رواية نبض عمري كاملة جميع الفصول بقلم نورهان نشأت
رواية نبض عمري كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة نورهان نشأت رواية نبض عمري كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية نبض عمري كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية نبض عمري كاملة جميع الفصول
رواية نبض عمري كاملة جميع الفصول
نعم مطلقه؟انا اتجوز مطلقه ؟ طب ودي انا هعمل بيها اي دي ان شاء الله يعني
_انتا قل"بك قا"سي ليه كدا ي محمد ربنا مش عايز انهم يكملو نعمل اي
بس انا يوم م اتجوز هتجوز واحده محدش لم"سها الا انا
وانا بقولك هتتجوز ميار ي محمد والا ولا انتا ابني ولا اعرفك
مسح علي وشو بغ"ضب:تمام ي ياسر بيه تمام اوي هتجوزها
خرج من الشركه غا"ضب ومن كتر الغض"ب خبط ف بنت
البنت:اا انا اسفه
وهو كان واقف سرحان ف جمالها
البنت:انا اسفه
محمد:تمام ولا يهمك
مشي محمد ومهتمش ل شكلها وميعرفش ان هي دي ميار
البنت:اهلا ي عمي
ياسر:اهلا ي بنتي شوفتي محمد تحت؟
البنت:اهه هو خبط فيا بس مركزش يعني
ياسر:طيب مش انتي بتعتبريني والدك ي ميار؟
ميار:اه طبعا انتا زي والدي الله يرحمه
ياسر:الله يرحمه ي حبيبتي بصي بقا انتي لازم تشوفي مستقبلك
ميار:مش فاهمه قصدك ي عمي
ياسر: انتي هتتجوزي محمد ابني
ميار:نعممم
محمد:معتز تعالالي على شقه التجمع عايزك ف موضوع
معتز:في اي
محمد:تعالى وهحكيلك
معتز:في اي
محمد:ابويا عايزني اتجوز ميار
معتز بصدمه:ايي
بتروح ميار البيت عندها وتلاقي مامتها صاحيه
ميار:شوفتي عمي ياسر بيقولي اي ي ماما
الام:اي يبنتي
ميار:عايزني اتجوز محمد
الام:ي بركه دعايا
ميار:انتي بتهزري ي امي؟
الام:اي ي بت دا انتي مش هتلاقي زي محمد مش زي الك"لب التاني دا
ميار بدموع:بس انا مبخلفش ي ماما
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
ي خبر اسود ومنيل ي ميار
ميار:بس بقا كفايه انا ذنبي اي ذنبيي اي ف اني مبخلفش
الام:معلش ي بنتي حقك عليا مقصدش بس ازاي
ميار:اي الي ازاي ي مااما واحده مش بتخلف اي الي ازاي بقا
الام:حد عارف ب الموضوع ده
ميار:لا
الام:مش هنكسر ل عمك كلمه هتتجووزي محمد
ميار:عشان يعايرني صح انتو ليه كده لييه
الام:اهدي ي بنتي
سبتها ودخلت الاوضه قفلت ع نفسي
حطيت دماغي ع السرير والتفكير مش عايز يسبني
افتكرت ض"رب واهان"ه جوزي ليا وقد اي عانيت معاه
ي ترا محمد هيبقا كده معايا لو وافقت عليه
نمت وجسمي كان مره"ق من العياط
تاني يوم
صحيت الصبح وكنت قلقانه !!!!
الام:عمي كلمك وقالي انو عايزك ي ميار بليل تكوني جاهزه
ميار :تمام وانا موافقه ي ماما
محمد:خير قولت انك عايزني
ياسر:انتا هتكتب كتابك على ميار انهارده بليل
محمد بغ"ضب:نعم؟ودا من غير م تقولي؟ وبتحدد كده من غير م تقولي
ياسر:انا قولت كلمتي وهي الي هتمشي
ف المساء بتتجمع ميار ومحمد وبيكون مبصش عليها خالص! حتى انهى الشيخ على جملتو الشهيره
"بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير"
مشيت معاه وانا عارفه انو هيتص"دم
دخلنا الشقه وبص عليا وقالي
محمد:هو انتي
ميار:ااه انا ي محمد
ثم اكملت
ميار:قبل اي حاجه انا مش بخ"لف
محمد بص"دمه":
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
نعمم مبتخلفيش؟؟؟؟؟
ميار:ايوا مبخلفش ودلوقتي القرار قرارك ي تكمل ي نتطلق بس بعد فتره ونفول محصلش تفاهم
محمد:وانا موافق
ميار بدموع:تماام بعد اذنك
محمد بسخ"ريه:مبتخلفيش كمان
دخلت الاوضه قلعت هدومي ولبست بيجامه وكان شكلي طفله اوي قعدت ع السرير افكر واقول ف دماغي زمانو بيقول عليا اي واحده عقي"مه ومبتخلفش اكيد هيقول عليا كلام وحش غلبها النوم ونامت
صحيت تاني يوم تحضر فطار ولكن دخلت المطبخ لقتو واقف وبيعملو
ميار:انا الي ههعمل الفطار
محمد:مش مهم مين يعملو المهم انو نفطر وخلاص
وسابها وطلع
ميار ف نفسها:ده عبيط ده يعني ولا اي
خلصت تحضير الفطار وطلعت حطيتو ع السفره وفطرنا لكن من غير م حد يكلم التاني
محمد:البسي حاجه زمان اهلنا جايين
ميار:تمام
خلصت لبس وطلعت برا لقيت الباب بيخبط قومنا نفتحلهم
ميار:هقوم اجيب حاجه تشربوها
دخلت المطبخ ولقيتو جي ورايا
ميار ف نفسها:يارب بقا ع التل"زيق
محمد:في حاجه
ميار:لا
خرجتلهم عصير وقعدنا شويه وبعدها مشيو
كنا قاعدين برا ف الصالون وفجأة جاتلو رساله من رقم شبهه مجهول
"اتجوزت واحده مبتخلفش ياعيني عليك"
شاف المسدج اتعصب جدا سالتو في اي قالي شوفي
شوفت الرساله والرقم طلع مش غريب عليا ده ده طليقي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
ده طليقي!!!!
محمد:الحي"وان ده ونزل وهو متع"صب جدا
دخلت اوضتي وكنت قاعده منها"اره من الع"ياط
ميار:يااااارب ليييه ليه انا بيحصل فيا كده يااارب
هدى الوقت وكان متأخر جدا ومحمد مكنش لسه جيه
روحت جبت موبايلي وقولت هتصل عليه لقيت الباب بيتفتح وكان هو دخل ع الاوضه من غير كلام
دخلت وراه الاوضه وقولتلو
ميار:مش من حقك فعلا تكمل مع واحده مبت"خلفش ف ي محمد طل"قني
محمد:هطل"قك وهنفذلك الي عايزاه بس مش دلوقتي سيبيني دلوقتي
كالعاده سيبتو وخرجت على اوضتي وسريري وقعدت اعي"ط بكل حُر"قه وبحاول اكت"م صوتي
كنت واقف برا الاوضه سامع صوت عياطها هي من حقها تعمل كده و اكتر لانها اتحرمت من انها تكون ام ف يوم من الايام خبطت ع الباب
ميار:اتفضل
دخل محمد الاوضه
محمد:لحد م نتطلق هنبقا انا وانتي صحاب وبعدها كل واحد يشوف حياتو
ميار بسخ"ريه:لا منا حياتي انتهت خلاص
محمد بهدوء:ممكن ربنا يكون مخليكي تصبري
ميار:مش عارفه
محمد:المهم هنكون انا وانتي صحاب تمام؟
ميار:تمام
في مكان اخر
يونس:مش عارف اتجوزها ازاي دا انا مصدقت خلصت منها
اامو:ملكش دعوه بس انتا بيهم وخليك يبني ف حالك
ميار ومحمد كل يوم علاقتهم بتقوى وبيبتدو يحسو انهم حبو بعض وف يوم
محمد:ميار عايز اقولك حاجه
ميار:اي هي؟
محمد به"دوء:بصراحه انا حبيتك
ميار:بس ي محمد انا مش بخ""لف وانتا من حقك تكون اب
محمد:هكمل حياتي معاكي موافقه؟
ميار:اكييد بس من حقك انك تتج"وز تاني عليا وتخ"لف ي محمد
يتبع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
ميار:اكيد ي محمد بس من حقك تكون اب
محمد:انا محبتش غيرك ومش هحب حد تاني ومش هكون اب الا منك انتي وطبعا كل حاجه ب ايد ربنا وانا واثق فيه
ميار بفرحه وحضنته:بجد مش عارفه افولك اي
محمد بغمزة:لا متقوليش حاجه
مع السلامه بقا ي ميار انتي ومحمد
ياسر:ع فكره الولاد مبسوطين اوي اوي مع بعض
سهام مامت ميار:ااه ربنا يسعدهم يارب
ياسر وجالو موبايل
ياسر:حبيبت عمها عامله اي
مي:بخير ي عمو عملالك مفاجأة
ياسر:اي هي قولي بسرعه
مي:انا ف مصر
ياسر بصدمه:اي بجد
مي:ايوا في اي اتصدمت ليه كده
ياسر بتوتر:لا ي حبيبتي دي من الفرحه تنوري طبعا بيت عمك
قفل ياسر معاها وقعد ف حيره
ياسر ل نفسه:طب مي بتحب محمد وميار ومحمد عايشين كويسين مع بعض اعمل اي دلوقتي
تاني يوم في بيت ميار ومحمد
ميار:حبيبي اصحى معاد الشغل
محمد:صحيت اهو
ميار:هحضرلك الفطار
دخلت المطبخ وكنت بحضر الفطار ل محمد فجأة حسيت بدوخه وكملت عادي قولت يمكن ارهاق
ميار:يلا الفطار جااهز
محمد:مالك ي حبيبتي فيكي حاجه؟
ميار:لا انا كويسه
مر اسبوع من غير احداث جديده بس الدوخه لسه بتيجي ل ميار!
ميار:محمد انا هروح للدكتوره
محمد بقلق:ليه فيكي اي
ميار:مفيش متخافش هكلمك لما اجي
محمد:تمام طمنيني
عند الدكتورة
ميار:ها ي دكتورة خير؟
الدكتورة:"""""""
ميار بصدمه:اي
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
الدكتورة:الف مبروك انتي حامل
ميار بصدمه:بجد
الدكتورة بفرحه:اه والله
ميار:محمد هيفرح اوي شكر ليكي جدا
قومت ومشيت وانا مروحه ع البيت ومحمد كان ف الشغل وجت ف بالي فكره
ميار:ممحممد الحقني محمد تعالى بسرعه
محمد بخضه:اي ي ميار في اي
ميار:الحقني بسرررعععه
وقفلت االخط ف وشو وف اقل من خمس دقايق كان محمد بيخبط
محمد:ميار حبيبتي مالك
ميار:اسكت بقا عشان عمال يقولي عايز بابا عايز بابا
محمد ب استغراب:هو مين
ميار وبتشاور ع بطنها:هنا ي محمد
محمد:ده وقت هزار ي ميار جيبانى على ملى وشي وتهزري
ميار:بس انا مش بهزر يمحمد انا حامل
محمد:اي قولتي اي
ميار ب ابتسامه:حاامل
محمد:بجدد وشالها وقال
الف مبروك ي رووحي
ميار:فرحت.؟
محمد:دا انا هموت من الفرحه
مي:عمو وحشتني اوي
ياسر:وانتي كمان ي حبيبتي وحشتيني
مي:فين محمد
ياسر بتوتر:ف في بيتو
مي:بيتو اي يعني هو فوق
ياسر:لا ي حبيبتي محمد اتجوز ميار لو تعرفيها
وموبايلو رن
ياسر:اي يحبيبي
محمد:مرات ابنك حامل
ياسر:بجد ي حبيبي الف مبروك
محمد:قولت اقولك اول واحد
ياسر:مي بنت عمك هنا
محمد:بجد
ياسر:اه ي حبيبي
محمد:سلملي عليها
وقفل معاه
ياسر:ميار حامل ي مي
مي بحزن:الف مبروك
مي ومحمد كان بيحبو بعض زمان
ياسر:لسه بتحبيه
مي:لا يعمي خلاص كل واحد يشوف حياتو بقا
ياسر:طيب ي حبيبتي
بعد مرور سنتين
ميار بتكون خلفت ولد وسمتو تيام
ومي بتكون اتخطبت
وبس كده
توتا تووتا خلصت الحدوووته