رواية بين القهر والعشق كاملة جميع الفصول بقلم دنيا محمد

رواية بين القهر والعشق كاملة جميع الفصول بقلم دنيا محمد

رواية بين القهر والعشق كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة دنيا محمد رواية بين القهر والعشق كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية بين القهر والعشق كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية بين القهر والعشق كاملة جميع الفصول

رواية بين القهر والعشق بقلم دنيا محمد

رواية بين القهر والعشق كاملة جميع الفصول

سليم.. ياعني اي يابوي انا مش معاوزش اتجوزها 
الآب بغضب.. انا مش هبقي عيل صغير عشان انت تبقي عاوز او معاوزش وكتب كتابك عليها الخميس الجاي 
سليم بغضب.. لي يابوي انا معرفهاش ولا حتي هي تعرفني 
محمدي بزعيق.. دي بت عمك ي ولدي وعمك ومرات عمك ماتوا وسابوها اقوم انا ناهش في لحمها وسايبها 
سليم بعصبية.. لا ازاي تجوزها ل سليم طبعا طب ما كنت تجوزها ل رحيم اخوي 
محمدي.. اخوك نصيبه لحد تاني ي سليم انت نصيبك في خديجه 
سليم.. هي اسمها خديجة 
محمدي.. ايوة وعندها 18 سنه 
سليم بصدمة.. كمان ي بوي ياعني هتجوزني عيلة 
محمدي.. عندينا ف الصعيد البت بتاخد الراجل اكبر منها اومال عايز بنت تكون اكبر منك مثلا 
سليم.. لا مش قصدي بس حتي تكون ف العشرينات وقريبة مني
محمدي.. سنكم قريبي ولدي انت عنديك 27 و هي 18 قريب 
سليم بسخرية.. بس انت عارف ي ابوي اني هظلمها معاي لاني مش قابل حكاية الجواز دي 
محمدي.. انت كبرت خلاص وداخل علي التلاتين
اي هتتجوز لما تعجز وسنانك تقع 
سليم ساب البيت وخرج بعصبية وفضل يلف ب العربية ف البلد شوية 
التعريف( سليم محمدي القناوي صعيدي من قنا وعنده 27 سنه ملامحه وسيمة ولكن رجولية 
وقاسي ولا يعرف الرحمه ناهي فكرة الجواز ل احداث قديمه هنعرفها بعد كده) 
ليلة (ام سليم).. ها ي محمدي اتصل ب للبنت تيجي تبات معانا ولا اي 
محمدي.. اتصلي ي ليلة بس البنت تقفل علي نفسها من جوا الباب الاوضة احنا عندينا اتنين رجالة 
ليلة.. طبعا ي محمدي ده الي هيوحصل 
محمدي بابتسامة.. عفارم عليكي ي ليلة
وفي نص الليل رجع سليم وهو مضايق انو هيتجوز غصب عنه 
كانت خديجه نزلت من اوضتها علشان تشرب 
فجأة شافت خيال في الضلمة صوتت. 
سليم جري عليها وكتم بوقها 
سليم بحدة.. اسكتي هتفضحينا ده انا 
خديجة مش قادرة تتكلم لانو كاتم بوقها ونفسها
سليم شال ايدو لما حس انها هيغمي عليها 
خديجة بدأت تاخد نفسها شوية بشوية وكلهم نزلوا من الاوض
محمدي.. في اي ي سليم 
سليم ببرود.. راجع من برا وداخل بيتي عادي في الضلمة وهي شافتني ف صرخت افتكرتني حرامي 
ليلة بضحك.. لا يابنتي ده جوزك سليم 
خديجة بخوف.. ده جوزي؟ 
سليم برفعه حاجب.. اي مش قد المقام ولا اي 
خديجة.. لا مقولتش كده بس مستغربة 
سليم سرح في عينيها العسلي شوية وتفاصيلها الجميلة 
سليم.. انتي ازاي اصلا نازلة بشعرك ولا كأنك عايسة لوحدك والبيت مفهوش رجالة اتحشمي 
محمدي.. يا ولدي هتبقي مرتك مفهاش حاجة 
سليم.. وافرد رحيم كان نزل وشافها كان هيبقي اي اطلعي علي فوق. يلا وبعد كده تنزلي ب الطرحه واللبس الواسع 
خديجه ببراءة.. بس انا مش. محجبة 
سليم.. نعم ياختي معندناش حريم تبقي بشرعها ف البلد ويلا غوري علي فوق 
خديجة دمعت وطلعت 
ليلة.. لي يابني كسرت بنفسها كده مهما كان لسه صغيرة برضو 
سليم.. اما سبيني انا عارف بعمل اي مش هتبقي مرتي يبقي انا حر فيها 
محمدي.. طب يلا يخوي عشان تنام 
وفعلا طلعوا كلهم وسليم وهو طالع سمع الاوضة الي جانبه خديجه بتعيط دخل براحه كانت هي مش حاسة بيه وقفل الباب 
سليم.. هتفضلي تعيطي كتير 
خديجة بخضة وغضب.. امت ازاي تخش اوضتي اكده اتفضل اطلع عيب كده 
سليم كان سرحان بجمالها.. عيب اي دانتي هتبقي مرتي ياعني حلالي 
خديجه.. لو سمحت ابعد بدل ما اصوت والم عليك الناس
سليم.. هههه لا صوتي كده 
خديجه لسه هتتكلم قاطعها سليم ببوسة طويلة 
خديجة زقتو بغضب.. انت قليل الادب 
سليم..******٠
يتبعع.. 
سليم بغضب.. انا قليل الادب 
خديجه.. ازاي تقرب مني كده انت اتجننت
سليم.. لا ي حبيبتي دانتي هتبقي مرتي ياعني كل حاجة فيكي تخصني انتي نفسك تخصيني ومن حقي المس"ك براحتي وعلي كيفي 
خديجه بدموع.. اطلع بره عيب كده وحد هيسمعنا 
سليم بخبث.. لا ي بطة متخافيش محدش يقدر يسمعنا لان الاوضة دي واوضتي عازلة للصوت وهنعمل الي احنا عاوزينه ي قمر وغمزلها ف اخر كلامه 
خديجه بعدم فهم.. ياعني اي 
سليم في سره.. لا دانتي شكلك بريئة اوي 
سليم.. ولا حاجة ويلا نامي عشان فرحنا كمان يوم ي حلوة 
خديجه فعلا استنتوا يطلع وطفت النور ونامت وسليم راح اوضته وصورتها مش بتطلع من دماغه 
سليم في نفسه.. دي طلعت حلوة جوي دنا مش هقدر ازعلها من بصة واحدة منها 
تاني يوم صحيت خديجه وحست بحاجة علي وشها فتحت عينها اتفجأت ب سليم وهو بيبوسها من خدها بتلذذ 
بعددت هي بسرعه وهي خايفة 
خديجه بخوف.. انت بتعمل اي ي سليم 
سليم بتأثر.. يلهوي علي كلمه سليم منك متخفيش ي قلبي مالك مش قولنا اني هبقي جوزك. وعادي 
خديجه.. بس انت بتخوفني اوي وبتفضل تقرب مني وده عيب 
سليم.. لا ياروحي مش عيب ولا حرام عشان انتي مراتي حلالي ونا حلالك 
خديجه ببراءة.. بجد؟ 
سليم بصلها وسرحان ف عيونها الحلوة.. بجد ولسه هيقرب فجأة الباب خبط 
الخادمة.. خديجه هانم الست ليلة بتقولك انزلي عشان الفطار جاهز 
سليم بغيظ.. قوللها نازلين ي سعدية 
سعدية.. ي مري انت بتعمل اي هنا ي سليم بيه 
سليم بصدمة.. ونتي مالك ي ولية انتي خديجه مرتي 
سعدية بتوتر.. طب طب انا هنزل واسفة لو ازعجتكم 
نزلت سعدية باحراج وسليم بص ل خديجه وملس علي شعرها بحنيه وقال 
_ البسي لبس واسع وطرحه وتعالي عشان ننزل نفطر 
خديجه بكسوف.. حاضر بس اطلع عشان اغير 
سليم بوقاحه.. ومالو. ي قمر كده كده هتبقي مرتي وهشوف كل حاجة 
خديجه وشها احمر من كلامه وهو طلع وهو بيضحك 
ليلة.. صباح الخير ي حبيبي 
سليم.. صباح النور ياما 
محمدي.. اقعد علشان تفطر ي عريس 
رحيم.. مش مصدق نفسي اخوي هيتجوز غريبة 
سليم بصله.. واي الي غربه عادي هتجوز زي ما اي راجل ف الصعيد اتجوز 
رحيم.. مكنش ده كلامك ي خوي 
سليم بخبث.. كل كل بكره لما تكبر هتبقي عاوز تتجوز 
رحيم.. اما اكبر فين منا كبير اهو دنا 24  سنه وهيجيلي فرصة اتجوز طبعا.. وضحك 
سليم بضحك.. مين الي امها داعية عليها 
ليلة.. امها داعيلها طبعا لانها هتتجوز اخف دم واحلي رحيم 
رحيم بعت بوسه لامه.. انتي الاساس وللباقي شنط وكياس
محمدي.. خلاص كفياكم كلام وكلوا عقبال ما خديجه تنزل 
وفعلا خديجه نزلت 
ليلة.. تعالي ي حبيبتي اقعدي جنب سليم 
خديجه ببراءة.. لا انا عاوزة اقعد جنبك 
سليم بصلها بحدة وراحت تقعد جنبه بخوف 
محمدي.. وخالك ده يابنتي هنا ف الصعيد ولا ف القاهرة 
خديجه.. لا ف الصعيد بسانا خايفة اشوفو 
سليم.. لي مالو ياعني 
خديجه.. عاوزني اتجوز ابنه بالعفية علشان ابنه يورث معايا امي وابوي 
سليم.. امم سبيلي ب قل خالك ده انا هعرفه ان الله حق بس يظهر
خديجه بحزن.. خالي لو شافني هيخدني معاه للقاهرة وهيكتب كتابي علي ابنه ونا بخاف من ابنه لانه بيبصلي بصات مش حلوة وبيفضل يقرب مني 
سليم بغضب.. ابن ال*** اشوفه بس ونا هخليه مينفعش يبقي راجل اصلا
محمدي بهدوء.. اهدي ي سليم اهو بعيد لو حاول يقرب هيبقي لينا تصرف كبير معاه 
سليم.. انا مراتي محدش يرفع عينه فيها يابا مش يقرب منها بس 
رحيم.. فعلا الواد ده لزم يتأدب 
محمدي.. ونتي يابنتي ورثك كام عشان يعملو كل ده
خديجه.. مليون ونص 
سليم.. اممم طبعا الرقم زغلل عيونهم وبقوا عايزين ينهشوا ف لحم بنتهم بس علي مين دنا ادفن*هم حايين 
وفجأة الغفير دخل 
سليم.. في اي ي مدحت 
مدحت.. فيه راجل وابنه برا عايزين يشوفو الست خديجه 
سليم بستغراب.. دخلهم مين دول 
 وفجأة اول ما خديجه شافتهم خافت واتدارت ف سليم 
يسري.. بقا بتهربي وتسيبي بيتك ي و***
سليم بزعيق.. احترم نفسك ي راجل انت 
كريم ابنه.. انت مين انت كمان طبعا تلاقيكي دايرة معاها 
وفجأة سليم مسكو من تلابيب هدومه.. فاكر ان كل الناس اوسا*خ زيك وزي ابوك 
وقال بصوت جهوري
خديجه تبقاا مراتي علي سنه الله ورسوله وبكرا كل البلد هتعرف وهتتعزم ف الفرح 
كريم.. علي جثتي خديجه دي هتبقي بتاعتي 
سليم مستحملش كلامه ونزل فيه ضر*ب 
وبعدين يسري طلع مسد*س من جيبه وصوبه علي سليم وليه هيضرب 
خديجه جريت علي سليم والرصا*صة صا*بتها هي 
سليم بخوف.. خديجههه. وو
يتبععع.. 
سليم بغضب.. مدحتتت 
مدحت.. امرك يابيه 
سليم.. تاخد الاوسا*خ دول علي المخزن واعملو معاهم الصح 
وشال سليم خديجه 
ومدحت والغفير التاني مسكو يسري وكريم 
كريم.. اوعي يا جدع انت سبني 
مدحت.. قداااامي دانت نهارك اسو*د
وفعلا اخدوهم علي المخزن 
سليم كان بيجري ف المستشفي وهو شايل خديجه 
سليم بزعيق.. ترولي بسرعه مراتي بتموت 
وفعلا جابوله ترولي وحط سليم خديجه عليها 
الدكتورة وقفتو 
لو سمحت يابيه مينفعش تدخل دي اوضة عمليات 
قالت كلامها ودخلت وسليم وقف مكانو وهو قلقان وقلبه بينبض بقوة 
ورحيم اخوه وصل علي المستشفي ومعاه امو وابوه 
رحيم.. هي فين ي سليم 
سليم بمحاولة الهدوء.. متقلقوش هي ف العمليات وان شاء الله تبقي بخير 
محمدي بغضب.. انا هعرف اخد حقها من الكل*ب الي اسمو يسري وابنو 
سليم بخبث.. اتقل ياحج انا هلعب معاهم بس علي تقيل اطمن بس علي خديجه ويمين بالله لكون قا*تلهم بايدي 
ليلة بعياط.. ياعيني يابنتي كان مستخبيلك ده كلو فين ي حبيبتي 
سليم.. اهدي بس ياما 
محمدي.. كده هناجل الفرح 
سليم بجمود.. مفيش فرح هيتاجل الفرح هيتعمل وكل حاجة هتحصل 
محمدي.. ايوا بس يابني 
سليم بمقاطعه.. مفيش بس مفيش فرح هيتاجل وهيتعمل 
ليلة.. ازاي بس يابني البنت هتحضرو ازاي وهي واخدة رصا*صة 
سليم.. متقلقوش هي كده كده مش هتخرج برا البيت 
رحيم.. الي تشوفو ياخوي بس نطمن عليها الاول
وبعد ساعتين طلعت الدكتورة 
سليم بلهفة.. ها ي دكتورة مرتي كيفها 
الدكتورة.. الحمد لله عدت مرحلة الخطر وقدرنا نشيل منها الرصا*صة يس لو حابين تاخدوها البيت انهاردة يبقي بكرا باذن الله لازم نبعتلكم من طرفنا ممرضة تتابعها
محمدي.. مفيش مانع دكتورة.. ممكن نخشلها
دكتورة بهدوء.. ايوة اتفضلوا
دخل سليم ل خديجه والكل وهي كانت نايمه وشوية وحاولت تفتح عيونها
خديجه بصداع.. ااه 
رحيم.. حمد الله ع سلامة ي مرات اخوي 
محمدي.. كيفك يابنتي دلوقت
خديجه.. الحمد لله ي عمي وجع بسيط بس وهيلم 
سليم بحب.. الف سلامه عليكي ي حبيبتي يلا جومي بقا عشان هنعمل الفرح بكره وهيبقي اكبر فرح ف البلد 
خديجه بتعب.. فرح ونا اكده 
سليم.. ومالو دانتي اكده زي القمر 
رحيم باحراج.. احم احم نحن هنا يابا 
سليم.. بس ياض انت 
رحيم.. بتذلونا عشان مش متجوزين حسبي الله 
سليم بضحك.. روح يخويا اتجوز 
سليم.. اتفضلوا اخرجو عشان اجهز خديجه واجبها معايا ع بيت
محمدي.. يلا ي رحيم وصلنا احنا وسليم هيجيب خديجه ويجي ورانا.. يلا ي ليلة 
ليلة.. حاضر يخويا 
وكلهم مشيوا 
سليم في العربية.. هوصلك البيت ي خديجه وامي هتقعد معاكي ونا هعمل كام حاجة واجيلك 
خديجه.. سليم متأذيش يسري وابنه
سليم.. نعم ده كان عايز يقتل*ك انتي بتقولي اي 
خديجه.. علشان خاطري ي سليم سبهم يمشوا 
سليم.. من عنيا طبعا بس قبل ما يمشوا لازم اعلمهم درس كبير كده ان مرات سليم خط احمر والي يقرب منها يبقا موته قرب
خديجه بتعب.. انت حنين اوي بجد مكنتش فكرة كده 
سليم.. لي ياعني 
خديجه.. الي باين منك انك قاسي اوي 
سليم.. مع الكل لكن معاكي انتي بحس براحه 
خديجه ابتسمتله 
وسليم وصل للبيت ودخل فريده وطلع راح المخزن 
سليم بجبروت.. افتح ي مدحت 
مدحت.. اتفضل يابيه 
سليم دخل وكان كريم مليان علامات ف وشو من الضر*ب ويسري قاعد ع الارض وفيه علامات ف وشو برضو 
سليم بابتسامة شرانية.. شكلكم تحفه ونتو كده 
يسري بشر.. اقسم بربي ما هسيبك يا سليم 
سليم ضحك بشدة.. قبل ما تقول كده عايزك تفتكر مين سليم القناوي 
يسري.. عارفو كويس بس ملحوقة انا كده ولا كده هخرج من هنا 
سليم... طبعا انا هسيبكم بس قبل ما اسيبكم لازم اعلمكم درس 
سليم بزعيق.. الكرباج ي مدحتت
مدحت جابلوا كرباج. ومسكه سليم وضرب بيه ف الارض 
يسري اتخض.. انت هتعمل اي 
سليم ابتسم بخبث.. انا ولا حاجه هعلمكم درس صغير بس 
سليم ابتدا يضر*ب عليهم ب الكرباج وهما بيصرخوا وخلاص اغمي عليهم من كتر الضر*ب 
سليم ابتسم بتلذذ عليهم
مدحت.. الست ليلة عاوزة حضرتك جوا ي بيه 
سليم راح بسرعه 
ليلة.. انت عملت اي ي سليم فيهم 
سليم.. متقلقيش يما انا مقتلتهمش وخليت الغفر يرموهم قدام مستشفي 
ليلة.. طب متحكيش حاجة ل خديجه متخوفهاش منك 
سليم.. لا طبعا كلوا الا خديجه 
ليلة بخبث.. بقيت بتحبها ي ولا 
سليم بتوهان.. اوي يما
ليلة بضحك.. عشان تعرف اختيارات ابوك عاملة ازاي 
سليم بضحك.. دنا هروح ابوسو خلاص 
وجه بكرا وكان ميعاد الفرح 
خديجه كانت لابسة فستان فرح جميل منفوش وطرحه ولمسات ميكب 
وسليم والرّجالة كلهم برا وبيرقصوا 
بنت من الي قاعدين 
اميرة كانت بتبص بغل ل خديجه وان شكلها حلو 
اميرة تبقي واحدة من البلد وبتحب سليم ولاكن هو طبعا مش معبرها من زمان 
اميرة ل ليلة.. جرا اي ي ماما هي فين العروسة دي 
ليلة بستغراب.. ماهي اهي يابنتي 
اميرة.. بقا هي دي اصلها مش ذوق سليم خالص استرخص اوي
ليلة اتقدمت ناحيتها بغضب وضر*بتها ب القلم وقالت: اتحشمي يابت دانتي الي رخي*صة دي احسن واجمل منك مليون مرة 
وسليم سمع صوت زعيق من عند الستات رح لهم 
سليم مسك اميرة من ايديها بقوة.. انتي ازاي تطاولي علي امي وتمسكيها كده انتي اتجننتي 
اميرة بمسكنه.. الست ليلة هي الي مدت ايديها عليا 
ليلة بزعيق.. عشان انتي قليلة الرباية بتجول علي مرتك رخي*صة ي سليم عشان الهانم غيرانه منها 
سليم اتعصب ومسك اميرة من دراعها بعنف وو
يتبعع.. 
سليم مسكها من. دراعها بعنف وخدها وراح ل بوابة الفيلا وراماها 
اميرة بصدمة.. انت مش هتخليني احضر الفرح؟ 
سليم.. ااه عشان الاوسا*خ الي زيك عمرهم  ما يبقوا ف مكان نضيف 
اميرة بتوعد.. تمام ي سليم ابقا قابل بقا انا بقا هعرف اتصرف 
سليم بسخرية.. اعملي كل الي تقدري عليه برضو هتاخدي علي دماغك ونا لو عايز انهيكي انهاردة هنهيكي من الحياة كلها ف ابعدي عن طريقي احسنلك 
بصتلو اميرة بغيظ ومشيت 
ليلة.. ارجع يابني للناس عشان المأذون 
سليم.. تمام ي ماما المهم خدي العقد وخلي خديجه تمضي عشان كتبوالكتاب يكمل 
ليلة.. حاضر يا ولدي بس يلا علشان الناس متشكش ان فيه حاجة
سليم.. حاصر ياما كده كده ابوي ركز اوي وشكله عرف 
ليلة.. معلش يابني 
وفعلا ليلة اخدت العقود وادتلها ل خديجه 
خديجه كانت بتمضي بهدوء 
ليلة بحب.. عارفة يابنتي سليم ابني اتغير لما شافك دانتي سرحتيه ده طول عمره قاسي م حنين علي حد غيرنا وده ميمنعش انو حنين عليكي لكن ده يتق*ل اي حد علشانك 
خديجه.. انا مكنتش عايزة كل ده يحصل مبحب المشاكل لحد 
ليلة.. سيبك يابنتي دي بنت قليلة الرباية قلت ادبها ل وكمان كانت عايزة تمسك ايدي قليلة الحياء 
خديجه بحب.. معلش ي امي معاش ولا كان الي يمد يده عليكي دانتي ست الكل 
وباست ايديها 
ليلة طبطبت علي راسها.. انا راضية عنك يابنتي انتي طيبة وبت حلال 
ليلة للنستات.. يلا ي نسو*ان قومو ارقصوا ده مبقاش فرح عاد اي الصمت ده 
والستات كلهم بقوا بيرقصوا ويزغروطوا وقوموا خديجه ترقص معاهم وليلة ادت العقود للشيخ وتم كتب الكتاب والفرح 
خديجه.. ماما 
ليلة.. اي يابنتي 
خديجه.. انا خايفة جوي 
ليلة بعدم فهم.. من ايه 
وبعدها قالت بخبث 
عشان انهاردة ليلة دخ*لتك ياعني 
خديجه بكسوف.. ايوا ونا بصراحه مش عارفة اعمل اي واتصرف ازاي 
ليلة.. طب هخدك علي اوضتي واقولك تعملي اي 
ليلة.. بقولكم ي ستات ارقصوا وانبسطوا ونا هكلم خديجه ف حاجة ونيجي تاني 
الستات.. خدوا راحتكم ي هانم 
وبعد منتصف الليل كان الفرح خلص والكل تعب من كتر الرقص 
محمدي.. ااه ي دماغي دنا صدعت جوي من الاغاني 
سليم باس ايديه.. الف سلامه عليك يابا طب اطلع ارتاح بقا 
رحيم بوقاحه.. ااه عايز انت توزعنا عشان الليلة تحلو ليك ي بطل 
سليم بقرف.. طب عقبالك يخويا ونشوف هتعمل اي يوم فرحك وبعدين يلا اطلع ع اوضتك 
رحيم بضحك.. لا والله اشرب اللبن واغسل سناني ولا اي 
سليم.. امشي يا كل*ب 
محمدي.. ربنا يبسطك يابني وبراحه علي البنية هي طيبة وبنت حلال متقساش عليها 
سليم.. وربي ي ابوي من ساعت ما عيني شافتها واتغيرت بقيت حاببها 
محمدي.. ربنا يكتبلكم السعادة ي ولدي 
وفعلا دخل سليم الاوضة وعرف ان خديجه ف الحمام غير هدومه وقعد علي سرير 
خديجه فتحت باب الحمام وطلعت 
سليم بلم اول ما شافها بهيئتها دي 
كانت لابسة قميص نو*م لونه اسود وقصير وكان شكلها شبه الملايكه كانت ناصعة البياض 
سليم قرب منها بانبهار وصفر 
اي الحلاوة دي كلها ملبن يابت 
خديجه بكسوف.. شكرا 
سليم باشتياق.. شكرا اي بس لا فكي كده 
خديجه كانت خجلانه جدا ومنزلة راسها لتحت وبعدين سليم. مسك راسها ورفعها لفوق 
وقرب من شفايفها وباسها بحب ورقة 
خديجه تاهت واستسلمت ليه وسليم شالها وحطها ع سرير وبعدين.. 
(واصبحت خديجه زوجته قانونا وشرعا!) 
في مكان اخر 
يسري.. وربك ي كريم منا سايبهم يتهنوا وهجوزهالك غصب عن اي حد مش ف الاخر ابن القناوي هو الي يلهف الفلوس 
كريم بتعب.. وهنعمل اي يابوي خلاص البت ضاعت منينا واتجوزته 
يسري.. احنا هتتفق مع الخدامه الي عنده علي ****** 
كريم.. الله عليك يابا دانت مخك الماظ كده بقا هتجوز خديجه وفلوسها هتبقي بتاعتنا 
يسري.. هننفذ قريب وهخليه يطلقها ويرميها وف الاخر مش هيبقي قدامها غيرنا 
كريم.. ايوا يابوي عنديك حق 
يبقي احنا كده نلعب علي الحديد وهو سخن 
يسري.. الي يجي علينا ميسكبش حتي لو كان ابن القناوي 
تاني يوم الصبح
صحي سليم وبص علي خديجه الي نايمه في حضنه 
سليم باسها علي راسها وهو حاسس انو مبسوط خصوصا انها بريئة وبتتعامل بلطافة
خديجه اتحركت ف حضنو وصحيت من النوم 
سليم بحب.. صباح الخير يا قلبي 
خديجه بكسوف.. صباح النور 
سليم بخبث.. المفروض اقولك صباحيه مباركه بقا 
خديجه اتكسفت وخبت وشها في صدره 
سليم ضحك.. اي بقول حاجة غلط 
خديجه.. بس بقا خلاص 
سليم ابتسم عليها.. طب خلاص يلا عشان ننزل نفطر معاهم 
خديجه.. طب قوم انت الاول 
سليم بضحك.. ليه ي قلبي ماتقومي انتي الاول 
خديجه بخجل شديد.. ونبي بقا 
سليم.. خلاص حاضر وقام سليم دخل الحمام ياخد دش وخديجه دخلت بعده ولبست عباية استقبال واسعه وطرحة بيضا جميلة 
ونزلوا فطروا 
ليلة بحب.. صباحية مباركه ي حبايبي 
سليم بحب.. الله يبارك فيكي ي امي 
وقعدوا يفطروا مع بعض كلهم 
مدحت دخل 
سليم.. خير ي مدحت 
مدحت.. فيه واحدة اسمها اميرة طالبه تقابل سعادتك 
سليم بغضب..؟؟؟ 
يتبعع.. 
سليم.. دخلها اما نشوف اي الي ورها 
مدحت دخلها
اميرة بمسكنه.. انا اسفة ي سليم مقصدش اقول كده علي خديجه بس قعدوني معاكم يومين معييش فلوس الايجار بتاع شقتي 
سليم بشك.. امم وفلوس الايجار افتكرتيها دلوقتي ياعني؟ 
اميرة بتوتر.. انت مش. مصدقني لي ي سليم والله العظيم هو ده الي حصل 
سليم.. تمام اقعدي افطري بس لو فكرتي تقلي ادبك تاني علي خديجه او علي امي قسما بالله ساعتها هيبقي ليا تصرف تاني 
اميرة بخبث.. لا والله صدقني مش هعمل اي حاجة ابدا والله 
سليم.. تمام يبقي كده تمام 
اميرة قعدت فطرت معاهم وبعدها طلعت اوضتها 
اميرة.. ايوا انا خلاص بقيت ف بيتهم وصدقني هوقعها واخليها شحاته بتشحت ف الشارع 
يسري 
عفارم عليكي ي اميرة وليكي عندي الحلاوة صدقيني 
اميرة.. منا عارفة ماهو لو مكنش فيه فلوس مكنتش هشارك ف حاجة 
يسري بضحك.. عارفك طول عمرك واطية ي اميرة 
اميرة.. تسلم المهم هقفل دلوقتي عشان محدش ياخظ بالو من حاجة 
سليم كان قاعد مع خديجه ف اوضتهم 
خديجه بضيق.. انت لي وافقت تقعدها هنا؟ 
سليم.. هوديها فين ياعني بتقولك الايجار هي معهاش تمنو
خديجه.. مانت ممكن تديها فلوس الايجار بس متقعدش معانا 
سليم بضيق.. فيه اي ي خديجه انتي عاوزة تنكدي 
خديجه.. لا ي سليم مش عايزة انكد بس قعدتها مش مريحاني وهيجي من وراها كل الشر 
سليم قام وحضنها من ضهرها ودافن وشه ف رقبتها بتلذذ وقال 
مش عايزك تخافي طول منا جانبك ي قلبي وقولت الي هيقرب منكم اخرو عندي القت*ل 
خديجه خافت 
سليم.. اهدي يابت دانتي مراتي هقتل*ك انتي مثلا وضحك 
خديجه بحب.. انا بحبك اوي ي سليم لانك حنين
سليم ابتسم وباسها من شفايفها بحب 
خديجه.. احم بعدين ي سليم 
سليم ميل وشالها.. بعدين اي انتي وحشاني 
خديجه ابتسمت بحب وهو كان بيتعامل معاها بكل حب ورومانسية 
وبليل كانت اميرة قاعدة معاهم تحت 
اميرة كتبت مسدج 
جهزت الصور؟ 
الشخص 
كلوا تمام 
اميرة
حلو اوي انشرها بقا علي كل المواقع 
شخص بخبث.. بس كده دانتي تؤمري 
وفعلا الشخص ده نفذ الامر 
وسليم كان نايم فوق وخديجه ف حضنو وصحي علي رنه فونو وكان ايمن صاحبو 
سليم بنوم.. في اي يابني
ايمن.. فيه صور لخديجه مراتك منشورة علي المواقع 
سليم ركز.. صور اي دي ياض 
ايمن.. صور وهي في اوضا*ع مش كويسة 
سليم قفل التلفون بسرعه وقالبصوت جهوري.. خديجهه 
خديجه بفزع.. اي في اي 
سليم:؟؟؟ 
يتبعع.. 
سليم بزعيق.. تقدري تقوليلي اي ده 
خديجه بصت ف تلفونو واتسعت عيونها بشدة 
خديجه بصدمة ودموع.. اقسم بالله ي سليم معرف اي ده دي مش صور حقيقية والله 
سليم بجنون.. ازاي ياعنيي 
خديجه بعياط.. والله الغظيم متفبركه وباين 
سليم ركز ف الصور وحس انها فعلا متفبركه 
سليم قام ودخل ياخد دش ولبس واتصل ب ايمن
سليم.. تجبلي صاحب الصور دي انت فاهم 
ايمن.. حاضر ي سليم بس اهدي هي الصور مفبركه وباينه اوي والي عمل كده هيتحاسب 
سليم بغضب.. الي عمل كده وحاول يشككني ف مراتي ليلته سودا 
خديجه باسف.. سليم والله العظيم انا مفاهمة مين الي غمل كده انا كده اتفضحت ي سليم 
سليم بزعيق.. معاش ولا كان الي يفضح مرات سليم القناوي والي عمل كده هيشوف ايام سودا علي دماغه 
خديجه كانت بتعيط 
سليم.. اهدي ووحيات ربنا لاجبلك حقك  وهتبقي فضحتو بجلاجل 
سليم قال كلامه ومشي وبعدين ميرا دخلت اوضة خديجه 
ميرا بتمثيل.. اي ي خديجه مالك 
خديجه بعياط.. ونتي مالك انتي اطلعي برا 
اميرة بشماته.. معرفش مين الكل*ب الي عمل كده ونزلك صورك علي المواقع بلاش بقا تنزلي الايام دي عشان البلد كلها هتبصلك 
خديجه بصدمة.. انتي قصدك اي 
اميرة بتمثيل... مقصديش بس انا شوفت بلاوي علي النت 
خديجه.. اطلعي برا احسنلك 
اميرة طلعت وقبل ما تطلع 
ابتسمت لها بسخرية 
عند سليم 
ايمن.. كده كل الصور اتمسحت من علي النت بس ناقص نعرف مين الي ورا الموضوع ده 
سليم بعصبية.. ومستني اي ماتشوف 
ايمن.. منا معرفش ي سليم بس ليا صاحبي بيعرف 
سليم.. تتصل بيه حالا 
وفعلا كان الخبير ده قاعد وبيحاول يعرف مين 
سليم.. ها بقالك ساعه قاعد 
الراجل بزهق.. هو في اي حضرتك واقف علي دماغي كده 
سليم بغضب.. انا اقف زي منا عايز يالا 
فادي بزهق.. بس مينفعش كده ياعني 
سليم طلع من جيبه مسد*س وصوبو علي دماغو.. هتنجز ولا. افرغو في دماغك؟ 
فادي بخضة.. اهي خلاص ابتديت اعرف 
سليم بغضب.. انطق وقول مين 
فادي.. واحد اسمه اسلام المهدي وعنوان بيته اهو ظاهر اهو 
سليم اخد كل حاجة وخد ايمن وركب عربيتو وطلع علي العنوان 
سليم للبواب.. فيه حد هنا اسمو اسلام المهدي 
البواب.. ايوا ي بيه فيه حاجة 
سليم.. في انهي شقة 
البواب.. في الدور التاني الشقة الي علي الشمال 
سليم مردش وطلع بسرعه وكسر الباب ودخل هو وايمن 
اسلام وهو كان معاه احدي الفتيات 
اسلام.. انت مين ي جدع انت وازاي تدخل كده 
سليم مسكو ونزل فيه ضر*ب 
سليم بغضب.. انطق ياض مين الي قالك تركب صور لمراتي وتنشرها 
اسلام بعند.. معرفش 
سليم خرج مسد*سو وحطو علي دماغو 
البنت بخوف.. ونبي يا ابيه ممكن تخليني اخرج انا 
سليم.. غوري اطلعي برا كتك القرف
البنت اخدت شنطتها وعدلت هدومها ونزلت 
سليم.. لو منطقتش صدقني بعد ما اقتل*ك هولع فيك 
اسلام بخوف.. خلاص خلاص يابيه هقول 
سليم بغضب.. انطقق 
اسلام.. فيه واحدة اسمها اميرة ويسري بيه اتفقوا معايا اني اركب صور ل خديجه هانم مرات حضرتك وعملت كدا لانهم عرضوا عليا مبلغ كبير 
سليم بغضب.. اميرة 
واكمل بغضب.. تعرف فين مكان يسري وابنو 
اسلام.. والله يابيه معرف ابوس ايديك سبني 
سليم بضحك.. اسيبك دنا مو*تك هيبقا علي ايدي ي كل*ب مراتي اشرف منك ومن الاوسا*خ الي معاك 
اسلام.. حقك عليا ي بيه ونبي سبني 
سليم بزعيق.. خدوا ي ايمن وروح نزلوا في العربية 
ايمن.. تؤمر 
وفعلا ايمن عمل كده وسليم اخد الاب توب بتاع اسلام وكل حاجة تخص الفوتوشوب والتركيب 
ونزل ركب عربيتو 
وسليم طلع علي الفيلا وراح للمخزن رما فيه اسلام 
سليم للغفير.. انت والي معاك عايزكم تهتمو ب الواد الي جوا ده تخلوه ميشوفش النور ولا كوباية ماية حتي وظبطوه 
مدحت.. امرك يابيه 
وطلع سليم فوق وفتح باب اوضة اميرة بقوة
اميرة بدلع.. سليم اي الي جابك كده زهقت من خديجه ولا اي 
سليم قرب منها وشدها من شعرها بشدة 
عايزك بقا زي الحلوة كده تنطقي وتقوليلي مكان يسري وابنو فين 
اميرة بوجع.. معرفش ي سليم اوعي كده 
سليم بغضب.. بقولك انقي بدل ما امو*تك 
اميرة.. معرفش معرفش 
سليم ضربها ب القلم علي وشها لدرجه ان وشها احمر من شدة الضربة 
اميرة بوجع.. ااه خالص هقولك المكان ف ****
سليم بغضب.. وعزة وجلالة الله الي عملتيه ده لتتحاسبي عليه 
وهرميكي تحت ف المخزن ولا نقطة ماية هتخشلك 
وفعلا شد اميرة ونزل بيها 
محمدي.. اي ده ي سليم انت ماسكها كده لي 
سليم بعصبية.. هفهمك بعدين يابا 
محمدي.. اقف ي ولدي وفهمني دلوقت 
سليم.. قولت مش دلوقت يابوي 
وسليم شدها لبرا ونده مدحت 
خدها وديها المخزن ونفس الي هيحصل مع الوس*خ التاني يحصل معاها 
اميرة بخوف.. ونبي ي سليم لا سبني عشان خاطري 
سليم طلع لخديجه 
خديجه بعياط.. سليم 
سليم.. ي قلب سليم مش عايزك تعيطي كل حاجة اتحلت ومبقاش فيه صور ليكي خالص ونا عرفت مين الي عمل كده 
خديجه بعياط.. اميرة جت هنا وسمعتني كلام وحش عن الموضوع ده 
سليم بغضب.. يابنت ال**** 
وحياتك ي خديجه لهجبلك حقك وقدام عينيكي انا عرفت مين الي عمل كده 
خديجة بلهفة.. مين ياسليم 
سليم.. يسري وابنو واميرة 
خديجه شهقت بصدمة.. خ خالي يعمل كده 
سليم.. هو كان السبب في رميتك ف المستشفي يبقا هو السبب ف انو يعمل كده بس اقسم بالله مهيطلع عليه صبح 
واتصل سليم بحارسين شخصين ليه 
سليم.. هديك عنوان تروح تجبلي الاثنين الي فيه
خلص مكالمته وبص ل خديجه 
خديجه.. انا مش عارفة بيعمل كل ده عشان الورث بتاعي ياخدو مش عايزاه بس يسبني ف حالي انا خلاص تعبت وعيطت 
سليم.. اهدي ي خديجه متعيطيش بقولك وصدقيني هيتعذبو قدام عينيكي وتشوفي حقك وهو بيتجاب 
خديجه هديت وهي ف حضن سليم 
سليم بمغازلة.. بذمتك فيه حد يبقي حلو اوي كده وهو بيعيط 
خديجه بكسوف.. بس بقا ي سليم مش وقته خلينا نشوف الي احنا فيه ده 
سليم قرب منها اكتر وقال.. ماحنا اهو بنشوف الي احنا فيه وقرب باسها برقة من شافيفها خلاها تتوه معاه وعمق سليم اكتر وبعدين قاطعو رن التلفون مكنش مركز معاه 
ريم بضعف.. سليم 
سليم.. امم 
ريم.. سليم تلفونك بيرن شوف مين 
سليم بعد بصعوبة ورد 
الحارس.. كلوا تمام ي باشا 
سليم.. عفارم عليك هاتهم علي المخزن وارميهم فيه 
بص سليم ل خديجه.. انهاردة ليلتهم يلا قومي معايا 
خديجه بخوف.. لا ونبي ي سليم بلاش انا مش عايزة اشوفهم 
سليم.. مرات سليم القناوي لازم تكون قوية يلا تعالي 
قامت خديجه ولبست وحطت الطرحة عليها وسليم خدها ونزل 
سليم.. افتح الباب ي مدحت 
مدحت فتح الباب
دخل سليم وخديجه شافتهم كده خافت 
سليم.. مش عيب عليك ي يسري تعمل كده. ف بنت اختك 
يسري بغضب.. بنت اختي الي عار*تنا وراحت تتجوز واحد بره العيلة 
سليم ضحك بسخرية.. بره العيلة واكمل بغضب.. خديجه بنت عمي ياعني انا كمان من عيلتها وبعدين ما اختك الله يرحمها الي اخدت من عيلة القناوي
يسري.. وعشان كده كرهتها وكرهت خلفتها العا*ر 
سليم بغضب.. انت الي عار انت وابنك ي شوية **** 
كريم.. صدقني هحزنك وهخدها منك وقدام عينيك 
سليم بابتسامه خبيثة.. لما تكون عايش بقا ي حلو 
اسلام.. ونبي يا بيه طلعني ونا اسف ليك 
سليم.. امم اطلعك ونت الي اصلا الي عانل الصور بايديك 
وبعدين بص ل اميرة 
اميرة.. انا عملت كده علشان بحبك علشان تكون. ليا 
خديجه.. المفرو خلاص اتجوز تشوفي حياتك مش تخربي علي نفسك لانك كده مش بتخربي علينا 
اميرة بحقد.. لا كان هيطلقك ويتجوزني انا لولا الحيوان ده وشاورت علي اسلام انو عامل صور باينه انها مفبركة 
سليم بغضب.. رفضتك قبل كده بدل المرة مليون لاكن معندكيش كرامة 
طلع مسد*س سليم من جيبو وقال:  كده بقا كل واحد فيكم هيشوف التاني وهو بيموت 
كريم بابتسفزاز.. ولا هتعرف تعمل حاجة لانك هتتسجن لو حاولت تعمل لنا حاجة 
سليم ضحك بخبث.. لي ونا مش ماسك عليكم حاجة مثلا وشغلكم الو*سخ الي بتعملوه 
وقال سليم قبل ما يضر*ب.. انت الي جبتو ف نفسك وضر*ب كريم في دراعه برصا*صة 
خديجه بخوف مسكت ف سليم 
سليم حطها وراه 
اميرة.. ونبي متقلقت*نيش احبسني بس متقلقتنيش 
سليم بغضب..؟؟؟؟ 
يتبعع.. 
سليم بغضب.. انا حذرتك بدل المرة اتنين ونتي برضو مسمعتيش الكلام يبقي اخرك معايا القت*ل 
وضر*ب رصا*صة في اميرة اصا*بت صدرها واغشي عليها
يسري بصلو بغضب.. اي ما تقت*لني 
سليم ضحك بسخرية.. لا انت بقا هتترمي ف السجن وابنك معاك 
اسلام بدموع.. ونبي يابيه مش عايز اموت دلوقت 
سليم.. انا هرميك ف السجن لمدة سنه علشان تتعلم تشتغل ف الحرام كويس 
اسلام.. ماشي انا موافق اتحبس بس ونبي متقتل*نيش 
سليم سابهم. واخد. خديجه وخرج برا المخزن وقفل عليهم 
سليم.. اسمع ي مدخت تاخد الزفته الي جوا مرمية دي. وترميها قدام اي مستشفي 
والباقي ترميهم ف السجن ونا مكلم الظابط وهو عارف شغله 
مدحت.. امرك يا بيه حاضر 
سليم.. اصرف لك مكفأة انت والرجالة علي تعبكم 
مدحت بفرحه.. ربنا يخليك لينا يا بيه
خديجه.. مكنش لازم تضر*ب ب المسد*س
سليم.. لا والله دوول يستاهلوا الحرق وكان لازم اعمل كده
خديجه.. سليم بطل عصبيتك دي حل المواضيع بهداوة
سليم.. معلش ي خديجه سبيني وناوعارف بعمل اي ودول مبيجوش غير بكدة علشان يخدو درس عني وعنك 
خديجه حضنتو.. انت احن انسان ي سليم 
سليم.. حبيبتي يلا نطلع بقا 
 عند ايمن 
ايمن.. وبعدين ي فرح ياعني اي السبب الي مخليكي عايزاكي تسبيني 
فرح.. مبقتش بحبك ي ايمن وهتجوز حد تاني 
ايمن.. طيب تمام براحتك 
انتي الخسرانه مش. انا 
فرح قامت ومشيت وسابت المكان 
كان ايمن بيتمشي ف احدي الشوارع بليل وفجأة كان فيه شةية شباب بيجروا ورا بنت 
البنت جريت علي ايمن 
ايمن.. في اي مالك ي انسه
البنت برعب.. ونبي احميني منهم عايزين يخطفوني ابوس ايدك 
ايمن حركها ورا ضهروا والشباب كانت بتحاول تاخدها 
ايمن.. انشوا احسنلكم بدل ما اعمل معاكم الغلط 
الولد طلع مطوة وقال 
هات اخرك ي بطل 
ايمن مسكهم وضر*بهم لحد ما وقعوا علي الارض
ايمن.. انتي كويسة 
البنت.. ايوا ايوا انا بخير 
ايمن.. انتي فين اهلك ولا بيتك 
البنت.. انا مليش حد وكنت راجعه من شغلي لقيتهم بيحاولي يخطفوني 
وفجأة واحد جه من ورا ايمن ولسه هيضربو ريماس صرخت 
ايمن مسكو وهبدوا ف الارض 
ايمن مسك الشو*مة وضر*ب بيها الواد عددت مرات و 
يتبعع.. 
ريماس بخوف.. خلاص ونبي كفاية مشيني من هنا 
ايمن مسكها من ايديها وبعدها عن الشارع ده 
ايمن.. مفيش بنت ف الدنيا بتمشي ف الشارع ف وقت زي ده 
ريماس بعياط.. طب اعمل بشتغل عشان ابويا عايز كده ومش هينفع اسيب الشغل 
ايمن.. لي ياعني هو فيه اب يخلي بنتو ترجع دلوقتي 
ريماس بحزن.. انا علشان انا ابويا مش زي الابهات ومتدخلنيش ف تفاصيل سلام 
لسه هتمشي مسكها ايمن
ايمن بتنهيدة.. ممكن تستني هوصلك مش هينفع اسيبك تمشي دلوقتي لوحدك 
ريماس لسه هتعترض ولكن خوفها سيطر عليها وخلاها تتحرك معاه 
وفعلا ايمن وصلها عند بيتها 
ريماس بشكر.. انا متشكرة اوي ي استاذ
ايمن بابتسامة.. اسمي ايمن ونتي 
ريماس.. انا اسمي ريماس واسفة جدا اني دخلتك في مشاكل 
ايمن.. اي واحد مكاني كان هيعمل كده الا بقا لو كان قليل الاصل 
ريماس ابتسمت.. شكرا ربنا يخليك هستإذن انا بقا 
ايمن.. اتفضلي وخلي بالك علي نفسك وده رقمي علشان لو حصلك اي حاجة تتصلي بيا 
ريماس بكسوف.. انا متشكرة جدا بجد يلا مع السلام 
ايمن ابتسم واتحرك بعد ما هي طلعت بيتها 
دخلت ريماس الشقة لقت ابوها قاعد ومعاه واحدة 
ريماس بضيق.. ياريت تاخدي بعضك كده وتمشي طلاما انا جيت 
البنت بقلة احترام.. ليه ي حبيبتي هو انتي هدلعيه زيي 
الاب بغضب.. خشي ابت اوضتك واديني فلوس 
ريماس عيونها دمعت ورمت الفلوس ف وشه ودخلت اوضتها بانيهار وفضلت تعيط بحرقة 
ريماس بانهيار.. لي ي ماما سبتيني لوحدي ف الدنيا كنتي تاخديني معاكي وارتاح 
عند سليم وخديجه 
سليم.. خديجه انا عندي شغل ومحتاج اني اسافر القاهرة عشان اتابع الشركة هخدك معايا طبعا 
خديجه بخجل.. بس انا عمري ما سافرت غير مرة وكانت مع ماما الله يرحمها 
سليم.. علي فكرة انا لما افضي من شغلي هسفرك برا مصر ونعمل شهر عسل ولا اخلاه 
خديجه حضنتو بحب 
انت احسن راجل في الدنيا انا بحبك اوي 
سليم بخبث 
اووه ده اي الكلام الجامد ده 
خديجه ابتسمت بحب 
سليم بحب 
يلا روحي جهزي الشنط علشان بكره هنسافر 
خديجه بغيظ 
ونت جاي تقولي قبلها بيوم 
سليم قرب منها بحب 
ي حبيبي انا نفسي لسه عارف المشاكل الي هناك ولازم اروح بكره 
خديجه بضيق.. خلاص ي سليم هروح احضر اهو 
سليم لف ايده علي وسطها 
خلاص بقا ي قلبي متزعليش 
خديجه بصت ف عيونه بتوهان 
سليم بخبث.. شكلي حلو ولا اي
خديجه بتوهان.. اوي 
سليم قرب منها اكتر وخديجه فاقت وبعدت بسرعه عنو لكنو شد عليها  اكتر 
خديجه لسه هتتكلم قاطعها بقبلة حب 
وخديجه كانت مبسوطه ومكسوفة برضو 
تاني يوم كانوا حضروا الشنط وسافروا للقاهرة 
سليم 
اي يابني 
ايمن وهو بيتكلم معاه ف الموبيل.. انت يابني سافرت بدون متقولي 
سليم.. لقيت فيه مشاكل هناك وفيه صفقة جديدة علينا لازم اشرف عليها بنفسي 
ايمن.. طب انا هسافر بكره واجيلك اكيد محتاجني طبعا 
سليم.. بس ياض بس تعالي برضو احتياطي 
وكانوا قاعدين في شقة ف القاهرة 
خديجه.. هو انت ممكن تحكيلي انت شغلك عن اي بظبط 
سليم قعد ونام علي رجلها 
بصي ي قلبي زي مانتي فاهمة انا بشتغل في شركه كبيرة ونا صاحبها ف مشهور ومعروف وطبعا بيجيلنا صفقات وعلي قد الصفقات دي بيبقي فيه وراها اعداء ونا لازم آامن نفسي 
خديجه بحب.. ربنا يبعد عنك كل شر ي حبيبي 
سليم بحب.. يارب ي حبيبي 
تاني يوم سليم لبس بدلة سوداء وراح الشركه 
السكرتيرة.. نورت الشركه ي مستر سليم 
سليم.. ابعتيلي الصفقات وكل الاشغال الي انا مشرفتش عليها ي تيا 
تيا.. حاضر ي مستر 
دخل سليم مكتبوا 
وتيا جبتلو كل الشغل 
تيا.. دي صفقة من شركه مش معروفة اوي وحابين اننا نديهم سهوم علشان نعليهم ودي شركه معروفة ي مستر سليم وصاحب الشركه اسمو  مازن المهدي 
سليم بصدمة.. مازن المهدي عاوز يعمل معانا صفقة 
تيا.. ايوة ي فندم هو فيه حاجة 
سليم.. ده معناه اننا داخلين علي مصيبة.. مازن المهدي مش سهل 
تيا بخبث.. مش سهل ازاي ي مستر سليم 
سليم بجدية.. شكرا ي تيا اتفضلي انتي 
تيا.. تمام يافندم 
سليم اتصل ب ايمن 
ايمن.. اي ي عم الناس 
سليم.. انت عارف مين عايز يعمل معانا شغل وصفقة
ايمن.. مين؟ 
سليم.. مازن المهدي 
ايمن.. بتقول مين؟؟؟؟ 
يتبععع.. 
ايمن.. ده كان بيحاول يوقعنا من زمان واكيد بعد مانتا كنت هتوقع شركته اكيد هيبقي عايز يإذيك 
سليم بضيق.. لازم دلوقتي نقعد مع بعض ونفكر 
ايمن.. شوفت كان عندي حق لما قولتلك لازم اجيلك 
سليم.. للاسف بس انا حاسس انو باعت جواسيس في شركة 
ايمن بتساؤول.. زي مين ياعني 
سليم.. زي علي كده و رزان 
ايمت بشك.. ونت ليه متشكش في تيا ماهي اكتر واحدة مقربة ليك 
سليم بزهول.. انت عبيط يابني ياعني هو هيختار اكتر واحدة قريبة وهيبان عليها علشان تتجسس عليا وتراقبني 
ايمن.. اسمع مني يابني طلاما اقرب حد ليك ف الشغل يبقي هي دي الي هو هيخليها جاسوسة عليك 
سليم.. وهنكشفها ازاي 
ايمن.. سبلي انا الموضوع ده 
سليم.. طب اقفل دلوقتي علشان انا مش هوافق علي صفقة 
ايمن.. لا اتقل واعمل نفسك لسه مشوفتهاش 
سليم.. طيب اقفل دلوقت 
دخلت تيا وقالت 
تيا.. ها ي مستر سليم هتوافق علي الصفقة ولا لاء 
سليم برفض.. لا ي تيا هنركز ف الشغل التاني اكتر 
تيا باستفزاز.. لي ياعني ازاي ي مستر ترفض صفقة زي دي ولا حضرتك قلقان يكون وراها حاجة 
سليم بصلها بشك لان طريقة كلامها مكنتش مريحاه وقام وبصلها بشك.. 
سليم.. بصي بقا ي تيا انا لو كنت باخد رايك في حاجة ف ده علشان انتي سكرتيرة عندي لاكن الراي راي انا واظن الكل عارف مين هو سليم واني مبخافش غير من ربنا 
تيا باحراج.. احم اسفة جدا. ي استاذ سليم وطبعا القرار قرارك 
سليم بضيق.. اتفضلي علي مكتبك وياريت بعد كده تفتحي انتي بتتكلمي مع مين 
وجه المساء وروح سليم البيت 
خديجه حضنتو بحب 
خديجه.. اتاخرت لي كده 
سليم بابتسامه.. معلش ي حبيبي كان عندي شغل كتير انهاردة. 
خديجه.. ربنا يعينك روح غير هدومك وهحضرلك العشا 
سليم.. تعالي بس دانتي وحشتيني 
خديجه.. لا لا تاكل الاول احسن 
سليم بضحك.. خلاص ماشي 
خديجه راحت تعمل الاكل و سليم طلع ياخد دش ونزل 
خديجه حطت الاكل علي السفرة وقعدت جنب سليم 
سليم بملاحظة.. مالك ي خديجه 
خديجه.. انا مدايقة بس شوية
سليم اخدها ف حضنو.. ليه ياروحي
خديجه.. خايفة كريم يرجع تاني وينتقم مني ف ابوه 
سليم بجدية.. انتي محدش يقدر يقرب ناحيتك طول منا عايش وحتي لو صدقيني لاكون بجد قات*له بايدي المرادي 
خديجه بتنهيدة.. مش كل حاجة قت*ل ي سليم انا مش عايزة عيالنا يجوا علي الدنيا يلاقوا ابوهم كان بيق*تل 
سليم.. انا مش. قتا*ل قتلة ي خديجه علشان تقوليلي كده انا مبعملش كده غير لو حد قرب مننا او عمل حاجة غلط ميتسامحش فيها 
خديجه هزت راسها بهدوء 
سليم بحب 
طب خلاص بقا متزعليش 
خديجه بحب 
خلاص ي حبيبي مش زعلانه 
سليم ابتسم وباسها.. طلاما مش زعلانه يبقا تعالي بقا 
خديجه بضحك.. لالا سبني 
سليم بهزار.. اسيبك اي بس تعالي 
عند ريماس 
صبري(ابو ريماس).. مش هتنزلي انهاردة تجبلنا فلوس 
ريماس بتعب.. ي بابا حرام عليك انا كل ما بديك فلوس بتاخدها توديها في الشرب 
صبري بغضب.. انا حر يابت مش كفاية اني ربيتك وكبرتك جه وقتي بقا اني اخد حقي 
ريماس.. انا انهارده اجازة ومش هنزل ولا انت عايز فلوس علشان تجبلك شوية ستات البيت 
صبري ضر*بها ب القلم 
انتي بتعلي صوتك عليا يابتت انتي 
ريماس بصويت.. سبني حرام وطلعت فلوس من شنطتها ورمتهالة 
صبري وطي بياخد الفلوس.. بترمي النعمة ي **** 
ريماس كانت بتعيط جامد 
وفجأة قالت تتصل ب ايمن يشوفلها مكان تقعد فيه 
ايمن.. فيه حاجة ي ريماس حصلك حاجة 
ريماس بعياط.. ونبي شوفلي مكان اقعد فيه وهديك فلوسو 
ايمن.. في اي ي ريماس اي الي بيحصلك 
ريماس.. ه هنزل اقابلك وهفهمك 
وفعلا ايمن اتحرك وراح مكان يتقابلوا فيه 
ايمن بزهول.. اي الكد*مات الي ف وشك دي 
ريماس.. هقولك ع كل حاجة 
عند صبري 
كان قاعد مع شاب 
صبري.. مش هتقطع بقا وصولات الامانه 
الشاب.. هقطعهم وقدام عينيك بس بشرط 
صبري.. اي هو 
الشاب.. تجوزتي ريماس وهديك فلوس تبسطك كمان 
صبري.. بس البت حلوة وصغيرة وممكن متوافقش 
الشاب.. وهي هتمشي كلامها عليك ولا اي 
صبري.. طب اديني الفلوس وبكرا هكلمهالك 
الشاب اظالو مبلغ كبير 
صبري.. كدا بقا اجوزهالك وتقطع وصولات الامانه 
يتبعع.. 
صبري.. كدا هجوزهالك بس تقطع الوصولات 
اشرف.. لا يحلو اتجوزها الاول والوصولات هتتقطع
صبري.. انا مش عارف البت اتاخرت كده لي 
اشرف.. زمانها جاية هي هتروح فين ياعني 
ورن عليها صبري 
صبري.. انتي فين يابت 
ريماس.. انا فداهية نعم 
صبري.. طب تعالي ع البيت يلا علشان هكتب كتابك علي اشرف 
ريماس بزهول.. نعم كتب كتاب مين واشرف مين 
صبري.. متستعبطيش يلا تعالي وجهزي نفسك يعروسة 
ولكن قبل ما تقفل ايمن اخد منها الفون ورد 
ايمن بجمود.. ريماس مراتي واكيد مش هتكتب كتابها وهي علي ذمة راجل تاني 
صبري بزهول.. مرات مين بنتي اتحوزت من ورايا 
ايمن.. عايز تجوزها لواحد شما*م علشان مصلحتك ي صبري والله عيب عليك 
صبري بغضب.. البت تيجي علي البيت ي اما مش هيحصل كويس ونا لو شوفتك قدامي ه 
ايمن.. متكملش لانك متقدرش تعمل اي حاجة دي مراتي وعلي سنة الله ورسولة ولي يعرف يجيلنا يجي 
وقفل ايمن ف وشو 
ايمن.. ريماس انا لازم اتجوزك 
ريماس بصدمة.. نعم؟؟ 
ايمن.. نفيش نعم بجد ي ريماس لازم اتجوزك ابوكي هيعرف يوصلنا ولو لقاني مش جوزك عليه هياخدك مني 
ريماس.. ايوة بس ازاي هنكتب الكتاب ونا لوحدي 
ايمن.. بسيطة حد غير ابوكي هيضمنك 
ريماس بقلق.. ايمن انا خايفة مش مرتاحه 
ايمن قام. ومسك ايديها وقال 
متخفيش ي حبيبتي هكتب كتابي عليكي دلوقتي علشان لما يجي ويحاول يخدك مش هيكون عارف يخدك
وفعلا ريماس راحت معاه وايمن اتصل ب سليم 
عند سليم كان نايم هو وخديجه بعمق ولكن التلفون فضل يرن 
فتح سليم عينيه وبص علي خديجه الي ف حضنه ومسك فونه ورد 
ايمن.. اي ياعم انت نايم ولا اي 
سليم بنوم.. اه في حاجة 
ايمن.. لا قوم كده عايزك تشهد علي كتب كتابي 
سليم بزهول.. كتب كتاب مين ي ايمن 
ايمن بضحك.. كتب كتابي انا يابني 
سليم.. ولا انت شارب اي 
ايمن ضحك بشدة.. يابني صدقني وربنا هتجوز بجد عايزك بس تجيب شهود معاك 
سليم.. تمام اقفل دلوقتي ونا هاجي وافهم 
وقام سليم من علي السرير واخد هدوم ودخل الحمام يستحمي 
نرجع ل ايمن وريماس 
ريماس بتردد.. تفتكر الي بيحصل ده صح 
ايمن.. ياعني انتي عاوزاه يجوزك لواحد متعرفيش هو هيعيشك ازاي او هيعاملك ازاي 
ريماس بحزن.. انا ف نفس الوقت مش عاوزة احطك ف مشاكل 
ايمن بابتسامه.. مفيش مشاكل ونتي خلاص هتبقي مراتي ومسؤولة مني وكل مشكلة انا الي هصدها مش انتي 
ريماس.. مش عارفة اقولك اي انا متشكرة جدا 
ايمن.. بطلي شكرانيه بقا خلاص 
ريماس ابتسمت 
سليم كان بيلبس قميصه 
خديجه بنوم شافته بيلبس قميصه
_ انت رايح فين ي سليم 
سليم.. رايح بس مشوار كده مع ايمن
خديجه بنوم.. دلوقتي ده الوقت بقا متاخر 
سليم.. معلش ي حبيبتي نامي انتي ونا لما اجلي هصحيكي 
خديجه بنوم.. ماشي 
سليم باسها علي خدها بحب واخد مفاتيحه وموبيله ومشي 
ايمن بزهق.. هوووف المآذون مستني ونت بتتاخر 
وبعد شوية جه سليم 
ايمن.. اي يابني خمس ساعات علشان تيجي
سليم.. اي الكلام اي قولتو ف التلفون ده شكل الموضوع بجد دانت جايبني عند مآذون 
ايمن بهدوء.. طب اهدي وهفهمك 
وفعلا ايمن فهموا كل حاجة 
سليم.. لا جدع ياض كان لازم تعمل كده  وبعدين دانت شكلك واقع 
ايمن. بضحك.. جدا واقع جدا 
دخلوا وتم كتب كتاب ايمن وريماس 
وانهي الشيخ بجملته الشهيرة (بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكم في خير)  
سليم قام وحضن ايمن 
سليم بحب.. مبروك ي صاحبي 
ايمن بابتسامه.. الله يبارك فيك 
سليم.. مبروك ي عروسة
ريماس بابتسامه ولسه هترد اتفجأت بابوها واشرف قدامها 
الاب بغضب.. بتتجوزي من. ورايا يابنت ال**** 
يتبعع.. 
صبري بغضب.. بتتجوزي من دون علمي ي و**** 
ايمن بغصب.. كلامك يبقا معايا انا وحسن الفاظك لحسن قسما بالله انسي انك راجل كبير واوريك ايام سودا علي ايدي 
اشرف.. البت دي انا دافع فيها كتير ومن حقي اني اقضي معاها ليلة حتي
ايمن اول ما سمع كده مسك اشرف ونزل فيه ضر*ب 
اشرف زقو وقام بغضب.. يلا يابت تعالي معايا 
سليم بزعيق وطلع مسد*سو.. قسما بالله لو رجلك قربت اكتر من كده لاكون مفرغ المسد*س ده كلو فيك 
اشرف وقف بخوف هو وصبري 
سليم.. دافع فيها كتير دافع فيها قليل حقك تاخده من الكلب ده وشاور علي صبري 
انما ريماس تنساها خالص دي بقت متجوزة ولو بس فكرت انك تقرب لهم هكون انا عملك الاسود
صبري بارتباك.. بس ياعني ازاي البت تتجوز دون علم ابوها 
ايمن بغضب.. مش لما تكون اب دانت بتمد ايدك عليها وتعذ*بها وتضر*بها ولااكنها شغالة فلبنية عندك مش بنتك وف الاخر عايز ترميها لواحد شما*م زي ده 
مفكرتي ممكن يعمل فيها اي 
اشرف بزعيق.. بقولك اي ي صبري انا مليش دعوة ي فلوسي تجيلي ي بنتك تجيلي 
صبري.. اعمل اي يابني الفلوس صرفتها 
ريماس بعياط.. طبعا صرفتها في الشرب والسكر وكل القرف ده 
صبري.. اطلقي واتجوزيه لانو ماسم وصولات عليا 
ريماس.. ونت لو بتتحبس قدامي هسيبك تمو*ت
ايمن بغضب.. يلا اطلعوا برا اي مش شايفنا لسه عرسان جداد عايزين نقعد مع بعض 
سليم.. ياريت بقا تاخدو بعضكم وتطلعوا برا علي رجلكم بدل ما تطلعوا من غيرها 
صبري واشرف خافوا ف طلعوا برا الشقة 
ريماس بخوف.. ابويا مش هيسبني طلاما عرف مكاني 
سليم بهدوء.. ولا يقدر يعمل حاجة اديكي شوفتي طلع زي الخروف ازاي هو والو*سخ الي معاه وبعدين انا مش هسبهم ياعني 
ريماس.. انا متشكرة اوي ي استاذ سليم وبصت ل ايمن 
ريماس.. شكرا ي ايمن انك اتجوزتي وشيلت همي 
سليم.. احم طب هستأذن انا بقا علشان مراتي 
ريماس.. انت متجوز 
سليم بابتسامه.. ايوة متجوز ومراتي اسمها خديجه وهتبقي تشوفيها هجبها وواجيلكم 
ريماس.. ياريت عايزة اتعرف عليها 
سليم.. تمام حاضر والله يلا همشي بقا 
ايمن.. سلام وهبقي اكلمك بكرا 
سليم.. تمام 
ومشي سليم وريماس بصت ل ايمن 
 ريماس.. انا اسفة اوي ي ايمن 
ايمن حضنها.. مش عايزك تتاسفي اوي تشكري انا جنبك ف اي وقت ودلوقتي بقيت جوزك واي حاجة هتطلبيها هتلاقيها عندك وقدام عيونك بس مش عايزك لا تخافي ولا تعيطي 
ريماس بحب.. مكنتش اعرف اني هحس بلامان كده تعرف ابويا عمره ما خدني ف حضني ميعرفش انا بحس ب اي  حتي لما يكون سايبني كده 
ايمن بحب.. انا هكون الاب والزوج. والاخ ليكي وعلي فكرة انا مش هغصب عليكي حاجة علي جوازنا لما تحسي انك حابة كده اكيد مش هغصب عليكي حاجة متقلقيش 
ريماس ابتسمت بكسوف ودخلت الحمام 
عند خديجه كانت قامت من النوم واستحمت وطلعت تتفرج ع تلفزيون 
سليم رجع. 
سليم بحب.. صاحيه ياعني 
خديجه.. قولت استناك 
سليم.. هطلع اغير وانزل ناكل اي حاجة وننام 
خديجه.. ماشي ي حبيبي 
وفعلا سليم لبس هدوم بيتي عادية واتعشوا وناموا 
تاني يوم كان سليم قاعد ف الشركة بيتابع الورق ودخل عليه ايمن
سليم بضحك... صباحيه مباركه ي عريس 
ايمن.. اي ده انت مفكرني كنت عايش امبارح ف دنيا تانية ولا اي 
سليم بغمزة.. اكيد ي كبير 
ايمن بضحك.. لا ي حبيبي توقعك غلبك احنا هنعيش عيشة عادية كده مع بعض لحد ماهي تتعود عليا بصراحه مش حابب اعمل حاجة غصب عنها وبعدين هي متجوزاني احميها 
سليم بضحك.. واحدة واحدة وهتحبك 
ايمن بضحك.. ايوة مانت الخبرة بقا منك نستفيد 
سليم ضحك وفجأة قطع ضحكهم تيا الي دخلت وقالت 
تيا: الاستاذ مازن المهدي حابب يقابل حضرتك ي مستر سليم
ودخل مازن بكبرياء وغرور 
سليم بص بقرف 
مازن بخبث.. اخبارك ي سليم 
سليم..؟؟؟؟ 
يتبعع.. 
مازن بتكبر.. اخبارك ي سليم ليك وحشة والله 
سليم بضيق.. خير اي سر الزيارة الكريمه
مازن.. تؤتؤ لي المقابلة دي دحنا حبايب برضو نخش ف المهم 
عايز اتكلم معاك ولوحدنا
سليم.. اتكلم براحتك ايمن ده صاحب عمري 
مازن.. مليش دعوة بصاحب العمر دلوقتي انا ليا دعوة بكلامي ليك وقولت لوحدنا
ايمن باحراج.. احم طيب انا هروح مكتبي دلوقتي ي سليم ولما تخلص شغلك هجيلك 
سليم هز راسو وقعد بكبرياء 
سليم بصلو ببرود وقال.. انت عايز اي ي مازن
مازن بضحك.. عايز كل خير.. انت عارف الصفقة دي لو انت مدخلتش معايا فيها هتخسر كام مليون 
سليم.. انت عاوزني ادخل الصفقة اوي كده لي
مازن.. علشان انا متاكد مليون في المية ان انا الي هكسبها وهكون من اعضاء الشركه انا وعم كمان 
سليم بضحك.. عمك الحرامي الي فضل يسرق فلوس من واحد شوية عشان يكبر الاسهم بتاعت الشركه وتتعرف 
مازن بغضب.. انت ازاي تتكلم عن عمي بشكل ده 
سليم بحدة.. متعليش صوتك ف مكتبي ولا اي مكان انا اكون فيه
عشان انا زعلي وحش شركتي محدش فيها يزعق  غيري شركتي الي شغلتها بتعب السنين مش روحت اسرق من كل حد شوية علشان يبقا ليها اسم ف السوق 
مازن.. طب فكر فيها تدخل معانا ف الصفقة ولو كسبت انا هنسحب بكل هدوي اما بقا لو انا الي كسبت هكون انا وعمي من اعضاء الشركه وهيبقي لينا تلت تربع الشركه 
سليم بضحك.. انت بتحلم انت مفكر اني هدخل ف صفقة مشبوهه زي دي 
مازن قام وقف وقفل زراير البدلة وقال: فكر فيها الاحسن ليك وهتلاقي ان انا عايز مصلحتك 
قال مازن كلامو وسليم بصلو بسخرية ومازن مشي 
تيا كانت بتشتغل ومازن وقف جنبها وهمس في ودنها 
عايزك. تجبيلي معلومات سليم كلها وكل التحركات الي هو بيعملها 
ايمن دخل ل سليم 
ايمن.. اي الي حصل؟ 
سليم حكالو كل حاجة 
ايمن.. انا بفكر انك تدخل بس لازم تكون مامن نفسك اصل ده مش. هيسيبك وهيفضل ينطلك كل شوية عشان صفقة ملهاش لزمة 
سليم.. لا ليها ي ايمن انا لو دخلت وخسرت انا هخسر شركتي الي انا وابويا تعبنا فيها 
ايمن.. متقلقش عمرهم ما هيعرفو ياخدو الشركه او يدخلو فيها كا اعضاء 
سليم.. انت متخيل ان انا ان عندي جواسيس 
ايمن بستغراب.. ازاي ومين هما 
سليم. اول جاسوسة وهي تيا  تاني جاسوسة وهي ميرنا الاثنين دول بيشتغلوا معايا تيا مساعدتي وميرنا سكرتيرة عندي 
ايمن.. طب محنا عايزين نمسك عليهم حاجة 
سليم.. هو مفيش حل غير اننا نمسك عليهم حاجة 
ايمن.. انت تبيت ل تيا انك عايز تقضي معاها ليلة
سليم بزهول ددانت اتجننت ي ايمن عايزني اخون خديجه 
ايمن.. يابني انت مش هتلم*سها
انت هتحطلها حاجة ف اي مشروب تخليها تفقد وعيها وتنام 
سليم.. انا مش مطمن 
ايمن.. ياعم متقلقش انا مش هسيبك تتسوح. 
سليم بضحك دنا هتسوح بسببك اصلا 
خديجه كانت قاعدة ف البيت وبتعمل الاكل فونها رن 
خديجه.. ايوة ي حبيبي 
سليم.. اي ي حبيبي عاملة اي 
خديجه.. كويسة بس انت هتتاخر انهاردة كمان 
سليم.. لا ياستي افرحي انا هاجي بدري انهاردة 
خديجه بفرحه 
بجد طب انا بقا هحضرلك مفجأة 
سليم بضحك.. ايوة بقا دلعيني
خديجه بخجل.. ونا مش بدلعك ياعني 
سليم بوقاحه.. دانتي صاروخ يابت 
خديجه صرخت بخجل.. سلبم خلاص اقفل باي
سليم ضحك بشدة وهي قفلت ف. وشو 
وبليل ايمن روح وكانت ريماس قاعدة مستنياه 
اول ما ايمن. دخل جريت عليه وحضنتو 
ريماس.. انت اتاخرت لي 
ايمن حرك ايدو ع ضهرها 
معلش متزعليش كان عندي شوية شغل والله 
ريماس 
طب يلا خش غير علشان ناكل 
ايمن ابتسم ودخل يغير وطلع واكل. معاها وف وسط ماهي بتاكل كان بيحرك ايدو ع ضهرها كانها طفلة صغيرة بتاكل
ريماس بخجل.. هو انت بتعمل كده لي 
ايمن بضحك.. متخفيش انا بحب اعملك كده بحسك بنتي 
ريماس بصتلو بتوهان.. انت حنين اوي 
ايمن قرب منها وباسها من شفايفها برقة
وفضلت مطولة لدقايق 
وسابها لما حس انها محتاجه للنفس 
ريماس بخجل وقامت.. احم انا هروح اعمل شاي 
ايمن ابتسم علي رقتها وقد اي هي جميلة وبتخليه يضعف قدامها 
عند خديجه كانت خارجه من الحمام وبتنشف شعرها ولافة فوطه عليها حست بحركه غريبة ناحية الفراندا بتاعت الاوضة 
وخافت شوية 
محطتش ف بالها وبتسرح شعرها وفجأة دخل شخص وهو خافي وشو وهي لسه هتسرخ كتم بوقها بسرعه وكتفها 
وقلع الشال الي ع وشه 
خديجه بتبريقة وشال ايدو من عليها 
خديجه بخوف.. ك كريم؟؟ 
يتبعع.. 
خديجه برعب.. كريم؟؟؟ 
كريم بشر.. ايوة كريم الي خليتي جوزك الو*** يضر*بني بنا*ر وقعدت ف المستشفي بس ملحوقة هخليه يدوق العذاب الوان 
خديجه بدموع.. امشي اطلع برة وسبني ف حالي بقا انا مش ليك
سليم كان بييص علي جسم*ها بوقا*حه 
وخديجه حاولت تستر نفسها 
كريم مسكها من ايديها.. انتي هتبقي ليا انهاردة هنقضي يوم لذيذ مع بعض  واهو علشان تعرفي اني احسن من جوزك 
خديجه برعشة..  س سبني ونبي 
كريم كان بيقرب منها عشان يبو*سها لحد. ما خديجه وهي بتقاومه وقعت علي السرير 
كريم سبتها وفضل يحاول يعتد*ي عليها ولكن هي بتقاومه 
وفي لحظة سليم كان فتح الباب جامد ومسك كريم خنقه
خديجه كانت بتعيط ومسكت الفوطه كويس 
سليم.. خشي الحمام ي خديجه متطلعيش منو 
خديجه دخلت بسرعه وهي خايفة وسترت نفسها بلبس
سليم بزعيق.. انا اول مرة اغلط ف حاجة وهي اني اسيبك عايش ي كل*ب بتتهج*م علي مراتي يا و*سخ 
كريم وهو بيحاول ياخد نفسه.. خ خديجه ليا ومش هتبقي لغيري 
سليم اتعصب اكتر وفضل يضرب فيه لحد. ما اغمي عليه 
خديجه خرجت بخوف 
سليم.. قرب منك؟ 
خديجه برعشة.. ل لاء 
سليم اخدها ف حضنو وهو بيطبطب عليها 
خديجه.. ك كان عايز يعتد*ي عليا
سليم.. هشش خلاص اهدي وديني ل حقك هيجيلك ي. خديجه 
خديجه بخوف.. مش عايزة حاجة انا عايزاك انت وبس 
ضمها ليه بحنان 
وبعدين اتصل سلين باتنين من رجالته ياخدوه 
خديجه.. هو انت هتعمل فيه اي 
سليم بجمود.. هقت*له 
خديجه بخوف.. لا ي سليم عشان خاطري 
سليم بعصبية.. لاء لي ي خديجه خايفة عليه ولا اي 
خديجه بدموع.. مش خايفة عليه انا خايفة عليك انت انا مليش غيرك 
سليم ضمها ليه بحب.. اهدي ي حبيبتي متخافيش مفيش حاجة هتحصلي 
فيه مكان تاني
مازن.. اسمعي ي تيا احنا لازم نخلي سليم يشك ف مراتو 
تيا.. وهنستفاد اي من كده 
مازن بخبث.. انتي بقا بشطارتك هتدلعي عليه ويتجوزك 
تيا.. بس هنشككو فيها ازاي وهي مش بتنزل من البيت اصلا 
مازن.. هنخلي واحد يهددها بصور وهي هتخاف ف هتقبله هنخلي حد يصورهم مع بعض 
تيا بضحك.. دانت دماغك طلعت دماغ ابليس 
مازن بخبث.. اومال فاكرة اي 
تاني يوم الصبح راح سليم الشركه وكانت خديجه نايمه 
وتليفونها رن 
خديجه بنوم فتحت التلفون عشان افتكرته سليم 
خديجه بنوم.. الو 
مجهول.. معقول نايمه كل ده 
خديجه فوقت.. اي ده انت مين 
مجهول.. كمان ساعه عاوزك تقابليني ف **** 
خديجه.. انت اتجننت اقابل مين ونت مين اصلا 
مجهول.. مانتي لو مقابلتنيش كل صورك الي معايا هتلقيها علي كل المواقع ف تعالي احسن ليكي 
خديجه بخوف..  ص صور اي 
مجهول.. هبعتهوملك وشوفيهم براحتك 
وفعلا الرسايل اتبعتتلها وكانت صور ليها وهي بدون هدو*م وكانت صور اخر قر*ف 
خديجه عيطت بخوف وخافت تتصل ب سليم وتقولو وقررت تقابله 
وقامت لبست خديجه ونزلت علي المكان 
عند سليم كلن قاعد ف مكتبه ووصلتله رسالة مكتوب فيها 
(مراتك مقضياها ونت ف شغلك لو عايز تشوفها العنوان اهو)  
وكان العنوان مكتوب
سليم شاف الرسالة دي اتعصب وراح ع العنوان 
كان وصل الشخص ده ل خديجه وقرب منها 
خديجه.. عايزني اعملك اي بس متنشرش الصور دي 
الشخص.. عايزك انتي وعايز معلومات جوزك 
خديجه بخوف.. عايزني انا ازاي 
الشخص.. ياعني نقضي ليلة مع بعض
والشخص قرب منها ولسه هيحط ايدو عليها 
كان سليم. وصل ووقعو علي الارض ونزل فيه ضر*ب بقوة 
وبعدين بص ل خديجه 
خديجه بخوف.. سليم انا 
سليم ضر*بها ب القلم وشدها من شعرها.و 
يتبعع.. 
سليم ضر*بها ب القلم وشدها من شعرها 
خديجه بخوف ووجع.. ااه يسليم سبني. ونبي انت مش فاهم حاجه 
سليم بزعيق.. انا فعلا مش فاهم حاجة كنت فاكرك نضيفة وكويسة ولكن طلعتي وس*خه
خديجه بعياط.. اقسم بالله ابدا اهدا وهفهمك 
سحب سليم خديجه ورماها ف العربية وركب وساق بسرعه جنونية 
خديجه بخوف.. براحه ي سليم ونبي هنموت 
سليم بعصبية.. اخرسي مش عايز اسمع صوتك 
خديجه خبت وشها بايديها وابتدت تعيط وسليم كان طاير ب العربية ومش مركز مع اي حاجة 
لحد ما وصلوا البيت 
نزل وسحب خديجه وراه 
خديجه كانت جسد بلا روح 
وطلع بيها ورماها اول مفتح الباب 
خديجه بخوف.. سليم عشان خاطري اهدا ونا هفهمك كل حاجة 
سليم بجمود.. انتي تخرسي خالص مش عايز اسمع صوتك 
سليم قرب منها وهمس بقوة
عايز اعرف مين الحيوا*ن الي كنتي واقفة وبتتكلمي معاه؟ 
خديجه بتوتر.. انا هفهمك انا جاالي رنه علي تلفوني الصبح ونا نايمه ف صحيت وكلمت لقيتو واحد وبيقولي انو ماسك عليا صور وممكن ينزلها لو مقابلتهوش ف انا خوفت اقولك وروحت عشان مينشرش الصور 
ضر*بها سليم ب القلم 
وليه متقوليش مش جوزك انا الي المفروض احل مشاكلك ولا انتي بتتصرفي من دماغك هاتس تلفونك 
طلعتو خديجه بعياط من شنطتها وادتهوله 
سليم فتحو وفضل يفتش فيه ومكنش فيه اي حاجة من الي كانت بتقول عليها 
سليم.. انتي كدابة مفيش اي حاجة ف تلفونك تدل الي بتقوليه ده ليه بتكدبي قولي الحقيقة تعرفيه من. امتي 
خديجه.. ازاي ياعني نفيش حاجة والله العظيم انا مبكدب عليك 
سليم بجمود.. شششش مش عايز اسمع صوتك انتي هنا هتعيشي معايا زي الخدامة 
خديجه بصدمة.. ياعني اي ي سليم 
سليم.. ياعني كل طلباتي هتتنفذ وهتبقي خدامتي م مراتي 
ساب سليم خديجه ف صدمتها ونزل وراح الشركه 
تيا كانت بتكلم مازن ف التلفون 
تيا.. الخطة نجحت فعلا انا لازم بقا انا الي اشوف مصلحتي دلوقت 
تيا.. احم طب انا هقفل عشان وصل الشركه 
وقفلت تيا 
تيا بابتسامة 
تؤمر بحاجة ي سليم بيه 
سليم.. تعاليلي علي مكتبي ي تيا ومعاكي فنجان قهوة 
تيا.. حاضر ي مستر سليم 
وبعد شوية جابتلو تيا القهوة ودخلت مكتبو بدلع 
تيا بدلع.. اتفضل القهوة ي مستر سليم 
سليم بخبث.. تسلم ايديكي الحلوة 
تيا.. تؤمر بحاجة تانيه 
سليم.. ايوة 
تيا.. تؤمرني 
سليم بخبث.. تتجوزيني 
يتبعع..  
سليم بخبث.. تتجوزيني يا تيا 
تيا بفرحه.. انت عاوز تتجوزني 
سليم بخبث.. طبعا 
تيا.. موافقة طبعا بس مراتك اي نظامها 
سليم.. تؤ سيبك من مراتي كده كده هطلقها كفاية خيانتها ليا 
تيا بتمثيل.. اي ده هي خانتك 
سليم بخبث.. ااه ونا موتي وسمي الخيانه بس متقلقيش ي حبيبتي انا هخليها خدامه ليا وليكي 
تيا بدلع.. تعرف ان ده احلي خبر عليا 
سليم بخبث.. عارف ي قمر جهزي نفسك بقا بكره هنكتب الكتاب ف بيتي وقدام عينيها كمان 
تيا بتمثيل.. يجيلها قلب ازاي بس تخونك بس ي سولي 
سليم.. متفتحيش الموضوع ده خلاص المهم روحي كملي شغلك عشان بكرا يومما طويل 
تيا بدلع.. ماشي ي حبيبي.
تيا طلعت برا المكتب 
سليم بضيق.. حبك برص ي شيخه 
وجه الليل وروح سليم 
خديجه بدموع.. اتاخرت لي 
سليم.. ونتي مالك بيا انا قولتلك انتي هنا مجرد خدامة 
خديجه بعياط.. والله انت فاهم غلط انا قولتلك الحقيقة ونت مش عايز تصدقني 
سليم بغضب.. عايزاني اصدق كدبة انتي بتعملي فيلم عشان ارحمك من تحت ايدي 
خديجه بشهقات.. لا والله مبكدبش عليك 
سليم.. اخرة الكلام عاوز البيت ده يبقا بيلمع وتجهزي حاجات كتير بكره عشان كتب كتابي بكره 
خديجه بصدمة.. كتب كتاب مين 
سليم ببرود.. انا هتجوز تيا السكرتيرة بتاعتي 
خديجه بزهول.. تتجوز 
قالت كلمتها ووقعت من طولها 
سليم بخوف.. خديجه
شالها بسرعه وحطها علي الكنبة وجاب برفان وشمامهولها 
خديجه فاقت وعيطت.. هتتجوز عليا ي سليم؟ 
سليم ببرود.. كويس انك فوقتي ايوا هتجوز عليكي ي خديجه وهتكوني خدامة لينا مش اكتر 
خديجه بجمود عكس الي جواها.. طلقني ي سليم 
سليم بسخرية.. انتي مجنونة ولا اي اطلقك اي انتي عمرك ما هتطوني لحد غيري هتفضلي علي ذمتي لحد اخر يوم ف عمرك 
خديجه بعياط.. لي ي سليم انا عملتلك اي وحش ربنا يعلم اني قولتلك الحقيقة لي بتقسا عليا كده لا وكمان بتحر*ق قلبي وعايز تتجوز عليا 
سليم.. هشش متصدعنيش واخر الكلام قومي كده وظبطي البيت واعمل كل اللازم في الشقة دي عشان بكرا
قال كلامو ودخل اوضته 
وبعد شوية
ايمن.. مش حرام عليك الي بتعملو ده 
سليم بتعب.. اعمل اي بس ي ايمن غصب عني لازم اعمل كده وهي عارفة اني بحبها 
ايمن.. هتبقا عارفة ازاي دانت قسيت عليها اوي 
سليم.. لازم اعمل كده واستمر ف كده لحد ما اخلص من الاو***
دوول 
ايمن.. ف ضهرك ي صاحبي بس براحه دي مراتك برضو 
سليم بتنهيدة.. حاضر ي حنين يلا اقفل بقا وشوف ريماس هانم 
ايمن بضحك 
ملكش دعوة ب الحته بتاعتي 
سليم ضحك وقفل 
خديجه دخلت ببرود واخدت لبس ليها ودخلت الحمام 
وبعدين خرجت وهي لابسة بيجامة مثير*ة
سليم.. عملتي البيت 
خديجه هزت راسها 
سليم.. لما اكلمك تردي عليا 
خديجه بجمود.. ايوة عملتو 
سليم قام وقربلها.. متحاوليش تتعاملي كده عشان انتي الخسرانه ف الاخر 
خديجه بتحدي.. مبخسرش ي سليم الي قدامي هو الي بيخسرني 
سليم رفع حاجبو.. طب يلا ننام 
خديجه.. اتفل انت نام ونا هنام علي الكنبه 
قالت كلامها وسليم شالها ف لحظة وحطها ع سرير وكتفها ونام 
خديجه بحدة.. لو سمحت مش عايزة انام هنا انا 
سليم همس جنب ودانها.. مكانك في حضني انا وبس ي خديجه فااهمة
خديجه مردتش عليه غمضت عنيها لحد ما غرقت ف النوم 
تاني يوم كان المآذون موجود وسليم قاعد هو وتيا 
انتهي الامر بجملة الشيخ الشهيرة 
(بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكم في الخير) 
سليم بخبث.. خديجه هاتلنا المشروب 
خديجه جابت الحاجة وتيا قلبت منها الصنية بخبث 
تيا بزعيق.. انتي هبلة بوظتيلي الفستان 
خديجه بحدة.. الزمي حدودك انا مبتشغلش عندك 
سليم..؟؟؟ 
يتبعع..  
تيا بغضب.. انتي هبلة وقعتيلي العصير علي الفستان 
خديجه بحدة.. الزمي حدودك معايا انا مبشتغلش عندك 
سليم بزعيق.. انتي ازاي تكلميهت كده اتفضلي روحي هاتي منديل ليها وغوري 
خديجه بصتلو بكسرة ومشيت
تيا بدلع.. خلاص متزعلش نفسك ي حبيبي 
سليم بخبث.. مش زعلان ياروحي طول مانتي جانبي 
تيا.. احم طيب انا هطلع اغير هدومي 
سليم بخباثة.. طبعا ي قلبي بس خدي اشربي العصير الاول عشان نحتفل 
تيا.. ماشي ي حبيبي واخدت منو الكوباية وشربتها كلها
تيا بدوخه.. يلا انا هطلع بقا واغير فستاني ولسه بتقوم وبتمشي خطوتين وقعت من طولها 
سليم قرب منها ببرود وشالها وطلعها الاوضة 
ومسك فونها وفتحو ببصمتها 
ولقا رقم مازن ومتسجل اخد كل حاجة ع موبيل واتصدم لما شاف ضور ل ملفات مهمة بس لسه متبعتتش ل مازن مسحها خالص من فونها وعمل ضبط مصنع 
خديجه كانت بتعيط بحرقة في اوضتها 
ودخل سليم عليها
خديجه بصتلو 
سليم ببرود.. انتي بتعيطي لي 
خديجه.. لا ابدا اصل جوزي اتجوز عليا طب طلقني ي اخي عيش حياتك وسبني اعيشها انا كمان
سليم قرب منها ومسكها من دراعها.. بعينك انك تكوني لحد تاني غيري انتي فااهمة
خديجه.. لي بتعمل معايا كده وونت عارف اني عمري ما اخونك او اعمل اي حاجة من ورا ضهرك 
سليم.. لا منا عارف عشان انتي لو كنتي عملتي كده بجد كنت قت*لتك 
خديجه بصدمة.. ياعني انت عارف وبتعاملني كده يبقا صح انت مبتحبنيش انت فعلا اتجوزتني عشان ابوك طلب منك بس ليك عليا اول منرجع هخليه يطلقني منك 
سليم بقوة.. مش هيحصل ي خديجه انا بعشقك ولكن بعمل كده ل سبب هتعرفيه ف وقته
خديجه.. طب يلا روح لمراتك الجديدة اتفضل
سليم بغمزة.. مراتي الجديدة نايمه ف جاي اقدي اليوم بتاعي مع مراتي القديمه 
خديجه بحدة.. اوعي تفكر اني هسيبك تلمسني 
قرب منها سليم وباسها علي رقبتها: لي ياروحي دنا بحبك حتي
خديجه بضعف.. بقولك اوعي ي سليم بطل تكون اناني بشكل ده 
فضل سليم يسيطر عليها لحد ما استسلمت ليه 
تاني يوم الصبح قامت خديجه واستحمت وعيطت وهي تحت الماية لدرجه ان عيطها اندمج مع الماية الي نازلة
طلعت خديجه وكان سليم نايم وقام هو كمان 
سليم بوقاحه.. كنتي زي القمر امبارح
خديجه مكنتش بترد 
سليم.. لما اكلمك تردي عليا 
خديجه.. عاوز اي ي سليم مش خلاص اخدت الي انت عايزه وتقدر تاخدني وتسبني ف اي وقت مش ده الي انت بتثبته ل نفسك
سليم بهدوء.. خديجه انتي مراتي لما اكون عاوزك اكيد هاخدك بس مكنش غصب عنك متنكريش 
خديجه بعياط.. انا بحبك ونت بتخليني استسلم ليك 
سليم قام وحضنها وقال
صدقيني انا مش بحبك انا بعشقك ولكن بعمل كل ده غصب عني
قال كلامه ودخل ياخد شاور وراح بسرعه ل تيا
تيا 
انت كنت فين وانا نمت ازاي 
سليم 
انتي كنتي تعبانه ويدوبك غيرتي ودوختي ونمتي 
تيا بشك 
امم 
فونها رن 
سليم 
اي ما تردي 
تيا وهي بتبص للرقم بتوتر.. ه هرد بس اخرج عشان دي واحدة صحبتي 
سليم بجمود.. لاء هتردي وقدامي
تيا.. هو في اي ي سليم.. 
سليم.. لازم يبقا فيه حاجة عشان تردي قدامي يلا افتحي
فتحت تيا الفون وحطتو علي ودنها
سليم.. افتحي الاسبيكر
تيا بخوف فتحتو ولقت صوت مازن
مازن.. لا بس انتي طلعتي بنت لعيبة عرفتي توقعيه وتخليه يتجوزك 
تيا بخوف.. سليم انا معرفش مين صاحب الرقم والله 
وقبل ما تكمل جملتها كان قلم نازل على وشها 
تيا بخوف.. ونبي اسمعني
سليم بغضب.. فكراني عيل اهطل تكدبي عليه ويتجوزك ويجيب ورا 
تيا بصدمة.. ياعني اي 
سليم بجمود.. ياغني انا عارف كل حاجة وعارف اتفاقك انتي ومازن واقولك المفجأة بقا انتي مش مراتي وامبارح متكتبش كتابنا
تيا بخوف.. ياعني اي ي سليم 
سليم.. ياعني مش هسيبك الا ما اشوفك بتمو*تي قدام عيني والكل*ب التاني الي انتي متفقة معاه هيشوف سواد علي ايدي 
تيا.. انت مش قد مازن ونا وقفت جنبو عشان انت عايز تاكل وتنهب كل حاجة 
انهال عليها سليم ب الضر*ب وكانت بتصر*خ بعلو صوتها وخديجه جت بخضة 
سليم.. اطلعي برا ي خديجه
خديجه.. انت بتعمل اي هتمو*تها ف ايدك 
سليم بغضب.. برا ي خديجه
يتبعع.. 
خديجه طلعت بخوف 
سليم بغضب.. انتي كنتي اكتر حد يعرف اسراري ف الشغل وامنتك وخليتك تمسكي جاجتي كلها ولكن انتي ي زبا*لة بعتيني مقابل الفلوس
تيا بضعف من كتر الضر*ب 
انت الي بتسرق من مازن شغله و وكان لازم اساعدو
سليم ضر*بها ب القلم  .. ونا هكدب علي حثا*لة زيك انتي تعرفي اي عن حياتي عشان تقولي بسرق بالعكس بقا هو الي كان عايز يسرق شغلي وصفقتي لانه عارف اني راجل ناجح 
سلين بعصبية.. هتتصلي بيه دلوقتي واقوليله انك عايزة تقابليه ف ****
تيا بتعب.. ح حاضر 
وفعلا تيا اتصلت ومازن رد
مازن 
اي يابنتي مبترديش لي
تيا بتعب شديد.. م معلش ي مازن انا تعبانه شوية بس.. المهم عايزة اقابلك
مازن.. تعاليلي البيت طيب
تيا.. لاء هقابلك في مكان*****
مازن 
خلاص ماشي بس اهم حاجة تكون معاكي حاجة مهمة تخص سليم احنا عايزين ندمرة ف اسرع وقت 
تيا.. اكيد ي مازن
خد سليم التلفون وقفل السكه 
سليم بص ل تيا بغضب.. انتي وهو اخركم الموت معايا
تيا بصتله بكره وقالت.. قبل ما تموتني تطلقني 
سليم بضحك.. لا دانتي شكلك مش بتفهمي انتي مفكرة اني متجوزك بجد او اقدر اتجوز ست تانيه علي خديجه ويوم ما اتجوز اتجوز واحدة وس*خه زيك فضلت تلف علي كل واحد شوية
تيا بحدة.. اومال المآذون بتاع امبارح كان بيعمل اي
سليم بجمود.. كل ده كان فيك والمآذون نفسه انا كنت متفق معاه 
وبص ل تيا بقرف وطلع وقفل عليها الاوضة من برا 
خديجه بضيق.. ممكن افهم اي الي انت عملته ف البنت الي جوا دي
سليم يغضب.. بقولك اي ي خديجه اهدي انا مش ناقصك 
خديجه بحدة.. ياعني اي مش ناقصني ما تقف كده وتفهمني 
سليم بغضب.. يوووه بقا ما تخليكي ف حالك 
خديجه بصتله بدموع وصدمة ودخلت اوضتها
سليم مسح علي  وشه بضيق 
ودخل اوضة خديجه
سليم.. ممكن افهم انتي بتعيطي لي؟! 
خديجه بعياط.. انت خلاص مبقتش لا عايزني ولا طايقني طب ياسيدي طلقني 
سليم قرب منها ومسح لها دموعها بحنيه وقال.. بالعكس انا بموت فيكي ولا الف ست تملي عيني غيرك والله العظيم بحبك
خديجه بدموع.. اومال بتعاملني كده لي ي سليم
سليم.. انا كنت متعصب وصدقيني هحكيلك كل حاجة ف الوقت المناسب المهم لازم ادخل اخد الزبا*لة الي جوا دي وهمشي وصدقيني هرجعلك وهفهمك علي كل حاجة 
خديجه بحب.. خلاص ي سليم ماشي لا اله الا الله 
سليم بابتسامه وباس راسها.. محمد رسول الله وحضنها. 
بقلم.. دنيا محمد 🖊️📒
سليم دخل بقوة علي تيا وقال 
سليم.. تقومي تلبسي وتخلصي عشان هنروح نقابل الزفت مازن
تيا بخوف.. ح خاضر
طلع سليم البلكونه واتصل ب ايمن
سليم.. جهز كل الرجالة وتعالو علي مكان الي هقولك عليه بس اوعي تهجم الا لما يكون فيه خطر 
ايمن.. تمام ي سليم بلا هقفل عشان الحق 
وقفل ايمن وسليم اخد تيا وراح ع المكان 
مازن بصدمة.. سليم؟؟ 
سليم بخبث.. امم كنت متوقع تيا تجيلك لوحدها صح 
مازن بغضب.. انت عاوز اي ي سليم 
سليم.. عايز اوديك المكان الي انت تستاهلو
مازن.. مش هتقدر تقت*لني
سليم ببرود.. تؤ المو*ت راحه ليك انا عايز ارميك في السجن 
مازن بضحك.. مش هتعرف لانك ببساطه مش عارف تمسك دليل واحد عليا
سليم بخبث.. تيا.. تيا هي الدليل الواحد الي عليك بمجرد اني مسكت فونها وشوفت المكالمات المسجلة عرفت انك متفق معاها علي اي وانك عايز وبتشتغل ف اي .. وهي كده كده بيعاك وحكتلي كل حاجة 
مازن طلع مسد*سه.. اه يابنت الكل*ب وضر*ب عليها طل*قة اصيبت قل*بها وقعت مي*ته
سليم بص ل مازن ببرود
مازن.. اسمع انا اقدر اعمل فيك
زي الي عملتو فيها
سليم بجمود.. طب ما تعمل وخليك راجل 
مازن بعصبية.. لو قتل*تك انا هخسر كتير هخسر الصفقة وهخسر شغلي .. بس تعرف انا ممكن اخسرك انت حاجة غالية عليك 
سليم بص بغموض
مازن.. مراتك الحلوة زمانها جاية ف السكه مع رجالتي عشان تيا حذرتني وقالتلي انك عرفت كل حاجة
سليم بصدمة.. انت لو عملت حاجة ل خديجه انا مش هخليك عايش علي وش الدنيا
مازن بضحك.. جميل اوي انا بقا عايزك تهدي دلوقتي وتتصل باي حد يجبلي كل الورق الي انا عاوزع وصدقني اول ما اخد. الورق انت ومراتك الحلوة هتخرجه زي الفل من هنا 
سليم ابتسم بسخرية 
وفجأة البودي جارد رمي خديجه جنب  سليم 
سليم بخوف.. خديجه 
بيخبط ع وشها بخفه 
سليم بغضب.. اقسم بالله لو حصلها حاجة لكون قا*تلكم كلكم
مازن.. متخافش اوي كده
وفجأة ايمن والرجالة اقتحمو المكان 
ايمن بزعيق.. انت كويس ي سليم
سليم.. انا كويس خديجه مغمي عليها
الرجالة مسكو كل الموجودين 
ايمن.. خد مراتك واطلع بسرعه
طلع سليم وراح علي المستشفي 
الدكتورة.. متقلقش هي بس اغمي عليها من شدة الخوف والقلق
سليم.. طيب هتفوق امتي
الدكتورة.. شوية بظبط وتفوق
سليم.. متشكر 
سليم شالها ورجع البيت
خديجه كانت فاقت
خديجه ببرود.. ياريت تفهمني اي الي حصل ده
سليم اتنهد وحكالها كل حاجة 
خديجه.. للدرجادي الصفقة دي مهمة
سليم.. جدا جدا وعلشان كده كنت بحافظ علي اسمي ومركزي وعليكي انتي قبل اي حاجة 
خديجه حضنتو.. انا بحبك اوي
سليد حضنها بحب.. ونا كمان بعشقك 
في يوم كانت خديجه بتعمل اكل وباين علي وشها التعب
سليم.. مالك ي قلبي
خديجه.. مش عارفة بطني وجعاني وبرجع كتير
سليم.. الغي طيب رجوعنا للصعيد بكرة ولا اي
خديجة.. لالا متلغيش انا كويسة قالت جملتها ووقعت علي الارض وسليم لحقها بسرعه ووداها للدكتورا
الدكتورة بابتسامه.. الف مبروك المدام حامل في اسبوعين
سليم بفرحه.. بجد ي دكتورة
الدكتورة بابتسامه.. طبعا بس لازم تخلي بالك منها كويس جدا 
سليم.. حاضر متشكر اوي و. 
يتبعع.. 
سليم دخل ل خديجه بحب 
سليم.. مبروك ي قلبي كمان كام شهر هتجبلنا باشا صغير
خديجه بدموع وفرح.. بجد ياعني انا هبقا ام انا فرحانه اوي كان نفسي ابقا ام
سليم باس ايديها بحب وقال
حلمك اتحقق ي قلبي يلا بينا
وخدها وروح
عند ايمن وريماس
ريماس كانت لابسة قميص نو*م
اسود وقصير اوي 
ريماس. قدام المراية.. ايوة انا بحبو وكفاية كده لازم اعترفلو بحبي ليه
سمعت الباب بيتفتح بتاع الشقة بصت ف المراية بسرعه تشوف نفسها وبعدين طلعت
ايمن بصدمة.. اي الجمال ده
ريماس اتكسفت جامد وكان قلبها بيدق بشدة 
قرب منها ايمن 
ايمن بحب.. الجمال ده كلو ليا؟ 
ريماس هزت راسها بخجل وقالت: انا بحبك ي ايمن انت الانسان الي حسيت معاه ب الامان والحب وقظرت تبعد عني ابويا والي كان عايز يرميني ليه
ايمن بحب.. لو اطول اشيلك في عيوني هشيلك انا بعشقك 
ريماس حضنتو وهو ميل باسها بحب ورقة وهي اتجاوبت معاه و نسيب الناس الي بيحبو بعض دول
عند سليم رجعوا الصعيد وايمن وريماس برضو 
ليلة.. لولولوليي الف مبروك ي حبيبتي افرح ي محمد الحفيد الي كان نفسك فيه هيجي 
حضن محمدي سليم بفرحه.. ربنا يبارك فيك يابني 
محمدي بفرحه.. ي مدحت عايزك. تد*بح وتفرق علي الغلابة 
مدحت.. امرك ي بيه
وعددت الشهور وكانت خديجه ف الاواخر من الحمل وكانت تعبانه 
سليم.. مالك يقلبي
خديجه بتعب.. مفيش ي حبيبي هو بس الحمل شادد عليا شوية
سليم بحب مسك ايديها وباسها.. معلش ي حبيبتي صدقيني هتولدي وهتخلصي من كل التعب ده 
خديجه.. يارب 
في يوم كان الكل نايم وسليم نايم وخديجه جانبه لكن هي قامت من الوجع الشديد الي جه علي بطنها
خديجه بتعب.. سليم قوم بطني بتتق*طع
سليم بنوم.. مالك ي حبيبتي بس في اي
خديجه بصريخ.. بقولك قوم شكلي بولد هموووت
سليم بخضة قام.. ايه حاضر حاضر 
جري علي اوضة امه وابوه
سليم.. اصحي ياما خديجه بتولد
محمدي بفزع.. ايه طب روح اتصل ب الداية يابني 
قامت ليلة بسرعه وراحت ل خديجه
ليلة.. امسكي نفسك ي حبيبتي خدي عضي ف المخدة دي
فضلت خديجه تعض ف المخدة بوجع شديد
لحد م الداية وصلت وولدت خديجه علي خير. 
الداية.. الف مبروك ي سليم بيه جالك ولد زي القمر 
سليم مسك الولد وكبر في ودنه ودمع من الفرحه
محمدي بحب.. مبروك ي ولدي 
ومسك الولد بفرحه والكل بارك لهم 
وبعد مرور سنين خلف ايمن وريماس سليم ونورا واحمد
سليم وخديجه 
يوسف ورحيم علي اسم اخوه 
ونيرة 
رحيم اتجوز طبعا بنت بيحبها وخلف 
سلمي ومحمد ويونس 
النهاية.. 

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-