رواية سعادتي بجانبها كاملة جميع الفصول بقلم ملك محمد

رواية سعادتي بجانبها كاملة جميع الفصول بقلم ملك محمد

رواية سعادتي بجانبها كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة ملك محمد رواية سعادتي بجانبها كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية سعادتي بجانبها كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية سعادتي بجانبها كاملة جميع الفصول
رواية سعادتي بجانبها بقلم ملك محمد

رواية سعادتي بجانبها كاملة جميع الفصول

جلال: اتوحشتك جوي جوي يابت هاتي بو.سه. 
نجمه بخجل: وه عيب كده عاد. 
جلال:اخر مره بقا مش هتشوفني تاني هيبقا تزكار مني ليكي. 
نجمه بحزن: بردك هتمشي. 
جلال: اسف يانن عيني من جوه بس ده شغل. 
نجمه: وانا بقا اهم من اشغالك ياسي جلال. 
جلال: ولا احد اهم منك ياقلبي بس انتي عرفه جدي هاتي بقا بو.سه. 
نجمه: عيبب بقا الله يلا اتوكل بقا. 
لكن مسكها من وسط.ها وقرب منها وبس.ها كبيره. 
نجمه: بتخذ نفسها: والله العظيم ياجلال ما تربيت يابن عمي. 
وجريت علي الدار. 
جلال: هتبقي ملكي يانجمت قلبي. 
.......
نجمه بعيط: ياما مش ريضه انا محبوش وه هو بلعفيه ياناس. 
حكمت: ياختي اسوكتي ابوكي وجدك لو سمعوكي همو.تكي. 
نجمه: زهقت بقا بجاد ربنا يخذ.ني بقا. 
حكمت: طيب يلا قومي البسي خلجاتك ونزلي قبلي ابن عمك اللي بقالو 4سنين مش شاف خلجتك يلا. 
نجمه قلبها دق معقول معقول حب عمره وطفوله جي اخيرا بس بس اي فيده ما هجوزها من وحد متعرفوش. 
.......
كمال: اهلا هلا ب قمر تبعتنا ماشاءالله يا نجمه يابنتي كبرتي وحلوتي. 
نجمه بخجل: الله يخليك ياعمي. 
لكن متعرفش اللي هياكلها بعيونو اللي زي نصر. 
كمال: سليمي علي ابن عمك جلال. 
جلال: اهلا بـ بنت عمي. 
نجمه بخجل: اهلا بيك يابن عمي. 
وجريت ع جناح. 
....... 
كل كان قعت فـي منداره جلال كان بيدور عليها. 
جلال: انا هقوم اعمل مكالمه. 
وراح. يدور علي نجمه. 
نجمه مشيه عادي لقت اللي شدها من وسط.ها. 
جلال: وحشتيني وحشتني عينك وحشني شعرك الاسود زي الليل ده وحشني غمزتك وحشتني راحتك اللي زي الفروله. 
نجمه بخجل: ابعد ياجلال لو سمحت. 
وراح قرب منها ووووووو. 
جلال كان بيقرب منها: عرفها يابنت قلبي اتوحشتك كيف. 
نجمه: ابعد بس كدا هو علشان مش حد يشفنا. 
جلال: مش قادر ابعد اكتر من كدا انا كنت بتع.ذب. 
نجمه بنيهار وعيط: ششش بطل كدب بقا. 
جلال اسكاتها بو.سها التي عشقاتها نجمه وستمرت ل5دقايق. 
نجمه بتاخذ نفسها بلعفيه: ابعد كدا انا هبقا ع زمت راجال تاني. 
جلال بصدمه: بس كيف مستحيل تبقي لغيري انتي ليا انا بس انتي فهمه. 
وسبها ومشي. 
نجمه حط ايديها ع شا.فيفها وضحكت. 
......... 
جلال: ازاي بس افهم ده لسه 19سنه ياعمي. 
رضي: هو كدا بقا كبرت وكل ما جي حد لا لا تتفلق بقا 
جلال: ومين بقا عريس الغفله. 
جلال: علاء. 
جلال بصدمه: علاء انت عرف ان ده متجوز 3غير انه 40سنه. 
راضي: اه هيا خلاص بقت 19ولسه متجوزتش 
جلال: ينفع اطلب ايد بنتك. 
راضي: بس وراجال. 
جلال: قول اي حاجه بس نجمه تلزمني. 
راضي: وانا موافق. 
حكمت: لولولولولوليييي. 
........... 
جه يوم كتب اكتاب. 
نانسي: والله ما هنيكم ببعض ولا اهني بنت حكمت. 
نجلاء: هتعملي اي عاد. 
نانسي: اصبر يافاطم اصبر. 
(بارك الله ليكم وبارك عليكم وجمع بينكما في الخير وعلي خير) 
جلال راح لنجمه وحضنها ولف بيها وشالها وراح الجناح. 
......... 
دخلو الجناح نجمه رحت الحمام وجلال غير خلجاتو. 
جلال: يلا يانجمه ساعه جوه. 
نجمه خرجت ب بجامه كنت كتله من الجمال. 
جلال: احنا ليلتنا صباحي. 
وجي يقرب منها وووووووو
جلال: يلا ده احنا ليلتنا صباحي ياعروسه. 
نجمه: جلال. 
جلال: قلب وعقل جلال. 
نجمه: ينفع مش انهارده. 
جلال: وه يابت احنا ف صعيد وعرفه كويس همه مستنين يلا. 
نجمه بعيط هستيري: تعبانه مش عارفه لا ونبي. 
جلال: خلاص ماشي يانن عيني بس لازم اديهم البشره. 
جلال طلع ال بلكونه وبشرهم ودخل. 
نجمه بدموع: معلش ب. ب.. س اهئ اهئ اهئ. 
جلال خذها ف حضنه بس نجمه ذقته عنها بصتله بقرف ونامت انحيه تانيه. 
...... 
طق طق طق. 
جلال: مين. 
منال: انا ياقلب امك. 
جلال فتح: صباح الخير يامي. 
منال: صباح الفل ياقلب امك خذ الوكل هو الف هنا. 
جلال: الله هناكي يارب. 
وخرجت. 
نجمه: مين كان هنا ياجلال.  
جلال وبيقرب: امي بقولك ايه. 
نجمه: اممم. 
جلال: متجي نجيب نوح. 
نجمه: ياعني اي. 
جلال وبقرب يبو.سها: ياعني كدا.
نجمه نزلت ب قلم ع وشه 
جلال بصدمه.... 
..... 
نانسي: وحيت امي ههنيهم ببعض. 
نجلاء: عملتي ايه يامصيبه. 
فلاش باك. 
نانسي: الو يانعمه. 
نعمه: ايوه ياهانم. 
نانسي: جبتي اللي قولت عليكي عليه. 
نعمه: اه ياهانم ده معمول عند شيخ كبير. 
نانسي: شاطره يانعمه كدا هتخذي كله الخير يلا هقبلك ف جنينه. 
عوده من فلاش باك. 
نجلاء: يانهار اسود انتي عملتي كدا ازاي. 
.......... 
جلال جيه وبقرب منها يبو.سها نجمه نزلت بق.لم ع وشه. 
نجمه: قولت مش دلوقتي. 
جلال: هو اي اللي مش دلوقتي انا عوز حقوقي. 
نجمه بعيط: وانا مش قادره. 
جلال: وانا عوزه وحده تهتم بيه وبطلباتي وعوز وريث عيلتي وانتي عرفه. 
نجمه يشهقات وعيط: يبقا طلقني. 
جلال بغضب: وانا مش هطلق. 
ومشي من الغرفه وبيت كله. 
نانسي بيبتسمه: هاهاهاااااا مش قولت جلال ليا. 
نجلاء: ياخر.بيت دماغك. 
........
جلال راح ع جبل وركن العربيه ف حته مقطو.عه. 
جلال: لييييييييه ليههه ليه بنت بحبها بتبعد عني ليه هو انا وحش لدرجه يارببببببببببب. 
وركب العربيه ومشي. 
...... 
حكمت: مالك ياعين امك. 
نجمه بعيط ف حضن امه: اهئئيي اهئ يامي والله مش عارفه ليه انا بعشقو ياما بس ف حاجات بتحصلي لما بيق.رب مني بح.س بدوخه وتعب وقر.ف ف بعض الوقت بس بحبه والله بحبه ياعالم. 
حكمت: اهدي ياعين امك معلش هنروح ل شيخ انتي محسوده اه. 
نجمه: لا يامي شغل دجل وشعو.زه ده لا. 
حكمت: لا ياعين امك ده شيخ وكل كلامه بـ القران. 
نجمه: سبني انام شويه. 
حكمت خرجت وسبتها. 
......
حكمت: جلال يابني. 
جلال بتعب: نعم ياخالتي. 
حكمت: بنتي عوزه شيخ. 
جلال: مفيش حاجه ياخاله. 
حكمت: انا عرفه بنتي ياجلال بنتي بتعشق التراب اللي بتمشي عليه ازاي تعمل كده معاك. 
جلال: ده اللي مجنيني... بصي ياخاله هتي شيخ وتعالي يلا. 
حكمت: عيني يابني. 
..... 
دخل اشيخ. 
نجمه بسريخ: طلوعو برهههه بره. 
نجمه ووووو تبع 
نجمه: ابعدو عنيييي. 
حكمت: اهدي يابت. 
جلال مسك.ها من اديها وقيدها وحكمت كذلك. 
اشيخ:"بسم الله الرحمن الرحيم" وقعد لحد مخرج الحاجه اللي عليها. 
 وتقلب اسحر ع سحر (وتستهل ربنا يسمح كل اللي يعمل كده.) 
نجمه ف احضان جلال اخيرا. 
وخرج اشيخ ومعه الام. 
جلال: اخيرا بقتي بتعتي. 
نجمه بحزن: صدقني ياجلال كان غصب عني يانن عيوني انا. 
جلال: عرف ياقلبي جلال وده عزرك بس بقا عوز اجيب نوح وعائش. 
نجمه بخجل: احم احم. 
جلال خذها ف حضنه وراح لعالهم الخاص. 
...... 
نانسي: انت مين انا مين هيهيهيه جلال ليا شوفي يانجلاء ده شكله يخوف اوي. 
ايوا ياجدعان اتقلب اسحر ع سحر. 
نجلاء: اللهم احفظنا يارب. 
ومشيت وسبتها. 
..... 
نجمه: حبيبي. 
جلال: اممم. 
نجمه: انا. انا.... انا حامل. 
جلال: قولي والله. 
نجمه: والله. 
جلال شلها ولف بيها وقعد يبو.سها ع خدودها بفرحه. 
........ 

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-