رواية غرامه المسحور كاملة جميع الفصول بقلم جينا محمد

رواية غرامه المسحور كاملة جميع الفصول بقلم جينا محمد

رواية غرامه المسحور كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة جينا محمد رواية غرامه المسحور كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية غرامه المسحور كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية غرامه المسحور كاملة جميع الفصول

رواية غرامه المسحور بقلم جينا محمد

رواية غرامه المسحور كاملة جميع الفصول

=شايف البنت اللي لابسة فستان اسود دي عايزها 
- أنتَ تؤمر يا باشا 
مالك بغلظة: غور يلا 
نزل السواق من السيارة ، مالك شاب في اوائل التلاتينات  يجلس في سيارته و رأي هذه الفاتنة التي أرهقت رجولته 
البنت كانت واقفة لوحدها مستنية اي وصيلة مواصلات و الوقت كان اتأخر جاه السواق من وراها و حاط منديل محطوط فيه مادة مخد*رة  على مناخيرها و كانت بتقاوم لغاية ما اغمى عليها و شالها و حطها جانب مالك 
السواق ركب و قال : على القصر يا مالك باشا ؟ 
مالك : لا على فيلا بتاعتي بلاش قصر العيلة 
بعد فترة 
- اللى طلبته اتنفذ يا باشا اى أوامر تانى
مالك : لا خلاص أمشى انت و الرجالة و لو احتاجت حاجة هبقى اقولكم
مالك دخل الأوضة و و لقى سيا قعدة تعيط بخوف
مالك انصدم من جمالها و ملامحها الانثوية الجميلة 
مالك قرب منها و ايده بتتحسس على جسمها بكل جر*اءة 
سيا بعدت بخوف 
مالك بخبث : مالك يا قمر خايفة من ايه .. ده احنا ليلتنا عناب النهاردة 
سيا بعياط : هو انا هنا ليه انا عايزة اروح لماما
مالك بضحك : ماما مين يا حلوة ، انا حقيقي مش فاضي لشغل العيال ده 
سيا بتوسل : طب بص انا مش هقول لحد عليك بس خليني امشي 
مالك : بصي هخليكي تمشي بس بعد ما تسمعي كلامي ماشي
بدأ يفك زراير القميص و شد سيا له ، بتزقه بكل قوتها و راحت ضر*بته بالقل*م 
مالك بعصبية : بتضر*بيني بالقل*م يا بت ، أنتِ قده 
سيا بعياط و خوف : أنتَ سا*فل و قليل الاد*ب 
مالك : احنا شكلنا هنقضيها عياط انا هروح اشرب كا*س عكر*تي مزاجي يا شيخة 
نزل مالك و سيا قعدت و كانت ضامة رجلها لصدرها بخوف و رعب 
بعد فترة 
رجع مالك شا*رب و مش شايف قدامه و مش مركز خالص و دخل لسيا و كانت نايمة قرب منها ، مالك قاعد بيتامل سيا
مالك قال بهلوسة : انتِ ليه قولتى كده انا حبيتك و أنتِ خونتيني
سيا صحيت من صوته و اتخضت لما شافته و خافت من شكله 
سيا قالت بخوف : خونتك ايه !  أنتَ مش في وعيك 
سيا بتبعد عنه بخوف ، مالك بنفس حالته : انتِ ليه بتبعدى عني ، انا مش طالب حاجة غير رضاكى عني 
قرب منها و سحبها فى قب*لة و تحولت إلى قبلا*ت متفرقة على وجها و هى بتحاول تبعد و لكن مالك مكنش فى وعيه و قل*ع قميصه و هج*م عليها بكل وحشية
بعد فترة 
مالك بعصبية: أنتِ مش بنت ...
مالك بغضب : انتِ مش بنت
سيا بدموع وخوف: ايه اللي بتقوله ده !!
مالك بغضب شديد ضر*بها بالقلم بكل قوته لدرجه ان  بوقها  نز*ف من قوه الضر*به 
سيا بدموع ووجع: حرام عليك سيبني 
مالك بغضب شديد: اسيبك ايه ..ده انا هق*تلك 
سيا  بغضب:انتَ سبب أنتَ حيو*ان انا مش ر*خيصة 
مالك بغضب : أنا حيو*ان انا هوريكي الحيو*ان هيعمل ايه !
مسك مالك حز*ام و بدأ يضر*بها في جميع جسها لدرجة ان جسمها بقى فيه علا*مات و أغمى عليها ، لبس هدومه و خرج
عند سيا
قامت سيا من مكانها بصعوبه لتتجه الي للحمام تاخذ شور يهدي من الم جسدها
بعد الوقت هرجت و لبست هدومها ، قعدت على السرير بحزن علي حياتها اللي اتدمرت في لحظة 
بصيت حواليها و قالت : أنا لازم امشي من هنا
قامت من مكانها بتعب بتبص حواليها و اخذت تليفونها 
واتجهت لباب الأوضة فتحته وخرجت ، نزلت تخت ببطئ وهي تتسلل ، لتخرج من الباب الخلفي ، خرجت علي الطريق لتجري باقصي سرعه لديها ، لغاية ما ابتعدت عن القصر 
عند مالك
مالك قاعد فقال صاحبه : مش شايف أنك زودتها 
مالك بسك*ر : سيبني يا محمود انا مش عايز ابقى فايق .. حتى سيا طلعت زيهم
ساب مالك الكوباية و قال : أنا زهقت انا هروح 
محمود : طب هتعرف تروح و لا اوصلك 
مالك سحب چاكت و قال : لا متقلقش انا تمام 
ليذهب هو الي القصر 
وصل الي القصر و اتجه للجناح و ملقاش سيا
ليخرج ويبحث عنها تحت ولكنه لم يجدها و لكن مالك لمح باب القصر الخلفي مفتوح 
ليقول بغضب : سياااااااااااااا
خرج لياخذ عربيته و ليبحث عنها وهو يتوعد لها 
عند سيا كانت ماشية في الظلام و الوقت كان متأخر 
بتشوف عربية مسرعة بتشاور لها عشان تقف و هي مكنتش شايفة ملامح السواق 
بتقف العربية و اول ما سيا بتشوف انه مالك بتجري و لكن هو كان اسرع منها و رش في وشها بخاخ مخد*ر 
بتفوق سيا بعد وقت و مالك قاعد قدامها و ماسك مسد*س

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-