رواية اجمل نغم في حياتي كاملة جميع الفصول بقلم هاجر العفيفي
رواية اجمل نغم في حياتي كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة هاجر العفيفي رواية اجمل نغم في حياتي كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية اجمل نغم في حياتي كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية اجمل نغم في حياتي كاملة جميع الفصول
رواية اجمل نغم في حياتي كاملة جميع الفصول
: محدش يعرف بالجوازه الز"فت دى ويعرف أن انا جوزك تمام
قالها محمود وهو بيتكلم ببرود
نغم بدموع محبوسه : ليه احنا اتكتب كتابنا امبارح
محمود بحده : انتى صدقتى نفسك ولا ايه انا لولا أخويا هرب امبارح انا مكنتش بصيت فى وشك أصلا
نغم بغضب : يعني أنا ال واقعه فيك انا اصلا بكر"هك وبكر"ه اخوك وبكر"ه اليوم ال شوفتكم فيه
محمود بسخريه : تفتكرى أخويا هرب ليه يانغم
نغم : عشان إنسان وا"طى وجبا"ن
محمود بسخريه : لا والله وانتى الشريفه الطيبه
نغم مستحملتش كلامه ضر"بته بالقلم
نغم بوجع : ده عشان كلامك وعشان تفتكر أن أنا أحسن منكم كلكم ومش نسمح لأى حد يجيب سيرتى بحاجه وحشه
سابته ودخلت واترمت على السرير وهو كان مصدوم من فعلتها بس سمعت صوته بيتكلم
محمود بوعيد : ماشى يانغم حسابك كبر معايا اوووي وهدفعك تمن القلم ده
وفجأه سمعت صوت الباب بيترزع عرفت أن هو خرج دموعها نزلت وافتكرت امبارح
والدتها : أحمد هرب يانغم
نغم بصدمه : هرب !!! إزاااى وليه
والدها مسك قلبه وقال بحزن : اااه ياوجع قلبى الناس هتقول ايه المأذون بره والناس بره
والدتها بحزن وتفكير : طب هنعمل ايه فى الوقعه دى
نغم بدموع : مين ال قالكم أن هو هرب مايمكن أتأخر عادي
والدتها : للأسف لاء يابنتي محمود بره وقال إن احمد بعتله رساله وقاله أن هو سافر خلاص
نغم بحزن : طب والعمل الناس هتقول ايه
: كتب الكتاب هيتم زى ماهو
كلهم بصوا ناحية الصوت وكان محمود
والدها : بس يابنى انت ملكش ذنب فى ده كله
محمود بتنهيده : ال حصل ده بسبب أخويا ومينفعش الناس تعرف حاجه احنا هنكتب الكتاب وهاخدها معايا وبلاش فرح معلش
نغم كانت واقفه مصدومه من كلامه وساكته قاطعها صوت والدها وهو بيقول
والدها بتنهيده : أمرى لله يابنى
رجعت نغم من تفكيرها وهي حزينه على حظها وياترى الزمن مخبى اي تاني ليها
#هاجر العفيفى
فى المساء
محمود رجع البيت ودخل ومكانش فى صوت فى البيت افتكرها نايمه دخل أوضته وغير هدومه وبرضوا مسمعش لنغم صوت خالص خرج يشوفها وفتح باب أوضتها براحه ولاقاها واقعه على الأرض جرى عليها وشالها وحطها على السرير وحاول يفوقها مفاقتش قلق عليها وطلب الدكتور وبعد وقت الدكتور وصل ودخل يكشف عليها
محمود بقلق : هي مالها يادكتور
الدكتور بابتسامه : الف مبروك المدام حامل
محمود بصدمه : حامل !!!!!!
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
الدكتور بابتسامه : الف مبروك المدام حامل
محمود بصدمه : حامل !!!!!!!
الدكتور : ايوه هي مش متجوزه ؟
محمود : ل لاء متجوزه اكيد تمام شكرا
الدكتور : ياريت الاهتمام بالصحه عشان حياتها وحياة الجنين عن أذنك
الدكتور مشى وهو كان مصدوم دخل عشان يشوفها لاقاها بتعيط
محمود بسخريه : بتعيطى ليه ؟؟ مش انتى حامل من أخويا ال هرب برضوا
نغم بدموع : والله لاء انا متأكدة أن مش حامل محدش لمس"نى
محمود قرب منها بغضب : انتى هتعمليهم عليا يابت انتى خلاص اتكشفتى لما سألتك أخويا هرب ليه مردتيش وانا دلوقتى عرفت اكيد هرب بعد لما غل"ط معا"كى عشان ميشيلش الليله كلها
نغم بانهيار : انا مش حامل الدكتور ده كذاب مش حامل مش حامل
محمود بسخريه : وال الدكتور قاله
نغم بقوه : كذاب وياعالم انت ال متفق معاه
محمود بوعيد : تمام هنروح لدكتور تاني بس على الله اسمع صوتك عشان لو طلعتى حامل فعلا حياتك هتكون جح"يم
نغم بخوف : انت اكيد مجنون
محمود بغضب : ايوه مجنون لما أخويا يهرب والاقي ال كانت خطيبته حامل منه من قبل الجواز وانا اتدبست عايزانى اكون عاقل ده غير أن جوازنا باطل دلوقتي بس وربى ماهرحمك
نغم برعشه : ه هتعمل ايه
محمود بتسليه : يا اما افضحك يا اخد حقى منك بطريقتى اعملى حسابك هنروح لدكتور تاني بليل
سابها وخرج وهي بصتله بدموع
نغم بدموع : يارب ارحمنى انا حاسه ان فى حاجه غلط انا مش حامل
افتكر ذكرياتها مع أحمد
أحمد بمشاكسه : ايش هاد الجمر
نغم بكسوف وحده : أحمد احنا قولنا ايه ضوابط الخطوبه
أحمد بضحك : احم خلاص اذا كان على كده هانت الفرح قرب
نغم اتكسفت وسكتت
أحمد : انا هروح اقول لعمى يقدم الفرح بكره ياااااعمى
نغم ضحكت على كلامه
رجعت من تفكيرها على ال حصل
نغم بدموع : ليه كده يا أحمد تسيبنى وانا مش فاهمه ايه ال بيحصل ليييه
المجهول : هتعملوا ايه فى المتلقح جوه ده
المجهول الأخر : الكبير قال سبوه مرمى كده لحد ما يقولنا نخلص عليه
المجهول : تمام
🌹🌹صلوا على شفيعكم
رباب (والدة نغم) : تفتكر ال عملناه مع نغم ده صح
أكرم (والدها) : اومال كنتي عايزانا نتفضح
رباب بحزن : انا معرفش البت دى علطول حظها قليل
أكرم : ربنا معاها بقا احنا عملنا ال علينا معاها وخلاص
رباب : ربنا يسترها معاكي يابنتي يارب
#هاجر العفيفى
: مدام نغم أكرم اتفضلي
محمود بسخريه : اتفضلى يامدام
نغم كانت داخله متوتره وكان معاها محمود ومش قادره تقف من الخوف والتوتر دخلوا والدكتور كشف عليها
نغم بلعت ريقها بخوف : خ خير يادكتور
الدكتور : حضرتك حامل فى الشهر التانى مبروك
نغم بصدمه : حامل !!!!
محمود : يلا يامدام نغم قدامى
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
الدكتور : حضرتك حامل فى الشهر التانى مبروك
نغم بصدمه : حامل !!!!!
محمود : يلا يامدام نغم قدامى
خرجت نغم من غير كلام مش عارفه ترد حست ان الدنيا كلها بتلف بيها وقعت ومحمود شالها وركب العربيه ووصلوا البيت ودخلوا حطها على السرير وفوقها وهي ابتدت تفوق
نغم بتعب : اااه انا فين
محمود بسخربه : اهلا بالهانم براحه بقا على صحتك وصحة الجنين
نغم قامت بخوف : انا معرفش حاجه على ال بيحصل ده
محمود قرب منها بغضب : اها مانا خدت بالى هتنطقى بقا بالذوق ولا انطقك بالعافيه
نغم بدموع : والله معرفش انت مش عايز تصدقنى ليه
محمود بغضب : اعترفى احسن ليكي ايه ال حصل قبل الفرح
نغم بصراخ : محصلش حاجه والله ماحصل حاجه أحمد كان طبيعى معايا مكانش فى أي حاجه
محمود : طب هو هرب ليه
نغم بدموع : معرفش ما تسأله
محمود بصلها بغموض : ماشي يانغم ماااشى
سابها ومشي وهي اتفتحت فى العياط وافتكرت احمد
أحمد : جبتى كل حاجتك
نغم بخجل : ايوه بس لسه فاضل حاجات بسيطه
أحمد بحب : اي حاجه ممكن اجبهالك انا المهم نعجل شويه
نغم : لاء هو خلاص قربت وبعدين لسه بدرى
أحمد : لااااء يا أمي احنا هنقرب الميعاد مليش انا دعوه بالكلام ده
نغم ضحكت على كلامه
نغم بدموع : اااااه ياقلبي اااااه يا أحمد
#هاجر العفيفى
المجهول : طب وانت هتستفاد ايه
المجهول الأخر : هستفاد كتير اووي وبعدين هتفهم
المجهول : امممم تمام
#هاجر العفيفى
محمود : انتى يازفته
نغم باستغراب : انا !!!؟
محمود بقر"ف : ايوه انتى هو انتى فاكره انك تستاهلى الاحترام بعد ال حصل ده
نغم مسكت دموعها بالعافيه وقالت : انا محترمه غصب عنك
قاطعها صف"عه قو"يه وقع"تها على الأرض
محمود بغضب : أخررر"ىسى انتي اخرك هنا خدامه وبس ملكيش كلمه ولا صوت مفهوووم
بصلها بقر"ف ومشي من البيت بأكمله وهي فضلت مكانها على الأرض مصدومه من ال حصل وفضلت تعيط وفجأه الباب خبط قامت بالعافيه ومسحت دموعها وراحت فتحت كان والدها
نغم بابتسامه مزيفه : اهلا يابابا نورت ا
قاطعها ضر"به قويه من والدها
(هي بتضرب كتير ياجماعه🙂)
نغم بصدمه : بابا انت بتعمل ايه
أكرم بغضب : بقا انتي حامل من أحمد يانغم وهو هرب كسرتي عيني قدام الناس منك لله يابنتي
نغم اتصدمت من كلامه وازاى هو عرف
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
أكرم (والد نغم) بغضب : بقا انتى حامل من أحمد يانغم كسرتى عينى قدام الناس منك لله يا بنتى
نغم اتصدمت من كلامه وازاى هو عرف
نغم بدموع : يابابا افهمنى بس
أكرم قعد على الكرسى بتعب : افهم ايه بس مش كان زمان لو صونتى نفسك كان أحمد اتجوزك مهربش زى ماعمل
نغم بصراخ : انا مش حامل ومعرفش ازاى هما بيقولوا كده أحمد معملش معايا حاجه والله مافاكره حاجه
أكرم مردش عليها وفجأه وقع فى الأرض ونغم صرخت وبعد وقت الإسعاف جت أخدته ونغم راحت معاه ووالدتها عرفت وراحت وراهم
رباب (والدتها)بدموع : الله يسامحك يانغم دى أخرة ثقتنا فيكي
نغم مسكت ايد والدتها بلهفه : ماما انتى اكيد مش هتصدقى عليا كده ياماما حرام عليكي متظلمنيش انتى كمان
رباب بعدت عنها بجمود وقالت : انا بقول ال انا شيفاه وسمعاه اتنين دكاتره قالوا كده وانتى لسه بتكدبى طب لما هو غلط معاكي مقولتيش ليه من الأول بدل مانتي عامله فيها ملتزمه بضوابط الخطوبه اووى كده ياختى
نغم اتصدمت من كلام والدتها واتقهرت على حالها وقالت بصوت ضعيف : شكرا ياماما شكرا
الدكتور خرج وقال : المريض اتعرض لصدمه ياريت تحاولوا تبعدوا عنه أي ضغوطات نفسيه عن أذنكم
الدكتور مشي ورباب لسه هتدخل وقفها صوت بنتها
نغم بدموع : هتيجوا فى يوم تندموا فى وقت مش هينفع فيه الندم
قالت اخر كلامها وخرجت تجرى من المستشفى ورباب دخلت لجوزها
#هاجر العفيفى
نغم وصلت الشقه دخلت ولقت محمود واقف يبصلها بغضب
محمود بغضب : الهانم كانت فين
نغم بتنهيده : هتفرق معاك
محمود بعصبيه : ماتنطقى كنتى فين ولا كنتى بتقابليه مثلا
نغم بعصبيه وقد فاض بها الكيل : كنت مع مين ها انتوا مصدقين نفسكم لاء بجد مصدقين نفسكم ازاى انا واحده كنت عايشه فترة خطوبتى فى أمان فجأه كده عريسى يهرب وفجأه اتجوز اخوه وفجأه اكون حامل هو أنا فى مسلسل حامل ازاى وانا واثقه أن محدش لمسنى انا واحمد كانت علاقتنا كويسه ومتفاهمه وهو كان بيحبنى معرفش ايه ال غيره معرفش اهلى وغضبوا عليا وانت ومش مصدقنى ايه انتوا معندكوش احساس انا بكر"هكم كلكم بكر"هكم
واترمت على الأرض وهى منهاره من العياط محمود قلبه وجعه عليها قرب منها على الأرض ولسه هيحضنها زقته
نغم بقوه : انت نسيت ان جوازنا باطل ولا ايه زي ماحضراتكم بتقولوا حامل يبقا خلاص كل ال بينا فى الهوا
محمود بهدوء : نغم أهدى انا عارف انك مضغوطه صدقيني انا مش هضغط عليكي اكتر من كده ولو عايزه نبدأ حياتنا كويسين وبعد ماتولدى يكون جواز شرعى يبقا خلاص موافق
نغم بدموع : محتاجه اكون لوحدى شويه
محمود : بس
قاطعته نغم بدموع : معلش سيبنى لوحدى
محمود قام وقف وخرج من المكان بأكمله وهى فضلت تعيط بحرقة
أحمد : مالك يانغم
نغم بزعل : مفيش
أحمد : لاء طبعا في هو أنا مش عارفك زعلانه من ايه
نغم : مشاكل مابينى وبين أهلى
أحمد بمشاكسه : خلاص هانت يابنتى وهنتجوز وهبعدك عن العالم كله
نغم بضحك : كله كله
أحمد بضحك : كله كله
#هاجر العفيفى
صلوا على شفيعكم
نغم تاني يوم قامت لبست وخرجت وقررت تروح لدكتوره لوحدها تاني عشان تتأكد لأنها شكت أن محمود بيتفق مع الدكاتره
(ملحوظه يابنات انا كنت بكتب أن نغم بتروح لدكتور لاء هي بتروح لدكتوره وده طبعا ال مفروض كلنا نعمله الدكتوره افضل من الدكتور ولو وقفت خلاص هنضطر لدكتور تمام)
وصلت عند الدكتوره وكشفت عندها
نغم بقلق : ها يادكتوره طمنينى
الدكتوره بابتسامه : انتي حامل يامدام نغم فى الشهر التانى
نغم كانت دموعها هتنزل بس حاولت تبان قويه : تمام يادكتوره شكرا
الدكتوره بشك : انتى مش فرحانه
نغم بابتسامه مزيفه : لاء طبعا فرحانه عن أذنك
خرجت نغم وهى هتتجنن كل الدكاتره بيأكدوا أن هى حامل حاولت تفتكر اي حاجه بينها وبين أحمد بس كان عقلها واقف عن التفكير روحت البيت ودخلت جهزت اكل ورتبت البيت وكل حاجه وبعد وقت محمود وصل
محمود باستغراب : ايه ده انتي ال عامله كل ده
نغم بابتسامه : ايوه
محمود بعدم فهم : وايه ال غير الحال
نغم بهدوء : ال حصل يامحمود لغبط كل حاجه فى حياتى ودلوقتى انا بقيت فى أمر واقع ياريت توافق أن احنا نكون اصدقاء وقت مؤقت لحد ما نشوف الموضوع هيخلص علي ايه
محمود بابتسامه : وانا موافق بس وجودى هنا ميصحش
نغم بتنهيده : للأسف وعدم وجودك ميصحش برضوا الناس عارفه ان فرحنا كان أول أمبارح ومينفعش انت تسيب البيت احنا هنعيش كل واحد فى اوضه لحد لما الناس تنسى وبعدين هنشوف حل
محمود بتنهيده : وانا موافق
نغم بابتسامه : يلا نتغدا
محمود بابتسامه : يلا
(غلبتونى ياولاد🙂)
#هاجر العفيفى
أستغفروووا
المجهول : هى خلاص رضيت بالأمر الواقع يبقى هو ملوش لازمه لازم يتقتل
المجهول الأخر : معندناش أوامر بكده
المجهول بغضب : وانا قولت يتق"تل مفهوووم
يتبع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
محمود : نغم يانغم
نغم : نعم يامحمود
محمود : يلا نخرج شويه
نغم بعدم تصديق : أخرج مع مين
محمود : معايا انتي عديتي بمرحله صعبه ولازم تخرجي شويه
نغم : تمام خمس دقايق واكون جاهزه
محمود : تمام
دخلت بدلت ملابسها وخرجت وهو كان واقف نزلوا وركبوا العربيه وطلعوا على الكورنيش وبعد وقت وصلوا ونزلوا وقفوا
نغم بشرود : تفتكر ايه ال بيحصل ده
محمود : فى ايه
نغم : أحمد كان بيحبنى اووي وانا برضوا كنت بحبه بس مينفعش اعبر عن شعوري غير بعد مانتجوز معرفش ليه عمل كده
محمود بغيره : لسه بتحبيه بعد كل ال حصل
نغم : مقدرتش أكرهه حاسه ان فى حاجه مفقوده فى الموضوع انا بحبه ونفسي اعرف ليه عمل فيا كده
محمود بعصبيه : خلاص ال حصل حصل ازاى لسه بتحبيه بعد كل ال عمله فيكى
نغم بدموع : عشان انا متأكدة أن احمد ميعملش كده وبعدين انت متعصب ليه ها انا ال موجو"عه
محمود بتنهيده : مفيش عادي
نغم بشك : هى فين الرساله ال أحمد بعتها ليك يوم الفرح
محمود طلع تلفونه وطلع الشات ووراها
نغم بقهر : عايزه اروح دلوقتى
محمود : تمام يلا
رجعوا البيت تانى
#هاجر العفيفى
أكرم : ليه عملتى كده معاها يارباب
رباب بحزن : غصب عنى ومن زعلى عليك
أكرم : كلمتيها
رباب : لاء من وقتها مكلمتهاش
أكرم : انا مصدوم مش عارف ايه ال بيحصل فى حاجه غلط فى الموضوع والله نغم متعملش كده
رباب : ربنا يستر بقا
محمود : نغم فين الچاكيت ال كان هنا
نغم : جوه فى أوضتك
محمود راح قعد جمبها وقال : احم نغم هو انتى مش هيجي عليكي يوم وتحبى تانى
نغم بعدم فهم : ليه بتسأل
محمود قرب منها بغموض : عادى سؤال
نغم بخوف ورجعت لورا : بتقرب ليه
محمود : انتى خايفه منى
نغم خافت وزقته وقامت وقفت : لاء مش خايفه بس ياريت تفتكر انك دلوقتى غريب عني يعني ال بتعمله ده أكبر غلط وانا كنت غلطانه لما قولتلك نكون أصدقاء عن أذنك
قامت ودخلت وهو بصلها بصدمه من ردها ونفخ بضيق وسكت
نغم دخلت أوضتها وقفلت على نفسها بخوف
نغم بخوف : يارب استر
#هاجر العفيفى
بعد مرور يومين
نغم كانت خارجه من الأوضه وسمعت صوت فى أوضة محمود قربت براحه عشان تسمع كان بيتكلم فى التلفون
محمود بعصبيه وصوت خافت : انا مشغل معايا بها"يم ازاى يهرب
الشخص : والله يا باشا انا دخلت اشوفه ملقتهوش
محمود : اقفل ياز"فت عشان اتصرف
نغم سمعته وبعدت عن الباب بخوف وصدمه وقالت بخوف : ا اكيد بيتكلم على احمد
محمود من وراها : بتكلمى نفسك يانغم
نغم بصتله بخوف وبعدت لورا وهى بتترعش
محمود باستغراب وتوتر : مالك
لسه هترد قاطعها صوت جرس الباب جريت عشان تفتح وفتحت واتصدمت من الشخص ال قدامها مضر"وب ووضع كله كدمات وبينهج
نغم بصدمه : أحمد !!!!!!؟
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
نغم سمعت محمود وهو بيتكلم فى التلفون وعرفت أن هو السبب فى اختفاء أحمد
نغم بصدمه وخوف : ا اكيد بيتكلم على احمد
محمود من وراها : بتكلمى نفسك يانغم
نغم بصتله بخوف وبعدت لورا
محمود باستغراب وتوتر : مالك
لسه هترد قاطعها صوت جرس الباب جريت عشان تفتح وفتحت واتصدمت من الشخص ال قدامها مضروب وبينهج
نغم بصدمه : أحمد !!!!!!؟؟
محمود بصدمه : أ أحمد
أحمد دخل وهو وبيبص لمحمود بجمود وغضب
نغم بدموع : أحمد انت كنت فين وايه ال حصلك وليه هربت وسبتنى
أحمد اتكلم بهدوء : انا مهربتش انا اتخطفت
نغم حطت أيدها على فمها بصدمه : اتخطفت !!! طب ازاى
أحمد قرب من محمود ال كان واقف مصدوم من المواجهه وقال : ماتقولها ياخويا ازاى ؟؟
محمود بتوتر : ا انا معرفش ا انت بتتكلم عن ايه
أحمد بسخريه : لاء والله العب غيرها عايز تفهمني انك متعرفش حاجه خالص
محمود بلع ريقه بصعوبه وقال : انا معرفش انت بتتكلم عن ايه وضح كلامك
أحمد ضحك بسخريه ووجع : اعرفك انا ياحبيبى يعني متعرفش أن أنت بعت ناس تخطفنى يوم فرحي متعرفش انك خليتهم يضر"بوني كل يوم وكانوا بيتفقوا يقت"لو"ني لولا أن هربت
محمود بعدم وعى : انا مقولتش لحد يقت"لك
أحمد ضحك بحزن : يعني اعترفت اهو انك انت السبب فى ده كله
نغم قريت من محمود وقالت بصدمه وعدم استيعاب : يعني انت السبب فى ده كله وجاي تلومني انا انت السبب أن أحمد يبعد عني انت السبب أن اتجوزك غصب عني الحمل كذب وانت خدعتنى
محمود نزل راسه للأرض : لاء انتي فعلا حامل يانغم
نغم وأحمد بصوا بصدمه
أحمد بغضب : حامل !!! انت أتجننت انا مجتش جمبها اوعي تكون عملتها ياوا"طى ياجبا"ن
وهجم عليه ضر"بوا بعن"ف
نغم بجمود : سيبه يا أحمد خلينا نعرف منه الحقيقه
أحمد بعد عنه بقر"ف وقال : انطق عملت ده كله ازاى ونغم حامل ازاى
محمود قام بصعوبه من الأرض رغم أن هو جس"مه قوى إلا أنه مقدرش يدافع عن نفسه لانه غلطان
محمود : نغم حامل منك بالفعل يا أحمد
نغم بدموع وصراخ : انت هتجنني حصل ازاى ده
محمود : من شهرين فاتوا خرجنا كلنا انا وانت ونغم ومرام بنت عمتك ال قولتلكم وقتها أنها هتكون خطيبتى لما روحنا المطعم نتعشا بره احنا كنا متفقين على كل حاجه حطينا حبوب هلوسه وتوهان ليك وحبوب منوم لنغم واخدناكم الشقه عند مرام وسبناكم مع بعض وبعدين جينا تاني يوم لقيناكم نايمين خدناكم وودناكم المستشفى على أساس ان جالكم حالة تسمم بعد العشا واتفقنا مع الدكاتره أنهم يقولوا كده
نغم بتذكر : يعني اليوم ده كان فيه اتفاق مابينكم
محمود : أيوه بس التخطيط كله كان بتاع مرام
أحمد ضربه بغضب : انت ازاى بالقذا"ره دي كلها عملت كده ليه ودمرت حياتنا بالطريقه الزبا"له دي ليييييه
محمود زقه بغضب واتكلم : عارف لييييه عشان بكر"هك عارف يعني ايه بكر"هك
أحمد بصدمه : بتكر"هنى !!!
أكمل محمود كلامه بغضب : أيوه بكر"هك هحبك ليه مثلا انت مش أخويا من الأب اصلا امي طول عمرها بتحبك انت اكتر منى حتى لما ماتت كانت راضيه عنك انت وانا لاء البنت ال حبتها انت روحت خطبتها ومن غير ماتعمل أي شعور ليا
أحمد بصدمه : انت بتحب نغم ؟..
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
أحمد بصدمه : انت بتحب نغم ؟
محمود : أيوه بحبها وكنت هروح اخطبها بس انت سبقت وروحت فاكر يوم ماقولتلك انا رايح أخطب كانت نغم كل يوم كنت بتق"طع وانا شايفكم مع بعض بتجهزوا حاجتكم وهى فرحانه انت خدت كل حاجه حلوه انا بحبها يا أحمد عشان كده انت متستاهلش ترتاح أصلا
أحمد : ياااااه كل الحقد ده جواك من ناحيتي طب لو شايفنى احسن منك ليه معملتش زي انت مصدق نفسك حقد"ك يخليك تعمل كده تخطف أخوك وتبهدل خطيبته عشان ترضى غرورك انت ايه معندكش قلب ولا ضمير ابدا
محمود : انا بسببك بقيت تا"جر مخ"در"ات بسبب أن برضوا انت اتعلمت وانا لاء بقا معاك شهاده وانا لاء عشان امي كانت فاكرانى غلطه فى حياتها وأهملتنى
أحمد بغضب : ده كله ميدكش الحق انك تعمل كده انت حيو"ان وتستاهل الحبس
محمود وهو بيطلع مسد"سه من جمبه وقال : ومين بقا ال هيحبسنى
أحمد بقوه : انا
محمود رفع المسد"س فى وشه : مش لو عشت الاول
نغم بصراخ : لاء يامحمود لاء وشدت منه المسد"س بالعافيه
وفجأه البوليس دخل
أحمد بسخريه : للأسف لما هربت طلبت البوليس قولت يمكن محتاجش ليه بس اتضح انك لازم تتربى
محمود بغضب : مش هرحمك يا أحمد
أحمد ببرود : اتفضل خدو ياحضرة الظابط
العساكر دخلوا أخدوه وفى وسط اعتراضه وصر"اخه
نغم اترمت على الأرض وهى بتعيط بشده وأحمد راح قعد جنبها
أحمد بحنان : بتعيطى ليه دلوقتى ؟؟
نغم بدموع : انا اتد"مرت يا أحمد اتد"مرت
أحمد : لاء يانغم مفيش حاجه حصلت ال حصل ده كله لعبه انتى حامل منى انا وانا اصلا هكتب كتابك النهارده يعني مش هسيبك أنا بحبك يانغم
نغم بدموع : هتعمل ايه مع محمود
أحمد بجمود : هياخد جزاته وكمان بنت عمتى مرام اتحبست عشان كانت مشاركاه فى كل حاجه
(طبعا كده عرفته مين المجهولين مرام بنت عمته وأخوه محمود تمام)
نغم : عرفت ازاى انك مخطوف منهم
أحمد : سمعتهم وهما بيتفقوا عليا وجابوا اسم محمود أكتر من كذا مره من غير مياخده بالهم أن أنا سمعت
نغم : وهربت ازاى
أحمد بتنهيده : عادى عرفت أعدى منهم وربنا سترها معايا
نغم بدموع : انا بحبك أووى يا أحمد ومكنتش مصدقه انك تعمل فيا كده
أحمد بحب : وانا بحبك ياروح وقلب أحمد وهعوضك عن كل حاجه شوفتيها يلا قومى أجهزى عشان نطلع على المأذون
نغم : طب والناس
أحمد : الناس فى كل الأحوال مبيسكتوش اصلا يلا
نغم قامت معاه وخرجوا وراحوا عند المأذون وبالفعل تم كتب الكتاب وخرجوا وهما مبسوطين جدا وراحوا المستشفى عشان أحمد يعالج الجر"وح ال فى وشه وبعدين راحوا شقتهم
#هاجر العفيفى
بعد مرور أسبوع
نغم : أيوه جايه اهو
فتحت الباب وكانت والدتها ووالدها
نغم بحزن : أتفضلوا
رباب : لسه برضوا زعلانه مننا يانغم
نغم : وهزعل ليه عادى مش فارقه
أكرم والدها حضنها وقال : سامحينا يابنتى مكناش نعرف الحقيقه كامله أحمد جه وفهمنا كل حاجه بالتفصيل
نغم بدموع : مكنتش متخيله انكم تصدقوا عليا كل ده
أهلها حضنوها بحنان وصالحوها
أحمد من وراهم بمرح : لاء مليش دعوه انا عايز حضن زيهم
أكرم بضحك : اتلم ياولد احنا واقفين
أحمد : الاه !!! مش مراتى ياجدعان
نغم راحت عنده وبصتله بحب وحضنته
أحمد وهو حاضنها : لاء لاء كده هاخد على الحنيه دي وسورى يعنى هخطفك جوه
كلهم ضحكوا على كلامه
رباب : ربنا يسعدكم ياولاد يارب
الجميع : يارب
نغم بحب : انا فرحانه أووى أن احنا رجعنا لبعض
أحمد بمشاكسه : وانا فرحان اووى أن انتى موجوده فى حياتى ربنا يديمك ليا يا أجمل وأحلى نغمه شوفتها
نغم بحب : ويخليك ليا ياحبيبى
تمت بحمد الله