رواية ملكت عشقي لك كاملة جميع الفصول بقلم الكاتبة النادرة

رواية ملكت عشقي لك كاملة جميع الفصول بقلم الكاتبة النادرة


رواية ملكت عشقي لك كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة الكاتبة النادرة رواية ملكت عشقي لك كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية ملكت عشقي لك كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية ملكت عشقي لك كاملة جميع الفصول

رواية ملكت عشقي لك بقلم الكاتبة النادرة

رواية ملكت عشقي لك كاملة جميع الفصول

ارق*صي لي 
سيدرا بخجل وصدمه : افندم نعم انت بتقول ايه 
فارس بج*رأه : هو انتي مش مراتي يعني من حقي 
سيدرا بتوتر : بس يعني حضرتك عارف انه جوازنا علي ورق وانه اهلي واهلك غصبونا عشان يطمنوا علينا 
اقترب منها ووقف امامها 
فارس باعجاب : انتي حاطه اي علي خدودك
حطت سيدرا ايديها الاتنين علي خدودها بتوتر وهي حمرراء جدا وقالت والله مش حاطه حاجه في حاجه فيهم 
بص لها فارس بمكر : شيلي ايدك كده وريني ايدك 
مدلته سيدرا ايدها بخجل فشدها وحضنها وحط ايدها علي قلبه بهدوء وهمس عند اذنها انتي ملكي من يوم ولادتك فاهمه وخدودك مفهمش حاجه غير انهم بيشدوني للرذ*يله وانا الصراحه بحبها وقبل يدها ومشي وهو بيضحك علي ملامح الصدمه والخجل اللي علي وشها سرعان ما دخلت للتواليت وبدأت في غسل وشها بخجل وابتسامه وهي لسه مش مستوعبة اللي حصل وخرجت مسرعه بعد ما فكرت في كلامه وقالت بصوتها الهادي الجميل
فارس فارس 
جه من وراها : يا جمال اسمي من شفايفك نعم يا عيون وروح وقلب فارس 
بصت له سيدرا بخجل : انت تقصد اي بكلامك ده 
فارس بحب : اقصد اني جوزك ومن حقي افك الحجاب ده وشال الدبابيس وفك الحجاب وفك التوكه وانسدل شعرها لبعد ظهرها  وهي مركزه في عيونه بس 
فارس بتفاجى : اي الجمال ده
سيدرا بخجل بصت في الارض بكسوف 
فارس بحنيه ورفع عيونها ليه : سيدرا انا الفرق بيني وبينك 7 سنين انتي 19وانا 26 ههتم بكليتك وبحلمك اللي اهلك رفضوه وهساعدك وهوصلك لحلمك باذن الله ومفيش اي حاجه هتعطلك بس ده كله قصاد طلب واحد 
سيدرا بلهفه: اي هو 
فارس : *****
سيدرا بخجل وصدمه : اييه 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂
كل يا بني 
بص لها حازم بتوتر : باكل يا ماما اهوه 
الام حنان بهدوء : مالك من اول امبارح وانت مش علي بعضك وحتي مخرجتش مع صحابك ولا لشغلك انت زهقان من حاجه 
بص لها حازم بغضب غير مبرر : يوووه انتي كل شويه كده مش طافح ولا خارج وداخل اوضتي 
دخل حازم اوضته وساب دموع امه وحنانها 
*هناك من يتمني لحظات معها حتي ولو قسوه وهناك من لا يقدر حنانها واهتمامها *
لحد ما سمعت الام صوت تخبيط علي الباب مسحت دموعها وقامت تفتح لقت صاحب ابنها دخلته اوضه حازم بابتسامه وراحت تجيب لهم حاجه يشربوها ورجعت بهدوء بس الصدمه لما سمعت صاحب ابنها وهو بيقول لحازم 
هتعمل اي في البت اللي اغت*صبتها دي 9 سنين يا بني واهلها بيدوروا انا رايي تسافر برا لحد ما الموضوع يهدي 
من الصدمه لفت الام ودخلت المطبخ وقعدت علي كرسي تفكر لحد ما حزمت القرار وهو 😢🖤🥀
فارس بحب : اقصد اني جوزك ومن حقي افك الحجاب ده وشال الدبابيس وفك التوكه وانسدل شعرها لبعد ظهرها وهي مركزه في عيونه بس
فارس بتفاجئ وانبهار : اي الجمال ده 
سيدرا بخجل بصت في الأرض بكسوف 
فارس بحنيه ورفع عيونها ليه : سيدرا الفرق بيني وبينك 7 سنين انتي 19 وانا 26
ههتم بكليتك وبحلمك اللي اهلك رفضوه وهساعدك وهوصلك لحلمك باذن الله ومفيش اي حاجه هتعطلك بس ده كله قصاد طلب واحد 
سيدرا بلهفه : اي هو 
فارس بجرأه الحب : انه يكون جوازنا حقيقي
سيدرا بخجل وصدمه : اييه 
فارس بعشق : سيدرا انتي اغلي ما املك انا مش قصدي جواز اللي هو جواز لحد ما انتي تستعدي لليله دي انا معاكي ومش هسيبك انا قصدي انه تكوني متقبلاني كزوج ويا ستي شغل البيت هعمله كله لو حابه وهطبخلك كمان مع اني نفسي ادوقك انتي الاول وشدها من ايدها بقوه وحب لحد ما خبطت في صدره بصت له بصدمه وشفايفها بتترعش من التوتر 
فارس بعرق : اهو شوفتي انتي اللي جايبني ورا اهو وبتجريني لحاجات 👈🏻 
حضنها بهدوء ونفخ الزفير عند اذنها بتعب : انتي مش عارفه انا تعبت اد اي عشان اوصلك ونفسي نكون كأي زوجين 🥺❤وتعبت اد اي عشان احضنك الحضن ده ودماغي تفكر في حاجات مكنش ينفع افكر فيها الا وانتي حلالي انت حب الطفوله والمراهقه والنضج انتي كل حياتي 
حضنته سيدرا بخجل واضح وهي بتسمع لكلامه ومش عارفه ترد ومفيش اي حاجه مسموعه غير دقات قلبهم العاليه 
ابتعد عنها قليلا وقال بس ده ميمنعش انه اخد تصبيرع من الكريز والفراوله ووضع يده اسفل رقبتها وبدأ يقترب منها ومن شفتاها التي ترتعش رويدا رويدا وفجأه حدث ما لم يكن في الحسبان 🥺❤🥰
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂
هتعمل اي في البت اللي اغتص*بتها دي 9 سنين يا بني واهلها بيدورا انا رأيي تسافر برا لحد ما الموضوع يهدي
من الصدمه لفت الأم ودخلت المطبخ وقعدت علي الكرسي تفكر لحد ما حزمت القرار وهو انها تكلم البوليس وفعلا كلمته وهي بتعيط وحكتلهم كل حاجه وفتحت وكتبت سيرش عن اغت*صاب بنت 9 سنين  ومنظر قلبها اتق*طع بسببه البنت مصورينها بطريقه تقشعر لها الابدان ومكتوب ذئ*اب بشريه الله يصبر اهلها 
بعد شويه جت الشرطه قامت فتحت وخدوا ابنها وصاحبه 
والتحقيق اتفتح لحد ما يشوفوا ويتأكدوا من المعمل الجنائي لحد ما دخل شخص محدش يتوقعه 
وبدأ يقترب منها ومن شفتاها التي ترتعش رويدا رويدا وفجأه نظرت له بتوتر واغمي عليها
فارس بخضه : سيدرا سيدرا في اي يا حبيبتي فوقي شالها ودخل اوضته حاطه علي سريره وجاب برفان وبدأ يفوقها بسرعه لحد ما بدأت تستجيب وبدأت تفوق 
سيدرا بتوتر : فارس 
فارس بتوهان وخضه : طمنيني عليكي انتي كويسه مش احنا لسه واكلين اي اللي حصل 
بصت له سيدرا وفركت في ايدها بتوتر : مفيش اتوترت شويه بس 
ضحك فارس بصوت عالي وقال بجرأه : ههههههه يلهووي ده كله عشان اي يخربيتك انتي شكلك فاهمه الجواز غلط وربي وهمس في اذنها ببعض الكلمات بضحك وفجاه ضربته سيدرا كف 
وقالت بتلقائيه : يا مت*حرش 
بعد فارس شويه بزعل وقام من جمبها وخرج من البيت كله 
وهي قعدت تفكر في اللي حصل وعاتبت نفسها جدا واستنيت انه يرجع وبعد حوالي 3 ساعات عاد فارس وفي يده بعض المشتروات ودخل المطبخ وجاءت سيدرا وحضنته من ضهره بجرأه وقالت بحزن انا اسفه علي اللي حصل بس والله كان غصب عني نسيت انك احم جوزي 
فارس بايجاز : مش زعلان 
سيدرا لفته ليها ولاول مره تبادر وتطبع قبله رقيقه علي خده بخجل انا اسفه وجريت لاوضتها 
ابتسم فارس بحب علي طفلته التي لا ولن تتغير وستظل طفلته مهما حدث للابد وبدا بتحضير الطعام ولما خلص مسك صينيه وحط الاكل عليها واتجه لسيدرا بس الصدمه لما شاف اللي عمره ما كان يتوقع يشوفه في حياته كلها 😱
꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂
لحد ما دخل شخص محدش يتوقعه 
الاب بتكبر : حازم السويدي 
الضابط بجشع : خمسه بس يا فندم 
حط رزمه فلوس قدامه وعدل نظارته بغرور 
نده الضابط للعسكري بسرعه وقعد الاب في مكتبه 
وبعد ما حازم جه بص لابوه وقال باشتياق : بابا 
الاب بغرور هخرجك من هنا بس هتسمع كل كلامي اولا تنسي امك نهائي وتيجي عندي 
حازم بسرعه : موافق 
خرج الاب بدون كلام ورشي الضابط يخرجه وفعلا خرج بس يتري الحكايه هتقف هنا والعدل مش هياخد مجراه 
ولا هيحصل شئ يقلب الموازيين 
꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂
وه يا اما كيف هو انا صغير عاد تختارلي عروسي 
الام بغضب : بس يا ملك انا عارفه بجولك اي اسمع الحديت من سكات انا خابره زين ان البت دي هتصونك وهتحبك وهتشيلك في عيونها شيل 
وبعدين انت ملك علي الكل الا انا فاهم الحديت عاد يا رحيم 
رحيم (الملك) بضيق : فاهم وخابر زين بس بلاش رحيم دي يا اما 
الام بموافقه : ماشي هتشوف العروسه امتي  
الملك : الساعه 7 باذن الله وبعدين يا اما لما اتجوز مش هعيش هنا انا شغله كله في القاهره ودول برا
الام بابتسامه حزن وفرحه في نفس الحين : براحتك يا ضنايا يلا اطلع البس انا مكلمه الناس من الصبح
باس الملك ايدها بحب وضحك وطلع يلبس ونزل وهو لابس العبايه والعمه 
الام اول ما شافته ابتسمت يلا يا ولدي وراحوا وقعدوا لحد ما الملك اتصدم لما لقاها 😱
وطلع يلبس ونزل وهو لابس العبايه والعمه 
الام اول شافته ابتسمت يلا يا ولدي وراحوا وقعدوا لحد ما الملك اتصدم لما لقي بنت لا تتجاوز  15 عام في نظره تنظر في الارض بخجل شديد جدا وبراءه زياده عن الحد  وهي تتحرك ببطئ شديد تجاههم بخوف وفي يدها عصير الفراوله 
همس الملك بصوت غير مسموع الا لمن تقدمه له فراوله شايله فراوله اهي دي اللي يتغنالها يا ورده مكانها في البستان 
حطت الصينيه امامه بخجل زائد  من غزله الصريح ودخلت بسرعه تحت نظرات الجد المرعبه 
الملك بهمس لامه: يا اماه انتي بتضحكي عليا كيف تجوزيني لبنت 15 
الام بابتسامه عريضه وبنفس الهمس : مين دي اللي 15 دي 23 سنه يا ولدي دي عشق
الملك بهمس لنفسه: وه بس دي رقيقه جوي كيف هتعامل معاها افتكر ابتسامتها وغمزاتها وخدودها دي 23 سنه بس بدر منور وابتسم عشق الملك ثم منع ابتسامته بقوه واتكلم اخيرا للجد بحزم ونبره ترعب : يا حج انا هتجوز بنت ابنك الليله 
ساد الصمت قليلا ثم حدث ما يصدم الجميع وهو..........
꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂
اهل البنت بغضب : ازاي تخرجوه 
الضابط ببرود : مفيش حاجه عليه والطب الشرعي ثبت انه مش هو (كد*ب اللي حصل العكس)  
الاب بغضب : ازاي وهو نفسه اعترف وامه اعترفت عليه
الضابط ببرود : مكنش في وعيه 
بصتله ام البنت بعياط: يا بيه انا بنتي الوحيده 9 سنين ويحصل فيها كده وبين الحياه والموت دلوقتى اعمل حاجه انا قلبي حاسس انه هو متنساش القسم اللي حلفته 
بص لها الضابط بخنقه ونده بقوه : يا عسكري ارميهم برا 
بص له الاب بقوه والعسكري بيسحبه متفكرش انه ملناش حد لينا ربنا فوق ولينا الملك في الدنيا هو هيتصرف مع امثالكم اتفوووو 
وخرجهم العسكري وتركوا الضابط وهو يرتجف 
قعد الاب وحيد والام زينات بحزن امام القسم لحد ما اتكلمت الام : اللي ملوش ضهر بيضرب علي بطنه في الزمن ده هتعمل اي يا وحيد 
وحيد بقوه زائفه ومانع دموعه بالعافيه : يعني هعمل اي يا ام ملك هستني لما الملك يجي هو رئيسي في الشغل بس مبيحبش الظلم ابدا هشوف لو يقدر يساعدنا
الام بدعاء من حرقه قلبها ودموعها تنهمر : ياااااااارب
يلا نروح لملك 
وراحوا لها فعلا بس اتصدموا لما لقوا دكاتره بتجري علي الاوضه 
سال الاب بخوف: في اي يا دكتور
الدكتور باسف........ 
"وما ادراك دموع الاب فهي اشد من دبح العنق💔" 
꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁١꧁١꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂
واتجه فارس لسيدرا بس الصدمه لما لقاها لابسه بدله رق*ص شرقي وبتر*قص باندماج ومغمضه عيونها مع الاغنيه 'الورد الاحمر و شيك شاك شوك'
حط فارس صنيه الاكل بانبهار ودخل الاوضه وقفل الباب براحه خالص وهو مش متصور اللي شايفه من الطريقه دي اللي بترقص بيها وكميه الجمال والاغ*راء لحد ما حست سيدرا بيه وكانت هتلبس الاسدال بسرعه بس هو شدها من ايدها بسرعه لدرجه انها حطت ايدها علي صدره وقلبه بالاخص وحست بدقاته العاليه جدا فدفنت راسها في صدره بسرعه 
فارس بسرعه : شوفتي بتعملي فيا اي مش قادر خلاص هموت 
حطت سيدرا ايدها علي شفايفه بسرعه وبصت في عيونه بعيونها الدامعه وقالت بتلقائيه : بعد الشر عليك ياحبيبي متقولش كده تانى عشان مزعلش منك انا مليش حد في الدنيا غيرك 🥺❤
بص لها بصدمه ومقالش اي حاجه لانه مركز مع كلمه حبيبي وحركه شفايفها مع نطق الكلمه دي حضنها لصدره تعالي نرقص اسلو كان نفسي اوي ارقص اسلو مع البنت اللي بحبها حركت راسها بالموافقه ورقصوا بهدوء علي اغنيه اوعديني 💞
لحد ما همس لها بنفس متقطع : تقبلي تكوني مراتي بجد دلوقتي 🙈☺️
لحد ما همس لها بنفس متقطع : تقبلي تكوني مراتي بجد دلوقتي 
سيدرا بغضب : يعني انت بتحبني عشان شكلي وجس*مي و 
فارس بهدوء: اولا انا لو كنت عاوز شكل كان في بيترموا عليا كتير وحلوين شكل كمان بس انا اختارتك انتي عشان بحب روحك سيدرا احنا بقالنا 8 شهور متجوزين وانا عمري ما اتكلمت معاكي اصلا وانا ابويا عنده كانسر عاوز يشيل احفاده قبل ما يموت وانا نفسي في بنت شبهك ولو مش عاوزه انا عمري ما هجبرك علي شئ زي ده وانا اسف بس ابويا كان بيزن عليا ولما شوفتك بالمنظر ده اتجننت انا راجل 26 سنه حتي التليفون والتليفزيون مكنتش بفتحهم لانه حرام وانك تكوني قدامي حلالي الفتره دي كلها تثبت لك ان جسمك اخر اولوياتي وعينه دمعت انا سايب ابويا في المستشفي الكيماوي مش هيقدم ولا ياخر مسح دموعه بطرف كمه انا اسف بجد بعد اذنك 
شدت ايده بعد ما استوعبت الموقف وهمست في اذنه بخجل: انا موافقه 
꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂
꧂꧂꧂꧂꧂꧂
الدكتور باسف: انا اسف جدا القلب وقف مرتين وعماله تصرخ جامد
الاب بحزن: ربنا يستر 
والام فقدت وعيها ونقلوها اوضه 
والاب واقف بين بنته ومراته لحد ما تليفونه رن 
الاب بحزن: ايوه يا فتحي الحمدلله مش هقدر اجي الشغل ووممكن خدمه منك 
فتحي: رقبتي يا ابو ملك 
الاب بحزن: عاوزك تحكي للبيه كل حاجه وتقوله يساعدني 
فتحي بخوف: بس يا 
الاب بحزم: خلاص يا فتحي 
فتحي بهدوء: هتصل بيه بس يارب يكون مزاجه حلو 
سلام دلوقتي عشان في الشغل وخدت جزا 
الاب بهدوء مزيف: سلام
꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂
اتكلم الملك للجد بحزم ونبره ترعب: يا حج انا هتجوز بنت ابنك الليله 
ساد الصمت قليلا ثم حدث ما يصدم الجميع وهو قول الجد بغرابه: يا بيه عشق دي بت غبيه وخاينه خدلك واحده تانيه من البنات احفادي في كتير بس دي مايه من تحت تبن 
دخلت عشق بغضب مظلوم  : ووقعت الصنيه علي الارض بعياط ودخلت بقوه لحد الجد: ليه دايما ظالمني ليه حرام عليك يا شيخ يعني 
اجبرتني ادخل الكليه والجواز وده كله بقول حاضر ونعم وانت علطول بتظلمني يا جدي حرام عليك  
صوت كف صدم الجميع
همست في اذنه بخجل : انا موافقه 
اقترب منها بفرحه وقبل رأسها بحب حقيقي لازم نصلي الاول صلوا بحب واقترب منها بهدوء وقرأ دعاء الزوجين وانه ربنا يبعد عنهم الشيطان الرجيم ونزع الاسدال وفك توكه شعرها بهدوء وحضنها بتفهم وهدوء وقبل خدها ولكنه شعر برجفه جسدها الغص بين يديه الخشنه 
فارس بحب او لنصصح القول بعشق ابتعد بحنان انتي شكلك مش مستعده متخافيش مش هزعل عادي والله اهم حاجه راحتك انتي 
ابتسمت بحنان وقالت بخجل واحمرار خدودها : انا بس مكسوفه شويه مش اكتر بس انت اماني وانا واثقه فيك 
اقترب منها ولم يعد يتمالك زمام الامور ونفسه بطبعها اتجهت لحب حياتها
 شالها بهدوء وحطها علي سريره كانها زجاج يخشي عليه من الكسر واقترب من جيدها وتلك الشامه اعلاه وقبلها بهدوء وقال عارف انك مبتحبيهاش من زمان بس والله انا بحبها جدا وبحب اي حاجه فيكي دي كأنها لوحه جميله مرسومه بفن وكل شويه بتشدني ليها اكتر 
اقترب منها ومن ابتسامتها البريئه بابتسامه واسعه اكتر وحضن ايدها بايده وباس ايدها 
وعيب اتلموا يا صيييع 😂😂 و سكتت شهرزاد عن الكلام المباح واصبحت زوجته قولا وفعلا 🤍
بعد فتره ابتعد عنها وحصل ما صدمه 💔
꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂
صوت كف صدم الجميع 
الجد ضرب الملك 
بصله الملك بصه ترعب 
الجد بخوف وايده بتترعش يا ملك والله ما كنت اقصد كنت اقصد البنت جليله الربايه دي 
صوت بوكس قوي حطم فك الجد 
الملك بصوت يرعب: لولا انك عجوز كنت موتتك وقال بصوت يشبه الافا*عي بنت ابنك مراتي من دلوقتي ابعت جيب مأذون والشهود رجالتي برا وهاخدها واسافر بيها ومتعرفلهاش طريق جره فاااهم 
الجد بخوف وارتعاش: فاهم فاهم يا ملك 
بينما عشق كانت تمسك في عبايته من ورا بخوف طفله بريئه جدا من عقاب جدها لا تعرف انها تمسك بمن لا يرحم وعقابه اضعاف مضعفه بملايين المرات لا تعرف انها تمسك في الشيطان نفسه 
كتبوا الكتاب ومضوا وكل حاجه تمت بسرعه البرق كيف لا تتم بسرعه البرق وهو الشيطان او الملك كما يسمونه 
خرجوا من البيت وخرجت عشق بشنطه هدومها وطبعا تم الاشهار في البلد كلها مع ضرب نار 🤍😅
وام الملك طلبت انها تجلس ورا لانها محتاجه راحه اكتر 
وافق علي طلبها بمضض 
جلست عشق بجانبه في كرسي جانب السائق وجلست الام بالخلف 
وربطوا حزام الامان وكل شويه الملك كان بيبص علي امه لحد ما لقاها نامت ارتاح بهدوء وبدأ يخطف النظرات لعشق من غير ما تاخد بالها لحد ما لقاها بتفرك في عينها زي الاطفال منع ابتسامته بالعافيه
لحد ما روحوا البيت اللي كان بيبعد نصف ساعه فقط 
فتح الملك الباب بهدوء وراح شال مامته ودخلها البيت ورجع لقي عشق نايمه بطريقه كوميديه جدا مقدرش يمنع ضحكته حاول يصحيها 
الملك بابتسامه: عشق يا عشق 
عشق بنوم: خمس دقايق بس لا عشر دقايق بس 
شالها بايده زي العروسه بس ولا كأنه شايل حاجه قفل العربيه وطلع اوضته وقفل الباب وخد شاور وغير هدومه لهدوم تبرز عضلاته ووشومه بشكل مخيف 🥺
شال الكاوتش من رجل عشق بهدوء 
يكاد من يراه الان يقسم انه ليس الشيطان وانه مجرد شبيه وعدل نومتها وطفي النور ونام جمبها بهدوء 
تانى يوم فاقوا بهدوء ولكن كانت الصدمه لما سمعوا صوت صراااخ 
اقترب منها ومن ابتسامتها البريئه بابتسامه واسعه اكتر وحضن ايدها بايده وباس ايدها وعيب اتلموا 😂😂
بعد فتره ابتعد عنها بحب وفرحه انها بقت ملكه قولا وفعلا رغم صغر سنها والفرق الا انه محسش بده كله وهو معاها حس انه طاير لمجرد ما ما مسك ايدها "انه العشق يا ساده ☺️💖" 
فضل يتفرج عليها بحب كبير وهي نايمه لحد ما جاله اتصال وصدمه 
فارس بصراخ : ايييه بابا ماله 
سيدرا بخضه قامت مفزوعه : مالك يا فارس
قفل فارس التليفون ورماه بسرعه وعينه بتدمع بابا يا سيدرا بابا 
قام  لبس وخرج لقاها لابسه ومستنيه وحضنته بحنان واحتواء: متقلقش هيكون كويس قل ما يصيبنا الا ما كتب الله لنا 
(فيها اي لما تكون ابويا وانا اكون امك فيها اي لما نكتفي ببعض بحبنا فيها اي لو بينتلي ضعفك عمرك ما هتقل من نظري بالعكس هتكبر لأنه بحبك ودي كلها شكليات مش فارقه معايا انا سندك ❤) 
حضنها بخوف وخرجوا مسرعين ركبت هي وساقت بسرعه 
وكل شويه فارس كانت ايده بتترعش لحد ما وصلوا نزل فارس جري بسرعه وهي ركنت العربيه وحصلته 
وكانت الصدمه ليهم لما 😱
꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂
شال الملك الكاوتش من رجل عشق بهدوء يكاد من يراه الان يقسم انه ليس الشيطان وانه مجرد شبيه وعدل نومتها وطفي النور ونام جمبها بهدوء 
تاني يوم فاقوا ولكن الصدمه لما سمعوا صوت صراااخ جاي من اوضه الملك 
طلعت الام جري وخبطت علي الباب بقوه 
وقام الملك بابتسامه وفتحلها بهدوء وباس راسها 
ولكن كانت صدمتها لما لقت 
عشق بتصرخ وماسكه في ايدها سكينه وبتصرخ انت مين حرامميييي الحقوني 
الام بصدمه : اي ده
الملك بابتسامه حاول منعها بصعوبه ولكنها فلتت منه مع ضحك قوي 
عشق بتوهان وهبل: يلهوووي اي الضحكه القمر دي يلهوووي علي دي غمزات وبعدين رمت السكينه ونامت تانى 
الام مقدرتش تمسك نفسها وفطست ضحك : معلش يا بني مكنتش اعرف والله حظك كده 
الملك فطس ضحك هو كمان وده فرح امه جدا 
وقالت ربنا يديمك ليا يا بني ❤
لحد ما قطع الفرحه اتصال صدم الملك و قلب الموضوع 180 درجه وبانت ملامح الشيطان مره اخري ليحدث ما لا احد يتوقعه 
وكل شويه فارس كانت ايده بتترعش لحد ما وصلوا نزل فارس جري بسرعه وهي ركنت العربيه وحصلته وكانت الصدمه ليهم لما لقوا دكاتره كتيره رايحه جايه قدام اوضته وفارس خلاص مش قادر يمسك اعصابه ولا يتكلم احساس فقدان الاب ده شعور صعب سندك اتكسر صاحبك وكل حاجه تضيع 💔
سيدرا حطت ايدها علي كتفه وبصت له بابتسامه دعم خير خير متقلقش 
مقدرش فارس علي الموقف حضنها اوي ودفن وشه في حضنها كأنها امه وبدا يعيط بخوف وهي كانت بتملس علي شعره بهدوء اششش اششش اهدي هيكون بخير ادعي له يا حبيبي ادعيله والله ربنا مبيعملش حاجه وحشه هيكون بخير قعدوا والناس بتبص وتضحك بتريقه عليهم «كلام الناس همسهم كل حاجه فيها كلمه ناس ملكش دعوه بيها محدش نفعك وانت بتعيط لوحدك 🖤🥀»
لحد ما خرج الدكتور قائل بنصف ابتسامه : الحمدلله انقذناه في اخر لحظه بس ده ميمنعش انه لازم يعمل العمليه او ينتظم في جلسات الكيماوي 
بص فارس ليه وهو جسمه كله سايب وحمد ربنا كتيرر
والدكتور مشي 
سيدرا بحب : خلاص يا حبيبي الحمدلله بقي بخير قولت لك  
بص لها فارس بنظره لم تستطع فهمها وفعل ما صدمها حقا ☺️💕🕊
꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁ﷲ꧁꧁꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂
لحد ما قطع الفرحه اتصال صدم الملك وقلب الموضوع 180 درجه وبانت ملامح الشيطان مره اخري 
ابتعد الملك بعيد عن امه 
الملك بغضب: ازاي الكلام ده يحصل ومتبلغنيش بيه انا جاى ولو لقيته هرب صدقني رقبتك هتطير مكانه فاهم 
وقفل الخط 
الام بهدوء قربت منه: مالك 
الملك بغضب: بنت 9 سنين اغت"صبها واحد وامه اعترفت وهو كمان وفي الاخر يخرج واهلها متدمرين انا مسافر بعد اذنك يا امي 
الام بابتسامه حزينه: ربنا معاك يا بني وييسر لك ولاد الحلال 
طلع الملك ودخل اوضته يغيير هدومه عشان يسافر بسرعه ولكن كانت الصدمه ليه لما

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-