رواية جبروت انثي عادية كاملة جميع الفصول بقلم ميرا ابو الخير

رواية جبروت انثي عادية كاملة جميع الفصول بقلم ميرا ابو الخير

رواية جبروت انثي عادية كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة ميرا ابو الخير رواية جبروت انثي عادية كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية جبروت انثي عادية كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية جبروت انثي عادية كاملة جميع الفصول

رواية جبروت انثي عادية كاملة جميع الفصول بقلم ميرا ابو الخير

رواية جبروت انثي عادية كاملة جميع الفصول

.. قبل كتب الكتاب عليها تطلقني انا مش عايزك.

بتوتر: لا انا محتاجلك مش هطلقك.

زهراء بصراخ وزعيق: انت بجحححح عايز مني ايهههه.

سيف بتوتر: الاولاد عايزينك وهيبقا لك بيت لوحدك.

زهراء بسخرية ودموعها نازلة: لا بتعرف ربنا بعد خمس سنين جواز تسبني وتتجوز عليا طب ليه انا مخلفه و منورلك ايدي شمع ليه يا سيف انا حب وحبيتك ليه.

سيف بهدؤء: عشقتها قلبي حبها مقدرتش محبهاش.

زهراء بسخريه: وانا حبك مات ليا صح.

سيف سكت.

بقلم ميرا ابوالخير

زهراء بحزن: اسمعني يا سيف قبل م نخرج من هنا وتكتب كتابك عليها.

سيف برفض: مش هطلقك يا زهراءءء.

زهراء بزعيق: تتجوززززز عليااااا تيجي تقولي الماذؤن برا وانك هتتجوووززز صاحبتك في الشغلللل وعايزاني افضل معاك هي المـ. ـراءة ليه حقهااا كدده ليه بتدو”سوا عليهااا انا بقا مش هسكت.

سيف بعدم فهم: هتعملي ايه.

زهراء ببرود: هبارك لك يا حبيبي.

سيف بفرح: مش هتطلقي صح.

زهراء بمكر: تؤ تؤ انسى يا بيبي.

مسك ايديها وباسها بحب وخرجوا لاقت بنت مايعه قاعدة ( البنا**ت يلي زي دي بتضحك ع العقو*ل بكل بساطه وتهد*م بيو'”ت).

البنت: اهلا يا حبيبي.

سيف حضنها و راحت زهراء عليها: منورة يا حبيبتي.

بقلم ميرا ابوالخير

البنت بدلع: دا نورك.

تم فعلا كتب الكتاب و اخد عروسته وراح اوضه تانيه.

تاني يوم بتصحا وعاملة تهرش في نفسها علي اخرها وتصوت: اعاااا سيففف الحقنييي.

سيف بخضه: فيه ايه.

شادية بصراخ: جس’مي واكلنييي ايييييياااااااه مش قادره.

الباب بيخبط وهو مش عارف يعمل ايه خرج لاقي البوليس.

سيف: في ايه.

الظابط: مرفوع عليك قضيه خلع من شادية هانم وعليك سبع مليون جنيه ضرائب.

سيف بصدمة:……..

يتبع…
شادية بصراخ: جس’مي واكلنييي ايييييياااااااه مش قادره.
الباب بيخبط وهو مش عارف يعمل ايه خرج لاقي البوليس.
سيف: في ايه.
الظابط: مرفوع عليك قضيه خلع من شادية هانم وعليك سبع مليون جنيه ضرائب.
سيف بصدمة:ايهه انت بتقول ايه انا متجوزها امبارح بليل.
زهراء بتمثيل الصدمة: ايه حصل ايه يا حبيبي.
سيف بغضب: شاديةةةةةةةة.
شادية بتخرج وبتهرش في ج’سمها علي اخرها: ايييي ايهههه.
مسكها من شعرها: بقا بترفعي عليا قضيه خلعععع.
شادية بصدمه: ازاي والله ابدا انا كنت معاك.
زهراء غمزت للظابط ابتسم: الظاهر غلطنا في العنوان عن اذنكم.

 

 

خرجوا بسرعه تحت صدمة سيف وشادية وخبث زهراء.
سيف بغضب: غلطوا ايهههه انا سيف وانتي شاديةةة هو في ايههه.
شادية جريت ع الحمام وبتهرش زي المجانين.
ضحكت زهراء في نفسها و سيف داخل الاوضة ورزعها.
في الحمام.
بتداخل وتفتح المياه تصوت: اعاااااااا فااااارررر.
لسه بتخرج وقعت في الصابون ووقع عليها بودرة.
شادية الصابون داخل في عينها وبتعيط: اعاااااا.
بتفتح عينها لاقت صراصير كتير بتتلم عليها: سيففففف الحقنييييي ياسيفففف.
لارد الحمام كاتم للصوت.
بتفتح الباب مش بيتفتح.
زهراء بضحك: ههههه لسه اما وريتك.
بقلم ميرا ابوالخير.
بعد شويه.
كانو قاعدين بياكلوا.
زهراء بضحك: صباحيه مباركه يا حلوين.
سيف بهدؤء: شكرا يا حبيبي انشاء الله هاخدها وبكرا نروح شقتنا الجديدة.
شادية بدلع: يلا يا بيبي نرتاح شويه.
سيف بحب: يلا.
زهراء بتعب: سيف انا دايخه.
سيف راح عليها بخضه: مالك يا قلبي.
زهراء بتعب: م مش عارفه بطنيي بتتقطـ. ـععع ااااه.

 

 

شالها بخوف وطلب الدكتوره.
شادية بخبث: بالسلامه انتي يا زوزو.
زهراء بالم ومناخرها جابت د”م: بطنيييي مش قادررررةةةةةةةة.
سيف بهلع: اهدي الدكتوره جايه في الطريق.
زهراء بدموع: بمووو”تت ياسيفففف..
سيف شدها لحضنه ولاقي وشها ازرق وشفايفها بقت بيضاء وعليها رغوي…..

يتبع…
زهراء بالم ومناخرها جابت د”م: بطنيييي مش قادررررةةةةةةةة.
سيف بهلع: اهدي الدكتوره جايه في الطريق.
زهراء بدموع: بمووو”تت ياسيفففف..
سيف شدها لحضنه ولاقي وشها ازرق وشفايفها بقت بيضاء وعليها رغوي: زهررااءءء.
شادية جت بتمثيل: يالهوي هي ما”تت.
سيف بغضب: اخرسيييي.
شالها مستناش الدكتورة و جري ع المستشفى وهو دموعه نازلة مراته وام عياله بتمو”ت بين ايده مش حس بقيمتها غير دلوقتي.
شادية قعدت بتاكل فشار: غارت في ستين داهية يلا ب… ااااه ه هو في ايههه ااااااه بطنيييي.
قامت لسه هتتحرك وقعت علي الارض بتصرخ من الالم وبتستنجد بحد مفيش اي حد في البيت.
شادية ورو’حها بتطلع: ا ازاي ه هي يلي تمو”ت مش ا انا انا ي يلي ح حطيت ليهاا ا الس’م ااااه.

 

 

ما”تت شادية ومحدش جنب منها حتي يلاحقها (انقلب السحـ. ـر ع الساحـ. ـر.).
في المستشفى.
الدكتورة: لا الظاهر عندها حساسيه حادة من حاجه.
سيف بتنهيدة: ممكن اشوفها.
الدكتورة: للاسف هي رفضت تشوف جوزها ولو انت يبقا مينفعش.
سيف بحزن: تمم.
بص عليها من الشباك لاقها قاعدة سرحانه اخد بعضه ورجع الشقه لاقي شادية ع الارض و د”م طالع منها وريحتها بقت قذ”رة بسبب الس’م نوعه خطـ. ـير.
بقلم ميرا ابوالخير.
مر اسبوعين و تم تشر*يح شادية ودف”نها و خرجت زهراء من المستشفى.
سيف بيحاول يكلمها مبتردش و رفعت عليه قضيه خلع.
عند سيف: يعني ايه افلست فين فلوسي.
الشخص: حضرتك بعت كل حاجه لهزاء هانم وهي صفـ. ـتهم وهاجرت برا البـ. ـلد.
سيف بذهول: ازاي دا محصلششش.
الشخص: دا تسجيل فديو منها ليك عن اذنك.
اخده وقعد يسمعه.

 

 

زهراء بابتسامة: جوزي العزيز او مخلوعي ههههه منور ايوا انا يلي بعتلك رجا”لة ليلة صباحيتك ع انهم بوليس وانا يلي قولت لهم يقولوا انه شاديه هتخلعت تعرف انا عملت ايه امممم حطت للمحروسه بود”رة هرش و كمان عجينه صر”صير و اه هي كانت حطت لي الس”م ونظرا انه طلع عندي حساسيه من الشطة انا حطتها في صحني و بدلت الاكل هي تاكل الس”م وانا الشطه طبعا انت هتزعل وتطلب دكتور وكل حاجه مشيت زي مانا عايزة بالظبط خدتني المستشفى و للاسف المحروسه وقعت في شر اعمالها يا حرام عارف انا كمان يلي مضتك وانت بتدفع الحساب ع تنازل بكل حاجه يعني تبقا شحات من الاول.
سيف بيسمع: يخربيت جبروتك.
زهراء بضحك: عارفه انت بتقول ايه دلوقتي بس تستاهل انا حبيتك وقعدت معاك وخلفت منك و استحملت معاك المر لحد م بنيت نفسك تقوم تتجوز وتحب غيري اول م تكبر تكبر عليا هههه مسكين تشاووو واه عيالك هقولهم ع طبيعه ابوهم وهما احرار باي يا سيوفي.
قفل الفديو وبدء يكسر كل حاجه بغضب.

 

 

في لندن.
زهراء كانت وقفه في فيله فخمه: انا انـ. ـثي ابني مجتـ. ـمع واقدر كمان اهـ. ـده بكل سهو، له لو حد فكر ياجي جنبي و دي جبروت انـ. ـثي عادية.
بقلم ميرا ابوالخير.
تمت…
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-