رواية جوازة مؤجلة زين وريتال كاملة جميع الفصول بقلم دنيا ثروت
رواية جوازة مؤجلة زين وريتال كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة دنيا ثروت رواية جوازة مؤجلة زين وريتال كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية جوازة مؤجلة زين وريتال كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية جوازة مؤجلة زين وريتال كاملة جميع الفصول
رواية جوازة مؤجلة زين وريتال كاملة جميع الفصول
اي الد'م اللي علي سريرك ده يابت انتي لسه بنت بنود اي الهباب ده
ريتال بصت علي الد'م: لا ياماما ده تلاقيه الوان كنت برسم بيها ولا حاجه
خديجة : الوان بروح امك انا اعرف الد'م بنظره الد'م ده منين يابت
ريتال : وفيها اي ياما مانا متجوزة
خديجه: اه فاكراني عبيطة ومش عارفه ان جوزك مش بيدخل علي نسوان
ريتال : عادي اتعالج ودخل يخصك في اي بقا
دخل عليهم بكل جبروت : في اي ياحماتي
ريتال : الحق بقا بتقول اي عليا يازين
آسر : بتقول اي
خديجة : انت مدخلتش علي بنتي سنه ونص وكنت هتطلقها كلها شهرين ولا بتتعالج ولا زفت الد'م ده منين بقا
آسر: اي اللي منين دي مراتي ولا مش واخده بالك يامرات عمي
خديجة بتبصلها بقرف وهي واقفه ونزلت
زين بجمود : هي اي اللي دخلها هنا
ريتال بخوف : معرفش يازين ولما شافت الد'م معرفتش اقول اي غير كدا
زين: طيب تعالي الحمام غيريلي علي الجر'ح
في اوضه تانيه
نيڤين : انتي عارفه ياأمي ان مستنيه الشهرين دول يعدو بفارغ الصبر
صباح : ياعين امك يعني عايزه تتجوزي راجل مش راجل
نيڤين: امي زين سيد الرجاله مسمحش تتكلمي عليه وحش
صباح : بقولك اي يابت بطني انتي وزين متربين مع بعض وهو شايفك اخته انا بقا مش هسيبك تضيعي نفسك مع واحد بيتجوز كل سنتين وكل واحدة فيهم بتخرج بنت بنود
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
كانت بتغيرله علي الجر'ح في الحمام
زين وهو بيبص في عينها : لو امك كانت عرفت ان الد*م ده بسبب السكي'نه اللي انتي اديتهالي كانت هتعامل اي
ريتال : زين ممكن اسالك سؤال
زين : ها
ريتال : انت مدخلتش علي كل اللي اتجوزتهم لي بمزاجك ولا
قبل ماتكمل جملتها تلقت صفعه قوية....!
↚
زين وهو بيبص في عينها : لو امك كانت عرفت ان الد*م ده بسبب السكي'نه اللي انتي اديتهالي كانت هتعامل اي
ريتال : زين ممكن اسالك سؤال
زين : ها
ريتال : انت مدخلتش علي كل اللي اتجوزتهم لي بمزاجك ولا
قبل ماتكمل جملتها تلقت صفعه قوية
ريتال وهي بتبعد عنه : انت بتضر'بني لي انا بسألك سؤال طبيعي علفكره
زين وهو عا'ري الصدر مسكها من شعرها بقوه : وانتي مش من حقك تسألي سؤال زي ده يامره
ريتال مكنتش قادره تتكلم
سابها وكمل بصوت فحيح الافاعي: كملي تغير الجر'ح ياهانم
كملت وهي بتحط المرهم والقطن مكنش بيدي اي رده فعل حتي بوجعه
بيخرج برا يلا مبالاه وهو بيبلبس قميص جديد : اجهزي عشان ننزل
ريتال : مانا جاهزه اهو.
زين : اه انتي عايزن يشوفو فخادك اللي هتنطق من الفستان
ريتال بصدمه: الفستان مفهوش حاجه واسع
زين : وانا اللي اقول عليه يتنفذ ياهانم اتنيلي البسي واحد تاني مش ناقص قر'ف علي الصبح
ريتال بنرفزه اخدت الفستان وغيرته خرجت : انا جهزت يلا ننزل
زين : لمي شعرك
ريتال : وفيه اي ده كمان
زين : انا اللي اقول فيه اي لمي الزفت ويلا ننزل
نزلو تحت كان ابوه يترأس السفره وامه بجانبه
عثمان : صباح الخير يازين يابني
زين : صباح النور يابويا
عثمان : حماتك جات الصبح لي
زين : ولا حاجه جت تطمن علي بنتها ومشيت
صفيه امة : يعني اي يازين
زين وهو ماسك خصرها : يعني د'خلت عليها امبارح ممكن حتي تطلعو تتأكد من الد'م اللي فوق
نيڤين وقع منها الكوبايات بصدمه : مدخلتش علي كل البنات ومبتعرفش وجاي تدخل علي الزبا'له دي.. قام من الترابيزه بعصبيه وووو
↚
ادخل علي مليون ادخل علي واحدة دي حاجة تخصني بس شكلك مش عارفه حدودك فين يابنت عمي
نيڤين : وانا مش قصدي حاجة البلد كلها عارفه ان زين زوجاته بتطلع بنت بنود من تحت ايده
زين بيرفعها من علي الكرسي ويجذبها من خصرها بقوه : وريتال بقا مبقتش بنت بنود بقت مراتي قولا وفعلا وتقدري تطلعي تشوفي الد'م فوق
نيڤين : مش عايزة اشوف حاجه وبتطلع اوضتها بغيظ
صباح بدات زغاريط هي وصفيه
صفيه : صباحيه مباركة يابني تعيش وتدخل
زين وهو بيبص في عيون ريتال : لا شكلي مش هدخل علي واحدة تانيه غيرها البت كفتني وزياده
عثمان : ده شكلك اتكيفت امبارح اوي ياولدي
زين : اتكيفت وبس ده انا عرفت قيمة الجواز علي ايدها يلا هنطلع انا وهي اكيد هي تعبانه
تبقي تطلعي الاكل علي اوضتها ياما
بيطلع الاوضة وكل ده ماسك في خصرها
بتدخل الاوضة بتزقه: انت اي اللي عملته تحت ده
زين وهو بيفك زراير قميصه: عملت انا اي بقا
ريتال : وبعد كل اللي عملته ده لسه بتسأل عملت اي انت احرجتني وسطهم
زين : ماأحرجتش جد انا هنا كلامي اللي يتسمع مفهوم ولا مش مفهوم
ريتال : انت مدخلتش عليا ولا لمستني يبقي بعد شهر نتطلق
زين : وانا مش مطلقك ياريتال
ريتال : اه هقضيها بنت بنود طول عمري فين رجولتك ولا معلشي اصلك مش راجل
زين الد'م جري في عروقه ضر' بها بالقلم بقوه لدرجه شفتها نزلت د'م
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
نيڤين: انتي بتزغرطي علي اي ياما
صباح : وفيها اي لما ازعرط يخصك في اي اصلا
نيڤين : الد'خله كانت لازم تكون بتاعتي مش بتاعتها كان لازم الد'م ده يكون مني
صباح ضر'بتها بالقلم : بقولك اي انا مستحمله بقالي كتير زين وانتي اخوات انسيه بقا واجهزي لبليل
نيڤين: اجهز لاي بليل
صباح : عشان تشوفي عريسك ياختي
نيڤين بصدمه : عريس اي
صباح: عثمان عمك اللي قرر بعد اللي هببتيه تحت
نيڤين بتركع لرجلها: ابوس رجلك ياماا مترضيش متجوزنيش حد مش عايزاه
بتزقها من رجلها وتمشي
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
بيقرب عليها ويشد شعرها ليه بياخد شفتها في قبله عني'فه
بعد دقايق
ريتال بتف علي الارض بقر'ف: ماهو ده اللي هتفلح فيه لكن رجولتك ضايعه
بيشدها من ايدها ويرميها علي السرير بيخلع قدومه بعصبيه
ريتال : انت بتعمل اي
زين : بعمل اللي انتي عايزاه ولا مش عايزة كدا
ريتال كانت لسه هنتكلم هج'م عليها زي الأسد علي الفريسه
بعد مرور ساعتين
بيقوم ويلبس قميصه
ريتال بتريقه : متحاولش تاني يازين الرجاله اتقبل بقا انك مش راجل
بيبص عليها بعصبيه ووووووووو
•تابع الفصل التالي "رواية جوازة مؤجله" اضغ
↚
ريتال بتريقه : متحاولش تاني يازين الرجاله اتقبل بقا انك مش راجل
وقولي هتطلقني امتي لاحسن في رجاله عايزين يتجوزوني
بيمسك فكها بأيده بعصبيه: انتي بتحلمي لو عايزة تطلقي ياريتال
يازق ايديه وتسحب الملاية عليها : وانا اتظلم لي معاك ذ'نبي اي
زين : ذ'نبك انك مراتي ياحرمه ويلا ادخلي خدي دش عشان ننزل
ريتال : طيب انزل وانا هدخل
زين بضحك وهو بيقعد علي الكنبه : علي اساس انا مشوفتش حاجه
ريتال بعند : طول مانت قاعد انا مش هقوم
زين بنرفزه: هتقومي ولا تحبي اقومك انا
ريتال لفت الملاية جايه تقوم... زين : تؤتؤ متقوميش كدا
ريتال: يعني اي
زين : هتقومي من غير ملاية واعملي حسابك انك مراتي يعني مشوفكيش علي السرير وبرا لا ودي اوضتنا وليا الحق اشوفك واشوف كل تفصيله
ريتال : لا مستحيل اعمل كدا
زين : ومستحيل لي هو انا بطلب حاجه حرا'م انتي مراتي ومكتوب كتابك عليا
ريتال بسرعه جريت علي الحمام
زين بضحك : حلوة اوي ونتي بتجري هههه
بعد ساعه
ريتال من جوا : اووف مجبتش الهدوم اللي هلبسها
زين من برا : افتحي الباب وهديهالك
ريتال : لا سيبها علي الباب وانا هاخدها
زين : طيب... مرت ثواني وهي اتأكدت انه مش موجود
اول مابدات تفتح الباب هجم عليها بالهدوم وقفل باب الحمام كانت لافه البرنص عليها والفوطه علي شعرها
ريتال بكسوف: زين اخرج برا
زين : وأخرج لي
ريتال : عايزه البس
زين فك فوطة شعرها ورفع راسها ليه جذبها ليه أكثر دقات قلبها بترتفع: ماتلبسي انا مانعك
ريتال وهي بتحاول تتكلم : طب اخرج وانا هلبس واجي
زين بيرفعها ليه ويزيح شعرها الانسيابي بالمياه لم يتحمل وهو شايف شفتاها الكريزتان بيتكلمو اخدها في قبله ساحره بتعبر عن عشقه ليها وقعت منها الهدوم واستسلمت ليه
بعد دقايق نزلت راسها بكسوف
زين بضحك : الظاهر كدا ان فعلا مش عايزاني خالص
خرج وهو بيضحك
ريتال جواه بكسوف : ياخرابي اي اللي عملته ده
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
نيڤين : ياعمي بي انا مش عايزه اتجوز
عثمان : وانا اللي اقول عليه يتنفذ وبعدين انت عايزه يقولو عليكي عانس ولا اي
نيڤين: انا لسه 19 سنه
عثمان : وفيها اي ريتال عندها 18 سنه وماشاء الله دخلتها كانت امبارح
نيڤين: اه المفروض انا اللي اكون مكانها
عثمان بيضر'بها بالقلم : الظاهر كدا انك تعديتي حدودك زي ماقال زين ومش هتشوقي العريس جوازك بكره عليه يلا اطلعي علي فوق
صباح : طول بالك ياحج متاخدش علي خاطرك منها
عثمان بجمود : خديها طلعيها فوق انا مش نااااقص قر'ف
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
بتخرج من الحمام وهي مستغربه اللي لابساه : انت اي اللي جبته عشان البسه ده
زين : جبت اي ده فستان
ريتال : واسع اوفر يازين
زين : وانا بقا عايز الواسع ولا انتي تحبي تبيني فخادك لاي حد
ريتال : انا مبحبش الواسع بعدين التانين مش ضيقي'ن التانين علي مقاسي
زين : اه انتي بقا عايزة تعاندي... عاندي وريني هنوصل لاي
ريتال بتقرب عليه وهي بتبص في عيونه : زين نيڤين بتحبك؟
زين بلا مبالاه : لا نمت معاها...!
↚
نمت مع بنت عمك ازاي..!
زين : اه نمت معاها بس هي لسه بنت بنود فعادي تتجوز
ريتال : انت بتقول اي.. اي اللي تتجوز ازاي وبنت بنود دي بنت عمك نيڤين بتكرهني من ساعه ماجيت هنا
زين وهو بيجذبها ليها : ماتكرهك هي متجوزاكي ولا انا اللي متجوزك
ريتال بخجل بتنزل راسها وهي بتحاول تفك ايديه عن خصرها بسكوت
زين بيجذبها اكتر : شكله الجميل محبنيش
ريتال : طيب ابعد
زين :بيزيح شعرها لورا ويد'فن راسه في عنقها : انتي يابت حلوة كدا ليه ريحة جسمك رهيبه بدأ يبو'س في عنقها وهو مغيب
ريتال بكسوف: يلا ننزل طيب
زين مركز في اللي فيه : سيبيني بقا عشان مش قادر اتحمل
صفيه من ورا الباب : يلا يازين ولا هتدخل كام مره يعني
ريتال ضحكه بمياصه
زين رجع لورا وبص عليها عصبيه وهي بتضحك : انتي بتضحكي كدا لي
ريتال خافت من عينيه : يعني اي
زين مستناش منها رد واخدت شفتاها في قبل'ه ساحره لدرجه انها نز'فت د'م
ريتال بعصبيه: انت مجنون خليت شفايف تنز'ف لي
زين : واخلي وشك كمان لو فكرتي تضحكي قدام حد ويلا لمي شعرك عشان مش فايف
ريتال بتلف شعرها وهي بتقول في سرها : امتي اخلص منه
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
بينزلو تحت
عثمان :زين نيڤين هتتجوز بليل عايزك تشوف العريس وتقعد معاه
زين : غريبه مش المفروض العروسه
عثمان : اظن ان اوامري مفيهاش نقاش
زين : بس يابوي لو نيڤين مش عايزاه مش هنقدر نتحكم
عثمان: عايزاه مش عايزاه بكره هيتكتب كتابها عليه ولا انت عايز البت تعنس جنبنها
ريتال: اه عمي عنده حق هي لازم تتجوز علي الاقل هيبقي راجل يعني
زين بيبصلها بحده : وانتي اي اللي دخلك الكلام ماتروحي تشوفي امي في المطبخ وتساعديها
عثمان : عايزك تتجدعن يازين واسمع خبر الحفيد الأول لعيلتي قريب
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
في المساء كانت واقفه مع صفيه بتحضر الاكل
صفيه: ماتحكيلي يابت اللي حصل يعني ده الواد دخل عليكي انتي الأولى
ريتال بتمثيل كسوف : خلاص بقا يامرات عمي مش بحب احكي حاجات زي دي
صفيه بضحك : ربنا يخليكو لبعض يحد مالسرير ده يتكسر ونجيب عشره غيره
ريتال بتريقه: من رجولته
صفيه بتبص عليها بأستغراب: قصدي من رجولته يعني مفيش زي زين الرجال طبعا
جرس البيت بيرن : طب هروح اشوف مين بقا
ريتال كانت رايحه تفتح الباب كانت رابطة الفستان وشعرها رافعاه لفوق
فتحت بصدمه: حضرتك عايز مين
زين من وراها بعصبيه: انتي كيف بتفتحي الباب كدا يامره...!
↚
زين من وراها بعصبيه: انتي كيف بتفتحي الباب كدا يامره
لفت ليه بخوف ركبها بتخبط في بعضها :زين
زين قرب عليها بصف'عه قوية : اه زين ياروح أمك اتنيلي اطلعي فوووق يلاااا
ريتال بصت عليه بدموع من الو'حش اللي قدامها وجريت علي لاوضتها
شهاب كان واقف علي الباب : اي اللي حضرتك عملته ده اسمه عن'ف
زين بص لصفيه وصباح يرجعو المطبخ بعدين رجع بص عليه : وانت شكلك جيت بيت غلط البيت هنا بيمشي بكلمتي
شهاب : يعني اي كلمتك انت ضر'بت مراتك متخيل الل عملته
زين بزعيق : وانت مالك بمراتي اعتبر نفسك مشوفتهاش
عثمان من وراه : شهاب اهلا وسهلا
زين بقرف : وده مين يابوي
عثمان : عريس نيڤين يازين
زين : طيب معنديش خلق اقعد معاه حضرتك اقعد معاه يابوي وانا هبقي انزل بعد شويه
بيطلع اوضته بعصبيه ويرزع الباب
كانت قاعده علي السرير وهي بتعيط وماسكه وشها
زين : ومفكرتيش في كدا لي قبل ماتظهري كل مفاتنك لراجل غريب
ريتال قامت قربت عليه بعصبيه :وانا كنت اعرف منين انه راجل كنت اعرف منيين
زين : اديكي قولتي يعني ملهاش لازمه تفتحي الباب
ريتال وهي بتعيط اكتر : تقوم بتضر'بني بالقلم
زين وهو بيمسك وشها مشاعره ممزوجه بالعشق والتملك : ايون واتعودي محدش يشوف وشك غيري انا وبس
ريتال بتبعد عنه بقوه : ولي لي كل ده انا شهرين وأطلق منك
زين : انتي شكلك مش عايزة تنسي والله
ريتال: انسي اي زين انت بقالك سنه ونص مدخلتش عليا انا لسه بنت بنود زي مانت ليك واجبات انا ليا حقوق وانا متجوزتكش عشان ابقي بنت بنود زي انا
زين بقر'ف وغضب: برضو نفس السيره الز'فت بتاعت كل يوم اي انتي عايزه اي
قرب عليها واخد بوقها في بو'سه تكفي لشهو'ته وتكفي لعشقه الابدي لها
بعد عنها لما احتاجت لتنفس : عايزة اي تاني ياام حقوق
ريتال : انت شايف ان كدا حقوق شايف ان كدا خلاص مبقتش بنت بنود زين فوق انت مش راجل
ملحقتش تكمل جملتها وضر'بها بالقلم
خرج من الاوضة ورزع الباب نزل تحت بعصبيه وهو بيبص علي شهاب
=ها يابوي اتفقتو علي اي
عثمان : هيتجوزو بليل ياابني المأذون علي وصول
زين : والبيه معندهوش اب ولا ام
شهاب: لا
زين : اممم طيب انا هطلع اجهز الشنط يابوي
عثمان :لي يازين
زين :هطلع سفريه كدا انا وريتال
شهاب :ريتال.. اسمها حلو
زين بص عليه بعصبيه وطلع فوق :شكلي وحشتك صح
ريتال كانت قاعده متجمده علي السرير :يلا ياحلوه جهزي نفسك هنمشي
ريتال :نمشي نروح فين
زين وهو ييقرب عليها :علي مكان محدش في الدنيا يشوفك غيري فيه...!
↚
جوازه_مؤجله
بيقرب بشهو'ه عليها :علي مكان محدش في الدنيا يشوفك غيري فيه
ريتال بتبعد بعصبيه: انا مش همشي من هنا انت اي فاكر ان كلامك هيمشي عليا
زين :اه هيمشي عليكي انا جوزك وكلامي اللي يمشي عليكي
ريتال : وهتقول اي لابوك وامك بقا
زين : قولتلهم
ريتال : انا مش همشي من هنا
زين بعصبيه: يوووه متعصبنيش
ريتال : اعصبك في اي البيت كله ستات مش عايز مين يشوفني
بيقرب عليها وهو بيجذبها علي صدره ويرفعها ليه : اومال الزباله اللي تحت وشافك ده عادي
ريتال بخجل : انا مكنتش اعرف انه راجل وانت عارف وكمان ضر'بتني وحاسبتني فخلاص
زين : يعني مش عايزه تسيبي هنا
ريتال : هبقي في بيت لوحدي وانا هنا مع طنط صفيه وصباح والحج وانت مش بتبقي موجود عايزني اروح مكان وابقي لوحدي
زين : لا بس مش عايز راجل تاني يشوفك
ريتال : مش هتحصل تاني
زين : ريتال دي المرة الأخيرة المره الجايه انا مش هسيبك لحظة هنا
ريتال وهي بتبص في عينة : لي لي عايزني انت اتجوزت فوق ال10 ستات وطلقتهم لي هتخليني معاك وعايزني
زين بيقرب علييها اكتر وهو بيشدد جذبه ليها : وانتي مش عايزاني ياريتال
ريتال هربت عينها : مش عايزة واحد معيشني معاه زي قلته يازين
زين بيبعد عنها ويخرج من الاوضة بعصبيه
صباح جريت لاوضتها بعد ماسمعت بتتكلم بضحك في اوضتها : سهله انت مش عايز راجل يشوفها انا هخلي الرجاله كلهم يشوفها متهيالي مش هتاخدها بيت تاني لا ده انت هتطلقها
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
صفية : خلاص ياصباح اهي هتتجوز متقلقيش عليها
صباح : البت كأنها مهوسه بزين بس انتي عارفة والله انا ياما بنصحها
صفيه : خلاص بقا البت كام ساعه وهتتجوز متقلقيش انتي بس
صباح : بيني وبينك انا فرحت لزين اوي ياصفيه
صفيه : ريتال كانت ونعمه الزوجه استحملت كتير ونالت والاتنين تحسيهم اتخلقو لبعض
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
في المساء كان الجنينة كلها زينه وبدأ الاغاني والطبل الصعيدي
عثمان : مجهزتش الشنط ولا اي يازين
زين كان سرحان في عيون وكلام ريتال عليه
عثمان بصوت اعلي : زين زين انت كويس
زين : اه اه كويس يابوي
عثمان : انت مش هتسافر انا ومرتك ولا اي
زين :لا يابوي مش هنسافر
بعد دقايق الفرح بدأ.. صباح نزلت وفي ايدها نيڤين وهي لابسه فستان الفرح
نزلت ريتال وهي لابسه فستان واسع وحاطة بعض لمسات الميكب كانت لامه شعرها عشان زين
زين اول ماشافها حس ان شاف ملكه جمال العالم قرب عليها وهو بيهمس جنب ودنها : انتي اي اللي عاملاه ده
ريتال بخوف : انا لابسه زي ماقولتلي
زين : للأسف زي ماقولتلك بس اعمل فيكي اي ولا اي انتي جميله في كل حالاتك
بعد عن ودانها : يلا روحي للستات يحد مالفرح يخلص مشوفكيش عند ناحيه الرجاله مفهوم
ريتال بخوف : حاضر
بعد دقايق المأذون : يلا نكتب كتب الكتاب
نيڤين :ممكن بس ياحضره الشيخ أعرض فديو قبل كتب الكتاب
عثمان بإستغراب:فديو اي يابنتي
نيڤين :ياعمي ده فديو ليا وللعيله عشان بودعكو جهزته الصبح عشانكو
زين :اعرضي الفديو خلينا نخلص
نيڤين بخبث بتدوس لتعرضه زين بصدمه.....!!!!!!
↚
زين :اعرضي الفديو خلينا نخلص
نيڤين بخبث بتدوس لتعرضه
كان فديو مسجل لريتال من ضهرها وهي بتخلع هدومها وبتترقص مع اغاني
زين الد'م جري في عروقه برزت قام كسر الشاشه: اي الوساا'خه اللي بتتعرض دي
نيڤين بزعيق : اي ده اي الفديو ده جه امتي انا معرفش يازين صدقني
واحد من القاعدين : كسرتو الشاشه لي كنا لسه عايزين نشوف باقي جسمها
بص عليه بقر'ف مسكه من رقبته : تشوف جسم مين يابن الكلب
ونزل فيه ضر'ب
خرجت ريتال من جوا بصويت : زين ززييين
مسكت دراعه ورجعته لورا : انت بتعمل اي احنا في فرححح فوووق
زين اتحكم في اعصابه ببرود وبص للمأذون: اكتب الكتاب
المأذون : يعني اي واللي حصل
المعازيم مشيو كلهم وريتال بتبص للي حواليا اللي بيتفحصو جسمها ومش فاهمه حاجه
زين بزعيق أكبر : وانا بقولك تتزفت تكتب الكتاب اكيد انا مش بهزررر
نيڤين : زين معلشي انا مخدش بالي بعدين تلاقي حد هي بتتصور ليه وهو حاطة
زين طلع المسد'س من ايديه وضر'ب في الجو : هتكتب الكتاب ولا اكون مخلص عليك
المأذون بخوف كتب الكتاب تحت دموع نيڤين ونظره الشر لريتال
ريتال وهي مش فاهمه حاجه : اي اللي حصل هنا
زين : شهاب بيه خد مراتك واطلعو اوضتكو
شهاب كان لسه هينطق
زين : هتطلع ولا تحب تطلع من البيت علي نقاله
شهاب اخد نيڤين وطلع
ريتال سابت ايديه بزعيق: انا بقولك في اييي انا جيت علي ضر'بك لواحد وبوظت الفرح حتي نيڤين كتبت كتابها وهي بدموع
زين : ابوي هنسافر انا وريتال عن اذنكو ومسكها من ايدها وهو بيجرها
بيركبو العربيه وهي بتزعق: سفر اييي انت قولت مش هنسافر قولتلك مش هنروح في حته وانت وافقت اي اللي حصل جوا ولي الناس كلها سكتت اول مانا جيت
زين كان بيسوق وهو مش شايف قدامه والغيره عامياه كل مايفتكر الفديو يسوق بسرعه أكبر
ريتال انهارت من العياط وصر'خت اكتر وهي بتخبط ايدها علي العربية : كفايه كفااايه وقفني وقف العربيه هنعمل حا'دثه ووققف
مكنش سامع ليها وكانت بتترجاه بعياط لحد ماوصل مكان علي ضفه الجبل نزل من العربيه وشدها وهي بتعيط بيرميها جوا
بيقل'ع الحزام ويلفه علي ايده : عايزة تعرفي اي اللي حصل صح
كانت بترجع ورا بعياط : انت عمرك ماعملت كدا لي نظرتك كدا اي اللي حصل
بينزل فيها ضر' ب : اللي حصل ان شرفي وعرضي اتعرض قدام الناس
ريتال بعياط ووجع : خلاص كفايه ونبي شرفك اي انا والله لبست واسع زي ماقولت
مكنش شايف قدامه وهو بيضر' ب:لبسته واسع وانتي بتسجلي فديو بتسجليه لميييين يافا'جره لميين
ريتال :انت بتقول اي كفايه كفااايه
زين :بتسجليه للي عايزه تتجوزيه بتسجليه للي بتقولي عليه راجل قولي يلا اتكشفتي علي مين غيري ولا اقولك كمان انا مش عارف ادخل عليكي ولا انتي اللي مش بنت بنوت....!
↚
اي رايك اعرف انتي بنت بنوت ولا لا
ريتال رجعت شعرها لورا بدموع : ولا هتعرف زين افهم افهممم انت مش رااجل وديني عند أي دكتور وانت تعرف
زين : واكشف مراتي لحد تاني ولا لتكوني عاشقه دكتور
ريتال بتقوم من علي الارض بتسند نفسها : عاشقه دكتور اه زين فوق لنفسك انت جسمك فيه نقص مش لازم انا كمان يبقي عندي نفس النقص
بيرمي الحزام من ايديه ويمسكها من فكها : انا راجل غصب عنك
بترجع لورا وتقطع هدومها : اثبتلي لو راجل اثبتلي اثبت انك راجل واعرف انا بنت بنوت ولا لا يازين الرجال
زين بيقل'ع قميصه بعصبيه : الظاهر انك بتتحديني علي رجولتي ياريتال
بيقرب عليها ويبو'سها بشهو'ه وهو ماسك وشها بين ايديه حاولت تتحكم ولكن اتجاوبت مع شفا'يفه دموعها بتنزل وهي مش قادره تتحكم في قلبها وجاذبيه جسمها ليه خل'عت قميصه بجرأه ليأخذ شفتا'ها في بحور شهو'ته القويه فإنه يثبت لها أنه راجل وليس بنقص
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
وانا مش عايزاك تلمسني هو بالعافيه
شهاب : يعني اي بالعافيه امك هتيجي بكره وعايزه تشوف النتيجه
نيڤين مسكت السكينه وجرحت ايديه : اهي دي النتيجة د'م ده ولا مش د'م
شهاب بتوجع وهو ماسك ايديه : انتي متخلفه اي اللي عملتيه ده
نيڤين : عملت اللي في بالي وخيالك ميروحش بعيد انك ممكن تلمسني
شهاب : وانا متجوز واحده عشان ملمسهاش
نيڤين : اه عاجبك عاجبك مش عاجبك طلقني ياجدع
جاي تدخل الحمام شدها من ايديها : لا مش عاجبني ومش هطلقك
نيڤين وهي بتحاول تفك ايديه: سيب ايدييي
بيزقها علي الحيطه بقوة : اديني سيبت ايديكي بيبدأ يفك زراير قميصه
نيڤين : انت بتعمل اي!!
شهاب : اي اللي بعمل اي ولا عايزاني يقولو عليا ان زي زين..!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
بعد ساعه بتعدل نفسها وهي بتتوجع
زين وهو بيشرب سيجاره بلا مبالاه : قوليلي عجبتك؟
ريتال بقر'ف: نقصك لسه زي ماهو وانا مش ذنبي ان استحمل محاولاتك فيا طلقني وكفايه قر'ف يحد كدا يازين
بيطفي السيجاره في ايديه وو.....!!!!!
↚
ريتال بقر'ف: نقصك لسه زي ماهو وانا مش ذنبي ان استحمل محاولاتك فيا طلقني وكفايه قر'ف يحد كدا يازين
بيطفي السيجاره في ايديه ويجذبها من ضهرها العا'ري : طلاق مش هطلق انتي عايزاني اطلقك عشان تروحي تكشفي جسمك لحد تاني
ريتال كانت بتحاول تزقه بقر'ف: ومين قالك ان هكشف نفسي لحد تاني انت موهوم وعايز توهم نفسك اكتر من كدا يحد امتي
بيقرب عليها ويبو'سها بعنف حتي نز'فت شفتاها وداق طعم الد'م بعد عنها ورجع ضهره بأسترخاء : اعتبري البيت ده مكانك يحد ماتمو'تي
ريتال بتبعد عنه وتلف الملاية عليها : يعني اي مكاني انا عايزه ارجع هناك انا مش هقعد لوحدي هنا
زين : بقولك اي انا ماسك نفسي بالعافيه من امبارح فخليكي هنا احسن
ريتال : يعني اي اخليني هنا بعدين فديو اي اللي اتسجل واتعرض
زين : مفيش حاجه اتسجلت انا كلامي يتنفذ ومفيش كلام بعده
ريتال : طب لو متنفذش هتطلقني طلقني بقا انا زهقت
بيقرب عليها ويجذب وشها ليه وهو بيحسس علي شفتاها: لو متنفذش هحاول فيكي مره كمان وخلي بالك من انهارده كل ماهتعاندي كل ماهاعاند في جسمك الحلو
ريتال : انا مش هقعد هنا لوحدي ممكن اطق من الزهق
زين : اممم ومين قال ان هتقعدي لوحدك
ريتال بشهقه: يعني اي مش هقعد لوحدي طيب اومال هتجبهم هنا مانا اروح عندهم
زين : هما مين اللي يجو
ريتال : مش بتقول مش هبقي لوحدي يعني هتجيبهم عيلتك يقعدو معايا
زين : عيلتي مين محدش هيقعد معاكي من عيلتي انا بس اللي هقعد معاكي
ريتال : وشغلك
زين : يو'لع الشغل طالما عندي جسم فا'جر زي ده
ريتال : زين احترم نفسك
زين : احترم نفسي اي انا كل ماباخد جوله معاكي بتبهريني اكتر من المره اللي قبلها
ريتال بتريقه: اه وانت الصراحه مبتبهرنيش خالص لسه زي مانت
زين اتعصب اكتر: هو انتي لي مصممه تجيبي السيره دي في كل كلامنا
ريتال : ولا مصممه ولا حاجه دي حقيقة وواقع هتهرب منه يعني بعدين يلا عن اذنك عايزه اقوم اغير هدومي
زين وهو بيحط ايده حول عنقها: علي اساس قبل شويه مشوفتش جسمك من فوقك لتحتك وعايزة تتكسفي دلوقتي بعدين مين قالك انك هتقومي تغيري
ريتال : المعني!
زين بيطفي النور : يلا ننام ياريتو
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
اليوم التالي
هشام كان بيلبس القميص ببرود : انجزي قومي غيري هدومك
نيڤين : انت كدا اثبت انك راجل يعني اخدت اللي انت عايزه بالعافيه
هشام : وماخدهوش لي مش حقي يامدام
نيڤين: بكرهك والله بكرهك
بيقرب عليها ويشدها من دراعها جامد : اقسم بالله كلمه ذيادة لاكون مطلع عليكي بأعن'ف من امبارح
نيڤين بتشد ايديه : ابعد عني ياحقير بتدخل الحمام وترزع الباب في وشه
صباح من برا : يلا ياعروسه انتي والعريس هتصحو امتي عايزين نطمن
هشام فتح ببرود اتفضلي يامرات عمي
دخلت وبصت على د'م السرير زغرطت بفرح : صباحيه مباركه ياعرايس لولولولوووووي
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
صحيت ملقتهوش جنبها اطمنت : اخيرا بقا مشي ده كان خانقني
خرجت وهي مطمنه ان مش موجود كانت مش لابسه حاجه
لاقيته واقف بيجهز السفره
ريتال بشهقه: يانهار اسود انت هنا
زين بيبص عليها من فوق لتحت بضحك : انتي مش لابسه حاجه لي ولا شكلك اتعودتي
ريتال جريت علي الاوضة لبست الفستان وخرجت قعدت علي السفره
زين :هو الفستان مقطو'ع لي اااه نسيت انك قط'عتيه امبارح عادي تعيشي وتقط'عي
ريتال : زين انت لازم تتعالج من الهوس اللي انت فيه انت اخترعت في يوم وليله ان بحبك انا عملت كل ده امبارح عشان اثبتلك انك مش راجل
زين وهو بياكل : انا فعلا هتعالج اول ماهطلقك واخلص منك...!
↚
زين وهو بياكل : انا فعلا هتعالج اول ماهطلقك واخلص منك.
ريتال حست بنغز'ه في قلبها : تطلقني ازاي
زين بضحك وهو بيديها الاكل في بوقها :لون وشك اتغير اوي كدا لي
ريتال :احم ولا اتغير ولا حاجه انا حتي فرحت
زين :غريبه قولت هتقومي ترقصي
ريتال :هتطلقني امتي
زين :بقولك اي قومي كدا
ريتال :اقوم لي
زين:هو انا بتكلم هندي قومي بقولك
ريتال اول ماقامت شدها من خصرها لتقعد علي رجله ثبتها بأيده وهو بتهتز :اثبتي هنا
ريتال بصت في عينه :انا مش عايزة اقعد هنا عايزة اقوم
بيشدها اكتر عليه مفيش سنتي واحد بينهم بيهمس في ودانها بعشق : هتطلقي مني لما انا امو'ت ياريتو
ريتال حست ان قلبها رجع بالنبض تاني :اممم وانت بقا هتتعالج ازاي
زين :مش هتعالج انا معاكي وهعيش معاكي كدا عجبك او مش عجبك
ريتال :واعيش معاك بنت بنوت علطول يعني
بيتسلل ايده تحت الفستان :اه عاجبني كدا بالمره متخلفيش وتنسيني
كانت لسه هتشيل ايده :تؤ تؤ متعودناش علي كدا
ريتال :طيب رجعني مكاني وناكل زي الناس
حط لقمه في بوقه وخارج منها نصها قرف علي شفتاهالتقطمها وياخد شفتا'ها في قبله من قبلته الساحره :شايف ان كدا الفطار احلي طالما بيديني فايده
ريتال كملت بكسوف وهو كان مكمل تحسيس لباقي جسمها :انا عايزه اقوم طيب
بعد ايده عنها :طيب ياستي قومي
ريتال رجعت للكرسي :هتمشي امتي
زين :ومين قال ان همشي انا مش هسيبك لوحدك ابدا
ريتال :يعني اي انا هبقي معاك 24 ساعه
زين :انا شايفهم قليلين اوي علفكره
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
بعد ماخرجت صباح
هشام قفل الباب كانت خارجه من الحمام مسكها من ايدها وجذبها ليه :مخرجتيش وامك موجوده لي
نيڤين:اخرج لي مانت عملت العرض اللي كنت عايز تعمله
هشام:وهعوز اي اكتر من كدا كفايه ان مش زي زين
نيڤين :مفيش حد زي زين اصلا
ضر'بها بالقلم:ايوه طبعا مفيش حد زي حبيب القلب
بقولك اي يابت اوعي تكوني فاكره ان انا مش عارف عرضتي الفديو لي وفكرك لما زين يعرف هيسكت ده هيقتل'ك
نيڤين :يعني اي انت جوزي مش هتقف جنبي
هشام وهو بيزقها علي السرير تعالي اوريكي جوزك عايز اي عشان يقف جنبك وبدأ يخل'عها هدومها بعصبيه وفعلو ماحلل الله لهم
بعد ساعه بيقوم بكل جبروت :متهيألي كدا تمام اوي بقرب عليها ويمسك فكها =انتي طالق ياحلوه
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
زين :مالك زعلانه لس
ريتال : انا عايزة ارجع انا زهقت
زين : زهفتي مني!؟
ريتال : لي جوزوني ليك وظلموني معاك
زين : ريتال انا زهقت كل يوم نفس السيرة بعدين الجواز مش لازم يكون في السرير
ريتال : اه علي اساس اللي كان بيتعامل معايا بوحشيه علي السرير مش انت
زين : انا كنت بثبتلك وبثبت لنفسي
ريتال : بتثبت اي
زين وهو بيتهرب: ولا حاجه قومي اعملي الغدا انتي لوحدك هنا
ريتال : يعني اي ولا حاجه بتثبت اي يازين
زين : بثبت اللي اثبته مش هبرر ليكي حاجه ولا اشرحلك
ريتال : يعني متشرحليش انت شايف الجرو'ح اللي في وشي وعلي جسمي وده كلة عشان تثبت اي انطق يازييين انطققق
زين بعصبيه وصوت عالي : انك مش انتي اللي قل'عتي في الفديو
رجعت لورا بصدمه وهي قابضه السكي'نه.....!
↚
قبضة علي السكي'نه بأيدها:شكيت فيا؟!
زين :عايزاني اعمل اي فديو واتعرض قدام الكل انتي عارفه كنت بضر'ب الراجل لي عشان جسم عجبه
ريتال وقعت السكي'نه من ايدها بص علي ايدها بصدمه وصريخ مسك ايدها :انتي مجنوووونههه اي اللي عملتيه دههخ
ريتال بتزقه:الجر'ح ده ميجيش حاجه قدام اللي انتي عملتهولي في قلبي انت شكيت فيا وضر'بتني لي عملت اي لكل ده.. ده انا مستحملاك
زين شدها من ايدها من غير مايسمع كلمه ونزل ايدها تحت الحنفيه وبعدين عقمها وكل ده وهي بتزقه بتعيط
بعد ماخلص شدت ايدها بقوه :اتأكدت ازاي
مالك مش بتنطق لي اتأكدت ازاي ان مش انا
زين :جسم اللي في الصوره مش جسم حفظت كل تفصيله في جسمك ياريتال
ريتال :يحد امبارح مكنتش عايزاك تيجي جنبي عشان انت مش راجل لكن دلوقتي مش عايزاك عشان انت او'سخ راجل اشوفه في حياتي
زين :بلاش تقولي كلام هتندمي عليه
ريتال بضحك هستيري :هندم.. والله ضحكتني انا هندم اكتر من كدا اي يازين
زين :انا معملتش فيكي حاجه وحشه ولا أ'ذيتك عشان كل ده
ريتال :وهتعمل اي اكتر عشان فديو زبا'له شكيت فيا ضر'بتني وفي الاخر معلشي اصل مش انتي انا اسف علي ضر'بك
زين مسك دراعها جامد ويقرب وشها لتتقارب انفاسهم:انتي ليا جسمك ليا حتي نفسك ليا كلك ليا ياريتال مش عايز اسمع كلمه تانيه وهتعيشي معايا كدا وغصب عنك
ريتال بدمو'ع:انت بتحبني ولا بتحب شهو'تك اللي مش موجوده اساسا...!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
نيڤين :يعني اي طالق انت بتقول اي
شهاب :يعني اللي قولته بعدين خلاص كفايه كدا عايزاني اكمل معاكي وانتي بتفكري في راجل تاني
نيڤين :بس انت دخلت عليا
لبس القميص مهتمش ليها ونزل
صفيه:اي ياعريس نازل بدري ليه انهارده الصباحيه حتي
شهاب :لا مش عريس انا طلقتها
عثمان :طلقتها ازاي
شهاب :زي الناس بنتكو بتفكر في زين وانا ماعنديش خلق اكمل معاها
عثمان :ردها
شهاب :لا مش هردها
عثمان :طب ومراتك وابنك تحب يمو'تو...!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
خرج برا البيت وقفل عليها بالمفتاح وهي بتخبط بشده
تلفونه بيرن
زين بزهق :ألو
التحاليل بتاعت حضرتك طلعت يازين بيه بس للاسف انت...!
↚
يعني هعيش عمري كله مدخلش علي مراتي
الدكتور : زين بيه احنا ممكن نبدأ بالعلاج بس هياخد وقت طويل
زين بعصبيه: انت بتتزفت تقول اي مراتي اللي هي حلالي مش عارف المسها وانت بتقولي علاج
الدكتور : حضرتك دي قدره ربنا واكيد في حكمه ومفيش حل قدامنا غير انك تبدأ بالعلاج
زين : واي العلاج بقا ياسيادة الدكتور
الدكتور : انا هكتب ليك علي ادويه وبعد 3 شهور تيجي تعمل نفس التحاليل وخير أن شاء الله متقلقش
زين: طيب اتزفت اكتبها وابعتها
وقفل في وشه بعصبيه
دخل البيت تاني كانت قاعده علي الترابيزة بتعيط اول مالقته داخل جريت عليه
ريتال : طلقني بقا انت مزهقتش
زين :انتي زنانه لي ادخلي البسي البدلة اللي في الدولاب عقبال ماجهز القعده
ريتال : قصدك اي
زين قرب عليها ورجع شعرها لورا وهو بيلمس وشها : قصدي ان عايز اشوف رقصك ياحلوه
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
شهاب : انت بتجبرني ارد واحدة بتفكر في راجل تاني وانا بلمسها
صباح : أخرس قطع لسانك بنتي اشرف منك ومن اللي جابوك
شهاب بإستهزاء: أخرس اي انتي اللي فوقي واقتنعي بالواقع بعدين دي بنتك انتي مش عارفة انها بتحبه
نيڤين وهي نازله : انا مش بحب حد انت اللي موهوم بكدا
شهاب بصدمه : اه يعني زين مش في قلبك ياهانم
نيڤين : محدش في قلبي غيرك ولا انت مش جوزي بقا
عثمان بجديه : قولت اي ياشهاب عايز تخرج تكون خسرت الناس اللي بتحبهم ولا تخليك هنا
نيڤين :عمي انا مش هجبره يبقي معايا وطالما عايز يمشي خلاص يمشي
عثمان : يمشي فين يابنت الكلب انتي فاكره ان الجواز لعبه انتو لسه داخلين امبارح عايزاه يمشي والبلد كلها تتكلم
نيڤين: انتو اهم حاجه عندكو البلد والناس والكلام بقولك هو مش عايزني ولا انا عايزه حد اهاني يوم الصباحيه وطلقني وسابتهم وطلعت
شهاب : خلي بالك ياعثمان بيه اللي هيبدأ بالاجبار هينتهي نهايه مش حلوه للكل وطلع الاوضة بتاعتهم
قفل الباب بعصبيه وهو بيبص عليها بقرف : انا مجبر ان اكمل معاكي
نيڤين: يعني اي مجبر اطلع برا انا مش عايزاك واقولك علي حاجه تخليك تطلقني انا بحب زين واوي كمان
شهاب بيخل'ع قميصه بجراه : بتحبيه وانا اللي دخلت عليكي باين اوي انتي ملك مين ياروحي
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
زين : يلا بقا انتي بقالك 5 ساعات بتلبسي البدلة
مكنش في رد منها
قرب علي باب الاوضة بيخبط : ريتو ريتووو
مكنش في رد
قلبه دق بسرعه من الخوف عليها فتح الباب بقوه وشاف......!!!
↚
نور طلعت بنت بنوت بس في مشكلة عندها نسائيه
رحيم : يعني اي مشكله نسائيه
الدكتوره : يعني لما جوزها يدخل عليها مش هيبقي في دليل ان دخل عليها عشان في مشكله نسائيه وحرجه ومينفعش اقولها
رحيم : اممم وطالما بتقولي كدا ماهو ممكن هي مش بنت بنوت انتي عرفتي منين بقا
الدكتوره : لا هي بنت بنوت ولو مش بنت بنوت كان بان قدامي لكن المشكلة دي تخصها هي
قمر بفرحه : يعني اي بنت بنوت صح يادكتورة
الدكتوره : اه صح يامدام قمر عن اذنكو
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
نور : خلاص بقا ابعد عني اعمل اي اكتر من كدا انا انتحر'ت عشان اخلص منك عايز اي مني تاني حرام عليك ياشيخ
راجي بصدمه : انتحر'تي ازاي ولي لي يانورر
نور بضحكه ممزوجه بتعب : لي يانور انت خليت فيها لي بعد مادمر'تنيي وأ'ذتني بتقولي لي ياسيدي انا كرهت نفسي كرهت ابص في وشي في المرايه
راجي :انا اسف
نور : ضحكت والله مش قادره اسف علي اي ياراجي ولا بتقول كدا اخلص التعب واصورلك شويه صور
راجي : مسحتهم كلهم يانور بس ارجوكي ارجعيلي
نور : ارجع لمين ولاي انت مستوعب اللي بتقوله ماتمسحهم ولا تغور
راجي : سامحيني يانور عشان خاطري
نور : اسامحك علي اي انت عيشتني اسوء ايام حياتي انا كرهت حياتي حتي لو مسحتهم انا مش هنسي هتبقي نقطه سودا في حياتي ابعد عني وعن حياتي ياراجي قفلت في وشه وهي منهاره
هايدي بتريقه : المزة قفلت في وشك ولا اي
راجي : ميخصكيش وبعدين كذا مره قولتلك متجبيش سيرتها علي لسانك
هايدي : اجيب زي مانا عايزة بعدين هي واحده رخيصه
راجي : احترمي نفسك دي هتبقي مراتي
ولسه جاي هيمشي هايدي وقفته : لو فكرت تتجوزها صورها هتبقي منشوره في كل السوشيال
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
نبيل : فردوس بس لو عملت كدا رحيم ممكن يمو'تك فيها
فردوس : ولا هيقدر يعمل حاجه انا بس هثبت انها ام زبا'له واخد يزن في الاخر
نبيل : وانتي عايزه تاخدي يزن وتجبيه هنا ومعرفش اتلم عليكي علي سرير
فردوس: يزن مين اللي اجيبه هنا انا هرميه في اي دار أيتام هو أنا ناقصه انا بس بعمل قرصه ودن عشان رحيم بيه يتعلم
نبيل : طيب ياستي اللي تحبيه
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
في المساء
رحيم : بكرة ان شاء الله نور هتطلع ياأمي متقلقيش
هويدا :علي خير ياابني بس ميصحش البنت تعمل كدا عشان ضغط مذاكره
رحيم : ياأمي عادي بعدين انتي عارفه ان نور هرمونات
صوت التلفزيون كان واطي كأنها سمعت صوتها
قمر : رحيم علي التلفزيون بعد اذنك.. بعد ثواني
نبيل بكل جراه علي الشاشه : الساده المشاهدين ازاي توافقو ان طفل يتربي مع واحده غيره امه وكمان كانت متجوزه قبل كدا انا بوجه رسالتي لاستاذه قمر لي رخصتي نفسك واخدتي زوج من فرشه مراته.....!
( دي فردوس دي عايزة الضر'ب😂😂🤏💜)
↚
استري نفسك انا مش لمسك تاني
قلبها اتكسر من جملته لفت الملايه علي نفسها وهو اخد قميصه خرج برا
بعد دقايق
كان واقف بيدخن سيجاره
ريتال من وراه :انت كويس يازين
زين : اه كويس واعملي حسابك بكرة هترجعي بيت العيلة تاني
ريتال : يعني اي
زين : يعني مش هبقي انا وانتي لوحدنا ومتخافيش انا مش هلمسك تاني
كان داخل الاوضة يلم هدومه مسكته من ايديه تبص في عيونه : مالك يازين
زين زق ايدها بهدوء : مليش بس مش هعيشك المر كذا مره واللي عايزاه هيكون ولو علي الطلاق فهتطلقي بعد المده اللي انتي عايزاها
ودخل الاوضة يلم الهدوم
ريتال : انت بتلم الهدوم لي واي اللي اتغير من دلوقتي للصبح من دلوقتي لقبل ثواني اي اللي اتغير يازين
زين : مفيش حاجة اتغيرت انا يمكن دي اكتر لحظه انا ناضج فيها وعن اذنك هنام برا عشان مزعجكيش
خرج من الاوضة حست ان روحها بتتسحب منها معقولة زين اللي كان بيمو'ت علي جسمها بعد عنها معقوله زين اللي ميقدرش ينام غير جنب نفسها بعد عنها حست ان الدنيا اسودت اول ماسمعت كلمه الطلاق
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
اليوم التالي
نيڤين جريت علي الحمام وهي بتستفرغ وشها كان اصفر
شهاب بخوف : مالك انتي كويسه؟
خرجت من الحمام وهي بتنشف وشها من المياه : مش محتاجه سؤالك
شهاب : وانا بطمن ولا عايزه يقولولي مو'تها
غمضت عينها بإستسلام واغمي عليها
شهاب وهو ماسك وشها برعب : نيڤين فوقي نيڤينننن انتي كويسه فوووقي
بعد نص ساعه
شهاب : كل ده الدكتورة جوا انا زهقت عايز اطمن عليها
صباح : متقلقش ان شاء الله هتبقي كويسه
الدكتوره خرجت بفرحه: الف مليون مبروك المريضه حامل
عن اذنكو
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
زين : يلا اركبي مالك واقفه لي كدا
ريتال : مينفعش منمشيش
زين :اه مينفعش ويلا عشان انا زهقت والله معنديش خلق اتزفتي اركبي
ريتال : انا اللي زهقت منك ومن تصرفك
زين : والله...!
↚
زين :هتركبي ولا اركبك غصب عنك
ريتال ركبت بعصبيه وطلعو في الطريق
ريتال بنفاذ صبر :اي مش هتقول انت مزهقتش من الكتم
زين ببرود :اقول اي
ريتال :اي اللي تقول اي انت شايف ان عادي تبعد عني
زين :وهو مش انتي عايزه كدا
ريتال : اه بس مش كدا
زين :يعني اي مش كدا انا عملتلك اللي انتي عايزاه انتي بتقرفي مني تخليكي تلمسيني لي تاني هااا
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
حامل ازاي ومن مين انا ناقص
صباح :يعني اي حامل من مين هو مش انت جوزها ودخلت عليها
شهاب:بس انا عندي ابني ومش مجبر ان اجيب طفل كمان ولا انتو بتهزرو
عثمان :هو انت متجوز البنت عشان تعيش معاك كدا من غير عيال
شهاب :عثمان بيه هو حضرتك مش مدرك ان العروسه اللي انا دخلت عليها بتفكر في ابن اخوك ومش بعيد نامت معاه
بس ضر'به بالقلم بقوه :أخرس قطع لسانك دي اشرف منك ومن اللي جابوك
شهاب :ابن اخوك مكنش بيدخل علي بنات وارد اوي طالما البنت متعلقه بيه يبقي نامت معاه
انا ماشي ولو رجعت لراسها وعقلت هبقي ارجع غير كدا مش همشي من عند مراتي وابني لسه هيمشي بص لعثمان اه قبل مانسي ياعثمان بيه لو حاولت تيجي جنب ابني ومراتي هكون فاضح بنت اخوك مش في مصر لا في العالم كله
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
شهاب دخل البيت مكناش في صوت
فجأه خرج طفل من الاوضة :بابي بابي
شهاب بفرحه :حموزي حبيب قلب بابي
نهله خرجت من الاوضة :الله الله شرفت يابيه البيت اخيرا
شهاب :خلاص بقا سماح ده هما يومين يرضيكي يعني اسيب الشغل لوحده
نهله وهي بتتجمع الدموع في عينها :الشغل ولا مراتك التانيه
شهاب بدأ يتوتر : مرات اي وتانيه اي اكيد هرمونات دي
نهله بتطلع الصور من الموبايل وتحطها قدام وشه :ودي برضو مش مراتك التانيه ياشهاب بيه...!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
ريتال :هتروح لواحده متقرفش منك؟!
زين :اروح المكان اللي انا عايزة علي الاقل مش هتحسسني بنقص زيك
ريتال :وانت عايز مني اي حط نفسك مكاني
زين :الكلام خلص واتفضلي انزلي وصلنا واياكي تبيني حاجه للعيله احنا كنا مسافرين يومين
دخلو البيت
صفيه بتجري عليهم :مرحب مرحب فينك ياولدي كنت مختفي فين ياحبيبي
زين :مفيش ياما قولت افسح ريتال شويه
عثمان :زين عايز اتكلم معاك شويه
زين :معلشي ياحج هطلع انام شويه وانزل نتكلم
عثمان بعصبيه :لا دلوقتي
زين :ماشي اتفضل ياحج
عثمان :انت نمت مع نيڤين
زين :يعني اي
عثمان :يعني رد عليا انت نمت مع نيڤيييين
زين :اه يابويا
عثمان ضر'به بالقلم بقوه :وانت عشان متعرفش تدخل علي بنات تروح تنام مع بنت عمك
زين :وفيها اييي طالما هي بنت بنوت يبقي خلاص مش جوزها دخل عليها
عثمان :انت عايز جوزها يكمل معاها ازاي البنت حامل يابيه
زين :ماتحمل انا مالي مطلوب مني اي
عثمان :تستر عليها وتتجوزها يازين الرجال....!
↚
هي حامل مني ولا غلطت معايا عشان استر عليها
عثمان : جوزها هيطلقها لانك لمستها قبله وانت عايزها تمشي في البلد وابنها علي ايدها من غير اب
زين : وهو مش ابني عشان استر عليها ثم إنها نامت معايا برضاها روح شوف هي عملت اي ولا تربيتها اي بعدين اتكلم ياعثمان بيه
صباح :وهي كانت عملت اي يازين العيب في الحاله دي من الراجل مش من البنت
زين بضحك: ضحكتوني والله هي نيڤين هانم مقالتلكوش انها هي اللي غصبت نفسها عليا ولا مثلا محطتليش دوا في العصير يومها علي اساس ياحرام تقوم تقول عملت فيها حاجه وتخليني اتجوزها
عثمان بعصبيه : انت بتقول اي ياولدي
زين : بقولك اللي بنت اخوك عملته يومها لما قامت انا اتحملت الذ'نب بس بحمد ربنا ان ساعتها معرفتش ادخل عليها ولما كشفت عليها من غير ماتعرفو طلعت بنت بنوت ساعتها هي زعلت واضايقت بس داريت عليها بمزاجي
صباح :انا بنتي مستحيل تعمل كدا
ريتال : ولي مش مستحيل هي بتكرهني من اول ماجيت هنا ولا انتي مش واخده بالك
صباح : انتي تخرسي خالص تدخلي ليه في الحوار
زين : اطلعي فوق ياريتال
ريتال : واطلع لي هو انا كنت غلطت فيها
زين : انتي ملكيش الحق تدخلي اصلا اطلعي علي فوق احسن ماطلعك بطريقة مش هتعجبك
ريتال حست ان جالها نغزه قلب من قيمتها قدامهم كانت عايزة تسأله قدامهم انت لي بتعمل كدا وعشان اي لكن لسانها عجز وطلعت فوق
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
شهاب بتوتر: نخلة افهمي انتي اكيد فاهمة غلط الصور دي متركبه
نهله : حمزة اجري علي اوضك ياحبيبي
بعد ماحمزه بيمشي
نهله : احلف الكلام ده مش حقيقة
شهاب :نهله صدقيني
نهله بتقاطع بعصبيه: وانا بقولك احلف الكلام ده مش حقيقهههه
شهاب : حقيقة يانهله
ضر'بته كف وهي منهاره من العياط : لي ليبيي عملت كدا لييي
شهاب : انا اسف اسف عشان خاطري اسف
نهله :كل ده عشان اي ها كل ده عشان احتياجاتك اللي مش عارف ناخدها مني كل ده عشان شويه شهو'ه مش عارف ناخدها مني انطققق كل ده عشان اي ياشهاب بييييه
شهاب : هطلقها سامحيني
نهله : هتطلقها وترمي ابنك اللي في بطنها
شهاب : انتي عرفتي منين
نهله :طلقني ياشهاب طلقنييي
شهاب :مستحيل يانهله اللي بتقوليه يحصل مستحيل انتي حبي حياتي
نهله وهي منهاره من العياط بتعيط بشحطفه وصوت انفاسها تتعالي: حب حياتك اللي روحت اتجوزت عليها عشان كان عندها سرطان الثدي...!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
ريتال : ممكن اعرف اي القر'ف اللي انت عملته تحت
زين :قر'ف لا انتي شكلك اتعودتي عليا اوي فوقي واعرفي بتتكلمي مع مين
ريتال : هو اي اللي بيحصل ولي بتتعامل معايا كدا في اييي
زين : وهو التعامل يبقي ازاي ياريتال هانم
ريتال : يعني اي يبقي ازاي انت مكنتش كدا زين انت كويس
زين : دي اكتر لحظه انا كويس فيها
ريتال قربت عليه حتي أنفاسهم بقت متقاربه بصت في عينه برجاء : في اي يازين احكيلي
كان ساكت وبيبص علي شفتاها الكريزتان فقط... بعد ثواني ضعفت وقبل'ته من شفتا'ه بإشتياق ولكن....!!!!!!
↚
كان ساكت وبيبص علي شفتاها الكريزتان فقط... بعد ثواني ضعفت وقبل'ته من شفتا'ه بإشتياق طقها بقر'ف وهو بيمسح بوقع =انتي اي اللي بتهببيه ده
ريتال : يعني اي يازين اللي بهببه زين انت مين ولي بتعمل كدا وعشان اي
زين : انا زين الااصولي اكيد انتي عارفه ومش بعمل حاجه غير اللي طلبتيها مني أنتي ياستي كنتي عايزه تطلقي انا بحقق امنيتك
ريتال : لي اتغيرت
زين : عايزة اعمل اي عايزة ارجع احاول فيكي وانتي كل مره بتقر'في مني عايزه احاول فيكى وانتي بعد مابنقوم من السرير بتعايريني بنقصي ها ياريتال هانم
مكنتش لاقيه رد تقوله دخلت الحمام وقفلت علي نفسها وهي بتكتم دموعها فتحت الدوش وهي بتنهار من العياط علي كلامه
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
نهله : هتطلقني ولا هتجرجرني في المحاكم علي اخر ايامي
شهاب : ابوس ايديكي سامحيني وانا هطلقها
نهله : وابنك ابنك عايز يتربي في الشارع ياشهاب
شهاب :ابوس ايديكي يانهله متسبنيش
نهله بثبات وبرود : هتطلقني ولا ارفع القضيهه
شهاب وهو بيبص في عينها بكسره : انتي طالق يانهله طالق طالق
ومشي من البيت
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
زين خرجت من البيت ركب العربيه ووصل المستشفي
زين : قولي هل حالتي هينفع تشفي
الدكتور : زين بيه كله بعلم الغيب بس باين قدامي ان مفيش اي تحسن ولازم تكون عارف ان النفسية عامل مهم كدا النفسية هي أهم حاجه في الحوار ده ولو انت تحت ضغط ابعد عنه لان مش هيفيد بحاجه
زين : يعني اي والأدوية
الدكتور: انا دكتور وفاهم اللي بقولهولك في اي مرض يازين بيه النفسيه هي الشيئ الأول حتي قبل الادويه
زين سمع منه الكلام ده وخرج مكنش عارف يعمل اي وهو قلبه كل بيتقط'ع نفسه يلمسها نفسه يشم ريحتها نفسه يشحن اشتياقه ليها
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
في المساء
شهاب : انتي مالك كل ده نايمه لي
نيڤين كان باين عليها التعب : انت ازاي تتهمني في شرفي انت واعي للي بتقوله
شهاب : لا يابت وانتي الشريفه العفيفه
نيڤين: انت اللي دخلت عليا ومفيش غيرك دخل عليا
شهاب : بس في واحد تاني نام معاكي وسهلة ينام معاكي تاني وتالت ويكون الولد ده ابنه
نيڤين ضر'بته بالقلم: أخرس اخرررس يازبا'له مسمحش ليك تقول كدا على شرفي ياو*سخ
شهاب : انتي عايزاني أصدق ان مش ممكن تضعفي وتروحي يعني بدل مانتي علي السرير ده بالغصب يبقي هناك بالرضى
ضر'بته بالقلم أكثر من مره وفجأه حست ان رجلها بينزل منها سائل بتبص بصدمه=د'مممم
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
دخل الاوضة مكنتش موجوده
ريتال خرجت من الحمام كانت لابسه ملابس خفيفه وشبه عا'ريه
زين :روحي البسي حاجه ياريتال
ريتال قربت عليه وقفت علي السرير وهي بتلف ايدها ليه وتقرب انفاسها ليه : انا راضيه بيك حتي لو هتحاول فيا مليون مره...!!!
↚
ريتال نامي وبطلي لعب عيال عشان خاطري
ريتال بتفك زرايره بجرأه : انا بحب لعب العيال انت مش بتحبه ولا اي
زين بيبعد عنها :هو في اي مش انتي مش عايزاني وبتقرفي مني هتعملي اي بواحد مش عارف يدخل عليكي
ريتال با'سته بشوق كبير وهو اتجاوب معاها
بعد دقايق مسكت وشه والدموع نازله من عينها : انك تبعد عني مش هقبل بيها وولا مره قر'فت منك يازين الرجال
زين : والكلام اللي كنتي بتقوليه بعد كل لمسه وكل علاقه علي السرير اسمها اي
ريتال : اسمها ان اسفه وان مش هتتكرر تاني وأفضل حاول فيا يحد مانمو'ت بس احنا هنفضل واحد دايما يازين ومفيش حاجه في الدنيا هتفرقنا
بيسمعو صويت برا
ريتال : اي ده في اي
زين :متخرجيش برا
ريتال : يعني اي
زين : يعني زي ماسمعتي متخرجيش لو خرجتي البسي طويل وطرحه شعرك مش هيبان لحد غيري
ريتال : امم يعني بدأت تحكمات بقا علفكره بقا انا غلطانه اصالحك
زين : حتي لو مصالحتنيش كدا كدا انتي ليا
ريتال : اه مش انا برضو اللي كنت عايز تطلقها
زين : اممم نتكلم لما نشوف الحوار اللي برا ده انا هخرج
ياويلك لو خرجتي وانتي ومش لابسه زي ماقولت
وخرج واتصدم صباح وهي بتصوت والصوت طالع منها من اوضه نيڤين
صباح بصريخ: بنتي بتسق'ط الحقوووها بنتي بتسق'ط الحقوووها
نيڤين كانت بتعيط بإنهيار: ابني ابني ابوس ايديكو الحقوه ابني
شهاب : طيب اهدي اسندي عليا يحد العربية
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
بعد مرور 3 ساعات
الدكتور : انا اسف بس حصل نز'يف وفقدنا الجنين وللأسف احتمال ان تخلف تاني ضعيف اوي
شهاب : يعني اي
الدكتور : صبر نفسك حضرتك ان شاء الله خير ولو في نصيب هتجيب أطفال عن اذنكو
شهاب : كدا والحجة انتهت يبقي من حقي أطلقها
زين : انت عايز تطلقها لي
شهاب : واحدة ونامت مع ابن عمها مش عايزني أطلقها لي بقا
زين : انا مدخلش عليها افهم
شهاب بضحك : هو انت لسه مدخلتش علي نسوان ههه
ريتال بزعيق: ده ارجل منك ومن اللي خلفوك خد بالك وفوق وانت بتتكلم معاه ده زين الرجال يازباله
شهاب : وهو دخل عليكي ياحلوه عشان تبقي بالثقه دي
ريتال : لما تكون راجل ومتربي وامك مربياك هتفهم ان الحاجات دي محد يتكلم فيها بس عشان اريحك هو دخل وعليا انا انا وبس ولا علي مراتك ولا علي واحده من نسوان البلد كلها ومفيش من بعدي
زين حس بفخر من كلامها واكتفي بنظره ليه وبص لابوه : متهيالي
امشي عشان ملهاش لازمه ابقي هنا يابوي وبعدين مرتي عايزة تنام عن اذنكو
بعد مامشي
صباح
تقت'ل القت*يل وتمشي في جنا'زته ابنك ده مفيش از'بل منه ولا هيكون
صفيه : احترمي نفسك ياصفيه واعرفي بتتكلمي مع مين بعدين العيب بيكون من البنت مش الولد
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
ريتال وهي داخله : ياخرابي انهارده كان يوم متعب اوي
زين بتريقه : هو انتي لسه شوفتي حاجه
ريتال : يعني اي
زين : انتي ازاي تتكلمي مع شهاب ياريتاااال ازاي اصلا تتكلمي مع راجل تاني
ريتال : يعني اي ازاي ده كان بيغلط فيك وانا دافعت عنك
زين : وانا بقا مليش لسان ارد
ريتال: ليك بس انت كنت عادي قدامة مفيش حاجه
زين : عايزا'ني اخد حقي واضر'بك قدامه
ريتال : تضر'ب اي معلشي.
بيقرب عليها وهو في ايده الحزا'م وهي بترجع لورا ووووووو...!
↚
بيقرب عليها وهو ماسك الحزا’م
ريتال :مالك يازين هو انا يعني كنت اعرف ان مينفعش اتكلم مع راجل تاني
زين بيقرب عليها ويرمي الحزام علي الارض ببجذب وشها من عنقها :واديكي عرفتي متنطفيش حرف تاني مع أي راجل
بعد هنا وهو بيضحك :الحمد لله ان معنديش راجل كان زماني قتل’ته
ريتال وهي بتربع ايدها :لا ياخويا كان زمانك قتل’تني انا
زين :وهو انا اقدر
ريتال :والله اومال الحزا’م ده كان اي هزار ولا اي
زين قرب عليها ووهو بيفك اول تلت زرار من الفستان بتاعها : مش انتي بتحبي لعب العيال برضو
جسمها ارتعش من لمسه ليها : بحبه بس مش فجأه كدا
زين قرب علي كتفها العا’ري وباسها بعدين بص في عينها : اي رايك تدلعيني انهارده
ريتال وهي بتبص في عينه بعشق :من عيني يازين الرجال
بعد مرور 3 ساعات
زين : انتي مش مضايقه
ريتال قربت عليه وهي بتحضنه وهو عا’ري الصدر : لا مش مضايقه ولو فضلت كدا طول العمر مش هضايق يازين
زين : متقلقيش مش هفضل كدا علطول
ريتال : يعني اي
زين : يعني ياستي انا هبدأ اتعالج
ريتال قربت عليه اكتر ومسكت وشه بكفها : اتعالجت او لا اتحسنت او لا انت هتبقي بتاعي انا لوحدي وجوزي وسندي
زين: تعرفي ان بعشقك صح
ريتال وهي بتقرب اكتر لشفته: اه اعرف واوي كمان
زين ولسه هيتكلم با’سته بعمق لتكتفي من عشقها له
بعد دقايق
زين بضحك وهو بيحسس علي ضهرها العا’ري : انا حاسس انك انتي عماله تطوري اكتر ياريتو
ريتال : ومطورش لي مش انت جوزى ولا انت نسيت انك الراجل الوحيد اللي اعرفة
زين بجديه أكبر وغيره :وهفضل الراجل الوحيد يحد مانمو’ت سوا
ريتال كانت لسه هتقوم
زين شدها اكتر :رايحه فين
ريتال : البس عشان ننام
زين : لا انا حابب ننام كدا
ريتال : بس يازين مش متعوده
زين :تتعودي وكل يوم هيبقي كدا ويلا اقفلي النور عشان ننام
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
اليوم التالي
نيڤين يتفوق وهي ماسكه بطنها : ابني عايش
شهاب : لا
نيڤين بتبص في عينيه برجاء : ارجوك قول ان ده كدب ارجوك قول ان لا وان ممشيش وسابني
شهاب : مايمشي ربنا مبياباركش في الحرام ياهانم
نيڤين: انت ليي مش عايز تصدقني ان محدش لمسني غيرك افهم بقا
شهاب : مش عايز افهم كفايه بقا كفايه تمثيل
نيڤين: هيجي اليوم وهتعرف ان مظلومة في كل ده
شهاب : انا زهقت من كل حاجه اتجوزتك وانا فاكر انك شريفة واجي في الاخر انخدع انك اتلمستي قبلي ومن واحد عايش معانا في نفس البيت
نيڤين: طلقني ياشهاب متخليهاش في نفسك طلقني
شهاب بيقرب عليها ويبص في عينها بتحدي: طب قسما بالله مانا مطلقك يازبا’له ووالله زي ماخسرتوني اغلي ماليا لهخسرهم اغلي ماليهم
بتدخل صباح عليهم
صباح : حبيبتي صحيتي
شهاب وهو مش مهتم لصباح بيوجه كلامه ليڤين: نص ساعة وتكوني لبستي عشان نرجع البيت
صباح : بس مش دلوقتي ياشهاب لسه بدري
شهاب : احنا مش هنررجع لبيتنا الكبير يامرات عمي احنا هنرجع لبيتنا الخاص واظن كفايه دلع يحد كدا وانا راجل وعندي بيتي عن اذنكو
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
ريتال بتفوق وهي عينيها مغيمه بتبص حواليها مبتلاقيهوش موجود
بتنادي : زين ززييين انت فيين
بيخرج من الحمام وهو لافف الفوطة : اي وحشتك
ريتال : يخربيتك طالع كدا ماتروح تلبس حاجه
زين : هو. انتي يابت بتنسي اللي حصل بليل وتفوقي مش فاكره حاجه حاسس ان عندك زهايمر والله العظيم
ريتال : لا معنديش بس انا بتكسف والله
زين بضحك : بتتكسفي كان باين امبارح انك بتتكسفي اووي
رمي الفوطة اللي بينشف بيها شعره وقفل الباب
= حاسس مش عايز اخرج من الاوضة دي
ريتال بتبو’سه في خده اليمين والشمال : ومش عايز تخرج لي يازين الرجال
زين : انتي شايفه ان لازم نخرج انهارده
ريتال : لا لا انا عايزة اخرج انت مش عايز تخرج يبقي براحتك
زين : مش هتخرجي
ريتال بزهق وزعيق: زين في اي انا زهقت من التحكمات دي كل شوية مفيش خروج متتكلميش مع راجل متنزليش اطلعي فوق في اي انا ولا كأني مسجو’نه…!
↚
اه في سجن ياريتال اتجوزتيني يبقي في سجن وخلي بالك ان مش هخلي مراتي تطلع تكلم رجاله شكل كل شوييه
ريتال : انا مش بتكلم مع رجاله وانت عارف كدا كويس لي مصمم ان تخليني اكرهك ليي
زين بيقوم بعصبيه من جنبها ويبدأ يلبس قميصه : وانا ياستي مش عايزك تكرهيني ولا تحبيني وقولتلك نفضها سيره احسن
ريتال : يعني عايز تطلقني
زين : مش هطلقك ياريتال
ريتال : اومال هنفضها سيره ازاي
زين : بمزاجي هنفضها سيرة بس بمزاجي ياريتال وطلاق مفيش طلاق واتفضلي قومي البسي الفستان والطرحه عشان عايزة تنزلي
ريتال : اه يعني هتبقي كدا بعد كدا
زين : انجزي طيب عشان خلقي ضيق
ريتال : مش هنزل ومش عايزة ابقي معاك في مكان واحد انزل لوحدك
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
بيدخلها ويرميها علي الكنبه : ماكفايه دلع بقا انتي طول الطريق عماله تتوجعي وتمثلي وتقرفيني
نيڤين : كفايه بقا كفايه يااخي
شهاب: كفايه اي يانيڤين انتي ياحبيبتي اللي عملتي نفسك كدا انتي اللي ىخصتي نفسك
نيڤين : ياعم كنت بحبه وبعدين انت اخدتني بنت بنوت ووالله اللي في بطني كان ابنك
شهاب : ياشيخه يعني اي اللي يأكدلي انك معملتيش عمليه ترجعي بنت بنوت واي اللي يأكدلي ان زين بيه مدخلش عليكي
نيڤين : انت بتقول ايييي انت سامع اللي بتقوله
شهاب : اه سامع وبقوله ومتأكد منه اوي كمان
نيڤين: طيب لي لي مخليني على ذمتك لي بتعمل كل ده ليي
شهاب بعصبيه ونفاذ صبر : عشان انتوووو خسرتوني كل حاااجه خسرتوني حياتي وعيلتي وكل حاجه ياشيخه انا مش طايق اكلمك ولا اسمع صوتك وخرج من البيت رزع الباب
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
صفيه: هنعمل اي ياعثمان كفايه ياحد كدا
عثمان : قصدك علي اي ياصفيه
صفيه : نيڤين واللي بيحصلها بسبب شهاب
عثمان : ياصفيه هي اللي جنت على نفسها وبعدين مفيش حد قالها ان تنام مع زين صفيه ابوس ايديكي اعقليها
صفيه : حرام اللي شهاب بيعملو فيها البت سقطت ابنها
عثمان : ملناش دخل وكويس انه اخدها بيت تاني نرتاح منهم ومن مشاكلهم
صفيه : صباح مش هتسكت
عثمان : صباح هتطرد بكرة ياصفيه انا مش هقعدها يوم واحد اكتر
صفية : وحق جوزها ياعثمان
عثمان : حق جوزها اتديوهلها في ايديها وانتي عارفه كويس
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
وانتي بقا معاكي خمس بواكي لليله دي
صباح طلعت فلوس من جيبها : اهو ده 10 بواكي وعايزة تخلصي اليوم بسرعه
طيب حلو اوي انا محتاجه د’م من نيڤين وشويه حاجات تجيبيهم من زين وفي ظرف يوم واحد هتبقي حياة زين سودا من غير نيڤين
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
كانو قعدين علي السفر بياكلو
صفيه : اي بقا ياولدي مش هتفرحني بعيل كدا ولا كدا
زين كان لسه هيتكلم
ريتال : بس انا مش عايزة عيال منه….!
↚
بس انا مش عايزة عيال منه ورمت المعلقه بعصبيه
صفية بصدمه : انتي اي اللي بتقوليه
ريتال : بقول اي يامرات عمي انا مش بتكلم عندي انا والله ماعايزة ولاد منه
زين بيضحك بهسيتريا
ريتال: انت بتضحك لي
زين بمسك ايدها من تحت الترابيزه لدرجة ان هيكسرها وهو بيضحك في وشهم : متعرفيش انتي ياماما هزار ريتال الايام دي عامل ازاي هههه
ريتال وهي بتتو'جع: هزار اي
زين : هكون هزار اي ياعنى ده احنا لسه متفقين فوق علي اسامي العيال ولا مش عايزة تقولي عشان الحسد يابكاشه
ريتال كانت لسه هتتكلم جذبها من خصرها كأنها اتخدرت اول مالمسها وهو عارف كدا
صفية : يعني هتفرحونا قريب يازين
زين : اكيد ياأمي ان شاء الله قريب تلاقي دسته عيال
عثمان : بنت عمك جوزها اخدها بيت لوحده
زين : وانا مالي بيها ياابوي
عثمان : ملكش بيها وخليك في مراتك هتتحاول تتعودج هيتعمل معاك الصح
زين ساب ايد ريتال بعد ماتأكدت انها اتخدرت واتكسر'ت
قام من علي الترابيزة وشدها : هنطلع ونسيبكو عن اذنكو بقا
عثمان : هو انت ناسي ان في شغل
زين : هههه مش اهم من اجيب ولي العهد ولا اي ياابوي
بيضحكو كلهم وييشدها بالغصب ويطلعها
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
شهاب : انجزي اعملي الزفت الاكل عشان مش فايقلك
نيڤين: انا مش عايزة اعمل حاجه ياشيخ طلقني واستريح
شهاب : هتعملي اللي بقولك اي ولا تاخدي علقه زي امبارح
نيڤين قامت عملت الاكل بعصبيه
بعد ساعه رزعت الطبق في وشه : اتفضل اطفح
شهاب رمي الطبق علي الارض : الاكل مش عاجبني اعملي غيره
نيڤين بتحاول تاخد نفسها : انا تعبانه حرام عليك
شهاب : هشرب سجارة برا تكوني عملتي اكله تانيه
وخرج برا وقف يتكلم في التلفون : حبيبي ياحمزه متقلقش ان شاء الله نتصالح انا وماما قريب
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
زين دخل الاوضة وهو بيرزع بعصبيه: يعني اي مش عايزة عيال مني
ريتال : اه مش عايزه حاجه منك كفايه كفايه بقا تحكمات انا زهقت منك وقر'فت
زين : انتي بس اللي زهقتي انا كمان زهقت انا اي اللي يخليني اعيش مع واحده مش طايقاني
ريتال : اهو اديك قولتها لوحدك كفايه بقا وهاتلي ورقة طلاقي كفايه يحد كدا
زين : مش هطلقك ياريتال
ريتاال: مطلقش وانا من بكره هوكل محامي يخلعني منك
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
=انتي جبتي كل حاجه بس في حاجه مصعبه الموضوع
صباح : يعني اي
=رابطته قويه ومحتاجه وقت عشان تتفك
صباح : يعني اي رابطتهم قويه
= يعني ممكن يمو'تو عشان بعض.. رابطتهم مربوطة كذا عقده صعب ان يسيبو بعض او يتفرقو
صباح : طب واعمل اي عشان تكون ضعيفة
= حتى انتي مش هتعرفي...!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
زين : وانتي بقا المرادي عايزة تطلقي لنفس السبب
ريتال : لا
زين : اومال عشان اي ياهانم
ريتال بصريخ: كفايه كفااايه حرام علييك كل يوم وكل شويه تحكمات انت اي مبتحسششش
زين بثبات : ريتال انتي...!!!؟
↚
انطقها يازين انطقها وطلقني خليك تخلص من كل ده اخلص من كل الهم ده انطقها بقا
زين قرب عليها اجذب وشها ليه بعشق : لي بتعملي كدا لي
ريتال بتهرب عينها : ابعد يازين
زين بيشدد علي ايديه لجذبها : قولي ياريتال
ريتال بصت في عيونه وتاهت في بحورها قبلها من شفتاها ودموعهم بتنزل
ريتال وهي بتعيط : كفايه يازين ابعد
زين : لا مش كفايه ياريتال انتي وحشتيني وحشني جسمك وريحتك وحشتيني
خل'ع فستانها بجرأه وهو يتقبلها بشده كأنه بيثبت ليها انها مش ملك لحد غيره
ريتال حست ان كل حاجه في كفه ولمسه ليها في كفه تانيه قل'عته قميصه بكل شراسه وهي بتثب ليه أن محدش هيعمل كدا غيرها
العشق بينهم كأنه عناد....!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
شهاب : هو انا مش قولتلك تتزفتي تعملي اكله تانيه
نيڤين : وانا مش قادره قولتلك ان تعبانه مش قادره اعمل اكل تاني انت اللي رميته.
شهاب بيقرب عليها وعينه لا تبشر بالخير : وانتي بقا ياسكر تعبانه لي لتكوني زعلانه من حاجه.
نيڤين بخوف : كفايه بقا انت بتقرب لي ابعددد.
شهاب: لا مش هبعد وبدأ يخل'ع قميصه بلا مبالاه
نيڤين: انت اي اللي بتعمله انت اكيد شارب حاجه صح
شهاب: لا مش شارب انا دلوقتي في اكتر لحظة كويس فيها
وقرب عليها وهو بيبو'سها من رقبتها بعن'ف وهي بتحاول تقاوم
بدأ يقط'ع فستانها =انا هوريكي ازاي تتعبي دلوقتي
وفعل ماحلل الله لهم ولكن بالعن'ف والاكراه
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
صباح : انتي اي اللي بتقوليه انتي عايزاني امشي من بيتي
عثمان : وده مش بيتك ياصباح
صباح : لا بيتي انت ناسي اخوك اللي بني البيت ده معاك.
عثمان: واظن انك اخدتي حقك تالت ومتلت وبعدين احنا مش هنطردك في الشارع احنا جبنالك شقه وكل شهر تاخدي شهريه مننا
صباح : هو انت عايز تديني ملاليم وتعيشو انتو في القصور
عثمان بزعيق : ماتفوقي لنفسك ولا انتي ناسيه اني انا اللي كنت بمشي الشغل وجوزك كان من كبا'ريه لكبا' ريه
صبآح : انا مشوفتش في بجاحتكو
صفيه :خدي بالك من كلامك ياصباح
صباح : اخد بالي اي هو انتي مكنتيش عارفه ان بنتي بتمو'ت في زين وعايزاه وطنشتي الموضوع ده وجوزتيه مليون واحدة لكن بنتي لا بنتي عيب تتجوزه
عثمان :اطلعي برا ياصباح كفايه يحد كدا
صباح : انا هطلع برا بس قسما بربي لاكون مربياكو واحد واحد
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
زين بيكمل وهو بيبو'سها
بعد دقايق وقف لما حس انها محتاجه تتنفس
زين : قوليلي انتي كويسه
ريتال : ايوه متقلقش
زين : يعني مبسوطة يانيڤين...!
ريتال بصدمه :اي....!!!!
↚
بتبعد عنه وصدره العا’ري: نيڤين مين
زين : انا مقولتش نيڤين
ريتال : انت فاكرني مش بسمع انت لسه قايل نيڤين
زين :يخربيت القرف بتاع كل يوم انت عايزة خناقه كل شويه
ريتال مسكت الفستان وحطيته عليها بتغطي جسمها وتجري للحمام تقفل علي نفسها
زين بيو’لع سيجاره :ايوة خليكي في الحمام يحد اخر النهار عشان زهقت
مفيش رد
قام ولبس قميصه ببرود : عايزه تتلككي عشان تمشي طب ماكنتي قولتي انك عايزة راجل يدخل عليكي
قرب علي الباب وهو بيتكلم بصوت فحييح:بس وقسما بالله جسمك ماهيتكشف علي راجل غيري ياريتال
وقفل زراير قميصه ورزع الباب ونزل
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
شهاب :اتمني تكوني فهمتي انتي هنا اي
نيڤين:تقدر تشتري اللي انت عايزه من اي بنت في اي كباريه البنات مابتخلصش وهتلاقي كتير
شهاب : وعيب يكون عندي الجسم الهايل ده وابص برا
نيڤين : اطلع برا
شهاب : واطلع من اوضتي لي
نيڤين بعياط بنشد الملاية عليها : كفايه اللي عملته بقا أخجل من نفسك
شهاب قرب عليها وشد راسها بعن’ف وباسها
بعد عنها لما احتاجت لنفس : مش هطلع ومش كفايه اللي انا عملته ده انا لسه هعمل فيكي كمان وكمان
نيڤين بعياط اكتر : ابوس ايدك كفايه كفايه مش ذ’نبي حرام عليك ياشيخ
شهاب : ومكنش حرام عليكو وانا بخسر حياتي وعيلتي
نيڤين : انا معملتش كل ده انا اتغصبت علي الجواز زي زيك
شهاب : ولما يكون قلبك مع حد تاني رضيتي بيا لي
نيڤين:عمي غصبني وكان باين قدامك انت لي مش عايز تفهم ليييي
شهاب : انا برضو اللي مش عايز افهم مانا فاهم كل حاجه من الاول
نيڤين: رجعني لأمي بقا كفايه كدا
شهاب : قومي اعملي الاكل
نيڤين : حرام عليك انا تعبانه
شهاب : لا مش حرام ويلا انجزي عشان معملش معاكي الغلط تاني
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
ميخصنيش انا عايزاهم يطلقو
=وانا قولتلك ان رابطتهم قويه وصعب تتكسر حاولت اكسرها انهارده بس احتمال كبير يرجعو
صباح : اكسري قلب ريتال خلي زين يكره نفسه انا عايزة العيله دي تعيش أسوأ ايام حياتهم كفايه اللي عملوه في بنتي
= بس ده هيكلفك كتير
صباح : خدي الفلوس اللي انتي عايزاها بس في أسرع وقت تنفذي اللي بقولك عليه
= من عيني بس كدا
صباح خرجت من عندها وراحت البيت اللي عثمان قالها عليه
=بقا ده البيت اللي هقعد فيه بعد ماجوزي عيشني في قصور
ولاد الكلب طردوني انا وبنتي عشان يعيشو في القصور
بيرن الجرس بإستمرار
بتنزل تفتح الباب : اتأخرت كدا لي ولا بقا مراتك مكنتش عايزاك تمشي من عندها
=مانتي عارفه انها حاطة عينها عليكي اليومين دول ولا عايزاها تشك فينا…!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
زين دخل الاوضة لاقاها قاعده علي السرير
=مالك عامله زي اللي قتل’و عيالها كدا لي
ريتال : ابعد عني
زين : مش انتي اللي تقوليلي ابعد
ريتال قامت ووقفت قدامه : وده جسمي وانا اللي اقول مين يلمسني ومين ميلمسنيش
زين : تؤتؤ انا اللي احدد ياروحي
ريتال : انا مش زي اللي انت اتجوزتهم قبل كدا يازين بيه
زين : ومش هتكوني زيهم لان مش هطلقك ياريتووو
ريتال : انت فاكر تنده اسمي بعد ماقولت اسمها الصبح
زين بعصبيه ضر’به بالقلم : ماخلاص بقاااا…!
↚
جوازه_مؤجله
بتبعد عنه وصدره العا'ري: نيڤين مين
زين : انا مقولتش نيڤين
ريتال : انت فاكرني مش بسمع انت لسه قايل نيڤين
زين :يخربيت القرف بتاع كل يوم انت عايزة خناقه كل شويه
ريتال مسكت الفستان وحطيته عليها بتغطي جسمها وتجري للحمام تقفل علي نفسها
زين بيو'لع سيجاره :ايوة خليكي في الحمام يحد اخر النهار عشان زهقت
مفيش رد
قام ولبس قميصه ببرود : عايزه تتلككي عشان تمشي طب ماكنتي قولتي انك عايزة راجل يدخل عليكي
قرب علي الباب وهو بيتكلم بصوت فحييح:بس وقسما بالله جسمك ماهيتكشف علي راجل غيري ياريتال
وقفل زراير قميصه ورزع الباب ونزل
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
شهاب :اتمني تكوني فهمتي انتي هنا اي
نيڤين:تقدر تشتري اللي انت عايزه من اي بنت في اي كباريه البنات مابتخلصش وهتلاقي كتير
شهاب : وعيب يكون عندي الجسم الهايل ده وابص برا
نيڤين : اطلع برا
شهاب : واطلع من اوضتي لي
نيڤين بعياط بنشد الملاية عليها : كفايه اللي عملته بقا أخجل من نفسك
شهاب قرب عليها وشد راسها بعن'ف وباسها
بعد عنها لما احتاجت لنفس : مش هطلع ومش كفايه اللي انا عملته ده انا لسه هعمل فيكي كمان وكمان
نيڤين بعياط اكتر : ابوس ايدك كفايه كفايه مش ذ'نبي حرام عليك ياشيخ
شهاب : ومكنش حرام عليكو وانا بخسر حياتي وعيلتي
نيڤين : انا معملتش كل ده انا اتغصبت علي الجواز زي زيك
شهاب : ولما يكون قلبك مع حد تاني رضيتي بيا لي
نيڤين:عمي غصبني وكان باين قدامك انت لي مش عايز تفهم ليييي
شهاب : انا برضو اللي مش عايز افهم مانا فاهم كل حاجه من الاول
نيڤين: رجعني لأمي بقا كفايه كدا
شهاب : قومي اعملي الاكل
نيڤين : حرام عليك انا تعبانه
شهاب : لا مش حرام ويلا انجزي عشان معملش معاكي الغلط تاني
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
ميخصنيش انا عايزاهم يطلقو
=وانا قولتلك ان رابطتهم قويه وصعب تتكسر حاولت اكسرها انهارده بس احتمال كبير يرجعو
صباح : اكسري قلب ريتال خلي زين يكره نفسه انا عايزة العيله دي تعيش أسوأ ايام حياتهم كفايه اللي عملوه في بنتي
= بس ده هيكلفك كتير
صباح : خدي الفلوس اللي انتي عايزاها بس في أسرع وقت تنفذي اللي بقولك عليه
= من عيني بس كدا
صباح خرجت من عندها وراحت البيت اللي عثمان قالها عليه
=بقا ده البيت اللي هقعد فيه بعد ماجوزي عيشني في قصور
ولاد الكلب طردوني انا وبنتي عشان يعيشو في القصور
بيرن الجرس بإستمرار
بتنزل تفتح الباب : اتأخرت كدا لي ولا بقا مراتك مكنتش عايزاك تمشي من عندها
=مانتي عارفه انها حاطة عينها عليكي اليومين دول ولا عايزاها تشك فينا...!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
زين دخل الاوضة لاقاها قاعده علي السرير
=مالك عامله زي اللي قتل'و عيالها كدا لي
ريتال : ابعد عني
زين : مش انتي اللي تقوليلي ابعد
ريتال قامت ووقفت قدامه : وده جسمي وانا اللي اقول مين يلمسني ومين ميلمسنيش
زين : تؤتؤ انا اللي احدد ياروحي
ريتال : انا مش زي اللي انت اتجوزتهم قبل كدا يازين بيه
زين : ومش هتكوني زيهم لان مش هطلقك ياريتووو
ريتال : انت فاكر تنده اسمي بعد ماقولت اسمها الصبح
زين بعصبيه ضر'به بالقلم : ماخلاص بقاااا...!
↚
انت بتضر'بني بالقلم عشان واحده زيها..!!!
زين : انتي اللي زنانه ومش عايزة تسكتي كل شويه مصممه ان قولت اسمها وانا زفت مقولتش اسمها
ريتال بعدت عنه ودموعها بتنزل بصموت حطت صباعها في وشه بتحذير : إياك تفكر تلمسني تاني
زين بيقرب عليها ولسه هيمسك وشها : ريت
ريتال بعدت عنه بسرعه وجريت علي الحمام قفلت على نفسها
زين برا حس بنغزه رهيبه في قلبه : ريتال متزعليش انتي عارفه انا قد اي بحبك متزعليش مني
مش لاقي منها رد
زين كمل ودموعه نزلت بيتنفس بصعوبه: لو بتحبيني متزعليش مني
ونزل وسابها
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
نيڤين : مش كفايه بقا ولازم ارجع
شهاب : لا مش كفايه يانيڤو لو عملتي اي انا مش هطلقك
نيڤين : واخرتها اي انت مش عايز تخلف مني اخرتها اي ياشهاب قول انطققق
شهاب : اخرتها انك هتعيشي معايا وانك ملكي ومش ملك حد
نيڤين وهي بتكسر كل حاجه بإنهيار : واي فايده كل ده وانت مش بتحبني اي فايده كل ده وتعيش مع واحده مش بتحبها فووق فوووق بقا
شهاب : فايدته ان اعرفهم واخليهم يعيشو سواد أيامهم
نيڤين: ماهو قدامك باعوني ليك بالرخيص عايز اي اكتر من كدا ولا هيفرق معاهم نيڤين اصلا
شهاب : هيفرق هيفرق اوي طالما بنت من عيلتهم هيفرق واوعي تقنعيني ان مش هيفرق مع حبيب القلب
نيڤين قربت عليه مسكت ايديه بعياط : ابوس ايدك ياشيخ ابوس ايديك ياشيخ صدقني والله العظيم مافيش بيني وبينه حاجه
شهاب رماها علي الارض بقوه كان في قطع ازاز دخلت في ايدها
نيڤين بوجع : ااااه
شهاب خرج من البيت ورزع الباب بقوه وهو بيحاول يتحكم في اعصابه
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
صباح : ماتشك فينا هو احنا بنعمل حاجه حرام مانا مراتك في الحلال
عثمان :صباح انتي عارفه كويس ان صفيه لو عرفت انك ضرتها ممكن تمو'تك
صباح قربت عليه ولفت راسها حوالين رقبته :بقا كدا ياراجل تعمل التمثيليه دي كلها عشان نبقي لوحدنا بعيد عن عيونهم
عثمان : ايون طبعا بعدين انا زهقت من كل شويه اتسحب بليل
صباح بتبعد عنه بزعل : مانا برضو كدا مش هشوفك كل يوم زي هناك
عثمان جذبها من خصرها بشده : لا ومين قال كدا
صباح : معقول هتيجي هنا كل يوم
عثمان : ومجيش لي بعدين ياعبيطه انا بدل ماتسحب من غير صوت دلوقتي هيبقي عندنا حريه كبيره نعمل اللي عايزينه
صباح بخبث: انت طلعت بتفكر
عثمان : قوليلي بقا اوضه النوم هنا احسن ولا هناك
صباح بمياعه : لا تعالي اوريهالك بقا ههههه
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
اليوم التالي
ريتال نزلت دخلت عليه المكتب : فين عمي عثمان يازين
زين : عايزاه لي
ريتال :ميخصكش دي حاجة خاصه بيني وبينه
زين قام من المكتب وقرب عليها :لا يخصني ويخصني ونص
ريتال بعدت عنه : قولي فين يازين
زين : لا مش هقول وبعدين انتي لسه زعلانه من امبارح
ريتال : مفيش بيني وبينك حاجه عشان ازعل
زين قرب عليها وعيونه حمرا من العصبيه : يعني اي مفيش بيني وبينك حاجه انتي مراتي ياريتال واكيد عارفه يعني اي مراتي
ريتال بصت في عيونه بتحدي : وجسمي من انهارده مش هيكون ملكك يازين بيه
زين متحمل كلامها وشدها من شعرها بقوو'ه = انا هعرفك انتي ملكي ولا لا ياريتااال.....!
↚
جوازه_مؤجله
زين متحملش كلامها وشدها من شعرها بقوو'ه = انا هعرفك انتي ملكي ولا لا ياريتااال.
ريتال بتزوقه بكل قوتها بعياط : ابعد يازين عنيييي سيبني بقاااا
بيسيب شعرها ويشدها من ايديها يطلعها الجناح يقفله بالمفتاح
ريتال بخوف بترجع لورا وهي بتغطي علي جسمها بأيديها: كفايه يازين كفايه انا مش عايزاك كفااايه
زين وهو بيخل'ع قميصه بجراه : وانا عايزك ياريتال عايزك وعايز جسمك
ريتال : ابوس ايديك لا ابعد عني يازين بلاش بالغصب لااا ونبي
زين مكنش في وعيه كأنه حاجه منيماه وهو بيعمل كدا قرب عليها وبدأ يبو' سها بعن'ف شديد وريتال لاول مره مكنتش بتستجاب ليه لكن هو كمل في اللي بيعمله بدأ يقط'ع فستانها وريتال بتقاوم بعياط وهو مكنش مهتم
بعد مرور ساعتين
ريتال كان راسها للشباك بتعيط بإنهيار
زين بجمود : بتعيطي لي هو انا اغتصب' تك انتي مراتي ياريتال مراتي
ريتال لفت الملاية عليها وكانت لسه هتقوم جذبها من ايديها لتقع علي صد'ره العالي
زين حس بنغزه في قلبه اول ماشاف دموعها : بتعيطي من حبيبك زين
ريتال : انت.. انت مبقتش حبيبي انا مش عايزاك يازين ولا عايزه لمسك ليا كفايه محاولات يحد كدا
زين بيسيب ايدها ويبص الناحيه التانيه : اتفضلي شوفي انتي رايحه فين
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
صباح : يعني ياراجل بذمتك الفرشة دي ولا فرشه مراتك
عثمان وهو بياخد منها قطعه التفاح : بيني وبينك مشوفتش زي دي ولا هشوف
صباح : ياخرابي عليك ماكنا عملنا كل ده من بدري
عثمان : وانتي يعني فاكرة صفيه كانت هتسبنا في حالنا
صباح : صفيه سبب كل اللي احنا فيه لو كان يومها وانت جاي تتقدم لابويا مطلعتش كنت زماني مراتك
عثمان : مانتي عارفه امي حتي لو كانت شافتها في الفرح كانت اخدتها هي
صباح : اممم يلا مش مهم دلوقتي... قوم انت البس عشان الشغل ولسه كانت هتقوم وطبق الفواكه في ايدها
جذبها من عصمة ايديها وطبق الفواكه وقع فورت
صباح : عايز اي ياراجل ماخلاص
عثمان : خلاص اي يابت انتي مراتي ده انتي خليني ارجع لشبابي زمان
صباح وهي بتقرب لشفتا'ه: يعني عايز اي دلوقتي
بعد ثواني بدأ يقب' ل شفتاها بإشتياق ولذه كبيره...!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
شهاب كان واقف برا البيت وبضهره بعد دقايق بدأ يشم ريحه دخان قويه
لف راسه للبيت كان بيتحر*ق كله
جري علي البيت وكسر الباب بصريخ: نيڤييييين
كانت مغمي عليها من الازاز المكسو'ر
قرب عليها وماسك راسها من ايديه : فوقي فوقي عشان خاطري فوووقي
اخدها من ايديها وركب العربيه وراح المستشفى
بعد مرور ساعه
الدكتور :المريضه في حاله خطيره جدا انا عايزك تدعيلها تعدي ال25 ساعه الجايين بخير
شهاب :هي ممكن تمو' ت
الدكتور بأسف : احنا عملنا اللي علينا بس هي جت المستشفى متأخر.. عن اذنك
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
زين : ابوس ايديك يادكتور انا هعرف ادخل علي مراتي ولا لا
الدكتور : انا اسف يازين بيه بس.....!
↚
جوازه_مؤجله
انا اسف يازين بيه بس انا عملت اللي اقدر عليه
زين : قصدك اي انت بتقول اي انا هعيش ازاااي
الدكتور : انا قولتلك العالم الأساسي نفسيتك وانت وصلت لمرحلة كويسة
زين : طيب وبتقول للأسف اي
الدكتور : عشان كان ممكن توصل لمرحله العلاج التامه بس انت اخترت تتأخر
زين : يعني اي فهمني بوضوع يادكتور
الدكتور : انت دلوقتي وصلت لمرحله 70 في الميه من العلاج يعني فاضل 30 في الميه وهتعرف تدخل علي مراتي ان شاء الله بس انا كنت محتاج منك نفسيتك تبقي كويسه
زين : طيب عادي استني شوية واجي
الدكتور : بس خلي بالك يازين بيه نفسيتك لو ساءت النسبة هتقل من 70 في الميه لصفر في الميه
خرج من المستشفى وهو مش عارف يروح فين كلام الدكتور بيرن في دماغه مش عارف يعمل اي
رجع البيت كانت في الاوضة منكمشه علي السرير بتعيط
زين : انتي عايزة اي
ريتال بصت عليه بدموع : تطلقني يازين
زين: مش هيحصل
ريتال : وبتسألني لي
زين اتجه للدولاب وبدأ يلم هدومن
ريتال بشهقه: انت بتلم هدومك رايح فين
زين : لازم امشي بعيد عنك عشان تكوني ارتاحتي مني وفي نفس الوقت نفسيتي تتحسن
ريتال : وهتسبني هنا لوحدي
زين بلا مبالاه : مش انتي عايزه كدا
ريتال قامت من علي السرير وهو كان بيلم هدومه: انت شايف ان الحل نبعد عن بعض
زين : مش انتي عايزة الطلاق اهو زين
ريتال مسكت ايديه بقوة ورمت شنطه السفر من علي الارض في وسط دموعها وانهيارها قربت علي شفتا'ه وبا*سته كأنه واحشها بس مش عارفة سبب بعدهم
بعد دقايق بتمسك وشه وهو كانت دموعه نازله
زين : عايزة تبعدي لي طالما كدا
ريتال :مستحيل افكر ابعد عنك انت روحي يازين روحي
زين بدموع : واللي حصل الصبح
ريتال : انساه وهنبدا كان محصلش حاجه زين انا جسمي ملكك حتي لو تحاول فيه يحد مانمو'ت بس افهم اني ملكك يازين
زين مستحملش وبدأ يبو'سها من بدايه خدها وبدأ يتسلسل وهي متجاوبه معاه...
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
اليوم التالي
شهاب : طمني يادكتور هي كويسه دلوقتي!؟؟
الدكتور : صدقني احنا عملنا اللي علينا والباقي في ايد ربنا
شهاب : هي لو مفاقتش اي اللي هيحصل
الدكتور : هنشيل الأجهزة وهتكون ما'تت
شهاب وقع على الكرسي حس بكسره : يعني اي
الدكتور : شد حيلك وادعيلها تقوم منها عن اذنك
شهاب بعد دقايق استوعب ان عايز يشوفها دخل عليها الاوضة واتجهه للسرير كانت نايمه والأجهزة حواليها مسك ايدها ودموعه نازله : قومي يانيڤين عشان خاطري قومي انا اسف والله اسف بس قومي
مكنش في رد
شهاب حط راسه في كفها وهو بيعيط بكتمان: ابوس ايديكي قومي يانيڤين ابوس ايديكي...
حس بحركة تحت كفه رفع راسه شاف عيونها البريئه بتبصله
نيڤين بهمس: طلقني....!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
انتي اي اللي بتقوليه ده يعني اي م عارفه تعملي حاجه
=زي ماقولتلك انا كل مابعدهم يقربو تاني مش عاؤفه اللي بيحصل اي
صباح : اديكي الفلوس اللي انتي عايزاها بس تخليهم يطلقو
= صدقيني انا مش عارفه اعمل اي دي اول حاله تجيلي كدا
صباح : اومال الفلوس اللي اتدهالك دي عملتي بيها اي انتي عبيطة انا عايزاهم يطلقوووو
صفيه من وراهم : فهمتي انهم لبعض ياصباح هانم...!!!
↚
انتي بتعملي اي هنا ياصفيه
صفية : انا اللي عايزة أسألك بتعملي اي هنا ياصباح بتخربي حياتهم لي
صباح : انا مبخربش حياه حد هما اللي يستاهلو اللي بيحصل فيهم
صفية بزعيق : زين وريتال عملولك اي انطقييي
صباح بضحكه وتريقه : قولي معملوش اي.. صفيه متتعبيش نفسك وامشي من هنا
صفيه : انا همشي فعلا بس عشان اقول للكل وشك الحقيقي
وبتجري تخرج برا المكان صباح بتخرج وراها
صباح : هتقوللهم اي ياصفيه هتقوللهم ان انا عايزة اخرب حياتهم ومية هيصدق..
صفية لفت راسها بكل ثقه : كلهم هيصدقو خليكي واثقه ان كلهم هيصدقو ياصباح
صباح وهي بتتقدم خطوه ورا خطوه: هيصدقو اي ولا اي طب اقولك حاجه ممكن يصدقوها
صفية :قصدك اي
صباح بضحك :قوللهم ياصفيه اني ضرتك
صفية : انتي اي اللي بتقوليه انتي واعيه للي بتقوليه
ولسه صفيه هتزعق لقت طعن'ه قوية في بطنها
صباح وهي ماسكه السكي'نه بغل : واعيه واوي كمان وكدا مبقتش ضرتك ياحياتي...!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
شهاب : انتي بتقولي اي
نيڤين: ابوس ايديك طلقني انا مبقتش مستحمله والله ماذنبي
شهاب : ينفع تفكري في صحتك ومتفكريش في حاجه تاني
نيڤين: ابوس ايديك ياشهاب انا مش قادره اخرج من المستشفي علي تعب تاني
شهاب : مش هطلقك يانيڤين متحلميش
نيڤين : انا عملت ليك اي عشان كل ده اذيتك في اي عشان تعمل فيا كدا
شهاب : انتو عملتو كل حاجه الأنسان يتخيلها انا طلقت مراتي وسايب ابني لوحده بسبب عيلتك
نيڤين بصدمه ودموع: انت متجوز!!!!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
زين : انتي راضيه ياريتال
ريتال: طول مانت جنبي راضيه بأي حاجه وكل حاجه زين انت كفايه بالنسبالي
زين : احنا بقالنا سنه ونص متجوزين وانتي لسه بنت ياريتال انا حاسس ان بظلمك معايا
ريتال قربت عليه وبا'سته بشغف وحب بعدين بعدت : انا راضيه بكل حاجه حتي لو هكون بنت طول حياتي
زين : بس انتي من حقك تكون ام ياريتال
ريتال : وانت يعني مش ابني
زين : يحد امتي هتكوني كدا مصيرك تفهمي وتندمي وتمشي
ريتال : وامشي لي وانت معايا بعدين بقولك اي روقلي بالك خالص عشان عايزة دلع
زين بضحك : انتي متبعتيش ولا اي
ريتال : هههه قولتلك بقا طول ماانت جنبي انا مش هتعب
زين جذبها ليه وهو بيزيح شعرها الأسود الحرير: يعني مش هتطلبي الطلاق ياريتو
وبدأ يقرب لشفتا'ها
ريتال بتلقائيه: اكيد هطلب الطلاق...!!!!!
↚
زين بيبعد عنها بصدمه :هتطلبي الطلاق ياريتال
ريتال بتمسك وشه بين ايدها :لو قعدت كل شويه تقولي انتي مضايقه وزعلانه انا همشي واسيبك
زين بيجذبها اكتر ليه :وانا مستحيل اسيبك تمشي
ريتال :انت عارف ان مهوسه بحب تملكك
زين بضحك :الله يرحم لما كنتي تقعدي تقوليلي لا يازين لا انت بتحبني حب تملك وانا مش بحب كدا كنت
ريتال :كنت مابحبهوش لكن كل مابتزعقلي دلوقتي وتتحكم بحس ان ليك وانك ليا وان برغم اي حاجه احنا واحد مش اتنين
زين :بحبك وبعشق تفكيرك
ريتال :اخص عليك يازين يعني مكنتش بتعشق تفكيري من بدري
زين وهو بيستنشق شعرها :يخربيت ريحه شعرك اللي كل شويه بتقتل'ني من جوا
ريتال : امممم يعني كدا عرفت نقطة ضعف زين الرجال
زين : انتي نقطه ضعفي ياريتال
ريتال : بجد يازين!!
زين : انا لو في يوم خسرتك اعرفي ان خسرت حياتي وان مش هعيش بعدد
ريتال مسكت ايديه بدموع : يعني مش هتتجوز بعدي يازين
زين :انتي عبيطة انا مستحيل افكر ان اتجوز بعدك مستحيل!!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
صباح : مالك مستغرب لي شيل جث'تها عايزين نخلص منها
عثمان بصدمه :هي عملت اي عشان تقتلي'ها انتي عملتي اي يامتخلفه عملتي اي عملتي ايييي
صباح : اي اللي عملت اي انا عملت اللي شايفاه مناسب ومحدش ليه الحق ان يتحكم انا عايزة اي وشايفه اي
عثمان بزعيق : انتي متخلفه انتي كدا هتتسجن'يي
صباح : لا مش هتسجن عشان محدش هيعرف
عثمان : يعني اي انا مستحيل اسكت علي المهزله دي
صباح قرب عليه وبتمسك وشه بخبث : ياحبيبي لو فكرت تشتكي عليا فديوهاتنا علي السرير هتنتشر في العالم كله
عثمان زق ايديها يغضب : يعني اي انتي اي اللي بتقوليييه
صباح : ياحبيبي زي مانت سامع فديوهاتنا اللي علي السرير انا وانت هتتنشر وشوف بقا ساعتها يقولو اي علي عثمان مدير الشركة العظيم...!!!
بعد مرور ساعتين
عثمان وهو بيعيط بحرقه : خلتيني اعمل كدا لي عملناالك اي.
صباح وهو واقفه قدام الحفره اللي دفنو'ها بيها :انتو اللي عملتو كل حاجه كنتو بتعاملوني كأني خدمة عندكو
عثمان :احنا ولا مرة عاملناكي كدا
صباح بتمثيل بتقرب عليه وتنفط التراب من عليه :ياحبيبي هما الوحشين وخلاص صالح ما'ت وبرضو صفيه خلاص بقا انسي ولا كأن حاجه حصلت
عثمان :هبص ازاي في عين زين بعد كدا
صباح :ومين قال انك هتشوفو انت تحجزلنا علي اول طياره نسافر كام شهر ونرجع
عثمان :يعني اي
صباح : يعني زي مابقولك احنا نسافر شهرين نرجع نقوله صفيه مش لاقينها وهربت وهو هيصدق
عثمان :مش هعرف اعمل كدا في ابني
صباح بتهديد:امممم خلاص فكر عايز سمعتك تدمر ولا ياحرام زين يعيط دمعتين!!!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
يعني اي انت متجوز اتجوزتني لي
شهاب : اي اللي اتجوزتك لي ماهو عشان حقوقي مش عشان سواد عيونك اكيد.
نيڤين:. طالما كدا طلقني وارتاح وخليني ارتاح
شهاب : انا مش عايز اشوف راحتك فاااهمه.
نيڤين: وعايز مني اييي
شهاب : هعوز منك حقوقي انتي تخرجي من هنا وهتشوفي انا عايز اي
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
ريتال انتي شفايفك دول مابيخلصوش ولا اي
ريتال : اممم عايزهم يخلصو وتبص لغيري يازين الرجال
زين بيبعد عنها فجأه ويقوم يلبس هدومه
ريتال حست بنغزه في قلبها ايدها كانت علي الملاية : انت قومت فجأه لي في اي يازين
زين وهو بيلبس ببرود : ورقه طلاقك هتوصلك الصبح....!
↚
جوازه_مؤجله
ورقة طلاق اي انت انت اكيد بتهزر صح
زين : مبهزرش وورقه طلاقك هتجيلك بكره
ريتال : احنا لسه قايمين من الفرشة في اي
زين : مفيش زفت انا قولت اللي عندي ورقه طلاقك هتوصلك يعني هتوصلك
ريتال لفت علي نفسها الملاية بكسوف: انت ازاي كدا ازاي تعامل مراتك كدا
زين : انتي مش مراتي انتي واحده كنت بتسلي بيها يومين وخلاص
ريتال : يومين! احنا متجوزين بقالنا سنة ونص و انت بتقولي يومين
زين وهو بيدخن السجاره : عادي وسعت مني شويه عجبتني وعجبني غباءك قولت اكمل
ريتال : لا لا انت مش طبيعي انت اكيد شارب حاجه
زين : لا انا كنت شارب لما مضيت عقد الجواز معاكي
ريتال : انت شخص زبا'له ومعفن وحقير وقذر
زين : كويسين ياروحي وانا بكره هطلقك عشان تفرحي اوي يلا باي ياروحي
زين اوول مامشي ريتال انهارت من العياط بصريخ وصويت قلبها كان بيتقط'ع=اااااه ااااه ليييييي يارب لييييي
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
شهاب : يلا انجزي البسي قميص نوم
نيڤين: انت عايز حقوقك من واحده انت فاكر ان حد لمسها قبلك
شهاب : لا يابت وهو ملمسكيش
نيڤين: وانت مش راجل عشان تعرف انا كنت بنت بنوت ولا حد لمسني قبلك
شهاب بيضر'بها بالقلم بقوه : انا راجل وغصب عنك يازبا'له
نيڤين بعياط : طالما راجل عايز تلمس واحده اتلمست قبل كدا ياسيد الرجاله
شهاب : اه مزاجي كدا فرقتي اي عن بتوع الكباريه مانتو الاتنين واحد.. وبعدين بقولك اي انا مخنوق انجزي والبسي زفت قميص النوم
نيڤين دخلت الاوضة ولبسته مغصوبه دموعها كانت بتنزل بكسره
خرجت وهي لابساه وموطيه راسها
شهاب : انا مش فاهم هو في عروسه تعيط وهي بتدلع جوزها وقرب عليها وهو بيخل'ع قميصه
نيڤين : انت بتعمل اي!!
شهاب : هكون بعمل اي يعني انتي مش واخده بالك ان ده حقي.
وقرب عليها اخد شفتاها بالغصب في قبله شهويه وهي بتحاول تبعده عنها
كانت بتخبط علي صدره لكن هو مكنش سامع ليها وكمل في اللي بيعمله بالغصب
بعد شوية علي السرير
شهاب وهو بيد' خن السجاره ببرود : اظن عرفتي انتي بتاعت مين وملك مين
نيڤين وهي بتشد الملاية : ربنا مش هيسامحك لانك بتاخد حقك بالغصب وربنا مرضاش بكدا ولا انا هسامحك
شهاب : انتي هتعلميني ازاي اخد حقي وهو ربنا راضي عنك وانت روحتي في فرشه راجل غريب وكان متجوز
نيڤين: قولتلك كانت لحظة ضعف وده من زمان وهو معملش فيا اي حاجه وانت مش مصدق انا بكرهك بكرهك ياشهاب
شهاب مستحملش كلامها وقرب با'سها بعن'ف
بعد شوية بعد عنها ببرود : بلا ياحلوه عشان تلبسي
نيڤين : في اي
شهاب : بفكر اجيب صحابي يعينو البضاعه...!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
فى المطار
عثمان بإبتسامه: كدا الورق بتاعي انا والمدام خلاص
موظف المطار : ايوه يافندم
عثمان مسك ايد صباح وبيدخل من الباب.
واحده من وراها بصوت عالي : صباااح
صباح لفت راسها بخوف من الصوت رجعت لورا بصدمه وهي بتتكلم بتلعثم: صفيه!!!!؟؟
↚
جوازه_مؤجله
صباح لفت راسها بخوف من الصوت رجعت لورا بصدمه وهي بتتكلم بتلعثم: صفيه!!!!؟؟
صفية قربت عليها : ايوة صفيه ولا عايزاني امو'ت ياصباح
صباح بترجع لورا بخوف : انتؤ ازاي عايشه ازااااي
صفية : معقولة عايزاني امو' ت واسيبك ياصباح
عثمان : صبآح انتي طالق طالق بالتلاته
صبآح : غور انت ومراتك وابعدت عن حياتي بقا
وجايه تمشي صفيه مسكتها من ايدها ضر'بتها بالقلم بقوه : انتي عايزة تمشي من غير مااديكي هديتك
صبآح بإستغراب : هديه اي
وفجأة جه البوليس واخدها وهو بيجرها في المطا
صباح بصريخ:والله ماهسيبكو والله ماهسيبكووو
صفية بصت لعثمان وهو بيسندها
فلاااش بااااك
عثمان جري علي الحفره وفضل يحفر يحد اطلعها وهو بيعيط كانت فاقده النفس
جري بيها على المستشفى بأسرع وقت
بعد مرور ساعتين
الدكتور بيخرج بحزن : المريضه عدت الخطر بأعجوبه بس هنضمد جر'حها وتقدر ناخدها بكرة بس خد بالك منها كويس
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
نيڤين بإنهيار وعياط :انت مستحيل تعمل كدا مستحيل تفكر تعمل كدا صح
شهاب :ومفكرش لي ولا لتكوني مش عايزاهم ياخدو مزاجهم كويس زي
نيڤين : مزاج اي انت ازاي حقير كدا
شهاب طفي السيجاره وقرب عليها وهو بيحسس علي وشها بشهو'ه :بقولك اي ياحبيبتي انا اقول اللي انا عايزة ويتنفذ بالحرف الواحد
نيڤين :انت ناسي اني مراتك حرام عليك ياشيخ انت المفروض تحافظ علي شرفك مش القرف اللي انت بتمعله
شهاب : لا مش قرف ولا انتي عايزه زين وانا نتسلى وهما لا
وقام بيلبس البنطلون ببرود :يلا جهزي نفسك عشان اصحابي علي وصول يامزه
كان لسه هيخرج من الاوضة مسكت السكي'نه وحطتها في بطنه بعياط هستيري وصوت مبحوح في ودانه :بكرهكككك
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
زين :وانا مشتاق عايز اظلمها معايا كفايه يحد كدا
طبيبه النفسي (إبراهيم) :بس انت كدا بتظلمها اكتر يازين
زين وهو باصص للسقف بدموع :بس لو فضلت معاها هأذيها اكتر
إبراهيم بإستهزاء:وانت كدا م بتأذيها
زين بيقوم بعصبيه:عايزني اعمل اي اكمل وانا مش راجل
إبراهيم :وهي قالتلك انها راضيه
زين بدمووع شديده :لو راضيه دلوقتي مش هتكون راضيه بعدين انا مش قادر ابص في وشها
إبراهيم :ومين قالك انها مش هتبقي راضيه انت جربت
زين بحزن وكسره:اجرب اي يادكتور اجرب اي انا عملت كل حاجه عشان اكون كويس والعلاج متحققش غير 70 في الميه يعني هفضل عااجز
إبراهيم: طالما انت فاكر كدا هتفضل ناقص في عين نفسك دايما
بيرن التلفون كتير
إبراهيم :رده يازين
زين :اكيد هي وانا مش هقدر ارد.
إبراهيم :صدقني انت كدا هتخسرها
زين قام بعصبيه افتكر ان هي شاف اسم الدكتور
زين رد بخنقه : الو
الدكتور : زين بيه وصلت نتايج تحاليلك وتقدمك بيزيد وصل ل90 في الميه كمل يازين بيه وهتوصل
زين بيقع منه التلفون : ازاي ده يحصل ازااي
إبراهيم بصدمه : اي الل حصل
زين : انا قربت اتعافى وانا جنبها ياإبراهيم
إبراهيم : روحلها واعترفلهااا يازييين
زين بيجري يركب العربية ويوصل القصر بينده عليها لا رد بيدخل الاوضة عينة تبرق من الصدمة ويصرررخ ووووو....!!!!؟
↚
جوازه_مؤجله
ريتال كانت شنق'ت نفسها ومغمي عليها شافها وهي متعلقه في السقف حس بصعقه كبيره!!!
بعد دقايق زين فاق جري عليها واخدها وقف على الكرسي وهو بيحاول يفك الحبل بعياط هستيري : ابوس ايديكي فوق ابوس ايديكي لا متسبنيش ياريتال ابوس ايديكي
بينزل وهو بيهزها علي السرير كان نفسها شبه مختفي : ابوس ايديكي لا لا متسبنيش ابوس ايديكي
اخدها بسرعه وركب العربيه دخل بيها المستشفي وهو بيصرخ : الحقو مراتي الحقو و مراااتي ابوس ايديكو مراتي بتمووو'ت
الدكتور بصوت عالي : دخلوها الطوا*رئ بسرعهههه
الممرضين بياخدوها الطوارئ زين بيجري وراهم ويحاول يدخل الاوضة بيوقفوه بعصبيه
بيقع علي الارض من انهياره بيلاقي ورقه علي الارض
بيفتحها يقراها
عارفه ان مش هكون معاك دلوقتي بس كنت عايزاك تحس بيا كنت عايزاك تفضل جنبي انا محبتش حد قدك ولا هحب بس خلاص طالما عايز تطلقني انا مش هعرف اعيش صدقني مش هعرف اعيش مع السلامه يازين الرجال
يفوق علي صوت الدكتور
الدكتور: زين بيه زين بيه
زين : هي كويسه ابوس ايديك طمني
الدكتوره: المريضه ما'تت
زين بتقع منه الورقه وهو بيحاول ينطق : انت بتقول اي انت اي اللي بتقوله
بيزقه بسرعه ويقتحم الاوضة بعصبيه بيقرب عليها وهو منهار من العياط : قومي قومي ياريتال انا والله ماهعرف اعيش قومي بقا عشان خاطري
الدكتور وهو بيسحبه بعصبيه : المريضه ما'تت افهم افهم مفيش نفسسسس افهممم بقا مراتك ما'تت...!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
شهاب بيشدها من شعرها لورا ويشد السكي'نه اللي في بطنه بيتكلم وهو بيحاول يكون ثابت : وانتي فاكره انت كدا همو'ت
نيڤين : طلقني كفايه بقااا
شهاب بيسيب ايديها : عايزة تمشي امشي انا خلاص مش عايز ابقي مع واحده رفضاني
نيفين بإستغراب ترجع لورا : غريبه عليك
شهاب وهو بيرجع لورا بيحاول يقف الد*م بينزل منه كتير
نيڤين بخوف بتقرب عليه :انت كويس
شهاب بيشد ايديها بغضب ويزعق:خلاص كفااايه اطلعي لو عايزة يلاااا
نيڤين: انت عايزني امشي عشان يقولو اني مو'تك صح
شهاب :مش هقول خدي السكي'نه وبصماتك فيها يلا بقا اطلعي برااا
نيڤين حست انها خايفه عليه اوي حست بنغزه غريبه اول مره تحس بيها قربت عليه ومسك ايديه بشده : انت هتقعد ونشوف الجر'ح
جريت للحمام عشان تجيب الاسعافات الأولية قبل ماتخرج كان هو دخلت وقفل باب الحمام
نيڤين بخوف : انت بتعمل اي
شهاب قرب عليها وهو بيهمس: انتي عايزة تمشي لي
نيڤين بتحاول تبعد لكن يقربها اكتر : قولي عايزة تمشي لييي
نيڤين كانت ساكته مش عارفه تنطق قرب عليها اكتر وبيبو'سها وهي بتتجاوب ولكن فجأه....!
↚
جوازه_مؤجله
لا ريتال مش يمكن تمو'ت لا انت بتخرف اكيد بتخرففف
الدكتور :يازين بيه صدقني مش بأيدي بس المريضه ما'تت للأسف
زين وقع في نص الغرفه بعياط : مستحيل امو'ت وتسبني مستحيل تسبني انا كنت عايز اقولها حاجات كتير
الدكتور : ازاي
زين بص ليه بكسره وانهيار : ريتال مشيت وهي زعلانه مني وهي مكسوره مني
ريتال وهي بتقوم من السرير : بس انت اللي كسرتني يازين
زين قرب عليها بهسيتريا وكل اللي في الاوضة مشيو : ريتال انتي عايشه عايشه
ريتال بدموع: لتكوني عايزني اسيبك يازين الرجال
زين بيقرب عليها وياخد شفتاها في قبلة ساحرة بعد دقايق بيبعد عنها لحاجتها للنفس: انتي كنتي وحشاني اوي
ريتال :هتطلقني يازين
زين بيحضنها بشده وعياط : اطلقك اي ده انا مقدرش اعيش من غيرك ابوي ايديكي سامحيني ياريتال عشان خاطري
بيخرج من حضنها وهو بيمسك وشها
ريتال بدأت في العياط وهي ماسه وشه هي كمان : مسامحاك كل حته في جسمي مسامحاك بس متسبنيش...!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
كان لسه هيقوم من علي السرير مسكت ايديه بخوف : رايح فين
شهاب :خلاص كدا كفايه الظاهر كدا لازم اطلقك
نيڤين سابت ايديه بكسره: انا اعمل اي عشان تحبني
شهاب : عايزاني احبك ازاي وابني بعيد عني
نيڤين: روح وارجع لابنك ياشهاب
شهاب قام لبس وضمد الجر'ح وهو بيخرج بيبص عليها : نيڤين انا معرفش هرجع ولا لا بس لو عايزة تمشي امشي
وخرج راح الشقه لاقي القرآن شغال الستات كلهم لابسين اسود وامها قاعده بتعيط بحر*قه
شهاب قرب عليها وهو بيبلع ريقه بخوف: نهله فين يامرات عمي
شهيره : نهله ما'تت نهله ما*تت ياشهاب
جري عليه حمزة وهو بيعيط : ماما مشيت يابابا ماما مشيت
شهاب بيحضنه بدموع كسره : خلاص ياحبيبي اهدي ماما في مكان احسن من هنا بكتير..!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
بعد مرور 6 شهور
زين : تعرفي ان مش قادر اتحكم اكتر من كدا
ريتال وهي بتقفل الباب :ومتستحملش لي ياخويا
زين بتريقه: الله الله يعني بقيت اخوكي دلوقتي
ريتال قربت عليه وهي بتفك زراير قميصه : انت عارف ان بحبك صح
زين: وانا بعشق امك بيبدأ يخل'ع قميصها النومي ويبو'سها بشغف وحب وهي بتجاوب معاه بعشق
بعد ساعتين
زين وهو بيلعب في شعرها : صباحيه مباركه ياعروسه
ريتال قربت عليه وحضنته كأنها بتخاف من العالم كله وتطمن في حضنه : يديم وجودك جنبي يازين الرجال
زين :ياعيون زين الرجال
صفية بزعيق من تحت : يلا ياولاد بقا الاكل جاهز
ريتال : يلا يازين ننزل بقا
زين : انتي مش عارفه انا احساسي اي دلوقتي انا مش عارف عملت اي في حياتي عشان ربنا يرزقني بزوجه زيك
ريتال قربت عليه وقربت علي شفتا'ه انفاسهم كانت متقاربه: انت عارف ان بعشقك اوي صح
زين :ماتخلينا هنا ومننزلش بقا
ريتال بضحك : يخربيتك يازين
تحت في القصر
نيڤين : يانهاري مش قادره شكلي هولد
شهاب : هتولدي اه حبيبتي انتي في السادس عايزة تولدي في السادس
حمزة :بابي هي ماما نيڤين هتجبلي اخ
نيڤين: اه ياحبيبي ييلعب معاك كتير اوي
صفية بزعيق :ياحرابي عليهم مش بيطلعو من الاوضة زهقت بجد
كله ضحك بما فيهم عثمان : مانتي عارفه عرسان جداد وكدا...
بعد مرور سنه
ريتال : لا لا الحقوني بولد الحقووووني
زين بخوف : الحقك اعمل اي انا في المستشفي ياحبيبتي اهو
عضت ايديه بعصبيه وفي نفس الدقيقة سمع صوت الطفل بتاخده في حضنها وهي بتبص فيه عينيه بعشق :هنسميها حور
زين : اكيد ياروحي وقرب عليها ويبو'سها بشدة رهيبه بعد دقايق بيبعد عنها لحاجتها للنفس
ريتال بضحك :زين احنا في المستشفي مش كل ماتشوفني بقا
زين :اعمل اي هي شفتك اللي ملهاش حل
كله دخل عليهم
عثمان : يلا ياحبايبي ناخد صوره حلوة
نيڤين كانت ميرا بنتها في حضنها وكلهم ابتسمو وهما راضين علي حالهم وفرحانين من حياتهم حاليا ومن الماضي والحاضر والمستقبل..
تمت 🥰💙💙