رواية حسرة المحبوب كاملة جميع الفصول بقلم سلمي عماد

رواية حسرة المحبوب كاملة جميع الفصول بقلم سلمي عماد

رواية حسرة المحبوب كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة سلمي عماد رواية حسرة المحبوب كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية حسرة المحبوب كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية حسرة المحبوب كاملة جميع الفصول
رواية حسرة المحبوب بقلم سلمي عماد

رواية حسرة المحبوب كاملة جميع الفصول

*كانت بتتكلم و هي مبسوطه و فرحانه اوي و كانت مشغله أغاني هو بيحب يسمعها*
ساره بضحك:يبنتي اهدي مش كده مكنش كام شهر يعني يعمل كل ده
جميله بحب:أنا بحبه اوي يا ساره اوي و الكام شهر دول عدوا عليا سنه اكملت بصراخ، بس مبسوطه اوي خلاص هشوفوا كلها ساعتين بس  عاااا فرحانه اويي
ساره بضحك:يبنتي اتقلي شويه مش كده
جميله بضحك:أعمل إيه مش قادره فرحانه اوي اني هشوفه يا ساره
ساره بحب:ربنا يسعدك يحبيبتي
جميله:هبقى سعيده لو فضل معايا وبخير دايما
تسريع في الأحداث
كله كان واقف في بهو الفيلا مستنين زين بعد غياب 4 شهور سفر 
كان في عيون واقفه متابعه الموقف و بتحسب الثانيه و الدقيقه و طبعا ديه كانت جميله 
وسط تفكيرها في سمعت صوت العربيه بره الفيلا وقفت بسرعه و كله خرج لأستقباله و سلموا عليه و بعد السلامات قربت منه بعيون لامعه ووو
جميله بعيون لامعه:ازيك يا زين
زين: الحمدلله يا جميله
جميلة:وحشت...
مامت زين اتدخلت:يلا يا زين ادخل استريح من السفر
زين بتعب: اه أنا تعبان اوي هطلع اخد شاور و هنام شويه و هبقى انزل على العشاء
*أهل جميله متوفين من سنين و مامت زين هي اللي مربياها و جميله عايشه معاهم*
"زين طلع"
ساره شدت جميله من ايديها و قالت:عن أذنك يا ماما هنطلع و نبقى ننزل على العشاء
مامت زين(كوثر):ماشي يا حبيبتي اطلعوا
ساره بضيق:أي الهبل اللي كان هيحصل تحت ده لولا ماما اتدخلت كنتي هتعترفي ليه بحبك!
جميله بحب::أعمل إيه واحشني اوي اوي و أول ما جه مكنتش قادره اني مشوفهوش و لا اكلمه ؛ و اكملت بعبوس:  و كمان شوفتي كان بيعاملني عادي ازااي؟
ساره:يبنتي بقى حرام كده و كمان انتي لسه متعرفيش هو بيحبك و لا لأي متجرحيش نفسك
جميله:ما أنا قولتلك اسأليه و انتي مسألتهوش
ساره:أعمل ايه قالي ملكيش دعوه بالكلام الفاضي ده
جميلة بضيق:كلام فاضي يعني هو شايف أن حبه ليا كلام فاضي
ساره:انتي عارفه كويس أنه مش فدماغه غير شغله و شغل بابا الله يرحمه
جميله :خلاص جاتلي فكره علشان أعرف بيحبني ولا لأ
ساره:إيه هي 
جميله:///////////////
ساره:هتجرحي نفسك و تقللي منها لانه بيحب البنت اللي شخصيتها قويه و مش بتبين 
جميله:و أن أنا  أعمل كده ابقى اقلل من نفسي ؛انتوا فاهمين غلط في الحب مفيش كده خالص 
ساره:يبنتي...
قاطعهم خبط الباب كانت الخدامه
الخدامه:ساره هانم كوثر هانم قالتلي انادي حضراتكم 
ساره:تمام نازلين
تسريع الأحداث نزلوا و اتعشوا جه مكالمه لزين خرج يرد بره 
جميله:عن اذنكم هخرج برا شوية
كوثر:اتفضلي يا بنتي 
خرجت لقيته بيتكلم في الفون و ظهره ليا بس مكنتش سامعه بيقول ايه علشان بعيده عنه بمسافه
عند زين كان بيتكلم في الفون و بيضحك بحب:يحبيبتي شوفي هتنزلي امتى علشان وحشتيني 
........
ماشي يحبيبتي مستنيكي سلام خلي بالك من نفسك "قفل"
بيلف وشه لقى جميلة اتخض و اتوتر أنها ممكن تكون سمعت حاجه ولسه متكلمش في الموضوع مع مامته
زين بتوتر:اااهلا يا جميله في حاجه
جميله بعيون لامعه:اهلا يا زين
زين:في حاجه
جميله:لا بس قولت اخرج برا شوية و اشم هوا.
زين بتوتر شديد:ااا هو انتي سمعتي حاجه؟
جميله بخوف من توتره :لا هو فيه حاجه
زين براحه:لا مفيش
جميله:طب الحمدلله
خدت نفس عميق :زين
زين بعد ما رجع لبروده معاها:امم
جميلة:كنت عاوزه اقولك حاجه
زين ببرود:همم قولي
جميلة بعيون لامعه بحب و توتر:ااا أنا بحبك 
زين بصدمه:أي
جميلة:بحبك اوي من زمان كمان من وانا عندي 17 سنه بحبك و مش بحبك عادي أنا بعشقك و حبك كل ما يمر ثانيه يزيد اضعافه في قلبي يا زين بحبك اوي...
زين ببرود:خلصتي؟
جميلة بحب:اه
زين ببرود اكتر:قولتيلي أنك بتحبيني؟
جميلة بخوف من بروده:ااه
زين ببرود اشد:بتحبيني من و انتي عندك 17 سنه؟
*صوت قلم هز اركان المكان كله و خلى الدم ينزف من انفهاا و قلبها!*
زين بغضب:انتي واحده مش محترمه مش معنى أنك ملكيش أهل يربوكي و ماتوا وانتي صغيره و أهل مامتك سابوكي لينا هنا أنك متتربيش و تحترمي و جايه  بعد السنين دي كلها بعد ما امي خادتك و ربتك تيجي تقولي لأبنها اللي هو زي  اخوكي بحبك دي كلمه شكرا ليها و مفروض بدل ما تفكري في الحب و الكلام الفارغ ده كنتي تفكري في المذاكرة بتاعتك و مش في الحب و الكلام الفارغ بتاعك ده 
ثم اكمل بغضب اكبر
ثم اني عارف أنك بتحبيبني باين عليكي بس مجاش في بالي أن الحقاره توصل بيكي لكده و تيجي تقوليلي وتقلي من نفسك يا محترمه
ثم تابع ببرود شديد:ثم اني مش بحبك و بحب واحده زميلتي و هي مسافره دلوقتي و لما تيجي هخطبها و هعرفك عليها و ياريت تنسي الحب التافه بتاعك ده لانه مش فبالي و أنا بحبها و غير كل ده هي احلى و اجمل منك بكتير ومش بشوف غيرها....
*كل هذا الحوار تحت انظار مصدومه و انظار منكسره و انظار عتاب وغضب*
جميلة لامعه عيونها انطفت و بصتله بألم و انكسار و ضعف، نظرتها طولت ليه لدقيقه أو اتنين جريت على اوضتها بأسرع ما عندها 
طلعت اوضتها و انهارت جامد و كسرت كل حاجه و قعدت تصوت و تعيط بأنهيار ،  ساره طلعت عندها بسرعه بعد ما مامتها نامت
ساره:اهدي اهدي يحبيبتي اهدي خلاص هو ميستهلكيش 
جميلة بأنهيار :ططلع مش بيحبني يا ساره طلع بيكرهني اوي كده اااانتي مشوفتيش نظره الكره و الاستحقار في عيونه يا ساااااره مش بيحبني ده جزاء حبي ليه لييييييه ليه بيكرهني ليه..
ساره حضنتها جامد 
 بدموع:اهدي يا حبيبتي اسفه و الله اسفه بالنيابه عنه و الله بس اهدي هو ميستهلكيش و الله اهدي يحبيبتي
جميلة بانهيار و تقطع في الكلام:شفتي يا ساره شهقه شفتي قال ايه شهقه قال مبيحبنيش و شهقه و ماليش حد يلمني ااانا موجوعه اوي موجوعه
ساره بدموع:اهدي يحبيبتي و الله سمعت وشفت كل حاجه أهدي
جميلة بوجع و انكسار:انتي مش حاسه بيا 
*نفسها بدأ يقل* 
ا ا أنا م مش قاادره اتنفس
ساره بفزع: اهدي يحبيبتي خدي نفسك براحه شهيق و زفير
جميلة:رفعت عيونها ليها و نفسها قل خالص و غابت عن الدنيا..
ساره بفزع:جميلة جميلة، اكملت بصراخ جميلة
الكل اتجمع على صريخ ساره 
كوثر:في أي يا بنتي مالها جميله
زين ببرود:في أي مالها دي؟
ساره بعياط:مش عاارفه اغم عليها وو مش عارفه أعمل إيه و مش بتتنفس
كوثر بفزع:يالهوي يا بنتي يحبيبتي شيلها بسرعه يا زين على المستشفى
زين:تمام
*قرب شالها و نزل بيها*
تسريع الأحداث و صلوا المستشفى و مستينها بره
كوثر لساره:مالها جميله أي اللي خلاها كده أي اللي حصل؟
ساره بغضب و مصوبه نظرها لزين اللي بيتكلم في الفون بعيد و بيضحك:اا
قاطعم صوت الدكتور وكله اتجه ليه
زين ببرود:ها مالها يدكتور
كوثر بخوف:طمني يبني الله يخليك
الدكتور:انهيار عصبي بس الحمدلله  بقت احسن و بعد ساعه هتفوق إنشاء الله
زين:شكرا يدكتور
كلهم دخلولها و قعدوا مستنين تفوق 
زين:هنزل اجيب مياه من تحت
ساره بصتله بغضب: اتفضل
زين نزل يجب مياه و طلع بس اتصدم....
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
زين نزل يجيب مياه و حاجات من تحت بس اتصدم لما شاف..
"شاف جميله بتضحك عادي و مبسوطه"
زين ببرود:الف سلامه عليكي يا هه جميله
جميلة بابتسامه مصطنعه:الله يسلمك 
زين ببرود:يلا قومي كده و شدي حيلك علشان تحضري خطوبة اخوكي وابن عمك
جميلة بأنكسار:هتخطب
زين ببرود:امم بس بعد ما تقومي بالسلامة طبعا علشان مينفعش اخطب منغير اختي تبقى معايا
جميلة بابتسامه مهزوزه:أه طبعا الف مبروك و ربنا يتمملك علي خير
"كان هناك ما يراقب الموضوع بدموع"
ساره بغضب و دموع خفتها:ما خلاص هو ده وقته يا زين
كوثر:بنت عيب ترفعي صوتك على اخوكي و انت يا زين مش وقته أما نرجع البيت 
زين:طبعا اما نرجع البيت و معانا جميله علشان تجهز معايا تحضرات الخطوبه و اعرفكم عليها
جميله بألم :طبعا دي عروسه ابن عمي و زي  اخويا زي ما بتقول  لازم ابقى معاك
كوثر :ربنا يخليكم لبعض يا حبايبي
زين باصص بسخريه لجميله
و ساره بصاله بعضب
***************
كانت بتجري بأسرع ما عندها وقفت في نص الطريق و بتاخد نفسها بالعافيه و عربيه جايه من بعيد كانت هتخبطها نزل منها شاب اقل ما يقال عنه شياكه و وسامه
مالك بغضب:انتي غبيه مش تاخدي بال..
لسه مكملش كلامه لقاها غابت عن الوعي و اخر حاجه سمعها ليها "الحقني"
شالها و حطها في العربيه و طلع بيها على المستشفى وووو...
******عند زين********
بعد ما ساره طلعت بره اوضه جميله هي و زين
ساره لزين بغضب:انت ليه بتعمل معاها كده ده جزاء حبها ليك
زين بعضب:اياكي تتكلمي معايا بالأسلوب ده فاهمه أنا اخوكي الكبير تحترميني 
ساره بتحاول تهدي نفسها:ليه طب و انت عارف أنها مش بتحبك بس دي بتعشقك 
زين ببرود:و أنا مبحبهاش هي مش اكتر من بنت عمي حتي محصلتش اختي و بحب غيرها و احسن منها في كل حاجه الشخصيه و الشكل و التفكير 
دي شخصيتها مهزوزه ضعيفه و تفكيرها تفكير طفله و الشكل مش حلوه خالص و  التانيه احلى بكتير
"كان من هناك استمع للحديث هذا بأكمله بقلب مكسور💔"
ساره:هتندم و الله هتندم و كمان جميله حلوه مش وحشه بس انت السواد اللي فقلبك ناحيتها مخليك شايفها كده و هتندم و هتعيط في الاخر و مش معنى أنها بتعاملك بحب و بتخاف على زعلك تبقى ضعيفه بس خليك فاكر هتندم
سابته و مشيت 
نظر في اثرها بغضب حديثها فأخته تتحدث معه هكذا و من اجل من ،  و هنا زاد كره لجميله...
ثم جاء له مكالمه و ابتسم باتساع ,خرج من المستشفى و جاوب على الهاتف...
*****عند مالك******
مالك:ها مالها يدكتور
الدكتور:محاوله اعتداء و كمان بقالها كام يوم مكالتش و لا شربت حاجه بس ركبنالها محاليل و هتبقى احسن و كلها كام ساعه و هتفوق
مالك:تمام شكرا
*وقف مالك من ورا ازاز الغرفه يشاهد ذو الشعر الذهبي و بشرتها البيضاء و ملامحه التي تشبه الأطفال
مالك:يا ترى انتي مين و طلعتيلي منين؟!..
*قف مالك من ورا ازاز الغرفه يشاهد ذو الشعر الذهبي و بشرتها البيضاء و ملامحها التي تشبه الأطفال *
مالك: يا تري انتي مين و طلعتيلي منين 
**************
في مكان أول مره نروحه نشوف ست في عمر الاربعين قاعده على كرسي و ماسكه في ايديها قهوه و بتبص للنافذه بشرود 
الست: أن الاوان يرجع الحق لصحابه و الغايب يرجع و الحق يظهر و كله بحسابه 
****************
في مكان أول مره نزوره برضه 
......ها يبوص معاد تسليم الصفقه امتى
البوص : يوم ****
.....تمام يبوص و أنا هنزل امتى أصله بيسألني كتير
البوص:قريب اوي اوي المهم تعرفي آخر الاخبار عن جميلتي
"عوض جميله ظهر يجماعه😂💃💃"
......:ايوا راحت المستشفى وووو
البوص بصراخ و فزع :بتقولي اي و أي اللي جرالها و ليه مقولتليش أول ما دخلت
جروب قصص و روايات سلمى عماد
......:بألم لسه عارفه و الله
البوص:زقها على الأرض جامد و قال:طب مالها و إيه السبب و عامله إيه دلوقتي
....بسخريه:اهدي يبوص مش عيله تافهه و ملهاش لازمه اللي تخليك كده ااااااه
البوص و هو بيشد على شعرها جامد وكاد أن ينخلع بيده:مش واحده حقيره و زباله و ملهاش قيمه تتكلم عنها كده انتي فاهمه تتكلمه عنها كويس انتي خدامه عندها و أكمل بصراخ:فااااهمه
.....:بفزع فااهمه فاهمه و الله خلاص اسفه اسفه
زقها على الأرض جامد 
.....اه
قوليلي مالها و أي السبب
.....:انهيار عصبي
البوص بقلق:بسبب إيه
...بسخريه:ابن عمها اعترفتله بحبها و هانها و ضربها بالقلم انهارت و دخلت المستشفى
البوص بغضب و هو بيشد على قبضه يده بقوه:زين حسابه تقل اووي أول حاجه خلها تحبه و تاني حاجه هانها وخلاها تدخل في انهيار بس نهايته في ايدي و أكمل بهوس و جنون بس جميلتي ليا أنا بس و مش هتحب غيري
....:طب و هتعمل أيه يبوص
البوص بغموض:هقولك......
*****عند جميلة*****
دخل زين الغرفة و هو مبسوط اوي-
شافته جميلة و أبتسمت لفرحته الواضحه ووو
كوثر:حبيبي مالك مبسوط كده ليه
زين بسعادة:هتنزل بكره و هعرفكم عليها
ساره:مين دي
زين بسعادة و لامعه عين:حبيبتي
جميلة :ابتسمتها اختفت و للمره المليون قلبها يتكسر فيها..
#ندم_عاشق
#بقلم_سلمى_عماد
يتبع...
جروب قصص و روايات سلمى عماد
مين الست دي و حق أيه اللي يرجع🌚؟!
و مين البوص ده؟!!
البارت السادس♥️
عند مالك"
.....:أستاذ مالك المريضه فاقت و تقدر تدخلها 
مالك:شكرا
"دخل مالك الغرفه"
فتحت عيونها التي بلون القهوه ببطء شديد ليقع نظرها على هاله من الظلال لترفع نظرها لشديد الوسامه الذي جالس امامها ووو
_انت مين
مالك ببرود:و الله المفروض انا اللي اسألك طلعتي فجأه قدام عربيتي في نص الليل و مفروض أنك بنت محترمه تفضلي في بيتك في الوقت ده مش تلفي في الشوارع نص الليل..
...بدموع:أولا أنا محترمه غصباً 
و مسمحلكش أنك تكلمني بالأسلوب ده حتي أو انقذت حياتي شكرا ليك و اتفضل و شكرا مره تانيه
نظر لها بدهشه و غضب فمن يستطيع أن يرفع نظره له  فمن هي لتتحدث معه بهذا الاسلوب
مالك و كاد أن يتحدث قاطعه دخول الدكتور و شرطه؟....
*****عند البوص*****
 _نادي مليكه
..:ليه يبوص أنا مش بحبها و لا هي بتحبنا 
البوص:عارف و ناديها و متدخليش في اللي ملكيش فيه و عامليها حلو أو انتي عارفه إيه اللي هيحصلك
....:بخوف تمام يبوص
دخلت فتاه في عمر ال 18 سنه
مليكه بقرف:نعم عاوز ايه
البوص بلين:حبيبتي انتي بتعامليني كده ليه انا بعاملك كأنك ملكه هنا و كل طلباتك موجوده قبل ما تطلبيها
مليكه بقرف و اشمئزاز:علشان خاطفني من اهلي و اختي..
قاطعها البوص:اسمها الملكه متنطقيش اسمها فاهمه
مليكه:بغضب بس دي اختي 
البوص:برضه محدش ينطق اسمها فاهمه
مليكه:أوف عاوزه أفهم انت خاطفني ليه
البوص بهوس:علشان انتي فيكي منها كل ما بتوحشني و ابقى عاوز اشوفها قدامي تبقي قدامي علطول حتى الفرق بنكم سنه
مليكه:الاوضه مليانه صورها ووفونك و المراقبه اللي موقفها عليها أنا مالي أنا عاوزه اروحلها و أعرفها أن ليها اخت و دي تبقى أنا و أننا ملناش غير بعض
البوص بهوس:شش متقوليش كده هي ملهاش غيري أنا و بس
مليكه بتبصله بغضب:انت مجنون و حقير
البوص بغضب و صراخ:اياكي ثم اياكي تغلطي فيا علشان متزعليش مني أنا بعاملك حلو علشان بحبها بس و انتي اختهاا...!
*******
جروب قصص و روايات سلمى عماد
****عند جميلة****
في اليوم التاني يقف زين في بهو الفيلا يشرف على الخدم مش عاوز غلطه في الاكل و جهزوا الاوضه اللي جنب اوضتي 
الخدامه:بس يابيه دي اوضه ست جميلة
زين:و أنا قولت زفت على دماغكم تخرجوا حاجتها و تجهزوها
*"زين مش هيسكت غير لما اولع فيه و الله يا جماعه😂"*
_حاضر يا بيه
في الليل جت جميله من بره و دخلت الفيلا لقت..
كوثر: ازيك يا بنتي عامله إيه دلوقتي
جميلة بأرهاق: الحمدلله يماما 
....:أي ده انتي بتقوليلها ماما إيه
زين:علشان اهلها ميتين من و هي صغيره و ماما اللي مربياها
....بعجرفه:بتعطفوا عليها يعني؟
ساره و هي داخله من الفيلا:نعطف عليها انتي هبله يبت دي اختنا و ثم انتي مين اصلا
زين بحده:ساره اتكلمي مع ماهي كويس
ساره بسخريه:و تطلع مين ست ماهي يا زين
زين بحب:خطيبتي
ماهي:برضه عاوزه أعرف مين البنت الوكال دي"بتشاور على جميله"
'الدموع اتجمعت في عيون جميله'
ساره:اقولك تبقى مين و متزعلش و كمان أي اللي جايه بيه عندنا ده ليس يتخرج بيه؟
ماهي بدلع:زينو شايف بتقول اي
زين بحده:ساره اطلعي اوضتك
كوثر:اتفضلوا يولاد الغدا جاهز معلش اتأخرت
جميلة:عن أذنك يا ماما هطلع اغير
كوثر اتفضلي يبنتي
زين ببرود:غيرت الاوضه بتاعتك و اديتها لماهي
جميلة:من غير ما تستأذني
زين بسخريه استأذن في بيتي؟
عمتاً اوضتك الجديده اهي
 و شاور عليها 
كانت قريبه من اوضه الخدم*
ساره:إيه ده ما تنيمها مع الخدم احسن
ماهي ايدا هي مش خدامه اصلا؟
ساره:لا تبقى بنت عمي 
كوثر:عيب كده يماهي جميله بنتي التانيه و حبيبتي و ميصحش كده
ماهي:اسفه يطنط
ساره:هتنامي معايا في الاوضه يجميله لغايه ما الضيوف يمشوا 
****عند مالك****
دخل الدكتور بشرطي
_اتفضل يفندم ده اللي جابها هنا و كان في محاوله اعتداء عليها
£انسه اسمك إيه
-عشق
هناك من تأهه بأسمها و عيونها
التي تشبه القهوه
£تمام يا انسه عشق هو اللي حاول يعتدي عليكي 
عشق:لا يفندم ده ابن عمي و كنت بهرب منه و وقعت قدام عربيه الأستاذ و هو لحقني 
'اشتعل غضباً عندما انتبه لحديثها'
£تمام عاوزه تعملي محضر لابن عمك 
عشق:ايوا يفندم 
£تمام
بعد رحيل الشرطي و الدكتور 
مالك بغضب:مين ابن عمك ده و بيحاول يعتدي عليكي ليه و فين اهلك و لا قاعده في البيت لوحدك
نظرت له باكيه و هو يذكرها بأهلها 
*متوفين*: نطقتها وسط دموعها
مالك: و عايشه لوحدك في البيت؟
عشق:مع عمي و مراته و بيعاملوني خدامه ليهم و كانو عاوزني اتجوز ابنهم بس هو شمام و ضايع و أنا موافقتش وو لما موافقتش اضايق و كان بيحاول يعتدي عليا والباقي انت عارفه
مالك:و هتعملي إيه
عشق:مش عارفه بس الاكيد مش هرجع ليهم تاني علشان اكيد هيقتلوني 
مالك بجمود:......
مالك بجمود:تتجوزيني
عشق بفزع:ايهه
مالك ببرود: و الله ده الحل الوحيد تتجوزيني و تبعدي عن عمك و مراته 
عشق:مش موافقه
مالك بسخريه:بتقولي لو شافوكي هيقتلوكي هتروحي فين الشارع؟
عشق بجمود و دمع متحجره بعيونها:موافقه
مالك:هبعت للمأذون 
معاكي بطاقتك؟
عشق: ايوا خدتها معايا و أنا بهرب
تمام 
*تسريع الأحداث*
أتى المأذون و تم عقد الزواج و اصبحوا زوج و زوجه أمام الله و الشهود
في عربيه مالك
.........
عشق:احنا رايحين فين
مالك:البيت بس قبلها المول نجيبلك لبس مينفعش حرم مالك الصياد تبقى لابسه كده 
عشق بنظره انكسار و ألم:تمام
بعد أن انتهوا من التسوق عادو الي المنزل وانصدمت عشق عندما رأت
 فتاه في منتصف العشرين عام ترتدي فستان يصل الي بعد ركبتها أول ما وقع نظرها على مالك جريت عليه ووو 
ميرا و هي بتحضنه:حبيبي وحشتني اوي
عشق: مين دي
مالك:بنت عمي
ميرا بغرور:و مراته
****عند البوص****
و هو يتحدث في الهاتف بغضب وصراخ 
كل ده حصل منها ازاي تكلمها كده اقفلي و ابقى قوليلي كله أول بأول و أغلق بوجهها
و تحدث بأعين مشتعله:هتشوفي جحيم يا ماهي
اتصل بها 
****عند ماهي****
عندما رأت الهاتف يضئ باسمه 
ماهي:عن اذنكم يجماعه تعبانه من السفر هطلع ارتاح شويه
زين :استني اوصلك للأوضه يحبيبتي
ماهي:لا يحبيبي أنا عرفاها خليك
"طلعت الغرفه و ردت سريعا"
ماهي:الو يا اسر
اسر:كام مره اقولك متقوليش اسمي قوليلي البوص أو أي زفت على دماغك محدش ينطق اسمي غيرها
ماهي:اسفه يبوص
اسر(البوص) بغضب و صراخ:اياكي ثم اياكي تتكلمي مع جميله بالطريقه دي و تعامليها حلو و اتصرفي و خليها تسافر علي نيويورك بأسرع وقت
ماهي:اسفه اكيد الخدم اللي قالولك
اسر:الخدم أو غيرهم اياكي تعامليها كده دي الملكه
ماهي بغل:إيه كل ده دي حته لوكال أوي في شكلها 
اسر:ادعي ربنا مشوفكيش قدامي لمده سنه علشان اعرف انسى الكلام ده
و أغلق بوجهها 
ماهي بغل:هموتها اكيد مش بعد الحب ده كله ليه يبقى ليها لوحدها
مالك بجمود:تتجوزيني
عشق بفزع:ايهه
مالك ببرود: و الله ده الحل الوحيد تتجوزيني و تبعدي عن عمك و مراته 
عشق:مش موافقه
مالك بسخريه:بتقولي لو شافوكي هيقتلوكي هتروحي فين الشارع؟
عشق بجمود و دمع متحجره بعيونها:موافقه
مالك:هبعت للمأذون 
معاكي بطاقتك؟
عشق: ايوا خدتها معايا و أنا بهرب
تمام 
*تسريع الأحداث*
أتى المأذون و تم عقد الزواج و اصبحوا زوج و زوجه أمام الله و الشهود
في عربيه مالك
.........
عشق:احنا رايحين فين
مالك:البيت بس قبلها المول نجيبلك لبس مينفعش حرم مالك الصياد تبقى لابسه كده 
عشق بنظره انكسار و ألم:تمام
بعد أن انتهوا من التسوق عادو الي المنزل وانصدمت عشق عندما رأت
 فتاه في منتصف العشرين عام ترتدي فستان يصل الي بعد ركبتها أول ما وقع نظرها على مالك جريت عليه ووو 
ميرا و هي بتحضنه:حبيبي وحشتني اوي
عشق: مين دي
مالك:بنت عمي
ميرا بغرور:و مراته
****عند البوص****
و هو يتحدث في الهاتف بغضب وصراخ 
كل ده حصل منها ازاي تكلمها كده اقفلي و ابقى قوليلي كله أول بأول و أغلق بوجهها
و تحدث بأعين مشتعله:هتشوفي جحيم يا ماهي
اتصل بها 
****عند ماهي****
عندما رأت الهاتف يضئ باسمه 
ماهي:عن اذنكم يجماعه تعبانه من السفر هطلع ارتاح شويه
زين :استني اوصلك للأوضه يحبيبتي
ماهي:لا يحبيبي أنا عرفاها خليك
"طلعت الغرفه و ردت سريعا"
ماهي:الو يا اسر
اسر:كام مره اقولك متقوليش اسمي قوليلي البوص أو أي زفت على دماغك محدش ينطق اسمي غيرها
ماهي:اسفه يبوص
اسر(البوص) بغضب و صراخ:اياكي ثم اياكي تتكلمي مع جميله بالطريقه دي و تعامليها حلو و اتصرفي و خليها تسافر علي نيويورك بأسرع وقت
ماهي:اسفه اكيد الخدم اللي قالولك
اسر:الخدم أو غيرهم اياكي تعامليها كده دي الملكه
ماهي بغل:إيه كل ده دي حته لوكال أوي في شكلها 
اسر:ادعي ربنا مشوفكيش قدامي لمده سنه علشان اعرف انسى الكلام ده
و أغلق بوجهها 
ماهي بغل:هموتها اكيد مش بعد الحب ده كله ليه يبقى ليها لوحدها
ميرا بغرور: و مراته
عشق بصدمه:ايه؟
مالك ببرود: انتي خطيبتي من كام شهر بس و مش هنتجوز دلوقتي قولتلك بعد سنه
ميرا :بس في حكم مراتك
مالك:بس مش مراتي 
ميرا:مين ديه
عشق:أنا...
قاطعها مالك:الخدامه الجديده مكان كريمه
عشق بصتله بصدمه و انكسار و بصت الأرض
ميرا: سنيه يا سنيه
سنيه:نعم يا ست هانم خديها للاوضه الخدم مكان كريمه
سنيه:امرك يا ست هانم
"'عشق صوبت نظرها لمالك اللي واقف ببرود'"
مالك لميرا:ماما فين
ميرا:خدت الدواء و نامت 
مالك ببرود:تمام أنا طالع انام
"سابها و مشي"
طلع الاوضه و اتصدم.....
****عند جميلة****
أنا هطلع انام تصبحوا على خير
كوثر اتفضلي يبنتي
"طلعت اوضه ساره"
ساره لجميله:انتي لأمتى هتفضلي ضعيفه كده و ملكيش شخصيه ليه مردتيش عليهم تحت
جميلة بدموع :أعمل إيه سكت
ساره بقوه:لازم تتغيري و تغيري شخصيتك و تبقى قويه و تهتمي بنفسك مش كل اهتمامك بيه و هو مش يستاهل اللي انتي بتعمليه ده و كمان كل ده لنفسك مش ليه بس و توريه أنك بحبهه و منغيره قويه 
جميلة مسحت دموعها :و قالت تصبحي على خير
سااره:هنبدأ من بكره انتي حلوه بس مش ظاهره جمالك  خليكي قويه بقى
جميلة :حاضر
****عند مالك****
اتصدم من وجود عشق بغرفته
عشق:ممكن أعرف إيه ده بدال ما أنت خاطب اتجوزتني ليه وايه خدامه ديه أنا مش خدامه أنا في كليه و قسم اداره اعمال بس موقفه الكليه بسبب عمي
مالك ببرود:هو انتي فاكره اني اتجوزتك لجمال عيونك مثلا؟
اكيد مش مالك الصياد اللي يتجوز أي حد منغير ما يعرفها
عشق بسخريه:بس انت اتجوزتني يا مالك الصياد طلقني حالا
مالك:هو أنا اتجوزتك علشان اطلقك؟
عشق:تقصد اي؟
مالك ببرود:ده عقد مضيتي عليه و ب مليون جنيه لو مدفعتيش الفلوس هتتسجني مثلا 4 5 سنين و موافق متدمفعيش الفلوس بس بأنك تشتغلي هنا خدامه لمده سنه و لو معملتيش بيه تتسجني خمس سنين,تابع
 بسخريه بارده:و اكيد مش هتجوز أي حد من الشارع
"صوت قلم صدع صوته في اركان الغرفه"
عشق بغضب و قوه:انت حقير و أنا اللي بحسبك بني ادم و هتساعدني طلعت احقر من عمي و مراته ,بعيون مليئه بالكره و الألم :أنا بكرهك
مالك بأعين مشتعله غضب مسكها من شعرها:و حياة ربي لأوريكي جحيم علي القلم و هندمك عليه و هتبقى أسوأ سنه عدت عليكي يبنت الشوارع يبيئه وهتلعني اليوم اللي شوفتيني فيه "زقها على الأرض جامد و اتخبطت في السرير اغمي عليها 
              ...........
فاقت على كوب ماء في وجهها و كان الفاعل" مالك"
تقومي تنضفي الاوضه دي مكان ما دخلتي بهدومك الزبالة دي و تلبسي لبس الخدم و الهدوم اللي جبتهالك هخصمها من مرتبك ما أنا مش هصرف عليكي
********
تسريع الأحداث تاني يوم صباحا 
عند جميله بيفطروا
***********
جميلة : أنا هسافر بكره الصبح
كوثر:ليه يا بنتي
جميله: جاتلي منحه تعليم بره و وافقت عليها
زين: منغير أذننا 
جميله بقوه: ليه و هو انت مالك انت واصي عليا؟
زين:احترمي نفسك و انتي بتتكلمي معايا
جميلة بقوه: و أن محصلش
" نظرت له بكره!!"
كوثر:خلاص حصصل خير هتسافري فين 
جميله:نيويورك
رايحه لمصيرك برجلك يا جميله🤦😂
هوب هوب هوب البارت خلص 
جميله هتبدأ حياه جديده يترى هتتاعمل معاها ازاي
و هل هتلاقى حياه سعيده هناك؟
عشق هتعرف تتعامل مع الوضع الجديد؟!
كوثر هتسافري فين
جميلة: نيويورك
ماهي أول ما سمعت الاسم سعلت بقوه وووو
زين قام بفزع:مالك يحبيبتي اهدي خدي مياه
ماهي خدت المياه و هدييت"
زين: بقيتي احسن؟
ماهي هزت رأسها بنعم
ماهي لجميله: اشمعنى نيويورك
جميلة بقوه:ميخصكيش
(جروب قصص و روايات سلمى عماد)
ماهي بصت بحقد و غل لجميله و سكتت
"كان هناك عيون تشع فرح"
****عند أسر****
اسر على الهاتف:في اخبار
خادمه بسعادة:ايوا يا بيه هتيجي بكره نيويورك علشان جيلها منحه فيها
اسر بعيون لامعه و سعاده:بجد أخيرا ، تمام الفلوس هتوصل بكره 
و أغلق بوجهها
اسر بحب و سعاده:أخيرا يا جميلتي بقالي كتير مشوفتكيش
"الخادمه دي بتعمل في فيلا زين و بتوصل المعلومات لأسر"
*****عند مالك*****
10:00 am
عشق بتعب شديد:ممكن استريح 
حضرتك من امبارح بتخليني ارتب القصر كله غير اني نظفت اوضتك 5 مرات
مالك وهو يرتشف من كوب القهوه ببرود:تؤ لسه ده حق القلم بس لسه هتشوفي
و دلوقتي تطلعي اوضه ميرا تنظيفها و تصحيها و متنسيش تحضريلي الحمام
نظرت له بضعف و كاد أن تذهب
وقعت مكانها جثه هامده 
مالك ببعض الخوف:عشق عشق
هرول لها و احضرلها الطبيب ووو
مالك:مالها
الدكتور بأحترام شديد: بقالها كام يوم مكلتش حاجه و التعب الجسدي و النفسي خلها يغم عليها و لازم تروح المستشفى تعمل اشعه علشان شاكك في حاجه 
(جروب قصص و روايات سلمى عماد)
مالك :هتفوق امتى
الدكتور بعد 24
المحاليل دي تعويض للأكل و الكالسيوم اللي نقص في الجسم 
دي ادويه تاخدها لما تفوق و اهم حاجه تهتم بالتغذيه
مالك:تمام اتفضل انت
الدكتور:سلام عليكم
"رحل الدكتور و ظل ينظر لهذه القابعه أمامه و لا حول و لا قوه بها"
مالك يا تري ماالك و أي الاحساس اللي أوقات بحسه نحيتك؟
****عند جميلة****
جميله: يلا يا ساره هنتأخر عاوزه انام بدري علشان هسافر الصبح 
ساره:تمام خلصت يلا
"في البيوتي سنتر "
عاوزه أعمل شعري و........
_تمام يفندم
"بعد أن انتهت جميله من البيوتي سنتر ذهبوا الي المول للتسوق و عادوا الي البيت وووو
جميلة:اه تعبت اوي 
ماهي:اكيد طبعا مش متعوده على النظافة 
جميلة:ما أنا مينفعش ابقى نضيفه طول ما انتوا معايا 
ماهي بصتلها بغل
و كان هنا من ينظر لها بأعجاب 
فقد ظهر عيونها الجميلتان و شعرها البني جسدها الممشوق قوامه و هذا طبعا كان زين
عن اذنكم هطلع انام عندي سفر بكره
"نطقت بها جميله حين لاحظت نظراته المصوبه اتجاهها"
كوثر:اتفضلي يبنتي
****تاني يوم صباحاً****
كانت تقف تودعهم و بعد أن ودعتهم ذهبت المطار و منها اللي الطائره...
وصلت الطائره الي نيويورك
نزلت منها جميله و اخذت نفس طويل و قالت "حياه جديده"
ثم بعدها لم ترى شئ و غابت عن الوعي..
صحيت لقيت نفسي في اوضه كبيره و اساسها نضيف و حلو بس اخر حاجه فكراها اني نزلت من الطياره و غبت عن الوعي فورا بس بس مين جبني هنا و أنا فين قومت بسرعه من على السرير اشوف أنا فين لقيت نفسي في فندق بس بس مش ده الفندق اللي حجزت فيه حسيت بخوف جامد اتكون جوايا و فجأه الباب خبط خُفت اكتر بس اخدت نفس طويل و استجمعت بيه قوتي و فتحت 
"طبعا الحوار مترجم"
_اتفضلي يفندم الاكل وقت الغداء
جميلة:بس أنا مطلبتش غداء 
العامل:لا في حد طلب و قالي ابعته للغرفتك
جميلة:مين ده؟
العامل:مكشفش عن بيناته
جميلة:تمام شكرا بس ممكن أعرف أي اللي جابني هنا ده مش الفندق اللي حجزت فيه
العامل :ايوا يفندم بس الحجز اكتمل و نقلنا حضرتك هنا
جميلة:تمام شكرا
 خرج برا الاوضه بس لسه خايفه مين اللي جابني من المطار لهنا و مين اللي طلب لي الاكل
ممكن يكون نفس الشخص!!
مش عارفه بس قولت مفكرش كتير و إنشاء الله خير...
***عند مالك بعد 24 ساعه***
مالك بسخريه لعشق:أخيرا فوقتي يست الحسن و الجمال
"
عشق فتحت عيوني لقيت نفسي في اوضه كبيره و جميله اوي دي دي اوضه و لقيته قدامي بيتكلم بسخريه و جمبه خدامه و ماسك صنيه فيها اكل"
مالك:خدي اكلك اهو و بعدها العلاج
عشق: هو إيه اللي حصل
مالك بسخريه و برود:مفيش مستحملتيش بس واغم عليكي
و ترك الغرفه و رحل
عشق :مستفز
****عند أسر****
فلاش باك*
أول ما نزلت جميله من الطياره رشيت عليها منوم مكنتش قادر اشوفها قدامي و مخداهاش في حضني و اكيد هتتعصب ف رشيت مخدر عليها كادت أن تلمس الأرض شلتها و دخلتها العربيه و قعدتها في حضني و فضلت اشم عبيرها و اتأمل وجهها
اسر بعشق: أخيرا يا جميلتي كنتي  وحشاني اوي
 ثم اكمل
 خلاص مش هتبعدي تاني بقيتي معايا في نفس المكان و مش هسيبك لوحدك ابدا هبقى زي ظلك ، واخد كم كبير من عبيرها: ااه بحبك اووي
*و غير حجزها الفندق من فنادقه *
عود من الفلاش باك*
"هانت يا جميلتي"
****عند زين في غرفته****
زين:يااا كل الجمال ده و مدرياه عن عيني و أول ما يظهر تبعدي
ثم اكمل بخبث: بس عادي احنا فيها و هي لسه بتحبني اكيد و ضحك
" جماعه زين ده ق.ذر "
عند زين في غرفته
زين:يااااه كل الجمال ده و مدرياه عن عيني و أول ما يظهر تبعدي كان لازم برضه اقولها اني مبحبهاش!!
ثم اكمل بخبث:بس عادي برضه احنا لسه فيها و بكلمتين حلوين هترجع ثم ضحك بخبث
***********
*في مكان آخر أول مره نروحه*
_لا كده كفايه مش قادر استحمل أنا بحبها اوي اوي يا مراد
مراد:اهدى يا يزن 
يزن:مش قادر أنا طول عمري بحبها و هي مش حاسه و مش بتحب غيره بس وحشاني اوي
و هو مش ييحبها ولا بيحس بيها أنا لازم انزل مصر الأسبوع الجاي بس محتاجك معايا
مراد:معاك في كل حاجه يا صاحبي
****عند مالك****
ميرا:مالك
مالك:همم
ميرا:تعالى نخرج شويه
مالك:ميرا انتي عارفه اني مبحبش الخروج و الجو ده
ميرا بدموع:مالك انت مبتحبنيش!؟
مالك ببرود:أنا مبحبش حد أنا خطبتك علشان ماما و متتعبش
ميرا بدموع:تمام ، ننفصل و نقولها محصلش نصيب بس انت متبقاش مجبور على حاجه
مالك:أنا مبتجبرش على حاجه, وده اكيد هيحصل بس مش دلوقتي علشان ماما تعبانه 
سلام عندي شغل 
ميرا وقعت على الأرض بدموع:والله بحبك بس انت مش حاسس بيا خالص
كان هناك من يراقب الوضع بشفقه و قررت أن تتدخل
عشق:مالك؟
ميرا بصتلها بدموع و سكتت
عشق : اسفه اني بدخل بس لقيتك بتعيطي و الصراحة مقدرتش مدخلش علشان حسيتك اختى و أنا معنديش اخوات..
ميرا بدموع و طيبه:متقوليش كده أنا كمان معنديش اخوات و استريحتلك
عشق :هتحكيلي 
ميرا:هحكيلك
نسبهم تحكيلها و نروح عند جميله😹"
***عند جميلة***
 كانت نايمه صحيت على صوت الفون بيرن برقم غريب 
جميلة بصوت نائم:الو
سامعه صوت انفاس بس..
جميلة:الو مين
الخط قفل"
جميلة:مين اللي بيرن ده؟
ممكن يكون الرقم غلط
** عند أسر **
اسر بعشق: كده هعرف انام كويس اهم حاجه اني سمعت صوتها
بس اسف يحبيبتي قفلت الخط
الباب بيخبط"
أدخل
ملاك:اسر
اسر:نعم يا ملاك عاوزه حاجه
ملاك:عاوزه انزل مصر لاختي
اسر بسعاده:ما هي جت هنا
ملاك بصدمه:جميله؟..
اسر بسعاده: ما هي جت هنا خلاص
ملاك بصدمه:جميله؟
اسر باستغراب:مالك اتصدمتي ليه
ملاك بتوتر:ها اه أنا مبسوطه اوي اني هعرف اشوفها ثم تابعت بسوأل هتخليني اشوفها صح؟
اسر ببرود:مش دلوقتي
تصبحي على خير
ملاك: و انت بخير
و خرجت من الغرفة و مسحت دمعه نزلت منها و ذهبت لغرفتها
ملاك بدموع:ليه كده مليش نصيب....
****تاني يوم عند مالك****
كان الجميع حول السفره و عشق تضع الفطور عليها و دخل شخص غير متوقعه من الجالسين...
_اي يا جماعه بتاكلوا كده عادي منغيري نستوني خالص انتم
مالك بصدمه و قام من مكانه: يزن عامله إيه ليك واحشه
يزن بضحك:و أنا لو واحشكم تقعدوا كده منغيري
مالك ضحك و اخذه  بين احضانه،،
مامت مالك: يزن حبيبي واحشني اووي عامل إيه يحبيبي
يزن: الحمدلله يحبيبتي بخير انتي عامله أيه 
مامت يزن:بخير يا حبيبي
يزن بعيون لامعه:ازيك يا ميرا
ميرا: الحمدلله بخير انت عامل إيه 
يزن :بخير بقيت بخير أول ما شوفتك احم أول ما شوفتكم يعني 
"كان هناك عيون منتبهه و متفهمه الأمر"
ميرا بخجل:ها اه اه طبعا
مامت مالك "هانم" :اقعد يبني كل انت جاي من سفر 
يزن بعد أن فاق من سرحانه:ها اه طبعا هقعد 
بعد قليل ..
يزن:صح مراد نزل معايا
هانم:طب و مجاش معاك ليه
يزن:راح الفيلا بتاعته و هيجي بكره انشاء الله
***عند زين***
ماهي بدلع:زينو
زين:....
ماهي:زين
زين:...
ماهي بغضب:زييين
زين:أي يا ماهي مش كده
ماهي:ما بنادي فيك بقالي ساعه و انت مش هنا
زين بكذب:كنت سرحان في حاجه في الشغل
ماهي بدلع:طب خلاص انا عاوزه انزل أعمل شوبنج مش هتيحي معايا
زين:انزلي مع السواق عندي شغل كتير
ماهي:طب اديني الفيزا بتاعتك 
زين:اهي و بكره هعملك واحده جديده خاصه بيكي
ماهي بدلع و باست خده:شكرا يا زينو
"وقامت لغرفتها"
ماهي في غرفتها"
ماهي بدلع:الو يا بوص
اسر بنوم:عايزه إيه
ماهي بدلع :بطمن عليك
اسر:لا متطمنيش يختي و قفل في وشها
ماهي بغل:اكيد مش فاضي ليا و فاضي لست هانم بس هانت كله هيبقى ليا 
جاء لها تلفون'"
ماهي:الو
..:
ماهي:أيوا وصلت من يومين
_:....
ماهي بدلع: تمام هنزل دلوقتي باي
عند جميلة"
جميله:صحيت من النوم على خبط الباب فتحت لقيت العامل بس واحد تاني حاطط كاب على وشه استغربت بس مبينتش 
العامل:صباح الخير يفندم
جميلة:صباح النور في حاجه
العامل:معاد الفطار يا فندم 
جميلة:بس أنا مطلبتش هو في أيه حتى امبارح الغداء مطلبتوش
العامل بتوتر:ا هنا كل حاجه بمواعيد و بنفكر بيها الموجدين و بنوصل ليهم الاكل للغرف
جميلة:اه تمام
"خدت الاكل و لفت و قبل ما تقفل الباب كان وقع توكتها (التوكه اللي بيتربط بيها الشعر)
دخلت و قفلت الباب
العامل شال الكاب و نزل على الأرض و مسكها و قعد يشم فيها كتير و يبتسم بحب :بحبك يا جميلتي 
"ايوا هو اسر"😹😹♥️
"استغفر الله♥️"
****************
كانت ماشيه و حاطه الهند فري و مشغله أغاني و ماسكه الفون في ايديها فجأه وقعت على الأرض بصت لفوق 
ساره بعصبيه:ايه ده انت اعمى مش تفتح أي الغباء ده يعم انت
شال نضاراته و بانت عيونه الزرق"
مين ده اللي اعمى هو مين اللي ماسك الفون و ماشي بيه في الشارع و مش واخد باله من اللي رايح و اللي جاي...
"اللهم بارك و صلي علي سيدنا محمد♥️"
ساره:انت مالك انت امسك الفون و لا لأي خليك في حالك أي القرف ده 
و زقته فيه بطنه جامد و مشيت"
 تابعها بعيونه بعضب و خبث:كده اللعب احلو اوي هتندمي على كل كلمه قولتيها و ركب العربيه و مشي
****عند مالك*****
"استغفر الله♥️"
كان الجميع جالسين بغرفه الجلوس يحكون معا و عشق تقدم الشاي"
مالك:عشق اطلعي جهزي اوضه يزن
مامت مالك"هانم":لا قول لحد تاني شكلها تعبان اوي يحبيبي
مالك بص لعشق ببرود:انتي تعبانه يعشق
عشق بصتله بتعب:لا يفندم عن اذنكم 
مالك:يزن تعالى في المكتب عاوزك
في المكتب"
يزن بمرح:ها يباشا 
مالك بجديه: أنت بتحبها؟...
****عند ماهي****
ماهي بدلع و باسته فخده:هاي بيبي وحشتني اوي
يوسف بخبث:و انتي اكتر يا حياتي 
"استغفر الله♥️"
***عند ملاك***
كانت ترتدي هوت شورت و تشيرت حمالات و عامله شعرها كحكه فوضويه ثم خرجت لغرفة اسر 
ملاك:اسر اسر
ثم فجأة وجدت من امسك بشعرها بقوه"
عند ملاك"""
كانت ترتدي هوت شورت و تشيرت حمالات و عامله شعرها على كحكه فوضويه ثم خرجت لغرفته
ملاك:اسر .....اسر
ثم فجأة وجدت من امسك بشعرها و كاد أن يقتلعه بيده""
ملاك بألم:اه شعري في ايه
اسر و نظر للذي ترتديه بغضب: أي اللي انتي لابساه ده انتي مش في البيت لوحدك في الخدم و الحراس و أنا
ملاك لفتله و بصت لعيونه:بتغير عليا و لا بتعمل كده علشان جميله
اسر:علشان جميلة طبعا 
ملاك بغضب:وخدتني هنا غصب علشان جميله برده صح
أسر بأستفزاز:مش غصب يا كوكو كله بفلوس و غمزلها
ملاك بغل خفي:يارتني ما جيت هنا كل ده علشان مليون دولار
اسر:ايوا السنه بمليون دولار و انتي بقالك سنتين يعني 2 مليون دولار
ملاك:و تدفع 2 مليون دولار علشان شبيه لست جميلة ثم أنا مش شبهها أنا احلى منها بكتير اوي مش عارفه أي اللي عاجبك فيها..
شدها من شعرها جامده و بصوت اشبه لفحيح الافعه:ايااكي ثم ايااكي تجيبي سرتها ب حاجه وحشه على لسانك علشان هتشوفي الوش التاني مني و احسنلك مَتشُفيش الوش ده مني ، ثم اكمل ايه اللي اتغير مش ديه اختك اللي كنتي هتموتي و تشوفيها و كنتي بتكرهيني علشان تشوفيها
ملاك:كنت كنت
اسر:كنتي اي؟
ملاك ببجاحه:يعني بحبك يا اسر بحبك
استغفروا الله♥️
****عند مالك****
مالك بجمود:بتحبها
يزن بتوتر:ه هي مين ديه يا مالك 
مالك:ميرا 
يزن بتوتر ممزوج بالألم:احبها أي دي مرات اخويا فيما سيكون يعني
مالك بجمود : لا بتحبها و باين عليك اوي عمتا انا مبحبهاش و هنسيب بعض فرصتك بقى تخليها تحبك
يزن بص ليه بلهفه و سعاده شديده:بجدد هتسيبوا بعض ثم اكمل بحزن :بس هي بتحبك
مالك:ممكن تكون متعلقه بيا مش بتحبني انت عارف و هي صغيره كنا قريبين من بعض ازاي فممكن يكون تعلق و كمان فرصتك جاتلك اهي
يزن بسعادة:هحاول إنشاء الله بس هتسيبوا بعض امتى 
مالك بسخريه:و مش بتحبها؟؟
ثم اكمل بجديه : يومين كده
يزن بأحراج:حب حياتي أعمل ايه
مالك بحب اخوي:عارف تعالي نخرج برا بقالنا كتير غايبين
استغفروا الله ♥️
***عند ماهي***
بدلع:اوكي يا جوو هنتقابل يوم تاني بقى  علشان اتأخرت اوي على زين
يوسف:بتحبيه
ماهي بسخريه: أنا أحب و زين مره واحده تؤ لا طبعا أنا مبحبش حد 
يوسف بخبث:الأ الفلوس
ماهي بضحك: طبعاً
يلا باي يا جوو و رحلت"
بصق في اثارها
يوسف بقرف:قال جو قال لولا اني بعمل كله ده علشان اوصلها مكنتش دخلت واحده زيك حياتي ثم تابع بخبث:و ادينا بنتسلى 
استغفروا الله ♥️
****عند جميلة****
اردت ملابسها 
لازم اشوف شغل و اكيد في شغل هنا بس مش عارفه أسأل مين هسأل الرسيبشن 
الحوار مترجم♥️
جميلة :I am looking for a job, you can help me find a job to work
(انا ابحث عن عمل يمكنك مساعدتي ان اجد مكانا للعمل)
العامله:Yes ma'am, go ahead, this is a card for the largest companies in New York here
(نعم سيدتي تفضلي هذا كارت لأكبر شركات نيويورك هنا)
جميلة:thank you
(شكرا لكي)
*و ذهبت للغرفه*.
بعد أن ذهبت أجريت العامله هاتفاً"
العامله:hello mister asr
اسر:..........
العامله:
Yes sir, I gave her the card with your private numbers, not for the company
(نعم سيدي اعطيت لها الكارت الذي به ارقامك الخاصه ليست للشركه)
اسر......
العامله:Come see you, sir
(أجل الي القاء سيدي)
** عند مراد اللي زقته ساره**
مراد:عاوز أعرف كل حاجه عنها من أول اتولدت
_تمام يا فندم  حاجه تانيه
مراد:لا خلاص روح انت 
مراد:نظر للأمام بشرود و ابتسم بخبث
هوب هوب البارت خلص 😂💃💃
و مراد هيبقى ليه دور كبير اوي
نظر الأمام بشرود و ابتسم بخبث:بدل ما هيبقى انتقام هيبقى اتنين يا ساره هانم و ضحك وركب عربيته
مراد:اطلع على الملهى
السائق:امرك يا فندم
استغفروا الله ♥️
****عند جميلة***
طب اتصل و لا ما اتصلش أنا قلقانه و متوتره مش عارفه ليه هوووف خلاص هتصل يعني ده شغل مش اكتر
 خدت نفس عميق و اتصلت ثانيه ثانيتان جاء لها الرد"
_الو
جميلة بتوتر ولغبطه في الكلام و دقات قلبها عاليه:كان فيه إعلان لوظيفه في الشركه سكرتيره فكنت بتصل علشان أقدم و ممكن أعرف اجي امتى و أقدم 
_بكره الصبح الساعه 7 للتقديم هتروحي الشركه و تدخلي للمدير
جميلة و دقات قلبها تعلو اكتر:طب تمام شكرا
_العفو و ممنوع التأخير و أغلقت الهاتف
اسر و هو يشد خدود ملاك'"
شاطره يكوكو عرفتي تمثلي صح براڤوا 
ملاك بغيط شديد:اوعى ايدك دي كده أنا هروح انام 
مسكها من أيدها جامد
استغفروا الله ♥️
اسر:تؤ تؤ عيب تتكلمي مع اللي أكبر منك كده. يا كوكو ثم الهدوم دي متتلبس قدامي بالذات فااهمه؟
ملاك:ما أنا بخرج كده
اسر:اما تخرجي ابقى أخرجي كده لكن قدامي بالهدوم دي لا و وفري مجهودك ده علشان مش بحب غيرها ماشي يا كوكو يلا سلام بقى
****عند عشق****
اتفضل يا فندم 
استغفروا الله ♥️
مالك بعصبيه:انتي غبيه يبت إنتي ايه الهبل ده وقعتي القهوه عليا ايه الغباء ده
عشق و وجها أصبح أصفر و شفايفها تتحول من اللون الأحمر الي الأزرق و قالت بتعب:اسفه يفندم بس..
قاطعها بصفعه دمويه على وجهها سقطت على الأرض بتعب و رفعت عيونها البنيه ثم قامت من مكانها بقوه تخفى داخلها تعب و وجها اصبح يزرق نظرت له "بكره" ثم ردت له الصفعه بصفعه لا أقل منها نظر لها بأعين مشتعله كالجحيم و سحبها من خصلاتها و نظر لها بكره و خبث ثم
 همس في اذنيها همس اشبه لفحيح الافعه:عارفه القلم ده هتاخدي جزاته دلوقتي حالا "ثم شدد على خصلاتها بقوه اكثر جعلتها تصرخ" 
مالك بكُره وبرود: تؤ لسه بدري هتصرخي اكتر و هتطلبي المساعدة بس "همس لها" مش هتلاقيها عارفه ليه
نظرت له بخوفف و استغراب"
همس له مره أخرى:علشان دلوقتي هتبقى زيك زي اي عا*هره زباله من الشوارع 
نظرت له بهلع و الخوف دب في قبلها اكثر حاولت التحدث لكن قاطعها بصوته القوي"
استغفر الله ♥️
مالك:فتحي يا فتحيييي
فتحي:تحت امرك يا مالك بيه
مالك رما عشق له"
مالك:خدها اهي اتسلوا بيها انت و اسماعيل و طلعت"
عشق:نظرت له بخوف و هلع  تحدثت:أنا اسفه اسفه و الله بس بالله متعمل كده بالله عليك..
نظر لها بشفقه و حزن مزيف ثم اقترب منها و همس لها 
استغفروا الله ♥️
صعبانه عليا و الله طب أي رائيك اسيبك منهم و تخليكي معايا انا ثم غمز لها بوقا*حه"
نظرت له بكره و حقد و عيونها مليئه بالدموع و رفعت يدها و صفعته صفعه هزت باركان القصر  مع صوت شهقات الخدم و فتحي"
جهنم احتضنت عينه ثم نظر لفتحي:خدها و أعمل اللي قولتلك عليه و ابقى ارميها قدام أي مستشفى علشان لو احتجتوها بعدين أنها كلامه بأستفزاز و هو ينظر لها
بصتله بكره و حقد:هتندم و الله لهندمك ندم عمرك كله يا هه يبيه
مالك بسخريه:سلام يا هه مدام عشق 
اخذها فتحي تحت نظراتها القويه و اللي مليئه بالكره"
عند فتحي في الغرفه
اسماااعيل طلعت تعالوا النهارده ليلتنا ف*ل 
نطق بها بقذاره و اخذ يقترب منها و هو يفتح ازارا قميصه و خلعه و اقترب منها تحت خوفها و صريخها ووو..
استغفر الله ♥️
***
عند زين
ماهي بدلع:زينو
زين بشرود:همم
عاوزه اجيب آخر مودل نزل للعربيه
زين_....
ماهي بدلع:زينو
زين:ايه يجميله كفايه زن بقى
ماهي بغضب و غيره: جميلة مين أنا ماهي انت بتفكر فيها ليه اصلا
زين قرب منها و بكذب:اسف يحبيبتي كنت بفكر و بدعي أنها مترجعش تاني..
ماهي قربت منه اكتر و لفت ايديها حوالين رقبته بدلع:و لا يهمك يحبيبي المهم هتجبلي العربيه
نظر له و اومأ لها بشرود
اقتربت منه اكتر و وضعت رأسها على صدره بخبث خفي:ربنا يخليك ليا يحبيبي
كانت ترقض و تعبر الشوارع بسرعه كبيره وصوت انفاسها يعلوا اكثر و اكثر....
عشق و تتنفس بقوه....أي الشارع اللي مش شايفه فيه حاجه ده "سمعت صوت وراها كملت جري بسرعه فجأه ظهر نور عربيه جايه من بعيد و بسرعه رهيبه و هي كانت بتجري و بتبص لورا لو في حد وراها اصدتمت العربيه بها اتنطرت في الهواء و وقعت على الأرض و الدماء منتشره حولها"
.............................
كانت تجلس و تتذكر حينما اعترفت لها بحبه و كيف واجهة مشاعرها..
ملاك....اسر أنا بحبك
اسر بهدوء....ايه
ملاك....بقولك بحبك
اسر....و أنا كمان انتي اختي الصغيرة
ملاك......بس أنا بحبك بجد
اسر و محاولة الهدوء...بصي يا ملاك انتي لسه صغيره و كل ده مشاعر مراهقه يعني ده مش حب ممكن يكون تعود كده اي حاجه لكن حب لأ و لما تكبري شويه ممكن تلاقي الحب الحقيقي لكن انتي بعتبرك اختي و أنا بحب اختك جميله متنسيش اختك جميله خليكي فكراها أنها اختك و أنا بحبها
ملاك بدموع.....هي فيها أي احسن مني يا اسر
اسر بهدوء مصطنع....القلوب مش في ايدينا يا ملاك و إنشاء الله ربنا يعوضك تمام 
ملاك بدموع...بس أنا بحبك و مش هقدر اشوفك معاها حس بيا 
اسر....أنا لغايه دلوقتي بحاول ابقى هادئ معاكي و مأذكيش بكلامي علشان أنا زيك و بحب زيك و نفس الشعور بس أنا بحب اختك لازم تحبي ليها الخير
ملاك...بس..
اسر...منغير بس كفايه كده يا ملاك و أنا هحاول منتجمعش كتير علشان متتعلقيش بيا اكتر و اهتمي بدراستك اوكي
ملاك...تمام سلام
.........
ملاك بحقد:اكيد مش هسيبها تاخده مني أنا أولى منها أنا حبيته الأول هي حتى متعرفوش و هخليه يحبني و ميشوفش غير حتى لو على حياة اختي......
**************
مالك بجنون....يعني ايه هربت 
فتحي....يباشا و الله هربت و معرفناش نلحقها
مالك بجنون...لا لا اكيد لا لازم تدوروا عليها و تجبوها لغايه هنا و تغذبوها 
هانم....مااااااالك 
مالك...نعم يماما
هانم...انت بتتكلم عن عشق صح
مالك....ايوا هي ال***هربت
هانم...مالك كفايه كده بقى انت لازم تتعالج من اللي انت فيه ده سنيه حكتلي كل حاجه و معملتك ديه مش دنيا يا مالك دي عشق دي واحده تانيه و اللي معرفتش تعمله في دنيا متعملهوش في عشق البنت الغلبانه قولي أي ذنبها
مالك بصراخ....ذنبها أنها شبهها بالضبط ذنبها أنها بنت عمتها
هانم بصدمه...لا لا اكيد انت اتجننت خالص دنيا خالص ماتت و عشق مش زيها ذنبها ايه أن دنيا خانتك 
مالك بجنون...متقوليش خانتني أنا متخانش و قتلتها
هانم بصدمه أكبر....أنت اكيد اتجننت انت لازم تتعالج لازم يا مالك لازم 
هنام.....يزين يا يزن
يزن...نعم يا ماما
هانم بسرعه....اتصل على الدكتور ضروري مالك حالته رجعت زي الاول
يزن...حاضر يا ماما
مالك كان بيصرخ و بيكسر في كل حاجه حواليه و عروقه بارزه و شعره اتبهدل و وشه احمر
الدكاتره و هما بيمسكوا
مالك...مش هسيبها مش هسيبها هنتقم من حبي فيها أنا حبتها و هي خانتني.......
******************
عند جميلة و هي واقه قدام شركه*AG* الشركه روعه*
فجأه عربيه سوده كبيره وقفت قدامها و نزل منها اسر و بصالها 
بقول كده برضه 
جمليه اتخضت...بتكلمني أنا
اسر...ايوا
جميلة بصدمه...أي ده انت بتكلمني مصري 
اسر....هو في حد واقف غيرك و كمان مش الشركه بس اللي حلوه انتي كمان حلوه
جميلة بعصبيه...انت مجنون يعم انت ايه اللي بتقوله ده
اسر...في واحده جاية امريكا و واقفه قدام شركه نضيفه تتكلم بالأسلوب دهه؟
جميلة بصتله بعصبيه و قرف...مش هرد عليك عديني كده هتأخر على المقابله و مش ناقصه قرف كفايه اني شفتك
اسر بصدمه...قرف.....أنا يتقالي قرف
بعد كده ضحك زي الابله...ادي اخره الحب
و طلع و راها و هي بتتشتمه بصوت واطي ضربها في رأسها بخفه و بص وراه ليها و هو ماشي و غمزلها و هو بيقول..كفايه برطمه يا عسل غلط عليكي و دخل مكتبه
جميله وقفت بصدمه و بعد ثواني ضحكت....و الله مجنون
و قعدت مستنيه دورها يجي و تقابله
**************
مراد و هو بيولع سيجاره
نفذ النهارده يا اشرف كفايه كده
اشرف...امرك يا فندم 
مراد.....تجبها شقه المعادي يا اشرف
اشرف....حاضر يا فندم تأمر بحاجه تانيه
مراد...تؤ روح انت
سوزي....هتعمل فيها ايه يا مراد
مراد بصلها ببرود...انتي عليكي أعمل اللي يريحك و يريحني و اجيب حقها فا تسكتي خالص
سوزي...بس متنساش أن دي ا
مراد...اخرسي بقى دماغي وجعتيني أنا خارج 
سوزي...اكيد كل يوم مع الاشكال***زي كل يوم تسهر معاهم
مراد....ملكيش دعوه يا سوزي هانم
سوزي...ولد فين الاحترام أنا امك
مراد.....معنديش حد كان فاضي يربيني و أظن انتي فاهمه اقصد ايه يلا أنا مش فاضي سلام
سوزي...اخلص بس من اللي اعمله وافضالك
الله يرحمك يا نور كنتي مريحاني و كنتي نور حياتنا أول ما مُتي كل حاجه اتشقلبت
***************
عند زين
لا خليها يوم تاني علشان الحكومه عرفت 
........
تمام 
.......
سلام
ساره....بتكلم مين يا زين
زين.....شغل يا حبيبتي عاوزه حاجه
ساره....اه عاوزه انزل النادي شويه بقالي كتير منزلتش من ساعة جميله مشيت
زين...هي جميلة مكلمتكيش من ساعه ما مشيت
ساره....بتسأل ليه في حاجه
زين....لا بسأل عادي علشان من ساعة ما مشيت مشوفتكيش بتكلميها خالص
ساره بحزن....لا متكلمانش لسه مشترتش خط جديد
زين....ماشي يا ساره و لو عاوزه تروحي النادي خلي عم عبده يوصلك
ساره...تمام
عم عبده
-نعم يا ساره هانم
ساره...وصلني النادي معلش
عم عبده....تأمري يا ست هانم اتفضلي
ساره....شكرا يا عم عبده امشي انت و لما اخلص هتصل عليك
عم عبده...ماشي يا ست هانم خلي بالك من نفسك سلام
ساره....سلام 
فجأه حد حط مانديل على وشها و هي بتحاول تصرخ فجأه غابت عن الدنيا اشتالها و حطها في العربيه
اشرف...هي معانا يا باشا 
مراد...شقه المعادي يا اشرف
اشرف...تأمر يا باشا
*********
_مالها يا دكتور بقالوا 7 ساعات جوا ليه
-بص يا رعد باشا هي حصلها كسور و نزيف داخلي و مخها اتخبطت جامد و ربنا يستر و ميحصلش جوانب سلبيه بسبب العميله
رعد...يعني الجوانب دي ايه مثلاا
الدكتور...فقد بصر أو فقد ذاكره و هي حصلها تمزق في العمود الفقري و كان في حاله اعتداء اصلا و ممكن تدخل في غيبوبه لو ما فقتش في خلال 48 ساعه
رعد.....كل ده
الدكتور قدر الله و مشاء فعل يا استاذ
********
_اجحز طياره لمصر 
امرك يا ست هانم
عدا سنه و حصلت فيه حاجات كتير عند جميله "فلاش باك"
السكرتيره...جميله احمد تتفضل المدير جوا
جميله دخلت و هي متوتره بصدمه...انت
اسر بابتسامه...مفاجأه صح
جميله بعصبيه...انت بتعمل ايه هنا
اسر بمشاغبه و هو بيقعد على كرسي المكتب....يعني واحد قمر و عسل كده و قاعد في مكتب المدير و الكرسي بتاعه يبقى مين غير المدير بتاع الشركه
جميله بصتله بزهول...قمر و عسل فين ده بس
اسر و هو بيغمزلها...لا من ناحيه عسل و قمر ف أنا قمر و عسل اووي كمان
جميلة ببرود...طب ممكن نشوف هتقبل و لا امشي..
اسر بجديه...اتفضلي اقعدي و هاتي السي ڤي بتاعك 
جميله بعمليه...اتفضل يا فندم
اسر....تمام اتفضلي و السكرتيره هتبقى تكلملك
جميله...شكرا يا فندم عن أذنك
اسر.....يارا
يارا...امرك يا فندم
اسر...مشي كل اللي برا و ابقى اتصلي على جميله و قوليلها أننا وافقنا عليها بس بليل كده
يارا...امرك يا فندم
********
عند ساره
ساره فاقت و مش شايفه حاجه بس حاسه ايدها و رجلها مربوطين و في حاجه على عيونها و مش شايفه حاجه منها 
ساره بصراخ....أنا فيننن حد هناااااااا
_احسن لك متصرخيش علشان مفيش حد هيسمعك
ساره بخوف....انت انت مين و عاوز مني ايه و جايبني فين
شال الغمامه من على عيونها"
ساره بخوف...انت انت عاوز ايه
مراد...ايه افتكرتيني ، بس تصدقي طلعتي بتنامي كتير
ساره بخوف....عاوز ايه مني و جايبني هنا ليه
مراد....امم يعني مثلا تقولي أنك هتشرفيني هنا لغايه ما اخلص انتقامي منك
ساره....كل ده علشان قلم هتنتقم مني علشان قلم انت عايش في فيلم اكشن أي الهبل دهه روحني
مراد بغضب و مسك شعرها....انتي عارفه لو اتكلمتي معايا كده تاني أو صوتك علي عليا هعمل فيكي ايه
ساره بشجاعه...اوعااااا كده أبعد عني انت اهبل يعم انت ازاي تمسك ايدي كده....و تنتقم مني علشان قلم....ايه الهبل اللي انت فيه دهه أبعد عني كده
مراد.....اممم هو الصراحه مش علشان القلم بس ...و شد علي شعرها....ممكن تقولي حساب مبيني و مبين اخوكي مثلاا..
ساره....طب اوعااا كده حساب انت و اخويا خده منه مش مني متشطرش على بنت يا راجل..هه لو انت راجل اصلاا
مراد....أنا هوريكي يا بنت ال**** ازاي تتكلمي معايا كده و تقولي راجل و لا لأ مش على اخر الزمن بت زيك**** تقول كده
ساره....اوعا تجيب سيره أبويا أبويا اشرف من واحد زيك يجيب سرته مش على اخر الزمن عيل زيك يجيب سرته
مراد...طب تعالي كده بقي علشان جبت اخري منك
جاب سوط كبير*
و هو بيجيبه لقت كوبايه كسرتها و فكت ايدها و رجلها و قامت بسرعه*
مراد و هو ماسك السوط...أي دهه ما انتي طلعتي جامده و زكيه اهو بس برضه مش هتفلتي من ايدي غير على قبرك و هحسر اخوكي عليكي زي ما عمل معايا
ساره باستغراب....انت بتتكلم عن ايه يعم انت 
مراد و هو بيرفع السوط علشان ينزل بيها عليها.....ملكيش دعوه ديه حاجه بيني و بينه
ساره بعصبيه و مسكت السوط قبل ما يلمسها و شدته منه علي الأرض و ضربته برجلها في وشه جامد.....مش ساره اللي تضرب بوسط و من عيل على اخر الزمن
مراد.....اووو لا براڤوا بتعرفي دافعي عن نفسك زي اخوكي بالظبط صح ما انتوا من نفس العيله ال****
مسكته من التيشيرت بتاعه و ضربته بالبوكس....اياك تجيب سيره عيلتي على لسانك فهمت
مراد بعصبيه...دي تالت مره تمدي ايدك بس لو عوزاها ضرب معنديش مانع بس مش دلوقتي علشان في حاجه تاني هعمله
بصتله باستغراب*
مراد...هتعرفي دلوقتي متستغربيش.....اشتالها و رماها على السرير و خلع قميصه و ابتدا يقرب منها بصتله بخوف 
قرب منها يكاد لا يفصل بينهما انش واحد مسكت ازازه المكسوره و غرزت السن بيها في راسه
مراد رجع لورا...اه يبنت*****
ساره قامت بسرعه...انت عبيط ازاي تقرب كده المره دي تعويره المره الجايه موتك و جريت على الباب و حاولت تفتحه
مراد مسكها من شعرها...عارفه كده رابع مره تطاولي عليا و سكتلك بس كفايه كده و بدل ما انتي قويه كده و ريني هتعملي ايه و اشتالها تاني و رماها على الأرض جامد
ساره...اااااه...انت فاكر كده رجوله يلاا ...قامت من على الأرض بسرعه.... و قعته علي الأرض و فضلت تضربه بالبوكس 
دي علشان كنت عاوز تعدي عليا و دي علشان مسكت شعري و دي علشان خطفتني و دي علشان شتمت اهلي و دي علشان رمتني في الأرض جامد و ديه....
زقها من عليه و رماها في الارض بقوه..... اللي هعمله فيكي بكل البوكسات دي علشان هتبقى حاجه صعبه اووي علي أي بنت
اشتالها و رماها على السرير بقوه أكبر و قرب منها تحت محاولتها أنها تبعده عنها لكن فرق الحجم و القوه مساعدهاش ووووو حصل اللي حصل"
"بعد مده"
مراد....بت "بيهزها" انتي يا بت 
ساره......
مراد...يزفتهه قومي بلاش تمثيل
اتصل على الدكتور"
الدكتور لمراد....تعرض للأعتداء و أدى الي اغماء
مراد.....ماشي اتفضل انت 
دكتور....بس ده اعتداء لازم نبلغ الشرطه
مراد.....الوقت اللي هتبلغ في الشرطه روحك هتفارق الحياه خد فلوسك و يلا برا 
ساره و هي بتفوق...أنا عاوزه امشي 
مراد....تؤ انا مستنيكي تصحي علشان نكمل تاني و مش هتمشي يعني اعتبري نفسك مخطوفه بس على عذاب كده حاجه جديد
ساره و هي بتحاول تقوم...انت اقذر حد شُفته في الدنيا
مراد و هو بيقوم...مش اقذر من اخوكي و قرب منها و...
********عند مالك كان في السنه ديه بيتعالج من الازمه النفسيه اللي فيها و اتعالج منها بالفعل و كان بيدور على عشق علشان يعتذرلها و يعوضها عن اللي عمله بعد ما عرف أنها عملت حدثه و في عربيه خبطتها بس ميعرفش فين و لسه بيدور عليها...
********
عند عشق..دخلت في غيبوبه و لسه مفاقتش منها بعد ما دخلت في بارادتها..
فلاش باك..
الدكتور..للأسف يا رعد بيه دخلت غيبوبه و الغيبوبه بأرادتها في حاجه خايفه منها و خايفه من الواقع اللي احنا فيه و لازم يكون في حاجه قويه ترجعها اللواقع و الأفضل أننا ندور علة حد من اهلها
رعد......
عوده من فلاش باك..
رعد....ها يا دكتور لسه مفقتش؟
الدكتور..لا و الله يا رعد بيه و قولت لحضرتك ندور على اهلها و حضرتك مردتش
رعد...تمام هدور علي اهلها ممكن اكون اتأخرت شويه بس هدور علي اهلها....
****عند زين*****
كان هيتجنن هو و كوثر لما عرفوا أن ساره اتخطفت و كان بيوصلوا فيديوهات و صور و هي بتتعذب كل يوم من خط شكل
كوثر بتعب..ق قولي يا ززين ملقتش اختك يا ابني طمن قلبي عليها قبل ما اموت
زين بعجز...بعد الشر عنك يا امي...و الله دورت في كل حته في محطات القطر و المطار و ملقتهاش و مش عارف اوصلها أنا حاسس اني عاجز و هموت مش قادر احمي اختي الوحيده
كوثر بتعب....الحقها يا زين و جبها لحضني من تعاني و غابت عن الدنيا
زين بفزع...ماما مااما ماهي اتصلي على الدكتور بسرعه
ماهي ببرود...اوكااااي
الدكتور..السكر ارتفع شويه هتفوق و تكون بخير بس بلاش ضغط عليها..
زين...شكرا يا دكتور
****عند ساره****
السنه عدت عليها في عذاب من مراد كان من بيع*دي عليها و ضر*ب لغايه في يوم و كان بيع*تدي عليها و
مراد...بت انت بصه كده ليه
*ساره كانت مفتحه عيونها و فيها دموع بس مش بتنزل و بصه للسقف بجمود و ساكنه تماما و مكنتش بتحاول تبعده عنها زي كل مره*
مراد بخضه عليها و هو بيهزها..بت مالك في ايه
ساره....
مراد و هو شايلها و بيركبها العربيه... ساره ردي طب بصيلي طب مش بتردي عليا ليه.
تسريع الأحداث وصل المستشفى و هو شايلها*
اسر بخوف عليها....دكتور شوف بسرعه مالها 
الدكتور...دخلها الاوضه ديه بسرعه و أخرج بره
بعد قليل من الوقت*
الدكتور... للأسف....
*******
عند عشق
في حد دخل اوضتها بليل 
.....ياااه يبنت سميرة كنت بدور عليكي بقالي سنه بس مش حباً فيكي لا علشان اخلص منك زي اهلك ياما حاولت اقتلك بس انتي ماسكه في الدنيا جامد بس المره دي نهايتك
قربت منها و مسكت المخده و قربتها على وشهها فجأه
الدكتور....للأسف دخلت في حاله عصبيه
مراد...بصدمه يعني ايه
الدكتور....يعني مش هتبقى حاسه باللي حواليها مش هتبقي سامعه و لا شايفه حد عامله عالم خاص بيها في مخها زي الخيال هتبقى مفتحه عيونها بس مش واعيه للدنيا و اللي و حواليها و ده بسبب الع'نف و التغ'ذيب و حالتها النفسيه مدمره نهائي
مراد بحزن...ينفع ادخلها 
الدكتور... اتفضل
مراد بندم.....أنا مش عارف انتي سمعاني و لا لأ أنا عارف اني غلطت لما انتقمت منك في اخوكي بس مش بأيدي يا ساره الانتقام عمى عيوني بجد و عارف أنك ملكيش دعوه بس كانت ديه الحاجه الوحيده اللي تكسر اخوكي اسف يا ساره بس اخوكي عمل ضعف اللي عملته معاكي مع أغلى انسانه في حياتي و بعدني عنها هحكيلك و ياريت تكوني سمعاني علشان مش هقدر احكي غير دلوقتي ممكن يكون الوق مش مناسب بس هحكي يمكن تشفعيلي...
فلاش باك..
زين....يا جنى بقى فيها ايه ما أنا كده كده هتجوزك 
جنى بخوف....ده لو عرف هيقتلني يا زين
قرب منها ببطئ...ما أنا قولت هتجوزك مش مصدقاني ليه
جنى بتوتر...ب بس انت عارف انه مينفعش
زين بتمثيل الحزن...لا قولي كده بقى أنك مش بتحبيبني و مش واثقه فيا لأن اللي بيحب حد بيثق فيه بس انتي مش بتحبيبني 
جنى بلهفه...لا لا متقولش كده أنا بحبك و الله و اكتر من نفسي و من أي حد
اقترب منها بشده و حاوط خصرها بيديه...يبقي هتيجي معايا صح..
جنى...م ماهو مش هينفع أنا خايفه
زين بخبث و حزن مزيف....خلاص انا ماشي شكرا علي قله ثقتك
جنى بلهفه و حب....لا و الله انا واثقه فيك خلاص خلاص هاجي معاك و الله
زين ابتسم بخبث...طب يلا بقالنا كتير قدام الجامعة مينفش كده
جنى بحب و طيبه...طيب يلا 
زين...يلا هنركب عربيتي..
جنى....يلاا
زين...يلا وصلنا اطلعي 
جنى بخوف...زين أنا خايفه
زين...خلاص لو خايفه تعالي اروحك مش مهم
جنى...و الله مقصدش ازعلك أنا بحبك بس مش عارفه خايفه ليه
زين....متخفيش طول ما انتي معايا...و قولتلك هتشوفي الشقه و نمشي علطول مش هنكمل عشر دقائق و ماما ساكنه في الشقه اللي في وش شقتنا إنشاء الله
جني بتوتر...طب يلا علشان متزعلش بس و نمشي علطول
زين...و نمشي علطول يلا علشان تلحقي تروحي
جنى...يلا
زين...ادخلي يا حبيبتي
جنى...زين ممكن متقولش حبيبتي و الكلام ده و لا تقرب مني جامد زي ما قربت مني في الجامعة
زين بتأفف..حاضر يا جنى حاجه تاني
جنى...بص و الله مقصدش ازعلك خالص بس لا نبقى ملتزمين علشان ربنا يكرمنا و نبقى مع بعض طول العمر
زين...حاضر يا جنى هرروح اجيب حاجه نشربها علشان الجو حر و انتي اتفرجي براحتك
جنى...اوكي ماشي 
عند زين دخل و جاب عصير حط فيه منو'م و خرج
زين..خدي عصير الجوافه اللي بتحبيه
جنى و هي بتشرب...شكرا يا زين... تعرف اني بثق فيك ثقه عمياء لو مكنتش بثق فيك مكنتش جيت معاك و أنا بحبك بجد و انت أول حب في حياتي
(و اخر حب و الله يا حجه 😂💔)
زين حس انه اتأثر بكلامها بس تجاهل الاحساس ده لما خد باله أنه المنو'م ابتدا يعمل مفعوله و بالفعل نامت بسبب المنو'م
قرب منها و شالها و حطها على السرير حس انه مش قادر يعمل كده او يكمل في اللي ناوي يعمله لأن جنى رقيقه و بريئه بس ديه في الاول و الآخر أوامر ليه قرب منها اكتر و ابتدا يربطها بالسرير ايديها و رجلها و مسك الكاميرا و ثبتها في ركن في الاوضه
و قعد قدامها على الكرسي يتأملها و حاسس بشفقه و حزن على اللي هيعمله بس بيتجاهل احساسه ده لغايه ما فاقت...
جنى فاقت لقت نفسها مربوطه في السرير من ايديها و رجلها بصت لزين لقته قاعد على الكرسي اللي قدامها و خالع التيشيرت...
حست بالخوف ابتدا يدخل في قلبها و قلق..
جنى بخوف...زين انت رابطني كده ليه و ليه خالع التيشيرت كده انت مش قولت هتروحني
زين ببرود...اوعي تفكري الفيلم اللي عملته بتاع اني بحبك و كده يبقى بجد لا تبقى بتحلمي
جنى بخوف....يعني ايه يا زين
زين...يعني ديه تمثليه علشان أنا مبحبكيش و مبحبش حد 
جنى بدموع...طب ليه عملت فيا كده انا عملتلك ايه
زين و بيحط رجل على رجل...أنتي وسيله أننا نعرف اخوكي ميكملش في اللي بيعمله
جني...اخويا بيعمل ايه
زين...ميخصكيش شغل بنا بس و دي أوامر بإني أعمل كده ف ياريت تضحكي للكاميرا و انتي بتتصوري علشان هيتبعت لأخوكي..
جنى بهلع و هي بتتحرك بسرعه بتحاول تفك نفسها...لا لا يا زين متعملش كده أنا انا حبيتك حبيتك و الله متعملش كده فيا بالله عليك لااااااااااااااااا
عوده من الفلاش باك..
....................
مراد بعياط....اعتد'ا عليها و بعتلي الفيديوا و بعدها خدوها و خلوها مدم'نه و رجعهوالي مدمن'ه يا ساره اخوكي مش ملاك اخوكي شيطان هو السبب في أغلى و انضف انسانه في حياتي يحصلها كده و تموت ماتت بجر'عه زياده و كانت قدامي و مقدرتش أعمل حاجه و كل ده علشان كنت عاززه أخرج من الحفره اللي هما فيها كنت عاوز اتوب من الماف'يا و الق'تل و الحفره السودا اللي أنا فيها بس يوم مفكرت أخرج خرجت بروح اختى  جنى كانت رقيقيه و حنينه جدا و كانت طيبه جدا في زمن الطيبين فيه بيموت بس أنا مش هسكت غير لما اجيب حقها منهم كلهم و بدأت بأخوكي و بعمل نفس اللي عمله في اختي بس مش هخليكي مد'منه علشان متومتيش زيها يمكن علشان حبيتك أو بتفكريني بيها مش عارف السبب بس هخليكي عايشه أنا خارج عن اذنك
دمعه نزلت منها و هي باصه في الفراغ بجمود و ملامح وشها ثاتبه مش بتتغير...
.............................
دنيا بعيده و مكان كبير و فاضي ماشيه هي بتبص هنا و هناك بدور على الناس مش لقياهم سامعه صوت بعيد زي صدا صوت و انفاس بتقرب منها استشعرت منها الغل و الكره
قربت منها بغل و كره بحط المخده فجأه عشق فتحت عيونها و بصتلها و بتعيط...انتي اللي قتلت'يهم يا مرات عمي 
بصراخ....انتي اللي قتلت'ي أبويا و امي لييييييييييه حرمتيني منهم 
مرات عمها بكره....متخافيش هوديكي ليهم و قربت منها جامد
رعد بصوت قوي...استني عندك 
قرب منها و مسكها جامد من ايديها 
رعد...انتي بتعملي ايه يا مديحه 
مديحه...رعععع د انت جيت امتى من السفر 
رعد...من سنه يا مرات خالي 
مديحه...ط طب و انت عرفتها منين
رعد.....كفايه اسأله خبطها و أنا جاي من السفر
مديحه...طب كنت سبتها تموت لحقتها ليه
رعد بنرفزه....خلااااااص بقى و انتي تعرفيها منين و كنتي عاوزه تقتليها ليه
مديحه....ملكش دعوه يا رعد حسابات بنا عن أذنك رجعالك يا بنت مديحه..
رعد بعصبيه...ممكن أفهم فيه ايه و هي عاوزه تقتلك ليه و انتي تعرفيها منين
عشق..انا تعبانه مش قادره بجد ممكن تنده لدكتور
رعد...الدكتور جه اهو اتفضل يا دكتور لسه فايقه من الغيبوبه
د....لا عال و الله مؤشرات الحيويه كلها كويسه.
رعد...ممكن أفهم بقي في ايه
عشق...احكيلك ايه هه احكيلك أن بنت صغيره عندها 10 سنين شافت البيت بتاعهم بيولع ب أبوها و امها و اخوها الصغير أنا شوفتهم و هما طالعين جث'ث و مقدرش اعملهم حاجه طفله عندها 10 سنين مفهمتش حاجه غير أن مش هتشوف اهلها تاني و لا هتشوف مامتها و لا بابها و لا هتلعب مع اخوها الصغير 
و من وقتها خدتني مرات عمي و عمي يربوني بس عمرهم ماحبوني هما خدوني خدامه و أول ما ابتديت أكبر شويه و يجيلي عرسان لا ليه ما تتجوز ابننا ابنهم الصا'يع و كان في مره بيحاول يعت'دي عليا هربت و قولت اهرب من القر'ف و الذ'ل ده بس روحت للأقبح منه عربيه خبطتني نزل منها خدني للمستشفى علشان يعالج جروحي بس علشان يعملي أكبر منها خلاني اشتغل عنده خدامه لغايه ما خلى رجالته يعتد'وا عليا  و جريت منهم و الباقي انت عارفه...
رعد...احكيلي معلش ازاي هربتي منهم
فلاااش بااك..
فتحي و هو بيقرب منها بقذ'اره و بيخلع قميصه..بصي أنا الأول بس خليكي هاديه كده و بطلي شغل الأفلام و الحوارات دي
عشق بخوف و هي بترجع لورا...انت عاوز مني ايه أنا معملتكش حاجه..
فتحي..و الله دي أوامر و غير كده أول ما دخلتي القصر و انتي عجباني و داخله مزاجي و كنت ناوي اتجوزك بس بدال ما هاخد اللي عاوزه بلاها جواز..
عشق و رجعت الأخر خالص عند الحيطه و مسكت المقص خبته وراها 
فتحي قرب منها جامد...يلا بقى أصل كده كده هيحصل فبلاش تضيع وقت يا اااااااه
عشق و هي بتجري بعد ما ضربته بالمقص بكتفه جامد....
فتحي بألم...اسماعيل طلعت اجروا وراها مالك باشا هيقتلنى لو هربت.. عوده من الفلاش باك)
و هو واقف على باب الاوضه...كل ده حصل و مقولتليش
عشق بصراخ بصدمه و خوف...ماااالك
....................
يعني ايه أنا مش فاهمه حاجه ازاي عندي اخت أنا بابا و ماما ماتوا و أنا عندي سنه و 6 اشهر
اسر بهدوء...بصي يا جميله والدك و والدتك توفوا من زمان و اختك كانت معاهم في العربيه هي أصغر منك بسنه و شهرين لما عملوا الحادثه هما توفوا بس في اسره لحقت اختك و هما كانوا مسافرين على أمريكا هنا قالوا ياخدوها و يربوها احسن ما تترمي في الشارع و انتي عندك أهل يا جميله و بيدورا عليكي عندك خاله اسمها اسعاد و ديه الوحيده اللي عايشه من اهلك و بدور عليكي بقالها سنين علشان كوثر كانت مخبياكي.
جميلة..أنا مش فاهمه حاجه
اسر...اهلك ماتوا بسبب قصد يعني حادثه مقصوده يا جميله
جميلة بدموع...طب فين اختي و انت عرفت كل ده ازاي
اسر...علشان أنا ابقى ابن خالتك اسعاد...
..............................
كوثر...صفيه يا صفيه افتحي الباب
_ازيك يا كوثر
كوثر بصدمه....اسعاد
اسعاد...أيوا يا كوثر اسعاد اللي قتلتي اختها و جوز اختها
كوثر بتوتر...ا أنتي بتقولي ايه انا مقتلتهمش
اسعاد....لا قتلتيهم علشان غيرانه من سعاد 
كوثر...ما هي اتجوزت حبيبي و أول حب كان في حياتي و لو عايشه كنت قتلتها تاني 
"فجأه دخل عدد من الظباط و رفعين اسلحتهم...اقفي عندك مطلوب القبض عليكي...
...........................
جميله بتوهان....ط طب في اختي و اسمها ايه
اسر...اهدي يا جميله أنا حاسس بيكي....دي ملاك اختك 
جميلة بصتلها بصدمه و دموع...ا انتي اختي صح 
ملاك بعياط مماثل...ايوا 
جميلة حضنتها جامد...أنا اسفه مكنتش أعرف مكنتش أعرف أنك عايشه و الله انا اسفه
ملاك مسكت في حضنها جامد...كنت محتجاكي كنت محتاجه حد من اهلي يبقى معايا أعلى الحققين
جميلة بعدت عنها و مسك وشها بين ايديها....و أنا معاكي اهو يا حبيبتي و مش هسيبك خلاص عمري ما هسيبك
جميلة...شكرا جدا يا اسر مش عارفه اقولك ايه
اسر...ده واجبي يا جميله انتي بنت خالتي الوحيده الله يرحمها
فجأه تلفون اسر رن..
كوثر اتقبض عليها..
جميله بفزع..ايه ا أنا لازم انزل مصر حالا
اسر هي اللي قتلت اهلك.
جميله بصتله بصدمه و قعدت على الأرض...انت بتقول ايه
اسر..ديه الحقيقه هي اللي عطلت الفرامل بتاعت العربيه 
جميله بجمود..يلا علشان نلحق ننزل مصر
ملاك بصريخ...انتي بتقولي ايه عاوزه تشوفي اللي قتلت اهلنا و حرمتنا منهم اللي حرمتنا من حضن ماما و بابا 
جميلة..يلا يا اسر...هتنزلي معانا يا ملاك حضري نفسك
ملاك بشر...تمام 
بعد ما وصلوا مصر..
جميله لكوثر...ليه عملتي كده حرمتيني منهم مصعبتش عليكي هما عملولك ايه حرمتيني من حضن ماما اللي عمري ما جربته هي عملت فيكي ايه
كوثر...خدت حبيبي منك ابوكي ده أنا كنت بحبه و هي كانت صحبتي بس هو حبها هي فيها احسن مني 
جميلة...انتي مريضه ربنا يسامحك على كل لحظه احتاجنا فيها اهلنا و هما بعاد عنهم 'و سابتها و مشيت'
برا عند أسر..
ملاك...اسر أنا خايفه من السجن ده شكله يخوف يلا نخرج برا
اسر..مستنين جميله و هنمشي 
قطع كلامه التلفون و هو بيرن'
اسر..الو 
زين..تخرج ماما من السجن هرجعلك حبيبه القلب بسلامه
و بعتله فيديوا وهي مربوطه على الأرض..و ماهي بتح'رقها
بعتله فيديوا و هي على الأرض و مربوطه على الأرض..
و ماهي بت'حرقها
اسر بعصبيه....يا ابن ال**** تعمل فيها كده و الله ما هسيبك لو انت راجل سيبها خليها تمشي و خلينا راجل لراجل
زين ببرود...لا مهو مش هسيبها غير لما تخرج والدتي يا اسر و بصراحة بيني و بينك البت احلوت و ابن عمها أولى من الغريب قدامك يومين بالضبط أو هتندم أنك اتأخرت ثانيه واحده
اسر....يا ابن ال**** و الله لو قربت منها لهقتلك و مش هسيب فيك نفس 
اسر و هو بيشد في شعره قفل ابن ال***
ملاك...هو في ايه و مين ده و يقرب لمين؟
اسر زقها بعيد و هو ماشي...مش وقتك دلوقتي خليني الحقها
ملاك و هي بتتكلم في التلفون...دلوقتي اتجنن و خرج جري....ها هنعمل ايه تاني
_.....
اهم حاجه نخلص منها يا زين.
************
اسر...محمود شوف الرقم ده فين بسرعه 
محمود...في***
*محمود صديق زين و بعرف  في الهك*ر و الحاجات ديه*
اسر....تمام تمام
ملاك...و هي بتمسك ايده و بتنهج..حرام عليك جرتني وراك في ايه و مين اللي كنت بتكمله
اسر و هو بيركب العربيه...جميله اتخطفت من زين ابن**** و رايح اجيبها و *مشي بالعربية*
ملاك طلعت تلفونها علطول...الحق يا زين اسر عرف مكانكوا امشوا من المكان اللي انتوا فيه بسرعه
*******عدا اسبوع*******
مراد و هو قاعد قدام ساره...برضه مش عاوزه تتكلمي 
ساره و ملامحها جامده و باصه للسقف..
مراد ببرود..علفكره امك اتسجنت علشان هي السبب في قتل مرات عمك و عمك زي ما اخوكي السبب في قتل اختي و اخوكي خطف جميلة
ساره بصتله بلهفه و صوتت و هي شايفه حد بيقرب منه و ضربه على دماغه وفقد الوعي..
********
ميرا كانت ماشيه في جنينه الفيلا...
يزن قرب منها..لسه بتحبيه؟
ميرا بشرود...لا هو كان تعود بس حاليا مفيش حب جوايا ليه غير اخ و بس.
يزن بابتسامه جذابه..طب كويس يا ريت تشوفي حياتك حلوه
ميرا..تعرف لولا صداقتك ليا بعد ما سابني و وقفتك جمبي عمري ما كنت هكتشف انه تعود...أنا اكتشفت اني محبتهوش و أنا لقيت اللي حبيته بجدد.
يزن ابتسامته اختفت و حل مكانها غضب جامح..نعم يختي مين ده اللي بتحبيه
ميرا...في ايه بقولك اكتشفت اللي بحبه بجد بس لسه هعترفله
مسك ايديها جامد...و بتعديها كمان ده انتي ليلتك سودا
ميرا...ايدي وجعتني سبها
يزن...قولي مين اللي بتحبيه ده علشان مكسرش دماغك
ميرا بصراخ...ايدي بتوجعني...انت و الله انت اللي بحبههه
*******
يزين ساب ايدها و بصلها بصدمه..ب بجد يا ميرا بتحبيني أنا بجد
ميرا بدموع و حب..ايوا و الله
يزن ضحك بدموع و شالها و فضل يلف بيها...بحبك بحبك بحبككككككككككك
و بعد كده نط بيها في البيسين'
(عنيف أوي يزن ده😂)
********
عشق بصدمه...مالك
مالك و هو بيقرب منها...أخيرا لقيتك بقالي سنه بدور عليكي 
عشق ببرود...ليه علشان تعمل اللي معرفتش تعمله
مالك بندم...اسف بجد اسف جدا كمان بس متعرفيش أنا كنت بمر بأيه
عشق...أي كان السبب مش مبرر تعمل كده 
مالك..أنا كنت مريض نفسي و اتعالجت لما هربتي هحكيلك
فلاش باك..
مالك...يا دينا هخلص الاجتماع و هاجي علطول 
دينا بتزمر...يعني الاجتماع ده هيخلص امتى
مالك بأستعجال..3 أو 4 ساعات سلام الوفد جه سلام 
دينا...اوف بتقفل في وشي انا يا مالك 
-يلا يا دودو بقى قبل ما يجي 
دينا...يلا يا روحي
عند مالك..
يعني ايه الاجتماع اتأجل دي مواعيد مفروض يمشوا عليها
يزن..خلاص يا مالك حصل خير ديه أول مره يعملوها مفرقتش...روح لدينا زمانها زعلانه 
مالك بحب...لا عاوز اجبلها الطقم اللي عاجبها بكره عيد ميلادها
يزن...بس ده غالي اوي يا زين
مالك..مفيش حاجه تغلى عليها...يلا سلام هروحلها علشان افرحها 
يزن بقلق..سلام.
مالك و هو بيفتح الباب..دينا 
مالك باستغراب..ايه ده ممكن تكون روحت...بس هي قالت هتستنى علشان نكمل ديكور البيت
لاحظ نور جاي من الاوضه"
مالك و هو بيفتح الباب...يلا يا دينا علشان تل...
قطع كلامه بصدمه من اللي شافه و وقع منه العلبه اللي ف أيده
مالك بصدمه...أي ايه ده يا اا
دينا و هي بتقوم من على السرير بسرعه...ازاي تدخل منغير ما اخبط
مالك بعصبية..عوزاني استأذن قبل ما اخل بيتي يا ******
علشان مشوفش القذارة و *****بتاعتك ديه
دينا ببجاحه...و أنا مبحبكش انت بالنسبه ليا بنك بس أنا بحب ماجد *بصت نحيته ملقتهوش*
مالك بسخريه وجع...راح فين حبيب القلب هرب صح 
تابع بجنون...بس مش أنا اللي اتخان يا هانم و هقتلك و اما الاقي ال**** التاني هقتله و طلعت رصاصه استقرت في قلبها و فارقت الحياه عوده من الفلاش باك*
رعد بصدمه..ي يعني انت اللي قتلت دينا...قتلت اختي الوحيده
*****عند زين*****
زين...تعرفي يا جميله
جميلة بصتله بقرف...متنطقش اسمي على لسانك 
زين...تعرفي قتلت كام شخص
جميله بصتله و الخوف دب في قبلها...و تعرفي من ضمن اللي قتلتهم اهلك
جميلة بعياط...ليييييه ليييييه
زين...علشان أنا شغال في المافيا يا روحي ف بالنسبه ليا عادي 
ماهي....أنا هخرج و هبقى اجي بعد ساعه
زين...استني عندك 
بصتله مسك السلاح و ضرب طلقه في رأسها
جميلة عماله تصوت و تعيط
زين...تستاهل القتل بتخوني بس على مين و كفايه صراخ دماغي وجعتني
بصتله بخوف و سكتت..
زين...تعرفي أنك احلويتي لما مشيتي من عندنا
بس جايه دلوقتي و تحلوي..يلا اهي ملحوقه
و قرب منها جامد
قرب منها جامد و فجأه الباب اتكسر و دخل من أسر و البوليس 
_اقف عندك و سلم نفسك حالا مطلوب القبض عليك تهمه خطف و قتل و كل حاجه متسجلالك 
زين مسك جميلة من شعرها...اقسم بالله اللي هيقرب هيبقى فيها موتها و كده كده هتسجن ف مش هيفرق 
اسر بجنون...سبها ملكش دعوه بيها و محدش هيقرب منك 
زين...لا مشوني و هسيبها 
اسر بجنون..سيبها و غور بس سيبها 
و هما بيتكلموا طلقه طلعت و استقرت في زين و جمييله جربت علي اسر و حضنته
زين و هو على الأرض مسك سلاحه و صوبه عليهم استقرت طلقه في....
************
مالك بصله باستغراب...انت أخوها أزاي مش فاهم هي ملهاش اخوات 
رعد بغل...أنا اخوها في الرضاعه و هي كانت اقرب حد ليا...ثم انت ليه قتلتها و بصفتك مين ليه تحرمني منها و من طيبه قبلها
مالك..احرمك من مين؟ و طيبه قلب ايه..دي خانتني ترضيها عليك
رعد بهدوء غير مبشر بالخير...لا مش هرضيها اكيد و اللي انت عملته صح و اكيد هتحس بيه...عن اذنكم هدفع مصاريف المستشفى عقبال ما تجهزي يا عشق
عشق بهدوء...ماشي
مالك...هتروحي معايا صح أنا اسف و الله على كل حاجه عملتها فيكي بس كنت زي المغيب أنا كنت مريض يا عشق
عشق بجفاء و برود...مش مسمحاك و تقدر تمشي دلوقتي و ياريت مشوفش وشك تاني ابدا
مالك...طب و هتروحي فين انتي مرات عمك مش بتحبك
رعد بمقاطعه....هتمشي معايا يا مالك بقى ليها أهل تاني و هما أولى بيها تقعد عندهم غير الغرب 
مالك بعصبية..تقربلك ايه يعني مش فاهم و تقعد معاك لوحدها ليه برضه
رعد ببرود...و الله انا ابقى ابن خالها و مش قاعد لوحدي في الخدم 
مالك....هي مش هتمشي غير معايا...يلا يا عشق
رعد ببرود...و الله خليها هي اللي تختار
عشق...
**************
يزين و هو بيخرج ميرا من المياه...كتب الكتاب هيبقى بعد أسبوع
ميرا....أنت بتقول ايه لا استني شويه يعني شهر أو اتنين 
يزن....لا كفايه و الله أنا بقالي سنين مستني كفايه كده
ميرا...عشان خاطري يا يزن شهرين و نعمل الفرح
يزن..عشان خاطرك شهرين شهرين بس شهرين و دقيقه و الله ما هستنى تاني
*******
ساره صوتت و هي شايفه حد قرب من مراد و ضربه على دماغه الوعي و رش عليها مخدر و شالها و جري بيها على العربيه ايوا يا باشا هي معانا اهي و هو في دمه سايح
_جدع جيبها عندي بسرعه و الطياره جاهزه عندك 
-تحت امرك يا باشا 
ساره فتحت عيونها لقت واحد قاعد قدامها و حاطط رجل على رجل و جمبه كلب 'مش كلب عادي يا جماعه ده وحش و الله'
بصلها بعيونه الحاده...انتي بقى اللي قدرتي توقعي مراد اللي مفيش ست قدرت تعمله
بصلها جامد اووي بنظراته اللي تخوف...بس يا ترى عملتي ايه علشان يحبك
ساره بخوف..انتوا جايبني هنا ليه
هو بيشرب السيجار بتاعته..أصل بلغ عليا و الصراحة مبقاش عنده حاجه يخاف عليها غير أخته و قتلناها و اكيد قالك...مفيش غيرك يخاف عليه
ساره و جسمها بيترعش....مليش دعوه بيه و الله هو مش بيحبني و لا أنا بحبه أنا بقالي شهر في المستشفى بسببه اكيد مش بيحبني 
متقلقيش اوي كده مش هيحصلك حاجه علشان اخوكي كان دراعي اليمين...مراد بس اللي هيتأذي علشان هو حب و بلغ عني و اخره الموت
ساره...ط طب أنا مالي 
هتكوني قرصه ودن ليه زي اخته كده 
ساره..م مش فاهمه أبعد عني 
مراد و هو بيدخل و مسك الباب كسره عليه و بيضربه بالبوكسات...أخيرا وقعت تحت ايدي يا ابن ال******مش هحلك عايزها تروح مني زي جنى  يا ابن ال****
خلاص اهدي يا مراد احنا هنسلمه للسجن
مراد سابه و جري على ساره...انتي كويسه قرب منك عملك حاجه..طمنيني عنك...
ساره بارتجاف...ف فين زين
مراد ببرود سابها و قام وقف...زين اتقتل...
مراد ببرود...زين اتقتل
ساره بصتله بانهيار...ي يعني أي انا بقيت لوحدي كله سابني...اخويا اتقتل و أبويا مات و امي اتسجنت و خسرت ش'رفي...ا انا خسررررت كل حاجه ب بقيت لوحدي يا بصراخ و ديني عند ماما يا ماااامااااااااااااااااااااااااااااا
مراد بقلق و هو بيمسح على شعرها..ساره اهدي في ايه هوديكي عندها اهدي خلاص اهدي خلاص يحبيبتي
ساره بصتله و هي بتحاول تقوم...ط طب يلا بسرعه
مراد و هو بيسندها..اهدي طيب هجيب حاجه تشربيها و نمشي تمام
ساره بصتله بتوهان و حركت راسها بمعني اه
*************
جميله بصراخ...اسسررررررر 
وطت على الأرض و هي بتضرب على خده بخفه..اسر اسر قوم متقفلش عيونك..اسر ونبي علشان خاطري متقفلش عينك
اسر و هو بيقفل عيونه...ج م ي ل ه. ب..
جميله بصراخ و الدموع عرفت مجراها.. لا لا ونبي لا متقفلش عيونك علشان خاطري يا اسر علشان خاطري متسبنيش 
حد يلحقه حد يلحق اسر بسرعه 
-اهدي يا مدام الأسعاف جت
جميله...ط طب بسرعه بسرعه و النبي
*******
عشق بجمود و بصت لمالك...هروح مع رعد 
مالك بصلها و كان في عيونه لمعه حزن..طب و انا مش هتمشي معايا ليه
عشق...انت أذتني كتير يا مالك و من فضلك امشي مش عاوزه اشوفك تاني خدت نفس طويل..انا مسمحاك بس مش عاوزه اشوفك تاني يا مالك أنا همشي مع رعد و خلاص و يا ريت متقربش مني تاني
مالك بحزن..ماشي يا عشق..و اتمنى تكوني سامحتيني من قلبك..اتمنلك التوفيق عن اذنكم.
رعد بص مكانه بأنتصار بهدوء لعشق..يلا
عشق بهدوء..يلا.
........
رعد...ادخلي يا عشق البيت بيتك
عشق بهدوء..هطلع اريح شويه عن أذنك
طلعت و دخلت أول اوضه قابلتها*
******
ملاك و هي بتجري في المستشفي على جميلة و اسعاد...اسر اسر ماله ايه اللي جرا
جميلة بعياط..زين ضربه بالنار
ملاك بغل و عياط..كل ده بسببك بسببك انتي علشان بيحبك دايما بيعرض نفسه للخطر و في الاخر مش بياخد منك غير وجع الراس و المشاكل بيعمل كل حاجه علشانك و علشان حبك و فين المقابل في كل ده قوليلي.. و بصراخ فيه حقد.. ساب اللي بيحبوا و حب اللي مش بتحبه قولي لييييه كده
جميله بصتلها بصدمه كبير و بتحاول تفهم كلامها تقصد ايه تقصد أن اسر بيحبها و ملاك بتحبه اختها بتحب حبيبها؟
ايوا هي حبته في السنه اللي فاتت كانوا قريبين من بعض اوي 
جميله و الصدمه لسه مقصره عليها...ا انتي بتحبي اسر
ملاك بصتلها بقوه و جمود..ا
قطع كلامها الدكتور و هو بيخرج من الاوضه جريت عليه اسعاد..
اسعاد...قولي يبني بقى بخير 
الدكتور... الحمدلله بخير يا امي الرصا'صه مكنتش خطيره و لحقناها كلها 24 ساعه و يفوق علشان هو تحت تأثير البنج 
اسعاد بهدوء و شكر... الحمدلله يارب..شكرا يا دكتور
دكتور..ده واجبي عن اذنكم 
اسعاد لملاك و جميلة...أنا فضلت ساكته علشان اشوف الاخوات بيعملوا في بعض ايه..اسر يقوم بالسلامة و كل ده هيتغير...بصتلهم بحده..فااهميين
بصلها و هزوا راسهم..
جميله..انا هروح اغير و اجيب  هدوم لأسر
ملاك بغموض..خديني معاكي
************
تاني يوم عشق نازله و هي لابسه و شايله شنطه هدومها..
رعد باستغراب..أي ده انتي رايحه فين يا عشق
عشق بهدوء..همشي يا رعد و شكرا علي اليوم اللي قعدت فيه هنا 
رعد..و هتمشي ليه
عشق بصتله و بنفس الهدوء..انا عارفه أن عاوز تنتقم من مالك فيا على أساس انه بيحبني و كده..بس انت فاهم غلط هو مش بيحبني هو حاسس نحيتي بالذنب مش اكتر علشان كان هيأذيني من غير سبب عملته..و انا همشي بعيد عن هنا خالص مكان ميكونش انتوا فيه خالص..و هو مش بيحبني علشان تنتقم مني فيه و انا مش هكون ضحيه لحد تاني بعد كده..شالت شنتطها من على الأرض..سلام يا ابن عمتي
عشق بعد ما خرجت من الفيلا وقفت تاكس..
عشق بجمود..اطلع على القسم..
***في القسم عند ساره***
ساره و هي باصه لكوثر اللي قاعده على الكرسي 
_جتلها جلطه قعدتها على كرسي بعد ما عرفت خبر وفاه اخوكي...و اللي عرفناه أن اللي قتل عمك و مراته والدك الله يرحمه علشان الورث و كان بيديها براشيم و بيقنعها أنها اللي قتلتهم فهي هتخرج من السجن ..و اخوكي الله يرحمه كان عارف باللي عمله والدك..و كل املاك زين مكتوبه بأسم جميله بس هو زورها
ساره بصت لكوثر اللي قاعده على الكرسي بتعيط بصمت..وقعت على الأرض من كميه الصدمات اللي سمعتها
مراد جري عليها..ساره انتي كويسه
ساره بتوهان..عاوزه اشوف جميله و وديني عندها
مراد بهدوء..تمام يلا
ساره بعياط..م مش قادره اقف
مراد شالها بهدوء و حطها في العربيه و رجع خد كوثر و ركبها
ساره..ه هي فين
مراد بهدوء..في المستشفى
ساره بفزع.. ليه جرالها حاجه
مراد بهدوء..لا.. ابن خالتها هو اللي اتصاب
ساره بصتله باستغراب..هي عندها ابن خاله
مراد.. هتفهمي كل حاجه بس مش دلوقتي
********
عشق و هي في القسم
عاوزه أعمل محضر جريمه قتل 
_مين
عشق بجمود..مرات عمي مديحه السيد احمد 
_في اثبات
عشق..ايوا ده تسجيل من الكاميرا بتاعه المستشفى و حاولت تقتلني لما كنت في غيبوبه
**********
جميله و هي واقفه قدام الدولاب  بتجيب لبس ليها ملاك مسكت كوبايه و ضربتها جامد على دماغها بيها وسط صراخ ساره اللي دخلت من بابا الفيلا هي و مراد.
هساره بصراخ و بتجري على جميله و مراد سندها..ايه ده انتي مين و بتعملي ايه
ملاك بتوتر..ه ها استغلت انشغالها مع جميله و هربت برا الفيلا
ساره بعياط..الحقها يا مراد هربت
مراد جري وراها و هي بتجري و بتبص حواليها عربيه خبتطها رمتها في في الهوا و وقعت على الأرض*
مراد بصدمه من المنظر كان المنظر وحش اوي و يوجع القلب 
الاسعاف جت و خدت ملاك و جميله وبعد ساعه خرج الدكتور *
الدكتور..البقاء لله فقدنا المريضه..
********
عشق و هي في المطار بتركب الطياره فتحت التلفون بتاعها قبل ما الطياره تطلع في الجو و شافت اخبار تم القبض على مديحه احمد السيد و رعد 25 سنه سجن بسبب تهمت قتل أهل عشق قفلت التلفون و غمضت عينيها و افتكرت..
فللاااااااش بااااك.
عشق و هي طالعه الاوضه شافت اوضه تانيه في أخر الممر و محطوط عليها زي لزق كده عليه كلمه ممنوع الدخول (بالانجليزي )
دخلتها و لقتها فيها تراب كتير و أوراق و حاجات كتير اوي متربه لفت نظرها ملف نضيف شويه على جنب لقت فيه اوراق كتير قرتهم و اتصدمت دي وصلات امانه و عقود فيها أمضه مديحه و امضته و تنازلات و انه شريك معاها في الجريمه و الورث يكون بالنص بينهم اتصدمت و خدته معاها و خرجت راحت اوضتها و قعدت فيها عيطت كتير لحد الصبح و راحت القسم..
و انتوا عارفين الباقي*
عوده من الفلااااش باااك
أبتسمت براحه نفسيه و غمضت عينيها الطياره وصلت بيها باريس ظهر شخص كان مستنيها هناك في المطار جريت عليه حضنته و هي بتضحك..ابيه وحشتني اووي بجد أخيرا لقيتك 
سليم و هو بيشيل الشنط..كنت مسافر و معرفتش اوصلك و انتي كنتي حمايتي اسف اني سبتك طول السنين ديه
بصتله بحب و هي و أبتسمت...المهم اني بقيت معاك 
ابتسملها..تعالي علشان تشوفي بابا انتي وحشاه اوي و اعرفك على ميار
عشق باستغراب..ميار مين؟
سليم بحب..مراتي.!
**********
كانت قاعده علي المرجيحه ماسكه الفون بتلعب عليه جه من وراها حضنها 
ميرنا بخضه..يزن؟ حرام عليك خضتني 
يزن بمشاكسه..سلامتك من الخضه يروح قلبي
ضربته في كتفه ..يا بارد
يزن بألم..ااااه
ميرا بخضه..في ايه مالك وجعتك مقصدش و الله
يزن بألم...قلبي بيوجعني
ميرا..ط طب تعالي نكشف و الله ما اقصد و كمان انا ضربتك في كتفك
مسك ايديها و حطاها على قلبه..قلبي بيوجعني علشان نفسه تبقى ليه لوحده
ميرا بمشاكسه..طب ما انا ليه لوحده اهو
يزن..لا لا بلاش دلع انا مش ناقص و الله انا ماسك نفسي بالعافيه
ميرا و هي بتزقه...طب سلام انا بقى قبل ما تعمل حاجه يا مجنون
يزن بصوت عالي..ليك يوم يا قمر 
************
عند أسر فاق من البنج لقى عدى صاحبه قاعد.عدي هي فين جمليه و أي اللي حصل
محمود..زين ضرب عليك نار و جميله في العمليات دلوقتي 
اسر قام من على السرير بسرعه و اتألم..ااه
عدى..اهدي انت لسه خارج من عمليه
اسر بألم..جميله دخلت العمليات ليه أي اللي جرالها
عدى بأسف..ملاك ضربتها على راسها ونزفت كتير
اسر و وهو بيشيل الاسلاك و الأجهزه..عاوز اشوفها خرجني 
جيه يقف مقدرش 
اسر..عدى تعالي اسندني
عدىو هو سانده..بس امشي براحه اهدي
خرج من الاوضه و وصل عند اوضه العمليات و الدكتور بيقول.. البقاء لله فقدنا المريضه
اسر ساب عدى و في اللحظه ديه نسي ألمه و نسي كل حاجه و بيفكر في حاجه واحده بس ازاي بعد كل ده هي تسيبه هو ميقدرش على بعدها بعد ما بقت معاه
و هو ماسك الدكتور من رقبته..انت بتقول ايه هي مين اللي ماتت جمليه مش هتسبني 
و شاف جميله و هي على الترولي و الممرضين بيجروها جري عليها..جميله جميله فوقي يا حبيبتي متسبنيش
دكتور و هو بياخد نفسه..مش هي اللي فقدناها هي بخير و هننقلها في اوضه عاديه المريضة اللي جت معاها هي اللي فقدناها
..بهمس غير مسموع..ملاك ماتت؟
اسر.. الحمدلله الحمدلله أنها بخير ده اهم من أي حد هتفوق امتي
ساعه و هتفوق 
********
كان قاعد على البحر و باصص على النجوم و البحر و هو بيخبط في الصخور جت من وراه واحده حضنته من ورا
حبيبي انت روحت فين قلقت عليك
مالك بابتسامه..قولت اقعد على البحر شويه
قلقتني عليك لما صحيت و ملقتش جمبي
مالك بتنهيده..اسف يا رزان
رزان..انا عارفه انك لسه محبتنيش ب
قاطعها و هو بيقعدها جمبه..انا اه لسه محبتكيش بس هندي لبعض فرصه+اننا متفاهمين و ده الاهم و الحب كده كده جاي و انتي لطيفه و تتحبي بس محتاج وقت و اول ما نرجع مصر هعلن جوازنا
رزان..و انا بموت فيك مش بحبك يا مالك
بصلها بابتسامه و باس ايديها
********
اسر كان قاعد في نفس اوضه جميله و كان مستنيها تصحي و خلى عدى يتكلف بدفن ملاك كان قاعد في الأوضه هو و اسعاد و مراد و ساره كانت قاعده في أخر الاوضه و حاسة أنها تايهه و بعد اللي عرفته و اخوها عمل ايه في جميله حست انها عاوزه تعيط خرجت برا و خرج وراها مراد
ساره ببرود..جاي ورايا ليه
مراد بأستغراب..مالك يا ساره
ساره ببرود..جاي ورايا ليه
مراد بتنهيده.. علشان مسبكيش لوحدك
ساره بسخريه و برود..لا ما أنا لوحدي دايما مجتش على مره، و كمان بصفتك ايه تبقى معايا خلاص الفيلم خلص و انا اللي طلعت الضحيه عاوز ايه مني تاني اهو انتقمت لأختك مني و زين اتقتل عاوز ايه تاني ..بصتله جامد..و لا عاوز موتي؟ كده كده انا ميته بالحياة 
مراد بخوف..تقصدي ايه
ساره..لو عاوز موتي حاضر اطمن على جميله بس 
شدها ليه و حضنها..اسكتي يا مجنونه متقوليش كده تاني كل حاجه هتبقى بخير.
زقته بعيد عنها جامد..ابعد عني اياااك تلمسني تاني انت فاااهم..و. ايه اللي هيبقى بخير هترجعلي اخويا و لا اللي خدته مني ، بسببك انت و اخويا و بسبب ******كنت انا الضحيه و اختك اياك تقرب مني تاني يا مراد في الخير و لا في الشر و لو كنت فاكر شغل الروايات اني ارجعلك و نتجوز و اسامحك ضربته في صدره جامد..تبقى غلطاااااااااان
بصتله بكره علشان أنا مبكرهش قدك يا مراد
و سابته و مشيت 
مراد بص مكانها و ضغط علي ايده و دموعه نزلت منه منغير ما يحس ، يعني ايه خلاص دي النهايه ، بسبب كره و غله خسر اكتر حد حبه
دخلت لجميله و لقتها فاقت جريت عليها و حضنتها..وحشتيني وحشتيني و الله اسفه اسفه بسبب اللي عمله فيكي زين
جميلة بدموع..و انتي كمان وحشتيني اويي 
ساره..اسفه اني مكنتش معاكي في كل ده
جميلة..متتأسفيش يا روحي 
بصت حواليها بحزن..فين ملاك
ساره..ه ها بصي انتي تعبانه استريحي الأول
جميلة بعياط..فييين ملاااك
اسر بجمود..ماتت ، بعض ما ضربتك هربت و عربيه خبطتها واتوفت 
جميله بصتلهم بجمود..هطلع امتى من هنا
اسر بتنهيده..بكره الصبح
جميله بصتله بدموع محبوسه و هو كان باصصلها كأنه بيديها قوه
ساره شافت الوضع و انسحبت بهدوء 
اسر قرب منها و حضنها و هي مسكت فيه و صوت عياطها طلع مع شهقاتها و بتضمه اكتر و اكتر 
اسر بحنان...جميله خلاص اهدي يا حبيبتي 
جميلة و هي ماسكه فيه اكتر..كانت عاوزه تقتلني  يا اسر انا أنا و الله فرحت أن بقى ليا اخت و كنت هعوضها عن ماما و بابا الله يرحمهم مكنتش أعرف أنها بتكرهني كده و عاوزه تقتلني صوت شهقاتها طلع..ط طب هو انا وحشه علشان ابقى لوحدي و انا و الله ما مزعلتش حد مني ليه يحصل فيا كده ايه مفيش حد بيحبني يا اسر
اسر و هو بيضمها ليه اكتر..انا بحبك..و ساره..و كوثر..و ماما و كلنا معاكي
جميلة و بصتله بحب..انا بحبك يا اسر اكتشفت اني بحبك و بموت فيك
اسر بفرحه..يفرحه قلبي و نبي لتجوزك دلوقتي حالا..شالها و خرج بيها من المستشفي وسط استغراب الجميع و ضحكهم عليه...الحق جيب المأذون يلا
جميله بضحك..اهدي يا مجنون مش دلوقتي أنا لسه تعبانه
و هو بيركبها العربيه..ده كتب كتاب بس يلا 
جميلة..شوفي يا خالتو ابنك
اسعاد بضحك..ماليش دعوه يختي الواد تعب بقاله سنين مستنيكي و بيراقبك في صمت بلا تعب 
جميلة بضحك..بتبعيني يا خالتو.
اسعاد...بالغالي يا بنت الغاليين
اسر و هو بيوقف العربيه..كفايه كلام وصلنا اهو و قرب شالها
جميلة بصدمه..انت بتتكلم بجد
اسر بضحك...جد الجد كمان يا قمر كلها دقيقه و تبقى مراااتي رسمي 
بعد دقايق (بارك الله لكما و بارك فيكما و جمع بينكما في خيير)
اسعاد...لولولولولولولولولولولوي مبروك يا اولاد ربنا يتمم علي خير
اسر و هو بيشيل جميله..الله يبارك فيكي يا ماما..يلا علشان نجهزر حاجات الفرح
جميله بضحك..مجنون و الله مجنون 
اسر بحب..مجنون بحبك ينن العين
جميلة بصتله بحب و حضنته اكتر..ربنا يخليك ليا يا عيوني
"بعد شهرين"
اسر و هي بيبص للمرايه بفرحه
البدله مظبوطه صح يا مراد
مراد بضحك..يبني خلاص بقى دي 10 مره تسألني نفس السؤال و هي مستنياك بقالها ربع ساعه
اسر..معلش فرحان يلا يلا علشان نلحق الفرح
مراد بضحك..يلا ياعم و الف مبروك
اسر..الله يبارك فيك عقبالك 
مراد بابتسامه حزينه..يا رب
اسر..و الله هتحبك بس اصبر شويه الصدمه مقصره عليها لسه
*********
مالك كان بيلبس البدله و رزان كانت بتربطله الكرفته شبت و باسته من خده..زي القمر يا حبيبي
مالك و هو بيبتسملها و بيبوس ايدها..مفيش حد قمر غيرك 
مسكت ايده و نزلت معاه..يلا زمان ماما مستنيانا تحت
مالك...يلا يا حبيبتي 
بصتله بصدمه و فرحه...حبيبتك؟ بقيت بتحبني!
مالك بتوتر..هستناكي تحت يلا بسرعه
رزان و هي عيونها لامعه..و الله حبني ابتدا يحبني!
"في الشهرين دول مالك أعلن جوازهم و مامته كانت مضايقه و رافضه في الأول بس اتقبلتها لما لقتها طيبه و انسانه كويسه و العيله كلها اتقبلتها و ميرا حبتها و بقوا صحاب"
*******
في القاعه التانيه كان موجود يزن و ميرا و كانوا بيرقصوا و هو بصصلها بحب بيزيد فقلبه
يزن..بحبك و بموت فيكي يا نور عيوني
ميرا بخجل و حب..بعشقك
******
اسر و هو شايل جميله و سايب الفرح...بعشق امك
جميله بضحك و حب..بحبك و بموت فيك
تمت..

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-