رواية جبروت وقع في حبي كاملة جميع الفصول بقلم مريم احمد

رواية جبروت وقع في حبي كاملة جميع الفصول بقلم مريم احمد

رواية جبروت وقع في حبي كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة مريم احمد رواية جبروت وقع في حبي كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية جبروت وقع في حبي كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية جبروت وقع في حبي كاملة جميع الفصول
رواية جبروت وقع في حبي بقلم مريم احمد

رواية جبروت وقع في حبي كاملة جميع الفصول

كان نايم عاري الصدر و انا قاعده بلعب في شعره و بتفرج علي شكله و هو نايم و وسامته و قد اي هو حلو بس جبروت 
حسيت ان هو هيقوم روحت قومت جريت علي مطبخ اه صح نسيت اعرفكم بنفسي انا الخدامه الي شغاله عند الجبروت اسمي كرما عندي 21سنه في كلية اعلام مش بروح غير علي امتحانات اعرفكم علي جبروت عنده 31سنه اسمه سليم 
كنت قاعده بعمل الفطار قبل ما يقوم و يبهدلني و طبعا مش انا لوحدي الي شغاله في البيت في داده سميحه بيحبها جدا و بيعاملها حلو لكن معايا انا اعوذ بالله 
في ذلك الوقت فوقت من السرحان الي كنت في علي صوت داده سميحه 
سميحه بخوف: يلا يا بنتي اعملي الفطار بسرعه كلها خمس دقايق و يكون نزل و ممكن يخرب الدنيا 
كرما: خلاص خلصت اهو و هطلع الاكل و انا بطلع الاكل كان هو نزل وبص عليا بغضب 
سليم بغضب: انتي لسه هتحطي الاكل 
طلعت داده سميحه اتكلمت بخوف: معلش يابني اصل انا كنت قايله ليها علي كام حاجه تعملهم عشان كدا اتأخرت في عمل الفطار 
سليم بص علي كرما بغضب الي بتحط الاكل وقعد ياكل
سليم بقرف: انتي يا بتاعه انتي تنضفي القصر كويس انهارده عشان في ضيوف جاين انهارده 
كرما بخوف: حاضر 
بليل وصل سليم البيت و معاه ضيوف 
سليم بصوت عالي: انتي يا زفته يا كرما تعالي هنا 
كرما خرجت بحرج من طريقته: نعم يا بيه 
سليم: شوفي الباشا و المدام وبنته يشربه اي 
فريده بطيبه: قهوه ساده يابنتي 
ماهر: وانا كمان 
منه ببرود: قهوه مظبوط 
دخلت كرما المطبخ و هيا بتسب بأفظع الشتايم بسبب طريقة منه 
كرما بصوت عالي بتريقه علي منه: قهوه مظبوط
في ذلك الوقت دخل سليم و سمعها و حاول يكتم ضحكته و وقف وراها واتكلم بهمس: وانا عايز قهوه اسبريسو... وووو يتبعع
وقف وراها واتكلم بهمس و انا عايز قهوه اسبريسو 
كرما اتخضت و زقته بعيد عنها 
كرما: بسم الله الرحمن الرحيم 
سليم بصوت عالي: سمعتي 
كرما بخوف: سمعت سمعت و همست و هو طالع نفسي اعرف الي مشغلني عند الراجل ده ما امشي و ارتاح بقا 
سليم: بتقولي حاجه 
كرما بخوف: بقول القهوه جهزت 
سليم ببرود: طب هاتيها بره 
طلعت كرما خلف سليم و ناولت كل واحد قهوته 
وجت عند سليم و بتديله قهوت راح لامس ايدها و غمزلها كركا اتكسفت و استغربت سليم و مشيت 
بعد ساعه مشي الجميع و دخل سليم ببروده المعتاد 
سليم: انتي يا بتاعه انتي 
كرما كانت بتذاكر هلي سفرة المطبخ سابت الي في ايدها و بصتله 
كرما ببراءة: نعم 
سليم: اعملي ليا شاي قامت كرما تعمل الشاي و قرب سليم من السفر يشوف الكتاب 
سليم بتسأول: انتي في كليه 
كرما بخجل: اه في كلية اعلام 
سليم: اممم حلو ربنا معاكي انتي في سنه كام 
كرما: في اخر سنه الاخيره و ادتله كوباية الشاي مشي سليم و هو بيبصلها ببرود و كانت كرما فرحانه ان هو اول مره يتكلم معاها من غير مايزعق لها 
في صباح يوم جديد 
تيا وهيا حد مسندها 
تيا: يعني اي مش هتدخليني بقولك يا حيوانه انتي هدخل 
كرما بصوت عالي: وليه الغلط بقاااا 
نزل سليم علي صوتهم في اي 
تيا ببكاء: سليم 
سليم شافها جري عليها حضنها بحب و اشتياق 
سليم: مالك يا حبيبتي 
تيا: في واحده واقفه مش عايزه تدخلني هيا مين دي 
سليم: حقك عليا دي شغاله هنا و انا قايل محدش يدخل البيت فير الي اعرفه و هيا اول مره تشوفك متعرفش انك اختي 
مشي السواق الي كان مسندها و شالها هو طلعها غرفتها 
سليم بحنيه: ارتاحي انتي و علؤ غداء هصحيكي 
و طلع من الغرفه نزل علي مطبخ 
سليم بصوت عالي: انتي يا بتاعه انتي ابقي خلي بالك من الفاظك دي اختي 
كرما: بس انا مش كنت اعرف 
سليم: و دلوقتي عرفتي و طلع من المطبخ 
كرما بتريقه علي سليم: و دلوقتي عرفتي جتك نيله في شكلك الحلو ده 
سمعها سليم و هو ماشي و رجع تاني 
سليم: انا اه عارف اني حلو لكن تتريقي عليا و بداء يقرب منها... وووويتبععع
كرما بتوتر:والله انا مش اتريقت 
سليم ببرود:إمال اي الي انا سمعته ده 
كرما :انا اسفه مش هتتكرر تاني 
سليم ببرود:المهم بعد كدا تهتمي بأختي 
كرما :ممكن اعرف هيا مالها 
سليم بحزن:كفيفه من فتره عملت حادثه و فقدت بصرها 
كرما بحزن عليها:حاضر ههتم بيها 
سليم:اه صح اعملي انهارده اكل حلو كدا عشان منه جايه و طلع وسابها 
كرما بتريقه:ماشي يا خويا عشان منه جايه 
علي غداء كانت كرما بتحط الاكل علي سفره و منه بتبصلها بقرف 
سليم:كرما اطلعي هاتي تيا من غرفتها 
طلعت كرما خبطت علي غرفة تيا و أذنت لها بالدخول 
كرما بحب:انا جايه اخدك يا هانم عشان الغدا 
تيا بطيبه: بلاش هانم اسمي تيا 
كرما بمرح:حاضر يا تيا 
تيا:انتي اسمك اي 
كرما:اسمي كرما
تيا:انا عندي 24وانتي 
كرما:عندي21 و شكلنا هنبقا صحاب 
تيا بحزن:طبعا نبقا أصحاب و انشاء الله اعمل العمليه و اشوف شكل صاحبتي السكر 
سمعه صوت سليم من تحت و هو بيقول كرماااا 
كرما بخضه:يلهوي كنت طالعه اجيبك يلا 
نزلت كرما معاها تيا و هما بيضحكه و سليم شاف أخته بتضحك و فرح 
تيا و هيا بدأت في الاكل:كرما يا بيستي ممكن تقعدي تكلي معايا 
كرما بحرج:اصل 
تيا بمقاطعة :نفسي هتتفتح لو كلتي معايا 
سليم بصرامه:اقعدي يا كرما 
كرما قعدت بخجل. و فضلت تهزر هيا و تيا و سليم بيهزر مع أخته و منه مولعه 
كان الجميع قاعد بيشرب القهوه 
منه بقرف:اي القهوه المقرفه دي انتي يا حيوانه يالي اسمك كرما 
تيا بغضب:متقوليش حيوانه 
طلعت كرما بغضب:انا مش حيوانه 
منه بغضب:اي القهوه الزفت دي 
كرما بغضب:زفت و راحت ماسكه القهوه ورمتها علي هدوم منه 
كرما بضحك:دلقت القهوه عليها يا تيا 
تيا بفرحه:احسن 
سليم و هو بيحاول يكتم ضحكته :معلش يا منه بس انتي غلطي لما قولتي حيوانه 
منه :لا ترفدها من عندك يا سليم 
سليم ببرود:انا منش هرفد حد هيا مش غلطت 
منه :كل ده و مش غلطت 
تيا :ما قالك مش هيرفد حد يا عنيا 
بعد قليل كانت منه مشيت و تيا نامت و كرما في المطبخ بتخلص الي وراها دخل عليها سليم و مسكها من أيدها 
سليم بهمس:طلعتي شرسه 
كرما بتوتر: حض ح ض حضرتك في ذلك الوقت قرب سليم منها و باسها من شفايفها بعمق و غضب بعدين بداء يبوسها بحنيه و بعد كام دقيقه انتها من قبلته و خدها في حضنه ...ووو يتبععع 
زقته بعيد عنها بكل قوتها و ضربته بالقلم 
كرما بغضب:انت ازاي تعمل كدا انت اتجننت 
قرب منها سليم بكل شر 
و كرما بتبعد بخوف و دموعها بتنزل لحد ما لزقت في الحيطه و سليم لزق فيها و لسه هيضربها 
كرما ببكاء و شهقات :متضربنيش ونبي لا لا ونبي
بعد سليم عنها و هو بيتنفس بسرعه 
سليم بزعيق:غوري من وشي 
جريت كرما من المطبخ بكل خوف و هيا بتحمد ربها أن سليم مش عملها حاجه 
بعد ساعه كان سليم قاعد في غرفة الريسيبشن و بيشرب سجائر بكل غضب في ذلك الوقت طلعت كرما و معاها شنطة هدومها 
سليم ببرود:رايحه فين 
كرما :همشي انا مش عايزه اكمل شغل عندك
سليم ببرود:ادخلي اوضتك و مش عايز اسمع ولا كلمه
كرما بصوت عالي :والله انا حره و همشي 
وقف سليم بكل غضب و قرب منها 
سليم بصوت عالي :قولت روحي علي اوضتك 
كرما و هيا بتخبط برجليها علي أرض زي الاطفال و بتبكي :انت جبروت جبروت انا مش كدبت لما سميتك جبروت 
سليم بصدمه :انا جبروت 
كرما بخوف و تعلثم:انا قصدي ثم كملت بقوه اه جبروت 
سليم :تمام انا جبروت و قولت الي عندي و اتزفتي ادخلي اوضتك و راح قعد بكل برود 
سليم :و وريني بقا هتطلعي ازاي
مشيت كرما بكل غضب و هيا بتشتم في سرها 
سليم ببرود :بتقولي حاجه 
كرما بخوف :لا و طلعت تجري علي غرفتها 
في ذلك الوقت اتصل حد علي سليم 
سليم :عاصي عامل اي 
عاصي بغضب:مقولتليش ليه أن تيا رجعت 
سليم بغضب:وانت مالك بختي 
عاصي بضعف:انت عارف يا صاحبي اني بحبها و شاريها 
سليم :بس انت عارف ان اختي فقدت بصرها 
عاصي بحزن :و هتعمل العمليه و هتشوف و لو العمليه مش نجحت انا عايزها زي ما هيا انا بحبها وانت عارف انها بتحبني
سليم :بس هيا بعد ما فقدت بصرها ممكن ترفض انها تكون مراتك و تقول انها بتظلمك معاها 
عاصي بلهفه :انا هعرف أقنعها اهم حاجه انك موافق 
سليم بضحك :موافق 
كانت كرما طالعه من غرفتها و شافته بيضحك 
قالت بصوت عالي و هيا مش حاسه بنفسها وان هو سمعها :ده طلع بيضحك زينا و وسيم كمان 
بصلها سليم ووووو يتبععع
سليم قام وقرب منها و اتكلم ببرود:انتي ليه حابه كل شويه تزعلي مني 
كرما بخوف :انا عملت اي 
سليم :الظاهر اني مبقتش زي الاول بنفس التعامل وخليتك تاخدي عليا 
كرما بخوف :انا مخدتش عليك انا مجرد واحده شغاله عندك 
سليم بصوت عالي :طب يارب تفضلي عارفه كدا 
بعد شهر تحديدا يوم عملية تيا كان سليم و عاصي في المستشفي و كرما في البيت بتعيط وخايفه علي صاحبتها 
طلع الدكتور بعد اربع ساعات من غرفة العمليات
الدكتور بتعب:انشاء الله بعد اربعه و عشرين ساعه هنعرف العماليه نجحت ولا لأ
سليم بلهفه :انشاء الله هترجع تشوف 
عاصي :سليم روح انت ارتاح شويه و انا هفضل موجود و ابقا تعالي بعد ما ترتاح 
سليم :لا لا مش هاسيب اختي 
عاصي :ارتاح بس ساعتين وتعالي انت من امبارح مش ارتحت 
سليم :تمام ساعتين هكون عندك 
بعد قليل وصل سليم القصر دخل سمع صوت بكاء جاي من المطبخ دخل شاف كرما بتبكي بشده و مش عارفه تاخد نفاسها كويس 
سليم بخضه :كرما انتي كويسه و مسك وشها مسح لها دموعها
كرما بلهفه :تيا كويسه صح العمليه نجحت 
سليم بهدوء :اه كويسه بس بعد اربعه و عشرين ساعه هنعرف العماليه نجحت ولا لأ
كرما ببكاء:انشاء الله هتنجح
سليم :ممكن تهدي 
كرما وهيا بتمسح دموعها:ممكن لما تيجي تروح تاخدني معاك انا و الداده 
سليم بهدوء:تمام تعالي بعد ساعتين صاحيني 
كرما :حاضر 
دخل سليم نام و دخلت كرما الغرفه زي عادتها و جابت كرسي من الغرفه حطته قدام سليم الي نايم و قعدت عليه كان سليم نايم علي بطنه و مش لابس تيشيرت فضلت تلعب في شعره و تنزل بأيدها علي ضهره 
كرما :تعرف رغم انك جبروت بس حبيتك و عشقتك مبقتش اقدر اعدي يوم من غير ما ادخل و اقعد ابص عليك و انت نايم و عشقت ريحتك الي بتجنني بس عارفه اني مكنش ينفع احبك لان انت عمرك ما هتفكر فيا في ذلك الوقت دموعها نزلت ومساحتها بسرعه و قامت طلعت من الغرفه في ذلك الوقت فتح سليم عينيه و كان يدور في دماغه اسئله علي كدا بقا هيا كل يوم بتدخل الاوضه و أنا نايم و انا مش بحس طب ازاي بعدين ضحك و رجع يكمل نوم 
بعد شويه كان سليم خد الداده و كرما و راح علي مستشفي 
عاصي :جبتهم ليه دلوقتي لسه بدري اوي عشان نعرف النتيجه 
كرما بسرعه :معلش انا عايزه افضل موجوده بعد مرور الوقت الي مشي عليهم ببطق دخل الدكتور و معاه عاصي و سليم و كرما و الداده 
بداء الدكتور يزيل الحاجات الي مغميا عينها 
الدكتور :فتحي عينك 
بدأت تيا تفتح عينها ببطق و دموعها بتنزل 
سليم بلهفه :تيا حبيبتي شيفاني 
فضلت تبكي بشده و بتحاول تتكلم 
تيا :انا شايفه شيفاكم كلكم 
الداده بدأت تزغرط بفرحه و سليم حضنها و عاصي اطمن عليها 
بصت تيا علي كرما الي بتبكي 
تيا بحب و طيبه:اكيد انتي كرما 
كرما قربت منها وحضنتها وفضلت تبكي 
تيا :انا كويسه والله يا حبيبتي 
سليم :ممكن بقا كلو يسمعني انا عايز اقول حاجه 
الجميع بصله بانتباه 
سليم :انا هتجوز كرما 
الجميع بصله بصدمه ووووو يتبععع
كرما: تتجوز مين انت اتجننت 
سليم ببرود: انتي تخرسي خالص 
تيا: ليه يا كرما 
كرما: انا قولت الي عندي انا مستحيل اتجوزه 
سليم: وانا مش طالب رائك و هتجوزك و بمزاجي 
كرما بخوف: يعني اي 
قرب منها سليم و باسها علي جبينها 
سليم بحنيه: يعني بحبك 
كرما بصدمه: بتحبني انا 
سليم: اه و عارف انك بتحبيني حسيت بيكي انهارده لما دخلتي ليا الاوضه و قولتي انك بتحبيني 
كرما بخجل و توتر: انا انا ا 
سليم: اهدي انا كمان بحبك 
كرما نزلت رأسها بخجل 
بعد يومين كانت تيا رجعت البيت و سليم بيجهز للجواز 
في يوم من الايام 
باب القصر خبط و راحت تيا فتحت 
منه بعصبيه: الخبر الي انا سمعته صح سليم هيتجوز الخدامه 
تيا ببرود: مش خدامه و الخبر الي سمعتيه صح سليم هيتجوز البنت الي بيحبها
منه ببرود: ازاي 
شدتها تيا من ايدها قعدتها علي الكرسي و حبت تغيظها 
تيا وهيا حابه تغيظها: تعالي احكيلك الي حصل و طلب منها الجواز ازاي بصي ياستي.... وحكت لها كل حاجه 
منه ابتسمت بخبث: طب مبروك 
فضلت قاعده مع تيا شويه بعدين عاصي رن عليها قامت بعيد ترد عليه و كرما كانت معديه من قدام منه و اوقفها صوت منه 
منه بخبث: مبروك يا كرما 
كرما ببرود: الله يبارك فيكي 
ولسه هتمشي
منه بضحكة خبث: انتي مفكرتيش سليم هيتجوزك ليه
لفت لها كرما بضحكه صفراء: عشان بيحبني يا عيوني 
منه ضحكت بعلو صوتها: طب فكري كدا حد ممكن يبص علي خدامه بتاعته و كمان هو قعد معايا و قالي ان هو شافك وانتي قاعده في غرفته و قولتي انك بتحبيه و انتي عارفه سليم كل شويه مع بنت شكل وقال ان انتي بنت حلوه و قال يتجوزك يتسلي شويه بعدين يسيبك و ضحك عليكي و قالان هو بيحبك و انتي زي الهبله صدقتي و انا قولت مهما كان انتي بنت زي ولازم الحقك من فخ سليم 
بصت كرما بصدمه و دموعها نزلت و طلعت تجري علي غرفتها ابتسمت منه بخبث و مشيت 
في الجانب التاني كانت تيا بتكلم عاصي 
عاصي: كويسه دلوقتي 
تيا بخجل: اه 
عاصي: تيا انا كلمت سليم امبارح و قولتله اني عايز اعمل فرحي معاه و نتجوز علي طول و قالي ان هو هيسألك و يقولي ردك و انهارده قالي انك موافقه ده بجد انتي موافقه 
تيا بخجل: اه 
عاصي بفرحه: بحبك يا تيا 
تيا بخجل: وانا 
عاصي بحب: انتي اي 
تيا بتوتر: بحبك
عند سليم وصل البيت و هو فرحان و بينده علي كرما بفرحه خرجت كرما من الغرفه و هيا بتمسح دموعها 
كرما: نعم
سليم: اي ده مالك انتي كويسه 
كرما: اه و لما عرفت حقيقتك بقيت كويسه خالص 
سليم: انا مش فاهم حاجه
كرما بصريخ وبكاء: لا انت فاهم انك مش بتحبني وانك كنت عايز تتجوزني تتسلي بيا شويه بعدين تسيبني ما انت مستحيل تبص لخدامه... وووووو يتبععععع
سليم بصوت عالي_كفايه بقا اي هو حد  لعب في دماغك و جايه تقولي كدا 
كركا ببكاء: محدش لعب فيدماغي بس دي الحقيقه 
سليم: علي اساس انا لو كنت عايز اتجوز كنت اتسليت بجواز ولا من غير جواز بصي يا كرما مش سليم الشافعي الي علي اخر الزمن واحده تيجي تقولو كلام من خيالها المريض و مش سليم الشافي الي يضحك علي واحده بنت مش انا ولسه هيمشي 
كرما: منه الي قالتلي كدا 
سليم بغضب: وانتي صدقتيها 
و راح طلع علي غرفته و بعد دقايق دخلت ورا الغرفه و راحت قعدت جنبه علي سرير 
كركا وهيا بتلعب في شعره_ممكن تسمعني انا خوفت من كلامها يا سليم مفكرتش في اي حاجه غير اني خايفه 
سليم ببرود: تمام 
كرما فضلت قاعده تبكي زي الاطفال وصوت بكأها عالي 
سليم: طب انتي بتعيطي ليه دلوقتي 
كرما:  عشان عش عشان انت مش بقيت تحبني و خلاص كرهتني 
سليم خدها في حضنه و مسح لها دموعها: محصلش انا هفضل احبك لان انتي كل حاجه ليا بس اهم حاجه عندي تثقي فيا و اي حاجه تحصل تقوليلي 
كرما: حاضر و حضنته بحب 
بعد ايام تحديدا يوم جواز سليم و كرما 
خلص المأذون علي جملته الشهيره 
بارك الله لكم و بارك عليكم و جمه بينكم في خير
بص سليم علي كرما بنظرات كلها حب و ساب الجميع و خدها و طلع غرفته 
سليم: بقيتي كرما سليم الشافعي يعني شيلتي اسم عائلتي و راح حضنها بحب و باس جبينها 
سليم: يلا غيري هدومك و انا هغير في الحمام و بالفعل غيره ملابسهم و طلع سليم من الحمان اتصدم من جمال كرما و هيا لابسه بيچامه عباره عن شورت اسم ساتان و بلوزه سوده قصيره بحملات رفيعه 
سليم بمرح: هو جمالك ده طبيعي و غمز لها وقرب منها باسها بحنيه من شفايفها وووو نسيبهم لوحدهم و نروح عند تيا 
في بيت عاصي تحديدا في غرفتهم 
عاصي بحنيه: غيري انتي في الاوضه و انا بره ولما تخلصي ابقي اندهي عليا 
تيا بخجل: حاضر 
قرب باسها من خدودها وطلع 
عند منه 
منه بغضب: انا هوريه ازاي يتجوز حتة الخدامه الجربوعه دي 
امها بطيبه: يا بنتياهدي متعمليش حاجه تأذيكي 
منه بتوعد: انا هوريهم ووووو.... يتبعععع
كانت ماشيه بعربيتها بسرعه جنونيا و متعصبه 
منه بغل و حقد: لما نشوف يا سليم انا ولا انت 
و سرعت اكتر و كان في عربيه ماشيه قدامها خبطت فيها بشده و العربيه اتقلبت 
عند سليم كان قاعد بيتفرج علي كرما و هيا نايمه و وخدها في حضنه و بيلعب في شعرها 
كرما و هيا بتفتح عيونها: صباح الخير
سليم بأبتسامه: صباح النور و قرب باسها من خدها 
كرما: حاسب اقوم احضر الفطار 
قامت من جنبه دخلت المطبخ و هو دخل وراها حضنها من الخلف 
كرما بخجل: سليم ابعد عايز اجهز الفطار كدا بتوترني 
سليم: تؤ تؤ هساعدك 
كرما: وانت كدا بتساعدني 
سليم ببراءه: اه و احلي مساعده 
كرما بضحك: بلاش دور البراءه ده 
عند عاصي صحي من النوم شاف تيا واقفه قدام المرايه سرحانه و بتلعب في شعرها قرب منها بخفه و باسها من خدها 
تيا و هيا بتلف عشان تكون قدامه و قامت وقفته و باسته من خده
تيا: صباح الخير 
عاصي بحنيه و هو واخدها في حضنه: صباح الحب 
عند منه اتنقلت للمستشفي 
و دخلت العمليات 
و امها و ابوها كانه واقفين بره خايفين علي ابنتهم الواحيده 
بعد اربع ساعات طلع الدكتور و باين علي وجهه التعب
ماهر: بنتي كويسه يا دكتور
الدكتور: الحمدلله بس هننقلها غرفه عاديه و الزياره بعد اربعه وعشرين ساعه تكون فاقت بس عندي سؤال هو حد كان قاصد يخبطها ولا دي حادثه قضاء و قدر
ماهر: معرفش بس انا ليا اعداء كتير 
الدكتور: تمام هيا لما تفوق حد من البوليس هايجي و يسألها 
عند سليم 
سليم: كرما يلا اجهزي عشان ننزل نخرج 
كرما: حاضر هدخل اخد شاور 
في صباح يوم جديد تحديدا عند منه فاقت و كان الظابط قاعد قدمها 
الظابط: كان في حد قاصد يخبطك ولا انتي الي عملتي حادثه عادي بدون سبب 
منه بتعب: كان في حد قاصد 
الظابط: ومين الشخص ده 
منه بتعب: سليم الشافعي ووووو يتبعععع 
منه بتعب: سليم الشافعي هو الي هيقدر يجيبه ليك
الظابط:طب مين الشخص الي سليم يقدر يجيبه 
لسه هترد لكن الموت سابقها 
الظابط بصدمه: استاذه منه 
طلع بره الغرفه و هو مصدوم
ماهر: عرفت يابني مين الي عمل كدا 
الظابط: لا حول ولا قوة إلا بالله بنتك توفت يا حاج 
دخل ماهرو مراته جري علي غرفة بنته 
عند سليم كان نايم و واخد كرما في حضنه ماسكها جامد حتي و هو رايح في النوم كأنها هتهرب منه 
تملمت و هيا بين احضانه فتحت عينها شافته و ابتسمت و فضلت تلعب في لحيته الخفيفه و تبوسه علي خده و شعره و شفايفه في ذلك الوقت حس بيها و اتعدل
سليم بخبث: بتعملي اي
كرما بخجل: ابدا لسه صاحيه و كنت بحاول اقوم
سليم برفع حاجب: والله
كرما بضحك: اه يابني والله 
عند تيا كانت قاعده بتتفرج علي تلفزيون و هيا في حضن عاصي و بتأكله فشار في بوقه و مركزه مع الفيلم و كل شويه لما تيجي حته رعب تخبي وجهها في عنق عاصي و هو بيضحك عليها 
تيا بخوف: عاصي هيا الحته الي جيا دي رعب
عاصي بضحكه رجوليه: اسكتي يا جبانه
عند منه كان كل حاجه اتحضرت عشان الدفنه و سليم عرف و راح يعزيهم و يكون معاهم 
بعد اربع شهور 
كانت كرما في الحمام بتستفرغ و قافله الباب عليها و سليم قلقان عليا و قاعد يخبط علي باب عشان تفتح بعد شويه ليس بقليل 
سليم و هو بيسندها: انتي كويسه 
كرما بتعب: وديني اكشف يا سليم انا تعبانه اوي بطني بتتقطع 
سليم شالها بلهفه و راح المستشفي 
تم الكشف و اتكلمت الدكتوره بفرحه ليهم 
الدكتوره: متقلقش يا سليم بيه دي المدام بتدلع بس عشان هتجبلك نونو صغير 
سليم بصدمه ممزوجه بفرحه: انتي بتتكلمي بجد
الدكتوره: اه الف مبروك 
كرما بخحل: الله يبارك فيكي يا دكتور 
قرب سليم منها حضنها و دموعه نزلت 
سليم بحنيه: مبروك يا حبيبتي 
كرما بتبعده عنها و تمسح دموعها: الله يبارك فيك يتربي في عزك يا حبيبي 
عند تيا كانت قاعده بتاكل مانجو بشهيه مفتوحه نعم انها حامل في الشهر التالت 
عاصي بتعب: يا حبيبتي عايز انام ساعه عشان اروح الشغل بقا ممكن تسبيني انا جبتلك المانجه اهي 
تيا و هيا بتبصله بلا موبالاه: روح روح يا عم 
في البيت عند سليم كان قاعد واخد كرما في حضنه 
سليم: لو بنت نسميها اي ولو يكون اسمه اي
كرما: لو بنت تبقا خديجه و لو ولد يبقا عز
سليم و هو بيبوس راسها: بحبك يا ام عز 
تمت

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-