رواية عشقت قلب صغيرتي كاملة جميع الفصول بقلم ميار محمود

رواية عشقت قلب صغيرتي كاملة جميع الفصول بقلم ميار محمود

رواية عشقت قلب صغيرتي كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة ميار محمود رواية عشقت قلب صغيرتي كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية عشقت قلب صغيرتي كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية عشقت قلب صغيرتي كاملة جميع الفصول

رواية عشقت قلب صغيرتي بقلم ميار محمود

رواية عشقت قلب صغيرتي كاملة جميع الفصول

حور ببراءة : بابا انت موديني فين 
محمد بضيق : هرميكي ف اي حتة انا خلاص زهقت منك 
حور ببكاء طفولي : بابا انت بتهزر صح هترميني لي انا بنتك 
محمد بعصبية : بقولك اى ي بت انتي انا م ناقص وجع دماغ وشدهااا من ايديهاا جامد وزقهاا برااا القصر 
حور بدموع وحرقة : بابا والنبي افتحلي انا اسفة لو زعلتك 
لم تجد اي رد له.....
بدإت تمشي ف الشارع بخوف....
لقت عربية طلعت تجري عليهااا....
حور بفرحة : عموو عمووو افتحلي 
فتح الشخص باستغراب....
حور بحزن وبراءة : عموو ممكن تجيبلي شقة ايجار وانا هشتغل واجيب الفلوس 
الشخص باستغراب : تعالي اركبي بس الاول 
ركبت حور.....
الشخص : هااا بق اجيبلك شقة لى و مين اللي هيدفع الفلوس 
حور : انا هدفع 
الشخص بضحك : لا بس فهميني هتدفعي منين انتي عندك كام سنة 
حور : 13 سنة انا كبيرة اوي 
الشخص : طب وعاوزة شقة لى 
حور ببكاء : بابا رماني ف الشارع عشان مبيحبنيش عموو هو انا وحشة 
الشخص بزعل عليها : لا انتي جميلة اوي بعيونك العسلي دي 
حور بخجل : شكراا ي عموو وانت كمان جميل بغمازاتك دي انت اسمك اى ي عمووو 
الشخص بابتسامة : اسمي ادم ي ستي و قوليلي ابيه 
حور : حاضر ي ابيه 
( ادم 26 سنة ) 
ادم : هتيجي معايا فيلتي ي حور 
حور : ابييه هو انت م هتجيبلي شقة 
ادم : لا هتيجي تعيشي معايا انا عايش لوحدي 
حور ببراءة : بس مينفعش ي ابيه كداا عيب 
ادم بابتسامة : لا م عيب ومتخفيش مني 
حور : ماشي
ادم بابتسامة : يلااا بينااا 
وساق العربية.....
وصلوو الفيلة.....
فتح ادم الباب فتحت بنت...
حور : مين دي ي ابيه 
البنت : مراته
حور بصدمة : اى داا انت متجوز ي ابيه 
ادم بعصبية : انتي اى اللي جابك هنااا ي زبا**لة 
مرام بمياعة : بيت جوزي اجي براحتي 
ادم ببرود : انتي عارفة اني اتجوزتك عشان إداري ع فضيحتك ومتعشيش دور انك مراتي بجد يلا برااا 
طلعت مرام بعصبية وهي تتوعد له.....
حور بتوتر : ابيه ا انا انا 
ادم : مالك ي حور 
حور ببراءة : فضيحة اى اللي انت هتداري عليهاا 
ادم بابتسامة : ملكيش دعوة بالكلام داا ي حور يلااا ادخلي 
دخلت حور بتوتر....
حور : هو انت عندك بابا وماما زيي
ادم : لا ماتوو ي حور من زمان 
حور بحزن : انا اسفة والله  و....
ادم بابتسامة : عادي ي حوري بقولك فهميني بق فين اهلك م انتي بتحبيني 
حور : اهااا 
ادم : طب احكيلي بق كل حاجة عنك 
حور ببكاء : ماما ماتت وانا عندي 5 سنين وبعديهاا بابا اتجوز ومراته كل يوم كانت تضربني واماا كنت اشتكي لبابا مكنش بيصدقني وتمت ورااه لحد ما كرهتهه فياا وطردني من البيت انا عاوزة ماما 
ادم بحزن وحنية خدهاا فى حضنه : اهدي ي حوري انا هعوضك عن كل حاجة يلاا تعالي اطلعك اوضتك ع ماا اعمل تليفون واجيلك وبكرا هنتطلع نجيبلك لبس  
حور بفرحة : بجد هتجيبلي لبس 
ادم : اهاا ي ستي 
حور بفرحة : شكراا ي ابيه 
مراد ابتسم وطلعهاا اوضتهاا...
...........................................................................
عند مرام....
مرام بشر : مبقاش مرام لو مخلتكش تحبني ي ادم 
منة ( صحبتها ) : هتعملي اى 
مرام : فى طفلة جالهاا معااه بابن كداا غالية عليه ف هعمل.....
منة بصدمة : ايييييييييه انتي بتهزري اى ذنب الطفلة

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-