ياامي عايزاني ادمر بنوتي الي كبرت قدامي ومستحيل تكون لحد او اي راجل لاني مش هستحمل هموت بعدها وفي نفس الوقت مش بايدي قلبي الي بينطق اسمها لانه بيبقي احساسه اني بخون عشقه انا بتعذب كل يوم وهي قدامي مفيش فايدي اي حاجه غير اني اقسي عليها غصب عني يا امي)

اتي صوت من خلفهم وهو يقول باستغراب:
(يعني ايه غصب عنك ياابيه )

(يتبع)
غصب عنك ايه ياأبيه
ادهم : مافيش حوار كده كنت بتكلم فيه انا وماما قعدي افطري اتاخرتو اوووي انهارده وانا عندي شغل كتير ومش فاضي وكمان مسافر القاهره عندي شغل في الشركه هناك كتير

نهي: اممم أبيه انت ليه مصمم انك بتكلم اطفال صغيره للي انت ربيتهم احنا كبرنا ونقدر نفهم كويس بس سوال واحد ياأبيه انت ليه بتعامل عشق كده مع ان عشق دي مكانش حد

يقدر يقرب منها ابدا وكانت طول الوقت معاك كنت مسئول عنها في كل حاجه ومره واحده بقيت قاسي عليها وانت

عارف عشق حساسه وللي بيجنني انك تقسي عليها ونفس الوقت مهتم بكل تفاصيل حياتها حيرتني ومش عارفه انت ليه بتعمل كده انت بتحاول تدري عننا وجع جواك 

ادهم : وانا لاخر مره هقولك يانهي مالكيش دعوه بعامل عشق زاي تمام موضوع انتهي اها ماما بعد اذنك ممنوع عشق تخرج من البيت

المدرسين هييجو هنا ليهم زاي العاده تمام يلا سلام انا همشي علي الشغل لسه هيمشي شاف  عشقي نزله في نفسه بيتكلم  يالله الصبر قلبي هيقف كل ما اشوفك يانبض قلبي لازم امشي قبل ما اتهور

عشق :صباح الخير ياابيه صباح الخير ياماما معلش اتاخرت عليكم أبيه هو ممكن بعد اذنك اخرج اتمشي انا ونهي بره في الجنينه والارض شويه

ادهم :تخرجي تتمشي اممم تمام بس في الجنينه بس لو بان  منك شعره ماتلوميش غير نفسك وهي ربع ساعه وتتدخلو مفهوم
1

عشق : أبيه انا بستاذنك عشان اخرج الجنينه بس انا بجد تعبت وزهقت من السجن ده حرام نفسي اخرج زاي البنات كل حاجه ممنوع اخرج ممنوع دروس بره ممنوع اوووف بقي

خديجه :عشق ياحبيبتي انتي بتقولي ايه ادهم بس بيخاف عليكم وبعدين ده اخوكي الكبير لازم تسعمو كلامو معلش ياأدهم يابني هي مش قصدها تلقيها مطغوضه بس من المذاكره
+

ادهم : معلش ماما سابيها تتكلم اها قولي كنتي بتقولي ايه اها عايزه تخرجي وتطلعي من البيت
زهقتي وتعبتي طب ده للي عندي ياعشق ومافيش غيرو وليكي انتي بذات مافيش خروج تمام موضوع اتنهي سلام

عشق :اوووف بقي ايه ده كل حاجه ممنوع ولاه هو ليه كده ياخالتو طيب عند فيه بقي انا هخرج ويوريني هيعملي ايه اذا كان هو عنيد فانا تربيته واعند منه

عدي يومين مافيش غير ادهم سافر القاهر وعشق خرجت من غيرما تقول لادهم  عند فيه ونهي ومامتها خايفين من رد فعل ادهم لما يعرف ومرات ادهم رجعت البيت

صفاء: مساء الخير ازيكم ياجماعه ايه ده عشق انتي هنا كويس انك موجوده عشان عايزكم في موضوع بخصوص عشق 

خديجه :موضوع ايه ده ان شاء الله ياحبيتي خير للي بخصوص عشق

نهي :وانتي بقي للي هتتكلمي في موضوع لعشق هههه والله غريبه ربنا يستر

صفاء بغيظ: ايوه طبعا دي عشق دي زاي اختي الصغير بظبط بس بصراحه اخويه مروان انتي عارفه انو وحيد ماما وبابا وكمان طول الوقت بيسال علي عشق وهيموت عليها

وبصراحه ياماما هو عايز ييجي يتقدم وبعدين عشق كبرت عروسه حلوه واكيد مش هتلقي احسن من مروان وهو معندوش مانع تكمل درسه خالص بعد الجواز 
+

نعم عريس ومروان اخوكي ده انا اقتلو

ايه هيحصل انتظروني نعرف مع بعض يارررب يعجبكم ومعلش لو في خطا في كتابه
نعم عريس مين ده مروان اخوكي ده انا قتلوا

صفاء:ايه للي انت بتقولو ده ياأحمد تقتل مين اخويا وهي هتلقي فين احسن من اخويا يتجوزها دي الف وحده تتمناه

وبعدين كفايه انه هيتجوزها وهي يتيمه لاب ولاه ام مين لليط هيتجوزها وهي مالهش اهل فتتجوز اخويا اهو لقيت احد اتجوزها وكمان مش هتفضل العمر كله عايشه معنا

عشق بدموع :لو سمحتي كفايه كده اولا محدش بيختار نفسه يبقي يتيم ام واب ولاه بيختار اهله وبعدين لو انا تقيله اوووي كده قوله لابيه لو وافق وشايف انو خلص تعب من مسئوليتي انا همشي وريحكم بس مستحيل اتجوز بعد اذنكم

احمد :اولا انتي زاي تتكلمي كده مع عشق اخوكي انتي للي الف واحده تتمناها ده صايع وبتاع بنات ومين دي للي يتيمه اختي مش يتيمه انا اخوها ودي امها ودي اختها وده بيتها

قبلنا كلنا وكمان عشق مش ملحقين علي للي بيتقدمو ليها لدرجه انو أدهم مش بيرضي يخليها تخرج وانا ليا كلام مع أدهم واول واخر مره تتكلمي مع عشق كده تصبحو علي خير

صفاء :هو زاي يكلمني كده انا مرات اخوه الكبير طيب هنشوف
1

نهي :بقولك ايه لو قربتي من عشق وتكلمتي كده تاني معها صدقيني مش هيحصلك كويس

طلعت عشق علي اوضتها عيطت جامد وسمعت صوت عربيه أدهم جريت علي سرير وعملت نفسها نايمه دخل اوضتها يطمن عليها وهي نايمه شاف الدموع علي خدها ولقي عنيها بترمش عرف انها صاحيه

ادهم :عشق انا عارف انك صاحيه ايه دموع دي انتي فيكي حاجه بتوجعك

عشق قامت بدموع قعدت : ابيه هو ممكن اسالك سوال هو انا حمل عليك وتعبت مني عشان كده بتعاملني وحش وبعدت عني انا ممكن امشي ياأيبه لو يعني حضرتك تعبت من مسئوليتي همشي بس عشان خاطري لو انا لسه شويه صغيرين زاي زمان  بنوتك بلاش تجوزني لمروان

ادهم بغضب وغيره وجنون شدها من شعرها عليه :نعم ياروح امك تمشي تروحي فين ومين للي قالك الكلام الاهبل ده اني انا  تعب من مسئوليتك اها انتي بنت قلبي وحياتي

وهتفضلي طول عمرك معايا وتاني مره لو نطقتي اسم راجل تاني غيري علي لسانك والله يا  عشق هقطعو ليكي بجد وومستحيل تتجوزي او تكوني لاي راجل انتي ملك واحد بس انتي فاهمه

عشق بوجع في شعرها :اها ابيه شعري سبني انا اسفه خالص طيب ممكن تخليني اشتغل

ادهم بجنون اكبر :قولت لاه انتي عايزه تخرجي وتروحي وتيجي لاه البيت ده بيتك مكانك لما ابقي اموت  ابقي اشتغلي في نفسو بيتكلم مااظنش حتي لو موت هاخدك معايا انتي ملكي وبتاعتي انا وبس  تصبحي علي خير
2

طلع ادهم قابل احمد وحكلو للي حصل وراح بغضب علي جناحه
ادهم بغضب دخل ومسكها من شعرها بقوه :انتي تعملي كده واخوكي عايز  يتجوز عشق انتي فاكره كده هتبعدي عشق عني  دي ملكي انا  وللي يقرب من ملكي وعشقي بموتي الاول قبلها انتي فاهمه تاني حاجه قسمنا بالله ان  محترمتي نفسك مع عشق لتروحي لبيت ابوكي وما ترجعي تاني فاهمه وعشق بنتي انا هي مش يتيمه مفهوم غوري

صفاء بغيظ وحقد وكره :انت ايه مش بتحس مش كفايه اني مستحمله لي انت فيه وكمان كل مره تبقي معايا تنادي باسمها لحد ما قرفت منك وانا بقولك اهو ياادهم لو عشق ما اتجوزتش اخويا في خلال الاسبوع ده هقول علي سرك لاخوتك ولحبيبت القلب  وشوف هي هتوافق بعد ما تعرف للي عندك ههه ولاه هتهرب منك وتتجوز اخويا

ادهم :انتي بتهدديني اهههههه بجد قولي مستنايه ايه ولاه يهمني كل حاجه في الكون ما تهمنيش غير عشقي ومين دي للي تهرب مستحيل لأنها ليا ملكي انا وقبل ما يتكتب اسمها علي راجل غيري هيكون ميت

صفاء بغيظ وجشع  اكتر :اها هقولهم انه اخوكم كبير ياحرم ميقدرش يعيش حياه زوجيه زاي اي حد عشان في الجيش اتصاب واتسجن عند العدو وتعذب وحقنوه بحقن كميايئه

بدرجه كبير خليته بقي مش انسان طبيعي لو قرب من بنت يموتها من قوته حتي انا اخر معايا نص العلاقه بيعد لانو بيغمي عليا واكيد بقي حبيبت قلب هتخاف زاي العاده

وهتوافق علي مروان مش عايزها تتجوز تماما بكره تحولي نص مليون جنيه علي حسابي وانا مش هتكلم هالغي موضوع مروان ومتقدرش تموته لأن سرك معايا
+

ادهم :...............
ادهم :ههههه نص مليون جنيه طيب انا بقي عايزك تنزلي وتقوليلهم ولاه قولك انا هقولهم ايه رايك احنا مش هنضحك علي بعض انتي كل للي يهمك انك متجوزه واحد معها فلوس مش حبا فيا انتي اهم حاجه عندك المستوي راقي لي انتي فيه فلوس والمجوهرات وبس واخر الكلام ابعدي عن عشق ياصفاء وموضوع مروان لو اتفتح تاني هتخرجي من البيت ده مش هترجعي تاني وسبها وطلع من جناح كله

صفاء بغيظ وحقد:طيب يا أدهم انا تتهددني ياادهم وعشان مين حتت البت  دي انا ابقي هوريكم انا هعملكم ايه في عشق ما خليتك تتطردها بنفسك هنشوف ياانا ياعشق

خلص اليوم وجميع نام بس طبعا عاشقنا معرفوش طعم للنوم لان قلوب ليس عليها سلطان والعشق متحكم فيهم هي واقفه في البلكونه شايفه هو اقعد تحت وباين علي انه مضايق ومخنوق

عشق بتكلم نفسها:اها ياحبيبي نفسي اشيل عنك للي خناقك نفسي ترجع ادهم بتاع زمان كان معايا وضحكتك مش بتفرق وشك لدرجه دي بتحبها مش هاين عليا اشوفك تعبان كده ياريت لو تحس بيا وبحبي وعشقي ليك هيكفيني انا وانت مش عايزه غير انك تحس بيا بس انت هتفضل طول عمرك شايفني البنوته صغيره للي ربيتها ياررررب خفف وجع قلبه وديله سعاده الدنيا كلها

يوم جديد شمس طلعها جميله ونلقي الردايو بيغني زاي كل صباح ياحلو صبح ياحلو طل ونلقي بطلنا الجميل صحي من نوم ونزل يعمل تمرينه زاي كل يوم وخلص ادهم تمرينه ودخل البيت

ادهم :صباح الخير ياماما عامله ايه اخدتي دواء الضغط ولاه نسيتي زاي العاده بلاش ياماما تهملي في دواء بذات

خديجه :صباحك فل يابني الحمدلله بخير ياحبيبي طول ما انتو بخير وحوليا ربنا يحرمني منكم واخدت الدواء يا حبيبي متقلقش اطلع انت غير وتعال عشان الفطار خلص

طلع ادهم علي السلم وهو معدي لقي اوضه عشق بابها مفتوح وعشق نايمه بطريقتها المضحكه اول شافها ضحك علي منظر نومها بس نار ولعت في قلبه قبل جسمه وهو شايفها نايمه بلبس نوم مبين جسمها وتفاصيل جسمها الفاتن زاي هي تنام كده هل كل يوم بنتام كده ونهي بتصحيها وكمان الباب مفتوح ممكن احمد يشوفها غيرته عليها نار قفل باب عليها ومشي علي جناحه بغضب

ادهم دخل ياخد شاور واقف تحت دش وبيفكر في عشق بيكلم نفسه :اها ياعشق زاي كبرتي كده كل يوم بعشقك اكتر بقيت مجنون وزاي تنامي كده ونهي تشوفك وماما والباب مفتوح ممكن حد من خدم واحمد يشوفك انا هعلمك الادب علي لبسك ده محدش يشوفك بيه غيري
+

خلص ونزل لقي امه واحمد ونهي ومراته علي السفره وسال علي عشق واقعد علي اول كرسي علي سفره وعلي اليمين أمه واحمد ونهي وعلي شمال صفاء مراته
عشق صحيت من نوم تعبانه لانها نامت نوم قليل بس لازم تنزل وراها مذاكره كتير وهي عندها حلم انها تبقي دكتوره وتحقق حملها اخدت شاور وغيرت لبسها ونزلت السلم

عشق :صباح الخير يامامتي وصحبت عليهم كلهم وقعدت جنب نهي وبدت تفطر اكلتها المفضله علي فطار تسوست ومربي توت للي بتعشقها نسكافيه بتاعها

عشق عندها حساسيه من بقوليات وهي مش بتحب كمان لبن او بيض

ادهم بيكلم نفسه:ياربي توته بتاكل توت وانا قولت دي بسكوته عايزه تتاكل يارب صبر متهورش عليها

خلصو فطار وادهم بدء يتكلم

ادهم :اسمعوني كويس نهي وعشق انتبهو للمذاكره كويس جدا وللي حصل امبارح ميتكررش وموضوع للي صفاء اتكلمت فيه اتقفل وانتهي عشق انتبهي للمذاكره انتي لسه صغيره وانتي بنتنا وبنت البيت ده واحنا اهلك تاني حاجه زاي تخرجي من غير ما اعرف انا قولت مافيش خروج وانتي كسرتي كلامي عقابك استيني بليل عشان هتتعقابي يلاسلام عشان عندي شغل

في نفسه واكيد بردو هتتعقابي علي شوفتك نايمه بيه الصبح وباب مفتوح كمان ياعشقي الصبر

قامت عشق ونهي طلعو سلم يذاكرو واحمد مشي علي شغله وكل واحد بدء يعمل للي وراه

عشق برعب وبخوف:نهي انتي سمعتي أبيه بيقول لما يرجع هيعاقبني انا خايفه هو بقي بيكرهني كده هيعاقبني عشان خرجت

نهي :بيكرهك ايه بس ياعشق هو بس عشان خرجتي وانتي غلطانه وانا قولتلك لاه متخرجش بصي ابقي تعالي نامي معايا في اوضتي ونام بدري قبل ما ييجي تمام يلا بس نلحق نذاكر شويه
1

في مكان تاني نلقي واحده بتدي فلوس كتير لواحد ............
عشق كانت خايفه من عقاب ادهم جدا لدرجه انها ما كانتش عارفه تركز في مذاكره كويس وطبعا لما تكون خايفه متوتره اكتر حاجه تحب تعملها انها تتكلم مع قطتها الجميله كيتي كانت هديه عيدميلادها من ادهم لانه عارف انها بتحب القطط

عشق دخلت اوضتها :اوووف ياربي اعمل ايه كيتي اممم يا قطوطي الجميل احسن حل اني اروح لنهي انام هناك اما اروح ارخم علي احمد شويه

طلعت عشق وراحت تدور علي احمد ترخم عليه لقيته قاعد في الجنينه بيتكلم في فون حبت تعمل فيه مقلب لان عشق شقيه جابت من اوضه ثعبان لعبه وربطتو وحطتو جنب

احمد وبدات تحركو براحه وشغلت الفون علي صوت الثعبان بدء احمد يسمع الصوت وقلق بدء يبص حوليه كتير اتفزع لما شاف ثعبان جنبو ويبان حقيقي فضل يصرخ ويتنطط

وطلع علي صوته مامته ونهي وصفاء في بلكونه وحظهم ان ادهم كان لسه دخل بل العربيه من شغل وهما محسوش بيه استوعب  احمد انه مقلب من ضحك عشق عليه

احمد بغيظ منها ومن المقلب : اه يا عشق الكلب مقلب تاني حرام عليكي قلبي كان هيقف والله ما هسيبك تعالي هنا 

وعشق بدات تجري واحمد وراها ومش عارف يمسكها وهي بتجري اتخبطت في ادهم اتفزعت وبصت هي واحمد لبعض

واحمد قالها بقولك ايه هما قالو الجري نص الجدعنه صح ردت لاه ده الجري دولوقت هو الجدعنه كله اجري و الاثنين جريو وبذات عشق جريت من ادهم علي اوضه نهي

دخل ادهم البيت وشاف منظرها وهي بتجري مع احمد نار ولعت في قلبه وجريت منه طلع السلم ودخل اوضتها مالقهش فيها عرف انها ياعند نهي يااحمد راح اوضه نهي

مالقش فيها حد لسه هيخرج سمع صوت كيتي من تحت السرير بص تحت السرير لقها مستخبيه منه كان غضبان منها جدا شافها تحت سرير ضحك علي طفلته المجنونه بس كتم ضحكته عشان يعقابها
ادهم :انتي بتعملي ايه هنا اطلعي يلا
عشق بخوف:ابيه انا اسفه بس والله انا كنت مخنوقه ونفسي اخرج مش هتكرر تاني

ادهم :هاتي كيتي لمده اسبوع محرومه منه وده عقابك عشان بعد كده تتعملي تسمعي كلام وبلاش عند معايا
عشق بدموع :ابيه لا ونبي بلاش كيتي مقدرش اقعد يوم من غير كيتي انا اسفه

ادهم بغيره من كيتي لانه في حضنها : قولت هاتي كيتي واشدو منها عشق عيطت جامد منه هو مستحملش دموعها مره واحده شدها من شعرها طبق علي شفايفها بشفايفه في قبله قاسيه من غيرته عليها من احمد ومن كيتي ومن

دموعها بتنزل حتي لو علي قط دول ملك ليه هو بس فضل يبوسها بلهفه واشيتاق وعشق وجنون انو اخيرا داق طعم شفايفها للي مجننها ومش قادر يبعد وعشق حاولت تبعدو

مقدرتش لانها ضعيفه بنسباله واخيرا فاق علي نفسه من خبط الباب بعد عنها وشافها مغمضه عنينها وصدرها طلع نزل بسرعه واستوعب هو عمل ايه اخد نفسه وخرج بسرعه من البيت كله

عشق بتاخد نفسها ومش مصدقه للي حصل انو ادهم باسها فرحانه انو ادهم باسها وفي نفس الوقت مش عارفه ايه للي حصل ده

ادهم مشي بل العربيه وفضل يلف طول الليل وبينائب في نفسه انو عمل كده وفي نفس الوقت طاير من فرحه لانه داق طعم شايفها بطعم التوت

ادهم وبيكلم نفسه:ايه للي انا عملته ده زاي اعمل كده هبصلها زاي تاني واكيد هتخاف مني زاي افقد سيطره علي نفسي فين بضبط النفس للي عندي بقفدو كله اقدمها اها

يارررب خليها حلالي عارف اني هظلمها بس مش قادر قلبي مش مستحمل بعدها انا بموت كل يوم وهي اقدمي  بس طعم شايفها جنان هتخليني اعشقك ايه اكتر من جنوني وهوسي بيكي ياعشقي
+

اتفاجاء فونه رن كانت مامته رد عليها اتفاجاء بتصرخ بتقولو الحق عشق ياادهم ..........
ادهم : اهدي ياامي مالها عشق انا جاي حالا في طريق وطبعا من الخوف علي عشقه كان هيعمل كام حادثه علي الطريق وكان طاير بل العربيه لما وصل شاف دكتور طالع من عندها اتجنن

ادهم بغضب وجنون وغيره:مالها عشق ومسك احمد انت زاي تجيب دكتور راجل يكشف عليها

احمد :اهدي أدهم وده مش وقته عشق كانت هتموت مننا للي اتصرفت فيه وده مش وقت  جنونك دولوقت

جري أدهم علي الدراج وشاف دم كتير علي السلم جري بسرعه علي اوضتها وفتح الباب لقي دماغها ملفوفه وفي اثر دم علي لبسها وشعرها اتجنن وجري عليها حضنها ودموعه

نزلت وهو مخبي وشه في شعرها ورقبتها وقلبه موجوع وبيموت وهو شايفها كده وبدء يهدي نفسه ولقي نهي بتبكي

جامد علي اختها وصديقتها ولقي مامته بتبكي ومسكه ايد عشق وخايفه عليها لانها بنتها وبنت اختها وحته من قلبها اهدي ياادهم يابني ان شاء الله هتبقي كويسه

ادهم :ايه للي حصل ياأمي انا سيب عشق كويسه ايه للي حصل

خديجه مامتو :والله يابني  مااعرف انا كنت في مطبخ مع مساعدين بحضر العشاء وبيشطبه المطبخ عشان كل واحد يمشي علي بيته وهي نزلت اخدت ازازه مياه ليها هي ونهي

عشان بيذكرو وهزرت معايا شويه وطلعت السلم اتفاجات انها بتصرخ طلعت اجري لقيتها وقعه علي الارض اخر السلم من تحت ودم بينزل من دماغها

ملحوظه:مامت ادهم بتقول للي بيشتغلو عندهم مساعدين مش خدامين انهم بيساعدوها تمام

أدهم :تمام اول ما تفوق هنعرف ايه للي حصل يلا ياماما قومي روحي ارتحي ونامي وانتي كمان يانهي انا هفضل جنبها

نهي :لاه ياابيه ارتح انت وانا هفضل هنا معها
أدهم :انا قولت كلامي يتنفذ انا هفضل مع عشق
أحمد :العلاج ياأدهم ودكتور بيقول هتفضل لحد  الصبح نايمه
أدهم :تمام ياأحمد يلا انت كمان روح نام

فضل أدهم مع عشق وحدهم وهو هيموت من الخوف عليها وقعد جنبها ومسك اديها وبدء يتكلم معها

أدهم بدموع وحزن في عيونه :قومي ياعشق قلبي هيقف من وجع والخوف عليكي فتحي عنيكي خليني اشوف بحر عيونك قومي ياقطتي الصغيره مش كنتي دايما تتضايقي

اما قولك كده يلا قومي وضايقي وتعصبي عليا واجري واتنتططي بس معايا انا وبس قومي حياه أدهم كلها

فضل أدهم قاعد معها طول الليل وبدات تتطلع شمس يوم جديد وبدات عشق تفوق وصحيت بدت تحس بوجع بدماغها جامد ورجلها بدت تبكي وأدهم كان في بلكونه سمع صوتها دخل جري عندها وفرح لما صحيت واخدها في حضنو ولما بعد شافها بتبكي من وجع
+

أدهم :عشق حبيبي انتي صحيتي الحمدلله ايه ده مالك اهدي ياحبيبي قولولي مالك
عشق بوجع :أبيه رجلي مش قادره ودماغي اها هموت من وجع
رفع ادهم المفرش السرير من عليها لقي رجلها ورمه جامد راح جاب اسدل ولبسه ليها وشالها وجري بيها نزل السلم وركب العربيه وجري بيها علي المستشقي

دخل بسرعه وممرض جابله تورلي رفض فضل شايلها ودخل بيها اوضه الكشف وجاها دكتور هو رفض زعق انا قولت عايز دكتوره عظام ودكتوره تشوف الجرح للي في دماغها دخلت دكتوره واخدتها علي اشاعه

الدكتوره طلعت لادهم تقوله حاله عشق بس عجباها الوسيم للي اقدمها وتكلمت هي  بتتصنع الرقه:لو سمحت انت مع مريضه للي جوه عندها كسر في رجلها ولازم تتجبس وممنوع طبعا تقف عليها بس هي بتبكي مش قادرين عليها نعملها الجبس

أدهم :كسر طيب لازم ادخلها وانتو شوف شغلكم المهم عندي متحسش بوجع

دخل أدهم لعشق اخدها في حضنه ومسح دموعها اهدي مش عايز دموع دي تاني انا بنوتي الجميله قويه دولوقت بنوتي حلوه هتسمك ايدي مش هتحسي بوجع وغمضي

عينك يلا بدء يخلي دكتوره تعملها الجبس وهو واخدها في حضنه هو نفسه نسي الدنيا هي بين ايديه واطمن قلبه انها بخير وخلصت الدكتوره لعشق راجلها وسابها تستريح شويه وهياخدها ويمشي علي البيت بس عايز يعرف هي وقعت زاي

أدهم: انتي كويسه دولوقت لسه حاسه بوجع
عشق :لاه الحمدلله الوجع بدء يخف شويه
أدهم بنظرت غموض :طيب انتي وقعتي زاي
عشق هتقوله بس اترجعت لان لو قالت هتحصل مشكله بسببها وهي مش عايزه يتوجع  : مافيش ياأيبه اتزحلقت بس وقعت

أدهم بغضب :انتي من امتي بتعرفي تتكدبي عليا انا انتي كدبه ياعشق واكبر دليل علامات الضوافر للي علي رقبتك وعلامات الاحمرار للي علي معصم ايدك يعرفني ان في حد

اعتدي عليكي بل خنق مش كده ولاه نسيتي اني كنت في الجيش واعرف للي اقدمي كويس مين للي عمل كده فيكي ردي
+

عشق بخوف ابيه ............

ايه هيحصل مع عشق هتقولو علي عمل فيها كده ولاه لا انتظروني نعرف مع بعض
عشق بخوف ودموع :يعني لو انا قولتلك هتصدقني ياأبيه
أدهم :اكيد هصدقك لانك تربيتي وانا عارفك وحفظك كويس وعارف انك مش بتعرفي تكذبي اكتر حاجه فاشله فيها هي الكذب لان قلبك ابيض يا قطتي

عشق بسعاده :ياااه ياأبيه من زمان اوووي مقوليليش يا قطتي دي رغم كنت بتغاظ منها بس فرحت لما قولتلي ياقطتي

أدهم :لو بتفرحك اوووي كده هقولها علي طول قوليلي بقي ومن غير ما تخبي مين للي عمل فيكي كده وبصراحه

عشق :انا كنت طالعه السلم ومعايا ازازه مياه واتفاجات بابله صفاء واقفه علي السلم جيت اعدي مسكتني من دراعي جامد وقالتلي اني لازم قولك اني موافقه وعايزه اتجوز

مروان اخوها وقالتلي اني بنت مش كويسه والله ياأبيه انا مش عملت ليها حاجه ومش عارفه هي قالتلي ليه كده وانا قولتها ان ابيه رفض وانا مش بفكر في موضوع ده دولوقت

المهم عندي دراستي اتفاجات بيه بتخنقني جامد لما حاولت احوش ايدها من علي رقبتي زقتني وقعت علي السلم ومحستش باي حاجه تاني بس ياأبيه ده والله كل للي حصل

أدهم بغضب :انا عارف انك صادقه بس ليه مش عايزه تقوليلي ياعشق علي حصل

عشق :عشان مش عايزه اكون سبب في مشاكل بينكم ياأبيه وبالله عليك بلاش تزعل منها خالص انا هسامحها بس المهم انت متزعلش وتتضايق

أدهم بيكلم نفسه :اها عشق قلبك ابيض بتسامحيها رغم للي عملته فيكي وعشان انا مضايقش وبس وحيات عشقي وحبي ليكي لهاخد حقك بس الصبر ياقلب أدهم

اخدها أدهم وطلع من المستشفي وهو شايلها وركب العربيه وراح البيت وكان شايلها وعشق كانت مكسوفه اوووي وشها عباره عن فرواله من كتر الخجل خلت ادهم مش قادر يبعد

عيونه من عليها دخل كانو كلهم قعدين قلقانين عليهم وعرفهم أدهم للي حصل في المستشفي وطلع السلم دخل عشق اوضتها

أدهم :ماما بعد أذنك خليهم يجيبو فطار لعشق هنا وصل الاكل وقعد مسك معلقه بنفسه واكلها وعطها علاجها وسابها بغيره من أمه انها هتبقي معها وتغيرلها ساعدها وشالها دخلها الحمام وسبها وطلع وستني بره في نار ولعت في قلبه قبل

جسمه ان امه معها هتغيرلها تشوفها وهي ملكه هو وبس لما خلصت دخل شالها وحطها علي سرير وسابها تنام وطلع هو أمه وفضلت نهي جبنها

أدهم بغضب طلع قال لامه :والله لقتلها تمد ايديها علي عشق وتحاول تموتها وتخنقها وجري علي جناحه وأمه وراه ودخل مسكها من شعرها جامد بقي انتي يازباله ياحقيره تحاولي

تموتيها ليه عملتك ايه انت ايه كميه الشر للي عندك دي ونزل عليه بقلم وراه تاني برغم انه مش بيحب يضرب ست او بنت ضدد ضرب المراه بس هي جات علي عشقه
صفاء بغل وحقد زقته :اها كنت هقتلها عارف ليه لانك بتحبها وتعشقها وانا بكرهها لانك جوزي انا وبتاعي انا وبس فيها ايه زياده عني عشان تحبها كده انا احسن واحلي منها مليون مره بتحب عيله دي هتستحملك بلي عندك ياأدهم

عارف ليه كنت هموتها عشان شوفتك وانت بتوسبها انت عمرك ما كنت معايا زاي ما انا شوفتك وانت معاها ولهفتك عليها عرفت ليه عايزه اموتها انت كل يوم بتخوني بتفكيرك فيها حتي وانت معايا

طبعا خديجه أمه كانت دخلت وسمعت كل حاجه وزعلت من أدهم انه أقرب من عشق وهي مش حلاله دي امانتها وزعلت علي صفاء لانه مش سهل علي اي ست تشوف جوزها مع

واحده تانيه رغم انها حاولت تموت بنتها وبنت اختها ومش عايزه حياه ابنها تتخرب رغم انها عارفه ان ابنها مش مبسوط وكمان خايفه علي عشق من حقد وكره صفاء اتفاجات بي

أدهم :وانتي متلزمنيش تاني لو حاولتي تاذي او تقربي من عشق وتلمسي شعره منها هدفنك مكانك ومحدش يعرفلك مكان لاه عشق تلمي حاجتك كلها وتغوري من هنا انتي طالق ساعه زمن ماشوفكيش هنا تاني ولاه ما تلوميش غير نفسك انا بس مش عايز اوسخ ايدي بواحده زايك وسابها طلع من جناحه كله

صفاء اتفاجات وتصدمت انو طالقها وغلها حقدها زاد ومسكت فونها رنت علي رقم وقالت ليه نفذ في اسرع وقت
ولمت حاجاتها كلها وبذات فلوسها ومجوهراتها وحلفت انه هيرجعها وييجي لحد عندها يترجها ترجعله ومشيت

خديجه طلعت لابنها :بقي هي دي الامانه ياأدهم عشق انا عارفه انك بتعشقها بس يابني قربت منها وهي لسه مش حلالك حرم ياحبيبي وعارفه للي هتقوله ان قلب مش عليه حكم وسلطان بس كمان يابني مينفعش واستهدي بالله متخربش بيتك بايدك عشان غيره ست علي جوزها

أدهم :انا عارف كل للي بتقوليه بس صدقيني انا محستش بنفسي وربنا يسامحني علي عملته ويكتبها ليا تبقي حلالي لانها مستحيل هتكون لغيري عارف انها صغيره وجميله

وخايف عليه كمان من للي عندي بس بتعالج و بحاول عشان علي الاقل ابقي انسان طبيعي معاها كفايه اني اكبر منها بكتير ١٧سنه بينا كتير ياأمي تفتكري ممكن تحبني او

تشوفني حبيبها غير أبيه ادهم صفاء كفايه استكفيت اني طلقتها لولا مش عايز اوسخ ايدي بواحده زايها كنت موتها عشان لمست عشقي سلام يأأمي همشي علي شغل عندي اجتماع مهم خلي بالك من عشق ياامي

أحمد :انتي ليه مش راضيه تخليني اجي اتقدملك وانتي عارفه اني بحبك ............
1

ياتري ايه هيحصل تاني مع
عشق وأدهم
ومين للي صفاء كلمتو
ومين للي احمد بيحبها
احمد:انتي ليه مش راضيه تخليني اجي اتقدملك انا بحبك يانهله استوب نتعرف علي نهله

نهله ناصر محمود بنت جميله اوووي طيبه اوووي بس يتيمه اتربت في ملجا لما خرجت من ملجا ١٨سنه اخدتها الداده للي ربتها وعاشت معها لانها معندهاش أولاد وهي في كليه تجاره وعمرها دولوقت ٢١سنه وبتشتغل في مطعم جرسونه

نهله :اولا ما ينفعش تكلمني بطريقه دي وانا بقولك لا لان اهلك مش هيرضو بتربيه ملجاء وكمان ماليش اهل ولاه من نفس مستوي حضرتك شوف حياتك مع حد غيري وربنا يسعدك

أحمد بغضب:انتي زاي تحكمي عليا وعلي أهلي ومن غير ما تعرفينا يانهله انا بس عايز فرصه اثبتلك ان كل للي في دماغك ده غلط عن اهلي مش كل ناس زاي بعضها طب هاتي الداده منال وانا عزمكم عندنا علي الغداء يوم الجمعه ايه رايك لما تشوفي اهلي وبعدها قراري هتوفقي عليا ولاه لا ولاه  للي دماغك عن نظرت اهلي ليكي صح ولاه غلط تمام فرصه واحده

نهله بتفكير :تمام هشوف الداده بس بعدها اي كان قراري هتتقبلو تمام
أحمد بفرحه:تمام وانا واثق انك هتحبي عائلتي اوووي لانهم طيبين جدا اسيبك انا عشان الشغل خلي بالك من نفسك

نرجع لعشق تعبانه وكانت بتذاكر عايز تقوم تتدخل الحمام مش عارفه لانها كمان دايخه دخل أدهم يطمن عليها شافها بتحاول تقوم تتساند جري عليها مسكها وهي اتفاجات واتكسفت منه أبيه انت بتعمل ايه هنا
أدهم :انتي رايحه فين وزاي تقومي من علي سرير لوحدك قوليلي عايزه ايه وانا جيبهولك بلاش تقومي تاني

عشق بكسوف وشها كلو احمر زاي فرواله :انا اناااا بس ممكن تناديلي نهي او ماما

أدهم :ايوه عايزهم ليه انا موجود معاكي اهو ومش هنادي علي حد
عشق ماتكلمتش شاورت بايديها علي الحمام بكسوف وأدهم فهم وشالها ودخلها الحمام وسبها وطلع يستناها بره وبعدين دخل اخدها وشالها ونزل بيها علي سفره عشان ميعاد العشاء والعلاج لعشق وحط اللبن لعشق

عشق متقولش هشرب لبن مستحيل
أدهم يلا ياعشق اشربي وبعدها تاخدي شيكولاته دي في ثانيه شربت اللبن كله عشان شيكولاته لانها من عشاق شيكولاته بدات تاكلها شفايفها بقت كلها شيكولاته واأدهم مش قادر يشيل عنيو من علي شفايفها وافتكر طعم شفايفها وقام طلع علي جناحه قبل ما يتهور مش هيستحمل منظرها اقدمه كده كتير

وكان ادهم بيهتم بيها وبدت تنشغل في المذاكره عشان الامتحانات وكانت قلقانه ومتوتره جامد بس أدهم كان بيساعدها علي اقد ما يقدر ودخل أحمد زاي الاعصار عايز يتكلم مع عشق بس اخوه موجود هيحاول فعلا مصدق ادهم جاله فون واتشغل بيه بيتكلم في فون استغل الفرصه

أحمد وقعد جنب عشق علي سفره وبيتودود عشق :عشق بقولك انا عزمت نهله هي والداده منال يوم الجمعه وخايف اتكلم مع أدهم يتعصب عليا
عشق بسعاده لاحمد :بجد والله انا مبسوطه اوووي عشانك ربنا يسعدك يارررب
أحمد :ايوه بس خايف انه ادهم ما يوافقش وكمان هي حساسه جدا لو حست باحد مش موافق عليها هتبعدني عنها

عشق : متخافش ابيه مستحيل يرفض وبعدين انا معاك هنقعنهم ان شاء الله
1

ادهم خلص فونه شافهم بيتودود وان احمد دخل بسرعه علي عشق وبيتكلم معها نار ولعت فيه انه قعده بتتكلم مع أحمد وبتضحك هيعمل ايه في قلبه للي عايزها ليه ولواحده لان ببساطه هو عاشق مجنون وبيغير عليها من الهواء انه بيلمسها
أدهم بغيره :في ايه انتو الاثنين بتتودود في ايه وبعدين انتي مش عندك مذاكره قعده بتتكلمي وانت وقوم كده ابعد عنها خليها تذاكر اول مادخلت وانت جري علي عشق بتتكلمو في ايه

أحمد :اهدي بس ياأدهم كان في حاجه بقول عليها لعشق وانا هسيبها تذاكر

بس عشق قرارت انها تتكلم وتساعد احمد :ايه أبيه في ايه بتتعصب علينا ليه أحمد اخويا الكبير وبصراحه انا شايفه ان مافيش داعي للعصبيه دي انا اخته الصغير زايك ياأبيه مش انا بردو بنوتك للي مستحيل تكبر وشايفها طول الوقت طفله لسه بس انا كبرت ومش هفضل طوال حياتي شايفني طفله وتتحكم فيا اها وابيه بيتكلم معايا لانه بيحب وكان عايز يكلمك بس خايف منك ترفض بس وهو يكملك بقيت الموضوع وانا اسفه ياأحمد اني تكلمت في حاجه تخصك بس انا قصدي اساعدك والله نهي بعد أذنك ممكن تساعدني اروح اوضتي

أدهم بغضب وبغيره منها بيكلم نفسه عايزه تتمردي عليا ياعشق تمام ان هوريكي زاي تتمردي عليا وهوريكي زاي انك لسه طفله وانتي فعلا كبرتي ولاه لا وانا تقوليلي ياأبيه واحمد تنطقي اسمه
+

وفاجاه أدهم مشي بغضب اتجاه عشق وشالها علي كتفه وقالها انا هوريكي زاي تتكلمي كده وتعلي صوتك كمان جري بيها علي السلم ...........
ايه هيحصل مع أحمد ونهله
وايه هيحصل مع عشق وأدهم هيعمل ايه
أدهم بعد ما شال عشق علي كتفه وطلع بيها جري علي السلم ودخل اوضتها وقفل الباب بل مفتاح عليهم عشق كنت بتصرخ لخالتها ولاحمد ونهي وإنهم يلحقوها و يسيبها وكلهم جريو وراه بس قفل الباب اوضه عليهم ونزل عشق علي السرير عشان رجلها

أدهم بغضب وغيره وتملك :قولولي بقي كنتي بتقولي ايه كده اها مافيش داعي اتعصب واني اخوكي زي أحمد بس انا مش اخوكي وبطلي تقولولي ابيه دي وتاني مره تنطقي اسم اي راجل لسانك هقطعه ليكي ولاه حتي اسم اخويا انتي

فاهمه وبتقولي انك مش طفله ماهو واضح انك كبرتي عايز تتمردي عليا علي للي مربيكي علي ايديه وعارفك كويس بس قبل ما جناحك يطلع من قفصي هقصه ليكي ياعشق اها هتفضلي طول عمرك اقدمي طفله  قطعته عشق بكلامها وتمردها

عشق بتمرد عليه:بس بقي كفايه انا تعبت انت ايوه ربتني بس انا في سجن ممنوع تكلمي راجل حتي اخويا وممنوع تنامي مع نهي ومع ماما وممنوع خروج وممنوع دروس بره

البيت زاي ما انت قولت انت مش اخويا وابن خالتي وبس وياريت تروح تهتم بحياتك وترجع مراتك عشان ماأكونش انا سبب بعدكم عن بعض وبعدك عن للي بتعشقها  واها انا

كبرت بقتش الطفله للي ربيتها وأكبر دليل علي كل شويه يجيلي عريس وحضرتك بترفضه من غير ما تقولي لان دي حياتي وحقي واها خالص مش هفضل في قفصك كتير وهطلع منه قريب وهريحك مني وتقدر تعيش مع مراتك بسعاده

اتفاجات عشق بل بيمسكها من شعرها وفي ثانيه بقي فوق منها وهي تحته صرخت عشق من وجعها لشعرها

أدهم بغيره وغضب اكبر :انتي غبيه انتي في سجن تمام انتي لسه ماشوفتيش سجني ليكي ياعشق بس احب قولك انك هتفضلي في سجن ده طول عمرك وهوريكي سجني علي حق اها انت ملكي انا تكلميني انا وتنطقي اسمي انا

تبقي في حضني انا انا وبس  طليقتي انا وهي طلقنا خلاص متلزمنيش تاني ومش انتي سبب زاي ما كلمتك في فون وقالتلك انها هتقتلني وانتي صدقيتها وكل مره بتنسي مين

انا ومين للي رباكي وعارفك اها انا مش اخوكي فاهمه لان مافيش اخ بيعشق اخته انا اتصابت بلعنه عشقك من زمان ومين قال انه من حقك توفقي علي عريس انا برفض كل عريس ايوه برفضه بس بعد اعمله درس زاي عينه تيجي علي عشقي لانك ملكي انا وهتخرجي من قفصي هتخرجي بس يوم اموت انا وهاخدك معايا بردو وعايزه تريحيني منك وعايزه تتجوزي لانك كبرتي

عشق بعدم تصديق انه بيعشقها بدموع:انت بتعمل كده ليه ويعني ايه اتصابت بلعنه عشقي

أدهم :ايوه بحبك وبعشقك ومجنون ومهووس بيكي وانتي ملكي انا وبس من انتي طفله

اتفاجاء أدهم انها بتضحك وفرحانه لدرجه انها نسيت وجع شعرها للي في ايديه وحضنته من فرحتها واتصدم أكتر
عشق بدموع فرح:انت بتحبني انا من وانا طفله طب ليه سكت وماقولتليش وسبتني اتعذب وانت مع غيري وبشوفك
طول الوقت وانت معها وانا مخبيه حبي ليك وعشقي ليك جوايا قول معلش المهم عندي سعادته ايوه انا بحبك وبعشقك من وانا طفله ومش بشوف اي  راجل في عيني غيرك يعني احساسك ايه لو انا كنت مع غيرك اتفاجاءت

بيمسكها من رقبتها وطبق علي شفايفها بشفايفه في قبله كلها حب وعشق لعترفهم لبعض فضل يبوس شفايفها للي فوق وينتقل بينهم بسرعه اكتر قبله بقت  قاسيه من غيرته عليها انها تكون مع غيرو بدء يهدي يبوسها اكتر هي تحته

مش عارفه حاجه بتحرك شفايفها بجهل رغبته فيه ذات اكتر ونزل علي رقبتها بدء بيوسها بجنون اكتر مع نعومه رقبتها وبشرتها تحت شفايفه انها واخيرا بين ايديه ونسي دنيا كلها  بيطبع علي رقبتها علامات تملكه ليها بقسوه وايديه  بدات تتجرء علي جسمها يلمسها برغبه مجنونه وشهوه عاليه اتفاجاء

خديجه فضلت تخبطت علي أدهم وعشق عشان يفتح بس مافيش رد خافت علي عشق من أدهم وجنونه جريت علي اوضتها جابت نسخه من المفاتيح وفتحت الباب للي أدهم كان قفل ورمي مفتوحه جوه اوضه علي الارض بس

اتصدمت لما دخلت ولقيت ابنها غيب عن دنيا مع عشق قربت بسرعه سحبته من علي عشق ومن غير ما يستوعب رفعت ايديها وضربته بل قلم جامد لدرجه انه اتصدم من امه كور ايديه بغضب بس دي امه جري من اقدمها علي بره البيت واخد العربيه ومشي بيها

عشق كانت مكسوفه ونزلت دموعه علي أدهم وكمان لان خالتها ضربتها هي كمان زايه وقالتها تجهز نفسها عشان هتروح تقعد عند عمها كفايه عليها كده انها مش ناقصه فضيحه بسببهم بس جرحت عشق بكلام للي قالتلو وحساستها انها فعلا يتيمه لاول مره في حياتها............
خديخه خالته لعشق ضربت أدهم ابنها اقدم اخواته واقدم عشق للي قلبها وجعها علي حبيبها وهي كمان خالتها نزلت عليها ضربتها بقلم علي وشها وانها زاي تسيب نفسها لادهم كده وبدت تقولها كلام جرحها وكسرها وحساسها انها يتيمه فعلا وبذات ان الكلام ده خالتها للي هي امها للي ربتها قولته ليها

خديجه بغضب وأنفعال وخوف علي عشق من ابنها كمان ضربت عشق :سيبالو نفسك يقرب منك ويلمسك عايزه تجبيلي فضيحه وانتو اقد ذنب ده ده مش حلالك عشان يقرب منك وانا مش فهمكم ان ماينفعش وحرم شاب مش

محلل ليكي يلمسك وفهمتك انتي بذات ياعشق من وانتي بنت ١٣سنه ومافهمكي انه ممنوع احمد يلمسك او أدهم عارفه انتي كده رخيصه اقدمي واقدم نفسك بس كفايه بقي انا مش عايزه فضايح بسببكم انتي تمشي من هنا وتروحي عند عمك كفايه عليا كده وأظن اني عملت للي اقدر عليه

اخدتك وانتي طفله من عمك وربيتك وعلمتك وكل ما تكبري بشوف تعب ابني وجنونه بيكي سكت عشان امانه اختي وانا مش هستني انه يضيع مني اكتر من كده وعشان ايه عشان امانه اختي اني اربي بنتها هضحي بابني عشانك

بس انتي مش بنتي انا ربيتك وقولت مش مشكله امانه وباخد ثواب دي يتيمه لكن كفايه كده انت مش هتقعدي هنا تاني تروحي عند عمك وتبعدي لو أدهم جالك واوعي ترجعي

معه انتي فاهمه كفايه اوووي علي كده اخدت فيكي ثواب كتير كنا بنشفق عليكي نقول طفله لكن دولوقتي انتي كبرتي وتقدري تتحملي مسئوليه نفسك مش هسكت لما ابني يدمر وتجبولي الفضايح وتدمرونا كلنا معاكم

عشق بدموع وكسرت نفس وجرح من كلام خالتها :انا اسفه ياخالتو بس انا مش رخيصه انا بحب ابيه ادهم هو قالي انه بيحبني انا عارفه ان احنا غلطنا بس ماكنتيش ضربتي ابيه

أدهم وحاضر ياخالتو انا همشي من هنا وهروح عند عمو للي عمرو ماسال عني ولاه يعرفني وفعلا كفايه عليكم كده بس ماكنتش اعرف اني حمل ثقيل عليكم انكم بتشفقو عليا وبتاخدو ثواب فيا لو ابيه ادهم جالي مش هرجع ومش هوريكي وشي تاني ياخالتو شكرا انك ربتيني وقعدتني في بيتك ياخالتو

خديجه :بيحبك انتي عارفه انتي عندك كام سنه ١٨ سنه هو كام ٣٥ سنه فرق ١٧ هو اقدك لو اتجوز كان زمانه معه بنت او ولد اقدك هو بس عشان رباكي وكبرتي اقدمه وبيخاف

عليكي عشان حلوه لكن انا ابني هيرجع مراته انتي عارفه ان أدهم من اكبر رجال الاعمال وفمستحيل اخليه يتجوز طفله من سن عياله وناس تتكلم عليه وبعدين لما يتجوز هيتجوز للي تناسبه يفتخر بل حسب ونسب واهلها لمي حاجاتك وروحي عند عمك مش عايزه كلام كتير كفايه اوي كده
أحمد بغضب من كلام امه :ماما ايه كلام للي بتقوليه ده عشق اختي ومش هتمشي من هنا وعشق مش يتيمه واحنا عمرنا ما كنا نشفق علي عشق وبعدين أدهم لو رجع وعرف انها مشيت هيخرب دنيا

نهي بدموع علي عشق :ماما عشق اتاسفتلك وبعدين بلاش للي بتقوليه لعشق ده عشق مش هتمشي من هنا ده بيتها مش طول عمرك بتقولي ده بيت عشق زايكم

خديجه بوجع من وجوها لانها عارفه انا كسرت بنت اختها بس أحسن ما تخسرها ويجرلها حاجه :لاه ده مش بيتها ده بيت الدسوقي بيت خالتها فمش بيتها كبرت فيها بس مش

بيتها وانتو انت ابن خالتها وانتي بنت خالتها مش اختكم وتمام مش هتمشي يبقي انا للي همشي من البيت جهزي نفسك صبح هتروحي لعمك لو عايزينك انتي يبقي انا للي همشي كفايه اني مخلتكيش تمشي في نص الليل وسبتهم ودخلت اوضتها

أحمد بوجع علي بيحصل:عشق انتي ارتحي دولوقت وماما بس هتهدي وصدقيني هترجع عن للي بتقوله ماما بس عشان مضايقه من للي حصل بينكم ماشي يلا تصبحي علي الخير

نهي بدموع:عشق متزعليش من ماما اقولك تعالي نامي معايا وماما زاي أحمد قال وهتهدي وهي للي هتقولك خليكي ااصبح هتشوفي مش هترضي تخليكي تمشي

عشق بدموع وعياط :لاه يانهي انا مش زعلانه من خالته دي مهمه كان امي للي ربتني وعارفه انها زعلانه ومضايقه لاننا غلطنا بس للي مكنتش اعرفه اني حمل عليها واني مجرد امانه اختها وانها بتشفق عليا وبتاخد فيا ثواب علي عموم متقلقيش انا كويسه يانهي روحي انتي نامي تصبحي علي خير

كلهم دخله اوضتهم وقفلو علي نفسهم زعلانين من للي حصل وأحمد زعلان من كلام مامته مع عشق وقال انه فعلا مامته مش هتوافق علي نهله لانها كمان يتيمه ومن ملجاء واما عشق بنت اختها رفضها لابنها وزعل لانها جرحت عشق

نهي زعلت علي كسرت اختها وصديقتها وزعلت علي أدهم وعلي حبهم للي مامتها مش راضيه ومش موافقه عليه مع انها مربيه عشق وعارفه اخلاقها كويس وبتدعي ربنا انه عشق وأدهم يبقو لبعض

وأدهم مشي بل العربيه ومايعرفش للي حصل مع عشقه بس علي اقد ما كان زعلان من امه بس عارف انها معها حق لانه غلط لما اقرب منها وهي مش مراته وده حرم بس كسرته وضربته اقدم حبيبته وبنته واخواته بس قلبه طاير من

السعاده انه حبيبته عشق بتحبه وبتعشقه زايه وقرر انه بعد امتحانتها هيتجوزها ومش مهم سن هو هيقدملها سعاده الدنيا وهي معها ومش هيحساسها بفرق سن بينهم وهيخليها تعشقه اكتر تبقي مجنونه بيه زايه وانه هيسافر يتعالج هيحاول مليون مره عشانها وبيقي معها طبيعي

نرجع البيت للي بقي حزين علي حصل ساعه ٥ صبح بعد الفجر نلقي عشق بتتسند وواخدت لبس ولبست بنطلون وعليها تي شيرت طويل لحد الركبه وحجابها لسه هتلبسه شافت الحلق قلعته من ودنها وحطتو في العلبه للي فيها

دهب خاتم وسلسله واسورتين كانو هديه من أدهم وأحمد وخالتها بس مش من حقها هي هتسيب كل حاجه لان هما للي جابوهم وصرفو عليها وشقفو عليها زاي ماقالت خالتها مسكت ورقه وقلم وكتبت فيها كلام كتير وسبتها جنب علبه

الدهب ومعها فون وحتي فلوس للي كانت بتحوشها من مصروفها وسبتهم مع الدهب حتي البس مااخدتش حاجه غير الطقم للي عليها٣٠٠جنيه وتقدر تروح لعمها ومتعرفش هيقبلها ولاه لا اخدت الكتب بتاعتها معها واتسندت علي نفسها ومشيت من البيت كله محدش حس بيها .........................

بس تري ايه هيحصل مع عشق
وأدهم هيعمل ايه لما يعرف
وخالتها صح ولا غلط
عشق مشيت من البيت من غير ما حد يحس بيها لانها مش هتستحمل انه خالتها تسيب بيتها وأولادها بسببها مشيت وهي مش عارفه مصيرها ايه ولاه حتي عمها هيقبلها ولاه لا كانت خايفه ومرعوبه لانها عمرها ماخرجت بره البيت وحدها

بس لازم تمشي عشان تريح خالتها من حملها وبتتمني انه أدهم يسامحها انها مشيت بعد ما عرفت انه بيعشقها متوقعتش انه يوم ما تعرف انه بيحبها وبيعشقها وتفرح

هتزعل وتتطلع من البيت للي كبرت فيه ومتوقعتش ان خالتها بذات تعمل معها كده بس خالص لازم تبعد عنهم طلعت مشيت شويه هي بتتسند عشان راجلها مكسوره متجبسه لكن راجلها تعبتها واقفت تشوف تاكسي او عربيه توصلها لحد عمها في الفيوم

كلهم قامو من نوم نزلو عشان يفطرو وأحمد نزل عشان يكلم مامته بهدوء يحاول ان عشق ما تمشيش من البيت ونزل السلم لقي مامته قعده وحدها في الصاله وفي اثر دموع علي وشها
1

أحمد بهدوء:صباح الخير يا أمي عامله ايه دولوقت
خديجه :صباح النور الحمدلله بخير يابني قولي بقي مين دي للي انت بتحبها وخايف أدهم ما يوافقش عليها
أحمد بحزن :لاه ماهو دولوقت مش خايف من ادهم انه ما يوافقش انتي للي مش هتوافقي بيها بعد للي حصل مع عشق

امه :وانت وهي مالكم بعشق بقي
أحمد :لان ظروفها نفس عشق هي كمان يتيمه مش عندها غير الداده للي ربتها في ملجاء عرفتي ليه ياأمي
خديجه : مين قال اني مش موافقه عليها طلامه انت بتحبها وعايزها والمهم انه أخلاقها كويسه وموافقه عليها

أحمد :طب طلامه موافقه علي نهله للي لسه متعرفيهش ولاه تعرف اخلاقها ايه ليه رفضه عشق لادهم للي انتي بنفسك مربيها وعارفه  اخلاقها كويس ياأمي وعايزها تسيب البيت وتمشي

خديجه:ده الاحسن ليهم أدهم وعشق مينفعوش مع بعض واحسن ان عشق تمشي عند عمها
أحمد :يأمي هتطمني علي عشق هي بعيده عنك زاي ياامي ده بيتها انتي قولتلها كلام كسرتيها محدش يستحمله ياامي

أزعلي منهم بس بلاش تمشي وأدهم مش هيوافق وهيخرب دنيا لو عشق طلعت من البيت ليه عايزه تفرقيهم يا أمي فهميني ايه بسبب رفضك لعشق تبقي مع ادهم والحب عمرو ما كان بفرق السنين بينهم

نهي صحيت وراحت لاوضه عشق تصحيها زاي ما متعوده وتتطمن عليها :دخلت اوضه لقيت السرير مترتب حتي الحمام مافيش فيه حد  اتوقعت انها نزلت
نزلت السلم  صباح الخير ايه ده اما فين عشق رد أحمد عشق ما نزلتش في اوضتها
+

نهي :لاه عشق مش فوق انا توقعت انها نزلت
خديجه بخوف تكون مشيت :بس عشق منزلتش انا قاعده من ساعه ٨ منزلتش من اوضه
طلع احمد جري علي أوضه عشق لقها فاضيه بس الهدوم موجوده كل حاجاتها موجوده مافيش غير الكتب للي مش موجوده حاول يرن عليها لقي فون بيرن اقدمه مسكه هو الورقه وعلبه الدهب ونزل لمامته

أحمد بقلق:ماما عشق مش فوق بس كل حاجاتها موجوده مافيش غير الكتب للي مش موجوده ولقيت فون و الحاجات دي والورقه دي معهم

مسكت نهي الورقه بتقرءها بصوت عالي : ماما أقصد خالتو انا اسفه اوووي لو زعلتك مني واني نزلت من نظرك وبقيت رخيصه زاي ماقولتي انا معرفش مامتي ومجربتش حنانها بس لو ماما عايشه مش هتعمل للي عملتيه معايا وتعبتي

عشاني وانا عارفه انك زعلانه مني انا طول عمري بحسد نفسي علي عائلتي للي ربنا اكرمني بيهم ومحرمنيش من حنان الام لانك امي واسفه اني بقولك امي بس معرفش أم غيرك  خوف وحنان و السند والامان الاب مع ابيه ادهم

والسند والضهر وحنان الاخ في أحمد وحنان الاخت وصديقه في نهي معرفش غيركم عائلتي بس ماكنتش اعرف اني طول عمري عايشه وانتي ياخالتو بتعتبريني شفقه وثواب علي بنت اختك اليتيمه وان احمد ونهي مش اخواتي وانهم دولوقتي بقو اولاد خالتي واني ما اشرفش اني اكون

مرات أدهم وتفتخري بيا عشان يتيمه وماليش اب وام وبنت حسب ونسب تفتخرى بيها ده بيتك ياخالتو وانا للي كنت ضيفه ثقيله عليكم فيه يبقي انا للي امشي لان ده مش بيتي زاي ما قولتي قوله لادهم اني بحبه وبعشقه وهفضل

عمري كله هعشقه هو وبس هفضل ملكه هو وبس وانا اسفه انه بسببي خالتو رفعت ايديها عليه انا بحبكم كلكم وبحبك والله ياخالتو  للي كنتي ليا أم ودولوقت بقيت يتيمه بجد وماليش لضهر ولاه السند ولاه اخ ولاه الامان والاب ولاه

اخت ولاه حبيب انا سبت كل حاجه مكانها دهب حتي الحلق قلعته عشان مااكونش اخدت حاجه مش بتاعتي والبس وفون وفلوس دي كانت مصروف للي كنت باخد سلام اسيبكم في أمان الله وحفظه

طبعا حاله للي هما فيها ما تتوصفش نهي قعدت علي الارض من العياط وبتبكي واحمد عيط علي اخته للي مش عارف هي فين بحالتها ورجلها وجعها وغضبان وزعلان من امه

ومامتهم كانت حاسه ان حد اخد روحها منها اتفاجاءو كلهم أن  أدهم كان جاه وأحمد نزل بورقه ومحدش فيهم شافه او حاسه بيه وسمع للي اتكتب دخل في صدمه ان عشق مشيت وزعق جامد وصرخ فيهم وقتها عرفه ان أدهم هيخرب الدنيا

أدهم بغضب هيحرقهم بزعيق وصرخ جامد :انتو بتقوله ايه فين عشق وزاي اصلا عشق تتطلع من غير ما تقولي وايه للي حصل يخليها تمشي من البيت ماتردو عليا عشق فين ياعشق وجري علي اوضتها بسرعه دخل مش موجوده نزل جري علي مامته فين عشق يأامي أحمد مسكه قالو اهدي ياأدهم  قاله علي للي حصل كله زعق لاول مره في وش امه

أدهم بغضب:ليه ياأمي ليه تعملي كده دي عشق بنتك وبنت اختك تجرحيها وتكسريها كده وبتمدي ايدك عليها طب رفعتي ايدك عليا مش مشكله هتقبل منك كل حاجه حتي لو

جبتي للي في رجلك وضربتيني بيه بس لحد عشق ولاه  ياأمي ده للي مش هستحمله تيجي عليها عشان يتيمه مش كفايه دنيا جات عليها واخدت منها ابوها وامها وانتي عارفه كويس انا عشق حساسه وهتتكسر وبعدين هي مالها انا شالتها وطلعت بيها

وانا للي قربت منها وهي حاولت تتدفعني بس مقدرتش عليا لاني بحبها وبعشقها ماحسيتش بنفسي وهي فحضني وبين ايدي  وانتي عارفه اني بموت فيها وبعدين مش فارق معايا

سن للي بينا ولاه فارق معايا انها بنت حسب ونسب انا عايزه هي وبس لاني بعشقها ومش هتكون ملك غيري سواء برضي او غصب هتبقي ملكي ومراتي وهتجوزها غصب عن دنيا كلها

خديجه مامته :يعني انت شايف انك ما غلطتش وان ذنب كبير  للي عملته وحرم انت بتفقد سيطره علي نفسك اقدمها هفضل لحد تدمرها وكفايه بقي مش هفضل اتفرج عليك وانت بتتدمر قدمي واسكت وبعدين تتجوز مين هتتجوز

عيله وكمان مش هنضحك علي بعض انت عارف انك لو اتجوزت عشق هدمرها انت نسيت للي عندك ومتقوليش هتتعالج لان انت عارف علاجك يابني وعلاجك هيدمرها هي وبس ..............

ياتري ايه للي هيحصل مع عشق وهتعمل ايه .....
وياتري ايه للي عند ادهم هيدمر عشق ......
ياتري هيقدر يرجع  عشق ولاه لا ........
أدهم بعد كلام أمه اضايق وزعل بس هو بذكائه وخبرته من شغله في الجيش  اتاكد وعارف واثق ان في سبب غير ده مخلي امه رفضها يتجوز عشق لانها الاول قبل جواز من صفاء حاولت معها انه يستني ويتجوز عشق عشان عارفه انه بيحبها لما اعترفها بسر اصابته بللي عندو وافقته انه يتجوز صفاء

أدهم بغضب وزعل من امه بتقول كده اقدم أحمد ونهي
ادهم :لاه ياامي منساتش للي عندي وانا مستحيل اذي عشق لاني بحبها لو بعدت عنها زمان ورفضت استني تمم ١٨ وتجوزت خوفا عليها قولت عشان اتعالج لكن للي اتجوزتها مستحملش وبردو قلبي وعقلي وحتي جسمي تفقوا عليا

و عايزينها لاني بحبها وبعشقها هي نبض قلبي لانها ببساطه من غير ما تعمل حاجه كانت طفله بريئه امتلكتني وبقيت ملكها  غصب عني تعبت  وعايزها وعايز ارتح معها وجوه حضنها ومش عايز غيرها وبعدين انتي فاجاءه كده عشق

مابقتش بنت حسب ونسب واتشرف بيها لاه يأمي عشق تشرف اي حد وانا هبقي محظوظ لانها هتبقي مراتي لان ببساطه مافيش حد زايها او انا مش شايف في الكون غيرها و هي وبس وللي عندي مخترتهوش بايدي انا لما اتصابت

ربنا للي كان عايز كده وانتي شايفاني بتعذب كل يوم اقدمك لاني مع غيرها وانها بعيدها عني قسيت عليها عشان تبعد وبعدين قبل اي حاجه هعرفها للي عندي بس للاسف ابنك مجنون ومتملك فيها مش هيسبلها فرصه قرار لانها ليا

وملكي سواء برضها او غصب عنها وطلامه عرفت انها بتعشقني بقت ملكي ومش هيهمني اي حد في الكون كله وهخليها تشوفش غيري ياامي انا هرجع عشق البيت وهتجوزها وقولي للي بتهددك العبي غيرها لاني مش

هرجعها ومش هتقدر تلمس شعره واحده من عشق يبقي كتبت موتها بنفسها بس لو عشق حصلها حاجه انا مش هسامحك ياامي وهعقابها علي طلوعها من البيت من غير اذني بس ارجعها الاول سلام

ومشي ادهم عشان يرجع عشق البيت وطلع ركب عربيته ومشي ومسك فون عمل اتصال صغير قاله نفذ عايز ساعه واسمع انها اتحبست وماتعرفش تتطلع تاني اتفكر للي حصل من طليقته

فلاش باك
من وقت ما صفاء قالت انها عايز تجوز عشق لمروان وهددت أدهم هو فضل مرقبها ومرقب تلفونها وعرف انها كانت عايزه تموت عشق وانها عرضت تجوزها لاخوها وبعدين اخوها ياخدها ويسافر وهناك يسلمها تشتغل في دعاره لما فشلت

وادهم رفض وشافت ادهم بيبوسها اتفقت مع واحد  مجرم عطيتو فلوس كتير انه يخطف عشق ويغتصبها ويشوه وشها بمياه نار وادهم قدر يمسكه وحبسه في نفس اليوم وبعدين طلقها واتصلت علي عشق وهددتها انها هتقتل ادهم بس لو

نفذت للي قالت عليه مش هتعملو حاجه انها تخلي أدهم يشوفها واحده مش كويسه وتخليه يكرهها وطبعا أدهم بردو عارف واعترف لعشق بحبه واتصلت علي امه هددتها  انها هتفضح سر أدهم للصحافه لا لو عشق مشيت من البيت وعشان خالتها خافت علي ابنها ومشت عشق من البيت  انتهي فلاش باك
وكده نقول خلصنا من شر صفاء

احمد :ماما انتي تقصدي ايه ايه للي عند أدهم هيدمر عشق
خديجه بعياط وخوف علي بنت اختها :مافيش يابني موضوع خاص باخوك روح يااحمد علي عنوان عم عشق الحقها قبل ما ادهم ما يروحلها لانه مش هيسكتلها وخايفه تعند معه

عشق بخوف من سوق تاكسي كل شويه يبصلها وبيحاول يتكلم معها وهي مش بترد واخير وصلت الفيوم عند عمها ونزلت دخلت بيت قديم شويه وفضلت تتسند لحد ما طلعت دور ثالث وهي مش قادره من وجع رجلها خبطت فتحت واحده ست في سن ٥٠ سنه ايوه

عشق برقه وخوف :هو ده بيت عمو محمد محمود
ست :ايوه هو وانتي مين ياحلوه وعايزه ليه
عشق برقه :انا ابقي عشق بنت اخوه

ست اول ما عرفت اسمها دققت فيها وكشرت وردت بقسوه عشق بنت اخوه بنت ناصر للي امك خطفته مني عايزه ايه وجايه هنا ليه

عشق بخوف منها :كنت جايه لعمو
ست نرجس بقسوه:لاه ياحلوه مالكيش اعمام هنا ويلا غوري امشي من هنا لو فكرتي تيجي هنا تاني هولع فيكي وقفلت الباب في وشها
1

عشق نزلت بوجع من راجلها فضلت تعيط ومش عارفه تروح فين خالتها طالعتها من البيت ومش عايزها ترجع تاني حتي مرات عمها طردتها فضلت تتساند لحد ما نزلت لاخر سلمه في الدور الاراضي واخدت الكتب وقعدت في مدخل العماره تعيط وفضلت تتدعي ان ربنا ياخدها لامها وابوها طلامه مش عايزينها فضلت قاعده مكانها

سافر الفيوم أدهم بعربيته  بسرعه العاليه اخدها في ساعه وصل للعماره بتاعت عمها ونزل من العربيه  ودخل ولسه هيطلع السلم سمع صوت عياط هو عارفه وشم رايحه رفان رقيق  بتاعها هو عارفه كويس لف وشه شاف عشقه حط الكتب وقعده عليها عشان الارض مش نظيفه وبتعيط جامد عيونها ورمها من العياط  اول ما شافها كده قلبه وجعه علي عشقه وعلي طفلته الصغيره

أدهم قرب من عشق وقعد قصادها علي الارض وهو ثاني رجله ورفع ايدو ومسح دموعها للي حرقته لما شافها كده :اششششش بس اهدي ياقلبي خالص ياحبيبي كده عشقي تمشي من البيت من غير ما اعرف انتي عارفه قلبي

وجعني ازاي وبداعي  ربنا تكوني بخير ويحفظك ليا وهونت عليكي تمشي وتسيبي حبيبك ياعشق وبعدين انتي عارفه انك تعبانه ازاي تتطلعي كده وعارفه انك هتتعاقبي ومش هتنزل عن انك تتعاقبي بس وانتي مراتي ياعشق تعالي الاول نطلع من هنا ونتكلم

وشالها وطلع بيها ركبها العربيه وهي مستسلمه ليه هي اصلا اتفاجاءت بيه ومن كتر عياطها ما كنتش عارفه تتكلم او ترد عليه ورجع جاب الكتب بتاعتها واخدها ومشي وراح علي بحر وطلب الاكل وقهوه ليه وعصير لعشق  وقعدو في العربيه وعشق ساكته بس بدءت تهدي صوت عياطها مافيش غير دموع نزله بس

ادهم ركب العربيه معها الاكل والعصير والقهوه  وعطها العصير والاكل عشان تاكل وتاخد العلاج عشان راجلها
ادهم :يلا ياعشق اكلي واشربي العصير عشان تاخدي العلاج ومش عايز اعترض يلا عشان ماخليكيش انا تاكلي غصب

عنك ومش عايز عند دولوقت واخدي علاج وهنتكلم يلا
عشق بدوخه سكتت لانها تعبانه :اخدت الاكل واكلت من غير كلام بس اكلت حاجه بسيطه وشربت العصير واخدت علاجها لان تعب كله في راجلها وبعد ما خلصت بدء ادهم يتكلم

عشق انا عارف انك جواكي زعل وغضب ولازم يطلع عشان ترتحي اتكلمي وطلعي كل للي جواكي وانا معاكي وسمعاك بس للازم تعرفي بعدها برضاكي بغصب عنك هتجوزك انهارده تمام

عشق بعياط وكسره:لاه وانا بقولك ياأبيه لاه مش هتتجوزني وانا مش هوافق عارف هتقولي ايه زاي مش هوافق وانا بحبك ايوه مش هوافق لان ببساطه انا دولوقت اقدم مامتك بقيت رخيصه ومستحيل تقبلني وبنت

ماتنفعش ابنها ولاه بنت حسب ونسب ولاه عائليه  كبيره تفتخر بيها لابنها للي من اكبر رجال الاعمال مش هتجوزو لعيله شفقت عليها واخدت فيها ثواب مش هتجوزو لواحده يتيمه فانا للي بقولك لاه ياأبيه انا مش هرجع وانت انسي واحده اسمها عشق  ورجع مراتك وربنا يسعدك في حياتك

ادهم بغضب وزعل عليها ومنها :اممم خلصتي كلامك اظن خلصتي اولا انتي مش رخيصه وهعاقبك كويس علي كلامك ده بس وانتي مراتي وانك تقولي علي نفسك كده وكل للي اتكلمتي فيه ده ولاه كاني سعمته  لان للي في دماغي هعمله انا عارف ان كلام ماما جرحك وكسرك وايوه انا عايز اتجوز عيله وانتي تشرفي الدنيا بحالها مش انا بس

وبدء ادهم يتحرك بل العربيه بغضب وعشق زعقت وكانت عايزه تنزل وادهم قفل الباب الكتروني وسابها  تعمل للي عايزها ومسك فونه واتصل علي أحمد
أدهم :ايوه ياأحمد انا معايا عشق لاه اروح انت وهات الماذون معاك علي البيت لاه عايز الماذون عشان هتجوز عشق انهارده .....................    
1

ياتري عشق هتوافق علي انها تتجوزو
وياتري خالتها هتوافق او هترفض
وياتري ايه هو سر مرض ادهم
طبعا أدهم قرار انه هيتجوز عشق يعني هيتجوزها غصب عن اي حد أدهم قال في الفون لاحمد يجيب الماذون عشان هيكتب علي عشق هيتجوزها وطبعا احمد اتصدم بس نفذ للي ادهم قاله وعشان هو عايزهم مع بعض وكمان عشان عشق وادهم يستاهله كل خير

عشق زعقت لادهم :بقولك واقف العربيه دي انا مش هرجع معاك وبعدين بتقوله هات الماذون ليه انا مش موافقه اتجوزك روح اتجوز وحدها تفتخر بيها وبنت حسب ونسب مش انا اليتيمه واقف بقي بقولك اوووف

أدهم أصرخي وعملي للي انتي عايزه كله مافيش نزول واحنا مش هندخل اصلا انا هكتب عليكي وكمان عشان يبقي اشهار وهاخدك وهمشي لاني هتجوزك انهارده وهتبقي مراتي كل للي قولتيه في حق نفسك ده هعاقبك عليه بس الصبر ياعشق حاولي تنامي ساعه دي لان بعدها مش هسمحلك تنامي اصلا

أخدها أدهم ومشي علي البيت وهو طاير بل العربيه
ووصل البيت ودخل بل العربيه ونزل فتح باب العربيه لعشق هي رفضه تنزل شالها وهي صرخت وكلهم طلعو علي صرختها

عشق بغضب رقيق: انت بتعمل ايه نزلني وسابني انا مش عايزه ارجع ولاه عايزه اتجوزك ومش هوافق ياأدهم

أدهم :لاه ياقلب أدهم هتوافقي وهتجوزك وهتشوفي ونزلها علي كرسي في الجنيه وقال لاحمد يجيب الماذون بس واقفتهم خالتها ونهي للي جريت علي عشق وحضنتها وخالتها اخدت أدهم علي جنب

خديجه :انت بردو مصمم تتجوز عشق هتتجوزها زاي يابني وللي عندك هيدمرها وانت مش هتتحكم في نفسك انا خايفه علي بت ومفروض يابني قبل ما تتجوزها تقولها علي

كل للي عندك وتسبلها فرصه الاختيار ده الصح وكمان اوعي انا بقولك اهو تدخل علي عشق وتمم جوزاك بيها دي لسه صغيره وعندها امتحانات ثانوي يعني استني تخلص امتحانات وكده

أدهم :أيوه ياأمي هتجوزها وانا مستحيل اذي عشق وبعد ما اكتب عليها هقولها علي حالتي بس وهي مراتي عشان اعرف اتكلم معها في الموضوع انا مش هخبي عليها بس مش هسبلها فرصه قرار الرفض لانها ملكي انا وبس وايوه ياامي

انا هدخل علي عشق وهتمم جوزاي بيها ومش هاثر علي امتحانتها ومش هستحمل تبقي مراتي وملكي وبقي بعيد ومحروم منها كفايه للي اني تحرمت منها كتير ايوه هتمم جوزاي بيها ليله دي عشق هتبقي ملكي ومراتي قولا وفعلا ياامي  وبعد اذنك يلا الماذون مستني

نهي لعشق بزعل :كده ياعشق تسبيني وتمشي مش بمزاجك علي فكره انا اختك غصب عنك خوفت عليكي اوووي
أحمد بزعل منها:لاه يانهي نسيت ان ليها أخوات وان ليها أخ تقدر تتسند عليه وتصرفت من دماغها بجد انا زعلان منك ياعشق بس مش وقته نتعاتب دولوقت
عشق :انا اسفه بجد متزعلوش مني ربنا للي يعلم بحبكم اقد ايه والله وانكم اخواتي بس للي حصل اقوي مني

ورجع ادهم وامه وبدء الماذون بكتب الكتاب أتفاجات ان بطاقه بتاعتها معها وكمان مخلص كل الاروق الجواز وكان أحمد وكيلها وسالها الماذون اذا موافقه او لا بصت لخالتها

ولادهم بس أدهم قرصها من رجلها فقالت أاه بصوت عالي فقال أدهم موافقه ياسيدنا الشيخ وخلص الماذون بجملته الشهيره (بارك الله لكما وبارك عليكم زوج مبارك ان شاء الله ) وقام نط أدهم اخد عشق في حضنو وشالها وبقي يلف بيها من فرحتو

واخدها وجري علي العربيه وركبها ومشي  مش عايز حد يقرب منهم ويباركها ويحضنوها حضنها ليه هو بس  وكلهم اتفاجاوء من جنون أدهم

واخدها ومشي علي شقته في مكان راقي جدا ونزل شالها وطلع بيها  الدور السادس وسالته بتاعت مين شقه دي قالها دي شقتي او بل الاصح ان العماره كلها ملكه
فتح الباب ودخل ونزلها وهي انبهرت بشقه جميله اوووي واتفاجات بيه بيحضنها اقوي وبيقولها

أدهم :انا مش مصدق انك بقيتي مراتي يا عشق ياااه اخيرا حلمت بلحظه انك تبقي مراتي من وانتي عيله صغيره ياعشق لما بعدها عن حضنه عشان يشوف وشها وعيونها لقي

عشق مكسوفه وشها بقي عباره عن فرواله بس اتجنن لما لقها بتعض علي شفايفها رفع ايدو فرق شفايفها عن بعض دول ملكي انا بس للي أعضهم ومتعمليش الحركه دي تاني وفاجاءه

التهم علي شفايفها بشفايفه في قبله كلها حب وعشق وجنون واشيتاق حاولت عشق تبعدو بس مسكها جامد من وسطها ورفعها ورجع بيها لوراء سند ضهرها للحيطه ورفع ايدها الاثنين لفوق بايد واحده بيبوسها بقوه واشتياق وجنون

وبياخد شفايفها للي فوق يمتصهم بجنون وينزل علي تحت يمتصهم برغبه انها اخير بقت مراته وحلاله وملكه هو بس وايده بدت تتجرء علي مفاتنها نزل بايدو علي صدرها مسكه من علي البس بس لازم يبعد عشان عشق متخافش منه

وتاخد نفسها بصعوبه بعد عنها هو بينهج جامد بص عليها لقي صدرها طالع نزل بعنف وشفايفها ورمه من قبله القاسيه وحجابها اتبهدل وهي مغمضه عنيها وشها بقي فرواله اكتر من الاول شالها ودخلها اوضه النوم لانه عارف انها مكسوفه

مش هتقدر تتكلم معه وقالها هسيبك تاخدي شاور وتغيري لبسك وانا هطلب العشاء عشان لازم نتكلم في موضوع مهم وطلع دخل الحمام وخلع هدومه ونزل تحت المياه البارده يهدي نفسه وجسمه عشان ما يفقدش سيطره علي نفسه

وتخاف منه لازم يهدي لحد ما تفهمه طلع لبس البنطلون بس ساب صدرو عاري وراح يشوفها الباب خبط طلع فتح واخد العشاء وقفل الباب ودخل عندها يشوفها لقها مسكه المفرش للي كان علي السرير واقعد متغطيه بيه اول مادخل اتزعفت واستغرب هي قعده ليه كده قرب منها

أدهم :مالك ياحبيبي قاعده ليه كده ومتغطيا بمفرش ليه انتي بردانه او فيكي حاجه
عشق بخجل من وضعها هي وكمان اول مره في حياتها تشوفه كده وكمان لسه مش متعوده انه يقولها ياحبيبي
عشق هزت راسها بكسوف:لاه بس انا اخدت شاور ومش معايا هنا البس ليا فانا غسلت الطقم للي كنت لبسها واتغطيت لحد ما ينشف عشان ابقي البسه

طبعا بطلنا الماكر فكر ان دي فرصه هيتكلم معها هي كده هيبقي سهل ليه انها تتقبله ومش هيقول ان في لبس ليها هنا
أدهم:انا اسف ياحبيتي نسيت خالص موضوع البس ده الصبح ان شاء الله ننزل وجبلك كل البس للي عايزه
بس انتي دولوقت قعده من غير البس خالص بص لقي وشها احمر اكتر  وبعيون القطط بتاعها وشعرها المبلول بقيت

مغريه اكتر من الاول بقي عايز ياكلها وهي كده اقدمه
عشق بخجل منو :لاه ماانا لبسه الهوت شورت كان تحت البس عشان يعني لو راحت عند عمو ابقي اعرف انام صحي الوحش الغيره من غير ما تعرف ربنا يستر عليكي ياعشق ..............

ياتري ايه هيحصل مع عشق
وياتري غيره أدهم هتعمل ايه في عشق
وايه الموضوع لازم عشق تعرفو وتتقبلو
أدهم بغيره مجنونه عليها شد المفرش منها مره واحده من عليها واتجنن لما شاف البس للي عليها لبسه توب لحد نص بطنها وشورت مش جايب ربع فخدها كل مفاتنها ظهرها بطريقه تغوي القديس نفسه ما بالك بقي بللي بيعقشها ومجنون بيها

أدهم بغيره : انتي كنتي هتنامي كده عند عمك ويشوفوكي كده عشان كنت احرق جسمك وكل حته تبان منك وفاجاءه مسكها من شعرها وسحبها بقيت علي رجلو
عشق بخجل :أبيه انت بتعمل ايه كده غلط خليني اقوم مش عايزه اكون رخيصه تاني سبني
أدهم برغبه وشهوه مجنونه :اششششش انتي مش رخيصه وعمرك ما كنتي كده انتي غاليه اوووي ياعشقي بس هتتعاقبي علي كل للي حصل كمان انت دولوقت مراتي اعمل للي عايزو وهعاقبك علي كل كلمه قولتيها في حق نفسك وعلي صوتك العالي وعلي طلوعك من البيت من غير اذني وعلي نومك بلبس ده انتي من حقي انا للي اشوفك بيه بس وكمان كنتي عايزه تنامي كده عند عمك ده انا هقطع امك انهارده مالكيش مفر مني ياعشق

وفاجاءه مسكها وقلبها علي بطنها علي رجلو وبقيت ظهرها وموخرتها اقدمو ونزل بكف ايدو علي موخرتها صفعها عليها وعشق صرخت وحط كف ايدو علي موخرتها وقعد يحسس عليها برغبه ونزل تاني بكف ايدو علي موخرتها بصفعه جامده بين كل صفعه بيحسس علي علي موخرتها لحد ما كمل ١٠ صفعات وعشق عيطت جامد قومها وقعدها علي رجلو واخدها في حضنو بدء يبوسها في وشها ويهديها وحط  ايدو علي موخرتها وبدء يحسس عليها برغبه وحط ايدو من تحت شورت ومسكها بايدو ومش قادر يستحمل الفاتنه للي بين ايدو وقام رفعها وشالها ولف راجلها علي وسطو وطلع قعد علي السفره وبدء يفتح الاكل ويطلع قطع الفراخ كنتاكي وياكل عشق وهو مش قادر لانو ماقعدها علي رجلتو وبعد مااخدت اول لقمه من قطعت الفراخ والتهم شفايفها بشفايفه جامد وامتصهم بعنف وقرصها من وسطها واتوهت واستغل فرصه ودخل لسانو جوه فمها جامد ولف لسانه علي لسانها وامتصه جامد واخد الاكل من بين فمها واكله وفضل كده لحد ماخصلو اكل وبعدين بدء يهدؤ نفسو لانه لازم يتكلم معاها دولوقت

أدهم برغبه وخوف انها تخاف منه بعد للي هيقوله ليها :عشق حبيبتي لازم تسمعيني كويس وتفهميني وانا عمري وما هجبرك علي حاجه ابدا تمام انا لما كنت في الجيش لو تتفتكري انه انا غبت عنكم ٧ شهور كاملين لان

وقتها انا كنت علي الحدود مكان شغلي وهجموا علينا جماعه الارهابين واتصابت في ضهري برصاصه بس الحمدلله كانت بعيده عن العمود الفقري كنت انا والاثنين معايا  خطفونا  واتعالجنا الاول و فضلنا هناك نتعذب بكل انواع
العذاب بس محدش فينا اتكلم لحد ماواحد فينا مستحملش وكان جندي قالهم انه جندي وميعرفش حاجه واني انا رائد وقتها قتلوه وبدوء عايزين معلومات مني عن البلد بدءو معايا انا العذاب اقوي من الاول حاوله كتير معايا لما تعبه ان مافيش ولاه طريقه نافعه معايا جابه حقن كيميائيه

حقونوني بيها دي بتخلي طول الوقت جسمي سخن برغبه مجنونه وكانو بيدخلو عليا ستات عريانه كنت بغمض عيوني افكر فيكي فضلو كده لدرجه اني ببكي من للي انا فيه ومش قادر ارتح ولحد هاجمو عليهم مجموعه من الجيش عندنا وقتها اتحررت ودخلت المستشفي وقتها دكتور قال ان الحقن دي عملت عندي مشكله اني هاكون عنيف واي ست هقرب منها

مش هتستحمليني لان شهوتي عاليه ومش هتستحمل الفتره للي هبقي معاها فيها في العلاقه فهمتيني ياعشق يعني متخافيش مني انا مستحيل اذيكي بس مش قادر ابعد عنك تاني ياعشق انا بتمناكي من وانتي طفله فانتي

مستعده تبقي معايا وتستحمليني وتستحملي غيرتي وعشقي وتملكي  وتستحملي وانا معاكي وعنفي معاكي وهتستحملي اني هبقي عايزك كتير وانام معاكي كتير لان ده علاجي ياعشق و قرارك دولوقت هنبني عليه حياتنا ولاه خايفه مني ياعشقي وهتعبدي عني .......

ياتري ايه هيحصل
وياتري ايه قرار عشق لادهم
انتظروني نعرف مع بعض
ادهم هتستحمليني ياعشق لاني هبقي عنيف معاكي وكمان هبقي عايزك كتير وعايز انام معاكي كتير هتقدري ياعشقي

عشق بدموع :يعني انت اتعذبت كل ده وانا معرفش عنك حاجه عن حبيبي وعشان كده روحت اتجوزت صفاء اتجوزت غيري كنت بتعذب كل يوم وانت معها وادعي لربنا انك تحس بيا مش تحبني عارفه اني كنت بنت ١٦ سنه طفله وعيله وخايف عليا ههه وبتقولي مخافش منك ياأدهم ده

انت اماني وسندي وابويا وحبيبي وجوزي انا اخاف من دنيا كلها لا انت ياادهم بس عارف انت صح انا عيله وطفله علي فكره انا مش خايفه منك ولاه من عقابك علي للي هقولو انا بكرهك ياادهم عشان عذبتني بسبب اني طفله في نظرك وانا

بحبك وبعشقك من وانا طفله انا بكرهك روح للي اتجوزتها خليها علاجك بس انت مش هتقرب مني وتلمسني لاني بكرهك كنت بتعذب وانا عارفه انك كل يوم معها في حضنها

وسابتو وجريت عشق ببط  بسبب رجلها علي اوضه وقبل ما تقفلها كان مسكها ودخل اوضه

ادهم بجنون ورغبه:بتكرهيني ياعشق بس انا بعشقك ومش خايفه من عقابي بس انا هعقابك علي كلمه دي ياعشقي وايوه انتي علاجي ومين قال اني مش هقرب منك لاه  ياعشق هقرب وهلمس كل حته فيكي وهدوق كل حته في جسمك وهدخل عليكي وهنام معاكي ياعشق وهن..ك ووانتي عارف للي عايزو هعملو سيبلي نفسك ياعشق خليني امتعك واتمتع بيكي وجواكي

🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

فاجاءه هجم علي  شفايفها في قبله عنيف وامتصهم بقوه وعنف ورغبه مجنونه فيها بيمتص شفايفها بيروي عطش قلبه قبل جسمه حاولت عشق تدفعه مسك ايدها الانثين في ايد واحده ورفعهم فوق راسها ورجع بيها وحصرها بينه وبين الحائط ونزل علي رقبتها يبوسها ويمتصها بعنف اكبر

من نعومه بشرتها وجمالها بيمتصها بقوه وحط علامات تملكو علي رقبتها شوهها وايدو اتجرت علي مفاتنها ومسك صدرها بقوه من علي التوب وشد من عليها التوب واقلعه ليها ورمها ومسك صدرها وحلتمها بين صوابع بقوه ونزل يرضع من صدرها واخد حلمت صدرها اليمين بشفايفه

بيمتصهم وبيعصر صدرها شمال بعنف  وبينتقل بينهم بنهم بيرضعهم اكتر لدرجه عشق حساسها انها عايزه يبقي معها مش عايزه يوقف رغم ان كل ده جديد عليها بس حاسس لذيذ وحلو وممتع وصرخه اهاااا ادهم انت بتعمل ايه ونزل ادهم  علي وسطها وبطنها ببوسات عنيفه بتسيب علامات مكانها وطلع لسانو ودخلو في صرت بطنها ونزل اقلعها الشورت وفضلت اخر قطعه تفصل عنها وعن امتلكها اندر حط صوابعه عليه ودعك جامد بايدو  وعشق اهاااا ادهم كفايه ونزل ادهم شد الاندر وقعله ورمها وبقيت اقدمه
عريانه وشايف كل حته في جسمها الابيض الجميل وكل مفاتنها اقدم عيونو وانوثتها الوردي بيتامل في كل حته في جسمها رجع لوراء كان هو بيقلع بنطلون  وبوكسر ورجع ليها ومسك رجلها وكل ده عشق مغمضه من المتعه للي اول مره تجربها نزل علي انوثتها يبوسها برقه وويبوسها بعنف واخد شفرتها بين شفايفو يمتصها بقوه وعنف ودخل لسانه جوه انوثتها بيضاجعها بيه وعشق بتتوه اهااااا بقوه وبتشد شعر ادهم الطويل بجنون وهي مش عايزه يقف عشق اهااااا ادهم اهاااا ادهم في حاجه عايزه تنزل زاي زااااي اهااا ادهم رفع دماغو سيبي نفسك ونزلي ياعشق عايز ادوق شهدك ياعشق وامتص بقوه وعنف اكبر صرخت عشق ونزلت

شهدها كلو في فم ادهم وامتص شهدها للي بطعم التوت وعجبو واتجنن اكتر وخلاص مش قادر يستحمل عايز يبقي جواها وقام وطلع نام فوقيها وهي تحته باسها من شفايفها بقوه وفتح رجلها  وبدء يمشي رجولته علي انوثتها والبطل بسبب للي حصلو بقت رجولته اكبر من طبيعي وعلي ما كان هيموت علي عشق كان خايف عليها منو واتفاجاءت انو دخل رجولتو وجوها اتوجعت وصرخت وعيطت عشق :بدموع اهاااا لاه ادهم طلعو بيوجع ادهم :اشششش اهدي ياعشق

انا مش هتحرك ياحبيبي شويه هتتعودي عليه واتتمتعي بيه ياحبيبي بس حبيبي بلاش دموع واخد دماعها بشفايفو  وبدء ادهم يتحرك ببط  يتاوه جامد وحس بدماءها ذكيه وشرفها علي رجولته ابتسم و بدت عشق تهدي وتحس
بمتعها بس في وجع بس وجع لذيذ ادهم  بدء يتحرك جواه

ا بعنف شديده بيتكلم عند ودنها  اهاااااا عشق انا جواكي ز...ي جواكي ياعشق انا ب.....ك   انا هقطع ك.....ك ياعشق بس لا  اووووف لازم ابعد هتتعبي مني استحمل علي نفسه

وبعد رغم انو تعبان  وعايزها بس عشق  مسمحتلوش يبعد شدته لانها لازم تساعد حبيبها وعلاجو هو حضنها شدتو عليها تاني اتجرءات بدت تبوس في شفايفه بوس رقيق وتنزل علي رقبته زاي ما هو عمل معها   ادهم اهاااا عشق ابعدي ومش هسيطر علي نفسي وهاذيكي

عشق :لاه ياقلب عشق انا مراتك وملكك انت ومعاك وهستحمل من حبيبي كل حاجه انا مش عايزك تبعد و تقف ياادهم  وتجرءات وحطت ايدها علي رجولته لمستها وقربتها من انوثتها لما شاف للي عشق بتعمله مستحملش  وهجم عليها بعنف وقلبها علي بطنها ومسك رجولته ودخلها في انوثتها بقوه وعشق صرخت وبتتاوه جامد ومسك شعرها 

لفوعلي ايدو وبيدخل رجولته ويطلع في انوثتها بسرعه وقوه وبيرفع ايدو ويضربها علي موخرتها بقوه  موخوتها تتهزز اقدمو زاي جيلي وبيضه اوووي واصابعو بتعلم عليها  وعند ودنها لعشق انت ملكي اخاااا ده هقطع ك...ك الم......اك  ده انهارده ومش هخليكي تعرفي تمشي وفي  اي مكان وفي

اي  وقت هن......ك ومسكها قلبها علي جنبها ودخلو بقوه وبيتاوه اهاااا ودخل اصابعه في فم عشق وامرها تمصهم بقوه كل شويه يضربها صفعه علي صدرها لحد ما احمر ومسكها من رقبتها خنقها لحد ما عشق دمعت غاب معها فتره طويله وهي استحملتو ومستعده تستحمل اكتر من

كده بكتير وبعد فتره صرخ ادهم وعشق بشهوه شديده    ادهم اهااااا عشق يلا نزلي مايتك وشهدك علي ز..... ي رجولتي ياعشق اخااااا  واخيرا خلص وعشق بقت مرات ادهم رغم عنفه معها بس هي مبسوطه انه مبسوط قدرت

تستحمل تمتع حبيبها رغم انها مش عارفه اووي عن للي بيحصل بين الازوج وكمان اتمتعت ودقات احساس لذيذ اووووي  وفاجاه ادهم بدء يسحب رجولته يطلعها حست بوجع فظيع ودم كتير  ...........
+

ياتري ايه للي هيحصل مع عشق وادهم
وكمان نهله واحمد
أدهم اول ما بعد عن عشق اتفاجاء انها نزفت شويه خاف اوووي عليها ولعن نفسه لانه علي اقد ما يقدر حاول انه يقلل عنفه معاها اما عشقنا صحيت من احساس لذه ومتعه وشهوه للي اول مره تحسها وتعيشها مع حبيبها رغم انه لما بعد عنها اتوجعت بس المهم انها واخيرا بقي حبيبها معاها شالها ادهم ودخل وبيها الحمام ونزل علي طرف البانيو وبدء يملي البانيو مياه دفايه حط فيه الشارو برائحه التوت لعشق وشالها

واقف بيها في قلب البانيو ونزل بس رفع رجلها المتجبسه لفوق علي طرف البانيو وبقيت جسمها في المياه وهو قعد ورها وصدرو في ضهرها بدء يغسلها جسمها بايدو ونزل بايدو علي انوثتها بدء يدعكها عشان تخف وما تتوجعش
1

أدهم بفرحه ورغبه وشهوه فيه لانه ماشبعش منها ولسه عايزها بس ماسك نفسه مسيطر علي رغبته بيها لانها نزفت ولسه تعبانه
ادهم برغبه وهو بيلمس جسمها :عشقي حبيبي انتي تعبانه  اجبلك دكتوره تشوفك
عشق بحب ورغبه من لمسات ايدو :لاه ياحبيبي انا كويسه صدقني المهم انت كويس ولاه هتبقي تعبان وتخبي وتبعد عشان خايف عليا خليك صريح معايا ياحبيبي
ادهم  ورجولته وافقه في ضهرها من شدت الانتصاب :بصراحه لاه لسه عايزك بجنون ياحبيبتي بس مقدرش اقرب منك دولوقت ولاه انهارده لانك هتتعبي مني اكتر  بس انا عايزك ياحبيبي وبجنون
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

نزل ادهم علي كتفها ورقبتها يبوسها ويمتصها بقوه وعنف ولف وشها ليه وقبلها ببوسه عنيفه افتحي فمك ياعشقي وطلعي لسانك واخد لسانها في بوسه كلها شهوه ورغبه شديده لدرجه تحسي انهم بياكلو بعض مش بوسه طبيعيه ابدا دي جنون

ومسك صدرها بقوه وعنف بيدعكهم ومسك حلمت صدرها بيدعكها  وبايدو تانيه علي انوثتها وبيدخل صابع من صوابع جوه انوثتها وعشق شهقت واتوهت اهاا ادهم مش قادره اشال ايدو فاجاه وهي زعلت لانها عايزه يكمل وقام واقف وشالها من المياه وطلع بيها وحطها علي طرف السرير ونشف جسمها
1
أدهم بشهوه :عشق فتحي رجلك خليني اشوف في نزيف ولاه لا وفتح راجلها وبص علي انوثتها الجميله بس دولوقت مش وردي دي محمره احمرار فظيع ونزيف واقف ومافيش حاجه اقام واقف وجاها يمشي عشق مسكته وقامت واقفت ونشفت جسمه زايها وقربت منه وشدته من رقبته ولانه طويل عنها بدءت هي تبوسه بوس صغنن علي شفايفه جننته قربها منه والتهم شفايفها ومسك موخرتها بايدو بيدعكها جامد اوووي وقعدها علي طرف السرير ومسك رجولته وقربها من وش عشق

أدهم بشهوه مجنونه :عشق افتح شفايفك يلا ومصي ز....ي زاي الايس كريم يلا ودخله جوه شايفها زمجر وتاوه بشهوه اهااااااا عشق كمان مصي اوي متعيني اهااا كمان يا مت.....كه وبعد عنها رقده علي السرير وامرها تضم صدرها علي بعضه بقوه ودخله بين صدرها  بيضاجعها بين صدرها بعنف وسرعه وكل شويه يرفع ايدو يضربها صفعه علي صدرها وهي علي نفس الوضع اقرب شويه بي....ها مابين صدرها وبيدخله في فمها في نفس الوضع بيضاجعها في صدرها وفمها وهو تاوه  بقي عالي وبقي يقولها الفاظ اول مره تسمعها منه ورجع ايدو حطها علي انوثتها وبي...ك بصواعه ودخل اثنين من صوابعه جاه بيحركهم بعنف ووبايدو التانيه مسك شعرها متحكم فيها لحد ما اخيرا صراخ بشهوه ونزل كل شهوته في فمها وهي بلعتها وعجبها طعمها وهو شافها وهي بتبلع
عشق :ادهم امممم طعمو جميل اوووووي
نزل علي شفايفها باسها وشد المفرش من علي الارض وتغطي ونامو
انتهي 🔞🔞🔞
خديجه بدموع :ياتري انتي هتسامحيني ياعشق ربنا للي يعلم انه قولت كده عشان خايفه عليكي يابنتي
أحمد:ياست الكل عشق طيبه قلبها طيب وهتسامحك ومستحيل تزعل منك
خديجه بخوف :طب اتصل كده علي اخوك اطمن علي عشق
أحمد :اتصل علي مين ياامي دول عريس وعروسه مستحيل يرد عليا وانا مش مستغني عن نفسي بصراحه انا مش اقد غصب وعصبيه ادهم وجنونهج بعشق
نهي :لاه بس هو لازم يرجع عشق ودولوقت لازم بسرعه ترجع ...........

ياتري نهي مالها
وياتري هيحصل ايه مع عشق وادهم
وياتري هتسامح خديجه خالته
نهي بزعل :بس ابيه لازم يرجع عشق وبسرعه
خديجه أمها: ويرجعها ليه يانهي في حاجه حصلت يابنتي
نهي:ايوه اولا ان ابيه اخد مني عشق وبعدت عني وانا مش بعرف اذاكر من غيرها ولاه اعمل اي حاجه من غيرها كنا كل حاجه بنعملها مع بعض اليوم كله ماكانش بنبعد عن بعض ابدا وابيه اخدها مني وكمان احنا الامتحانات كمان اسبوعين يعني لازم نذاكر كويس في اسبوعين دول فبعد اذانكم ابقي اتصلو علي ابيه يرجعلي عشق

احمد بصدمه وضحك:يانهارررر الوان نهي انتي بتغيري من ابيه علي عشق لانه اخدها منك وبعدت هههههه يخربيت عقلك
خديجه :نهي ياحبيبتي عشق وادهم دولوقت اتجوز هيفضل مع بعض كام يوم كده وبعدين هيرجعه اكيد

احمد باستفزاز :بس عارفه يانهي ادهم خالص اتجوز عشق وبقت ملكه يعني بعدها عننا بقت واحده متجوزه بقي هتنشغل في جوزها وتنساكي

نهي بعياط علي اختها وصديقتها الوحيده : بس يرخم ابيه ادهم هيرجع عشق ومش هتنشغل عني انا واثقه من اختي كويس
احمد بضحك :بس اشششش يابنتي انتي بتعياطي علي عشق هي مامتك وانا معرفش وبعدين عشق مستحيل تبعد عنك ولاه عننا وابيه ادهم هيرجعها بلاش تحضنيها اقدمه لانه دولوقت بعد ما بقت مراته هيبقي متملك اكتر من الاول وبعدين احب قولك انهم هيرجعه بكره اكيد لان بكره الجمعه وانا هجيب نهله والداده منال يتغدو معنا بكره وعشان تشوفكم كلكم

نهي بفرحه وبتنطط :بجد يا أحمد انت احلي اخ في دنيا يعني عشق هتيجي بكره بجد
أحمد بزهول "ايه يابنتي قلبتي طفله كل ده عشان عشق جايا وبعدين انا لسه مش متاكد من اخوكي ده مجنون بعشق هييجي ولاه لا وكمان المفروض تبقي فرحانه ليا انك هتتعرفي علي الانسانه للي بحبها

نهي باستفزاز وبترخم عليه :ايوه انا فرحانه عشان اول ما تيجي هتصحاب عليها انا وعشق وهاخد عشق من ابيه ادهم وانت هاخد منك نهله وانصحها وقولها بلاش أحمد ومتوافقش عليك مش عارفه انا هتتجوزك علي ايه تشوفلها واحد زاي ابيه ادهم كده كله عضلات وانا بنفسي هشوفلها عريس زاي ابيه ادهم

احمد بغيره وبغضب بيجري وراه نهي لحد ما يمسكها وهي بتضحك وبتقول خلاص يأحمد انا بهزر وبعدين هي هتلقي زايك فين كفايه طيبتك وحنانك عليا انا وعشق وكمان صديقنا وقريب مننا ولاه جمالك ويعيونك للي زاي لون سماء تخلي واحد يسرح فيها

أحمد بضحك وخجل من اختوده المجنونه:ههههه انتي بتعاكسيني يعني والله انتي مجنونه وبعدين بكره يجيلك للي يخطفك ويخطف قلبك مننا وبس انا وقتها هتعبه شويه عشان هياخد احلي واغلي جوهره عندنا جوهرت البيت ده
يسلام يعني هتتعبه ومعملتش كده مع عشق ليه هي مش اختك زاي
احمد :والله يابنتي لو حد غير ادهم كنت هتعبه لحد ما ياخد جوهرتي مني بس ده ادهم يعني الاعصار يابنتي عايزنا نموت يعني نقف اقدم الاعصار لاه نبعد ونخليه ياخد عشقه واخدها خلاص يلا تعالي اذاكرلك انا ياستي بس متتعوديش علي دلع ده بس عشان عشق مش هنا
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
عند أدهم وعشق
ادهم صحي من نوم علي اجمل منظر شافه واتمناها من ربنا وتحقق عشق معها في حضنه بدء يحوش راس عشق براحه ويقوم ودخل اخد شاور سريع ولبس البوكسر بس علي جسمو عضلي وطلع يحضر فطار لعشق لانهم ماكلوش من امبارح حضرلها بيض بل بسطرمه وتوتست ومربي التوت للي عشق بتعشقها وكوب لبن وبرطمان شيكولاته نوتيلا واخدهم ودخل الاوضه وطبعا عشق نومها ثقيل عشق حبيبي صحي يلا عشان تفتطري وتاخدي علاجك مافيش فايده مش راضيه تصحي تمام انا عرفت هصحيكي زاي ياعشقي

مسك المفرش ورفعه من عليها كان ناوي يزغزغها في بطنها وهقوم كان بيعمل معها كده وهي صغيره بس
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
دولوقت عشق بقت كبيره وفاتنه واول ما شد المفرش نسي ان عشقو نايمه عريانه وفضل واقف يتامل جسمها الابيض جميل وعلامات تملكه للي علي رقبتها وصدرها كبير يملي كف الايد وزياده وبطنها المسطحه وانوثتها الوردي للي متوقعش وكان خايف انها بسكوته مش هتستحمله وهي الوحيده للي استحملت وعنفه وحجم رجولته جوها ولاه كمان بتبقي عايز يكمل ويفضل معها بس عشق استحملت عشان هي بتعشقه وكمان هي من عشقها كانت عايزه يفضل معاها أدهم كل ده واقف يتفرج عليها وهو بينهج وجسمه ولع ورجولتو واقفت واتنصابت بشده وبيفكر في كل ده

ادهم قرب منها ومسك صدرها بايدو جامد ونزل علي حلمت صدرها بشايفو يرضعها بقوه وبيدعك صدرها تاني ونزل علي بطنها بيبوسها بعنف وشهوه اتملكت منو وساب علامات علي بطنها ونزل علي انوثتها مسك رجلها وبعدهم عن بعض وشاف انوثتها هديت وخفت عن الاول وبدت ترجع لونها طبيعي وردي محمر بسيط ومقدرش يتملك نفسه وهجم

علي انوثتها بقوه بيوسها واخد شفرتها بين شفايفه بيمصها بشهوه وبد يدخل لسانو جوه فتحت انوثتها وعشق صحيت اتوهت برغبه مسكت في جسمها ورفعت راسها لقيت ادهم بين رجلها بياكل انوثتها بقوه شهقت اول دخل لسانه جوه فتحت انوثتها وضمت رجلها علي راسه مسكت شعرو الطويل بتدخل راسو اكتر من رغبتها

عشق اهااااا ادهم مش قادره اوووووف بسرعه ياأدهم أدهم بايدو دخل صابع ايدو جوها وبدء يحركه بعنف ومع لسانه وعشق صرخت جامد اهاااا اهااا ادهم كفايه مش قادره هنزل ياأدهم نزلت شهدها للي بطعم التوت كله في فم أدهم وقام ادهم بعد عشان مش عايز يقرب منها وهي اكيد لسه تعبانه ومش عايزها تفكر انو طول الوقت عايزها شهوه بس لاه ده بيحبها وبيعشقها ومهووس بيها من هي طفله بعد قالها يلا عشان تفطري وسبها دخل الحمام ياخد دش بارد دخل الحمام واقف اقدم المرايا يهدي نفسو واتفاجاء بل بتضحنو من ضهره وبتبوس بوسات رقيقه علي ضهره ادهم اتنهد وهو بعد عشان ما يفرومهش تحتو من شهوتو

أدهم عشق طلعي سيبني وطلعي بره عشان متندميش انا مش متملك نفسي وعايزك عشان متتعبيش مني طلعي افطرى يلا لفت عشق ليه بس انا هموت عليك وعايزك يا أدهم لاه طلعي بلاش تعملي كده وتيجي علي نفسك وتتعبي يلا طلعي قبل متهور عليكي كل ده بيتكلم وهي بتوسو في رقبتو بوس صغنن ونزلت علي صدرو وعضلات بطنو وبتوسهم وهي لفه الملايه علي جسمها وحطت ايديها علي رجولتو وادهم تاوه خلاص مش قادر مسكها من شعرها هجم علي شفايفها يبوسهم بعنف وقوه لحد ما حس بطعم الدم في فمو ونزل علي رقبتها يمتصها بعنف ويحط علامات علي العلامات تانيه وشوه منظر رقبتها وصدرها وشد الملايه من علي جسمها ولفها بقت وشها للحائط ونزل علي ضهرها يبوسها ويمتصو ونزل علي موخرتها بصفعه قويه وزنق جسمها بجسمو كلو بقي يفرق جسمه علي جسمها كله في ودنها عشق عايزني زاي ما انا عايزك ولاه بتعملي كده عشان عارفه للي عندي وتساعديني وبس بتيجي علي نفسك وتستحملي
عشق لاه انا بحبك وبعشقك وعايزك اكتر ما انت عايزني لفها مره واحد ومسك البوكسر بتاعه وقلعه وفرق رجلها ورفعها لفت رجلها علي وسطه
ادهم هبقي عنيف معاكي بس استحمليني ومره واحده دخل رجولته في انوثتها بقوه صرخت عشق وبيدخله ويطلعه بسرعه رهيبه بيتاوووه جامد وعشق كانت موجعه بس وجع لذيذ وقربت فضلت تبوس من رقبته وصدرو
ادهم اهاااا اخاااا ياعشق ك....ك ضيق اوووي ياعشق بيعصرفي ز......ي جامد ده انا مش هرحمك انهارده ولاه هطلع ز......ي من ك......ك الم......ك ده انهارده واخدها ومشي بيها وطلع من الحمام علي الاوضه وبيضاجعها وقعد علي الكرسي ومسك رجل عشق ثبتهم وهو بيدخله ويطلعه بسرعه كبير وبيضربها علي موخرتها بقوه ومسك انوتيلا واكل عشق في فمها ونزل شويه علي صدرها ونزل علي شايفها قبله مجنونه وبيدخل لسانه وياكل معها نوتيلا من فمها وبيمص لسانها ونزل علي صدرها بيمص نويتلا من علي صدرها وهو ب......ك فيها بقوه وبيدخله ويطلعه بسرعه ضربها علي موخرتها وفرقهم عن بعض بايدو وبدء يدعب فتحت موخرتها بايدو وده خلي عشق تنهج زياده وتهيج اتوهت بقوه

عشق اهاااا ادهم بلاش كده اوووف مش قادره ياادهم بس كمان جميل
أدهم بلاش ليه عشان بتهيجك ده هقعطك ياعشق اخااااااا هنزل ياعشق يلا عايز احس بشهدك عليه ياعشقي اوووف اخيرا نزلو مع بعض
انتهي 🔞🔞🔞
وهما بينهجو من المجهود هو لسه رجولته جوها باسها في دماغها واخدها في حضنه بحبك ياعشقي يلا عشان تفطري وكمان عشان أحمد وماما ونهي جايين يطمنه علينا هي فرحت انهم جايين بس افتكرت الكلام للي خالتها قولته ليها وادهم حس بعشقه وللي بتفكر فيه
أدهم :حبيبي انا عارف انك مجروحه من ماما بس صدقيني ياعشق ماما عملت كده من خوفها عليكي وكمان صفاء كانت مهددها فمتزعليش منها وسامحيها

عشق بحزن : حتي لو خايفه عليا كان اقدمها مليون طريقه بس تحفظ عليا بيها زاي مانت بتقول خايفه عليا منك بس خالته كانت مامتي ولاني معرفش مامتي وماتت وانا صغيره وهي كسرتني ياادهم قلبي تكسر وتجرح منها حساستني اني بنت مش كويسه واني حمل ثقيل عليكم وانها ربتني عشان بتشفق عليا وتاخد ثواب فيا ياادهم ولما روحت عند عمو ومراته طردنتي حسيت اني ماليش ضهر وماليش سند وماليش حد واني فعلا يتيمه وما كنتش عارفه اعمل ايه انا من وانا صغيره عارفه اني يتيمه بس بحمد ربنا انه انتو بقيتو عائلتي ومحستش اني يتيمه بس حسيتها فعلا لما خالتو قالتلي كده وانا انا اسفه يأدهم صعب اني اسامح خالتو بسهوله سيبني لما جرحي منها تدويه الايام وفاجاءه الفون رن وادهم رد ايه بتقول ايه زاي ده حصل .......... .................
+

ياتري ايه للي حصل وايه الفون للي جاه لادهم
ياتري عشق صح ومعاها حق انها ما تسامحش خالتها ............
ادهم في الفون بغضب : انت بتقول ايه يا متخلف انت ده انا وهوديكم وراه الشمس يعني ايه طيب انا جاي حالا

ادهم بغضب بيحاول يهدي :عشق حبيبتي انا لازم اروح مشوار صغير مش هاخر عليكي او اخدك عند ماما ونهي واحمد قبل ما ييجو تمام عشان متقعديش وحدك
عشق بزعل عشان هيسيبها :لاه مش هروح انا هستناك هنا بس عشان خاطري بلاش تاخر عليا اوك
أدهم عيوني يابنوتي مش هاخر عليكي ماشي

وقام ادهم اخد شاور وساعد عشق تاخد شاور وتلبس لبسها وجبلها الكتب تذاكر وعملها نسكافيه للي بتحبو ومعاها برطمان نوتيلا
ومشي راح مشوار بتاعو وركب عربيتو ومشي واتصل علي احمد
ادهم :ايوه يأحمد تعال علي مقر الشركه للي هنا بسرعه  لاه ماانا لازم اعرف مين للي نشر الفيديو ده ليا انا وعشق لاه انا شكك فيها بس زاي وهي في سجن مافيش حد بيدخل البيت عندنا غير مساعدين وهي كانت لسه مطلقتش وكمان هي قالتلي انها شافتني وانا ببوس عشق تمام وحيات عشق عندي لدفنها وهي عايشه  هخليها تكرها حياتها وتتمني الموت علي عملته ده المهم عايز حد متخصص يمسح الفيديو  تمام لاه اخد نهي خليها تقعد مع عشق تذاكر لاه بلاش ماما لان عشق لسه مكسوره من كلامها وانا مش عايزها تتضايق
اكيد جاي بكره انا وعشق عشان عزومتك لحبيبتك هاجي انا وعشق مش ناسي يأحمد تمام

أدهم اتاكد ان صفاء هي للي صورته هو  وبيبوس عشق   وان مروان اخوها للي نشر الفيديو بعد ما صفاء اتحبست واخدت١٠ سنين سجن بسبب تهديدها لعشق وامه ومحاوله اقتل عشق وحذف الفيديو بعد ماجاب مروان واخد منه علقها محترمه ومستحيل ينساها في حياته وندم انه سمع كلام اخته ونشر الفيديو  وادهم وصي عليها حبايبه في السجن و راح البيت  اخد عشقوده في حضنوده ونام وانتهي اليوم لانو جاه متاخر وعشق كانت نايمه وبس زعلانه منه
*****************
يوم الجمعه أحمد كان فرحان جدا وامه عملت الاكل كتير وعملت الاكل للي عشق بتحبه عشان عايزها تسامحها
وصحي ادهم لقي عشق مش نايمه جنبه وقام يدور عليها لقها قاعده وبتذاكر وبتاكل نوتيلا وفي منها علي شفايفها وقرب منها صباح الخير ياعشقي
عشق بزعل : صباح النور هقوم البس عشان نروح لاحمد ادهم استغرب انه بترد عليه بزعل ومسكها ايدها مالك ياعشقي 
عشق بزعل:مافيش بعد اذنك اغير لبسي
دخلو غيرو لبسهم وركبو العربيه وراح البيت عند أمه سلم عليهم بس فضل حضن عشق تحت دراعه ومستحيل يسمح لحد يحضنها

خديجه :عشق هتفضلي زعلانه من ماما كده كتير والله يابنتي انا كنت بعمل كده من خوفي عليكي
عشق:انا مش زعلانه ياخالتو بل العكس ده انا اتعلمت درس اني مافيش حد مكان الام والاب واتعلمت اني مااكونش حمل ثقيل علي حد معلش لو انا مش مقام ادهم ومش بنت الحسب ونسب بس مافيش حد في الدنيا هيقدر يعشقه اقد ما انا بعشقه ومااظنش ان للي بيتكسر وبيقدر يتصلح تاني ياخالتو وسيبي الايام يمكن تتدوي جرحي وانا مش هاكون حمل او شفقه علي اي حد تاني اول مااروح الجامعه هعتمد علي نفسي واشتغل
ادهم بغضب من كلامها  وفي ودنها:ليه متجوزه سوسن مش هيقدر يصرف عليكي تمام ياعشق حسابي معاكي لما نكون وحدنا
وراح احمد جاب نهله والداده منال وصل البيت
شافت نهله رغم ان البيت يبان انو قصر مش ببت او فيلا بس ناس بسيطه ومامتو بسيطه واخوات ماعدا واحد حست بهيبتو واول ما دخلت سلمت عليهم كلهم واتصاحبت علي نهي وعشق لانهم حلوين ورحهم مرحه وجميله بسيطه وبذات عشق حست انها اقريبه منها وحبيتها لانها جميله من بره ومن جوه واقعدو اتغدو شافت اسره جميله مافيش غرور حتي الخدم مسمياهم مساعدين عندها وبتعرفهم عليهم بتقول المساعدين بيساعدوني في البيت وبتشكرهم بعد يا يقدمو الاكل اتغدو واقعد اتكلمو مع بعض شويه واخد احمد نهله عشان يتمشي معاها شويه
وادهم استاذن منهم واخد عشق علي المكتب
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
ادهم بغضب اول ما دخل اوضه المكتب اشد عشق جامد علي ولف وشها للحائط اتحكم في جسمها ونزل علي موخرتها بصفعه جامده شويه كل صفعه بيردد كلامها
ادهم :صفعه بقي انتي عايزه تشتغلي تصرفي علي نفسك ليه متجوزه سوسن مش قادر يصرف عليكي  صفعه ومين قال اني هسمحلك تخرجي وتبقي بعيده عني  صفعه انا جوزك وانت مراتي ملكي ليا وكل ليا بتاعك ومحدش بيشفق عليكي اكتفي بخمس صفعات علي موخراتها
وعشق عايزه هي كمان تعقابو زاي ما عقابها وقربت منو مره واحد وهجمت علي شفايفو بتبوسو برغبه ونزلت علي رقبتو باستها ومصتها زاي ما اتعملت هو بيعمل كده فيها وسابت علامه كل ده وادهم سيبها تعمل للي عايزه هيشوف اخر جنون عشقو وفتحت القميص الاسود ونزلت تبوس صدرو وعضلات بطنو للي بتموت فيها واتجرءات ومسكت البنطلون وفتحتو ونزلت علي رجولتو باستها وفضلت تمص فيها بشهوه فتره طويله هو بيتاوه جامد ومره واحده قامت وبعدت وهو اتفاجاء  من عملتها وهي ضحكت 
عشق بضحك وشهوه بتدريها عنو :ده بقي عقابي عشان وعدتني انك مش هتاخر عليا امبارح واخرت وانت عقابتني  وانا عقابتك و
لسه هتبعد اكتر مسكها ادهم بقوه في ثانيه بقت قاعده علي المكتب ورفع الدريس بتاعها ومسك الاندر خلها علي جنب ودخل رجولتو فيها مره واحده وصرخت عشق بعنف هجم علي شفايفها يكتم صرختها ويبوسها باسها بعنف ورغبه مجنونه انها عملت فيه كده لحد استطعم دمها في فمو من شفايفها وبقي بعنف يدخل ويطلع رجولتو منها بهستريا وبسرعه وهي بتتاووه جامد وهو مسكها من شعرها علي الحجاب وفتح الدريس من فوق وطلع صدر من صدرها بيدعكو جامد ومسك حلمت صدرها في شفايفو عضها جامد وفي ودنها بيتكلم ادهم :اخاااااا بتعقابيني ياعشق بسكوتي بقت انثي الاسد وهتتمرد وتعقابني بس مستحيل تبقي زاي الاسد عارفه ليه لانو عارفها لبوه اخااااا بحبك وبعشقك ياعشق اهااا ده انا هقطع ك.....ك ده انهارده وعقاب ليكي علي للي عملتيها هترقصلي وانت عريانه ومافيش لبس غير لما انا اسمحلك تلبسي وز....ي مش هسمحلك انو يطلع من جواكي اخاااا صرخ جامد ادهم ولفها راسها علي المكتب وجسمها ليه ودخل رجولتو في انوثتها من الخلف وبيضربها علي موخرتها جامد وبيدعك فتحت موخرتها بقوه وهي بتصرخ تحتو اتاوه جامد اهااا يلا ياعشق نزلي شهدك عليه ياعشقي يلا هنزل ده انتي ك....ك ده نعيمي ياعشق واخيرا نزلو مع بعض انتهي 🔞🔞🔞🔞
1

احمد :ايه  يانهله ايه رايك في عائلتي صغيره
نهله :طيبين اوووي وانا حبيتهم بس انت بعد للي هتعرفو مستحيل توافق انك تتجوزني بس لازم تعرف
  أحمد :وايه بقي للي مستحيل يخليني اتجوزك
نهله بخوف:وانا كنت في الملجا عندي ١٦ سنه في  موظف كان شغل  هناك  حاول يعتدي عليا غصب عني بس ما فيش حاجه حصلت بس لمس جسمي وانت لازم تبقي عارف الداده منال لحقتني من ايدو في اخر لحظه واظن بعد للي عرفتو ليك حق تفكر وتقرر

أحمد :بس انا مستحيل .............
1

ياتري ايه قرار احمد للي هيرد بيه علي نهله وهيكمل ولاه هيسيبها
وياتري ادهم هيعمل ايه تاني مع عشق
وياتري عشق كانت صح في الكلام للي ردت بيه علي خالتها ......

انتظروني نعرف مع بعض للي هيحصل .........
أحمد بزعل علي حبيبته وللي اتعرضت ليه وبغضب وغيره انه في غيرو لمسها

أحمد بغيره وزعل بيحاول يدريها عنها :نهله اششش بس ياحبيبتي اوعي اشوف الخوف وكسره دي تاني في عيونك انتي احلي واجدع بنت شوفتها استحملتي تعيشي في

الملجاء من غير اب ولا ام  ولاه وسند واتعملتي وكان اقدمك طريق الغلط والطريق الصح وانتي اختارتي الطريق الصح تتشتغلي جرسونه في طعم عشان تاكلي وتصرفي من تعبك فلوس حلالل فانا هاكون فخور طول عمري انك حبيبتي

ومراتي وحياتي كلها وانا هاكون ابوكي وواخوكي وصديقك وجوزك وحبيبك ده لو وافقتي عليا انك تتعاطفي علي شاب الغلبان ده وتتجوزيه اهو تاخدي فيا ثواب مش لقي حد يتجوزني ايوه كده انا عايز اشوف الضحكه دي بتبقي احلي

وانتي بتضحكي كمان عايزه قولك اني بعشقك ومستحيل موضوع زاي ده هياثر معايا لانك بحبك وبعشقك بجد من قلبي واعشقتك اكتر لان قلبك ابيض وصرحتيني وانا عايزك كده علي طول متخبيش اي حاجه عني بدا  وبعدين انا

مقدرش اعيش من غيرك ولاه انا ولاه حد في دنيا ليه حق يحسابك علي موضوع زاي ده انا عايزك تنسي كل حياتك اللي فاتت وتبدئي معايا حياه جديده خليها كده حب وعشق وسعاده وانتي دولوقت من عائليه دي حتي لو انتي موافقتيش عليا بس بردو مش هسيبك لغيري عشان تبقي عارفه وانا هاكون فخور لو وافقتي عليا

نهله بدموع فرح انه بيحبها وبيعشقها اوووي كده وانه شايفها كبيره في عيونه وانه بيفتخر بيها وانها اخيرا هتبقي مع حبيب وزوج وسند وعائليه واخوات واصدقاء كل للي

عملتو انها حست معاها الامان رغم انها بتخاف تلمس شاب حتي لو سلام بايد لكن هي مع امانها حضنتو مره واحده بكت علي صدرو وقلبها فرحان مش خايف

احمد حضنها وحط ايدو علي شعرها وجواها وعد نفسه انها هيصبر ويعوضها عن كل للي شافته وهيقدملها سعاده دنيا كلها

نهله بخجل بعد ما حضنتو بعدت بتبتسم :انا موافقه يعني قولت اتعاطف عليك واتجوزك بقي وخالص هههوضحكت وبخجل وجريت منو ودخلت البيت وقعدة جنب نهي  وهي مكسوفه وشها احمر من الكسوف
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
عند عشق وادهم في المكتب كان قاعد واخد عشق علي رجله وحضنها هو لسه رجولته جوها وبعدين قومها وباسها من دماغها وخلها دخلت الحمام غسلت وظبطت نفسها لحد ما تطلع اوضه نهي تاخد شاور اتسندت وطلعت مش عايزه

حد يشوفها بذات خالتها بس اتفاجات بادهم بيشيلها من غير ما يتكلم ماكانش في حد في طريقهم للسلم اخدها وطلعها اوضتها القديمه وساعدها تاخد شاور وهو كمان اخد شاور معها وساعدها تلبس واخدها ونزل وقعدو معاهم واحمد لحظ علي اخوه مغير لبسه واخد شاور وكمان عشق غيرت لبسها
أحمد بضحك واستفزاز لادهم بصوت وطي :انتو كنتو فين ياادهم اها ليكم اكتر من ساعه كنتو فين وبتعملو ايه انا شايف يعني انك مغير لبسك كده يعني

أدهم بضحك علي اخوه المجنون بهمس :كنت فين كنت مع مراتي تمام بعمل ايه  واخدت شاور  ليه لما تكبر ان شاء الله وتتجوز هتبقي تعرف وايوه ابقي فكرني اعملك قبل ما تتجوز بيعملو ايه مع بعض المتجوزين احسن تفضحنا ومتعرفش امممممم

أحمد بتفاجاء ومن وقحت اخوه الكبير :بس الله يخربيتك انت هتقول ايه ناس قاعدين وبنات قعدين وبعد من ده للي هتعلمو ده انا اعلم بلد عيب عليك اخوك جامد بس اسكت هي عشق مستحملك زاي بسافلتك دي انا هقوم احسن من جنبك لاني عايز اتجوز بسلام بس وحيات عشق عندك فتحهم في الموضوع عايز اتجوزها حبيب اخوك ده انا ابنك
ادهم بضحك عليه هو فرحان ليه:بس بس انت هتشتحت خلاص هفتح الموضوع معهم

ادهم احممم :طيب بعد اذن حضرتك طبعا ياامي الداده منال هي للي مسئوله عن نهله وتعتبر مامتها وعشان كده يا انا بطلب ايد نهله من حضرتك

الداده منال بفرحه لبنت قلبها :والله يابني انا معنديش اغلي من نهله دي بنت قلبي وانا معنديش اعترض المهم موافقتها هي لان هي للي هتعيش وهتشركو حياتها وحياته كل للي بطلبه منكم بس انك متزعلوهش في يوم ابدا دي طيبه اووي ومافيش في حنانها ويعني كل فتره كده تبقي تيجي تبص عليا تزورني

نهله بكسوف ساكتها وفي نفس الوقت مش عايزه تسيب الداده بس متقدرش تقول حاجه
بس ادهم للي رايحها لان شاف انهم متعلقين ببعض وانه فعلا  ام وبنتها

ادهم :مين قال انها هتيجي تزورك هي مش هتروح لانك ببساطه  انتي هتعيشي معاها هنا في البيت ده انتي ربيتها وتحملتي مسئوليتها لانها بنتك مش بعد للي عملتيها معها هتعيشي وحدك تبعدو عن بعض لاه انتي هتعيشي معها هنا في بيتك وبيتها وتشوفي اولادهم ان شاء الله تربيهم نفسك

معهم وده اخر كلام موضوع منتهي ودولوقت هيروح معاكي احمد تلمي الحاجات المهمه للي في البيت هناك وتجبيها وتيجي وهتعيشو هنا والفرح الخميس الجاي يعني اقدمنا اسبوع اظن مش فاضيين بقي وعشان هيتعمل لاحمد ونهله اكبر وضخم فرح هو اي حد ده أخو ادهم مايتجوزش كده وخالص كلهم فرحو كانو مبسوطيين

وعشق فرحت لاحمد ونهله من قلبها بس جواها غصه انه محدش عمل عشانها كده خالتها جرحتها وكسرتها ومفرحتش ومتقدمش ليها وهيتقدم لمين اذا كان هي معندهش حد غير خالتها واحمد ونهي بس هي زايها زاي اي بنت كان نفسها
1

تفرح تتخطب وتعيش الحالات دي كلها مع ادهم كان نفسها تلبس الفستان الابيض كان نفسها باباها ومامتها يبقو عايشين وتعمل احلي فرح احمد هيعمل فرح لانه مش اي حد ده اخو ادهم

عشق في نفسها بزعل :ياااه انا عارفه انك بتحب اخواتك وانا والله ياربي فرحانه لاحمد ونهله بس هو انا مش غاليه عليه ومش انا دايما بنوته ليه متجوزنيش اقدم ناس وعملي

فرح عرف ناس كلهم اني مراته ولاه اتجوزني من غير ماحد يعرف عشان هو من رجال الاعمال في البلد اكيد مش عايز حد يعرف بجوزو مني لاني مش مقامه ولاه هيفتخر بيا لاني ببساطه بنت يتيمه بس نهله كان يتيمه زاي بس هيعملهم فرح اكيد مش هيعرف ناس انه هيتجوز عيله

قلب عشق بيقولها :لالا ايه للي انتي بتفكري فيه ده كفايه انه معنا وبيحبك وبعدين انتي لو قولتي لادهم انك عايزه فرح مش هيتاخر عنك قررت عشق انها هتختبر ادهم وتشوفو هيعمل ايه

بعد ما نهله والداده مشو مع احمد يجيبو حاجتهم
عشق:بقولك ياادهم  ايه رايك نعمل فرحنا انا وانت واحمد ونهله مع بعض

ادهم :حبيبتي احنا متجوزين فعلا بس احمد ونهله لسه هيتجوز لازم يتعملهم فرح ويفرحو بعدين احنا هنعمل فرح ليه ما احنا اتجوزنا خالص
عشق بزعل وضيق من جواها :يعني احمد ونهله يعملو فرح واحنا لاه

خديجه ادخلت في الكلام :عشق في ايه انتي وادهم اتجوزته خالص وبعدين أدهم مينفعش يعمل فرح هيقولهم ايه متجوز عيله وانتو خالص اتجوزته بقيتي مراته

عشق بزعل منها اكتر وكسره من جوها بصوت عالي لاول مره :يعني انا عيله وماليش حق افرح زاي البنات ولاه عشان انا يتيمه ماليش حد حتي يطلبني منه زاي اي بنت انا اتجوزت علي طول من غير ماحد حتي يفرح عشاني ويمكن كمان اتجوزتني شفقه لما لقتني قعد في شارع وماليش مكان اروحه

انا كنت من زمان مستنايا اليوم للي هتطلبني فيه من خالتو وتقعد تتشرط عليك لاني بنتها بس كل ده وهم لان الحقيقه اني ماليش اي حد وحتي خالتو للي كانت مامتي كسرتني وشايفه اني عيله مالقش بابنها دي يوم كتب كتابنا مفكرتش تقولك خلي بالك منها وانت للي بحبك وبعشقك مكسوف

انك تتجوزني اقدم ناس لاني عيله مش كده بس العيله ده عشقتك وكانت نفسها تفرح زاي اي بنت وعلي عموم شكرا اها الف مبروك لاحمد ونهله ربنا يسعدهم ياررب وانا هحضر فرح بس متخافوش مش هعرف حد اني مرات ادهم لو عايزني ماحضرش ومكسوفين انه هاكون موجوده عرفوني وانا مش هحضر

كل كلام ده قالته  عشق بدموع وهي بتبكي لان بجد قلبها وجعها اكتر لما خالتها قالت كده لانها كانت بتحاول تنسي وتسامحها بس خالص هي هتعيش معهم بس هتبقي بعيده عنهم لانها شايفه انهم شايفين انها متشرفهمش اقدم الناس ولاه اي حد وجات تمشي اتفاجات للي شدها مره واحده واخدها في حضنه طبطب عليها ورفع ايدو ومسح دموعها
ادهم بزعل علي عشق لانها شكت في حبه ليها وانه مش عايز يفرحها

ادهم :كل كلام للي قالتيه ده مش صح اولا انا بحبك وبعشقك وعمري ما شفقت عليكي لو حد هيشفق علي حد يبقي انتي للي مفروض تكوني شقفتي عليا لان بتستحملي للي مافيش واحده استمحلتو واتجوزتي واحد اكبر منك

بكتير ومتسحملها تملكي ليكي وبعدين انتي تشرفي اي حد وانا اتشرف وافتخر انك مراتي ياعشق لو كنت اعرف انك نفسك تلبسي الفستان الابيض زاي البنات كنت عملتك احلي وافخم فرح واحنا لسه فيها هنعمل فرحي انا وانتي واحمد ونهله مع بعض بس بلاش اشوف دموع عشقي تاني

عشق بدموع كسره :ايوه بعد ...............

ياتري ايه للي هيحصل مع عشق
وياتري احمد ونهله هيقدرو يعدو للي حصل لنهله
وياتري عشق معها حق في قالتلو
عشق بدموع وكسره :ايوه وافقت بس عشان متزعلش الطفله للي مااقدمك بس انت صح دول فرحهم هما فرح أحمد اخوه  راجل الاعمال ادهم مينفعش تعمل معها  فرح واحنا خالص متجوزين وانا مش عايزه ياادهم شفقه وحسنه منك او من اي حد تاني وتاخدو فيا ثواب عشان تفرحو البنت اليتيمه للي نفسها فستان وفرح انا  مش موافقه ومش عايزه فرح دول فرحهم هما وانا لازم بعد كده اعرف مقامي اني مراتك الطفله في السر عشان متخجلش مني وانك متجوزني ومتخافيش ياخالتو مش هقول لحد اني متجوزه ابنك واعتبريني مش موجوده وانا لو ليا اهل او مكان كنت بعدت وعيشت فيه بس للاسف مكاني شارع وابنك دولوقت بياخد فيا كمان ثواب انه متجوزني ومخليني عايشه معها بعد اذنكم ورايا مذاكره

مشيت عشق وهي حزينه وطلعت فوق ومسكت الكتب تذاكر كل ده حصل اقدم نهي للي طلعت رواها ودخلت ومن غير ولاه كلمه اخدت عشق في حضنها وعشق كانت مستنايا الحضن ده بكت جامد ونهارت في حضن اختها
ادهم متوقعش ان عشق جواها كل الكسره والوجع ده ان كلام أمه معلم فيها وكسرها كده ومتوقعش انها هتفكر فيه بطريقه دي دي شككت في حبه وعشقه ليها انه بيشفق عليها وان لو ليها مكان كانت بعدت عنه مش بيتشرف بيها بس كلام امه كسرها زياده

ادهم بزعل علي عشقه :ليه تقوليلها كده ومين قالك اني مكسوف اعملها فرح وفرحها انا بس كنت مستني تخلص الامتحانات هعملها فرح كبير انتي ليه بتكسري عشق ياامي انا بحبها  وبعشقها وبموت لما اشوفها كده خليتها تشك في حبي انه شفقه ليه
خديجه بدموع ندم :والله يابني معرف مش قصدي انا قصدي انكم خلاص اتجوزته اننا مش ناقصيين كلام ناس هيقوله انك متجوز عيله وانت كبير عنها ومعرفش انها هتتجرح كده ولاه اعرف ان كلامي لسه كسرها ومجروحه اووي كده مني بس هي معها حق انا دورت عليك ونسيتها ونسيت امانه اختي والله يابني مقصد
ادهم بغضب:يغور كلام ناس انا مهمنيش غير عشقي وبس
1

ادهم ساب أمه طلع يشوفها شاف عشق ونهي بيذاكرو جاله اتصل انه لازم يسافر لان الشركه في مشكله كبيره لازم يروح دخل جهز نفسه قال لعشق انه مسافر انها تيجي معها بس هي قالتلو انو وراها مذاكره وهو سابها براحتها بلاش يضغط عليها

عشق بعدت عن الكل بقت وحدها واحمد عرف للي حصل وزعل جدا من أمه ومن ادهم لانه ساب عشق بحاله دي وسافر وزعل من نفسه انه مكانش سند لعشق زاي ما كانت بتشوفه دايما وحاول هو ونهله يطلعوها من للي هي فيها ويخليوها تشاركهم اختيارهم لحاجات الفرح بس كانت كل مره تقولهم عندها مذاكره حطت تركيزها كله في المذاكره اسبوع ادهم ليه ٥ ايام غايب عنها وكان بيكلمهم كلهم كان بيكلمها كانت بترد عليه علي اقد سوال رجلها عايزه تفكها وادهم مش هنا يوديها او نسي موعد رجلها واحمد مشغول مع نهله ومش معاها فلوس نهائي  ومش هتقدر تحمل علي احمد واو خالتها وتطلب وياخدو فيها ثواب تروح لدكتور  جابت المقص حاولت تفك رجلها معرفتش بس لازم تفك راجلها
عشق لنهي بخجل وكسوف وللي سمعها بصدفه ولسه جاي من السفر ادهم
عشق بخجل لنهي :نهي هو ممكن اطلب منك طلب ومتعرفيش حد
نهي :قولي عشق طلب ايه ياحبيبتي
عشق بخجل :هو ممكن يعني تسلفيني ١٠٠ بس هروح المستشفي افك راجلي وانا والله اول ما اشتغل بعد الامتحانات هردلك ١٠٠ بس لو مش معاكي بلاش تتطلبي من حد خلاص ولاه كاني قولت حاجه وانا هحاول اروح مستشفي طوراي يفكولي الجبس وخالص
نهي :عشق انت بتقولي ايه انا هقول لاحمد وياخدك يفكلك الجبس عشق انا عارفه انك زعلانه بس ابيه ادهم جوزك وبيحبك مافهش حاجه لو طلبتي منه
عشق بوجع جواها :لاه يانهي بلاش مش عايزه اكون حمل علي حد وادهم شكله اتجوزني شفقه رغم ربنا للي يعلم انا بعشقه اقد ايه واحمد سبيها لانه اصلا مشغول ربنا يسعدو خالص انا هقعد الجبس لحد ماادهم يرجع
كل ده حصل وادهم سمعه شايفهم بس هما مش عرفين انه جاه نزلو علي الغداء اتفاجاوء باادهم موجود سلم عليهم واخد عشق في حضنه من غير ولاه كلمه وشاف عشق قعدت بعيد في ركن وحدها علي السفره وبتاكل عيش وسلطه  ومش بتدخل في اي كلام كانها مش موجوده سابها  كلهم خلصو غداء قامو جات عشق تقوم اشدها ادهم وبص علي اكلها وبصلها ليه بتاكلي عيش وسلطه بس عشق وهي عنيها في الارض بكسره نفس يعني باكل كده عايزه اخس شويه تخسي انتي ٥ ايام غبت عنك خسيتي وانا عازك زاي ماانتي ليه بتاكلي عيش وسلطه بس ياعشق  عايز الصراحه  عشق عشان مكلفش حد ومااكونش حمل تقيل وبحاول اخد اقل الاكل واخد وجبه وحده بس اكلها لحد ما اشتغل و هريحكم من همي  أدهم من جوه غضبان منها بس لازم يصبر عليها لحد ما تخلص الامتحانات وبعدها هيعمل للي في دماغو وعارف انها ما جبتش فستان راح يكلمها
ادهم :عشق يلا عشان تفكي الجبس ووكمان عشان تجيبي فستان لفرح احمد ونهله
عشق بصتله بزعل لانه بقي بعيد عنها وخلها اتاكدت انه فعلا اتجوزها شفقه ولانه بقي ينام في جناحه القديم
عشق بزعل :ماشي بس يعني ممكن ما تتعبش نفسك وخلي سوق يوديني اي المستشفي هفك الجبس بلاش حضرتك تتعب ويعني انا اسفه اني هحمل عليك كفايه انه هتفك لي الجبس الفستان عادي يعني هلبس اي فستان من عندي انا مش حد مهم في الفرح ومحدش يعرفني
كل ده وادهم واقف ساكت بصلها بغموض وشايف انها خست وبقت مطفايه مش عشق المرحه للي عارفها
اصر انه ياخدها تفك الجبس وفكته وجبلها هو الفستان وقالها لازم تلبسه ويوم الفرح احمد كان فرح فخم كبير وفي القاعه كبيره والفرح في ناس مهمه ورجال اعمال كبيره كلهم فرحانين وعشق من جوه فرحانه لاخوها ونهله نزلت بهدوء شافت ادهم واقف مع رجل وست وبيتكلم معاهم هو شافها انبهر بجمالها في الفستان  ومقدرتش تروح عندهم خافت يزعقلها انها كلمته اقدم الناس وراحت زايها زاي حد غريب باركت لاحمد للي كان زعلان عليها دي مش عشق اخته مرحه ابدا وباركتلو ليه ولنهله وبعدت قعدت في اخر القاعه وحدها وشافت ادهم قرب بيرقص مع ست للي كانت واقفه معاهم زعلت وتقهرت وغيره مسكت في قلبها وانها مش فارقه معها اوووي كده بس اتفاجاءت بلي احمد اعملو

احمد مسك المايك :احممم زايكم ياجماعه شكرا انكم شرفوتوني في فرحي دول عائلتي وكمان انا عندي اختين مش اخت واحده ومسك المايك ومشي لحد عشق واخدها من ايديها تحت دراعه وطلب منها ترقص معها وهي فرحت ان احمد مش مكسوف منها وانها اخته رقصت معها وطبعا ادهم فرح بحركه احمد بس بطلنا متملك وغيور مسك عشق من احمد ورقص هو معها وخلص الفرح  أحمد ونهله واخدها وطلع جناحه في نفس الفندق
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

احمد شال نهله ودخل الجناح مزين بطريقه خرافيه للعريس والعروسه واخدها ودخل وشاف نهله بترتعش وخايفه اخدها في حضنه وطلب منها تغير الفستان عشان يصلو يبدوء حياتهم مع بعض صح غيرت الفستان وصلي بيها واخدها عشان تاكل وهو بياكلها وقرب منها وباسها من شفايفها برغبه وشهوه بس برقه عشان متخافش منو ونزل علي رقبتها يبوسها ويحط علامات تملكو ليها ورفع الاسدال من علي جسمها شافها لبسه قميص ابيض قصير وشفاف مبين كل مفاتنها
هجم علي شفايفها يبوسها برغبه وايدو اتجرءت علي جسمها مسك صدرها يدعكو جامد من علي القميص اول بدء  يقلعها القميص خافت وبعدت وحاولت تبعدو عنها بس لو أحمد بعد هتفضل طول عمرها خايفه منه لازم يخطي الخطوه دي معها عشان يعيشو مبسوطين ماعطهش فرصه تبعد وتخاف شالها للسرير وحطها  هجم عليها بشفايفه ونزل علي رقبتها ومسك صدرها بيدعكو جامد وحط ايدو علي انوثتها كل ده ونهله بتحاول تبعد رغم انها حاسه بل الامان ومبسوطه وحساس ممتع بس خايفه فك احمد الابر وقعلها قبل ما تعترض نزل علي صدرها اخد حلمت صدرها في فمه يرضعها بقوه وبيدعك تاني واخيرا نهله اتجاوبت معها واتاوهت
نهله برغبه :اهااا احمد سبني كفايه ابعد اممم احمدددددد
أحمد نزل علي بطنها باسها ومتصها وحط ايدو علي الاندر يحرك ايدو علي انوثتها بقوه

شد الاندر وقلعه ليها وقلع لبسه  وهو ايدو علي انوثتها وهي مغمضه عنينها من احساسها وشد رجلها ليه وبص علي انوثتها بلع ريقه حاسس  انه عطشان انوثتها بيضه ومحمره من جوه نزل بشفايفه علي انوثتها يبوسها ويدخل لسانه جوه فتحتها وبيضاجعها بلسانه بقوه هو اتوهت وشدت شعرو عليها اكتر بس خافت وحاولت تبعد احمد شدها لما حس بيها بتبعد عنه
نهله بخوف :احمد لاه ابعد كفايه سبني انا مش عايزه انا عايزه الداده منال انا عايزه ماما
احمد :اشششش مافيش الداده في احمد حبيبك وبس متخافيش ومسك ايدها للي بتبعد بيها من علي صدرو رفعهم فوق راسها وبدء يمشي رجولته علي انوثتها ومره واحده ااقتحمها صرخت وعيطت
احمد :اششش خالص ياقلبي الف مبروك يااحلي بنوته فضل يبوس في رقبتها وبداء يتحرك يدخلو يطلعو فيها بقوه وهي عجباها واتوهت جامد
نهله :اهااااا احمد اووووف بسرعه
احمد :اخااا عجبك ياننه انتي ك...ك غرقان  وغرق ز.. ي وانا همتعك ياقلبي اهااا يلا ياحبيبي نزلي اخيرا نزلو مع بعض واحمد قدر يخطي اصعب خطوه مع نهله في حالتها دي واخد شرفها وبقت مراته قولا وفعلا
انتهي  🔞🔞🔞🔞
ادهم في الفون ايوه عايزو كل حاجه جهزه بعد اسبوع تمام زاي ما قالتلك ............

ياتري ايه للي هيحصل مع عشق هل هي صح في للي بتعملو ولا لا
وياتري أدهم ايه للي في دماغو هيعملو بعد الامتحان
وياتري هيفضلو كده ولاه هيرجعو زاي الاول
وتري ايه بيتكلم في ادهم ومجهزو بعد اسبوع
أدهم فضل بعيد عن عشق ثلاث اسابيع لحد ما خلصت امتحانات هو بعيد عنها وهي كانت حزينه جدا وما بقتش تكلم اي حد وانطفت زياده عن الاول وقررت انها اول ما تخلص امتحانات هتمشي عشان تريحهم كلهم حتي لو هتقعد في الشارع واحمد ونهله خلصو اسبوعين شهر العسل بتاعهم مقدرش يقعد ويكمل كان قلقان علي عشق
كانو كلهم قاعدين علي العشاء واتفاجأت
أدهم :انا في موضوع عايز اكلمكم فيه انا هتجوز وفرحي بكره
صدمه نزلت عليهم كلهم اولهم عشق حست انه روحها بتطلع من جسمها ودموعها نزلت وحدها اول للي فاق من صدمه كان أحمد

أحمد بغضب :انت بتقول ايه هتتجوز ما انت متجوز عشق زاي بقي هتتجوز
أدهم ببرود :ايه للي قولته مش مفهوم انا قولت فرحي بكره هتجوز وبعدين مالها عشق ماهي مراتي بردو مش هظلمها بس البنت للي هتجوزها دي من مقامي هقدر افتخر بيها اقدم ناس بنت حسب ونسب وكان الكل بيتمني نظره منها بس وانا هتجوزها اها انا جبتلك بدلتك وانتو كمان جبتلكم كل واحده فيكم فستان من بره
وانتي ياعشق ما نستاكيش جبتلك فستان تحضري بيه بقي عايزك متعرفيش حد انك مراتي عشان فرحت عروستي
1

أحمد بغضب اعمي :ضرب أدهم بوكس في وشه بس جاها في الأنف انت عايز تتجوز علي عشق انت فعلا مش بتحب عشق انت تطلق عشق دولوقت ياادهم وانت من دولوقت مش اخويا للي كنت بفتخر بيه في العالم كله لأنك كسرت اختي انت  هتطلق عشق واخدها هي ومراتي همشي من هنا قبل ما تتكلم وتقولي هتعرف تصرف عليهم  ايوه هعرف ومش عايز من امبرطوريتك حاجه انا هشتغل وهصرف علي اختي  ومراتي
عشق بعياط وبدموع وكسره :لاه ياأحمد ده بيتك وده  اخوك مينفعش تتفرقه ابدا ومش انا للي هفرقكم انا يشرفني انك بتعتبرني اختك وبتعزني وانا فخوره ان عندي اخ زايك بس البيت ده مش بيتي فأنا بعد اذنك حضرتك ياادهم باشا تتطلقني اظن انك هتتجوز للي من مقامك وتفتخر بيها وربنا يسعدك معاها بس بما انك عارف اني مش مقامك اتجوزتني ليه ولاه قولت عيش معاها يومين بما انها بتحبني طلقني وانا وعد همشي مش هتشوفوني تاني في حياتكم قبل ما حد يتكلم ايوه انا ماليش مكان بس ليا ربنا هعيش في شارع بس واثقه ان ربنا هيحرسني  بعد اذنكم

خديجه بدموع علي عشق :ليه ياادهم تتجوز علي بنت خالتك مش كفايه انا كسرتها عشانك وعشان خايفه عليها منك وخايفه كمان علي الكلام للي هيطلع عليكم
1

أدهم :انا مش عايز كلام كتير الموضوع انتهي

تاني يوم من الصبح عشق حاولت تمشي وادهم كان  عارف للي بتفكر فيه عشق قفل عليها اوضتها وجاب الميكب ارايست ومسكوها غصب عنها حطولها مكيب ثابت وخفيف لأنها جميله من غير حاجه وبعدين ربطوا عيونها وادهم خلي نهي تلبسها البس داخلي لانه لو هو للي لبسها هيتهور ومش هيقدر يمسك نفسه ليه اربع اسابيع ما بعيد عن عشق ودخل لبسها الفستان ودخلو البنات تباع الميكب حطولها حجابها في شكت لأنها شمت برفان أدهم وايدو حست بيها وفستان تقيل جدا مش فستان عادي وقالت يمكن بيجبرني احضر عايز  يكسرني زياده
وطلع أحمد اخدها طلع من اوضه والبيت كلو ركبها العربيه وراح بيها علي اكبر الفندق موجود كل ده عشق مغمضه واحمد فهم انه الموضوع مفاجأه لعشق لما صحي من صبح ونزل أدهم عرفه كل حاجه واحمد اتاسف ليه
ودخل بيها القاعه واول ما الزفه بدأت تشتغل أحمد فك الربطه للي عيونها لقيت فرح ضخم وكبير وفلاشات صور  كاميرا بتصورها كتير فرحت اوووي وبكت واحمد اخدها في حضنه وباركلها وصلها لعريسها  لانه اخوها وسندها  وكلهم باركو ليهم
أدهم شكرا علي حضوركم انا أدهم الدسوقي من أكبر الرجال الأعمال مراتي وحبيبتي وعشقي وجنوني  هي دكتوره عشق ناصر المحمدي وليا كل الفخر انها من نصيبي ومراتي وشريكه حياتي وبقولها انا بحبك وبعشقك ياعشقي انتي حياتي كلها واتمني انك رغم انك صغيره في السن ترضي وتوافقي تتجوزي المجنون بيكي واكبر منك ١٧ سنه ويارب يقدرني واسعدك ياعشقي وركع أدهم علي رجله لعشق ومعاها الخاتم وهي بتضحك وتعيط علي المشاعر جميله من حبيبها وان ربنا واقف معاها وانه حبيبها كان بيعمل كل ده عشان يفرحها رقصوا مع بعض وشالها ولف بيها وعرف دنيا كلها انها مراته وخلص الفرح وخد عشقه شالها وطلع بيها للجناح  بتاعهم كان متزين تزين فوق الخيال
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
اول ما دخل بيها الاوضه هجم علي شفايفها للي كان هيموت عليهم فضل يبوس فيهم ويمتص  فيهم بقوه لحد ما شايفها نزفت خلها غيرت وصلو مع بعض ومسابش فرصه لما تاكل هجم عليها ومسكها من شعرها باسها من شفايفها بعنف وقلعها الاسدال  وقطع القميص للي كانت لبسها هجم علي رقبتها فضل يمتصها بجنون وساب علامات زرقاء علي كله رقبتها وصدرها مسكو وبيدعكو جامد رضع صدرها بعنف واقلعها الاندر ودخل ايدو في انوثتها بيضاجعها بيها ونزل كمان بشفايفه  اخد شفرتها  يمتصها ودخل لسانه جوها مع صوابعه للي جوه عشق ولما قربت تنزل شهدها وبعد عنها وهي ضيقت لفها علي بطنها ومسك الحزم وضربها علي مؤخرتها وهو مثبتها كنت عايزه تتطلقي مني ياعشق وتمشي تصرفي علي نفسك مالكيش سند انا سندك وكل حياتك وكل ده هو بيضربها علي مؤخرتها بقوه لحد ما احمرت جامد عشق دمعت لفها تاني علي ضهرها  وعشق صرخت من ألم موخرتها ونزل اخد دموعها بشفايفه نزل بايدو علي صدرها يصفعه عقاب علي بعدها عنه وانه اتحرم منها ومن نعيمو وبين كل صفعه وتانيه يمسك صدرها بقوه بعد عن شفايفها بعد ما أكلها وامتص لسانها وامرها انها تقوم ترقص وهي كده عريانه راجلها وخفت وده عقابها ولازم تنفذو خجلت في الاول واعترضت بس قامت تعمل كده لان حبيبها فرحها وهي كمان لازم تسعدو وتفرحه ورقصت وهي عريانه وعلامات تملكه علي رقبتها وصدرها الأحمر وموخرتها المحمره جامد وبتتميل وترقص بدلع اقدمه كل ده خلي شهوته خالص مش قادر مسكها ورفعها ولف راجلها علي وسطه جامد ودخل رجولتو فيها مره واحده بقوه وعنف وبقي يدخلها ويطلعها بسرعه رهيبه
أدهم:آآآآآآه عشق ده انا هفرم امك انهارده علي بعدك عني اخاااا واحشني ك....ك ضيق ده بيعصر في ز.....ي اهاااا بحبك وبعشقك ياعشقي يلا نزلي شهدك عليه واخيرا نزلو وبس طبعا بطلنا لسه عايز عشقه تاني نسيبهم مع بعض وكفايه كده يابنات وانتهي 🔞🔞وعدي شهرين وعشق عرفت انها حامل هي ونهله  بس عشق حملت علي ٣توام  وعدي تسع شهور وخلفت عشق أسر وأكمل وتين
أسر لأنها اسرت أدهم بعشقها من هي طفله
وأكمل لأنها لما بقت مراته كملو بعض
وتين لأنها وتين ونبض قلبه
+

ونهله واحمد وجابو ولد اسمو زين
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-