رواية ترياق هوايا عمر وليان كاملة جميع الفصول بقلم ملكة زماني
رواية ترياق هوايا عمر وليان كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة ملكة زماني رواية ترياق هوايا عمر وليان كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية ترياق هوايا عمر وليان كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية ترياق هوايا عمر وليان كاملة جميع الفصول
رواية ترياق هوايا عمر وليان كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة ملكة زماني رواية ترياق هوايا عمر وليان كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية ترياق هوايا عمر وليان كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية ترياق هوايا عمر وليان كاملة جميع الفصول
رواية ترياق هوايا عمر وليان كاملة جميع الفصول
في اكبر مستشفى في مصر يخرج دكتور عيونه خضر وجسم رياضي وشعر بني وبشره بيضه
الممرضه دكتور عمر
عمر خير يا ساره في حاجه
ساره المريض الي في اوضه رقم 6فاق
عمر تمام روحي انتي وانا هشوفه
دخل عمر ها يبطل عامل ايه دلوقتي
الشاب الحمدلله بخير
أم المريض مش عارفه اشكرك ازاى عشان خليتهم يدخلو ابني اوضه العمليات رغم اني مكنش معايا حق العملية وكان ممكن تتاذي بسببي
عمر بي ابتسمه ولا شكر ولا حاجه وبعدين المستشفى دي كلها بتعتي الف حمدلله على السلامة مره تانيه هو يقدر يخرج بكره باذن الله وخرج راح على المكتب بتعه
دخليت عليه الدكتوره اسراء ازيك ياعمر عامل اي
عمر الحمدلله بخير انتي عامله ايه
اسراء بحب الحمدلله
اسراء دي زميلت عمر نفس القسم بتعه جرحه قلب شغاله في المستشفي بتعت عمر جملها عادى وشعرها قصير ولونه اصفر هيا بتحب عمر بس عمر مش بيحبها بيعتبرها زي اخته
عمر اسراء روحتي فين
اسراء فاقت على صوته ها كنت بتقول اي
عمر مالك سرحانه في اي
اسراء بدون وعي فيك
عمر رفع حاجبه نعم 🤨
اسراء بسرعه قصدي أن العمليه الي عملتها في امريكا حققت نجاح كبير
عمر بتنهيده الحمدلله عديت على خير كويس اني قدرت أنقز الطفل ده دي نجحت بي عجوبه
اسراء ماتيجي نتغدا مع بعض
عمر بتعب مش قادر افتح عيني بفكر اروح ارتاح شويه اسراء تمام ابق سلملي على طنط
عمر خرج من المكتب اتلقا صوت وحده بتعيط عمر راح عليها بستغراب مالك في ايه البنت لفت ليه
عمر اول لما شفها تنح عمر في نفسه اي الجمال الي علي الصبح ده احم مالك في اي ليان بدموع زي الاطفال مردوش
خلوني اقابل المدير
عمر بستغراب تقبلي المدير لي
ليان لاء قصدي مردوش يقبلوني في الوظيفه
عمر انتي خريجه اي
ليان تمريض
عمر تمام وريني CV بتاعك
ليان اتفضل عمر شافه تمام تقضدري تيجي من بكره
ليان بفرحه زي الاطفال بجد
عمر بضحك علي شكلها بجد
ليان بس ازاي وهما رفضوني ازاي هاجي والمدير
عمر انا المدير وصاحب المستشفى دي
ليان قول والله
عمر بستغراب اقول والله ع اي
ليان انك صاحب المستشفى دي
عمر والله لي يعني مش مصدقه
ليان بتلقائيه اصل انت لسه شاب صغير وقمر اووي
عمر ضحك وبانت غمزاته ههههههه قمر ها
ليان بكسوف ووشها احمر اقصد يعني أن أنت صغير وكده عمر بضحك و لا يهمك انا يستي المستشفى دي كانت بتاعت بابا الله يرحمه كان هو كمان دكتور وانا مسكتها بعده
ليان شكرا اووي انك وفقت عليا بعد اذن حضرتك يا دكتور عمر عمر اسمي عمر
ليان ببتسامه شكرا يادكتور عمر ومشيت
عمر وهو سرحان فيها يخربيت كدا اي دا قمر ماشي علي الارض وبعدين مشي
ليان دخليت البيت انتو يالي هنا جعانه
أمها بس يبنت الكلب تعالي قوليلي عملتي ايه
ليان بفرحه اتقبالت تماما
امها بفرحه بجد
ليان اه مدير المستشفى لطيف اووي وحلو اووي ولا غمزاته هيح
امها وكمان هيح يعين امك
ليان احم اقصد ان يعني هو سمو عليكو وقامت مشيت
امها ربنا يسعدك ويفرح قلبگ يارب
ليان من جوه جعانه
امها حاضر بطلي فضايح شويه الجيران سمعت
عمر رواح ازايك ياست الكل وباس ايديها
امه بحنيه الحمدلله ياحبيبي اقوم احضرلك الاكل
عمر لا مليش نفس هدخل انام شويه عشان تعبان علي الاخر ولما اقوم ابق اكل
امه ماشي يحبيبي
عمر دخل غير ونام وصوره ليان وهي بتضحك مش مفرقه عنيه
عمر شكلك كده هتتعبيني ياليان ونام
↚
تاني يوم ليان صحيت مفزوعه بسبب التلج الي امها حطيتها في ظهرها
ليان بضيق اف كل يوم كده حرام عليكي قطعت الخلف بدري بدري
أمها هتقومي ولا اديكي بي الشبشب
ليان بضحك كله الي ابو ورده
امها انتي عارفه الساعة كام
ليان كام امها 9
ليان بصويت كام يلهوي يلهوي هترفد من اول يوم ليا
امها ادخلي خدي شور بسرعة لغيت لما احضر الفطار
ليان ماشي بس بسرعه
ليان خديت شور وفطريت ومشيت جري
عمر في كام عمليه النهارده
اسراء في 3 وحده قلب مفتوح وتنين تركيب اسطره
عمر تمام نص ساعه ونبدا
اسراء تمام
ليان وصلت المستشفى
الممرضه انتي اي الي جابك هنا مش قولنا مفيش شغل جيتي لي
ليان أنا
عمر من ورا ومن امتا وانتي بتدي اوامر ماتيجي تعقدي مكاني احسن
الممرضه العفو يدكتور أنا بس كنت بقولها اننا مش طلبين ممرضين
عمر وانا وفقت تشتغل وبعد كدا حسك عينك تتدي اوامر من غير إذني والاء همشيكي من هنا
الممرضه بخوف لاء خلاص غلطه ومش هتكرر تاني
عمر روحي شوفي شغلك
الممرضه بصيت علي ليان بغل وغيره من جملها ومشيت
عمر اتاخرتي لي
ليان بخوف أنا والله اتاخرت غصب عني والله ماما مكنتش رضيا تخرجني من غير فطار غلطه ومش هتكرر تانى
عمر اهدي شويه مالك خايفه كده لي الساعه 10 والمفروض المستشفى بتبدا 9 يعني تاخير ساعه اتمنا انها متكررش تانى انا المرادي هعديها عشان اول يوم ليكي بس بعد كده هيبق في كلام تاني
ليان حاضر
عمر ربع ساعه تكوني جهزه عشان هتدخلي معايا العمليات ليان تحت امرك يا دكتور
عمر سبها ومشي
في اوضه العمليات عمر واسراء شغالين في العمليه
وليان بتنولهم الحاجه هي وساره
بعد 3 ساعات عمر خرج هلكان
اسراء ياها أخيراً الواحد تعب
عمر تعالي نشرب قهوة عشان العمليه الجايه
اسراء يلا
ساره ازيك ياقمر أنا ساره
ليان بابتسامه وانا ليان
ساره انتي شكلك جديده هنا
ليان اول يوم ليا انهارده
ساره بستغراب بس ازاي بس احنا عندنا اكتفى من الممرضين مين الي عينك
ليان الدكتور عمر
ساره الدكتور عمر دا مش بيحب يزعل حد رغم ان هو المدير بس بيتعامل معانا كأنه واحد زيه زيانة بس مبيحبش الغلط عنده الشغل شغل
ساره بس سيبك انتي اي الجمال ده دانتي بتنوري في الظلمة
ليان بضحك والله محد قمر غيرك
ساره انا حبيتك تعالي نبق صحاب
ليان بفرحه بجد
ساره بضحك عليها بجد يله تعالي ناكل حاجه قبل العمليه التانيه
ليان مليش نفس والله بس ممكن نشرب عصير
ساره اشطا
بعد ساعه في غرفه العمليات
عمر ليان هاتي جهاز الكهرباء بسرعه المريض قلبه وقف
ليان بخوف حاضر
عمر عمل لي المريض إنعاش بي الكهرباء والمريض قلبه رجع ينبض تاني
عمر خد نفس الحمدلله
ليان وقفه وايديها بتترعش من الخوف والخضه بعد مخرجو من العمليات
ليان خرجه بتسند علي الحائط عشان اعصابها سيبه
ساره ليان مالك انتي كويسه
عمر سمعها جري عليها ليان مالك
ليان مفيش بس تعبت شويه
عمر بخوف خلاص خليكي ومتدخليش معايا العمليه الجايه ليان بتعب هزيت راسها
عمر ساره روحي جبيلها لمون خليها تهدى شويه
اسراء بغيره من اهتمام عمر ليها خلاص يعمر هي كويسه تعالي ارتاح انت شويه علشان عمليه القلب المفتوح محتاجه تركيز
عمر وهو باصص علي ليان ومش ميدي اسراء اي اهتمام روحي انتي وانا هقعد مع ليان لغايه لما تبق تمام
اسراء بغل من ليان ماشي يعمر براحتك
ساره جات ومعها العصير خدي اشربي
ليان مش عاوزه حاجه انا تمام
عمر بحدا اشربي مش شيفه وشك مخطوف ازاي اشربي عشان تهدي
ليان حاضر
بعد ربع ساعه
عمر دلوقتي احسن
ليان آه الحمدلله
عمر تمام يلا ياساره عشان ندخل اخر عمليه وانتي يا ليان تقدري تروحي
ليان تمام شكرا
بعد 5 ساعات
عمر خرج زعلان عشان المريض مات
اسراء خلاص يعمر ميغلاش علي الي خلقه
عمر بزعل هز راسه ومشي
ليان روحت البيت
امها مالك وشك مخطوف كده لي
ليان مفيش كان يوم متعب بس شويه
امها طب ادخلي غيري هدومك وتعالي عشان تتعشي
ليان ماشي
عمر روح البيت
امه تعالي يحبيبي مالك
عمر مفيش يحبيبتي عامله ايه اخاتي الدواء بتاعك
امه آه يحبيبي عندي ليك خبر حلو
عمر اي هو
اخوك جاب امتياز ونازل الشهر الجاي يشتغل معاك في المستشفى
عمر بفرحه بجد
امه لسه قافل معايا دلوقتي
عمر طب اي مش هناكل من ايدك يست الكل
امه في دقيقه الااكل هيكون جهز يا حبيبي
اسراء قعده بتفكر في عمر بس افتكرت اهتمامه بي ليان اسراء بغل وغيره شكلك مش هتعمري فى المستشفى ياليان عمر ليا لوحدي وبس
↚
تاني يوم ليان دخلت المستشفى الساعه 9 بظبط
ساره لينو حبيبتي عامله ايه دلوقتي
ليان تمام ها عندنا عمليات النهارده
ساره لاء
ليان احسن
ليان شافت عمر داخل من باب المستشفى فضلت بصه عليه بتقول في نفسها يخرب بيت كده بق بزمه في مدير قمر كده عمر بضحك آه في
ليان بخضه يلهوي انت دخلت جوا دماغي ازاي
عمر بيضحك انتي الي بتفكري بصوت عالي
ليان بكسوف سمعت كل حاجه كل حاجه
عمر كل حاجه ليان وشها احمر
عمر محبش يكسفها اكتر من كدا فحب يغير الموضوع احم شطوره جيتي علي معادك بظبط
ليان الحمدلله عرفت اهرب من من ماما كانت مصره افطر عمر طب ماتقومي بدري وخلصي حالك
ليان مش بعرف اقوم بدري لزم أصحى علي ابو ورد
عمر بستغراب اي ابو ورده دا باباكي يعنى
ليان بحزن لأ بابا متوفي
عمر ربنا يرحمه بس مين ابو ورده
ليان شبشب امي
عمر قعد شويه يستوعب وبعد كدا فتح في الضحك بصوت عالي ههههههه 😂😂بتهزري صح
ليان أبداً والله وفي تلج في الظهر كمان
عمر مابقاش قادر يقف علي رجله من كتر الضحك😂😂
الدكاترة والممرضين مستغربين ضحك عمر مع ليان عشان عمر اول مره يقف يتكلم مع حد في هزار طول عمره جد اسراء دخلت شافت عمر واقف يضحك هو وي ليان بقت هتموت من الغيره والغل
اسراء لزم اخلص منك النهارده
عمر دانتي مصيبه
اسراء راحت عليهم بغل اي ياعمر اي الي موقفك مع الممرضه دي قلتها استهزاء😏
ليان اتحرجت ونزلت رسها في الارض احم بعد اذنك يدكتور عمر ادايق من كلام اسراء راح قيلها استني ياليان وراح باصص لي اسراء انتي مالك
اسراء بصدمه😲 عشان دي اول مره عمر يتكلم معها بي الطريقه دي
اسراء انا مالي
عمر اه انتي مالك اقف مع مين مقفش مع مين دي حاجه متخصكيش
الكل واقف مصدوم😲 من طريقه عمر مع اسراء عشان اسراء صديقه عمر من زمان وهي الوحيده الى بتقوله بأسمه من غير دكتور
اسراء سابت عمر ومشيت وهي مقرره تخلص من ليان النهاردة
ليان بدموع انا اسفه اووي انا السبب عمر مش عارف اديق لي اول لما شاف دموعها خلاص محصلش حاجه وانتي معملتيش حاجه تعالي يلا عشان تفطري عشان النهارده اليوم طويل
ليان شكرا مليش نفس بعد اذنك وسبته ومشيت
ساره ايوا ياعم الدكتور عمر مهتم بيك يا جميل😉
ليان بستغراب قصدك اي
ساره يعنى عمره ماوقف وكلم حد زيك ولا زعق لي الدكتوره اسراء عشان حد زي معمل عشانك اساسآ انا مبسوطه عشان الدكتوره اسراء دي محدش بيحبها عشان مغروره وبرده وشيفه نفسها علي الكل
ليان اكيد انتي فهمه غلط
ساره بغمزه بكره نشوف لو مكنش الدكتور عمر معجب بيكي مبقاش انا ساره
ليان بس كفايه كلام فارغ اكيد لا
اسراء دخليت علي عمر احم ممكن اتكلم معاك شويه
عمر اتفضلي
اسراء بدموع تمثيل حقق عليا انا اسفه
عمر بس خلاص اهدي محصلش حاجه امسحي دموعك دي قام وراح عندها انتي عارفه انتي غاليه عندي ازاي
اسراء بفرحه بجد انا غاليه عندك
عمر اكيد انتي زي اختي بظبط
سراء ابتسمتها راحت زى اختك
عمر آه ويستي حقق عليا عشان زعقتلك برا
عمر جهزي نفسك في مؤتمر علي الساعه 8 بليل
اسراء بستغراب مؤتمر اي
عمر دي حمله عملنها لي مكافحه الامراض الفيروسيه
اسراء ومين اللي هيحضر عمر المستشفى كلها
اسراء بستغراب المستشفى كلها
عمر علشان هو هيتعمل هنا في المستشفى
ورق مهم عوزك تبصي عليه بس حفظي عليه عشان دا مهم جدا هو أساس المؤتمر
اسراء متخفش
عمر خرج راح ومسك المكرفون كل يسمعني فى مؤتمر الساعه 8 بليل محدش يمشي الكل تمام يدكتور
ليان رنت علي امها وعرفتها انها هتعوق شويه علي بليل الكل حاضر ودكاتره من جميع انحاء العالم
عمر فين الملف يا اسراء
اسراء بخبث نسيته جوه معلش ياليان ممكن تروحي تجبيه ليان اكيد طبعا هو فين
سراء علي المكتب بتاعي جوه
ليان دخلت تجيبه وخرجت
إسراء غمزات لي الممرضه
الممرضه هزيت راسها
ليان اديت الملف لي عمر واحد من الدكاتره الي حضره المؤتمر عمال يبص لي ليان بصيت اعجاب
وعمر لحظ كده بق واقف هيموت من الغيره
عمر عايز يبعد ليان باي طريقه عن الدكتور ده راح قيلها روحي ياليان جيبي المواد الي احنا هنجرب عليها العلاج
ليان حاضر طبعا المواد دي سئله وهي جايه راحت الممرضه الي متفقه مع اسراء مشنكلها راحت المواد وقعه علي الملف عمر بعصبيه وعيون حمراء مش تفتحي أنا بقالي شهرين بحضر الملف ده وهو كان غيران اصلآ فاكان بيطلع كل عصبيته عليها
ليان بدموع والله مكان قصدي أنا اتشنكلت غصب عني
عمر بعصبيه بلا غصب عنك بلا زفت
الدكتور اسر خلاص حصل خير انتي كويسه يا انسه
عمر بغيره اكبر مش عارف سببها هو مكنش زعلان عشان خاطر الملف هو غيران من الدكتور اسر
عمر بغيره امشي من هنا
ليان بدموع بس
عمر بصوت عالي خله الكل يخاف روحي استنيني في مكتبي سمعتي
ليان بخوف حاضر
اسراء فرحانه أن خطتها مشيت زي مهي عايزة خلاص ياعمر حصل خير
ليان دخلت المكتب قعديت تعيط وهي حسه بي دوخه عشان مفطرتش من الصبح
بعد ماعمر خلص المؤتمر دخل المكتب وكل الي في دماغه شكل الدكتور اسر وهو بيبص لي ليان اول لما دخل
ليان قامت مفزوعه
عمر غمض عنيه بندم لعن نفسه اول لما شاف شكل وشها احمر من كتر العياط
عمر بيحاول يبق هادي ينفع الي عملتيه ده
ليان بخوف وصوت متقطع أنا وهي حسه بي دوخه شديده من كتر العياط
وصوره عمر منغوشه قدمها والله ماكان ولسه هتكمل الكلمه اغم عليها
↚
عمر جري عليها بلهفه وخوف
ليان مالك ردي عليا والله ماكان قصدي ازعلك
شلها بخوف ودخلها اوضه الكشف
اسراء اول لما شافت عمر شايل ليان وهي مغمي عليها جريت عليه
اسراء مالها
عمر بخوف مش عارف وسعي وكشف عليها وعلقلها محلول اسراء خلاص عملت الي عليك اخرج وخلي ساره جنبها
عمر من كتر خوفه على ليان مكنش طايق كلمه من حد
عمر اخرجي برا
اسراء بس
عمر قولت اخرجي برا انا مش هسيب ليان لوحدها غير لما تفوق
اسراء خافت من نبره صوته حاضر وخرجت برا
ليان ابتديت تفوق اممم
عمر راح عليها بلهفه ليان انتي كويسه
ليان بدموع اي الي حصل
عمر ضغطك وطي عشان مفطرتيش
ليان اتعدليت وقعدت تعيط
عمر اتخض عليها مالك في حاجه وجعاكي
ليان أنا اسفه اووي والله مكان قصدي
عمر خلاص اهدي عشان الضغط
ليان أنا عوزه امشي اوعدك مش هتشوفني تاني
عمر قلبه وجعه من فكره ان هو مش هيشوف ضحكتها
على الصبح
عمر لي بتقولي كده
ليان عشان اكيد انت مش هتعوزني تاني وهتمشيني
عمر وانا مقولتش كده مفيش مشيان انتي هتيجي المستشفى عادي جدا بس دا طبعا لما تبقي كويسه
ليان بفرحه يعني مش هترفدني
عمر آه
ليان اقدر اجي بكره
عمر لاء
ليان لي مش انت قولت اقدر اجي عادي
عمر علشان انتي تعبانه استريحي يومين وتعالي وبعد كده متخرجيش من غير فطار طلماا مش هتكلي برا
ليان مأنا مش هلحق
عمر يبقي تحضري سندوتشات
ليان حاضر اقدر امشي
عمر آه تعالي اروحك
ليان لاء مش هينفع
عمر انا مش هسيبك تروحي موصلات وانتي تعبانه قدر اغم عليكي في اشارع هتكوني مبسوطه
ليان بس
عمر مفيش بس يلا
ليان قامت مشيت خطوتين حست أن الارض بتلف بيها كانت هتقع
عمر مسكها بسرعه انتي كويسه تعالي اقعدي
ليان أنا كويسه بس دخت شويه
عمر تعالى راح شيلها
ليان بكسوف نزلني لو سمحت
عمر لاء
ليان مينفعش المستشفى كلها بتتفرج علينا
عمر طظ
ليان لقت أن مفيش فايده سكتت
اسراء وقفه هتموت من الغيظ يعني انا اعمل كل ده عشان يقربو من بعض مستحيل حت لو اتطريت اموتك ياليان
عمر نزل ليان قدام العربيه
عمر اركبي
ليان ركبت العربيه
وعمر مشي بيها
ليان حست بي دوخه شديده ممكن توقف علي جنب
عمر بخوف عليها مالك
ليان حسه اني ديخه اووي
عمر سبها ونزل ورجع معه اكل
عمر خدي كلي وانتي هتكوني تمام
ليان شكرا ليان اديت لي عمر سندوتش خد
عمر قلها كلي انتي وانا هاكل مع امي في البيت
ليان مليش دعوه هتاكل يعني هتاكل انت كمان مكلتش حاجه من الصبح وبعدين ياعم اعتبره عيش وملح
عمر ابتسم وخد منها السندوتش ماشي
بعد لما خلصو اكل شغل العربيه ومشي
عمر وصل ليان البيت
ليان أنا هاجي بكره المستشفى
عمر لاء
ليان والله بقيت احسن هاجي وانبي🥺
عمر بصلها بحب الي انتي عيزاه بس لو تعبانه متجيش تمام ليان تمام يلا تصبح على خير
عمر وانتي من اهل الخير
ليان طلعت البيت وهي مبسوطه
امها اتأخرتي كدا لي
ليان كان في مؤتمر
امها ادخلي خدي شور وتعالي عشان تكلي
ليان أنا اكلت برا تصبحي على خير عشان تعبانه ومش قادرة اقف علي رجلي
عمر روح البيت وهو طاير من الفرحه
امه مالك يحبيبي مبسوط وفرحان كده لي
عمر بابتسامه مفيش يحبيبتي
امه عليا انا الكلام ده هاا بتحب مين
عمر بصدمه بحب مره واحده
امه انت مش شايف عينيك بتلمع ازاي
عمر نام على رجليها مقدرش اقول عليه حب بس انا بحب اشوفها بحبها تكون قريبه مني تعرفي يا ماما انهارده كان في دكتور بيبصلها بصت اعجاب كنت هموت من جوايا مش عارف ليه حته لما اغم عليها وقعت قدامي كنت حاسس أن روحي راحت مني كنت خايف عليها اووي ولما شوفتها بتفتح عنيها حسيت ان روحي رجعتلي تاني
امه بابتسامه دا كله ومش حب حلوه
عمر بهيام اووي حلوه اووي ياماما عنيها زرقه وبيضها بتنور في الظلمه ولا شعرها الطويل وخدوده حمر رباني وشفيفها زي لون الفروله
امه يا دانت واقع
عمر فاق على نفسه ها بعد اذنك هدخل انام
امه بابتسامه عرفت انو بيتهرب أنا عوزه اشوفهاا
عمر بفرحه بجد
امه آه عوزه اشوف الي خطفيت ابني
عمر راح باس ايديها قريب انشاء الله في الحفله الي هعملها كمان اسبوعين
امه ادخل غير عبالت لما احضر الاكل
عمر شبعان لسه واكل
أمه ماشي يحبيبي
عمر دخل الاوضه وهو بيفتكر ليان وهي في حضنه وشايلها بين ايديه قعد يضحك
ليان قعده في الاوضه وبتفتكر خوف عمر عليها ولهفه الي كانت في عينيه بتفرح من غير سبب
ليان في نفسه اوعي تحبيه هو فين وانتي فين
اسراء اتفقت مع واحد
اسراء فهمت هتعمل ايه
مجهول متخفيش عوزاني انفز امتا
اسراء في الحفله الي بيعملها عمر كل سنه كمان اسبوعين كده المجهول تمام بس انا عايز نص المبلغ
اسراء ساعه وهيكون في حسابك
المجهول تمام وقفل
↚
تاني يوم في المستشفى
ليان لقت الي بينده عليها انسه ليان
ليان لفت نعم
اسر احم عامله ايه
ليان بستغراب الحمدلله مين حضرتك
اسر انا الدكتور اسر الي كنت في المؤتمر امبارح مش فاكرني ليان آه افتكر حضرتك خير يدكتور في حاجه
اسر احم لا مفيش بس حبيت اطمن عليكي
ليان بابتسامه شكرا على اهتمام حضرتك
عمر شاف ليان وقفه مع اسر كان شايط و هيموت من الغيره عمر راح عليهم خير يادكتور اسر في حاجه ولا ايه
اسر لا مفيش بس حبيت انضم ليكم في المستشفى هنا طبعآ لو معندكش مانع
عمر اكيد طبعاً تقدر تنضم معانا بس غريبه انك وفقت تنضم معانا رغم انك كنت رافض
اسر بص علي ليان اصل عجبتني اووي
عمر بغيظ نعم
اسر قصدي نظمها عجبني
ليان بعد اذنكم ومشيت
اسر قمر ياناس
عمر بغضب متحترم نفسك
اسر بستغراب مالك ياعمر في اي مش طيقلي كلمه لي
عمر بتوتر ها لا عادي بس هنا كلهم اخواتي ومقبلش حد يبصلهم نظره كده ولا كده فاهمني طبعآ يااسر
اسر اكيد طبعاً
عمر تعالي معايا افرجك على المستشفى
اسر يلا
ليان جات من ورا ساره بخخخ
ساره بخضه ربنا يسامحك ياليان على الخضه دي
ليان بضحك انتي الي قلبك رهيف ياسوسو
ساره بحب عامله ايه دلوقتي ياقلبي
ليان الحمدلله بس اي الحكايه كل لما امشي كل الي يقبلني يقولي حمدلله على السلامة هما عرفو ازاي
ساره بغمزه من الدكتور عمر وهو شايلك امبارح وانتي مغمي عليكي كان خايف عليكي اووي حتا مرديش يخليني اقعد جنبك و انتي نائمه فضل هو جنبك
ليان بصدمه طب لي
ساره بخبث يمكن عشان بيحبك ولا حاجه
ليان بتوتر تعالي نروح نفطر مش نقصه اسمع كلمه منه
ساره بخبث من مين
ليان بتوتر من ماما
ساره مدخلتش دماغي بس اشطا يلا بينا
اسراء دكتور اسر عامل ايه
اسر اهلا دكتورة اسراء انتي عامله ايه
اسراء خير اي سبب الزيارة
عمر دكتور اسر نوه ينضم معانا
اسراء بجد دا خبر حلو
اسر عمال يبص حوليه
عمر بستغراب بتدور علي مين
اسر بتلقائيه علي ليان
عمر واشه احمر من الغضب وبهدوء لي
اسر بسال عادي
عمر تمام
اسراء بغل حت انت يا اسر لحقت توقعك
عمر في عمليه هنعملها في لندن عايزك تيجي معانا فيها
اسر معنديش مانع مين الي رايح
عمر أنا وانت وي اسراء وليان وساره
اسراء بدون وعي ليان هتيجي لي
عمر عادي هي الممرضه بتعتي وساره الممرضه بتعتك هايجوم يسعدونه
اسراء بغل تمام
اسراء يعني قولت استغل الفرصه واحنا هناك وتقرب منك تيجي تجبها معانا يلا خليها تعيش لها يومين وضحكت بشر
عمر راح عند ليان وساره جهزو نفسكم هنسافر بكره لندن ليان بصدمه مش هينفع
عمر لي
ليان مقدرش اسيب ماما لوحدها
عمر كلها يومين وهنيجي مفيهاش حاجه
ليان بس
عمر أنا وقلت العندي وسبها وخرج
ليان قعديت اووف اقنع امي ازاي بق دلوقتى
ساره معلش حولي معاها عشان كلام الدكتور عمر مبيرجعش ليان امري لله
بعد يوم طويل
ليان ياماما عشان خاطري
امها لاء يعني لاء
ليان ياماما كده هترفد من المستشفى
امها اي يعنى
ليان راحت قعديت جمبها يعني يرضيكي بعد ماتعبت ولقيت شغل اسيبه وبعدين دي مش اي مستشفى دي اكبر مستشفى في القاهرة بعد زن
امها وفقت
تاني يوم
ليان خايفه تركب الطياره
عمر جه جنب ودنها وهمس متخفيش انا معاكي
ليان في توهان فيه حاضر وركبت اول لما الطياره اتحركت ليان غمضيت عنيها
عمر مسك اديها وبص في عنيها بحنيه اهدي انا معاكي متخافيش
ليان تاهت في عنيه وفضلو هما التنين بصين في عنين بعض فاقو على صوت اسر
عمر بكلمك من بدري وانت مش معايا خالص
عمر معلش مكنتش واخد بالي كنت بتقول اي
اسر كنت بسالك هانبدا العمليه اول لما نوصل
عمر لا هنروح نرتاح وبكره نعملها
اسر تمام هو المريض عنده اي
عمر صقب في القلب
اسر دي عمليه كبيره
عمر اومال انا جيبك انت واسراء لي علشان نساعد بعص اسر خير ماعملت يا صاحبي
ليان نامت على كتف عمر ده كله طبعاً تحت نظرات الحقد من اسراء
بعد 7 ساعات
وصلت طيارة
عمر بحنيه ليان اصحي وصلنا ليان
ليان فتحت عنيها وصلنا
عمر آه هتقومي ولا اشيلك وغمز بعينه
ليان بكسوف ووشها احمر لاء شكرا
عمر يخرب بيتك قمر وانتي مكسوفه هتعملي فيا اي تاني
كل واحد دخل الاوضه بتاعته
ليان حبت تكون هي وساره في اوضه وحده
ساره بنبهار واوو اي الحلوة دي دي الواحد مكنش عايش ليان بنبهار هي كمان الواحد مش عايز يروح عايزة افضل ابص لي المنظر اراع ده
ساره اكيد دكتور عمر هيخلص العمليه وهيرجع على طول عشان تحضير الحفله
ليان بستغراب حفله اي
ساره حفله بيعملها كل سنه وسنادي غير
ليان غير لي
ساره عشان اخوه نازل من انجلتير مهو دكتور زي اخوه
ليان بنبهار بجد عنده اخ بيتعلم بره
ساره آه ما الدكتور عمر متعلم في امريكا وحاصل على لقب اشطر دكتور جرحه قلب
ليان بجد اي العيله دي كلها متعلمين برا
ساره ولاد اكابر بق
ليان طب تعالي ننام عشان خلاص فصلت
تاني يوم
الكل في اوضه العمليات
اسر المريض عنده انميا حده وبينزف ده ممكن يروح فيها عمر اسراء جايبي الحقنه بسرعه وحطيها في المحلول بسرعة وانت يا اسر حاول توقف انزيف عبالت ماجي وخرج جري بعد 5 دقايق دخل ومعاه حقنه ضربها في قلبه انزيف وقف وسيطرو عليه وتمت العمليه بنجاح 9 ساعات
اسر الله عليك يصحبي مفيش زيگ
عمر حبيبي يا اسر
عمر يلا نروح نرتاح وبكره نتحرك بعد منطمن على المريض الكل يلا
↚
بعد اسبوع
جه يوم الحفلة ليان وساره نزلو سوا يجيبوا فساتين الحفله ليان نقت فستان احمر
وساره نقت فستان زيتي
ساره بقولك ايه يالينو متيجي تلبسي عندي اعمالك انا الميكاب
ليان بس انا مش بحب احط حاجه في وشي خالص
ساره يحببتي دي حفله والكل هيبق حاطط
ليان بس ساره مفيش بس هتيجي يعني هتيجي
ليان امري لله بس يكون حاجه رقيقه خالص
ساره اشطا تعالي ناكل
عمر بيجهز الحفلة وفرحان أن اخوه نازل
أمه ربنآ يسعدك ويفرح قلبگ ياحبيبي يارب
عمر باس ايديها ربنا يخليكي ليا ياست الكل
عمر كنت بفكر اعمل مفاجأة واطلب ايد ليان النهارده في الحفلة
امه بفرحه بجد
عمر بجد بس الاول عايز اروح اطلب ايديها من امها الاول عشان اكون ماشي تبع الاصول
أمه عين العقل يبني
عمر بفرحه الحق اروح لامها ومشي
أم ليان لقت الباب بيخبط فتحت اتلقت عمر في وشها
أم ليان بطيبه خير يبني محتاج حاجه
عمر احم انا مدير ليان
امها اهلا وسهلا يبني نورت بس ليان مش هنا عند ساره
عمر كويس انا عايز اتكلم معاكي شويه
أمها اتفضل يبني خير ليان عملت حاجه
عمر لا متخفيش ليان معملتش حاجه احم اصراحه انا جاي طالب ايد ليان من حضرتك انا بصراحة كنت ناوي اطلب ايديها في الحفله النهارده بس قولت اصول اخد موفقتك الاول
امها زين معملت يبني بس ليان بنتي الوحيده ومعنديش غيرها
عمر عارف والله وهحطها في عين انا مش هكدب عليكي انا من ساعت لما شوفتها وانا معجب بيها
أمها أنت شب كويس والف وحده تتمناك
عمر بحب بس انا مش عايز غير ليان
امها شافت الحب فعين عمر وهي عارفه أن ليان بتحب عمر فاوفقت
امها على خيرت الله
عمر بفرحه بجد مش عارفه اقولك اى وأنا بوعدك أن ليان هتكون في قلبي قبل عيني بس عايز منك طلب صغير ممكن تيجي الحفله عشان تكوني جمب ليان عشان اكيد هتعوز رايك وبلمره تتعرفي على ماما
أمها حاضر يبني هاجي
عمر هقوم استاذن انا بس عايز ليان متعرفش حاجه عن الموضوع دا
امها متخفش مش هجبلها سيره
بليل ليان لبست الفستان وعليه هيلز ابيض وساره حطيتلها ميكب رقيق كانت فائقة الجمال
وساره لبست الفستان وعليه هيلز ابيض بردو وحطيت ميكب رقيق وكانت لا تقل جمال عن ليان
ساره اي الجمال ده كله هتتحسدي النهارده
ليان والله أنت الي طلعه قمر
ساره يلا عشان نلحق نروح ومشيو
اسراء دخلت الحفله بي فستانها الي لونه اسود والميكب السارخ الي كانت حطه
اسراء قربت على عمر ومه اسراء ازايك يا عمر
عمر اي الحلوه ده
اسراء بجد عجبك
أمه قمر يحببتي ربنا يبعتلك ابن الحلال يارب
سراء شكرا يا طنط
عمر متنح أمه بصت نحيه الي عمر بصاص عليها لقيت اتنين قمرات بس ليان لفتت نظرها
اسراء بتبص على عمر لقيته متنح بصت ورها لقت ليان اسراء غارت منها موت عشان ليان كانت احسن وارق منها
عمر راح عليها اي الجمال💖وحلوه ده كله
ليان بكسوف وخدودها احمرت شكرا
عمر في نفسه اخبيكي فين بحلوت امك دي
ساره احم احم نحن هنا
عمر انتبه اهلا ياساره اي الحلوه دي
ساره شكرا يادكتور ساره حبت تسيب ليان مع عمر احم بعد اذنكم هروح اشوف ايمان فين وسبتهم ومشيت
عمر تعرفي ان الحمر عليكي يجنن
ليان ميرسي لذوقك
عمر تعالي اعرفك على ماما
عمر خد ليان وراح عند امه ماما دي ليان ليان دي ماما
ليان بكسوف ازي حضرتك يا طنط
امه خديتها بي الحضن الحمدلله ياحبيبتي اي القمر والحلوه دي كلها مشاء الله عليكي بجد
اسراء بغيره شكلها عادي يعني الكل بصلها بي استغراب اسراء بتوتر قصدي أن اهي كل يوم حلوه
ليان بتبص لقت امها دخله
ليان بستغراب ماما وراحت عليها ماما بتعملي ايه هنا
عمر جه من ورا أنا الي عزمتها
ليان بستغراب ليه
امها اي ليان مكنتيش عايزاني اجي
ليان ابدا دنا مبسوطه انك جيتي
اسراء انت فين
المجهول موجود مستني الوقت المناسب
اسراء مش عاوزه تخرج من هنا عايشه
ساره ماشيه خبطيت في واحد ووقعت على الارض
هو انتي كويسه يا انسه
ساره مش افتح وانت ماشي
هو انتي الي كنتي مش مركزه
ساره انت الي غبي وعامل زي الحيطه
هو بصدمه أنا زي الحيطه
ساره وعامل زي اطور كمان
هو بعصبيه نزل لمستوها ومسك ايديها جامد أنا طور
ساره عنيها دمعت بسسب المسكه عشان هي بتوجعها مكان موقعت وهو مسكها جامد
ساره بدموع وبصت في عنيه أنت بتوجعني
هو فضل سرحان في عنيه وقلبه رق لدموعه وساب ايديها وقومها من علي الارض حقق عليا بتوجعك جامد
ساره هزيت رسها زي الاطفال آه
الحركه دى جنناته
تحبي توريها لي دكتور من الوقفين دول
ساره لاء شكرا انا هكون تمام
هو متاكده
ساره آه بعد اذنك وسبته ومشيت
هو فضل باصص لي اسرها بي بإبتسامة شكلي هتجوز قريب ومشي
واحد راح على ليان ودها عصير دى من الدكتور عمر بيقولك اشربيها عشان متتعبيش
ليان خديتها اتفضلي ياماما
امها لاء يحببتي مش عاوزه اشربي انتي
ليان شربتها كلها
المجهول الو
اسراء عملت ايه
المجهول كلها تمام شربت العصير ودلوقتي السم هيخد مفعوله
اسراء حلو اووي فلوسك هتكون عندك بكره وقفلت
عمر طلع على المسرح وتكلم والكل انتبه معه
عمر طبعا الحفله دي بتتعمل كل سنه بس السنادي غير لسببين اول سبب هو رجوع اخويا وحبيبي الدكتور مالك مالك راح على اخوه وحضنه
ساره ينهار اسود ده طلع اخوه يخبتك السوده ياساره كان لزم تطولي لسانك يعني اووف
مالك بدموع وحشتني اووي يا عمر
عمر وانت كمان وحشتني اووي يامالك مفيش سفر تانى مالك حاضر مش هسافر تانى
عمر وتاني سبب راح ندا ليان تعالي
ليان راحت بي كسوف نعم
عمر تقبلي تتجوزيني
ليان بصدمه أنا
عمر آه انا بحبك وعايز اتجوزك
ليان بصت علي امها
امها هزيت رسها بي الموافقة
اسراء هتموت من الغيره والغل ازاى مستحيل
عمر رجع سالها تانى موافقه
ليان حست أن هي ديخه اووي وجسمها سخن مره واحده عمر شاف وشها احمر فجاه وجسمها بيروح شمال ويمين
عمر ليان انتي كوي.. وقبل مايكمل الكلمه وقعت في حضنه عمر بصدمه وخوف ولهفه ليان ليان مالك بيحسس اتلقه جسمها سخن نار وبيذيد
امها جريت عليها والكل جري عليها
مالك وسعو كده لما اشوفها مالك بصدمه دي متسممه بي سم خطير جدا
عمر بصدمه اي بيبص اتلقه بيخرج من بوقها سائل ابيض
عمر بعياط ليان لاء
↚
عمر بصدمه ليان لاء حبيبتي راضي عليا وخدها في حضنه ونهار من العياط
ومها هتموت عليها
مالك عمر فوق لزم ناخد ليان على المستشفى بسرعه
عمر مش بيرد ومصدوم
مالك راح عنده وضربه بي البكس في وشه بقولك فوق
عمر فاق من الصدمه وخد ليان ومشي بسرعه والكل راح وراء
وصل المستشفى وليان دخلت أوضة العمليات
عمر جاي يدخل
مالك منعه علشان عارف اخوه مش هيقدر يشوف ليان بي الحاله دي
مالك خاليك هنا انا هدخل
عمر مش هقدر استنا برا
مالك انت ده مش التخصص بتاعك سبني اشوف شغلي وسابه ودخل أوضة العمليات
عمر قعد برا منهار
أم ليان راحت عليه ليان هتكون كويسه صح بنتي هتعيش دنا معنديش غيره
عمر انشاء الله هتكون كويسه
بعد 3 ساعات
خرج مالك وهو حاطط راسه في الارض
عمر راح عليه بخوف ليان عامله ايه يامالك
مالك باسف مقدرناش نعمل حاجه ايسم بي ينتشر في جسمها كله
امها اغم عليها ساره وام عمر جريو عليها
مالك شلها ودخلها اوضه وعلقلها محلول وخرج لي عمر
الي مش حاسس بي الحوليه
مالك راح عليه وحضنه وعمر منهار فجأة مالك لقه جسم عمر تقل مالك بخضه عمر
عمر وقع في حضن اخوه فاقد الوعي مالك بخضه وخوف على اخوه عمر مالك جم الدكاتره جري عليه
بعد لما عمر فاق فضل ساكت مش بيتكلم وبصص لي أسقف مالك دخل عليه بسرعه عمر اتلقينا علاج لي ليان
عمر قام بلهفه بجد طب علجوها بسرعه
مالك بس الدواء مش موجود هنا موجود في المستشفى الي في شرم الشيخ بس مش قدمنا وقت السم بينتشر بسرعه في جسمها
عمر خرج بسرعه حاول توقف انتشاره باي طريقه ونا هجيب الدواء بسرعه
عمر الو محمد عايزك تحضر الطياره الخاصة بسرعه عشان هنطلع شرم
عمر راح ركب الطياره وفطريقه الي شرم
ومالك على قد مايقدر بيحاول يوقف انتشار السم
بعد مرور 6 ساعات
عمر دخل المستشفى جري
مالك قبله بلهفه جبت العلاج
عمر آه
مالك هاتو بسرعه مفيش وقت
مالك دخل عند ليان ودها العلاج بس كان الوقت فات وقلبها وقف
مالك خرج جري عمر الحق ليان قلبها وقف ادخل اعمل اي حاجه مش أنت دكتور قلب
عمر دخل جري وايديه بتترعش هات صدمات الكهرباء بسرعه وعملها صدمات بردو مفيش فايده
عمر بعزم قوته راح ضربها على قلبها رجع ينبض تاني
عمر قعد علي الارض وهو منهار الحمدلله يارب الحمدلله أنت عارف انا بحبها قد اي
مالك متخفش انشاء الله هتفوق وهتكون بخير
عمر يارب يا مالك يارب
مالك سابه وخرج
عند اسراء كانت وقفه برا المستشفى خايفه حد يكشفها وفنفس الوقت بتتمنا ليان تموت بس اطرت تدخل عشان محدش يشك فيها
مالك خرج راح يطمن على ام ليان
مالك خبط ودخل عامله اية دلوقتي
أم ليان بنتي عامله ايه
مالك طمنها الحمدلله بخير
امها الحمدلله يارب
مالك بيبص بعنيه على ساره مش لقها مالك ماما خليكي معاها وسبها وخرج يشوف ساره فين قعد يدور عليها برا اتلقها قعده برا وضمه نفسها وبتعيط
مالك شفها قلبه وجعه عليها راح عندها وقعد جنبها انتي كويسة
ساره رفعت وشها وهي منهار هزيت رسها ب لاء مش كويسة خالص
مالك طب اهدي ليان كويسة
ساره بجد يعني لقيت علاج
مالك آه
ساره مسحت وشها زي الاطفال تعالي نروح نشوفها لسه هتقوم داخت قعديت تاني
مالك انتي كويسه
ساره بس دخت شويه
مالك من كتر العياط تلقي الضغط وطي تعالي اقسهولك ساره مفيش داعي أنا كويسه
مالك خدها من ايديها بقولك تعالي وخدها ومشي
عمر قعد جم ليان وهو ماسك ايديها مكنتش متخيل انك ممكن تروحي مني انتي روحي يا ليان تعرفي كنت بحب واحده زمان أو كنت فاكر اني بحبها بس مطلعش حب انا معرفتش الحب غير على ايديكي عمري مخفت عليها زي مخفت عليكي كده قومي بقا عشان نعمل الخطوبه بتعتنا على فكره ده مش عدل انتي مردتيش عليا باء او لا
ليان حركت ايديها ومسكت ايديه
عمر بفرحه ليان حببتي انتي كويسه
ليان بتفتح عنيها وبصوت تعبان موافقه
عمر بفرحه حببتي انتي كويسه
ليان هزيت رسها ليان أنا جعانه
عمر بضحك من عنيه انتي تؤمري امر كده تحبي تكلي اي ليان برجر
عمر بفرحه سنيه ويكون عندك وخرج وهو فرحان قابل مالك حضنه ليان فاقت
مالك بفرحه طب كويس هروح ابص عليها
ساره راحت عند ام ليان بفرحه ليان فاقت
امها بجد الحمدلله تعالي نروح نشوفها
كلهم راحو عندها
مالك بابتسامة عامله ايه دلوقتي
ليان الحمدلله
عمر دخل عندها ومعه الاكل خدي يحببتي الاكل
مالك وطا على ليان الواد عمر ده بيحبك بجد
عمر بغيره ابعد عنها ياض
مالك بهزار ابتدينها غيره من اولها كده
عمر حببتي واغير عليها براحتي
ليان خبت وشها في المخده بكسوف بس بق
مالك راح وقف جنب ساره عقبالك وغمز بعنيه
ساره وشها احمر
ساره راحت قعدت جنب ليان بدموع كده تخضيني عليكي ليان خديتها في حضنها حقق عليا يا حبيبتي
مالك بق واقف بيتفرج عليهم وهو مبسوط وراح قرب من عمر وحضنه
عمر بخبث هخطبهالك قريب
مالك ضحك مش سلكان أنت ياعمر
اسراء دخلت عليهم بغل الف سلامة عليكي يا ليان
ليان الله يسلمك
عمر طب يجماعه انا بعد ما ليان تقوم بي السلامه عايز اعمل الفرح على طول
امه مالك مستعجل كده لي
عمر الله بحبها وعايز اتجوز ياعالم
الكل ضحك عليه
واسراء وقفه هتموت من الغل والغيره
مش هاهنيك بيها يا عمر
↚
تانى يوم
عمر دخل عند ليان وبيخبط على الباب وبيغني اول ماعرفت إنك عايزني جيت اوام مقدرش استغني عنك يامعلمني الغرام كله كله كوم وزعلك انت كوم😉😁
ليان بضحك بس يمجنون احنا في المستشفي عيب😂😂
عمر بحب طظ في اي حد اهم حاجه انتي ياجميل عامله اي
ليان بحب هي كمان كويسه بس زعلانه منك
عمر يخبر لا مليش حق ازعل القمر دا زعلتك في اي بس
ليان عشان مش راضي تخرجني من هناا
عمر غصب عني ياروحي اديكي شوفتي مالك قلي اي امبارح لزم تكوني تحت الملحظه هنا علي الاقل يومين عشان السم كان خطير واكيد عملك مضعفات
ليان بردو مليش دعوه زعلانه منك
عمر بخبث خلاص بق يبق الغي طلب الشكولاته الي كنت هجبهولك
ليان بجد خلاص ماشي أنا مصلحاك
عمر بضحك ماديه حقيرة 😂
امها دخلت حبيبتي يلا علشان تكلي عشان الدواء
مالك دخل الجميل عامل ايه النهارده
ليان الحمدلله اومال فين ساره
عمر ساره مجتش النهارده بتقول تعبانه شويه وبص لمالك مالك بتوتر حاول يخفيه لي ملها
عمر مش عارف رنت عليا بتقولي أيدي تعباني شويه وطلبت يوم اجازه وأنا وافقت
مالك تمام
اسراء دخلت ازيك يا ليان انهارده
ليان الحمدلله
اسراء عماله تبص لي ليان بغل وخبث
وليان مستغربه من نظرتها ومكنتش مرتحلها
اسراء بخبث عمر مش هاتيجي معايا نادوا
عمر بص لي ليان لا روحي انتي
اسراء بسهوكه بس انت مدير المستشفى ولزم تحضر هي ساعه بظبط
عمر فكر 🤔وقال ماشي
اسراء بصت لي ليان بانتصار
وليان مكنتش عاوزه يروح مع اسراء عشان كانت غيرانه من سهوكتها وقربها منه فكرت ازاي تمنعه ان هو يروح اتلقت احسن حل انها تمثل أنها تعبانه
ليان آه عمر الحقني
عمر بخوف مالك
ليان مش عارفه بطني بتوجعني اووي
مالك كشف عليها وتلقها تمام
مالك متخفش هي كويسه بس اكيد هيبق في وجع مكان السم أنا هديها مسكن دلوقتي وهتكون بخير
ليان بسهوكه عمر
عمر بحنان نعم ياروحي
ليان ممكن متروحش وتقعد معايا
عمر مقدرش يقاوم دلعها من عنياا ياحبيبي مش هروح هبعت مالك مكاني ممكن يمالك تروح أنت مع اسراء
مالك معنديش مانع يلا
اسراء خرجت هتفرقع من ليان
عمر بخوف اكيد كويسة ولا في حاجه بتوجعك
ليان بحب متخفش عليا انا تمام
مالك بعد ماراح مع اسراء انادوا وهو راجع بيفكر في ساره مالك في سره يتاره عامله ايه دلوقتي
مالك احم معاكي رقم ساره
اسراء بستغراب ساره الممرضه
مالك آه
اسراء لي
مالك مفيش عايز اسألها ع حاجه
اسراء آه معايا
مالك هتيه
اسراء في سرها اكيد وقعتك زي أخوك مهو هي وي صحبتهاا عقارب
بعد ما مالك رجع اسراء المستشفى رن علي ساره
ساره الو مين معايا
مالك أنا مالك
ساره دكتور مالك خير؟ ليان حصلها حاجه؟
مالك لاء ليان كويسة بس عمر قلي أن ايديكي تعباكي فاحبيت اطمن عليكي بما اني انا اسبب
ساره الحمدلله تمام بس هي تعباني شويه
مالك طب ممكن احم اجي يعني اخدك عند دكتور يشوفها ساره مفيش داعي للقلق
مالك معلش عشان انا اكون مطمن ومحسش بي الزنب
بعد اسرار ساره وفقت وديت مالك العنوان
الا باب خبط ليان ادخل
اسر دخل ليان عامله ايه والله مكنتش اعرف اول لما عرفت جيت علي طول
ليان شكرا يا دكتور انا كويسة
اسر اكيد
عمر بغيره ما خلاص قلتلك كويسة
اسر بستغراب نبرت عمر
ليان بسرعه قصده اني كويسة متخفش مش اكتر
اسر تمام احم هو يعني ممكن احم اخد رقم ولدك
ليان بابا متوفي
اسر أنا آسف
ليان لا عادي ولايهمك
اسر طب رقم اي حد اتواصل معه
ليان لي
اسر بتوتر احم عايز اطلب ايد حضرتك
ليان بصت ل عمر بصدمه وخوف
عمر بهدوء قبل العصفه عايز ايه سمعني كده تاني
اسر اطلب ايديها
عمر بغيره وبتكررها تاني يابن ٠”*ومسك في
ليان بخوف عمر ابعد عنه
الدكاتره دخلو علي الصوت وسلكو عمر عن اسر
عمر بغل ليان خطيبتي أنا ابق فكر بس مجرد تفكير فيها
اسر بصدمه خطيبتك امتا الكلام دا
عمر بسخريه امبارح
اسر زق الدكاتره بغضب وخرج
عمر حصل خير يجماعه يلا كل واحد يروح يشوف شغله
عمر قرب من ليان وهي بتعيط
عمر بضيق بتعيطي ليه دلوقتي
ليان عشان اتخنقت انت وصحبك بسببي
عمر بحنيه مسح دموعها اولآ بطلي عياط وبعدين انا واسر مش بنستغنه عن بعض
وبعدين كمل بي مشغبه مكنتش اعرف انك لما بتعيطي بتحلوي كده
ليان بكسوف بطل تكسفني كل شويه🙈
مالك وصل عند ساره وهي نزلت ركبت جنبه
مالك وريني ايدك كده
ساره مديت ايديها
مالك دي ورمه خالص ازي ساكته عليها
ساره عادي بحط عليها مرهم وهتكون كويسه
مالك خدها عند الدكتور
الدكتور متخفش دي كدمه قويه شويه انا دلوقتي هرد العضمه مكنها
مالك بخوف علي ساره بس مش هتوجعه
الدكتور اكيد هتوجعه بس لزم نعمل كده
مالك هز راسه وراح علي ساره مسك ايديها
ساره بخوف لا وانبي مش عاوزه انا كده كويسة
مالك بص في عنيه متخفيش انا معاكي مش هتوجعك
ساره هزيت رسها
الدكتور مسك ايد ساره ورض العضمه مكنها جامد
ساره صوتت جامد
ومالك حضنها بخوف
الدكتور كده تمام ولف ايديها
وده كله ساره في حضن مالك وبتعيط
مالك بس اهدي خالصنا
الدكتور حطي من الكريم دي ونشاء الله هتكوني تمام
مالك خد منه الروشته
مالك وطا على ساره انتي كويسه
ساره هزيت رسها مش قادره من الوجع وحسه اني ديخه مالك راح شيلها علي ايديه
ساره تلقائي لفت ايديها حولين رقبته وبصت في عنيه
مالك نزل وركبها العربيه ومشي
وساره نامت من كتر التعب
مالك وصلها لغيت البيت
مالك بحنيه ساره اصحي وصلنا ساره اصحي
ساره صحيت مالك انتي كويسه دلوقتي
ساره اه
مالك خدي ده العلاج بتاعك
ساره شكرا تعبتك معايا
مالك ولا يهمك متجيش المستشفى غير لما ايدك تصحه تمام ساره تمام تصبح علي خير ونزلت
مالك فضل واقف لغايه لما طلعت
مالك مش عارف عملتي فيا ايه
↚
بعد مرور يومين
ليان خرجت من المستشفي وساره ايديها اتحسنت وبقت تمام
عمر عند ليان في البيت هو وي مالك و امه وساره جت عشان تبق جنب ليان
عمر احم أنا جيت اطلب ايد الانسه ليان
أمها اسمع راي ليان الاول ها اي رأيك
عمر بصلها وغمز بعينه
ليان بكسوف الي تشوفيه ياماما
امها علي خيرت الله الف مبروك يبني
ساره بفرحه راحت مزغرطه لولولولولي
مالك بص عليها بحب
عمر لحظ أن هو بيبص لي ساره قرب منه عقبالك انت كمان مالك يارب
عمر بضحك وقاع وقاع يعني
ساره عنيها جت في عين مالك راح غمز بعنيه
ساره اتكسفت وحطيت عنيها في الارض
مالك ضحك عليها وعلى كسوفهاا
أمه لحظه بصت مالك وساره
امه بحبث عقبالك يا ساره
ساره بكسوف شكرا يطنط
عمر انشاء الله بكره هبق اعدي عليكي اخدك نروح نجيب اشبكه وفستان الخطوبه بس عايز اطلب من حضرتك طلب يطنط
ام ليان اتفضل يبني
عمر عايز الفرح يبق بعد شهر
أمها بس شهر شويه يابني مش هنلحق نجهز
عمر كل حاجه موجوده مش ناقص غير ليان بس بعد اسرار من عمر امها وفقت
تاني يوم
عمر خد ليان وجبلها احسن شبكه في المحل
عمر تعالي نطلع علي المول ننقي فستان
عمر نقلها فستان بيج كانت قمر في
عمر بي انبهار اي دا كلو يخربيت حلوتك ياشيخه في كده انا بقول تعالي نلغي الخطوبه ونعمل فرح علي طول مش هقدر استنا شهر
ليان بكسوف بجد عجبك فيا
عمر قمر ياناس
عدا يومين
وجه يوم الخطوبه ليان لبست الفستان وكانت قمر بجد بعد ما ساره عملتلها الميكب
وساره كانت لبسه فستان رقيق بيبي بلو وكانت قمر هي كمان
ليان اول لما خرجت علي عمر كان واقف مستنيها اول لما شفها تنح
عمر قرب منه وهو ماسك بوكيه الورد
عمر باس ايديها اي الجمال ده كله
ليان شكرا
مالك اول لما شاف ساره وقفه جنب ليان كان منبهر بي جملها مالك الله يخرب بيتك يشيخه مش قادر انزل عيني من عليكي و قرب من عمر مالك مليش دعوه عايز اتجوز أنا كمان عمر ضحك عليه جامد ههههههه 😂😂😂
عمر مالك ياض اظبط كده
مالك بتوهان مش قادره البت عاوزة تتباس
عمر بصدمه عاوزه اي 😲
مالك فاق ها ولا حاجه
عمر هعديها بي مزاجي تمام
اسراء دخله هتموت من الغل والغيره الف مبروك ربنا يتمم بخير
عمر الله يبارك فيكي عقبالك
اسراء ضحكت بخبث قريب انشاء الله
صحاب عمر كلهم جم وبركلهم
اسر دخل وراح عليها الف مبروك يا صاحبي
عمر حضنه الله يبارك فيك حقق عليا
اسر بحب ولا يهمك وكمل بغمزه عقبالي يارب
عمر بضحك اي العيال الوقعه دي
جه معاد تلبيس الدبل
عمر لبس ليان الدبله وباس ايديها ربنا يخليكي ليا يارب مالك ما كفايه محن شويه راعو أن في سناجل واقفين😏
عمر بغيظ أنت مالك أنت
مالك مش هرد عليك بس عشان خاطر القمر الي جنبك دي عمر بغيره وعنيه احمرت من الغضب
مالك بخوف مصطنع يا ماما انت هتتحول ولا ايه والله بهزار وجري من جنبه
اسر بضحك عالم مابتجيش غير بي العين الحمره 😂
مالك راح وقف جنب ساره طلعه زي القمر
ساره بضحكه جننت مالك شكرا
مالك لا كده كتير يابت انا ماسك نفسي عنك بي العافية
ساره بستغراب يعني ايه
مالك بضحك لما تكبري هبق اقولك باي ياصغنن
ساره بصدمه أنا صغنن😲
مالك مشي وهو بيضحك علي شكلها
ساره عيل مستفز اوي وقمر اووي بجد ساره ضربت نفسه اي الي بتقوليه دا
تاني يوم
ليان راحت المستشفى هي وساره والكل بي يبارك ليها هي وعمر
مالك عمر أنا عوزك معايا في عمليه
عمر بستغراب عمليه ايه أنت تخصصك بطيني وانا جرحه قلب
مالك مهو العمليه خطيره وهحتاج دكتور قلب عشان لقدر الله حصل حاجه تدخل على طول
عمر آه فهمت ماشي
واحد من ورا سوسو حببتي وحشتيني اووي وحضنها جامد ساره بفرحه ادم وحشتيني اووي
مالك الغيره تملكت منه وراح نحيه ساره بغضب وشدها جامد وراح ضربها بي القلم
↚
الكل واقف مصدوم 😳من تصرف مالك
ساره شفيفها جابت دم من شده القلم
مالك في واحده محترمه تحضن حد بشكل دا
ادم بغضب أنت بتمد ايدك عليها دانت نهار الي جبوك اسود معايا وطلع المسدس متخلقش الي يمد ايده علي اخت المقدم ادم المنشاوي
الكل خاف من المسدس الي ادم مسكه
مالك بصدمه اختك وبص علي ساره بي ندم
عمر بخوف علي اخوه استهدي بالله ونزل الي في ايدك دا ادم بغضب لزم يتعاقب
استوب «(ادم ده يبق اخو ساره هو مقدم وكان في ماموريه ورجع منها هو عنيد جدا بس بيحب أخته وبيخاف عليها)»
الكل سكت علي صوت هبده قويه في الارض
مالك بص جنبه لقه ساره وقعه في الارض مغمي عليها
مالك جري عليها بخوف
وادم عان المسدس وراح عليها بخضه ساره حبيبتي رادي عليا شلها دخلها الاوضه وعمر كشف عليها علشان ادم رفض دخول مالك
ليان وقفه جنب عمر بتعيط بخوف علي ساره
عمر اضغط عالي عليها بسبب التوتر
ادم قدمها قد اي وتفوق
عمر دقائق وهتفوق وقرب من ادم أنا بعتزر عن الي مالك عمله هو بيحب اخت حضرتك وغار عليها هو متهور شويه اتمنا تسمحه ا
دم انت شكلك دكتور محترم بس عوزك تعرف اخوك ان لو اخر واحد مش هجوزه اختي
مالك كان واقف علي الباب وسمعه
مالك بغضب اختك لو مكانتش ليا مش هتكون لغيري
عمر غمض عينه من غباء اخوه وتهوره
ادم بغضب هو كمان هتعمل ايه يعني
مالك بعند هخطفها شفت بسيطه ازي
ادم كان لسه هيتكلم
ليان بصوت عالي بس كلو يطلع بره حرام عليكم مش شايفين حاله ساره عامله ازاي كفاية كده وخرجت كله برا واولهم اخوها ادم
ليان قعدت جنب ساره لغيت ما تفوق
ادم بيبص لي مالك بغضب
ومالك بيبصله بي تحدي
ليان خرجت عليهم ساره فاقت الكل دخل عندها
ادم راح عليها وخدها في حضنه حبيبتي عامله ايه دلوقتي ساره الحمدلله
عمر حمدلله على السلامة
ساره الله يسلمك
مالك قرب منها بندم ساره أنا
ساره اطلع بره
مالك بزعل حقق عليا
ساره قولت اطلع بره
ادم بغضب ماقلتلك غور برا اي مبتسمعش
مالك رفع حاجبه علي فكره المستشفى دي بتعتي يعني اقعد فيها براحتي
ادم ببرود تمام انا هاخد اختي وامشي ومش هتدخل المستشفى دي تاني
مالك يعني ايه
ادم يعني ساره مش هتشتغل هنا تاني ومش هتشوف وشها خالص
مالك بص لي ساره بندم وحزن وساره بصتلها بي عتاب
مالك سبهم وخرج
عمر بزعل علي اخوه بعد اذنكم ومشي وارا مالك
ليان قربت من ساره عاوزه تسبيني هنا لوحدي دانا معنديش صاحبه هنا غيرك
ساره معلش كده احسن مش هقدر اجي هنا بعد ما اتهنت وكملت بي مرح بعدين منتي شهر وتتجوزي وغمزيت بعنيه ليان هشوفك كل يوم
ساره اكيد يحببتي هشوفك كل يوم وبعدين مين الي هيجهز معاكي التجهزات غيري
مالك خرج برا المستشفى وعمر خرج ورا
مالك حضن اخوه وبدموع مش هقدر علي بعدها والله غيرتي هي الي سيطرت عليا
عمر بحزن اهدى يا مالك وبعدين انت باي حق تمد ايدك عليها وتهنئه قدام الكل وفوق كل ده بتتحده اخوها
مالك انا لسه عند كلمتي ساره لو مكانتش ليا مش هتكون لغيري وسابه ومشي
عمر غبي هتفضل طول عمرك متهور وغبي
ادم انتى تمام دلوقتي
ساره اه عوزه امشي
ادم حاضر وشلها وخرج بيها
ليان دخلت على عمر بحزن انا زعلانه اووي علي مالك وساره هما الاتنين بيحبو بعض
عمر اتنهد بتعب انشاء الله الامور هتتحل
ليان قربت منه مالك يا حبيبي
عمر تعبان والله يا ليان محتاج استريح شويه
ليان بحب طب تعالي روح ارتاح شويه
عمر هز راسه تعالي يلا لما اوصلك وخدها ومشيو
ساره واقفه بليل في البلكونه بتفكر في مالك وانها مش هتشوفه تاني اتلقت مالك فى وشها واقف تحت وساند علي العربية ومغمض عينه
ساره بصدمه مالك
↚
ساره بصدمه مالك
مالك كان مرجع رأسه لي ورا بتعب
ساره شفته خافت عليه
ساره نزلت جري راحت عليه مالك اي الي جابك هنا
مالك بصلها بتعب انتي
ساره قربت منه مالك انت كويس
مالك هز راسه بي لا مش كويس خالص ساره أنا بحبك
ساره بصدمه بتحبني
مالك آه بحبك صدقيني بعدك عني بيوجعني اووي حقق عليا ساره بدموع ملوش لازمه الكلام دا
مالك قلبه وجعه لما شاف دموعها
مالك بحزن انا مستهلش دموعك غاليه عندي اووي
ادم من ورا بغضب ساره اطلعي فوق
ساره بخضه ادم علشان خاطري متازهوش
مالك ساره اسمعي كلام اخوكي واطلعي
ساره بخوف علي مالك علشان هي عارفه اخوها عصبي ازي طلعت جري ومسكت التليفون رانت علي عمر
عمر بنوم الو
ساره بعياط الحق مالك ونبي ادم هيموتوا
عمر بغضه هو فين
ساره تحت البيت عندي
عمر قام بسرعه وركب العربية ومشي
ادم قرب من مالك ودالو بي البكس في وشه أنا مش قولت متقربش من اختي تانى
مالك رضله البكس وانا قولت ساره بتعتي ومش هتكون لغيري
ادم بق يضربه ومالك يصد الضرب بي مهاره
عمر وصل وسلك بنهم
عمر بزعيق بس اي الهمجيه الي انتو فيها دى
ادم بغضب أنا ممكن احبس اخوك دلوقتي بتهمت التعدي علي ظابط في بيته وضيع مستقبله
مالك بغضب اعلي ما في خيرك اركبه انت مش عارف انا ابق مين
عمر قرب من مالك بس يا مالك غلط الي انت بتعمله دا اي الي جابك هنا
مالك جايت اطمن علي ساره
ادم اتجنن بصفتك مين جاي تطمن بصفتك مين رد
مالك قرب منه بستفزاز بصفتي حبيبها
ادم ضربه بي البكس في وشه وكمان بتقولها قدامي يابن**
عمر بغضب لاء لحد هنا وتخرص خالص انا لغيت دلوقتي بقول اخوها ومن حقه انما تشتم امي امسح بيك بلاط الشارع وكمل بتهديد أما بخصوص أنا مقدم وفرحان بي نفسك اووي انا ممكن بي تليفون مني اقعدك في البيت
ادم بسخريه لا والله تقعدني في البيت لي انت مين
عمر بغرور أنا ابق الدكتور عمر محمد المهدي اشطر دكتور جرحه قلب علي مستوي العالم ومعرفي في كل حته عرفت بق انا ابقا مين
ادم ببرود طظ ولا يفرق معايا كل الهري دا انا كل الي يفرق معايا اخوك يبعد عن اختي ولا ورحمت ابويا مهيشوف الشمس تانى
عمر اوعدك أن اخويا مش هيجي جنب اختك تانى
مالك بصدمه انت بتقول ايه يا عمر
عمر انت تخرص خالص
مالك بصلهم بغضب ومشي
ادم تمام طلما هو بعيد اوعدك مش هقرب منه
عمر تمام بس عايز اقولك حاجه قبل مامشي اختك بتحب مالك زي مهو بيحبها وحرام عليك الي انت بتعملو فيهم دا وسبه ومشي
مالك راح على البحر وقعد يزعق بصوت عالي لي لي كل حاجه بحبها بتروح أنا راضي يارب بس مش هقدر ابعد عنها وقعد على الارض بضعف وهو بيعيط
عمر شافه من بعيد بس مرضاش يقرب منه
ليان رنت علي عمر
عمر رض الو ليان حبيبي عاملت ايه ساره رنت عليا وهي منهاره
عمر شكل الموضوع مطول اووي ي ليان
ليان حست أن عمر محتاجاها
ليان حبيبي أنت فين
عمر وقاف على البحر شايف مالك وهو منهاره ومش عارف اعمله حاجه
ليان طب انا جايلك
عمر لا متجيش الوقت متأخر مينفعش تنزلي دلوقتي خاليكي وانا مروح
ليان بياس تمام ابقي اشوفك بكره في المستشفي
في ملها ليلئ وانتي هتعملي ايه
اسراء لو متجوزنيش بمزاجه يبق غصبن عنه
صاحبتها ازي
اسراء بخبث ازي دي بتاعتي
صاحبتها اوعي تعملي زي المره الي فاتت وتازي ليان
اسراء انا هزيها بس بطريقه تخليها تموت من القهر
…..
يتاره اسراء نويه على اي و مالك فعلاً هيبعد عن ساره🤔
↚
بعد مرور اسبوعين
وليان بتحضر لي الفرح هي وساره ومالك الي ديمآ حزين ونفسه يشوف ساره وعمر الي الفرحه مش سايعه واسراء الي بتخطط تاخد عمر ازاي
تليفون ليان رن
ليان الو
عمر حبيبت قلبي عامله اية النهارده
ليان الحمدلله
عمر كلها ساعات وتكوني في بيتي وحضني
ليان بكسوف احترم نفسك
عمر احترم نفسي ليه مش مراتي
ليان تؤتؤ لسه
عمر مفرقتش كتيير كلها ساعات وتكوني
مراتي ليان ولغيت لما الساعات دي تخلص متكلمنيش خالص وقفلت السكه في وشه
عمر بص لي التليفون بي صدمة يبنت المجنونة ماشي ي ليان أنا وانتي وزمن طويل
ساره قعده في الاوضه
ادم دخل عليها الجميل بيعمل ايه
ساره بحزن مش بعمل حاجه
ادم قرب منها بص يا ساره انتي عارفه أن انتي بنتي قبل ماا تكوني اختي انا عارف انك بتحبي مالك
ساره بصتله وسكتت
ادم على فكره انا عارف ان مالك هو كمان بيحبك بس لزم أعلمه الادب
ساره ضيقت عينيه
ادم بضحك من غير ما تضيقي عينيكي اه أنا موافق تتجوزي مالك بس بعد مانربيه شويه
ساره بفرحه بجد
ادم حضنه ايوه بجد انا مستعد اعمل اي حاجه علشان خاطر اشوفك مبسوطه وانتي من ساعه ما بعتي عن مالك وانتي ع طول زعلانه وسكته
ساره ربنا يخليك ليا يا احلى اخ في الدنيا 🥰
ادم بس نادبو شويه
ساره اشطا نادبو شويه
تاني يوم الفرح ليان راحت الكوفير هي وساره وعمر ومالك واسر بيلبسوا سوا
صاحبت اسراء انهارده الفرح ومعملتيش حاجه يعني
اسراء بخبث اسمعي نويه اعمل ايه
صاحبته ينهار اسود انتي نويه تعملي كده بجد
اسراء اه هسيب الفرح يمشي عادي عشان لما اضرب الضربه تيجي قويه على ليان
صاحبته دا ابليس 👹يخاف منك
اسراء انتي لسه شوفتي حاجه الجاي دمار 😈
عمر اي رأيك
مالك حضنه زي القمر
عمر حس بي حزن اخوه فا غمز لي اسر واسر فهم
اسر بهزر اوعه ياعم اي المحن دا وسع كده وزق مالك
مالك بخبث قد الحركه دى
اسر بيمثل الخوف لا ياكبير قلبك ابيض وجري من قدمه ومالك جري ورا
عمر بحب ربنا يسعدك يا مالك يارب
ساره بي انبهار اي كل ده يخربيت كدا يشيخه
ليان بفرحه بجد عجبك
ساره جداً طلعه زي القمر يروحي
ليان عقبالك يا سوسو يارب
ساره العريس وصل
عمر دخل عند ليان وهي مدي يالو ضهرها
عمر راح عشان يشوفها
ليان تلف النحيه التانيه
عمر بضحك مش كفايه كده وتحني وتخليني اشوفك
ليان لفت وشها ليه
عمر بي انبهار صاروخ عليا الطلاق صاروخ اي دا كله امشي بيكي انا ازاى دلوقتي وانتي عوزه تتكلي كده
ليان بكسوف عيونك هي الي حلوة
عمر قرب منه وبسها من خدها
ليان برقت وداخت وكنت هتقع
عمر لحقه وبضحك كل ده عشان بوسه 😗اومال هتعملي ايه في الباقي وغمز بعنيه
ليان بس بق
عمر انا هسيبك دلوقتي عشان متقعيش مني بس في الشقه اقعي برحتك وخدها ومشي
مالك اول لما شاف ساره نزله فضل واقف متنح
ساره حولت تخبي ضحكته
ومالك كان في عالم تاني ملامحها كانت وحشه
وساره ياه يا مالك كنت وحاشني جدا كنت مستنيه فرح ليان عشان اشوفك
صحيو هما الاتنين على صوت عمر
عمر بسخريه يلا ياعم روميو
مالك بغيظ يلا
دخل عمر هو وليان اكبر قاعه فيكي يا مصر ولكل كان منبهار بي جملهم ورقصو على اغنية هو حبيبي
مالك قرب من ساره تيجي نرقص
ساره هزيت رسها بي توتر
مالك قرب منه يا متعرفيش كنتي وحشاني قد ايه
ساره وهى تيها فيه وانت كمان
مالك وانا كمان اي
ساره فاقت على نفسها ها ولاء حاجه
اسر وقاف بنت بعد ازنك يا كبتن
اسر بستغرب كبتن بق انا الدكتور اسر يتقلي كبتن
البت بزهق ابعد مش عارفه اشفهم كويس
اسر بضحك انتي الي ازغه
البنت بغضب أنا مش ازعه انت الي عامل زي الحيطه
اسر بصدمه أنا زي الحيطه بيبص بيتلقه البت مشيت
اسر اي البيت الي لسنها اطول منها وبعدين كمل بس عسل هييح
مالك جه من ورا طلما فيه هيحح يبق هنفرح بيك قريب
اسر بخضه اعوذ بالله من الشيطان الرجيم انت بتطلع منين مالك بسخريه اي شوفت عفريت
اسراء دخليت القاعه ألف مبروك وربنا يتمم بخير
ليان الله يبارك فيكي
اسراء قربت من عمر بخبث اتهنا بيها دلوقتي
عمر بستغراب قصدك ايه
اسراء قصدي اوع تزعلها
عمر متخفيش ليان دي روحي
اسراء بغل ربنا يخليكم لبعض وسبته ومشيت وهي مبسوطه اسراء هانت كلها يومين وتبق بتاعي
↚
الفرح خلص عمر خد ليان على البيت
ومالك وصل ساره
عمر بفرحه بجد مش مصدق انك بتعتي الف مبروك ياقلبي ليان بتوتر الله يبارك فيك
عمر لحظ توترها فحب يخرجها من التوتر بتعها
عمر ادخلي غيري وتعالي ناكل
ليان مليش نفس
عمر قرب منها وليان تبعد
عمر بحزن ليان انتي خايفه مني
ليان هزيت رسها بي لا
عمر اومال مالك
ليان وطيت راسها
عمر رفع راسها وقال بحب حبيبتي انا عمر حبيبك وخدها في حضنه وليان حست بي الامان في حضنه
عمر حس بيها وهي متجوبه معاه شلها وراح على السرير ونسبهم مع بعض دول عالم مش متربيه 🤭😂
اسر ماشي في الطريق لقه بنت فجأة ظهرت قدمه
اسر فرمل على اخر لحظه
البنت من الخضه اغم عليها
اسر نزل جري من العربيه وراح عليها اسر شال شعرها من علي وشها اتلقها نفس البنت الي كانت في الفرح
اسر هز وشها بي خفه مش راضيه تفوق خدها وركبها العربيه ومشي
ساره كانت قاعده بتلعب في التليفون اتلقت رساله من مالك علي فكره كنتي زي القمر النهارده عقبال فرحنا أنا وانتي بحبك
ساره شافت الرساله وضحكت بفرحه بس مردتش
مالك تصبحي على خير
ساره وانت من اهل الخير ونامت وهي هتموت من الفرحه أخيراً شافت مالك اد اى كان وحشها
اسر راوح البيت وهو شايل البنت
أخته مين دي امه جت علي الصوت يلهوي مين دي عملت فيها ايه
اسر دخل البنت الاوضه
اخته بستغراب دا دخلها الاوضه بتعتو دا اسر مبيحبش حد يدخل الاوضه اين كان مين
أمه والله يبنتى منا عارفه تعالي نشوف حكاية البنت دي اي امه ها قول مين دي
اسر وحده كنت هخبطها بي العربيه بس الحمدلله ربنا ستر ووقفت علي اخر لحظه
امه اومال اغم عليها لي
اسر من الخضه ا
مه طب هتفوق امتا
اسر شويه وتفوق
البنت ابتدت تفوق اههه
اسر راح عليها انتي كويسة
البنت بصت علي الاوضه بستغراب أنا فين
اسر في بيتي البنت قامت اتعدليت اي الي حصل
اسر اغم عليكي فا جبتك عندي
البنت آه مهو انت لو كنت مفتحت مكنتش هتخبطني بي العربيه طلما مبتعرفش تسوق بتركب عربيه لي
اسر احترمي نفسك أنا سكتلك مره في الفرح لكن المرادي لا انتي الي طلعتي في وشي
البنت كانت لسه هترد اتلقت ام اسر دخله عامله ايه ياحبيبتي دلوقتي ا
لبنت الحمدلله يا طنط
مريم اخت اسر الله انتي قمر اوي وعيونك لونهم حلوين أنا اسمي مريم وانتي اسمك ايه
البنت والله مفيش حد قمر غيرك انا يستي اسمي حور
مريم الله اسمك حلو اوى حور وانتي حور فعلاً ممكن نبق صحاب
حور بفرحه اكيد طبعا بعد ازنكم لزم امشي
مريم متخليكي قعده معانا شويه
حور معلش مره تانيه انشاء الله علشان بابا دلوقتي قلقان عليا
اسر تعالي اوصلك
حور شكرا انا همشي لوحدي
امه مينفعش يبنتي تروحي لوحدك الوقت اتاخر دلوقتي مش هتلقي مواصلات
حور تمام اسر وصل حور البيت
حور شكرا
اسر حور بذات نفسه بتشكرني اي الي حصل
حور بغيظ تصدق انا الي غلطانه اني عبرت واحد زايك وسبته ونزلت
اسر ضحك مش عارف هو لي بيحب يتخانق معها تاني
يوم ليان صحيت اتلقت عمر بي يبصلها بي حب صباحية مباركه ياعروسه
ليان غطيت وشها بي كسوف الله يبارك فيك
عمر قومي يلا خدي دوش وتعالي نفطر سوا
ليان بكسوف احم طب اخرج علشان اعرف اقوم
عمر بمشاكسه مكسوفه من اي منا شوفت كل حاجه
ليان بدموع اخرج برا
عمر بصدمه انتي هتعيطي بجد خلاص انا خارج وسبه وخرج وهو بيضحك عليها
عمر حضر الفطار وليان خرجت وهي شعرها مبلول ولبسه بجامه حرير حمرا
عمر شفها سرح فيها
عمر قرب منها وطبع قبله علي شفيقها وليان اتجوبت معاه عمر بعد عنها بي العافيه متيجي نعيد امجاد امبارح وغمز بعنيه
ليان بكسوف عمر بطل تكسفني كل شويه
عمر حاضر يلا ناكل
ليان الله الاكل طعمه حلو طلعت طباخ شاطر
عمر بغرور اومال يبنتي انتي وخده اي حد
ليان اي التواضع دا كله
عمر اقل ما عندي وقعدو يضحكوا
اسر دخل المستشفى خبط في وحده
اسر أنا اسـف البنت عادي ولا يهمك
اسر اي دا حور بتعملي اية هنا
حور أنا الدكتوره الجديده هنا انت بتعمل ايه
اسر أنا كمان دكتور هنا
اسر يتاره انتي تخصص اي
حور أطفال
مالك قرب منهم حور عامله ايه
حور الحمدلله انت عامل اي
اسر انتم تعرفو بعض
مالك اكيد حور صديقه قديمه من زمان
مالك اتمنا تكون المستشفى عجبتك
حور الصراحه عجبتني جداً كل حاجه هنا بنظام
مالك تعالي معايا اعرفك اشغل هنا ماشي ازاي
ساره قربت منهم بغيره مين دي
مالك دي حور صديقه قديمه وبعدين كمل بستغراب بتعملي ايه هنا
ساره كنت جايه شغلي بعد ما اقنعت ادم بس اظهر اني غلطانه بعد اذنك يدكتور وسبته ومشيت
مالك جري وراها ساره استنى
↚
مالك جري ورا ساره يبت استني
مالك أخيراً مسكتك
ساره بغيره جاي ورايا لي خليك مع ست الحسن و الجمال مالك بضحك يبت اهمدي واسمعي حور دي مجرد صديقه مش اكتر لو كنت بحبها مكنتش عبرتك اصلآ
ساره بصدمه مكنتش عبرتني
مالك حس أنه غلط
مالك بتبرير مش قصدي اقصد أن أنا بحبك انتي مش هي وبعدين كمل بخبث بتغيري عليا يابطه
ساره بتوتر ها واغير عليك لي انشاء الله
مالك بغرور مصطنع يمكن عشان واد حليوه وعيوني خضرا ومش بس كده وكمان دكتور شوفتي اكتر من كدا
ساره بسخريه لي توم كروز وانا معرفش
مالك احسن من مليون توم كروز
ساره اه منا عارفه يلا تعالي نروح نفطر عشان مهبطه علي الاخر
مالك يلا يختي
ليان هتنزل الشغل امتا
عمر كمان يومين عشان في حفله ومؤتمر كبير لزم احضر ماتيجي معايا
ليان لاء ياعم روح لوحدك انا مبحبش جو المؤتمارت
عمر قرب منها مالك محلوه كده لي
ليان قربت بدلع دي عيونك هي الي حلوه
عمر مقدرش قرب بسها بشوق وليان استجابت معه ونسبهم لوحدهم
اسراء يومين وهيبعد عن ليان خالص
صحبتها قصدك ليان هي الي هتبعد عنه
اسراء بخبث مش فرقه كتير هي او هوا اهم حاجه ان يكون ليا
صحبتها بس كده ليان هتنقهر
اسراء اي مالك صعبانه عليكي
صحبتها اصراحه آه
اسراء اومي امشي من وشي دلوقتي
صحبتها سبتها ومشيت
اسراء لما اقوم احاضر فستان لي الحفله
اسر بيراقب حور من بعيد وهو معجب بي ضحكتها وتعملها مع الاطفال
اسر اد اي انتي حنونه اووي ياحور
حور لحظت نظره اسر ليها اتوترت ووشها احمر
اسر بحرج احم اشغل عجبك
حور جدا اسر ملحظ انك بتحبي الاطفال
حور اووي بحبهم اووي تعرف اني دخلت تخصص اطفال عشان افضل اطول وقت معهم وبزات الاطفال الي امهم متوفيه بيبقوا محتاجين حنان أي نعم مش بيعوض حنان الام
اسر لحظ الحزن الي فعنيها
اسر احم هي مامت حضرتك متوفيه
حور ادموع اتجمعت في عيونها و هزيت رسها بي آه من وانا طفله عندي 8 سنين
اسر بحزن ربنا يرحمها
اسر حب يخرجها من حزنها طب اي رأيك اعزمك علي مكرونه بشاميل من ايدين الحاجه مش هتقدري تقومي جملها
حور بس
اسر من غير بس يلا وسحبها ومشي
ليان عمر يلا قوم بق
عمر بنوم ليان بالله سبيني شويه
ليان بي ملل اوف ياعمر الساعه 5 المغرب وانت لسه نايم وانا مليت من القعدة لوحدي
عمر شدها عليه مره واحده وطبع بوسه علي خدها لا دا انا مليش حق اسيب القمر دا قاعد لوحده اي رأيك نخرج نتفسح ليان بفرحه هتوديني الملاهي صح
ضحك عليها اوديكي الملاهي جيتي في جمل قومي اجهزي ليان بفرحه فوريره
عمر بص لي اسرها بي حب وقام
مالك يبنتي انتي مش مبطله لف أنا لغايه دلوقتي مروحتش المستشفى اشوف المرضه بتوعي
ساره قربت منه بي دلع مستهلش تقضي معايا اليوم
مالك بلع ريقه بي العافيه يابت بطلي دلع أنا ماسك نفسي بي العافيه عنك
ساره طب عاوزه ايس كريم
مالك حاضر امشي قدامي ياخر صبري
اسر دخل البيت انتم ياعالم يالي هنا
امه خرجت علي الصوت مالك يابني عامل دوشه لي
اسر جعان ياعالم
امه بس اسكت الاكل جاهز
امه لحظت حور وقفه جنبه مسكه ضحكتها بي العافيه
امه حور عامله ايه ياحبيبتي
حور الحمدلله ياطنط حضرتك عامله ايه
امه الحمدلله في نعمة
مريم جات على الصوت مريم بفرحه حور حبيبتي عامله ايه حور خديتها بي الحضن يامريومه انتي عامله ايه
اسر حور جايه تقضي معانا اليوم
مريم بفرحه بجد
اسر ها يست الكل عامله اكل ايه
امه بفرحه عشان أول مره تشوف ابنها فرحان ومبسوط كده عامله صنيه مكرونه بشاميل وي جلاش بي الحمه انما اي هتاكل صوبعك و راهم
حور لا انا كده جوعت
امه في دقيقة والاكل هيبق جاهز
عمر خد ليان الملاهي
ليان بفرحه الله ياعمر عوزه اكل غز البنات
عمر من عنيا وراح جبلها غز البنات وقعدو يكلو
ليان تعالي نركب السلسله
عمر بلاش عشان هتدوخي
ليان مليش دعوه عوزه اركبها
عمر حاضر تعالي يستي نركبها ولا تزعلي نفسك
كلهم قعدين على السفره
حور الله الاكل تحفه تسلم ايدك ياطنط
امه بجد عجبك
حور جداً
اسر قاعد متابع حور بعنيه
مريم تيجي نعمل كيكه سوا
امها والله ادخلي اعملي انتي وحور سوا
حور دخليت عملت الكيكه هي وي مريم وهما مبسوطين وخرجو عليهم بيها
مريم دوقو عمايل حور
امها واوو طعمها حلو اووي
اسر بنبهار دي اجمل كيكه ادوقها في حياتي
حور بفرحه بجد عجبتك
اسر تسلم ايدك وقعدو قدو اليوم بسعاده
وحور حسه انها مبسوطه وسطهم ومش عاوزه تمشي
حور بجد اليوم كان تحفه بجد مش عارفه اقولكم اي
اسر كان مبسوط انه قدر يخرجها من حزنها
حور بعد اذنكم
ام اسر ابقي تعالي تاني وانا اعلمك الطبخ
حور من عنيا حاضر اكيد هاجي هو الي يدوق طعم ألاكل بتاعك يقدر مايجيش تاني
اسر يلا عشان اوصلك
ليان ركبت كل المرجيح
عمر مش يلا
ليان يلا وجايه تمشي داخت وكنت هتقع لولاء عمر اخدها في حضنه
عمر بخوف مالك ياقلبي
ليان مفيش دخت بس شويه
عمر عشان ركبتي السلسه قولتك هتدوخي مسمعتيش الكلام ليان بدلع شلني
عمر راح شيلها انتي ديخه اووي
ليان تؤتؤ شويه صغيرين
اسر وصل حور على بيتها
حور بجد شكرا على اليوم الجميل ده
اسر مفيش شكر بين الاصحاب ولا انتي مش عوزاني صاحب ليكي
حور دا شرف ليا
اسر تصبحي على خير
حور وانت من اهلو ونزلت
واسر روح وهو فرحان
↚
بعد مرور يومين
عمر نزل الشغل تانى هو وليان
اسراء خبطيت عمر ادخل
اسراء عامل ايه ياعريس
عمر الحمدلله وانتي عامله ايه
اسراء تمام هتيجي الحفله
عمر اكيد طبعاً
اسراء تمام ابق اشوفك بق في الحفله
ساره عامل ايه دلوقتي
المريض اول لما شوفتك بقيت كويس
ساره احم حمدلله على السلامة
المريض الله يسلمك ياقمر
مالك دخل وسمعه
مالك بغيره وخبث اخرجي انتي وانا هشوفه
ساره خافت على المريض من غضب مالك
ساره قربت منه بخوف مالك براحه عليه دا تعبان مش حملك مالك ضحك بخبث متخفيش اخرجي انا عمري ما ازيه دي امانه عندنا
ساره هزيت رسها وخرجت
مالك قرب منه ومسكه من كتفه الي بيوجعه جامد عامل اي يابطل
المريض بوجع كنت كويس انما دلوقتي لا
مالك مهو لما تتعلم تخليك في حالك ومتبصش على حاجه غيرك هتبق كويس تمام وهو بيتكه اكتر
المريض بوجع شديد تمام
مالك شطور
ليان دخلت على عمر بتعب
عمر قرب منها بخوف ليان حببتي مالك
ليان بابتسامة مفيش بطني وجعاني شويه بس
عمر بخوف تعالي خالي مالك يكشف عليكي
ليان مفيش داعي انا كويسه
عمر طب تعالي نرواح نستريح شويه عشان ورايا حفله بليل ليان تمام يلا
عمر خد ليان ومشي
حور خبطت على مكتب اسر
اسر ادخل
حور دخلت دكتور اسر لو سمحت عندي حاله عوزه حضرتك تبص عليها
اسر خير عندها اي حور بتشتكي من ضيق تنفس
اسر تمام تعالي نروح نشوفها وبعدين اسمي اسر بس من غير القاب مش اصحاب
حور تمام يا اسر
اسر سرح فيها فاق على صوتها اسر روحت فين
اسر ها مفيش يلا
مالك خرج
ساره راحت عليه ها عملت ايه
مالك بضحك والله ماعملت حاجه هو انتي شايفاني مجنون يعني هعمل فيه ايه
ساره بضحك انت فعلاً مجنون
مالك قرب منها بحب مجنون بيكي انتي وبحبك
ساره بتوتر طب ابعد شويه
مالك قرب اكتر ولو مبعتش
ساره بسرحان هاا
مالك بضحك علي شكلها انتي شكلك وقعه خالص
ساره بغيظ تصدق بالله انك بارد انا مش عارفه انا حبيت فيك اي
مالك بفرحه قولتي اي عديها تاني ونبي
ساره قربت منه بسهوكه تؤتؤ هي مره واحده بس وسبته ومشيت وهي بتضحك بخبث انت لسه شوفت حاجه
مالك وقاف متنح اي قالت بحبك ولا انا بيتهيالي
عمر روح البيت هو وليان
ليان بتعب انا داخله انا عشان تعبانه
عمر والله وانا كمان تعبانه ماتيجي احكيلك حدوته
ليان بي براءه بجد بتعرف تحكي
عمر بخبث دا انا احسن واحد يحكي حواديت وشلها ودخل أوضة
اسر طب مانتي كويسه وزي الفل اهو اومال بتدلعي ولا اي وقعد يزغزغ في البنت الصغيره وهي تضحك وفرحانه
وحور وقفه تبص على اسر اد ايه كويس وبيحب يفرح الكل
جه اليل وعمر و قاف يلبس
ليان جت حضنته من ورا متتاخرش عليا
عمر لف ليها وبسها من خدها مقدرش اتاخر على القمر دا كله اومال احكي حدوته لمين
ليان بكسوف بس بق طلعت كداب ومش بتحكي حدوته
عمر بخبث اومال بعمل ايه
ليان سكتت ووشها احمر من الكسوف
عمر ضحك بعلو صوته 😂😂يلهوي متجوز طفلة ياناس ليان بتزمر انا طفله
عمر بسها من خدها احسن طفله في الدنيا كلها يلا انا همشي انا عشان متاخرش
عمر دخل الحفله وكانت في فندق كبير وفيه دكاتره من جميع أنحاء العالم
اسراء قربت منه اومال ليان مجتش معاك لي
عمر مش بتحب الجو ده
اسراء طب اطلع يلا قولك كلمه انت كمان
عمر طلع وقعد يتكلم عن الامراض والفيروسات والكل سقفله اسراء كنت هايل
عمر شكرا
اسراء تيجي نشرب عصير
عمر يلا
عمر شرب العصير وبتدا يدوخ
اسراء بخبث مالك
عمر بدوخه مش عارف
اسراء طب تعالي معايا
عمر مشي معاها وهو مش واعي
اسراء دخلت عمر الاوضه وقلعتلو هدومه ونيمته على السرير
اسر نازل هو وي حور في اسانسير فجأة النور قطع واسانسير وقف
حور بخوف هو هو النور بيقطع هنا كتير
اسر لا دلوقتي جاي وشغل الكشاف حور نفسه بدا يقل
اسر بخوف حور انتي كويسه
حور بخنقه مش قادره اخد نفسي
اسر بخوف عليها انتي عندك فوبيا من الاماكن المغلقه
حور هزيت رسها بعت
اسر طب اهدي وحولي تخدي نفسك براحه
حور حست ان الدنيا بتلف بيها ومش قادره تاخد نفسها خالص بتقع في حضن اسر
اسر بخوف ولهفه حور
↚
اسر بخوف حور مالك رضي عليا
اسر قاس النبض لقه ضعيف
اسر طلع التليفون بخوف الوو مالك
مالك بخضه اسر مال صوتك
اسر الحقني يا مالك الاسانسير وقف وحور اغم عليها
مالك خرج جري طب اهدي وحاول تفوقه وانا جاي
عمر قام اتلقه اسراء قاعده بتعيط
عمر قام بخضه بص علي السرير بخوف اتلقه عليه دم
عمر حس أن الدنيا بتلف بيه عمر لا لا اكيد محصلش حاجه يارب لا
عمر قرب من اسراء بخوف اسراء اهدي وفهميني اي الي حصل
اسراء بعياط علي اساس انك مش عارف اي الي حصل
عمر مش فاكر حاجه
اسراء أنت اعتديت عليا يا عمر
عمر بصدمه أنا مستحيل
اسراء بنهيار ضيعت مستقبلي انا لزم اموت نفسي وقامت مسكت السكينة
عمر بخوف اسراء بطلي جنان ونزلي السكينه من ايدك
اسراء لاء انا لزم اموت كل حاجه ضاعت
عمر بسرعه مفيش حاجه ضاعت انا هتجوزك
اسراء بخبث وفرحه بجد
عمر هز راسه اه بجد هاتي السكينه بق
اسراء نزليت السكينه هتجوزني امتا
عمر بخوف من رد فعل ليان النهارده
اسراء تمام يلا تعالي نروح عند المأذون
عمر اخرجي وانا هغير هدومي وجاي وراكي
اسراء بخبث متعوقش عليا وسبته وخرجت
عمر قعد علي السرير بدموع يارب أنت العالم اني مكنتش في وعيي ليان رانت عليه
عمر شاف الاسم دموعه نزليت اكتر بس حاول يتمالك نفسه ورض ليان اي ياحبيبي عوقت لي
عمر انا جاى دلوقتي
ليان مال صوتك يا عمر انت كويس
عمر آه كويس سلام دلوقتي وخرج لي اسراء وهو في دنيآ تانيه
اسراء قربت منه ومسكت ايدو
عمر سحب ايديه انا هتجوزك فتره بس عشان محدش يتكلم عليكي انما انا عمري ما هحبك ابدا انا مش بحب غير ليان وبس سمعتي
اسراء هزيت رسها بغل سمعت بس اكيد الكل لزم يعرف بي جوزنا
عمر تمام يلا وخدها وخرج
مالك راح عند اسر هو وي رجالين وفتحو الاسانسير
اسر خرج وهو شايل حور وبيجري بيها ومالك راح وراء
اسر حط حور على السرير بخوف وركبلها جهاز الاكسجين عشان تقدر تاخد نفسها كويس
مالك راح عليه اهدي هتبق كويسه
اسر نبضه كان ضعيف جدا
مالك انشاء آلَلَهّ خير أنت كويس
اسر أنا كويس
مالك روح ارتاح شويه وانا جنبها
اسر لا انا مش هروح في حته أنا هفضل جنبها لغايه ما تفوق مالك بابتسامه أنت حبتها يا اسر
اسر مش عارف بس شكلي كده
مالك تمام انا هخرج انا
عمر واسراء خرجو من عند المأذون
اسراء هاجي معاك وانت بتعرف ليان
عمر لاء رواحي انتي وملكيش دعوة بي ليان خالص
عمر روح البيت اتلقه ليان وقفه مستنيه
ليان جريت عليه حبيبي اتاخرت ليه
عمر مش هاين عليه يقوله ويكسر قلبها بس تعرف منه احسن ما تعرف من برا
عمر خد نفس ليان أنا اتجوزت
ليان بس يا عمر جواز اي انت فكرني هصدق يعني
عمر بدموع انا بجد اتجوزت بس والله غصبن عني انا مش بحب حد غيرك
ليان بصدمه انت بتكلم جد وقربت منه ومسكته من هدومه قول انك بتهزر
عمر وطه راسه في الارض ودموعه بتزل
ليان أنا مش ممكن افضل معاك دقيقة واحدة
عمر بخضه ليان انتي عوزه تسبيني والله كان غصبن عني مكنتش في وعيي كان لزم اعمل كده عشان محدش يتكلم على اسراء هو كلها شهرين ونطلق بس خليكي معايا عشان خاطري ليان أنا محتجالك متسبنيش ونهار من العياط
ليان صعب عليها شكل عمر بس هي قلبها وجعه ومقهوره مش راضيه تتقبل أنا ممكن واحده تشركها عمر حت لو يوم واحد حست الارض بتلف بيها بس اتحملت على نفسها وقامت وقالت أنا همشي من هنا ولغيت ما تطلق ملكش دعوه بيا
عمر ليان عشان خاطري اسمعيني
ليان بنهيار وزعيق اسمع اي ها اسمع اي انت الي اسمع صوت قلبي الي بيتكسر مليون حته بسببك وسبته ومشيت خطوتين ووقعت من طولها
عمر بخضه جري عليها بلهفه ليان قومي عشان خاطري انا والله ماكنتش في وعي عشان خاطري قومي وشلها ونزل بيها على المستشفى
حور فاتحت عينيها
اسر جري عليها حور انتي كويسه
حور أنا كويسه هو اي الي حصل
اسر اغم عليكي في الاسانسير
حور هزيت رسها شكرا دي تاني مره تنقزني
اسر اهم حاجه عندي تكوني كويسه
عمر دخل وهو شايل ليان
مالك راح عليه ملها ليان
عمر بخوف مش عارف اغم عليها فجأة تعالي شوفها بسرعه عمر دخل ليان الاوضه و
مالك كشف عليها
مالك بفرحه الف مبروك ليان حامل في اسبوع
عمر بصدمه وفرحه حامل
↚
عمر بصدمه وفرحه حامل بجد
مالك بفرحه على فرحه اخوه وحضنه الف مبروك
عمر الله يبارك فيك
مالك هخرج انا ورايا حاله لزم اشوفها
ليان ابتديت تفوق اه
عمر بلهفه حبيبتي عامله ايه دلوقتي طمنيني عليكي
ليان وديت وشها الناحيه التانيه عوزه امشي من هنا
عمر حاضر هخدك ونروح
ليان هتوديني عند ماما
عمر بدموع بردو عاوزه تسبيني طب لو مش عشاني عشان خاطر ابننا
ليان بصدمه اي ابننا حطيت ايديها ع بطنها أنا حامل
عمر آه هتبقي احلي ماما في الدنيا
ليان بدموع كان نفسي يجي يتلقي امه وابوه مع بعض مش منفصلين
عمر حضنها حقق عليا
ليان بتحاول تطلع من حضنه بس هو كان ماسك فيها مش راضى يسبها
ليان استسلمت وفضلت في حضنه تعيط
عمر حس أن نفسها انتظم بيبص اتلقها نامت شلها وركبها العربيه وروح البيت
ساره بفرحه بجد ي مالك ليان حامل
مالك بجد يعيون وقلب مالك من جوه عقبلنا احنا كمان
ساره بكسوف آه انشاء الله
مالك وحشتيني اووي هتيجي امتا
ساره كمان يوم يكون ادم خلص شغل ونرجع
مالك جهزي نفسك اول لما ترجعي هاجي اتقدم على طول
ساره انشاء الله
مالك تمام ياقلبي تصبحي على خي
ر ساره وانت من اهل الخير
ادم دخل بتكلمي مين
ساره دا مالك
ادم كشر مش قولنا هنربيه الاول
ساره راحت وقعدت في حضنه منا بربيه بس بطريقتي
ادم باس جبينها ربنا يخليكي ليا يارب
ساره طلعت من حضنه احم مالك عاوز يجي يتقدم
ادم شاف الخوف في عين ساره يايرفض فامحبش يزعلها
ادم بابتسامه وانا موافق بس هنفخه طلبات
ساره بضحك براحتك ياكبير
عمر وصل البيت ونيم ليان ع السرير برفق وحط ايده على بطنها بي حنيه ربنا يخليكم ليا يارب انا من غيركم مثواش حاجه وخدها في حضنه ونام
اسراء بضحك شوفتي مش قولتلك هخدو منها اكيد دلوقتي ليان مقهوره وهتسبله البيت
صحبتها بشفقه على ليان صدقيني هتندمي وذنب ليان في رقبتك سلام
تاني يوم ليان صحيت اتلقت نفسها في حضن عمر
ليان لو تعرف انا بحبك قد ايه مكنتش عملت فيا كده
عمر فتح عينه وانا بموت فيكي صدقيني غصب عني
ليان بعد اذنك اوع
عمر طب هتفضلي جنبي
ليان لا
عمر بزعل براحتك ي ليان بس عوزك تعرفي ان عمرك ما هتلاقي حد يحبك قدي وسبها وقام دخل الحمام
ليان قعده محتاره تفضل معاه ولا تسيبه
عمر خرج من الحمام راح يلبس على طول
ليان أنت رايح فين
عمر من غير ما يبصلها رايح الشغل هبعتلك حد يسعدك وفطاري كويس وبليل هنروح عند دكتوره النساء
ليان طب استنى انزل معاك الشغل
عمر لف وشه مفيش نزول انا مش مستعد يحصلك حاجه حد يخبطك كده ولا كده
ليان قربت منه خايف عليا
عمر والدموع فى عنيه اكتر من نفسي متسبنيش
ليان صعب عليها شكل عمر هي مش قادره تشوفه في الحاله دي اول مره تشوفه ضعيف
قربت منه وخديته في حضنه توعدني انك هطلقه على طول ومش هتسبني ابدا
عمر بفرحه اوعدك أن عمري ماحد هيكون في حياتي غيرك ليان قربت من شفيفه وبستها وعمر بسها بشوق
ليان بعدت ممكن تفضل معايا النهارده
عمر من عيوني انتي تؤمري امر كده
ليان قربت منه بدلع طب انا و ابنك عوزين فطار من ايدك عمر بفرحه ونزل باس بطنها أنا عيوني ليكي انتي وابني
اسر حور عامله ايه النهارده
حور الحمدلله بخير اسر ماما عوزه تشوفك اووي
حور أنا كمان والله وحشاني جدا
طب اي هتيجي تشوفيها النهارده
حور معلش خليها يوم تاني عشان تعبانه شويه
اسر بخوف لي مالك
حور متقلقش اووي كده شويه أرهق مش اكتر
اسر تمام تعالي نفطر سوا
حور يلا
بليل عمر خد ليان عند الدكتوره
الدكتوره عال كل حاجه تمام بس انتي ضعيفه اووي ياستاذه ليان لزم تتغزي كويس عشان الانيميا الي عندك وانا هكتبلك على شويه فيتامينات تمشي عليها واهم حاجه الراحه علشان انتي لسه في اول شهور الحمل
عمر شكرا يدكتوره وخد ليان ومشي
عمر شوفتي قالت اي اهم حاجه الراحه يعني مفيش نزول مستشفى وتكلي كويس
ليان حاضر اي أوامر تاني
عمر بضحك آه
ليان اي عمر عايز واحده وشاور على خده
ليان قربت منه واديته وحده في خده
ليان أنا مش عاوزه اروح
عمر اومال عوزه تروحي فين
ليان وديني عند ماما نقولها بخبر الحمل اي رأيك
عمر حاضر وبعدين نطلع عند ماما ونقدي معها اليل اي رأيك ليان اشطا طنط وحشاني اووي
عمر قرب منها بغمزه والله انتي الي وحشاني ماتيجي نروح واحكيلك حدوته
ليان بكسوف بس بق
عمر بضحك لسه بتكسفي مني والله عيبه في حقي
ليان وصلت عند امها
امها حبيبتي الغالية وحشاني اووي
ليان حضنتها والله انتي اكتر يا ماما
عمر لا انا كده زعلان
امها لي يبني
عمر عشان ختي ليان بي الحضن وانا لا
امها قربت منه وخديته بي الحضن احسن حضن لحسن عمر عمر باس ايديها ربنا يخليكي لينا ياست الكل
ليان عندنا خبر حلو
امها اي هو
ليان بفرحه أنا حامل
امها زغرطيت بفرحه الف مبروك ربنا يتمملك علي خير ياقلبي انتي تقعدي معايا اشوف طلباتك عشان متتعبيش نفسك
عمر بتزمر وخد ليان في حضنه لا مراتي متبعدش عني ابدا انا اخدمها بعنيا
ليان بصت لي عمر بحب ربنا يخليك ليا
↚
بعد مرور يومين
وعمر منزلش المستشفى وقاعد جمب ليان
الباب خبط ليان فتحت اتلقت اسراء في وشها
اسراء اتصدمت اول لما شفتها
اسراء انتي لسه هنا
ليان اومال هكون فين يعني ما اكيد هكون هنا في بيت جوزي
عمر مين يا حبيبتي
اسراء زقت ليان ودخلت دي انا ياقلبي
ليان مثلت التعب اه عمر الحقني
عمر جري عليها بلهفه مالك ياقلبي حسه بي اي
ليان بطني بتوجعني اووي اسراء زقتني جامد
عمر راح على اسراء الي وقفه هتجنن من الي بيحصل وزاي ليان لسه مسبتش عمر لحد دلوقتي
اسراء اكيد عمر مقلهاش حاجه
عمر بغضب انتي اي الي جابك هنا وزاي تزقي ليان بطريقه دي قدر حصلها حاجه
ليان راحت وقفت جنبه وبصت لي اسراء بخبث خلاص ياحبيبي انا كويسه وابننا كمان كويس
اسراء بصدمه انتي حامل
ليان آه يا حبيبتي عقبالك
اسراء بخبث انشاء الله قريب منا دلوقتي وحده متجوزه بق مش عاوزه تعرفي مين جوزي
ليان بتحاول تكتم دموعها من انها تنزل بس عمر لحظ
ليان عرفه عمر هو جوزك بس ياخساره مش هتعرفي تجيبي منه عيال عشان كلها شهر وعمر يطلقك
اسراء بصدمه انتي عارفه
ليان اومال عموري مش بيخابي عليا حاجه خالص صح ياروحي
عمر فهم ان ليان بتحاول تصبر نفسها بي الكلام دا فاحب يهون عليها اكيد ياقلبي تعالي ياروحي اقعدي عشان غلط عليكي
اسراء اتكلمت بغل عوزه الناس تعرف في اقرب وقت اني مراتك ولزم تعرف اني ليا حقوق عليك
عمر تؤتؤ هاعرف النااس انك مراتي آه عشان محدش يتكلم عليكي رغم اني مكنتش في وعيي وانتي كنتي في وعيك وسبتي نفسك معنا كده انك انتي كونتي عوزه كده
اسراء بتوتر قصدك ايه
عمر بغضب وصوت عالي خاله اسراء تتنفض قصدي انتي عرفاه كويس اما بخصوص الحقوق انتي ملكيش اي حق عندي واحمدي ربنا اني لسه متجوزك لغايه دلوقتي يلا غوري من هنا واه صح ليان خط احمر سمعتي بصوت عالي سمعتي اسراء بخوف سمعت
عمر شاور بي ايديه على برا
اسراء خرجت وهي نويه على دمار ليان
اسراء ورحمة ابويا ما انت متهني بي ابنك كتير يا عمر
ساره جت من ورا بخخ
مالك بفرحه سوسو وحشتيني اووي
ساره بحب وانت كمان وحشتني اووي اووي
مالك بغمزه طب ايه
ساره اي
مالك عايز اتجوزك
ساره بتمثل الحزن ادم مش موافق
مالك بغضب اقسم بالله العظيم اخطفك ومحدش يعرفلك طريق
ساره اي اهدى على فكره ادم مستنيك يوم الخميس الجاي مالك بفرحه بجد قولي والله
ساره بضحك والله
مالك شلها ولف بيها بحبك ياحسن ساره في الدنيا
ساره بفرحه وانا بموت فيك
عند ادم الباب خبط
ادم ادخل
دخل العسكري في واحده برا عوزه حضرتك ي ادم باشا
ادم خليها تدخل بتدخل بنت في قمه الجمال
ادم اول لما بيشوفها انتي بتعملي ايه هنا اطلعي بره
البنت بدموع ادم اسمعني
ادم بغضب اسمع اي ها اسمع إنك سبتيني وروحتي اتجوزتي نور بدموع ادم اسمعني والله العظيم بابا هو الي غصب عليا هدادني اني لو متجوزتش ابن عمي هيبعدني عن ماما وانت عارف ان.ماما كانت عندها القلب
ادم ضحك بصوت عالي وانتي فكراني هصدقك صح
نور انا عمري ما حبيت في الدنيا دي قدك
ادم انتي عوزه اي دلوقتي
نور عوزه اطلق
ادم ما تطلقي انا اعملك اي انا مالي
نور بنهيار انا عوزاك تحميني منه كل يوم بيضربني ومش راضي يطلقني بقالي سنه بتعزب مرتين اول عذاب هو البعد عنك وتاني عذاب الضرب الي انا بخدو وبابا مش بيصدقني ادم ابتده قلبه يحن بس اتكلم ببرود تمام هفتحلك محضر دلوقتي عندك اثبات على الكلام الي قولتيه
نور بنهيار آه ادم اي هو نور رفعت كم البلوزه ده ولسه في جسمي كله
ادم اتلقه درعها كله ازرق وي وارم
ادم قام من مكانه بي لهفه ومشعره سيطرايت عليه هو لسه بيحبها لا دا بيعشقها
ادم راح عليها ومسك درعها بغضب هو الي عمل فيكي كده هزيت رسها بي آه وهي سرحانه فيه قد ايه هو وحاشها
ادم ساب ايديها وراح قعد مكانه بي توتر احم مش عوزك تخافي محدش يقدر يقربلك تاني ده الكارت بتاعي في اي وقت كلميني
نور بصوت مهزوز شكرا بعد اذنك
ادم استني هطلبلك عصير ليمون تهدي شويه
نور بصتله بي بابتسامه قد ايه لسها حنين عليها رغم الي هي عملته في ولسه حنين عليها
عمر حبيبي انا نازل المستشفى عوزه حاجه ليان لا ياقلبي مع السلامه بس متتاخرش عليا
عمر ورايا عمليه كبيره احتمال ابات هناك
ليان تمام وبسته من خده مع السلامه
↚
مالك عاش من شافك وكمل بغمزه الجواز حلو صح
عمر بضحك مش هريحك بردو
مالك بتزمر كده يا عموري
عمر بصدمه عموري ولا استرجل كده
مالك اتكلم بي جديه انا رايح اخطب ساره الخميس الجاي عمر حضن اخوه بفرحه الف مبروك ياغالي ربنا يتمملك على خير
مالك الله يبارك فيك
عمر انا عايز اقولك علي حاجه قبل ما اعلن عنها مالك حاجة اي عمر انا اتجوزت
مالك منا عارف اي الجديد
عمر احم منا اتجوزت على ليان
مالك بصدمه ينهار اسود اتجوزت على طب ليه دانت بتموت فيها
عمر غصب عني احم انا اعتديت على اسراء بس والله ماكنتش في وعيي
مالك بصدمه اكبر اسراء الدكتورة اسراء الي معانا هنا
عمر اه
مالك طب لي عملت كده
عمر انا مش فاكر اي حاجة خالص
مالك طب وي ليان لو عرفت هيجرلها حاجة وهي حامل
عمر مهي عرفت
مالك عشان كده اغم عليها
عمر آه أنا اقنعتها بي عجوبه انها متسبنيش
مالك طب هتعلآ عن جوزك امتا عمر بكرا انشاء الله وهطلقها بعد شهر
مالك طبطب على كتفه الي في الخير يقدمه ربنا
الباب خبط ليان فتحت لقت دبدوب في وشها
ساره من ورا الدبدوب لينو حببتي وحشتيني
ليان بصويت اعععع ساره وخديتها بي الحضن كده يا سوسو متسأليش عليا
ساره والله غصب عني كنت مسافره مع ادم لسه راجعه امبارح
ساره الف مبروك ياروحي عرفت انك حامل
ليان الله يبارك فيكي ياقلبي
ساره أخيراً هبق خالتوا
ليان احسن خالتووا في الدنيا تشربي اي ياحب
ساره ولا اي حاجة انتي تقعدي وترتاحي انتي عوزاه عمر يجري وريا ويقولي بتشقي البت
ليان بضحك والله عندك حق من يوم ما عرف اني حامل وهو مش بيخليني اعمل حاجه خالص
اسر مالك مشفتش حور
مالك لا شكلها مجتش النهاردة
عمر جه من ورا يلا يابابا انت وهو ورانا عمليه
مالك بضحك تحت امرك يافندم
اسراء عوزاكي تروحي ترنيها علقه موت سمعتي
الست تحت امرك بس هيبق في اتنين معايا كمان يعني الفلوس تزيد
اسراء عادي مش مهم الفلوس اهم حاجه تسقط سمعتي الست اعتبري الموضوع خلاص
بعد مرور 5 ساعات
عمر خرج من اوضه العمليات
مالك اووف أخيراً أنا مش عارف انا دخلت معاكم لي
عمر ضربه على قفه يعني انت معملتش حاجه جوا
مالك بتزمر اووف ياعمر هبتي في زمت الله خالص
اسر وعمر قعدو يضحكو عليه
عمر انا ماشي عشان سايب ليان لوحدها من امبارح
اسر الله يسهلو ياعم
اسر أنا كمان ماشي مالك يعني هي جت عليا خدني معاك اسر يلا
ساره يلا سلام بقا دلوقتي ادم جه
ليان ابقي تعالي تانى
ساره حاضر يلا سلام
بعد دقيقه الباب خبط ليان اكيد ساره نسيت حاجه بتفتح الباب اكيد نسيتي حاجه لسه هتكمل الكلمه اتلقت ارابع نسوان ضخام جدا زقوها على جوا
ليان مسكت بطنها بي الم وخوف ليان انتم مين واحده من الستات دلوقتي تعرفي احنا مين ومسكت ليان
وليان بتصوت واتنين مسكين ايديها وحده مسكه رجليها وحده بكل غل راحت ضربه ليان في بطنها ليان صوتت وحست ان في حاجه سئله بتزل منها واست راحت ضربها كمان ضربه قوية
ليان محستش باي حاجه حوليه وقالت بهمس انت فين ياعمر واغم عليها استات سبوها غرقانه في دمها وجريو
اسر اول ما وصل البيت سمع صوت هو عارفه كويس جاي من المطبخ
اسر دخل اتلقه حور وقفه بتضحك هي ومريم ووشها مليان عاجين
اسر وقف يتفرج عليها وهي بتعمل الحلويات
امه جت من ورا وحطيت ايديها على كتفه البنت دي غلبانه اووي ربنا يجعلها من نصيبك يارب
اسر احم هي هنا من امتا امه من الصبح
حور شفته وقاف بيبصلها اتحرجت جدا احم ازيك يا اسر
اسر الله يسلمك مقولتيش انك جايه كنت جبتك أنا
حور عادي حبيت اعملها مفاجأة
اسر ابتسم 😊بتعملي ايه
حور بحماس بعمل زلبيه
ادم قاعد تلفونه رن
ادم الو
نور بعياط وهمس الحقني هيموتني
ادم بخوف عليها بيتك فين
نور عند ادم عرفه ونزل جري بلهفه وخوف وهو سامع صوته بتصوت
عمر فتح باب الشقة اتلقه ليان غرقانه في دمها وقف مكانه مصدوم
↚
عمر بصدمه ليان وجري عليها اتلقه وشها شاحب زي الميته وغرقنه في دمها
عمر شلها بي ايد بتترعش ونزل بيها جري على المستشفى وهو في اطريق رن علي مالك
مالك بنوم الوو
عمر بخوف الوو مالك الحق ليان بتروح مني
مالك قام بخوف مالها
عمر انا في طريقي لي المستشفى تعالي بسرعه
مالك مسافه السكه واكون هناك
ادم وصل عند الشقه وخبط جامد سمع صوت
نور وهي بتعيط بصوت عالي وبتستنجد بي اي حد راح زقق الباب جامد كسره ودخل اتلقه جوزها بيضربها ووشها كله مليان دم
ادم راح عليه بغل وفصل يضرب فيه بق انت يابن**
تمد ايدك عليها و
نور وقعه على الارض زى الجسه الهمدا
ادم فضل يضربه لغيت لما اغم عليه
ادم راح على نور بخوف اتلقه اغم عليها شلها وخدها معه البيت
عمر دخل المستشفى اتلقه مالك في استقبله
مالك بصدمه اول لما شاف ليان غرقنه دم قال بسرعه على اوضه العمليات
دخل هو وعمر حولو على قد مايقدر انهم ينقزو ليان عشان كانت حالته صعبه جدا وعندها نزيف شديد
عمر مالك حاول توقف النزيف بسرعه النبض ضعيف
مالك بق يحاول يوقف النزيف
وعمر بينعش القلب عشان ميقفش
وهو هيموت على حبيبته الي بين الحياة والموت
ادم دخل البيت ساره راحت عليه بصدمه ينهار اسود مين الي عمل في نور كده
ادم بخوف اطلبي الدكتور بسرعه
ساره حاضر
جه الدكتور ضمض ليها الجروح الي في وشها
ادم بلهفه هي عامله ايه دلوقتي
الدكتور عندها جروح كتير في وشها وجسمها وحالتها صعبه هتاخد وقت عبالت ما تصحه وجسمها ضعيف جدا يريت تهتم شويه بي اكلها وانا كتبتلها على علاج
ادم خد منه الروشته ووصله ونزل جاب العلاج
بعد مرور ساعتين
مالك حط ايده على كتف عمر بحزن ربنا يعوض عليك
عمر هز راسها بهدوء
مالك بصله بحزن وخرج
عمر قعد وهو ماسك ايد ليان وخايف من رضيت فعلها لما تقوم وتعرف أنها خسرت الجنين وبيفكر مين الي عمل فيها كده عشان حاله ليان كانت بينه انها اتعرضيت لعنف شديد
تاني يوم
نور بتفتح عنيها اتلقت نفسها في اوضه غريبه
ساره دخلت عليها بابتسامه حمدلله على السلامة
نور بتعب الله يسلامك انا فين
ساره بغمزه في اوضه ادم
نور انا جيت هنا ازاي
ساره والله ماعرف أنا اتلقيت ادم داخل عليا وهو شايلك وانتي وشك مليان دم
نور عيونها دمعت
ساره راحت عليه بخوف مالك انتي تعبانه اندي ادم
نور هزيت رسها بي لا انا كويسه في دخول ادم
ادم بخوف مالك انتي تعبانه اجبلك دكتور
نور بصت عليه بحب شكرا انا كويسه
ادم خد نفس بي راحه الحمدلله
ساره انا هروح اجهز الفطار
ادم قعد علي الكرسي قدمها
نور هو يعني احم عملت ايه مع جوزي
ادم اتعصب اول لما سمع كلمه جوزي أو بمعني اصح غار بس حاول يكون هادي قبضت عليه
نور انا عاوزه اطلق
ادم حاضر هطلقق منه
ادم احم هو يعني معنديش حد من عيلتك
نور بدموع لا ماما ماتت بعد جوازي بي 3 شهور وبابا الشرب مضيعه بس انا مش هتقل عليك انا همشي من هنا وشكرا علي كل حاجه عملتها عشاني ومستنتش ادم يرد وجت تقوم راحت مصوته من وجع جسمها
ادم بخضه خاليكي مرتاحه اي الي قومك وبعدين انا مقولتلكيش امشي انا بسأل عشان اقدر اساعدك انت هتفضلي هنا لغايه لما تكوني كويسه
نور بس انا كده بتقل عليك
ادم وهو سرحان فيها يريت تفضلي متقله عليا العمر كله فاق ع صوت ساره
احسن فطار لا احسن نور في الدنيا
نور شكرا بس انا مش جعانه
ادم بصرامه مفيش حاجه اسمها مش جعانه كلي عشان تاخدي العلاج وبعدين الدكتور قال انك ضعيفه
نور حاضر
ليان فاقت اتلقت عمر نايم علي الكرسي
ليان بتعب عمر
عمر قام بي خضه حبيبت قلبي انتي كويسة
ليان بدموع ابني حصله حاجه
عمر بص عليها بدموع هو كمان وسكت
ليان بخوف عمر رض عليا
عمر ربنا يعوض علينا
ليان بعياط لا هما الي اخدو ابني مني
عمر بي انتبها هما مين
ليان بنهيار معرفش ناس دخلو عليا الشقه ومقدرتش تكمل ونهارت في العياط
عمر خدها في حضنه اهدي يحببتي انتي تعبانه
ليان فضلت تعيط لغايه لما نامت في حضنه عمر
عمر سابها وخرج
مالك قابله رايح فين
عمر رايح اشوف مين الي عمل كده في ليان
مالك انا هاجي معاك
عمر راح شاف الكاميرات المرقبه شاف اربع ستات دخلين وزقو ليان جوا وبعدين خرجو جري
مالك بصدمه مين دول
عمر بغل يولاد الكلب 🐕ورحمة ابويا منا سيبكم
↚
عمر بغل يولاد الكلب 🐕ورحمة ابويا منا سيبكم
مالك هتعمل ايه
عمر ابتسم بشر هتشوف هاعمل ايه
اسراء كل حاجه تمام
است آه خلتها متنفعش تانى مش بس تسقط
اسراء بخوف من رديت فعل عمر لو عرف انتي لازم تختفي خالص
است تمام بس بقيت الحساب
اسراء هيوصلك دلوقتي
عمر راح عند ليان اتلقه ساره وخدها في حضنها وليان بتعيط
عمر راح عليها بلفهه مالك ياقلبي
ساره بحزن مش راضيه تبطل عياط
عمر راح عليها وخدها من ساره في حضنه وشاور لي ساره أنها تخرج
ساره هزيت رسها بحزن وخرجت
ليان بعياط قلبي وجعني اووي ياعمر
عمر بعد الشر عليكي من الوجع يا حبيبتي وبعدين مالك رايح يخطب بعد بكرا يرضيكي ناجل الموضوع ونزعلهم
ليان بصون مبحوح من كتر العياط لا ميرضنيش
عمر يبق توعديني انك تكوني احسن عشان تقفي جنب صحبتك ماشي ياقلبي
ليان حاضر
عمر اتكلم بي مشاكسه وقرب منه وبسها اي رأيك نجيب واحد تاني
مالك اتكلم بضحك مش في المستشفي عيب كده
ليان اتحرجت وخبت وشها في عمر
وعمر اتكلم بغيظ انت بتطلع منين والله منا قاعد هنا يلا يا لي لي وشلها وخرج بيها
مالك بصوت عالي براحه علي البت لسه خارجه من عمليه عمر ملكش دعوه اطلع منها انت بس خليك في عروستك وركب العربية ومشي
مالك آه صح اومال فين البت ساره وراح يدور عليها
اسر بتعملي ايه
حور بخضه بسم الله الرحمن الرحيم حرام عليك يا اسر قطعتلي الخلف
اسر بغمزه هنشوف الموضوع دا بعد الجواز
حور بصدمه نعم
اسر بضحك على شكلها وبعدين كمل بي مشاكسه اتلقيتك بورتي قلت اكسب فيكي صواب واتجوزك انا
حور بغيظ انا بايره ماشي يا اسر أنا بق مش موافقه بس كده روح شوفلك وحده مش بايره وسبته ومشيت
اسر بضحك خدي ياهبله والله بحبك 😂
عمر راوح ليان البيت وخدها في حضنه لغايه لما نامت تلفون رن
عمر الو
مجهول كل حاجه تمام يادكتور وعرفت هما مين
عمر بخبث حلو اووي اسمع منى هتعمل ايه
مجهول تمام يادكتور فهمت هاعمل الي انت عاوزو
عمر قفل وباس ليان من راسها وحياتك عندي مهرحمهم عشان يعرفو ازاي يجو جنب حاجه تخص عمر الجبالي كويس
مالك ساره بتعملي اية عندك
ساره مش بعمل مخنوقه شويه
مالك فكر شويه امم بق مالك يبق موجود وحبيبت قلبي مخنوقه دي حته عيبه في حقي وشدها ومشي
ساره هتخدني فين
مالك هتشوفي تعالي معايا وانتي ساكته
ادم دخل البيت اتلقه ريحت اكل جميلة
ادم اكيد دي مش عندنا
ادم دخل المطبخ اتلقه نور وقفه تعمل الاكل
ادم انتي اي الي قومك من السرير انتي لسه تعبانه
نور بابتسامه مليت قولت اقوم اسلي نفسي في حاجه
ادم اصراحه ريحت الاكل تجنن أنا جوعت
نور من عيوني ثواني والاكل يكون جهز ممكن بس تاخد الطبق دا برا على السفره
ادم حاضر
نور اي رأيك في طعمه
ادم دا يجنن اصل انتي متعرفيش انا بطني جلها تلبك معوي من الاكل الجاهز
نور هي ساره مش بتعرف تطبخ
ادم آه
ادم انا رفعت قضيه خلع على جوزك
نور هزيت رسها بي ماشي هتقعد قد ايه
ادم مش كتير هي كلها يوم وتكوني مطلقه
نور بدموع هو ممكن يعني
ادم من غير ما تكملي مش هينفع نرجع لبعض تاني في حاجات كتيره جوايا اتكسرت
نور بحزن تمام بعد اذنك هدخل استريح شويه
عمر الو
اسراء عمور أخيراً افتكرت انك متجوزني
عمر اومال انتي متعرفيش من ساعه ما ليان سقطت وهي نكديه بطريقة مش مطاقه
اسراء بفرحه بجد
عمر أمم عاوز اشوفك
اسراء بفرحه بكرا انشاء الله هستناك
عمر تمام
اسراء قفلت وهي فرحانه وفاكره ان عمر هيكون ليها
في عربيه اسر
اسر يبت والله العظيم بحبك
حور بردو زعلانه منك
اسر حقق عليا
حور لا
اسر طب قولى انك موافقه تتجوزيني
حور هفكر فاجاه جات عربية بنور جامد دخلت فيهم
حور بصويت حاسب يا اسر
↚
حور بصويت حاسب العربية اتقلبت بيهم
حور اغم عليها و
اسر اتخبط جامد في دمغه
اسر بيحاول يكون فايق بيطلع التلفون بيرن على عمر
الوو
اسر وهو بيغيب عن الوعي الحقنى
عمر بخضه أنت فين
اسر على طريق البيت واغم عليه
عمر الوو الوو اسر رض عليا وخرج جري رن علي مالك
مالك الوو عمر انت فين
مالك برا مع ساره لي
عمر بخوف اسر عمل حادثه وانا رايح وكلمت الاسعاف تيجي مالك بخوف على صاحب عمره انا جاي حالن
عمر وصل عند اسر في وقت قياسي اتلقه العربية مقلوبة واسر وشه مليان دم وحور مغمي عليها والسعاف وصلت
عمر بخوف يلا بسرعه وحاول على قد مايقدر يمنع نزيف اسر عشان كانت حالتوو صعبه اوى
بعد وقت قليل وصلو المستشفى ودخلو اوضه العمليات ومالك وصل هو وساره ودخل جري جوه اوضه العمليات
عمر جيب حقنه بسرعه
مالك خرج جري يجيب الحقنه وهو مرعوب على اسر
عمر ساره جيبي جهاز الاكسجين بسرعه
ساره حاضر
في اوضه حور
اسراء يلا هات جهاز صدمات بسرعه الممرضه حاضر
مالك دخل جري خد الحقنه اهي
عمر بسرعه القلب وقف
مالك لا اعمل حاجه ياعمر اسر لازم يعيش
عمر اهدى يامالك هات جهاز صدمات بسرعه
مالك بايد بتترعش اهو
عمر قعد يعمل صدمات لغايه لما القلب رجع تانى
مالك بدموع الحمدلله يارب
عمر حضنه اسر رجع تاني يامالك
حور راحت اوضه عاديه
واسر راح العنايه المركزه
ساره راحت علي هيبق كويس
مالك يارب
ساره بهزار لا انا كده اغير من حبك لا اسر م
الك انتي متعرفيش اسر دا صديق عمري انا ومالك ومتربين سوا اسر دا اخويا مش صاحبي
ساره بابتسامة ربنا يخليكم لبعض
مالك تعالي يلا عشان اروحك
ساره روحت البيت اتلقت ادم وقاف مستنيها
ادم مالسه بدري
ساره والله كان عندي عمليه كان لازم اكون موجوده
ادم بزعيق انتي عارفه الساعه كام احنا الفجر يهانم يامحترمه
نور خرجت علي صوت زعيق ادم اتلقت ساره بتعيط
ساره والله العظيم يا ادم ادكتور اسر عمل حادثه وكنا معاه في العمليات
نور خلاص يا ادم حصلل خير وبعدين غصب عنها
ادم بغضب ملكيش دعوه انتي تبقي مين عشان تدخلي بنا ها يريت تلتزمي حدودك
نور بدموع فعلاً أنت عندك حق حقق عليا وسبته ودخلت ساره بصت لي ادم بلوم لي كده
ادم حس انه غلط نفخ بضيق وسبها وخرج
ساره خبطت علي نور دخلت اتلقت نور بتعيط
ساره راحت عليها خديتها في حضنها حقق عليا انا
نور بعياط مش هينسه يا ساره انا والله بحبه وعمري ما حبيبت حد قده انا من بعد ماما وانا مليش حد حت بابا مش سال فيا يارب خدني والله العظيم تعبت
صعبت علي ساره اووي وقعدت تعيط علي عيطها
نور انا همشي
ساره لا مش هسيبك تمشي
نور عشان خاطري سبيني امشي
ساره ابدا انتي معندكيش حد تروحي عنده
نور عندي وحده صحبتي قاعده لوحدها هقعد معاها بس متقوليش لي ادم علي مكاني
ساره حاضر بس خدي رقمي ابقي طمنيني عليكي وخدي الفلوس دي خاليها معاكي
نور بدموع انتي بجد احسن من اخت ليا يلا هلحق امشي قبل ماا ادم يرجع اشوف وشك بخير ومشيت
عمر روح البيت اتلقه ليان صحيت
ليان كنت فين
عمر بتعب اسر عمل حادثه وكنت في المستشفي
ليان وهو عامل ايه دلوقتي
عمر تمام
ليان قربت منه بدلع خوفت لما صحيت مالقيتكش جنبي
عمر مقدرش يقوام دلعها وبسها بشوق وشلها وراح بيها علي السرير ونسبهم لوحدهم
حور فاقت اسر فين اسر
اسراء اهدي اسر في الاوضه اللي جنبك
حور انا عوزه اشوفو
اسراء مش هينفع تقومي انتي لسه تعبانه
حور بأسرار انا هشوفو يعنى هشوفو
اسراء تمام بس هما شويه صغيرين وممرضه هتسندك لحد الاوضه
حور تمام
حور راحت عند اسر اتلقت الاجهزه حوليه
حور بدموع اسر يلا قوم بقا انا مش واخده عليك وانت ساكت كده طب مش انت كنت عايز تعرف انا موافقه ولا لا انا موافقه انا اساسا بحبك اكتر من نفسي قوم عشان خاطري اسر بتعب طلعتي وقعه عليا بق
حور بفرحه اسر انت كويس
اسر بتعب آه انتي كويسه
حور امم
اسر مش باين عليكي انك كويسه وشك دبلان
اسر يعني لازم اتخرشب كده عشان اسمع منك كلمه بحبك قطع كلمهم دخول مالك
مالك بفرحه اسر عامل ايه
اسر الحمدلله قاعد علي قلبك
مالك بحب يارب دايما انا كنت هموت عليك
مالك حور اي الي جابك هنا انتي لسه تعبانه
حور لسه هترد اغم عليها
اسر بخضه حور هي ملها
مالك شلها متخفش هي بس تعبانه ومحتاجه ترتاح
اسر هز راسه بخوف تمام ابق طمني عليها
ادم روح البيت وهو ناوي يعتذر لي نور
ادم خبط عليها ملقيش حد بيرد
ادم خاف عليها فتح الباب متلقاش حد في الاوضه
ساره جات من ورا متتعبش نفسك نور مشيت
ادم حس ان الدنيا بتلف بيها مشيت ازي
ساره زي النااس مشيت وبتقولك شكرا على كل حاجه عملتها معها وبتقولك هي بتموت فيك
ادم حس انه رجع خسرها لي المره التانيه
ادم راحت فين
ساره مش عارفه
ادم مرنتيش عليا ليه
ساره بسخريه ارن عليك بعد لما اهنتها وسبته و دخلت الاوضه
ادم كنت غبي لما سبتك تضيعي مني مره مش هسيبك تضيعي مني تاني
تاني يوم
ليان صحيت لقيت نفسها في حضن عمر
قعدت تبصله بحب
عمر هتقعدي تبصيلي كتير
ليان بكسوف احم قوم يلا عشان تفطر وجت تقوم اتلقت نفسها تحت وعمر فوقيها
عمر بسها من شفيفها جهزي نفسك عشان هتيجي معايا المستشفى
ليان بستغرب لي
عمر هتعرفي دلوقتي
ليان حاضر
عمر كلم حد في التلفون كل حاجه جهزا
مجهول كله تمام
عمر رن علي اسراء
عمر عوزك تيجي المستشفى
اسراء لي
عمر عشان هعلن عن جوزنا
اسراء بفرحه مسافه السكه واكون هناك
↚
اسراء وصلت المستشفى وهي فرحانه
ومالك وقاف مستني عمر ومجمع المستشفى كلها
عمر وصل هو وليان ولاكل مستغرب عمر مجمعهم ليه
مالك اسر خرجت لي
اسر اسندني الاول
مالك سنده
عمر مسك الميك طبعاً الكل مستغرب أنا مجمعكم لي انا حابب اعلآ عن جوازي من الدكتور اسراء
الكل اتصدم
وليان سابت ايدو بي دموع
عمر رجع مسك ايديها جامد ومرديش يسبها
اسراء وقفه هتموت من الفرحه
عمر كمل انا حابب تشوفو أنا اتجوزت اسراء ازاي ولي
وغمز لي مالك
مالك شغل فديو وهي اسراء بتحط لاعمر حاجه في العصير وهي بتدخلو اوضه الفندق
الكل اتصدم واولهم اسراء وشغل فديو وهما الستات بتعترف علي اسراء انها الي بعتتهم عشان يضربو ليان
ليان وقفه هتموت من العياط
عمر راح قدام اسراء مش كان حلمك اعلآ عن جوزنا دلوقتي هعلآ عن طلاقنا انتي طلق بي التلاته
اسراء بجنون لا ياعمر مستحيل انت ليا لوحدي ومش هتكون لغيري
دخل الظابط انتي مطلوب القبض عليكي بتهمت الشروع في قتل
اسراء مستحيل وخديت مشرط من علي التربيزه
عمر بخوف اسراء اوعي تعمليها
اسراء بجنون راحت قطعه شرينها
ليان صوتت بي انهيار
مالك قاس النبض هز راسه بحزن
عمر غمض عينه بحزن غبيه ماتت كفره
ليان قعدت تعيط لغايه لما وقعت في حضن عمر مغمي عليها
بعد مرور شهر
مالك اتقدم لي ساره وفرحهم كمان اسبوع واسر اتخبط لي حور وفرحه مع مالك وادم بيدور علي نور وندمان انه ضيعها تانى جه يوم الفرح
ساره وي حور في الكوفير وليان معهم
ليان حضنت ساره بدموع اي القمر دا كله
ساره بفرحه بجد يا لي لي شكلي حلو
ليان بجد ياقلبي
حور بهزر والله ياست ليان وانا ماليش حضن
ليان بفرحه احسن حضن لا احسن حور في الدنيا
العرسان وصلو
مالك دخل على ساره
مالك بي انبهار يخربيت كدا اي القمر الي انا شيفه قدامي دا ساره حبيبي يالوكه
مالك خدها ونزل
اسر دخل على حور
اسر بسم الله ماشاء الله اي الجمال ده
حور بكسوف شكرا
اسر غمز لا انهارده مش وقت كسوف خالص
حور وشها احمر
اسر بضحك خلاص اهدي وخدها ونزلوا
دخلو القاعه بي طلتهم المميزه والكل كان فرحان بيهم
ادم بيبص يتلقي نور دخله بي فستان احمر يجنن وفرده شعرها وحطه روج احمر كانت طلعه مزه من الاخر
ادم راح عندها وهو مش مصدق انها قدامه
ادم بفرحه كانتي فين انا دورت عليكي في كل حته
نور بابتسامه كان لازم ابعد
ادم بس خلاص كفايه بعد لغايه كده انا تعبت
نور يعني ايه
ادم يعني هتجوزك
نور بصدمه بجد
ادم آه بجد انا بموت فيكي
نور حضنته وعيونها دمعت
نور انت العالم بتاعي متبعدش عني تاني
ادم حضنها بحب تعالي نرقص
الكل بيرقص
مالك طلبتك من ربنا ونولتك ربنا يخليكي ليا ياقلبي
ساره بفرحه ربنا يخليك ليا يعوضي الجميل💋
اسر أنا بحبك من ساعت ما شوفتك
حور ربنا يديمك في حياتي ي كل حياتي🌺
ليان قربت من عمر وهمست جنب ودنه أنا حامل
عمر مابقاش مصدق من كتر الفرحه وشلها ولف بيها بحبك ياجمل واحن وحده في الدنيا
ليان بفرحه بموت فيك يا دكتور قلبي ❤
تمت