رواية علاقتي بها مخفية كاملة جميع الفصول بقلم بسمله حسن
رواية علاقتي بها مخفية كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة بسمله حسن رواية علاقتي بها مخفية كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية علاقتي بها مخفية كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية علاقتي بها مخفية كاملة جميع الفصول
رواية علاقتي بها مخفية كاملة جميع الفصول
نتعرف على ابطال روايتنا الجميله
ساره عبدالله بنت جميله جمال عادي زى اى بنت سارة ما كملتش الجامعه بتاعته زي اكتريت البنات عشان اتجوز ساره بشرته قمحاويه عيونه بني فاتح ملامحه هاديه عندها 21سنه بس جماله زاد مع حجابه الي دايما متماسكه بي
محمد جمال رائد في الداخليه شاب ملامحه قاسيه وحاد جدا محمد بشرته قمحاويه عيونه فيروز وعنده دقن على خفيف طويل اوي وجسمه مليان عضلات طبعا مش شغال في الشرطة كل البنات بتجنن عليه بس هو ملوش في العلاقه النسائية عنده 33سنه
احمد جمال اصغر من محمد عنده 26سنه بيشتغل في شركه خاصه بي احمد شاب ملامحه هاديه عيونه عسالي فاتح وجسمه حلو طبعا مش زي محمد 🤭
سعاد ام ساره ست طيبه اوى ربت منزل عندها 43سنه
عبدالله ابو ساره راجل طيب شغال عامل في شركه احمد عنده 50سنه
هبه ام محمد واحمد ست طيبه جدا وكل يحبه هبه ربت منزل عندها 47 ما اتجوزتش من بعد جوزها
بقيت الاشخاص ها نعرفه مع الاحداث الي جات ان شآء الله
في قاعة كبيره كانه اجمل عروسين احمد بيرقص مع ساره الي كانت لبسه فستان ابيض
احمد... اخيرا يا ساره بقيتي مراتي انا مش مصدق
ساره بسعاده... وانا الي مش مصدقه انو خلاص بقيت مراتك قدام الناس ده كله انا بحبك اوي يا حبيبي
احمد بسعاده انو خلاص اتجوز البنت الي حبه راح شاله ولفه بيها وقال بي صوت عالي بحبببببببببببببببببببببببببك يا ساااااااااره
كل الناس الي موجوده في القاعه سقفوا جامد وهيصوا
ساره بي بكسوف... خلاص يا مجنونه انا الناس كله بتبص علينا
(بسمله حسن)
احمد... وفيها اي منتي خلاص بقيتي ملكي انا وبس بحبك ياروحي
ساره... وانا بمoت فيك ياروحي انت
علي جنب كانت ام ساره بتعيط من السعاده الي بنته كانت فيها جته هبه ام احمد قالته... ما تعيطيش يا حبيبتي خلاص ساره دلوقتي بقت بنتي
سعاد... انا عرفه انك ها تعمليه زي بنتك بس انا مش مصدقه انو خلاص مش هتكون موجود تاني
هبه.... خلي العيال تفرح شوية بكره يجيبوا عيال صغير لينا
عبدالله جه وقف جنب مراته... والله عندك حق وكمان ده سنته الحياه صحيح يا احمد محمد محمد مجاش ليه
هبه... والله يا ابو ساره محمد في ماموريه تبع الشغل
عبدالله... ربنا يعينه وتفرحي بيه قريب
هبه بي قلب مكسو علي ابنه... يارب
وخلص الفرح والعرسان راحوا شقتهم
احمد كان شاليه ساره لحد باب اوضه النوم
احمد... مبروك يا حبيبي
ساره بكسوف... الله يبارك فيك
احمد عرفه انو ساره مكسوفه منو فحب يناقشها شويه
احمد بي شقاوه...طيب اي مش ها تغيري الفستان ده ويغمس بي عينو
ساره كسوف وخوف... طيب اخرج بره وانا ها غير الفستان وهبقى اندهلك
احمد...نعم يا اختي عايزني تضيعي عليا فتحت سوسته الفستان ده انا مستني اليوم ده علشان السوسته
ساره بتخرجه بره.... اخرج بره بطل قلت ادب
احمد راحه شاله... وقله بقا انا قلي@ل الادب ومشي بيها لحد السرير
ساره بيخوف.... احمد انت هتعمل اي
احمد قاله.... شششششش ساره متخفيش مني انا بحبك مش انتي بتحبيني
ساره كانت مركزه في عيونه قلتله... انا بمoت فيك
(و تسكت شهرزاد عن الكلام غير مبيح عشان عيب كده🤭)
دخلت هبه من باب الفله لقت محمد موجوده اتخضت لما لقيته محمد موجود
هبه بصوت... يالهوي خدتني يا محمد
محمد... معلش يا ماما كنت المفروض اقولك انو جيت
هبه... جيت امته.؟
محمد... جيت لمه انتي خارجتي انا جيت سالت عليكي داداه نعمه قالتلي انك في فرح احمد
هبه بعتاب.... كده يا محمد تكون موجود من بدري ما تجيش فرح اخوك
(بقلم بسمله حسن)
محمد بي عصبية... احمد خلاص اتجنن يروح يا تجوزه وحده مش من قامتنا ابوها شغال عامل في الشركه انا هروح لي انا اصلا قلتله انو ما يتجوزهاش وهو اثر انو يتجوز يبقا انا مليش دعوه بيه بكره لمه تضحك عليه
يعرف انو الي انا قلته هو صح هي بتاعت فلوس وبس وطلع وسبه
(مع احترامي لي جميع العمال انتم مش قليلين ابدا)
هبه بيسراه ربنا يهديك يا بني وريح قلبك يارب
وطلعت الاوضه
نروح عند محمد كان بيلعب رياضه في لاوضه وهو بي فكر في الي حصل كلكم زي بعض كلكم صنف وس*خه وتعب من التفكير راح نام
أشرقت الشمس علي ابطالنا
نروح بقا علي العرسان الجداد 😉
احمد كان بي يتأمل في ساره وهي نايمه
احمد في سره اي هي هتفضل نايمه كده كتير
(جراي يا عم سبه نايمه شويه اله 😒 )
احمد عمال يب*وس فيها في خده علشان تصح
(والله انت رخم 😂)
ساره عمال تتقلب في لحد ما صحيت
احمد... صباحي مباركه يا عروسه
ساره بكسوف لمه افتكرت الي حصل امبارح... بس بقا يا احمد
(بقلم بسمله حسن)
احمد ببراءة.... هو انا قلت حاجه انا بصحيكي بس وياله بقا علشان محضر لك مفاجأة
ساره... بجد اي هي المفاجأة
احمد... هتكون مفاجأة ازاي لو قلتلك
ساره ببراءة اطفال... طيب قولي مفاجأة اي وانا هعمل نفسي اني معرفش حاجه خالص اي ريك
احمد.... ههههههه والهي لا انا مش هقولك حاجه خالص وياله بقا عشان كده هنتاخر
ساره... طيب اخرج بره بقا
احمد... انتي بتطرديني من اوضتي
ساره.... آه وياله بقا
احمد وهو خارج... ماشي انا خارج بي مزاجي علشان ما تفكريش ان انتي طردتيني انا خارج بمزاجي بس بصوت كوميدي
ساره يضحك وسعادة..... هههههه ربنا يخليكي ليا يارب
راحت سارة خد ش@اور واد فرضه سارة ما بتسيبش الفرد من الصلاة
بعد ما ساره خلصت فرده لقيت احمد واقف بيتفرج عليها اول ما خلصت صلاه احمد فتح له دراعته علشان ياخدها في حض#نه
احمد بسعاده... انا بجد بشكر ربنا انو بعتلي زوجه صالحه زيك
(بقلم بسمله حسن)
ساره...انا الي مش مصدقه انو ربنا حقق لي حلم تعرف ان انا كنت بصلي قيام الليل كل يوم وبدعي من رب انك تكون من نصيبي
احمد... انا لو مكنتش شفتك في الشركه لمه جيتي تاخدي اجازه لي ابوكي انا مكنتش عرفتك اتجوزتك بس انتي
طلعتي عيني علشان اكلمك وانتي قلتيلي انك مش بتكلمي ولاد عشان حرام سعته انا قلت هي ده تكون ام عيالي
ساره... انت لمه حولت تتكلم معايا انا غصبن عني بصيت في عيونك ساعتها حسيت بي شعور غريب وكنت بصلي كل صلاة وادعي انك تكون من نصيبي وربنا حقق لي حلمي
احمد...الحمدلله ياله بقا البسي علشان هنسافر وفعلا احمد خده ساره وركبه الطياره
ساره كانت خايفه ده اول مره تركب طيار
احمد... متخافيش انا معاكي ومسك ايديها علشان تطمن طول منا معاكي متخافيش
ساره...بس انا خايفه من اخوك محمد
احمد... ليه تخافي من محمد ده اطيب قلب في الدنيا
ساره... مش عارفه بس بحس انو بيكر هاني
احمد.... معلش استحمليه اللي شافه مش شويه بره
ساره بفضول.... ليه هو شاف اي
احمد... بسي ياستي
نروح عند محمد شويه علشان هيعملني بطاطس محمره عشان ما بجيبش سيرته😅
محمد صحي من النوم خدي شاور ونزل راح عند ادم
ادم كان نايم قام مفزوع على خبطه الباب
ادم بخضه... اي يا عم في حد يخبط علي الباب كده والله انا حاسه انو قطع الخلف
نتعرف على شخصية ادم القمر
ادم خالد صاحب محمد من أيام الثانوي ادم عنده 32سنه ملامحه هديه وجميله عيونه خضر وجسمه حلو ودمه خفيف
(بقلم بسمله حسن)
ادم وهو بيتاوب... في اي ياعم
محمد بي عصبية ضربة بي المخده في وشه
ادم عرفه انو محمد مضايق
ادم.. طيب اي الي مضايق طيب
محمد بحزن... مش قادره انساه مش قادره يا ادم
ادم بزعل علي صحبه... انسه يا محمد انساها يا صاحبي
محمد.. مش قادر كل حاجه بتفكرني بيها انا نفسي اشوفه بس واقله ليه عملت معايا كده ليه
(ادم زعلان علي حالت صحبه)
ادم بصوت وحده ست.... طيبه تعال معايايابيبي وانا ها نسيك العالم كله راح حت ايده على صدره
محمد... نزل ايده من عليه قاله كتك القرف
ادم بصوت ست بتعيط... اهي اهي اهي برضو والله منا سيبك اروح اقول لهم انك بيتحرمش بيا بيه انا وابني الي في بطني
محمد تنح... انت تحولت كده ازاي
ادم بصوت ست بدلع.... انا بتحول علي طول يا حبيبي
محمد تنح اكتر... لا لا انت دخلت كليه الشرطه ازاي
ادم بصوت محمد هندي...بي مجهودي الشخصي
الاثنين بس لبعض وضحكوا
محمد كان قاعد سرحان في الي حصل قبل سبعه سنين فاته____فلاش بااااك ____
محمد كان عنده 27سنه وكان راجع من الشغل في وقت متاخر لقه زحمه وقف العربيه بتاعه ونزل يشوف في اي
محمد... في اي الي بيحصل هنا
واحد من الخناق كان شكله برتجي... ملكش دعوه يا عم روح شوف انت جيت منين
محمد بي عصبية... انا ها عرفك انا مين يا روح ام*ك ومحمد نزل في ضرب في الولد بتاع الخناق لحد مخلص عليه
محمد بصوت تعالي...اي الي حصل بالظبط ومش عايز كداب يا امه والله ها خدكم كلكم علي الحبس محمد فجاء لقاء قدامه قمر واقف بي يعيط
(بقلم بسمله حسن)
البنت بي عيط... ده.. ده ممدوح..ابن ابن عمتي
محمد بحنيه... طيب ممكن تهدي شويه وتفهموني اي الي حصل بضبط
واحد من الي كان واقفين يتفرجوا على الخناقه.... معرفش يا باشا دول ساكنين بقاله يومين يا باشا فجاء لقين صوات والي انت ضربته ده جين نحوش قالنا انو ده مراته وبشاور علي البنت
ابو البنت... كداب ده مش جوز بنتي ده عايز يتجوز بل غصب يا باشا
جت ام البنت ومعاها ولد صغير يجي عنده 13سنه... ونبي يابني احمين منه ده عايز يتجوز ملك بنتي بل غصب
محمد اتعصب جامد... متخافيش يا امي البلد فيها قانون ونجيب لكم حقكم
محمد اتصل بي ادم وقاله هات البقس وتعال علي العنوان ده واول لمه محمد خلص تلفون لقه ملك اغمى عليها محمد جري عليه وشالها
(بقلم بسمله حسن)
ام ملك بخضه...بنتي حبيبتي
محمد.. متخافيش هي اغم عليه فين شقتكم
ابو ملك... تعال معانا يبني
طلعت معاهم كان الشقه في الدور الاول وبين عليه انهم علي قد حلهم حطيت ملك علي كنبه وبدقة افوقها
نتعرف على ملك... ملك بنت جميله جدا بشرته بيضه
عيونه رمادي وشعره حرير ولونه بني بنت جميله جدا عنده 23سن
ملك بدقة تفوق تحكي لي محمد علي كل حاجه.... ممدوح ابن عمته كان عايز يتجوني غصب واحنا مشين من الاسكندريه وجيه هنا القاهره عشان ما يعرفش مكاني فين وبرضو عرف مكانه وقاعده تعيط
محمد بحنيه... طيب خلاص ممكن متعيطيش تاني وانا هجيب لك حقك بس العيون الحلوه ده متعيطيش ماشي
ملك بابتسامه... ماشي
نروح عند هبه شويه
هبه صحيت من النوم سالت داده نعمه علي محمد
داده نعمه... والله يا يست هبه استاذ محمد نزل من بدري وكان متعب اوي وبصراحه انا خفت اكلمه
هبه... معلش يا نعمه ادعي ربنا يهديه وريح قلبه
داده نعمه... ان شآء الله انا حسه انو ربنا ها يريح قلبه وبيعت له واحده زي استاذه ساره
هبه... هو في زي ساره واخلاق ساره ربنا يسعدكم يا ولادي وريح قلبك يا محمد يابني يارب 🤲🏻
هبه... تعالي معايا يا نعمه علشان نعمل الغداء
نروح عند احمد وساره شويتين تلاته
احمد... بس يا ستي هو ده الي حصل مع محمد وملك
ساره بحزن علي محمد والي حصل له... ياااه كل ده حصل لي محمد ده شاف كتير اوي
(بقلم بسمله حسن)
احمد بزعل علي اخوها الوحيد... واكتر من كده محمد ده شاف كتير اوي علشان كده بي يكره الستات كلهم ومعاملته ناشفه معاهم
ساره بتكلم بي بعفويه زي الاطفال... امم وانا مالي بيه ده انا بخاف منو انا أصلا مش ها كلمه خالص ماشي
احمد ضحك علي طريقه كلامه.... هههههههه ماشي ياست
ساره... بس انت ما قلتليش رايحين فين برضو
احمد رايحين يا ستي علي الغردقه رايحين نقدي هناك شهر عسل ايه رايك في المفاجأة دي
ساره بسعاده... بجد انا مبسوطه اوووووي
احمد... وانا مبسوط زيك
ونزله من الطيارة احمد كان حاجز في فندق ليهم
احمد... اي ريك بقا يا حبيبتي في المكان
ساره بسعادة...المكان جميل جدا زي الي بشوفهم في التليفون
(بقلم بسمله حسن)
احمد... طول منتي معايا اح احلامي وانا ها حقق
ساره... عارفه يا احمد انا كنت بسمع من البنات كل خوازيق بتيجي من كل اللي اسمهم احمد وبصراحه انا كنت خايفه انو اتجوز واحده اسمه احمد وربنا خلني اتجوز برضو واحده اسمه احمد بس احمد غرهم كله
احمد... كله ده في اسمهم احمد ده احنا سمعتنا سبقانه
ساره.... ربنا يخليكي ليا ما اتحرمش منك ابدا 🧡
احمد.... ولا اتحرم منك يا حبيبتي🧡
احمد... بقولك اي ما تيجي اقولك كلمه سر
ساره بدلع.... لا مش عايز اعرف انا هاخد شور وهنام شويه علشان تعبانه
احمد شاله ومشي بيها لحد الحمام... لا لا مش انتي تعبانه انا نازم ادخلك الحمام
(و تسكت شهرزاد عن الكلام غير مباح)
نروح عند محمد
ادم خد شاور لقه محمد سرحان عرف انو محمد بيفكر في ملك
(بقلم بسمله حسن)
ادم بصوت عالي... والله انا مش هسيبك لازم تعزمني على غدا بدل الخضه اللي انت حطيتها لي
محمد... طول عمري تفس
ادم.... انا عارف
محمد... هتطفح فين
ادم بسعاده... في ماك
محمد... نعم يا خويا لا لا ده انت طفس بتخلص الاكل كله
ادم بصوت وحده ست... مش باكل انا وابني وحط ايده على بطنه
محمد ضحك علي صاحبه... ههههه طيب ياله يا حبيبتي بس خلي بالك من الي في بطنك
وراحوا المطعم الجرسون تطلبوا اي يا فندم
محمد... شوف البيه عايز اي
ادم بصوت وحده ست... امم تاكل اي يا حبيب ماما
الجرسون تنح
محمد يضحك جامد.. ههههههههههههه هههههههه بس ياله اطلب بدل مغير رقي وقلق مفيش اكل
ادم بصوت محمد هندي في فلم عسكر في المعسكر... لا لا علي اي انا هاكل انا بلش حبيت ماما انا اوله 😂
احمد وساره كانو قاعدين قصاد البحر
احمد... كلمتي اهلك يا سارة
ساره بكسوف... بصراحه لا كنت مكسوفه منك
احمد... ليه يا ساره دول أهلك يا حبيبتي نازم تكلميه كلميهم وديني اسالم عليهم
(بقلم بسمله حسن)
ساره...ماشي يا حبيبي
في بيت اهال ساره كانت سعاد زعلانه علي فراق بنته الوحيد التلفون رن
ساره.. عامله اي يا سعوده وحشتيني اووي
سعاد بفرح..___________
ساره... الحمدلله يا ماما انتي عامله اي وبابا عاملين ايه
سعاد... ______________
ساره... احنا الحمدلله كويسه واحمد يعاملني كويس أوي
سعاد... _____________
ساره ادت الفون لي احمد
احمد... ازيك يا حماتي عامله اي
سعاد... ____________
احمد... احنا الحمدلله بخير
سعاد... ______________
احمد... سلام يا حماتي
سعاد فرحت ام مبسوط علي بنته الوحيد (ربنا يسعدك يابنتي كمان وكمان)
محمد وادم بعد مخلصه غدا كانه خرجين من المطعم لقا اخو ملك الي كان صغير دلوقتي كبر وبقا عنده 20سنه
محمد وقف مصدوم.... معقوله ده محمود اخو ملك لا مش ممكن يكون هو
(بقلم بسمله حسن)
ادم كان ماشي لكن فجاه وقف لما لقى محمد وقف
ادم... مالك يا محمد واقف كده ليه
محمد... محمود اخوه ملك هناء
ادم...فينو وانا هجبهولك
محمد... لا انا هجيب بي طرقتي بس مش دلوقتي
ادم ضحك... هههههه انا عرفت انت هتعمل اي معاه وركبه العربيه محمد كان سرحان في الي حصل
فلللللللللللللاش بااااااااااااااك
محمد لمه عرفه اي حصل مع ملك دخله ممدوح السجن بقضيه ش*اتم ضابط ده كافية انو يسجن بس كل شويه يقربه من بعد هو وملك لحد في يوم كانه قاعدين في الكافيه
ملك ها يا محمد كنت بتقولي في الفون انك عايز تكلمني في موضوع مهم اي هو
(بقلم بسمله حسن)
محمد... ملك تتجوزيني انا مش عارفه امته حبيتك بس الي انا عرفه انو مقدرش اعيش من غيرك ها قلتي اي
ملك بكسوف.... وانا كمان بحبك
محمد بفرح... بجد يعني اجيب امي واخويا نيجي نتقدم
ملك بكسوف.... اممم ماشي
وفعلا راحو اتقدموا واهل ملك فرحه بيهم وهبه لقت أهل ملك ناس كويسين بس مكنتش مرتاحه لي ملك خالص بس سكت علشان ما تكسرش فرحه ابنها وعمله خطوبه كان عائليه وحضره كل حاجه وخلاص كان الفرح فضله يومين والي حصل محدش يتوقعه
(بقلم بسمله حسن)
محمد كان في الشغل يخلصه علشان ياخد الاجازة فجاء جات له رساله على الفون لاقيها من ملك
ملك الرساله (محمد انا اسفه مش هقدر اتجوزك انت مش الشخص الي انا عايزه انا عايز واحده معاه فلوس كتر لقن انت معكش فلوس كتيره انت اها معاك فلوس بس مش زي الي انا عايزه انا اتقدم لي واحد اغنى منك وانا بصراحه وافقت عليه)
{ملحوظه في بنات بتفكر في كده}
محمد خرجه زي المجنون مش مصدقه انو حب عمري تعمل في كده وراح البيت عنده لقن ملقاش حد قاعد يخبط على الباب جامد في الاخر ملقاش حد قعد بيدور عليها هي واهلها لكن مفيش حد سعته عرف انو كل الستات خا*ينين بيجري ولا الفلوس محمد فاء من سرحانه بكلم نفسه كلكم كده كلكم خا*ينين
احمد وساره كان زي اي تنين مفيش حاجه جمعهم غير الحب كان زي اي اتنين بيحبوا ببعض كان في منته السعادة بس السعادة هتفضل زي ماهي
(بقلم بسمله حسن)
احمد وساره رجعه مصر تاني خلاصه شهر عسل وعده من جوزها كزه شهر لحد في يوم ساره تعبت وراحت عند الدكتور هي واحمد
احمد بقلق... خير يا دكتور ساره ماله
دكتور ابتسامة... مبروك المدام حامل في شهرين
احمد اتصدم.... 😳
احمد.. حامل 😳
دكتور.. ايوه يا فندم بس نازم تهتموا بيها في الشهور الأول علشان الحمل ضعيف
احمد... شكرا يا دكتور خرجه احمد وساره من عند الدكتور
ساره شافت احمد مصدوم فكرة انو مش عايز اطفال من نها ركبت جنبه في العربيه ساره كانت بتعيط جامد احمد أتخض عليه
(بقلم بسمله حسن)
احمد بقلق.. مالك يا ساره انتي تعبانه في حاجه وجعاكي
ساره كانت بتعيط وبس
احمد كان هيجنن علشان يعرف مله احمد كان هيلف ويرجع عند الدكتور لكن ساره اتكلمت بصوت ضعيف من كتر العياط
ساره... انا.. كو.. كويسه.. مفيش حاجه وجعني
احمد استريح... طيب الحمدلله المال مالك بتعيط ليه
ساره وشه احم*ر من كتر العياط... علشان انت مش عايز البيبي وزاده في العياط
احمد اتفاجئ من تفكره.. انا 😳
ساره بعيط... ايوه انت 😫😭
احمد... مين الي قالك كده انا عايز البيبي ده
ساره... لا انت كداب انت اول المه عرفت اني حامل اتصدمت وانا عرفت انك مش عايز البيبي
احمد خدها في حضنه... مين الي قالك مش عايز البيبي انا من فرحتي كن مصدوم لكن انا عايز البيبي ده علشان رمز حبنا
(بقلم بسمله حسن)
ساره خرجت من حضنه... يعني انت حابب تجيب مني اطفال
احمد بي يمسح دمعها... طبعا يا هبله انا لو مكنتش عايز اطفال كنت هقولك اني مش عايز اطفال منك صح وله غلط
ساره بسعاد... عارف يا احمد انا مبسوطه اوي انو هجيب بيبي صغير شبهك
احمد... طيب اي مش هنفرح اهلك واهلي
ساره بيسعاد.. ياله بينا نروح عند ماما
احمد كان سايق وعمال يفكر في البيبي الي جي وكلام نفسه( ياريت ماجيت انا مش عايزك)
محمد كان قاعد في القسم في مكتبه الباب خبت
محمد... ادخل
(بقلم بسمله حسن)
كان الضابط الي مخليه يراقب كل حاجه علي محمود
الضابط ابراهيم... تمام يافندم كل المعلومات اللي طلبته موجود في الملف ده
محمد خد الملف... امممم وعرفت حاجه علي اخته
ابراهيم... ايوه يا محمد
محمد ساب الملف الي فايده..اي هي المعلومات دي
ابراهيم... هي اتجوزت من واحد سعودي واطلقت بعدها بشهرين وهي دلوقتي متجوز واحد تاني من الكويت وعايشه معها
محمد بي عصبيه... طيب امشي من قدامي حالا ياااااااله
ابراهيم خاف منو وخرج
محمد في سره اتجوزتي مرتين علشان الفلوس طيب كنتي استني شويه كنت جبت لك الفلوس وكل الي نفسك في لكن اقول اي كلكم زي بعد كلكم خا*ينين وخرج من المكتب وركب العربيه ومشي
ادم وهو مروح لقاء شبين بيشدوها بنت في العربيه والبنت كان بتصوت لكن هما كانو عاوزنه ادم وقف العربيه ونزل منها
ادم بعصبيه... سيب ياله ملك ليه البت
واحد من الشباب ... هي تخصك يا زميلي
ادم بصوت عالي وعصبيه... اها تخصني يا رو*ح ام*ك
الشاب 2... لا ده انت عايز ام*ك تعيط عليك وطلع سلا*ح ابيض (مطوه) كان هيضرب ادم بيها بس ادم ضربه وقع السلا*ح من ايده
الشاب1... ساب البنت وراح يضرب ادم بس ادم ضربه زي التاني
ادم راح البنت... ادم.. انتي كويسه يا انسه
البنت بصوت ضعيف من كتر الخوف... كو.. كويس..
ادم... طيب تعال انا هوصلك البنت خافت منو ادم فهم من نظرته
ادم... متخافيش منى انا مش هاجي جنبك وكمان انا ضابط شرطه لسه مخلصه الكلام
البنت... خالي باااالك
ادم لفه ومسك الولد الي كان معاه مط*وه ادم نزل في ضرب الود التاني شاف كده طلع جري
ادم... ياله علشان اوصلك البنت وهي مشيا معاه لقت د*م على قميص ادم
البنت بخوف عليه... انت بتنزف
ادم... متخافيش انا كويس
البنت... لا انت مش كويس ايدك كله د*م تعالي انظفلك الجرح انا ممرضه
(بقلم بسمله حسن)
ادم استسلم واديها ايده الي البنت وفعلا البنت شافت الجرح لقته سطحي
البنت من بعد نظفت ايد ادم من الد*م البنت... شكرا انك انقزتني
ادم... علي اي انا معملتش غير واجبي المهم ياله علشان اروحك يا انتي اسمك اي
البنت... اسمي سلمي
ادم في سره انتي المفروض يسموكي جميله مش سلمى ادم فاق علي صوت سلمى... وانت اسمك اي
ادم... اسمي ادم بس انتي اي الي مشاكي في الحته المقطوعه دي
سلمى... ما لقيتش مواصلات قلت امشي لحد اول الشارع
ادم بعصبيه خفيف... ما تمشيش لوحدك تاني في الحته المقطوعه دي
سلمى بهدوء... ماشي
(بقلم بسمله حسن)
نتعرف علي سلمي..(سلمي علي) بنت هاديه جدا ملامحها جذابه بشرتها بيضاء وعيونها عسل فاتح وزاد جمله بحجاب سلمي هاديه في كلمه وخجوله اوي عندها 22سنه وبنت عم ساره
ادم... طيب ممكن تقولي عنوانكم فين
سلمي بهدوء...انا سكنه..................؟!
نروح عند محمد كان قاعد قصاد النيل وبيفكر بملك
.......... فلاش بالك...................
محمد وملك كان واقفين قصاد بيت جميل
محمد... اي ريك في البيت ده
ملك... حلو يا حبيبي بس انا عايز اسكن في الڨيله زي بتاعتكم
محمد... منا قلتلك يا حبيبتي الڨيله هتكون كبير علينا بس اوعدك لمه نجيب اطفال اجيب لك قصر مش فيلا اي ريك بقا
ملك... ماشي ياله بقا علشان تعبت
محمد فاق من سرحانه.
بيتكم بسره انا الي غلطان اني حبيت واحد مش من امتى
عند احمد وساره ام ساره مبسوطه وعماله تزغرط من فرحتي اللي بنتها حامل
(بقلم بسمله حسن)
سعاد بفرح... الف الف مبروك يا حبيبتي ربنا يتمملك علي خير
عبدالله بسعاده... مبروك يا حبيبتي مبروك يا احمد يابني
احمد... الله يبارك فيك يا عمي
سعاد... خلاص انتي تقعدي معايا شويه اهتم بصحتك
احمد... امل انا روحت فين يا حماتي انا موجود اهتم بيه
سعاد... ايو بس انت هتكون في الشغل ربنا معاك هاتهتم بيها ازاي
احمد... متخافيش ده في عيوني
سعاد... ايوه بس عبدالله قطعة في نص الكلام
عبدالله... خلاص بقا يا سعاد وانا متاكده انو احمد هيخلي باله منها صح يا احمد
احمد بتسامه... صح يا عمي مش ياله بينا يا ساره علشان نروح عند ماما في البيت ونفرحه
سعاد... لسه بدري خليكم شويه
احمد... المره الجايه ان شآء الله ونزله من عند اهلي ساره
ادم وصل في منطقة شعبية.. ادم انتي سكانه هنا
سلمي بكسفوف... اها
(بقلم بسمله حسن)
ادم... طيب مالك مكسوفه كده ليه بس تصدقي المنطقة طلعت حلوه علشان شوفت بنت عمري في حياتي ماشفته
سلمي بكسفوف جامد مش عارفه تتكلم... ط.. طيب ششكرا ونزلت من العربيه سلمي فجاء لقت حد صوتت
تتوقعه اي الي هيحصل مين الي سلمي شافته وصوت وليه احمد مش عايز البيبي..........؟!
سلمي بصوات... ساااااره وجريت عليه
ساره كانت حسه بدوخه وكانت هتقع سلمي اول لمه صوت احمد بسه وراه ولقي ساره هتقع راح امسكها بسرعه
احمد بقلق... سارة حبيبتي مالك
ساره بتعب... مش قادره يا احمد ديخا اوي احمد شاله وركبه العربيه سلمي جت علي ساره
سلمي...مالك يا ساره حسه بياء
ادم جه علي عربيه احمد.. ادم... ماله مدام ساره يا احمد في حاجه لا اقدر الله
(بقلم بسمله حسن)
احمد... لا الحمدلله بس هي دايخه شويه بسبب الحمل
سلمي بذهول... حمل انتي حامل يا ساره متقوليش ماشي انا زعلانه منك
ساره... والله ابدا انا لسه عرفه انهارده وجيت وسالت عليكي عمو علي ونور قالولي انك لسه ما جيتيش من الشغل وقلت اول لمه اروح اكلمك واقول لك
سلمي بزعل طفولي... بس انا زعلان منك لو عايز تصلحين هاتيلي شيبسي و شيكولاته ها سلمي كانت بتكلم مكنتش وخده باله من ادم الي عمال يبصلها
احمد خاد باله من ادم
(بقلم بسمله حسن)
احمد... بس انت بتعمل اي هنا يا ادم
ادم بارتباك...انا.. انا.. كنت بوصل الانسه سلمي بس معرفش هي تبقا قريبه مدام ساره
احمد... اها بس برضه ما قلتليش بتوصلها ليه انتوا تعرفوا بعض
ادم... لا بس انا شفته وحكلهم الي حصل
ساره... يا حبيبتي يا سلمي كل ده حصل لك كويس ان استاذ ادم انقذك
(بقلم بسمله حسن)
احمد... طيب ياله يا ادم هاتمشي معانا وله لا
ادم اتحرج... اه.. آه ماشي ياله بينا
ساره... خالي بالك من نفسك يا سوسو ماشي وانا هبقا اكلمك
سلمي بتسامه... ماشي ياقلبي وانتي كمان خلي بالك من نفسك ومن البيبي ومشي ورا بعض بالعربيات
احمد وصل ساره عند هبه
ساره بخوف... انت ريح فين يا احمد تعال خشه معايا انا خايفه
(بقلم بسمله حسن)
احمد... خايف من اي يا ساره مفيش عفر*يت جوه يا حبيبتي ياله بقا
ساره في سره لا في عفر*يت جوه اخوك اكبر عفر*يت
ساره فاقت على صوت احمد
ساره... ماشي يا حبيبي بس متاخر عليه
احمد بحب مكنه مش ها يشوفه تاني... حاضر ياروحي بس اوعديني انك تخلي بالك من نفسك ومن البيبي لحد ماجي
ساره خافت اكتر عمري ما اكلمها كده... احمد انت رايح فين
احمد... رايح مشوار صغير وجي تاني
ساره حضنت احمد جامد كانت خايفه عليه واحمد نفسه الكلام
(بقلم بسمله حسن)
ساره... بحبك ❤
احمد... وانا كمان بحبك ❤
وساره دخلت من بابا الڨيله واحمد مشي ساره كانت خايفه اوى علي احمد بس اول لمه شافت هبه استريحت شويه
هبه بسعاده... ساره حبيبتي عامله ايه وحشتيني اووي
ساره... وانتي اكتر يا ماما والله وحشتيني اووي
هبه بعتاب... انا لو كنت وحشتك كنتي جيتي شفتيني
ساره... انا اسفه يا ماما وانا جيت اهو ومعايا مفاجأة حلو اوي
هبه... مفاجاه اي
ساره بسعادة... انا حامل
هبه بفرحه انو هيكون عندها حفيد... بجد يا ساره انتي حامل
ساره... آه والله يا ماما كنت عند الدكتور النهارده وقالي اني حامل في شهرين
(بقلم بسمله حسن)
هبه... الف مبروك ياحبيبتي ربنا يتمملك علي خير
احمد بعد مخلص مشواره اتصل بي محمد
احمد... الو يا محمد عامل اي
محمد...____________
احمد... طيب يا سيدي تعالي نخرج انهارده
محمد...___________
احمد... لا مليش دعوه انا عزمك علي الغداء وهات معاك الواد ادم ماكني لسه شايفه بس نسيت اقوله
محمد..._____________
احمد... والله هزعل انا قولتلك اهو ياله انا قاعده مستنيك سلام
(بقلم بسمله حسن)
وفعلا محمد وادم جمه
ادم... اي يا عم امنا لسه شايفك لحقت وحشتك
احمد... لا يا خفيف بس انا هعزم محمد لو ما قلتلكش كنت هتزعل قلت اعزمك بل مره خلاص
ادم... اي ده يا عني انا مش معزوم
محمد واحمد بصوت واحد.... اها
ادم بصوت اللمبي... وماله انا عزمت نفسي
ضحكوا الشباب مع بعض لحد محصل حاجه ما كانوش متوقعينها
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
ضحكوا الشباب مع بعض لحد ملقو احمد مش قادر يا خد نفسه وشه احمر محمد جري علي اخوه
محمد بقلق... مالك يا احمد في اي
احمد بتعب جامد مش قادر يتكلم.... مش.. مش ققادر... يا. مح.. محمد
ادم بخوف علي احمد... ياله يا محمد نوديه مستشفى بسرعه
وفعلا ودوه المستشفى
في نفس الوقت ساره كانت قلقانه علي احمد وهبه نفس الكلام
(بقلم بسمله حسن)
ساره بقلق... ماما انا قلقانه اوى علي احمد مش علي ليه
هبه بخوف علي ابنه الصغير.. وانا كمان بس ان شاء الله خير قومي نصلي ركعتين الله ياله يا بنتي وفعلا قامو يصلوا
عند احمد في المستشفى بعد ما دكتور خرج من عند احمد جري عليه محمد وادم
محمد بخوف علي ابنه مش اخوه... خير يا دكتور احمد ماله
الدكتور... مين فيكو محمد
محمد... انا يا دكتور في حاجه
الدكتور للاسف... المريض حالة خطير جوه كان المفروض يعمل عمالية
(بقلم بسمله حسن)
ادم... عمالية اي احمد ما يشتكيش من حاجه
دكتور... ازاي ده كان المفروض يعمل العمليه في اسرع وقت عشان القلب ضعيف
محمد وادم اتصدمه محمد... اي الي انت بتقوله ده انا اخويا كويس عمري مشتكه من حاجه
الدكتور... طيب يا استاذ محمد ممكن تخش لي المريض عشان عاوزك
(بقلم بسمله حسن)
محمد ساب الدكتور ودخل لي احمد
احمد بتعب شاور انو يجي عنده
محمد راح عنده ومسك ايده محمد بدموع على اخوه الصغير... متخافيش يا بطل هتعمل العمليه وهتكون كويس
احمد ابتسم بتعب... ما تشغلش نفسك بيا بس عاوزك توعدني بحاجه
محمد... اسكت دلوقتي يا احمد انت تعبان
احمد بتعب... ريحني يا محمد انا عايزك تخلي بالك من ساره ابني
(بقلم بسمله حسن)
محمد اتفاجأ... ابنك هي ساره حامل
احمد... آه عايزك تخلي بالك منهم دول امانه في رقبتك ومحمد قطعه عن الكلام
محمد... بس بس متقولش كده انت هتخف هتكون كويس وتربي ابنك
احمد... عشان خاطري خلي بالك منهم وقول لي ماما انا بحبه وبحب ساره اوي وخلي ابني يحبني قوله كنت نفسي اشوفك وفجاء احمد سكت محمد طلع ينده لي الدكتور زي المجنون الدكتور دخل عند احمد وبعدها خرج
الدكتور بحزن... البقاء لله
محمد اتصدم مش مصدق انو اخوه يم-وت
ادم بزعيق لي الدكتور... انت مجنون احمد عايش احمد ما ماتش وقعد يعيط علي صحابه الي لسه شايفه مابقالوش دقايق
(بقلم بسمله حسن)
عند هبه فجاء حسه انو قلبه وجعه اوى قامت من الصلاه واتصلت علي احمد بس مفيش رد اتصلت كتير اوي فل اخر اتصلت بمحمد
محمد شاف رقم امه بتصل عليه مش عارفه يرد يقله اي يقله انو ابنه الصغير م١ت
هبه فضلت تتصل كتير لحد محمد رد هبه بخوف... محمد انت كويس اخوك كويس انا قلبي وجعني عليكم
محمد بصوت مهزوز من العياط... احمد يا ماما م١ت
هبه بصدم#مه... 😳انت اتجننت ازاي تقول علي اخوك كده ساره كانت متابع الموقف
من اوله ساره بعيونه مليانه دموع... ماما احمد حصله حاجه
هبه... لا ده محمد واحمد بيهزروا معايا ساره خدت الفون وفتحت السبيكر
(بقلم بسمله حسن)
محمد بصوت قوي مليان حزن... لا يا ماما انا مش بهزر انا بتكلم بجد احمد خلاص م١ت
وهنا ساره مقدرتش تتحمل الخبر واغم عليه 😔
هبه بصدم#مه انو ابنه م١ت هبه بصوت محظورة... ف.في.. ان. اني.. مس.. مستشفى.. ي. يا.. مح.. محمد
محمد... مستشفى.............؟
محمد خلص إجراءات الدفنه وادم اتصل علي أهل سارة وأخبارهم علي مoت احمد وكانت صدم#مه ليهم
هبه وصلت المستشفى وشافت محمد جريت عليه
هبه بدموع... احمد فين يا محمد ابني فين
محمد بدموع... احمد في الاوضه جوه
هبه دخلت الاوضه دخلت لقت احمد متغطي وشه هبه بدموع وصوت عالي... قوم يا احمد ياله نمشي ياله انا عملتلك الاكل الي نفسك في
(بقلم بسمله حسن)
هبه انهارت من العياط وصوت عالي... احمددددددددددددددددددد فوق علشان خاطري ما تعملش فيا كده محمد دخل جري لمه سمع صوت امه
محمد... حرام عليكي يا ماما احمد في مكان احسن من هنا
هبه بعياط جامد... انا عايز ابني يا محمد ونبي هاتلي احمد علشان خاطري 😭😭💔
اصعب حاجه هي انك تخسر حد عزيز عليك بيكون لسه قدامك وفجاء ما تلاقيهوش قدامك
ربنا يرحمه امواتنا واموات المسلمين اجمعين يارب العالمين 🤲
(بقلم بسمله حسن)
خلصه إجراء الد-فنه وكل ده ساره في البيت مع داداه نعمه
محمد دفن احمد وصلله عليه وكله زعلان علي مoت احمد الشب الصغير الي راحه فجاء
هبه بصوات ولطم علي الوشه {معلمه الل-طم على الوش حرام} بس هي في حالة لا يعلم بيها إلا ربنا فعلا الضنه غالي
كله روح مع محمد واهل ساره كمان اول لمه دخله من باب الڨيلا شافه حاجه صدمتهم كلهم
محمد.... 😳
كلهم اتصدمه لمه شافه ساره كانت بتتعمل عادي جدا ولبسه ملوّن مش اسود
ساره اول ما شقتهم جريت عليه وقفت قدام ابوها وامه
ساره... انتم جيتو امته بس مش مهم احمد ها يجي وصلنا مع بعض
كلهم كانو مصدومين من رد فعله
سعاد بحزن علي حال بنته... احمد خلاص يابنتي ادعي له بالرحمه
(بقلم بسمله حسن)
ساره بعدم تصدق... ده بجد بس هو قالي انو هيجي ياخذني ياله نستنا بره عشان عايز اروح بيتي
كله كان واقفين بيعيطوا مش عارفين يعملوا
ساره قربت من هبه... بتعيطي لي يا ماما احمد زمانه جيه بس هو اتاخر شويه اهو شوفتي احمد جيه ساره طلعت بره في الجنينة سارة اول لمه سمعت صوت عربيه في الڨله الي جنبهم فكره احمد
سارة... شوفتي يا ماما احمد اتاخر عليه ازاي بس انا ها خصمه
(بقلم بسمله حسن)
محمد قرب من ساره ومسك ايديها جامد وهزه جامد
محمد بصوت عالي جدا... فوقي بقا احمد خلاص م١ت احمد راح
ساره بدموع... لا لا لا انت كداب احمد جيه بس هو اتاخر شويه
محمد بقل قوته ضربه قلم وقعه في الارض كل جري عليه
سعاد... ليه كده يا بني حرام عليك
ساره بعيط... سبي يا ماما انا هقول لي احمد اعرفه انو اخوه يضربني وهو مش موجود
محمد نزل في مستواه... خلاص احمد م١ت افهمي بقا انا خسرت اخوه زي منتي خسرتي جوزك والست دي و بيشاور علي امه خسرت ابنه مش انتي لوحدك خسرتي احمد
ساره قامت من الارض ومسكت في هدوم محمد ساره بدموع... انت كداب احمد كان هنا هو قالي انو هيجي يخدني انا ريحه لي احمد ساره جت تمشي حست بوجع شديد في بطنه
(بقلم بسمله حسن)
ساره بصوات ووجع.... اااااااااااه بطني ااااه مش قادره
محمد كان قريب منه فمسكه قبل ما تقع
عبدالله بخوف... مالك يا سارة اي اللي بيوجعك يا حبيبتي
ساره بوجع... ب. بطني يا بابا وجعني اووي
ادم... طيب ياله نوديه المستشفى وقبل ما ادم يخلص كلامه كان محمد وصل بيها العربيه كلهم راحو المستشفى
محمد كان شيله بعد ما اغم عليه بسبب الوجع
محمد بعصبيه... دكتور بسرعه الدكتور جه والممرضين ودخوله اوضه الكشف بعد حوالي ساعه دكتور خرج كله جري عليه
(بقلم بسمله حسن)
سعاد بقلق... طمني يا دكتور بنتي كويسه
دكتور... هي حاليا كويسه بس
محمد بصوت عالي... يعني هي كويسه والجنين كويس وله لا
دكتور خاف من محمد (اذا انا بكتب روايه وخفت من محمد 😂)
دكتور بخوف... احم هي كويسه بس عندها انهيار عصبي وده غلط علي الحمل في اوله انا اديت لها حقنه مهديه وهي نايمه دلوقتي
ادم جه جنب محمد ادم بصوت وطي... إهداء شوية دكتور خاف منك محمد بصلة وادم كمل كلامه... وانا والله خفت منك (وانا يابني وكل اللي بيقراوا الرواية صح 😂)
كلهم دخله عند ساره (معاده محمد وادم ما دخلوش عندها)
دخله فضلوا جنبها لحد ما فاقت اول فاقت افتكرت الي حصل قعدت تعيط جامد
(بقلم بسمله حسن)
سعاد دموع... ادعي له يا بنتي هو في مكان احسن من هنا
ساره بصوت مهزوه من كتر العياط.. انتم ليه مش مصدقين انو عايش انا عايز اروح له جت تقوم هبه وسعاد منعوها
هبه بدموع... لا صدقي احمد خلاص م١ت وسابنا خلاص نازم تفوقي علشان خاطر ابنك الي بطنك حرام عليكي
ساره بعيط... سيبوني لوحدي
سعاد لسه هتكلم عبدالله قطعة في الكلام
عبدالله... سيبوها لي واحد هي هتكون كويسه
سعاد... بس
(بقلم بسمله حسن)
عبدالله... ما بسس هي هتكون كويس ياله يا جماعه
فعلا خرجه من الاوضه
ساره حطت ايديها على بطنه وبتكلم البيبي ساره بعيط جامد... شوفت يا حبيبي بابا عامل فينا اي شوفت سبينا انا وانت لو واحد بس متخافش انا جنبك
وخرجه من المستشفى وكل واحد راح بيتو وعدت حولي اسبوع لحد مجه اليوم الي كله حاجه ها تتغير مصير ساره وابنه
هبه اتصلت بي ساره
هبه... ازيك يا ساره يابنتي عامله ايه
ساره..._________
هبه... الحمدلله ياحبيبتي
ساره...________
هبه... المهم يا ساره تعالي اقعدي معايا شويه عشان وحشاني اوي
ساره..._________
هبه... والله يا ساره ما جيتيش هزعل منك
ساره...________
هبه... خلاص تيجي بالسلامه
ساره استاذنت من امه ساره راحت الڨله وكانت خايفه اوي
الباب خبت راحت داده نعمه تفتح
ساره سلمت علي داداه نعمه وسلمت علي هبه
هبه بعتاب... لو كنت وحشتك زي منتي بتقولي كنتي جيتي
ساره...منتي عارفه يا ماما اني مش بخرج من البيت خالص
وفجاء الباب خبت دخل محمد من الباب
ساره اول لمه شفته قامت وقفت
(بقلم بسمله حسن)
محمد اتعصب اول لمه شافه وكلم امه... ماما طارق المحامي كلمني انهارده لازم نروح علشان الوصيه وشاور علي ساره ده تيجي معنا علشان الوصيه هو كلي كده وسبهم وطلع
ساره بخوف... طيب انا هامشي يا ماما
هبه... تمشي ليه انتي هتتغدي معانا ونروح للمحامي مره واحده
ساره... لالا انا مش جعانه
هبه... انتي مش شايفه نفسك خاصه ازي
ساره... بس ياماما
هبه... مفيش بس ياله نحضر الغداء وفعلا حضره الغداء
محمد قعده علي السفرة مكنتش ما كانش طايق ساره بس بيتجاهلها
(بقلم بسمله حسن)
هبه شافت ساره خايفه من محمد وماتكلش
هبه... كلي يا ساره انتي ما بتاكليش
ساره بتوتر وخوف... منا باكل اهو
محمد شاف كده تخنق وساب الاكل
محمد... انا كلت ياريت تخلصوا علشان نروح المحامي وسبهم وطلع
ساره استريحي اول لما طلع
هبه... كافيا توتر غلط علي الي بطنك و
خلصه واكله واروح لي المحامي
طارق المحامي... الوصيه انو مدام ساره ____________
محمد وساره قامو وقفه من الصدم#مه
ساره بدموع... لا لا مش ممكن
طارق المحامي... الوصيه انو مدام ساره تعيش في الڨله هي وابنه
محمد وساره قامو وقفه من الصدم#مه
ساره بدموع... لا لا مش ممكن
(طبعن كلكم مفكرين انو محمد يتجوز ساره صح بس انا مغيره الاحداث 😂😂)
طارق المحامي... والله هو الي غير الوصيه علي اخر لحظه
ساره بذهول... ازاي
طارق المحامي اداها ورقه... اتفضلي ده من استاذ احمد الله يرحمه وصاني اديلك الرساله دي ساره خدت منه الرساله
(بقلم بسمله حسن)
{قراءة الرسالة
بسم الله الرحمن الرحيم
احمد... ساره حبيبتي لو بتقراء الرساله دي هكون انا مش موجود انا حبيتك بجد انتي دخلتي حياتي فجاء غيرتي كياني انا مريض قلب بقالي فتره عرفت اني مريض وهموت بعد سنه ساعته انتي دخلتي حياتي حمد ربنا ساعات روحت عملت وصية اني لو مت تكملي حياتك بس لو خلفتي ولد سميه علي اسمي ده كانت وصيتي لكي
لكن لمه عرفت انك حامل انا كنت فرحانه اوي بس افتكرت اني ممكن اموت في اي وقت روحت غيرت الوصيه انك تعيشي في بيت اهلي علي طول بس لو فكرتي تجوزي وده حقك طبعا وانا مش ها منعك ساعته سابي ابني او بنتي عند ماما انا عرفه الاختيار هيكون صعب بس انا مش عايز ابني يكون لي جوز ام علشان كده بقالك خليكي عند ماما لحد ما يجيلك ابن الحلال انا عايز اقولك اني حبيتك بس نفسي تفتكرني وادعيلي بالله رحمه هي ده الي هتكون مباني وبانك بحبك]
(بقلم بسمله حسن)
ساره بعيط... وانا كمان بحبك 😭😭
طارق المحامي... هو وصاني قبل مايوت اني اديلك الرساله دي نازم تنفذه وصيت المرحوم علشان يكون مرتاح
ساره بدموع وصوت مهزوه... ما.. موفقه
طارق المحامي... في حاجه كمان استاذ احمد كتبلك الشقه الي كنتم ساكنين فيها باسمك وفلوس في البنك لكي وابنه
ساره بعياط جامد... انا مش عايزة حاجة
محمد..والله عمله نفسك بريء اكيد انتي الي لعبتي بدماغه علشان يكتب الحجات باسمك منتي لعبتيها صح علشان تاخدي كل فلوس أصلا انتي متجوز احمد علشان فلوس مش متجوزه عن حب زي مبتقولي
(بقلم بسمله حسن)
ساره بدموع وصوت عالي... بس بقا كفايه انا عمري ماكنت همي الفلوس انا مش زي الز*بالة الي عرفته وهنا محمد مقدرش يمسك نفسه وضر*به قلم انا ما سمحش وحد زبا*لة ذيك تخش في حياتي انتي فاهمه ولو ها تعدي في الڨله تعدي زيك زي الخدم فهمه ساره لسه هترد فجاء لاقو هبه أغم عليه
محمد وساره جريو عليه حوله يفوقه بس مفيش فيضه محمد شاله وداه لحد العربيه وصل المستشفى قريبه
محمد بصوت عالي... انتم يا بهيم يلي هنا الممرضين جم وجابه سرير ودخولها اوضه الكشف ساره وقفه بتعيط محمد قرب منها بعصبيه.. والله العظيم لو امي حصله حاجه لي هكون قت*لك فاهمه
(بقلم بسمله حسن)
ساره بخوف شديد بتشاور براسه اه
دكتور خرج محمد جري عليه
محمد بخوف... ماما مله هي كويسه
دكتور... هي كويسه بس ياريت بلاش التوتر الزايد والعصبية علشان ضغطه بي يعلى محمد بص لي ساره
ساره خافت من كتر الخوف مش قادره تقف راحت قعدت علي الكرسي
محمد... طيب ممكن اخل
دكتور... آه طبعا بس بلاش كلام كتير في نفس الوقت ادم اتصل بمحمد
ادم... عامل اي ياض
محمد...__________
ادم... مال صوتك في حاجه لا قدر الله
محمد...___________
آدم بفزع... طيب اني مستشفى
محمد..._________
ادم... انا جيه حالنا سلام
(بقلم بسمله حسن)
محمد دخل لقه المريضه عندها
المريض جت تمشي محمد ندله استني عندك مش انتي قريبة سارة
سلمي بصوت ضعيف... ايوه يا فندم انا بنت عمه ساره
محمد... طيب هي هتفوق امته
سلمي... كمان عشر دقايق يافندم محتاجه حاجه تاني
محمد... لا ومش عوزه اشوف وشك هنا تاني مفهوم جا*تك الق*رف
سلمي بدموع... مفهوم يا فندم سلمي كانت لسه ها تمشي دخل ادم جري علي محمد
ادم بخوف على الست يعتبره زي امه.. ماله ماما هبه يا محمد هي كويسه فيها حاجه
محمد... متخافيش هي كويسه بس ضغطه عالي شويه
ادم استريح فجاء شاف قدامه سلمى بتعيط قلبه وجعه عليه
سلمي... بعد اذنك يا فندم
محمد بعصبيه... روحي بس لو شفتك هنا تاني مش هيحصلك كويس
سلمي خرجت
(بقلم بسمله حسن)
ادم بعصبيه... انت ازاي تكلمه كده هي عملتلك اي لي كل ده
محمد بعصبيه هو كمان... معملتش حاجه بس كفايه أنه تقرب الز*فت الي بره
في نفس الوقت سلمي خرجت معيط ساره اول لمه شفته جريت عليه
ساره بخوف... مالك يا سلمى في اي بتعيطي ليه ماما جره حاجه
سلمي... مت خفيش هي كويسه
ساره استريحت... امل بتعيط ليه في اي
سلمي بدموع... مفيش انا كويسه
ساره... متخبيش عليه في اي
سلمي حكت لي ساره الي حصل سلمي بعيط... بس هو ده الي حصل
(بقلم بسمله حسن)
ساره عيط هي كمان... انا آسفه يا سلمى انا السبب في كل ده
سلمي... متقوليش كده كل شئ نصيب ربنا حطك باختبار علشان يشوفك إيمانك ربنا كبير وله لا
و ياله نصلي المغرب
ساره مسحت دمعه... ياله وراحوا يصله كل ده وادم شايف وسامع كل حاجه
آدم في سره (يارب تكوني من نصيب يا سلمي انتي البنت اللي بدور عليه) ورجع عند محمد تاني لقه هبه فاقت
ادم بدموع... كده برضو يا هبه تخدين عليكي وانا كنت هموت عليكي بس بقولك ايه هو كل الي بيخشه المستشفى بكونه حلوين كده
هبه ابتسم بتعب... بس ياولد عيب كده
ادم... هي فيها عيب يبقا نجيب الموزون بقا
هبه ضحكت بتعب
(بقلم بسمله حسن)
محمد... انتي كويسه دلوقتي يا ماما اندهلك دكتور
هبه دوت وشه الناحية التانيه
هبه... ادم اندهلي ساره من بره انا عايز وخلي محمد يخرج بره انا مش عايز اشوفه
محمد... مش عوزه تشفيني يا ماما كل ده علشان بقول الحقيقه
هبه... لا علشان انت الي عارف الحقيقه مش انا انت عارف انو ساره غير ملك بس انت الي بتكابر
محمد بعصبيه خفيفه... ماشي يا ماما بكره الايام تثبت لك الحقيقي وخرج من الباب بل من المستشفى كله
هبه... ربنا يريه قلبك يابني اندهلي ساره يا آدم
ادم.. ساره بتصلي وجايه يا ماما
هبه... ربنا يهديكم يا ولادي يارب
(بقلم بسمله حسن)
دخلت سارة اول لمه شافت هبه فاقت جريت عليه
ساره بدموع... ماما انتي كويسه فيكي حاجه
هبه بغموض... انا كويس وياريت تروحي كفايه كده
ساره لسه هتكلم ادم قطعة في الكلام
ادم... طيب انا هامشي انا بقا يا ماما عايز حاجه
هبه... آه يا حبيبي وصل ساره معاك كفايه عليه كده مينفعش تفضل بره عند ناس ما تعرفهمش اكتر من كده
ساره بعيط... اي الكلام الي بتقولي ده يا ماما انا مش غريبه انا بنتك
هبه... لا مش بنتي.. بنتي ما تجر*حش حد
ساره بدموع... والله يا ماما هو الي قال عني هبه قطعته من الكلام
(بقلم بسمله حسن)
هبه... انا كنت موجود لمه قالك اي بس انتي مينفعش يا ساره يا حبيبتي تقولي كده انتم اصلا مش هينفع تعيشه في البيت واحد خلاص بلش وصيت احمد وروحي بت اهلك
ساره بدموع... لا انا نازم انفذ وصيت احمد لحد اخر يوم في عمري
هبه... بس يا ساره انتم بي تتخانقوا على طول مش هتقدر تقعدي معانا ومحمد صعب وانتي بتخافي منه
ساره... لا انا هقدر ومحمد مش هتعمل معاها في الوقت ده الباب خبط ودخل اهل ساره
سعاد... حمدالله علي السلامه يا حبيبتي
هبه... الله يسلمك
(بقلم بسمله حسن)
عبدالله... حمدالله على السلامة يا أم محمد
هبه... الله يسلمك يا ابو ساره المهم يا جماعه انو ساره ها تقعد عندي على طول
عبدالله وسعاد بزهور... لا طبعا ازاي تقعد عندك
سعاد... مينفعش تقعد عندك ليه هي ملهاش بيت وله اي
هبه... ممكن يا ساره تجيبي لي ميه
ساره... حاضر
(بقلم بسمله حسن)
وادم قام وقف طيب انا هاجي معاكي اعرفك المكان
ساره شورت برأسه اه وخرجه من الاوضه
هبه... بصوا يا جماعه انا_________________
ادم وساره نزله يجابه ميه ادم بارتباك... احم مدام سارة ممكن اسالك سؤال
ساره... اكيد طبعا
ادم... طيب ممكن نقعد شويه في الكافتيريا لو مش هتضايقي
(بقلم بسمله حسن)
ساره.. لا طبعا افضل وراحوا قعده
ادم... بصراحه انا معجب بي انسه سلمي بنت عمك وعايز اتقدم انا عارف انو الوقت مش مناسب بس ممكن تعرفيني لو في حد في حياته
ساره... اول حاجه حضرتك شاب محترم وتاني حاجه سلمي مفيش حد في حياته لانه مش عايزه تتعمل حاجه تغضب ربنا
ادم بفرح.. علشان كده انا معجب بيها صدقيني انا شفت بنات اشكال والوان بس مشفتش زي اخلاق سلمى هاجي اتقدم امته
(بقلم بسمله حسن)
ساره بابتسامة... هقول لي عمي وخلي ماما تقولك
ادم... شكرا بجد انا مش عارفه اقولك ايه
ساره... متقوليش حاجه لو ليكم خير في بعض هتكونوا لبعض مش ياله نقلع بقا
ادم... اها ياله بينا
{ ملحوظة
لي اي بنت لو كنتي بتكلمي شاب ليه ليه تضيعي سكت اهلك هو لو عاوزك ها يخش من الباب مش من الفون ومسانجر كده كده مش هيتجوزك علشان انتي رخصتي نفسك لمه كلمتيه وبعتي له صورليكي وغير كل ده عذاب ربنا 🥺💔
أولا: يا بنت الناس مفيش حاجه اسمها بحبو ومش عارفه ايه...
(بقلم بسمله حسن)
ثانيًا: هتقوليلي بحبه وهو بيحبني ومش عارف اي
هقولك دا حب حرام شرعًا.
حد هيجي يقولي دلوقتي مين قال انو الحب حرام ؟
= انا مقولتش انو الحب عمومًا حرام ولكن انك ترتبطي وتحبي فـ السر حرام
ثالثًا:الحب إنو يدخل البيت من بابه مش تتكلموا بحجة دراسته اللي لسه هيكملها..🧡
رابعا: بقااا واللي كله هيقولي هاتي دليل من القرآن انو الارتباط حرام ودا كلام معظم البنات أو الشباب للأسف ممكن يكون مش فاهم بس لازم دليل
=حاضر هقولك دليل قال الله تعالى
"ولكن لاتواعدوهن سرا" (سورة البقرة"235")
وقوله تعالي( ولا متخذات أخدان)
هااا لسه مش حرام؟🧡
خامسًا: اللي بيحبك هيخاف عليكي
مش هيخاف عليكي من الناس لا...هيخاف عليكي من يوم القيامة.
(بقلم بسمله حسن)
اه من يوم القيامة لما يوم القيامة يكون هو السبب من إنك تقعي من علي الصراط.
لما يكون هو السبب في إنك خونتي ثقه مامتك وباباكي وكلمتيه وسهرتي علشان تكلميه
سادسًا: هما ميستاهلوش أنهم يزعلوا علشان بنتهم خانتهم..
والله ميستاهلوا
راجعي حساباتك كويس راجعي حساباتك تاني..
هما ملهومش ذنب أنهم ادولك التليفون وادولك ثقه
اه ادولك ثقه
(بقلم بسمله حسن)
اوعي تخونيها..
ارجعي وتوبي قبل فوات الاوان🧡.
سابعًا:لو بتحبيه ومينفعش تكملي من غيره سبيه
سبيه وادعي بيه في القيام ولو نصيبك هيبقي ليكي من ترك شيئا لله عوضه الله خيرا منه يجميلة
لكن مش بالطريقه دي🧡.}
انا آسف على الكلام ده بس هو ده الي بيحصل 😔
هبه... ها يا جماعه قلتوا ايه
عبدالله... موافق طبعا يا ام محمد
سعاد... وانا كمان يا هبه نفس الكلام
في الوقت ده الباب خبط ودخلت ساره وادم
عبدالله... كل ده يا ساره بتجيبي ميه
ساره... معلش يا بابا انا عرفه اني اتاخرت
سعاد... طيب ياله علشان تروحي معانا وتجيبي بقيت حاجتك
(بقلم بسمله حسن)
ادم.. طيب يا ياله يا جماعه علشان اوصلكم
عبدالله... لا يابني كتر خيرك احنا هنركب تكسي
ادم... وده تيجي انا كدا كده هاخد حق المشوار ده انا مفلس
مش انت لي وحدك وانا كمان😂😂
ادم خدهم ومشي واستني ساره تجيب حجته وتروح معاها الفيلا
ساره... مكنتش ليه لزمه توصلني يا استاذ ادم
ادم... لا انتي زي اختي ما ينفعش تركبي مع حد غريب
ساره... طيب منته غريب
ادم بصوت وحده ست... اي ده بجد بقا انا غريب لا يا اختي اعتبرني اختي الصغيره
ساره كانت مصدومه... 😳😳
انت مين او انتي مين
ادم مقدرش يمسك نفسه من الضحك... ههههههههههه انتي مالك مصدومه كده لي ده انا اختك قصدي اخوكي ادم هههههه
(بقلم بسمله حسن)
ساره... مش ممكن انت مكنه واحده ست ده انا صدقتك ازاي تعمل كده
ادم...لا ده سر المهره وفضله كده لحد مواصلة الفيلا
ساره خبط علي الباب وداده نعمه فتحت الباب ودخلت كان معاها ادم
محمد كان وقف علي السلم متعصب وشاف ادم مع ساره اتعصب اكتر محمد نزل ووقف قدامهم
محمد... انت بتعمل اي هنا يا آدم
آدم... مفيش كنت بوصل ساره
محمد... طبيب القائد اتصل بيا وعايزنه هتروح معايا وله لا
اوم... طيب ما متنسيش يا ساره الي قلتلك عليه
ساره ببتسامه... لا ان شاء الله هقولك قريب
محمد شاف كده اتعصب راح خرج وادم خرج وراه محمد فيه العربيه...
(بقلم بسمله حسن)
اي بقا الي كنت بتقوله لي ساره دلوقتي ده
ادم... مفيش حاجه ما تشغلش دماغك انت المهم القائد كان عاوزنا ليه
محمد بغموض... معرفش هتروح ونعرف دلوقتي
محمد سائق العربيه وعمال يفكر ماشي يا ساره والله لا هوريكي ضحكتي على اخويا دلوقتي بتضحكي علي ادم انا اعرفك مقامك كويس وراحوا عند القائد
ساره قعدت مع هبه شويه
ساره بتعب... طيب ياماما الاوضه بتاعتي فين
هبه... استني اندهلك نعمه هي اللي هتعرفك اوضتك فين يا نعمه نعمه
(بقلم بسمله حسن)
داداه نعمه... ايوه يا ست هبه
هبه...تعالي يا نعمه ودي ساره الاوضه الي نظفتيها الصبح
داداه نعمه ودت لي ساره الاوضه
ساره... شكرا يا داداه معلش تعبتك معايا
داداه نعمه... ولا تعب ولا حاجه لو عزتي حاجه نادي عليه
ساره...لا شكرا يا داداه بقولك يا داداه هو محمد بيجي الساعه كام
داداه نعمه... والله يا بنتي هو بيجي متاخر اوي
ساره... طيب روحي انتي يا داداه نامى
داداه نعمه... طيبه يابنتي مش تكلي حاجه كده غلط عليكي
ساره... لا متخافيش عليه وياله نامى
داداه نعمه... ماشي يا بنتي لو عزتي حاجه صحيني وخرجه من الاوضه
(بقلم بسمله حسن)
ساره اول لمه داداه نعمه خرجت قعدت تعيط ساره بعياط... ليه كده يا احمد ليه تمشي وسبتني لي وحدي قامت خدت شاور ولبسه بجامه حرير لونه رصاصي بيض وسابت شعرها طويل على ضهره كانت جميله اوي
قائد... فهمتوا العماليه الجايه هتكون اي
محمد وادم بصوت واحد... تمام يا فندم
قائد... العمليه ده خطير وانا رشحت انتم الاتنين علشان عارف انكم قده وياله يا ابطال جهزوا نفسكم بكره بالكثير تكونه جاهزين
(بقلم بسمله حسن)
محمد وادم قامو اداه التحتيه ومشيو
سارة بتكلم نفسه... ياربي انا جعانه اعمل اي دلوقتي فضلك تفكر طيب اصحي داده نعمه لا حرام خليها نايمه انا هقوم اكل حاجه من المطبخ وقلع علي طول وهو محمد مش هيجي دلوقتي
ساره نزلت دخلت المطبخ في نفس الوقت محمد جه
محمد دخل المطبخ عشان يشرب لقاء ساره في المطبخ وساره اتخضيت لمه لقت محمد واقف قدمه
ساره بارتباك... انت جيت امته
محمد بيقرب عليه
ساره بخوف وتراجع لي وره... ابعد عني ومحمد قرب فجاء عليه وووو
ساره نزلت تاكل في المطبخ فجاء لقت محمد
ساره بارتباك... انت جيت امته
محمد بيقرب عليه
(بقلم بسمله حسن)
ساره بخوف وترجع لي وره... ابعد عني
محمد قرب عليه علشان ياخد الكوبايه علشان يشرب
ساره اول لمه شافت كده استريحت
محمد... متخافيش انا مش مش اقرب منك بصراحه بقر*ف منك ومش عايز أقرب لي واحد زيك كل هامه الفلوس
ساره بدموع... انت لي بتعاملني كده انا عملت لك ايه
محمد... وفري دموع التمساح لي حد تاني وانتي عملتي لي اي انتي عملتي كتير اوي اول حاجه لمه لعبتي بدماغ احمد وخلطي يتجوزك ويكتب الشقة بي اسمك وفلوس لكي وابنك ياعالم هو ابن احمد وله لا
(بقلم بسمله حسن)
ساره كانت وقفه بتعيط بس لمه سمعت بيشك فيها اتصدمه
ساره بوجع بسبب الكلام... اخرس انا اشرف منك ومن عشره زيك ولو مش مصدق انو ابن احمد ما عنك ما صدقت
محمد بسقف بطريقة مسرحيه... لا برافو ده انا كنت ها صدقه بس لو مشفتش اللي ما بينك وما بين ادم كنت صدقتك بس لي للاسف انا فهمت كل حاجه احمد خلاص م١ت قلتي تقربي من آدم بصراحه انا شفقان علي الي بطنك بياخد كميت طمع منك ياريت يموت وله يكون لي امه زيك
ساره هنا مقدرش تمسك نفسه ضربته بالقلم
محمد عيونه كانت هطلع نار
(بقلم بسمله حسن)
ساره بدموع... علي الله تجيب سرت ابني تاني انت فاهم ومفيش حاجه مبيني وبين ادم هو قالي عايز يخطب سلمي بنت عمي وكلمني علي الموضوع ده ولو مش مصدق ماعنك مصدقه لكن تجيب سرت إبني تاني انا مش هسكت وسابته وطلعت
كل ده ومحمد كان وقف مكانه
ضميره... انت غلطان مينفعش كنت تقله كده هي دي وصيت اخوك
عقله... لا انت ما غلطتش كمان هي ضربتك بالقلم
ضميره... ليه الحق انت غلط فيها وكمان بتدعي علي ابنه انو يموت من امته يا محمد احنا بي ندعي علي حد لا مش اي حد ده ابن اخوك من لحمك ود*مك
(بقلم بسمله حسن)
عقله... انت نسيت انه بتلعب علي ادم وضحكت احمد علشان تاخد منه فلوس انت نسيت انهم كلهم خا*ينين
محمد بصوت عالي... بااااااس أسكنه انتم الاتنين محمد طلع
سمع صوت ساره وهي بتعيط جامد
(ملحوظة صغير اوضت سارة جنب اوضه محمد)
ساره لي يا احمد سبتني ومشيت ليه ما خدتنيش معاك ليه سبتني لي واحد ليه كده سبتني مع اخوك يبهدل فيا ويدعي
(بقلم بسمله حسن)
علي ابني يموت ااااه يارب والله تعبت مش قادره استحمل اكتر منك كده يارب ريحني وزادت في العياط 😭😭
محمد كان وقف قدام الباب وسمع كل كلمه ساره قلته ضميره وجعه علي الي عمله مع ساره دخل الاوضه بتاعه وعمال يفكر في الكلام كل ميجي ينام يفتكر ساره وهي بتعيط ويفتكر كلامه
(بقلم بسمله حسن)
ساره قامت تصلي قيام الليل وتدعي ربنا
(مافيش اجمل من قيام الليل تتخيل معايا ربنا سبحان وتعالي يتنزل الى السماء الدنيا فى الثلث الاخير وينادى، هل من سائل يُعطى ؟ 💛
هل من داعٍ يُستجاب له ؟ 💛
هل من مستغفر يُغفر له ؟ 💛)
ساره خلصت صلي وقاعده تقرأ قران لحد ما نامت محمد فضل يفكر في ساره لحد منام
الصبح طلع علي على ابطالنا وهبه خبط على ساره ودخلت لقت ساره نايمه علي سجاده الصلاه هبه بتصحي سارة
هبه بحنان... ساره حبيبتي فوقي
ساره بنوم... صباح الخير يا ماما
(بقلم بسمله حسن)
(اي البت دي ده انا ما بصحاش غير لما الشارع كله يصحى بصوت ماما وبعد كده اصحى😂😂😂)
هبه... صباح النور اي يا ساره الي منيمك على الارض كده وليه عيونك ورمه انتي كنتي بتعاطي
ساره افتكرت الي حصل وعيط
هبه خدته في حضنه... مالك يابنتي بتعيط ليه في حد زعلك
ساره بصوت ضعيف... لا يا ماما مفيش حد زعلني
هبه... طيب ليه بتعيطي
ساره... مفيش بس افتكرت حاجه
هبه... طيب ياله قومي وتاني مره ما تناميش على الارض ماشي وياله علشان نفطر
(بقلم بسمله حسن)
ساره... لا شكرا يا ماما مش جعانه
هبه...مفيش لا ياله انتي ما بتاكليش حاجه وده غلط ممكن يحصل اجهاد لا قدر الله
ساره خافت وحط ايده على بطنه ماشي يا ماما انا هنزل وراقي
هبه... ماشي ياحبيبتي هروح اصحي محمد عقبال تخلصي
متعرفش انو محمد كان صاحي وسامع كل حاجه
ساره قامت خدت شاور وصلت فرضه ونزلت كانه كلهم على السفره
(بقلم بسمله حسن)
ساره... صباح الخير
كلهم... صباح النور
ساره كانت بتلعب بطبق مكنتش بتاكل ومحمد نفسه الكلام كان بيص عليه يتكلم نفسه... معقول كل ده تمثيل بس شكله تعبانه
(بقلم بسمله حسن)
ساره رفعت وشه شافت محمد باصص لها ساره قامت من السفر... الحمدلله كلت
هبه... يابنتي اعدي كملي أكل انتي مكلتيش حاجه
ساره... لا يا ماما مش قادره انا اطلع انام شويه بعد اذنك ومشيت طلعت اوضه محمد شاف كده وقام وقف... وانا كلت اطلع أحضر شنطتي طلع علشان يتاسف لي ساره حسه انو ذوده معاها محمد قدام الباب سمع
(بقلم بسمله حسن)
ساره... عارفه يا حبيبي انا بحبك قد اي من ساعة لمه دخلت حياتي وانا بحبك حب لو هموت علشان هموت انت الي فضيلي في الدنيا دي
محمد سمع كده.... ووووووو
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
ساره... عارفه يا حبيبي انا بحبك قد اي من ساعة لمه دخلت حياتي وانا بحبك حب لو هموت علشان هموت انت الي فضيلي في الدنيا دي
(بقلم بسمله حسن)
محمد سمع كده دخل الاوضه لقاء ساره سكت
ساره بعصبيه... انت ازاي تخش علي كده
محمد بعصبيه... كنتي بتكلمي مين وتقوليه حبيبي هاه كنتي بتكلمي حبيب القلب مش كده مش بقول انك طما*عه وانا الي مفكره ظلمتك
ساره... ملكش دعوه بيا واخر مره تدخل في حياتي
محمد... اها عايز تمشي علي حل شعرك انتي فعلا كان لسه هيكمل لقاء هبه دخلت
هبه بذهول... بتعمل اي هنا يا محمد مش كنت طالع تحدر شنطتك
(بقلم بسمله حسن)
محمد بصوت عالي... تعالي شوفي المحترمه مرات ابنك بتكلم واحده وتقوله يا حبيبي
فجاء لقوا فون ساره بيرن مع هبه
هبه... اي الكلام الي بتقوله ده يا محمد الفون معايا اهو فين ساره بتكلم
محمد بعصبيه... انا سمعته بتقول حبيبي
ساره بصوت عالي... انا فعلا قلت حبيبي انا كنت بتكلم مع ابني لكن خلاص انا مش هعيش هناء تاني كفايه اهانه بقا
هبه... معلش يا بنتي سامحيه المره دي
ساره بدموع... خلاص يا ماما انا تعبت مش قادره احتمل اكتر من كده وخرجه من باب الاوضه
(بقلم بسمله حسن)
هبه بعيط... ليه كده يابني حرام عليك وخرجه وره ساره
محمد بيكلم نفسه انا غلط كتير في حقه بس انا هعرف منين انه بتكلم ابنه
هبه نزله علي السلم... استني يا ساره حقك عليا يابنتي
ساره... انا آسف يا ماما انا هروح بيت أهل كفايه لحد كده اهانه وخرجه من باب الفيلا لقت ادم قديمه
ادم... ريحه فين يا ساره
ساره بدموع وعصبيه... ملكش دعوه بيه انت كمان
ادم شافه متعصبه... طيب انا اسف ممكن تيجي اوصلك
ساره... قلتلك مش عايزة حد يدخل في حياتي مش عايز حد يوصلني
(بقلم بسمله حسن)
ادم... طيب بصي انا هوصلك ومش هتكلم ولو اتكلمت انزلي ماشي
ساره سكت شويه...ماشي بس لو اتكلمت هنزل
ادم شاور بي راسه اه ساره ركبت جنب ادم
ادم شغل العربيه ومشي
محمد نزل بشوف ساره لقاء هبه بتعيط قرب منها
محمد... بتعيطي ليه هي هترجع
هبه بدموع... ليه كده يا محمد ليه يابني انا قلتلك ساره مش زي ملك انت
مصمم انهم كلهم خا*ينين
محمد سكت لنه فعلا غلطان مسك ايدين هبه وبسه... حقك عليا يا ست الكل انا فعلا غلطان وهروح بيت اهله واعتذر منها
(بقلم بسمله حسن)
هبه... بجد يا محمد
محمد... اها بجد انا غلط في حقه كتير لازم اعتذر مش انتي علمتني كده لمه اغلط اعتذر
هبه... ماشي يا محمد بس امانه عليك يابني ملكش دعوه بيا ساره وبكره الايام تثبيت لك انك كنت غلطان في حقك ساره
محمد... ماشي يا ماما انا ماشي وخرج من باب الفيلا
ادم شاف ساره في الحالة دي مش عارف مله
ادم... احم مالك يا ساره بصي لو مش عايز تكلمني خلاص
ساره كانت عايز حد تكلم معاه كانت مخنوقه اوي
ساره بعياط وعصبيه... انا تعبت كل شويه يهني واسكت انا مش خا*ينه زيها لي كل ده علشان اي
(بقلم بسمله حسن)
ادم... علشان انتي ضعيفه ساره بصيت له ادم كمل كلامه.. انتي ضعيفه نازم تكوني قويه مش علشانك علشان ابنك مش كل حد يكلمك تعدي تعيطي وتبيني ضعيف لا نازم تكوني قويه اسبتي نفسك انتي بكره هتكوني ام ابنك او بنتك هيطلعوا يلقوا امهم ضعيفه انا بقلك كده علشان بعتبرك اختي
ساره فضلت تفكر فعلا هي ضعيف نازم اسبت نفسي انا مش قليله فضلت تفكر لحد ما وصلت البيت
ادم فوقه من تفكره ياله يا ساره وصلنا
ساره... شكرا يا ادم انك خلتني اسك في نفسي
ادم... علي اي الشكر انتي زي اختي وانا مشفتش منك حاجه وحشه
(بقلم بسمله حسن)
فجاء لقاء سلمي نزلت ومعاه بنت تانيه اصغر منها
البنت شافت سارة جريت عليه
البنت...سوكه حبيبتي عامله ايه
ساره ضربته علي رأسه... قلتلك كام مره متقوليش سوكه دي انا اسمي ساره
البنت... لا انا بحب اقولك الاسم ده
ساره... والله يا نور لو قلتي سوكه تاني هولع فيكي
(مش انتي لي وحدك اللي هيتولع فيكي وانا كمان علشان بقول لي البيست سوكه وهي بتقرا الرواية 😅😂😂)
ادم ضحك...والله اسم حلو سوكه 😂😂
ساره شافت كده اتعصبت ماشي يا شبر ونص انا هوريكي
(بقلم بسمله حسن)
(نتعرف علي نور
نور علي اخت سلمي الصغير عنده 18سنه لسه ما خلصتش التعليم بشرته قمحاويه عيونه بني فاتح دمه خفيف وبتحب الهزار والمقالب وطبعا لبسه حجاب)
نور... امل مين المزه ده يا ساره عرفيني عليه
ادم هناء مقدرش يمسك نفسه من الضحك
سلمي بعصبيه خفيفه... نور انا قلت كام مره ما تكلميش كده وياله هتتاخري على المدرسه
ساره فرحان فيها... ياله يا صغير علي المدرسه كده هتتاخري 😅
(بقلم بسمله حسن)
نور ماشيه متعصبه... ماشي يا سوكه لمه اجي بس وراحت مدرسته
سلمي كانت مكسوف اوي من نور
وادم شاف سلمى مكسوف حب يغير الموضوع... دمها خفيف اوي مين ده
ساره... ده نور بنت عمي واخت سلمي
ادم... بجد بس شكله لمضه
سلمي بكسوف... احم انا بعتذر علي الي قلته نور
ادم... لا عادي وله يهمك بس هو انتي لكي اخوات تاني
سلمي... لا هي نور بس بعد اذنكم
ساره... ريحه فين دلوقتي يا سلمي لسه بدري علي الشغل
سلمي... لا منا نزلت شافت تاني
ساره... ماشي يا حبيبتي ما تتاخريش عشان عايزه اقول لك على موضوع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
ساره كانت قعده في الجنينة بتقرأ قران فجاء لقت صرصار
ساره... انت 😳😳😳
بعيط ياالهوى صرصار أعمل ايه دلوقتي وفجاء لقته قرب علي الكرسي ساره طلعت تجري اتخبطت في محمد كانت ها طقع راح محمد مسكه من وسطه محمد... انتي اتجننتي بتجري كده ليه
ساره بخوف استخبت وره ضهر وحش مفت*رس موجود في الجنينة
(بقلم بسمله حسن)
محمد مش فاهم حاجه... انت بتكلمي علي اي انا مش فاهمه حاجه
ساره بخوف...صر.. صرصار
محمد... يعني انتي عمله المهزله دي علشان خاطر صرصار
ساره بخوف... ده مش صرصار عادي لا ده بيجري ورانا
(على فكره الصرصار جري ورايه في الشارع علشان كده انا كتبت كده علشان محدش يضحك عليا ويقلي مفيش صرصار بيجري ورا بني ادمين 😢)
محمد هنا مقدرش يمسك نفسه من الضحك.... ههههه لا والله يعني بيجري وراكم
(بقلم بسمله حسن)
ساره اول مره تشوف محمد بيضحك كان شكله حلو اووي
محمد شافه مركز معاه... اي شكلي حلو
ساره وشه احمر من الكسوف... لا أبد وبدأت استغفر ربنا علشان ركزت مع ولد
محمد شافه عمله تستغفر ربنا... ياله نخش جوه
ساره... لا الصرصار هيجري ورايا
محمد... خلاص خليكي هنا لحد ما الصرصار يجيلك
ساره بخوف... لالا خلاص ياله وفعلا دخله جوه وداداه نعمة كانت محضر الغداء وهبه كانت قعده مستنيه قعده علي السفره وبداو في الاكل
(بقلم بسمله حسن)
هبه... بكره معادك عند الدكتور يا ساره صح
ساره... ايوه يا ماما بكره ان شآء الله
هبه... وانت يا محمد هتيجي تاني امته
محمد... اول لمه اخلص المرورية هاجي على طول ادعيلي يا ست الكل ربنا يقويني
هبه... بدعيلك يابني انت وكل شب وخلاصة اكل وكل واحد دخل اوضه سارة كانت وقفه في البلكونة بتكلم سلمى
ساره... يابنتي كلمني عليكي كذا مره
(بقلم بسمله حسن)
سلمى...___________
ساره... والله يا سلمى ادم شكله ابن حلال ومحترم
سلمي..._____________
ساره... طيب بصي انا هقول لي ماما تكلمه وتقوله وان شاءلله هيكون من نصيبك
سلمي....____________
ساره... خلاص بقا يا سوسه اخلي يجي لي عمي امته
سلمي....___________
ساره.... ماشي ياقلبي المهم انتي وصلتي لي فين في المصحف
سلمي....__________
ساره.... كل ده من غير ماشي يا كلبت البحر
سلمي....________
(بقلم بسمله حسن)
ساره...ماشي يختي بكره هسمع ياله سلام
ساره نزلت تحت في الجنينة علشان تحفظ القرآن
بسم الله الرحمن الرحيم الرحيم
«(وبشر الذين أمنو وعملو الصالحات أن لهم جنات تجري من تحتها الانهار كلما رزقوا منها من ثمرة رزقا قالو هذا الذي رزقنا من قبل وأتوا به. متشابها ولهم فيها أزواجا مطهرة وهم فيها خالدون)»
محمد... علي فكره انتي بتقرأ قران غلط
ساره... صدق الله العظيم ليه يعني
محمد... ياريت ياساره تقري القرآن بالتجويد افضل من كدا في بعض الكلمات يعني قوله تعالي (يهذي من سوره سيدنا يونس) الكلمه دي جاءت بكسر الهاء مع التشديد علي حرف الدال
الكلمه دي ذكرت في الايه 5مرات ولكن بنطق ومعني مختلف والمره التالته جاءت بالتشديد فهمتي والقران بيتقري كده
بًسِمً آلَلَهّ آلَرحًمًنِ آلَرحًيَمً آلَرحًمًنِ آلَرحًيَمً
«(وٌبًشُر آلَذِيَنِ أمًنِوٌ وٌعٌمًلَوٌ آلَصّآلَحًآتٌ أنِ لَهّمً جّنِآتٌ تٌجّريَ مًنِ تٌحًتٌهّآ آلَآنِهّآر کُْلَمًآ رزٍقُوٌآ مًنِهّآ مًنِ ثًمًرةّ رزٍقُآ قُآلَوٌآ هّذِآ آلَذِيَ رزٍقُنِآ مًنِ قُبًلَ وٌأتٌوٌآ بًهّ مًتٌشُٰآبًهّآ وٌلَهّمً فُيَهّآ أزٍوٌآجّآً مًطِهّرةّ وٌهّمً فُيَهّآ خِآلَدٍوٌنِ)»
صدق الله العظيم
(بقلم بسمله حسن)
ساره بذهول... انت بتعرف تقرا قران
محمد... ليه يعني مش مسلم وكلام ربنا وله ما فكرني كا*فر
ساره.. بالظبط كده انا مفكراك كا*فر
(البت ساره ده عايز تموت بسرعه ونقرا الفاتحه عليها 😂)
محمد قرب منها بعصبيه... بقا انا كا*فر
ساره... ايوه علشان انت رافض تسجد لي ربنا زي ابليس رفض يسجد لي سيدنا ادم وأنت كمان ربنا بينده لك خمس مرات علشان تسجد له وفي الاخر انت ترفض تسجد انت عارف اول حاجه بتسال عليا هي الصلاه
(بقلم بسمله حسن)
الرسول ﷺ بيوصف في القبر ( قَالَ: إِنَّ الْمَيِّتَ إِذَا وُضِعَ فِي قَبْرِهِ إِنَّهُ يَسْمَعُ خَفْقَ نِعَالِهِمْ حِينَ يُوَلُّونَ عَنْهُ، فَإِنْ كَانَ مُؤْمِنًا، كَانَتِ الصَّلَاةُ عِنْدَ رَأْسِهِ.....فَيُؤْتَى مِنْ قِبَلِ رَأْسِهِ{تيجي الملائكة عايزة تعذبه على ذنوبه)، فَتَقُولُ الصَّلَاةُ: مَا قِبَلِي مَدْخَلٌ) الصلاة بتدافع عنه.🥺💔
ربنا مدي لك كل حاجه اي الي منعك ما تصليش علشان كده بقولك انك كا*فر
(بقلم بسمله حسن)
راجع نفسك قبل فوات الاوان وسابته ودخلت
محمد قعده يفكر هو فعلا مقصر في حقك ربنا كتير ربنا دايما معها قام وقف ودخل الاوضه بتاعته اتوضا اول لمه وقف مبين ايدين ربنا عيط من الذنب عيط علشان حس انو مقصّر مع ربنا كتير
محمد بعيط... يارب سامحني انا عارف اني مقصر كتير وبعمل ذنوب كتير يارب سامحني وفضل كده لحد مخلص صلاته وقرر يقرب من ربنا تاني
ساره كانت معديه من جنب الاوضه بتاعت محمد وشفته بيصلي
(بقلم بسمله حسن)
ساره بفرح... ربنا يتقبل منك التوبه ويسامحك
الصبح تطلع علي ابطالنا ساره كانت لبسه علشان تروح لي الدكتور ومستنيه هبه محمد كان لبسه علشان يروح لي ادم البيت
محمد... لبسه وريحه فين علي الصبح كده
ساره... رايحين عند الدكتور
داداه نعمه جدت عليهم معلش يا ساره ست هبه تعبانه وبتقولك مش هتقدر تيجي معاكي
(بقلم بسمله حسن)
محمد وساره اول لمه عرفه هبه تعبانه جريو علي الاوضه
ساره بخوف... مالك يا ماما في اي اللي تعبك
هبه... متخافيش يابنتي شويه تعب بصيت
محمد... طيب انا هتصل على الدكتور يجي يطمن عليكي
هبه... يا حبيبي ملوش لزوم انا كويسه ده شويت تعبت المهم يا محمد تروح مع ساره الدكتور
ساره... لا خلاص انا قعده معاكي مش هروح لي الدكتور انهارده خليه وقت تاني
هبه... لا يا حبيبتي روحي اطمني علي ابنك انتي بقالك كام يوم بتقولي انك تعبانه وانا هكون كويسه
ساره... بس يا ماما
هبه... انا كويسه ياله يا حبيبتي معلش يا محمد هتروح مع ساره الدكتور
(بقلم بسمله حسن)
محمد... ماشي يا ماما لو حسيتي بتعب اتصلي بيه
هبه... حاضر يا حبيبي
محمد وساره في العربيه
ساره... معلش لو اخرك علي معادك
محمد... مفيش مشكله
هبه في الفون.... عملت الي قالتلي عليه
وراحوا عند الدكتور
الممرضه... حضرتك جوزه
محمد... لا انا اخو جوزه
الممرضه... تمام يا فندم
والدكتور جه بدق يكشف علي ساره
ساره بخوف... هو البيبي كويس يا دكتور
الدكتور... هو كويس بس انتي ضعيف اوي وده غلط علي الطفل تحبي تشوفي
ساره هزت رأسه باه
الدكتور... اهو النقطه السوداء دي
محمد كان مركز علي الشاشه الجهاز فجاء سمع صوت نبضات البيبي
(بقلم بسمله حسن)
ساره بدموع فرح...ده صوت نبضات قلب البيبي صح
محمد لمه سمع صوت نبضات البيبي حس بشعور غريب حس انو ابنه هو مش ابن احمد
محمد لي الدكتور يعني هما كويسين
الدكتور... آه الحمدلله بس انا هكتب لها على كالسيوم وفيتامينات عشان ضعيفه خالص
محمد خد منو الرشته ونزله ركبه العربيه
محمد جواه احساس غريب
محمد... بقولك اي يا ساره اي ريك في................
ساره... اي
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
خرجه من عند الدكتور وركبه العربيه
محمد... بقولك اي يا ساره ماتيجي نفتح صفحه جديده مع بعض
(بقلم بسمله حسن)
ساره... اي
(طبعا كنته متوقعين انو محمد هيطلب يتجاوزها صح 😂😂)
محمد خد نفس... بصي يا ساره انتي ها تقعدي عندنا فتره طويله فلازم نكون كويسين مش كل شويه خناق
ساره... والله قول الكلام ده ليك مش ليا
محمد... طيب اي ريك نكون صحاب
ساره ببراءة... بس مفيش صحابيه مبين الولد والبنت علشان حرام
(بقلم بسمله حسن)
محمد.. محنا مش هنكون زي التانيه وضعنا مختلف يعني احنا نكون كويسين مع بعض
ساره... موافقه بس لو اهنتني تاني
محمد... طول ليه تسمعي كلامي عمري ما اهينك
ساره... ده علي اساس اني مش بسمع كلامك
محمد... بصي يا ساره انا واحد بكره الستات بشوفهم كلهم خا*ينين وانا بحاول اعملك حلو علشان
احمد الله يرحمه كان وصاني عليكي ماشي يا بنت الناس
ساره... ماشي
(بقلم بسمله حسن)
محمد وصل ساره لحد باب الفيلا وصل عند ادم خبط على الباب ادم فتح له وهو عاري صدر
محمد... فرحان بجسمك اوي
ادم بصوت وحده ست... اه يا حبيبي انا جسمي احلي منك
محمد ضربه بل مخده... غور ياله
ادم قرب من محمد... مالك يا محمد في اي
محمد... احكيلك ممكن تلقي حل وحكى له
ادم... طيب انت مضايق علشان بتعمله كويس
محمد... لا مش مضايق بس انا ها تجنن ليه هي بذات الي بتأثر فيه ليه لمه بشوف بتعيط قلبي بيوجعني غير كده لمه بتكلم مع اي حد بحس بنار جوايا
ادم في سره علشان بدقة تحبه قلبك دكه لي ساره
محمد... رحت فين
(بقلم بسمله حسن)
ادم... ها انا هنا اهو
محمد... طيب انا قطع كلامه رنت الفون بتاعه لقائها هبه
محمد بخوف... الو اي يا ماما انتي كويسه يا حبيبتي
هبه..._____________
محمد.... الحمدلله خفت عليكي
هبه....__________
محمد... اها انا عند ادم اهو عايز منو حاجه
هبه...__________
محمد.... طيب استني افتح الاسبيك وفتح السبيكر
ادم... في اي يا ماما
هبه...._____________
ادم بفرح... بجد يا ماما وافقت
هبه..._________
ادم... انا اصل جيه دلوقتي مش هستنى بعد بكره
هبه...______
محمد حضن ادم محمد... الف مبروك يا حبيبي
ادم... الله يبارك فيك
(بقلم بسمله حسن)
محمد.... طيب انا ماشي
ادم... استني كنت جي ليه
محمد... اها نسيت كنت جايه علشان اقولك هنعمل اي في ابو عمار
ادم... انا سماعك
محمد.... لسه هيتكلم لقاء الباب خبط محمد فتح الباب اتصدم لما لقاء حد قدامه
محمد.... 😳😳😳
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
محمد فتح الباب اتصدم لمه شاف ابرهيم الضابط
محمد... ابراهيم جي ليه في حاجه
ابراهيم لسه هيتكلم قطعه ادم في الكلام
ادم... انا الي كلمته علشان يجيب لي ملف القضيه نسيته في المكتب
(بقلم بسمله حسن)
محمد... تمام مفيش اخبار عن ملك
ابراهيم... ايوه يا فندم لسه في خبر دلوقتي حالنا
محمد...اي هو
ابراهيم... اهل ملك وجوزها عماله حادثة وم١تو
ادم... ان الله وانه إليه راجعون
محمد... لا اله الا الله
طيب مفيش اخبار تاني
ابرهيم... لا يا فندم
ادم... طيب هات الملف وياله ابراهيم قده التحيه ومشي
ادم... بتفكر في اي
محمد... مفيش ياله علشان اقولك هنعمل اي
ساره كانت قعد في اوضه هبه ساره... بس يا ماما هو ده الي حصل
(بقلم بسمله حسن)
هبه... وانتي يابنتي نويتي تفتحي صفحه جديده مع محمد
ساره... بصراحه يا ماما انا مش عايز مشاكل كل شويه مع محمد بفكرة ادي له فرصه جديده بس لو اهني انا همشي وهروح بيت اهلي
هبه... ماشي يا بنتي ماكانو ده بيتك انتي وابنك مش بيت حد غريب
المهم سلمي موافقه علي ادم
ساره... بصراحه لا
هبه بصدم#مه... ليه
ساره... علشان خايف من ادم علشان هو يعني غني وهي لا فعلًا علشان كده خايفه
هبه... ادم شاب محترم وهي اكيد لسه تقعد مع ادم في الرقية الشرعية فأكيد ها تستريح له ولي في خير يقدمه ربنا
ساره... ان شاءالله انا هقوم اصلي العصر عايز حاجه مني يا ماما
(بقلم بسمله حسن)
هبه... لا يا حبيبتي
عند نور كانت خرجه من الدرس لقيت شاب بيعاكسها
نور... ابعد ياله
الشاب... لو ما بعدتش هتعملي ايه
نور... اقولك هعمل اي بصوت عالي
الحقوني يا ناس حرامي عايز يسرني الناس جت بسرعه ومسكه الشاب ادول علقه تمام 👌
واحد من الناس... ياله يا بنتي علشان نروح القسم نقدم في بالغه
(بقلم بسمله حسن)
نور سمعت سرت القسم خافت... خلاص يا عم الحاج انا مسامحاه
الراجل... لا ازاي يابني تسامحيه كده نازل ياخد عقابه وراح القسم
الناس كانت مسك الشاب وعاملين يتكلموا كلهم مع بعض
ابراهيم بصوت عالي... بسسسسسسس ممكن اعرف في اي واحد واحد يتكلم
نور بشجاعه مزيفة... الحقوني يا عمو الضابط الراجل ده كان عايز يسرني وبيتحرمش بيا وبيقولي تعالي ونجيب مليجي انا عايز حقي اهي اهي اهي
الراجل الي ماسك الشاب... امته الكلام ده حصل مش انتي قولتي انو حرامي وعايز يسرق
نور... والله يا عم الحاج أنت جيت متاخر متعرفش هو عمل معايا اي
(بقلم بسمله حسن)
ابراهيم... يتحرمش بمين يا شبر ونص انتي
نور.... انا مش شبر ونص انا طولي 150ووانت المفروض تدخله الحبس هو كان عايز يسرني
ابراهيم... هو سرقه وله بيتحرمش بيكي
نور رفعت ايديها بحركة مسرحيه الاثنين يا باشا
ابراهيم... كده هتستنوا لي بكر تتعرضوا على النيابه
نور بخوف... لا لا نيابه اي انا عاوزه اروح
ابراهيم شافه كده مسك نفسه من الضحك
انتيم نازم تتعرضي علي النيابة علشان مش هو بيقولك تعالي ونجيب مليجي
نور بدموع في عنيه... انا مش عايز مليجي انا عايز ماما عاااااااااااااااا
(بقلم بسمله حسن)
ابراهيم... بس في اي لي كل ده هو انتي طفله علشان عايز امك
نور... يا عم انا طفله عندي 18سنه طفله وله لا وكمان هو مجاش جنبي هو بس كان بيعاكس وانا قمت بي الواجب
ابراهيم بذهول... نعم كل ده عشان بيعاكس امل لو قرب منك هتعمل اى
نور... هنقرا عليه الفاتحه
ابراهيم قعده علي المكتب ومسك دماغه.... آه يا دماغي ياني
نور... يعني هروح وله لا ده ماما هتعملني بطاطس محمره بسبب التاخير ابراهيم لسه هيتكلم لقاء فون نور بيرن
نور... الو يا سلمي تعالي الحقني
(بقلم بسمله حسن)
سلمي....___________
نور... انا في القسم (....)
سلمي...._________
نور... انتي تعرفي انا بعمل حاجه غلط
ابراهيم في سره يا كدابه
سلمي..._________
نور... طيب ياله تعالي بسرعه علشان بيضربوني
ابراهيم اتصدم... هو انا جيت جنبك اي بيضربوني دي
نور... انا لو مقولتش كده هي مش هتيجي
فات حولي ربع ساعه وسلمي جت
سلمي...السلام عليكم
ابراهيم... وعليكم السلام مين حضرتك
(بقلم بسمله حسن)
سلمي... احم انا اخت نور ممكن اعرف هي عاملة اى
ابراهيم... معقول انتي اخت المجنونة دي
نور بعصبيه... لي يا خويا ما اشبهش ولا ما اشبهش
سلمي بعصبيه خفيفه... نور اسكت يا امه اسيبك هنا
نور حط ايديها على بوقه
ابراهيم... هي عامله وحكالها الي حصل
سلمي بكسوف من عمايل اخته... طيب هو اي الي مطلوب علشان تخرج من هنا
ابراهيم... مفيش حاجه بس ياريت تخلو بلكم منها ده شكله مجنون
(بقلم بسمله حسن)
نور لسه هتكلم سلمى قطعة في الكلام
سلمي... والله يا نور لو اتكلمتي هسيبك وامشي
وفعلا خرجه من القسم وراحوا البيت
ابراهيم... مش معقول ده مجنونه
محمد... ها يا آدم فهمت هتعمل اي
ادم... ايوه طبعا
محمد... ماشي يبقا انهارده ها نمشي على الساعه 2
ادم... تمام بقولك اي قول لي ساره تخلي عمه يقابلني انهارده انهارده بدل بعد بكره انا مستعجل اوي
محمد ضربه في دراعه جامد انا الي ها خليك مستعجل علي موتك وسابه وخرج محمد وصل البيت فجاء لقاء ساره
مسكه دماغه وهتقع جري عليه ومسكه من وسط
محمد.... مالك يا ساره
ساره بتعب... حاسه بي دوخه جامد
محمد سنده... طيب تعالي وقاعده علي الكرسي خليكي هنا لحد ماجي
(بقلم بسمله حسن)
ساره شورت برأسه بي ماشي
محمد دخل المطبخ
داداه نعمه... عايز حاجه يا بني
محمد... اه عايز كوبايه عصير لو سمحت يا داداه
نعمه... اتفضل يا بني
محمد... شكرا
وخرج راح لي ساره
محمد... اتفضلي اشربي العصير
ساره... لا شكرا مش عاوزه
محمد... لا مفيش حاجه اسمه مش عاوزه انتي ضعيفه اوي ونازم تتغذي شويه
ساره خدت منو كوبايه شكرا
محمد... العفو ياله خالي بالك من نفسك
وطلعت فوق وعده الوقت وجه بليل محمد لي ادم... جاهز
ادم... ايوه
(بقلم بسمله حسن)
محمد ضربه في وشه وادم رد له نفس الضرب وقعده يضربه في بعض لحد ما خلصوا علي بعض
ادم ووشه كله غرقان د*م هما هيجو امته
محمد بياخد نفسه من الضرب... زمانهم جين ر
وفعلا جاد عربية محمد بيشاور لهم
نزله رجلين
الراجل الاول... مين اللي عمل فيكم كده
محمد... *انقذونا الاول
فعلا الرجاله خدت محمد وادم
ابو عمار... مين دول
الرجاله التاني قرب من ابو عمار وكلمه في ودنه
ابو عمار....ياله يا رجاله خدوهم في اوضه وعلاجهم
محمد وادم دخله اوضه والرجاله بدقه ينضف لهم الجروح دخل ابو عمار عليهم مين الي عمل فيكم كده يا رجاله ادم... منهم لله هما الي عملوا فينا كده
(بقلم بسمله حسن)
ابو عمار... مين يا ولدي
محمد... الحكو"مه
تتوقعه اي الي هيحصل
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
ابو عمار... مين يا ولدي
محمد... الحكو"مه
(بقلم بسمله حسن)
ابو عمار... مين يا ولدي
محمد... الحكو"مه يا عم اي اسم حضرتك اي
أبو عمار... اسمي ابو عمار وأنت اسمك اي
محمد... انا اسمي حسن
ادم... وانا اسمي خالد
ابو عمار... ليه الحكومه عملت معاكم كده
ادم... علشان بنطلب حقنه
محمد... ناس متعرفش ربنا
(بقلم بسمله حسن)
ابو عمار فرح من الكلام ده... طيب يا حسن يا ولدي دلوقتي أستريحو وبكره نبقا نتكلم سا بهم و ماشي
محمد اول لمه خرج... فرحان ابن ******و رحمت ابويا هتكون نهايته علي ايدي
ادم... اهداء انت وحنا هنعرفه امته تاجر السلا*ح المهم هنعمل اي علشان يصدقه انو احنا معاهم
محمد... احنا مش هنعمل هو الي هيعمل
ادم... ازاي
(بقلم بسمله حسن)
محمد... هما دلوقتي شاكين فين وانا هقولك هنعمل اي دلوقتي
محمد..._________فهمت
ادم... طبعا فهمتك انت دماغك دي اي
محمد... ياله ننام
ادم... وأنت مش هتنام
محمد... لا انا هعمل حاجه كده و هنام
ساره... قعدت في الاوضه فجاء جاله رساله على الواتساب من رقم غريب
ساره... مين...؟!
الرساله... لسه صاحيه لي لحد دلوقتي روحي نامى
ساره... اكيد ده واحد بيعاكس راحت عملت بلوك
فجاء الرقم رن عليه
(بقلم بسمله حسن)
ساره... ياربي ارد وله لا
الرقم رن تاني
ساره... السلام عليكم
الغريب....___________
ساره... محمد انت جبت الرقم جديد
محمد...__________
ساره... احنا الحمدلله كويسين المهم انت اخبارك ايه
محمد...__________
ساره... يارب دايما احم محمد ممكن اروح بيت اهالي
محمد..._________
ساره... امم يعني ادم مش هيقدر يجي بكره
محمد..._________
ساره... عادي وله يهمك المهم خالي بالك من نفسك
محمد..._________
ساره... محمد رسول الله
(بقلم بسمله حسن)
ساره قفلت مع محمد وقامت تصلي الفجر وبعده نامت
محمد في سره... لا بس هتعرف رقمي الجديد منين بس عجبتني لمه عملت بلوك آه منك يا سارة عايزة مني ايه
ونام و الصبح جه علي ابطالنا
ساره قامت من النوم صلات فرضه و نزلت تحت
هبه... كنت لسه طالعه ليك
ساره... صباح الخير يا ماما
هبه... صباح النور يا حبيبتي ياله علشان تفطري
ساره قعدت علي الكرسي.... ماما انا ريح بيت اهلي اقعد عندهم شويه
(بقلم بسمله حسن)
هبه... ماشي يا حبيبتي انا معنديش مانع بس استني اكلم محمد الاول
ساره بسرعه... لا لا يا ماما بيقولك ما تتصليش بيه هو اللي هيتصل بك وكمان الفون مقفول
هبه... وانتي عرفتي منين يا ساره انو هيتصل بيا والفون مقفول
ساره بكسوف... اصل اص كلمني امبارح من رقم غريب
هبه مبسوطه انو محمد و سارة بقا كويسين .... مالك مكسوف كده ليه
ساره... انا مش مكسوف انا اطلع أحضر شنطتي بعد اذنك يا ماما
(بقلم بسمله حسن)
نروح عند سلمي و نور
سلمي... والله يا نور لو عملتي مقلب من مقالبك هوريكي
نور ببراءة مصنعه.. انا بعمل مقالب عيب عليكي يا سوسه ده انا ملاك
سلمي... انا عرفه مفيش يوم الجمعه بيجي غير وانتي عمله مصيبة من بتوعك
نور... انا غلبانه اوي
علي الب... انت هتقولي لي ده انتي ملاك نزل من السماء
ماجدة الام... ونبي اسكت يا علي ده ملاك دي انا مش عارفه اقول اي والله بقا انتي يا شبر ونص تخشي قسم ده احنا عمري ما دخلنا قسم انتي تخشي
نور... نحنو نختلف عن الاخرين يا ماجده
ماجده حدفته بي ابو ورد... ماجده كده من غير ماما يا شبر ونص
(بقلم بسمله حسن)
نور وهي بتجري علي الاوضه... ما جتش فيا
كلهم ضحكه على جنان نور
محمد وادم كان في الاوضه دخله عليهم رجالت ابو عمار
واحد منهم... أبو عمار عايزكم بره
محمد وادم خرجه معاهم
أبو عمار... تحبو اجيب لكم حقكم من الحكو"مة
ادم ومحمد بصوت واحد... ايوه عايزين حقنا
أبو عمار... يبقا تحتو ايديكم في ايدي
محمد ابتسامه نصر... ياله نحط ايدينا في ايدك
ساره كانت طلعه علي السلم اتخبطت في بنت
البنت... انا اسف
(بقلم بسمله حسن)
ساره... عادي وله يهمك بس انا اول مره اشوف هنا
البت... اصل انا لسه سكنه جديد هنا
ساره... نورتي يا قمر انا اسمي ساره
البنت... نورك يا ساره وانا اسمي ملك
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
البنت... وانا اسمي ملك
ساره... اتشرفنا يا ملوكه
(بقلم بسمله حسن)
ملك... ياه انا بقالي كتير محدش ندهلي بل اسم ده
ساره... خلاص طول منا هنا هنادي لك بالاسم ده
ملك... ماشي يا حبيبتي
وطلعت ساره عند اهله الباب خبط
سعاد راحت تفتح الباب شافت ساره
سعاد... ساره حبيبتي عاملة اي
ساره... الحمدلله يا ماما انتي عامله اي وبابا
سعاد... احنا كويسين الحمدلله ها تقعدي معنا
ساره... ايوه يا حبيبتي انا اقعد معاكي كام يوم
سعاد... ياريت تقعدي عندي لحد ما تولدي
ساره... ياريت يا ماما بس مش هينفع المهم انا طلعه عند عمي علي شويه
(بقلم بسمله حسن)
سعاد... ماشي يا حبيبتي
طلعت ساره عند عمه خبط الباب فتحت له نور
نور بصوت عالي.... سوووووووكه
ساره حط ايده على و دنها من الصوت العالي ساره... بس اي الصوت ده
نور... مش مصدق انك طلعتي عندنا انهارده
ساره بخوف... اوعي تقولي انو انهارده الجمعه
نور بتسامه شر... ايوه يا اختي انهارده الجمعه خشي احنا هنروقوكي هيهيهيهيهيهي بصحتك ريا وسكينه
ساره بخوف... لا لا انا عايز اربي ابني
نور.... ياختي خشي هي موته وله اكتر
دخلت ساره سلمت علي عمه ومرات عمه
وقاعده البنات في اوضه
(بقلم بسمله حسن)
ساره... انا عايز اقولك علي حاجه ادم يعتذر انو مش هيعرف يجي اليومين دول علشان في ماموريه ساره لسه ما خلصت كلامها فجاء لقت الي مسكه من رجليها ساره صوته فجاء لقت الي طالع من تحت السرير وشكله وحش
ساره وسلمي صوته دخلت عليهم ماجده
ماجده... في اي يابنات لسه بتكلم راحت صوتت من الواقف قدمه
علي... في اي يا ماجده انتي ريحه تشوفيهم وله راح صوت هو كمان 😂😂
علي بخوف... سلام من كوم من رب الرحيم اعوذ بالله
فجاء الشخص الي قدامهم بيقرب عليهم وهما عملين يصوته وعلي يقرأ قران
(بقلم بسمله حسن)
نور مسحت الي حجات الي في وشه و قلعت العبايه السود و الهيرز العالي
نور بضحك.... هههههههه مش قادره ههههههه والله شكلكم مدحك ههههههههه
علي بعصبيه.... بقا انتي يا بنت الك"لب
تعملي فينا كده والله هوريكي وجري وراها
نور وهي بتجري.... يالهوي يقتني عاااااااا
ودخلت اوضتها
على... قاعد لك هنا لمه اشوف اخرتها يا شبر ونص
نور من وره الباب... اهون عليك يا علوله
على... اها تهوني يا كلبت البحر
نور... كده طيب طلقني بقا انا مش ها اقعد معاك تاني
ساره خرجت من الاوضه... لا لا ده هتولدني قبل ما عادي انا نزله
(بقلم بسمله حسن)
ماجده... لا اعدي اتغدي معانا الاول
ساره... شكرا يا مرت عمي بكره هطلع اقعد معكم شويه لكن انهارده لا
نور من وره الباب... كده يا سوكه مش عايز تقعدي معايا والله هزعل
ساره... ده انا هنزل مخصوص علشان لو هعرف انو انهارده الجمعه مكنتش طلعت اصلا
على... ياريت المدارس تفتح يوم الجمعه والله هوزع شربات
ساره... ده انا الي هوزع شربات ياعمي مش انت المهم انا نزله وبكره اقعد معاكم شويه ونزلت عند امه
نروح عند محمد وادم حاطه ايديهم في ايد ابو عمار و بدقه خطتهم عده حولي شهر ونص وهما مع أبو عمار في كل حاجه وابو عمار ما يقدرش يستغنى عنهم وبالذات محمد طبعا طول الفتره دي محمد وساره بي كلامه بعد فون وقربه من بعد شويه صغيرين وملك مصاحبه ساره لحد في يوم كل حاجه هتغير
(بقلم بسمله حسن)
ادم... انهارده هنقبض على ابو عمار
محمد... ايوه انهارده ها يسلم اكبر بضاعة اسل"حه
دخل عليهم ابو عمار
أبو عمار... ها جاهزين يا رجاله
ادم... ايوه طبعا ده انا جاهز من بدري
أبو عمار... خلي بالكم البضاعه دي بملايين
محمد بغموض... متخفش يا ابو عمار البضاعة هتواصل لي صحابه
أبو عمار... ماشي يا حسن انا واثق فيك
محمد بضحك... احلي حاجه الثقة
ادم ومحمد راحو مع ابو عمار علشان يسلمه البضاعه و فجاء الشرطه جت ابو عمار لسه هيهرب مسكه محمد أبو عمار... اي الي بتعمل ده يا حسن
محمد... انا مش حسن انا الرائد محمد جمال وانت مطلوب القبض عليك بتهمه تهريب سلا"ح
أبو عمار... انا مش هسيبك يا محمد والله هندمك على كل اللي عملته معايا
(بقلم بسمله حسن)
ادم... انت بتهدد مين يا روح ام"ك راح ضربه بنيه في وشه و خدو ابو عمار و مشيه
القائد... انا فخور بيكم مبروك يا مقدم محمد ومقدم ادم
محمد وادم اده التحيه
محمد وادم راحو الفيلا اول لمه وصله اشتغل الزغاريت من هبه و داده نعمه
داده نعمه... حمدالله على سلامتكم يا ولادي
ادم ومحمد... الله يسلمك يا داده
هبه بدموع انو ابنه رجع بالسلامه... حمدالله على السلامه يا حبيبي
محمد باس ايديها... الله يسلمك يا حبيبتي انتي عامله اي
هبه... الحمدلله
ساره...حمدالله على سلامتكم
محمد بصله كان بقاله كتير ما شافهاش زى مايكون في حاجه تايهه منو لقيها
(بقلم بسمله حسن)
الله يسلمك يا سارة
ادم شاف كده.... لا بقول لكم ايه سيبكم من جو سلامات ده انا جعان عايز اكل
ساره اتكسفت ... طيب انا هروح اشوف داده نعمه جهزت الاكل وله لا هبه... استني يا ساره انا هاجي معاكي ومشيت ساره وهبه
محمد ضرب ادم... عيل زبا"له نازم تكسفها كده
ادم... اي يا عم انت مشوفتش نفسك كنت عامل ازاي وكمان انت كسفته بنظراتك مش انا
محمد لسه هيضربه فندهت عليه هبه علشان يتغدوا
محمد لي ادم انت اترحم من ضربي وقاعده علي السفرة وبدأوا الغداء لحد مخلصه غدا و ادم مشي ومحمد قعده مع امو شويه لسه كان هيطلع لقاء الباب خبط راح فتح اتفاجئ بي ملك
(بقلم بسمله حسن)
محمد... ملك
ملك اول لمه شفته حاضنة... وحشتيني اووي يا حبيبي
ساره كانت خرجه من الاوضه شافت محمد مع ملك
ساره... 😳😳
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
محمد فتحي الباب اتفاجئ بي ملك
ملك اول لمه شفته حاضنة... وحشتيني اوى يا حبيبي
ساره كانت خرجت من الاوضه شافت محمد مع ملك ساره... انتي بتعملي ايه هنا يا ملك
ملك... والله انا الي مفروض اقولك بتعملي اي في بيت حبمحمد
(بقلم بسمله حسن)
محمد بعصبيه... حبيبي مين يا روح ام"اك انتي نسيتي نفسك وله اي
ملك بدموع مزيفه... انا عرفه اني غلط بس سامحني وتعالي نبدا من اول وانا عرفه انك لسه بتحبني ملك لسه ما خلصتش كلامه لقت قلم نزل علي وشه منه محمد
محمد... انا مش بحبك لا انا بكرهك فهما يعني اي بكرهك
ساره وقفه كل ده مش مصدقه انو ملك تبقا حبيبت محمد
ملك... انت بتضربني يا محمد
محمد... وولع فيكي انتي جايه ليه ها
ملك... انا عرفت اني غلطانه في حقك كتير بس انت لسه بتحبني حطه لو قلت انك بتكرهني
محمد... انتي ما بتفهميش بقولك انا بكرهك وكمان انا بحب مراتي وابني وجه جنب ساره وحط ايده علي كتفه و معنديش استعداد انو اخون مراتي مع وحدة زيك و ياله بقا عشان عاوزين ننام
(بقلم بسمله حسن)
ملك وهي خرجه... ماشي يا محمد بكره تندم انتي والي وقفه جنبك وخرجت من الفيلا
محمد كان لسه هي تكلم مع ساره بس ساره سبته وطلعت
هبه خرجت من الاوضه لقت محمد وقف قدام الباب
هبه... في اي يا محمد اي الصوت العالي ده ومين مشي
محمد... ملك كانت هنا
هبه بذهول... ملك اي الي جبه بعد السنين دي اوعي يا محمد تكون لسه بتحبه
محمد بعصبيه.... احب مين يا ماما ده وحده كل همه في الدنيا كلها الفلوس
(بقلم بسمله حسن)
انا كر"هت صنف الحر"يم كله بسببه
هبه براحه.... يا حبيبي متزعلش منى بس انا بقول لو بتحبه
محمد... لا يا ماما انا مش بحبه انا بكره كلمت كره دي قليله اوي بالنسبه لي
سبه وطلع الاوضه
هبه... ربنا يبعد عنك كل شر وتجوز الي فبالي
ساره في الاوضه ريحه جايه... طيب انا متعصبه ليه لا انا متعصبه علشان عرفت انو ملك هي الي كان بي حبه طيب انا مالي اوف انا هنزل اقعد في الجنينه شويه
محمد في الاوضه مضايق انو مفكر ساره زعلان
محمد... اكيد زعلانه عشان قولت انه مراتي بس انا معرفش ليه قولت كده
(بقلم بسمله حسن)
ووقف في الشباك شاف ساره في الجنينه
محمد في سره... انا نازم انزل اصالحها محمد نزل قرب من ساره محمد... ممكن اعد معاكي شويه
ساره... اتفضل
محمد.. انا اسف
ساره استغربت... علي اي
محمد... اني قولت انك مراتي
ساره... عادي وله يهمك
فضله سكتين حولي خمس دقايق
ساره...هو انا ممكن اسالك سؤال
محمد... اكيد طبعا
(بقلم بسمله حسن)
ساره... انتي لسه بتحب ملك
محمد... لا طبعا انا خلاص كر"هته
ساره اول لمه سمعت الكلام ده ارتاحت
محمد... ما تحكي لي عنك شويه
ساره... عايز تعرف عني اي
محمد... كل حاجه لو مش هضايقك
ساره... بصي يا سيدي انا عندي 22سنه كنت في كليه تجاره بس ما خلصتش تعليمي علشان اتجوزت احمد بس انا بنت وحيد زي منته عارف وانت احكيلي عنك
محمد... انا عندى 34سنه بقيت مقدم بقالي يوم واحد
ساره بفرح... اي ده انت بقيت مقدم
محمد... اها وانتي اول واحد تعرف
(بقلم بسمله حسن)
ساره بسعاده... الف مبروك يا حضرت المقدم
محمد... الله يبارك فيكي وطلع من جيبه علبه وكان فيها سلسله رقية جدا
محمد... ممكن تقبلي مني السلسله دي
ساره... الله شكله حلو بس بمناسبه اي
محمد... بمناسبة اني بقيت مقدم
ساره بسعاده... شكرا
محمد... العفو ساره ممكن ما تقلعيش السلسلة دي مهما حصل
(بقلم بسمله حسن)
ساره... ماشي تصبح على خير
محمد... وانتي من اهل الخير ساره طلعت وهي طيره من الفرحه انو محمد مبي حبش ملك وكان عمله تبوس في السلسله
ساره نامت اليوم ده وهي فرحانه
محمد كان قاعده في الجنينة فرحان علي فرح ساره
محمد... انا ليه فرحت لمه هي فرحت
قلبه... علشان بدقة تحبه
عقله... لا لا اي الهبل ده انا احب مرات اخويا
قلبه... وليه لا مش بني ادمه وكمان انت مشفتش منها حاجه وحشه
(بقلم بسمله حسن)
عقله... مستحيل انا بكره الستات كلهم
قلبه... بس انت بي تتغير معاملتك ليها وكمان بتغير لمه تكلم اي راجل صح وله غلط
عقله... اكيد مش مرات اخويا نازم اغير عليها
محمد... ايوه صح هي مرات اخويا مش اكتر من كده وطلع نام
في صباح يوم جديد
محمد صحي علي رنت الفون
الو في اي يا ادم علي للصبح
ادم....__________
محمد قام مفزوع... أنت بتقول اي ازاي هرب
ادم...__________
محمد... طيب اقفل انا جاى حالا
(بقلم بسمله حسن)
محمد قام لبس ونزل جري ركب العربيه
في نفس الوقت ملك كان قريبه من الفيلا فجاء جت عربيه خدته
وصلت ملك في مكان مجور
ملك بصوات....انتم عايزين اي مني
أبو عمار... عايزين نمو"تك ونحرق قلب حبيبي القلب الي بيحبك
ملك... حبيب قلبي مين
أبو عمار بزعيق... مش عارفه حبيب القلب مين الي دخلني السجن بس انا احرق قلبه عليكي
ملك فهمت هو قصده علي مين... عرفكره لو موتني هو مش هيزعل علشان هو مش بيحبني بيحب واحده تانيه وكمان حامل منو
(بقلم بسمله حسن)
لو حطينا ايدينا في ايد بعض هننتقم منو
ابو عمار... وانا اي ضمني انك ما تبقيش ضدي
ملك بشر... علشان عايز أحرق قلبه عليها ها تحط ايدك في ايدي وله لا
أبو عمار شاف الشر طالع من عينيها
وانا موافقه
ملك بشر... بصي انت هتعمل ايه _________
ساره كانت لبسه علشان تروح لي اهله
هبه... خلي بالك من نفسك يا ساره و ما تتاخريش
ساره... حاضر يا ماما ياله سلام
هبه... سلام
داداه نعمه لقت هبه قلقانه... مالك يا ست هبه في حاجه
هبه... مش عارف بس قلبي قلقان اوي حسه انو هتحصل حاجه
(بقلم بسمله حسن)
داداه نعمه... لا مفيش حاجه هتحصل ان شآء الله
ساره قعدت مع اهله شوية و ماشية فجاء جت عربية خدته سارة
ساره كانت بتصوت علشان حد ينقذها... بس مفيش حد
محمد وصل البيت لقاء امه قعده علي الكرسي قرب منها... مالك يا ماما في حاجه
هبه... قلقانه علي ساره المفروض تيجي بقله نص ساعه
محمد... هي راحت فين و ازاي تخرج من غير ما تقوليلي
هبه... هي كل يوم خميس بتروح عند اهله
محمد بعصبيه... كنتم قالولي اتصل بي ادم
محمد... تعالي بسرعه
(بقلم بسمله حسن)
ملك كانت بتصوت لحد مدخلوها في منطقه مقط"وعه
ساره بخوف و عياط... انتم عايزين اي مني ارجوكم خلوني امشي لقت وحدة بتضحك
ملك... هو دخول الحمام زي خروج يا حلو
ساره... انتي عايزة اي مني انا ما عملت كيش حاجه سيبني اخرج ونبي
ابو عمار... انتي هتخرجي بس لمه أحرق قلبه عليكي الاول
ساره مش فاهمه بس كل الي هممها اللي هي تخرج
كان ادم جه وفي نفس الوقت فون محمد رن
محمد... الو مين معايا
أبو عمار....__________
محمد بعصبيه وصوت عالي... والله العظيم لو لمست منها شعره اقت"لك
أبو عمار...________
محمد... انا هوريك راجل ازاي يا ابن *********لو راجل قرب منها وانا اقت"لك
ابو عمار....________
محمد...والله العظيم هويك لو قربت منها يا ********
ابو عمار قفل السكه
(بقلم بسمله حسن)
ادم قرب عليه... قالك اي
محمد بعصبيه جامد... بيقولي انو ها يحرق قلبي عليه ابن ********والله العظيم منا سيبه ابن *****
هبه اول لمه سمعت كده قاعدة تعيط
محمد... ادم انا عايزك تجبلي جي بي اس (بصو انا معرفش اسمه اي جهاز التسجيل فا انا بقولك عليه چي بي اس ماشي)
ابو عمار قفل مع محمد وعينه بتطلع شرار
ابو عمار بيقرب من ساره... انا هوري له راجل ازاي وبدأ يعتدي عليها لحد ما قطع الهدوم وبان البرا ساره كانت بتحاول تخلص منك
لحد ما ضربته تحت الحزام
(بقلم بسمله حسن)
أبو عمار بعد عنه وهو موجوع من الضربة
ابو عمار... بتضربيني يا بنت****راح ضربه في بطنه
ساره اول لمه ضربه صوتت جامد ااااااااااااااه
خرج ابو عمار من الوضه و ساب ساره بتموت من الوجع
ملك اول لمه سمعت ساره بتصوت فرحت
ملك لي أبو عمار عملت فيها اي
ابو عمار... اهي بتموت جوه ملك اقول لمه قله كده جريت علي الأوضة دخلت لقت سارة غرقانه في د"مه
ملك بفرح انها شايفه كده
(بقلم بسمله حسن)
ملك بي جبروت... احسن يارب تموتي انتي ولي في بطنك
ساره كانت بطلع في الروح من كتر الوجع
في نفس الوقت جه محمد وادم عن طريق السلسلة دخله محمد اول لمه شاف ابو عمار نزل في ضرب
ملك سمعت صوت بره طلعت تشوف في اي لقت محمد وادم مسكين ابو عمار جت علشان تهرب لقت الشرطه في وشه الشرطه مسكوه محمد مش مصدق انو ملك تعمل كده
ادم... روح شوف سارة فين يا محمد
محمد اول لمه سمع اسم ساره قام جري دخل الاوضه اتصدم لمه لقاء ساره هدمه مقطع و غرقانه في د"مه
محمد جري عليه... ساره متخافيش هتكوني كويس
ساره بصوت ضعيف اوي... انجز ابني يا محمد واغم عليها
محمد شاله وطلع جري علي العربيه وساق بسرعه جنونيه ووصل المستشفى
(بقلم بسمله حسن)
محمد بصوت عالي... دكتووووووره بسرعه
جم الممرضين و جابه سرير
جه دكتور محمد بعصبيه جامد... انا بقول دكتوره مش دكتور
الدكتور خاف منو وجت دكتوره و خدت ساره علي اوضه العمليات وادم جه علي المستشفى
ادم.... ها يا محمد طمني علي ساره
محمد... مش عارفه ماله
وعده حوالي ساعة الدكتوره خرجت
محمد جري عليه
محمد بقلق ... ساره كويسه
الدكتوره بحزن... البقاء لله
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
دكتوره بحزن... البقاء لله الجنين الاول مات
ادم بصدمه كبيره... هي كانت حامل في توام
(طبعا كنتم مفكرين انو البيبي واحد بس صح 😂)
دكتوره... ايوه يا فندم
(بقلم بسمله حسن)
محمد بعصبيه... مش مهم الي في بطنه المهم ساره كويسه
دكتوره... بصراحه في خطر كبير علي حياته هي و الجنين لنه خسرت د"م كتير احنا هنحطها تحت ملاحظه لمده 24 ساعه عشان ما يحصلهاش مضاعفات بس لو حصل
محمد بتوتر وخوف... لو.. لو حصل اي الي هيحصل
دكتوره... لقد الله ممكن تم"وت
محمد... انتي اتجننتي لو ساره حصل لها حاجه اطر"بق المستشفى على دماغكم كلكم مش مهم الي بطنه المهم ساره لو عايزين تنزلوا نزلوا بس ساره تكون كويسه بزعيك... انتي فااااهمه
(بقلم بسمله حسن)
دكتورة بخوف من محمد... فا.. فاهمة
ادم قرب من محمد... أهدأ يا محمد ان شآء الله هتكون كويسه
محمد... يارب يارب يا ادم لو حصل لها انا هم"وت وراها هي الحاجه الوحيدة الي حلو في حياتي انا بدقة اتغير منها هي الي خلتني اقرب من ربنا من تاني
ادم... ادعي له أنه تقوم بالسلامه
محمد.... يارب
عند سعاد و عبدالله
سعاد بقلق... مش عارف لي قلبي وجعني اوي علي ساره يا عبدالله
(بقلم بسمله حسن)
عبدالله... متخافيش عليه بنتك قويه ولو في حاجه بعد الشر كانت اتصلت بينا وكمان مش هي بتقول انه كويسه مع محمد يبقا خلاص وانا واثق في محمد انو هيخلوا باله منها
سعاد... بس برضو قلبي و جعتي عليه
عبدالله... طيب اتصلي عليه
سعاد... عندك حق
اتصلت علي فون ساره لقته مقفول
سعاد بقلق اكتر... الفون مقفول انا مش مطمئنه
عبدالله... اهدي ان شاءالله هتكون كويسه
سعاد... يارب
عند محمد في المستشفى عده حوالي تلات ساعات و ما يعرفش اي حاجه عن ساره لحد ما خرجت دكتوره شكلها مرهق جدا
(بقلم بسمله حسن)
محمد جري عليه... طمنيني عليه ساره كويس
دكتوره وهي بتمسح عرقه بل منديل... الحمدلله هي والجنين كويسين كتب لهم عمرو جديد
محمد اول لمه سمع كده ارتاح... طيب هي هتفوق امتى
دكتوره... عل بكره الصبح بس نازم نقدم شاكوه لي القسم دي ما تعرضه لي محاولة اعت"داء وض"رب جسدي بطريقة وحش"يه
محمد افتكر لمه ابو عمار كلمه وقاله انو يحرق قلبه
محمد بشر لي ابو عمار... واقسم بالله هكون قت"لك ومشي ادم جري وراحه
آدم... استني يا محمد رايح فين
محمد... ريحه اق"تل ابن ******
آدم... طيب استني انا جي معاك
وراحوا علي القسم
(بقلم بسمله حسن)
نور كانت قعدت بتعيط في الشارع قرب منها ولد
ابراهيم... مالك يا انسه في حاجه
نور بعيط... ملكش دعوه بيا ياعم
ابراهيم... انا ضابط يتقلي يا عم
نور... ايوه ملكش دعوه بيا ياله امشي
ابراهيم بعصبيه... انا فعلا ماشي انا غلطان اني وقفت
ابراهيم ماشي بس رجع تاني لي نور مش هتقولي لي مالك برضو
(بقلم بسمله حسن)
نور بدموع... انا شلت المده الفيزياء عااااااااا
ابراهيم بذهول... بس بس كل ده علشان شلتي المده طيب انتي ما حلتيش حاجه
نور بعياط... لا سبت سؤال واحد اهي اهي
ابراهيم بصدمه... كل ده علي سؤال
نور... ايوه انا كده مش اخش طب
ابراهيم... طيب ممكن تهدي وان شاء الله تخشي طب
نور بتمسح دموعه بايديها زي الاطفال.... ماشي
ابراهيم... يالهوي ياما انتي بتكلمي بهدوء زي البنات
نور بعصبيه... انا غلطانه انى بكلم واحده زيك وسابته ومشيت
(بقلم بسمله حسن)
ابراهيم... لا لا دي مش طبيعيه أبدأ
بس عجبتني جنانها عنادها حاجه كده تخليني اشد في شعري
(وهنا معنا قصت حب عنيفه 😅)
محمد وصل القسم ودخل الحبس لقاء أبو عمار
أبو عمار بتسامه رخمه... اي ما"تت بس اكدب عليك هي جا"مد بصراحه
محمد بشر... انا هقولك اي جمده يا روح "امك ونزل في ضرب
(بقلم بسمله حسن)
محمد.... والله العظيم همو" تك ياكلب يابن *******
ادم حالو يبعد محمد عن أبو عمار معرفش
ادم... ابعد يا محمد كده هي"موت في ايدك
محمد... انا عايز امو"ته
ادم نده علي العساكر يبعدو أبو عمار من محمد
العساكر خدو أبو عمار علي الحبس
محمد بعصبيه... ليه ما خلتنيش امو"ته
ادم... اهداء واحنا هنجيب حقك بس بل قنون
محمد سابه ومشي راح المستشفى و
هبه مش مبطله رن
محمد... الو يا ماما
هبه.. ___________
محمد... ساره في المستشفى
هبه....__________
محمد... بطلي عياط هي بقت كويسه
هبه....__________
محمد... لا يا ماما خليكي عندك
هبه....___________
محمد... طيب يا ماما مستشفى (****) وادم جيلك ياخدك
محمد لقاء ممرضه خرجه من عن ساره
محمد... ممكن ادخل
(بقلم بسمله حسن)
ممرضه... ايوه بس هي لسه ما فقتش
محمد... انا عايز اخش اطمن عليه ممرضه... اتفضل
محمد دخل علي ساره لقاها نايمه علي السرير ومتواصل ليها محليل قرب منها وقعد علي الكرسي ومسك ايديها
حوالي نص ساعه
محمد بدموع... انتي تعرفي انا خفت عليكي قد اي انتي الوحيدة الي حبته ايوه انا حبيتك يا ساره
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
عند عبدالله وسعاد
سعاد بدموع... بنتي حصل لها حاجه مش بترد علي الفون
عبدالله بقلق... ان شاء الله خير ياله نروح عندهم نطمئن عليه
سعاد... ياله
(بقلم بسمله حسن)
. وراحوا عند سارة في الفيلا لقت هبه خرجه هي وادم
عبدالله... معلش جينه في وقت مش مناسب بس احنا عايزين نطمن علي ساره
هبه بدموع... سارة في المستشفى
سعاد اول لمه سمعت كده صوتت
سعاد.بعيط.. يا حبيبتي يابنتي انا كنت حاسه انها فيها حاجة
ادم... مش وقته يا جماعه ياله علشان نروح المستشفى
كلهم ركبه مع ادم وراحوا المستشفى قبل ما يخشوا سمعه محمد
محمد بدموع... انتي تعرفي انا خفت عليكي ازاي انتي الي وحيدة الي حبته ايوه يا ساره انا حبيتك
حبيت مرات اخويا❤️
كل ده وهما بره وسمعه كل حاجه
سعاد دخلت جري علي بنته
سعاد بخوف... سارة ماله يا محمد بنتي ماله
محمد باحراج ساب ايد ساره
محمد... احم هي كويسه متخافيش
(بقلم بسمله حسن)
الدكتوره جت... الي الي بيحصل هنا ده المفروض المريضة ترتاح
سعاد بدموع... بنتي بنتي ماله
الدكتوره... هي كويسه بس لازم شوية راحه علشان الاجها"ض كان صعب
كلهم اتصدموا لمه سمعه سيرت الاجها"ض
سعاد... يا حبيبتي يابنتي
الدكتوره... لو سمحت اخرجوا ببره
كلهم خرجه
(بقلم بسمله حسن)
عبدالله... اي الي حصل لي ساره يا محمد
محمد لسه هيتكلم قطعة ادم
ادم... وقعت يا عمي ساره وقعت
محمد بص لي ادم بمعني اي الي بتقوله ده
هبه فاهمه انو مش عايزين يقوله حاجه لي اهل ساره
هبه... آه.. اها و. وقعت من علي السلم
محمد... انتم روحو وبكره تعالو
سعاد... لا انا مش همشي غير لمه اطمن علي بنتي
محمد... صدقيني هي مش هتفوق غير بكره الصبح يبقا روحو وانا قاعد معاها
سعاد... بس
(بقلم بسمله حسن)
عبدالله... عندو حق احنا نروح و نيجي بكره الصبح بدري
و فعلا كلهم مشيو
سعاد... ليه ما خلتنيش اقعد مع بنتي
عبدالله... لني شفت خوف محمد علي ساره
هبه... علشان تعرفوا اني خطتي نجحت
عبدالله... فعلا
سعاد... بس انا خايفه علي بنتي
هبه... متخافيش انا شوفت الخوف علي ساره من محمد
نرجع فلاش باااك لمه هبه كانت في المستشفى
هبه... ساره ممكن تجيبي لي مياه
سارة... حاضر يا ماما
(بقلم بسمله حسن)
هبه... اول حاجه انا بطلب ايد ساره لي ابني محمد
سعاد بذهول... انتي بتقولي اي يا هبه ده ابنك لسه ما"يت بقاله اسبوع
هبه... استني افهمك اول حاجه انا بطلب ايد ساره لي محمد لني مش عايزة حفيدي يتربه بعيد عني و تاني حاجه انا و ثقة انو محمد هيحب ساره
عبدالله... بس انا مش واثق في محمد اخاف علي بنتي منو هو كده كدا بيكره الستات ها يحب ساره ازاي
هبه... انا متاكده انو هيحبها محمد عايز واحدة تنسي اللي فات ويمكن ساره بنت ناس متربيه مش هلكي احسن منها
سعاد... طيب افرضي محبهاش
هبه... ان شاءالله يحبه
________باااااااااااااك_________
(بقلم بسمله حسن)
عبدالله... والله انا مستغرب بقا ده الي بيكره الستات كلها بيحب
المهم ساره وقعت ازاي
هبه بتوتر... كانت نزله من السلم راحت وقعت
نروح عند محمد مع الدكتوره
محمد... لو سمحت ممكن اعرف حاجه ازاي ساره كانت حامل في توام واحنا لمه نروح نكشف لنقي طفل واحد
دكتوره... لانه الطفل الاولاني واخد معظم التغذيه فا تاني كان ضعيف جدا علشان كده في الكشف مظهرش غير واحد بس
محمد... شكرا
دخل قعده مع ساره وحط ايده علي بطنه
محمد مع البيبي
(بقلم بسمله حسن)
محمد... انا اسفه حقك عليا انا الي دعيت عليك انك تمو"ت
( فاكرين لمه محمد دعاء علي البيبي في الاول انو يموت انا اموت بيبي واحده علشان اقولكم انو بتكون ابواب السماء مفتوحه في اي وقت فا بلاش تدعو علي حد هتندموا طول حياتكم بسب الدعوات دي)
محمد فضل قاعد مع سارة طول الليل لحد ما نام
محمد صحي علي عياط ساره
محمد بخوف... مالك يا ساره في حاجه وجعاك
ساره بعياط... ابني كويس
محمد... ايوه كويس ممكن تبطلي عياط
ساره... كان عايز يعت"دي عليه يا محمد
محمد مسك اعصابه بل عفيه.... انا هجيب لك حقك من ابن الك"لب ده بس ممكن تهدي
(بقلم بسمله حسن)
ساره... متسبنيش يا محمد خليك جنبي
محمد... انا جنبك و هفضل جنبك طول عمري
دكتوره خبط على الباب
محمد... ادخل
دكتوره... حمدالله على سلامتك يا مدام ساره
ساره... الله يسلمك هو البيبي كويس
دكتوره... ايوه كويس تحبي تشوفيه
ساره هزت راسه بي اه
دكتوره..مشاء الله هي كويسه اوي
ساره... هي بنت
دكتوره... ايوه يا فندم شكله جوز حضرتك بيحبك اوي ما شفتهوش لمه جيتي المستشفى كان عامل ازاي ربنا يخليكم لبعض
(بقلم بسمله حسن)
ساره بصت لي محمد
ساره... شكرا يا محمد
محمد... العفو انا معملتش حاجه لي الشكر ساره انا كنت عايز اقولك علي حاجه
ساره.... اتفضل انا سمعاك
محمد... انا ط
تتوقعه محمد هيقول اي
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
محمد... انا قايل لي اهلك انك وقعتي من علي السلم
(طبعا انا عارفه انكم هتولعوا فيا علشان بغير الاحداث صح 😂😂😂😂)
ساره... بس ليه قلت لهم كده
محمد... علشان ولسه يتكلم قطع دخول اهل ساره
سعاد اول لمه دخلت جريت علي ساره
سعاد بدموع... ساره حبيبتي انتي كويسه يا روحي
ساره... انا كويسه يا ماما
ماجده بحب... مش تاخدي بالك يا سارة قاده تقعي من السلام (بقلم بسمله حسن)
ساره... مخدتش بالي يا مرات عمي
ماجده لسه هتكلم قطعة (علي) في الكلام
علي... خلاص بقا يا ماجده المهم انو ساره كويسه
ساره... هي فين نور يا عمي
علي... والله يا ساره من ساعت ما خلصت امتحانات وهي قعدت في البيت خايفه
ساره... من اي خايفه مش حلت في الامتحانات
ماجده... حالت بس بتقول سابت سؤال في الفيزياء ومن ساعته وهي في البيت
الباب خبط و دخلت هبه وادم
ادم... السلام عليكم
كلهم... وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
هبه... عامله اي يا ساره دلوقتي
ساره... الحمدلله بخير يا ماما
(بقلم بسمله حسن)
فضله مع ساره شويه لحد ما ادم اتكلم
ادم بتوتر... احم عمي علي انا كنت طالب ايد الانسه سلمي بنت حضرتك انا عارفه انو الوقت مش مناسب بس انا طلبت من مدام ساره قبل كده انه تاخد معاد مع حضرتك بس انا كنت في ماموريه معرفش اجي فانا بطلب ايديها قدامكم كلكم
علي...والله يابني انت شاب محترم بس انا مش هقولك كلمه غير لمه اخدت راي سلمى
ادم...وانا مش مستعجل
علي... يبقا ان شاءالله اول لمه ساره تخرج بل السلامه هنرد عليك
و قاعده مع سارة شويه وكل واحد روح بيته لنه محمد رفض انو حد يعد معاها
ساره... محمد هو انا هاخرج امته
محمد... الدكتوره قالت كمان يومين
محمد... ممكن اسالك سؤال يا ساره بس شخصيه شويه
ساره... اتفضل يا محمد
محمد... لو اتقدم لك حد ها توفيق عليه
ساره... مش عارفه بس الي انا عارفه انو مقدرش استغنى علي بنتي انا لو اتجوزت بنتي ها تربه بعيد عني وانا بصراحه مش عايز اخسر بنتي
محمد في سره
(بقلم بسمله حسن)
ازاي اقولك اني عايز اتجوزك وانتي رفضه الموضوع
وعده كام يوم تقريبا محمد مش صايب ساره ابدا لحد ما جه اليوم الي ساره خرجت من المستشفى
سعاد... سارة انتي هتيجي تقعدي عندنا لحد ما تولدي
محمد اتصدم... كل ده لا طبعا
سعاد... ليه بقا انا لازم اخد بالي من ساره لحد ما تولد
محمد... شهرونص كتير أوي
هبه بخبث... اممم هما فعلا كتير صح يا ساره
ساره اتكسفت وحطت وش الارض
محمد خد بالك انو قال كده
محمد... احم خلاص يا ساره روحي مع امك
وفعلا ساره راحت بيت اهله بس كانت عايز تقعد مع محمد
عده كام يوم بي سلام لحد مجه ادم من بعض ما علي كلمه
البنات كانو مع سلمي في الاوضه
ساره... بسم الله مشاء الله زي القمر
يا سوسو
(بقلم بسمله حسن)
سلمي... بجد حلو
نور... يابنتي لازم يكون عندك ثقه في نفسك اكتر من كده مش كل شويه تقولي انا حلو انا مش عارف اي
ساره... تعرفي يا شبر ونص اول مره تتكلمي صح
نور بثقه... طول عمري يا كره هانم وطلعت تجري
ساره بعصبيه... عايز اعرف حاجه انتي مالك بيا مره تقولي سوكه و مره كره هانم انتي عايز تولديني بدري
نور بابتسامة سخيفه... حاجه زي كده يا كره هانم
سلمي... بس يا نور عيب كده هي مش كره لا دي بطيخه
نور و سلمى ضحكوا جامد عليها
سارة شافت كده خرجت من الاوضه وهي متعصبه
وجه ادم ومعاه هبه ومحمد
ادم... ها يا عمي الانسه سلمي موافقه
علي... هي موافقه
ادم اول لمه سمع كده قام حضن علي
كل الي موجدين ضحكه علي ادم
ادم... طيب مش نقرا الفاتحه بقا
ساره ندهت سلمي وجت هي ونور
وقراء الفاتحه
(بقلم بسمله حسن)
محمد طول ما قاعد عمال يبص على ساره
ادم... لو سمحت يا عمي انا عايز كتب الكتاب الاسبوع ده
على... بسرعه دي احنا لسه ما جهزناش حاجه
ادم... انا عايزة بي شنط هدوم وكمان علشان تكون حلالي والفرح وقت ما تحبه
علي... وانا موافق
محمد في سره... امته هتكوني حلالي يا ساره
في نفس الوقت فون نور رن
نور الو
المتصل..._________
نور... بجد
المتصل....___________
نور صوتت كله جري علي الاوضه
ماجده... مالك يا نور بتصوتي ليه
نور بصدمه... انا.. انا.. ن. نجاح وجبت 98٪100
كلهم كانو واقفين مصدومين
نور.... اي يا جماعه هو انا قولت حاجه غلط وله اي
ماجده بفرح..... لووووووووووووووووولي
ألف مبروك يا نور عيني
(بقلم بسمله حسن)
كل الي موجود بركه لي نور وبعد كده كل واحد روح بيته
محمد مكنش عارف ينام كان بيفكر في ساره لحد ما تصل بيها
ساره بنوم... الو
محمد....___________
ساره....لا انا كنت هنام بس لسه المهم انت عامل اي
محمد....__________
ساره... مش عارفه هقول لي بابا و هقولك
محمد...____________
ساره...ماشي سلام
ساره قفلت مع محمد وهي ضربات قلبه سريع
يا تره يا محمد عايزني تقبلني ليه
محمد وهو نايم علي السرير
بكره هعترف لك بحبي يا اجمل ساره فى الدنيا سمع ادان الفجر قام يصلي ويدعي ربنا انو ساره تكون من نصيبه
الصبح طلع علي ابطالنا يوم جديد
محمد نزل يفطر مع هبه
هبه... شكلك فرحانه خير ان شاء الله
محمد... انا هعمل مشوار مهم ولو وافقت عليه هكون اسعد انسان في الدنيا كلها (بقلم بسمله حسن)
هبه مش فاهمه حاجه... مين دي الي توافق
محمد... مش مهم مين المهم انه توافق ادعيلي يا ماما
هبه... ربنا يحقق لك اللي نفسك فيه و
يسعدك يا بن بطني اكتر و يرزقك بزوجته الصالحة يارب
محمد... ايوه كده و باس ايديها ومش
هبه... يارب ساره تكون من نصيبك يا محمد يا بني
وربنا يرحمك يا احمد ويجعل مثواك الجنه يارب 🤲🏻
ساره... يا بابا محمد عازمني على الغداء ممكن اروح
عبدالله... لا يا ساره مينفعش تخرجي مع راجل غريب
ساره... بس محمد مش غريب محمد واحد من العيله
سعاد... سابه يا عبدالله تخرج تشوفه عايز اي و تيجي تاني وكمان هي من ساعت ما خرجت من المستشفى وهي في البيت (بقلم بسمله حسن)
عبدالله... ماشي يا سعاد
ساره باست عبدالله من خده وراحت اتصلت بي محمد
ساره... الو يا محمد عامل اي
محمد...._____________
ساره... ايوه انا جايه بابا وافق
محمد...___________
ساره.... ايو عارفه
محمد... ____________
ساره... تمام ماشي علي الساعه 8هقون موجوده
محمد كله ساعات هكون اسعد انسان
جت الساعه 7و ساره نزلت لقت عربية مستنيه
محمد اتصل بيه ساره
محمد... الو يا ساره
ساره.....___________
محمد... ايوه اركبي عربيه و متخافيش
ساره...._________
محمد... خلي بالك من نفسك
ساره ركبت العربيه و كانت فرحانه انو ها تشوف محمد
وصلت المكان الي محمد قايل عليه
ساره... محمد.. محمد انت فين
محمد جه من وراحه
محمد... انا اهو
(بقلم بسمله حسن)
محمد اتفاجئ بي ساره
ساره كانت لبسه درست لونه ازرق وفي ورد ابيض صغير وضيق من عند الصدر ونازل بوسع من عند البطن و لبسه طرحه بيضه مع ميكب هادي كانت زي الاميرات
ساره شافت محمد متنح ليه
ساره... هو في حاجه في شكلي
محمد بدون وعي... انتي زي القمر كده ليه
ساره اتكسفت ... شكر يا محمد
بس اي المكان الجميل ده
محمد... عجبك
ساره.. جدا ده حلو اوي
المكان عباره عن بلالين لون احمر والاسود في كل مكان
محمد قعده علي ترابيزه وقعد قدامها
فضله ساكتين حوالي 10 دقائق
لحد ما محمد لاحظ وجع على ساره
محمد بخوف... ساره انتي كويسه
ساره بوجع خفيف...انا كويسه متخافيش بس علشان جعانه شويه
(بقلم بسمله حسن)
محمد... طيب تحبي تكلي اي
ساره... اي حاجه
محمد نده علي الجرسون خد الطلبات ومشي
ساره... اي هو الموضوع المهم الي قالتلي عليه
محمد... بصراحه يا ساره انا ط
لسه ما كملش الكلمه ولكه ساره صوت
ساره... اااااااااه
محمد... مالك يا ساره في اي
ساره بوجع..... اااااااااه شكلي بولد يا محمد
محمد بخوف... بي.. بتوليد انتي لسه في التامن
ساره بعياط.... ااااااه مش قادره يا محمد
محمد بيسنادها فجاء القاء مياه نزلت من ساره
ساره اول لمه المايه نزلت زاد الوجع فيها
محمد ركبه العربيه
ساره بصوت وجع ... مح.. محمد لو.. لو حصل لي حاجه خلي بالك من بنتي
محمد بخوف و صوت عالي.... بس بس هتكوني كويسه بس اهدي
(بقلم بسمله حسن)
وراحوا المستشفى والعيله كلها جت المستشفى
سعاد جريت علي محمد... بنتي ماله يا محمد
محمد... الدكتورة بتقول حالت ولاده
هبه... بس دي لسه في التامن
كلهم كانو بيدعو لساره انها تقوم بالسلامه لحد ما الدكتوره
كلهم جريه عليه
محمد بخوف... ساره كويسه
الدكتوره... اها كويسه وجابت بنوته زي القمر حمدالله علي سلامته
محمد اول لمه سمع كده ارتاح
الممرضه خربت ومعها بيبي صغير
الف مبروك تتربى في عزكم
هبه مسكت البيبي وعيونه مليانه دموع
هبه... بسم الله ماشاء الله زي القمر تعالي شوف يا محمد
محمد قرب من هبه اول لمه شاف البيبي اتفاجئ بيها
محمد بذهول.... ازاي ده 😳
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
محمد قرب من هبه وبص لي البيبي اتفاجئ اول لمه بصله فتحت عينيها لا و كمان واخده نفس لون عيوني
فيروزي(بقلم بسمله حسن )
محمد بذهول... لا مش ممكن دي وخده عيوني
هبه... خد يا محمد سمي الاول
محمد خد البيبي منها وفضل يبص لها
محمد مع البيبي
تعرفي انك شبهي اوى مكانك مش بنتي لكن انا اعتبارك بنتي مش بنت اخويا وفضل شيله لحد ما دخلو عند ساره
هبه... حمدالله على سلامتك يا حبيبتي
ساره بتعب... الله يسلمك يا ماما
هي فين بنتي
محمد... اهي معايا و اداها البيبي
ساره اول لمه شافت البيبي قعدت تعيط
(مفيش احلي وله اجمل شعور في الدنيا غير شعور الامومه ربنا يرزقك كل مشتاق بذريه الصالحه يارب)
عبدالله... ها تسميها اي
ساره... حياة اسميه حياة لنه هتكون كل حياتي
محمد... مش هتكون حياتك انتي بس لا هتكون حياتي انا كمان لاني هكون ابوها مش عمه عندك مانع
ساره لي أول مره تبصله بحب
معنديش مانع
بعد كام ساعه خرجت سارة راحت بيت اهله
محمد مكنش عايز يسيبهم حاسس انو سايب رو"حه بس ها يمنعه بصفته ايه هو اه بيحبها لكن لسه ما قالهاش
محمد طلع معاها فوق
عبدالله... طيب انا هنزل اصلي العشاء في الجامع البيت بيتك يا بني (بقلم بسمله حسن)
نزل عبدالله
سعاد... تشرب اي يا محمد
محمد... شكرا ما تعبيش نفسك
سعاد... وله تعب وله حاجه ها تشرب اي
محمد... قهوه مظبوط
سعاد راحت تعمل القهوة وهبه مسكه البيبي حياة
بقا محمد وساره في الاوضه مع بعض
ساره... شكرا يا محمد علي كل حاجه عملته على شاني انا وحياة
محمد... انا قولت ميت مره بلاش شكرا علشان انا معملتش حاجه
و كمل بحب... وكمان انتم بقيتوا عيلتي
ساره... صحيح كنت بتقول حاجه في المطعم
محمد... ايوب بس مش هينفع اقول وانتي تعبانه لمه تخفي هقولك كل حاجه (بقلم بسمله حسن)
محمد قام راح باس ساره من راسه
في نفس الوقت جت هبه وسعاد
محمد مش واخد باله من سعاد وله هبه
محمد... خالي بالك من نفسك ولو عازتي حاجه كلميني وانا بكره هاجي اطمن عليكي
محمد جي يلف ضهره لقاء هبه وسعاد
محمد باحراج جامد... احم.. انا. انا ماشي ياله يا ماما و سابه ونزل
ساره كانت مش بذهول انو محمد يعمل كده وكمان شافت امه وحماته واقفين كانت هتمو"ت من الكسوف
هبه ادت البيبي حياة لي سعاد ونزلت
سعاد بخبث... اممم محمد قام باسك يا ساره وانتي سكته كده (بقلم بسمله حسن )
(ما خلاص يا طنط سعاد نازم تكسفي البت اكتر من كده🙄😂😂 )
ساره بتوتر.. انا.. انا طبعا م. مكنتش ها.. اسكت في نفس الوقت البيبي حياة عيط حياة
سعاد... امم ماشي اكلي بنتك
وخرجت و سابتها
سارة لي حياة... شكرا يا روح ماما انك عيطي دلوقتي
هبه في العربيه مع محمد
هبه بخبث هي كمان... كنت بتعمل اي يا محمد الي يخليك تقرب من مرات اخوك كده
محمد... ما.. مفيش يا ماما كنت بطمن عليه
هبه... والي يطمن علي حد يروح يبوس راسه
محمد باحراج... احم احنا وصلنا يا ماما
هبه... مش تخش معايا
محمد... لا انا هروح عند ادم شويه
(بقلم بسمله حسن )
هبه... ماشي يا حبيبي خلي بالك من نفسك
وهبه دخلت الفيلا كانت فرحانه انو ابنه خلاص حب ساره وكمان حفيدتها جت بي السلامه
داداه نعمه بخوف على ساره... ها طمنيني يا ست هبه سارة قامت بالسلامه
هبه بسعاده... ايوه الحمدلله وجابت حياة
داداه نعمه... الف مبروك يا ست هبه تتربى في عزكم و تشوفيها عروسه زي القمر
هبه... يارب اطمن علي محمد قبل ما اوت
داداه نعمه... بعد الشر عليكي يا ست هبه
هبه... عمرو مكان الموت شر ده خير لينا زي الحيات بضبط
محمد خبط علي الباب فتح له ادم زي كل مره عاري صدر
محمد... نفسي مره تفتح لي وانت لابس تيشرت
آدم... ياعم انا بحب اقعد كده انت لو غيران اعمل زي ماكني انا عارف انك جسمك مش حلو زي
محمد... يعم اتنيل المهم انا جيت اقولك اني بقيت اب
ادم بصدمه... اتجوزت من غير ما تقولي لا وكمان بتقولي انك بكيت اب
(بقلم بسمله حسن )
محمد... يا بني ادم افهم ساره ولدت من شويه
ادم مش مستوعب... سارة مين الي ولدت ساره مرات اخوك
محمد... ايوه مرات اخويا هو في كذا ساره يعني
أدم... ازاي ده أنت كلمتني وقلت انها جايه في الطريق علشان تعترف له بيحبك لحقت ولدت البت دي لسه في التامن يا مفتر"ي
محمد... انا غلطانه اني جيت لي واحد زيك
محمد كان لسه هيمشي ادم وقفه
ادم... خلاص مش هتكلم تاني بس قول عملت اي
محمد... حكاله الي حصل بس هو ده الي حصل من اول المطعم لحد مروحة البيت
ادم بضحك.... هههههه كنت نفسي اشوف شكلك
محمد... والله انا حمار لو جيت لك تاني و سابه ومشي
عدى كم يوم تقريبا محمد مش صايب ساره كل يوم عندها يطمن عليه وعلي حياة لا و يكلمهم فون لحد مجه معاد السبوع وكمان كتب كتاب ادم وسلمي
ادم قرب من محمد الي ماسك حياة مش عايز يسبه لي حد
ادم... هات حياة يا محمد شويه
محمد بغير... لا دي حياتي انا
(بقلم بسمله حسن )
ادم... شايف يا ساره محمد بيعمل ايه
ساره بحب... مش ابوها يبقا يعمل الي هو عايزه
ادم... ايدا انتم اتفقتوا عليا
سلمي... ملكش دعوه بيهم
ادم... عندك حق ملناش دعوه بيهم خليني فيكى انتي يا قمر بس اي الحلوه دي
ساره بكسوف... بس بقا يا ادم
ادم... يالهوي علي ادم دي تطلع عسل يا ناس
السبوع بدق وبعد كده كتب الكتاب سلمي وادم وكل بقا فرحان لحد ما محمد قعده علي رجله
محمد... تقبلي تتجوزيني يا ساره تقبلي تكوني حلالي
ساره... انا
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
محمد... تقبلي تتجوزيني يا ساره تقبلي تكوني حلالي
ساره بدموع... انا موافقه اكون حلالك
محمد اول ما سمع كده قام شال ساره ولف بيها
نور... يارب نفسي في كلب يعبرني
ابراهيم جه من وراحه
(بقلم بسمله حسن)
وايه لازمته الغلط ده بس
نور بذهول... انت هو انت بتراقبني وليه اي يا عم
ابراهيم... ايوه علشان انتي حرا"ميه
نور بصدمه... انا سرقت منك اي
ابراهيم بحب... سرقتي قلبي من اول لمه شافك تقبلي تخشي حكم الاعد"ام
نور... اممم ممكن اقبل بس بشرط
ابراهيم... اي حاجه انتي نفسك في
نور...مفيش جواز غير لمه اخلص دراستي
ابراهيم... موافقه طبعا
اليوم عده بسعاده كبيره وابراهيم اتقدم لي (علي) واتفقوا ان الخطوبه هتكون مع سلمى وساره في يوم واحد وعده حوالي عشرين يوم تقريبا مفيش يوم من غير ما محمد يكلم ساره ويطمئن عليه وعلي حياة
(بقلم بسمله حسن)
ادم كل يوم يحب سلمى عن اليوم القبله
طبعا مفيش غير جنان نور علي ابراهيم
وجه معاد الفرح عملوا في فندق كبير ساره كانت زي القمر بي فستانها الابيض كانت عامله زي الاميرات
سلمي كانت جميله جدا فستانها الهادي
وكل اب سلم بنته لي جوزها
محمد اول لمه خدي ساره حضانة مش مصدق انها بقت مراته
محمد بسعاده... انا مش مصدقه انك بقيتي مراتي
ساره... ولا انا مش مش مصدقه خالص
محمد... بحبك ❤
ساره اول مره تقوله
وأنا كمان بحبك ❤
محمد... انتي قولتي ايه
ساره بدلع... بقول بحبك
(بقلم بسمله حسن)
محمد... يالهوي لا احنا نطلع فوق بقا
ساره بكسوف... بس يا محمد
ادم... انا اسعد انسان في الدنيا علشان اتجوزت اجمل وارق بنت في العالم كلها
سلمي بكسوف... انا الي بشكر ربنا انو بعتلي واحد زيك
ادم... بحبك يا روحي
خلاص الفرح علي خير وسعادة وكل واحد طلع اوضه
ادم... بقولك ايه يا حبيبتي روحي اتوضي عشان نصلي مع بعض
سلمي بكسوف... مش هعرف اقلع الفستان
ادم سعده تقلع الفستان وصلو مع بعض وقدو ليلة جميل جدا
محمد اول لمه دخلو من الاوضه قرب من ساره
روحي اتوضي عشان نصلي مع بعض
ساره بكسوف... انا متوضيه في الكوافير
محمد... طيب تعالي نصلي وفعلا صلو مع بعض ومحمد قال دعاء المتزوجين
(بقلم بسمله حسن)
محمد بحنيه... بتحبيني يا ساره
ساره... انا مش بحبك بس لا انا بموت فيكي انا كنت فاكره اني بحب احمد الله يرحمه لكن ما طلعش الحب الي حبته لك انا اه حبيت احمد حب عشره لكن انت حبيتك قلبي حبك انت حب عصبيتك و خوفك و حنيتك عليا انا كلمت بحبك دي قليله اوى انا بعشق
محمد سمع الكلام ده مش عارف يقول اي راح بسها بكل حنيه
محمد... وانا مش عايز حاجه في الدنيا دي غير وانتي معايا و شاله وراح لحد السرير
ساره كانت خايفه محمد شاف كد
محمد... عايزك متخافيش مني في يوم من الايام لنك بقيتي كل حياتي
ساره وانا مش خايفه منك
محمد قرب عليه يعني انتي مش خايفه مني
ساره بدلع... تو
محمد قرب اكتر
(و تسكت شهرزاد عن الكلام غير مباح )
علي الساعة 11 محمدو سارة نيمين في حضن بعض
حياة نيما علي السرير الصغير بتاع البيبي
لنه محمد رفض انو هبه تاخد حياه
(بقلم بسمله حسن)
حياث بعياط:اهئ اهئ اهئ 😭😭
محمد قام بسرعة وساره ولا هنا لانها كانت تعبانه خالص
محمد راح لسرير حياة وبهمس:هششش خلاص خلاص بس مامي نيما حرام خليها ترتاح شوية
حياة بعياط :اهئ اهئ اهئ 😭😭
محمد بأبتسامة:طب خلاص خلاص تعالي تعالي ننزل الجنينة في الهوا يمكن تهدي
محمد شال حياة وخرج من الاوضة بصوت واطي عشان ساره متصحاش
محمد دخل المطبخ وهو شايل حياه:اممم يبت ي كوكو نعمل ايه
إيه رايك اعملك ساندويتش جبنة
لا مش عيزا
اممم اطلعلك فراخ ومكرونة
لا بردو
(بقلم بسمله حسن)
محمد كان بيتكلم بطريقة كومديا
حياه بدات تهدي وتضحك
محمد بأبتسامة:يلهوي يناس علي القمر لما يضحك الدنيا كلها بتضحك معاه
طب خلاص عشان أنتي حلوة ومش بتعيطي هجبلك لبن
بس فين الببرونا
بعد وقت قصير
محمد اخد حياة وخرج الجنينة وكان عملها الببرونا
محمد قاعد علي كرسي وحاطت رجله علي كرسي ومنيم حياه علي سدره وبيزقيها من الببرونا
ساره صحيت بس قامت مخضوضة لما ملقتش محمد جنبها
بس هديت لما ملقتش حياة كمان فا عرفت انو اكيد خدها عشان صحيت لبست سارة اسدال و نزل دورت عليهم في الڤلة كلها ملقتهمش خرجت الجنينة بسرعة
ابتسمت بحب شديد
لما لقيت
(بقلم بسمله حسن)
محمد قاعد علي كرسي وحاطت رجله علي كرسي ومنيم حياة علي سدره
محمد كان نام وساند راسه علي الكرسي حياة كمان نامت على سدره
ساره قربت منه وبصتله بحب
بتسحب حياه منه فاق علي طول
حور بأبتسامة:صباح الخير
فهد بيفرك عينه بنوم:صباح الفل
ساره... ما صحتنيش ليه اول لمه عياط
محمد بحب... ما هنش عليا اصحيكي
ساره... ربنا يخليك ليا حبيبي
محمد... ويخليكي ليا انتي وحياتي
ساره... طيب ياله اطلع فوق وانا جايه وراق
محمد... ماشي يا حبيبي
ادم.. صحي فضل باصص لي سلمي وهي نايمه
سلمي صحيت لقته ادم باصص لها
سلمي بكسوف.... صباح الخير
ادم... صباح الخير والسعادة يا روحي
سلمي... هتفضل بصلي كده كتير
(بقلم بسمله حسن)
ادم... بماله عيني علي اجمل بنت شوفته في حياتي
سلمي بكسوف... بس بقا يا ادم بتكسفني
أدم بحب... ماتيجي نعيد الي عملنا امبارح
(وهنا نسكت قالي قليلا)
ساره حطت حياة في السرير محمد قرب منها
ساره... معلش يا حبيبي اكيد حياة تعبتك عقبال ما نامت
محمد... متقوليش كده حياة بنتي لو ما تعبتش عشان هتعب عشان مين وكمان هي نامت اول لمه نزلت الجنينة
ساره بحب... بحبك كله صغير عليك بحب كل حاجه فيكي
محمد... وانا بموت فيكي وقرب وووووو
بعد مرور ثلاث سنوات
ساره بتجري ورا حياه
ساره بزعيك... يا بنتي تعالي اشربي اللبن ارحميني قربت اولد بسببك (بقلم بسمله حسن)
حياه... مث عايز اسرب اللبن
ساره... لا هتشربي
حياة وهي بتجري اتخبط في محمد
محمد نزل لي مستواه و شال
محمد... بزعل ماما لي يا حياة
حياة بغضب طفولي... مث عايز اسرب اللبن وماما بتجري ورايا هي الكوره
ساره
محمد مقدرش يمسك نفسه من الضحك... هههههههه لا يا حبيبتي ده اخوكي مش كوره
حياة بخوف و عياط.... هي كالت اخويا عاااااااا
محمد بحنيه... بس بس ياله اشربي اللبن وانا هديكي شيكولاته
حياة بفرح.. ماثي و شربت اللبن
ساره... هتموتني بسبب دلعك فيها بقا انا كوره
محمد بيتكم حياه في ودنها
(بقلم بسمله حسن)
ماما زعلانه منك روحي صالحيها
نزله وحياه جريت على ساره
حياه... اثف يا ماما
ساره حضنت حياة... ماشي يا قلب ماما ياله علشان تنامي
حياة... ماثي
ساره نيمت حياه في اوضتها
دخلت عند محمد
ساره... مش ممكن بتسمع الكلام انت بس مش عارفه طلعه عنيده لي مين
محمد بضحك...انا برضو بقول كده طلعه عنيده لي امه
ساره... يعني انا عنيده
محمد... لا خالص انا الي عنيد ياله علشان ننام
ساره بزعل... لا انا مش هنام معاك مش انا عناديه
محمد عرف هرمونات الحمل الي كل يوم تطلع عليه
محمد قرب منها... لا يا حبيبتي انا مقدرش اقول كده ده انتي روحي ياله علشان ننام
ساره... ماشي
(بقلم بسمله حسن)
و نامو مع بعض علي الساعه تلاته بي الليل
ساره بوجع... محمد قوم مش قادره
محمد بنوم... نامى يا ساره
ساره بوجع.... مش قادره هولد اااااااااه
محمد قام مفزوع.... بجد هتولدي
ساره... ااااااااااااااه مش قادره يا محمد
محمد شاله و جري بيها علي المستشفى
ساره بعياط... خلي بالك من عيالنا يا محمد
محمد بخوف... متخافيش هتكوني كويسه
ساره دخلت اوضه العمليات
واهل سارة جم وهبه وادم وسلمي و معاهم طفل صغير
سعاد... طمني يا محمد
محمد... لسه يا ماما في اوضه العمليات
عده حوالي ساعة لحد ما سمعو عياط البيبي
الممرضه خرجت بي البيبي... مبروك ولد زي القمر
محمد... ساره عامل ايه
(بقلم بسمله حسن)
الممرضه... كويسه ها ننقلها اوضه تانيه
من بعد ما نقله ساره في اوضه تانيه وكلهم دخله يطمنوا على ساره
محمد قرب منها... حمدالله على سلامتك يا روحي
ساره بتعب... الله يسلمك يا حبيبي
محمد... ها تسميه ايه
ساره... ها سميه احمد
محمد حضنه... انا بحبك أوي ❤
سارة... وانا كمان بحبك ❤
تم الحمدلله