رواية سر القلوب المتناغمة كاملة جميع الفصول بقلم نجوم الروايات

رواية سر القلوب المتناغمة كاملة جميع الفصول بقلم نجوم الروايات

رواية سر القلوب المتناغمة كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف نجوم الروايات رواية سر القلوب المتناغمة كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية سر القلوب المتناغمة كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية سر القلوب المتناغمة كاملة جميع الفصول
رواية سر القلوب المتناغمة كاملة جميع الفصول بقلم نجوم الروايات

رواية سر القلوب المتناغمة كاملة جميع الفصول

كانت قاعده وحضنه نفسه وبتعيط وفجاه الباب اتفتح
هتفضلي كده كتير انا كلامي هيتنفذ ومش هرجع فيه أبداً انتي فاهمه مش كافيه انه وافق عليكي وانتي عانس وهو رجل اعمال ووسيم وغني واي واحده تتمنى نظر منه
نظرت له والدموع تملأ عينيه وقالت بزعيق وانا ذنبي ايه اتجوز واحد مبحبوش ولا اعرفه لا وكمان اكبر مني بعشر سنين عشان الفلوس عايز ترمي بنتك عشان الفلوس عمري متخيلة انك اناني بشكل ده
صفعه قويه تنزل علي خده انتي ازي تتكلمي معايا كده انا هعرفك ازي تتكلمي معايا كويس ونزل بصفعه قويه علي وجهها
حتى غابت عن الوعى وتركها وخرج
خرج محمد من الاوضه وتركها واخرج التلفون وعامل مكلمه
الوو اسد بيه حضرتك عامل ايه
تمام عايز اي
عايز اقول لحضرتك انا موافق
تمام اوي استنى مني مكلمه عشان احدد معاد الفرح
تمام يا بيه سلام
قفل التلفون وقال
كده تمام اوي اخلص منه واخد الفلوس واعيش حياتي بقا
بعد ساعة فى اوضة تلك الصغيره التي لم يتعدى عمرها 18
بدأت تفوق وتتذكر مع حدث وبدأت الدموع تملأ عينيه وقالت
مش عارفه ليه بابا بيعمل معايا كده وعايز يجوزني غصب عني وازي هيجوزني واحد اكبر مني بعشر سنين كل ده عشان الفلوس
بعد حوالي نصف ساعة كانت تلك الحوريه الصغيره نامت من كتر البكاء على حالها
في شركة اسد بيه:
الصفقه دي لازم تكون ليا يا كده يا اعتبر نفسك مرفوض من دلوقتي
بس يا اسد بيه اناا
انا قولت الا عندي واتفضل برا
حاضر يا بيه
اسد قاعد على الكراسي قال بكل شر انا هعرفك مين هو اسد الشيمي....
كانت قاعده تلك الحوريه الصغيره والدموع تملأ عينيه انا لازم اتصرف لازم اعمل حاجه مش هسيب بابا يعمل فيا كده لازم اتكلم معه خرجت حور من الغرفه وذهبت إلى الخارج حتى تتكلم مع والدها
ولكن كانت الصدمه حين سمعت والدها يحكي مع شخص
انا موافق يا اسد بيه بس الفلوس تكون معايا اول ما حضرتك تيجي تكتب الكتاب عشان اطمن علي بنتي معاك 
اسد بضحكه بنتك اي دي انا اشتريتها بفلوسي يعني هتبقى خدامه عندي وانت مش عاوز اشوف وشك ده اول ما بنتك تكون في بيتي والفلوس هتكون عندك بكره وقول للحلوه تجهز نفسها عشان بكره كتب كتابه..
قال كده وقفل التلفون
اسد بغضب واحد حقير كل الا في بالو الفلوس بس انا مش هرحمك انت والحلوه الا متجوزني عشان الفلوس هتشوفي ايام سوده علي ايدي
حور بانهيار وهي لا تصدق ما يفعله والدها
حور بعياط انا مش عارفه اعمل ايه يا رب اقف معايا ازي هقدر اعيش معه ده متجوزني عشان اكون خدامه ليها ده بي..
قاطع كلامه خروج والدها من الغرفه وهو ينظر اليه ويقول
اعملي حسابك بكره هيكون كتب كتابك علي اسد بيه الشيمي وبكره هتكوني في بيته
حور بصدمه انت بتقوول اي ازي ده يحصل ازي تعمل كده انت معندكش قلب كل همك الفلوس وبس لكن بنتك وسعادته مش همك انت مش ممكن تكون انسان انا بكرهك
قالت حور تلك الكلمات وهي تبكي
محمد بضحكه انا عملت كده لمصلحتك انتي هتتجوزي اسد بيه يعني هتعيشي في عز عمرك ما تحلمي بيه احمدي ربنا انه وافق علي واحده زيك
حور بدموع وضحكه تصدق فعلاً علي العموم انا موافقه اتجوز اسد بيه اهو اعيش خدامه ارحم من اني اعيش مع واحد اناني
صفعه قويه تنزل على خد حور
انتي اظهر كده عايزه يكون مو*تك علي ايدي مسك حور من شعرها وشدها حتى ادخله غرفه مظلمه واغلق الباب
حور بعياط وزعيق باباا افتح ارجوك ارجوك متسبنيش هناا انا اسفه يا بابا مش هعمل كده تاني بس أرجوك خرجني من هنااا
وفجاه الباب اتفتح
حور بصدمه انت مين.....
حور بصدمه ااانت مين
اسد بضحكه انا عملك الاسو.د يا حلوه
وفجاه ظهر اسد وهو ينظر اليه بكل غضب
حور بصت عليه بنبهار ف هو في غاية الجمال ذات العيون الخضراء والشعر الاسود والجسم الرياضي
فاقت حور من توهانه علي صوت اسد وهو يقول
انا بكلمك ردي عليا
حور قربت منه وقالت انت مين
اسد بضحكه أن...
ولكن قاطع كلامه عندما شاف اثار الضرب علي وجه حور
اسد بغضب جحيمي
مين عامل فيكي كده وعامل فيكي كده ليه
حور والدموع تملأ عينيه وقالت
بابا
اسد باستغراب وهو عامل فيكي كده ليه
حور بعياط عشان عايز يجوزني غصب عني وانا رافضه وكمان هيجوزني واحد اكبر مني عشان غني وعنده فلوس....
وعايز شغلني خدامه ليه
ولم رفضت ضربني وحباسني هناا
..
اسد بصدمه اكبر منك بعشر سنين ازي انتي عندك كام سنه...
حور بدموع عندي 17سنه
اسد بصدمه اي امال ازي قال ان عندك 20سنه وعانس كمان.....
فلاش باك
اسد كان قاعد في المكتب
والباب خبط
اسد.ادخل
السكرتيره في واحد بره اسمه محمد الاسيواطي عايز حضرتك يا فندم
خليه يدخل
محمد دخل وسلم على اسد
اسد.نعم عايز اي
محمد انا عندي عروسه لحضرتك
اسد.مين 
بنتي يا اسد بيه
اسد بس بنتك الا اعرفه انه صغيره
محمد بكدب لا دي عندها 20سنه وكمان عانس وانا عايز اخلص منه وموافق علي الا حضرتك تقول عليه هي هتكون خدامه عندك الكام شهر دول.. .
اسد بضحكه سخريه.وبنتك عارفه انا عاوزها ليه
اها يا باشا وموافقه كمان
اسد.تمام استنى مني رد
يلا بره وانا هرن عليك.....
باك.
اسد بغضب شديد حسابك تقل معايا اوي
نظر لتلك الحوريه وقال
انا اسد الا هيتجوزك
حور بصدمه وخوف شديد أن.انت وعايز مني اي ونبي متضربني ولا تعذبني انا.وفجاه غابت عن الوعى
اسد بخوف وصدمه حور حور......
يتابع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
أسد  بصدمه حور حور
اسد حمل حور بين ايديه وطلع علطول حطه في العربيه وطلع بسرعه..
عكس محمد الا كان قاعد يعد في الفلوس ولا ينتبه لها
بعد نص ساعه تقريبناً اسد وصل المستشفى وحمل حور ودخل المستشفي
اسد بص مرتفع جدا فين الدكتوره عايز دكتوره بسرعة
جات الدكتوره وخدت حور عشان تكشف عليها
اسد طلع التلفون ورن علي حد
اسد قال محمد الاسيواطي عايز*****
المجهول.تحت امرك يا اسد باشا
اسد قفل التلفون بغضب
وقال مش اسد الشيمي الا واحد زيك يلعب معه
بعد شويه الدكتوره خرجت واسد راح عندها
طمنيني يا دكتوره حور ماله
الدكتوره.اطمن يا اسد بيه المدام كويسه هو بس شوايه مضاعفات
من الواضح انها مش بتاكل كويس وده خالها غابت عن الوعي وكمان نفسيته تعبانه شويه ومحتاجه راحه تامه هي بس تاخد من العلاج ده وانشاء الله هتكون كويسه...
اسد.تمام شكرا ممكن اشوفه
الدكتوره.اها طبعاً اتفضل وتقدر تخدها معاك كمان
اسد دخل عند حور وقبل ما يتكلم
حور شهقت بخوف وجسمها بيترعش
اسد شافه كده راح عندها وحاول يهديه شويه
اسد قرب منها وقال اهدي متخافيش انا مش هعملك حاجه متخافيش
حور وقد بدأت ان تهدى
انت عايز مني اي ارجوك انا مش عاوزه اتجوز انا لسه صغيره
حور قالت كده والدموع تملأ عينيه اسد مسك وشه بين ايديه وقال انا مش هعملك حاجه وحشه انا عاوز اتجوزك عشان اخدك من عند ابوكي مش هو بيضربك
حور بعياط وزعيق باباا بيضربني عشانك عشان عاوز يجوزني ليك وانت كمان هتضربني
اسد بدون وعي خدها في حضنه وحاول يهديه
حور بعياط انا مش عاوزه اروح عند بابا تاني ده مش بيحبني
ولكن شهقت بخوف وقالت..
ا.........
يتابع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
حور وهي في حضن اسد فجاه سمعت صوت
محمد بخبث مكنتش اعرف ان اسد بيه حنين كده طول عمري اعرف عنك القسوه والجبروت اتنزلت عن كل ده وتجيب بنتي المستشفي
نظر له اسد بغضب جحيمي ومسك محمد من رقبته وقال...
اسد بصوت جهوري. لا انت لسه شوفت حاجه من قسوتي
انا واحد زيك يلعب معايا عشان الفلوس انا هعرفك مين هو اسد الشيمي...
حور بعياط ارجوك سيب بابا ارجوك متعملش كده
محمد بخوف شديد انا اسف يا اسد بيه مكنش قصدي ابوس ايدك سبني همو.ت في ايدك..
اسد ساب محمد وبص عليه وقال
بنتك كمان كام ساعه هتكون مراتي وانسى ان ليك بنت واظن انك خدت الا انت عاوزه
محمد بص ل اسد بخوف وقال
حاااضر
بس احضر كتب كتابه الأول
حور نظرت لولدها والدموع تملأ عينيه وهي مش مصدقه ان ابوه يعمل فيه كده وازي يبيعها عشان الفلوس....
اسد بص لحور وقال
حور انتي موافقه تتجوزيني
ولكن حور لم ترد عليه
حور انا بكلمك موافقه تتجوزيني
ولا لا
بقلمي ايمان شعبان
نظرت حور الي والدها وقالت
انا مواففه
اسد اخد نفس وقال
انا مش محتاج منك حاجه ومش هقرب منك الجواز هيكون علي ورق بس لحد كام سهر كده وهطلقك
وترجعي بيتك تاني....
حور.بص ل اسد وقالت
انا عاوزه اكمل تعليمي عندك ممكن
اسد مردش عليه وخدها وخرج
حور.انت واخدني علي فين
ولكن اسد مردش عليه وفتح باب العربيه وركبه ومشي
حور بعياط انت مش بترد عليا لي وانا بكلمك.بقلمي ايمان شعبان.
ولكن اسد لم يسمع له وساق ب أقصى سرعه
حور بعياط وزعيق انت مجنون وقف العربيه
وقبل ان تكمل كلامه.....
هنعرف البارت الجاي اي الا حصل مع حور
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
حور بعياط وزعيق انت مجنون وقف العربيه
وفجاه اسد داس فرامل والعربيه كانت هتتقلب
حور راسه اتخبطت في العربيه وفقدت الوعي
اسد بص عليه وبدأ يفوقه بس حور مفقتش اسد ساق العربيه وطلع علي الفيلا بتاعته...
بعد شويه اسد وصل الفيلا
نزل وفتح باب العربيه وشال حور ودخل بيها الفيلا..
اسد دخل وندها علي الخدمه
اسد بصوت مرتفع جدا
صباح صباااح
جات صباح وقالت نعم يا اسد بيه
اسد وهو طالع علي السلم
قال لصباح تعمل اكل لحور
اسد طلع فوق وفتح باب الاوضه ودخل حط حور علي السرير وقام اسد بص عليه وبعدين راح حط برفان علي ايده عشان تفوق
اسد بدا يفوق حور...
بعد شويه حور فاقت وبدات تستوعب الغرفة وهي فين
حور بتوهان من الخبطه
اناا فين واي الا جابني هنااا
اسد اتكلم بصوت منخفض وقال.
انا الا جابتك هناا ودي اوضتي انتي فقدتي الوعي في العربيه
حور بخجل منه
متشكره اوي
اسد بضحكه رجوليه
متشكره على اي بس انا عملت اي
حور بصت عليه وقالت
دي تاني مره تنقذني انت زي الابطال الا في الروايات
اسد ابتسم علي طفولته وقال انا بس مقدرش اشوف حد محتجالي واسيبه من غير ما اساعده
وبعدين قال.
انا هطلع ومش هاجي غير بليل وصباح هتجبلك اكل تاكلي كويس واي حاجه تحتاجيه قولي لصباح ومفيش خروج من هنااا غير بامري فهمه..
حور بصت عليه وقالت انا هفضل هناا لحد امته
وانا كمان محتاجه هدومي
اسد قال انا هجبلك هدوم جديده بس خروج من  البيت ممنوع فاهمه ويبقا حظك وحش معايا لو ده حصل
قال كده وخرج وقفل الباب
اسد نزل تحت وندها علي صباح
جات صباح وقالت الاكل جاهز يا بيه
اسد قالها تاخد الاكل لحور فوق وتاخد باله منه لحد ما يجي
صباح قالت حاضر ودخلت المطبخ
اسد دخل المكتب وقاعد علي الكرسي وقال
دي طفله ازي هتجوزها بس
دي لسه صغيره بس لازم اعمل كده وفي اقرب وقت وخبط علي المكتب باايدو بكل غضب وقام خرج ركب العربيه وطلع من الفيلا
.....
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
اسد اخد العربيه وطلع من الفيلا بعد شويه اسد وصل الشركه بتاعته
اسد دخل بكل غرور وكبرياء تحت أنظار الجميع
اسد دخل المكتب وقاعد وطلب من السكرتيره قهوه
اسد طلع التلفون ورن علي شخص
الو يا يوسف عامل اي
يوسف: الحمد لله يا حبيبي
اسد: الصفقة بتاع شركة ادهم الحلواني انا عاوزه بي اي طريقه
يوسف بعدم فهم:مش فاهم عاوزه ازي يعني
اسد بضحكه عاوز الصفقة دي تكون لشركتي انا وبي اي تمن فاهم
يوسف اتنهد وقال حاضر
اسد قفل التلفون وبدا يشتغل
في الفيلا عند حور
كانت قاعده وحضنه نفسه
حور قامت وقالت انا هفضل قاعده كده هنزل اشوف حد تحت اقعد معه
نزلت حور وهي بتبص علي الفيلا بنبهار من جمال الفيلا
حور بصوت منخفض جدا بدات تندها علي اي حد في الفيلا ولكن مفيش حد
حور بعد تفكير كتير خرجت الجنينه بتاع الفيلا وقاعدت تبص علي السماء وسرحت في اسد وازي بيعمل معه كده رغم ان ابوه قال عليه أنه قاسي وجبروت
فاقت من سرحانه علي صوت اسد
اسد بغضب جحيمي ومسك حور من شعرها وقال
انتي اي جابك هناا وازي تطلعي من غير امري
حور بعياط وصوت متقاطع اان انا
كنت قاعده لوحدي قالت انزل اقعد هناا شويه
اسد شدها من شعرها ودخلها جوه وزقه حتى وقعت علي الارض
اسد بغضب شديد انا بكرها الا مبيسمعش كلامي تيجي انتي وتعملي كده
شكل معملتي الكويسه معاكي مش هتنفع
خد حور من ايدها ودخله اوضه ضلمه ورمها علي الارض وقال
عشان الا عملتيه هتقضي اليل كله هناا عشان تعرفي مين اسد الشيمي والا بيعصي كلمته اي الا بيحصلو
وخرج وقفل الباب عليها وطلع اوضته قلع الجاكت بتاعه ورمه علي الارض وقاعد علي السرير بغضب وقال إنا مش عارف بعمل كده ازي
بعدين قام وقال
بعمل اي يعني دي زيه زي اي واحده كلهم صنف واحد خاينين
اسد مسك دماغه بتعب
وبعد شويه دخل اخد دش وطلع قاعد علي السرير شويه ونام
عند تلك الطفله الصغيره التي وقعت في جحيم الأسد
كانت قاعده تعيط وتقول
اسد بيه افتحلي ابوس ايدك افتحلي انا مش بحب الضلمه انا خايفه اوي افتحلي ومش هعمل اي كده تاني..
وفجاه الباب اتفتح.
حور بصت علي الا فاتح الباب وقالت انت مين
قرب منها وقال اهدي انتي الا مين ومين الا سابك هنااا.......
وجاء اسد من وراهم وقال...
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
فجاه الباب اتفتح
حور بصت عليه وقالت انت مين
قرب عليها وقالها
اهدي انتي الا مين واي الا جابك هناا وفي الحظه دي دخل اسد
اسد دخل وشاف الشخص ده
اسد:حمزه انت جيت امته ياض
حمز بص علي اسد وقال
وحشتني يا صحبي وحضن اسد
اسد:جيت امته وازي متقوليش انك جاي
كل ده وحور بتبص عليهم ةمش عارفه حمزه ده يبقا مين
حمزه لاحظ أن حور بتبص عليه
حمزه قرب منها وقال انتي مين بقا
حور بصت علي اسد والدموع تملأ عينيه.وقالت بصوت طفولي
انا حور
حمزه:عاشت الاسامي يا ست حور انا بقا حمزه ابن عم اسد وصحبه وتقدري تقولي كده اخوات
حور بصت لاسد وقالت
اتشرفت يا استاذ حمزه
وبعدين الدموع نزلت منها وقالت بعياط
هو انت ممكن تطلعني من هناا ارجوك انا عاوزه امشي"
حمزه بص علي اسد وهو في غاية غاضبه وعرف ان اسد عامل فيه حاجه
حمزه مسك ايد حور وقال متخافيش محدش هيقدر يقربلك طول ما انا موجود
كل ده واسد واقف يبص عليهم بسخرية
حمزه قال لاسد انه عاوز يتكلم معه وقفل الباب علي حور وخرج
حمزه بغضب:عايز اعرف مين دي وانت عملت فيه اي وازي جالك قلب تحبس طفله زي دي وتعذبه
ولكن اسد تجاهل كلامه ومردش عليه
حمزه:انا بكلمك رد عليا
اسد بغرور:دي كمان يومين هتكون مراتي واعمل فيه الا انا عاوزه محدش يدخل بيني وبينه وبعدين مالك كده زعلان عليها اوي كده لي هي تخصك"
حمزه بص عليه بغضب وقال"
عمرك ما هتتغير يا اسد بس عاوز اقولك ان البنت دي ملهاش ذنب في اي حاجه عشان تعمل فيه كده ولو عرفت ان انت قربت منه تاني انا الا هاقفلك"قال كده وخرج من الفيلا
اسد قاعد علي الكراسي وولع سيجاره وبدا يفكر في كلام حمزه وان هو فعلاً بيظلم حور معه
اسد فاق من تفكيره علي صوت حور"
حور وهي بتخبط علي الباب "
افتحولي يا استاذ حمزه ارجوك متسبنيش هناا ا
قبل ما تكمل كلامه كان اسد فاتح الباب
اسد دخل عندها وقال"
هخرجك بس بشرط"
حور"حاضر اي هو الشرط
الشرط هو انك بكره هتكوني مراتي وبكره هكتاب كتابي عليكي
تاني حاجه كلامي هيتنفذ ومش عاوز اي غلط
وكمان هو كام شهر وهطلقك وهديكي حقك
بس قبل ما اطلقك انا كمان اخد حقي
حور بعدم فهم"مش فهمه حقك الا هو اي
اسد بضحكه سخريه
حقي الشرعي ولا عاوزه تبقي مرات اسد الشيمي وتفضلي بنت""
حور بخوف واتسعت عينيها وهي تقول
لا لا ارجوك متقربش مني انا هعمل كل الا انت عاوزه بس بلاش كده
اسد قرب منها وقال
ده الاكلام الا عندي سواء وافقتي او لا ده هيحصل انا مش باخد رايك انا بس بعرفك يا حلوه
قال وخرج وقال لحور تخرج
حور خرجت وهي في غاية الحزن علي ما وصلت إليه وازي كل ده بيحصل معه وهتعمل اي في حياته الا حرفياً مبقتش عارفه تروح فين بعد ما ابوه باعه بالفلوس""
فاقت علي صوت اسد وهو بيقول
اطلعي الاوضه فوق خدي دش وغيري هدومك دي
حور بمقاطعه:
بس انا معنديش هدوم هناا
اسد:اطلعي فوق هتلاقي هدوم هناك
حور طلعت فوق فتحت باب الاوضه ودخلت
لقت هدوم كتير اوي وحلوه
حور بنبهار بجمال الهدوم
دي حلوه اوي وكمان مقاسي وفضلت تتفرج عليهم وبعدين "
وبعدين اختارت بنطلون جينز اسود وبلوزه ودخلت الحمام"
بعد شويه اسد دخل الاوضه بص عليها ملاقهش عارف انه في الحمام
اسد قالع هدومه وغيرها "
ولبس بنطلون بس وكان عاري الصدر وقاعد علي السرير
حور بعد شويه خرجت ولكن اتصدمت لم شافت اسد قاعد على السرير وعاري الصدر
حور وهي وشه في لارض"
انا أسفه مكنتش اعرف ان حضرتك هنااا
اسد بص علي واتصدم من جمالها"
اسد وهو بيقرب عليها وووووو
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
اسد وهو بيقرب عليها اوي
اسد:انتي حلوه اوي شوفت بنات كتير بس اول مره وحده تشدني كده
حور بعدت عنه ونبضات قلبهاا عاليا جدا
اسد بص عليها وقالها:
متخافيش اوي كده مش هعمل حاجه
انا بحب اعمل الا انا عاوزه بمزاجي مش غصب
حور وهي واقفه مكانها وجسمه بيترعش من الخوف وقالت لاسد
انا هنام فين:اسد بص عليها
وشاور علي السرير وقال هتنامي هناا
حور:طيب حضرتك هتنام فين
اسد بوقحه.في حضنك هنام علي السرير وغمزلها:
حور وشها احمر واتصدمت من جرأته معها
حور وهي في غاية غضبها قالت لاسد:
انت واحد سافل وقليل ادب كمان وانا مسمحلكش تتخطى حدودك معايا ولا فاكر يعني أن انا واحده جايبه من الشارع
اسد وهو مش مصدق ازي قالت كده قرب عليها
وهي بترجع لوار وشايفه اسد بيقرب عليها
فضلت ترجع لحد ما لزقت في الحيطه اسد قرب منها وحاوط خصرها
وهمس جنب ودنه بصوت منخفض جدا وقال
انا اقدر اعمل فيكي اي حاجه دلوقت ومحدش يقدر يمنعني فاهمه
بس انا هخليكي لم تيجي بمزاجك
في الوقت ده حور نبضات قلبها زادت ووشهاا احمر
اسد سابه وراح نام علي السرير
وحور فضلت واقفه مكانها بتبص عليه
بعد شويه حور تعبت وراحت نامت علي الكنبه الا في الاوضه
تاني يوم الصبح في اوضة اسد
اسد قام من النوم وكان شكله حلو اوي
بص وشاف حور نايمه علي الكنبه
راح عندها وشالها حاطه على السرير وفضل يتأمل ملامحها
وبعدين قال:ملامحك حلو اوي وشعرك ريحته تجنن ومن حظك انك تقعي معايا انا وخايف اظلمك وانتي ملكيش ذنب وخايف اتعود عليكي
مش عارف اعمل اي
اسد نفض كل الأفكار من راسو وقام
اخد دش ولبس وقبل ما يخرج
قرب علي حور وبدا يتأمل ملامحها وقد اي جميله وهي نايمه
فاق اسد من سرحانه وخرج نزل تحت قال للخدامه تجهز فاطر لحور وتاخد باله منه.....
اسد خد العربيه وطلع وهو بيفكر في حور. ..... .
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
بعد مرور حوالي اسبوع مفيهوش اي تفاصيل
حور قاعده عند اسد ومش عارفة تخرج من اسد وعايشه في رعب
واسد كان بيروح الشركة ويرجع البيت
وكل يوم بدأ يتعلق با حور
جا يوم كتب الكتاب..
اسد كان مشغول بتحضير لكتب الكتاب وكلم محمد ابو حور وقالو يجب
وحور كانت فوق في اوضة اسد ومعه مجموعة من البنات عشان تجهيز العروس والميكاب والفستان
حور وهي متواتره"
ااانا معقول النهارده فرحي معقول هكوون مراته خلاص
وده اليوم الا كنت بحلم بيه
طيب ازي هقدر اكمل حياتي مع الوحش ده
بس لا انا هطلب منه الطلاق بعد الفرح علطول
مش معقول يحبسني هنااا طول عمري ولا انا معقول اسيبه يتحكم فيا
هو فاكر نفسه مين يعني
كل ده واسد واقف وراها،
حور لسه هتبص وراها وراها
ولكن اتصدمت لم لاقت اسد واقف وبيبص ليه بكل غضب
حور بلعت ريقه وهي خايفه مش عارفة تعمل أي وبتدعي ربنا يكون اسد مسمعش كلامه
اسد شاف خوفه وتواتره
مقربش منه وعامل نفسه مسمعش حاجه لحد ما كتب الكتاب يخلص
اسد "قرب من حور وهي خايفه وقالها"
اي مالك خايفه كده لي
متخفيش ده كتب كتابك يا عروسه المفروض تبقي فرحانه كده ومبسوطه ولا انتي زعلانه عشان هتتجوزيني
حور اتوترت اكتر ووشه احمر ومبقتش عارفه تعمل أي
حور بتواتر"لا انا بس متواترة عشان الموضوع جا بسرعه ووو
قاطع كلامه اسد وهو بيقول
متخفيش بكره تاخدي علي الجو وعليا انا كمان
وغمزلها ب عنيه وبانت غمزاته
وكان شكلها قمر اوي
حور سرحات في جمال اسد وفضلت متنحه فيه"
اسد بص عليه بخبث وابتسم
وخرج
حور فضلت واقفه مكانها متنحه
لحد ما فاقت علي صوت واحده من الميكاب
البنت"يا مدام ممكن حضرتك تتفضلي معايا عشان تلبسي
حور هزات راسه وراحت مع البنت
تحت عند اسد
دخل حمزه وهو بيبص علي اسد ومش باين عليه مبسوط
قرب من اسد وخده في حضنه وقالو
برضو عملت الا في دماغك
اسد بص عليه وقالو
انا محدش يمشي كلامه عليا يا حمزه
وبعدين الا فوق دي هتكون مراتي اكيد طبعاً مش هعمل فيه حاجه تاذيه وخصوصاً انه لسه صغيره انا عملت كده مش علشاني بس وكمان علشانه هي
حمزه بص عليه بعدم فهم وقال عشانه ازي مش فاهم"
اسد وهو بياخد نفس قال لحمزه كل حاجه من ساعة ما محمد جالو"
حمزه بغضبب"يا ابن ال****
في حد يعمل في بنته كده وخصوصاً لم تكون ملاك بشكل ده
اسد بصلو بطرف عينه وقالو
طيب يلا بقا جهز نفسك وتعالى معايا عشان البس
حمزه ابتسم على اسد لم حس انه غار علي حور
وخدو وطالع فوق اوضه خاص بيهم
بعد حوالي ساعه كان المأذون وصل والمعزيم وكان محمد ابو حور وصل
اسد وهو نزل من فوق وكان يشبه القمر تماماً كان في غاية الجمال
نزل اسد وسلم علي المعزيم وأصحابه
بعد شويه كانت تلك الحوريه الصغيره التي تشبه الاميرات
نازله من علي السلم وهي في غاية الجمال
وكان جميع الحاضرين ينظرون إلى تلك الحوريه
اسد كان واقف مع حمزه ولكن اتصدم لم شاف حور نزله من علي السلم
وقف متنح مكانو وهو مش مصدق ان الحوريه دي هتكون ملك الأسد
اسد وهو رايح عند حور عشان يخدهاا ا
ولكن اتصدم لم لاقي قلم نزل علي وش حور....
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
اسد اتصدم لم لاقي قلم نزل علي وش حور وبص علي الشخص ده ولكن اتصدم لم شاف مين ألا ضربت حور....
ولكن اتحول مره واحده والغضب سيطر عليه
اسد بصوت هز اركن المكان
نـــوورررررررر؟
في الوقت ده كانت في بنت واقفه وبصت علي حور وقالت.
نور:بقاا انتي يا رخي*صه فاكره انك هتاخدي مكاني يا بتاعه انتي فوقي لنفسك يا حلوه انتي جايه هنااا خدامه فاهمه فا متحلميش تبقي مرات اسد الشيمي...
كل ده واسد واقف يبص عليه بغضب جحيمي وحور بتبص علي اسد والدموع تملأ عينيه وقالت
انتي ازي تتكلمي معايا كده وازي تمدي ايدك عليا انتي مين واي علاقتك با اسد
نور وهي بتبص علي اسد وقالت
اسد يبقا حبيبي وأبو الا في بطني
اسد اتصدم لم قالت كده وقرب عليه ومسكه من شعرها وقال
ابن مين يا روح ام*ك انطقي
نور:بوجع اسد سيبني انت ازي تعمل كده انت ناسي الا بيني وبينك ولا اي انا حامل في ابنك"
اسد بدون وعي ضربه قلم وقعت علي الارض
كل ده والمعزيم كانت قاعده ولكن حمزه اتاسف للجميع ومشيو
اسد راح عند حور الا كانت قاعده ومش عارفه اي الا بيحصل ده مش عارفه تعمل حاجه غير انه تعيط بس
اسد راح عندها وحط ايده على خدها وحضن وشه با ايديه وقال
انا اسف حقك عليا كل الا حصل غصب عني
حور بدموع:هي دي فعلاً حبيبتك
اسد وهو بيقرب عليها قالها
حور بلاش كلام دلوقتي انا هفهمك كل حاجه بس اهدي
اسد قام وقرب علي نور الا قاعده تعيط وتقول انت بتضربني يا اسد بتضربني عشان واحده زي دي وهو
قاطعه اسد وهو بيقول بغرور
دي تبقى مراتي وانضف مليون مره منك وامشي اطلعي بره ومش عاوز اشوف وشك تاني عشان انتي الا هتبقي خسرانه"
نور بصت عليه وقالت
ماشي يا اسد بتضربني وكمان بتطردني انا وابن...
اسد وهو مسكه من شعرها قولتلك اطلعي بره ومشفش وشك تاني والا في بطنك ده شوفي مين يبقى ابوه
ا
اسد طالعه بره وقفل الباب وهو هينفجر من الغضب وراح عند حور
اسد وهو رايح يشوف حور
ولكن وقف مكانه مره واحده لم لاقي حور.؟..؟.....؟؟.....

اسد وقف مكانه مره واحده واتصدم لم شاف حور مغمي عليها
قرب منها وحاول يفوقه بس حور مفقتش
اسد شالها وطالع بيها فوق وطلب من حمزه يجيب الدكتور
اسد طلع فوق ودخل الاوضه حاطه على السرير وفضل قاعد جانبه والقلق والتوتر باين عليه
بعد شويه الدكتور جا
وبدا يكشف عليها
اسد:طمني يا دكتور حور مالها
الدكتور:اطمن المدام كويسه جدا هي بس تاكل شويه وترتاح لن نفسيته مش كويسه ويا ريت محدش يزعلها وحاول تخليها تخرج عشان ترتاح
اسد: تمام يا دكتور شكراً
الدكتور خرج واسد قرب منها وباس راسه وقالها"
اسد:انا اسف حقك عليا مكنتش اعرف ان كل ده هيحصل وكمان في اليوم الا اي بنت بتتمناه وتبقا مبسوطه بسس؟
قاطعته حور وهي بتتكلم بصوت منخفض جدا وقالت وهي الدموع في عينيها
متقولش حاجه مش مجبور انك تبرر في الاول والاخر انت متجوزني بس علي الاورق وكلها كام شهر وهطلقني ودي حياتك
بس عايزه أسألك سوال ويا ريت تجوبني عليه
اسد: طبعاً اتفضلي
حور:لم انت كنت بتحبها وفي بينك وبينه حب و الكلام الا اتقال ده ليه سابته؟
اسد اتنهد وقال:
انا اها كنت بحبها اوي وكنت هتجوزها بس محصلش بيني وبينه حاجه انا متاكد ده اكيد حوار هي عاملها عشان ترجعلي
حور:مش فاهمه حوار ازي يعني وترجعلك انتو سابتو بعض ليه
اسد:انا عرفت نور مكنتش زي ما انتي شايفه كده لا انا كنت لسه في الجامعة ووقته كنت لسه صغير ومفيش شركه ولا العز الا انتي شايفه ده
عرفت نور وهي وقته كانت أغنى بنت في الجامعة عرفته وحبتي وقالت انه عمرها ما هتسبني أبداً بس لازم اتخرج وابقا حاجه كبيره عشان ابوه يوفق بياا
بس للاسف محصلش نصيب وسابت الجامعه لظروف خاصة وسافرت بعد موت عمي انا وحمزه وبعد خمس سنين تعب ومرمطه رجعت اسد الا انتي شايفه دلوقت
وهي لم عرفت اني رجعت جاتلي وحاولت تفاهمني ان ابوه الا اعترض عليا بعد ما سبت التعليم
وانا ضعفت لم شوفته وصدقته
بس بعد كده اكتشفت أنه كانت بتحب واحد تاني وكمان**
خلاص مش مهم بس صدقيني الولد الا في بطنها ده مش ابني
حور بصت عليه وقالت طيب ازي هتثبت كده دي قالت قدام الناس كلها انه حامل منك
اسد:ميهمنيش كلام الناس وبعد كده نشوف الموضوع ده المهم خلينا في موضوعنا احنا دلوقتي وغمز لحور
حور وشه قلب الوان وقالت
تقصد اي بالكلام ده
اسد شافه كده ضحك على خوفها وقرب منها وباس راسه وقالها
متخافيش انا مش هقرب منك وهنام هناا علي الكنبه وانتي علي السرير لازم ترتاحي
حور بارتياح: تمام ماشي تصبح على خير
اسد:وانتي من اهل الخير
وراح نام علي الكنبه وحور نامت مكانه
وكل شوايه تبص عليه لحد ما لاقته نام ابتسمت علي جمالو وهو نايم
ورجعت راسه لوار ونامت
حور قامت مره واحده واتصدمت لم حد حط ايده على بوقها ووو
يتبعع
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-