رواية رايت الحب في عينيها كاملة جميع الفصول بقلم دنيا ثروت

رواية رايت الحب في عينيها كاملة جميع الفصول بقلم دنيا ثروت


رواية رايت الحب في عينيها كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة دنيا ثروت رواية رايت الحب في عينيها كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية رايت الحب في عينيها كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية رايت الحب في عينيها كاملة جميع الفصول
رواية رايت الحب في عينيها بقلم دنيا ثروت

رواية رايت الحب في عينيها كاملة جميع الفصول

ادخلي ياعروسه ولا أقولك ياعاميه.
قمر سمعت الجمله عيونها خدتها ودمعت بان علي وشها الكسره بعد ماسمعت الكلام جه من اكتر واحد حبيته.
بعد مادخلت حسست علي الحاجات يحد لما لاقت طرف السرير قعدت عليه اتكلمت بكسره : تقدر تطلقني طالما مش طايق العيش معايا.
سيف : متخافيش ياماما اكيد هطلقك.. بس لما عمتي اللي هي أمك تديني حقي
قمر : انا هقولها تديك.. اهم حاجه تطلقني 
سيف بعصبيه وهو بيقلع الكرفته =اخرسي اخرسيييي مش عايز اسمع حاجه.. قرب عليها بصوت يشبه الافاعي=لو قولتي ليها حاجه هتلاقيها مي'ته تاني يوم. 
قمر بعياط وإنهيار : لي لييي بتعمل كدا حرام عليك ياشيخ انا مش مسامحاك.. 
اتجهتت للحمام وقفلت الباب علي نفسها 
سيف برا كان الغضب مالي عيونه بعد ماسمع الكلام ده منها.... 
💫💫💫💫💫💫 تحت في غرفه 💫💫💫💫💫💫💫
سهيله : غريبه ده مضي علي كتب الكتاب من غير ماينطق 
كاظم : لا مش غريبه.. بعدين انتي عارفه سيف يعمل كل حاجه عشان الفلوس 
سهيله : عادي هديله حقه... بس المهم انه ريحني من قمر دي 
كاظم وهو بيضحك معاها : ماهو جوزك اللي ما'ت سابهالك كنتي ترميها في أي ملجاء 
سهيله : هههههه.. وساعتها مكنتش اخد الأملاك دي كلها ضحكتني ياراجل.. 
💫💫💫💫💫فوق 💫💫💫💫💫💫💫💫💫
سيف وهو بيغبط جامد : اطلعي اطلعي من جوااااا
قمر بتطلع وبتقعد علي السرير بدون اهتمام 
سيف بعصبيه اكتر مسكهامن ايديها = هو مش انا بنده من الصبح 
شدها من ايديها وهي لا مبالاه زهق من رده فعلها زقها علي الارض ودماغها اتخبطت في الترابيزه ووووووووو
مش ذنبي اني عاميه.. حرام عليك ياشيخ
سيف بلا اهتمام = ومش حرام اتجوز واحدة عاميه اربط حياتي بيها.. 
سكتت ومكنتش عارفه تنطق بحرف.. 
مسكها من ايديها = انطقي..انطقيييي حرام ولا لا 
زقها علي الارض ودماغها اتخبطت في سن الكوميدينو... 
قرب عليها وخبط علي رجلها = قومي.. انتي.. قومي
قمر كانت مغمي عليها ودماغها بتنز' ف بسبب اثر الخبطه..
قرب عليها فحص نفسها لاقاه منتظم
شالها علي السرير وقفل الباب كويس ضمدت جرحها ونزل جاب ليها عصير
. انتظر انها تفوق.. بعد 5 ساعات
قمر وهي بتحاول تفوق = اه.. اه راسي
سيف بيقرب منها ويمسك ايديها جامد ويحط في ايديها عصير وايديها التانيه مسكن = اشربي الدوا والعصير ونامي متصدعنيش..
شربت بالفعل ونامت من غير حرف...
💫💫💫💫💫💫في الصباح 💫💫💫💫💫💫💫💫
سيف صحي من النوم.. غير خدومه وخرج. بص عليها هي كانت علي نفس الحال 
قرب عليها وبصوت عالي : اصحي يلا 
قمر.. لا رد 
هز راسها وكتفها كويس : قومي قولت 
قمر.. لا رد
فحص نفسها ولاقاه مش منتظم وهي مكانتش بتفوق شالها بين ايديه وجري تحت.. 
سهيله : مالها قمر ياسيف مالهااااا
مهتمش ليها  ونادي البواب.. واتجهه للمستشفي 
.... في القصر 
سهيله : واحنا بقا هنعمل اي عشان نخلص من كل ده 
كاظم : ولا حاجه.. هنستناهم 
بتقوم من الكرسي بعصبيه : وانا مستحيل اسيب كل ده ليها.. هو اتجوزها ودلوقتي عايز حقه 
كاظم وهز بيحط رجل علي رجل= هتديهوله 
سهيله : اي بروووودك ده.. هنديهوله ازاي بقا وانا اصلا مش عايزاه ياخده
كاظم: هيطلقها وياخده.وهو بيطفي السجاره = وهيمو'ت ياحرام
سهيله : قصدك اي 
كاظم : قصدي اللي في دماغك... هههههه
💫💫💫💫💫 في المستشفي 💫💫💫💫💫💫💫💫
الدكتور بجديه : الوقعه اثرت علي دماغها بشكل كبير.. كان ممكن تتلحق اول ماوقعت. لكن الواضح انها فاقن ونامت تاني وده اثر اكتر 
سيف ببرود: يعني هتنفع ترجع البيت ولا لا 
الدكتور : هتنفع بس عايزة عنايه
سيف: تمام تمام... 
سيف شالها بعد الدكتور كتبلها علي ادويه تاخدها.. 
قمر بوجع وهي ماسكه دماغها: في اي شايلني لي هروح فين 
سيف : اخرسي خالص.. انا اصلا مش محتاج ابررلك.. هشيلك عشان مش قادر حد يكلمني بسبب عينيكي دي.. اي القرف ده ياربي 
قمر عينيها خدعتها ونزلت دموع.. 
.............. ✍️✍️✍️✍️وصلو القصر 💫💫💫💫💫💫
بيفك من عليها الحزام : انجزي وانزلي.. مش هساعد حد انا 
نزلت وهي بتنزل كانت هتقع... مسكها مم ايديها جامد ودخلو القصر 
سهيله اتجهت ليها.ضربتها بالقلم بقوه.. يبنت الكلب يازبا'له.. 
سيف بيحاول يحوشها 
سهيله بصوت عالي =اوعي اوعي.. دي مطلعتش بنت بنود الزباااااله.. 
سيف بصدمه.... 
يتبع.. 
= مطلعتش بنت بنود الزبااله دي... عاميه وعا'هره
سيف بصدمه.: انتي اي اللي بتقوليه ده
قمر سابت ايديه دموعها نزلت : اي اللي بتقوليه ده  ياماما
سهيله بتشد شعرها بقوه : انا مش زفت امك فاهمه..بنتي متلبعش شرفها عشان فلوس فااااهه
ورمتهت بقوه علي الارض ورمت صور في وشها = عاميه وجبتلنا العار
سيف بيلم الورق وكانت مليانه كلها مشاهد قذر'ه وكانت للاسف هي اللي في الصوره
سيف متكلمش نص كلمه شالها من علي الارض وطلعو الاوضه
قفل بالمفتاح ورماها علي السرير
فك اول زراير قميصه بدأ ياخد شهيق زفير بعصبيه خبط ايديه في الباب : ازااااي ازااااي ده يحصل
قمر وهي علي السرير بترجع لورا وبتنكمش : متأذنيش ارجو..
وفجأه مسك فكها بأيديه بعصبيه = يعني طلعتي زبا'له عايزاني مأذكيش
قمر وهي بتصرخ=كدب كل ده كدب والله كدب حرام عليكو حرام
💔💔💔💔💔تحت في القصر💔💔💔💔💔💔💔💔
سهيله : تفتكر هتدخل عليه
كاظم: يعني لو مدخلتش عليه مكنتش هتسمعي صوتهم دلوقتي... ههههههه
تعالي كلي تعالي.. 
بيرن التلفون..
سهيله : الو
شخص: الو معايا استاذة سهيله والده الطالبه نرمين
سهيله : اه اه انا مامت نرمين
كاظم : مالها بنتي مالها
شخص علي التلفون = حضرتك هي في القسم محتاجين عيلتها تيجي.. في قسم*********
💔💔💔💔💔💔💔فوق 💔💔💔💔💔💔💔💔
سيف كان بيقرب عليها وهي بتبعد
اتكلم بكل قرف : اي بقا.. مش عايزة توريني جسمك..
يبعد عنها =ولا انتب عاجبك الحرام بس
قمر زقته علي الارض وصلت للكومدينو حسست ومسكت السكين'ه
حطتها علي ايديها = ابعد عني لاما امو' ت نفسي 
سيف بضحك : اعملي كدا.. واهو اكون خلصت منك ومن قرفك 
بيقرب عليها وبيشد السكي'نه منها وبيرميها علي الارض 
بيرزعها علي الحيطه بيتكلم بعصبيه كبيره : المو' ت ليكي راحة ياقمر هانم.. فاهمة يعني اي راااحه 
وسابها ولف ضهره 
نور نزلت ايديها حسست علي الارض مسكت السكينه رفعتها ووجهتهت ليه.. وهو لف ليها وووووو
يتبع
قمر نزلت ايديها حسست علي الارض مسكت السكينه رفعتها ووجهتها ليه
سيف لف ليها.. غرزتها في صدره 
سيف اتحمل الوجع بعصبيه وشال ايديها وهي ماسكه السكي'نه= انتي قد فعلت دي 
قمر فجأه وقعت منها السكي'نه ايديها بدأت ترتعش وجبينها بيصب عرق =  س.سي.سيب ايدي ارجوك 
سيف جرحه كان بينز'ف مقدرش يمسك ايديها فتره طويله 
بعد عنها  دخل الحمام طلع علبه الاسعافات الاوليه 
خلع القميص حاول يطهر الجرح وحط عليه قطن... 
سهيله برا بصوت عالي = سيف سيف اطلع ياسيف 
سيف اسرع في اللي بيعمله ورمي القميص ولبس قميص تاني 
خرج لاقاها قاعده علي طرف السرير ايديها بترتعش ومش عايزه تسمع صوت حد 
فتح الباب.. سهيله فحصت المكان بعتيها اتبسطت جدا جواها 
سهيله بذعر وخوف: بنتي ياسيف في القسم خدني ليها ارجوك 
سيف : انتي بتقولي اي.. نرمين في القسم 
سهيله : +يلا ونبي خدني 
سيف : اسبقيني تحت انا جاي ليكو
قفل الباب وراح لغرفه الملابس طلع فستان ليها. راح ليها وحطه علي السرير : البسيه عشان نمشي 
قمر بدموع بدون صوت : روح لوحدك.. مش جايه مع حد انا 
سيف مسكها بايديه بس معرفش يقبض اوي عليها : وانا مش بطلب منك.. ده أمر واظن عارفه يعني اي أمر 
قمر : سيب ايدي بقا.. بعدين نرمين مش بتحبني اجي لي
سابها : وانا قولت هتيجي.. هنزل تحت الاقيكي جيتي ورايا
نزل تحت وبالفعل قمر لبسته ونزلت 
سهيله بعصبيه =دي مستحيل تيجى معانا 
سيف:اظن مش محتاج استأذن منك 
سهيله ركبت بعصبيه وهو ركب قمر جنبه 
راحو القسم.. كانت نرمين قاعده بتفرك في ايديها 
سهيله جريت عليها = في اي يارورو حصل اي ياحبيبتي
قمر في نفسها =يارب هو انا مكتوب عليا العذا'ب.. اتجوز قاسي واكون عاميه ومتهمه في شرفي وامى اللي مش عارفه بتعاملني كدا لي.. هي اللي تتهمني في شرفي.. 
سيف نغزها فب ايديها وبيهمس في اذنها= اي رايك واحنا في القسم ابلغ علي اللي طعن' ي اهو برضو اخد حقي شويه من واحده كدا اي رايك انتي 
قمر مكنتش عارف تتكلم تقول اي.. عينيها بتعيط وبس كأنها اللحظة دي عايزه تشوفهم كلهم وتهزق.. ولكن ماباليد حيله.. 
الشرطي: كدا تقدر تخرج بكفاله.. هي تهمه سر' قه بسيطة وصاحب المحل خلاص اتنازل لان باين عليكو عيله محترمة.. بس يااستاذه نرمين اتمني متتكررش تاني 
نرمين بتكبر: اوكاي حاضر.. وسابتهم وطلعت برا 
طلعت سجارة وهي بتدخن خرجت سهيله ليها : اي اللي عملتيه ده.. لي تسرقي اصلا 
نرمين : مامي انا مسرقت' ش حاجه واظن ده كداب 
سيف : نرمين اظن لازم تعيشي معانا 
قمر في عقلها : معقول.. معقول دي نرمين اللي كانت بتحب سيق وهي صغيره.. ياه ياه عدت السنين دي كلها.. بس لي لي ماما سهيله مجوزتش سيف لنرمين.. 
نرمين وهي بترمي السجاره : بصفتي مين ان شاء الله 
سيف: مراتي.... 
يتبععععع
هي مراتك متديكش حقك ولا اي.. هههه
سيف ضربها بالقلم بقوه =انتي ازاي تتجرأي تتكلمي عليها كدا
نرمين بتقف قدامة بتحدي : انت بتتربني عشان واحده باعت شرفها بالرخيص
سيف مسكها من دراعها: أياكي تتكلمي حرف عليها أياكي
نرمين : ههههه ضحكتني.. لما انا تعرف تسكتني اومال العيله كلها هتسكتها ازاي
سيف ساب ايديها : انتي بتقولي اي
نرمين : بقول ان جدي في الطريق واظن هيعرف يتعامل معاك ازاي
يلا ياماما.. واخدة سهيله وكاظم وراحو البيت
سيف قرب عليها وكانت منكمشه وبترتعش.. رتب علي كتفها : اهدي
قمر : لي..
سيف : لي اي
قمر :لي عملت كدا ودفعت عني.. كانت قدامك الس..الساحه فاضيه عشان تاخد حقك
سيف : شرفك من شرفي واظن محبش كلمة تيجي علي شرفي.. لكن بيني وبينك انت اوس'خ انسانه اشوفها اصلا
وشدها من ايديها وصلو بيت باين انه منعزل عن العالم
دخلها فيه
#روايه_حب_في_الخفاء
سيف بجبروت: اكلك وشربك وكل حاجه هتجيلك هنا
.. خدامة فتحيه.. فتحيه
فتحيه جت من المطبخ : نعم يابيه
سيف : عايزك تخدميها عقبال ماجي.. خدي بالك لأنها عاميه عارف صعب عليكي بس يومين وامشيكي تكون حفظت البيت مش ناقصها..
واتجهه للقصر..
اول مادخل لاقي راجل كبير باين عليه انه كبير في العمر يبلغ 70 سنه
سيف جاي يبوس ايديه.. شد ايده فورا
قام بكل عصبيه رزع العصايه علي الارض : انت ازاي مدخلتش علي مرتك يابن بدران
#روايه_حب_في_الخفاء
سيف هو موطي راسه : مش حرمه اللي اغصبها عليا ياجدي
جدي ضربه بالقلم بقوه : وهي لما تكشف نفسها قدام الغريب تبقي انت راجل
سيف لف راسه وحاول يتملك غضبه = عاميه وتلاقي حد ضحك عليها.
جدي : بكره من النجمة تطلقها وترميها في الشارع.. ونرمين اللي هتتجوزها فااااهم..
ومشي دخل المكتب...
💔💔💔💔💔💔💔في الصباح 💔💔💔💔💔💔💔
تخبيط علي باب البيت
قمر قعدت تلمس يحد مافتحت الباب وكانت ماسكة كوبايه مايه = حاضر جايه
فتحيه كانت نايمة في الوقت ده...
فتحت الباب..
الدكتورة : استاذه قمر فين
قمر : انا هي.
الدكتورة : تمام استاذ سيف جابني عشان اكشف انتي بنت بنو'د لسه ولا لا.....وقعت منها الكوبايه وووووووو
يتبع
أستاذ سيف جابني عشان اكشف انتي بنت بنوت لسه ولا لا
قمر وقعت منها الكوبايه= بتقولي اي
بترجع لورا بخوف..
الدكتوره بتقرب عليها بحب : اهدي اهدي ياحبيبتي..
بصي هو تيست بسيط جدا ومش هتحسي بحاجه وهمشي
قمر بتبعد ايديها : مش هحس بحاجه.. ههه. اومال الطع'ن في شرفي ده مش حاجه اومال جوزي اللي هو حلالي يقول عليا كدا مش هحس بحاجه
بتقوم فجأه وبعياط هستيري = اطلعي برااااا.. برااااااااا برااااا
فتحيه صحيت علي صوتها جريت علي قمر وحاولت تهديها = اهدي اهدي ياقمر ياحبيبتي متعمليش في نفسك كدا اهدي..
قمر بعياط: لي لييي يحصل كدا ليييي
فتحيه بهدوء : ممكن حضرتك تمشي دلوقتي ولما يجي استاذ سيف هفهمه اللي حصل..
الدكتوره : تمام...
فتحيه اخدتها وقعدت تهديها في الصالون = اهدي ياحبيبتي اهدي
💔💔💔💔💔✍️✍️✍️في القصر 💔💔💔💔✍️✍️
مختار (جده) : طلقتها يازفت
سيف : جدي انت بتقول اي.. ازاي عايزني اطلق من غير ماتاكد
مختار بقوه : وانت لو كنت دخلت عليها يابن بدران مكنش حصل كل ده فااااهم
سيف : مكنش بأيدي قولتلك ميه مره انا مش هغصب حرمة عليا ولت هغصبها تسلمني جسمها
مختار : وانا قولت كلمتي.. تطلقها وورقه طلاقها تجيلي.. وبليل انت ونرمين تتجوزو مفهوووون ياسيف البدرانيييي
ومشي دخل مكتبه وكله جبروت وقسوه..
سهيله قربت عليه : ماتطلقها وترتاح
سيف : أطلقها وعايزاني اتجوز بنتك التانيه.. انتي اي هي قمر مش بنتك ياجاحده
سهيله بأستغراب: انت بتقول اي
سيف : بقول اللي مش فاهمة.. لي بتعملي مع قمر كدا.. ياشيخه اي ام بتستر بنتها لكن انتي فضحتيها مستحيل تكوني امها. 
سهيله : عايزني استر عليها في الغلط.. دي بت زبا'له با' عت شر'فها بالرخي'ص.. 
سيف بصلها بصه استغراب ومشي... 
كاظم قرب عليها : تفتكري هنخلص منه 
سهيله : متقلقش حطيت جهاز تحديد الموقع واول مايوصل الخطه هتبتدي ويمو'ت... 
💔💔💔✍️✍️✍️✍️✍️عند سيف 💔💔💔💔💔💔✍️✍️✍️
سيف ركن العربية ودخل القصر 
سيف بكل غضب وعصبيه =هي فيييين فيييينن
قمر بخوف اتنفضت 
فتحيه وقفت قصاده:عشان خاطري يابيه اهدي عليها عشان خاطرى 
سيف : انتي ادخلي جوا.. يلاااا اختفييي 
فتحيه مشيت وهو قرب عليها كانت بترتعش شد ايدها وجذبها ليه = ازااااي متخليش الدكتوره تشوف شكلها ازاي 
قمر مغمضه عينيها وبتعيط بخوف: ابعد عني حرااام عليك كله الا شرفي 
سيف بغضب: بقاااا كدا. 
شدها وطلعها الاوضه قفلها بالمفتاح ورماها علي السرير... 
خل'ع هدومه وفعل ماحلله الله لهم ولكن بالاجبار والغصب والعن'فففف
سيف بصدمه : انتي!!!!!!!!. 
سيف بصدمه : انتي ازاي!!!!
بيقوم  بصدمه وعلي وشه الذهول.. كان بيبص غليها بصدمه تماما
كانت مغمي عليها ولا حياه فيما تنادي
بيهزها  من ايديها بصدمه =ازاي لا مستحيل
لكن لا حياة فيما تنادي
يشيلها علي الفور ويسترها ويلبس هدومه ويروح المستشفي..
دخلوها بالفعل وكشفو عليها
الدكتور بأستغراب = دي اتعرضت لحاله اغتصاب  صح
سيف بيمسكه من عنقه=إياك تتكلم بنص كلمه  دي مراتي... إياك تتهم شرفها
الدكتور بيزقه بعيد : انت بتعمل اي.. دي هنا مستشفى ياسيف بيه
سيف :هههه. اه مستشفي..
قرب عليه واتكلم معاه بلغه تحذير = تشوف شغلك وانت ساكت لاما هخلي وشك بالاسفلت واطلعك من هنا علي نقاله.. وقرب علي ودانه =اظن عيالك مش عايزهم يحصلهم حاجه.. صح ولا اي
الدكتور بخوف : تم. تمام ومشي
✍️✍️✍️💔💔💔💔💔 بعد 5 ساعات 💔💔💔💔✍️✍️
دخل عليها الاوضه وكانت تعبانه
قرب عليها = كويسه؟
قمر : اظن عرفت اجابتك ياسيف بيه
سيف : كنتي عايزاني اعمل اي يعني.. انتي مقبلتيش حتي تخلي الدكتوره تكشف عليكي
قمر : وانت اصلا موثقتش لي فيا من البدايه
بتفرك بأيديها وعينها قدام وبتعيط = انا مكنتش عايزة منك غير شويه ثقه بس شويه ثقه
سيف : وجدي.. لما يجوزني واحده تانيه كانت الثقه هتفيد بأيه
قمر : يجوزك مين
سيف : نرمين اختك
قمر : اتجوزها ياسيف... وطلقني
سيف : انتي عايزة اي هاااا... عايزة ايييي
انا لولا ان ابويا كتب ان الميراث اخد حقي فيه اول ماتجوز بنت عمتي مكنتش اتجوزتك اصلا.. ودلوقتي عايزاني اطلقك
. مكنت طلقتك من الاول... اي علي اخر الزمن هتمسك في عاميه
.. انا ماشي لما اجي بليل تكوني جهزتي هنروح القصر..
💔💔💔💔✍️✍️✍️في القصر ✍️✍️💔💔💔💔💔💔
مختار: يعني اي اللي بتقوله ده
سيف : مش هعرف أطلقها يجدي
مختار :ابوك لما كتب الوصية محددش انهي واحد... عشان كدا مفيش داعي تربط نفسك بواحده كدا
وبص علي نرمين : اهي نرمين كويسه وبنت كويسه وحلوه اهي
سيف: جدي الكلام ده تقنع بيه عيل صغير.. لكن انا راي مش هغيره
ومشي وساب البيت...
.... في الغرفه.......
كاظم : ازاي مبعتيش المكانيكي ازاااي لسه عايش
سهيله : هششش وطي صوتك.. دلوقتي انا هعمل كدا
.. 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔✍️✍️✍️✍️✍️✍️.
بالفعل هو رايح المستشفى تاني..
دخل عليها الاوضة كانت جاهزه : جهزتي من غير ماقول تاني اهو.. بتتعلمي
قمر : ماتطلقني وترتاح بقا.. واكون ارتاحت انا كمان
سيف : وانا مش مطلق من غير ماخد فلوسي
قمر : لما تتجوز نرمين هتاخدها برضو.
سيف سكت شويه بعدين : هنزل اروح اجيب كام حاجه واجي
كان مخنوق والوقت بليل نزل ركب  العربية عشان يشم هوا
سيف بتفكير: اكيد مش بحبها اكيد لا اكيييد لاااا.
بيفتكر نظرتها عينها كل حاجه.. بيحس قلبه بينبض.. بيشغل الفرامر عشان يرجع المستشفي..
لكن مبتشتغلش.. حاول مره اتنين تلاته... مره واحده كانت جايه عليه شاحنة وووووو
يتبع
(انا جامعتي في محافظة تاني.. لذلك كنت اليومين اللي فاتو بسافر كتير عشان الدراسه والسكن وحقيقي كانت نفسيتي مش سامحه معايا اكلم حد عشان كدا منزلتها بقالي. يومين بعتذر جدا عن التقصير ده).
اللهم صلي وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين
ان شاء الله فاضل بارتين او بارت... وفي بارت هينزل بليل أن شاء الله..
يتبع 
يوم ماخلف مش هخلف عاميه ياسيف بيه
قمر كانت هتمشي بس سيف مسك ايديها.
سيف بكل جحود: قولي اللي عندك ياعمتي
سهيله: ابوها السبب في كل ده.. متبصليش  كدا..
قمر مكنتش بنتي ولا انا اللي مخلفاها. ناصر ابوها هو اللي جابهالي كان الزفت متجوز عليا عشان مكنتش بخلف ساعتها جابها واتحملتها المده دي كلها وبعدين يوم مايكتب يكتب ان انت تتجوزها.. ساعتها فرحت قولت العاميه هتتزاح من عليا.. بس شوف النصيب ساعتها حسيت انك حبيتها وانك هتديها كل الحلو ساعتها قولت ليييي لييي مش كل الحلو ده لبنتي ليييي
سيف : بس بس بسسسسس كفايه بقا كفايه حقد وغل كفايهههه
وفجأه بص ليها بأستغراب = نرمين بنت مين ياسهيله هانم
سهيله : جوزي الجديد.. كاظم
قمر بدموع : يعني انتي مش امي.. طب. طب امي فين
سهيله : مات'ت عقبالك ياقمر
سيف وهو بيمسك ايد قمر جامد : اخرسي.. اخرسي مسمعش منك كلمه واحده.. انتي عمتي واكبر مني وانا كنت محترمك ومحترم سنك.. بس بعد كل اللي عملتيه مسبتيش ليا مساحه ان احترمك اصلا... في اي تاني عملتيه بقا.. اظن انك انتي السبب في الفرامل
سهيله : لانك متستاهلش غير كدا.. انت فكرت في الفلوس وبس
سيف : فلوس.. فلوس اي اللي تخليكي تعملي كدا ياشيخه يولع الفلوس اللي تخليكي تحاولي تقتل'ي بسببها..
مختار فجأه ضربها بالقلم : انا ازاي خلفت واحده زيك ازاي
سهيله : يابا انا..
مختار : مش هقول حاجه غير ياخساره تربيتي فيكي..
اطلعي برا ومشوفش وشك تاااني
✍️✍️✍️بعد مرور شهر ✍️✍️✍️✍️✍️✍️
يوم خروج سيف من المستشفي
قمر وهي بتحسس علي الكومدينو عشان توصله ومسكت ايديه : مبسوط ياحبيبي انك هتخرج
سيف قعدها علي حجره وهي في قمة الكسوف : اه ياستي مبسوط
قمر بكسوف: ياسيف..
سيف بيمسك خدودها وبيعدل الطرحه : شعرك ملقهوش برا تاني ماشي
قمر : احمم.. حاضر مش باخد بالي
سيف : طيب ياستي.. المهم بقا. عمليتك بعد أيام جاهزة
قمر : عارف.. انا مبسوطة عشان هشوفك وبس مش عايزة حاجه من الدنيا غير كدا
... ومر الايام وهو بيعاملها بما يرضي الله بيحبها يوم عن يوم..
سهيله مشيت هي وبنتها وجوزها بعد ماطردها مختار..
وجه اليوم المنتظر
... قمر بتفتح عينها بهدوء
سيف ماسك ايديها : ها ياقمر شايفه اي ياحبيبتي
قمر اول ماشافته بدموع حسست علي وشه بايديها = انت.. انت سيف
سيف بدموع هو كمان وماسك ايديها : اه ياروحي انا حبيبك وشريك حياتك للأبد
قمر بتحضنه بدموع : بحبك يارفيق دربي بحببكك.
سيف : وانا اعشقكك يامن علمتني ماهو معني الحب في الخفاء..
دنيا من بعيد : دكتور ياسين اطلع من الاوضه سيب المتزوجين علي راحتهم.. وهي طالعه : خلي بالك ياقمر لسه في حاجات تانيه لازم تشوفيها. بضحكه والدور والباقي بقا علي سيف باشا يوريهاله.. ههه
تمت  بحمد الله

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-