رواية تغطية علي فضيحة كاملة جميع الفصول بقلم عفاف نصر

رواية تغطية علي فضيحة كاملة جميع الفصول بقلم عفاف نصر


رواية تغطية علي فضيحة كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة عفاف نصر رواية تغطية علي فضيحة كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية تغطية علي فضيحة كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية تغطية علي فضيحة كاملة جميع الفصول

رواية تغطية علي فضيحة بقلم عفاف نصر

رواية تغطية علي فضيحة كاملة جميع الفصول

اقلـ*ـعي 
هي بصـ.ـدمه: انت بتقول اي 
هو بعصبيه: مسـ*ـكها من شعرها الكلمه اللي اقولها  متتعادش يا روح lمك 
هي بدمـ.ـوع: سيب شعري ارجوك
هو بقـ.ـرف: ز*ـ.ـقها علي السرير واكمل خمس دقائق وجاي لو مش لقيتك جاهزه اعملي حسابك اني هخليكي تنـ.ـدمي علي اليوم اللي اتولدتي فيه
جلست علي السرير وضمت ساقيها بذراعيها وتدفن راسها بداخلهم بر*عب شديد تتمني ان يكون كل ما يحدث ما هو اللي كـ.ـا*بوس مخـ.ـيف ظلت تبكي عندما تذكرت ما حدث لها 
𝐅𝐥𝐚𝐬𝐡 𝐛𝐚𝐜𝐤
هي بدمـ.ـوع من كتر الضـ.ـر*ب والله العظيم كذب يا بابا انا معملتيش كده 
ابوها بغضب ضـ.ـر*بها بالقلم علي وجها واكمل اسكتي يا فـ.ـا*جره بقا بقا اخرتها اجيبك من القسم وانتي ممسو*كه في قضـ.ـيه ز* نا
هي بنفي وخوف لا والله يا بابا انا مظـ.ـلو*مه انا معرفش ازاي حصل كل ده انا قومت لقيت نفسي هناك بس والله انا مليش ذنب
ابوها بغـ.ـضب اسكتي انا مش عايز اسمع منك ولا كلمه بسببك همشي وانا مواطي راسي في الارض ياريتك ما جيتي علي الدنيا دي واكمل اعملي حسابك كتب كتابك علي اسد ابن عمك بليل 
هي بدمـ.ـوع: حـ.ـر*ام عليك متعملش فيا كده انا والله مظـ.ـلو*مه 
ولكنه لم يبالي بيها ولا بدموعها وتركها وغادر الغرفه 
مر الوقت حتي جاء المساء وحان موعد كتب الكتاب
الماذون: بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خير
𝐄𝐧𝐝 𝐅𝐥𝐚𝐬𝐡 𝐛𝐚𝐜𝐤
فاقت من شرودها علي صوت خطوان تقترب من بابا الغرفه وما هي الا لحظات حتي داخله بهيته الر*جـ.ـوليه
اسد بخبث ووقـ.ـا*حه: شكل فيروز هانم عايزني اجي اقـ.ـلـ*ـعـ.ـها بنفسي 
فيروز بخـ.ـوف ظلت تزحف علي الفراش حتي وصلت الي حافته ولكنها تفجات انها محصاره بين يديه
فيروز بخـ.ـوف ودمـ.ـوع:ابعد عني متقربش مني 
اسد بسخريه: شكل الهانم ملهاش في الحـ.ـلا*ل وفجاه من دون مقدمات هـ.ـجـ*ـم علي شفت*يها بقبـ*ـله قا*سيه جعلتها تنـ.ـز*ف d*ماء
فيروز بدمـ ـوع: حـ ـرام عليك ابعد عني متعملش فيا كده
اسد بغضب ضـ ـر*بها بالقلم شكل الهانم نسيت نفسها ونسيت انها كانت ممسـ.ـو*كه في قضيه ز*نا
وهـ*ـجم عليها مره عليها مره اخري ومـ.ـز*ق الفستان الذي كانت تر*تديه
وبعد فتره... 
اسد بصـ.ـدمه: انتي مش بنت 
فيروز بدمـ.ـوع:... 
أسد بصدمه:انتي مش بنت
فيروز بدموع وخوف: اي اللي انت بتقوله ده
اسد بغضب شديد: ضر*بها بالقلم بكل قوته لدرجه ان  بوقها   نز*ف من قوه الضر*به  بقول انك واحده ر*خيصة 
فيروز بدموع ووجع: حرام عليك سيبني 
اسد بغضب شديد: اسيبك اي يا زبا*له ده انا هق*تلك يعني انا رضيت بيكي مع ان عارف اللي فيها وفي الاخر تطلعي واحده ر*خيصه فر*طت في نفسها 
فيروز بغضب: بسسسس بقا انتو اي ارحموني قولتلكم ميه مره انا مش ر*خيصة ولا فر*طت في نفسي لي مش عايزين تصدقوني 
اسد بسخريه: وتسمي وجود في شقه دعا**ره اي يا ست  الشيخه 
فيروز بدموع: انا اشر*ف منك ومن عشره زيك وازاي كنت هناك معرفش انا صحيت لقيت نفسي هناك 
اسد بقرف: اعملي حسابك الدكتوره هتيجي تكشف عليكي دلوقتي بس لو قالت حاجه من اللي في بالي هق*تلك يا فيروز ومش هر*حمك 
فيروز بسخريه: ياااه لدرجادي معندكش ثقه فيا 
اسد تجاهل كلامها وخرج من الغرفه تاركا ايها تبكي
بعد مرور نصف ساعه وصلت الدكتوره 
اسد للدكتوره بهدوء: تدخلي تكشفي عليها وتعرفي هي كانت بنت ولا لا 
الدكتوره بهدوء:امرك يا اسد بيه 
وبالفعل دخلت الدكتوره الي فيروز 
بعد مرور ربع ساعه خرجت الدكتوره
الدكتوره بهدوء: مدام حضرتك تمام ومش فيها اي حآجه 
اسد: تقصدي اي بكلامك ده 
الدكتوره بهدوء: اقصد ان مدام فيروز كانت بنت 
اسد بصدمه: ازاي ومكنش في 
الدكتوره بابتسامة: انت شخص متعلم واكيد فاهم ان مش شويه الد**م دول هم اللي بيبنوا شر*ف البنت لانها بتختلف 
اسد بهدوء: شكرا يا دكتوره
الدكتورة بهدوء: العفو عن اذنك
ودخل الي فيروز الغرفه 
فيروز بسخريه: يا تري اتاكدت ولا لسه 
اسد ببرود: اتاكدت مش اتاكدت دي حآجه مش هتغير نظرتي فيكي
فيروز بعصبيه: انتي اي حرام عليك بتعمل فيا كده لي 
اسد بعصبيه: انتي تخرسي خالص انـتي واحده ممسو*كه في شقه دعا**ره عايزه نظرتي فيكي تكون ازاي يــا هانم واكمل ببرود انتي من النهارده هنا خدامه وبس ومتحلميش بكتر من كده وملكيش انك تدخلي في حياتي مفهوم 
فيروز بدموع وقهر: مفهوم 
في صباح اليوم التالي 
كان اسد يجهز من اجل ذهابه الي الجامعه حتي قاطعه دخول فيروز
فيزور بحزن: انا عايزه اروح الجامعه لو سمحت 
اسد ببرود: تمام تقدري تروحي بس ايك حد  يعرف انك مراتي عشان سمعتي وسط الطلاب 
فيروز بايماء ودموع: حاضر تومر بحاجه تانيه
اسد بقرف: لا وياريت كلامي يتنفذ وتركها وغادر المنزل
فيروز بدموع: بكره تندم علي ظلمك ليا يا اسد بس، وقتها مش هسامحك

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

وفي وقت لاحق 
في قاعه المحاضرات كان الجميع يتهامسون وينظرون الي فيروز بنظرات مح*تقره ومشمئز*ه حاولت فيروز تجاهل نظراتهم تلك ولكن تفاجات بفتاه تقف امامها 
الفتاه بخبث وصوت عالي: هم ازاي اقبلوا يدخلوكي الجامعه بعد فضي*حتك اللي حصلت واكملت بحزن مصنوع هو صحيح انتي كنتي ممسو*كه في قضيه ز*نا
فيروز  بدموع: لو سمحتي امشي 
الفتاه بخبث: ولو مش مشيت هتعملي اي يعني 
فيروز بعصبيه رفعت ايدها وضر*بتها بالقلم وقالت هعمل كده
الفتاه بعصبيه: بقا انا تضر*بيني بالقلم يا و*سخه يا زباله
فيروز بغضب شديد: اخرسيي خالص ومفيش حد هنا زباله غيرك انا اشرف منك ومن مليون واحده زيك يا ملك علي الاقل مش برمي نفسي علي الشباب 
ملك بضحكه صاخبه وصوت عالي: الشر*يفه اللي بتكلمي عنها ممسو*كه في شقه دعا*ره وبقا عليها قضيه ز*نا 
شاب بخبث: ملك معها حق  بس الصراحه انتي كنتي جامده يا فيروز الواحد متوقعش تبقي كده  واكمل وهو يقترب منها ويحاول مسك يد*يها وتقب*يلها ولكنها ابتعدت سريعا 
الشاب بخبث: انا مستعد ادفع ليكي المبلغ اللي تطلبيه بس تيجي معايا وصدقيني مش هخليكي تندمي وفي لحظه احتضنها بين يديه 
فيروز بدموع وهي تحاول ابعاده عنها حرام عليك سيبني 
قاطعهم دخول اسد واتفاجا بفيروز بحضن شاب.. 
اسد بغضب شديد: اي اللي بيحصل هنا ده
فيروز بدموع: هو اللي حاول يتقرب من واللهي 
ملك بكذب: محصلش يا دكتور فيروز هي اللي حاولت تغريه وكمان عرضت عليه ان هو يق*ضي معها ليل*ه مقابل ان يديها المبلغ اللي تطلبه 
الشاب بخوف وتوتر: ايوه هو ده اللي حصل يا دكتور 
فيروز بدموع: كذابين مش ده اللي حصل 
اقترب اسد من فيروز بهدوء وقال بصوت خافت مخ*يف برا 
خرجت فيروز من المدرج سريعا وهي تبكي علي الظلم الذي تتعرض له 
بعد مرور 3 ساعات عادت فيروز الي المنزل وتفاجات باسد ينتظرها 
فيروز بهدوء: اسد انا 
اسد ظل يقترب منه بهدوء وفجاه امسكها من شعرها بغضب 
اسد بغضب:  انتي كنتي فين يا هانم واكمل بقا يا زبا*له مش قادره تبطلي الوسا*خه دي 
فيروز بدموع: انا والله معملت حاجه وهم كانوا بيكذبوا صدقني 
يتبع

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فيروز بدموع: انا والله ما عملت حاجه وهم كانوا بيكذبوا عليك 
اسد بعصبيه مسكها من شعرها بيكذبوا ازاي يا زبا*له وانا شا*يفك في حضنه انا عمري ما شوفت واحده في بجا*حتك دي
فيروز بعصبيه ودموع زقيته بعيد عنها وقالت انا بكر*هك يا اسد واكملت بكسر*ه بس صدقني بكره هتعرف الحقيقه بس وقتها الندم مش هيفيد في حاجه لان ساعتها هتكون خسرتني للابد 
اسد للحظه صعبت عليه فيروز وكان هيتراجع عن اللي كان هيعمله بس جبروته اتغلب عليه 
اسد ببرود: قومي جهزي نفسك عشان عايز*ك 
فيروز بخوف: عايز اي 
اسد ببرود شديد: عايز حقو*قي 
فيروز بدموع: بس انا مش عايزك تقرب مني 
اسد بغيظ: امال لو مكنتش عارفه امور دينك وان المفروض انك تطيعي جوزك وتديله حقو*قه علي اكمل وجهه كنتي عملتي ايه
فيروز بحزن: حقو*ق ايه اللي بتتكلم عليها وانت بتعاملني اسوء معامله واكملت بصراخ و دموع انت عاوز حقو*قك وانا فين حقو*قي من كل ده
اسد ببرود: خلصتي الدراما دي 
فيروز بكل غ*ل ضر*بته بالقلم 
اسد بعيون حمراء من شده الغضب انتي اتجنتتي بتمدي ايد*يك عليا يا زبا*له انتي نسيتي نفسك ولا اي يا بت انتي 
فيروز بكل غضب لا منستيش نفسي بس شكل انت اللي نسيت انا مين وكان لازم افكرك 
اسد فجاه حمل فيروز بين يديه 
فيروز بصراخ سيبنيييي بقولكككك سيبنييي يا بنادم انتي 
لم يهتم اسد بكل ما هي تتفوها بي
ودخل بيها الي الغرفه ور*مها علي السرير وبقا يفك ازر*ار قميصه وهو ينظر اليها بكل شر 
اسد بشر وهو يخل*ع قميصه انتي اللي شكلك نسيتي انا مين لدرجه انك تجيلك الجراءه وتمدي ايد*يك عليا 
فيروز بخوف انت بتعمل اي 
اسد بخبث باخد حقو*قي يا حبيبتي 
وفجاه ه*جم عليها وقط*ع ملا*بسها بكل عن*ف 
فيروز بدموع وكل ضعف: لا يا اسد بالله عليك ما تعمل فيا كده بلاش تعمل فيا كده وتحسسني اني رخي*صه كده بالنسبالك 
ولكنه لم بهتم بصراخها ولا بدموعها واكمل ما كان يفعله وبعد فتره بعد عنها 
اسد بخبث: باخد اللي انا عايز اذا كان براضكي او غصب عنك
ولكن تفاجا بفيروز لا تنطق والدموع تنزل من عيونها بغزاره وحس بشئ لز*ج علي يديه وقال بصدمه فيروز

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

اسد بخبث: باخد اللي انا عايز اذا كان براضكي او غصب عنك
ولكن تفاجا بفيروز لا تنطق والدموع تنزل من عيونها بغزاره وحس بشئ لز*ج علي يديه وقال بصدمه فيروز 
ولكن تفاجاه بها ساكنه بين يديه وكميه كبيره من الد*ماء منتشره من حولها ومازال يتد*فق الد*ماء من يديها والسك*ينه موضوعه بجانبها
✨في وقت لاحق بالمستشفى ✨
كان يجلس اسد خارج الغرفه التي توجد بها فيروز علي احد المقاعد والخوف يتمكن من كل خلايا جسده اخذ يتطلع الي يديه المملوه بد*مائها ومازال الي الان لا بستوعب كل ااذي حدث 
ولكن قاطع شروده خروج الطيب من غرفه فيروز
أسد بخوف وتوتر بعض الشي:طميني يا دكتور فيروز عامله اي هي كويسه
الدكتور بعمليه : متقلقش يا أسد بيه مدام فيروز كويسه وكمان تعدت مرحله الخطر
ابتسم أسد برتياح ولكنه لاحظ التوتر الذي يسيطر على الطبيب
أسد بهدوء:في اي تاني
الدكتور بتوتر:مدام فيروز جايه في حاله انتحار وفي الحاله دي لازم يكون في تقرير طبي و...
لكنه قطع كلامه عندما لاحظ الغضب المرسوم علي ملامح أسد
أسد ببرود:خلصت
تطلع اليه الطبيب بعدم فهم ولكن اهتز جسده بخوف حينما اكمل اسد
أسد بهمس مخيف :الكلام اللي انا سمعته ده لو حاجه منه حصلت اعمل حسابك ان المستشفي دي هتهدد فوق دماغك مفهوم
الدكتور بخوف :مفهوم
أشار اليه اسد بالمغادره وما كانت الا ثانيه وكان الطبيب كان قد اختقي من امامه
✨بعد مرور ساعه✨
كان اسد يجلس بجانب سرير فيروز وهو يتطلع الي شحوب وجهها بشرود 
ولكنه افاق عندما لاحظ تمللها 
فيروز بصوت خافت: انا فين 
اسد ببرود ينافي الخوف الذي كان مسيطر عليه قبل قليل في المستشفي اصل فيروز هانم قررت تنهي حياتها
فيروز بحزن: ولي انقذتني ده انت كان المفروض تفرح لو انا مت 
اسد بعصبيه: بسسس اخرسيي انتي ازاي هان عليكي نفسك لدرجه انك تفر*طي في حياتك بالشكل ده
فيروز بحزن: لان خلاص معتيش قادره استحمل طاقتي خلصت خلاص 
اسد بهدوء: ومفكرتيش ازاي هتقبلي ربنا بعملتك دي 
فيروز بهدوء: ربنا عارف اللي انا في واكملت بسخريه وبعدين بتقولي انا الكلام ده تقدر توجهه لنفسك انت الاول انت نسيت انك اغت*صبتني ومش مره واحده بس 
اسد ببرود:  اولا انا مش اغت*صبتك ده حقي الشرعي 
فيروز بعصبيه: بس مش بالغصب وبالنسبالي اسمه اغتصا*ب لان انا اصلا مش بعتبرك زوجي 
ولكن قطعت كلامها عندما ه*جم اسد علي شفتيها يقب*لها بعن*ف ولكن تحولت القب*له الي قب*له حنونه 
اسد بانفاس لهاثه وهو يسند راسه علي راسها هشش الكلام ده مش عايز اسمع تاني والا في كل مره هتلقيني عملت كده ثم همس بجانب اذنيها انتي ملكي يا فيروز
فيروز بخجل: انت قليل الا*دب
اسد بعد عنها وقال بهدوء جهزي نفسك عشان هنسافر الصعيد 
فيروز بخوف: الصعيد لا انا مش عايزه اروح هناك 
اقترب اسد منها وامسك بيديها طول ما انا معاكي مش عايزكي تخافي ابدا مفهوم 
فيروز بخوف بعض الشي هزت راسها بايماء بسيط 
اسد وهو يقبل جبينها هستناكي بره عم تجهزي 
وبالفعل خرج اسد من الغرفه 
وبعد مرور 5 ساعات من القياده كانوا قد وصلوا الي واجهتهم
اسد بهدوء: انزلي يلا 
فيروز بخوف: بس
اسد يلا يا فيروز 
ونزلوا من السياره تفجات فيروز بامسك اسد يديها واحتوائها بين كفيه 
اسد بابتسامه: السلام عليكم 
هي بحب: ارتمت بين احضانها واكملت اسد حبيبي اتوحشني جوي 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

اسد بابتسامه: السلام عليكم
هي بحب ارتمت بين احضانه واكملت اسد حبيبي اتوحشتني جوي
اسد بهدوء: وانتي كمان يا زينب 
فاطمه(والده اسد): اسد يا ولدي اتوحشتني جوي لي الغيبه الطويله دي يا ولدي 
اسد بحب: باس جبينها حقك يا عليا يا ست الكل بس صدجني غصب عني 
فاطمه بحب: وهي تملس علي راس اسد عارفه يا ضناي انه غصب عنك ولكن لفت انتباهها فيروز الواقف بجانب اسد بخوف شديد 
فاطمه بتساول: لي اسد مين دي اللي واجفه جارك يا ولدي 
اسد بهدوء: دي فيروز  يماا وصمت قليل واكمل ومرتي كومان
فاطمه بصدمه: وه كلام اي اللي بتجوله ده عاد انت اتخبلت ولا اي يا ولدي 
زينب بدموع: هي مرتك كيف يا اسد طب واني ابجي اي 
اسد بهدوء: انتي كومان مرتي يا زينب ومستحيل افرط فيكي 
فيروز بصدمه نظرت الي اسد والدموع تتجمع في عيونها ولكنه تجاهله نظراتها تلك 
فاطمه بعصبيه: اسمع يا ولدي دلوجتي حالا تطلجها لان مقبلش انك تتجوز البت دي مش دي بردو اللي كانت ممسوكه في الجضيه ايها
اسد بهدوء: ايوه يما هي  بس فيروز طلعت برئيه 
فاطمه بعصبيه: الكلام ده كله ميجيش معايا عاد اذا كانت برئيه ولا لا انت روحت اتجوزت من دون علمنا او موافجتنا علي الزيجه دي وكومان اتجوزت علي بت عمك اللي بتحبك واللي تضحي بحياتها مشانك هي دي اخره حبها ليك 
لكن في حين ان هذا كله يحدث يدخل رجل يبدو في الستينات من عمره يبدو عليه الهيبه والوقار وتبدو على ملامحه إثر الزمان ولكن تبدو أيضا القس"وه والصلابه
أسد باحترام. ازيك يا بوي
ابوه. حمدلله على السلامه يا ولدي اتاخرت المره دي في مصر
أسد باحترام: معليش يا بوي شويه مشاغل
ابوه: مين دي
أسد بتوتر. دي فيروز مرتي
ابوه بحده: انت بتجول ايه يا أسد اتجننت إياك اتجوزت على بنت اخوي
أسد. اسمعني يا بوي
ابوه: مش سامع حاجه دلوجتي حالا ياما تطلجها او تأخذها وتطلع من السريا وانس انك ليك اهل
أسد: يا بوي
ابوه بغضب وعصبيه: طلقها دلوقتي حالا
أسد بص لابوه و لفيروز
فيروز دموعها نزلت وهي منتظره رده

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

أسد بص لابوه وبعدين لفيروز
فيروز دموعها نزلت وهي منتظره رده
أسد بهدوء: مقدرش يا بوي اختار بينكم فيروز امانه عمي ليا وانا لا يمكن افرط فيها واكمل انت عارف يا بوي اني مقدرش اكسر ليك كلمه بس اللي بتطلبه صعب جوي
فاطمه بعصبيه: اي اللي بتجوله دي يا ولدي انت بتنزل كلمه ابوك الأرض عشان خاطر بت ايمان وكمان ازاي قدرت تعمل كده في بت عمك وتجوز عليها دي
أسد بهدوء: فيروز مراتي زيها زي زينب واكمل وكمان بت عمي وبالنسبه لي زينب متخفيش يا أمي مش هطلقها 
زينب بغضب: لا كتر خيرك يا ولد عمي انك مش هطلقني بس مين قالك اني هسمح بالوضع ده لا فوق اكده مش انا اللي تجبلي ضره وكمان واحده فا*جره زي دي 
أسد بغضب: ضر*بها بالقلم اخرسي ومسمعيش انك قولتي عليها كلمه واحده واحمدي ربنا اني مستحملك وانتي مش بتخلفي 
زينب بغضب:بتاعيرني يا واد عمي 
أسد بهدوء: افهميها كيف ما تفهميها 
ابوه (سليمان) بغضب: أسد اي اللي بتجوله ده هي حصلت تعاملها كده جدامي 
أسد بهدوء واحترام: لوالده اسف يا بوي بس مش انا اللي حرمه تقل اد*بها عليا 
ابوه (سليمان)بهدوء :وهو ينظر إلى فيروز الواقفه بجوار أسد بخوف تاخدها وتطلع فوق اوضتك ومن بكره الصبح مش اشوفك  هنا في الثرايا 
أسد بصدمه: اي اللي بتجوله ده يا بوي 
ابوه (سليمان) بغضب: بقول اي اللي هيوحصل انت غلط لما روحت اتجوزت من دون علمنا وكسرت قلب بت عمك واللي يغلط يتعاقب ومن اليوم ورايح تنسى انك ليك أهل اعتبرنا مو*تنا 
فاطمه بصدمه :اي اللي بتجوله ده يا حاج عايز تبعد ولدي عني عشان خاطر بت ايمان هو هيطلجها 
ابوه (سليمان): بغضب فاطمه شكلك نسيتي ان بت ايمان اللي بتكلمي عنها دي بتكون بت اخوي واكمل من امته وانتي بتكسري كلمتي 
فاطمه بدموع: اسفه يا حاج بس اللي بتطلبه صعب جوي انا مقدرش اعيش وابني بعيد عني 
سليمان بهدوء: ابنك غلط واللي غلط يتحمل نتيجه غلطه وتركهم وغادر من المكان باكمله 
فاطمه بدموع وهي تنظر الي اسد : اللي قاله ابوك يتنفذ يا ولدي ونظرت الي فيروز بغضب وحقد وغادرت 
اسد ببرود وهو ينظر الي فيروز حصليني علي فوق وتركهم وغادر 
زينب بسخريه مبسوطه اكده 
فيروز ببرود فوق ما تتخيلي يا ضرتي وعلي راي اللي بيقولوا الزمان دوار انت قبل 3 سنين اتجوزتي اسد وانتي عارفه ان انا بحبه بس غيرتك مني عمتك وخليتك تتجوزيه 
زينب بحقد : صدجيني هند*مك علي انك تخطفي جوزي مني وانا هتوقع اي من واحده فا*جره زيك وخطا*فه رجا*له 
فيروز بعضب تمسكها من شعر*ها انا اشرف منك ومن عشره زيك ووعد مني قريب اوي اسد هيطلقك وهيعرف حقيقتك الو*سخه اللي انا وانتي عرفينها كويس اوي 
✨في وقت لاحق في غرفه اسد ✨
كان يجوب الغرفه ذهابا وايابا  بعصبيه وفيروز تجلس علي السرير ب لامبالاه
اسد بغضب وهو يمسكها من ذراعها بعن*ف كل ده حصل بسببك انتي 
فيروز بغضب: زقته بعيد عنها واكملت بسخريه لي ليكونش انا اللي روحت اتجوزت من وراء اهلي وعلي مراتي حبيبتي 
اسد بغضب ز*قها علي السرير حاولت فيروز الهروب والفرار منه لكنه فاجاها بانه ار*تمي عليها وحصرها بين جسده
فيروز بغضب: ابعد عني بدل ما اصوت والم عليك الكل لكنه كان اسرع منها حيث اطبق شفت*يه علي شفت"يها  يقب*لها بقسو*ه مبتلعا صرا*ختها داخل فمه 
حاولت فيروز ابعده عنها ولكنه كان كالجبل لا يتحرك
وبعد فتره بعد عنها حتي تستطيع التقاط انفاسها
فيروز وهي تلهث بقوه نظرت الي اسد وقالت انت اكيد مجنون
اسد بخبث وهو يقترب منها ويدفن راسه في عنقها ثم قال بهمس نامي يا فيروز لان بكره هيبقي يوم طويل 
فيروز وهي تدفعه بعيد عنها هنام بس اوعي تفكر تقرب مني 
نظر اليها اسد بسخريه وفجاه اقترب منها وحملها بين يديه
فيروز بغضب نزلني انت عايز مني اي
اسد وهو يضعها علي الفراش بعن*ف اتهدي بقا ومسمعاش صوتك والا انتي عارفه اي اللي ممكن يحصل يا فيروز وانا بصراحه نفسي تعملي اي حركه عشان انفذ 
فيروز بخوف هنام خلاص ولكن تفاجات باسد يستلقي بجانبها ويسحبها داخل احضانه
فيروز حاولت الفرار من احضانه ولكنها هدات حركتها عندما استمعت الي صوت اسد النعاس 
اهدي بقا ونامي ومتخفيش مش هعمل حاجه  
✨في صباح اليوم التالي ✨
كانت فيروز تجهز نفسها من اجل المغادرة ولكن  توقف قلبها من الخوف عندما انفتح الباب بقوه 
مجهول بخبث: بقيتي في بيتي يا روز 
فيروز بر*عب:...

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

كانت فيروز تجهز نفسها من اجل المغادرة ولكن  توقف قلبها من الخوف عندما انفتح الباب بقوه 
مجهول بخبث: بقيتي في بيتي يا روز 
فيروز بر*عب: انت 
هو بخبث: اي المفاجأه وحشه وقرب منها بهدوء وتكلم ويديه تتحرك علي جسد*ها بجر*اءه وحشتني يا روز وحشتني اوي
فيروز بغضب: زقيته بعيد عنها واكملت ابعد عني واياك تقرب مني انت فاهم والا والله هفضحك وهفضح حقيقتك الو*سخه وهقول لي اسد علي كل حاجه وانك السبب في كل اللي حصل 
هو ضحك بسخريه وقال وانتي مفكره ان في حد هيصدقك واكمل وهو يلتف حولها كلهم مفكرينك واحده ر*خيصه با*عت نفسها وشر*فها يعني ليكي انا تتخيلي لو فبر*كت شويه صور حلوه ليكي ووراتها لي اسد حبيب قلبك تتخيلي ممكن يعمل اي 
فيروز دموعها نزلت بعنف وهي تستمع له 
اكمل بسخريه هيقت*لك يا روز وعشان انا بحبكك بقولك تعالي معايا وسيبك منه لان انتي ملكي انا ومش ملك حد تاني واكمل بهوس  حتي لو اضطرات اقت*ل اي حد حتي لو كان الشخص ده اسد اخويا 
نظرت له فيروز بصدمه 
اي يا حبيبتي مالك مستغربه ليه اه انا مستعد اقت*ل اخويا عشان احصل عليكي وتبقي معايا 
فيروز بغضب ودموع: ضر*بته بالقلم  انت واحد مجنون يا ادم روح حسبي الله ونعم الوكيل فيك وصدقني لو فكرت تقرب من اسد هقت*لك ومش هرحمك يا ادم 
ادم بغضب وجنون: وهو يمسكها من ذراعيها بعن*ف بتحبي بعد اللي عمله فيكي بتحبيه بعد اما اغتص*بك انطقي  هو فيه اي زياده عني لي حبيتيه هو وانا لا 
فيروز بغضب عشان انت واحد اناني واكملت وهي تضر*به علي وجه بشده دمرتلي مستقبلي بسببك الكل مفكراني واحده ر*خيصه وبسببك بابا بعد عني وبقا يكر*هني خسرت كل اللي حوليا و خسرت سمعتي انا بكر*هك ولو اطول اقتل*ك هعمل كده ومش هتردد ثانيه واحده 
ادم بصدمه: بتكر*هيني 
فيروز بسخريه فوق ما تتخيل واكملت بقوه ولو مش طلعت من هنا هعرف الكل حقيقتك ومش هيهمني حاجه 
ادم بغضب ماشي يا روز هطلع بس صدقيني هندمك وهقت*لهولك يا روز وتركها وغادر الغرفه بغضب شديد 
🥀في ذات الوقت 🥀
اسد بهدوء وهو ينظر الي والده انا همشي يا بوي بس صدجني انا عملت كل ده غصب عني مقدرتش اكسر بخاطر عمي وارفض طلبه مني 
سليمان ببرود مجدرتش تكسر بخاطر عمك ولا حنيت ليها يا ولدي قال هذا وهو ينظر داخل عيون اسد مباشر 
اسد بارتباك اي اللي بتجوله ده يا بوي 
سليمان بغضب بجول اللي حوصل انت حنيت ليها ومجدرتش تستحمل تشوفها في ورطه زي دي عشان كده اتجوزتها بس شكلك نسيت انها هربت منك يوم فرحكم وبسببها اتجوزت زينب واكمل بغضب وبسبب ده قطعت اخوي اللي من لحمي ودمي 
فاطمه بصدمه اي اللي بتجوله ده يا حاج
سليمان بهدوء بجول الحقيقه يا فاطمه ولدك لسته بيعشقها وعندك اهو اساليه
نظرت فاطمه الي اسد ولكنه ظل ينظر الي الارض بخزي من نفسه ومن مشاعره التي اصبحت مكشوفه امام الجميع 
سكت الجميع عندما شاهدوا فيروز وهي تنزل الدرج وممسكه بحقيبتها في يديها 
نزلت فيروز ووقفت بجانب اسد بتوتر 
اسد بهدوء يلا 
ولكن توقف مكانه عندما استمع الي صوت والده 
سليمان ببرود استني يا اسد انا موافق انك تفضل هنا وهنسي الي عملته بس عندي شرط 
اسد بتوتر  وهو ينظر الي سليمان شرط اي يا بوي 
سليمان ببرود تجبلي وريث بس فيروز هي اللي تكون حبله فيه يعني هي اللي تكون امه 
زينب بصدمه اي اللي بتجوله ده يا عمي 
نظر اليها سليمان نظره اخرستها واكمل وهو يواجه كلامه الي اسد ومش اكده وبس وهطلجها بعد اما تولد لو انت موافج علي الشرط ده فيك تفضل هنا ولو رفضت فيك تمشي بس ساعتها هتنسي انك عندك اهل وانا هعتبر ان ولدي  مات
رايكم يا حلوين يا تري اسد هيختار اي.... 🥀

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

نظر الجميع الي سليمان بصدمه 
اسد بصدمه: اي اللي بتجوله ده يا بوي
سليمان بحده هو ده شرطي وافجت عليه يبقا فيك تظل هنا غير اكده تنسي انك عندك اهل وتعتبرنا موتنا
زينب بعصبيه وصوت عالي  اللي بتجوله ده مستحيل يحصل يا عمي اسد جوزي انا وانا الوحيده اللي ليا الحق ان ابقا ام اولاده واكملت بسخريه وهي تنظر الي فيروز الواقفه ب لامبالاه وبعدين انت ازاي  عايز البت دي تبقا ام احفادك انت نسيت هي ممسوكه في قضيه اي  دي هتبقي وصمه عا*ر لاحفادك لو الفاجره دي هي اللي بقيت امهم قاطع كلامها صوت صفعه قويه جعلتها تسقط علي الارض بعن*ف والد*ماء تخرج من فمها بغز*اره 
اسد بغضب جحيمي: انا حذرتك مليون مره يا زبنب وقولتلك ان فيروز خط احمر وانتي اتعدتي كل الخطوط الحمراء والتفت الي والده واكمل وانا موافج علي شرطك يا بوي وفيروز هي اللي هتبجي ام ولادي لان ميشرفنيش غيرها هي اللي تبقي ام ولادي قال هذا وهو ينظر إلى زينب بسخريه 
فاطمه بغضب وهي تزيح اسد بعيدا عن زينب اي اللي بتجوله ده يا ولدي واكملت وهي تضم زينب الي داخل احصانها وبعدين انت اتخبلت في مخك ولا اي بتمد ايديك علي مرتك قدمنا شكل بنت ايمان سحر*لك لدرجه ان مبقاش يفرق معاك حد
أسد بهدوء:زينب غلطت لما فكرت تهين فيروز وده اخر تحذير ليها يا امي ملهاش علاقه بفيروز
فيروز بسخريه: المسرحيه خلصت ولا لسه في عرض تاني وأكملت بعصبيه وهي تنظر إلى أسد وبعدين مين قالك ان انا موافقه على الهبل اللي انت بتقوله ده انا لا يمكن اقبل اني اكون اداه ليكو احمل وأخلف وبعدين ترموني وكأني حشره لا ده مستحيل يحصل انتو فاهمين قالت ذلك وهي تنظر إليهم بحقد
أسد بغضب اخرسيي خالص ووطي صوتك وانتي بتكلمي انتي فاهمه
فيروز بغضب شديد: لا مش فاهمه ومش هوطي صوتي انا مش لعبه بين أيديكم عشان توافق على شرط ابوك عشان هو يرضى عنك انا  مكنتيش ضربتك على أيدي وخليتك تجوزني وأكملت بصراخ طلقنيي يا أسد لان زهقت منكم طاقتي خلصت خلاص معتيش قادره استحمل وجع اكتر من كده انا  بنادمه زيكم مش حيو*انه شيرينها
ونظرت الي سليمان وأكملت بعصبيه وبعدين انت المفروض تكون عمي يعني في مقام بابا ازاي هان عليك انك تعمل فيا كده ترضى حد يعمل كده في بناتك كده  مطنيش انك ترضى بكده وأكملت بعصبيه انا بكر*هكوا ربنا ينتقم منكو كلكو
فيروز بغضب:  نظرت الي أسد وقالت طلقني يا أسد لان  انا مش طيقاك ولا عايزاك لو انت را*جل طلقني
ليضغط بقوه على يديه محاولا التحكم باعصابه  ويتجه نحوها ويجذبها من  يديها بعن*ف وراه وسط  محاولاتها  الكثيره في أفلت يديها ولكنها لم تستطيع 
في غرفه أسد
يدخل الي الغرفه بغضب شديد وهو ممسك بيد فيروز وسط أعتراضها الشديد
فيروز بغضب: سيبني يا متخلف ايدي بتوجعني
أسد بغضب: ضر*بها بالقلم اخرسي وامسكها من شعر*ها بعن*ف وقال بهمس مخيف بقا انا مش ر*اجل يا فيروز وعايزه تطلقي مني
فيروز بغضب: اه عايزه اطلق لان بقيت اقر*ف منك فخلي عندك كرامه وطلقني بقا
أسد بغضب جحيمي: مسكها من ر*قبتها بعن*ف بتقر*في من مين يا زبا*له انتي نسيتي نفسك يا بت انتي ده انتي متسويش حاجه
فيروز بختنق ابعدد عني وحاولت ابعده ولكنها لم تقدر
تركها أسد بعن*ف فسقطت على السرير الذي كان خلفها
أسد بحده :وانا معتيش عاوزك وهطلاق يا فيروز بس مش قبل ما تجيبلي الطفل وبوعدك اليوم اللي هتولدي فيه هيبقى نفس اليوم اللي هتطلقي فيه فلو  انتي يا قطه عايزه تخلصي من جحيمي وعايزني اطلق يبقى تجيبلي طفل
فيروز دموعها نزلت بشده وقالت وده مستحيل يحصل مستحيل اسمح ليكي انك تستخدمني وكأني لعبه اشتريتها.. 
أسد ببرود يبقى انتي اللي حكمتي علي نفسك انك تبقى أسيره جحيمي بس وعد هخليكي تندمي على الكلام اللي قولتي ده وتركها وغادر الغرفه بغضب 
اتنفضت فيروز برعب عندما استمعت الي صوت ادم يأتي من خلفها 
أدم بخبث مالك يا روز مصدومه ليه تعرفي انا مش مصدوم خالص وكنت متوقع ان ده هيحصل لان أسد مش بيحبك واظن انتي اتأكدتي من ده بنفسك النهارده لان لو كان بيحبك كان مستحيل يوافق على الشرط اللي بابا حاطه لان الشرط ده فيه اها*نه ليكي وبيباين ان انتي بالنسبالهم واحده ر*خيصه ملهاش اي قيمه 
واكمل بحب  وهو يمسك يديها بس صدقيني انا بحبك اوي ومعنديش أغلى منك ومستعد اتخلى عن الكل في سبيل ان ابقا معاكي يا حبيبتي اتطلقي من اسد وخلينا نهرب من هنا ونروح مكان تاني وصدقيني هخليكي اسعد انسانه 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

في نفس الوقت في غرفه زينب 
أسد بغضب :اي اللي بتقوليه ده 
زينب بخبث:بقول اللي هيحصل يا روحي  وأكملت بحب وهي تتعلق برقبه أسد أسد انا بحبك لي مش عايز تفهم ده 
أسد بكل غضب زقها بعيد عنها وانا مش بحبك افهمي بقا وابعدي عن فيروز يا زينب لأنك لو فكرتي تا*ذيها صدقني هتند*مي 
وكان على وشك مغادره الغرفه ولكنه توقف مكانه عندما استمع الي زينب وهي تهتف 
زينب ببرود:اي رايك لو البلاد كلها عرفت ان حبيبه القلب كانت ممسو*كه في قضيه ز*نا تخيل اي اللي ممكن يحصل  واي اللي ممكن يطلع عليك يا حبيبي 
أسد بغضب شديد مسكها من شعر*ها بعن*ف  اي اللي بتقوليه ده يا زباله 
زينب بخبث اي غلطانه انا مش دي الحقيقه وأكملت بوقا*حه وهي تتلعب بقميص أسد اي رايك اما تقضي الليله دي معايا صدقني هخليك تنسى فيروز خالص 
أسد بقرف زقها بعيد عنه للاسف اتغيرتي كتير يا زينب وتغيرك للاسوا وانا بقيت اقر*ف منك انا صابر عليكي لحد دلوقتي عشان خاطر امي وابويا غير كده كان زماني خلصت منك من زمان وتركها وغادر الغرفه.... 
في وقت لاحق
كانت فيروز تجلس على الفراش شارده في الشرط الذي وضعه أسد ولكنها اتنفضت من مكانها عندما أحست بيد تجذبها
اتنفضت واقفه ولكن هدا ذاعرها عندما شاهدت أسد مستلقي على الفراش بكل برود
أسد ببرود :مالك اترعبتي كده
فيروز بقوه :انا مش قولتلك متلمسنيش يا بني آدم انت ولا انت مش بتفهم ولكنها ابتلعت باقي كلماتها شاهقه بفزع عندما انتفض واقفا من على الفراش وعلامات الغضب تترسم بوضوح على وجه
قبض أسد على ذراعها جذبا اياها نحوه لتصطدم بصدره
أسد بحده : وهو يقبض على ذراعيها لسانك ده لو متعدلش صدقيني هقط*عهولك
دفعته فيروز بعيد عنها بقوه
فيروز بسخريه : ولا تقدر تعمل حاجه لأنك لو فكرت تعمل حاجه صدقتي هتند*م يا أسد لان فيروز القديمه خلاص ماتت..
أسد بسخريه :عايزه تعرفي اقدر اعمل كده ولا لا انهي كلامه حذبأ اياها نحو صدره ثم اطبق شفت*يه على شفت*يها بعن*ف مبتلعا داخل فمه صراختها صر*خت با*لم عندما بدا يلت*هم شفت*يها بكل عن*ف ظلت فيروز تضر*به بيديها الضعيفه على صدره ولكنه لم يبالي بها وجذبها نحو الفراش( وتسكت شهرزاد عن الكلام الغير مباح🙈) 
بعد مرور فتره ليست بقصيره كانت فيروز تنام على صدر أسد ودموعها تنزل على خديها واسد يضمها إليها بتملك 
أسد بزهق ما خلاص بقا يا روز وبعدين دي اول مره يعني يا حبيبتي 
فيروز بسخريه : انا دلوقتي عرفت اد اي انت شخص مقر*ف وشهو*اني انت كل اللي فارق معاك جس*مي مش اكتر يا أسد ؤكل مره يحصل بنا حاجه بتبقى بطريقه أسوأ من اللي قبلها انا حقيقي بقيت اكر*هك واقر*ف من جس*مي بسببك 
أسد بغضب ضر*بها بالقلم بكل عصبيه بتقر*في من جس*مك يا فيروز طيب اعملي حسابك ان كل يوم هيحصل كده انا هخليكي تكر*هي نفسك بجد
فيروز لنفسها:انا فعلا بقيت اكر*هك يا أسد على اد ما كنت بحبك مش هقدر اكمل معاك لأنك وجعتني وجرحتني اوي انت كنت ليا كل حاجه حلم جميل بس بقيت كابو*س بشع بخاف منك اوي.. الظاهر ان ادم كان عنده حق في انك مبتحبنيش لأنك لو فعلا بتحبني كنت رفضت العرض بتاع ابوك واخذتني ومشينا من الصعيد لكن انت اخترت عيلتك و انا بالنسبه ليا مجرد شهو*ه انت فعلا ك*سرتني بس كفايه اوي كدا انا همشي وهبعد عن الصعيد كله
أسد بحده:بتفكري في ايه
فيروز بخبث :انا عايزه اخرج لو سمحت انا تعبت من المكان وعايزه نروح سوا اي مكان
أسد بابتسامه:وماله نخرج النهارده سوا
فيروز بخبث:شكرا لو سمحت قوم بقا عشان اقوم اغير
أسد بغمزه:ما تقومي هو انا حوشتك
فيروز: لو سمحت يا أسد ارجوك
أسد: ماشي سماح المره دي
بعد مده بتنزل فيروز واسد ماسك في ايديها بقوه كأنه عارف انها بتفكر في الهروب
على السفره
أسد.:صباح الخير
صباح النور
سليمان بحده: شوف يا ابني دلوقتي لازم تعدل بين مرتاتك
هتبات عند زينب ليله وعند فيروز ليله 
اسد:...

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

سليمان بحده: شوف يا ابني دلوقتي لازم تعدل بين مرتاتك
هتبات عند زينب ليله وعند فيروز ليله 
اسد بصدمه اي اللي بتجوله ده يا بوي 
سليمان بحده بقول اللي لازم يحصل يا اسد انت لازم تعدل بينهم هم الاتنين لان زينب كمان مراتك وليها حقوق عليك وربنا ميرضاش بالظلم يابني 
نظر أسد الي فيروز بحيره ولكنه وجدها تاكل بصمت ولا تعير للحديث اي اهتمام 
اسد بهدوء وهو ينظر الي فيروز معاك حق يا بوي 
نظرت اليها فيروز وابتسمت بسخريه 
فيروز بهدوء عن اذنكم 
اسد ببرود كملي اكلك انتي مكلتيش حاجه ولكنها ذهبت وتركته ولم تعير لحديثه اي اهتمام
بعد مرور فتره في غرفه اسد 
اسد بعصبيه في اي مالك متغيره كده لي 
فيروز ببرود مالي ما انا كويسه اهو 
اسد بهدوء فيروز لو مش عايزني اروح عند زينب مش هروح 
فيروز بلامبالاه وانا مقولتيش كده وبعدين زينب مراتك وليها حقوق عليك 
اسد بصدمه معقول مش غيرانه ولا همك الموضوع 
فيروز ببرود وانا اغير لي هي مراتك زي ما انا مراتك وده حقها 
اسد ماشي يا فيروز وانا هعمل اللي انتي عايزه والنهارده هبات عند زينب وتركها وغادر الغرفه بل القصر كاملا 
فيروز بدموع  انا وانت مننفعش لبعض يا اسد حتي لو كنت بحبك مش هينفع اكمل معاك لانك هتفضل شايفني واحده ر*خيصه مهما حصل عشان كده انا لازم امشي من هنا في اسرع وقت  
في غرفه زينب 
زينب بعصبيه وانا مستحيل اعمل كده انا اه بكر*هها بس متوصليش ان اعمل كده فيها 
مجهول بعصبيه  انتي لازم تنفذي ده عشان اسد يبقي ليكي وفيروز تطلع من حياته للابد 
زينب بتوتر بس انا مقدرش ا*ذي فيروز لو ده حصل اسد ممكن يقت*لها مش يطلقها 
مجهول بخبث لا ده مش هيحصل اسد بيحبها هيكتفي بس ان هو يطلقها هو ميقدرش يا*ذيها 
زينب بتوتر بس 
مجهول بحده من غير بس انتي هتنفذي اللي قولتلك عليه عشان اسد يبقا بتاعك 
في وقت لاحق 
كان اسد يجلس في غرفه زينب 
زينب بتوتر وهي تجلس بجانب اسد 
زينب بهدوء اسد انت بتحبني 
اسد بهدوء لي بتسالي السوال ده 
زينب  مفيش بس كنت عايزه اعرف انا بالنسبالك اي يعني انت زمان اتجبرت تجوزني بعد اما فيروز هربت عشان سمعه العائله مع ان انت مكنتيش بتحبني ودلوقتي بقيت بحس انك بقيت تكر*هني يا اسد 
اسد بهدوء وهو يمسك يديها لا طبعا انا مش بكر*هك يا زينب انتي بنت عمي قبل كل حاجه بس تصرفاتك هي اللي غلط هي اللي بتخرجني عن شعوري.. 
زينب هو ناقصني حاجه عشان تحب فيروز ومش تحبني يا اسد مع ان انت عارف ان انا بعشقك لي مش حبتني نص الحب اللي حبيته لي فيروز 
تفاجأه اسد بسوالها ولكنها اجابها بهدوء قلبنا مش بايدنا يا زينب وصدقني كلها فتره وهطلقك عشان تشوفي حياتك وتختاري شخص يحبك بجد وتكوني انتي الوحيده اللي في حياته 
زينب بدموع بس انا مش عايزك تطلقني يا اسد وبعدين معقول انت لسه بتحب فيروز بعد اللي حصل ليها 
اسد بتنهيده فيروز كانت لسه بنت يا زينب 
زينب بصدمه ايه ازاي ده وهي كانت ممسوكه في شقه دعا*ره
اسد بهدوء ده اللي لازم اعرفه بس اللي حصل لفيروز كان بفعل فاعل واكمل وهو ينظر اليها يلا قومي نامي وانا كمان هنام عشان عندي اجتماع بكره بدري 
زينب بابتسامه هزت رأسها بهدوء
في ناحيه اخري كانت فيروز تحاول الخروج من القصر ولكنها تفاجات باحد يضيع يديه علي كتفيها
استدارت فيروز بحذر ولكنها تفاجات ب....

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

في ناحيه اخري كانت فيروز تحاول الخروج من القصر ولكنها تفاجات باحد يضيع يديه علي كتفيها
استدارت فيروز بحذر ولكنها تفاجات بالذي يقف امامها 
فيروز بصدمه: ادم 
ادم بخبث: راحه فين يا روز في الوقت المتاخر ده 
فيروز بقوه: ملكيش دعوه 
ادم باستهزاء: ويا تري اسد يعرف انك خارجه من القصر في الوقت ده ولا انتي ناويه تهربي منه عشان كده خارجه 
سكت فيروز ولم تعرف ماذا تقول حتي قالت بعد صمت دامه ل دقيقه 
فيروز بهدوء: ايوه ههرب من القصر ده هطلع من حياتكم للابد ومعتيش هتلمحوني تاني لاني خلاص تعبت وبما انك عرفت اللي كنت ناويه اعمله يا تساعدني وتخليني اطلع من هنا يا تنسي انك شوفتني 
ادم بهدوء: طيب اهدي يا روز وصدقني هساعدك وحاول مسك يديها ولكنها ابتعدت عنه سريعا 
فيروز بغضب: اوعي تقرب مني انت فاهم انت اكتر واحد اذ'يتني فيهم كلهم انت اللي دمرتلي كل حياتي يا ادم انا كنت بعتبرك اخويا بس انت عملت اي خطفتني يوم فرحي من اسد وبسببك اتجوز زينب وياريت استكفيت ب كده لا خطفتني وودتني بيت دعا*ره وبسببك بقيت منبو*ذه من الكل وبقوا يكر*هوني ومفكريني واحده ر*خيصه
ادم بندم وحزن: صدقيني اي حاجه عملتها ده كان من حبي ليكي مكنتيش اعرف اني بدمرك بس صدقني انا كنت هتجوزك بس اكتشفت في نفس اليوم ان عمي جوزك لي اسد واكمل بهدوء بس صدقني انا ندمت علي كل حاجه عملتها ومن النهارده انتي اختي وهساعدك تهربي من هنا 
فيروز بابتسامة: بتكلم بجد يا ادم 
ادم بابتسامه هادئه: ايوه ويلا بقا قبل اما حد يصحي 
ـــــ🥀 في وقت لاحق ـــــ🥀
كان يقف ادم وفيروز بمكان بعيد نسبيا عن القصر
فيروز بهدوء: امشي انت يا ادم عشان محدش يحس بغيابك 
ادم بتساول: طيب وانتي هتروحي فين 
فيروز بابتسامة: متقلقاش عليا بس ياريت محدش يعرف دلوقتي اني مش في القصر 
اوم اليها ادم بابتسامه وغادر المكان.. 
كانت تمشي بمفردها ولا تعلم اين تذهب وفي لمح البصر ااتي شخص من خلفها و خدرها وفقدت وعيها
ــــــ🥀في صباح اليوم التالي🥀ــــــ
كان اسد يتجه الي غرفته التي بها فيروز من اجل الاطمئنان عليها ولكنه اعلن هاتفه عن وصول رساله  وكان مضمونها 
( مراتك هربت امبارح من القصر و دلوقتي هي مع عشيقها و في حضنه) 
اتجاه اسد بسرعه ناحيه الغرفه ولكنه تفاجاه بها فارغه اسرع بفتح خزانه الملابس وكانت فارغه ايضا ولم يكن بها اي شي من ملابس فيروز
اسد بغضب جحيمي صدقيني هجيبك يا فيروز وساعتها هندمك علي اليوم اللي فكرتي تهربي فيه 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

افاقت فيروز عندما احست بيد تتحس*س جسد*ها 
فيروز بذعر: انت مين وانا فين وبعمل اي هنا
مجهول بخبث: انا مين مش شرط تعرفي انما بتعملي ايه هنا فانتي متواصي عليكي جامد يا حلوه هو بصراحه مطلوب مني اقت*لك بس مش بعد ما ناخد كام صوره حلوه مع بعض
فيروز بخوف انت بتقول اي يا مجنون انت 
شخص بخبث: وهو يمرر يده علي جسد*ها بقول انك حلوه اوي 
فيروز بغضب ضر*بته بالقلم جعلت فمه ينز*ف د*ماء 
مجهول بغضب بقا يا بنت.... بتمدي ايدك عليا طيب والله لاندمك ما ان انهي كلامه حتي حاول الهجوم عليها ولكنها دافعته عنها سريعا ملتقطه سك*ينا كان بجانب الفراش 
فيروز بقوه وخوف بعض الشي صدقني لو قربت مني هقت*لك 
مجهول بهدوء مش هقرب منك بس اهدي  و في أقل من ثانيه كان قد  قيد يديها  وراء ظهرها وحاوط جسدها بجسده 
مجهول بحب وهو يهمس بجانب اذنها اهدي ومتخفيش انا مستحيل اذيكي ابدا 
فيروز دموعها نزلت من الفرحه وقالت بصدمه أسد ونزعت عنه الوشاح الذي كان قد يخفى وجهه بالكامل.. 
فيروز بدون فهم طيب انت ليه كنت بتعمل كده وبعدين احنا فيم 
أسد بغضب  بعمل كده عشان الهانم فكرت تهرب ومفكرتيش لحظه اي اللي ممكن يحصل ليها اللي حصل مني ده ده كان اقل حاجه كنتي ممكن تتعرضي ليه وبعدين انتي  ازاي مفكرتيش انا هكمل  ازاي من غيرك بعملتك دي انتي عرفتني ان انا ولا افرق معاكي يا فيروز 
فيروز دموعها نزلت وعلت شهاقتها  و قالت  وانت مفكر أن انا اقدر اعيش من غيرك انا بحبك يا اسدي بس انا تعبت ومعتيش عندي طاقه وبعدين انت كنت هتكمل حياتك مع زينب عادي
احتضنها أسد داخل صدره بقوه وحاول تهداتها قائلا خلاص يا حبيبتي اهدي 
هدات شهقات فيروز تدريجيا ونظرت داخل عينيه وقالت بس انت عرفت ازاي ان انا هربت واي السبب اللي خليك تعمل كده وتخاطفني كان ممكن متخلنيش اطلع من البيت وتمنعني
أسد بهدوء بس انتي كنتي هتتخطفي فعلا يا فيروز 
فيروز بصدمه ايه اللي بتقوله ده 
🥀ـــــــــــ𝐅𝐥𝐚𝐬𝐡 𝐁𝐚𝐜𝐤ــــــــــــ🥀
لي الكلام اللي حصل بين اسد وزينب 
كان اسد يتجه الي السرير ولكنه اوقفه صوت زينب المتوتر 
زينب بتوتر اسد انا عايزه اتكلم معاك في موضوع مهم 
نظر اليها بدون فهم ولكنه اوم ليها سربعا 
زينب بخوف فيروز في خطر يا اسد 
نظر اليها اسد لثواني بدون فهم ولكن ما ان استوعب كلامها حتي صاح غاضبا
اسد بغصب خطر اي اللي بتكلمي عنه يا زينب انطقيي 
زينب بخوف ودموع في حد هيحاول بخطف فيروز وهيصورها صور مش كويسه وهيبعتهم ليك انها هربت مع عشقيها عشان انت تطلقها وتبعد عنها وساعتها هو هيقت*لها 
اسد بصدمه ايه اللي بتقوليه ده ومين اللي عايز ياذي فيروز ولكنه لم يلقي منها اي اجابها بل الصمت التام 
اسد بغضب انطقيييي مين اللي عايز ياذي فيروز يا زينب 
زينب بدموع صدقني انا مقدرش اقولك مين اللي عايز ياذيها بس الحقها لانهم هينفذوا خطتهم النهارده.. 
خرج اسد من الغرفه سريعا.. 
🥀ـــــــــــ𝐄𝐧𝐝 𝐅𝐥𝐚𝐬𝐡 𝐛𝐚𝐜𝐤ــــــــــ🥀
اسد بجديه وساعتها سمعت كل كلامك مع ادم واكمل وهو ينظر اليها بندم وعرفت ان هو السبب في كل اللي حصلك ده وسيبتك تهربي براحتك عشان تتخطفي فعلا بس انا اللي اخطفك واخدك ونبعد عن الكل وعن اي حد ممكن يفكر ياذيكي لان ساعتها مش هيفرق معايا هو مين واكمل وهو ينظر اليها بندم شديد انا اسف يا حبيبتي وعارف ان انا اكتر حد اذاكي بس صدقيني مقدرش اعيش من غيرك قال ذلك وهو يدفن راسه داخل عنقها
فيروز بحب وانا مسامحك يا اسد يمكن انت عذ*بتني كتير بس في نفس الوقت كنت احن واحد عليا واكملت بخجل ووافقت تجوزني حتي بعد اللي حصلي 
اسد بحب  انا بحبك يا فيروزتي
فيروز بابتسامه وانا بدمنك يا اسدي ولكنها اكملت بتسأول بس مين اللي كان عايز يخطفني وعملت اي مع زينب 
اسد...... 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

اسد بهدوء   امي هي السبب يا فيروز هي اللي كانت عايزه تاذيكي بالطريقة دي 
فيروز بصدمه   ماما فاطمه هي اللي كانت عايزه تخطفني طيب وتعمل فيا كده ليه انت بتهزر يا اسد بالله عليك قول انك بتهزر
اسد بخجل  للاسف دي الحقيقه وكانت عايزه زينب تشترك معها في المصيبه بس زينب حكتالي كل حاجه وهي لحد دلوقتي متعرفش ان زينب قالتلي حاجه ومتعرفش ان الواد اللي كانت ماجره عشان يخطفك مخطفكيش لان انا اتفقت معه واديت ليه ضعف المبلغ عشان يوهمها انه خطفك 
فيروز بصدمه طيب ليه تعمل فيا كده ليه عايزه تا*ذيني بالطريقه دي
اسد بهدوء  ده اللي هنعرفه دلوقتي واكمل قائلا وهو  ينظر الي فيروز المصدومه يلا يا حبيبتي قومي عشان هنرجع القصر 
فيروز بذعر لا بالله عليك يا اسد انا معتيش عايزه ارجع المكان ده تاني 
اسد بعشق وهو يحاوط وجها بكفيه متخفيش يا حبيبتي انا معاكي ومحدش هيقدر ياذيكي
ـــــــــ ♥في وقت لاحق♥ـــــــــ
كان يدخل اسد الي القصر وهو ممسك بيد فيروز بين يديه.. 
سليمان بغضب كنت فين يا اسد قلقتنا عليك 
اسد بهدوء وهو ينظر والدتها التي تنظر الي فيروز بتوتر كنت بلحق مراتي يا حاج عشان كانت مخطوفه 
سليمان بصدومه انت بتقول ايه ومين اللي كان خطفها 
اسد ببرود وهو ينظر الي والدته انا
نظرت اليه فاطمه بصدمه... 
سليمان بصدمه  انت واكمل قائلا بغضب وتخطفها ليه يا اسد اي كلامك اللي كله الغاز ده.. 
اسد ببرود   ايوه انا اللي خطفت فيروز لاني لو مكنتيش عملت كده آلله اعلم كنت هلقيها عايشه لسه ولا لا 
سليمان بعدم استعاب  اي اللي بتجوله ده وضح كلامك يا ولدي 
اسد و هو ينظر الي والدته  لا ماما هي اللي هتفيدك اكتر مني في الموضوع ده 
فاطمه بتوتر  تقصد اي يا ولدي بالكلام اللي بتقوله ده
اسد بغضب  ليه كنتي عايزه تخطفي فيروز يا امي ليه كنتي عايزه تقت*ليها ليه مصره دايما انك تدمرلي حياتي زمان انجبرت اسمع كلامك واتجوزت زينب عشان سمعه العيله مش تبقي في الارض ودلوقتي بعد اما حياتي رجعت تاني طبيعيه ليه مصره تهدي كل ده تاني ليه اتفقتي مع واحد ان يخطف فيروز ويصورها صور مخ*له كل ده عشان اطلقها طيب فرضنا عملتي كده وطلقتها فعلا ليه كنتي عايزه يقت*لها انطقييي عملتي كده ليه 
سليمان بغضب  اسد انت ازاي تتهم والدتك اتهم زي ده وبعدين ازاي جاتك الجراءه انك تعلي صوتك عليها 
زينب بتوتر  بس اسد معه حق يا عمي واكملت قائلا وهي تنظر الي فاطمه خالتي فعلا اتفقت مع واحد ان يخطف فيروز ويقت*لها وكانت عايزني اشترك معها لولا ان انا عرفت اسد الحقيقه علي اخر لحظه كان زمان فيروز مقت*وله دلوقتي
سليمان بصدمه وهو ينظر الي فاطمه انتي يا فاطمه عملتي كل ده طيب ليه 
فاطمه بدموع وهو تنظر الي فيروز بحقد شديد  ايوه انا عملت كده لان بسببها ابن عاش حياته حزين بسبب هروبها منه يوم الفرح خليته يبعد عني بعملتها دي دمرت حياه اسد وزينب طيب تعرف يا حاج ان اسد عمره ما لمس زينب
سليمان بصدمه  اي اللي بتقوليه ده  ازاي واسد قالي ان زينب مش بتخلف
فاطمه بدموع  وانت روحت صدقته اول اما قالك كده مجاش في بالك ليه مخدهاش وكشف عليها عند الدكتور وخلها تتعالج واكملت قائله بسخريه ولا هياخدها ازاي وهيقول لي الدكتور اي مراتي لسه عذراء عشان كده اول اما اسد جاب فيروز علي البيت ده وزينب اعترضت ضر*بها لان كان عارف ان زينب هتقول كل حاجه عايزني بعد كل ده اسكت 
اسد بهدوء وهو ينظر الي والدته  يمكن انتي صح وانا غلطت لما عملت كده في زينب بس اللي عايزك تعرفيه ان فيروز مهربتيش يوم الفرح فيروز اتخطفت يا امي واللي خطفها ادم ومش كده وبس هو كمان السبب في الفضيحه اللي حصلت لي فيروز عمل كل ده عشان يتجوزها... 
نظر الجميع الي ادم بصدمه بينما هو نظر الي الارض بخزي من افعاله 
واكمل اسد قائلا  انا هاخد فيروز وهسافر علي مصر هستقر هناك لان معتيش ينفع افضل هنا في السرايا 
فاطمه بدموع  وهي تمسك بيد اسد وهتسبني يا ولدي هتسبني يا اسد انا عارفه ان انا غلطت يا ولدي بس غصب عني انقهرت لما عرفت ان زينب لسه بنت وان انت كنت موقف حياتك كلها علي فيروز
اسد وهو يسحب يديه من بين يديه والدته انا اسف يا امي بس لازم امشي وكان علي و شك المغادره ولكن اوقفه صوت زينب مناديا اسمه
زينب بابتسامة  شكلك نسيت حاجه
اسد بابتسامة بسيطه  انتي طالق يا زينب وامسك بيد فيروز وغادر من المكان باكمله.. 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

اسد بابتسامة بسيطه  انتي طالق يا زينب وامسك بيد فيروز وغادر من المكان بأكمله
بعد مرور خمس اشهر♥
كان اسد يقف امام المراه هيندم ملابسه ولكن قاطعه خروج فيروز من الحمام.. 
اسد بخبث وهو يقترب منها ويحاوط خصرها انا بقول بلاش نروح الفرح ده لان كده انتي تتاكلي اكل يا بطايه.. 
فيروز بغيظ  زقتيه بعيد عنها بطايه في عينك متقولش كده تاني ما كل ده بسببك انت واكملت بسخريه وهي تحاول تقليد اسد انتي مش بتاكلي يا فيروز اهتمي بصحتك يا فيروز واكملت وهي تضربه بخفه علي ذراعه ودلوقتي بتقولي يا بطايه
اسد بخبث بقا انا بعمل كده يا روزتي واكمل وهو يجذبها من خصرها حتي التصقت بصدره الصلب وبعدين انتي كده بقيتي اجمل 
فيروز بحب وهو تحاوط عنقه  بجد يا اسدي يعني انا مش تخينه 
اسد بخبث  تخينه اي ده انتي مهلبيه
فيروز بخجل وهي تدفن راسها داخل عنقه بحبك يا اسدي 
اسد بعشق  واسدك بيعشقك يا فيروزتي واكمل قائلا بخبث ما بلاش نروح الفرح ونتحجج انك تعبانه 
فيروز بعيظ من وقا'حته  لا يا اسد هنروح وسيبتي بقا عشان اكمل  لبس
في وقت لاحق♥
كان الجميع يرقص بسعاده علي نغمات الموسيقي الهادئه 
فيروز بحب وهي تنظر الي زينب التي ترتدي فستان زفاف ابيض تعرف يا اسدي انا مبسوطه اوي عشان زينب فرحت اوي انها لقيت الشخص اللي يحبها ويقدرها ومبسوطه كمان انك رجعت كلمت ماما فاطمه من تاني 
اسد بحب وهو يضمها الي داخل احضانه اسف يا فيروزتي انا عارف انك كنتي عايزه تبقي زي البنات وتلبسي فستان ابيض ويتعملك احلي فرح بس انا مقدرتش احقق ليكي ده ابسط حاجه اي بنت بتحلم بيها مقدرش احققهلك
فيروز بعشق وهي تدفن نفسها اكتر داخل احضانه بالعكس انا مش فارق معايا الفستان الابيض ولا ان يتعملي فرح لان وجودك في حياتي بالدنيا كلها يا اسد يمكن احنا تعبنا كتير عم قدرنا نبقي مع بعض وده بالنسبالي الدنيا كلها ان ابقا جو حضنك لان الامان اللي بحسه معاك ميتقارنيش باي حاجه تانيه 
********                                
عند زينب ويونس♥
يونس بحب وهو ينظر الي زينب انا بحبك اوي يا زينب
زينب بخجل وانا كمان بحبك يا يونس تعرف مكنتيش اعرف ان عوض ربنا ليا هيبقي حلو بالشكل ده كنت مفكره ان انا بحب اسد بس اكتشف ان دي فكره غلط اتزرعت في راسي من وانا لسه طفله صغيره وحللت اهتمام اسد ليا علي ان بيحبني بس اتصدمت لما لقيته طلب ايد فيروز بس لما فيروز هربت وخالتي طلبت مني اتجوز اسد مقدرتيش ارفض طلبها وخصوصا ان فكره حبي لي اسد كانت عاميني واكملت بتوتر عندما نظرت له وفوجت باحمرار عينيه من شد الغضب بس اكتشفت ان كله ده وهم وانت بجد حبي الحقيقي  انا بحبك يا يونس
ويونس بيعشقك يا زينب واكمل بغضب وغيره معتيش عايز اسمع اسم راجل يتنطق من بين شفايفك الحلوه دي ولا انتي عارفه انا هعاقبك ازاي 
زينب بخجل بطل قله ادب يا يونس 
مر الفرح علي الجميع في سعاده حتي انتهي وغادر الجميع الي منازلهم.. 
دخل اسد الي جناحه ولكنه تفاجا بالجناح مزين بالشموع و الورود وفيروز ترتدي فستان احمر ناري بعد الركبه 
اسد بصدمه وهو يقترب منها: ايـه الجمال ده
ابتسمت فيروز بخجل 
اسد وهو يقبل شفاتيها ويهمس في اذنيها بحبك يا فيروز
فيروز بابتسامة: وانا كمان بحبك يا اسدي.. 
اسد بخبث: شكلها سهره عنب
فيروز بخجل: انت قليل الادب واكملت بابتسامة نرقص
اسد بحب نرقص
شغلت فيروز موسيقي هاديه و بدات ترقص هي و اسد 
فيروز بهمس في اذن اسد انا حامل يا اسدي 
اسد بصدمه انتي بتقولي ايه 
فيروز بضحك بقول انك هتبقي احلي بابي وانا هابقي احلي مامي واكملت وهي ترتمي داخل احضان اسد تعرف يا اسد انا كنت خايفه اوي ليكون عندي مشكله في الخلفه بس الحمدلله حلمي اتحقق واخيرا هابقا امك علي قد ما انا مبسوطه ان انا هابقا ام علي قد ما انا فرحانه ان الطفل ده هيبقي منك انت يا اسدي 
ولكنها توقفت عن الكلام عندما استوعبت ان اسد لا يبادلها الحضن بل ايضا لم يعلق علي حديثها 
ابتعدت فيروز عن حضن اسد واكملت متسائله مالك يا اسدي 
اسد ببرود الطفل ده لازم ينزل
فيروز بصدمه اي اللي بتقوله ده
اسد ببرود شديد بقول اللي سمعتيه الطفل ده هينزل... 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

اسد ببرود الطفل ده لازم ينزل
فيروز بصدمه اي اللي بتقوله ده
اسد ببرود شديد بقول اللي سمعتيه الطفل ده هينزل
فيروز بغضب اي اللي بتقوله ده يا اسد انت اتجننت وأكملت وهي تضر'به على صدره انت عايز تقت*ل ابني يا اسد لدرجادي طلعت بتكر*هيني عشان كده مش عايز الطفل بس لا انا مش هسمحلك تعمل كده يا اسد مش هخليك تقت*ل ابني وتحرمني منه وأكملت قائله بصدمه عشان كده لما الحمل اتأخر مش اتكلمت  لأنك أنت اصلا مكنتيش عايز منى اولاد
أسد وهو يجذبها داخل احضانه اششش اهدي يا فيروز عشان خاطري
فيروز بغضب زقته بعيد عنها وأكملت قائله ايك تقرب مني او تلمسني مره تانيه انت فاهم.... 
أسد بغضب وصوت عالي  اخرسي بقاا انتي مفكره الموضوع ده سهل عليا انا لما بفكره فيه الفكره بتد*بحني بس ده اللي لازم يحصل يا فيروز 
فيروز ودموعها تغرق خديها  طيب ليه طالما انت عايزه ليه عايزني انزله 
أسد وهو يحاوط بوجهها  عشان انتي حياتك عندي اهم ولو الحمل ده استمر حياتك هتبقى في خطر وانا مستحيل أخطر بيكي حتى لو بنسبه واحد في الميه لأنك انتي بقيتي كل حاجه بالنسبه ليا 
فيروز بصدمه اي اللي بتقوله ده ازاي حياتي في خطر وازاي عرفت الكلام ده ... 
أسد بهدوء  قلبك مش هيستحمل الحمل ولو استمر ممكن في اي لحظه تموتي واكمل وهو يضمها داخل احضانه عشان كده لازم ينزل  وعرفت ده لما انتي كنتي تعبتي وعملتي تحاليل واكمل واكيد ربنا هيعوض علينا يا حبيبتي بس عشان خاطري مش تناقشني في الموضوع ده بكره الصبح هنروح المستشفى عشان تعملي العمليه 
فيروز   بس 
أسد بهدوء مبسيش يا فيروز العمليه هتتعمل بكره
فيروز بدموع بس انا كنت عايزه طفل منك يا اسد
اسد بحزن دي حاجه مش بأيدينا يا حبيبتي 
في صباح اليوم التالي في المستشفى.. 
كان أسد يجلس بتوتر أمام غرفه العمليات التي بها فيروز وكان الخوف ينهش قلبه قاطعه خروج الطبيبه 
أسد بخوف طمنيني يا دكتوره فيروز كويسه صح 
الدكتوره باسف  ايوه يا اسد بيه عملنا العمليه والطفل نزل ودلوقتي مدام فيروز هتتنقل غرفه  عاديه 
اوم لها أسد  بحزن 
الدكتور بهدوء  ربنا يعوض عليكم 
أسد بهدوء ونعم بالله 
بعد مرور نصف ساعه... 
كان أسد يجلس بجانب سرير وهو ممسك بيديها بين كفيه ولكنه احس بحركتها بين يديه نظر إليها وتفجاه بفيروز وهي تنظر إليها ودموعها تغرق وجهها 
أسد بخوف عليها اهدي يا حبيبتي 
فيروز بدموع مااات يا اسد صح ابننا مات وانا معتيش هعرف ابقا ام صح يا اسد 
أسد بحزن  مين قال يا حبيبتي انك مش هتبقى ام ده انتي هتبقي احلى ام يا فيروزتي 
فيروز بدموع يعني بجد يا اسد انا ممكن ابقى ام تاني 
أسد بابتسامه بسيطه طبعا بس ده عايز شويه صبر يا  فيروزتي 
اومت إليها فيروز بسعاده 
بعد مرور خمس سنوات.. 
كانت فيروز تجلس على الاريكه وتاكل بكل نهم 
زينب بغيظ منها براحه شويه يا فيروز وبعدين يا حبيبتي بطلي اكل كده غلط عليكي 
فيروز بغيظ ملكيش دعوه يا بارده انتي وبعدين انا واحده حامل ولازم اتغذي شويه 
زينب بضحك يا حبيبتي ده انتي من ساعه ما احنا قاعدنا وانتي مش مبطله اكل 
دعاء بضحك (زوجه ادم)  خلاص بقا يا زينب سيبها براحتها وأكملت وهي تنظر إلى فيروز بضحك كملي اكل يا حبيبتي 
كانت ستجيب عليهم فيروز ولكن قاطعه حديثها دخول أسد برفقه كل من ادم ويونس
فيروز بدموع  وهي تتجه له وتدخل داخل أحضانه  شوفت يا اسدي الباردتين دول من ساعتها عملين يتريقوا عليا عشان باكل
ادم بضحك  ما انتي بصراحه فظيعه يا فيروز في الحكايه دي ده انتي بتاكلي ولا كأنك حامل في فيل
أسد بابتسامه وهو يضمها داخل أحضانه اكتر بس يالا وبعدين فيروزتي تاكل براحتها
بعد مرور ثلات ساعات في غرفه أسد.. 
كانت فيروز تقف أمام المرأه وهي تتأمل بطنها المنتفخه بكل سعاده وتفجات باسد وهو يقف وراه ويحاوط بطنها او بالاصح طفلهم
فيروز بسعاده  تعرف يا اسدي انا حاسه نفسي في حلم وحلم جميل اوي وخايفه اصحي منه ويطلع كل ده وهم
أسد وهو يديرها اليه  لا يا حبيبتي ده مش حلم ده حقيقه وكله كام شهر وعتريس ابننا يشرف
فيروز بغيظ ضربته على صدره بخفه متقوليش على ابني كده ولكنه لم يدعها تكمل كلامها والتهم شفت*يها بكل عشق وتفجاه بفيروز وهي تحاوط عنقه بذراعيها وتبادله قبل*ته بكل خجل اسرع أسد بحملها بين يديه واتجه بها ناحيه الفراش وغر'قوا في بحور عشقهم
تمت بحمدلله
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-