رواية عشق ملتهب بالانتقام كاملة جميع الفصول بقلم نورهان
رواية عشق ملتهب بالانتقام كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة نورهان رواية عشق ملتهب بالانتقام كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية عشق ملتهب بالانتقام كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية عشق ملتهب بالانتقام كاملة جميع الفصول
رواية عشق ملتهب بالانتقام كاملة جميع الفصول
زهره ببكاء : حرام عليك مش كفايه اخدت الفلوس والبيت و العربيه عايز اي تاني ليه ترميني لواحد اكبر من بابا الله يرحمه
عزيز بيقرب منها ويمسك شعرها بعنف :كل دا ميجيش حاجه جنب النار اللي كانت في قلبي سنين بسبب ابوكي ابوكي اخد حب حياتي مني حتي لما مات اخدها معاها
زهره ببكاء و ألم: حتي لو كلامك دا صح أنا ذنبي اي سبني اعيش هنا ومش عايزه فلوس ولا اي حاجه بس بلاش تجوزني الراجل دا ابوس ايدك
عزيز بعدها عنو و وقعت ع الأرض
عزيز :الراجل جي كمان ساعه جهزى نفسك
خرج عزيز من الغرفه
🍁اعرفكم بنفسي انا زهره 19 سنه بابا و ماما عملوا حادثه و توفوا و انا عايشه مع عمي عزيز بعد ما اخد فلوس بابا كلها والشركه والبيت و كل حاجه لان أنا معنديش اخوات ولا ليا حد هنا غيره
نكمل✨
زهره :يارب اعمل اي كل دا علشان الفلوس يجوزني واحد قرب يموت علشان هياخد منو فلوس قطع كلامها صوت إحسان
احسان :صعبتي عليا كفايه عليكي كدا
زهره :يااااه أخيرا حسيتي بيا
احسان:مفيش وقت للكلام دا لازم تهربي دلوقتي
زهره وهي تمسح دموعها:اهرب ازاي
احسان:اي مكان بعيد عن هنا هيكون امان ليكي يلا تعالي معايا بسرعه انزلك قبل ما عمك يوصل
زهره لبست بسرعه ونزلت
يلهوي اي دا عمي يارب مش يشوفني يارب
اقف بسرعه لو سمحت
زهره فتحت باب العربيه و ركبت اطلع بسرعه
زين : اطلع فين وانتي مين
زهره :اطلع بس الاول وهقولك كل حاجه
زين شغل العربيه ومشي :اوصلك فين طيب
زهره اي مكان يكون بعيد
زين بدون فهم :بعيد ازاي
زهره وهي تبكي :معرفش معرفش هروح فين
زين :أنا هاخدك عندي
زهره بصتله بخوف
زين :متخافيش مش عايش لوحدي والدتي معايا
عند عزيز
عزيز اتفضل يباشا نورت والله ثواني انادي العروسه
عزيز فتح باب الغرفه زهره اي دا فين زهره دخل عند احسان
عزيز :فين زهره
احسان:في الاوضه
عزيز :زهره هربت وانتي كنتي فين
احسان بخوف :هربت لا لا هتلاقيها
عزيز :اجيبها بس وهشرب من د*مك انتي وهي
عند زهره و زين
زهره وصلت فيلا كبيره و شكلها جميل اوي
زين :اتفضلي
جيهان بصدمه ازاي دي جات هنا مع ابني اكيد هي اه هي
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
زين :اتفضلي
جيهان بصدمه :ازاي دي جات هنا هي اه هي يارب مش تكون هي
زين :عامله اي ي ست الكل
جيهان : الحمدلله بس مين القمر دي
زين :زهره
جيهان فى سرها هي اعمل اي دلوقتي
زين :انعام ي انعام
انعام:نعم يبه
زين :خدي زهره الغرفه اللي جنب غرفه ماما
انعام:اتفضلي
جيهان:انت عرفت البنت دي ازاي
زين:دي مراتي
جيهان:انت بتقول اي
زين بضحك :بهزر ي ست الكل هو أنا أقدر اتجوز من غيرك أنا هحكيلك اللي حصل بس ارتاح شويه
فلاااااااش بااااااااك
في المستشفى
جيهان :أنا خايفه اوي ع البنت يارب اعمل اي لو عرف انها بنت هيقتلها
سلوي بتفوق من البنج:بنت صح
جيهان بدموع :اه
سلوي ببكاء : هيبقي هيموتها
الدكتور: عامله اي دلوقتي
سلوي بدموع : الحمدلله
الممرضه: معانا طفله اتوفت ي دكتور اللي اتولدت امبارح
الدكتور خرج بسرعه
سلوي :بتفكري في نفس اللي بفكر في
جيهان :اه دا احسن حل
سلوي :بس خدي اسم الناس و العنوان علشان ابقي اطمن ع بنتي
بااااااااك
جيهان :أنا لازم اعرف زين جابها ازاي
دخلت غرفه زين
زين :مالك ي ماما في حاجه
جيهان بتردد:عايزه اعرف مين زهره دي
زين :هحكيلك ي ست الكل ..............................
جيهان :كل دا حصلها اتعذبت اوي
زين :اه والله ي ماما الدنيا فيها ناس كتير وحشه
عند عزيز و احسان
عزيز :زهره مش في البلد كلها أنا هشرب من د*مك انتي قاعده نايمه في البيت
احسان بتوتر :انا معرفش أنها هتفكر تهرب
عزيز :المليون جنيه ضاعوا كدا دا غير العز اللي كنا هنبقي في أنا لازم اجيب زهره باي طريقه لازم
قطع كلامهم صوت الفون
عزيز:الوو
مجهول :أنا عارف مكان زهره
عزيز:فين وانت مين
مجهول :مش مهم المهم هقولك المكان بس بشرط
عزيز :اي هو
مجهول :هاخد نص الفلوس اللي هتاخدها من العريس
عزيز :لا كتير
مجهول:فكر وهكلمك تاني
عند زهره
زهره ببكاء:أنا مش هينفع افضل هنا ومش عارفه اروح فين أنا مليش حد بس مينفعش افضل هنا الباب خبط
زهره بتمسح دموعها :اتفضل
زين : اي دا انتي كنتي بتعياطي
زهره :لا
زين :انتي هتفضلي هنا ي زهره و اي حاجه محتاجها اطلبي مني أو من ماما
دخلت جيهان
جيهان:انتي من انهارده بنتي
زهره قامت حضنتها
جيهان لنفسها يارب بس تسامحيني لما تعرفي الحقيقه
جيهان :هروح اشوف انعام تحضر الغدا
زين :وانا هطلع اعمل مكالمه
زهره :بتتفرج ع الغرفه و مبسوطه انها مع ناس كويس بس كانت المفاجاه كبيره