رواية لأجلها احببت كاملة جميع الفصول بقلم مريم حجاج
رواية لأجلها احببت كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة مريم حجاج رواية لأجلها احببت كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية لأجلها احببت كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية لأجلها احببت كاملة جميع الفصول
رواية لأجلها احببت كاملة جميع الفصول
كنت داخله البيت وانا مبسوطة بعد سنتين كاملين اخيرا هبقي ام
دخلت اوضه نومي وشوفتهم سوا على السرير
وهو أول ما شافني شاور للبنت وشدت عليها
الملايه وخرجت
دموعى كانت نازلة وقتها وقربت منه وقولت
همس ليه يا فهد وبكل بجا*حة جيبها اوضتي وعلي
سريري انهارت وبقيت اضر*به بس اتفاجات بيه بيمسك ايديا و بيقول
فهد ملكيش حق يا همس انك تتكلمي نسيتي انك مبتخلفيش واساسا انا هتجوزها
همس بدموع تبقي تطلقني يا ابن عمي
مسك شعرى وقال مفيش طلاق وسابها ولف عشان يخرج قالت لاستفز*ازه
همس ولو انا اللي بخو*نك يا فهد وقتها وقعت على الأرض بسبب القلم
فهد بغ*ضب جح*يمي ده انا امو*تك يا همس وبقي يضر*بها وهي بتصرخ
وبتحاول تبعده
فهد مسك شعرها وهي حاطه ايدها على بطنها وقالت ابعد عني هيمو وملحقتش تكمل كلمتها
وهو زقها علي السرير ونزل فيها ضر"ب وهي بتصرخ وبتقول البيبي
فهد قطع هدومها وه*جم عليها ومبعدش عنها الا لما شاف د*م نازل منها وهي وشها اصفر وعليه
علامات حاول يفوقها مبتفوقش وافتكر كلمه البيبي اللي كانت بتقولها
فهد لا لا لا يا همس ارجوكي لا فوقى انا اسف انا اتجن*نت لما قولتيلي ولو انا اللي بخو*نك
فهد جاب لها هدوم وغيرلها واخدها المستشفي وهو بيدعي انها متكونش حامل لانه وقتها هيمو*ت من قه*ره
الدكتور خرج من العمليات وقال بغضب مين الحيو*ان اللي عمل فيها كده ديه كانت حامل انا هبلغ البوليس
وقتها فهد قعد على الأرض وقال لا يا همس ليه الو*جع ده
في اوضه همس
همس بتعب شكرا يا دكتور انك قولتله اني سقطت
الدكتور باسف لحالتها لازم تطلقي منه البيبي ده عاش بمعجزه متمسك بالحياة
همس بتعب خليه يدخل يا دكتور
بعد شويه فهد دخل لهمس وقال بند*م انا اسف
همس حاولت تقعد وكان هيقرب منها رفعت ايدها ببتحذ*ير
همس طلقني يا فهد
فهد لسه هيتكلم قاطعه دخول واحد
سليم همس انتي بخير
فهد وانت مالك يا رروح أمك
همس بقوة خطيبي وبعد عدتي هنتجوز وقطع كلامه دخول البوليس
الضابط أنت فهد العيساوي
فهد اه
الضابط مطلوب القبض عليك
فهد بص لهمس وهى قالت طلقني
تحبوا أكملها ومتقلقوش همس مش لفهد
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
فهد بص لهمس وهى قالت طلقني
فهد بغضب مستحيل يا همس فاهمه
البوليس اخد فهد ونور حطت ايدها علي بطنها وبقت تعيط
سليم بحزن فيه ناس ميستهلوش دموعنا ولا اننا نواجه عشانهم
همس شكرا ليك على مساعدتك ليا
سليم بس انا مش بهزر انا فعلا عاوز اتجوزك ووقتها هكون اب لابنك أو بنتك
انا عارف كويس انك ملكيش غير اخوكي امجد وان هو ذات نفسه اتغير
عشان الورث اللي بينكم وافقي انا هكون مصدر أمان ليكي
همس بتوتر بشرط
سليم عارف انا مستحيل اقربلك
همس وانا موافقة
سليم هتيجي تعيشي معانا في البيت متقلقيش انا مش عايش لوحدى
همس هزت رأسها بالموافقة
في فيلا سليم
نيار بغضب يعني ايه هيتجوز ومطلقة سيبني انا عشان ديه ورحمه امي يا سليم لوريك
نهاد ام سليم أهدي يا بنتي
سليم سند همس وقعدها على السرير
همس بتوتر شكرا
سليم انا في الاوضه اللي جنبك وخرج
همس نامت بتعب وسليم رجع ومعاه هدوم ليها دخل ولقيها نايمه غطاها وخرج
في صباح يوم جديد
همس صحيت وقررت تروح تجيب لبسها وتروح شركه باباها إللى بتديرها هي واخوها
سليم دخل ومعاه لبس صباح الخير
همس صباح النور
سليم اللبس ده ليكى
هى بمقاطعة لا شكرا انا اساسا هعدى على البيت اجيب لبس وبعدين الشركه
سليم طب يلا اوصلك
بره الاوضه كانت واقفه عند السلم وبتكب زيت
ريم حر*ام عليكي يا نور
ريم تبقي اخت سليم الصغيرة
نيار اسكتي وملكيش دعوه فاهمه
همس خرجت مع سليم بفستانها الأسود والهيلز وشعرها إللى عملته كحكه
همس ماشيه جنب سليم ومع أول درجه داست على الزيت وصرخت بس
سليم مسكها وشدها ليه
همس كانت مغمضه عيونها وفتحتهم لقيت سليم ومسكها بس هو كان مركز
في عيونها العسلي
همس بعدت عنه ونزلت بسرعه وسليم بص لارض السلم وقال ماشي يا نيار
في شركه المصطفي
دخلت همس وراحت مكتب أمجد
امجد خير
همس خير جايه اخد ملف الديزينات إللى هتتنفذ بعد اربع شهور لان العرض ده هيبقي
مسئوليتي
امجد رمي لها الملف وقال اعملي حسابك كده كده هتمضي
على التنازل يا همس غصب رضا هتمضي
همس خرجت وقابلت مريم ومالك ومالك يبقي اخو فهد وهو كان ولسه بيحبها ومريم تبقي صديقة همس
مالك بحب مختفيه بقالك فتره
همس انا هطلق من فهد
مالك فرح وحس انها فرصه
بتعدى الايام وفهد فعلا بيطلق همس وعدى ثلاث شهور وهمس وسليم عند الدكتوره
همس ها يا دكتوره
الدكتورة بابتسامة بنوتة بصي وبدأت تشاور لها علي الجهاز
سليم بص لهمس وسكت والدكتورة كتبت لهمس علي علاج وخرجوا
سليم ثوانى بس ورد على تليفونه ورجع قال انا لازم اروح الشركة
همس تمام انا هتمشي شويه واروح
همس فعلا راحت قعدت عند البحر وحطت ايدها علي بطنها
همس كلها شوية و تيجي يا قلب مامي وساعتها هتشوفي ماما هتعمل ايه تعرفي
انك عطياني القوة وضحكت وفجاه تليفونها
رن وكان سليم
سليم روحتي
همس لا لسه
سليم همس بكره كتب كتابنا
همس فاكره
همس فجاه سكتت لما شافت اربع ستات بيقربوا عليها
سليم سكتى ليه
همس بخوف سليم الحقني وفجاه صرخت باسمه لما واحده شدت
منها الفون
همس بصريخ ابعدي عنى سليبييييييييييم
سليم خرج بسرعه من مكتبة وهو بيحدد موقع المكان
واحده مسكت ايدين همس والتانية رجلها والاتنين الثانيين
بقوا يضر*بوها وخصوصا عند بطنها وهى بتصرخ وسليم سامع كل ده
الست قربت من همس وكتمت صوتها والتانية بقت تضر*بها بايديها الاتنين على بطنها
الد*م بدا ينزل من همس وواحده طلعت سك*ينة و
تفتكروا ايه اللي هيحصل لهمس ومين اللي بعت الستات يضر*بوها
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
الست طلعت السك*ينة ورفعتها وضر*بت بيها همس في بطنها
همس الست الثانيه كانت كاتمه صوتها عشان كده همس صوتها مكنش عالى
الستات قاموا وسابوا همس سا*يحه في د*مها وهمس مدت ايدها بو*جع ولقيت سليم
لسه على الخط
همس با*لم قت*لوا بنتي يا سليم
سليم همس خليكى معايا اتكلمى انا خمس دقايق واكون عندك
همس ياريتنى امو*ت واروح لبابا وماما
سليم بزعيق همس متقوليش كده انا جاى اهو
همس بدموع وو*جع خدوا منى بنتى من قبل ما اشوفها يا سليم
همس التليفون وقع من ايدها وفقدت الوعي
سليم الو الو همس ردى عليا همسسس وبقي يسوق بسرعه لحد ما وصل
عند البحر ونزل وشاف همس على الأرض وبتنز*ف
سليم قرب منها وشالها وبزعيق همس همس فوقى انا هنا يا همس انا اسف انى سبتك
ركبها جنبه وطلع منديل قماش وحطه على الجر*ح وضغط عليه وساق بسرعه
بعد نص ساعة سليم وصل المستشفي وشال همس ودخل بيها وهما خدوها لاوضه العمليات
بعد شويه خرج الدكتور وقال مدام همس محتاجه نقل د*م وللاسف فصيلتها مش متوفره
سليم مين فضيلته زيها اه نيار وطلع تليفونه بسرعه ورن عليها
فى بيت سليم وفى اوضه نور اخته
طلعت من الحمام وهى لابسه البورنس وفجاه حد حط ايده علي بقها وهمس متخفيش ده انا
امجد أنت اتج*ننت ازاى تيجي هنا أبيه سليم لو شافك هتبقي مص*يبة
امجد شدها من خصرها وقال انتى ناسية انك مراتي يا نور انا غيرت اسم اخت سليم من ريم لنور
نور كانت لسه هتتكلم قاطعها بقبلة وبعدين شالها حطها على السرير و
نور بدموع امجد ابعد عنى
امجد بقي يستقوى عليها اكتر لحد ما أصبحت مراته
نيار كانت ماشيه من جنب اوضه نور وسمعتها وهى بتقول
سليم لو شافك هتبقي مص*يبة
امجد انتى ناسية انك مراتى
وقتها نيار فتحت الباب شويه وصورت نور وامجد وبعدين مشيت وهى بتضحك
تفتكروا هتعمل ايه 🤔
نيار فجأه تليفونها رن وكان سليم
سليم بزعيق نيار تعاليلي على مستشفى......بسرعه وقفل
نيار بخوف خالتى سليم فى المستشفى
نهاد بخوف يلا بسرعه
فى المستشفى
سليم خبط ايده في الحيط وقال ياريتنى ما سبتها ياريتنى ودموعه
نزلت وفجاه حس بايد بتتحط علي كتفه
سليم لف ولقيها أمه وقال بو*جع همس
نيار المهم انك بخير
سليم نيار هتتبرعي لهمس بالد*م
نيار لا
سليم نيار يلا
نيار مسكت ايده وشدته لبره وقالت وهى حاطه ايدها حوالين رقبته
تتجوزنى وانا هوافق اتبرع لها
سليم بزعيق وزقها انتى اتج*ننتي صح
نيار اللي عندي قولته
سليم ماشي يا نيار موافق
نيار فعلا راحت وبدءوا يسحبوا منها د*م
سليم كان قاعد بره وحاطط وشه بين ايديه وامه قعدت جنبه وقالت
شكل سليم نصار وقع تانى فى الحب
تقصد ايه الوليه ديه ان فيه اولانى🤣🤔
سليم أترمي في حضنها وقال انا السبب لو مكنتش سبتها وروحت الشركه
نهاد ده قدر ومكتوب يا سليم ومحدش يقدر يغيره حتي لو كونت معاها بردوا
كان هيحصلها كده
سليم واللهى لهدفع إللى عمل كده التمن غالي قوي
بعد ساعة خرج الدكتور وسليم راح لله
سليم ها يا دكتور
الدكتور النز*يف وقف بصعوبة غير اننا مقدرناش ننقذ الجنين
نهاد بصدمه جنين
الدكتور وبسبب الضر*ب والنز*يف اللي حصل لها هيبقي صعب
تخلف لكن مش مستحيل
سليم هز رأسه وامه قالت ابن مين يا سليم
سليم ابني يا ماما
امه أنت ازاى قربت منها وعدتها مخلصتش وهي ازاى سمحت بكده
سليم وقتها كنت شارب وهى قاومتنى معرفتش
في بيت سليم
نور بو*جع امجد ابعد عني بقي أنا تعبت
امجد بعد عنها وقال لا سليم مش هيبقي فى البيت فانتى
ليا طول الليل وهج"م عليها تحت مقاومتها
في المستشفي
سليم روحي يا ماما انتى ونهاد
نهاد مش ها
سليم بتعب عشان خاطرى
وفعلا نهاد روحت هي ونيار
تاني يوم
نور فتحت عيونها بو*جع وامجد مكنتش موجود بس لقيت ورقه جنبها مكتوب فيها
حاجه ونور بقت تل*طم
في المستشفي
سليم دخل عند همس اللي نايمه ووشها باين عليه التعب
سليم باسف اسف انى سبتك يا همس
همس بدأت تفوق وحطت ايدها علي بطنها وبقت تعيط
،سليم أهدي يا همس وشدها لحضنه
همس اخدوا بنتي يا سليم
سليم لسه هيتكلم الباب اتفتح ودخلت نيار وحضنت سليم
نيار مش يلا
همس يلا على فين
نيار اصل انا وسليم اتجوزنا امبارح
همس الف مبروك
سليم ونيار اتصدموا من ردها
همس اللى كان هيربطنا راح وشكرا ليك قوي
سليم اتعصب ومسك ايدها وقال اللي بينا مبيروحش وشدها
وبا*سها من شفايفها قدام نيار وهمس زقته وضر*بته كف
سليم بزعيق بره يا نيار
نيار ابتسمت لما لقيت سليم اتعصب وفكرت انه هيزعق لهمس وخرجت
نيار أول ما خرجت سليم قرب من همس وبا*سها وقال انتي ليا وشد المحلول من ايدها وشالها و
نكمل بكره بارت طويل اهو
احتمالكم غلط مش سليم 🤣تفتكروا ايه إللى خلى امجد يعمل كده فى نور ونيار ليه صورتهم
وسليم هيعمل ايه مع همس وامجد الوا*طي كتب لنور ايه
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
همس بو*جع نزلني بقي
سليم بتنهيده واللهي كان غص ب عني اني اتجوزتها
امبارح كنتي محتاجه نقل د*م وللاسف فصيلتها نفس فصيلتك
وعشان تتبرعلك طلبت نتجوز
همس بدموع نزلني لو سمحت
سليم حطها علي السرير وقال انا اسف يا همس
همس بدموع بنتي راحت المو*ت بياخد مني كل حد بحبه
سليم كفايه يا همس انتى تعبا نه
في بيت عزت الجارحى
فهد اعمل ايه يا بابا
عزت بش*ر خدها
فهد بس
عزت لازم ده إللى يحصل
فى المستشفى
سليم همس يلا عشان تغيري
همس طب بره
سليم طلع بره وهمس حاولت تغير هدومها
في بيت سليم
نور بدموع انت حق*ير يا أمجد وبصت للورقه ولقيت
فيه علاج هدهولك تحطيه لهمس في الأكل ولو عايزه تعرفي
ده يبقي مخد*ر وكل ما همس تاخده حالتها هتسوء وبصي يا
حلوة لو الحاجه متحطتش فى الاكل هقول لسليم باشا اختك
مش بنت بنوت
نور اعمل ايه يا رب
في المستشفي
سليم دخل وهمس كانت لابسه فستان اسود وسليم استغرب انها
مبتلبسش الا اللون ده
سليم ليه مبتلبسيش غير الأسود
همس عشان الألوان والحياه راحت مع إللى ادف*نوا تحت التراب
سليم شالها وقال بس لايق عليكي وطلع من المستشفى وحطها على الكرسي
بتاع العربيه وطلع تليفونه ورن على أسر
سليم اسر تيجي ومعاك شاهد عند المأذون وقفل
همس راجع نفسك
سليم المراجعه النهائية بتقول انك همس سليم نصار
همس سكتت
سليم وصل عند المأذون ولقي أسر وواحد معاه وطلعوا عند المأذون
همس بصت لسليم والماذون بيقول
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
سليم شال همس وخرج وهي ساكته
سليم ساكته ليه
همس مفيش
سليم ساق العربية ووصلوا البيت ونهاد ونور اطمنوا علي همس
وسليم طلعها فوق
سليم جاب لها بيجامه ستان سوده وقال خليني اساعدك
همس لا انا وقطع كلامها سليم
سليم انتى بقيتى مراتى وده طبيعي اهدى وبعدين الهدوم اهى وخرج
نور كانت فى المطبخ ودموعها نازله وحطت البرشا*مه فى العصير وطلعت لهمس
نور حمدلله على سلامتك
همس الله يسلمك
نور مدت لها ايدها بالكوبايه وهمس ابتسمت
همس تعبتى نفسك
نور بحزن عليها تعبك راحه
همس رفعت الكوبايه و
سليم راح على نفس الشقة ودخل لقيها
سليم بغضب عايزه ايه
قربت منه بقميصها إللى بيكشف اكتر ما يستر وقالت نسيت مريم
😐افتكروا ديه مريم صاحبه همس الوحيده
سليم كل حاجه انتهت زمان
مريم فتحت قميصه وقالت تفتكر وقربت منه با*سته
وهو استسلم لمشاعره وشالها وحطها علي السرير و
وبكده سليم يبقي خا*ن همس السؤال دلوقتي همس هتعرف بعلاقة سليم
ومريم صاحبتها وهل هتشرب العصير اللي نور عملتهولها وفهد هيعمل ايه فى همس
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
همس فعلا رفعت الكوبايه وشربتها ونور خرجت وبقت تعيط
عند سليم
سليم حط مريم على السرير وقرب منها وبا*سها ومريم فكت زراير
قميصه وفي اللحظة ديه سليم افتكر همس وبعد عن مريم بسرعة
سليم بغضب إللى بينا انتهى من زمان يا مريم فاهمه وخرج بسرعه
وهو بيفكر ان هو كان هيخو*ن همس
مريم تمام يا سليم أنت متعرفش انا مين
في بيت سليم
همس كانت عايزة تشرب وقامت وهى حاسه بو*جع ونزلت تحت
همس دخلت شربت ولقيت السما بتمطر ابتسمت وطلعت بره ووقفت
تحت المياة وغمضت عيونها
سليم وصل وكان مدايق من نفسه انه ضعف وفك أول زرارين قميص ونزل
بس وقف لما شاف همس تحت المياة واللبس مسك على جسمها وقرب منها
بغضب ومسك ايدها وقال ازاى توقفى كده
همس فيه ايه عادى يعنى
سليم شالها وبص لجر*حها إللى نز*ف وطلع بيها لفوق وحطها علي السرير وجاب بيجامه
ثانية وعلبة إسعافات اوليه وقعد جنبها وقرب يفتح زراير البيجامه بتعاتها قالت خلاص انا وقطعها بحده
اسكتى انتى فاهمه وفتح زراير البيجامه وغيرهلها ورجع رفع البيجامه وشال اللازقه إللى على الجر*ح
وبدا يمسح الد*م وطهر مكانها وبص على همس لقيها نايمه كمل إللى بيعملوا وبعدين عدلها ونزل مكتبه
سليم بغضب ازاى قدرت وبقي يخبط ايديه فى الحيط
سليم الماضي مستحيل يرجع لازم انساها وقعد على كرسيه بتعب
فى صباح يوم جديد
همس صحيت وملقيتش سليم قامت غيرت لبسها لشيميز أسود وبنطلون أسود وعليهم شنطه سوده
نور دخلت على همس وفى ايدها عصير
همس حبيبتى متتعبيش نفسك
نور متزعليش منى يا همس
همس مستحيل ازعل منك وخدت منها العصير شربته وقالت هروح الشركه باى بقي
نور بدموع مش هقدر اكمل وبعتت رساله ل أمجد
مش هكمل
امجد تعاليلي حالا والا انتى عارفه
نور بقت تعيط وراحت تلبس
همس كانت بتسوق عربيتها ووصلت جراش الشركه وركنت العربيه ونزلت
فهد مسك ايدها وقال همس خلينا نرجع
همس بغضب نرجع مين انت اتجن*نت ومشيت من قدامه
فهد قرب من همس وحط ايده على وبقها وبقي يشدها وهمس
بتحاول تفلت وفجاه شافت مالك قريب منها وحاولت تصرخ بس فهد
كان كاتم صوتها
همس عضت فهد وقامت تجرى وهو مسك شعرها وخبط رأسها فى العمود
إللى فى الجراش وهى فقدت وعيها وهو شالها على كتفه وحطها فى عربيته وخرج
فى بيت سليم
سليم فاق وطلع من المكتب وقابل نور إللى لابسه
سليم صباح الخير
نور صباح النور عليك
سليم رايحه كليتك
نور اه
سليم طب خلي بالك من نفسك هطلع اشوف همس
نور همس خرجت
سليم بغضب خرجت
نور اه رايحه الشركه
سليم طلع ولبس هدومه ورن عليها مبتردش
فى عربيه فهد
همس بتعب سليم
فهد وقف العربية وقال بغضب هخليكي تنسيه ومتقدريش تنطقي اسمه تاني
واخد تليفونها إللى بيرن ورما من شباك العربيه وفتح الدرج واخد قماشه سوده
وربطها حولين عيونها ومسك ايديها ولف عليها بلاستر
وبعدين حط حته بلاستر على بقها ورجع يسوق
سليم خاف لما تليفونها قفل وفعلا راح الشركه وملقيهاش بس شاف مريم إللى قالتله
مريم سليم صدقني أنت ليا ولو محصلش امبارح هيحصل النهارده بكر ه
سليم بغضب آخر سى والشركه كلها بصت عليهم ومالك جه
مالك فيه ايه وانت بتزعق ليه
سليم همس مراتى فين
مالك بصدمه همس مراتك
سليم اه مراتى هى فين
مالك بحزن مجتش
سليم يعنى ايه مجتش
مريم ممكن بتخو نك
وفى اللحظه ديه سليم كان ضر*بها بالقلم وقال اياكى وهمس
ونزل الجراش ركب عربيته بس اتفاجي لما شاف عربية همس
سليم همس فين وبص لفوق شاف كاميرا رجع الشركه
سليم لمالك عايز اشوف تسجيل كاميرا المراقبة
مالك ليه
سليم بغضب من غير ليه
مالك راح معاه لاوضه الكاميرات والمختص جبلهم تسجيل الصبح
مالك همس جات قالها لما شاف عربيتها
سليم فضل مركز لحد ما شاف فهد وشاف إللى عمله فى همس
سليم بغضب جحي*مي اخوك خط ف مراتي
فى فيلا امجد
نور بغضب أنت لا يمكن تكون اخ
امجد شدها من خصرها وقال نور انتى هتعملي اللي قولتلك عليه
نور بدموع انا بكر*هك وبكرره اليوم إللى حبيتك فيه
امجد زقها وقال امشي يا نور بدل ما اخليكي تكر*هيني اكتر
عند همس بدأت تفوق ومكنتش عارفه تصرخ أو شايفه حاجه
وفجاه شد البلاستر من على فمها وشال الشريط من على عيونها وقال
معلش على الطريقه إللى جبتك بيها ومسح الد*م إللى على جبينها
فهد هنرجع يا همس
همس نرجع مين يا مخبو*ل انا واحده متجوزة
فهد اتعصب وضر*بها بالقلم لدرجه ان شفايفها جابت د*م
همس بك*ره مش بس كده يا فهد تخيل بيحبني وانا فعلا بقيت مراته
همس قالت الكلام ده عشان تو*جعه زى ما عمل فيها
فهد عارفه يا همس احنا هنعمل ايه الاول هعا*قبك على خيا*نتك ليا وقومها
من على الكرسي ور*بط ايديها فى سلسلتين حديد وقال تعرفى هو كمان لازم يتو*جع
وطلع تليفونه وفتحه واتصل على مالك اخوه
سليم طبعا كان فى الشركه مع اخوه ولما شافه بيتصل خد التليفون منه
سليم بغضب أنت واحد حق*ير ووس*خ فين همس
فهد فتح الاسبيكر وقال هخليك تسمع صوتها بس بطريقة مختلفة وانا بعا*قبها
على أنها سلمت نفسها ليك
سليم فى نفسه سلمت نفسها ليا
فهد قلع حزا*مه وبكل قوته بقي يضر*ب همس وهي بتصر خ وتعيط
سليم بزعيق سيبها يا فهد متعملش كده
فهد ضحك وقال هعا*قبها وبعدين هترجع ليا
همس بضحكه مش هيحصل انا همس سليم نصار يا فهد ومش هخليك تلمس شعره مني
سليم انبسط انها قالت كده واله*كر إللى قدامه هز رأسه وعطى له ورقه بالعنوان
فهد قفل التليفون وفك همس وهى وقعت على الأرض بتعب
همس بعدت عنه بس هو مسك رجليها وشدها بقت تحته
فهد هترجعي ليا
همس بكل قوتها إللى باقيه ضر*بته فى بطنه وقامت جريت با*لم وأول اوضه
قبلتها دخلتها وفهد بقى يخبط الباب وبعدين كس"ره ومسك همس من شعرها
وهى بتصرخ ورماها على الأرض ومسك ايديها بايد وبايده التانيه شد الشيميز
الزراير اقتطعت وفهد هج*م على همس
همس ابعد عنى وبقت تحاول تضر*به بس مش عارفه
همس سللللللليم وفضلت تصرخ باسمه لحد ما ضر*بها بالقلم وفقدت الوعى
وفجاه وقع لما ضر*به بالمسد* س على رأسه وقلع الجاكت
وقرب من همس إللى وشها وجسمها عليهم كدما*ت ولبسها الجاكت وخرج وقابل
أسر صاحبه وقال خد الكل*ب اللى جوه ده والرجاله متقربش منه فاهم ومشي
وحط همس فى العربيه وطلع منديل وبقي يمسح الد*م إللى ناحيه شفايفها
همس بو*جع سل يم
سليم بغضب مسمعش صوتك وبزعيق ازاى تخرجى من غير ما تقوليلى وليه قولتى
لفهد انك سلمتى نفسك ليا ها متنطقي
همس بزعيق ودموع عشان لازم يتو*جع زى ما وجعنى وجت تنزل من العربيه سليم
مسك ايدها وشدها لحضنه وهى بقت تعيط
سليم هو*جعه على كل دمعه وعلى كل إللى عمله فيكى
وفجاه حد ركب وسليم سكت لما المسد*س اتحط على راسه
فهد اتعود متخليش حد يعمل شغلك وبعد عنه وحط المسد*س على رأس همس وقال انزل
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
فهد انزل
سليم نزل وفهد شد همس ونزل
سليم لو راجل سيبها وتعالى راجل لراجل
فهد ومالو
سليم وفهد بدءوا يضر*بوا بعض وسليم كان الاقوى وفجاه فهد طلع المسد*س وقال نهايتك يا سليم يا نصار
همس جريت ناحيه سليم ووقفت قدامه وقالت روحى قبل روحه يا فهد
فهد بزعيق اوعى بدل ما ومكملش كلمته ووقع على الأرض
سليم بزعيق كنت فين يا حيو*أن
اسر وهو حاطط أيده على رأسه استغ*فلنى وضر*بنى على راسى
سليم حطه فى العربيه وعلى المخزن القديم
همس انتوا هتعملوا فيه ايه
سليم تفتكرى هعمل ايه بصى عمل فيكى ايه ده انا هحر*قه
همس قبل ما تتكلم سليم شدها وركبها العربيه وركب جنبها وساق
بعد ساعه سليم وصل عند المخزن
سليم اياكى تنزلى فاهمه
همس ليه
سليم بحده همس
همس مبخفش
سليم ضحك وسابها ودخل عند فهد اللى مر*بوط
فهد فكنى يا حيو*أن
سليم عيب يا راجل لما اعمل معاك الواجب وضر*به بالبوكس وقال همس ديه بتاعتى وهدفعك تمن اللى عملته فيها وبص لأسر وضحك
فهد بتضحكوا على ايه
سليم اصلي ناوى اخليك متنفعش لحاجه تانى
ولكم تتخيلوا بقي😂
عند همس بره
همس نزلت من العربيه وشافت قطه وولادها الصغيره قربت منهم وبقت تلعبهم
همس شكلكم جميل قوى
وفجاه همس سمعت صريخ فهد
همس عملوا ايه
سليم طلع وشاف همس قاعده جنب القطط
سليم مش قولت لك متنزليش
همس عملتوا فيه ايه
سليم بضحك مش هينفع بعد كده يعينى وضحك😂
همس برقت وقامت راحت عند العربيه وسليم بص للقطط
سليم راح عند العربيه وفتح الباب اللى ورا حط حاجه وبعدين ركب وساق
سليم افتحى الدرج اللى قدامك
همس فتحته ولقيت فيه علاج
سليم كنت جبتهولك بس نسيت أطلعه
همس هو فيه مسكن
سليم اه
همس دورت واخدت واحده وحطت راسها على الاز*از
سليم بص لهمس وكمل لحد ما وصل العماره اللى فيها شقته ونزل شالها
همس همشي
سليم وانا مش باخد رايك
همس طب احنا ايه اللى جابنا هنا
سليم اكيد مش هنروح بشكلنا ده على البيت
همس سكتت وسليم طلع عند شقته ودخل همس الاوضه وحطها على السرير ودخل الحمام وملى البانيو مياه دافيه وطلع لقى همس مغمضه عيونها شالها
همس بتعمل ايه
سليم هششش أهدى خالص ودخل بيها الحمام واول ما حطها فى المياه أتا*لمت
سليم هترتاحى يا همس وقلعها الجاكت وشاف كد*مات على جسمها
همس اطلع يا سليم لو سمحت
سليم خرج وهو مد*ايق من اللى حصلها وجاب كريم وبعد عشر دقايق همس خرجت وهى لابسه بورنس لحد ركبتها
همس بتوتر ملقتش حاجه البسها
سليم اقعدى يا همس
همس قعدت وسليم قال اقل*عى يا همس
همس بزعيق اق*لع ايه يا وقبل ما تكمل حط أيده على فمها
سليم أهدى أنا هحطلك كريم وشال أيده
همس بتوتر مش عايزة
سليم همس متخفيش
همس بقوه مش خايفه
سليم بابتسامة طب يلا
همس أدت لسليم ضهرها وفتحت البورنس ونزلته وبأن كتفها اللى عليه كدما*ت
سليم بدأ يدهن لها الكريم وهو حاسه بو*جع
همس براحه يا سليم
سليم حاضر
بعد وقت سليم خلص وقال خلاص يا همس
همس شكرا على كل اللى بتعمله معايا يا ابن نصار
سليم ضحك وقال نامى شويه وارتاحى يا همس
همس فعلا نامت وسليم خرج بره وتليفونه رن
سليم بكررره
تمام يا اسر
اكيد هاجى
همس من وراه هاجى معاك
سليم قفل مع اسر وقال منمتيش ليه
همس أنت منمتش وخرجت
سليم هنام يلا
همس هاجى معاك
سليم ماشى
فى صباح يوم جديد
همس فتحت عيونها وسليم مش موجود خرجت وعملت فطار وفجاه لقيت الباب بيتفتح
همس كنت فين
سليم رفع شنطه وقال اكيد مش هتفضلى كده فيه فستان جلبتهولك يارب يبقي على مقاسك وبيجاما
همس شكرا
بعد شويه همس طلعت وسليم ضحك على شكلها
همس بغضب ما أنت جبتها كبيره
سليم بس شكلك يضحك
همس بغضب كل وانت ساكت
سليم بقي ياكل
فى الليل
سليم اتاخرت كده ليه
همس طلعت وهى لابسه فستان اسود طويل واكتافه شيفون ولابسه هيلز اسود
سليم ابتسم وقال الاسود شكله متخلقش الا عشانك
همس اكتفت بابتسامه وخرجوا
فى أكبر حفله لرجال الأعمال
مالك بفرحه هشوف همس وحشتنى قوى
مريم بتقول ايه يا مالك
مالك ولا حاجه يا مريم
جاسر اتمني تكون الحفله عجبتكم
اسر بته*كم كويسه
جاسر امال فين سليم باشا
اسر زمانه فى الطريق
همس نزلت من العربيه وسليم مسك أيدها
سليم متبعديش عنى ابدا
همس هزت راسها باه ودخلوا
اسر اول ما شاف سليم راح ناحيتة ومريم راحت ناحيه همس وحضنتها وسليم بيبصلها بغضب
اسر جاسر سأل عنك
سليم وده عايز ايه كمان
اسر مش عارف
جاسر اهلا سليم باشا نورتنا ورجع بص لهمس اللى جنب سليم نظرات مقز*زه
سليم شد همس ناحيته وقال مراتى ووقتها مريم اضا*يقت
جاسر حلوة
سليم مسكه من هدومه وبزعيق احترم نفسك
همس بعدت سليم وقالت أهدى
سليم اخد همس ومشيوا بعيد
همس محصلش حاجه أهدى
سليم بغضب محصلش ازاى الحيو*أن ده كان بيبصلك وبعدين قال عنك حلوة
همس والحل انك تضر*به
سليم واكس*رله ضلع كمان وافقعله عيونه لو مبعدش عنك وفجاه اغنيه بتوحشينى وقولتلك اشتغلت وهمس مسكت أيده وراحوا يرقصوا ومريم ومالك كذالك
ووسط رقصهم حصل تبادل بين الشركاء ومريم بقت مع سليم وهمس بقت مع مالك
مريم وهى حاطه ايديها حوالين رقبه سليم
مريم علفكره أنت متعرفش أن أنا ممكن ابعدها عنك فى ثواني
سليم وده ازاى
مريم يوم ما كنت معايا كنت بصور اللى حصل تخيل بقي همس تشوفه مهو مش معقول اتنين كانوا سوا ومكملوش اللى كانوا بيعملوا
سليم بغضب وحيات امى يا مريم لو همس عرفت لاد*فنك حيه وبص ناحيه همس وشاف مالك حاطط أيده على وسطها زق مريم وراح ناحيتهم وضر*ب مالك بالبوكس وشد همس ليه
همس زقته وراحت ناحيه مالك اللى فمه عليه د*م
سليم شد همس وراح بعيد عن الكل وفضل باصص لها
همس بغضب أنت ازاى تضر*به أنت اتج*ننت يا سليم
سليم قرب منها بهدوء وهمس اتوترت
همس بتقرب ليه
سليم قرب منها وق*بلها وهى حاولت تبعده عنها وزقته وبصتله بغضب ومشيت
سليم غمض عيونه وقال أنا بحبك يا همس♥️
جاسر من بعيد والله وبقي ليك نقطه ضعف يا ابن نصار خلينا نتاكد
همس وقفت بعيد وحطت أيدها على شفايفها وقالت أنا مالى ليه مكنتش عايزة ابعد عنه
جاسر مدام همس
همس لفتله وقالت نعم
جاسر آسف على اللى حصل
همس ولا يهمك ومشيت
جاسر طلع فونه وقال جايه ناحيتك
فجاه واحد شد همس وحط مسد*س ورا ضهرها وأيده على بوقها وقال امشي معايا
همس مشيت معاه فعلا وهى خايفه وطلعوا اوضه وهو زق همس لجوه وقفل الباب
همس بغضب أنت عايز ايه
جاب حبل وقرب منها ومسك أيدها ورا ضهرها وهى بتصرخ ورب*طها وبعدين حط لازقه على فمها
متقلقيش يا حلوة هنلعب لعبه العشق
الراجل جاب كرسي وجاب كاسه وكس*رها وحط از*از على الكرسى وجاب حبل ووقف على السرير ور*بطه فى السقف وهمس بتصرخ بس صوتها مش طالع
الراجل نزل وقلع همس الهيلز من رجلها وشالها ووقفها على الكرسى اللى عليه الاز*از وهى عيطت وهو حط الحبل حوالين رقبتها ونزل وقال لو استحملتى وج*ع رجليكى وفضلتى واقفه سليم هيلحقك اتحركتى بقى يبقي الله يرحمك وخرج وقفل الباب بالمفتاح
فى الحفله
سليم كان بيدور على همس وهو حاسس بخوف
سليم انتى فين يا همس ورن عليها
همس بقت تعيط وتصرخ لما سمعت صوت تليفونها اللى فى شنتطها اللى على الارض
همس كانت دايسه على الاز*از ورجليها وجعا*ها بقت تحرك رجليها والكرسي بيتهز
عند سليم
جاسر بتدور عليها
سليم فهم أنه عارف مكان همس
سليم بغضب همس فين
جاسر ألحقها عشان تلقيها بتطلع فى الروح
سليم مسكه من رقبته وقال بغضب همس فين
جاسر بخنقه فوق فى أول اوضه على اليمين
همس دموعها نازله والكرسي اتهز ووقع وهمس بقت تتخ*نق و
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
همس دموعها نازله والكرسى بقي يتهز لحد ما وقع وهمس بقت تتخ*نق
سليم وصل عند الاوضه وفتح الباب بس مبيفتحش راح ز*ق الباب
كس*ره وجرى على همس ورفعها لفوق وبعدين جاب الكرسي وطلع عليه
وفك الحبل من حوالين رقبتها ونزلها على الأرض وشد اللازقه من على فمها
همس كانت بتاخد نفسها وايديها لسه مربو*طه ورا ضهرها وسليم حضنها
سليم انتى كويسة همس همس حبيبتي ردي عليا قالها بخوف وهو بيبصلها
همس انا كويسة متخفش
سليم احكيلي حصل كده ازاى
همس فعلا حكتله وهو بعد عنها وبص لرجليها وشاف فيها از*از
سليم شالها بهدوء وخرج وهو بيتوعد لجاسر
سليم اخد همس المستشفي وعلجولها رجلها
نور كانت قاعده فى اوضتها ونايمه على السرير وفجاه
لقيت ايد اتحطت على فمها
امجد ده انا
نور عايز ايه
امجد شدها ليه وقال عايزك يا نور
وقبل ما نور تعترض كان امجد زقها علي السرير و
سليم اخد همس وراح عند البحر
سليم شال همس وقعدها جنبه على الرمل
سليم حبيتى
همس دموعها نزلت وحطت ايدها علي بطنها وقالت فهد
حبيت فهد واتجوزنا لسنتين ووقتها اهلى ما*توا فى حاد*ثة عربيه
وفهد اتغير لانى مكنش ليا نصيب اخلف
ويوم ما عرفت انى حامل روحت وكنت مبسوطه لكن حصل
أسوأ حاجه اتخيلها لقيته نايم على سريرى وهى فى حضنه
قالتها بعياط ولما طلبت منه الطلاق حصل بينا شده ووقتها
ضر*بني وفى الاخر بنتى راحت وبقت تعيط بحر*قه
سليم مسك وشها بين كفوف ايده وقال همس عارف انك
اتجر*حتي وكتير بس انا اوعدك انى مش هجر*حك
ودفن رأسه فى ثنايا عنقها
همس بتوتر ودموع سليم ابعد عنى
سليم بعد عنها وقال همس انا بحبك بحبك قوى وشدها وبقي يقبلها بحب
همس زقته بكل قوتها وضر*بته بالقلم وقالت بزعيق طلقني
وفجاه سليم جتله رساله أول ما فتحها برق وعروقه بر*زت وهمس خافت منه
مش ملاحظين ان همس ايدها طويله على سليم وبتضر*به كتير🤣
تفتكروا سليم شاف ايه وهيعمل ايه فى همس
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
سليم بص للصور إللى مريم بعتاهم وهما سوا لما كان هيخو*ن همس وكاتبه تحتهم هستناك يا سليم والا هيوصلوا لهمس
همس كانت باصه لملامح سليم إللى تخوف وسليم اتنهد وحط ايده بين خصلات شعره ونفخ بضيق
همس بتوتر انا اسفه ونزلت رأسها للارض
سليم ارفعى راسك يا همس
همس فضلت زى ما هى وهو قعد جنبها ورفع وشها بايده
سليم بابتسامه وحط ايده الثانيه على خده وقال مش زعلان بس لو عملتى كده تانى ها
همس هت ايه
سليم هحبك اكتر
همس لفت وشها وسليم قال علفكره ايدك تقيلة ينفع كده ولمعلوماتكم وانا🤣
همس ضحكت بس فجاه حست بتعب
سليم انتى كويسه
همس بابتسامه لا هى نخز*ه بتجيلى ديما
سليم بخوف نروح المستشفي
همس مسكت ايده وقالت انا كويسه
سليم كان باصص لايدها وهى شالتها بسرعه
سليم بابتسامة يلا
همس يلا
سليم شالها وركبها العربيه
فى فيلا سليم
نور نزلت وشافت سليم وهمس
نور بتوتر همس انتى كويسه
همس بابتسامه اه كويسه يا حبيبتى
سليم بغير*ه غو*رى يا نور
نور ضحكت لانها فهمت ان سليم غير*ان
سليم طلع بهمس فوق وحطها علي السرير وقال بغير*ه
متقوليش لنور حبيبتي
همس ليه
سليم وهو بيجيب لها بيجامه من غير ليه يا همستي
همس بضيق اسمي همس
سليم حط البيجامه جنبها وبا*س خدها وخرج بسرعه
فى المطبخ نور كانت واقفه وفى ايدها البرشا*م
نهاد بتعملى اية يا نور
نور البرشا*م وقع من ايدها بخوف
نهاد قربت منها واخدت الشريط من على الأرض وبصت على
الاسم وقالت بتعملى ايه بدوا القلب يا نور
نور دوا قلب😐
ملحوظه مامت سليم كانت دارسه صيدله عشان كده عرفت الدوا
نيار مسكت ايد سليم إللى كان ماشي وقالت ايه يا سليم
سليم عايزة ايه يا نيار
نيار أنت جوزى هعوز ايه
سليم انسي يا نيار وانا هطلقك انا اتجوزتك عشان همس يومها
عشان تتبرعيلها بالد*م متنسيش ده وكان هيمشي مسكت ايده و
همس غيرت لبسها وكانت مستنيه سليم إللى اتأخر
قامت ووقفت على رجلها وهى حاسه بو*جع وخرجت وفجاه شافت
نيار بتبو*س سليم.
همس فجاه افتكرت فهد وكل إللى حصلها وحست الدنيا بتلف بيها ووقعت
سليم زق نيار إللى ماسكه فيه جامد وجرى على همس و
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
سليم زق نيار إللى ماسكه فيه جامد وجرى على همس وشالها
سليم بخوف همس همس ردى عليا
همس فتحت عيونها والدموع متجمعه فيها
سليم بحزن اقسم لك بالله انا كنت همشي وفجأة شدتني وحصل إللى حصل
وشوفتينى
همس بدموع هو انا وح*شه أو مو*ذيه
سليم مسح دموعها وقال انتى اجمل واحسن بنت شوفتها
همس بدموع طب لى بيحصلي كده يا سليم وحضنته وفضلت تعيط
سليم واللهى يا همس مقربت منها
همس فضلت تعيط فى حضنه وهو بيحاول يهديها
همس نامت وسليم جه يقوم لقيها ماسكه فيه ابتسم وطلع فونه وبعت لمريم
مش هقدر اجى النهارده وقفل تليفونه واخد همس فى حضنه وبقى يشم ريحتها
سليم كل حاجه هتنتهى قريب وبا*س جبينها واخدها فى حضنه
فى المطبخ
نهاد لمين الدوا ده يا نور
نور بتوتر صحبتي قالت لى اسالك هو كويس ولا لا عشان مامتها
نهاد لا كويس يا حبيبتي
نور هزت رأسها ونهاد طلعت ونور قالت لازم افهم يا امجد أنت مخبي ايه
تاني يوم
همس فتحت عيونها ولقيت نفسها فى حضن سليم
همس زقته وهو صحى وهي قالت بزعيق
همس ازاى تحضنى كده
سليم رفع حاجبه وقال مراتى
همس قربت منه وقالت روح احضن إللى با*ستك امبارح
سليم شدها لحضنه وقال بس انا عايز حضنك انتى
همس زقته وقالت بغضب اطلع بره
سليم ضحك حاضر يا همستي
همس بغضب مسميش ز*فتتك اطلع
سليم دخل الحمام وهمس طلعتلها جاكيت أسود وتحته تيشرت سوده قصيره وبنطلون أسود وغيرت
ووقفت لفت شعرها ور*بطته بتوكه بس فجاه لقيته شد التوكه لفت وهى متعصبه
لقيته مش قافل زراير قميصه جت تبعد عنه حاوطها بايديه ورفعها لمستواه
همس بتوتر ابعد عنى يا سليم والا
سليم مش معقول هتضر*بيني بالقلم تاني
همس نزلت رأسها
سليم قولتلك متنزليش راسك ابدا يا همستي
نيار سليم
سليم شد همس وقرب منها وبا*سها ونيار فتحت باب الاوضه ووقفت متعصبه
لما شافتهم كده
لمعلوماتكم نيار مبتستاذنش وسليم عارف ده عشان كده عمل كده
همس لا اراديا لفت ايديها حوالين رقبته وبادلته ونيار هتمو*ت من غيظها وخرجت
وأول ما همس شفتها خرجت زقت سليم
سليم بابتسامه مكنا حلوين
همس إياك تقرب تانى فاهم
سليم كنتى بتغيظيها يا همستي
همس خرجت بسرعة وأول ما خرجت ابتسمت
نور قبل ما تروح كليتها راحت بيت امجد
امجد خير يا نور على الصبح
نور أنت هتقولى بتدى همس ليه دوا قلب
امجد عرفتى ازاى
نور اقسم بالله يا امجد لو ما اتكلمت لاهروح لسليم واقوله
امجد عايزة تعرفى فيه ايه همس مريضه قلب وهى متعرفش
يا نور
نور وطالما أنت خايف عليها كده بعدتها عنك ليه
امجد عشان احميها يا نور تخيلى انك تكتشفي ان اهلك
مما*توش قداء وقدر وان حد قت*لهم وان همس معرضه
للق*تل عشان ورثها حتي انا
نور ...
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
امجد بزعيق عشان احميها يا نور تخيلى انك تكتشفي ان اهلك مما*توش
قداء وقدر وان حد قت*لهم وان همس معرضه للق*تل عشان ورثها
حتى انا وقعد على الكرسى وحط رأسه بين ايديه
امجد انا تعبت يا نور وتعبت من بعدها عنى بس لازم اعمل كده
ده الحل الوحيد يا نور لازم همس تكتب كل حاجه بأسمى عشان الخط*ر يخف من عليها
نور وليه مقولتلهاش
امجد رفع رأسه وقال تفتكرى همس وهى تعبانه هتستحمل تعرف حاجه
زى كده لا ومش بس كده انا شا*كك ان عمى هو ورا مو*ت بابا وماما
نور قعدت قدامه وقالت وليه مقولتليش من الاول
امجد هستفاد ايه لما اقولك
نور بغض النظر عن إللى عملته فيا وانى مش مسمحاك وولا هسامحك يا
امجد الا انى هساعدك وده مش عشانك ده عشان همس وقبل ما تخرج
لفتله وقالت علفكره سليم اخويا بيحب اختك ومستحيل ياذ*يها زى ما انت عملت وخرجت
امجد دموعه نزلت وطلع صوره ليه هو وهمس وباباه ومامته
فى شركه همس وامجد ولتوضيح الشركه شراكه بين امجد وهمس وولاد عزت إللى هما ولاد عمهم
مالك أول ما شاف همس داخله ابتسم وبعد كده ابتسامته اتلاشت لما افتكر ان همس مرات سليم
همس بابتسامه عامل ايه يا مالك
كويس
همس اوعى تكون لسه زعلان من سليم هو بس
مالك بحزن غير*ان عليكى وبيحبك
همس مسكت ايده وقالت مالك يا مالك
فى الوقت ده مريم صورت مالك وهمس وقالت اما نشوف سليم هيعمل ايه وبعتتهالو
فى مكتب سليم
أسر يا سليم رد عليا بقالى ساعة بكلمك
سليم همس وحشتنى
أسر وايه كمان ياحنين
أسر أول ما قال كده سليم حد*فه بكاسه المياه
أسر هتمو*تنى يا مجنو*ن همس
سليم بصله بضيق وفجاه جتله رساله وفتحها وبرق لما شاف همس
ماسكه ايد مالك
أسر مالك أنت اتحولت ليه
سليم خد مفاتيحه وخرج بسرعة
فى شركه امجد
امجد دخل الشركه وابتسم لما شاف همس بس أول ما شافها شافته رجع لجموده
همس قالت فى نفسها نفس النظرات ديه كانت بتحسسني بالأمان ومشيت
من قدامه ودخلت مكتبها وبدأت تخلص شغلها وخصوصا ان فيه ايفنت مهم
للشركه بعد شهر
همس كانت قاعده بتشتغل ومالك دخل ومعاه اتنين نسكافيه
مالك عشان تعرفى تشتغلى
همس بابتسامه طول عمرك فاهمنى يا مالك
مالك ابتسم وبدءوا يشتغلوا سوا وفجاه همس حست بنفس النغز*ه
بس جامده وحطت ايدها ناحيه قلبها ومالك لاحظ ده
مالك قام وقرب منها وقال همس انتى كويسه
همس كانت زى ما هى ومالك حط ايده علي خدها وفى اللحظه ديه سليم دخل
سليم بغضب وزعيق بتعمل ايه يا ولكم تتخيلوا كميه الشتا*يم إللى خدها مالك
سليم بقي يضر*به وهمس بتنادى على سليم لانها تعبانه
همس سليم سيبه
وقامت ووقعت على الأرض وسليم اتخض هو ومالك وجريوا ناحيتها
سليم حط رأسها على رجله وحاول يفوقها
مالك بغضب أنت مبتفهمش انا كونت بشوفها لانها تعبت فجاه وقام جاب
كاسه مياه ولسه هيقرب سليم شدها منه واخد حبه مياه ورشهم على
وش همس
سليم همس همس
همس فتحت عيونها وسليم عطاها مياه وشربت وبعدين سندها قعدها
على الكرسى
مالك همس انتى وقبل ما يكمل
سليم بغضب غو*ر واخفي من وشي
همس بتعب ورجاء روح يا مالك
مالك خرج وسليم قال بغضب ازاى تفضلي معاه لوحدكم
همس بتعب شغل يا سليم
سليم بهدوء تعالى نروح المستشفي نطمن عليكى احسن
همس هتلاقي عندى هبوط ومفطرتش
سليم وبتشربى نسكافيه
همس بتعب بحب اشربه وانا بشتغل
سليم طب استنى وهرجعلك وخرج ورجع بعد ربع
ساعه ومعاه بيتزا ودخل مكتب همس وامجد شافه
همس لمين العلبتين
سليم واحده ليا وواحده ليكى
همس سليم انا مبكولش كل وقبل ما تكمل كان سليم حط البيتزا فى فمها
سليم مهو ده إللى تعبك انك مبتكليش يا همس
همس بلعت الأكل وقالت شكرا
سليم بحبك♥️
همس لسه هتتكلم اتفاجات بدخول امجد
همس انت ازاى تدخل كده يا امجد
امجد شركتى وحط الورق قدمها وقال امضي يا همس
همس اخدت الورق ووقفت وقطعت الورق
امجد بغضب ازاى تعملى كده
همس حقي وملكش كلمه عليا يا امجد
امجد رفع ايده عشان يضر*بها بس سليم مسك ايده
سليم لفله دراعه ودراع امجد اتكس*ر وقال إياك ترفع ايدك عليها مره تانيه انا كده معملتش فيك حاجه مره تانيه هد*فنك حى
وبص لهمس إللى بتحاول تبعده عن امجد
امجد خرج وهو ماسك دراعه وقال انتى فى أمان يا همس
همس بغضب انا وهو بنتكلم ليه عملت كده
سليم اسيبه يمد ايده عليكى
همس عيونها دمعت وقالت بابا عمره ما عملها
سليم حضنها وقال انا معاكى يا همس متعيطيش تعالى نخرج سوا
همس هزت رأسها وخرجوا سوا
فى جراش الشركه
همس بقولك ايه
سليم نعم
همس وهى هتركب انا عايزة اروح مكان هادى قوى
سليم من عيونى وفجاه صوت رصا*صه وسليم وقع على الأرض جنب باب العربيه وهمس صرخت
وجت تقرب من سليم جاسر مسكها من شعرها
سليم بغضب سيبها يا جاسر
همس ضر*بت جاسر بكوعها فى بطنه وهو ساب شعرها وهى قربت من سليم بخوف
جاسر المره ديه المدام هتبقي خبر اليوم
سليم نصار رجل الأعمال قت*ل على يد زوجته ايه رايك يا سليم
سليم أنت حيو*ان وقذ*ر
همس قامت ووقفت قدامه وقالت روحي قبل روحه
جاسر انتى متعبه قوى يا مدام سليم نصار
ومسك شعرها وهى حاولت تفلت وهو ضر*ب سليم طلقه فى رجله التانيه
وجاسر رفع مسد*سه على سليم و
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
اهو متاخرتش عليكم لسه جايه من الامتحان
جاسر رفع مسد*سه على سليم وهو ماسك شعر همس
همس بصت لسليم اللي ضحك فجاه
جاسر بابتسامة ومالو اضحك يا سليم لآخر مره ولسه هيضر*ب مسد*س اتحط
على رأسه
سليم بابتسامه مش سليم نصار إللى يتاخد غد*ر يا جاسر
أسر ضر*به على رأسه وقع وهمس بتبص لسليم بغضب
سليم بتبصيلي كده ليه
همس بغضب يعنى انت كنت عارف باللى هيحصل
سليم طبعا وبص لأسر وقال بس الحيو*ان اتأخر
همس بغضب وزعيق ولو كان مجاش فى الوقت المناسب وكان جرالك حاجه
سليم وانا كويس
همس انا مش هستحمل اخس*ر حد تانى
سليم بابتسامه طب يلا الحقيني قبل ما د*مي يتصفي
همس سندته ووقف وهو قال أنت عارف هتعمل ايه
أسر طبعا قالها بابتسامه خبي*ثه
همس ركبت سليم وركبت وساقت وقالت أنت هتعمل فيه ايه
سليم بابتسامه قضيه دعا*ره بسيطه
همس بتوتر أنت مش سهل خالص
فى المستشفى
الدكتور بنظره اعجاب استاذ سليم لازم يرتاح والحركه ممنو*عه
سليم مسك ايد همس وشدها جنبه وهمس قالت شكرا يا دكتور
الدكتور خرج وهمس قالت بغضب ازاى تعمل كده
سليم شدها ليه من خصرها وقال شكلك حلو وانتى متعصبه خدودك بتحمر
وقرب من وشها وهى غمضت عيونها وقال وعيونك العسلي ديه بتوه فيهم ولسه
هيقرب من شفا*يفها الباب اتفتح وسليم نفخ بضيق وهمس فتحت عيونها وبعدت عنه بسرعة
الممرضة بخجل انا اسفه وخدت العلاج وخرجت
سليم قرب من همس وقال متيجي نكمل
همس بح*ده إياك تعمل كده تانى وجت تقوم مسك ايدها وقال بابتسامة
سليم شكلك قربتى
همس قربت ايه
سليم تحبيني
همس سكتت وسليم ساب ايدها وهى خرجت
امجد روح البيت وهو مجبس دراعه
امجد بابتسامه الحمد لله انا كده مرتاح وقعد على الكرسي
وغمض عيونه وافتكر نور وفتح عيونه وطلع تليفونه ورن عليها
نور خير
امجد عايز اشوفك يا نور ممكن تيجي
نور لو عرفت ومستنتش رده وقفلت في وشه
امجد مجنو*نه
بعد ساعه نور كانت قدام فيلا امجد ولقيت الباب مفتوح ودخلت
امجد كنت عارف انك هتيجي
نور ايه إللى عمل فى دراعك كده
امجد بابتسامه اخوكى عمل معايا الواجب
نور مكنش كس*رلك ضلع
امجد شدها ليه وقال أهون عليكى
نور زقته وقالت أه تهون
امجد بصي يا نور لازم إللى حصل اصلحه عشان كده
هقول لسليم اننا اتجوزنا
نور أنت بتقول ايه سليم اكيد ه
امجد عارف موجهه سليم بالنسبه لك هتبقي صعبه عشان كده هعمل كده
وحط منديل على وشها وهى فى اقل من ثانية غابت عن الوعي.
فى المستشفى
سليم طب يلا سلام وقفل أول ما همس دخلت
همس كنت بتكلم مين
سليم شغل
همس طب يلا وسندته لحد العربيه
همس كانت هتسوق للبيت
سليم مش هنرجع روحى على اللوكيشن ده
همس ليه
سليم من غير ليه
الليل ليل عليهم وهما وصلوا عند بيت صغير بجنينه
همس نزلت وساعدت سليم ينزل
همس هو احنا هنا ليه
سليم بابتسامه ادخلى بس
دخلوا البيت وهمس انصدمت من شكل المكان وسليم قفل الباب
همس بتوتر ووقتها بعدت عنه أنت بتقفل الباب ليه
سليم عشان متهر*بيش
همس اخدت الكاس إللى على التربيزة وشربته وحست بطعم و*حش
همس بغضب هات المفتاح
سليم لا
همس اخدت الكاس إللى ناحيه سليم وشربته وقالت هو المياه ديه طعمها عامل كده ليه
سليم ينهار اسود ديه مش مياه ولسه هياخد الاز*ازه إللى فى النص همس اخدتها وحطت فى
الكاس
سليم جه ياخد الاز*ازه همس رفعت صوبعها وقالت سيبها وشربت الكاس وحطت واحد تانى
سليم الله يخر*بيتك يا أسر
كفايه بقي يا همس شربتى كتير
همس لا عايزة اشرب عشان انبسط وانسي
سليم وانتى مش مبسوطه وانتى معايا
همس بسكر لا مبسوطه بس هتشر*ب بردوا لان كلهم وجعو*نى
سليم انسي
همس هطلب منك طلب
سليم اطلبى طبعا بس كفايه شرب وفجاه سليم جت له رساله من مريم
مريم اقسم بالله لو مقولتلي أنت فين لهمس تعرف كل حاجه يا سليم
سليم بعت لها لوكيشن المكان
همس شربت الكاس وقامت قربت منه وهى بتطو*ح
سليم ايه يا همس
همس قعدت على الأرض وبصتله ومدت ايدها لعيونه وقالت رموشك حقيقيه صح
سليم بعدم فهم ايه
همس وهى بتلمسهم حقيقيين
سليم اه ليه
همس بسكر بابا بردوا رموشه كانت طويلة كده وقالت بحزن هو سابنى ليه يا سليم
سليم نزل لمستواها ومسك وشها بين ايديه وقال هو فى مكان احسن من هنا
همس حضنته وقالت بدموع تعرف زمان بابا وانا صغيره كان اشترى لى مرجيحه وامجد
يومها فضل يمرجحنى لحد ما وقعني من عليها واتعو*رت فى ايدى ورفعت كم ايدها وقالت هنا
ويومها بابا زعق لامجد
همس بدموع هو امجد زعل منى عشان كده صح اتغير وبعد عنى وسابنى يا سليم
سليم حضنها وهى بقت تعيط
سليم هو ميستحقش دموعك دموعك ديه غاليه
همس بسكر طب فهد ليه اتغير وخا*ني انا كنت بحبه
سليم بغضب وانتى لسه بيتحبيه
همس ضحكت وقالت بسكر كنت بحبه بس من يوم ما قربت منك كر*هته
وانت بحس بحاجه غريبه وانت جنبى
سليم حاجه غريبه زى ايه
همس مش عارفه
سليم كترتي شرب
همس قامت بصعوبة واخدت الكاس
سليم همس انتى متطقيش كفايه بقي
همس بسكر وهى بتخبط على التربيزة عيب يا ابن نصار إللى بتقولهولى
سليم اسف يا همس بس والنبى كفايه شرب
سليم فجاه تليفونه رن وكانت مريم خرج ولقيها بره
مريم بتضحك عليا يا سليم
سليم مريم انا زهقت ابعدى عنى بقي
مريم قربت منه وقالت مش هيحصل يا سليم فاهم وقربت تبو*سه
همس بدموع سليم
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
همس دموعها كانت نازله و سليم زق مريم وقالها اقسم بربي لو ما غو*رتي
لد*فنك حيه يا مريم
مريم مشيت وهي بتتوعدله وهو قرب من همس
همس بدموع انت كنت بتعمل معاها ايه
سليم أهدي يا همس مفيش حاجه
همس اترمت فى حضنه وقالت انا كنت خايفه
سليم اتنهد براحه لانه فهم انها مش فى وعيها
همس متسيبينيش
سليم مستحيل اسيبك
همس بعدت عنه وقالت طب يلا
دخلوا جوه وسليم اخد همس فى حضنه
همس رموشك طويلة زى بابا عشان كده هحبك
سليم عشان كده بس
همس وهى بتنام وعشان طيب وبتحبني
سليم شدها ليه اكتر وناموا
تاني يوم
همس فتحت عيونها وراسها وج*عها ولقيت نفسها فى حضن سليم
همس انت بتعمل جنبي ايه
سليم بابتسامه مش فاكره
همس بتوتر لا
سليم بابتسامه هفكرك وفى انا وفى ثانيه بقي فوقها
همس بتوتر أكبر اوعى يا سليم
سليم بابتسامه مراتى
سليم بدأ يقرب منها وهى متوترة وفجاه تليفونه رن
سليم غمض عيونه بغضب وهمس ضحكت
سليم اه ضحكتى ماشى يا همستي وبعد عنها ولقي أمه اللي بتتصل
سليم ايوا يا امي
سليم طب فيه ايه طب انا جاي حالا وقفل التليفون وقام
همس فيه ايه يا سليم
سليم مش عارف امي قالتلى تعالى بسرعه وهى بتعيط
همس طب يلا
في بيت سليم وبعد ساعه
سليم دخل هو وهمس وهمس استغربت لما شافت امجد
امجد اهلا يا سليم
نهاد بدموع نور معاه يا سليم
سليم مسك امجد من هدومه وقال بزعيق اختى فين يلا
همس سليم اهدى وحاولت تبعده عنه
امجد سيبيه يا همس
همس بغضب نور فين يا سليم
امجد فى بيتى وعلى سريرى
وفى اللحظه ديه كان كف نزل على وش امجد
همس انت بجد حيو*ان نور فين
امجد زى ما قولتلك وهتجوزها وسابهم ومشى
سليم طلع ونزل وفي ايده مسد*س
همس بخوف سليم اهدى
سليم خرج وهمس وراه
نيار واللهى لوريكم
فى بيت امجد
سليم وصل وبقي يخبط بقوة
امجد فتح الباب وسليم زقه ورفع عليه المسد*س
همس بدموع أهدي يا سليم
سليم بغضب اختي فين يا امجد
همس بخوف وزعيق أنطق
امجد فوق فى أول اوضه على اليمين
سليم طلع بسرعه فوق وفتح الباب لقي نور نايمه ومن غير هدوم ومتغطيه
سليم دموعه نزلت وقرب منها
سليم نور نور
نور فتحت عيونها وهى حاسه بو*جع فى رأسها وشدت الغطا عليها
همس طلعت وفضلت واقفه مصدومه وسليم اخد نور فى حضنه وهو بيعيط
سليم بعد عن نور وخرج وهمس ساعدت نور تلبس هدومها
سليم نزل وهو حاسس لاول مره انه مكس*ور
وهو نازل شاف امجد واقف مبتسم وفجاه جت له رساله
سليم طلع تليفونه وشاف الفيد*يو إللى نور وامجد كانوا سوا فيه
سليم قفل التليفون وطلع فوق عند نور ودخل
سليم بغضب اطلعى بره يا همس
همس فيه ايه
سليم بره قولتلك
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
سليم بغضب اطلعى بره يا همس
همس فيه ايه يا سليم
سليم بررررره ومسك نور من شعرها وقال ايه ده يا نور
نور بدموع سليم
سليم ضر*بها بالقلم وهمس حاولت تبعده سليم زقها بقوة واتخبطت
في الحيط وحست بو*جع
سليم بتستغفليني يا نور
نور بو*جع هم س
سليم بص ناحيه همس لقيها واقفه ومغمضة عيونها وحاطه ايدها ناحيه قلبها
سليم قرب منها بخوف همس همس انتي كويسه انا اسف مكنتش اقصد
همس بو*جع عشان خاطرى امشي
سليم بص لنور بو*جع وخد همس وطلع
امجد طلع ولقي نور بتعيط
نور بدموع وصريخ كله بسببك يا امجد انا بكر*هك فاهم
امجد بصلها بحزن وخرج
في عربية سليم
سليم وقف عند البحر ونزل وهمس اتنهدت ونزلت وراه وقعدت جنبه
همس عيط يا سليم يمكن ترتاح متشيلش جواك
سليم بصلها
همس يلا
سليم حضنها وعيط وقال اتكس*رت يا همس ومن مين من اختى
هقول لبابا ايه ده وصاني عليها يا همس هروح واقول لماما ايه
همس دموعها كانت نازله وبطبطب عليه
سليم انا تعبت يا همس
همس بعدته عنها ومسكت وشه بين ايديها وقالت لا أنت قوى مهما يحصل وكل
حاجه هتتصلح مش أنت يا ابن نصار إللى الدنيا تغلبك انا جنبك
سليم حضنها وهى كمان بدلته
همس انت استحليتها ولا ايه ابعد عني
سليم ابتسم واخدها وقاموا
في بيت سليم
نهاد بخوف يا ترى حصل ايه
نيار متخفيش يا خالتى هتلاقيه جه دلوقتى وابتسمت بخبث
سليم دخل وطلع على فوق ومردش على حد
نهاد سليم
سليم
همس سيبيه يا خالتي هو محتاج يرتاح
نهاد نور فين
نور دخلت وطلعت على اوضتها
همس سيبيهم دلوقتى يا خالتى وطلعت الاوضه لقيت سليم
قاعد على طرف السرير
همس اجيبلك تاكل
سليم لا
همس بتوتر سليم انا عارفه اني في الاول والاخر ابقي اخته وانا مش
هزعل لو طلقتنى
سليم بهدوء خلصتي
همس هزت رأسها بالموافقة
سليم شدها لحضنه وقال اياكي تقولي كده تاني انتى همس سليم نصار
انتى همستي
همس بابتسامه وحطت ايدها علي خده
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
همس بابتسامه وحطت ايدها علي خده
سليم ممكن تاخديني في حضنك عشان ارتاح
همس هزت رأسها وقلعت الهيلز و سليم جذ*مته ونامت قصاده وفضلت تبصله
سليم اخدها فى حضنه وغمض عيونه ونام
همس كل حاجه هتبقي كويسه ونامت هي كمان
تاني يوم سليم فتح عيونه وملقيش همس جنبه
سليم اكيد راحت الشغل وفجاه الباب اتفتح ودخلت همس
ومعاها صينيه فطار
همس صباح الخير نمت كويس
سليم هز رأسه وابتسم
همس طب يلا كل
سليم مش عايز
همس عشان خاطرى
سليم فعلا بدا ياكل
سليم مش هتروحي الشركة
همس تو هقعد معاك النهاردة يا ابن نصار
سليم شدها لحضنه وقال ابن نصار بيحبك
همس ابتسمت وقالت يمكن
سليم يمكن ايه
همس مش مهم دلوقتى
همس بتوتر سليم
سليم مسك ايدها وقال بابتسامة قولى يا همس
همس انا عارفه ان نور غل*طت بس انت لازم تقعد معاها وتكلمها
أنت أبوها قبل ما تكون أخوها انا عارفه انك هتعمل كده بس زعلان
منها وانا عارفه انك احسن اخ ويتسند عليك قالتها وهى زعلانه
سليم مسك ايدها وقال بابتسامة انا جوزك واخوكى وابوكى وكل حاجه
همس طب يلا روحلها
سليم دلوقتى
همس اه يلا
سليم قام وراح لنور ولقيها نايمه قعد جنبها ومسد على شعرها وهى فتحت عيونها
وقامت قعدت قدامه
نور بدموع انا اسفه يا سليم
سليم شدها لحضنه وقال أول مره امد ايدى عليكى انا اسف احكيلي يا نور كل حاجه
نور بدموع بس متزعلش منى
سليم مش هزعل
نور بدأت تحكيله عن كل حاجه وان همس تعبانه وكانت بتحطلها دوا وده بيبرر تعب همس
سليم ماشي يا نور وقام خرج
همس قابلته وقالت بابتسامة ها
سليم اتخيل انه ممكن يخسرها وشدها لحضنه وبقي يشم ريحتها إللى بيحبها
همس حصل ايه
سليم همس انا رايح مشوار وجاى متخرجيش
همس رايح لامجد صح
سليم سكت
همس اوعدني متعملش حاجه يا سليم
سليم.....
همس مسكت ايده وقالت لو بتحبني وحياتى عندك
سليم اوعدك ومشي بعد ما با*س جبينها
في بيت امجد
امجد فتح الباب وقال كنت عارف انك جاى يا ابن نصار
سليم ليه مقولتليش طالما خايف على همس
امجد اقرب الناس لينا خا*نونا بس انا عارف انك بتحبها بجد وهتحميها
سليم بغض النظر انى عايز امو*تك دلوقتى على اللى هعملته في اختي بس همس لازم تعرف كل حاجه
امجد اختك تبقي مراتى وديه ورقه جوازنا و مدله ورق وقال همس لازم تمضي على ورق التنازل ده في اسرع وقت
يا سليم
سليم مستحيل اخد*عها
امجد ولا عشان تحميها همس ممكن تتق*تل زى بابا وماما
سليم سكت وبعدين مد ايده واخد الورق
امجد اختى امانه فى رقابتك يا سليم
سليم هز رأسه بس هما مكنوش واخدين بالهم أن فيه حد شايفهم
تفتكروا مين الحد ده وهمس هتمضي فعلا على الورق ولا هتعرف الحقيقه
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
سليم ساب الورق في العربيه بعد ما مشي من عند أمجد وروح البيت ونزل من عربيته وشاف همس نايمه في الجنينه راح عندها وفضل باصص لها وبعدين شالها وهى حست بيه وصحيت
همس اتأخرت كده ليه يا سليم
سليم كان عندى شغل قالها وهو مش باصص
همس كذ*اب يا سليم علفكره انا مبكرررررهش قد الكذ**ب والخيا*نه ومابسامحش عليهم
سليم نور مراته وهتعيش معاه قالها وهو بيحطها على السرير
سليم قلع الجاكت بتاعه وهمس قامت وقفت وحضنته وهو مستغرب
همس ارتاح يا سليم كل حاجة هتتحل
سليم حضنها بقوة كانت بيهر*ب من العالم كله
همس انا خايفه بكررره الايفانت
سليم با*س جبينها واخدها فى حضنه
همس بابتسامه يلا ننام
سليم نام جنب همس ولاول مره همس تقرب من سليم وتحضنه
سليم همستي انتي شار*به حاجه
همس رفعت رأسها وبصتله في عيونه الزرقه وقالت لا مش شاربه وعدى ليلتك يا ابن نصار
سليم ضحك وحضنها وناموا
في بيت مريم
فهد ممكن افهم جبتيني هنا ليه
مريم اظن انك حابب نفرق سليم وهمس صح
فهد صح
مريم طلعت فونها وورته الفيد يو إللى هي وسليم سوا فيه والفيد يو التاني إللى صورته لسليم وامجد
فهد يخر*بيتك
مريم بص بقي هنعمل ايه............
فهد بابتسامة ده انتى ولا الشيطا*ن بنفسه
مريم هنفذ بكررره استنى اشارتى
فهد خرج ومريم ابتسمت بش*ر
ربنا ياخدك يا مريم 🤔🙄لا طبعا مش انا 😇انا طيبه
تاني يوم
همس كانت ماشيه في طريق طويل وفجاه شافت مفترق
الطريق الاولنى عنده سليم والطريق منور ومليان ورد
اما الطريق التاني فشكله يخوف وظلمه
سليم تعالي يا همس
همس كل ما تمشي ناحيه سليم تقع وفجاه لقيت اتنين مدولها ايديهم
همس سليم ساعدني
سليم بدأ يبعد عن همس وهى بتنادى عليه
همس سليم متسيبينيش سليم متسيبينيش يا سليم سليم سليم
همس همس فوقى يا همس
همس صحيت مخضو*ضه ولقيت سليم قاعد جنبها
همس اترمت فى حضنه وقالت بدموع متسيبينيش يا سليم
سليم بحب مش هسيبك يا همستي يلا قومي خدي شاور واجهزى وهقول لنور تجهز شنتطها
سليم خرج وراح عند نور إللى بتر*جع
سليم مالك يا نور
نور تعبانه شويه شكلى خدت برد في معدتي
سليم نور انتى واثقه فيا صح
نور طبعا
سليم جهزى شنتطك هتروحي عند أمجد
نور لأول مره متعلقش وسليم استغرب
سليم مقولتيش حاجه
نور بهدوء انا واثقه انك بتعمل كده لمصلحتى
سليم با*س رأسها وخرج جاب الورق وطلع الاوضه وهمس لسه مخرجتش
وفجاه همس خرجت وشعرها مبلول وكانت بتنشفه بالفوطه وكانت لابسه فستان اسود ضيق من فوق باكمان شيفون وطويل
همس بتوتر سليم ممكن تقفلي السوسته
سليم قام وقرب منها وحط ايده على ضهرها وهى فضلت باصه له من المراية
همس حلو
سليم حضنها من ضهرها وقال انتى يقولوا للقمر انزل وهمستي تقعد مكانك
وبعدين انا شويه وهحب*سك مش هخرجك ازاى هستحمل الكل يبصلك
همس بعدت عنه وقعدت على السرير وبقت تلبس الهيلز
سليم اخد الورق وقال همس ممكن تمضي الورق ده وعلفكرة ده ورق تنظيم الحفله
ممكن تقريه وتتاكدي
همس اخدت الورق ومسكت القلم ومضت وقالت انا واثقه فيك ومستحيل اقراه
سليم اضايق وحضنها وهمس قالت لازم امشي اوعى تتاخر
سليم هوصل نور واجي علطول
همس هستناك
بعد ساعه قدام فيلا امجد
امجد فتح الباب ولقي نور وسليم قدامه
امجد اتفضلوا
نور اوضتي فين
امجد اول اوضه على اليمين
نور خدت شنتطها وطلعت
سليم الورق اهو
امجد لازم عمي يعرف ان همس متملكش حاجه عشان يبعد عنها
سليم انا هروح عشان همس
امجد هز رأسه وسليم مشي
امجد طلع لقي نور لابسه بيجامه بنص كم عليها ميكي
امجد متيجي نلعب عروستي
نور عند امك
امجد شدها من خصرها وقال عيب يا نورى تقولى كده وقرب يبو*سها
زقته وجريت على الحمام وبقت ترجع
امجد طلب الدكتورة و نور طلعت
امجد سندها وقعدها على السرير
سليم اشترى سلسله لهمس والسلسله شكل مالا نهاية ◇◇
في الحفله
عزت والد مالك وفهد
اذيك يا بنت اخويا
همس كويسه ومشيت من قدامه
عزت هنخلص منك النهارده ويبقي فاضل اخوكى
مالك عامله ايه يا همس
همس بخير وانت
مالك عادى
مدام همس فيه موديل اختفت
همس بزعيق يعني ايه اختفت يعني ايه ومشيت بسرعه وخبطت في حد
سليم مالك يا همس
همس حضنته وقالت بدموع آخر موديل مش موجوده
سليم طب اهدى ممكن نجيب واحده
همس مفيش وقت
سليم فيه واحده
همس مين
سليم انتى
همس انا
سليم اه انتى تنفعى المهم مشيتك وثقتك
همس انت بتقول ايه
سليم انتى قولتيلى قبل كده انهم مجموعه فساتين بيضه وقال بضحك المهم ميكونش قصير بدل ما اعمل جر*يمه
همس سليم إللى بتقوله مستحيل
سليم مش مستحيل يا همس بس انتى خايفه بس براحتك وسابها ومشي
سليم كان قاعد والكل بيتابع كل فستان و سليم بيدور عليها بعيونه
وفجاه سليم ابتسم لما شافها لاول مره في لون تاني غير الأسود وشكلها جميل
سليم ملاك يا همس وقام راح الاوضه وطلب من كل الموديلز انهم يخرجوا وهو استني همس
فى بيت امجد
نور بزعيق يعنى ايه حامل لا انا مش عايزة ومسكت الكاس وكسرته
الدكتوره مدام نور اهدى
نور بقت تك*سر كل حاجه وقالت بزعيق قوليلوا نور عايزة تنزلوا
الدكتورة خرجت بسرعة ونزلت لامجد
الدكتورة استاذ امجد مدام نور اطلعلها
امجد هي كويسه
الدكتورة حامل
امجد انبسط ومستناش يسمع باقي كلام الدكتوره وطلع فوق وبيفتح الباب اتفاجا باز*ازه برفيوم
بتتحدف عليه قفل الباب بسرعه وخبطت في الباب
تمجد فتح الباب ودخل بسرعه ونور بترمي كل حاجه
نور بزعيق مش عايزه حاجه تربطنى بيك عايزة انزله
امجد حضنها وقال لتهدئتها اهدى واللى انتى عايزاه هيكون
نور بقت تعيط لحد ما نامت
امجد حطها على السرير وخرج
همس دخلت ولقيت سليم واقف مبتسم
همس قربت منه وهو قال شوفتي سهله
همس بحبك يا سليم
سليم بصلها وبعدين حط صباعه في ودنه ورجع قال قولتى حاجة
همس بابتسامه قولت بحبك يا ابن نصار
سليم رفعها عن الأرض ولف بيها وهى في حضنه وهى حضناه وبتضحك
همس بحبك بحبك بحبك يا سليم
سليم طلع السلسلة ولبسهالها وقال وسليم بيعشقك إلي مالا نهاية
سليم قرب منها و با*سها وهمس مبعدتش عنه لاول مره
مالك دخل واتصدم لما شافهم كده
همس جت تبعد عن سليم لكن هو شدها من خصرها
سليم خير
مالك كنتى حلوة يا همس
سليم بغضب نعم يا روح امك
همس سليم
شكرا يا مالك
مالك خرج وهو مدايق
سليم شدها لحضنه وقال اروح اخلعله عيونه
همس خلاص بق
سليم يلا انا هستناكى
سليم خرج بس فجاه جت له رساله من امجد
امجد فهد هنا وفيه مص*يبه تعال
سليم نسي همس ومشي وفتح درج عربيته وطلع مسد*سه
مريم دخلت عند همس وهمس كانت غيرت
همس مريم اذيك
مريم بخ*بث انا اسفة
همس ليه
مريم همس انا و سليم خو*ناكى
همس بزعيق وغضب مريم بلاش جنا*نك مش هزار ده
مريم طلعت تليفونها وفتحت الفيد*يو إللى سليم قرب منها فيه فى اوله
همس بدموع لا لا لا اكيد مستحيل سليم بيحبني
مريم فتحتلها الفيد يو التانى إللى فبر*كته وشالت منه وهمس لقيت امجد بيدي سليم ورق وبيقوله مضيها
مريم باباكى ومامتك مما*توش في حاد*ثه عربيه قداء وقدر لا ديه اتخطط لها
مريم ومش بس كده لا سليم اعترفلي انه هو اللي سقطك يا همس
همس بدموع انتى كذ*ابه
مريم لو مش مصدقاني سليم في فيلا امجد
همس زقت مريم وركبت عربيتها وهى بتعيط
في فيلا امجد
سليم خبط وفي ايده مسد*سه
أول ما امجد فتح سليم زقه ودخل وامجد راح يلحقه
سليم حط المسد*س على رأس فهد
سليم عايز ايه ها همس وانساها وابعد عنها
فهد ابتسم وقال همس ديه حلوة
سليم ضر*به بالبو"كس وبزعيق متجيبش سيرتها
نور نزلت على صوتهم
فهد تخيل لما همس تعرف انك مضيتها على التنازل ولا مريم وخيا*نتك ليها
همس بصوت مبحوح من وراه ليه
سليم غمض عيونه با*لم لان ديه آخر حاجه كان متوقعها
همس بدموع نفسي اعرف ليه بتاذ*وني
سليم همس ه
همس اخر*س مش عايزة اسمع صوتك وشدت المسد*س من ايده ورفعته عليه
نور وقفت قدام سليم بخوف
امجد بخوف همس حبيبتي نزلى المسد*س
همس بسخرية حبيبتك من امتى
امجد همس ابو*س ايدك نزلي المسد*س
سليم زق نور لامجد وهو مسكها
سليم عارف اني كذ*بت بس ده لمصلحتك
همس بدموع ومصلحتي تق*تل بنتي اللي مجتش الدنيا
فهد بنتك ازاي
همس بزعيق ودموع بنتك يومها قولت للدكتور يقولك ما*تت عشان متقربش مني تاني
همس بدموع بس تصدق يا سليم انا اللي غبيه عشان انت اتحججت وسيبتني يومها بحجه الشغل
وصدقتك عشان هب*له
سليم اقسم بالله ما حصل
همس بزعيق ودموع متقسميش انا بكر* هك يا ابن نصار وهدفعك التمن همو*تك
سليم لو قلبك هيطوعك اعمليها يا همس وغمض عيونه
نور بزعيق سيبني يا امجد وفجاه نور صرخت مع خروج صوت الرصا*صه
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
نور صرخت وسليم فتح عيونه بعد ما الطلقه جات في الزهرية
إللى جنبه
همس بدموع انت عندك حق حتى ديه مقدرتش اعملها قلبي
مطاوعنيش ورمت المسد*س
سليم همس اسمعيني والنبي
همس بدموع مش عايزة اسمعك وطلعت بسرعة وهي
بتعيط وركبت عربيتها وهو طلع وراها بعربيته
واحد ايوا يا عزت بيه طلعت في العربية
اه قطعت الفرامل متقلقش يا بيه انا لا شوفتك ولا اعرفك
همس كانت سايقه وهى بتعيط
همس بدموع هبله وصدقته وضحك عليا
سليم كان بيحاول يلحقها بس السرعه عاليه
سليم بقي يرن عليها يمكن ترد
همس مسكت التليفون وردت عليه بس متكلمتش
سليم لو ليا خاطر عندك خلينا نتكلم وقفي العربية يا همس
همس بدموع ابعد عني بقي انا بكر*هك
سليم ورحمه اهلك اوقفي يا همس
همس دموعها نزلت وداست على الفرامل ومفيش فايده
همس بتوتر مفيش فرامل
سليم ايه يعنى ايه
همس العربيه مفيهاش فرامل
سليم انا هتصرف وساق بسرعه ووقف قدام عربيه همس
همس صرخت وغمضت عيونها وعربيه همس خبطت في عربيه سليم
اللي اتقلبت
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
بجد يا جماعة في كومنتس بتزعل هي الرواية بجد بوخت ومش حلوة
بعد ست شهور من الحاد*ثة
سليم بزعيق رج المكان الورق يبقي عندي فورا والا اعتبري نفسك مرفو*ده غو*ري
من وشي
أسر شاور للسكرتيرة تطلع
سليم قول انك عرفت حاجه عن همس
أسر لا يا سليم معرفتش
سليم بزعيق يعني ايه مراتي تختفي ومقدرش اجيبها أو اوصلها
أسر يا سليم من يوم الحاد*ثة واحنا بندور
سليم مسكه من هدومه وبزعيق اقلبوا الدنيا وخد مفاتيحه وخرج وأسر خرج وراه
في مكان آخر
مالك ها يا دكتور سيف همس كويسة
سيف هي أحسن بس سبق وقولتلكم ان العمليه احسن بالنسبه لها
همس بحده مش هعمل عمليه
سيف تاخدي الدوا بانتظام
همس هزت رأسها وسيف خرج
مالك ها يا همس
همس خلاص يا مالك جهز كل حاجه
مالك متاكده
همس هزت رأسها ومالك خرج وهي غمضت عيونها تفتكر اللي حصل يوم الحاد*ثة
Flash Back
همس فتحت عيونها وراسها كانت ملفوفه بشاش ومالك قاعد قدمها
همس بو*جع سليم فين
مالك في الاوضه اللي جنبك
همس مالك هطلب منك طلب
مالك طبعا يا همس
همس ساعدنى اسافر من هنا
مالك بس
همس بمقاطعه هتساعدني ولا
مالك هساعدك طبعا
مالك همس انتى تعبانه ولازم تعملي عمليه قلب
همس مردتش عليه ودخلت الاوضه إللى جنبها ولقيت سليم رأسه ملفوفه
ودراعه متجبس
همس دورت علي ورقه وقلم وكتبت له رساله وحطتها على الكمودينو تحت الكاس
همس بدموع مع السلامه يا ابن نصار وخرجت وفعلا مالك ساعدها تسافر ومن وقت
للتاني بياجي يطمن عليها
Back
سليم دخل البيت وهو متعصب وامه قاعده ونيار وقفت في وشه
استلقي وعدك🤣
نيار لامتى هتفضل كده معايا انا كمان مراتك مش غا*رت في ستين
داه*يه انت ليه مش شايف غيرها انا كمان مراتك وليا حقوق يا سليم
سليم بهدوء عايزة حقوقك ومالو يا نيار ومسكها من شعرها وشدها لفوق وسط صريخها
وأسر دخل في الوقت ده وهو ونهاد ام سليم طلعوا وراه
سليم زق نيار على السرير وقفل الباب وقال انتى كمان كنتى السبب عملتى كتير عشان
تبعديها عنى وهتاخدي حقوقك قالها وهو بيفك حز*امه ونيار بتعيط ونهاد وأسر بيخبطوا على الباب
سليم قرب من نيار وضر*بها بالحز*ام وهي صرخت
نيار بعياط وصريخ انا اسفه يا سليم سليم ابعد عنى
وقتها أسر حاول يك*سر الباب وفعلا كس*ره وسليم في نفس اللحظه كان هيضر*ب نيار بالحز*ام وأسر مسك الحز*ام
نهاد جريت علي نيار وخدتها في حضنها ونيار بتعيط
تصدقوا صعبت عليا😥
أسر اخد منه الحز*ام ورماه ورفع ايده وضر*ب سليم بالقلم وبزعيق
أسر ازاى تعمل فيها كده يا اخى ديه بنت خالتك إللى اتوفت هي ديه وصيتها
نيار كانت ماسكه في نهاد وبتعيط
سليم بص لنيار وقال
سليم انتى طالق يا نيار طالق بالتلاته وخرج
نيار بعياط متخليهوش يسيبني يا خالتي انا بحبوا ومش هزعلوا
نهاد خدتها فى حضنها وبقت تطبطب عليها وأسر نيار كانت صعبانه عليه
سليم قعد في العربيه وغمض عيونه وافتكر لما فاق بعد الحاد*ثة ولقي الجواب وعليه السلسلة اللي لبسهالها
همس متفكرش تدور عليا يا ابن نصار مش هتلقيني الا بمزاجي كلكم
لعبتوا بيا وضحكتوا عليا
انا حبيتك بجد وبالمقابل خن*تني وضحكت عليا غير كذ*بك
انا عمري ما هسامحك يا ابن نصار بكر*هك
سليم طلع السلسلة وبصلها با*لم وقال هنرجع
في بيت امجد
نور بغضب غو*ر من وشي مش معني اني منزلتش البيبي انى هفضل معاكى
لا انا ساكته عشان حاله سليم بس أول ما يفوق هتطلقني ورجلك فوق رقبتك يا امجد
امجد بهدوء حر*ام عليكي ست شهور بحاول ارضيكي انتى ليه مش فاهمه انا بحبك
نور وانا بكر*هك ولا يمكن انسي إللى عملته فيا يا امجد
امجد تمام يا نور طلاق مش هطلق اقعدي وارتاحي بقي
نور بزعيق هتطلقني ورجلك فوق رقبتك
تاني يوم
نزلت من الطيارة بفستانها الأسود اللي بكت و لحد الركبه وحاولت تمنع دموعها تنزل
مالك يلا
همس يلا ونزلوا
بعد ثلاث ساعات في شركة سليم
أسر دخل علية وقال واللهي حرا*م اللي عملته في نيار ده
سليم بضيق عندك حاجه مهمه قولها يا تغو*ر
أسر همس
سليم أول ما سمع اسمها وقف وقال بلهفه عرفت حاجه
أسر همس كانت مسافره ولسه راجعه النهارده بس
سليم بس ايه أنطق
أسر كانت راجعه مع مالك
سليم معني كده انه كان عارف مكانها طيب وهي فين
أسر بلع ريقه وقال في بيته
سليم طلع مسد*سه من الدرج وقال قولتلي
أسر أهدي يا سليم
سليم خرج بسرعة وراح على بيت مالك
في بيت مالك
همس انا طالعة ارتاح لحد ما ابن نصار يوصل وطلعت السلم وفجاه وقفت بسبب الرز*ع اللي
كان علي الباب
الخادمه راحت فتحت وهو زقها ودخل ولقي مالك راح مسكه من هدومه وقال همس فيه أنطق
همس وهي واقفه علي السلم عايز ايه يا ابن نصار
سليم بصلها بشوق قد ايه وحشته بس راح عندها ومسك دراعها بغضب وقال ايه اللي لابساه ده
مش مكسوفة من نفسك وانتى قاعده معاه عريا*نه كده
همس فلتت ايدها وقالت وانت مالك
سليم بهدوء همس انتي مراتي ويلا قدامي قبل ما اعمل حاجة نند*م عليها
مالك وهو حاطط ايده في جيبه تاخدها بصفتك ايه
سليم لو اطر*ش اعيدلك مراتي
همس ضحكت وسليم أستغرب
همس حقه ميعرفش يا أسر
سليم معرفش ايه
مالك أنها طليقتك
همس وخطيبته
سليم بغضب وهو بيشدها وراه امشي يا همس ال طليقتي قال
همس زقته ومالك جاب الورق اللي علي التربيزة ورمهوله
سليم اخد الورق وفتحه واتصدم انه ورق طلاق وممضي عليه والم*صيبه
انها فعلا اوضتها
همس يلا اظن تعرف طريق الباب وخده وراك
سليم..
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
يلا اظن تعرف طريق الباب وخده وراك
سليم همس انتى جرالك ايه
همس عقلتوني
سليم بغضب انا ممضيتش علي حاجه
همس ببرود زي ما تحب بس انا ورقي مظبوط برا
سليم مش من غيرك وجه يمسك ايدها مالك زقه وقال ايدك لتوحشك
سليم رفع مسد*سه وضر*ب مالك في رجله
🤣🤣🤣تعجبني يا سليم
همس لسه هتقرب من مالك سليم شدها ناحيته وشالها على كتفه
همس بقت تضر*به
همس نزلني يا حيو*ان
سليم فتح الباب ورماها على الكرسي وقفل الباب ولف ركب
همس بقولك ايه انا مبخفش نزلني بقولك
همس بقت تزقه وتخبط على از*از العربيه
سليم شد فرامل العربيه وشد همس ليه وبا*سها وهي كانت بتزقة
لحد ما قدرت وضر*بته بالقلم ونزلت من العربيه
همس منعت دموعها تنزل بالعافيه وسليم نزل من العربيه
همس اخدت المسد*س اللي في ايده وحطته على راسها
وقالت انا مش هرجع معاك غير وانا
جث*ه يا ابن نصار
سليم طب نزلي المسد*س
همس وجعتكم في ايه ها عملتوا فيا كده ليه
سليم صدقتي كل حاجه من غير متتاكدي يا همس
همس اتاكد من ايه ها الفيد*يو كنتوا سوا أنت ومريم ورجعت شوفتك أنت وامجد
ومضيتني علي كل حاجه غير كذ*بك
سليم اركبي وانا اوعدك تعرفي الحقيقه
همس فضلت واقفه
سليم ورحمه باباكى ومامتك اركبي
همس ركبت وسليم كذلك
في مخزن قديم
سليم يلا
دخل هو وهمس وشافت فهد ومريم وعزت مربو*طين
سليم بحده انطقوا يا اما اخلص عليكم ونخلص
مريم بتعب انا إللى كنت بتقرب منة هو بالعكس كان بيصدني
ووقت الفيديو ده هو فعلا مكملش وبعد عني بسببك ومن يوم ما
اختفيتي وهو حا*بسنا هنا
سليم أنطق
فهد فعلا امجد كان بيحميكي ومكنش عايز ياذ*يكي
عزت انا اللي بو*ظت فرامل عربيتك عشان تمو*تي بس بسبع اروح
سليم ضر*به رصا*صه في رجله
سليم ده عصبي ومتهو*ر🤣🤣وهيروح في دا*هيه
همس مين اللي سقطني
مريم مش هتصدقي لو قلتلك
همس مين
مريم......
همس بصدمه مستحيل
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚همس مين
مريم مالك مالك هو إللى خطط لكل ده كان عايزك ليه
همس بدموع كذا*بة
مريم لا مش كذ*ابة
همس بقت تعيط وحطت ايدها علي قلبها ومبقتش قادره تتنفس
سليم بخوف همس همس انتى كويسه
همس خرجت لبره وبدأت تاخد نفسها وتعيط
همس بدموع ليه كلكم بتخد*عوني حتي أنت يا مالك
سليم سبق وقولتلك ابعدى عنه
همس ابعد عنى أنت وقامت خدت تاكسي ومشيت
سليم نفخ بضيق وسكت
همس كانت راكبه التاكسي وهي بتعيط وسليم واقف مكانه
همس لو سمحت اطلع على ............
في بيت مالك
مالك همس انتى
همس هو انت بجد اللي سقطني
مالك سكت
همس بزعيق ودموع اتكلم
مالك بزعيق بحبك يا همس في الاول سيبتيني واختارتي
فهد اخويا وبعده سليم انا ليه لا ليه محبتنيش ها اتكلمي ومسك دراعها جامد
مالك انا استحملت كتير والعدل انك تبقي ليا بعد كل ده
همس تقصد ايه
مالك قرب منها وقال هتبقي ملكي يا همس وهج*م عليها بس هي زقته
وضر*بته في رجله وجريت على الاوضه وقفلت الباب على نفسها وطلعت
تليفونها وبقت تحاول تفتكر رقم سليم
همس بخوف رد بقي وقتك
مالك بزعيق افتحي يا همس بدل ما اكس*ر الباب
همس لقيت سليم رد عليها
همس بتوتر سليم تعالي بسرعه الحقني
سليم فيه ايه
همس بخوف مالك وسكتت وقتها وسليم فهم
سليم بزعيق وهو بيسوق اقفلي علي نفسك واستخبي
تحت السرير انا جاي بسرعه
همس فعلا نزلت تحت السرير وحطت ايدها على فمها
سليم كان بيسوق وفاتح الاسبيكر
مالك كس*ر الباب ودخل
مالك بزعيق اطلعي يا همس كده كده هاخدك مش بعد كل ده هسيبك انا تعبت
همس دموعها نازله وهي خايفه
مالك كان واقف ولمح رجلها تحت السرير
سليم وقف بسبب ان كاوتش عربيته فرقع
سليم نزل يجري ومعاه تليفونه
مالك شد همس من رجلها وهي صرخت وبقت تضر*به
همس بصريخ ابعد عني يا مالك
سليم كان بيجري بسرعة ورن علي امجد
عند همس
مالك مسك همس ور*بط ايديها
همس بدموع ليه يا مالك
مالك عشان بحبك خليتهم يسقطوكى وكان عندى امل تبقي ليا بس هما اغبيه
قولتلهم ميا*ذوكيش وحط ايده على خدها وقال اسف يا همس
تعرفي يا همس انا عملت كتير ولسه مستعد اعمل اكتر عشان تبقي ليا
همس انا بكر*هك يا مالك
مالك مسك شعرها وقال بغضب متقوليليش كده تانى
همس بدموع سيب شعري
مالك ساب شعرها وقال هتبقي ليا يا همس وزقها علي السرير وقطع فستانها وهي بتعيط و
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
حاجه صغيره
همس كانت بتعيط ومش عارفه تبعده
مالك فجاه حد شده من على همس وبقي يضر*به
امجد بزعيق يا مالك الكل*ب وبقي يضر*به ومالك مسك
الفازة وخب*طه علي دماغه
همس قامت وراحت عند أمجد وايديها مر*بوطه وبصتله بدموع
امجد وحشتيني يا همس وحضنها وهي بقت تعيط قوي
وسليم وصل ولقي همس فستانها مقطوع وامجد رأسه بتنز*ف وهما في حضن بعض
امجد بعدها عنه وفك ايديها
همس بصتله بدموع وضر*بته بالقلم وقالت بدموع انا كده ارتحت
وحضنته
امجد با*س رأسها وقال انا اسف كنت لازم احميكي مكنتش هستحمل
اخس*رك انتى كمان
همس تقصد ايه
امجد بتوتر بصي يا همس بابا وماما مماتو*ش حاد*ثة قداء وقدر وفي
الاول شكيت ان عمي عمل كده بس مش هو
همس آمال مين
امجد أهدي وهنعرف كل حاجه المهم مبعدش عنك تاني
همس وامجد وقفوا
سليم جه يمسك ايدها قالت بحده
همس شيل ايدك أنت مكذ*بتش وبس أنت بالنسبه لي خن*تني حتي
لو بعدت عنها يا سليم ودلوقتي كل حاجه بينا انتهت
سليم ومين قال كده وبص ل امجد
امجد خرج وسليم قفل الباب بالمفتاح
همس بتوتر انا عايزة امشي من هنا
سليم وهو بيقرب لا يا همس مفيش خروج بصي في
عيني وقوليلي بكر*هك يا سليم
همس بصت بعيد وقالت بكر*هك
سليم كذ*ابه قالها وهو ماسك وشها بين ايديه
سليم بتحبيني يا همس
همس زقته وبزعيق بكر*هك يا ابن نصار بكر*هك وحطت ايدها
ناحيه قلبها ووقعت فجاه
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
سليم دخل المستشفي وهو شايل همس وزعق بخوف
الدكتورة حطها هنا
سليم حطها على الترولى وهما خدوها
في بيت امجد
دخل وراسه بتنز*ف واول ما نور شافته قامت تجرى اتكعبلت
في السجاده وكانت هتقع لولا ان أمجد مسكها
أمجد مش تخلي بالك
نور بخوف حصل ايه
امجد مفييش جر*ح بسيط
نور بدموع تبقي همس طب ما انا عملت اللي هتي عوزاه ومضيت سليم
علي ورق الطلاق وقالت لي مش هتاذ*يك وفجاه سكتت لما استوعبت هي
قالت ايه
امجد يعني انتى عملتى كده عشاني
نور زقته وقالت عشان ابني وراحت جابت علبه الاسعافات
وبقت تعقمله الجر*ح
امجد مسك ايدها وبا*سها وقال حقك عليا بقي
وفجاه امجد تليفونه رن وكان سليم
امجد بخوف انا جاى حالا
بعد ساعه في المستشفي
همس امجد مش هعمل عمليات
امجد دموعه نزلت وقال مش عايز اخس*رك
همس حضنته وبصت لنور اللي بطنها كبيره وقالت قلب خالتو
طلع ايه
امجد ولد
همس ربنا يقومك بالسلامة يا نور ويخليكم لبعض
سليم فجاه دخل ووراه ماذون
همس ببرود نعم
سليم هنرجع
همس بسخرية نرجع
سليم مسك المشر*ط وحطه على رقبته وقال هنرجع سوا
همس متهزتش وسليم داس على المشر*ط وبقي ينز* ف
نور وامجد جم يقربوا جر*ح نفسه اكتر
همس ممكن الكل يطلع بره.
الكل طلع ومبقاش فيه غير همس وسليم
همس قامت بتعب وقربت منه وقالت ارميه
سليم همس انا عايز نرجع
همس بو*جع للاسف مش قادره اكر*هك
سليم شدها لحضنه وبا*سها وفتح الباب وقال يلا يا شيخنا
وفعلا همس بقت لسليم
تاني يوم همس وعيونها متغميه فيه ايه يا ابن نصار أوعى
تكون بتشقط
سليم بضحك خلاص اهو
نور افتح
امجد فتحي يا نورى
نور وهمس بصوا للفساتين البيضه اللي قدمهم وهمس حضنت سليم
سليم هعملك احلي فرح
ور بدموع بس انا هبقي وحشه
امجد مين قال كده وبعدين انا بحبك بكل حالاتك يا بطتي
نور ابتسمت لامجد
يوم الفرح
امجد نزل وهمس في ايده بفستانها الابيض اللي مخليها شبه الملاك
وسليم نزل بنور اللى بطنها قدمها
سليم سلم نور لامجد وامجد با*س راسها
أمجد سلم همس لسليم وقال اختى امانه في رقابتك يا سليم
همس عيطت وحضنت امجد وكل واحد اخد عروسته وبدءوا يرقصوا
نور انا بحبك
امجد سامحتيني
نور الحب هيخليني اسامحك
امجد با*س راسها وكملوا رقص
سليم بعشقك يا همستي
همس بابتسامة وهمس بتعشقك
سليم قلبي عشقك
سليم قرب منها وبا*سها بحب وهي اتكسفت
بعد شهرين كاملين
سليم بزعيق ازاى تعملى كده ليه مخدتيش منع الحمل
همس بدموع انا عايزة اخلف حتي لو همو*ت
سليم شدها لحضنه وقال ليه مصممه تعذ*بيني يا همس
انا مش هستحمل اخس*ك والدكتورة سبق وقالت ان حالتك
هتبقي أصعب مع الحمل وانتي رافضه تعملي العمليه
همس با*سته وقالت هجيبلك بنوته حلوة بس تسميها
سليم عشق
همس وعرفت ازاى اني هقولك كده
سليم لان احنا علاقتنا اتبنت على الحب والعشق
همس بحبك وفجاه سمعوا صريخ نور
بعد ساعتين فى المستشفي
امجد انتوا متخيلين كل ده ومنعرفش انها حامل في توام
همس يتربوا في عزك وبصت لسليم وقالت مش تبارك لنا
امجد بحسره ليه يا همس
همس بقولكم ايه انا مش عايزة نكد حبوني قوى
سليم حضنها ولبسها سلسله
بعد سبع شهور
همس بدموع امجد انت رايح فين متسيبنيش
امجد مشي بعيد وفجاه الو*جع زاد عند همس
وفجاه شافت د*م نازل منها وبقت تعيط
سليم بخوف همس فوقي همس همس
همس صحيت مخضوضه وحطت ايدها على بطنها بخوف
سليم اهدي ده كابو*س
همس بدموع اتصلي بامجد انا عايزه امجد
في بيت امجد
ولاد امجد اسر وادم بيعيطوا ونور كذلك
امجد عندي شغل مش هتاخر
نور متسيبنيش والنبي
امجد يا نور مش هتاخر وبا*س راسها وولاده وقال مسمحاني يا نور
نور حضنته وقالت مسمحاك وبحبك
امجد ابتسم وخرج
في الطريق امجد كان سايق وفجاه عربيه قطعت عليه
الطريق ونزل منها جاردات وخدوه
في بيت سليم
همس بعياط وصريخ انا عايزة امجد
سليم طب اهدي وهروح اجيبه
همس هزت راسها وسليم خرج ومالك اول ما شافه خرج
اخد مسد*سه ونزل وراح خبط على الباب
همس كانت لابسه فستان ابيض لحد الركبه وفتحت بسرعه على امل انه سليم او امجد
همس حطت ايدها على بطنها بخوف
مالك تمشي معايا بهدوء ولا مش عايزة تشوفي اخوكي
همس بدموع امجد
مالك معايا يلا يا همس
همس فعلا مشيت معاه لحد عربيته واول ما ركبوا طلع حبل ور*بط
ايديها ورا ضهرها وغمي عيونها وحط لازقه علي فمها
سليم راح بيت امجد ونور فتحتله وهي بتعيط
سليم بخوف انتوا كويسين
نور بدموع مكنتش عايزة يخرج انا خايفه عليه
سليم انتى وهمس اتهب*لتوا وطلع تليفونه يرن على همس بس مفيش
رد وده قلقه ورجع البيت وملقيش همس راح شاف الكاميرات واتصدم أما
شاف مالك خارج ومعاه همس
عند همس
مالك وقف العربيه ونزل واخد همس لجوه وشد الزقه عن فمها وشال الغمامه
امجد بزعيق سيب اختي تروح يا مالك
مالك زق همس وقعت ووقتها صرخت من الو*جع
امجد همس همس
همس قربت منه ودموعها نازله وقالت حلمت بيك
امجد المهم انك مسمحاني انتى ونور
مالك زق همس بعيد عن امجد وضر*به رصا*صتين
همس بصريخ ودموع امجد لا حر*ام عليك
امجد بصلها بو*جع وابتسم وغمض عيونه
همس بصريخ امجججججججججججججججججد
لا فوق والنبي متسيبنيش تاني
يا امجد لا
مالك سمع صوت فرامل جامده شد همس قومها بصعوبه وطلع فوق وقال نهايه اللعبه
مهو لو مش هتكونى ليا مش هتكونى لغيري
سليم دخل
مالك بزعيق اهي يا ابن نصار وزق همس لتقع من على السلم
سليم جري عليها بخوف
همس بو*جع ودموع امجد وشاورت ناحيته
كنت بشوف الد*م في الحلم مصدقتنيش
سليم بخوف ودموع خليكي معايا
همس قبل ما تغمض بحبك يا سليم
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
سليم رفع راسه وشاف مالك واقف عند اول السلم من فوق
قام وطلع عنده وبقي يضر* به ومسك راسه وبقي يخبطها في الحيط
البوليس دخل ونور صرخت لما شافت امجد وجريت عليه
نور بدموع امجد حبيبي رد عليا عشان خاطري
نور بدموع وهي بحضنه متسيبنيش
سليم البوليس خد منه مالك بالعا*فيه وهو نزل عند همس وشالها
وطلعها عربيته ورجع بسرعة
سليم نور قومي خلينا ناخده المستشفى وسنده لحد العربية
في المستشفي
نور حضنت سليم وهي بتعيط وقالت قالي مسمحاني يا نور
قولتله متطلعش بس مردش عليا
سليم حضن نور وغمض عيونه وافتكر
همس بابتسامة وهي واقفه قدام المرايه كام شهر وهيبقي عندنا بنوته بس لو جرلي حاجه
تحبها وتخلي بالك منها
سليم شدها لحضنه وقال هنربيها سوا يا همستي وقرب منها وبا*سها
سليم فاق علي جمله
البقاء لله
نور بصت هي وسليم للدكتور بخوف
سليم مين
الدكتور استاذ امجد
نور بدموع لا متقولش كده انتوا بتهزروا معايا كده ليه
نور دخلت جوه ولقيتهم بيغطوا وش امجد زقتهم وشالت الغطا وقالت
بدموع وحب امجد قوم وحياتي عندك بلاش انا وحياه ولادك
بقت تهزه بقوه وهي بتصرخ
نور قوم بقا انت انا*ني كده ليه
لو مقومتش مش هسامحك رد علية
سليم دموعه نزلت وقرب من نور اللي قالت
نور قوله اانت يا سليم قوله يفوق والنبي
سليم خلاص يا نور هو ما*ت
نور بصريخ لا لا هو هيقوم ومتقولش كده انت فاهم
سليم ما*ت يا نور
نور بزعيق لا
سليم ما)ت
نور ضر*بته بالقلم وقالت بدموع خليه يصحي وبقت تعيط في حضن سليم
الممرضة استاذ سليم
سليم لفلها
الممرضه الدكتورة محتاجه حضرتك فورا
سليم خرج ونور قعدت علي الارض وعيطت
عند الدكتورة
سليم همس بخير صح
الدكتورة للاسف لا احنا انقذنا الجنين وبسبب الولاده انها قبل معا،دها
البنت في الحضانه بس مدام همس حالتها صعبة جدا وممكن نخس*رها
سليم بزعيق اعملى اي حاجة المهم انها تعيش
الدكتورة مدام همس لازم تعمل عمليه القلب وفورا بس نسبه نجاح العمليه هو 30%
سليم اعمليها يا دكتورة هي هتبقي كويسه وقام خرج لاقي نور قاعده
علي الارض قعد جنبها وشدها لحضنه وهي بقت تعيط
سليم بدموع بيسبونا ليه يا نور
نور فضلت تعيط زي ما هي
بعد وقت
اسر شد حيلك يا سليم وانتى يا نور
نيار حضنت نور وقالت ربنا يرحمه ويغفر له ويسكنه فسيح جناته ادعيله يا نور
صحييح اسر طلب نيار واتجوزها وبقوا يحبوا بعض
سليم يلا عشان ندفنه
قدام قبره
نور سبوني لوحدي مع امجد
كلهم خرجوا
سليم خليكم معاها وروحوها انا لازم أروح المستشفي
نيار روح يا سليم
نور حطت ايدها على اسمه اللي مكتوب على الروخامه وقالت بدموع
سبتني بدري قوى ليه كده
انت ليه عملت كده انا مش قولتلك خليك معانا ومتخرجش
انت ليه عنيد يا امجد بس همس شبهك
أنا مسمحاك يا امجد
بحبك قوي وبدات تقري له الفاتحه
حرا*م اوعوا تدعوا عليا في رمضان 😊
في المستشفي
دخلوا همس اوضه العمليات وسليم فضل
يدعيلها
في بيت أمجد
نور دخلت ووراها نيار واسر
نهاد امها لسه هتطلع وراها
نور سيبوني لوحدي ودخلت الاوضه وقفلت
علي نفسها ومسكت الجاكت بتاعه ولبسته ونامت
علي السرير وهي حاضنه نفسها وبتعيط
بعد ست ساعات
سليم بخوف همس عامله ايه
الدكتوره العملية نجحت الحمد لله وساعه وتفوق
سليم شكرا
بعد ساعة
بدات تفتح عيونها بوجع وحطت ٠ايدها على بطنها بخوف
سليم هي كويسه
همس امجد يا سليم
سليم سكت ونزل راسه الارض
همس بخوف رد عليا وحاولت تقوم تقف
سليم ما*ت يا همس
همس بدموع قول انك بتكذ*ب
سليم سكت
همس بزعيق أمجد مش هيسيرني
سليم بزعيق ما*ت يا همس خلاص ما*ت
همس في اللحظه ديه وقعت بين ايدين سليم
سليم نده للدكتوره وكشفوا علي همس
الدكتورة استاذ سليم مدام همس دخلت في غيبوبه
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
بعد شهر
قعد جنبها زي كل يوم
سليم اصحي بقي يا همس ليه بتعملي فيا كده ها وحشتيني قوي
في المقابر قدام قبر امجد
نور دخلت وهي شايله اسر وادم
نور بدموع أكيد وحشوك فقولت اجيبهم معايا
مشيت واخدت كل حاجه حلوة معاك يا امجد وعيطت
بحبك قوي وهفضل احبك لاخر يوم في عمري لحد ما اجيلك
في المستشفي
سليم بص لسرير عشق وهي بتعيط قام راح
عندها وشالها وجاب الببرونة وبدا ياكلها وقعد جنب همس اللي
نايمة زي ما هي وقال تعرفي عشق طالعة شبهك يا همس
عشق هنا بقت تلعب برجليها وبتضحك
سليم ابتسم وباس بنته وحطها جنب همس وقعد
كانت نايمة وحست بحاجه حلوة جنبها وريحتها حلوة
وفجاه الريحه راحت وهمس دموعها نزلت
سليم شال عشق اول ما نامت وراح يحطها في سيريرها بس شاف دموع همس نازله
سليم بلهفه فوقي عشان خاطري انا وعشق انا عارف انك حاسه بيا فوقي
همس بدأت تفتح عيونها وعيطت وسليم حضنها
همس بدموع انا عايزة اروح عنده
سليم حاضر بس اهدي وراح شال عشق وعطاها لهمس وهمس حضنتها وبقت تشم
ريحتها
سليم وحشتيني قوي وحضنها
تاني يوم في المقابر
همس بدموع امجد حبيبي عامل ايه وحشتني قوي
عارف انا وجعني اني فكرت انك كونت بتاذ*يني مع انك انت كنت بتحميني
عارف حتي وانت بعيد عني كان نفسي اترمي في حضنك واشكيلك من كل حاجة
ويوم ما نبقي سوا تسيبني لوحدى
سليم انتي مش لوحدك انا معاكي انا وبنتك ونور وولاد امجد وعطاها عشق
امجد عمر ما يحب يشوفك ضعيفه زى ما كونتى خليكي
همس قربت منه ودخلت في حضنه وهي حاضنه بنتهم وقالت بحبك
سليم بعشقك يا همس
تمت👍.. النهاية .