رواية جوازة من اجل غلطة كاملة جميع الفصول بقلم دنيا ثروت

رواية جوازة من اجل غلطة كاملة جميع الفصول بقلم دنيا ثروت


رواية جوازة من اجل غلطة كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة دنيا ثروت رواية جوازة من اجل غلطة  كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية جوازة من اجل غلطة كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية جوازة من اجل غلطة كاملة جميع الفصول

رواية جوازة من اجل غلطة بقلم دنيا ثروت

رواية جوازة من اجل غلطة كاملة جميع الفصول

هتسق'طها وهي مكملتش حمل 3 شهور
صقر بقوه: انا اعمل اللي انا عاوزه ومحدش يتدخل بالذات انت.. ياصفوااان بيه
وطلع لفوق فتح الباب لقاها منكمشه علي الارض وبتعيط..
قرب منها ورفعها بين ايديها : هتنز' ليه 
حور بدموع : لا مش هنزله ده ابني ابنيييي فاااااهم
صقر : وانا مستحيل اتجوز خدامه وبدا يهزها.. واتكلم بعصبيه فاهمهههه. فاهمهههههه
حور بعياط وانهيار : مش ذنبي مش ذنبييييي. انت اللي غلطان انت اللي عملت كل ده انتتت
صقر ضربها بالقلم بقوه : اخرسي اخرسيييي انتي اللي واحده زبا*له ورخي*صه ورفعها تاني ليه وشفتا'ها بتنز' ف د'م وشعرها متناثر بفوضويه =هتتزليه لاما امو' تك بأيديا فاهمهههه.. ورماها علي الارض = مش صقر الهواري يتجوز خدامههههه
(تحت في القصر)
همام (عم صقر) = اي اللي بيحصل هنا ياصفوان.. هو انا مش قولتلك ان صقر هيتجوز ماريهان
صفوان بيقوم من السفره وبيتكلم بعصبيه شديده : انت مين انت عشان تقول صقر هيتجوز مين.. صقر هو اللي هيحدد يتجوز مين وامتي قرب منه وهوو بيتكلم بحذر شديد واوعاك تنسي ياهمام انك هنا ضيف ملكش الحق بكلمه فااااااهم ولا لاااا
همام : يعني اي ياخوي احنا متفقين ان..
صفوان : مش متفقين ياهمام مراتك اللي قعدت تتكلم وتروي وتتفق لكن انا موافقتش علي اي حاجه والكلام خلص اهنيه..
ثريا : يعني اي.. مش انت قولت ان ماريهان هتتجوز لو مش هتتجوز صقر اومال هتتجوز مين
صفوان بجبروت : صالح
ثريا : صالح. ابن تاجر المخدرا'ت.. لا انا بنتي تبقي في البيت وتعن' س كمان ولا ان تتجوزه لا والف لا
صفوان : وانا قولت كلامي واظن انتو عارفين كلام مين اللي هيمشي مفهوووووم
ومشي دخل المكتب وقفله  بالمفتاح وقعد علي الكرسي بقله حيله مسك برواز كان حاط علي تربيزه وبدا يتكلم بدموع= انا اسف ياشهيره سامحيني ارجوكي سامحيني. وبدا يكسر كل حاجه ويصرخ =ااااااااااااااااه
وفجأه سمع ضرب رصا'ص
.. 
وفجأه سمع صوت ضر'ب نا' ر
فتح المكتب سريعا وكله طلع في اتجاه صوت الرصاص واتصدمو لما شافو
حور  ماسكه المسد'س وموجهاه علي الحيطه وضربت مرتين متتالين نا'ر= كفايه كفااااايه بقاااا حرام عليك انت مبتحسش حرااااااام
صقر بدأ يتقدم  خطوه :اهدي وسيبي السلا'ح  من ايدك 
حور : انا مش هههديييي مش ههدييييي انت السبب في كل ده انت السبب انت اي مبتحسش معندكش دم ولا اي.. تغلط غلطتك وفي الاخر تقولي نزليه.. وانا انا اهل البلد هيقولو عليا اي مفكرتششش
صقر بعصبيه وصوت عالي لدرجه خلاها تترعب : انتي اللي غبيه وبعت'ي نفسك وبعد شهرين تقولي انك حامل.. واعرف منين انك حامل مني يازبا' له
حور مستحملتش ووجهت المسد'س علي بطنها = عندك حق عندك حق انا هخلصك منه وهقت'له قدامك ولسه كانت هتضغط
صفوااان بصوت عالي: اياااااكي.. أياكي تدوسي ياحور.. سيبي المسد'س وصدقيني مفيش حد من اهل البلد هيتكلم عليكي ولو كلمه واحده وصقر هيتجوزك
صقر : انت بتقول اي انا مستحيل اتجوز خدا..
صفوان ضربه بالقلم جامد : إياك تكمل جملتك دي هتبقي حرمك ياصقر وإياك تفكر تقول الكلمه دي تاني ليها او قدامنا مفهوووووم
صقر بص ليه بكل تحدي: وانا لسه متخلقش اللي يمشي كلمته عليا ياصفوااان بيه ولسه هيمشي
صفوان وقفه بكلامه : لو متجوزتها اعتبر ان ملكش حق في ورثي وكله هيروح لصالح اللي هيتجوز ماريهان بنت عمك
صقر رجع خطوه واتكلم بكل صدمه : صالح!! انت بتقولك اي صالح تاجر مخدرا:ت ازاي تقبل انها تتجوزه.. وازاي تأمن علي املاكك مع شخص زي ده
صفوان: قولت اي.. هتتجوزها وتخلف اول حفيد وتورث مكاني ولا تستني يحد لما يجي اليوم اللي صالح يطردك بيه برا البيت
صقر أتقدم خطوه ليه بتحدي اكبر وغرور: انا عارف وانت عارف ان مستحيل تعمل كدا
صفوان بتحدي اكبر: معتززززز هات الورق
معتز ادي الورق لصقر وكان مكتوب فيه تنازل بكل حاجه لصالح....
صقر بصلها بشر : هتجوزهااااااا
💫💫💫💫💫وبعد الفرح في المساء 💫💫💫💫💫💫
صقر طلع ودخل الاوضه لاقاها قعده وبتعيط بأنهيار
صقر : مش انتي اللي كنتي عايزه تتجوزييني ولا نفسك اتسدد دلوقتي
حور قامت وقربت منه بدموع : طلقنييي
صقر:اييي.
وووووووووو
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
صقر طلع ودخل الاوضه لاقاها قعده وبتعيط بأنهيار
صقر : مش انتي اللي كنتي عايزه تتجوزييني ولا نفسك اتسدد دلوقتي
حور قامت وقربت منه بدموع : طلقنييي
صقر:اي اللي انتي بتقوليه ده وشال الطرحه من عليها = انتي مش واخده بالك انك اتجوزتيني بأرادتك
حور وهي بتبعد عنه : لو طلقتني اهل البلد مش هيقولو حاجه عليا والولد هيتكتب بأسمك وانا والله ماهجيلك تاني ولا هزعجك تاني
صقر قرب منها وهي بتبعد خطوه بخطوه وكانت هتقع فجأه مسكها من خصرها : خدتي بالك ان في بطنك إبني ياحور هانم وقرب من ودانها وهي بترتعش بخوف  واتكلم بحذر: متخافيش كدا ده انتي لسه هتشوفي ايام تتمني انك متكونيش اتخلقتي وسابها ومشي..
نزل تحت وركب العربيه ومشيت
حور وهي بتبص علي  نفسها في المرايه وبتفتكر وهي بتعيط
💫💫💫💫فلااااااش باااااك (قبل شهرين) 💫💫💫💫
صقر وهو بيجري والقصر فاضي بيدخل يلا بنت في غايه الجمال أقل مايقال عليها حوريه جر عليها وحضنها ولفها = حور حور وحشتيني اووي ياحبيبتي وحشتيني اووي 
حور بدموع : وحشتني اوي ياصقر وحشتني اووي متسبنيش تاني 
صقر : مش هسيبك  ابدا مش هسيبك ومسك وشها انتي ملكي ملكي ياحور 
وهمس في ودنها ( عايز افسحك بكره في شوارع القاهره كلها والجيزه وكل حته في مصر) 
صقر لاقي ابوه داخل البيت اتكلم بحذر : زي ماقولتلك ياانسه حور اعملي الاكل اللي انا طلبته اتفضلي حضرتك علي المطبخ.. 
وجه اليوم التالي 
صقر اخد حور وبالفعل فسحها في كل مكان وفي الاخر وصلها لقصر خيالي وكان تالتهم الشيطان وفعلو ماحرمو الله في كتابه 💔
💫💫💫💫💫بااااااك 💫💫💫💫💫
دخل عليها هذا السكرا'ن وتوجهه إليها زاح شعرها لورا وبدا يحط نفسه علي رقبتها : اي يامراتي المصونه عامله اي وانتي متجوزه وحامل.. 
وفجأه رماها علي  الارض وقرب منها : هو انتي متأكده ان ده يكون ابني ياخدااااامه 
ووووووووو
يتبع ✍️💔
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
دخل عليها هذا السكرا'ن وتوجهه إليها زاح شعرها لورا وبدا يحط نفسه علي رقبتها : اي يامراتي المصونه عامله اي وانتي متجوزه وحامل.. 
وفجأه رماها علي  الارض وقرب منها : هو انتي متأكده ان ده يكون ابني ياخدااااامه
حور بدأت تزحف علي الارض وترجع لورا = صقر ارجوك أبعد عني كفايه كفايه اللي حصل فيا بسببك يحد دلوقتي أرجوك ياصقر لا لا
صقر مكانش شايف قدامها وبدأيشد طرحتها وشدها ليه واتكلم بعصبيه = انتي بتمنعيني عن حقي الشرعيييي
ولسه كان هيبو'سها حس انها مش عايزاه
رماها علي السرير =انتي اوس' خ من اني أقرب منك وحاول يتزن في وقفته ولكن غلب علي عينه النعاس ونام علي الارض علي الفور
💫💫💫💫💫💫في الصباح 💫💫💫💫💫
صقر صحي الصبح دماغه كانت هتنفجر من الصداع = اه اه يادماغي
بص حواليه ملقاش حور في مكان = انتي يا' زفته انتي يبت انتي فين
حور خرجت من الحمام = نعم
صقر وهو ماسك دماغه : غوري اعمليلي كوبايه قهوه ومتنسيش تنزلي وولا شعره باينه منك والا قسما بربي لاكون قا' طع ر'قبتك
حور نزلت بصمت ودخلت المطبخ عشان تعمل القهوه 
عملت القهوه وكانت هتخرج من المطبخ لاقت اللي شدتها من شعرها والقهوه وقعت من  ايديها 
حميده بشر : انتي يابت الخدامه اللي ابني اتجوزها  
حور : ابعدي عني سيبيني ابعدي عنييي سيبييني 
حميده سابتها واتكلمت بحذر وشر شديد: هو انتي فاكره ان باللي في بطنك ده تقدري تاخدي حاجه وقربت منها =ده انا اخد روحك قبل ماخد روحه يا'زبال 
حور مستحملتش بسبب الوجع اللي في ايديها وصرخت : انتي اييي انتي مش ممكن تكوني ام مش ممكن 
حميده مسكتتش : وبتعلي صوتك كمان  وضر' بتها بالقلم...
صقر وهو نازل من علي السلم = حووووووور 
حور بصت عليه وشافت اللي في عينيه ارتعبت اكتر وخافت... 
وووووو 
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
وبتعلي صوتك كمان  وضر' بتها بالقلم...
صقر وهو نازل من علي السلم = حووووووور 
حور بصت عليه وشافت اللي في عينيه ارتعبت اكتر وخافت
صقر نزل من علي  السلم وبكل عصبيه واتجهه ليها
شال الطرحه من علي الارض وشدها من شعرها للاوضه فوق دخل الاوضه وقفل الباب واتكلم بعصبيه لدرجه ان كل البيت سمع وحتى الخدم ارتعبو من نبره صوته =انتيييييي ازااااااااي تطلعي من غير شعرك ياهانم ازااااااي
حور بعياط وانهيار وتحاول تفك ايديه : سيبني حرام عليك سيبنيييي كفااااايه
صقر سابها واتكلم بعصبيه وهو بيقرب منها = انتي اياااااكي تأمريني
انتي مين اصلااا
حور وهي بتبعد بعياط وتتكلم بشحطفه = ان. انا..معملتش حاجه والله اسفه اسفه ارجوك ابعد عني ارجوك
صقر = في ستين دااااهيه... انتي هتفضلي هنا والاكل هيجيلك وشربك ووالله العظيم لو لمحتك تحت ليكون آخر يوم في عمرك 
وسابها وقفل الباب بالمفتاح ومشى 💔
💫💫💫💫💫💫تحت عند حميده 💫💫💫💫
صفوااان بصوت عالي : حمييييييده 
حميده بخوف : ن. نننعم ياحج 
صفوان بصوت اعلي : اللي حصل انهارده ده لو اتكرر تااااني هتكوني بره البيت 
حميده بتمثل القوه : حصل اي ياحج.. 
صفوان : انتي عارفه  كويس اللي حصل 
حميده  بتمثل القوه : انت عايز تمشيني عشان حته خدامه 
صفوان : اخرسييييييي قسما بربي لو اتكرر تاني لتكوني بره البيت 
صقر وهو بينزل = جرا اي يابوي.. امي عملت اي 
صفوان  بصوت عالي اكتر: صقررررر.. اياك تندها امي مره تاني 
وإياك ثم إياك تنسي ان دي مرات عمك مش امك 
صفوان خلص كلامه ومشي.. 
صقر كان لسه هيمشي  من القصر سمع الخدامه بتصرخ = يلهوي يلهوووي قمر هانم 
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
صقر كان لسه هيمشي  من القصر سمع الخدامه بتصرخ = يلهوي يلهوووي قمر هانم
صقر طلع علي الاوضه لاقي حور مغمي عليها الخدامه جنبها بتصوت
قرب منها وشالها حطها علي السرير ورش عليها شويه مايه عشان تفوق
حور وهي بتفتح عينها وتمسك دماغها = اه اه. اي اللي حصل
صقر وهو بيبص للخدامه : اخرجي انتي دلوقتي
صقر قفل الباب وراح لحور واتكلم بحذر: انا هقول قواعد هتمشي عليها في البيت دي زي الالف
اول قاعده = اياكي تنزلي بشعرك او بلبس يبين تفاصيل جسمك
تاني قاعده = قبل ماتفكري ان نفسيتك تبقي وحشه او متاكليش او تزعلي افتكري اني عايز ابني بأحسن صحه والا مش هتشوفي امك طول حياتك
تالت قاعده : مش هتخرجي من البيت  غير معايا حتي لو ابويا نفسه مش هتخرجي غير معايا
رابع قاعده وبدا يقرب منها ويزيح شعرها = عايزك تتقبليني لان حقي الشرعي مسيري اخده حتي ولو بالغصب
حور بصتله بقرف ولفت وشها الناحيه التانيه..
صقر مسك وشها ولفه ليه =خامس قاعده ودي الاهم. أياكي ثم اياكي تلفي وشك وانا بكلمك
وسابها ونزل
صقر =متخافش ياصفوان بيه مرات ابنك الخدامه كويسه وضحك ضحكه سخريه ومشي من القصر..
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
حميده وهي بتضربها علي كتفها = مش قولتلك مش قولتلك تعملي العمله وكان زمانك مراته دلوقتي 
ماريهان بعياط : انتي بتقولي اي انتي بتقولي اييي انتي كنتي عايزاني ابيع شر'في انتي مستوعبه اللي بتقوليه!!! 
ثريا وهي بتدخل : اي في اي صوتكو عالي كدا لي.. صفوان لو سمعكو هيطردنا كلنا 
ماريهان : تعالي شوفي مرات عمي بتقول اي ياماما واحكمي 
حميده : انا مقولتش حاجه ياخيتي انا كنت بنصحها وهي مسمعتش النصيحه واهو علي عينك ياتاجر صقر راح منها واتجوز خدامه 
ثريا وهي بتقرب لبنتها وتاخذها في حضنها = مايتجوز ولا يتزفت احنا اهم حاجه عندها كل الفلوس دي و الأملاك 
ماريهان بعياط : ماما انتي بتقولي اي انا مستحيل كنت اتجوز صقر عشان كدا انا بحبه 
ثريا : حب اي ياختي محدش اخدت من الحب حاجه كل اللب خدناه الذل كله.. 
همام من برا = ثريااااا 
ثريا بصمت وجمود: لازم امشي 
ومشيت ثريا دخلت الاوضه وهمام كان محاوطها 
بدأ يز'يح كل قطعه من هدومها وهي بينزل من عينها دموع بصمت وحاسه بقر' ف كل مايلمسها 
بعد وقت.. 
همام وهو بيقوم = جرا اي يامره.. انتي مالك كدا. 
ثريا : وانت لي مستغرب.. وهي بتشد اللبس وبتلبس
وبتقوم = بتبيع وتشتري في مراتك عايز منها رده فعل اي 
همام مسكها من ايديها ومسك وشها بعصبيه = انتي ليي مش ناوييه تنسي ليييييي 
ووووووووو 
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
وبتقوم = بتبيع وتشتري في مراتك عايز منها رده فعل اي 
همام مسكها من ايديها ومسك وشها بعصبيه = انتي ليي مش ناوييه تنسي ليييييي
ثريا بجمود: مش هنسي مش هنسي ياهمام ولو كنت انت ناسي فأنا مش ناسيه ولا هنسي حط في بالك كويس اني مستحيل انسى ولو مر سنين مش هنسيييي
ومشيت وسابته 
همام قعد السرير بقله حيله وهو بيبص علي الصوره اللي في الحيطه =لي لي عملت كدا ودمرتني وفرقتنا انا واخوي لي لييي يابوي ومسك زجاجه برفان من جنبه ورماها علي الصوره وانكسرت لقطع 
💫💫💫💫💫💫💫في المساء عند حور 💫💫💫💫
حور كانت قاعده بتقرا كتاب 
دخل عليها صقر وقفل الباب بالمفتاح 
حور باستغراب = في اي 
صقر بابتسامه خبيثه طلع سيجاره من جيبه وولعها وقعد علي الكنبه وحط رجل على رجل =كل خير يازوجتي المصونه 
ورما شنطه علي السرير = البسي اللي جواه واطلعيلي 
حور : اي اللي جواه ومسكت الشنطه باستغراب واتكلمت بأعجاب = بدله رقصصصص!!! مستحيل 
صقر اقدم ليها خطوه بخطوه بكل حب : انتي نسيتي حبك ليا ياحوري 
حور : لا لا مستحيل البسها مستحيل 
رعد مسك ايديها بكل حب = ياقلبي انتي مش بتلبسيها لحد غريب انتي بتلبسيها لجوزك يعني حلالك وانتي حلاله = يلا يلا عشان خاطري ياروحي.. 
حور بتحاول تبعده عنها = جوزي.. ههههه ضحكتني 
هو مش انت برضو اللي لسه قايل كلام زي السم الصبح ولا انا واقعه علي دماغي ومش عارفه 
صقر مسك وشها بأيديه برقه = انا اسف ياستي.. متزعليش مني. يلا بقا عشان خاطري 
حور بقله حيله وبصتله بمنتهي الحب وبالفعل دخلت لبست وخرجت كانت في منتهي الجمال وكأنها متفصله عليها وخلصت الليله وفعلو ماحللو الله لأي زوجين في الحلال ✨❤️
✍️✍️✍️✍️✍️في الصباح ❤️❤️❤️❤️❤️
حور بتفوق مبتلاقيش صقؤ جنبها بتبص حواليها لاقيته خرج كن اوضه الملابس بيلبس هدومه 
حور بكل حب : صباح النور ياحبيبي 
صقر وهو بيقفب زراير قميصه = حبيبي!!! هو انتي صدقتي نفسك ولا اي انتي حته خدامه وواحده زباله ورخي'صه بقضي معاها كام يوم بتسلي وخلاص وفتح الباب ورزعه 
حور بصدمه منه وحست انها مبلوله بتشد الملاية لاقت... 
وووووووووووووو
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
وهو بيقفل زراير قميصه = حبيبي!!! هو انتي صدقتي نفسك ولا اي انتي حته خدامه وواحده زباله ورخي'صه بقضي معاها كام يوم بتسلي وخلاص وفتح الباب ورزعه 
حور بصدمه منه وحست انها مبلوله بتشد الملاية لاقت السرير كله متغرق دم بدأت بطنها توجعهههااا صرخت بشده =صقرررررررر الحقنييييييييي
صقر كان نازل سمع صوتها = يخربيتك ممثله جباره
طلع ليها بكل برود وبطئ فتح الباب = ها اي تاني ياز..
قبل مايكمل جملته لاقاها مغمي عليها في وسط دما'ئها
صقر = يخربيتك يخربيتك ابننيييي ابنيييي
شالها علي ايديه ونزل بيها
ثريا = في اي اي اللي حصل
صقر : ملكيش دخل يامرات عمي ونده علي البواب يجهز العربيه
ووداها المستشفي
💫💫💫💫💫💫في القصر 💫💫💫💫💫
صفوان = ازاااااي اي اللي حصل ازااااي
ثريا : زي مابقولك كدا هو ضربها جامد وحتي سمعنا صوت صريخها صح ياماريهان
ماريهان : اه اه حاولت اقوله ياصقر متعملش كدا ومكنش سامع اي حاجه من اي حد قفل الباب بالمفتاح وفضل يضربها المسكينه
صفوان قام ورزع العصايه علي الارض  واتكلم بعصبيه شديدهههه = حميدهههههههه
حميده جت : نعم ياصفوااان
صفوان ضربها بالقلم بقوه لدرجه انها وقعت علي الارض من شدته = ازايييي كل ده يحصل وانتي مخبراشششي بحاجه ازاااي
💫💫💫💫💫💫💫في المستشفي 💫💫💫💫💫
بعد عده ساعات خرج الدكتور = انت قريب المريضة
صقر بخوف علي ابنه : ايوه انا جوزها =ابني ابني كويس ولا لا
الدكتور استغرب انه مسألش علي مراته = البقاء لله الجنين اتوفى
صقر بغضب : ازااااب ازاااي انت بتقول ايييي
الدكتور : مقدرناش ننقذه بس احمد ربنا مراتك كانت هتمو'ت فيها بس لحقناها الحمد لله وانقذناها
صقر : ياريتها ما' 'تتت وابني لا ياريتها
الدكتور : ده قضاء ربنا ومتقلقش الحمد لله قدامها كذا فرصه للحمل تاني.. عن اذنك
💫💫💫💫💫دخلها وهي كانت فاقده للوعي 💫💫💫
ترن ترن ترن
صقر بيرد = خلصت اللي قولتلك عليه.. ولف وشه ناحيه شباك الاوضه.. امممم. هي نايمه دلوقتي ومتبنجه فلو تعرف تيجي تاخدها هتكون ريحتني اوي وفلوسك هتوصلك ياباشا
لف وشه ناحيه وشها وووووووووو
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
صقر: امممم. هي نايمه دلوقتي ومتبنجه فلو تعرف تيجي تاخدها هتكون ريحتني اوي وفلوسك هتوصلك ياباشا
بيلف وشه وبيلاقيها زي ماهي نايمه بيخرج من الاوضه
بتفيق المسكينه والدموع في عينيها = قد اي انا رخي'صه بالنسبالك.
بيدخل تاني مره
صقر بجمود: كويس انك فوقتي عايزك تبقي جاهزه بعد نص ساعه
حور بعياط هستيري : انت عايز اي مني لي لي عايز تبيعني انا عملتلك اي عشان تعمل كدا عملتلك اي
صقر قرب منها وبكل برود وجحود بيتكلم : عملتي اي.. والله ضحكتيني. انتي كفايه انذ خربتي حياتي ونقلتيها من مكان لمكان تاني خالص كفايه انك قومتي ابويا عليا وقرب منها مسكها من شعرها جامد = هعمل فيكي اللي ياخد حقي منك
حور مسكت ايديه : ابوس ايديك ابوس ايديك وبتعيط بانهيار : متعملش كدا ابوس ايديك
وهنا دخل صفوان بص لحالها واستغرب :اي اللي بيحصل هنا
صقر بتمثيل بيشيل ايديها =اي.. ولا حاجه ده كنت بواسيها..
صفوان بعدم تصديق : تواسيها لي
صقر قرب منه وبتمثيل انه زعلان : الولد ما'ت ياحج  قضاء وقدر البقيه في حياتك 💔
صفوان : متفرحش اوي انا عارف اللي جواك.. تلاقيك دلوقتي بتفكر الولد ما' ت يبقي خلاص تطلقها
صقر بضحكه سخيفه: ماهو ده اللي هيحصل ياحج يعني زي مانت بتقول كدا اللي كان بيربطني بيها الولد ودلوقتي مفيش ولد يبقي اي اللي هيربطني انها تفضل مراتي.
صفوان راح ليها ورتب علي راسها بهدوء وحب : اللي هيربطك ان كل نصيبك بقت بأسم حور
واظن لو طلقتها فأنت مش هتاخد حاجه
صقر بصدمه وصوت عالي : انت بتقول ايييي انت اتجنننت
صفوان ضربه  بالقلم بقوه: انت ازاي تكلم ابوك كدااااتت
صقر بص ليه وبص لحور ومشي..
✍️✍️✍️✍️بعد مرور يومين رجعت حور للبيت 💔💔💔💔💔
كانت قاعده ماسكه المجله بتقلب فيها
دخل عليها صقر وقفل الباب  ورما عليها ورق : امضي.
حور : امضي علي اي!!
صقر : ورق التنازل ياحلوه واخلصي عشان عايز اطلق وامشي
حور مسكت الورق : وانا مش همضي
نزل عليها ضرب اقلام = قطعتيه لي يازباله قطعتيه ليي ده انا هقطع'ك دلوقتي وخلع الحزام وبدأ يضربها يضربها بقوه.ووووو.
يتبع 💔✍️
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
نزل عليها ضرب اقلام = قطعتيه لي يازباله قطعتيه ليي ده انا هقطع'ك دلوقتي وخلع الحزام وبدأ يضربها يضربها بقوه.
حور بعياط وهي كل مكان فيها بينز' ف= كفايه كفايه بقااااا كفاااايه
صقر وقف ومسكها من شعرها = ملكيش نزول من الاوضه لمده اسبوع ياهانم
وقفل الباب عليها بالمفتاح ونزل تحت : صفوان بيه
صفوان : عايز اي ياصقر
صقر : هعوز اي يعني.. مانت خلاص خليت المتحكمه مره
صفوان : اخرسسسسس. اللي بتتكلم عليها دي تبقي مراتك
صقر بصوت عالييي: طب لي لي هي مراتي لي مجوزتنيش واحده تانيه لييييي
صفوان بصوت اعلي : عشان مش عايزك تغلط غلطتيييييي
صقر : غلطه اي مش فاهم
صفوان : هتعرف هتعرف كل حاجه في الوقت المناسب ونزلت من عينه دمعه غصب عنه ودخل اوضه المكتب وقفل بالمفتاح
راح للدرج وطلع صوره فيها بنت اقل مايقال عليها انها جميله شعرها انسيابي وحقيقي روحها وملامحها جميله =شهيره سامحيني سامحيني علي كل حاجة عملتها سامحيني ارجوكي
💔💔💔💔💔في المساء 💔💔💔💔💔
تسمع تكه المفتاح تغطي وشها بالملايه وتمثل انها نايمه
صقر يرزع الباب ويقفله بالمفتاح ومرتحش غير لما شاف رعشتها
صقر وهو بيهزها = قومي.. قوووومي
حور  بتمثل انها كانت نايمه : امممم عايز اي 
صقر : السرير ده سرير /انتي هتنامي علي الارض 
حور : حرام عليك بعد كل الضرب ده وانام علي الارض حرام عليك 
صقر : متتنيلي وخلصيني عشان متاخديش علقه زي الصبح 
حور خافت بسرعه وقامت وهي بتحاول تقوم وقعت وهو ولا اتهزله جفن راح لاوضه الملابس وغير هدومه وهي زحفت علي الارض.. 
صقر =تؤتؤ هو انتي هتنامي ولا اي.. دي لسه السهره صباحي 
حور بعدم فهم : يعني اي 
صقر وهو بيتقدم ليها خطوه : عايز اعيد اليوم اياه تاني.. اي رايك اصلك طلعتي حلوه اوي
حور ضربته بالقلم = اخرس يازباله 
صقر : مسك ايديها يحد لما كانت هتتكسر = انتي قد القلم ده ياحته زباله.. وضربها قلمين ورا بعض 
الباب بيخبط ساب ايديها= دلوقتي تشوفي مين الزبا'له 
بيفتح الباب وبتدخل واحده تشبه الراقصات وووو 
يتبع ✍️💔
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
 مسك ايديها يحد لما كانت هتتكسر = انتي قد القلم ده ياحته زباله.. وضربها قلمين ورا بعض
الباب بيخبط ساب ايديها= دلوقتي تشوفي مين الزبا'له 
بيفتح الباب وبتدخل واحده تشبه الراقصات
هايدي بضحكه صايعه بتقعد علي السرير
حور اول ماشافتها خافت وحاولت تقوم من علي الارض واتكلمت بضعف : مين دي ميننن
صقر بيقفل الباب تاني وبيروح ليها وهو بيقلع الجاكت: دي بقي اللي هتديني حقوقي اللي انتي متديهاش
حور بصدمه :  انت بتقول اي. لا مستحيل تعمل كدا يارعد. طلعها برا طلعهاااااا وصرخت بصوت عالي = اطلعو اطلعووووو كلكو براااااااا
طلعت العيله كلها علي الصوت وهايدي مكنتش عارفه تتصرف غير انها تنسحب بهدوء وتمشي
ثريا بتمثيل الزعل : اي اللي حصل اي 
صفوان بصوت عالي = كله ينزل لتحت كلههه وبص لصقر = حتي انت انزلللل 
صقر  : دي مراتي وانا مش نازل وسايبها 
صفوان : وانا قولت هتنزل يعني هتنزل
صقر مرداش يطول في النقاش ونزل
صفوان راح لحور وهي كانت بتعيط ومنهاره وعماله تصرخ= مش عايزه حد مش عايزه اشوف حد انزلو انزلو كلكو
جرب يطبطب عليها ولكن لاقها اتوجعت لاحظ علي دراعها علامات ضر'ب وعلي وشها اتكلم بكل طيبه = حور انا جنبك باباكي جنبك
حور عقلها استوعب كلمه بابا =بابا بابا وعيطت وانهارت=خدني من هنا خدنييي 
صفوان وهو بيبوس دماغها : صدقيني هاخد حقك منه وكل اللي حصلك مش هيحصل تاني صدقنيي
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
ثريا بضحك : ههههههه. تلاقيها دلوقتي منهاره وبتعيط زي الأطفال 
هدي : يلهوي ده انهارده يوم عظمه الواحد كان بيتمناه بقاله كتير 
ثريا وهي بتشرب العصير : اي ده انتو ماخدوش عصير وادت لماريهان وهدي 
ماريهان: شكرا يامرات عمي وشربت العصير وبعد عده دقائق ماريهان وقعت علي الارض وفي ماده بيضاء بتنزل من فمها
💔💔💔صفوان نزل تحت ونده علي صقر في المكتب.. ✍️✍️💔💔💔
صفوان بيضرب رعد بالقلم : اي اللي انت عملته ده ايييي
صقر : عايزني اعمل اييي يعني. انا بكرههاااا وانت عارف
صفوان : لي لييي تكرهها هي عملتلك اي
صقر : كفايه انك كتبت كل حاجه باسمها انت اللي عملت كدا
صفوان بصوت عالي وعصبيه اتجهه للمكتب وطلع برواز : شايف دي شايفهااااااا كويسسسسس. ورماه علي الارض = لو كنت تفتكر ازاي هي ربتك مكنتش عملت كدا.. وكمل بصوت اعلي حور في ايديها تسجنيييي ياصقرررررر افهممم بقاااااا وووووو
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
صفوان بصوت عالي وعصبيه اتجهه للمكتب وطلع برواز : شايف دي شايفهااااااا كويسسسسس. ورماه علي الارض = لو كنت تفتكر ازاي هي ربتك مكنتش عملت كدا.. وكمل بصوت اعلي حور في ايديها تسجنيييي ياصقرررررر افهممم بقاااااا
صقر بصدمه : انت بتقول اي.. يعني اي خدامه تسجنك انت بتقول اي يابابا
صفوان وهو بيقعد علي كرسي : انت مش فاهم اي حاجه وولا هتفهم بس اللي اقدر اقوله انه حور لو عرفت السر ياصقر كلنا كلنا هننتهي صدقني
صقر : قول قول اي هو السر قووول
صفوان : اطلع برا ياصقر سيبني لوحدي
صقر مارداش يطول في الموضوع وبالفعل طلع برا
✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️في المكتب ✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️
صفوان ودموعه بتنزل ولأول مره في حياته : اعمل اي مكنش قدامي حل غير اني اعمل كدا عملت كل حاجة عشان تبقي ملكي ق'تل وقتل' ت وكل حاجه تتخيليها ياشهيره وفي الاخر مشيتي وسيبتيني
. ثريا بصريخ : الحقو الحقوووو ماريهان بنتي الحقووووو انجدوني ارجوكو
صفوان فتح المكتب وطلع علي فوق وصقر كان فوق بيحاول يفوقها
حور دخلت عليهم الاوضه شافت لهفه صقر علي ماريهان حاولت تخبي كأنه شكه دبوس شكتها  قربت منهم = صقر لازم تدخل في بوقها مايه عشان ترجع السم ونعرف نلحقها
صقر بصوت عالي : اطلعي برااا اطلعي وبص تاني لماريهان بحب = حبيبتي قومي قومي انتي قدها
هدي : صقر جرب اللي هي قالته احسن ماحنا واقفين مبنعملش حاجه
وبالفعل عمل كدا ومعظم السم خرج والاسعاف جائو واخدوها وودوها المستشفي والعيله كلها راحت وصفوان مسابش حور لوحدها واخدها معاه
💔💔💔💔💔✍️✍️✍️✍️بعدعده ساعات في العمليات ✍️✍️✍️💔💔💔.
صقر جري علي الدكتور بلهفه..
الدكتور : متقلقش ياصقر بيه احنا انقذناها.. بس اللي عمل الاسعاف الاولي هو اللي ليه الفضل بعد ربنا عرف ازاي يتصرف ويستحق التقدير.. عن اذنكو
صقر بص علي حور واتقدم ليها خطوه : شكرا
حور وهي بتبص بعيد عن عينه : علي اي محصلش حاجة
صقر وقرب لودنها : اديكي شوفتي لهفتي علي حبيبتي.. لو تكرمتي ووافقتي اطلقك هطلقك دلوقتي اديكي اي قرشين وتغوري اي رايك..
حور بدموع....
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
صقر وقرب لودنها : اديكي شوفتي لهفتي علي حبيبتي.. لو تكرمتي ووافقتي اطلقك هطلقك دلوقتي اديكي اي قرشين وتغوري اي رايك..
حور بدموع: لي بتعمل كدا لي
مسكها من دراعها جامد : عشان اعرفك اني بكرهك ومش طايق اكمل حياتي مع واحده زيك وقرب تاني لودانها = انتي ازاي عايزاني اكمل حياتي مع واحده باعت شر'فها قبل الجواز
حور اتنفضت وبعدت عنه واتكلمت بصوت عالي : عمي انا هروح ان شاء الله ماريهان تبقي بخير بعد اذنكو
خرجت كن المستشفي مكنتش شايفه قدامها من كتر الدموع مبقتش عارفه تروح فين ولا تيجي منين مش مستحمله اي كلمه منه كل الناس طعنوها حتي هو كمان اللي كانت فاكره هيتغير بس انخذلت واتكسرت فيه مكنتش شايفه قدامها حاجه وفجأه عربيه جت عليها وكانت بتسوق بسرعه حاولت تدي تنبيه اكتر من مره لكن لا حياه لمن تنادي والعربيه صدمتها.
✍️✍️✍️✍️✍️في المستشفي💔💔💔💔💔💔💔
ماريهان بتبتدي تفوق : هو هو اي اللي حصل 
ثريا : مفيش ياحبيبتي بطنك كانت ملتهبه شويه 
ماريهان بدأت تفتكر كل حاجه وفجأه نظقت تلقائي : ابعدي عني. بتحطي سم لبنتك ياماما
الكل اتصدم. 
همام : هو صح اللي بتقوله ده يامره 
ترن ترن ترن ترن ترن ترن ترن ترن 
صقر : الو
ممرض : حضرتك زوج المدام
صقر : ايوه انا زوج الزفته. عملت اي
الممرض : المدام عملت حادثه واحنا نقلناها علي مستشفي....
صقر حس ان كل الأبواب اتقفلت في وشه واتكلم بنبره كلها خوف : فين هي فين دلوقتي
صفوان وكل العيله لاحظو وعرفو اتجههو للعمليات
صفوان بيقرب لصقر : اهي  لو ما'تت هتريحك منها مش ده اللي كان نفسك فيه اهي جت لحد عندك
صقر بصوت عالييي : كفايه بقا.. انت اي ياخي مبتحسش.. رمتها قدامي زي الطعم.. بتخلي ابنك يتجوز واحده با' عت شرفها قبل ماتتجوز فوق بقا فووووق 
صفوان : انت مجنووون مجنووون انت مش عارف انت بتعمل اي.. صدقني لما تعرف  الحقيقه هتندم
صقر : والله واي بقا الحقيقه
خرج الدكتور في نفس الوقت
الدكتور بنبره حادة : المريضه عدت مرحله الخطر بس في كام خدوش وتأذيات وللاسف هي في حالة شلل....
صقر  بصدمه : انت بتقول اي.
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
الدكتور بنبره حادة : المريضه عدت مرحله الخطر بس في كام خدوش وتأذيات وللاسف هي في حالة شلل....
صقر  بصدمه : انت بتقول اي
الدكتور بجديه : هي محتاجه رعايه تامه الفتره دي والعلاج الطبيعي المستمر ولازم متتعرضش لاي ضغوطات لاما الحاله هتسوء اكتر. عن اذنكم
صقر بصدمه من كل حاجه سمعها : ازاي ازاي ده حصل دي لسه طالعه
صفوان قرب منه : مش كان نفسك تمو*ت اهي كانت علي حفه المو'ت ليه متبسطش بقا
صقر : انت بتقول اي
صفوان : بقول اللي انت كنت عايزه من الاول. وعلي العموم هي دلوقتي خلاص ملهاش في الدنيا حد ولو عايز تسيبها اتفضل وضحك ضحكه سخريه ولا أسألك لي اصلا مانت  اكيد هتفرح ماصدقت
صفوان سابه ودخل الاوضه
صقر لسه في نفس حاله التوهان اللي فيها طلع من المستشفي ومش عارف يروح فين وهو بيسوق كان أذان المغرب بيأذن نزل من العربيه ودخل المسجد اتوضأ وصلي الفريضه سند علي الحيطه وهو بيبكي ولأول مره = يارب يارب نجيها يارب نجيها عشانها وعشاني يارب هي متستاهلش كل ده كفايه اللي انا عملتو فيها
قرب منه الامام  واتكلم بكل جديه : اطلب من ربنا يسامحك علي اللي عملتو يبني وادعيلها في كل صلاه واقف جنبها وهي هتسامحك لما تلاقي منك كل ده
صقر بص للشيخ : ازاي عرفت
الإمام : انا سمعتك وفهمت شكواك ربنا مش هيسيبك متقلقش
ترن ترن ترن
صقر : الو
صفوان : حور عايزاك ياصقر.
صقر بفرح قفل التلفون وقام = فاقت فاقت ياشيخ وجري علطول وركب العربيه
💫💫💫💫💫💫💫💫في مكان تاني 💫💫💫💫💫
همام : انا مش فاهم لي صفوان متمسك بحور كدا اكيد في حاجه ورا كل ده
ثريا : وراها مليون حاجه ولازم نعرفها قبل ماتحمل تاني وتاخد كل حاجه
ثريا دخلت لماريهان = مش ناويه تعقلي وترجعي علي الكلام ده
ماريهان: انتي مجنونه والله مجنونه تحطي سم لبنتك وتقولي اغطي عليكي
ثريا بزعيق: انتي ليييي مش عايزه تفهمي ليييييييييه انا عملت كدا عشان ابعد حور الزفته عن صقر.
صفوان من وراها بزعيق : ثرياااااااا
💫💫💫💫💔💔💔💔💔💔💔وصل صقر للمستشفي💔💔💔💔💔
دخل الاوضه  ولاقاها بتبص للفراغ
حور حست بحد دخل الاوضه لفت وشها ليه واتكلمت بكل قهر : حصل كل اللي انت عايزه وخلاص انا رجلي مبقتش حاسه بيها يعني لو ضر*بتني مش هعرف امنع كدا.. بطلب منك ياشيخ =طلقني طلقني مش عايزاااااك..
وووووووووو
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
حور بانهيار = طلقني اعتبره طلبي الوحيد طلقني
صقر بجديه : حور ارجعي لوعيك ومتنطقيش الكلمه دي تاني انا عارف ان اللي عملته كله غلط وانا بطلب منك تسامحيني وصدقيني انا هتغير تماما
حور بتلف وشها للجهه التانيه : اسامحك علي اي اسامحك علي اي ياصقر هو انت شكتني بدبوس انت عملت كل حاجه الشيطان ممكن يعملها انت مفرقتش عنه بحاجه
دخل صفوان في الوقت ده واتكلم بكل جديه =اديك سمعت اللي عايزاه حور.. نفذه وامشي ياصقر
صقر اتعصب وبص علي حور = بصي انا طلاق مش هطلق ولو عايزه تكملي معايا بارادتك كملي مش عايزه هضطر امشيها بالغصب انا لما صدقت لاقيتك ومش مستعد اخسرك تاني مش مستعد ان اعيش من غيرك في يوم
ومشي ووصل البيت ودخل الاوضه وقفل علي نفسه وهو بيفكر في كل حاجه عملها بيفكر ازاي اذاها بيفكر ازاي مرت الايام وهي كانت مستحمله كل ده بيفكر انه خسر ابنه بسبب كل افعاله
✍️✍️✍️✍️✍️تحت في المكتب 💔💔💔💔💔💔💔💔
صفوان وهو ماسك البرواز = صدقيني ياشهيره مكنش بإيدي مكنش بإيدي ان يحصل كل ده والله مكنت عارف ان ابوها هو اللي انا قتل'ته بإيدي.. مكنتش اعرف ان عشان اخدك معايا وتبقي ملكي كان لازم اق*تل سامحيني سامحيني عشان خاطري. 
علي باب المكتب. 
ثريا كانت سمعت كل حاجه =يلهوي صفوان بيه بذات نفسه طلع قا'تل
جريت علطول علي غرفتها واتجههت لهمام اللي كان قاعد وبينفخ في السيجاره =ليك عندي خبر بمليون جنيه
همام بتشوق : قولي اي
ثريا بفرح : اخوك طلع قا' تل ومش اب قا'تل ده طلع قا' تل كبير
همام بصدمه : انتي بتقولي اي.
مستناش ونزل تحت بسرعه وقابل صفوان اتكلم بصوت عالي =قتل'ت مين ياخوي 
صفوان بعصبيه : انت بتخرف تقول اي
همام : لو مقولتش انا هقول اصقر واخليه هو اللي يسالك المره إللي جايه 
صفوان : يعني اي.. انت جبت الكلام ده منين
همام بصوت عالي : انت مش محتاج تخبي ثريا سمعت كل حاجه ياصفوااان  واتقدم ليه مسكه من رقبته واتكلم بصوت عصبيه = اتكلم اتكلم انطق ياخوييي
صفوان = ايوه ايوه انا قتل'ت قتل' ت ناصر ابو حور بإيدي بإيدي الاتنين سكعتو سمعتو ولا اقول تااااني
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
صفوان = ايوه ايوه انا قتل'ت قتل' ت ناصر ابو حور بإيدي بإيدي الاتنين سمعتو سمعتو ولا اقول تااااني 
صقر وهو علي السلم بصدمه = انت. انت بتقول اي يابوي ازاي ازاي حصل ده ونزل وقرب ليه وكل ده صفوان كان في صدمه تامه ان ابنه عرف كل الحقيقه
هدي وهي علي الباب وبتدخل : انت بتقول ايييي
صفوان بقله حيله  وهو بيقعد علي الكرسي =كل حاجه بدأت لما حبيتها..عشقتها.. كانت بالنسبالي كل حياتي فيروزه..
صقر = امي مالها ومال كل ده
صفوان = امك كانت مرات ناصر
صقر بصدمه اكتر : يعني اي يعني حور تبقي اختييييي
صفوان : ناصر والد حور مراته كانت اخت شهيره بس هو كان بيحب شهيره ولما مراته اللي هي نهله ما'تت اصر وصمم انه يتزوج
شهيره واتجوزها واخدها مني وانا كنت بعشقها ومقدرتش وكمل كلامه بتملك مقدرتششش ان اشوفها مع حد غيري او نلك لغيري للحظه واحده.. واضطريت اني ا' قتله واروحلها  واتجوزها وبعدها انت جيت
صقر : طب وحور
صفوان :انا مكنتش شايف قدامي وكنت مركز اني اخلص منه وحور واحده اخدتها وشغلتها في البيوت وفي الاخر بقت خادمه هنا
صقر : يعني كل ده حصل والضحيه كانت حور
هدي وهي بتقرب : طب لي لي اتجوزتني بعدها
صفوان بتمثيل القوه لانه لقي الكل بيضغط عليه = أنا اتجوزتك عشان اخوي ما'ت وعايزكو تفهمو الكلام ده لو طلع برا محدش هياخد حاجه من الميراث
صقر بتصميم : انا مش هقول حاجه ومش عايز من ميراثك اي حاجه انا هاخد حور وهمشي من هنا هي متستاهلش انها تفضل عايشه مع شخص زيك ومشي من غير مايسمع كلمه واحده طلع فوق يلم الهدوم..
نزل وركب العربيه واتجهه للمستشفي
دخل الاوضه ولاقي الممرضه كانت بتجهز حور
قرب منهم واتكلم بأدب = بعد اذنك ممكن تطلعي
بعد كدا قرب من حور ومسك ايديها وباس علي ايديها وعو بيعيط لأول مره =متزعليش مني انا اسف اسف ياحور علي كل حاجه عملتها ارجوكي سامحيني سامحيني علي كل حاجه عملتها
حور وهي بتحاول تشد ايديها :هترجعلي ابني ياصقر؟؟!
صقر بص عليها = لا.. بس صدقيني هعوضك
واول خطوه اعملها.. سقف بايديه واتفتح الباب ووووووو
يتبع ✍️❤️
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
حور وهي بتحاول تشد ايديها :هترجعلي ابني ياصقر؟؟!
صقر بص عليها = لا.. بس صدقيني هعوضك
واول خطوه اعملها.. سقف بايديه واتفتح الباب
دخلو كل الممرضات وهما فب ايديهم هدايا وبدأت الاغنيه بتاعت اليسا المشهوره =من اول دقيقه
بدات عينيهم هما الاتنين تدمع
حور بكل دموع وحب : عملت كل ده امتي
صقر وهو بيشيلها بين ذراعيه عشان رجليها = انا اعمل اي حاجه في الدنيا بس عشان تسامحيني وكمل بحب = وعشان اشوف الابتسامه الجميله دي علي وشك الجميل
حور ابتسمت واتدفنت في حضنه وهو فهم انها اتكسفت وكمل طريقه وسلم علي الممرضين ومشي
وصلو قدام بيت جميل نزل وشالها
حور باستغراب =صقر
صقر بحب = ياعيون صقر
حور بكسوف = ده مش القصر
قصر بدا يتقدم بيها للبيت وهو شايلها ودخل البيت وقعدها في الصالون
اتكلم بكل جديه= كفايه اللي حصلك هناك ياحور.. انا مش عايزك تفتكري او يتكرر اي حاجه تزعجك.. عشان كدا هنكمل حياتنا هنا انا وانتي وحياتنا كلها هتبقي بعيد عنهم
حور : طب وباباك ياصقر
صقر : ان شاء الله نبقي نزوره في أقرب وقت
حور :طب ماتجيبه يعيش معانا.. انا مشوفتش منه حاجه وحشه ياصقر.
صقر بتفاذ صبر وعصبيه : خلاص بقا اقفلي علي الموضوع
حور خافت من صوته العالي وانكمشت وبدأت عيونها تدمع بصمت.
صقر لف وشه ناحيتها ولاقاها بتعيط قرب منها ومسك ايديها =بصيلي
حور مكنتش راضيه تبصله
صقر بحب حرك راسها ناحيته = متزعليش مني.. انا بس عايز ابعدك عن اي حاجه تفكرك.. وياستي بعد ماتتحسني هبقي اجبلك اللي انتي عايزاك وقام قرب من ودانها واتكلم بتملك = بعدين متحلميش اني اخلي في البيت راجل تاني غيري عشان انتي حور الصقر وبس فهمتي
حور ابتسمت =احم احم.. عايزه اطلع اغير هدومي
صقر اخدها للاوضه وساعدها باحترام وحاول ميلمسهاش لانه مش عايز يلمسها غير وهي قابله كدا....
✍️✍️✍️✍️✍️في القصر ✍️✍️✍️💔💔💔💔💔💔
همام بقوه = زي ماسمعت كدا. اكتب نص الميراث بأسمي او ابلغ الشرطه عليك
صفوان : انت مجنون مستحيل ده يحصل
همام وهو بيقوم وبيمسك الموبايل : بضغطه زرار هتكون في الحبس ياخوي
صفوان قرب منه ورما الموبايل كسره = إياك ياخوي ايااااك
همام بيزقه علي الارض وبيرجع يمسك الموبايل.
صفوان بيروح المكتب وبيسحب المسد'س =ولو مو' تك  مش هيدخلني السجن هق'تلك ياخوي وووووووووو
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
بيروح المكتب وبيسحب المسد'س =ولو مو' تك  مش هيدخلني السجن هق'تلك ياخوي
بيصوب المسد' س ناحيه اخوه 
هدي وهي بتجري علي صفوان= صفوان لا متعملش كدا صفوان ارجوك 
همام بصوت عالي : زي ماقولتلك لو قتلت'ني هتدخل السجن وبرضو لو سيبتني هتدخل السجن 
صفوان وهو بيسحب  المسد' س = عمري ماهعمل اللي في دماغك ياهمام
همام بحقد وغل : هو في اي يااخي انت لي عايز كل حاجه شهيره واخدتها قتل'ت وقتل' ت خليت ابويا يكتب ميراثه كله بأسمك وكتبه انت اي مبتشبعش 
صفوان رمي المسد'س علي الارض  وقرب منه مسكه من رقبته : انت نسيت اللي عملته في مراتك  نسيت انك كنت بتبي' عها للي يسوي واللي ميسواش 
ثريا وهي بتنزل من علي السلم وبتبصله بقر'ف 
همام بعصبيه وبيمسكه من رقبته تاني : انت  مش عارف اتا عملت كدا لي يبقي تخرس تخرس خالص 
ماريهان وهي بتقرب من ابوها : انت انت يابابا تعمل كدا 
ثريا وهي بتحضن بنتها وتبكي بحرقه : ارجوك ياحج صفوان خليه يبعد من علي البيت نهائي 
همام زق صفوان : انت كمان عايز تطردني من ملكي عايز تبعدني عن بنتي ومراتي. 
ماريهان بتطلع من حضن  ثريا : انت من انهارده معندكش بنت ياهمام بيه وجريت علي الاوضه بسرعه.. 
... الباب بيخبط 
ثريا فتحت الباب 
الظابط من علي الباب : همام المنصوري وصفوان المنصوري موجودين 
هما من جوا : نعم يحضره الظابط 
الظابط : اتفضلو معانا علي القسم مطلوبين للتحقيق العاجل 
...... عند حور وصقر ✍️✍️✍️✍️💔💔💔💔.. 
حور كانت نايمه.. 
صقر قرب منها وبدا يلمس علي وشها بحب ويدعي ربنا = يارب يارب بحق الايام المفترجه دي متحرمنيش من حور ولا تحرمني من ابتسامتها ورحع صحتها تبقي احسن ويارب قويها علي اللي جاي واسعدها وارزقنا الذريه الصالحه يارب.. 
حور بدأت تفوق..
صقر حس بيها وقام ووقف قدامها وهو بيتاملها وهي بتقوم = صباح النور والجمال ياقمريتي 
حور بحب : صباح النور يارفيق الدرب.. 
.. ترن ترن ترن ترن 
صقر : الو ياخالتي  ثريا 
ثريا : صقر.. ابوك وعمك..... 
يتبع ✍️💔

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-