رواية سيدة الفهد كاملة جميع الفصول بقلم عائشه محمد

رواية سيدة الفهد كاملة جميع الفصول بقلم عائشه محمد

رواية سيدة الفهد كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة عائشه محمد رواية سيدة الفهد كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية سيدة الفهد كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية سيدة الفهد كاملة جميع الفصول
رواية سيدة الفهد بقلم عائشه محمد

رواية سيدة الفهد كاملة جميع الفصول

بطلة الروايه انا مليكه عندي ٢٠ كلية الألسن عايشه مع   بابا وماما وملك اختي 
!!!!!!!!!!!
بطل الروايه فهد الجارحي
 عنده ٣٠ عنيه أشد من سواد الليل وشعره اسود وطويل وقوي جدا حاد جدا ف شغله وعايش هو وأخوه مراد  اهله توفوا وهو كان طفل وكون إمبراطورية الجارحي لوحده معندوش غير اخوه مراد وصديقه المقرب سليم
مراد الجارحي أصغر من فهد بسنه بشره بيضاء وعينان رصاصي وجسد طويل عريض
سليم الأسيوطي ٣٠ سنه صديق فهد ومراد بشره بيضاء وعينان عسلي وجسد طويل وعريض وعنده سر ف حياته هنعرفه بعدين 
!!!!!!!!!!!!!
في أحد الاحياء الراقيه تستيقظ فتاه بيضاء البشره بعيون خضراء اللون وشعر اصفر اللون بجسد طويل وممشوق .تستيقظ علي رنات من صديقتها مي صديقتها المقربه
نسيت اعرفكم انا مي وحيدة ماما وبابا صاحبت مليكه المقربه ...باااس كفايه كده 
مليكه ..نعم نازله زن لي ؟
مي..يالا قومي عشان نحضر المحاضره 
مليكه..خمس دقايق ونازله 
مي..طيب متاخريش 
مليكه ..باي مش هتاخر 
مليكه..ماااما 
ام مليكه فاطمه ست طيبه وغلبانه وبتحب جوزها وبناتها جدا.. في اي يبنت الهبله بتزعقي لي 
مليكه..هننزل امتي عند تيته 
فاطمه..بضحك بتحاول تداريه وانت عايزه تنزلي لي عند تيته 
مليكه.. بكسوف يماما تيته وحشتني 
فاطمه ..طيب ماشي لما ابوكي ييجي ابقي نشوف 
مليكه..ماشي نازله انا 
فاطمه ..مش هتفطري لا مش هفطر هفطر ف الكليه 
فاطمه ..ماشي يقلب امك خلي بالك من نفسك 
فاطمه .. انتي يبت يملك قومي يلا مش وراكي كليه ..
انا ملك ف كليه حقوق اصغر من مليكه بسنه 
ساره..حاضر ينبع الحنان اديني قايمه 
////////////////////////////////////
في احد الابراج في القاهرة  يستيقظ فهد علي صوت المنبه بتاعه صحي واخد شاور ولبس هدومه ونزل يفطر مع جدته واخوه 
فهد..صباح الخير وباس ايد سته 
ست فهد صباح الخير يولدي
وبداو يفطروم
ست فهد.. فهد يبني انت عند ٣٠ سنه اللي قدك يبني مخلف
فهد...ستي بلاش الموضوع ده انتي عارفه اني مش عايز اتجوز
ست فهد (بدريه) يولدي ااا
فهد..ستي قفلي على الموضوع
بدريه.. هغضب عليك ليوم الدين لو متجوزتش وبدأت تبكي 
فهد ..بنفخ حاضر يستي اللي انتي عايزاه هيحصل
بدريه.. عمتك فاطمه جايه هي وبناتها اختار واحده منهم
فهد...انا قايم يستي يلا ي مراد بزعيق
مراد.. بخوف من زعيق حااضر اديني جاي 
////////////////////
في كلية الالسن تدخل مليكه مع صديقتها مي الي المحاضره بعد شوية شوية وقت 
مليكه...اخيرا خلصنا 
مي...ااااااه 
مليكه ..تعالي ناكل حاجه
مي ..يلا ..خلصو اكل وكل واحده رجعت علي بيتها 
مليكه..ماااااما
فاطمه.. بااس وطي صوتك 
مليكه ..بابا وافق 
فاطمه..أيوه وهنروح انهارده انا وانتي ومليكه ابوكي وراه شغل في الصيدليه
مليكه وملك هههههااااي 
ابوهم من وراهم (عز..بيحب بناته جد وبيحب مراته جدا )
باس فضحتونا
مليكه وملك ربنا يخليك لينا ي حج
عز.. طيب اعملوا حسابكم العربيه هتيجي ف الليل هتاخدكم
قاموا جهزوا الشنط وجه وقت الليل
مليكه كانت لابسه دريس طويل ب اللون البيبي بلو والطرحه كده وكوتش ابيض
ملك كانت لابسه ميني دريس ب اللون الزهري وطرحه بيضاء وكوتش ابيض (من الاخر قمرات )
عز.. بسم الله ماشاء الله ربنا يحفظكم
سلموا على بعض ونزلوا وركبوا
تسريع الاحداث.. بعد كام ساعه كانوا وصلوا واستقبلتهم جدتهم بدريه
فاطمه.. ازيك ي امي
بدريه لسه فاكره ان ليك ام تسالي عليها
فاطمه مقدرش انساكي ي امي بس مشاغل الحياه. تعالوا يبنات سلموا على جدتكم بقالنا كتير مزورنهاش من ساعة مليكه مكان عندها ٧ سنيين
مليكه وملك.. ازيك يتيته وسلمت عليهم
بدريه بناتك حلوين ي فاطمه متجوزوش لدلوقت ليه يبتي
فاطمه لما ربنا يريد ي امي
بدريه اطلعوا يبنات غيرو هدومكم
يا ام السعد تعالي طلعيهم اوضتهم
َجه صوت من وراهم صوت فهد ومراد
فهد ومراد.. ازيك يعمتي اخبارك ايه
فاطمه سلمت عليهم وحضنتهم وقالت كده متسالوش على عمتكم
فهد بضحك انا كنت لسه عندك السنه اللي فاتت
فاطمه بضحك بس  بردو
مراد..عمي عز والبنات فين 
بدريه بخبث ..مليكه فوق هي وملك حلوين اووي وعز مجاش معاهم عنده شغل 
فهد ..طيب هستاذن انا ونتكلم بكره يعمتي تصبحوا علي خير 
مراد ..خدني معاك انا طالع تصبحوا علي خير 
بدريه اطلعي ونتكلم بكره في موضوع مهم 
فاطمه..ماشي ي امي تصبحي على خير وباست ايدها 
في اليوم التاني يستيقظ كل من ابطالنا علي ضوء الشمس 
في غرفة مليكه تستيقظ علي ضوء الشمس ودخلت الحمام اخدت شاور واتوضت وصلت فرضها خلصت ودخلت غيرت هدومها من الاسدال الي قستان ب اللون الكشميري ولبست طرحه بنفس اللون وكوتش ابيض ونزلت تحت 
اما في غرفة فهد صحي علي رنة موبايله من صديقه سليم 
- فهد ..الو يزفت ع الصبح بترن عايز اي
- سليم ..يعم قول صباح الخير الاول 
‐فهد خلص عايز اي 
- سليم..يعم انت ناسي ان عندنا مؤتمر 
-فهد ..لا مش ناسي هلبس وانزل 
‐سليم .. بضحك باي يبيبي 
-فهد ..غور ابو رخامتك 
فهد دخل الحمام اخد شاور ولبس بدله من اللون الاسود وقميص ابيض وجزمه سوده وصفف شعره وبقي قمر (عيب 😂♥️)
نزل سلم علي جدته وباس ايدها واتفاجي بمليكه اللي داخله من باب الفيلا 
بدريه..فهد يفهد يولدي وبتضحك 
فهد ..هااا كنتي بتقولي حاجه ي جدتي 
بدريه بخبث تعالي يمليكه سلمي علي فهد واد خالك من زمان مشفكيش 
مليكه..اتكسفت منه وجت وقربت منه وسلمت عليه 
فهد ..سلم عليها وهو مازال باصص لعنيها وبعدين فاق لنفسه وقال بزعيق انتي ازاي ي محترمه تطلعي بره متعرفيش ان في رجاله  انطقي 
بدريه ..فهد متعليش صوتك عليها 
فهد .. انتي مش شايفه اللي في وشها وشفايفها 
مليكه..وهي تبكي بصمت ردت وقالت اناا نزلت ملقتش حد قولت اطلع برا  وبدا صوت شهقاتها يطلع وبعدين قالت انا محطاش حاجه ف وشي ولا شفايفي 
فهد..بصلها وساكت 
مليكه..طلعت تجري علي فوق وهي بتبكي 
مراد لبس ونازل وبعدين اتصدم لما لقي ملك طالعه من الاوضه...وافتكر
فلاش بااك
كان راكب عربيته هو وسليم وبعدين وسايق ب اقصي سرعه وبعدين الميه جت علي علي ملك وقعدت تزعق معاه والناس اتلمت عليهم 
بااك
ملك..بصدمه وبتقول انت ايه اللي جابك هنا 
مراد بزعيق وصدمه ..ده بيتي انتي ايه اللي جابك هنا 
ملك بصدمه ..بيتك ازاي ده بيت خالي فهد الجارحي ومراد الجارحي انت مين بقا
(ملك ومليكه مشافوش مراد وفهد من لما كانوا صغيرين ولما فهد راح عند عمته اخر مره مشفش حد فيهم غير عمته وعمه عز)
مراد بضحك وسخرية انا بقاا مراد الجارحي انتي مين يحلوه وبيتريق ههههه
ملك..بصدمه وكسوف من نفسها 
انا اسفه مكنتش اعرف انك مراد الجارحي 
انا ملك عز الدين 
مراد ..ماشي بس انتي طلعتي قمر ويضحك وغمزلها 
ملك..اتكسفت وسابته ومشيت
اما عند فهد فهو طول الوقت في العربيه يفكر ف مليكه وبكاها والكلام اللي قالهولها وبعدين مسك تلفونه ورن علي سليم 
سليم..فينك
فهد..هبعتلك مراد يحضر الاجتماع معاك مش فاضي انا 
سليم..اي اللي حصل 
فهد حكالوا كل حاجة من اول م سته اتكلمت معاه
سليم فضل يضحك وقال شكلك وقعت يواد الجارحي 
فهد..انا غلطان ان قولتلك غور افصل 
فهد فصل معاه وقال للسواق يرجع الفيلا تاني وفعلا السواق رجع ودخل فهد للفيلا 
فهد ..صباح الخير ي عمتي 
فاطمه ..بزعل صباح الخير يبني 
فهد حس إنه مليكه قالتها حاجه عمتي انتي زعلانه مني؟
فاطمه بزعل ايوو زعلت منك عشان زعقت لمليكه وهي فضلت تبكي ومنهاره فوق مع اختها ملك...انهت كلامه ببكاء وطلعت فوق 
فهد ..اضايق من نفسه علي اللي عمله لكن من جواه مبينش كده خالص (مغرور قوي🙂😂)
ملك طلعت وبزعيق قالت يلا ي ماما انا جهزت الهدوم احنا مش هنقعد ثانيه واحده وانا كلمة بابا وهو جاي (يختي غوري اتهدي انتي يبوتجاز😂😂😂)
طلع مراد علي صوت زعيقها وقلها احسن امشي انتي وخلي مليكه وعمتي 
ملك بغضب ..ملكش دعوه مش كفايه اخوك بهدلها 
فهد ..سكت وبعدين قال فين مليكه 
ملك..ببكاء ملكش دعوه ب اختي حرام عليك محدش عارف هي تعبت ازاي ف حياتها 
بدريه. جت طبطبت عليها وخدتها ف حضنها اهدي يحبيبتي فهد خايف عليها 
ملك..مليكه محترمه وطيبه جدا وبتحب كل الناس واللي  استحملته ف حياتها محدش يقدر يستحمله 
مراد ..باصص عليها وساكت 
فهد ..طلع فوق لقي الباب مفتوح خبط ودخل لقي مليكه بتعيط 
فهد..انتي بتبكي ليه 
مليكه خافت منه ومن صوته وقالت يعني انتي تزعقلي وبلاش اعيط كمان 
فهد..انا خايف عليكي احسن حد يشوفك من الحراس اللي واقفين برا وقال بخبث وبعدين انا مبحبش حد يشوف حاجه تخصني 
مليكه..يعني اي مش فاهمه
فهد..قالها انا هتجوزك 
مليكه بصدمه..بس أنا مش موافقه 
فهد ..بهدوء مش موافقه لي
مليكه..ببرائها وبكاء انت هتزعقلي وهتضربني
فهد ..مسك وشها وقال بحنيه انا عمري م مديت ايدي علي واحده ما بالك بقا همدها علي مراتي 
مليكه..مراتك
فهد ..اه مراتي هنكتب الكتاب انهارده 
مليكه بصدمه ..انت بتقول اي
فهد..انا بقول الكلام مره واحده مش بكرره
مليكه ف نفسها مغرور سابته ونزلت وحكت لامها كل اللي حصل 
فاطمه من جواها فرحت ان واد خالها هيتجوزها عشان هو راجل ويعتمد عليه بس مبينتش ده 
بعد كام ساعه وصل عز الدين وسلم علي بدريه وعليهم كلهم وملك حكتله اللي حصل وقالته ان فهد طلب ايد مليكه 
عز..مليكه انتي ايه رايك يقلب ابوكي اللي انتي عايزاه هيحصل 
مليكه بكسوف وبصت لامها بمعني وافقي .ردت مليكه قالت اللي تشوفه ي بابا (مكسوفه يعيال 😂♥️)
عز الدين..انا موافق بس كتب كتب انهارده عشان ورايا شغل وسايب الصيدليه
فاطمه..واحنا هنسافر معاك طالما جيت نكتب لمليكه ونمشي 
مليكه لسه هتتكلم قاطعها صوت فهد بيقول انا هاخد مليكه شويه استاذنت مليكه وقامت معاه دخل المكتب وقال انا مش هقدر اعمل فرح مش من يوم وليله اطلع اقول اني اتجوزت انا رجل اعمال وليا اسمي وسمعتي مليكه سامعه وبتبكي بصمت وقالت انا موافقه
فهد تمام كتب الكتاب كمان ساعه سابها ومشي وهي فضلت تبكي جوه وبعد شويه طلعت غيرت هدومها ولبست فستان اوف وايت وجزمه بيضاء وطرحه اوف وايت وحطت ميك اب هادي خالص ونزلت مع ملك وفاقت علي جملة المأذون(بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير )امها حضنتها واختها وابوها 
تسريع الاحداث سلمت علي اهلها وهما مشوا وطلعت فوق 
في جناح فهد تعالي ادخلي انتي واقفه برا لي 
مليكه..انا ممكن انام ف اي اوضه عادي 
فهد ..اقولك اي انا لولا ستي مكنتش هتجوزك وبعدين جوازنا علي الورق 
 مليكه..بتبكي هيا وساكته 
فهد ..دخل اخد شاور وطلع عاري الصدر صفف شعره ومسك كتاب وبدا يقرا فيه
اما مليكه غيرت هدومها وخدت شاور وطلعت لقت فهد عاري الصدر اتكسفت منه وبعدين صففت شعرها وكانت لابسه بجامه باللون الفيروزي اللي ماشي مع بشرتها البيضاء 
فهد..فضل باصص عليها وفي نفسه باين عليها مش هتجيبها لبر 
مليكه ..اتكسفت منه ومن بصاته ليها..انا هنام فين 
فهد..هتنامي هنا 
مليكه..وانت هتنام فين 
فهد ..هنام هنا علي السرير واخد نفس وقال معلش استحملتي لحد م نشوف حل للموضوع ده
مليكه..حاضر 
تاني يوم صحيت مليكه وهي بتفرك عنيها اتصدمت من فهد فهد كان واقف بيسرح شعره عاري الصدر خبت وشها الناحيه التانيه 
فهد..متتكسفيش مني دانا حتي جوزك😂
مليكه..ضحكت غصب عنها وبعدين لبس هدومه وسابها ونزل 
مليكه ..اخدت شاور وسرحت شعرها وادت فرضها ولبست دريس كشمير وطرحه بنفس اللون وكوتش ابيض ونزلت 
فهد..تعالي افطري 
مليكه ..حاضر فين تيته ومراد 
فهد ..تيته فوق مش بتصحي بدري وبتسالي لي علي مراد 
مليكه..فيها اي يعني
فهد ..بغضب ملكيش دعوه براجل غيري فاهمه
مليكه..بخوف منه حاضر فاهمه
فهد..اشربي 
مليكه ..اشرب اي 
فهد ..كوباية اللبن دي تخلص فورا 
مليكه ..بضحك وسخريه انت شايفني عيله قدامك عشان تهزر معايا كده 
فهد.بغضب أنا مش عيل عشان اهزر معاكي واه هتشربي كله 
مليكه ببكاء شربته وقامت جري 
فهد راح الشركه وبعدين دخل عليه سليم وحكاله كل اللي حصل 
سليم..يعم حرام عليك دي عيله صغيره
فهد ..اهو اللي حصل بقا 
سليم ..علي كده حلوه وغمزله 
فهد ..دي قمر وبعدين فاق علي تصفير سليم ايوه ي جامد والله ووقعت يواد الجارحي 
فهد ..طب اخفي من وشي 
قام سليم مشي و بعد شوية وقت فاق لنفسه وقال انا عمال افكر ليه فيها وبعد كام ساعه دخل الفيلا لقي كلهم نايمين وطلع علي الجناح فوق اتصدم مكانه لقي مليكه.........
وقفنا البارت اللي فات عند فهد لما دخل الجناح علي مليكه واتصدم من اللي شافه مليكه اخدت شاور ونسيت تاخد هدوم معاها خرجت وهي لافه فوطه حوالين وسطها وفوطه في ايدها بتجفف شعرها 
مليكه بكسوف وتوتر كانت لسه هتجري لقت فهد مسك وسطها 
مليكه بكسوف وتوتر بتعمل اي ي فهد
فهد..اي بعمل اي انتي مراتي
مليكه..مراتك ؟وجوازنا علي ورق 
فهد ..ساكت وبااصص في عنيها (شبه مغيب عن الوعي 😂) فهد بيبلع ريقه بصعوبه 
مليكه بكسوف وتوتر عضت علي شفايفها فهد بص علي شفايفها لقيها وارمه وحمره جدا زقها علي الحيطه وباس شفايفها بعنف 
مليكه..ببكاء فهد انت بتعمل اي اوعي انت بتوجعني اااه 
فهد..بعد عنها وبياخد نفسه بصعوبه وهي كذلك 
فهد بعصبيه..اياكي اشوفك بتعملي الحركه الزفت دي تاني انتي فاهمه
مليكه..اكتفت بهز راسها 
فهد اخد شاور ومليكه واقفه ف البرانده
فهد من وراها ..واقفه لي 
مليكه ..يلهوي اتخضيت 
فهد بضحك وسخرية..متتخضيش انا جوزك ههه
مليكه ..بصوت هامس مغرور
فهد..مغرور جدا
مليكه..انت سمعت
فهد ..بطلي رغي انتي رغايه كده لي 
مليكه..اوووف
فهد دخل ومسك كتاب وبدا يقرا 
مليكه ..هنزل اعمل نسكافيه تشرب معايا؟ 
فهد ..اعملي قهوه 
مليكه لسه هتفتح الباب راح فهد بعصبيه وصوت عالي وزعيق قالها رايحه فين ي هانم.
مليكه كانت لابسه تيشرت احمر كت وشورت لحد الركبه وفارده شعرها. 
مليكه ..اتنفضت من صوته وقالت بصوت متقطع ر ايحه ااااعمل نسكافيه قالتها ببكاء
فهد راح جنبها بعصبيه ولسه هيتكلم مليكه حطت ايدها علي وشها قالتله متضربنيش ببكاء هيستيري 
فهد..غصب عنه راح شدها لحضنه وقال انا مش قولتلك عمري م مديت ايدي علي واحده ست مبالك انتي همدها علي مراتي وباس شفايفها بحنيه وهدوء هي اتجمدت منه♥️🙂
بعد شويه بعد عنها وهي اتكسفت اخدها علي السرير وقال
فهد..قال بهدوء وحنيه وهو ماسك ايديها يعني ينفع تنزلي كده بهدومك دي 
مليكه بصت علي نفسها وهي بتتكلم بتبكي .قالت والله انا مخدتش بالي من لبسي والله وبعدين كلهم نايمين 
فهد..غلطانه مراد بيصحي ساعات وبينزل تحت وسليم اكون نايم ويرن عليا الساعه ٢ يقولي انزلي انا واقف تحت 
مليكه ببكاء..خلاص انا اسفه مش هعمل كده تاني 
فهد...هششش خلاص اهدي وخدها ف حضنه وباس شفايفها وخدها بحنيه 
فهد..بعد عنها وحس بكسوفها قال
احم اللبسي الاسدال وتعالي ننزل تحت نعمل سوا 
مليكه..بضحك بجد
فهد..ايوه وضحك ضحكه خفيفه 
مليكه..اصلا قالوا ف عمرك مدخلت المطبخ 
فهد ..ضحك ضحكه رجوليه خطف قلب مليكه بيها قال شوفتي بقا يستي فهد الجارحي هينزل عشان خاطرك تحت 
مليكه..بهمس عشان خاطري انا 
فهد بنفس همسها ايوه عشان متنزليش لوحدك
مليكه..يلا طيب 
فهد. انتي شربتي اللبن؟
مليكه ..فهد بالله عليك بطني بتوجعني منه 
فهد ..لا هتشربيه ومفيش نسكافيه 
مليكه علي وشك البكاء..ي فهد عشان خاطري 
فهد بحنيه خلاص موافق بس في شرط 
مليكه بسرعه..اي هو 
فهد ضحك علي طفولتها 
مليكه بتوهان في ضحكته ..بجد ضحتك حلوه اووي اضحك علطول ي فهد 
فهد قرب منها وقرب انفه من انفها وباس شفايفها بحنيه وهدوء وبصوت هامس قال ..انتي عارفه اول مره اضحك كده واول مره ارغي كده 
مليكه بكسوف و بضحك ..طيب الحمدلله عملت انجاز ف حياتي ان خليتك تضحك 
فهد ابتسملها يلا ننزل 
مليكه ..يلا 
نزلوا تحت وعملوا نسكافيه وقهوه 
فهد ..الشرط اللي هقوله مش هيعجبك اشربي لبن اسمعي الكلام
مليكه ..لا هكون قد الشرط ومش هشرب اللبن
فهد..بضحك استحملي بقا 
مليكه  ...ضحكت بصوت عالي
فهد..بحده اسكتي وطي صوتك مش ف كباريه احنا قولتلك مراد فوق ولا انتي عايزاه يسمع صوت ضحتك 
مليكه..خلاص اووف انا طالعه 
طلعوا وشربوا نسكافيه وقهوه 
مليكه بتتاوب اااه..هنام انا تصبح على خير 
فهد بضحك..طيب والشرط
مليكه ..بضحك يوووه نسيت شرط اي بقا 
فهد طيب قومي اقعدي علي السرير 
مليكه ..خافت واتوترت منه ..اشمعنا السرير 
فهد..بضحك..اااه خلاص بطني مش قادر ههههههه
مليكه مش فاهمه حاجه 
فهد شالها وقرب منها ونزلها ع السرير وقال انتي هتنامي ف حضني 
شهقت مليكه بصدمه وقالت اه يقليل الادب
فهد ضحك بصوت عالي وقرب من وشها وداعب انفه بانفها 
هتنامي ف حضني يعني هتنامي 
مليكه..ببكاء فهد بلاش كده انت هتخوفني منك
فهد..هشششش اهدي في اي انتي مراتي واخدها في حضنه انا بقول انك هتنامي في حضني بس انا مش هعمل حاجه انا لو عايز حاجه كنت هعملها بمزاجك او غصب عنك بس انا راجل ومستحيل أعمل كده 
مليكه بهدوء وتوهان من لمساته اللي بتغيبها عن العالم .طيب وجوازنا وقالت ببكاء هييجي يوم وطلقني 
فهد شدها ونيمها ف حضنه ممكن نسيب كل حاجه لبعدين ونام ف حضنها 


تاني يوم الصبح صحيت مليكه ف حضن فهد ابتسمت بهدوم وقالت 
-مليكه : حتي وانت نايم قمر وكانت بتلعب ف شعره وهو حاضنها فهد كان لابس بنطلون قطن وعاري الصدر وشعره نازل علي عنيه وبعدين ضحكت بحزن وقالت هييجي يوم وتسيبني فيه ودمعت وباس*ته بخفه علي شفايفه وقامت تاخد شاور
-فهد كان صاحي وسمعها بس محبش يكسفها وقال ف نفسه مستحيل اسيبك 
-مليكه اخدت شاور وطلعت من الحمام لقت -فهد واقف عاري الصدر اتكسفت منه ضحك علي كسوفها 
-مليكه : صباح الخير 
-فهد : صباح الخير وضحكلها وغمز ودخل الحمام
-مليكه: ضحكت وبعدين سرحت شعرها وادت فرضها ونزلت كانت لابسه دريس احمر وطرحه اوف وايت وكوتش ابيض ونزلت تحت تجهز الفطار 
اما في غرفة فهد خرج من الحمام دور علي مليكه في اوضة الملابس ملقهاش قالت اكيد نزلت وبعدين نشف شعره ولبس بدله من اللون الرمادي وقميص ابيض وجزمه سوده ولبس ساعته وحط من برفانه ونزل تحت 
-فهد : داده ي داده 
-اما السعد : نعم ي فهد يبني 
-فهد : فين مليكه 
-الداده : الست مليكه في المطبخ بتجهز الفطار معايا 
-فهد : معلش ي داده اطلعي صحي مراد 
-مراد من وراه : من غير متقول صحيت بدري 
-فهد : ملتزم بمواعيدك
-مراد : بضحك جدا الله 
-فهد : تعالي نفطر
-مراد : يلا 
وقعدوا علي السفره ومراده مره واحده صفر بص عليه فهد لقيه باصص علي مليكه 
-مراد : ايه القمر ده وبغمزه لمليكه 
-مليكه : بضحك محدش قمر غيرك
-فهد قاعد مش علي بعضه من نظرات وضحك مراد مع مليكه
بعد شوية خلصوا فطار 
-فهد : مراد اطلع انت بالعربيه نسيت شوية ورق ف اوضه المكتب 
-مراد : هستناك ونمشي سوا 
-فهد : لا روح انت وهشوف تيته من امبارح مشوفتهاش 
-مليكه : فين هما الاوراق وهطلع اجيبهملك
-فهد : بغضب خلاص خلصنا هتفتحولي تحقيق ع الصبح 
-مراد : بخوف من صوت أخوه في اي يفهد عي مقالتش حاجه 
-فهد : خلاص خلصنا روح انت
-مراد مشي ومليكه طلعت جري علي فوق 
-فهد طلع وراها ودخل عليها لقي عنيها محمره وخدودها وبتبكي بصوت عالي 
-فهد : مليكه وجري عليها بخوف لقي نفسها بدا يقل شبه مغمي عليها 
-فهد : اهدي اهدي خلاص انا آسف هزعقلك تاني اهدي يقلبي خدي نفسك وفكلها طرحتها
-مليكه : بصوت متقطع وبكاء لا انت زعقتلي وانا بخاف من الصوت العالي
-فهد : اهدي وفضل يب*وس في شفا*يفها و ف وشها لحد مرجعت لطبيعتها 
-تلفون فهد رن 
-فهد : الو
-سليم : اي ي فهد مراد قال انك جاي وراه اتاخرت ليه 
-فهد : معلش ي سليم مش هقدر اجي انهارده
-سليم : بخوف عليه يبني انت كويس 
-فهد : ايوه كويس بس مليكه تعبت شويه 
-سليم: ماشي يا حبيبي خلي بالك من نفسك 
-فهد : سلام
-فهد قفل معاه ولقي مليكه بتبكي
-فهد : اهدي ي قلبي ولسه هيقرب منها خافت منه و رجعت لورا
-فهد بزعل : خايفه مني انا ي مليكه
-مليكه : ببكاء وصوت متقطع انت كل شوية تزعقلي 
-فهد : خلاص متبكيش وخدها ف حضنه نامي شويه 
-مليكه : طب انت زعقتلي لي تحت انا كنت عايزه أساعدك مش اكتر
-فهد : انتي كنتي بتهزي وبتضحكي لي بصوت عالي مع مراد وهو بيغمزلك
-مليكه بصدمه انت بتقول أي ده اخوك 
-فهد : بهروب منها خلاص غيري الموضوع
-مليكه : طب انت مش هتروح لي الشركه 
-فهد : انتي هبله اروح ازاي وانتي تعبانه وكده 
-مليكه : بصت ف عنيه وقالت ..انت خايف عليا 
‐فهد : أومال لو مخوفتش عليكي هخاف علي مين انتي مراتي 
-مليكه ضحكت بهدوء وبعد شويه رن تليفون مليكه
-فهد : مين دي 
-مليكه : دي ملك
-مليكه : الو
-فاطمه ام مليكه : مليكه عامله اي ي حبيبتي طمنيني عليكي ببكاء
-مليكه : يماما اهدي وآلله انا كويسه وبخير
-فاطمه : فهد عامل اي معاكي 
-مليكه : كويس يماما بيسلم عليكي 
-مليكه بضحك وعملت كتم للصوت يفهد ابعد عشان اعرف اتكلم (مليكه نايمه ف حضنه وبيلعب ف شعرها )
-فهد :  فرحان بتوترها من قربه لا خليكي كده
-فاطمه : الو يمليكه انتي سمعاني
-مليكه بسرعه : اه اه يماما سمعاكي ملك اخبارها اي وبابا ومي بتيجي عندكم 
-مي اخدت التلفون من فاطمه كانت عندهم 
-مي: بزعل انا زعلانه منك كده متقوليش انك اتجوزتي 
-مليكه : والله كل حاجه جت بسرعه متزعليش انتي مش صحبتي انتي زي اختي ملك
-مي : طيب انا عايزه اشوفك
-مليكه : وانا عايزه اشوفك تعالي عندي
-مي : هشوف ماما كده كده جايين عند تيته ف القاهره قريب
-مليكه : ماشي يروحي هستناكي 
-مي : باي يقلبي ملك معاكي 
-ملك ببكاء :  مليكه انتي وحشتيني اووي تعالي يارب يخليكي 
-مليكه : بتحاول متبكيش
-مليكه : متبكيش كده كده هجيلكم قريب وبصت علي فهد بحزن وهو فهم قصدها ع الطلاق
-ملك : فهد عامل اي معاكي بيزعقلك؟
-مليكه : ببتسامه لا مش بيزعقلي وهو حنين جدا 
-ملك : ماشي يقلبي سلميلي علي تيته وخدي بالك من نفسك سلام يقلبي 
-مليكه : ماشي يحبيبتي مع السلامه 
-قفلت مليكه وبصت علي فهد لقيت بيضحك بخفه
-مليكه : ب استغراب بتضحك علي اي 
-فهد : هتعرفي بعدين وقال بما ان انهارده مش هروح الشركه فهنام شويه وغمز لمليكه وقال بضحك انزلي اشربي لبن ي اما هتنامي ف حضني
-مليكه : بكسوف منه قالت انا مش عايزه انام ومش عايزه اشرب لبن انا هروح اشوف تيته لسه هيمسكها جريت بسرعه منه وضحكت(ملكوش دعوه انتوا يسناجل😂♥️)
-مليكه : بتخبط علي الباب
-بدريه : اتفضل
-مليكه دخلت سلمت عليها وحضنتها
-بدريه : بخ*بث اقولك يمليكه مش هشوف حفيدي قريب
-مليكه : ضحكت واتكسفت وقالت كل حاجه نصيب ي تيته فضلوا يتكلموا وبعد شوية وقت دخلت مليكه الجناح دخلت غيرت
 هدومها ولبست تيشرت ب اللون الاسود كت وشورت قصير وجت تقرب لم فهد لقيته نايم
لسه هتقرب منه راح بحركه سريعه نيمها تحته وهو فوقيها
-مليكه : بضحك وتوتر.اه منك 
-فهد بضحك : هتشربي لبن ولا تنامي
-مليكه بكسوف وصوت واطي هامس : قالت خلاص هنام 
-فهد : ضحك علي كسوفها وبصلها وبص لشعرها وجس*مها وبحركه لا اراديه باس شفا*يفها ولقيها مش بتقاومه ف بتسم وبا*سها اكتر ويعدين خدها ف حضنه ونام


فهد صحي وبص على مليكه وباسها علي دماغها ودخل اخد شاور ولبس تيشرت اسود بنص كم يبرز عضلاته وبنطلون اسود وراح على اوضة التمرين فضل يلعب 
عند مليكه ..صحيت لقت فهد مش موجود دورت عليه ملقتهوش دخلت اخدت شاور ولبست ميني دريس اسود وطرحه اوف وايت وكوتش ابيض ونزلت تحت 
مليكه..داده لو سمحتي فهد فين
الداده..فوق يست البنات ف اوضه التمرين 
مليكه دخلت اخدت كوبابة عصير مانجا وطلعت فوق 
مليكه لقيت الباب مفتوح دخلت علطول ونادت علي فهد وفهد فاق علي صوتها
مليكه..انت بتتمرن بعصبيه لي كده
فهد..انا بتمرن كده وغمزلها عندك مانع 
مليكه..لا معنديش اشرب عصير 
فهد..طيب واقفه بعيد لي قربي تعالي 
مليكه قربت منه راح شدها وقعدها علي رجله
مليكه بكسوف..فهد 
فهد بضحكه خفيفه..نعم
مليكه..ابعد احسن حد يدخل علينا
فهد محدش هيقدر يدخل طالما انا موجود 
مليكه..طيب رجلك هتوجعك نزلني
فهد ..لا خليكي انا كده مرتاح وباس*ها بو*سه خفيفه على شفا*يفها
مليكه..بصت ف عنيه وضحكت
فهد.. تعرفي اني بحبها اووي
مليكه.. بكسوف اي هي
فهد.. غمازتك وباسها على خدها
مليكه.. احم نازله انا
فهد.. اقولك جهزي الشنط عشان هنمشي
مليكه.. هنمشي نروح فين؟
فهد.. هنروح الفيلا بتاعتي
مليكه..طيب وهنا
فهد.. مليكه جهزي الشنط ويلا
مليكه.. هنقعد هناك علطول ونسيب تيته
فهد..اه هنقعد هناك علطول ومراد مع تيته وسليم هييجي يقعد معاه وبعدين الفيلا قريبه من هنا
مليكه.. بهدؤ هنروح لي هناك
فهد.. عشان تبقى على راحتك تلبسي براحتك تفردي شعرك براحتك تضحكي بصوت عالي براحتك هتبقى بتاعتك
مليكه.. بفهد بس تيته اا
فهد بحده.. جهزي الشنط وهكلم تيته وجاي وراكي ي مليكه يلا
مليكه بتذمر.. طيب اووف
فهد نزل تحت لقي سته قاعده بتتفرج على التلفزيون
فهد.. ازيك يا تيته وباس ايدها ودماغها
بدريه.. يبكاش لسه فاكر ليك ست تسأل عليها من امبارح ومشوفتكش وأكملت بخب*ث باين عليها مليكه نستك ستك اللي ربتك وضحكت
فهد بضحك.. محدش يقدر ينسيني ستي دا انتي ست الكل وحضنها
فهد تيته عاوزك ف موضوع
بدريه.. خير يحبيبي
فهد هسيب الفيلا انا ومليكه وهنقعد ف الفيلا بتاعتي التانيه
بدريه.. ببكاء هتسيب ستك ي فهد
فهد. والله ي تيته عشان خاطر مليكه انا كنت مستحيل اسيبك وانتي عارفه كده بس مراد كبير مش صغير ومليكه مش هينفع تقعد قدامه بشعرها ولا ببجامه وكده انتي فهماني.
بدريه.. فهماك يحبيبي اللي يريحكم اهم حاجه تكونوا مبسوطين
فهد بأس ايدها وطلع ف الجناح دخل لقى ملك جهزت الهدوم بس هي لسه ف الحمام.
مليكه خرجت من الحمام لقيت فهد قاعد ع السرير باصص عليها وبعدين قام
مليكه كانت لابسه تيشرت كت رمادي قصير وشورت لحد الركبه اسود وماسكه فوطه بتجفف شعرها
فهد قرب منها
فهد.. مليكه
مليكه وهي بترجع لورا لحد م سندت ع الحيطه لف ايده حوالين وسطها وأيده التانيه بيشيل شعرها من ع وشها ويرجعه لورا
مليكه.. وهي بعيده عن العالم بسبب لمس*اته اللي بتوها.. ف هد فهد
فهد.. بص لشفا*ايفها وباس*هم بحنيه كأنه بنته خايف يجرحها
فاق على رنة تليفونه من صديقه سليم
فهد بغيظ.. الو يزفت
مليكه ضحكت وهربت منه
سليم..شكلي قطعت عليك يقلبي عليا النعمه انا جامد وضحك هههه
فهد.. اخلص عايز اي
سليم يعم تعالا ارحم البت شويه ههه
فهد بضحك طب اخلص سلام
سليم بضحك.. سلام يقلبي هههه.
فهد.. مليكه
مليكه.. نعم
فهد.. البسي بسرعه عقبال ما اخد شاور تكوني خلصتي لبس.
مليكه.. حاضر
اخد فهد شاور وبعد شويه طلع لبس قميص ابيض وبنطلون اسود وكوتش ابيض وحط من برفانه ولبس ساعته واخد الشنط لقى مليكه مستنياه تحت
تسريع الاحداث :سلموا على بعض وبعد عشر دقايق وصلوا الفيلا
فهد.. داده سميحه ي داده
داده سميحه.. ايوه يفهد يبني
فهد.. داده دي مراتي مليكه
داده سميحه الف مبروك يا بني
وباركت لمليكه وطلعوا فوق
فهد.. الفيلا عباره عن طابقين الطابق الاول غرفة المكتب ووو
والطابق التاني خاص بيا انا بس مسموح لداده سميحه بس اللي تدخلوا وانتي عشان مراتي
مليكه.. اكتفت بهز راسها
فهد ادخلي غيري وانا هغير ف الحمام التاني وهستناكي تحت
مليكه نزلت كانت لابسه إسدال.
فهد ب استغراب.. لابسه إسدال لي؟
مليكه.. لا عادي
فهد انا قولت نقعد هنا عشان تكوني براحتك تلبسي تفردي شعرك محدش ليه دعوه بيكي اطلعي غيري وانزلي
مليكه. حاضر 
مليكه غيرت ولبست تيشرت باللون الأسود وشورت لحد الركبه وحاطه ميك اب هادي جدا كانت قمر ونزلت تحت لقيت فهد قاعد ع السفر مستنيها
فهد.. فضل باصص عليها وكان بيبلع ريق*ه بصع*وبه جدا
فهد.. احم مليكه
مليكه من غير متبص عليه. نعم
فهد.. كلي انتي مش بتاكلي ليه واه هتشربي كوباية اللبن كلها
مليكه من غير تبص.. حاضر
مليكه كانت مكسوفه من بصاته ليها (ده جوزها حتى يسد نفسها😂♥️) 
فهد.. ارفعي وشك انتي مش بتردي لي
مليكه رفعت وشها فهد فضل باصص عليها لقى شفاي*فها وار*مه وحمرا جدا
مليكه اتوترت من نظراته وبحركه لا اراديه عض*ت على شفا*يفها
فهد.. بحده وزعيق مليكه اطلعي نامي
مليكه طلعت جري هي وبتبكي
فهد.. طلع وراها لقيها بتبكي
فهد شالها من ع الكنبه ونيمها ع السرير
فهد.. بحنيه خلاص ممكن تهدي
مليكه بتبكي
فهد عشان يسكتها بأ*س شفاي*فها وطول شويه(ملناش دعوه احنا😂)
مليكه.. بكسوف فهد بطل قلة أدب
فهد.. بضحكه عاليه.. انتي مراتي ع فكره وغمزلها بضحك
مليكه.. بكسوف منه انا عايزه انام
فهد.. لسه الوقت بدري
فهد بخب*ث خلاص نامي انتي وانا هروح الشركه
مليكه بسرعه.. لا خلاص مش هنام خليك قاعد معايا.
فهد ضحك ضحكه خفيفه على طفولتها
فهد.. تعالي ننزل
مليكه.. يلا
فهد نزل عند حمام السباحه وخلع هدومه وشد مليكه معاه.
مليكه بخوف وبكاء فهد طلعني انا مش بعرف اعوم
فهد.. اهدي يقلبي انتي ماسكه فيا لي كده سيبي رقبتي
مليكه ببكاء انا خايفه طلعني
فهد طمن مليكه وشويه شويه اتعلمت العوم بعد شوية وقت 
فهد شال مليكه وطلعها وطلعوا الجناح غيروا هدومهم
فهد.. داده ي داده
داده سميحه. ايوه يفهد يبني
فهد معلش ي داده طلعي العشا هنا
داده سميحه طلعت الاكل
مليكه تعالي يلا
مليكه هتقعد جنب فهد راح شدها وقعدها على رجله
مليكه بكسوف فهد
فهد.. نعم
مليكه.. نزلني انا هقعد جنبك هروح فين يعني
فهد لا هتقعدي على رجلي
بدأوا ياكلوا وفهد كان بياكل مليكه وبعد شويه خلصو
مليكه بملل.. فهد
فهد كان ماسك كتاب وبيقرا فيه
فهد.. نعم
مليكه.. الجو هنا ممل تعالي ننزل تحت نتفرج على فيلم
فهد.. ماشي يلا
نزلت مليكه وعملت كيك وفشار وعصير
مليكه فهد يلا
فهد.. حاضر
شغلو الشاشه واخدها ف حضنه وبياكلوا ويتفرجوا قضوا وقت حلو
فهد.. مليكه يلا نطلع الساعه اتنين
مليكه كانت بتنام على نفسها 😂🚶‍♀️
مليكه لسه هتقوم شالها فهد وطلع بيها حطها ع السرير وباس*ها ف شفايفها بحنيه وعلى دماغها وهي ابتسمت
في احد العمارات ف الاسكندريه تستيقظ مي صديقه مليكه 
مي..يماما يماما 
منه ام مي.. بس يهبله بتزعقي لي 
مي..بابا قال امتي العربيه هتيجي تودينا عند تسته
حامد ابو مي مش كويس وطما*ع جدا 
حامد..ف الليل يختي هتموتي عشان تروحي هناك بس انا عارف لي 
مي..بخوف وبكاء منه دخلت الاوضه
منه..دخلت عليها وخدتها ف حضنها وبعد شويه طلعت من جوه 
منه سابت مي ومي فضلت تبكي افتكرت من تلت سنين حصل معاها اي 
فلاش بااك 
..الو وحشتيني ي مي 
مي .بحده لو سمحت ملكش دعوه بيا تاني خالص وانسي وحده اسمها مي 
..بضحك مي متهزريش معايا انتي مش بتستحملي هزاري وفضل يضحك
مي..انا بكرهك وعلفكره خطوبتي قريب تعالي خد شبكتك متلزمتيش وقفلت ف وشه وبعدها انهارت من العياط يارب انت بحبه لي بابا يعمل كده انا مش عايزه أتجوز ابن عمي يارب وفضلت تبكي
..لا مي اكيد بتهزر مستحيل تعمل كده هي عارفه انا بحبها قد اي وفضلي يبكي انا هروحلها دلوقت
..بيخبط أم مي فتحتله خد يبني حاجتك كل شي قسمه ونصيب
..ببكاء طنط لو سمحتي انا عايز اتكلم مع مي زق الباب ودخل لقيهم بيقروا الفاتحه بتاعت مي وقعد يزعق 
..مي انا بحبك متعمليش فيا كده 
ابن عم مي اللي هيخطبها..ضربوا وكلهم اتلموا عليه وضربوه وهو مش بيقاوم هو بيبص عليها وهي بتبكي
وبعد كام يوم حاول يتواصل مع مي بس هي رافضه وبعد مده بعد عنها ومتعرفش عنه اي حاجه 
باااك
مي ..خلاص انا هروح عند تيته واكيد هو مش هيكون هناك واكيد عاش حياته دلوقت وميعرفش إني من غيره بموت اااااه يوجع قلبي فضلت تبكي لحد منامت
نروح عند مراد 
مراد بيرن على فهد
فهد..بنوم الو 
مراد..فهد انت مشيت لي انت زعلت عشان هزرت مع مليكه مليكه زي اختي والله 
مراد ..بصوت مخنوق فهد ارجع البيت من غيرك ملهوش لازمه
فهد..اهدي ي مراد وبعدين ياخي مهشوفك ف الشركه ده انا مش طايقك ياخي بضحك 
مراد..فاهمك انا يباشا وضحك..شكلك مقطع السمكه وديلها 😂
فهد.. بضحك ابو رخامتك افصل 😂
فهد قفل مع أخوه وبص لقي مليكه لسه نايمه 
فهد..مليكه حبيبتي قومي 
فهد ..مليكه يلا قومي وبا*سها علي شفا*يفهأ 
مليكه اول م حست بيه با*سها خبت وشها ف المخده وضحكت
فهد بضحك عليها..يلا قومي 
مليكه..بكسوف اديني قومت 
فهد ضحك علي شكلها كان شكلها حلو شعرها نازل علي وشها 
فهد مسك شعرها وحطه ورا ودنها وقال بخبث..وحشتيني وغمز
مليكه بتوتر انا نايمه فحضنك اهو وبع
مليكه لم تكمل كلامها وقاطعها فهد ببو*سه علي شفتي*ها وهي اتجمدت ومعرفتش تعمل اي ♥️
فهد بعد عنها بصعوبه ومش قادر يتنفس وهي كذالك
فهد حب يفك كسوفها . .احم خدي شاور 
مليكه..قامت جري منه 
فهد ابتسم عليها فهد انا مستحيل اسيبها مقدرش ابعد عنها انا بحبها ياريت تكون بتحبني زي مبحبها 
فاق فهد لنفسه ودخل اخد شاور ولبس بدله من اللون الاسود وقميص ابيض وجزمه سوده ولبس ساعته وحط من برفانه وصفف شعره وكان قمر (عيب😂♥️) ونزل تحت 
مليكه.خلصت ولبست كاش بيتي من القطن لونه اسود وحطت مرطب علي شفايفها وفردت شعرها و نزلت لقيت فهد قاعد مستنيها
مليكه.. بصوت ناعم .فهد انا افتكرتك مشيت
فهد ..بص عليها وهو مغيب عن الوعي قام وقف قدامها وبيبص عليها من اول شعر لحد رجلها 
مليكه بكسوف وتوتر..لو فضلت باصص كده كتير انا هروح عند تيته
فهد..تيته مين انا مستحيل اسيبك تروحي ف اي مكان وبدا يق*بلها علي شفت*يها 
مليكه..فهد ابعد حد من الخدم يشوفنا
فهد..وهو باصص عليها شفاي*فها الح*مرا والوا*رمه وقال بصع*وبه انتي مراتي
مليكه..بضحك علي منظره وقالت فهد أرجع زي الاول في اي مالك كده
فهد..ضحك عليها 
فهد..داده فين الاكل 
داده سميحه اهو يفهد يبني اتفضل 
فهد شد مليكه علي رجله وبدا ياكلها وبعد شويه خلصوا اكل 
فهد .باس مليكه علي راسها ومشي


بعد دقايق وصل فهد الي الشركه
السكرتيره.. فهد باشا أسد الرفاعي مستني حضرتك جوه
فهد.. بخب*ث الله احلوت كده هاتيلي قهوه ساده
السكرتيره.. امرك يباشا
دخل فهد جوه وجد أسد الرفاعي ضحك بمكر
أسد الرفاعي ٤٥ سنه بيكره فهد جدا وحاول يقتله اكتر من مره وهو منافس ليه ف الشغل بس فهد عارف
فهد.. أسد الرفاعي منور وبصله بسخريه
أسد.. فهد باشا قام وقف مد ايده 
فهد ..بصله ومرضيش يمد ايده 
اسد بكره..احم وقعد
فهد.. تشرب حاجه ي أسد باشا
أسد بمكر.. لا 
فهد بمكر..خير يباشا شايفك جاي 
اسد..لو ترضي عننا يباشا ونبقي شركاء ونملك السوق كله لوحدنا 
فهد..معلش انا زي الفريك محبش شريك
اسد..طيب م نت مشارك سليم الاسيوطي 
فهد..سليم ده اخويا زي مراد 
اسد بغضب ..ماشي يواد الجارحي هنتقابل تاني
دخلت سكرتيرة فهد ..القهوه يباشا 
فهد بغضب ..مش عايز زفت اطلعي بره
فهد بزعيق وقام وقف..اسمع يواد الرفاعي انت ف شركتي وانا مش عايز اقل منك لكن انا باشاره واحد مني شركتك تكون واقعه ف الارض وبعدين قعد ببرود وقال وانت عارف الحبايب الف ويتمنوا اكلمهم بس 
اسد بخوف من فهد عشان عارف فهد يقدر يعملها..يباشا انا مقصدش محنا حبايب واتمني تشاركني
فهد..شرفت  ي اسد باشا و سلامي لرفاعي باشا وبص علي الورق
اسد مشي وهو مش طايق نفسه وبيتوعد لفهد
بعد شويه دخلوا سليم ومراد 
سليم.. سمعت ان اسد كان هنا
فهد بضحك..عايز يشاركني ميعرفش مين فهد الجارحي
مراد..عندنا عشا مع الوفد الإيطالي ف الليل
فهد..جهز كل حاجه 
مراد..تمام اطير انا بقي
سليم..بغمزه ..امبارح لما رنيت عليك كنت بتعمل اي وضحك 
فهد..وانت مالك ي بارد 
سليم..قول بس 
فهد..أمشي من قدامي ي سليم بدل م العب ف وشك ده 
سليم ..بضحك ماشي يعم يبختك وغمزلوا
فهد رن علي مليكه
مليكه..الو
فهد بحب..وحشتيني
مليكه..امم وانت كمان وحشتني 
فهد بضحك.بتتكلمي بجد
مليكه..عندك شك
فهد..لا خالص بتعملي اي 
مليكه..قاعده لوحدى امسك الفون شويه وانزل شويه 
مليكه..فهد 
فهد..عيونه 
مليكه بكسوف ..قربت تخلص ولا لسه
فهد عايز يوترها..بتسالي لي 
مليكه..لا عادي بسال 
فهد بمكر..مش هاجي دلوقتي خالص وكمل بخبث..وبعدين انا لسه سايبك من كام ساعه اي وحشتك بالسرعه دي وضحك 
مليكه..ي فهد بطل رخامه هفصل 
فهد بحب ..هقفل انا دلوقت عشان مش فاضي ومش هتاخر
مليكه..تمام سلام
فهد ..سلام ي مليكتي ♥️
مليكه بكسوف..مليكتي؟
فهد..امم سلام 
قفل فهد وضحك علي طفولتها  
مليكه قفلت مع فهد وفضلت تضحك
مليكه هدخل اخد شاور..بعد شويه مليكه طلعت من الحمام وفضلت تضحك علي منظرها (مليكه لقيت قميص فهد لونه ابيض لبسته اكيد هيتاخر ومش هيشوفني بيه) سرحت شعرها وعملته كحكه ورفعته لفوق وحطت ميك اب هادي خالص ونزلت تحت 
مليكه مسكت التلفون شويه وبعدين سابته وقالت اما اقوم كيكه بالشكولاته وفعلا دخلت المطبخ وبدات تعمل 
اما عند فهد خلص شغل واخد حاجته ونزل من الشركه بعد دقايق وصل الفيلا دخل وسمع صوت مليكه ف المطبخ دخل واتصدم منها فضل واقف بيبص عليها وعلي منظرها اللي يدوخ من كتر م هي حلوه 
مليكه كانت بتغني 😅♥️🚶‍♀️
ملكه..حبه جنه انا عشت فيها
قربه فرحه حلمت بيها ♥️
دا اللي بيه احلو عمري ♥️
ده اللي هديلوا عمري♥️
لسه بتبص وراها لقيت فهد بااصص عليها 🥰 هي اتصدمت وبصت علي نفسها وعلي منظرها والشبشب الفرو اللي لبساه ف رجلها (ي كسفتك ي حازم😂)
فهد بدا يقرب منها وهي متجمده مكانها 😅♥️ 
مليكه ..بصوت عالي مراد وراك ي فهد
فهد..بص وراه مفيش حد وهي لسه هتجري راح مسكها
فهد..بضحك بتضحكي عليا وحضنها بعد عنها وبا*س شف*ايفها بحنيه وبعد شويه 
مليكه بكسوف وتوتر..فهد ابعد حد هيدخل 
فهد بحب..محدش هيدخل طالما انا موجود
مليكه..طيب سيبني عشان اكمل الكيكه
فهد..هسيبك بشرط
مليكه..امم قول عايز اي انا فهماك وضحكت بصوت عالي 
فهد..ضحك..متفهمنيش غلط انا مش عايز غير بوسه 
مليكه قربت منه وباسته ف خده 
فهد ..اي هو ده 
مليكه فاهمه هو عايز اي بس قالت بستعباط..اي 
فهد..هو انتي بتبوسي ابن أختك 
مليكه..فهد خليني اكمل اللي بعمله
فهد..مواافق هقف معاكي بس غنيلي 
مليكه..لا مش هغني وطلعت لسانها 😂♥️
فهد..مليكه اهدي انا علي اخري
مليكه..بضحك انا عملت حاجه 
فهد طيب غني بصوت واطي وحضنها من ضهرها
مليكه بدات تغني بصوت واطي وكان حلو جدا
حبه جنه انا عشت فيها ♥️
قربه فرحه حلمت بيها ♥️
دا اللي بيه احلو عمري ♥️
دا اللي هديلوا عمري ♥️
ياما ليالي بستني وكملت لاخر الاغنيه وفهد باسها من رقبتها
مليكه..ابعد يلا
فهد شال مليكه
مليكه.. فهد نزلني
فهد.. تؤ مش هنزلك طلع بيها فوق وو

فهد بدا يب.وس مليكه وهي متوتره من قربه منها للدرجه دي وايده اتجراءت عليها وبدا يفك زراير القميص اللي لابساه مليكه وهو مش حاسس بنفسه اصلا 
مليكه بضعف..فهد ابعد.
فهد ..مش قادر 
مليكه ببكاء..ابعد مينفعش 
فهد ..بصلها وهو ساكت
فهد..ليه كل م اقرب منك تقولي ابعد مش عايزاني المسك
مليكه ببكاء ..هو انت بتحبني اصلا انت مغصوب عليا وكملت بتريقه ي فهد باشا انت ناسي ان جوازنا علي الورق؟ حبت تشوف رد فعله .فقالت
انا لسه صغيره عندي ٢٠ سنه يعني ف يوم هنطلق وهتجوز واللي هتجوزه هكون بحبه وهكون بتمني ان محدش يلمسني غيره 
مليكه كانت بتقول كده ونفسها يرد عليها وتشوف رد فعله وف نفس الوقت خايفه منه 
فهد مش مصدق اللي هي بتقوله مش مستوعب انها جابت سيرت الطلاق اصلا وأنها هتحب واحد غيره
فهد بغضب .مليكه اخرسي مسمعش صوتك ومره وحده زق.ها ع السرير وباس.ها بعنف شديد جدا بعد ثواني بعد عنها وقال
فهد بغضب عامي..مليكه اطلعي مشوفشيييي وشك واياكي تجيبي سيرت الطلااااق علي لسانك
مليكه..واقفه بتبكي وخايفه منه
فهد..بقولك اخرسسي اطلعيييي بره بسرعه مش عايز اندم علي ردة فعلي وبعدين بص عليها وعلي القميص الل زرايره مفتو.حه وقال بخب.ث ولا شكلك عاجبك اللي كنا بنعمله فهد بدا يقرب منها وهي بتعيط ولسه هيلمس.ها زقته وطلعت تجري علي الحمام
فهد بغضب..كسر كل حاجه ف الجناح ومليكه سامعه صوت التكسير بره وخايفه منه بعد شويه سمعت صوت باب الجناح بيتقفل اخدت شاور ولبست اسدال وبصت علي نفسها لقيت عنيها وارمه من كتر البكاء ومكان شفايف.ها لونهم أزرق
مليكه طلعت من الحمام اتفاجاءت لقيت الجناح كل مكسر وكل حاجه مرميه علي الارض 
فهد خرج من الفيلا وهو مش طايق نفسه اخد العربيه بتاعته وساق ب اقصي سرعه وراح عند جدته 
فهد دخل لقي جدته قاعده
فهد بتعب ..ازيك ي تيته 
بدريه ..ازيك ي حبيبي وحضنته وباسته
بدريه..فين مليكه ي فهد
فهد ..في الفيلا انا جيت بس اطمن عليكي 
بدريه..بقلق ..في اي يبني انت كويس مليكه حصلها حاجه
فهد..انا مش قادر اتكلم دلوقت هطلع ارتاح شويه وبعدين نتكلم 
بدريه..والدموع ف عنيها ..فهد يبني ابوس ايدك في اي اي اللي حصل
فهد خاف عليها راح حضنها وباس ايدها ودماغها ..مفيش حاجه اتخانقت انا ومليكه 
بدريه..اي اللي حصل
فهد هطلع ارتاح شويه وبعدين نتكلم 
فهد سابها وطلع نام علي السرير بتعب 
عند مليكه نزلت تحت
مليكه..داده لو سمحتي خلي حد يطلع ينضف الجناح فوق 
داده ..حاضر يبنتي 
مليكه..داده فهد فين
داده ..خرج هو مش طايق نفسه وعمال يزعق 
مليكه..خافت عليه طلعت فوق رنت عليه بس تلفونه سايبه ورنت علي جدتها 
مليكه..ازيك ي تيته
بدريه..ازيك ي مليكه يحبيبتي 
مليكه ببكاء ..تيته فين فهد
بدريه ..اهدي ي حبيبتي هو هنا بس طلع يرتاح فوق شويه
مليكه ببكاء ماشي ي تيته
قفلت مع جدتها وقعدت علي الارض بتعب وفضلت تبكي 
بعد ساعتين 
صحي فهد بتعب ونزل تحت 
فهد..تيته انا ماشي 
بدريه..فهد انا عايزه اتكلم معاك شويه 
فهد. حاضر
بدريه .فهد أنت مش صغير يولدي انت كبير وانا غصبتك تتجوز بنت عمتك عشان انت كبرت واللي قدك مخلفين مينفعش تتعامل معاها كده دي اصغر منك ب ١٠ سنين واهلها بعاد عنها واتجوزتك بسرعه و
فهد..تيته لو سمحتي دي حياتي وانا حر ودي مراتي أعمل اللي انا عايزه 
بدريه بغضب..لا مش حر دي بنت بنتي وزي م انت غالي عليا هي غاليه عليا وهي مسئوله مني انا اللي جبرتك تتجوزها
فهد..تيته عايزه اي دلوقت
بدريه ببرود..تطلقها 
فهد..بصلها وخرج من الفيلا راح الشركه بتاعته 
فهد وصل الشركه ووشه ميبشرش بالخير
فهد للسكرتيره..مراد وسليم فين
السكرتيره..كل واحد في مكتبه حضرتك
فهد..تبعتيهملي حالا
السكرتيره .بخوف حاضر يفندم
فهد..دخل مكتبه ورمي كل حاجه من عليه بغضب وبعدين قعد على الكرسي بتعب 
بعد شويه دخلوا سليم ومراد عليه وبصوا بصدمه علي الأرض جريوا عليه 
سليم بخوف ..فهد انت كويس 
فهد ببرود من بره عكس النار اللي جواه ..كويس اقولك عندنا عشا مع  الوفد الايطالي الساعه كام 
مراد بغضب .في اي مالك رد علينا انت كويس المكتب مالوا كده رامي كل حاجه علي الارض لي كده فهمنااا 
فهد بغضب..انت ازاي تكلمني كده اتعدل ي مراد بدل م قسما بالله اعدلك
مراد بغضب..انا ماشي
فهد..رد عليا انت كمان الموعد الزفت الساعه كام
سليم..قرب منه وحضنه جامد اووي .اهدي في اي اتكلم طلع كل اللي جواك انا عارفك اكتر من نفسك اتخانقت انت ومليكه مش كده 
فهد خضن سليم اكتر ..
فهد..انا تعبت منها ومن عنادها اول ما اقرب منها زي ميكون مش جوزها
سليم..انت غلطان هي مش متعوده عليك اصلا وبعدين انت ناسي انت قولتلها اي اصلا يوم الفرح انت كسرت فرحتها ي صاحبي 
فهد..غير الموضوع ميعاد الوفد الساعه كام 
سليم..الطياره اتاخرت ومش هييجو انهارده هيوصلوا بكره
فهد ..احسن بردو 
سليم..روح انت يفهد وانا هقعد مكانك 
فهد..لا مش هروح
سليم..انا ماشي
بعد ساعات كل اللي ف الشركه مشيوا م عدا فهد لسه بيشتغل وبيطلع كل طاقته وعصبيته في الورق اللي قدامه بعد شويه قام فهد رجع الفيلا بتاعته بعد دقايق دخل الفيلا لقي مليكه قاعده علي الكرسي 
مليكه اول م شافت فهد طلعت تجري عليه وحضنته جامد اووي وبدات تعيط 
مليكه..فهد ابوس ايدك انا اسفه متزعلش مني فهد انا كنت عايزه اشوف رد فعلك مش اكتر 
فهد ببردو ..خلصتي انا طالع انام 
مليكه ببكاء..متعملش كده
فهد اتجاهل كلامها وطلع فوق دخل اخد شاور وخرج عاري الصدر وكان لابس بنطلون بس
مليكه..فكرت كتير طلع وبعدين طلعت
فهد اتجنبها خالص 
مليكه دخلت الحمام أخدت شاور هي كمان ولبست تيشرت كت وشورت قصير وجت تقرب لم فهد راح عدل وشه بعيد عنها
مليكه ببكاء .فهد لو سمحت
فهد كان قي نار جواه بسبب دموعها بس بيمثل البرود عليها
فهد اطفي النور لو سمحتي 
مليكه فعلا طفت النور ونامت جمب فهد علي السرير 
بعد شويه
فهد.في اي مالك عماله تتحركي لي مش عارف انام 
مليكه..علي وشك البكاء..مش عارفه انام وقالت بعياط فهد خليني انام في حضنك انا دايما بنام في حضنك عشان خاطري
فهد بغضب..قولتلك 
فهد بغضب..بقولك
مليكه حضنت فهد تلقائيا هي وبتبكي بطريقه غير طبيعيه 
فهد مقدرش يقسي عليها اكتر من كده ومهما كان يعتبر لسه صغيره 
فهد حضنها وشدد على حضنها اكتر ومليكه تبكي بشده وصوت شهقاتها يعلي اكتر 
فهد طلعها من حضنه وبص لقي وشها شاحب وشفايفها زرقه فهد اترعب اول م شافها كده وقال بخوف عليها ..حبيبتي اهدي اهدي خدي نفسك ي قلبي اهدي يحبيبتي ابوس ايدك اهدي
مليكه ببكاء وصوت متقطع ..لا اا نت هت سبني
فهد ..مش هسيبك يقلبي انا كلي ملكك مقدرش اسيبك يروحي أهدي يحبيبتي وباس.ها بحنيه علي عنيها وعلي شف.ايفها عشان يطمنها بوجوده 
مليكه ببكاء..خليني انام ف حضنك ومره وحده رمت نفسها ف حضنه 
فهد..انا كلي ملكك اهدي ونامي باس.ها بحنيه ونامت
فهد زعل من نفسه لمعاملته ليها مهما كان هي لسه صغيره وغلطت وكان ممكن يفهمها ب الراحه 
في صباح يوم جديد 
مليكه صحيت لقيت نفسها في حضن فهد وفهد لسه نايم 
مليكه بدموع..اسفه والله مكنش قصدي اخليك تزعل مني كنت عايزه اشوف رد فعلك انت حبيبي وروحي وكل حاجه ليا من وانا صغيره وانا بحبك وكنت دايما بتابع اخبارك وكنت بحلم ب اليوم اللي اكون فيه مراتك بس كنت بكدب نفسي واقول ازاي هو ف مكانته دي هيبصلي ويشاء القدر ويجمعني بيك واتجوزك بس تكون مغصوب عليا واكملت ببكاء فهد انا بحبك ومستحيل اسيبك 
فهد كان صاحي وسمع كل كلامها..
فهد مره وحده فتح عنيه ..انا سمعت كل حاجه 
مليكه اتوترت اول م لقيته صاحي
فهد..اهدي انتي بتعيطي ليه 
مليكه..ببكاء انت هتسيبني
فهد..بحنيه وانا قولتلك مستحيل اسيبك انتي مراتي وباس عني.ها ومسح دموعها
مليكه..يعني انت مش زعلان مني؟
فهد..زعلت منك بسبب كلامك اللي قولتيه امبارح 
مليكه ببكاء..والله مكنش قصدي والله انا كنت عايزه اشوف رد فعلك مش اكتر 
فهد وغمزلها..وشوفتيها تعالي اوريهالك تاني وضحك 
مليكه..بضحك لا ابعد انت قليل الادب 
فهد..بصدمه انتي مش كنتي لسه بتبكي 
مليكه..خلاص هبكي تاني اهو
فهد بحنيه..طول م انا عايش مش هخليكي تبكي  وهمس بين شفاي.فها انتي مش مرات اي حد انتي مرات فهد الجارحي ♥️
مليكه..بكسوف وضحك..يادي الغرور
وفجاءه تلفون فهد رن وكان مراد 
فهد..الو 
مراد بزعل..فهد متزعلش مني انت مش اخويا انت ابويا انت اكبر مني بسنه لكن بتعتبرني ابنك مش اخوك وانا بعتبرك ابويا فهد انا ملياش غيرك 
فهد بضحك..باااس مين اللي بيتكلم ده مستحيل يكون مراد اخويا 
مراد بمرح ..وميكونش لي مراد ان شاء الله 
فهد..انا دايما متعود عليك بتهزر بتستغرب لما بتتكلم بجد
مراد..طب شكرا
فهد بحنيه ..انا مستحيل ازعل منك انت لسه قايل انك ابني مش اخويا حد بيزعل من ابنه بردو 
مراد..بمرح حبيبي يفهود
فهد..بصدمه بقا انا فهد الجارحي يتقالي يفهود 
مراد بضحك ..خلاص روح كمل اللي كنت بتعمله شكلي قطعت عليك 
فهد بغمز لمليكه .انت قطعت عليا فعلا 
مراد بضحك ..سلام يقلبي عايزين مراد صغير قريب 
فهد..بطل هبل مش كفايه انت ف حياتي وضحك وقفل مع اخوه
وبص لقي مليكه سرحانه في 
مليكه..فهدي انت حلو اووي
فهد بصدمه من مراته واخوه فهو قال فهود وهي قالت فهدي
فهد..قلبي انتي مستوعبه انتي بتقولي اي 
مليكه..وقد فاقت من شرودها في فهد..ها كنت بتقول اي 
فهد..انتي اللي كنتي بتقولي وانا من شويه قبل مراد الزفت م يرن كنت بعمل وغمزلها وضحك
مليكه بضحك..فهد بطل قلة ادب
فهد..انتي لسه شوفتي حاجه 
مليكه لسه هتتكلم .ف
فهد مخلهاش كملت الكلام واخدها ف قبل.ه علي شفا.يفها قبل.ه عميقه وهي اتجاوبت معاه اكتر فهد ابتسم لان اول مره متبعدوش عنها بل واتجاوبت معاه كمان وعمق ف القبل.ه بتاعته وبعد شويه بعد عنها حس انها عايزه تاخد نفسها وهو كذلك
فهد بص علي مليكه لقيها مغمضه عنيها وفي دنيا تانيه 
فهد بضحك.مليكه فوقي كده 
مليكه..وهي مغيبه عن  الدنيا  بسبب حبيبها وحنيته عليها .فهد انت حلو اووي وحنين وقالت تلقائيا بوستك طعم.ها حلو اووي ي فهد انا عايزه منها كتير 
فهد ضخك ضحكه رجوليه..عارف يقلبي اني حلو وكمل بخب.ث بس مكنتش اعرف أنك بتحبي قربي منك كده وبوست.ي ليكي اللي مخلياكي بتقولي كلام مش حاسه بيه وضحك بصوت عالي
مليكه..فاقت علي صوت ضحكه واتكسفت من اللي قالته بس دي حقيقه وده الاحساس اللي هي حساه حقيقي ♥️
مليكه ومره واحده قربت من فهد وباست.ه علي شفتيه واتصدم منها اول مره تعملها بس اتجاوب معاها واتعمقه اكتر

فهد دخل اخد شاور وخرج ولبس بدله من اللون الاسود وقميص ابيض وجزمه سوده ولبس ساعته وحط من برفانه ونزل تحت ومليكه بردو دخلت اخدت شاور ولبست اسدال وادت فرضها ونزلت كانت لابسه كاش بيتي من القطن لونه فيروزي وحطت مرطب علي شفايفها ونزلت لقت فهد قاعد مستنيها تحت 
فهد..يلا تعالي نفطر 
مليكه..حاضر 
فهد..داده لو سمحتي هاتي الاكل
فعلا جابت لاكل وبداو ياكلو وبعد شويه خلصوا 
فهد بحب باس راس مليكه بحنيه .عايزه حاجه 
مليكه..عايزه سلامتك
مشي فهد واتجه الي الشركه بتاعته 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند مي 
مي راحت هي وامها عند جدتها ف القاهره 
مي بترن علي مليكه 
مليكه..الو 
مي بزعل  ..حبيبتي اخبارك عامله اي وحشتيني اوي ي مليكه
مليكه حست بصوتها انا زعلانه..انا بخير يقلبي انتي عامله اي يحبيبتي مال صوتك ي مي 
مي..مليش بس انتي وحشاني اوي 
مليكه..وانتي كمان وحشاني انتي نزلتي القاهره
مي..اه نزلنا وعايزه اشوفك
مليكه..خلاص هبعتلك عربيه هتجيبك لحد الفيلا
مي بضحك..الله عندكم سواق وفيلا
مليكه بضحك..نقي علي صحبتك هبعتهولك حالا
مليكه اخدت عنوان مي وبعتت عربيه تجيبها 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند فهد دخل الشركه بهيبته طبعاا المعتاده 
فهد للسكرتيره..هاتي ورق الصققه الجديده
السكرتيره..حاضر ي فندم 
دخل فهد المكتب وبعد شويه دخل عليه سليم 
سليم بغمزه ..عملت اي إمبارح كلمت مراد وقالي كل اللي قولته
فهد..انت رخم وهو ارخم منك وبعدين لما انت هتموت وتتجوز كده متتجوز متقرفناش 
سليم حب يعصبه .. والله لو هلاقي واحد حلوه كده زي مليكه معنديش مانع
فهد..بعصبيه بسيطه..سلييم ملكش دعوه ب مليكه دي مرات فهد الجارحي واللي يبصلها بصه ادفنه حي
سليم بخوف مصتنع..يمي خوفت انا كده 
دخلت السكرتيره 
السكرتيره..فهد باشا اتفضل اوراق الصفقه الجديده 
فهد..ماشي 
سليم ..ماشي انا 
فهد..احسن 
مشي سليم وفهد بدا يقرا اوراق الصفقه بس حاسس ان في حاجه غلط
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
بعد شويه وقت وصلت مي عند مليكه
اول م فتحت الباب دخلت جري حضنت مليكه
مي ببكاء ..وحشتيني اووي ازاي تبعدي عني ومتقوليليش
مليكه..بحب انتي وحشتيني اكتر انتي مش صحبتي انتي اختي زي ملك تعالي نقعد وهحكيلك كل حاجه 
قعدو ومليكه حكت كل حاجه ل مي وبعدين نزلت دمعه 
مي بزعل علي صحبتها..حبيبتي انتي ازاي استحملتي كل ده
مليكه ببكاء.. بحبو اوي ي مي 
مي..طيب وهو
مليكه..مش عارفه المهم سيبك مني انتي اخبارك اي واخبار طنط عامله اي 
 مي بزعل..يعني انتي مش عارفه حياتي عامله ازاي علطول بابا بيتخانق معانا وعايز يبيعني باي طريقه لاي حد المهم عنده الفلوس 
مليكه ..بتفكير. تعالي اقعدي هنا علطول متروحيش هناك خالص 
مي بصدمه..انتي بتقولي اي ده ممكن يقتلني 
مليكه..ملكيش دعوه انتي انا هتكلم مع فهد وابقي اقولك اي اللي حصل 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند مراد دخل علي فهد 
مراد.. انت بتعمل اي 
فهد..انت شايف اي 
مراد..مش شايف حاجه 
فهد..اسكت 
مراد..مقولتليش هتعمل اي مع اسد الرفاعي
فهد..سيبك منه ده انا باشاره وحده مني اوقعله اسهم شركاته ف الارض وانا قاعد مكاني هنا
مراد..ده مش ساهل ده حاول يقتلك كذا مره
فهد..سيبك منه اقولك جهز كل حاجه لاستقبال الوفد الإيطالي وقال بحده مش عايز غلطه ي مراد
مراد..خلاص يعم انت بتعلي صوتك لي انا ماشي 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
جه وقت المساء 
في اوتيل فخم تم استقبال الوفد الإيطالي 
فهد..اهلا مسيو جاك
جاك..اهلا مسيو فهد 
(الحوار مترجم)
مارك..اهلا مسيو فهد 
فهد..اهلا مسيو مارك
وبعد شويه تم توقيع العقود
مارك..تمام ي مسيو فهد
فهد..فرصه سعيده مسيو مارك وسليم عليهم ومشيوا
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند مليكه ومي
مي..انا لازم امشي دلوقت إتأخرت كتير
مليكه..خليكي قاعده معايا ولا اقولك باتي معايا
مي بضحك.جوزيني اخو فهد ونبقي سلايف 
مليكه بضحك..اسره ف بعضينا هههه
سلمت مي علي مليكه ومليكه طلعت اخدت شاور ولبست بيجامه ستان لونها اسود قصيره ورفعت شعرها وعملته كحكه وحطت ميك اب هادي خالص 
بعد شويه وصل فهد ودخل الجناح لقي مليكه قاعده
فهد..مساء الخير وحضن مليكه
مليكه..وحشتني وحضنته اكتر
مليكه..مالك ي فهد انت كويس
فهد بتعب..اليوم انهارده كان طويل
مليكه.. طيب خد شاور والاكل جاهز هجيبه بس 
فهد..ماشي

مليكه جابت الاكل
مليكه.. فهد اطلع انت لسه جوه
فهد.. اديني طالع
فهد طلع من الحمام وكان لابس شورت قصير بس وماسك فوطه بيجفف شعره
مليكه.. انت ازاي طالع كده هتاخد برد امسك البس التيشرت ده
فهد.. يحبيبتي  الاوضه دافيه مش ساقعه
مليكه.. البس ملياش دعوه
فهد.. آمر ده؟
مليكه بحب.. مش آمر انا خايفه عليك
فهد.. طيب انا مش بحب البس تيشرت
مليكه.. اوف براحتك دماغك ناشفه
فهد.. تعالي اقعدي في حضني
مليكه قربت منه وفعلا فعدت ف حضنه
فهد بضحك.. احنا اتجرانا اووي اهوو
مليكه بضحك.. الله مش جوزي
مليكه طب انت هتعرف تاكل كده
فهد.. اممم هعرف
فهد كان بياكل وبياكل مليكه وكان فرحان انها بدأت تتقرب منه وكسرت حاجز الخوف والكسوف مبينهم
بعد شويه خلصوا اكل ومليكه شالته
مليكه.. فهد
فهد.. قلب فهد تعالي يحبيبتي
مليكه.. كنت عايزه اقولك على حاجه
فهد.. قولي سامعك
مليكه حكت لفهد كل حاجه بخصوص موضوع مي صحبتها
مليكه.. فهد كنت عايزه تشغلها عندك ومتروحش عند باباها تاني انت ممكن تكلم باباها والله مي جدعه جدا وطيبه خالص
فهد.. طالما انتي قولتي هيبقى يتنفذ تخليها بكره تيجي الشركه عندي وانا هشغلها سكرتيرة مراد كان عايز سكرتيره كويسه
مليكه بفرحه.. قربت منه وباسته ف خده حبيبي ي فهود
فهد بضحك.. قلب فهود وقرب منه وبا*سها ف شفا*يفها
مليكه احم.. يلا ننام
فهد.. يلا وشدها لحضنه
في الصباح
فهد صحي قبل مليكه  وبا*سها ودخل اخد شاور وخرج لبس هدومه ومشي على شركته
فهد للسكرتيره.. مراد وصل
للسكرتيره.. لسه مجاش حضرتك
فهد.. تمام
عند مليكه
صحيت من النوم ملقتش فهد دورت عليه ملقتهوش وعرفت انه مشي الشركه لما ملقتش تلفونه رنت عليه
مليكه.. الوو
فهد..حبيبي صباح الخير
مليكه.. صباح النور
فهد.. لسه صاحيه
مليكه.. اه دورت عليك مش لقيتك مصحتنيش لي
فهد.. معلش يحبيبتي بس انا كنت مستعجل ولقيتك رايحه ف نوم عميق
مليكه.. اممم ماشي هسيبك دلوقتي وهاجي انا ومي كمان شويه
فهد.. ماشي يقلبي
تسريع الأحداث.. قفلت مليكه مع فهد وكلمت مي وحكتلها الحوار اللي اللي حصل بينها وبين فهد ومي فرحت جدا
مليكه.. تعالي نفطر وبعدين نروح انا هستناكي متتاخريش
مي اشطا اديني جايه
مليكه.. سلام يقلبي
عند فهد
مراد دخل على فهد
مراد.. وحشتني يقلبي
فهد.. طب تعالي عايزك
مراد.. سألت لي علياا
فهد.. جبتلك سكرتيره ف كلية الألسن وشاطره وصاحبت مليكه
مراد..اشطا جت من عند ربنا  على كده حلوه وأنهي كلامه بضحك وغمزه
فهد.. اتلم يحيوان
سليم دخل
فهد.. اهلا سليم باشا نورت
سليم.. حبيبي ده نورك يقلبي وضحك
فهد.. لسه جاي
سليم.. اعمل اي يعني كنت نايم
فهد.. نامت عليك حيطه امشوا يلا
سليم.. انا ماشي يعم متزوقش بس وبعدين مراد ده شبهي وانا وهو زي بعض وف الليل عندنا سهره وغمز لفهد
فهد.. طب غور برا
عند مي وصلت عند مليكه وبعدين فطروا ومشوا راحو عند فهد
مليكه للسكرتيره..لو سمحتي ادخلي قولي لفهد بيه ان انا موجوده
السكرتيره.. اقوله مين يفندم
مليكه.. قوليله مليكه
دخلت السكرتيره عند فهد
السكرتيره.. في واحده واقفه بره بتقول انها عايزه حضرتك واسمها مليكه
فهد قام وقف.. دخليها فورا وتاني مره تدخل من غير استئذان
السكرتيره.. حاضر يا فندم
فهد.. تعالي يقلبي مش محتاجه استئذان دخلت مليكه وحضنت فهد
مليكه..فهد دي مي صحبتي
فهد.. ازيك يا مي
مي.. ازي حضرتك
فهد.. مليكه كلمتني عنك كتير
مي بصت لمليكه وابتسمتلها
فهد.. انتي ف كلية ايه ي مي
مي.. انا ف كلية السن
فضلوا يتكلموا شويه وبعدين رن ع السكرتيره.. قولي لمراد ييجي عايزه حالا
بعد شويه دخل مراد
مراد بضحك.. الله وانا اقول الشركه منوره ليه اتاريها حرم فهد باشا منوره
مليكه بضحك.. ده نورك ي مراد
مراد حب يغيظ فهد.. وحشتيني
فهد بحده.. وحش ياكلك ي بعيد
مراد.. خلاص يعم بهزر قوليلي مين القمر ده(قصده على مي)
فهد.. ملكش دعوه بيها كلمني انا وبعدين دي مي صاحبت مليكه والسكرتيره بتاعتك
وفجاءه دخل عليهم سليم
سليم.. ماشي انا ورايا م.....
مي.. بصت على الصوت وو
سليم بصدمه.. انتي
مي بصدمه.. سليم
(سليم اللي كانت بتحبه مي)
سليم وهو بيقرب عليها.. انتي رجعتي ليه وقرب منها ومسك ايدهاا جاامد قوليليييي رجعتي ليه وبدات الدموع تتجمع ف عنيه وقال بصوت عالي خلاها اترعبت انطققققي رجعتي ليه انا م صدقت منسيتك
كلهم مصدومين فهد ومليكه ومراد
فهد بعد استيعاب.. سيبها انت ماسكها كده ليه رد عليا
مليكه.. جريت عليها سيبها انت بتعمل اي اوعي ابعد عنها وزقت مراد
فهد بزعيق.. طب رد عليا انت ماسكها كده لي
مراد.. انتي تعرفي سليم منين
سليم.. بضحك وبكا الهانم مي مي هانم فاكرينها اللي باعتني وقرب منها ومسك دراعها فاكرينها دي اللي باعتني وباعت حبي ليها انا كنت بتمنالها الرضى ترضى واكمل بدموع بس كسرتني
مليكه بصدمه هو انت سليم الأسيوطي
سليم بصوت عالي.. ايوه انا سليم الأسيوطي اللي صاحبتك باعتني عشان خاطر واد عمها
مي ببكاء.. مليكه خليه يبعد عني
سليم.. اخرسسي انتي ليكي عين تتكلمي
مليكه بصوت عالي.. ابعد عنها وسيب ايدها ملكش دعوه بيها
فهد.. مليكه وطي صوتك
مليكه.. لا مش هوطي صوتي دي صحبتي وبدأت تبكي انت مشايفش ماسكها ازاي
فهد بغضب راح زق سليم وقعه على الأرض وقال.. من امتى واحنا بنستقوي على حريم وبنمد ايدنا عليهم
سليم بدموع.. انت اللي بتقول كده انت دايما تقول عليا اخوك مش صاحبك انت شوفتني لما كسرتني كنت عامل ازاي انا لسه هتعافي منها وبدات انسى اللي عملته فيا وارجع لحياتي راحت هي رجعت تاني
فهد.. مليكه خدي مي وتمشي حالا
سليم قام.. لا مش هتمشي غير لما تقول عملت في كده ليه
مي هي وبتبكي..سليم ابعد ومكملتش الكلمه واغمى عليها
سليم بصريخ.. مي لا
مليكه.. جريت عليها هي وبتبكي حبيبتي قومي مي لا قومي
فهد.. مراد شيلها بسرعه وحطها ف العربيه
سليم.. محدش ليه دعوه بيها انا اللي هشيلها
مليكه ببكاء.. لا انت لا ملكش دعوه بيها كل منك انت سيبها ف حالها
فهد.. مش وقته الكلام ده
شالها سليم ونزل بيها من الشركه تحت أنظار الجميع وحطها ف العربيه ركب فهد ومليكه من قدام ومي وسليم من ورا ومراد ركب العربيه بتاعته
سليم.. اسرع بسرعه انت مشايفش حالتها
سليم كان حاطط مي على رجله وباصص لملامحها
وبعد شويه وصلوا المستشفى
سليم بصوت عالي.. عايز ترولي بسرعه
الدكتور.. سليم باشا اهدي
سليم.. لو حصلها حاجه هطربق المخروبه دي على دماغكم كلكم
الدكتور.. حاضر يباشا
بعد شويه كلهم كانوا واقفين برا وسليم دموعه على وشه هو ومليكه
فهد قرب من مليكه وحضنها وبدأ صوت عياطها يعلي
فهد.. شششش اهدي يقلبي اهدي
مليكه ببكاء وصوت متقطع.. لا مي كويسه انا مش عايزه حاجه غيرها
فهد شدد على حضنها اكتر
بعد دقايق الدكتور خرج
سليم بلهفه.. مي مي عامله اي
الدكتور.. الحمدلله بس جالها انهيار عصبي من الضغط والتوتر ياريت تخلوا بالكم عليها
سليم.. هتفوق امتى
الدكتور.. شويه وهتفوق
سليم.. انا عايز ادخل عندها
مليكه.. لا انت لا
الدكتور تقدرو تدخلوا لما تفوق
سليم.. انا داخل
مليكه.. لا
فهد.. تعالي سبيه
دخل سليم عند مي وقعد جنبها ومسك ايدها وبدأ يبكي انتي ليه عملتي فيا كده انا حبيتك اكتر من نفسي انا كنت بقول عليكي بنتي الصغيره مش حبيبتي لا كنت بقول بنتي واختي وامي ومراتى وحبيبتي لييييه ردي عليا انتي كسرتيني
خرج سليم من عند مي وهو منهار حرفيا
فهد.. سليم انت رايح فين
سليم.. ملكش دعوه بيا ومتحاولش تيجي ورايا
فهد.. مراد الحقه متخلهوش يسوق هو
مليكه بدموع انا عايزه ادخل
فهد.. تعالي
دخلت مليكه عند مي وبدات مي تفوق وبتبص حواليها
مي.. اااه انا فين
مليكه.. حبيبتي انتي تعبتي بس شويه وجبناكي هنا
مي بدور على سليم بعنيها بس ملقتهوش
مي ببكاء.. سليم فين
فهد..خليكي معاها وانا هشوف الدكتور هيكتبلنا على خروج امتى
مليكه.. اهدي هو جابك ومشي
بعد شوية وقت خرجت مي من المستشفى وبعد اصرار من مليكه راحت معها الفيلا
مليكه..تعالي في اوضه هنا
مليكه سندت مي ودخلت جوه
مي.. عايزه اكلم ماما اقولها هبات عندك هتقلق عليا
مليكه.. انا هكلمها
مليكه كلمت ام مي بس محكتلهاش اللي حصل
مي.. كلمتيها
مليكه.. اه كلمتها وقلتلها اني تعبانه شويه وانتي هتباتي معايا ارتاحي وهعملك اكل
مي.. لا مش عايزه حاجه اطفي النور عايزه انام وو
مليكه طلعت جناحها
اول م دخلت رمت نفسها ف حضن فهد
فهد بقلق.. حبيبتي انتي كويسه
فهد.. مليكه ردي يحبيبتي
مليكه دموعها نازله بصمت علي اللي حصل لصديقتها
مليكه.. فهد مش عايزه اتكلم خليني ف حضنك بس
فهد.. خلاص اهدي.
بعد دقايق ابتعدت مليكه عن فهد
فهد.. ادخلي خدي شاور وتعالي وانا هدخل الحمام التاني 
بالفعل دخلت مليكه واخدت شاور وخرجت وكانت لابسه بيجامه بيتي بنطلون طويل وبنص كم لونها اسود وربطت شعرها 
فهد.. مليكه تعالي
رمت نفسها مليكه ف حضنه دون أي كلام
مليكه.. هو سليم ممكن ياذ*يها
فهد..مستحيل يا*ذيها ده صاحبي وانا عارفه
مليكه.. فهد هنزل ابات مع مي
فهد ماشي وبعدين با*س شفتيها بحنيه
مليكه.. م اكلتش انت
فهد. هنزل اخلي الداده تحضر الاكل
مراد رن علي فهد.
فهد.. اي ي مراد انت كويس
مراد.. اه كويس بس سليم ف البار وماسك واحد*ه و سكرا*م مش حاسس بنفسه
فهد بسرعه.. انا جاي حالا
مليكه بخوف. في اي مالك
فهد بسرعه.. لما هاجي هحكيلك مش هتاخر
مليكه.. سوق براحه وخلي بالك من نفسك
فهد بأس راسها ومش بسرعه
بعد شويه وقت وصل فهد مكان البا*ر اللي في سليم ومراد 
فهد اول م دخل شاف سليم وماسك واحده وسكرا*ن طينه
فهد قرب منه ومره واحده ضربه ب ايده وقعه ع الارض
مراد.. فهد انت اي اللي عملته ده
فهد بغضب ابعد عني انا مش طايق نفسي
فهد قرب من سليم اللي واقع ع الارض ومش حاسس بنفسه وقال بصوت عالي لدرجة ان الكل بص عليه فوق ي غببببي فوق هضيع نفسك
قربت البت اللي كانت مع سليم وهي بتقول فهد باشا منور مش عوايدك يبااشا تيجي عندنا
فهد بصلها بغضب وبقرف وقال.. لولا انك واحده انا كنت دفنت*ك مكانك يزباله انتي
البت بمياصه.. تؤ م انا مش هسيبك تمشي يباشا لازم تشرب حاجه ولسه هتقرب منه وتحط ايدها عليه
فهد بغضب عامي.. انا قولتلك يزباله اخرسي ومسك دراعه*ا وتناه ورا ضهرها
البت بوجع اااه يباشا هتموتتي سيب ايدي
بقى انتي يزباله عايزه تحطي ايدك على فهد الجارحي انا هبصلك انتي يحيوانه وزقها جامد على الأرض
مراد شيل الزفت ده وهاته ورايا بسرعه
مراد سند سليم وركبه العربيه وبعد دقايق وصلوا عند فهد
فهد دخل وزق سليم ع الارض خرجت جري مي ومليكه على صوت فهد وهو بيزعق
فهد بص على مليكه لقيها لابسه بجامه بنص.. اتعصب وقال مليكه اطلعي اللبسي حاجه بسرعه
مليكه اترعبت من صوته طلعت جري لبست إسدال ونزلت لقيت فهد جاب جردل ميه ورشوا على سليم
سليم مش راضي يفوق
فهد بتعب.. مراد اسنده معايا ندخله اي اوضه
فهد ومراد سندوا سليم ودخلوه الاوضه
مراد.. انا ماشي تيته لوحدها لو حصل حاجه كلمني
فهد.. ماشي
فهد طلع جناحه بدون ولا كلمه
مليكه دخلت هي ومي الاوضه
مي اول م دخلت انهارت من العياط مليكه قربت منها وحضنتها جامد
مليكه.. حبيبتي اهدي انتي لسه تعبانه اهدي ي قلبي
مي.. بتبكي وبدأ صوت بكاها يطلع..انا همشي وهبعد عنه انا مش هقدر اشوفه كده وأكملت بعياط اكتر.. مليكه انا بحبه انا ف عمري م نسيته انا لسه بحبه قوليلوا انا غصب عني انا لسه بحبه
مليكه ببكا.. اهدي اهدي هو هيبقى كويس
بعد شويه هديت مي ونامت وطلعت مليكه عند فهد واخدت كوبايه عصير معاها دخلت لقيته واقف ف البرانده قربت منه وحضنته من ضهره
مليكه.. حبيبي انت كويس
فهد عدل وشه عليها.. تعبان انا اول مره اشوف سليم كده اول مره يشرب سليم متهور ويحب الهزار لكن ف عمره م شرب واول مره اشوفه منهار كده 
مليكه.. طيب خد اشرب العصير ده
فهد.. مش عايز حاجه
مليكه.. طيب عشان خاطري
فهد.. مليكه قولتلك خلاص مش عايز
مليكه.. تعالي نقعد ع السرير
مليكه نيمت فهد على رجلها وبقيت تملس ع شعره
مليكه.. هو سليم بيحبها
فهد.. انتي بتسألي؟ مشوفتيش عمل عليها ازاي انهارده
مليكه..مليكه فضلت قاعده مع فهد شويه
مليكه.. هنزل ابات مع مي
فعد..
فهد.. خليكي لما انام وبعدين انزلي
مليكه ابتسمتله.. حاضر
بعد شويه نام فهد ونزلت مليكه نامت مع مي
في الصباح...... ووو
في الصباح ف فيلا فهد
مليكه صحيت من النوم وطلعت جناحها ولقيت فهد نايم وكان عاري الصدر وشعره نازل على عنيه مليكه قربت منه وبا*سته على شفايف*ه وابتسمت ودخلت الحمام اخدت شاور وخرجت لبست إسدال وادت فرضها وبعد شويه خلصت من الصلاه قلعت الاسدال وكانت لابسه بيجامه كت لونها نبيتي وشورت اسود قصير وسرحت شعرها وفردته وراحت جنب فهد وحضنته ونامت جمبه
عند سليم
سليم بتعب ... اه ومسك دماغه ومكنش فاكر غير حاجات بسيطه  لما فهد ضربه وشالوه وجابوه الفيلا
مراد قام وخرج برا الاوضه بص حواليه ملقيش حد قرب من الاوضه اللي نايمه فيها مي وفتح الباب لقيها نايمه وباين عليها التعب والإرهاق سليم قرب منها وكانت دموعه ف عنيه 
سليم بصوت هامس.. انتي عارفه ان لسه بحبك بحبك اكتر من الاول انتي مش حبيبتي انتي بنتي انا عارف كل تفصيله ف حياتك واكمل بدموع بس لي تعملي فيا كده
سليم خرج من عند مي مشي على بيته علطول دخل الشقه ورمه المفاتيح بغضب واي حاجه تيجي ف وشه يكسرها دخل الحمام اخد شاور وراح على الفيلااا بتاعته
عند فهد بداا يصحى وبيتحرك لقى مليكه ماسكه ف حضنه
فهد بضحك.. عارف انك متقدريش تستغني عن حضني (مليكه كانت صاحيه وعامله نفسها نايمه) وبدأ يبوسه*ا على عيون*ها و شفتيه*ا ومليكه اتجاوبت معاه
فهد ضحك.. كنت عارف انك صاحيه
مليكه... فهد انت عارف انا مكنتش عارفه انام خالص باليل
فهد حب يرخم عليها.. لي كده انا كنت نايم اول مره انام كده من زمان وانا بحب انام لوحدي 
مليكه بدموع.. بجد كنت مرتاح لما مكنتش نايمه معاك
فهد.. يروحقلبي اهدي انا بهزر معاكي لي الدموع دي وقرب منها وباس عنيه*ا مقدرش استغني عنك
مليكه.. هعديها المرادي
فهد بغمزه.. قوليلي مكنتيش عارفه تنامي ليه امبارح
مليكه مسكت ف حضنه اكتر بكسوف..فهد بطل رخامه
فهد. مش هتقومي غير لما تقولي
مليكه.. اممم لازم
فهد.. اممم
مليكه بكسوف.. عشان عشان
فهد بضحك. عشان عشان عشان اي
مليكه.. بتلقائيه عشان منمتش ف حضنك وخبت وشها ف صدره 
فهد بصلها وباس خدها وبعدين قام اخد شاور ولبس تيشرت اسود يبرز عضلاته وبنطلون اسود قطن
مليكه.. فهد
فهد.. عيونه
مليكه.. كنت هقولك تشوف سليم صحي ولا لسه بس انت واخد شاور خلاص هنزل اصحيه انا(بتستفزه)
فهد بغضب وصوت عالي.. وانتي مالك بيه يصحى ميصحاش ميخصكيش انتي فاهمه وقسما بالله يمليكه لو كلامك الزفت ده  اتكرر تاني انتي الحره ومتلوميش غير نفسك على اللي هعمله
مليكه ضحكت بصوت عالي
فهد بغضب.. اظبطي في اي مالك ع الصبح
مليكه قربت منه وحاوطت رقبته وقالت بصوت ناعم.. حبيبي انا بهزر معاك ياروحي انا ملياش دعوه غير بجوزي ملياش دعوه بحد
فهد شال ايديها ومرضيش يرد عليها وكان لسه نازل جريت وراه مليكه ووقفت قصاد الباب 
مليكه بدلع.. تؤ مش هخليك تنزل غير لما تضحك
فهد ضحك.. طب ابعدي كده وانتي متجيش شبر جمبي
مليكه بضحك .. حبيبي فرق الطول اهم حاجه ف العلاقه
فهد بخ*بث.. قولتيلي وحاوط جسمها ب ايديه
مليكه.. طب ابعد
فهد.. لا
مليكه.. خلاص يقلبي انا مراتك وتعمل اللي انت عايزه. ومره واحده عضت ايده ونطت ع السرير 
فهد بعد عنها.. ااااه طب والله مش هسيبك
مليكه بضحك.. خلاص والله بهزر معاك
فهد.. تعالي هنا حالا
مليكه... لاااا
فهد.. بقول تعالي هنا حالا
مليكه نزلت من ع السرير وقربت منه
فهد.. قد اللي عملتيه
مليكه بضحك .. قده ونص
فهد.. طب استحملي بقا ومره واحده شال مليكه ونزلها ع السرير وفضل يزغزغ فيها
مليكه.. خلاص والله مش قادره بطني
فهد بعد عنها
مليكه.. فهود لي منقربش سليم ومي من بعض ويتجوزه
فهد بغضب.. ايااااكي تجيبي سيرت الموضوع الزفت ده تاني دي واحده رخيصه باعت نفسها
مليكه بصوت عاااالي
مليكه بصوت عالي.. انت بتقول اييي انا مش هسمحلك تتكلم عنها بالطريقه دي
فهد بحده.. صوتك ميعلاش
مليكه..لا هعلي انت ازاي تتكلم عنها كده
فهد ببرود.. انتي ليه مستغربه من اللي بقوله دي واحده رخيصه باعت نفسها امبارح كنت ساكت عشان سليم ميعملش حاجه انتي ناسيه انها سابت سليم الأسيوطي اللي بيتمنالها الرضى عشان واحد ميجيش ضافر سليم وباعته عشان الفلوس
مليكه بدموع.. فهد انت متعرفش حاجه يبقى تسكت
فهد قرب منها ومسكها من ايدها بغضب.. طيب عرفيني ي هانم
مليكه ببكاء .. فهد ابعد
عند سليم..
دخل الفيلا بتاعته
سليم بصوت عالي.. داده داده
الداده عزيزه بسرعه .. ايوه ي سليم يبني
سليم بغضب .. مش عايز حد ينصف الفيلا دي خالص من انهارده
الداده بخوف من شكله ..ماشي يبني اللي تشوفه
سليم طلع فوق ودخل جناحه كان صور مي متعلقه ع الحيطه.
سليم.. انتي ليه عملتي في كده انا محبتش غيرك انتي كسرتيني وكمل بغصب بس قسما بالله هكسرك ي مي وهوجعك زيي موجعتيني أضعاف
سليم فضل يكسر ف الاوضه كلها وبعدين قعد ع الارض بتعد
بعد شويه نزل  ومشي من الفيلا راح ع الشركه علطول
عند مليكه
مليكه بوجع.. سيب ايدي بتوجعني
فهد ساب ايدها وشدها قعدها جنبه
فهد بيحاول يهدي نفسه..
ممكن تبطلي عياط
مليكه. ابعد عني
فهد بغضب .. اللي هو ازاي ده يعني
مليكه بعياط.. انت زعلتني جامد وكمان ضغط على أيدي ووجعتني
فهد مسك دراعها وبا.سه
مليكه شدت ايدها منه
فهد.. حبيبتي اهدي عشان انا صبري ليه حدود
مليكه باستفزاز... هتعمل اي يعني
فهد بخبث.. والله من ناحيه اقدر ف انا هقدر وقرب منها
مليكه قامت من جنبه بسرعه.. خلاص اصبر هقولك كل حاجه
فهد.. تعالي اقعدي واتكلمي
مليكه قعدت جنبه وحكتله سبب رفض سليم وان ابوها هو السبب ف ده....قالتله الموضوع كامل
فهد..طب وانتي مقولتيش ليه
مليكه.. اديني قولت هتعمل اي
فهد.. بصي انا هشغلها عند مراد وخليها تبقى قريبه منه وهخلي مراد يقرب منها قدام سليم بس طبعا كل ده مراد هيكون عارفه
مليكه.. مش فاهمه انا بردو
فهد..انا قولت طالما سكتي هيبقى مفهمتيش حاجه
مليكه... استنى استنى ااااه خلاص كده فهمت تعالي ننزل
لبسن الاسدال ونزلوا
فهد دخل عند مراد ملقهوش
فهد..داده داده
داده.. نعم
فهد.. مراد فين
الداده.. مشي من بدري
دخلت مليكه ل مى لقيتها صاحيه
مليكه اول مدخلت حضنتها علطول
مليكه.. مي فهد عايز يشوفك
مي.. يتفضل
مليكه خرجت بره فهد تعالي
دخل فهد
فهد..ازيك ي مي
مي..بخير الحمد لله
فهد..انا عايزك تشتغلي عند مراد
مي.. شكرا لحضرتك انا مش عايزه انا هرجع اسكندريه مع ماما انهارده
مي حضنتها بخوف.. لا انا مش هخليكي تمشي اتكلم ي فهد
فهد.. هسالك سؤال وتجاوبي بكل صراحه.. انتي لسه بتحبي سليم
مي بدموع.. لو سمحت انا مش عايزه اتكلم ف الموضوع ده ده كان ماضي وخلاص
فهد.. اعتبريني زي اخوكي وجاوبي
مي.. يعني هيفرق ف اي
فهد..هيفرق ف حياتك انتي وسليم انتي مش هترجعي لابوكي تاني وسليم هيرجع زي الاول
مي بكاء.. بس
فهد.. مبسش استني بس
فهد طلع تلفونه وكلم مراد
مراد بنوم.. الو
فهد..ازيك ي مراد
مراد.. انت رانن عليا عشان تقولي ازيك يا مراد
فهد.. اخلص وتعالي عايزك ف الفيلا
مراد.. لي حصل حاجه
فهد.. مفيش حاجه بس تعالي عايزك
مراد.. خمسه وجاي
تسريع الاحداث وصل مراد عند فهد وفهد حكاله موضوع مي
مراد بخوف.. يعم بلاش انا انت عارف سليم لما بيتعصب مش بيعرف حد
فهد.. متخافش مش هيعمل اي حاجه انا فاهمه
مراد.. خلاص مي تيجي انهارده وتبدأ من انهارده شغل
مي.. طب بس الكليه بتاعتي وماما وبابا هقولهم اي
فهد.. ملكيش دعوه انتي انا ومليكه هنروح لمامتك انهارده ونتكلم معاها والكليه بتاعتك هقدملك انتي ومليكه
مراد.. طب همشي انا دلوقت وهستناكي هناك ف الشركه
فهد..استنى خدها معاك
مراد.. ماشى
َمليكه..مي تعالي معايا
مليكه.. ادخلي خدي شاور وتعالي البسي الهدوم دي.......... وو
تسريع الأحداث مشيت مي مع مراد ووصلوا الشركه
مراد.. للسكرتيره بتاعت سليم
مراد.. امل
تعالي ورايا المكتب بتاعي عايزك
مراد دخل المكتب بتاعه مع مي
مراد.. مي عايز اقولك ان سليم قبل م يكون صاحبي ده اخويا زي فهد انا مش عارف اللي هعمله ده صح ولا لا بس انا لو لقيت اللي بعمله ده هيخسرني سليم انا هقوله على كل حاجه
مي.. انا فاهمه انت عايز تقول اي بس
امل خبطت ودخلت.. مراد بيه حضرتك كنت عايزني ف اي
مراد.. هقولك بس الكلام ده سليم ميعرفش بيه ولا اي حد انتي فاهمه
امل.. فاهمه ي فندم
مراد.. اول متعرفي ان سليم جاي عندي المكتب ترني عليا فورا وتبلغيني
امل بتبلع ريقها.. بس ليه يا فندم
مراد بحده.. ده شي ميخصكيش
امل بخوف.. بس يا فندم لو سليم باشا عرف ان انا براقبه هخسر شغلي
مراد بحده.. مين هيقوله وبعدين ده امر مش طلب متنسيش نفسك يلا ع شغلك
امل.. تمم بعد اذنك يفندم
مراد.. كملي ي مي
مي.. كنت هقول لحضرتك ان لو شغلي مع حضرتك هيزعل سليم منك انا هبعد انا مش عايزه اسبب لحد مشاكل انا لو اعرف ان هشوف سليم مكنتش جيت اصلا
مراد.. اولا بلاش حضرتك دي انتي هتقوليلي مراد عشان سليم يغير وضحك
مي بضحك.. يسترها ربنا ده هيولع فينا
سليم بيرن ع مراد...
مراد.. الو
سليم.. مراد تعالي عايزك
مراد.. مش فاضي انا ي سليم دلوقتي
سليم..لي بتعمل اي؟
مراد.. مي جت تشتغل عندي سكرتيره وكنت عايز اعلمها شوية حاجات في الشغل
سليم..مي مين مين انت بتقول اي
مراد بضحك.. في اي مالك اصحى معايا كده مي صاحبت مليكه
سليم بغضب وصوت عالي.. ايه العبط اللي انت بتقوله ده منت عارف اللي فيها ي مرااد
مراد باستفزاز..ماشي ي سليم انا مش فاضي دلوقت هكلمك بعدين وفصل
مراد.. سليم هييجي يعلقنا دلوقت
عند سليم.
سليم بغضب ...ااااخ ي مراد الزفت بتفصل التلفون في وشي ورمى التلفون ع الارض ومشي راح مكتب مراد
عند مليكه
مليكه نزلت تحت
مليكه.. فهد
فهد.. عيونه تعالي وشدها قعدها ع رجله
مليكه بزعل مصتنع.. لو سمحت ابعد عني انا مخصماك
فهد.. لو سمحت وابعد ومخصماك مره واحده
مليكه... امم زعلانه جدا علفكره
فهد.. تؤ تؤ اخص على فهد ازاي يزعل حبيبته وقرب منها وبا..س شفا. يفها بعد ثواني بعد عنها
مليكه.. انت هتروح الشركه
فهد.. اه هروح هطلع اغير هدومي
تسريع الأحداث فهد طلع غير هدومه ونزل كانت مليكه  حضرت الاكل
مليكه.. يلا تعالي
فهد قعد وبدأ ياكل
مليكه بغيظ.. لو سمحت هو حضرتك مش ناسي حاجه
فهد.. اي هي ياقلبي
مليكه قامت من ع الكرسي بتاعها وقعدت ع رجله.. يلا اكلني
فهد باستفزاز.. انا كده مش هعرف اكل وكمان رجلي هتوجعني
مليكه..ملياش دعوه يلا وبعدين حد قلك قعدني على رجلك
فهد بحب.. فهد كله ملك مليكه وبدأ ياكلها
عند سليم دخل مره واحده على مراد
سليم بحده.. مي هانم معلش مكنتش اعرف انك هنا
مي باصله وساكته
مراد بغضب.. سليم اي اللي انت عملته ده وازاي تدخل من غير متخبط
سليم بصوت عالي.. الله الله انت ناسي ان الشركه دي انا ليا فيها يعني انت متقدرش تمنعني
مراد.. انت عايز اي
سليم بصوت عالي.. كنت جاي اشوف خطيبتي هههههه قصدي الخاينه اي اللي جابها شركتي
مراد بزعيق.. وانت مالك بيها دي مبقتش خطيبتك ملكش كلمه عليها وزي م انت ليك ف الشركه دي انا ليا فيهااااااا انت فااااهم
سليم قرب منه ومسكه من قميصه... لا مش فاهم وريني هتعمل اي
مي بصريخ..سليم ابعد عنه انت اتجننت
سليم قرب منها وعنيه بطلع شرار وحمره زي الدم ومسك دراعها.. انتي السبب انا بكرهك بكرهك بكرهك ي مي
مي بدموع..بتكرهني
مراد راح لمه وزق ايده عنها.. ملكش دعوه بخطيبتي
سليم ومي احتلتهم الصدمه
سليم بصدمه.. انت بتقول اي
مراد.. بقول اللي سمعته
مراد لف ل مي ومره واحده قلم نزل على وشها ومسكها من شعرها بغضب مش بقولك انتي واحده رخيصه وزقها على الأرض
مراد بصريخ ..انت عبيط اي اللي انت عملته ده
وهوب بوكس نزل على وش مراد خلاه ينز.ف
فهد بغضب.... سلللييييم...... 
وقفنا البارت اللي فات عند فهد لما دخل لقى سليم بيضرب مراد
فهد بغضب..سلييييم وراح ضربه ف وشه وقعه على الأرض
فهد بصوت عالي.. وانت اي اللي مزعلك خطيبته مش خطيبته انت مالك بيها متسيبها بقااااااا
سليم بصدمه وقام من على الأرض .. اي الكلام ده قول انك بتهزر انت مستحيل تعمل فيا كده انا متأكد ومراد مستحيل يعمل كده واكمل بضحك انتوا بتهزروا معايا صح
مراد بصوت عالي.. مش بهزر لااا انت عايز منها اي متسيبها بقاا انت اناني ي سليم
سليم بيقرب منه انا اناني مش كده وهوب قلم نزل على مراد
فهد بغضب... انت اتجننت انت ازاي تمد ايدك عليه
سليم بضحك وصوت عالي... اه معلش نسيت ي فهد باشا ان ده اخوك وانا صاحبك بس لكن مش زي اخوك انا هبعد ومش عايز اي حاجه منك
سليم بدموع قرب من مي ومسكها من دراعها .. انتي ليه كسرتيني ليههه ردي عليا ليههه عملتلك اي ده جزاتي اني حبيتك خرستيي ليههه دلوقت ردي
مي كانت دموعها نازله علي وشها من غير ولا كلمه
مي بدموع.. سليم انا لسه بحبك
فهد بص لمراد بمعنى انهم يطلعوا بره
سليم بصدمه انتي بتقولي اي وسابها ورجع خطوه لوره
مي قربت منه..وببكاء لسه بحبك والله العظيم كل ده خطه من فهد عشان أقرب منك لكن انا ومراد مش مخطوبين ولا اي حاجه 
سليم بيبص على مراد وفهد ملقهمش
مي جريت على سليم وحضنته وصوت شهقاتها كان طالع بصوت عالي
سليم كانت دموعه نازله بصمت
مي بعدت عنه
مي بدموع.. سليم رد علياا ابوس ايدك
سليم.. انتي ليه بعدتي
مي.. والله العظيم غصب عني بابا هو اللي جبرني وحكتله الموضوع
سليم ببرود.. مش غصب عنك لا انتي عارفه اني هقدر احميكي منه لكن انتي اختارتيه هو انتي واحده رخيصه ي مي عارقه يعني اي رخيصه
مي بصاله بصدمه
مي بدموع.. رخيصه ي سليم انت شايفني واحده رخيصه
مي..طالما شايفني واحده رخيصه انا هبعد مش هخليك تشوف وشي تأني ولسه هتمشي أغمى عليه قبل متقع على الأرض كان سليم مسكها
سليم بدموع وصرخ بصوت عالي... مييييييي وشالها وخرج بيها من المكتب شافوه فهد ومراد وطلعوا جري وراه
بعد شويه وصلوا المستشفى 
سليم بزعيق ترووولي بسرعه
الدكتور.. هاتوها
سليم عماله يبص عليها من الزجاج
فهد..ههههه اصلا انت خايف عليها اووي كل اللي بيحصل ده بسببك ياباشا
سليم بص عليه ومرضيش يرد
بعد شوية وقت الدكتور طلع من عندها 
سليم بلهفه جري عليه.. هاا طمني عليها
الدكتور.. شوية تعب نتيجة توتر لكن هي كويسه وتقدرو تدخلولها
دخل عندها سليم 
سليم قرب وقعد ع الكرسي اللي جنبها
سليم ببرود.. انت كويسه اهو همشي انا بقاا بعد اذنك
مي بعدت وشها عنه ومرضيتش تبص عليه
سليم خرج من عندها شافوه فهد ومراد
فهد ومراد دخلو عند مي
فهد.. حمدالله على السلامه يا مي
مي.. الله يسلمك
مراد..انتي كويسه
مي بدموع.. انا اسفه عشان كل اللي حصل بسببي والله مكنت عارفه ان ده هيحصل انا هرجع اسكندريه ومش هخليه يشوفني تاني
فهد..هنرجع الفيلا ونتكلم هنام
مي.. لا انا هروح عند ماما
فهد.. مليكه هتزعل وبعيدين نتلكم
فهد.. مراد ورح الشركه انت
تسريع الأحداث مشيت مي مع فهد ووصلوا الفيلا
مليكه اول م شافتها جريت عليها حضنتها انتي كويسه اي اللي حصل 
مي.. اه بس عايزه ارتاح شويه
مليكه.. تعالي ودخلتها جوه
َمليكه.. اي اللي حصل
مي قالتها كل اللي حصل
مليكه.. طيب ارتاحي انتي دلوقت وانا هجبلك حاجه تاكليها
مي.. لا مش عايزه انا عايزه انام
مليكه.. طيب نامي
مليكه خرجت من عند مي لقيت فهد قاعد بره
مليكه.. فهد اي اللي حصل
فهد.. وصلت الشركه لقيت سليم وفهد بيتخانقوا
مليكه..طب وسليم فين
فهد بحده..وانت مالك بيه
مليكه.. يحبيبي هو احنا ف اي ولا اي دلوقت
فهد بزهق.. انا طالع
مليكه.. طب شيلني
فهد مرضيش يرد عليها وشالها علطول
فهد نزل مليكه ع السرير مليكه مسكت ايده 
مليكه وقفت قدامه ورفعت نفسها ليه وحضنته
فهد شدد على حضنها اكتر
بعد شويه مليكه بعدت عنه.. ادخل خد شاور وتعالي نتكلم
بعد دقايق خرج فهد من الحمام ولابس تيشرت كحلي وبنطلون رماادي
فهد قرب من مليكه ونام على رجلها
مليكه.. هتعمل اي
فهد.. مش عارف
مليكه بتفكير.. امم طب هقولك فكره
فهد.. قوولي
مليكه.. انت هتكلم ابو مي وتقوله انها مش عايزه ترجع اسكندريه تاني وماشيه مع واحد هنا وتتديه عنوان الفيلا وهو هييجي هنا علطول وساعتها لو سليم بيحبها مش هيسيبها اي رايك
فهد.. هشوف
فهد.. الو
ابو مي.. مين معايا
فهد.. مش لازم تعرف مين كل اللي اقدر اقولهولك ان بنتك ماشيه مع واحد هتلاقيها في فيلا فهد الجارحي
ابو مي بغضب.. انت بتقول ايه يجدع انت انا بنتي مستحيل تعمل كده
فهد.. المهم متتأخرش انا فاعل خير وقفل ف وشه
فهد.. قرب من مليكه بحب.. باسه.ا من شفايف. ها وهمس بين شفايف. ها وحشتيني
مليكه حاوطت رقبته بدرعاتها.. اممم انت كمان وحشتني اووي فهد انا عملالك مفاجأه حلوه اووي بس مش عارفه هتعجبك ولا لا
فهد.. اي حاجه منك حلوه انتي يقلبي
مليكه.. قربت منه وباست. ه من شفايف. ه فهد اتعمق معاها اكتر
بعد وقت بسيط
مليكه بكسوف.. تعالي ننزل
فهد بحب.. طب يلا
عند أسد الرفاعي
أسد.. ابراهيم انا عايزك تراقب الفيلا والشركه بتوع فهد الجارحي عينك متغفلش عنهم
ابراهيم.. بس ياباشا فهد الجارحي ده مش ساهل ده لو عرف فيها رقا. ب هطي. ر
أسد.. انت شايف كده
ابراهيم..ايوه ياباشا
مره واحده قلم نزل على وش ابراهيم من أسد
أسد بغضب.  من امتي وانت بقيت خواف كده خبت ليه انا مشغلش رجاله عندي خوافه غور ويجي بدالك
ابراهيم.. سامحني ياباشا اول واخر مره انت لو عايز رقب. ت فهد الجارحي انا هجبهالك
أسد.. ايوه كده اتعدل احبك وانت كده اللي قلته يتنفذ ب الحرف الواحد سامع
ابراهيم.. سامع ياباشا سامع
أسد.. غور يلا
بعد تلت ساعات 
عند سليم ف الشقه بتاعته
الجرس بيرن
سليم.. عايز اي 
فهد.. اسمها عايز اي بردو
سليم.. فهد ابعد عني انا كده كده مسافر
فهد بغضب.. انت بتقول اي اي العبط ده
سليم.. انا عايز ابعد فتره عن الكل
فهد.. طب وانا هتسيبني
سليم.. انت عندك اللي بيحبوك مراتك واخوك وستك مش محتاجني ف حاجه
فهد.. تبقى عبيط لو مفكر اني ممكن اخليك تبعد عني انت زي مراد والله العظيم مي بتحبك انت ليه مش راضي تديها فرصه
سليم.. بدموع كسرتني قبل كده انا مش مستعد بعد م اديها الأمان تبعد عني اتا مش بحبها بس انا بعشقها انا تعبت من كل حاجه
فهد.. طب اديها فرصه تاني
سليم.. لا واقفل على الموضوع ده
فهد.. طب
دي مليكه اللي بترن
مليكه بعياط.. فهد الحقني
فهد بخوف.. في اي مالك ونزل جري وسليم معاه وركبوا العربيه
فهد...مليكه سمعاني ردي عليا يقلبي
مليكه بعياط.. ابو مي جه الفيلا وجايب معاه ناس وبيحاول يته. جم على الفيلا بس الحرس منعينهم
فهد بخوف على معشوقته.. اهدي اهدي مش هيقدر يدخل ولا يعمل حاجه
بعد وقت نزل فهد وسليم وجريوا على الفيلا
واحد تبع ابو مي..لسه هيضرب فهد
مليكه بصراخ..فهد حاسب
 فهد بص وراه و عدل وشه عليه وضربه ف وشه اه يبن الكل. ب
فهد للحرس امسكوه كلهم واللي يتحرك تفر. غ المسدس ف دماغه 
ابو مي.. فين هي الفاجر. ه دي اللي جبتلي العا. ر
مليكه.. جريت على حضن فهد
فهد..خلاص يقلبي اهدي اهدي انا معاكي اهو يحبيبتي
مليكه بعياط.. فهد انا خايفه اووي
فهد.. ششش اهدي
سليم بزعيق.. انت جايب ليه الماذون ده
مي بدموع.. بابا
ابو مي.. اخرسي يبت الكل. ب ي فاجر. ه
سليم بزعيق.. لو نطقت حرف زياده انا هموت. ك
ابو مي.. يلا يعم الشيخ نكتب الكتاب
مي بدموع.. بابا انت بتقول اي
ابو مي.. واد عمك لسه عايزك يلا يعم الشيخ
سليم بغضب.. انت اتخبل. ت ف عقلك ولا اي عااد
فهد..اهدي ي سليم ابو مي هياخد مليون وينسي مي وكأنه ملهوش بنت وانت تتجوزها
ابو مي.. انا موافق
مي بصدمه.. بابا انت بتقول اي ازاي هتوافق تبيعني ب الفلوس
سليم بسخريه.. معلش يقلبي يلا يعم الشيخ انت ابدا
بعد شويه فاقت مي على جملة الشيخ بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
فهد.. مبروك يصاحبي
ابو مي.. مي عايز اقولك حاجه انا مكنتش حنين عليكي ولا على امك ياريت تسامحيني الفلوس دي انا مش عايز منها ولا قرش انا عارف يسليم يولدي انك هتحافظ عليها وحضن مي ومشي
مليكه حضنت مي
مليكه.. حبيبتي اهدي
سليم بسخريه.. يلا يقلبي عشان نروح بيتنا
فهد بزعيق.. قسما بالله ي سليم لو عملتلها حاجه انا مش هرحمك وهنسي انك صاحبي
سليم مسك ايد مي ومشي بيها
سليم اركبي يلا يقلبي العربيه ده احنا هنتبسط اووي مع بعض
ركبت مي جنب سليم ودموعها نازله من غير ولا كلمه
بعد دقايق وصلوا الفيلا
سليم.. تعالي يقلبي ادخلي واقفه ليه
مي دخلت وكانت الفيلا كلها تراب
مي.. كح كح كح اه
سليم.. مليانه تراب مش كده انا عايزها تتنضف انهارد يلا يقلبي شدي حيلك
مي.. بدموع سليم متبقاش انت وبابا والزمن عليا
سليم وبيجز على سنانه بسبب دموعها اللي نازله دي
سليم.. انا طالع وهو طالع سمع دبه وقعت على الأرض وبص عليها كانت مي
نزل عليها جري مي مي وشالها وطلع بيها ع جناحه وجاب ميه ورش عليها
مي بدأت تفوق.. سليم
لسه هيقوم مي مسكت ايده وأكملت بدموع عشان خاطري اديني فرصه سليم انا لسه بحبك
سليم بص عليها والدموع كانت ف عنيه بعد ايدها عنه وطلع بره
سليم ف باله.. انا ازاي هقدر اقسي عليها يا ربي انا لسه بحبها انا حلفت اني هندمها بس انا مش قادر اااه ياربي
عند فهد
مليكه اخدت شاور وخرجت كانت لابسه بجامه حمره كت بحملات رفيعه وشورت قصير
فهد..تعالي يقلبي وفتحلها درعاته
مليكه.. جريت عليه واترمت ف حضنه..
مليكه بدموع.. فهد انا كنت خايفه اووي
فهد بزعل على صغيرته.. انا السبب ف خوفك انا مكنتش اديته عنوان الفيلا
مليكه... فهد عشان خاطري خليك جنبي علطول
فهد عمري م اسيك  
فهد طبع قبل.ه على شفت. يها وحضنها وناموا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-