رواية اصداء الطفولة رامي وملك كاملة جميع الفصول بقلم لوجي احمد

رواية اصداء الطفولة رامي وملك كاملة جميع الفصول بقلم لوجي احمد

رواية اصداء الطفولة رامي وملك كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة لوجي احمد رواية اصداء الطفولة رامي وملك كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية اصداء الطفولة رامي وملك كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية اصداء الطفولة رامي وملك كاملة جميع الفصول

رواية اصداء الطفولة رامي وملك بقلم لوجي احمد

رواية اصداء الطفولة رامي وملك كاملة جميع الفصول

اغ*تصابتها انت مجنون دي دخلتها الليله علي اخوك

قاسم..وايه يعني طالما مجاش بالذوق تستاهل كل الا يجراله

عبدالله .دا جنان الا انت عملته وهي تعرف انك انت إلا عملت كدا

قاسم بضحكه عاليه ..لا طبعا متعرفش أن انا الا عملت فيها كده

ماهي عمياء ومش بتشوف

عبدالله . بعصبية انت مجنون ياقاسم دي بنت عمك وفرحها الليله ازي تعمل فيها كدا مش خايفه تقول هناك في البيت

قاسم..هتقول ازي وهي متعرفش أن انا مكنش حد في الأوضه وكان الكل مشغول بتحضير الفرح عليها

لقيتها قاعده علي السرير فضلت تقول مين مين لحد ماكتمت صوتها وعملت الا انا عايزه وخرجت وسبتها وجيت هنا علي طول

عبدالله ..يعني دلوقتي هنرجع البيت نلاقي مصيبه في البيت يانهار اسود وانت واقف تتكلم كدا بدون مبلاه يا برودك ياخي

قاسم..في ايه ياعبدالله انا غلطان اني بحكيلك

عبدالله . انت مش فاهم انت دي مرات اخوك

قاسم.لسه مبقتش مراته

عبدالله .فرحها بليل يعني حتي لو المسكينه دي سكتت اخوك مش هيسكت يق*تلها

قاسم.رامي عاقل مش هتوصل للق*تل

عبدالله ..متخدش الموضوع بالبساطة دي دي مصيبه ولازم تنحل د قبل المعازيم وقبل الليل مايجي

قاسم وهو يفتح باب عربيته انا هرجع الفيلا علشان اشوف ايه الاحصل

وساق بسرعه البرق وفضل طول الطريق

يقول .تستاهلي ياملك كل الا جرالك علشان توافقي باخويا وانا لا

وفصل يراجع في الذكريات

في الفيلا

العمه.هيام .

يامرجانه اطلعي صحي ملك علشان تجهز للفرح بتاعها

مرجانه الشغاله. .اومرك ياهيام هانم

وطلعت مرجانه

رامي ..هي ملك لسه نايمه ياعمتي لحد دلوقتي

هيام.مش عروسه بقا يارامي لازم تنام

رامي ..انا هطلع اصحها علشان تلحق تجهز للفرح لسان انا حاجز تذاكر الطيران

علي صرخه مرجانه الحقوني الحقوني

علي طلوع رامي في ايه في ايه وفتح الباب علي ملك

وجد

في الوقت دا كان قاسم بيركن في الجنينه

؟؟؟؟؟؟

يتبع…
بتحسس علي جسمي صحيت من النوم علي كدا ايد ماشيه علي ج*سمي

قولت مين محدش رد ملحقتش حتي اصرخ حط حاجه علي بوقي

 كان بيشدني و يبو”سني بعنف وغضب..

سحبني من السرير بقسو”ه و شده وعنف

علي الارض وربطني واغ*تضبني ياعمتي

العمه .هيام . بصدمه وهي تلطم علي وجهها مين بس الا عمل كدا

ملك..معرفش انا مش بشوف لو كنت بشوف كنت عرفت

هيام….اهدي ياملك متقوليش كدا انتي فرحك كمان ساعه رامي بره اسكتي

ملك بدموع ..بس دا الاحصل انا مبقتش بنت

هيام ..اهدي بس لما نشوف هنتصرف ازي ونشوف مين الكلب دا

ملك .انتي هنقولي لرامي ياعمتي

هيام..مش عارفه ياملك هو واقف بره عامل زي المجنون مرجانه لما دخلت عليكي صرخت

كلنا طلعنا علي الصوت

وهو كان عايز يدخل بس انا قلت له استنى يا رامي لما ادخل انا الاول اشوف في ايه وبعدين انت ادخل

انا خفت تكوني واقعه ولا حاجه وانت خارجه من الحمام يدخل يلاقيك في المنظر ده

ملك.بدموع…امال لو عرف الا حصل ياعمتي

ما لحقتش ترد على ملك

 رامي بيخبط على الباب ويقول طمنوني يا جماعه في ايه انا واقف هنا على نار ملك يا ملك انت كويسه

ملك وبعدين يا عمتي هنعمل ايه

هيام…. انا هاتصرف ما تخافيش ورجعنا هتدخل معك تساعدك وتغيري هدومك دي وتقعدي في السرير ما تتحركيش خالص لما نشوف مين الكلب اللي عمل كده

ملك..حاضر

هيام طلعت بره الاوضه بتاعه ملك اول لما رامي شافها طالعه كان عايز يدخل لملك بس هيام منعته

 وقالت له اهدا بس وانا هافهمك

 رامي في ايه انا عايزه ادخل اطمن على ملك ايه اللي حصل

 هيام استنى بس يا رامي وندت على مرجانه الشغاله وقالت لها ادخلي ساعدي ملك هانم تاخذ شاور

مرجانه ..حاضر ودخلت فعلا

وهيام قالتها اقفلي وراكي كويس

من طريقه هيام قال لها هو سر ولا ايه يا عمتي ما تقولي ملك مالها

هيام… ما فيش يا ابني حاجه دي عروسه وانت عارف طبعا ان فال وحش ان العريس يدخل يشوف العروسه قبل كتب الكتاب

 رامي يعني ملك ما لها يا عمتي

 هيام بصتناع الهدوء ما ملهاش يا رامي كانت خارجه من الحمام خبطت في الباب وقعت

 رامي باستغراب امال انت بتقولي لمرجانه ساعدها في الشور ليه

هيام..يارامي اهدي وروح شوف المعازيم ملك تمام مفهاش حاجه

رامي ..انا عايز اطمن عليها

هيام..قولتلك هي كويسه اسمع الكلام وانزل يلا متضيعش الوقت

وفعلا رامي نزل علي الجنينه وكان قاسم طلع علي السلم

قاسم..يتصنع

ازيك ياعمتي في حاجه ولا ايه

هيام . من بس بس عايز منك خدمه

قاسم..امري بس حاسس ان فيه حاجه

هيام …مش وقته انا عايزاك تراجع الكاميرات بتاعت الفيلا ونشوف مين غريب دخل النهارده هنا تمام

قاسم بصدمه..في حاجه حصلت اكيد زي ماانا قولت

هيام..ايوه ياقاسم مصيبه بس بعدين تعرف راجع الكاميرات وتعالي من غير مااخوك رامي يعرف ولا ياخد باله

في الوقت ده قاسم اتاكد ان هم عرفوا اللي حصل بس مخبيين على رامي وطبعا قاسم كان ناسي موضوع الكاميرات وهيام اللي فكرته به

بص لهيام وقال لها ما تقلقيش يا عمتي اعتبر الموضوع خلص هاراجع الكاميرات واجي لك على طول

قاسم نزل جري على على غرفه المراقبه وراجع الكاميرات

 واتضح من الكاميرات أن قاسم هو اللي دخل الغرفه عند ملك اخذ الشريط بتاع المراقبه في الساعه دي واعطل كل الكاميرات يعني لو كان في دليل يثبت ان قاسم هو اللي اغ*تصب ملك

كده هيام سعادته ان هو ياخذ الدليل وياخذ باله من الكاميرات اللي كانت بتصور

وكدا قاسم اخفي كل الدلائل الا تثبت أنه اغتصب ملك وكان طالع عنده عمته قابل الشغاله خارجه من اوضه ملك

وقف الشغاله وسالها وقال لها في ايه يا مرجانه

مرجانه بتهتها وهي خايفه تقول علشان خاطر هيام قالت لها ما تقوليش حاجه وخائفه من قاسم علشان قاسم ممكن يتنرفز ويتعصب عليها

قبل ما تجاوب فعلا قاسم اتعصب عليها وقال لها ما تقولي في ايه

مرجانه

بتهتها قالت له ما اعرفش انا دخلت على الست ملك لقيت الارض فيها د*م ولقيت فاقده الوعي وهدومها متقطعه وفي اثار ضرب او اغ*تصاب الله اعلم على جسمها

 بس والنبي يا قاسم به ما تقولش ان انا قلت لك حاجه عشان خاطر الست هيام انا ممكن عيشي يتقطع فيها ورقبتي كمان تطير

قاسم هز راسه وقال لها ما تخافيش مش هاقول حاجه ولا انت تقولي حاجه انزلي

فعلا مرجانه نزلت جري على المطبخ

 قاسم في الوقت ده وافكر ثواني مع نفسه وقال طالما عمتي مخبيه كده ومكتمه على الموضوع يبقى رامي ما اعرفش وطالما رامي في الجنينه بيحضر للفرح يبقى برده ما اعرفش

 يبقى كل اللي انا عملته كده هيروح على الارض لو رامي اتجوز ملك

لسه بيفكر بيني وبين نفسه سماع زراغيط في كل مكان وبيقولوا الماذون جه

رامي نزل لمرجانه المطبخ وقالها

شوفي بقا اللي انت قلتيه لي فوق ده تروحي تقولي لرامي

مرجانه لا طبعا يا بيه لا طبعا انا رقبت تطير فيها

قاسم.. اسمعي يابنت الكلام واللي اقوله لك تنفذيه ما هو انت لو ما رحتيش قلت لرامي رقبتك هاطير فيها برده مني انا

مرجانه لا يا بيه والنبي حرام عليك حرام افضح ستي ملك ستي ملك غلبانه

قاسم بدهاء انت كده مش هتفضحيها يا مرجانه ممكن يكون رامي اللي عمل فيها كده عشان يتهرب من الجوازه اه والله اعلم مين احنا لازم نعمل كده علشان اللي عمل في الست هانم كده نعرفه لو انت بتحبيها لازم تساعديها

مرجانه .يعني كدا هساعدها يابيه

قاسم..طبعا انزلي يلا

ومرجان اخذت نفسها وراحت لرامي الاوضه بتاعته وخبطت عليه ودخلت وكانت لسه هتتكلم ملك كان صوتها عالي في البيت كله وهي بتقول يا عمتي يا عمتي تعالي انا افتكرت حاجه انا عرفت مين اللي عمل كده في الوقت ده رامي ما استناش يسمع مرجانه رامي يجري على اوضه ملك وراه هيام عمته وراه قاسم كرامي طبعا حاطط برفان عشان عريس. اول لما رامي دخل الاوضه ملك صرخت وقالت عمتي عمتي هو ده هي دي نفس الريحه اللي انا شميتها ……….وحدثت المفاجاه
هو دا الا اغ*تصبني ياعمتي هو والله ريحته دي الا انا شمتها

هيام انتي مجنونه يا ملك ده رامي خطيبك يا حبيبتي ده ساعه واحده وهيبقى جوزك

ملك بتوتر وهي تشيل أيدها من على رامي بس هي دي الريحه انا شمتها هي عمتي

رامي بغضب هو ايه اللي حصل ما حد يفهمني ومين اللي اغتصبك يا ملك انت مش قلت لي يا عمتي انها وقعت وقعه عاديه وما محدش جاي يامها

هيام

اهده بس يا رمي واحنا هنفهمك كل حاجه

 ملك كانت قاعده هنا في امان الله وبتقول لي

يا عمتي فجاه حد دخل عليها اهو وعمل اللي عمله فيها يا ابني يعني هي ما لهاش ذنب وهي ما شافتش حاجه

 ملك بدموع بس دي نفس الريحه يا عمتي وانا اول مره اشمها النهارده ودلوقتي تاني

 رامي بحنان ومسك ملك جامد من ذراعها ايه اللي حصل يا ملك احكي لي قولي لي ايه اللي حصل

ملك بدموع..

معرفش قولتلك يارامي حد استغل اني عاميه ومش بشوف ودخل اتهجم عليا

رامي وهو بحدفها علي السرير بشده

وانتي جايه تقولي لي الكلام ده فاكراني عيل هتضحكي علي يا ملك ولا عشان باحبك وخدك على عيبك اللي انت ما بتشوفيش مين اللي ضحك عليك ومين اللي عمل فيك كده يا ملك انطقي

هيام..اهدي يارامي مش كده واطي صوتك وهي تحاول ان تسيطر على الوضع

رامي .. وكمان بتلبسيها لي يا ملك وتقولي الريحه نفس الا شمتيها النهارده

الريحه البرفان ده انا اول مره احط منه دلوقتي يعني مفيش حد في القصر كله بيحط منه يا ملك غيري انا

معني كده ان انا اللي اغ*تصبتك يا ملك

ملك..بدموع معرفش حاجه مش بشوف مش بشوف معرفش

كل دا وقاسم واقف منطقش ولا كلمه

الا لما الشغاله طلعت تقول

الضيوف وصلوا يا هانم والماذون كمان مستني تحت يا رامي بيه مستني حضرتك انت وملك هانم

قاسم دا كان أول كلام ليه قال انزلي انتي دلوقتي

الشغاله تحت امرك يابيه ونزلت

هيام.. اهدي يا رامي وكل حاجه هتتحل بلاش فضايح الناس تحت والماذون

رامي هي الهانم لسه شافت فضائح انا هاوريها الفضائح اللي على اصول

لما انزل اقول للناس كلها دلوقت ان عروستي اللي هتجوزها على سنه الله ورسوله جايه تقول لي دلوقت ان في واحد اغ*تصبها وانا المفروض استر عليها واتجوزها

ملك بدموع بلاش فضائح والله ما اعرف حاجه

هيام ..انت مجنون يارامي

رامي ..انا هوريكم الجنان الا علي حق

ونزل تحت للمعازيم

هيام.في الوقت دا يانهار اسود هيفضحني

وحصل حاله توتر رهيبه ما بين اللي رامي عايز يعمله ودموع ملك وتوتر هيام وكل ده وقاسم واقف في حاله هدوء حاد حاد

نطق قاسم وقال ما تخافيش يا عمتي ملك امراتي انا وانا اللي هاتجوز صح وانا اللي هاستر عليها

؟؟؟؟؟؟؟؟

كان رامي زي المجنون قال

يتبع…
بلاش فضايح الا انت هتعمله دا هيسوء سمعه العائله

رامي ..بغضب انا لسه عملت حاجه

الفضيحه دلوقت هتبقى على الملا قدام الجميع الناس اللي كانت جايه تحضر فرحنا وتبارك وتهني انا اعرفهم قد ايه ان انا اتجوزت واحده س*افله

قاسم بتعصب ملك مش س*افله وانت عارف كويس كده يا رامي بس ما حدش يعرف اللي حصل

 وكمان اعذرها هي مش بتشوفش وفكر لو ثواني في اللي انت هتعمله ده ما تنساش اسم شركتنا في السوق هيبقى عامل ازاي والمعازيم اللي تحت دول هيبقوا شكلنا قدامهم عاملين ازاي

نظر القاسم بغضب وقال له انت عايزني اتجوز ما لك بعد العصر ده انت بتفكر في الشركه وفي شكلكم عامل ازاي وعايزني اتجوز واحده خدعتني واحده معيوبه

قاسم وهو يضع يده على كتف اخوه لا يا رامي انا عايزك تهدا وتفكر وعلى الاقل خالص لو هتنسحب من الجوازه دي تنسحب بدون فضائح

رامي قصدك ايه يا قاسم وانا لو انسحبت مش هتبقى فضيحه مش هيقولوا العريس مشى وسباب عروسته

قاسم هتبقى اكبر فضيحه يا اخويا عندك حل

رامي ما عنديش حلول وموضوع ان انا اتجوزها ده اخر حلول الارض

قاسم ..تمام انا هتصرف

رامي ..اعمل الا تعمله انا ماشي وسايب المكان كله

بتعصب وغضب

نزل رامي فتح باب عربيته وركب وخرج من الفيلا بسرعه البرق متجه الى شقته اللي كان هيتجوز فيها ملك

وقاسم كان لسه واقف على السلم مش عارف هيبدا مع الناس ازاي

على صوت الماذون وهو بيقول يلا يا جماعه بقى عشان انا تاخرت عندي فرح ثاني

رد قاسم وقال ثواني يا عم الشيخ والعروسه هتبقى تحت دلوقت

اتجه قاسم الي غرفه ملك حاول أن يجمع في الكلام

وخبط عليها ودخل

هيام..عملت ايه ياقاسم طمني

قاسم..متقلقيش ياعمتي كل حاجه انحلت انا عمري ماهسيب ملك مهما يحصل وقرب من ملك و ضع يده علي كتفها

وقالها مبروك ياروحي 🙂

ملك .بصدمه ..يعني ايه افهم من كدا أن رامي اتخلي عني

قاسم . بعصبية..ماخلاص رامي مشي وقال مش عايز وقال مش هينفع يكمل مع واحده خاينه يبقا من دلوقتي تنسي رامي وفيه قاسم بس

ملك.بس انا مش خاينه .

قاسم ..بهدوء عارف ونظر اعمته هيام وقالها ساعدها يلا علشان ننزل للماءذون والناس

ملك لا طبعا مش موافقه

قاسم مقدمكيش حل غير انك توافقي يا الفضيحه ي توافقي ي ملك (ملك سكتت تفكر فعلا هتتفضح وهي ملهاش ذنب في حاجه ) انا بحبك ي ملك ومستعد اعمل عشانك اي حاجه ومستحيل اخليكي تتفضحي وافقي

ملك بصت فب الارض بحز”ن وفعلا وافقت ونزلو الإتنين للناس

واول ما شافوهم فضلو يتكلمو ويتهامسو ان ازاي رامي العريس وقاسم هو الي ماسك ايد ملك وفين رامي كانو مستغربين من الي بيحصل

المؤذون بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير

شالها وطلع بيها علي اوضه النوم

حطها علي السرير

ملك.بتوتر ناديلي عمتي هيام

قاسم…نعم عمتك ليه أن شاء الله النهارده دا يوم الدخله

وبدا بضع يده علي جسمها

ملك..وهي ترفض وتحاول أن تبعد .وتقول لا يارامي سبني

قاسم .بغضب رامي تاني انا قاسم مش رامي افهمي بقا وهو يضربها بالقلم علي وشها بشده لما فقدت وعها

قاسم قرب عليها مثل الحيوان وضع يده علي رجلها

وبدا في ,تخ*ليعها ملابسها ,بس الصدمه كانت

يتبع…
دي مراتي خدت حقي الشرعي منها مغ*تصبتهاش يعني
هيام..مش بالطريقه دي ياقاسم
قاسم..هو انتي هتعلمني تعامل مراتي ازي ياعمتي
هيام اسمع يا قاسم مش عشان اخوك ما رضاش يتجوزها وانت تجوزتها تعمل في البنت كده انت عارف كويس ملك وعارف تربيتها وعارف انها ما غلطتش والمذنب او اللي عمل فيها كده مسيره يوم نعرفه وياخذ جزاته
قاسم ببرود .. عمتي عمتي بعد اذنك ما تتدخليش بيني وبين ملك ملك امراتي يعني زي ما زعلتها هاعرف اراضيها وانسحب وساب
عمته

هيام بتكلم نفسها .. ياريتك ياملك مكنتيش اجوزتيه كان اهون ليكي الفضيحه ولا تتجوزي قاسم الله المستعان
كان قاسم طلع الأوضه عند ملك
كانت ملك قاعده على السرير وضامه رجليها وبتبكي وحزينه على معامله قاسم ليها
وعلى اللي حصل لها كله من البدايه ازاي احد يدخل يعمل فيها كده في قلب بيته وهي عشان مش بتشوف ما عرفتش هو مين بس نفسي ريحه البرفان بتاعه هو نفسه ريحه برفان رامي اللي كان خطيبها اللي المفروض كان هيتجوز ويتخلى عنها يوم الفرح وقاسم هو اللي يتجوزها وبرده قاسم هو اللي اغ*تصبها
قرب منها بهدوء بدا يحط يده على شعرها ويبص لها كده وبدا يهمس في اذنها ويقول لها
اشتكيت انتي لعمتك هيام مني
وفضل يمشي يده على شعر ملك بهدوء وملك وملك عمياء مش بتشوف حركت دماغها بالراحه كده بمعنى ايوه
رد بهدوء عليها وقال لها انت قلت لعمتك ايه واشتكت لها ازاي واحد يشتكي من جوزه حبيبه
ملك بصوت كل حزن انت جوزي فعلا بس مش حبيبي
الوقت ده قاسم تحول لمجنون ويديه اللي كانت ماشيه على شعرها بهدوء جذابتها من شعرها بشده لدرجه انها بدات في الصريخ لكن هو وضع يده الثانيه على بوقها
علشان صوتها ما يوصلش تحت وقال لها بصوت يشبه في فحيح الافاعي انا دلوقت جوزك يعني انت كلك على بعضك كده ملكي بتاعتي انا اخذت ايه انت من حبيبك سابك يوم فرحك ولو لا انا كانت فضحتك على لسان الناس بحالها
ملك وهي تحاول ان تفلت من يده
لكن قاسم فاضل ماسكها بشده وحاطط يده على بوقها وقال لها انت امراتي يعني اعمل فيك اللي انا عايزه
يعني عمتك مش هتنفعك ولا احد هينفعك

وانا ما باعملش حاجه حرام ولا عيب انا باخذ حقي الشرعي بالطريقه اللي تعجبني بس
وحدفها على السرير بشده ونق*ضي عليها مثل الح*يوان
وهي لا تملك شيء حتى الصريخ مش بيديها
طبعا ما حدش كان يعرف اللي حصل ده غير واحد اسمه عبد الله صاحب قاسم وقرامي قاعد في البار بيشرب عشان ينسى في نفس البار اللي عبد الله برده قاعد فيه يتقابلوا هناك وحصل ايه بقى
…..

يتبع…
حسيت بايدي ماشيه علي جسمي وبيقولي السرير عامل زي القبر ممنوع كلمه تخرج بره من بتحصل فيه لو عرفت انك اشتكيتي لعمتك حاجه تاني هحبسك في اوضه لوحدك
وسحب الغطاء ولفه علي جسمه العريان ودخل ياخد شور
كل دا وملك لسه مكانها على السرير بتبكي ومش عارفه تعمل ايه ولا ولا بقت فاهمه حاجه
كل شويه تلوم على رامي علشان في احتقان رامي هو اللي عمل فيها كده ضحك عليها وخالي بها وسببها لكن رامي مظلوم رامي ما عملش في حاجه اللي عمل فيها كده قاسم
علي صوت تليفونه قاسم بيرن
خرج قتسم من الحمام صدره ع*ريان ولف بشكير على جسمه
وسعره عباره عن قطرات ماء

نظر لملك وقال لها انت لسه قاعده مكانك قومي يلا خذي شاور واخذ تليفونه وطلع على البلكونه عشان يرد
دلوقتي ملك عاميه مش بتشوف محتاجه حد يساعدها
وغيرت اوضتها الاساسيه وحاليا في اوضه قاسم اللي بقى جوزها فمش عارفه اماكن كل حاجه
بدات تقووم من مكانها تحسس على الجدران عشان تحاول توصل للحمام ل
كن للاسف انصدمت في ترابيزه محطوطه في الاوضه وقعت الفازه من على الترابيزه
عاملت دجه عاليه في أنحاء الاوضه والقزاز مالي المكان
ملك صرخه صرخه وكانت خائفه وبتعيط وكانت ماشيه حافيه عن الارض كلها بقت قزاز ومش شايفه حاجه وقاسم في البلكونه وقافل باب البلكونه مش سامع حاجه كان معها تليفون
خافت تتحرك من مكانها وخائفه ترجع على السرير رجليها تتجرح قعدت مكانها ولميت رجليها وكانت حاسه بالم في رجليها وبدات تعيط بصوت مش مسموع عشان خايفه من قاسم
قاسم في البلكونه
بقولك هو انت استحلبت الجواز ياروح طنط
قاسم بضحكه

انتي بتقولي كده ازي ما انت عارفه اللي فيها وعارفه ان هو الموضوع كله جواز مصلحه تطلع بالقرشين وبعد كده الجوازه كلها هتخلص وافضل لك انت يا وحش
هايدي لا باقول لك ايه ما تعمليش بقى ان الفلوس هي الحاجه وتفضل لازق لي في البنت دي انجز يا حبيبي عشان انت عارف ان انا مجنونه بدل ورحمه ابويا وامي اعمل لك مولد
قاسم..اعملها ياروح قلب قاسم وشوفي انا هعمل فيكي ايه
هايدي يووه بقا ياقاسم
في الوقت اللي قاسم كان بيكلم فيه هايدي
هايدي دي اساسا هو متجوزه عرفي
كرامي جاء من بره بعربيته وبيركن في الجنينه وجايه مش شايف قدامهم من كثر العصبيه
هايدي اقفلي انت دلوقت الظاهر كده ان في حوار
سكه ودخل جوه الاوضه وجد ملك
قاعده في وسط الاوضه وازاز الفازه مال المكان
ورجلها بتنزف د*م وقاعده بتعيط
في الاول كان هيتعصب عليها بس لما شاف حاجه في الارض وفي وسط الحاجات اللي اتكسرت دي حاول ان هو يكون هادي مع ملك ويقومها من المكان ده بسرعه علشان ما تكشفش لعبته
قرب عليها بسرعه هي ما حستش غير بيد بتشيلها اتخضت

عصبيه ابعد عني سيبني انا با كرهك وهي بتعيط على اخرها انا انا حاسه بحاجه استني
ما كملتش كلامها قبل ماتكمل
شاله و فتح الحمام وحطها في البانيو
وفتح عليها المياه وحط جميع الشامبو هات الموجوده
ابعد عني أنا شامه حاجه
بس الريحه اللي هي كانت شمها ضاعت من كثر الشامبوهات اللي اتحطت فوقيها
وقال لها اجيب لك حاجه عشان اخفف لك الجرح
بس هو خرج علشان الحاجه اللي شافها واقعه في وسط الازاز ولسه بيحاول يداري بقيت جرمته من الحاجه ديت اللي هنعرف هي ايه لا رامي بيخبط على باب الاوضه وما صبرش لما قاسم يفتح الباب ودخل كان معه عمته هيام
🙂🙄

يتبع…
كان بيحاول يداري علي عملته الق*ذره لان ملك بدأت تشم رائحه البرفان تاني من جديد
بس هو وضع عليها جميع الشامبوهات علشان تفقد التعرف علي الريحه
اللي كانت اتكسرت في الاوضه دي كان جواها ازازه البرفان وقعت انكسرت والراحه بدات تملى المكان بس قاسم كان بيلم الازاز جري والازازه البرفان على دخول رامي وعمته هيام كان قاسم تخلص من بواقي الازاز ومن بواقي ازازه البرفان
قاسم بعصبيه انت ازاي حيوان انت تدخل علي اوضه النوم كده انا وامراتي وانت عمتي كمان معه بدل ما تصحي وتقول له كده عيب ولازم نستاذن قبل ما ندخل بتشجعيه على اللي بيعمله انت ما تعرفش رد فعلها هيبقى ايه يا رامي قسما بالله لو مفقتش اللي بتعمله هتبقى كلها ايام سوداه
رامي هو يصقف علي يده انت لسه عايش في الدور وبتكابر مصدق نفسك ولا ايه
هيام..كدا ياقاسم انت تعمل في بنت عمك كدا يرضي مين يعني

 

 

قاسم بحنان …في ايه يا عمتي انا عايزه افهم ايه اللي بيحصل بالضبط
رامي وهو يمسكه من كتفه
فيه ان عبد الله ف*ضحك وقال
كل حاجه وقال ان انت اللي عملت كده في ملك وجبت ازازه برفان نفسي ازازتي عشان ملك تفتكر ان انا اللي عملت فيها كده كل ده ليه عشان ما تخلينيش اتجوز ملك وعشان تتجوزها انت يا قاسم
قاسم بضحه عاليه وهو ماسك اعصابه وانت فاكر ان الكلام ده هيدخل علي تروح تطبخها انت وعبد الله سوا وتجيء هنا فكان هاصدقك والله لا بلعتها ولا صدقتها
رامي انت لسه بتقاوح انت لسه بتستمر في كذبك يا قاسم
قاسم
باقول لك ايه انا ما باكذبش ولا باستمر في كذب عبد الله قال كده اتصل لي به يجيء هنا يقول قدامي عشان اكدبه قدامكم انتم الاثنين
عشان لعبتك يا رامي تبان
رامي ..انت لسه مصدق نفسك ياقاسم انك مش مذنب
قاسم ..لا
عشان انا بحب ملك وتجوزتها عشان بنت عمي وما ينفعش اف*ضحها الدور والباقي عليك انت عملت عملتك وخلعت عشان البنت عاميه وغلبانه ضحكت عليها
رامي ..بطل بقا كدب ياقاسم
قاسم ….ولا علشان اتجوزتها رجعت حيلت في عينيك ثاني قسما بالله اق*تلك لو قربت تبص لها دلوقت بقى امراتي فاهم يعني

رامي ..انا هتصل لعبدالله ياعمتي علشان يجي يقول قدامك وقدامه
قاسم قاسم
ولحد مع عبد الله يجيء عشان نكشف لعبتك يا رامي ممكن تستنى بره انت وعمتي بعد اذنك يا عمتي علشان انا امراتي في الحمام وما ينفعش تطلع وفي شخص غريب في الاوضه هنا
رامي انا هاطلع بره بس عمتي هتستنى هنا مع ملك ما حدش عارف انت هتعمل فيها ايه
تدخلت هيام وقالت فعلا ايوه انا هاستنى مع ملك هنا
قاسم
ما ينفعش يا عمتي اللي انت بتقوليه ده ملك دي امراتي وانا عريس واكيد انت فاهماني كويس وملك مبسوطه معي وما مشتكتش من حاجه بعد اذنك استنونا بره
فعلا طلعت طالعه رامي بره يتصل على عبد الله يجي له هنا البيت لان رامي وعبد الله وهم قاعدين في الديسكو عبد الله اعترف لرامي ان اللي عمل كده في ملك قاسم وده اعتراف من
قاسم لعبد الله
اتصل بعبد الله عشان يجيء عشان كله يعرف انه قاسم هو المتهم
في الوقت ده ملك كانت في البانيو مش عارفه ولا شايفه حاجه ولا كانت سامعه حاجه من الموسيقى اللي كانت شغاله والشامبوهات الكثير اللي اتحطت فوقها عشان الريحه تروح بس هي شامه ريحه برده داخل قاسم عليها فتح عليها الميه فجاه صرخت
قاسم..ليه ياحيبتي بتصرخي انا حبيبك
ملك..ابعد عني. انا قولتلك انت مش حبيبي انت جوزي بس وطلقني
وهي تحاول أن تنهض من البانيو وهي تسند علي حروف البانيو
لكن قاسم زقها ثاني في البانيو
وقال لها ثاني بتعيدي الكلام ده ثاني وانت عارفه ان الكلام ده بيعصبني
ملك بوجع اه هي مش عارفه تقوم كل ما تحاول انها تقوم قاسم يزقها ثاني في الميه
ملك بدموع خرجني من هنا بقى ياقاسم

قاسم..وهو يشلها من البانيو علي الس*رير وهي ملابسها عباره عن ماء وترتعش من البرد
اسمعي يا ملك دلوقت انت هتغيري هدومك وتبقي زي الطفله المطيعه تسمعي الكلام اسمعي كلام جوزك حبيبي وتنامي ولو عمتك دخلت كلمتك او اي احد دخل كلمك تقولي ايه انا باحبك قاسم ومش هاسيبه فاهمه ولا مش فاهمه
ملك كانت لسه هتعترض وتقول لا بس ش*دها من شعرها بشده وقال لها فاهمه ولا افهمك بطريقتي
ملك..بدموع فاهمه
قاسم ..
كده احب طفلتي حبيبتي واعمل لها كل اللي هي عايزاه
وبدا يخ*لعلها ملابسها
ويقوم بتقبيلها في خدها ولبسها لبس تاني وفضل جمبها ماسك تليفوني
وهي خايفه منه وبتحاول تنام وبتبكي هي شمت الريحه متاكده ان هو الا عمل فيها كدا مش رامي ولكن مش عارفه تتكلم مع حد وتحكي ولا تقول خايفه منه
كان قسم في الوقت ده ماسك تليفونه وبيكلم هايدي سكرتيرته في الشغل وكمان امراته عرفي
بيقول لها اتصرفي عبد الله هيفضحني وكل حاجه هتبان
هايدي بعثت له وقالت له ما تقلقش انا هظبط كل حاجه
حط تليفونه وقرب لي ملك ويكلمها بهمس
ويقول لها انت عارفه ان انا باحبك قوي يا ملك باموت فيك انت بتاعتي انا من الاول
كنت هاق*تل رامي برده واتجوزك وانا اللي عملت فيك كده انا اللي اغ*تصبتك انت ما حدش غيري ياخذك
كان فاكرها نامت بس هي للاسف كانت مغمضه وصاحيه يعني هنا اتاكدت أن قاسم هو الا عمل فيها كدا بس مش نطقت ولا اتكلمت خوفا منه .

الوقت ده كان عبد الله وصل البيت عند قاسم ورامي
رامي بلهفه نورتي عبد الله انا عايزاك تفهم عمتي هيام انت قلت لي ايه عشان كل حاجه تبقى واضحه عشان قاسم بينكر
عبد الله سكت شويه كده وقال له افهمهم ايه يا رامي
رامي بعصبيه خبر ايه يا عبد الله اللي انت قلته لي بره قوله هنا ثاني
اقول ايه يا رامي برده مش فاهم احنا كنا بنتكلم بره على النادي وعلى الرياضه هتكلم هنا عن ايه
رامي الحاله غريبه جدا لكن بيحاول يسيطر على نفسه اللي انت حكيته لي على قاسم وعلى قزازه البرفان لما اغ*تصب ملك عشان يلبسها لي انا
عبدالله خلاص انا ضميري صحي وهقول علي الحقيقه
🥺🥺😥😥😥

يتبع…
عبدالله انا خلاص ضميري صحي
وهاقول على كل حاجه
رامي ايوه يا عبد الله قل يلا و سامعهم وسمع عمتي وسماع الكل من المسؤوله عن اللي حصل لملك
عبد الله بثبات شديد انت يا رامي المسؤول عن اللي حصل
قاسم بضحك بضحكه هزت ارجاء القصر
رامي ..انت مجنون ولا بتهزر انطق قول مين اللي عامل كده في ملك ببدل ما اق*تلك
عبدالله يعني اكدب عشان تسيبني ولا علشان تفضل البري في نظرهم
رامي ..نزل فوقه ضرب انت كداب
في الوقت ده هيام تدخلت وحاولت تبعد رامي عن عبد الله

كفايه يا رامي فضايح كفايه اللي حصل حصل وهي قالت من اول يوم ان انت اللي عملت فيها كده يا رامي كفايه يا رامي كفايه امشي يا عبد الله امشي يا عبد الله مش عايزه اشوفك ثاني
عبد الله وهو يمسح نقط د*م من على وشه بسبب الضرب
انا هامشي دلوقت يا طنط هيام لكن وربنا يا رامي لارد لك الضرب ده كله
وفعلا عبد الله خرج من الفيلا ورامي كان هيتجنن من اللي بيحصل وقاسم ساكت ما بينطقش ولا بيتكلم رامي فضل يبص لقاسم ويقول له ما فيش حاجه بتفضل مستخبيه العمر يا قاسم ولو كنت عرفت اتغير كلام عبد الله مش هتفضل طول العمر بتخبي بعملتك اوعدك انها تتكشف قريب قوي
قاسم بمنتهى البرود اديني مستني ابقى وريني
وهو ينزل من على السلم بتكبر
انت ليه يا رامي مش فاهم او مش عايز تفهم ان دلوقت ملك امراتي
رامي ..بالغش والكدب والتزوير
قاسم.. حتى لو انا طلقتها ما تجوزلكش الحل الوحيد اللي ينفع تتجوز فيها ملك انها تبقى ارمله يعني انا اموت
رامي وهو يهمس في ودان قاسم تصدق فكره علشان اخلص منك
ما تقلقش انت كده كده ميت
وخرج مندفع وتركه لكن اوقفه صوت ملك

وهي تنادي علي عمتها وتقول ..عمتي عمتي عمتي
او اي احد يرد كان قاسم اول واحد يرد عليها ايه يا امراتي يا حبيبتي
وطالعه جريء فوق ينزلها من على السلم وفي الوقت ده
برده رامي قرب على ملك وقال لها ملك انت كويسه رديت وقالت الحمد لله
بس صوتها كان مهزوز وخايفه وده كان واضح جدا عليها والكل كان ملاحظ كده
رامي.. وهو يحاول يضع يده على كتفها
القسم نزع يده بعنف من على ملك وقال له شيل ايدك دي امراتي ملك عمتي يا عمتي عمتها قربت عليها وقلت لها ايه يا حبيبه عمتك ما لك انا مخنوقه قوي يا عمتي انا عايزه امشي من هنا ا
تمشب تروحي فين يا ملك ده كان رد رامي
قاسم انت بترد ولا بتتكلم ليه
هيام
خلاص بقى خلاص اسكتوا ملك يا ملك احكي لي يا حبيبتي مالك
مالك بتاعتها وخائفه من قاسم
امشي من هنا وخلاص يا عمتي مخنوقه
قاسم..ليك حق والله ياحبيبتي تتخنقي تعالي احنا هنروح علي بيت الجبل نقضي يومين حلوين هناك
ملك..لا انا عايزه افضل مع عمتي
قاسم..لا ايه بس ياحبيبتي انا جوزك وجمبك
وما اديهاش فرصه تتكلم ولا ترد هو شالها على طول وما صدق انها طلبت انها تمشي من البيت
عشان الجو يحلل وينفذ خطته وشلها وطالعه على فوق عشان يلبسه ويغيروا ملابسه
رامي..
عمتي انت مربياني وعارفاني انا عمري ما اعمل اللي حصل ده
هيام..المشكله اني عارفه ومتاكده
رامي..طاب ازي تصدقي الكلام دا
هيام ..ياابني انت إلا اتخليته عنها كنا هنعمل ايه لولا قاسم كتب عليها يومها كانت هتبقى فضحتنا فضيحه قدام الناس
رامي …حبيتها وعشقتها يا عمتي من صغرها وهي بتاعتي وانت عارفه كده كويس

بس مقدرتش اتحمل وعارف اني غلطانه علشان سبت الفرصه لقاسم أن يجوزها ويتحكم فيها
لازم نشوف حل لقاسم علشان يطلقها
هيام .مفيش حل
رامي ..انا عندي فكره تعالي لما اقولها لكي لحد ماهما ينزلوا
هيام..استني لما ملك تنزل
رامي متقلقيش .ملك هتنادي عليكي مش معقول هتمشي من غير ماتودعك
وفعلا رامي اخذ عمته هيام عشان يقولها
ومكنش عامل في حسابه أن قاسم هياخد ملك ويمشوا من غير ما يقولوا
كان قسم وملك غيروا هدومهم وقاسم شال ملك ونزل علي تحت متجه للخارج
ملك..استني أودع عمتي
قسم ما وقفش ولا لابه طلب ملك

وقال لها ما انت ودعتها مره وانت لو مهمه عند عمتك كانت عمتك فضلت مستنياك هنا بس شوفي عمتك راحت تعمل ايه
واتجه الى العربيه وفتح باب العربيه وحطاه في العربيه عشان يطلعوا على بيت الجبل
وكانت ملك ساكته خالص ما بتتكلمش ولا بتنطق متوتره وحزينه وقاسم بيبص لها كل شويه وبيبص على توترها
وفجاءه العربيه وقفت في الطريق في حته مقطوعه
ملك بخده.. في ايه احنا حالا وصلنا
قاسم لا لسه ما وصلناش بس تقريبا كده في مشكله في العربيه هانزل اشوفها خليك مكانك ما تخافيش
هزت راسها بس كانت خايفه
قاسم نزل ما عملش حاجه في العربيه بس واقف حوالي ثواني باصدق ان الفرصه جاءت له عشان ينفذ خطته ويتخلص ويخلص من ملك ورجع ثاني فتح باب العربيه ونزل ملك بالراحه
ملك في ايه
قاسم في مشكله في الموتور والعجله
تعالي نشوف توصيله ثانيه توصل لنا المكان اللي احنا عايزينه وانا هابقى ابعث الميكانيكي او اي احد يشوف العربيه
وفضلت ملك ماسكه في يد قاسم وماشوا شويه بسافه بسيطه يعني والقاسم قال لي ملك اقف استني محفاظتي وقعت هاجيبها

سابت ملك يده ووقفت مكانها تستناه لما يرجع ثاني عشان راح يجيب محفظته هي كانت فاكره كده بس المشكله ان هو راجع للعربيه ثاني وشغاله وركبها وطار بسرعه البرق
وفضل يضحك وهو سائق واتصل على هايدي وقال لها حضري يلا الفستان الاسود عشان تحضر العزاء بتاع ملك هانم ملك امراتي وبدا يمثل ان هو بيعيط ويقول لي يا عيني يا مراتي
ضحكت هايدي وقالت مش تستنى لما نجيب الجثه وندفنها الاول
قاسم ده لما يبقى في جثه ده هي في مكان يا اما الاسود هياكلوها يا اما الديابه دا هي في وسط صحراء
هايدي بضحكه..انت قلبك قاسي اوي مبروك عليك الشركه ياقاسم بيه
قاسم…اخيرا الشركه بقت بتاعتي
يانهار اسود
🙂🙂🙂🙂

يتبع…
قاسم ..كدا ملك ماتت والشركه بقت بتاعتنا بس اهم شي لازم ندرس الموضوع كويس علشان رامي مش يشك فينا
هايدي ما تقلقش يا قاسم كل حاجه مدروسه انت هتنزل من العربيه زي ما احنا اتفقنا والعربيه هتتكسر شويه وتتقلب على جنب وتروح مزقوقه في الميه
يبقى انتم عملتوا حادثه
وقعته من العربيه او العربيه غرقت وانتي شويه خبطات وكسور وخلاص الموضوع هيتلم
قاسم ايوه هو ده اللي هيحصل
انا عايزك تيلغيهم وتقوليلهم لهم ان جالك اتصال على الشركه بيقول ان عربيه قاسم به عملت حادثه وقعت في الميه
هايدي ..امرك ياباشا
ووقفل الفون ونزل من العربيه في حته مقطوعه وزقها في المياه
خد اي توصيله توصله لشقته
في الوقت ده هايدي اتصلت على الفيلا عند هيام ورامي وقالت لهم ان قسم وملك عملوا حادثه

طبعا رامي تجنن انت بتقولي ايه انتي ازاي تقولي كده
ورامي كان عامل زي المجنون بالضبط
وبدا يهلوس بكلامه ويقول شفت يا عمتي شفت اللي حصل انا مش قلت لك ان كل ده ملعوب اخذها وخرج عشان يموتها انا مش هاسيبه والله ما انا سايبه لو ميت هاصحي من الموت اموته واتجه الى طريق البيت الجبل او حتى المكان الحادث عشان يتاكد
وخرج من الفيلا ركب عربيته
متجه الى بيت الجبل عشان حاسس ان ده ملعوب وان قاسم عمل حاجه في ملك
يا عيني على ملك وعلى اللي حصل لها قاسم سبها في وسط الصحراء وهي فضلت واقفه مكانها مش عارفه هتعمل ايه ما هي عاميه ما بتشوفش
فضلت
وقفه تقول يا قاسم قاسم وتصرخ وتنادي بصوت عالي وهي مش شايفه حاجه ولا تعرف حاجه

ولا مكان في ناس فاضلت تلف حواليها وتمشي شويه يمين وشويه شمال ومش شايفه حاجه
وتنادي تقول يا قاسم يا قاسم بدات تنهار من كثر العياط وقعدت على الارض وبدات تعيط
وتقول لي ياقاسم انا كنت عملت لك ايه لكل ده اغ*تصبتني وضربتني وانا سكته وما رضيتش اتكلم وداريت عليك كمان سبتني في وسط الصحراء ليه يا قاسم وبدات تعيط تعيط وتلطم على وشها وتعيط لما وصلت لحاله الانهيار وصلتها انها فقدت وعيها
كانت هايدي قابلت قاسم في الشقه وجرت عليه وحضنته وقالته حبيبي واحشتني اوي
قاسم .انتي كمان ياقلبي طمنيني عملت ايه
هايدي كل الا انت قولت عليه اتنفذ ودلوقتي تلاقيهم مستنين الجثه بس انت لازم تروح المستشفي علشان محدش يشك في حاجه
قاسم..اكيد هروح دلوقتي وانا متفق مع الدكتور الا هناك هيضبط الدنيا
وفعلا قاسم راح المستشفى وكان متفق مع دكتور هناك ان هو هيروح والدكتور هيعمل له شويه شاش وقطن يعني ويقولوا ان هو مكسور وتعبان وكده لكن الحادثه عشان ايه يضبط الليله وما حدش يشك فيها وده اللي حصل فعلا والدكتور وعمل كده
كل ده ورامي مش ساكت راح بيت الجبل وفضل يدور وفضل يدور في كل حته مش لاقي ملك
كدا قلبه وجعه واتاكد أن فيه حاجه غلط
اتصلت بيه عمته هيام وقالته أن هما لاقوا قاسم بس ملقوش اثر لملك
رامي انا هاطلع على قاسم على المستشفى دلوقت واكشف لعبته

هيام ممنوع احد يدخل له بيقولوا تعبان ملك راحت فين يا رامي هات لي ملك حتى لو ماتت هات لي جثه
رامي.متقلقيش ياعمتي هلاقيها والله والله ماانا ساكت غير لما الاقيها
طبعا عبد الله قرأ الخبر في الجرائد وقتها فهم كل حاجه وزعل علشان ملك هو مكنش فاكر ان
هيوصل لموت وكده بس لما اعرف ان قاسم وملك عملوا حادثه ومش لاقيين جثه الملك انما قاسم في المستشفى فهم ان ده كلته ملعوب فجاء لازم يقول على كل حاجه ويعترف بكل حاجه لرامي وللبوليس وكمان عبد الله كان مسجل لرامي لقاسم وهايدي اللي هم قالوه ليه
اتصل برامي الاول وقاله
علي الاحصل أنه هايدي جتله المكتب واتفقت معاه علي مبلغ مقابل أنه يقول إن رامي هو الااغ*تصب ملك
رامي .قالها قابلني علي المستشفي ياعبدالله احنا مش هنسكت لازم نعرف كل حاجه من قاسم
…..

يتبع…
قاسم كان عامل نفسه تعبان وكدا وحزين علي ملك

لكن رامي دخل عليه ونزل ضرب فيه وقاله انطق ملك فين انت تعمل كدا فيا والبنت عمك العاميه اللي ما بتشوفش اللي المفروض دلوقت هي امراتك انطق ملك فين يا قاسم انطق

قاسم وهو يحاول يدافع عن نفسه قلت لك ما اعرفش ما اعرفش عملت حادثه أنا وهي في الصحراء

وفوقت لقيت نفسي في المستشفى هنا ما اعرفش ملك فين

رامي بقى قال له ايه لا فكك من الشويتين دول عبد الله حكالي على كل حاجه ومتسجل لك انت وهايدي كل حاجه

قسم بتهتها عبد الله يقول اللي يقولوا المهم ان احنا ما عملتش حاجه ودي خطه من العيبك انت يا رامي

رامي طلع المسدس بتاعه اسمع يا قاسم انا مستبيع مش فارق معي حاجه ولا فارق معي شركه ولا فلوس ولا فيلا ولا عربيه عايز كل دول خدهم وانا هاكتب لك تنازل عنهم لكن انا عايز ملك

يا اما المسدس ده كل اللي هفرغه فيك ويبقى بالسلامه بقى

قاسم

سكت شويه ورد على رامي وقال له تمام انا موافق تتنزلي عن كل حاجه واقول لك ملك فين

رامي انت وما لك فين الاول وجهز الورق وانا هاجيء امضي عليه

قاسم قال

ى لرامي على المكان اللي ساب ملك فيه وطبعا رامي ما استناش حاجه ركب عربيته وجري على المكان يشوف ان كان هيلحق ملك ولا لا ده بقى لها 20 ساعه او يوم كامل مثلا

ذهب للمكان وفاضل يدور عليها لقاها بعد معاناه فاقده الوعي وباين عليها اثار التعب والارهاق حاول يفوق فيها بس ما فاقتش شالها على طول حطها في العربيه وطالع على المستشفى نفس المستشفى اللي قاسم فيها

وطبعا الدكتور بدا يشوفها يعلق لها محاليل ويديها علاج عشان تفوق ورامي طبعا ما كانش هادي وكان بيستحلف لو حصل اللي ملك حاجه لا يق*تل قاسم ومعه هايدي

الحمد لله ملك فاقت بعد معاناه بس فائقه منهاره بعد الاحصلها

رامي فضل يقرب منها ويحاول يطمئنها ويهديها بس ملك ما كانتش عارفه تهدا

ه واتفتحت في العياط وبدات تصرخ

فضلت تقول لرامي معلش يا رامي سامحني انا ظلمتك انا شكيت فيك الاول ان انت اللي عملت في كده عشان نفسي ريحه البرفان بتاعك لكن اللي اتضح اللي عمل في كده قاسم وهو اللي دمر حياتي عشان خاطر ايه عشان خاطر الشركه والفلوس وسابني في وسط الصحراء وكنت هاموت لولا انت اللي لحقتني ارجوك ارجوك تسامحني

رامي حاول يهديها ويقول لها ما تخافيش ويهدي وما فيش حاجه وكل حاجه هتتحل وكل حاجه هترجع زي الاول والك*لب ده هيطلقك واهدي فيه وانا هاعمل لك كل اللي انت عايزاه

على دخول عمتها هيام كانت هتتجنن عليها

من كتر القلق

دخلت جري تحضن في ملك وتقول لها حبيبتي الحمد لله ان انت لسه بخير وكويسه انا كنت هاتجنن عليك يا ملك

رامي ما تقلقيش يا عمتي هي كويسه بس خليك جنبها لما اخلص موضوع الك*لب اللي اسمه قاسم ده هو وهايدي انا هادفعهم الثمن غالي قوي

واتجه للغرفه اللي فيها قاسم كان طبعا قاسم ام السرير ما هي اللعبه خلصت بقى وكل عارف ان هو سليم وما فيش حادثه وكانت معه الحربايه اللي اسمها هايدي ومحضرين الورق اللي رامي وملك هيمضوا عليه عشان خاطر التنازل عن الشركه وعن الفلوس مقابل ان هو يطلق ملك

رامي قرب على قاسم وقال له

انا هتنزل لك عن كل حاجه انا وما لك بس عايزه افهم انت عملت كده كل ده ليه وعملت كده ازاي

قاسم سهله جدا يا رامي انت كنت عايز تتجوزها انت وتستوله على كل حاجه لكن لو انت كنت تجوزتها انا كنت هاطلع من مولد بلاحمص

بما اني ملك عاميه وما بتشوفش وان البيت كله كان مشغول في الفرح طبعا انا كنت موصي هيدي تجيب لي نفسي ازازه البرفان بتاعتك

علشان ملك مش هتشوفني بس هتشم الريحه وقمت حاطط منها ودخلت على ملك بدالك او كانك انت وعشان عارف ان انت كرامتك هتنقح عليك ومش هترضى تكتب عليها عشان انت يعني ما عملتش فيها حاجه قمت انا ايه متجوزها بدالك وضربت عصفورين بحجر واحد وبس

وبعد كده انت عارف كل حاجه وكل اللي حصل رامي يعني اغ*تصبتها وتجوزتها كمان بطريقه غير شرعيه وكنت بتحاول تقتلها عشان تستولى على فلوسها ياه انت شاطر قوي يا قاسم ده انت طلعت قاسي قوي وما حدش يعرف طلعت مجرم

قاسم باقول لك ايه يا رامي ما تضيعش وقتنا وامضي يلا تنازل عن الشركه رامي قبل مامتي طلق ملك الاول قاسم كل حاجه تحصل ورقه طلاقه اهي بالثلاثه بس امضي الاول

وفعلا رامي مضي تنازل وخد ورقه طلاق ملك

قاسم..شوفت بقا كل حاجه متظبطه ازي

رامي .. مش انا لوحدي والله اللي شفته يا قاسم ولا انا لوحدي اللي سمعت وفجاه داخله البوليس

مع صدمه قاسم بالبوليس رامي شد ورقه التنازل وقطعها في ثواني ماسك قاسم هايدي لان رامي كان بيسجل لهم قسم طبعا ما كانش مصدق اللي بيحصل وما الحقش حتى يعترض لان البوليس كان مهاجم المستشفى كلها واتاخذ هو هايدي بقى

وطبعا كل حاجه كانت متسجله صوت وصوره

واتسجن قاسم وهايدي علي ذمه القضيه

انا ملك أطلقت من قاسم وهتقضي العده بتاعتها وبعد كدا هتنحوز هي ورامي علشان بيحبوا بعض من الاول وهتسافر تعمل عمليه وتفتح كمان

حاجه رجعت على لوضعها الطبيعي وقاسم اخذ اجازاته هو وهايدي وملك ورامي وعمتها هيام عاشوا مع بعض في تبات ونبات ولحد هنا وتخلص الروايه بتاعتنا

تمت
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-