رواية صدام المشاعر بيننا كاملة جميع الفصول بقلم رقيه محمد
رواية صدام المشاعر بيننا كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة رقيه محمد رواية صدام المشاعر بيننا كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية صدام المشاعر بيننا كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية صدام المشاعر بيننا كاملة جميع الفصول
رواية صدام المشاعر بيننا كاملة جميع الفصول
واقفه بدموع ونا شايفه فرحه قدامي بيتم وكان كل شويه ينقل نظره عليا وعلي عروسته كنت بمثل ليهم السعاده بس انا ...محدش هيشاركني الشقه تاني
اه نسيت اعرفكم بيا انا سمر وده جوزي امه طيبه وبتحبني ونا انا مش بخلف هو متقبلش الوضع واجوز بنت خالتي يعني مش بنت خالته لا بنت خالتي انا
وقال انه هيقعد عندها 5 ايام وهيجي عندي يومين كتر خيره يشكر مامته محضرتش فرحه وكانت غضبانه عليه اما انا اصيله وبقف جمب جوزي طلعت علي المكان الي بيرقصوا فيه
احم احم طبعاً كلكوا متعرفوش انا مين وخدتوا بالكم اني فرحانلهم اويييي انا مراته ظهرت علامات الصدمه علي وشوشهم
اه وربنا اصلي مش بخلف وهو اتجوز عشان يخلف حقه يجماعه وامه غضبانه عليه
شد ايدي ..انزلي
مش هنزل انا عملتلك اي طيب ليه تختار بنت خاااالتي كانت خالتي بتبصلي بشفقه عكس ماما الي مراحتش اصلا
طلقني يا أحمد طلقني ونا همشي من حياتك طلقني ونا هبعد
بصلي بغضب
روحي يا سمر
بقلك طلقني نفس الماذون الي هيجوزكوا يطلقني
بصلي بغضب ومسكني من ايدي ورحنا للماذون الي قاعد في المكان المخصوص في القاعه
حصل الطلاق ياااه علي قلبي بس قبل ما امشي رحت سلمت علي العروسه اه بنت خالتي وانا ماشيه مسكتها من شعرها وقلت هتشوفي ايام وحشه اوي اصله مش مريح يلا باي يقطه
زقت ايدي وشتمت
والله مكنت هعمل كده بس هي قالتلي يا ارض بور طلعت الصاعق من شنطتي وكهربتها واغمي عليها بصيت عليهم بانتصار ونا شايفاه بيحاول يفوقها وكلهم اتلموا عليها اما انا خرجت جري جرييييت معرفش خرجت ازاي من القاعه مش شايفه قدامي كل الي فكراه نور العربيه وهو بيقرب صوت زعيق ..حاسبي يا انسه ااااه خبطه جامده وقعتني علي الأرض
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
فقت لقيت نفسي في اوضه بيضه وجمبي ممرضه بتحطلي حاجه في المحلول ببص علي شمالي لقيت ماما ومامته ومصطفي أخوه ده الي شاهد علي مرمطتي معاه كان كلهم قلقانين عليا
مكنتش قادره اتكلم
امه اسمها علياء :حقك عليا انا يبنتي حقك عليا
ااكلمت بوجع: وانتي زنبك اي بس يماما
امي ااكلمت:انا اسفه يبنتي انا مبقتش اكلم اختي
ليه بس يماما افففف وهي مالها بس انا عاوزه اروح انا بقيت كويسه انا هسافر معاك يمصطفي الصعيد عن جدي
بصلي مصطفي بصدمه: احلفي
يا جدع بس اما شهور العده تخلص وواقفل بقك يسطا
مصطفي كان اقرب ليا من اخوه تافهين زي بعض وحنين اوي كان بيجبلي كل حاجه
عدت فتره العده وعرفت ان مراته حامل سافرت مع مصطفى الصعيد اه والله زي مبجولكم اكده بدات اتعلم صعيدي معاه اصلا طليقي كان قريبي يبقي ابن عمي ف عيلته هي عيلتي كان عندنا بيت كبير كل افراد العيله مشتركه فيه بدات اتاقلم لحد ما جه اليوم الي شقلب كياني
الجد : بت يا سمر تعالي اهنيه بجولك بما ان فتره العده خلوصت ف ولدي مراد زين الرجاله اتقدم لك ونا وافجت ان شاء الله يكون عوضك في الدنيا
بصتله بصدمه ووقفت زعقت اصل برضو انا اتغصبت علي طليقي: نعم يا جدييي لا انتوا اكيد مخكم لسع بصوا يا رجاله انا محدش اهنيه هيغصبني علي حاجه انتوا غصبتوني علي محمد وطلع كيف لكن من النهاردة محدش ليه صالح بحياتي
جدي وقف وضربني بالقلم: ما عاش ولا اتخلق الي يعلي صوته علي محمد سليمان الي جلته من شوي هيتفنذ ورجلك فوق رقبتك انتي عاوزه تاخدي حد من برات العيله علي جثتي لاما مراد لاما ترجعي لمحمد لاما مصطفي او أحمد او سالم ومراد اتقدم وبيحبك هتاخديه مراد يعني هتاخدي مراد
مصطفي وقف قدامي وقال بحده : سمر جايه اهنيه معايا ونا هرجعها بيدي الي جبتها وزي يا جدي ما عاش الي يرفع صوته عليك ما عاش برضو يغصب سمر علس حاجه واصل هي حره في اختيارتها وبصلي وقال بزعيق
متعيطيش قومي يلا لمي خلقاتك وتعالي معايا
بصله جدي بصدمه مقدرش يتكلم من صدمته ف حفيده
اما انا جريت حطيت هدومي في شطنتي وطلعت معاه ركبت عربيته واتحركنا وقف قدام بيت طليقي وبيته برضو..محمد ينهار اسو*د دول غيروا لون البلكونه اه يا حربا*يه اما وريتك
بس بصتله بخوف وقلتله:
اي الي جبنا اهنيه
بصلي وضحك اتكلمي عادي احنا مش في الصعيد اتكلمي عادي..احنا جينا هنا عشان ده بيتك انا كتبتلك نصيبي في البيت باسمك ...
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
اتصدمت يعني اي اخو طليقي يكتبلي حقه في بيته هو واخوه باسمي
مصطفي: ده حقك عشان محشدش ييجي عليكي
بصتله بدموع: انا تعبت اوي انا عاوزه امشي ومش عايزه حاجه بالله عليك ابعدني عنهم
مصطفي : سمر تقبلي تتجوزيني
يلهوي علي الحلاوه هزيت راسي بالموافقة وشالني ولف بيا انا الفتره دي حبيته اوي وهو حبني ووقعنا احنا الاتنين كان حرفياً بيزغرط في الشارع فاخوه نزل وشافني في حضنه
اتكلم بحده: اي الي جاب البت الو**دي هنا وواقفه كده ليه
مصطفي بعصبية:البت دي هتبقي مراتي
حسيته اتصدم : هتتجوز مرات اخوك
طليقها يا محمد وبعدين ما انت اتجوزت بنت خالتها حد فتح بقه يلا يا حببتي
وقف قدام الباب : مش ف بيتي
أتكلمت ببرود: تقصد بيتي اه اصل مصطفي كتبلي نصيبه باسمي عن اذنك اه صح سلملي علي بنت خالتي
دخلت انا وهو عن مامته حضنتها اوييي عملت فرح صغير حضر فيه مامته ومامتي وقراييي وجدي وقرايبه من مامته كانت حفله لطيفة اوي كان لطيف
ابتسملي وقالي :انا بحبك عدي يومين وكنا اسعد الناس لحد ما عرفت اني حامل في الشهر التالت وجوزي ميعرفش
م ممصطفي انت بتحبني
بصلي بخضه وحضني
فيه ايه
مدتلي ايدي بورق تحاليل
بصلي بخوف انتي تعبانه
فتح التحاليل وبصلي بصدمه حاامل في الشهر التالت
اه يابنت ال***
انا مكنتش اعرف اسمعني الاول
ادخلي الاوضه واقفلي علي نفسك عشان مموتكيش
يا مصطف..
يلااااااا
دخلت جري اوضه الاطفال وفضلت فيها بعيط ونا سمعاه برا بيكسر الشقه لحد ما سمعت صوت عياطه خرجت جري عليه اول ما شفني اترمي في حضني
ليه كده ليهه يوم ما تحملي تحملي منه هو انا بحبك من زمان ليه كده ووقع مغمي عليه فضلت استوعب الي حصل حاولت افوقه لقيته سخن مولع جريت علي باب الشقه وعليت صوتي
محممممد الحق اخووووك يا محممممد
طلعت جري علي شقته وخبطت بخوف فتحلي
في اي
بسرعه اخوك مغمي عليه
ايييي جري بسرعة ناحيه شقتي لقي مامته قاعدة بتعيط جمبه عدي وقت ومصطفي فاق دخلت ف حضنه وقلت الف سلامه عليك خضتنؤ عليك ليه
الف سلاااامه عليك يا اخويا عن اذنك
ملحقش محمد يكمل الجمله
مصطفي: انتي طالق
بصيت ليه بصدمه محستش بحاجه غير دوامه سوده بتسحبني وبس......
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
مصطفي بعصبيه وحده: انتي طالق
محستش بحاجه تانيه غير ان فيه دوامه بتسحبني صحيت لقيت انا ف نفس الاوضه ومصطفي وامي قاعدين جمبي بصيت بتعب
ماما جريت عليا ومصطفي خرج برا وجه بالدكتور
مصطفي بقلق: حمد لله علي سلامتك علفكره محمد اما عرف لغي الفرح وجه اطمن عليكي بس انتي بقالك شهر في الغيبوبه
اتكلمت بصدمه : نعمممم يعني انا كنت في غيبوبه
ماما بعياط: حمد لله علي سلامتك يبنتي الحمد لله انو طلقك
فكرت ف فكره كده
ماما انا هسافر الصعيد بعد عدتي
بصلي مصطفي بصدمه
بس عاوزه اكشف الاول ماما بخوف: انتي تعبانه
معلش يماما
بعد أسبوع كنت ف شقتي فرحانه اني الحمدلله مش حامل
رجعت اوضتي تاني والي عرفته من ماما ان مصطفي كان بيجيلي كل يوم اممممم كلام جميل
سافرت معاه الصعيد بعد 3 اشهر عده وشهر بجهز لبسي الي عرفته ان مرات محمد حامل
مزعلتش والله لو كان خيراً ل بقي
المهم سافرت معاهم وكانت الاسامي كالتالي
احمد ،سعد ، حسن
اومال اي مراد وزين يا ربييييي
المهم حبوني اويي واعتبروني بنتهم مش قريبتهم
جدي نده عليا : تعالي يا بنتي
نعم يا جدي
اصبري لحد ما كل الي في الدار ييجوا
فعلا استنيت لحد ما كل الي موجودين جم وكان مصطفي فرحان بطريقه ابتسمت عليه وبصيت لجدي
ها يا جدي
مصطفي ولد عمك هيخطب سحر بنت خاله
لقيت اخوات سحر بيزغرطوا وبيحضنوها
لا ارادي عيني اتملت دموع
مبروك يا سحر يا حببتي
مبروك يا مصطفي
طلعت علي اوضتي ولميت هدومي مش هقدر امشي تاني يوم عشان ميلاحظوش حاجه بس والله حبيتوا اوي ممكن عشان الحلم ! بس خلاص هو هيخطب الي بيحبها استنيت تلات ايام كده
ونزلت بشنطتي علي السلم
جدي انا همشي بقي كفايه قعادي كده
بصلي بصدمه وكلهم قاموا وقفوا
مصطفي قرب : فيه حاجه متضيقاكي
لااا انا بس عايزه اروح الاسكندريه يومين وهروح المكتبة اشتري شويه كتب كده عشان معنديش هنا
جدي: مصطفي وسعد عندهم مكتبه كبيره في اوضه دي
بصيت عليها وقلت: معلش يا جدي سبني علي راحتي عن اذنك
بقلك في أي
يا مصطفي مفييش حاجه سبوني بس امشي
سحر :خلاص يا مصطفي متضايقهاش
بصيت لها بقرف
اصبري بس يسحر في حاجه يا بنتي انتي مكنتيش كده
مصطفي ابعد عني وسبوني علي راحتي
خدني مصطفي من ايدي وخرجنا من الدار
طيب قوليلي في حاجه حصلت
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
مصطفي: اصبري بس يسجر في حاجه يبنتي انتي مكنتيس كده
مصفي ابعد عني وسبوني علي راحتي
خدني مصطفي من ايدي وخرجنا من الدار
طيب قوليلي في حاجه حصلت في حاجه متضيقاكي
من غير ما حاجه تحصل انا كنت جايه معاك ودلوقتي انت هتخطب ف شكلي مش هيبقي لطيف وانت معاك خطيبتك الي مش بتضيقني وانا مش مرتاحه انا همشي مشيت يدوب خطوتين وشدني من ايدي بغضب
انتي هبله بت انتي اعقلي شويه في اي هو عايزه تطلقي فتطلقي عايزه تيجي معاايا ف تيجي معايا عايزه تمشي ف تمشي اييييي فيييي ايييي
بصتله بصدمه استوعب كلامه
بحده: دي حاجه تخصني مجتش قلتلك تعال وديني
مصطفي: اطلعي يا بنت الحلال فوق
مش هطلع والي عندك اعمله
مسكني بغضب ودخلني بالعافيه
سبببني مصطفي سبنييييي
اسكوووتي هو خلاص متجوز
بصتله بصدمه وضربته بالقلم مش انا تؤتؤ ده ايدي سحر زعقت وهو عيونه احمرت وضربني بالقلم
انت بتضربني وفي ثانيه كنت ماسكه فازه علي دماغه انا فكراه هيوطي يلهووييي دي جت في دماغه بس ما اتكسرتش اصل انا مش بيج ياسمين مثلاً ده نا غلبانه دماغه اتعورت وبتنزف جامد
الجد بعصبية: حاتو دكتور بسرعه
سحر قربت مني ومسكتني من شعري الي كان تحت الطرحه وشدته بقوتها وبقت تضربني بقوه
-اعااا ابعدي عني
قرب مصطفي بخوف وشالها من عليااا
حرفيا كان وشي كلو متخربش وشعري كلو باين وعضتني بنت العضا*ضه
اتكلمت بعياط: والله منا بايته فيهااا
الجد بعصبيه:ده انتيالي ضرباه
اتكلمت بعياط: انا مش هاجي تاني ...شهقه...دي ضربتني ومحدش فكر انه يشيلها عني ومسكت شنطتي وخرجت كان سعد بيعقم ل مصطفي الجرح
رجعت تاني
مصطفى ..انا .انا اسفه انا فكراك هتوطي بالله عليك سامحني
بصلي ولف وشه الناحيه التانيه
سمعت سحر ونا خارجه: كمان بتستقوي علي الرجاله مش كفايه انها أرض بور اه انا عرفت جوزها طلقها ليه اكيد مكنش طايقها
مش عارفة روح بيج ياسمين اشتغل ازاي ورجعت نطيت عليها ومسكت شعرها
انااا ارض بور يا عر*ه الع*رر انا هوريكي انا مين كانت اخواتها البنات بيشدوني من عليها ومصطفي جري عليا هو واحمد وسعد بيحاولوا يشيلوني من عليها معرفش اي الي حصل غير ان حد من اخواتها ضربوني بنفس الفازه الي ضربت بيها مصطفي بلف قبل ما يغمي عليا الصوره متشوشه
مصطفي بخوف: انتي سمعاني .ركزي معاياا ونادي باسمي بصوت عالي بعد كده محستش بنفسي
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
كانت الرؤيه متشوشه بالنسبه ليا لحد ما اغمي عليا
فتحت عيني بتعب لقيت الكل واقف حاليا بقلق لاحظت ان سحر واقفه في جنب بخوف
الجد: عامله اي دلوجتي يا بنتي
اتكلمت بتعب: انا عاوزة امشي
الجد:تمشي ازاي انتي تعبانه
اتكلمت بضحك: مصطفي انا وانت بقي دمنا واحد سبحان الله فعلاً داين تدان معداش خمس دقايق واتخبطت ب نفس الفازه
رفع وشو ووشو مليان دموع
في ايي
كنت خايف عليكي انتي أمانه معايا
اتكلمت بابتسامه: متخافش عليا انا كويسه انا بس عاوزه امشي وبس
مصطفي: متاكده
اه متاكده
سعد : جدي انا عاوز اطلب ايديها منك
بصتله ببلاهه: هتتجوز يسطا مبروك والله انهي واحدة
سعد : انتي
مصطفي: نعم! !
بصيت ليه بابتسامه
الجد : اي رأيك يا بنتي
اتكلمت بخبث : الي تشوفه يا جدي
والكل بدأ يبارك ومصطفي واقف بيستوعب اي الي بيحصل
مصطفي :يلا عشان اوصلك
لا انا هقعد هنا خلاص عشان انا وسعد هنتجوز قريب
بصلي سعد بسعاده : ياريت
بصلي مصطفي بغضب وقااام طلع فوق وكلهم راحوا اوضتهم
بدات اتعافي حبه حبه
لحد ما اتخطبت انا وسعوده قصدي سعد
سعد انا عاوزه شوكلاته وانت جاي
بصلي سعد بابتسامه: حاضررر عنيا
مصطفي: متجبش يا سعد انا هجبلها ونا جاي عشان هجيب لسحر والبنات فهجبلها بالمره
اتكلمت بعصبيه خفيفه: لااا عشان سعد عارف الشوكلت الي بحبها
اممم تمام عن اذنكوا
خرجوا كلهم برا الدار وبدأت اشغل دماغي كويس اوي
بقلك يا سما
سما دي المفروض ان هي بنت خالتي الوحيده
بت يا سما
اتكلمت سما بقلق
بصييي انا هقلك حاجه بس متزعليش
في ايه
مسكت موبايلها وفتحت ريكورد وبدأت تسمعني ريكورد بين مصطفي وسعد
بصدمه:احي*ه
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
سمعت الريكورد من سما والي كان فيه ك الآتي
مصطفي بعصبيه: سيبها يا سعد دي مش كويسه
سعد بغضب: اتكلم علي خطيبتي عدل ده اولا ثانياً انا مش هتجوزها انا متفق مع محمد اني اكسرها زي ما هي اهانته قدام الناس في فرحه وبعدين يا مان ده اخوك المفروض تاخد حقه
مصطفي بعصبيه: أبعد عنها عشان دي خط احمر محدش هيقربلها ولو حد فكر انه بس يقربلها هنسفه من علي وش الأرض
سعد : عمتا يحلو فرحنا خلاص قرب اوي تيك كير يا مصطفي
بصتلها بصدمة: ينهار مش فايت
سما بخوف: مصطفي باين انه بيحبك وخايف عليكي...
طب بصي انا هعمل اي وحكيت لها كل حاجه هتحصل
سعد جه وطلعلي فوق وخبط علي الأوضه
سعد: حبيبي خدي الشوكلاته اهي
اعااا شكراً اوي يا قمر انت
بصتله بخبث : يلا اطلع عشان هنام
تمام
طلع وسما خرجه من الحمام
سما بخوف:جاهزه
اتكلمت ونا حرفياً هموت من الخوف: يلا
طلعت سكينه وجرحت ايدي
اتكلمت بوجع: بسرعه نادي عليهم
خرجت بسرعه وانا اغمي عليا
سما بصويت: مصطفييي يا جدي الحقونيييي
مصطفي طلع بزعر: في اي
طلعوا لقوني واقعه ع الارض والدم حواليا
سحر بخوف: ينهار اسود يلا بسرعه جيبوا الدكتور
مصطفي بدموع: بسرعه يا سحر رني عليه
وفعلاً الدكتور جه وقال ان حد حاول يقتلها
طبعاً مصطفي شك في سعد
سعد بزعر: مش انا انا جيت لها ادتها ال حاجه الي طلباها وخرجت علطول
مصطفي بص لسحر
سحر: انا مطلعتلهاش والله حتي لو بكرها بس مش هقتلها
بص علي سما
مصطفي : اي الي حصل
سما بعياط: سعد خرج ف استنين دقيقتين ادخلها ف رحت جبت اندومي من اوضتي ودخلتلها لقيتها واقعه على الارض والدم حواليها ف نديت عليكوا
الجد بتعب:البت دي تعبت معانا كتير يا ولدي ودوها مصر أمان ليها يا مصطفي
مصطفي بسرعه: جدي انا عاوز اتجوزها
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
مصطفي بسرعه: جدي انا عاوز اتجوز سمر
الجد بصدمه: نعم
واكمل بعصبية:انت هتلعب ب بنات عمك يا ولد
سعد بعصبية: اي الكلام الماسخ ده
مصطفي : انا محبتش سحر انا حبيت سمر
سحر بعياط: مش مسمحاك علي كسره قلبي ده يا ولد عمي مش مسمحاك وخرجت جري
اما سعد خرج بغضب هو كمان
اما انا مقدرتش افتح عيني كنت تعبانه ومرهقه وعمله نفسي نايمة
بس فرحت اوي انا بحب مصطفي وهو بيحبني اي ال مشكله اننا منتجوزش!
بالعكس انا انفصلت وكانت تجربه فشله مش حرام ولا عيب اني اتجوز تاني الانفصال عمره ما كان نهايه العالم زي ما هو شاف هو شاف حياته انا كمان هشوف حياتي
لدات اعمل نفسي بفوق: اااا اه انا فين
مصطفي جري بلهفه: سمر انتي كويسه مين الي عمل فيكي كده
-مش فاكره غير ان سعد دخل الأوضه وخرجته وحسيت بسكين علي ايدي وووبس
مصطفي بحب: الف سلامه عليكي
الجد : مصطفي عايز يتجوزك
ببرود: مش موافقه
مصطفي: نعاااام
انا هرجع القاهرة ومش عايزة حد يعارضني كفايه اذي لحد هنا انا تعبت
مصطفي بحب : بس انا بحبك
اتكلمت بعصبيه: كفايه اهانه لحد كده هو كل حد يلعب بيا شويه فين الكرامه فين حقوق المرأة
سما بمرح: فين الشوكلاته الي كانت هنا
بصتلها وهي خرجت من الاوضه جري
انا همشي ياريت محدش يحاول بس يكلمني
وفعلاً خدت بعضي ومشيت
ماما بحزن:انتي جيتي
في اي يماما هو انا كنت مهاجره
باستغراب: اي ده انتي مش ف بيت جوزك ليه
ماما انتي سخنه انا اتطلقت
محمد ردك تاني يسمر
منكده عليكوا ؟
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
محمد ردك ليه يا سمر
نعااام انتوا اتهبلتوا ولا ايه
اللوووو مصطفي تعال بسرعه
فيه اي
اخوك ردني ليه
نعمم يعني ايييي هو اتهبل
ده انا هطلع عينه انا رايحاله
اصبر
مكملش لاني قفلت في وشه
وروحت عديت علي امه وزعقت
ابنك اتهبل يطنط يعنيييي اي يردني
هو ومراته نزلو علي صوتي
بنت خالتي: يحببتي وحشتيني
بس يا و***
حماتي ضحكت
اتجوزت عليااا ياااا محمد وقلناااا ماشي بتردنييي ليه
اكلمت: ومسألتيش نفسك جوزك اتجوز عليكي لييه اكيد نقصه حاجه
اه يا حببتي اكيد ناقصه حاجه ناقصه ربايه
بصتلي حماتي بصدمه
بخفوت: انا اسفه
فضلت ازعق لحد ما صوتي اتنبح
مصطفي دخل :وطييي صوتك
لاااا شرفت انت كمان بقولك اييي خلي اخوك يطلقني لاما وحيات ام*ك لاخلعه
مصطفي بغضب: اي الي عملته ده يمحمد
محمد بسخريه: ايي مراتي وردتها فيها حاجه
ااااه يا حبيبي فيها موتك وهوبا بنط عليه
لقيت مصطفي مسكني
سبنييي عليه يا مصطفي انا مش هضربه انا هعرفه غلطه بس
محمد بحده: متلمسش مراتي يا مصطفي
اتكلمت بثقه: لا يا عنيااا انا خطيبته
مصطفي بصلي بصدمه: اه انا خطيبته قصدي هي خطيبتي
محمد بصدمه: اي التخريف ده
انا هرفع عليك قضيه خلع
مسكني من طرحتي بشده : ده لو طلعتي
مصطفي مسك فيه وضربوا بعض بصيت بشر لنور بنت خالتي فهي رجعت بخوف وجت تجري
مسكتها ونزلت فيها ضرب
: انااا هوريكي يا ع*ره الع*رر اي ده شعرك ده ولا سلك مواعيييين احنا ازاي يبت متبرناش منك من زمان ده انتي تعر*ينااا انا هوريكي وفضلت اضرب فيها وحماتي تحوش بين ولادها لحد ما فكتهم ونا لسه بضربها وهي بتصوت مصطفي بيشدني: بس بقي انتي اما تشوفي اي نتايه تضربيها
سبني يا مصطفي بس
حماتي بصويت
يلهوااااي د*م
ببص بخضه لقيت نور بتصوت ومحمد بيحاول يفكني منها ومصطفي برضو ونور حوليها دم سبتها بخوف ورجعت لورا بصدمه
مصطفي أجري
جريت انا وروحت شقتي
الو يا متر انا عاوزه ارفع قضيه خلع
بمرح: طب خلي بالك لتقع عليكي
محمووود مش بهزر
خلاص والله حاضر هشتغل في الإجراءات تعالي المكتب بكره
تمام
وفضلت مستنيه ساعه كده واتصلت بمصطفي
بخوف'مصطفي البت حصلها حاجه
مصطفي بتعب: الجنين مات ومحمد مستحلفلك لازم تهربي لازم ترجعي الصعيد انتي ومامتك لان هتكوني في حمايه جدك ومحدش هيقدر يقربلك
سبت الموبايل بصدمه: ينهار
ياربي انا المشاكل ورايا ورايا