رواية معانقة القلب كاملة جميع الفصول بقلم بسمله بدوي

رواية معانقة القلب كاملة جميع الفصول بقلم بسمله بدوي


رواية معانقة القلب كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة بسمله بدوي رواية معانقة القلب كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية معانقة القلب كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية معانقة القلب كاملة جميع الفصول

رواية معانقة القلب بقلم بسمله بدوي

رواية معانقة القلب كاملة جميع الفصول

دييييييييي مُغت *صبةةةةة ازااااااااااي تقبليييي بحااااجه زي دييييييي ياااااامامااااا 
الام بعصبيه.... لا والله داااا على اساااااس مش انت الِ مغ*تصبهاااا 
هو انااا لوحدييي الِ اغت*صبتهاااا و بن اخوووكِ  معايا  
الحقي الحقي ياااااماما الحقيييي انتِ تعرفيي البيه اغت*صب ميين... تعاالي تعالي شوووفي على التليفزيون 
يلهووي تليفزيون اييييييه يفضحتك يااااقادريه  يااافضحكتك.... يلهووووي يلهوووي اغت*صبت مرات اخوووك الله يرحمه يخبتي يخبتي ابووووك لو عرف هيقتل*ك فيهاااا  هتتتجوزها يعني هتتتجوزي 
اتجوووزهاااا اي على جُث*تي بقووووووولك عمرو  كان ينهش وياكل زي الكل'ب فِ لحمها قدااااامي تقوووليلي اتجوزها 
يبقى فعلاً هيبقى على جُثتك ياااا علي 
علي برعب..... بابا والله يابابا ماكنت في وعييي ورحمه ستيي  حرااام عليكوااا ياجدعان والله حرام عليكوااا انتوا اكنكوا بتد*فنوني بالحياا .. وبعدين هو انا الي هشيل الليله لوحدي ولا اييي ملييش دعوه وبعدييين ما عمرروو كان معايا 
الاب بعصبيه.... بزمتك ماااا انت مكسوووف من نفسك ياااشيخ انت عند اخت اتقييي الله ياااشيخ ررووح منك لله قلبي غضبان عليك لِ يوم الدين اوري وشي ازاااي لناااس فِ الحاااره اماااا يكون كبيييرهم ابنه عمل عمله******** مايعملهااش الا***** ورحمه امييي يااعلي لو ماااا اتجوزتها لقت. لك... الفيديووووو بقااا فِ كل مكاااان يااااابن******** ومفيششش غيرك الِ بااااين انت والغلبانه التانيه 
الام ببرود..... اهدى يااااحج على الواد وبعدين مااا بنت ال***"هي السبب ايه الي يخليها تمشي فِ وقت زي ده 
_حراااام عليكي يااااشيخه انتي عندك بت وانتي متأكده ان البت غلبانه ولابتهش ولا بتنش ووجه كلامه لابنه....  فرحك عليها الجمعه الجايه اماااا ارووح اصلح الي هببتوه
---------------------------------
حراام عليك يااابابا بالله عليك ماا تعمل فيا كدا اق*تلني طيب اعمل اي حااجه انا راضيه بس بلاش تجوزني ليه.. بالله عليك يبابا
اتجاهل كلامها..... اعملي حساابك فرحك الاسبوع الجاي على علي باشا
ابوووس ايدك ياابابا كله الا كله ابوووس ايدك مااتكسر*ني بالشكل دا ابوووس رجلك مااترميني الرميه دي 
خرج من غير ولا كلمه وقفل الباب عليها بالمفتاح
(يوم الفرح) 
وافقه قدام المرايا بتعيط جامد وهي بتبص على فستانها  الِ كان بنسبة لها كف*نها ويوم فرحها لِ تاني مره اول مره فرحت انها خلصت من جح*يم جوزها الي ما*ت وامه وانه حياتها هتتغير وهتبقى سعيده وربنا هيعوضها بواحد ينسيها كُل الِ شافته من عذا*ب وق*هر بس كل دا اتهدم وهترجع تاني لعذاب حماتها وابنها التاني الِ نسخه مصغره من اخوه دموعها نزلت وبقت مغرقه وشها وفجأه لفت بخوف لما شافت باب الاوضه بيتفتح ودخات حماتها بصتلها بخوف شديد وفضلت ساكته
قدريه بغل..... هههه وحشتيني يامرات ابني.. شكلك مكتوب عليكي تعيش طول عمرك في بيتي... تصدقي حزنت اما مشيتي قووولت اوومال هطلع زهقي وغلي في مين..  بس هههه هترجعيلي تاني وانتي مرات ابني برضو بس الصغير مو*تي ابني الكبير بحسرته يااقلب امه... والوقتي كنت عاايزه تحبسي الصغير منك لله ياشيخه...حد قااالك اتسرمحيي بليل اهو كله بسببك... تلاقيقي كل دا خطه منك عشااان تكوشي على كله حااجه بس بعيينك... فجأه صرخت وهي شايفاها بتشتال الكرسي ورمته عليها.... يابنت المجنونه...  الحقوووني الحقني ياااحااج من بنت المجنونه دي الحقوووني يااااعالم
انااااا مااااصدقك خلصت واترحمت منك ومن ابنك يااااقدريه يااااظااا*لمه  والوقتييي بتقووولي اني كل دااا خطه منييي اااااااه اناااااا الي قوووولتلهم يغتصبووو*ني يااااشيخه ربنا ينتقم منك انتي وابنك والله لقت*لك ياااا قدريه واخد حقيي منك سنين العذاااب الِ شوووفتها على ايدك انتي وابنك 
 قدريه بصراخ...الحقوووني ياااعاااالم 
العروسه اتأخرت ليه وفجأه سمعوا صوت صريخ قدريه 
 المعازيم فضلوا يتهامسوا ويتكلموا وفجأه دخلت العروسه 
والله لقت. لك واق*تل ابنك ال****** داااا 
الناس وقفوا وفضلوا يبصوا عليهم....  في الي شمتان والي زعلان عليها والي فرحان ب الي بيحصل 
الحقني يااااحاج جلال من بنت المجنونه دي 
جلال بصدمه...... اي يابنتي اهدي بس مالك اعقلي ووسيب الي في ايدك
انتوااااا خليييتوااااا فياااا عقل ورحمه امييي لقتل*ها 
 ثواني ودخل شااب طول بعرض بوسامه وبدلته العكسريه وقال بصوت جوهري رجولي..... ايه الي بيحصل هنا دا  ... ووجهه كلامه للمعازيم.... اتفضلوا انتوا 
كلهم مشيوا 
قدريه بفرحه.... يونس ابنيييي انت رجعتك امتى  الحقنيي يااايونس 
اول ماشووفت المسخره الِ في التليفزيون اخدت اول طياره 
قدريه بخبث جريت عليه.... الحقني يااا يونس من بنت الو*** دي
ماااا تجيييبيييش سييره امييي على لسااانك ياااقدريه ياااظا*لمه وبقت تدور على اي حاجه على الارض وفجأه لقت ازازه كبيره وجريت  ناحيتها تضر*بها بيها بس لاقت ايد قويه اخدتها منها رفعت عيونها تشوف مين لقيته يونس  بصتله لاول مره تشوفه فِ حياتها وكانت عيونه حمرا اوي وقال....  دااااا انتي يووووومك مش فااايت بتمدي ايدك على امييي يااابنت******** 
المؤذون اتكلم.... ياجماعه بقااالي سااعتين موجود هتكتبوا الكتاب ولا امشي 
قدريه بسرعه..... لا تمشي اي هيتكتب الواد علي فين 
بقلمي بسمله بدوي
 زينب..... علي هرب ياماما وساب الوقه دي
"انا هربت يااجماعه ومحدش يتعب نفسه و يدور عليا عشان مش هتلاقوني انا مستحيل اتجوز واحده زي دي *******  سامحوني..  بس بكرا تقولوا ان دا الصح سلام" 
الحج جلال بعصبيه.....يااابن***** دا انا كدا هتفضح في المنطقه وكمان دي بقت قضيه رأي عاام  
العروسه ابتسمت كانها كانت محبو*سه واتحررت  ولسا هتمشي... يونس بصلها بش*ر وبقا يتكلم من تحت سنانه وفِ نفسه.... ياااما سمعت عندك من امي ياابنت**** ولا الِ عملتيه فِ ساهر اخويا الله يرحمه يخليني اكر*هك بقيت حياتي هندمك على الِ  عملتيه تالت ومتلت
المؤذون.... طب استأذن انا
جلال بعصبيه.. اقف عندك 
المؤذون باستغراب.... اقف ليه العريس هرب!!! 
جلال بنظرات متوسله لِ يونس......يونس انت هتتجوزها  6شهور بس 6بس يايونس وغلاوتي عندك
 يونس بصلها يشوف ردت فعلها وهي قالت مصرخه بعلو صوتها .....انتوااااا بتقوووولوا اايييي ياااا ك*فره......  والله هقتل*كوااا كلكوااا واطفي ناار* ي وبعدين عااايزين تجوززوووولي العملاااااق دااااا الِ اكبر منيييي ب 13سنه ياااااا ظااا•ااااااالمه    "يونس ابتسم لها بش. ر ونزل همس فِ ودن العروسه.....  انا هربيكي من اول وجديد عشان شكلك مش متربيه وانا الِ هربيكي وهعرف ازاي تتكلمي مع اهلي كد وتمدي ايدك ازاي على امي وفجأه سكت بصدمه اما لقاها ضر*بته بالالم وتفت فِ وشه ووو  يُتبع 
ادخُلي يا عروسه مبروك ياقلبي يارب يكون الفرح عجبك 
بصتله بصدمه ودموعها محبوسه فِ عينيها.... ها 
يونس بسخريه..... ها اي بقووولك مبرووك ياعروسه الندامه 
دارت وشها النحيه التانيه واتجاهلته ولسا هتتدخل مسك ايدها بعصبيه..... اما اكون بكلمك ترُدي عليا فااهمه... اسمعي بقا الكلمتين دول وحُطيهم حلقه فِ ودنك.. جوااازنا دااا على ورق مااتستنيش مني حااجه انتِ هنا زيك زي اي كُرسي فِ البيت ولا اقولك بدل ما اجيب  خدامه انتِ  اولاا.. ثانيا مااتحوليش تقربي مني فااهمه انا لا بحبك ولا هحبك ولا طايق حتى ابُص فِ خلقتك والله ما عارف اغتصبو*كِ على اي ماافيش حاجه عدله ولا فيكي ريحه الانوثه حتى... بس اعرفِ ان من النهارده بدايه جحي*مك هتشوفي يااعني اي جحيم يونس هندمك على الِ عملتيه فِ اخويا وامي غووووري من وشي اخلصي 
ابتسمت بقهر  وهزت راسها  ومشيت من قدامه 
يونس واقف مكانه بصدمه اي البت دي.. مكنش متوقع ابدا ان دي هتكون ردت فعلها كان متوقع هتصرخ.. تبكي بس هي خابت ظنه وابتسمت ببرود وهزت راسها ومشيت من قدامه 
يونس اتعصبت من برودهااا... انتييي يا..  ابتسم بسخريه  ده هو حتى ميعرفش اسمها انتي يااازفته 
خرجت من الاوضه بعد ما غيرت هدومها لِ ازدال واسع وطرحه كبيره خافيه معالم ج'سمها الاسطوري وبصه فِ الارض .. نعم 
 يونس بخبث.... اعملي حساابك هتنامي فِ الصالون على الكنبه دي
بصت مكان ماهو بيشاور ابتسمت بحسره.... حاضر الِ تشوووفه 
اتنرفز اكتر ومسكهاومن دراعها جامد..... الوقتي حاضر والِ تشوووفه  قلبتي قطه الوقتي كُنتي تحت عامله سبع رجاله فِ بعض.. جبانه 
 سابها ودخل اوضته ورزع الباب فِ وشها..... بدل مااا اعصبها عصبتي الصبر واللهِ لوريكي مين هو يونس الراوي 
اتجاهلت كلامه وراحت نامت فِ اوضه الاطفال... وقفت قدام المرايا وبصت لنفسها بحسره مسكت منديل وشالت الكريم الِ على وشها الِ كان مغمق بشرتها جامد كان عكس لون بشرتها الِ كان زي اللبن فِ لونه ومدت ايدها وشالت العدسات السودا الي لبساها ومداريا لون العسل الصافِ الِ فِ عينها وشالت الطرحه ثواني وشعرها العسلي  الطويل اتفرد  وقلعت الاسدال بعصبيه لدرجه اتشق نصين من عصبتها  وكان قماشته خفيفه جدا وكانت لابسه بجامه قصيره وقفت قدام المرايا وبصت لِ نفسها بقهر.....  انا جميله اهو .. بقيت مخبيه جمالي عشان ابعد عن نظراتهم ليا بس بردو مااسابوونيش فِ حالي ليه ياارب ليه بس هو مش مكتوب عليا الراحه ابدا ليه فرحت اني خلصت من يوسف وامه جه اخوه الصغير وكمل عليا والوقتي اخوه التاني ليه العيله دي مش راضيه تسيبني فِ حالي بقااا انا تعبت واللهِ العظيم تعبت لحد امته هفضل فِ العذاب دا لحد امته وابويا الي مليش غيره اتخلى عني عشان كلام الناس كله كله بِعد عني كلهم بيكر*هوني ليه عملتلهم اي بس يااااارب وقعدت تعيط 
فلاش باك
دييييييييي مُغت *صبةةةةة ازااااااااااي تقبليييي بحااااجه زي دييييييي ياااااامامااااا 
الام بعصبيه.... لا والله داااا على اساااااس مش انت الِ مغ*تصبهاااا 
هو انااا لوحدييي الِ اغت*صبتهاااا و بن اخوووكِ  معايا  
الحقي الحقي ياااااماما الحقيييي انتِ تعرفيي البيه اغت*صب ميين... تعاالي تعالي شوووفي على التليفزيون 
يلهووي تليفزيون اييييييه يفضحتك يااااقادريه  يااافضحكتك.... يلهووووي يلهوووي اغت*صبت مرات اخوووك الله يرحمه يخبتي يخبتي ابووووك لو عرف هيقتل*ك فيهاااا  هتتتجوزها يعني هتتتجوزي 
اتجوووزهاااا اي على جُث*تي بقووووووولك عمرو  كان ينهش وياكل زي الكل'ب فِ لحمها قدااااامي تقوووليلي اتجوزها 
يبقى فعلاً هيبقى على جُثتك ياااا علي 
علي برعب..... بابا والله يابابا ماكنت في وعييي ورحمه ستيي  حرااام عليكوااا ياجدعان والله حرام عليكوااا انتوا اكنكوا بتد*فنوني بالحياا .. وبعدين هو انا الي هشيل الليله لوحدي ولا اييي ملييش دعوه وبعدييين ما عمرروو كان معايا 
الاب بعصبيه.... بزمتك ماااا انت مكسوووف من نفسك ياااشيخ انت عند اخت اتقييي الله ياااشيخ ررووح منك لله قلبي غضبان عليك لِ يوم الدين اوري وشي ازاااي لناااس فِ الحاااره اماااا يكون كبيييرهم ابنه عمل عمله******** مايعملهااش الا***** ورحمه امييي يااعلي لو ماااا اتجوزتها لقتل*ك... الفيديووووو بقااا فِ كل مكاااان يااااابن******** ومفيششش غيرك الِ بااااين انت والغلبانه التانيه 
الام ببرود..... اهدى يااااحج على الواد وبعدين مااا بنت ال***"هي السبب ايه الي يخليها تمشي فِ وقت زي ده 
_حراااام عليكي يااااشيخه انتي عندك بت وانتي متأكده ان البت غلبانه ولابتهش ولا بتنش ووجه كلامه لابنه....  فرحك عليها الجمعه الجايه اماااا ارووح اصلح الي هببتوه
---------------------------------
حراام عليك يااابابا بالله عليك ماا تعمل فيا كدا اق*تلني طيب اعمل اي حااجه انا راضيه بس بلاش تجوزني ليه.. بالله عليك يبابا
اتجاهل كلامها..... اعملي حساابك فرحك الاسبوع الجاي على علي باشا
ابوووس ايدك ياابابا كله الا كله ابوووس ايدك مااتكسر*ني بالشكل دا ابوووس رجلك مااترميني الرميه دي 
خرج من غير ولا كلمه وقفل الباب عليها بالمفتاح
(يوم الفرح) 
وافقه قدام المرايا بتعيط جامد وهي بتبص على فستانها  الِ كان بنسبة لها كف*نها ويوم فرحها لِ تاني مره اول مره فرحت انها خلصت من جح*يم جوزها الي ما*ت وامه وانه حياتها هتتغير وهتبقى سعيده وربنا هيعوضها بواحد ينسيها كُل الِ شافته من عذا*ب وق*هر بس كل دا اتهدم وهترجع تاني لعذاب حماتها وابنها التاني الِ نسخه مصغره من اخوه دموعها نزلت وبقت مغرقه وشها وفجأه لفت بخوف لما شافت باب الاوضه بيتفتح ودخات حماتها بصتلها بخوف شديد وفضلت ساكته
قدريه بغل..... هههه وحشتيني يامرات ابني.. شكلك مكتوب عليكي تعيش طول عمرك في بيتي... تصدقي حزنت اما مشيتي قووولت اوومال هطلع زهقي وغلي في مين..  بس هههه هترجعيلي تاني وانتي مرات ابني برضو بس الصغير مو*تي ابني الكبير بحسرته يااقلب امه... والوقتي كنت عاايزه تحبسي الصغير منك لله ياشيخه...حد قااالك اتسرمحيي بليل اهو كله بسببك... تلاقيقي كل دا خطه منك عشااان تكوشي على كله حااجه بس بعيينك... فجأه صرخت وهي شايفاها بتشتال الكرسي ورمته عليها.... يابنت المجنونه...  الحقوووني الحقني ياااحااج من بنت المجنونه دي الحقوووني يااااعالم
انااااا مااااصدقك خلصت واترحمت منك ومن ابنك يااااقدريه يااااظااا*لمه  والوقتييي بتقووولي اني كل دااا خطه منييي اااااااه اناااااا الي قوووولتلهم يغتصبووو*ني يااااشيخه ربنا ينتقم منك انتي وابنك والله لقت*لك ياااا قدريه واخد حقيي منك سنين العذاااب الِ شوووفتها على ايدك انتي وابنك 
 قدريه بصراخ...الحقوووني ياااعاااالم 
العروسه اتأخرت ليه وفجأه سمعوا صوت صريخ قدريه 
 المعازيم فضلوا يتهامسوا ويتكلموا وفجأه دخلت العروسه 
والله لقتل*ك واق*تل ابنك ال****** داااا 
الناس وقفوا وفضلوا يبصوا عليهم....  في الي شمتان والي زعلان عليها والي فرحان ب الي بيحصل 
الحقني يااااحاج جلال من بنت المجنونه دي 
جلال بصدمه...... اي يابنتي اهدي بس مالك اعقلي ووسيب الي في ايدك
انتوااااا خليييتوااااا فياااا عقل ورحمه امييي لقتل*ها 
 ثواني ودخل شااب طول بعرض بوسامه وبدلته العكسريه وقال بصوت جوهري رجولي..... ايه الي بيحصل هنا دا  ... ووجهه كلامه للمعازيم.... اتفضلوا انتوا 
كلهم مشيوا 
قدريه بفرحه.... يونس ابنيييي انت رجعتك امتى  الحقنيي يااايونس 
اول ماشووفت المسخره الِ في التليفزيون اخدت اول طياره 
قدريه بخبث جريت عليه.... الحقني يااا يونس من بنت الو*** دي
ماااا تجيييبيييش سييره امييي على لسااانك ياااقدريه ياااظا*لمه وبقت تدور على اي حاجه على الارض وفجأه لقت ازازه كبيره وجريت  ناحيتها تضر*بها بيها بس لاقت ايد قويه اخدتها منها رفعت عيونها تشوف مين لقيته يونس  بصتله لاول مره تشوفه فِ حياتها وكانت عيونه حمرا اوي وقال....  دااااا انتي يووووومك مش فااايت بتمدي ايدك على امييي يااابنت******** 
المؤذون اتكلم.... ياجماعه بقااالي سااعتين موجود هتكتبوا الكتاب ولا امشي 
قدريه بسرعه..... لا تمشي اي هيتكتب الواد علي فين 
بقلمي بسمله بدوي
 زينب..... علي هرب ياماما وساب الوقه دي
"انا هربت يااجماعه ومحدش يتعب نفسه و يدور عليا عشان مش هتلاقوني انا مستحيل اتجوز واحده زي دي *******  سامحوني..  بس بكرا تقولوا ان دا الصح سلام" 
الحج جلال بعصبيه.....يااابن***** دا انا كدا هتفضح في المنطقه وكمان دي بقت قضيه رأي عاام  
العروسه ابتسمت كانها كانت محبو*سه واتحررت  ولسا هتمشي... يونس بصلها بش*ر وبقا يتكلم من تحت سنانه وفِ نفسه.... ياااما سمعت عندك من امي ياابنت**** ولا الِ عملتيه فِ ساهر اخويا الله يرحمه يخليني اكر*هك بقيت حياتي هندمك على الِ  عملتيه تالت ومتلت
المؤذون.... طب استأذن انا
جلال بعصبيه.. اقف عندك 
المؤذون باستغراب.... اقف ليه العريس هرب!!! 
جلال بنظرات متوسله لِ يونس......يونس انت هتتجوزها  6شهور بس 6بس يايونس وغلاوتي عندك
 يونس بصلها يشوف ردت فعلها وهي قالت مصرخه بعلو صوتها .....انتوااااا بتقوووولوا اايييي ياااا ك*فره......  والله هقتل*كوااا كلكوااا واطفي ناار* ي وبعدين عااايزين تجوززوووولي العملاااااق دااااا الِ اكبر منيييي ب 13سنه ياااااا ظااا•ااااااالمه    "يونس ابتسم لها بش. ر ونزل همس فِ ودن العروسه.....  انا هربيكي من اول وجديد عشان شكلك مش متربيه وانا الِ هربيكي وهعرف ازاي تتكلمي مع اهلي كد وتمدي ايدك ازاي على امي وفجأه سكت بصدمه اما لقاها ضر*بته بالالم وتفت فِ وشه 
يونس بعصبيه.وهمس فِ ودنها ...... ورحمه ابويا  ما عديتي ليلتك لاحب*س ابوك واخوك الصغير اخليه ينزل يشحت فِ الاشارات وانتِ عارفه ان مركزي يعمل اكتر من كدا... اكتب ياااااشيخناااا 
فاقت على صوت خبط على الباب جامد..... انتييي يااازباااا*له مش قااايلك تنااامي فِ الصااالون ايه الي دخلت اووووضه الاطفاااال افتحي الباب ده احسنلك بدل ما اكسر*ه على دمااغك
ردت بسرعه.... لا لا وغلاوه اغلى حاجه عندك ما تعمل كدا انا قاالعه 
 يونس بعصبيه.... بقوووولك افتحيي 
ردت بدموع.... طب طب نااولني شنطتي بالله عليك من برااا 
بقااا كدا طيب وفجأه قام كا*سر الباب 
اتخضت ومسك الازدال تحاول تلبسه بس مش مدااري حاجه.... هيشووفني هيشوووفني ولسا هتجري مسكها بسرعه ولفها ليه... يونس  بصدمه.... انتي انتي مين 
مافيش رد دموعها نازله بس
بصلها بجرا*هء شديده من اول ملامح  وشها الِ تسحر لِ جسمها الاسطوري الِ الجم  لسانه بصدمه بص على التسريحه ولقا المناديل وفهم انها كانت حاطه حاجات على وشها وشاف العدسات وعرف انها كانت مداريا جمالها... رجع بصلها تاني بتوهان  راح دافن وشه فِ عُنقها وفي سره ....  جميله اوي هي ازاي كده وفجأه فاق عليها وهي بتضر"به فِ بطنه..... ابعد عنيي سيييبني يااا حيو*ان ياازبااله اتفووو علي وعلى الِ خلييفووك يااا عااالم ياا كفر*ه فجأه  باب الشقه خبط جامد 
يونس بتحذير مُخيف.... عقابك عسير على الِ قولتيه دا  ... وماتتنقليش من هنا احسنلك ورايح يفتح لقاها الحكومه..... ميرال سالم الدسوقي هنا 
  يونس باستغراب.... ميرال مين... ثانيه سالم الدسوقي دا ابوها... يبقى هي ميرال.. 
قبض على ايده بغضب اما سمع صوتها وهو محذرها متخرُجش... انا ميرال 
_انتِ مقدمه بلاغ فِ على الدمنهوري صح قضيه اغت*صاب... يونس بصلها وبرق ... ايه لا اكيد فِ سوء تفاهم  وكمان الموضوع اتحل خلاص 
ميرال ابتسمت  بفرحه وجتلها فكره...... ايوا يباشا بس مش فِ علي لا فِ داا داا هو الِ اغتصب*ني وعاايزه حقي منه  ياحكومه.. 
يونس بصدمه ووو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

ايوا يباشا بس مش فِ علي لا فِ داا داا هو الِ اغتصب*ني وعاايزه حقي منه  ياحكومه.. 
يونس بصلها بصدمه بس ابتسم لها ابتسامه خوفتها منُه...... دي مراتي ياباشا  وطلع من جيبه محفظته الِ فيها قسيمه الجواز  وورهاله.... ههه هي بس بتحب تهزر 
بس 
يونس بهدوء مخيف.... معاك الرائد يونس الراوي الموضوع اتحل خلاص تتفضل تمشي الوقتي  .. قفل الباب 
كيرال وافقه مكانها بخوف حاسه ان رجليها مش شيلاها بس اول ما لقيته لف جريت بس هو كان اسرع ومسكها...
كيرال بدموع.... سيبني والنبي بالله عليك سيبني انا انا اسفه والله مش هعمل كدا تاااني
يونس باستمتاع بخوفها ومد ايده ومشا ايده عليه بِ أعجاب على شعرها.... شعرك حلو وثانيه وصرخت بوجع اول ما شد شعرها.... اااه اااه شعري 
يونس بخبث.... مش انا محذرك ماتُخرجيش من الاوضه.... انطقييي
كيرال بدموع.... اسفه خلاص اسفه
يونس بعصبيه.....  لا ومش كدا وبس وراحه تقُليلهم انِ انا الِ مغتص*بك  ... انتِ غبيه صح ولا بتسوقي الغباء عليا.. انتِ فضحتك بجلاجل الفيديو فِ كُل مكان ومش انا الِ في الفيديو وانتِ عارفه كدا هدفك اي بقا وانتي بتقول اني انا مش علي الِ  ... 
فجأه قاطعته بصراخ......  عااارفه عااارفه.. بس اهم حاااجه عندي اني اهرب اهرب منكواااا كلكوااااا اناااا بكر. هكواااا كلكووووو ومش مسااامحاااكم مش مسمحاااكو ابدا... وفضلت تشد فِ شعرها وتضر*ب على وشها فِ حاله هستريا 
يونس حس بنغزه فِ صدرُه من منظرها ومن غير وعي قام حاضنها جامد لحد ما حس انها هِدت وفضل شهقاتها بس.... انا مشوفتش يوم حلو فِ حياتي حرفيا... انا ليه بيحصل فيا كدا.. انا اتعذ*بت فِ حياتي جامد واللهِ...  تعرفي يا عني اي بنت عندها 16 سنه تتجوز فِ سنها دا بدل ما تلعب وتهتم بدراستها هاا تعرف يعني اي  تتك*سر من  واحد وثقت فيه هاا وامنت لهُ هااا اخوك يوسف كنت مش واخداه على حب بس كنت بحترمه بس هو عمل اي هو كسر*ني وطلع متجوزني بس عشان يضمن الارض بتاعتي ورغم ده سُكت واستحملك علطول اها*نه وذُل كأني واحده جايبها من الشارع  مش مراته.. امك بتكر*هني ليه عملت لها اي هااا كانت علطول تكذب وتتبلى عليا لِ يوسف كذب وهو مكنش بيصدقني ويضر*بني لحد ما يغمى عليا تلت سنين عذا*ب وذل اخوك اما ما*ت حسيت ان الحياه ابتسمت لي وهتعوضني عن الي شوفته بس انتوا كأنوا مش عايزين تسيبوني فِ حالي ابدًا جه اخوك الصُغير ووو مقدرتش تقولها وانفرجت فِ العياط جامد" 
يونس كان بيسمع لها وهو مصدوم مش قادر يصدق ان عيلته الِ بيفتخر بيها  يعملوا كدا  .. بس فِ حاجه جواه مصدقاها نبرتها ودموعي مش تمثيل وهو عارف دا.. من غير وعي شدها ليه وحضنها بكُل قوته وفضل يمسد على شعرها وضهرها بحنان...... هششش اهدي اهدي انا معاكِ ولو كلامك فعلا صح هاخُدلك حقك منهم 
كيرال رفعت وشها بلهفه وكانت قريبه منه اوي وقالت ببراءه....   بجد اوعدني 
يونس فضِل باصص ليها بتوهان 
كيرال اخدت بالها من وضعهم واتكسفت جامد وقامت بسرعه...  يونس فاق على حركتها وهي بتقوم غمض عيونه بعصبيه ايه الي بيفكر فيه دا... ولسا هيمشي.. قامت كيرال ماسكه ايده بسرعه....  حس بكهربا من مجرد لمسه منها.. غمض عيونه وهو بينهُر نفسه وفتحها بعصبيه ونفض ايده.....  بلاااش الحركات دي احسنلك 
كيرال رجعت خطوه لورا بخوف....  ح حركات اي 
يونس بزعيق.... اخلصي عاايزه اي 
كيرال بدموع.... خلاص مش مش عايزه حاجه خلاص 
يونس اخد نفس طويل وقرب منها بهدوء.....  بتعيطي ليه طيب 
كيرال بعييط..... انا انا مش بعيط
يونس مقدرش يكتم ضحكته وضحك.... ههه اومال انتي بتعملي اي الوقتي... كُنت عايزه اي 
مسحت دموعها وبصتله ببراءه....  توعدني هتجبلي حقي منهم 
يونس سِكت قامت ضحكت.... هههه انا غبيه اوي ازاي اصدقك او حتى اثق فيك انت منهم يبقى زيهم انا ساازجه اوي بس يمكن عشاان نفسي احس بامان وحد بيخاف عليا ويهمُه زعلي  ولسا هتمشي يونس مسك ايدها بسرعه.....اوعدك بس لو كلاامك صح انما لو عرفت انك كُنت بتكذبي هندمك على اليوم الي شوفتيني فيه وسابها ومشا
.. دقايق والباب خبط 
كيرال بغضب طفولي....... يوووه بقا اي الباب دا كل شويه طق طق طق اايه ولسا هتفتح الباب بس خافت لتكون حماتها وقفت على طراطيف عشان تطول العين السحريه بس معرفتش تشوف مين راحت اخدت كرسي ووقفت عليه...  
انتييي يااااا لي تنشكيي افتحي البااب احسنلك يابت 
نزلت ووقفت على الباب وحطت ايدها على قلب برعب... اول ما عرفت انها قدريه
قدريه بعصبيه..... افتحيي يااابت احسنلك بقااا كدا طيب اصتبري علياا انتِ شكلك وحشك عُلق زمان باين
كيرال فِ نفسها ودموعها مغرقه وشها..... انت فين يايو نس 
استغربت نفسها اوي ليه عاايزاه جنبها ليه هو بالذات الي نطقت اسمه فاقت على فتح الباب بهم*جيه لفت بخضه 
قدريه وهي بتشدها من شعرها.... انتِ ماابتفتحيش ليه يااحيوا*نه 
كيرال بصراخ...... سييبني سييبيني ااااه اااه شعري سيييبي شعري ياااقدريه 
قدريه بغِل.... قدريه حااااف كدا يااابت*****
كيرال بدموع وهي بتحاول تتخلص من قبضتها الِ على شعرها.... ماااتشتميشش اميي ماااتجيبيش سيرتها على لسااانك احسنلك 
قدريه بعصبيه.... انتي بتعلي صوووتك علياا طيب وشدها للمطبخ واخدت المقص ولسا هتقُصلها شعرها كيرال زقتها بصعوبه..... انتي هتعملي اي حرام عليكِ بلااش كده والنبي كله الا كله دا وصيه امي مقُصهووش بالله عليكِ سيبني فِ حالي
قدريه بخُبث...... عاايزاني اسيبك فِ حاالك امم  سلالم  كُلها تتكنس ووتتمسح عاايزاها بتبرُق 
كيرال بدموع  .... حاضر بس هتسيبيني فِ حالي صح
قدريه بمكر..... طبعا اومال  بس مش شُقشقنا لا العماره كُلها ال7ادوار
كيرال بوجع....... بس انا كنت هعمل قدام شقتي وقدامك انما العماره كُلها ازاي بنقابي والسُكان طالعين نازلين
قدريه بتهديد...... هتعملي بالزوق ولا يبقى بالعاافيه وهتقلعي النقاب كمان  دا امر من يوونس ابني
كيرال دموعها نزلت بقهر ومشت بكل خضوع...  حسبي الله ونعم الوكيل. 
انتهت من عملها وصعدت الى شقتها.. وقفت قدام المرايا تبكي بقهر.... حسبي الله ونعم الوكيل فيكم كلكوا منكو لله امسكت بنقابها بحسره.....  لتاني مره اتجبر على قلعُه منكولله 
يونس بيه يونس بيه 
يونس باستغراب....  خير ياام سيد في حاجه 
ام سيد بطيبه....  مش حرام الي بيحصل في الغلبانه كيرال 
يونس بعصبيه وقد فهم انها تتكلم عن الحادثه التي تعرضت لها... مااتدخليش في الي ملكيش فيه ياام سيد 
ام سيد بحزن..... لا يباشا البت دي بالذات ليها معزّه كبيره فِ قلبي واما اشوفها وهي بتمسح السلالم وتُكنسها ا قاطعها بعدم تصديق.... ايه بتقولي اي هي مين دي... تُقصدي كيرال مراتي انتيييي اتجننتي ايه الي بتقولييه  دا
ام سيد بعدم رضا.... مراتك اومال بقا لو مكنتش مراتك كنتوا عملتوا فيها اي وبعدين بقووول اي مابكذبش لسمح الله  ومشت وهي بتبرطم.... انا مش هسكت زيهم واخااف منك.. واسكت على الي بيحصل للي غلبانه الي فوق دي بس والله ما في الايد حيله حسبي الله ونعم الوكيل  ومشت
بقلمي بسمله بدوي
يونس مشا وعفا*ريت الدنيا كأنها بتتنطط قدام عينيه 
يونس باشا.... يونس باشا 
يونس بعصبيه شديده.... اييه تاااني 
حُسني بحسن نيه .....  بقووولك يباشا ااا مش عارف اقول اي بس عاايز اعرف البت الي بتخدم عندكو اسمها اي بصراحه انا عايزاها وكله بالحلال يباشا 
ثانيه وجه شخص اخر... يونس باشا يونس باشا كُنت عايز فِ خدمه ما هنساهاالك طول عُمري احم هي البت الي كانت بتمسح السلالم دي من عنديكوا صح كُنت عاايز بس عنوانها.. 
لحد هنا وخلاص اعصابه فلتت ومسكهم الاتنين ونزل فيهم ضر*ب....لحد ما ابوه ادخل  
جلال بعصبيه.... في اي ياايونس ياابني اهدى بس العياال هيموو*توا فِ ايدك يابني  وبصعوبه خلصهم من تحت ايده 
يونس اتجاهله وطلع جري لشقته......  كييييراااااااال 
قدريه فِ شقتها بتضحك بفرحه والِ خطتتله حصل 
زينب بخوف..... حرام عليكي ياماما البت غلبانه و
قدريه بعصبيه..... مااتدخليش في الي مالكيش فيه يااازينب 
عند كيرال فوق
كيرال بخوف ودموعها مغرقه وشها وجسمها بيترجف بخوف..... انا انا والله ما عملت حاجه انا عملت اي 
يونس هدى اما شاف حالتها قرب منها وهي كل مايقرب تبعد لحد ما ضهرها خبط فِ الحيطه..... والنبي ما تضر*بني واللهِ العظيم انا سمعت كلامك ومسحت السلم 
يونس مسكها من خصرها بتملك وبعصبيه رفع وشها ليه.....سمعتي كلامي ايييه؟؟  ومستحتي السلم لييييه اصلا  
كيرال اتعصبت وزقته بقهر..... نعم  هو مش انت الي اجبرتني على كدااا هاااا بسببك قلعت نقاابي بسببك اتذلييت وتهاانت  قاطعها...... انتي مُنتقبه 
كيرال بدموع..... ايواا بسببك قلعته حسبي الله ونعم الوكيل ابعد عنييي بقااا سيبني في حاالي ابعدوووا عني بقااااااا
يونس بعصبيه اكبر..... انااااا مقوولتش حااجه بسببي اي 
كيرال بقهر..... قوولت لامك تخليني امسح السلالم واقلعه قعدت اترجاها تسيبني بس هي.. حسبي الله ونعم الوكيل والله ماهساامحكوا ابدا يااارب جيبلي حقي منهم ياارب  ولسا هتقع على لارض.. يونس لحقاها وبقت في حضنه.. و بتبكي بنهيار.. انا عملكوا اي حرام عليكوا عملتلكوا اي بس دا والله عمري ما اذ*يت حد ليه انا يحصل فيا كد ليه 
يونس بحنان.... اهدي وتعالي احكيلي الي حصل والله هاخودلك حقك بس اهدي واحكيلي 
كيرال حكتله الِ حصل وهو بقا يراقبها يراقب طريقه كلامها... ملامحها...  حركت ايدها مع كلامها... براءتها 
كيرال من بين دموعها ..... هو دا الِ حصل.. هو انت بجد ما قولتلهاش 
يونس بنبره حانيه لاول مره وهو ذات نفسه استغربها جدا... واللهِ العظيم ما قولت حاجه قومي
كيرال بخوف.....  هه تعمل فيا اي... لا لا والنبي سيبني 
 يونس بحنان وهو بيمسد على شعرها.... قومي هجيبلك حقك 
كيرال ببراءه... انت بتضحك عليا ليه.. 
يونس بحنان وهو بيزيح خصله نازله على عنيها.... بضحك عليكي لي؟  
كيرال بحزن.... عشان بتقولي هتجبلي حقي والسبب في الي حصل امك ايه هتعملها اي يعني 
يونس شرد في كلامها بس فجأه.... ادخلي البسي نقابك وتعالي
 ردت ببلاهه.. ها 
 يونس بعصبيه خفيفه.... اخلصيي 
حاضر  ... ثواني خرجت وهي بتترجف من كتر خوفها مسك ايدها بهدوء وابتسم ابتسامه موصلتش لعيونه... يالا 
يونس بغضب.... امييييي  ..  فعلا الي كيرال بتقوله دا انتي الي اجبرتيها تمسح السلالم وتقلع النقاب
قدريه بمسكنه مزيفه..... انا... كذابه يابني 
كيرال بسرعه من بين دموعها......ماا تكذبيش... حرام عليكي ترضيها لبنتك
قدريه اتعصبت وراحت ومسكتها من الطرحه ولسا هتضر*بها...مااتقاارنيش بنتي بيكي يااا زبا*له.. يونس مسك ايدها بغضب.... ايه ياامي هتمد ايدك على مراتي ولا اي مسمحلكيش  وفجأه

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

ايه ياامي هتمد ايدك على مراتي ولا اي مسمحلكيش  .. فجأه شد ايد كيرال وقال بحده.....  كرااامتها من كرااامتي ياا امي وردي على الِ حصل مش هيعجبك
قدريه فتحت عيونها بصدمه وفِ نفسها..... البت **** لحقت تغسلُه دماااغه  دي سحرتله اكيد .. فرق كبير بينُه وبين يوسف.. يوسف ما كان بيصدق انما يونس..  يخوفي لو الِ فِ بالي صح يا يونس لا لا انا لازم اتصرف وفجأه عملت نفسها اغمى عليها.... اااه اااه الحقني يايونس ووقعت على الكنبه 
يونس جري عليها بخوف وكيرال جريت على المطبخ... ميه ميه اهي اتفضل.. هي حصلها اي اطلب دكتوره بسرعه  لا لا انده على شيماء جارتنا ممرضه ولا اعمل اي 
يونس بصلها بزهول وفِ نفسه....  هي بتتكلم جد ولا بتمثل البت دي هتننجي دي واحده غيرها ما هتصدق وهتشمت بس دي...  المُشكله اني متأكد وعارف انها مش بتمثل دي ردت فعلها حقيقي السنين فِ الدخليه علمتي 
قدريه فتحت عين وعين وبصتله لقيته باصص لِ كيرال الي بتتصل على شيماء جارتها.... اااه يابت ال***** مثلي مثلي اصبري عليا بس اما طلعتُه على جتتك ما يبقاش اسمي قدريه 
كيرال بصوت مهزوز.... مش بترد عليا اكيد فِ شغلها فِ  
قدريه عملت نفسها بدأت تفوق... اه اه انا فين ايه الِ حصل اااه قلبي 
يونس بصلها كتير وهي بصتله بمسكنه.... في اي يا يونس بتبصلي كدا ليه كر*هتك فيا بنت جميله" قصدها كيرال"
يونس بحده.... اسمها كيرال وبعدين قلبك فِ الشماال يا أُمي مش فِ اليمين 
قدريه بمسكنه.... هاا ااا واللهِ يابني معرف بس الحته دي بتوجعني  .. واااه رجلي رجلي برضو 
يونس بصلها بعدم رضا..  ثانيه وفونه رن وخرج يرد عليه 
قدريه استغلت الفرصه وقالت بغِل وعيونها مصوبه على الباب بترقب.... انتي يامقصُفه الرقبه.. ادخُلي جيبي شويه ميه بملح وتعالي اغسليلي رجلي واعمليلي مساچ 
كيرال لسا هتتكلم.. قدريه لكزتها فِ بطنها..... شكلك وحشِك عُلق زمان اخلصي 
كيرال خافت وهزت راسها بسرعه ودموعها على خدها.. وفِ نفسها....حسبي الله ونعم الوكيل.. انا مابحبش اعمل حاجه غصب واللهِ لو كانت قالتلي براحه كُنت هعملها الِ هي عايزاه.. الوقتي هعمله وانا مجبوره  .. ليه بتحسسني انِ خدااامه مش مرات ابنها لييه..فوضت امري اليك يا رب  دخلت المطبخ وخرجت ومعاها طبق كبير فيه ميا بملح ونزلت قعدت تجت رجليها ولسا هتمسك رجليها يونس شدها بحده..... اي داا انتي هتعملي اي 
كيرال بصوت باكي.... ه هغسلها رجليها 
قدريه بخبث وهي قاصده تجر*حها بالكلام ..... في اي يايونس هي اصلا متعوده على كدا ايام يوسف هو دا الحاجه الوحيده الي فالحه فيها و.. 
  بقلمي بسمله بدوي 
يونس قاطعها بعصبيه......  بس اناااا مش يووووسف وبعدين انا مش عاايزها تعملي حاجه غصباً عنها .. زيييينب 
 زينب:  نعم يا ابيه
يونس بابتسامه موصلتش لعينُه.....  شوفي ماما يا زيزو..  من النهارده زوزو هتعملك الي انتي عاايزاه يا امي صح يازوزو 
زينب بابتسامه وطيبه.... صح يا ابيه 
يونس بص  لِ كيرال بمعني يالا هنطلع  ...  واخدها ومشا بس قبل ما يقفل الباب بص لِ قدريه....  اتمنى يا أمي الي حصل دا ميحصلش تاني واعرفي ان كرامتها من كرامتي صدقيني لو كان حد غيرك كُنت هخليه يفكر حتى قبل ما يكلمها نص كلمه.. المرادي معملش حاجه بس المره الجايه موعدكيش 
قدريه بعصبيه....  يووووونس استنى عنك اناا سكتااالك من الصبح اييي ما تيجي تاااخُلك قلميين  اييي لحقت تسحرلك   واكيد فضلت تتمسكن عليك ودموع التماسيح بتاعتها دي حرباايه ياابني تتمسكن لحد ما تتمكن و
يونس بغضب اعمى.... اُمييييييي   .. انتِ بجد هتخلييني اصدقها بعمااايلك دي  ..  وقووولتك كرااامتها من كرااامتي اما تهزيقها ولا تهينيها كانك بتهينيني انااا 
قدريه ببكاء مزيف......  انت بتعلي صووتك عليا يا يونس يااخساارت تربيتي فيك هو دا ابني الي طلعابه القلعه بتعلي صووتك عليا.. كر*هتك فيا صح..  اهي اهي يااارتني مُ*ت قبل ما اليوم دا يجي اهئ اهئ ياارب خُدني ابني بقا بيكر*هني بسببها ااااه 
يونس غمض عيونه بعصبيه وقرب منها بهدوء مزيف ومسك ايدها....  يا امي  يا حبيبتي انا هكر*هك ليه  .. بس عماايلك دي  غلط..  عملتلك اي عشان تهينيها ياعني ها رُدي عليا
قدريه فِ نفسها.... اهاا هو بقا كد امم ماشي فرق كبير مابينك وبين يوسف يايونس لازم اكسبك في صفي وعاملها حلو قدامك عشان اما اجي اتبلى عليها تصدقني 
 يونس بصرامه.... ها يا اُمييي 
قدريه بطيبه مُزيفه.....  معاك حق هي مش ذنبها حاجه ودي راسها ابوسها اهي وقامت باست راس كيرال.. انا اسفه يا بنتي حقك عليا 
يونس ابتسم... اهي هي دي امي الِ اعرفها 
كيرال بفرحه وفي نفسها.... الحمدلله ياارب تكون فعلا اتغيرت وتحبني او مش مهم تحبني بس تسيبني في حالي بس.. 
قدريه بابتسامه مغصوبه..... يالا يا حبيبي خُد مراتك واطلع بس على العشا تكونوا موجودين اه وبعدين مين الي هيعمل الاكل ويغسل المواعين اومال هي لزمتها اي
يونس ضغط على ايده بنفاذ صبر.....  تاااني يااا امي تاااني 
قدريه بسرعه..... مش قصدي يابني والله انا بس الي ما بعرفش اعبر.. انا قصدي بس اني مابعرفش اكُل من غيركوا 
هز راسه بتهكم وطلع هو وكيرال بس قبل ما يقفل الباب قدريه بصت لكيرال بغِل وشورتلها ايديها🤌 كده وده خوف كيرال اكتر من الاول 
 اول ما الباب اتقفل قدريه وقفت ومسكت ايد زينب جامد.....  بقااا بتعترفي عليااا يااحيوا*نه وانا قااعده ابرقلك  
زينب بخوف... اي دا انتي قومتي ازاي مش كُنتي تعبانه  من شويه ااه دراعي ياماما...
قدريه بعصبيه.....  مااشي ياازينب يامين باالله يازينب لو عُدت ابرقلك وماتنفذيش الي عوزااه لكون مجوزاك للحج جابر الجزار 
زينب برعب... ايه لا لا خلاص والله هسمع كلامك بس كله الا كده والنبي 
قدريه ابتسمت برضا.... ايوا كدا اتعدلي وادخلي ذاكريلك كلمتين ينفعووكي مش هيبقى خلقه وتعليم وبطلي اكل شويه محدش هيرضى يتجوزك بجسمك الفشله دا وسابتها ومشت ببرود ولا كأنها كسر*ت نفس بنتها 
زينب جريت على اوضتها ووقفت قدام المرايا بقهر وبصت لنفسها في المرايا بدموع.... معاها حق بشكلي وجسمي دا محدش هيعبرني.. بس هي امي يااعني مفروض تجُبر بخاطري مش تكسر*ه كدا حرااام واللهِ حرااام يااارب 
عند كيرال 
اول ما دخلت الشقه جريت على اوضتها  بس يونس لحقها ومسك ايدها.... كيرال استني
كيرال وهي منزله وشها فِ الارض وردت بصوت باكي...  نعم 
يونس مد ايده ورفع وشها ليه..... طول ما انا عايش وشك مرفوع..  وبعدين مالك انا اخدت ليكي حقك بتعيطي ليه طيب
كيرال انفجر*ت فِ العييط.. ما مافيش حاجه بس في في حاجه دخلت في عيني
يونس اخد نفس وابتسم لها ابتسامه طمنتها ومسك ايدها ودخل البلكونه 
كيرال باستغراب وخوف ...  هو هو انت جبتني هنا ليه
يونس نزل التندا ومد ايده وشال النقاب الِ كان على وشها ولسا هيشيل الطرحه مسكتها بسرعه
يونس كشر وفي نفسه....  هتحرمني اتمتع بجماله الي بيفتح نفسي.. شكلها كمان مش واثقه فيا
كيرال بكسوف....  لو لو سمحت سيبها انا مرتاحه كدا 
يونس بتذمر وبلا وعي...  بس انا مش مرتاح 
كيرال ببلاهه.... ها 
يونس بتوتر..... اقصد انتي مش واثقه فيا ولا اي 
كيرال بكسوف.... ها لالا والله بس بس 
يونس بحنان... الي انتي عايزاه بس انا عايزه تاخدي راحتك 
كيرال هزت راسها ووشها احمر اوي وشالت الطرحه ثواني وانسدل شعرها الِ شبه العسل في لونه تحت انظار اعجاب وانبهاره بيه  وبدون وعي مد ايده مسد على شعرها وهي تلقائي غمضت عينيها لاول مره تحس بحنان حد عليها من بعد مو*ت مامتها بس افتكرت الي حصلها وبعدت بسرعه 
يونس فاق على بُعدها ومد ايده مسك ايدها.....  اي رأيك نعمل اتفاق 
كيرال بصتله بخوف...  اتفاق اي..  انت انت هطلقني لا لا والنبي ماترجعنيش ليهم انا عايزه افضل معاك انا مش ببقى مطمنه غير معاك
ابتسم بتساع وفرحه استغربها جدا....  اهدي بس الاول... مين جاب سيرت الطلاق..
كيرال بتوجس.... اومال انت انت عايز اي 
يونس بهدوء.....  عايزك تهدي وماتخافيش انا مش بعُض والله 
كيرال ضحكت ضحكه سحرته ... هههه حاضر 
يونس بلا وعي.... يحضرلك الخير... احم احم المهم عايز نعطي لبعض فرص 
كيرمال ابتسمت بوجع....  انت متأكد انك عايز تكمل معايا بعد الي حصل و
قاطعها بحده....  الي فات مات ومش عاايزه يتفتح تاني انسيييييه فااهمه
هزت راسها ...  حا حاضر
 يونس بحنان...المهم احكيلي عنِك .
كيرال ببعض الخجل.... امم انا وحيده مش عندي اصدقاء خالص غير زينب اختك بس مش اصحاب اوي ومش عندي غير اخ بس هو مسافر مش هنا وعندي 19سنه ومكملتش تعليم بابا خرجني بعد الي حصل و
يونس بصدمه.... عندك كام سنه 
كيرال ببراءه... 19 وانت 
يونس بتوتر..... ااا34
كيرال شهقت بصدمه.....اييه بجد 
ابتلع لعابه بتوجس وابتسم بالم.... كبير عليكي اوي مش كد
كيرال بنفي وبراءه.... لا مش قصدي كدا بس انت مش باين عليك خالص انا قولت اخرك 29 او 30بالكتير شكلك صغير 
يونس بفرحه.... بجد 
هزت راسها ببعض الخجل..... اه 
كل شويه فون يرن وهو يقفل.. كيرال بهدوء... رد ممكن تكون حاجه مهمه
هز راسه ورد... اييييه طب ثواني واكون عندكو.... انا اصلا مشغل معااايا شويه اغبيه مااابتعرفووش تعملوا حااجه من غيري مشغل عندي عيااال   وقفل السكه
كيرال بخوف.... في في اي 
 يونس بسرعه وهو بيتجه للباب.. مشكله في الشغل ماتفتحيش الباب وتربسي عليكي وناميلك شويه لما ارجع 
هزت راسها وقبل ما يقفل الباب ندهت عليه... يونس لا اله الا الله انشاء الله خير هدعيلك
ابتسم ورد بحنان..... تسلميلي محمد رسول الله وقفل الباب ومشا
كيرال بطفوله وفرحه....  قالي تسلميلي قالي تسلميلي اخيرا الحياه هتضحكلي الحمدلله... اما ادخل اناملي شويه اتهديت النهارده جامد من مسح السلم ضهري اتكس*ر
اخدت شاور وصلت ونامت بعد شويه صحيت على نفس سُخن وايد بتشيل شعرها من على ضهرها وبترفعه لفوق... اتخضت وقالت بكسوف....  يو يو نس انت انت جيت 
لفلها ليه وهي مغمضه عيونها بكسوف...  يو نس
فتحي عينك... فتحت عيونها بخضه اول ما سمعت صوت   غير صوت يونس الحنون....  علي 
علي بخبث.... وحشتني وبعدين اي الحلاوه دي يابت انتي احلويتي اوي كدا ليه 
كيرال بعييط....  انت انت رجعت انت انت عاايز مني اي تاني وبعدين حرام عليك انا بقيت مرات اخوك خلاص و
قاطعها بمكر.... يونس مش اخويا ابن مرات ابويا  بس مش اخويا 
كيرال بعييط وبتصوت.... ابعد عنيييي الحقوووني الحقوووني
علي خاف وحط ايده على بوءها يمنع الصوت بس فجأه الباب اتفتح  وو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

ايه ياامي هتمد ايدك على مراتي ولا اي مسمحلكيش  .. فجأه شد ايد كيرال وقال بحده.....  كرااامتها من كرااامتي ياا امي وردي على الِ حصل مش هيعجبك
قدريه فتحت عيونها بصدمه وفِ نفسها..... البت **** لحقت تغسلُه دماااغه  دي سحرتله اكيد .. فرق كبير بينُه وبين يوسف.. يوسف ما كان بيصدق انما يونس..  يخوفي لو الِ فِ بالي صح يا يونس لا لا انا لازم اتصرف وفجأه عملت نفسها اغمى عليها.... اااه اااه الحقني يايونس ووقعت على الكنبه 
يونس جري عليها بخوف وكيرال جريت على المطبخ... ميه ميه اهي اتفضل.. هي حصلها اي اطلب دكتوره بسرعه  لا لا انده على شيماء جارتنا ممرضه ولا اعمل اي 
يونس بصلها بزهول وفِ نفسه....  هي بتتكلم جد ولا بتمثل البت دي هتننجي دي واحده غيرها ما هتصدق وهتشمت بس دي...  المُشكله اني متأكد وعارف انها مش بتمثل دي ردت فعلها حقيقي السنين فِ الدخليه علمتي 
قدريه فتحت عين وعين وبصتله لقيته باصص لِ كيرال الي بتتصل على شيماء جارتها.... اااه يابت ال***** مثلي مثلي اصبري عليا بس اما طلعتُه على جتتك ما يبقاش اسمي قدريه 
كيرال بصوت مهزوز.... مش بترد عليا اكيد فِ شغلها فِ  
قدريه عملت نفسها بدأت تفوق... اه اه انا فين ايه الِ حصل اااه قلبي 
يونس بصلها كتير وهي بصتله بمسكنه.... في اي يا يونس بتبصلي كدا ليه كر*هتك فيا بنت جميله" قصدها كيرال"
يونس بحده.... اسمها كيرال وبعدين قلبك فِ الشماال يا أُمي مش فِ اليمين 
قدريه بمسكنه.... هاا ااا واللهِ يابني معرف بس الحته دي بتوجعني  .. واااه رجلي رجلي برضو 
يونس بصلها بعدم رضا..  ثانيه وفونه رن وخرج يرد عليه 
قدريه استغلت الفرصه وقالت بغِل وعيونها مصوبه على الباب بترقب.... انتي يامقصُفه الرقبه.. ادخُلي جيبي شويه ميه بملح وتعالي اغسليلي رجلي واعمليلي مساچ 
كيرال لسا هتتكلم.. قدريه لكزتها فِ بطنها..... شكلك وحشِك عُلق زمان اخلصي 
كيرال خافت وهزت راسها بسرعه ودموعها على خدها.. وفِ نفسها....حسبي الله ونعم الوكيل.. انا مابحبش اعمل حاجه غصب واللهِ لو كانت قالتلي براحه كُنت هعملها الِ هي عايزاه.. الوقتي هعمله وانا مجبوره  .. ليه بتحسسني انِ خدااامه مش مرات ابنها لييه..فوضت امري اليك يا رب  دخلت المطبخ وخرجت ومعاها طبق كبير فيه ميا بملح ونزلت قعدت تجت رجليها ولسا هتمسك رجليها يونس شدها بحده..... اي داا انتي هتعملي اي 
كيرال بصوت باكي.... ه هغسلها رجليها 
قدريه بخبث وهي قاصده تجر*حها بالكلام ..... في اي يايونس هي اصلا متعوده على كدا ايام يوسف هو دا الحاجه الوحيده الي فالحه فيها و.. 
  بقلمي بسمله بدوي 
يونس قاطعها بعصبيه......  بس اناااا مش يووووسف وبعدين انا مش عاايزها تعملي حاجه غصباً عنها .. زيييينب 
 زينب:  نعم يا ابيه
يونس بابتسامه موصلتش لعينُه.....  شوفي ماما يا زيزو..  من النهارده زوزو هتعملك الي انتي عاايزاه يا امي صح يازوزو 
زينب بابتسامه وطيبه.... صح يا ابيه 
يونس بص  لِ كيرال بمعني يالا هنطلع  ...  واخدها ومشا بس قبل ما يقفل الباب بص لِ قدريه....  اتمنى يا أمي الي حصل دا ميحصلش تاني واعرفي ان كرامتها من كرامتي صدقيني لو كان حد غيرك كُنت هخليه يفكر حتى قبل ما يكلمها نص كلمه.. المرادي معملش حاجه بس المره الجايه موعدكيش 
قدريه بعصبيه....  يووووونس استنى عنك اناا سكتااالك من الصبح اييي ما تيجي تاااخُلك قلميين  اييي لحقت تسحرلك   واكيد فضلت تتمسكن عليك ودموع التماسيح بتاعتها دي حرباايه ياابني تتمسكن لحد ما تتمكن و
يونس بغضب اعمى.... اُمييييييي   .. انتِ بجد هتخلييني اصدقها بعمااايلك دي  ..  وقووولتك كرااامتها من كرااامتي اما تهزيقها ولا تهينيها كانك بتهينيني انااا 
قدريه ببكاء مزيف......  انت بتعلي صووتك عليا يا يونس يااخساارت تربيتي فيك هو دا ابني الي طلعابه القلعه بتعلي صووتك عليا.. كر*هتك فيا صح..  اهي اهي يااارتني مُ*ت قبل ما اليوم دا يجي اهئ اهئ ياارب خُدني ابني بقا بيكر*هني بسببها ااااه 
يونس غمض عيونه بعصبيه وقرب منها بهدوء مزيف ومسك ايدها....  يا امي  يا حبيبتي انا هكر*هك ليه  .. بس عماايلك دي  غلط..  عملتلك اي عشان تهينيها ياعني ها رُدي عليا
قدريه فِ نفسها.... اهاا هو بقا كد امم ماشي فرق كبير مابينك وبين يوسف يايونس لازم اكسبك في صفي وعاملها حلو قدامك عشان اما اجي اتبلى عليها تصدقني 
 يونس بصرامه.... ها يا اُمييي 
قدريه بطيبه مُزيفه.....  معاك حق هي مش ذنبها حاجه ودي راسها ابوسها اهي وقامت باست راس كيرال.. انا اسفه يا بنتي حقك عليا 
يونس ابتسم... اهي هي دي امي الِ اعرفها 
كيرال بفرحه وفي نفسها.... الحمدلله ياارب تكون فعلا اتغيرت وتحبني او مش مهم تحبني بس تسيبني في حالي بس.. 
قدريه بابتسامه مغصوبه..... يالا يا حبيبي خُد مراتك واطلع بس على العشا تكونوا موجودين اه وبعدين مين الي هيعمل الاكل ويغسل المواعين اومال هي لزمتها اي
يونس ضغط على ايده بنفاذ صبر.....  تاااني يااا امي تاااني 
قدريه بسرعه..... مش قصدي يابني والله انا بس الي ما بعرفش اعبر.. انا قصدي بس اني مابعرفش اكُل من غيركوا 
هز راسه بتهكم وطلع هو وكيرال بس قبل ما يقفل الباب قدريه بصت لكيرال بغِل وشورتلها ايديها🤌 كده وده خوف كيرال اكتر من الاول 
 اول ما الباب اتقفل قدريه وقفت ومسكت ايد زينب جامد.....  بقااا بتعترفي عليااا يااحيوا*نه وانا قااعده ابرقلك  
زينب بخوف... اي دا انتي قومتي ازاي مش كُنتي تعبانه  من شويه ااه دراعي ياماما...
قدريه بعصبيه.....  مااشي ياازينب يامين باالله يازينب لو عُدت ابرقلك وماتنفذيش الي عوزااه لكون مجوزاك للحج جابر الجزار 
زينب برعب... ايه لا لا خلاص والله هسمع كلامك بس كله الا كده والنبي 
قدريه ابتسمت برضا.... ايوا كدا اتعدلي وادخلي ذاكريلك كلمتين ينفعووكي مش هيبقى خلقه وتعليم وبطلي اكل شويه محدش هيرضى يتجوزك بجسمك الفشله دا وسابتها ومشت ببرود ولا كأنها كسر*ت نفس بنتها 
زينب جريت على اوضتها ووقفت قدام المرايا بقهر وبصت لنفسها في المرايا بدموع.... معاها حق بشكلي وجسمي دا محدش هيعبرني.. بس هي امي يااعني مفروض تجُبر بخاطري مش تكسر*ه كدا حرااام واللهِ حرااام يااارب 
عند كيرال 
اول ما دخلت الشقه جريت على اوضتها  بس يونس لحقها ومسك ايدها.... كيرال استني
كيرال وهي منزله وشها فِ الارض وردت بصوت باكي...  نعم 
يونس مد ايده ورفع وشها ليه..... طول ما انا عايش وشك مرفوع..  وبعدين مالك انا اخدت ليكي حقك بتعيطي ليه طيب
كيرال انفجر*ت فِ العييط.. ما مافيش حاجه بس في في حاجه دخلت في عيني
يونس اخد نفس وابتسم لها ابتسامه طمنتها ومسك ايدها ودخل البلكونه 
كيرال باستغراب وخوف ...  هو هو انت جبتني هنا ليه
يونس نزل التندا ومد ايده وشال النقاب الِ كان على وشها ولسا هيشيل الطرحه مسكتها بسرعه
يونس كشر وفي نفسه....  هتحرمني اتمتع بجماله الي بيفتح نفسي.. شكلها كمان مش واثقه فيا
كيرال بكسوف....  لو لو سمحت سيبها انا مرتاحه كدا 
يونس بتذمر وبلا وعي...  بس انا مش مرتاح 
كيرال ببلاهه.... ها 
يونس بتوتر..... اقصد انتي مش واثقه فيا ولا اي 
كيرال بكسوف.... ها لالا والله بس بس 
يونس بحنان... الي انتي عايزاه بس انا عايزه تاخدي راحتك 
كيرال هزت راسها ووشها احمر اوي وشالت الطرحه ثواني وانسدل شعرها الِ شبه العسل في لونه تحت انظار اعجاب وانبهاره بيه  وبدون وعي مد ايده مسد على شعرها وهي تلقائي غمضت عينيها لاول مره تحس بحنان حد عليها من بعد مو*ت مامتها بس افتكرت الي حصلها وبعدت بسرعه 
يونس فاق على بُعدها ومد ايده مسك ايدها.....  اي رأيك نعمل اتفاق 
كيرال بصتله بخوف...  اتفاق اي..  انت انت هطلقني لا لا والنبي ماترجعنيش ليهم انا عايزه افضل معاك انا مش ببقى مطمنه غير معاك
ابتسم بتساع وفرحه استغربها جدا....  اهدي بس الاول... مين جاب سيرت الطلاق..
كيرال بتوجس.... اومال انت انت عايز اي 
يونس بهدوء.....  عايزك تهدي وماتخافيش انا مش بعُض والله 
كيرال ضحكت ضحكه سحرته ... هههه حاضر 
يونس بلا وعي.... يحضرلك الخير... احم احم المهم عايز نعطي لبعض فرص 
كيرمال ابتسمت بوجع....  انت متأكد انك عايز تكمل معايا بعد الي حصل و
قاطعها بحده....  الي فات مات ومش عاايزه يتفتح تاني انسيييييه فااهمه
هزت راسها ...  حا حاضر
 يونس بحنان...المهم احكيلي عنِك .
كيرال ببعض الخجل.... امم انا وحيده مش عندي اصدقاء خالص غير زينب اختك بس مش اصحاب اوي ومش عندي غير اخ بس هو مسافر مش هنا وعندي 19سنه ومكملتش تعليم بابا خرجني بعد الي حصل و
يونس بصدمه.... عندك كام سنه 
كيرال ببراءه... 19 وانت 
يونس بتوتر..... ااا34
كيرال شهقت بصدمه.....اييه بجد 
ابتلع لعابه بتوجس وابتسم بالم.... كبير عليكي اوي مش كد
كيرال بنفي وبراءه.... لا مش قصدي كدا بس انت مش باين عليك خالص انا قولت اخرك 29 او 30بالكتير شكلك صغير 
يونس بفرحه.... بجد 
هزت راسها ببعض الخجل..... اه 
كل شويه فون يرن وهو يقفل.. كيرال بهدوء... رد ممكن تكون حاجه مهمه
هز راسه ورد... اييييه طب ثواني واكون عندكو.... انا اصلا مشغل معااايا شويه اغبيه مااابتعرفووش تعملوا حااجه من غيري مشغل عندي عيااال   وقفل السكه
كيرال بخوف.... في في اي 
 يونس بسرعه وهو بيتجه للباب.. مشكله في الشغل ماتفتحيش الباب وتربسي عليكي وناميلك شويه لما ارجع 
هزت راسها وقبل ما يقفل الباب ندهت عليه... يونس لا اله الا الله انشاء الله خير هدعيلك
ابتسم ورد بحنان..... تسلميلي محمد رسول الله وقفل الباب ومشا
كيرال بطفوله وفرحه....  قالي تسلميلي قالي تسلميلي اخيرا الحياه هتضحكلي الحمدلله... اما ادخل اناملي شويه اتهديت النهارده جامد من مسح السلم ضهري اتكس*ر
اخدت شاور وصلت ونامت بعد شويه صحيت على نفس سُخن وايد بتشيل شعرها من على ضهرها وبترفعه لفوق... اتخضت وقالت بكسوف....  يو يو نس انت انت جيت 
لفلها ليه وهي مغمضه عيونها بكسوف...  يو نس
فتحي عينك... فتحت عيونها بخضه اول ما سمعت صوت   غير صوت يونس الحنون....  علي 
علي بخبث.... وحشتني وبعدين اي الحلاوه دي يابت انتي احلويتي اوي كدا ليه 
كيرال بعييط....  انت انت رجعت انت انت عاايز مني اي تاني وبعدين حرام عليك انا بقيت مرات اخوك خلاص و
قاطعها بمكر.... يونس مش اخويا ابن مرات ابويا  بس مش اخويا 
كيرال بعييط وبتصوت.... ابعد عنيييي الحقوووني الحقوووني
علي خاف وحط ايده على بوءها يمنع الصوت بس فجأه الباب اتفتح  وو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

كيرال بصدمه... م مراته ازاي 
يونس بعصبيه.....  كيراال ادخلي جوا اخلصيي
كيرال بجنون ودموع..... بتقوووولي مراااتك مراااااتك ازاي دا دا حقيقي يا يونس
يونس غمض عيونه بنفاذ صبر.....   قووولتلك ادخلييي الوقتي واما اخلص هجي افهمك
كيرال وهي بتضربه بقبضتها الصغيره على جسده العضلي.... تفهمنيي اي وزفت اي 
_صوتك عاالي ليه ياابنت جميله وبعدين هو عمل حاجه حرام وكمان انتي ليكي عين تتكلمي يااابت انتيي ليه محسساني انه بيحبك افهمي ياحبيبتي هو متجوزك علشان خاطري وعشان الفضيحه و
يونس بحده.....  امييي ايه الي طلعك
قدريه بخبث....  جايه اوصل مرات ابني لِ شقتها 
يونس بغضب وصوت عالي.....  ومين الي قال كدا..  انا مش موافق نارين مش هتقعد هنا 
قدريه بخبث.....  بس  في الفتره دي محتاجه رعايه واهتمام جامد
كيرال  بسخريه.....  ليه هتسنن 
نارين بمكر...... لا يحبيبتي حامل 
يونس بصدمه.... اييييه... كيرال من صدمتها مقدرتش تتكلم وجريت على جوا
قدريه ابتسمت بشماته.... ووجهت نظرها لِ نارين.... يالا ياحبيبتي  انا جهزت ليكي الشقه الي فوق ووجهت كلامها لِ يونس....  يونس مراتك محتااجك جنبك النهارده وسابته ومشت 
يونس دخل وهو فِ حاله صدمه.. وقلبه وجعه اوي على شكل كيرال الِ بتبكي بحرقه 
يونس قرب منها و لسا هيتكلم زقته وجريت على اوضتها 
كيرال فِ نفسها..... انا بعيط ليه الوقتي..  معقوله حبيته.. لا لا مش حبيته لا انا انا بس حبيت اهتمامه وحنانه عليا بس ايوا انا انا مش حبيته .. انا بس عشان ماحستش بحنان حد عليا من بعد ماما  ويونس كان بيعاملي بحنيه وكدا بس انا مش حبيته ايوا   .. ايوا انا بس حبيت حنانه..  بس بس دا طلع متجوز وهي حلوه وشكلها بنت حسب ونسب هيسيبها ويبُصلي انا...  وقعدت تعيط كتير لحد ما عيونها ورمت واحمرت جامد.... يااارب.. 
كيرال...كيرااال افتحي الباب 
كيرال مسحت دموعها.... ي يونس يونس لو سمحت سيبني لوحدي
يونس بخوف عليها....  طب افتحي طيب ما تخوفنيش عليكي ياكيري 
كيرال بغضب طفولي....  ماعُتش تقووولي ياكيري دي اسمي كيرال.. مش هفتح مش هافتاااااح ابعنيي بقاااا
عم السكوت دقايق وفجأه الباب اتفتح 
كيرال بخضه..... يلهوي انت انت دخلت ازاااي... كسر*ت الباب 
كان واقف مش سامع هي بتقول اي واقف مزهول من الِ قدامه كانت جميله جدا ولابسه تيشرت بيتي لحد فوق ركبتها بشويه  وسايبه شعرها وخدودها وشفايفها حُمر وعيونها لونهم اتغير من عسلي لاخضر زيتوتي
يونس قرب منها بتوهان ونسى هو كان داخلها ليه اصلا
كيرال بسكوف وهي بترجع بضهرها....  انت انت بتقرب كدا ليه وبعدين انت انت ازاي تدخل عليا كدا بالاسلوب الهم*جي دا ومن غير ما تخبط 
"يونس مابيردش وبيقرب منها بس" 
 كيرال بعصبيه مع احمرار  وجهها جعل منها لطيفه جدا ..... رد عليا يا اخي الله...  وبعدين اُقف بطل تقرب مني والله لو قربت خطوه زياده لكون مصرخه ولامه امه لا اله الا الله عليك. 
يونس فاق على جملتها وقال بغضب مُزيف.... الكلام دا ليه..  رُدييييي عليااااا الكلام دا ليااااا وبعدين هتقوليهم اي انا جوزك ولا نسيتييييي
خافت من صوته العالي وفجأه انفجر*ت في العياط 
يونس اتفاجأ بردها ومره واحده اخدها في حضنه وفضل يمسد على ضهرها وشعرها بحنيه..... اهدي طيب انا انا كنت بهزر مش حقيقي
كيرال بدموع ......  ان انت ليك عين تتكلم هاا..  ليه مش قولتلي انك متجوز ليه ها لا وبتقولي نعطي لبعض فرص هههه اها ما انا ساذجه بقا وماليش حد حراام عليك والله.. حرام عليكوا كلكوااا يارب امو*ت  و  قبل ما تكمل كلامها كان يونس رفعها ليه وبص في عيونها... انا انا بحبك 
كيرال بصدمه..... ها 
يونس بنظرات حب..... والله العظيم حبيتك مش عاارف ازاي بس  من اول ما عيني وقعت عليكي وانا مش مظبوط بفكر فيكي علطول و
كيرال بانفاس متسارعه من قربهم بس ردت بسخريه.... بالسرعه دا 
يونس وهو بيشدها ليه بتملك.....  ايوا بالسرعه دي 
كيرال سكتت بخجل.... بس بس انت متجوز
يونس غمض عيونه وشدها وقعدها على فخديه.....  بس مش زيك انا والله ما بحبها انا متجوزها صالونات و
كيرال بدموع..... بس اسمها مراتك وهتبقى ام ابنك 
يونس لسا هيتكلم فجأه كيرال جريت على الحمام هو لِحقها بخوف...  كيري انت كويسه مالك 
كيرال رجعت الاكل الي اكلته كله وخرجت وهي ماسكه بطنها.... اه اااه يابطني 
يونس جري على برا بخوف..... ياا امي ياااا امي اطلعي بسرعه  شوفي كيرال مالها لحد ما اجيب الدكتوره
قدريه بغِل..... احسن تستااهل.. والله فرحانه فيها وطلعت 
كيرال اول ما شافتها خافت بس قعدت مكانها ومتحركتش
قدريه بطيبه مزيفه قدام يونس ..... مالك يا حبيبتي الف الف سلامه 
كيرال بخوف...  الله الله يسلمك 
يونس بلهفه..... هروح اجيب دكتوره بسرعه وجاي
قدريه بخبث.... روح ياحبيبي روح 
كيرال بسرعه.... يونس 
قدريه بمكر.....  روح ياحبيبي انا معاها اهو متخافش..  فعلا  يونس مشا
قدريه بخبث..... قوليلي بقا اعراض تعبك اي ليكون الي في بالي صح 
كيرال بخوف.... ت تقصدي اي 
قدريه بخبث.... هنعرف الوقتي  .. شويه ورجعت ومعاها واحده ولابسه بالطو 
جبتلك دكتوره اهو  ..  وهتصل بيونس وهقوله يرجع لحد ما الدكتوره تكشف 
يونس بلهفه......  ها يا امي طمنيني هي كويسه 
قدريه لوت بوزها وقالت بتهكم.....  لسا الدكتوره بتكشف 
الدكتوره خرجت... ها طمنيني 
 قدريه غمزت لِ الدكتوره والدكتوره هزتلها راسها في الخفا... مبروك المدام حامل
يونس بصدمه.... اييييييه 
كيرال خرجت على جملتها وفضلت تصرخ وتعيط في حاله مش طبيعيه و هستاريا....... لاااااااا  انتي كذااابه لاااااا لاااااا مش عااايزاااااه مش عاااايزه الدكتوره بتكذب ياااايونس لاااااااا انا مش حاااامل لاااا مش عاايزاه  وفجأه فقدت الوعي 
يونس جري عليها بلهفه ودخل لبسها عبايه ونقاب واخدها ولسا هيخرج
قدريه بخوف.... اي دا رايح فين بيهاااا 
 يونس بصلها بصه مافهمتهااش.. رايح المستشفى يا امي 
تسريع الاحداث 
بقلمي بسمله بدوي
يونس وداها المستشفى وشويه وقدريه وزينب وكمان نيران والحج جلال معاهم 
الدكتوره خرجن ويونس جري عليها بخوف.... طمنيني 
 الدكتوره بابتسامه... مافيش حاجه شويه برد 
يونس بصدمه وفرحه..... يعني مش حامل 
الدكتوره باستغراب...... حامل!!!!!  ازااي  وهي اصلا لسا بنت بنوت 
يونس بصدمه..... ايييييه   "
الدكتوره باستغراب..... حامل!!!!  حامل ازاي وهي اصلا لسا بنت بنوت
يونس بصدمه.... ايييييييه  انتِ انتِ بتتكلمي بجد ازاي طيب..  وانتي ايه اصلا الي عرفك هي بنت بنوت ولا لا 
الدكتوره بخجل....  احم عرفت وخلاص  ولو مش مصدقني اكشفلها عند دكتوره تانيه عن  أذنك 
قدريه بغِل وصدمه....  يعني اي بنت بنوووت اكيد اتفقت مع الدكتوره دي ايوا ازااااااي يعني.. انا انا هروح اجيب اي دكتوره تانيه ولا اقولك انا هعمل دُخله بلدي واتأكد بنفسي
يونس لفلها بعصبيه وصوت على هز اركان المستشفى....... انتيييي بتقووووولي ايييييي يااا اُمي... دااااا بدل ما تفرحي وبعدين دُخله بلديي ليه شيفاني **** ايه التفكير المتخلف داا 
قدريه بعصبيه..... دي عااادات وتقاااليد  وبعدين ايه الي مخليك وااااثق فيها اوي كدا وكماااان الدكتوره قاااالت انها حااامل قبل ما نيجي وانا واثقه في الدكتوره دي 
يونس بهدوء مُخيف......  تُقصدي الدكتوره الِ اتفقتي معاها... انا شوووفتك وانتي بتغمزليهاا ياااا امي
قدريه من صدمتها سكتت وهو بصلها بخذلان ودخل لِ كيرال
يونس بفرحه وابتسامه.....  حمدلله على السلامه يا كيري
كيرال بدموع وفرحه......  انا بنت بنوووت لسا 
يونس بابتسامه رجوليه وسيمه واخد كرسي والصقه فِ السرير وقعد جنبها ومسك ايدها بحنيه.....  ايوا الدكتوره قالت كدا بس ازاي عرفت 
كيرال بطفوله.....  عرفت ازاي اي دي دكتوره نسا هي دكتوره سنان 
يونس بضحك وهو بيقرص وجنتيها بحب.....  لا يالمضه بس انا مقولتلهاش تكشف ايه بقا الي يخليها تعمل كد و
كيرال ببراءه وخوف.....  ه هقولك الحقيقه ومش هكذب عليك انا انا قولتها مش عايزه البيبي بس هي قعدت تقنعني وكد وبس اما كشفت اكتشفت اني مش حامل وانا اقولها اكشفي تاني لحد ما كشفت عليا بالكامل وطلعت لسا بنت بنوت انا انا انا مش مصدقه بجد يا يونس بجد حااسه اني بحلم بس مش عايزه افوق عاايزه يكون بجد حقيقي 
يونس بحنيه وهو بيطبع قُبله حانيه على جبينها....  لا مش حلم يا حبيبتي مش حلم بس الِ هيجنني ازاااي بنت بنوت لسا طب طب والِ حصل... وكمان انتي كُنتي متجوزه "وفجأه سكت حس بغيره بتنهش فِ قلبه انها كانت متجوزه...  ومن مين  اخوه اخوه الي كان قريب منه جدا وبيحبه هل الوقتي مش طايقه ليه مش قادر يقولها انها كانت متجوزه قبل منه بس الِ هيجننه ازاااي بنت بنوت!!!" 
كيرال بخجل..... انا انا عارفه انت انت بتفكر في اي بس صدقني مش هعرف اتكلم بس كُل الي اقدر اقوله ان اخوك يوسف ملمسنيش  .. 
يونس من فرحته فضل يقبل وجهها بأكمله بلهفه.....  بجد بتتكلمي جد يا بجد ياقلبي 
هزت راسها على استحياء وفضلت تتمسح فيه زي القطه وكانها تستشعر منه الامان 
يونس خدها فِ حُضنه.... طب ازاي بُصي مش مهم.. بس الحادثه ااي حصلت كدا معناها انها كذب والفيديو متفبكر 
كيرال طلعت وجهها من حُضنه وقال بفرحه.....  بجد انا انا مش مصدقه نفسي انا انا فرحانه اوي اوي يا نوسي 
يونس بفرحه وجراء*ه....  نوسي  لا لا انا مقدرش على كد والله انتي شكلك مش هتسكُتي الا اما تخلينا بتمسك بفضل فا*ضح هههه وبعدين اضاف بغموض....  ازاي دي بقا بتاعتي انا
كيرال دفت وجهها بخجل فِ صدره.... قليل الادب
يونس بحب....  قلب قليل الادب ولسا هيقرب الباب اتفتح بهم*جيه
يونس قام بعصبيه.....  في اي ياااا امي الله مش في باااب يتخبط عليه
قدريه بصت لِ كيرال بغل وبتتكلم من تحت ضرسها.....  ايه الِ كان بيحصل بالظبط 
يونس بجرا*ءه.....  افندم.. واحد ومراااته اعمل الي عاايزُه
قدريه مغيره الموضوع ونظرات متوعده لِ كيرال......  ادخلي يا دكتوره 
يونس رفع حاجبه باستنكتار.... دكتوره لأي
قدريه ببرود.....  انا مش مصدقه الدكتوره الِ خرجت.. 
يونس بعصبيه ونفااذ صبر......انتييي حُره تصدقي ماتصدقيش... انما ااااا مصدق
قدريه بغضب..... ملييييش دعوه الدكتوره هتكشف عليها يعني هتكشف عليها  
زينب متدخله وبتحاول تلطف الجو..... يا امي احنا مالنا يونس ذااات نفسه مصدق ومش عايزها تكشف تاني
الحج جلال بغضب.....  اسكتي بقا يا قدريه متدخليش في الِ ملكيش فيه هو جوزها ومش عايزها تكشف تاني انتي ماالك بقا
قدريه عيطت بزيف.....  بقا كدا انا الِ بقيت شيطانه الوقتي صح.. انا بقيت غلطانه الوقتي صح وعشان اي عشان عايزه اطمن على ابني وبعدين هي الوقتي بتسوووء صووره ابني الله يرحمه عااايزه يطلع مش رااا*جل وتهز صورته و
قاطعها يونس بحده..... اُميييي ايه الي بتقوليه داااا اسكتي لو سمحتي 
جلال بتحذير.... مااا تسكتي بقاا يا قدريه واتهدي اي انتي ما بتعرفيش تقولي كلمه حلوه خاالص
قدريه بنظرات متوعده لِ كيرال.....  طب يمين بالله لو ما الدكتوره دخلت وكشفت عليها لتبرى منك يا يونس ولا انت ابني ولا اعرفك
عم السكوت دقائق وكيرال اتكلمت والدموع بتلمع فِ عينيها......  خلاص يا جماعه اهدوا انا انا موافقه الدكتوره تكشف عليا
يونس بعصبيه.... وانا بقووول لا 
كيرال بنظرات مترجيه....  عشان خاطري يا يونس.. خلي الدكتوره تدخل 
يونس غمض عيونه بعصبيه وخرج وكله خرج بعده وقدريه لسا هتتكلم جلال شدها بحده وخرجوا  .. والدكتوره دخلت 
تسريع الاحداث.. 
بعد شويه الدكتوره خرجت...  فعلا هي بنت بنوت يا يونس باشا
قدريه من صدمتها سكتت و مقدرتش تتكلم 
يونس دخل لِ كيرال وابتسامه سعاده منوره وشه بس اول ماشافها بتعيط اتخض وجري عليها.....  كيري ياحبيبتي مالك اهدي بس متعيطيش.. بلاش دموع اهدي 
كيرال بشهقات طفوليه سحرته.....  هي هي ليه بتعمل معايا كدا انا انا والله بعتبرها في مقام ماما ليه بتعمل معايا كدا ليه نظرات الكر*ه الِ فِ عنيها ليا لييييه 
يونس معرفش يقول ايه اخدها فِ حضنه وفضل يمسد على ضهرها وشعرها.... اهدي خلاص اهدي انا معاكي 
مسحت دموعها بظهر ايدها ببراءه خطفت قلبه.....  مش هتسيبني صح
يونس بابتسامه..... مش هسيبكب
كيرال بطفوله.... ابدا 
ضحك وقرص وجنتها ... ابدا 
كيرال مد ت صابعها الصغير بطفوله..... اوعدني
يونس ضحك باستغراب.....  اي 
كيرال بطفوله.... اي دا معقول مش عارف اي دا وعد الخنصر
يونس ابتسم على طفولتها و شبك صابعه في صابعها.....  وعد... واضاف بحنيه.... قومي يالا البسي عشان نمشي بقيتي احسن صح 
كيرال هزت راسها ومن جواها مبسوطه باهتمامه وحنانه عليها..  اضاف وهو ينهض ويتجه للخارج.....   انا برا لما تخلصي اندهيلي
قدريه اول ما شافته وقفت .....  يونس 
يونس رفع ايده ووجهه كلامه لِ والده..... والدي اتفضل انت فِ عربيه تحت مستنياكو وانا هجيب كيرال وهاجي في عربيتي 
قدريه كشرت.... انا هسبق 
جلال بغضب من افعال زوجته ورتب على كتف يونس....  ملكش بركه الا مراتك يايونس كيرال بنت حلال وطيبه ولو لفيت مش هتلاقي ضُفرها.... يالا يازوزو
زينب بسرعه... هطمن على كيرال بسرعه يابابا
ودخلت اطمنت على كيرال وخرجت
تسريع الاحداث 
فِ العربيه 
يونس متابع  كيرال بشغف ةخب ظاهر في نظراته..
كيرال مره واحده صرخت.... استنى استنى حااااااسب
يونس وقف العربيه ولفلها بخوف..... مالك فيكي حاجه
كيرال بخجل وفِ نفسها.... لدرجادي بيحبني وخايف عليا من اتفه حاجه يارب يفضل علطول كده.... احم في في قطه
يونس رفع حاجبه باستنكار.... قطه 
كيرال ببراءه.... ايوا قطه مستخف بيها ليه مش روح 
ابتسم... لا روح ياستي 
كيرال بدلال فطري.... نوسي ممكن طلب 
يونس بحنيه.....  بعد نوسي دي الي انتي عاايزه لو طلبتي حياتي اديهالك...  ههه ارفعي النقاب عايز اشوف الفرواله 
رفعت النقاب على استيحاء....  ممكن اطلب طلب ممكن انزل اجيبها عشان خاطري
يونس بيكر*ه القطط بس بسبب تلك اللمعه التي في عينها وابتسامتها الساحره عشقهم .. بليز 
ضحك وفتح العربيه وهي بلهفه لسا هتنزل مسك ايدها بغيره.... نزلي النقاب 
نزلت النقاب بسرعه وجريت على القُطه..... الله دي حلوه اوي اوي يا نوسي
يونس بضحك.... نوسي بقا انا الرائد يونس جلال الدين يتقالي يانوسي هههه 
كيرال بطفوله...... ه‍ ناخدها صح 
هز راسه وهي صرخت بفرحه وفضلت تطنط بطفوليه.... احلى يونس في الدنيا والكون كله 
يونس بضحك على طفوليها.....  الناس 
وقفت وبصت لقت فعلا بعض الناس وافقين بيبصُوا لها اتكسفت واخدت القطه وجريت على العربيه. 
يونس اتنهد براحه وفرحه لفرحتها ولحقها على العربيه 
 بعد دقايق وصلوا البيت وكيرال كانت هتروح شقه حماتها بس يونس مسك ايدها وطلع بيها على شقتهم. 
كيرال لسا هتتكلم يونس سبقها... انتي لسا تعبانه واما اشوفك بقيتي كويسه هبقى انزلك معايا... يالا عشان همو. ت وانام 
كيرال بكسوف.... يونس ممكن نصلي مع بعض 
يونس لف ايده على خصرها بحب.....  اكيد 
نوسي ممكن تساعدني احمي القطه.... عيوني اطلبي انتي بس.. 
خرج من الحمام وهو لابس شورت فقط وبيجفف شعره بالمنشفه بس فجأه رمى المنشفه من ايده وقال بغيره وغضب مُزيف.... الله الله ايه الِ بيحصل هنا دا 
كيرال بخوف وهي ضامه القطه الي نامت على صدرها بحمايه ...  ف في اي  
يونس اخد القطه وحطها على الكنبه وشاور بايده على صدرها..... دا مكاني انا بس فااهمه انا الي انام هنا... ويالا عشان نصلي وننام 
فتخت عيونها على وسعها من جراء. ته ومشت معاه من غير كلام.. خلصوا صلاه.. يونس مادلهاش فرصه وشدها لسرير واخدها فِ حضنه ونام 
بقلمي بسمله بدوي
كيرال فاتحه عيونها مش مصدقه الي حصل ووجها احِمر جامد بكسوف وانفاسها متسارعه.... ااا ي يونس ا
يونس كبل قدميها برجله ودفن وجهه فِ شعرها بحب..... نامي يا قلب يونس 
غمضت عيونها واستلمت لِ حضنه ونامت وهو لاول مره ينام وهو مرتاح ومطمن كدا 
شويه و صحا على صوت فون مش مبطل رن... بس قفل عينه اول ما شاف كيرال قايمه براحه خالص ..  واخدت الفون بسرعه وردت... الو ياحبيبي...  انا بخير طول ما انت بخير....  مش هتصدق انا بنت والله العظيم لسا بنت الدكتوره قالت كدا ومش واحده بس... ههه ولا انا فاهمه حاجه بس فرحانه اوي اوي بكدا.... وانت كمان وحشتني ياحياتي 
فجأه الفون وقع من ايده و في ثانيه لقت نفسها في حضن يونس ابتسمت ببلاهه.... نوسي عامل اي... ااا انت بتبرق كدا ليه 
يونس بغيره وحده..... مين دا يامحترمه الِ بتكلميه في 
 ساعه  زي دي الفجرررر.... ميييييين رُدي
سكتت بخوف والدموع بتلمع في عيونها.. انحنى اخد الفون وفجأه عيونه احمرت وعروق رقبته برزت..... حبيبي... مسجلااااااااه حبيبي..

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

وفجأه عيونه احمرت وعروق رقبته برزت..... حبيبي... مسجلااااااااه حبيبي.... رُديييي ايه اتخرصتيييي الوقتي 
كيرال من خوفها عيطت وحطت ايدها على ودانها وفضلت تترعش وتتكلم كلام مش مفهوم..... ا انت زيه..  انا ك كن ت فكراك.  بتثق.. فيا وبتحبني بجد..  بس بس انت انت زيه انا انا ق قولتلك ق قبل كدا اني ب بخاف من الصوت العالي  اا نت وحش زيه 
يونس اخد نفس وغمض عيونه لفتره وفتحهم لقاها بتجري على الحمام مسكها بسرعه.... استنييي عندك انتي راحه فين.. رُدي عليا مين دا 
كيرال بتألم من قبضته القويه الِ قابضه جامد على ايدها.... ااه اه دراعي لو لو سمحت سيب ايدي انت بتوجعني كدا والنبي اااه اديييدي 
يونس غيرته عمته وشدد من ضغطته على ايدها.....  مش هتزفت اخلصييي قولي مين دا  
كيرال ببراءه ودموعها مغرقه وشها.....  هقولك بس بس توعدني مش تقول لحد 
يونس رفع حاجبه باستنكار....  اخلصيي 
اتخضت من صوته العالي وبتحاول تفك ايده الِ محاوطه خصرها بتملك شديد.... دا دا احمد اخويا الِ كلمتك عليا وهو مسافر.. اااه اه ايدي اااه حرام عليك انت وحش اوي وحش ابعد عنيي معُتش ليييك دعوه بيا خااالص فاااهم  انت اصلا  زيه ماااتفرقش عنه حاااجه اااه ايدي اااه 
يونس ابتلع غضته بحزن من تسرعه ولسا هيقرب زقته 
قاعد وباصص على الباب مستنيها تطلع بس طولت اوي سامع صوت عياطها الِ حااسس كأنه سك*ينه بتغُز فِ قلبه....  ياكيري انتي كويسه.. اطلعي يحبيبتي بقا متوجعيش قلبي عليكي....  لو مافتحتيش هفح انا... بقا كدا طيب انتي الِ اضطرتيني اعمل كدا وانا بصراحه همو. ت واعمل كد.. وقبل مايقوم كان الباب مفتوح بس متوارب......  ا انا انا هدومي اتبلت من الدُش الغبي الِ جوه شكل الميا هتقطع 
يونس ضحك.... تقطع ههههه لا الميا مش بتقطع هنا تلاقيقي معرفتيش تستعملي الدُش اصله تاتش
كيرال فتحت الباب وقالت بغضب طفولي..... قصدك اي ياااعني اني جهله ومابفهمش فِ التكنولوجيا 
يونس بلع ريقه بصعوبه وفاتح عيونه على الاخر ونظراته كانت جر. يئه اوي... كيرال ثواني وصرخت بخجل وقفلت الباب بسرعه....  يلهوي يلهوي دا شافني يالهوي عليا وعلى غباااءي وتسرُعي الِ هيوديني فِ داهيه داا.. هخرُج ازاااي اناا الوقتي انا انا مكسوفه اوي هبصُله ازاي الوقتي 
كيريي ياقلب يوونس افتحي الباب جبتلك بشكير 
كيرال فتحت الباب براحه ومدت ايدها عشان تاخد البشكير بس يونس استغل الفرصه ودخل بسرعه 
كيرال بصراخ وهي بتضر. به ... عاااا اخرُج اخرُج بسرعه ياقليل الادب 
يونس بضحك شديد.... ياابت ايدك اااه جت فِ وشي 
كيرال بخوف.... بجد فين
 يونس بخبث... فِ عيني ااه 
كيرال قربت ببراءه ووقفت على اطراف صوابعها ونفختله فِ عينه بس فجأه شهقت بخجل اول ما حست بايده بتحاصرها عند الحيطه وقرب منها وهو مغمض عينه.. وهي غمضت عيونها باستسلام بس مره واحده افتكرت الِ عمله ابتسمت بمكر وبحركه سريعه حطت اديها تحت الدُش وتلاقئي الميا  نزلت 
يونس بِعد  وهو مش فاهم ايه الي حصل ومصدُوم بس ثواني ومهم ان كيرال هي الِ عمات كد...  بقا كد طيب واخدت الدُش الصغير  وغرقها ميه وهي عملت زيه وفضلوا يرشوا على بعض ميا لحد ما هبطوا.... اااه معتش قادره 
يونس بخبث.... اشتالك 
قربت منه بدلع.... ياريت يانوسي
يونس بلا وعي... بتتكلمي جد دا انتي تُأمري ولسا هيقرب زقته بطفوله وجريت على برا..... بيعيييينك يااا نووسي والله لاخد حقي اصبر عليا بس ..  يونس قعد يضحك على تصرفاتها وطفولتها الِ هتجننه قريب
عند نارين فوق قاعده وقدريه معاها 
قدريه بخبث.... انتي هتُسكتي يانارين اذا كُنتي انتي هتسكتي انا مش هسكت 
نارين بغِل.... مين قال اني هسكُت بس اما اخدت حقي منها وعرفتها مين هي نارين الصايغ ما يبقاش اسمي نارين 
قدريه بتوجس من نظراتها الِ مش مبشره بالخير.. هتعملِ اي 
نارين بتوعد.... كُل خير.. انا هنزلهم تحت مش هفضل انا كدا واقفه بتفرج ويونس بيضيع مني... البت الصراحه حلوه اوي كأنها عروسه لعبه انا اول ما شوفتها قولت انها مش حقيقه ولا نظراته ولهفته عليها هتجنني...
قدريه بغِل.....  انتي وشطارتك بقا عاايزه ميشوفش غيرك.. يالا تعالي انتي هتروحي شقته وانا هنزل شقتي مش عايزه احتك بالبت دي عشان مش هضمن ردود افعالِ.. بس انتي عايزاكي زي ظلهم اوعي تسيبيهم فاهمه يالا تعالي 
عند كيرال تحت لبست سلوبيت وبلوزه للبطن وعمله شعرها قطتين واخدت فونها واخدت ورقه والم وقعدت على السرير 
يونس لسا هيتكلم بس سكت اما شافها بتذاكر قعد قدامها على الكُرسي وهي ماخدتش بالها وكانت مركزه فِ المُذاكره وهو فضل يتابعها بدون ملل  وابتسامه سعاده منوره وشه 
كيرال رمت القلم بطفوله.... اوووف بقا دا انتِ ماده بارده 
يونس قام وقعد جنبها ومسك القلم.... مالك.. مادة اي دي الوحشه الِ مخلي قلب يونس زعلانه كدا
كيرال مقدرتش تخفي ابتسامتها.....  الفيزيا بارده اوي
يونس مثل الجمود... امم لا ماينفعش الكلام دا طبعا قومي كدا.... هزت راسها بطاعه وفجأه لقت نفسها قاعده على رجله لسا هتعترض سبقها.... امم بس تصدقي عجبتني اكتر من الاول ياقلب يونس اصرارك على تعليمك رغم انك باباكي خرجك من التعليم الا انك مستسلمتيش وكملتي 
كيرال بعفويتها المعتاده.....  انا بحب الدراسه اوي يانوسي.. مع اني كُنت في الاول مش بحبها بس ملقتش حاجه اهرب فيها من الي بيحصلي غيرها... بقلمي بسمله بدوي
يونس مد ايده وبعثرلها بعد الخصلات بمرح....  حتى وانتي منكوشه حلوه ههههه .. المهم قوليلي بقا ايه الي مش فهماه 
ثواني واندمجت معه بالحديث وقد اعجبتها شرحُه.... الله شرحك جميل اوي احسن كمان من اليوتيوت 
يونس بغرور.... طبعا يا بنتي انتي جوزك مش اي حد برضو 
عبست بطفوله..... مغرور 
يونس بخبث...... اممم بقا كدا وانا الِ  اتصلت على زيدان صحبي باباه صاحب مدرسه ثاانوي لغات وقدمتلك فيها
فتحت عيونها على مسرعيها بعدم تصديق ومره واحده حضنته وقبلت خده .... بجد بجد انت احسن نوسي في الدنيا كلها والله 
يونس وهو بيرجعها لاحضانها وبخبث.... مش كُنت وحش من شويه....  عبست بطفوله....انت نص نص حلو مش حلو اوي..  انت وجعتني اوي ايدي كانت بتوجعني اوي واصلا كان اخويا 
قبل يديها برقه ومسح على شعرها بحنيه.....  اسف حقك عليا وقرب منها وهي غمضت عيونها بس الجرس رن..... يووووه بقا فِ ام الجرس داااا ايييييي.. مش عااارف اتلم على البت شويه يااااجدعااااان عاااايزه بوووسه بووسه واااحده وفتح الباب لقا نارين في وشه قفل الباب بسرعه.....  اعوذ بالله من غضب الله.... كيرال ضحكت جامد عليه وهو فتح الباب وابتسم ابتسامه موصلتش لعينه....ونارين اتعصبت جامد.... ايه شوووفت عفريت 
يونس بتسرع..... امررررر... احم احم في حاجه.... ابتسمت بخبث.... انا مش عارفه اقعد لوحدي فَ هقعد معاكم هنا واهو نونس بعض بدل الملل دا... يونس لسا هيتكلم..... اااه اسندني يايونس ابنك تعبني اوي اه 
كيرال بصتله تشوف ردت فعله....  لا يا نيران دي شقتها وانتي شقتك فوق....   بس  .. يونس بجمود: مافيش بس.... اطلعي 
 نيران كشرت وطلعت بسرعه وبتتوعدلهم.. بقا كدا طيب  
كيرال فرحت اوي بردت فعله.... يونس دخل الطبخ وخرج معاه كاسه لبن مد ايده لها بحنيه كالاب وبنته .. يالا عشان تنامي فِ مدرسه الصُبح..... كشرت بحزن.... مش بحب اللبن
شدها وقعدها على رجليه.... نزلني لا نزلني يا يونس عيب كد نزلي هو كل شويه تقعدي على رجلك انا مش صغيره على فكره... يونس بخبث.....  فِ عقاب على فكره لو مشربتيهوش
عبست بخوف...  ع عقاب اي لا انا هشربه اهو.دا اللبن حلو اوي اوي .... يونس ضحك.... خوافه يالا عشان وراكي اسكوول الصبح  .... جريت بحماس ونامت....انا  نمت اصلا
ثواني وكان واخدها فِ حضنه وراح فِ سبات عميق 
فِ الصباح يونس قام الاول وعمل روتينه ولبس بدله شغله.... يالا ياقلب يونس اصحي عشان كدا هتتأخري على المدرسه
اول ما سمعت سيره المدرسه جريت على الحمام وهو فضل يضحك على تصرفاتها العفويه الِ حببته فيها اكتر 
تسريع الاحداث جهزت وخرجت لابسه يوني فورم المدرسه وجيب والنقاب الابيض وكانت عامله زي الملاك فيهم وهو ابتسم بسبب شكلها الملائكي.... نزلي الخمار شويه ياقلب يونس والبسي شراب طويل بلاش دا 
حاضر... كدا كويس...هز راسه وقال بحنيه....  عايزك فِ موضوع مهم ياقلب يونس.... ابتسمت بفرحه على الاسم دا بس ثواني وتلاشت اما قال.... بلاش تعرفي حد اني جوزك عشان هتشوفيني في المدرسه كتير ويقولها جوزها وما جوزها وكمان عشان انتي لسا صغيره اوي على الجواز 
هزت راسها بحزن.... حاضر هو حس بحزنها.... مالك بس ياقلب يونس.... هو هو انت مستعر مني يا يونس.... انا دا انا فخور بيكي جدا بس عشان مش عايز حد يقول نص كلمه عليكي وعايزه السنه دي تعدي على خير من غير مشاكل 
ردت ببراءة خطفت قلبه... بجد يانوسي..بجد ياقلب نوسك.. مش يالا.... يالا 
تسريع الاحداث وصلوا المدرسه وعملوا اللازم ويونس ودعها ومشا وهي دخلت فصلها بخجل شديد وتوتر وراحت قعدها في الاخر لحد ما المدرس دخل شرح وبالتدريج نست خوفها وفضلت مركزه وتجاوب معاه عدى نص اليوم الدراسي وفِ الفسحه كانت قاعده لوحدها جت بنت ملامحها هاديه... هاي ممكن نتعرف انا رودي معاكي في الفصل وحابه نكون اصحاب... هزت راسها بفرحه... طبعا انا كيرال  وليا الشرف انك صحبتي  ... ممكن اشوف شكلك عندي فضول اوي وماتخافيش كلنا هنا بنات والولاد فِ المطعم التاني.. رفعت النقاب على استحياء.... حاضر وفجأه سكتت بخوف والدموع اتكونت فِ عيونها اما شافت شله بنات وقفوا قدامها..... اي دا اي دا مش دي البت بتاعه الفيديو.... ايوا هيا والله وقربوا منها.... تعالوا يابنات عندنا حفله  على البنوته الجديده مش هتصدقوا مين دي البنت بتاعت حاله الاغتصا*ب الي قالبه السوشيال.... ازاي يسمحوا للاشكال دي تدخل هنا..  انا هتنقل فورا من المدرسه... فعلا معاكي حق ازاي تدخلوها 
كيرال دموعها نزلت وجريت وفجأه خبطت فِ صدر عضلي رفعت عيونها وابتسمت  اول ماشافته يونس اخدها ورا ضهره وهي مصدقت كأنها لقت امانها.. وقف في وش البنات وريأكشن وشه مش مبشر بالخير وبصوت عالي هز اركان المدرسه كلها ورعبهم....

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

.. وقف في وش البنات وريأكشن وشه مش مبشر بالخير وبصوت عالي هز اركان المدرسه كلها ورعبهم.... اييييه الِ بيحصل هنااااا بالظبط عااااايز افهم 
عليت الهمسات وفِ بنت منهم قربت منه بدلع وعيونها بتنظرلُه باعجاب صريح...  ايه دا مش معقول يونس وحشتني اووي 
كيرال اول ما سمعتها قالت كدا سابت ايد يونس وبصتله  مستنيه ردُه.
يونس بحده....  يونس باشا يا جود وبعدين ايه الِ انتِ عملااه دا واي جو البلطجه الِ عملاه دا هو ايه الِ عندنا حفله جديده على البنت الجديده يا بنات 
جود بخوف من نبرته الحاده.....  انا انا بس برحب بيها وبعدين انت مهتم كدا ليه
يونس بعصبيه...  مااا اتعوتش اشووف الغلط واسكُت عليه وبعدين مش حرام تسوءي سُمعت بنت دا انتي يعني بنت زيها 
جود بعصبيه.... انا عاايزه افهم الوقتي انت محموق عليها اوي كدا ليه الله.. وكمان انا مش بسوء سُمعتها..  هي سُمعتها وحشه لوحدها ولو مش مصدقني اسأل اي حد عليها هيقولك كدا والِ يثبت دا الفيديو.. دي وحده شمال مش محترمه وفجأه سكتت من الصفعه التي تلقتها.. تراجعت للخلف بخوف شديد من منظره المرعب كانت عروقه بارزه وعيونه اسودت اكتر...... اسكُتييي خااالص مش عاااايز اسمع صووووتك فااااهمه   كلمه زيااااده وهتصرف تصرف مش هيعجبك ابدا.. وفجأه طلع فونه.....  كله يجييي كدا قدااامي عشان نقفل الموضوع دا خلاص عشان يمين بالله لو سمعت ان في حد دايقها ولا جه جنبها يبقى فتح علييييه ابواااب جحيم يونس جلال الدين سااااامعييييين...  "فتح الفون وجاب فيديو بتاع الحادثه.. كيرال فتحت عيونها برعب وجسمها بقا بيترعش بشكل ملحوظ ويونس مكنش مركز معاها كان كل همه يدافع عنها وياخد حقها.. الفيديو كان مشوش مش جايب حاجه غير الوشوش.. يونس وقف الفيديو... ركزوااا كدا في وشها البنت الي فِ الفيديو ابيض بكتير من ايديها الي باينه ورجليها وكمان ركزوا كدا قدم الفيديو شويه لاحظتوا ايه...  البنت هنا قمحيه شويه عكس لون بشره كيرال.. دا  حاجه.. تاني حاجه  الابجوره مختلفه عن هنا  والكوميدنه هتلاقوها هنا زرقا وقدم الفيديو وهنا بيضا وهنا بينك دا معنا ان الفيديو متفبرك ومش حقيقي  ..  البنات نزلوا رءوسهم فِ الارض وواحده ورا التانيه بقوا يعتزروا من كيرال.. يونس ابتسم لها وهي بدلته الابتسامه باتساع وعيونها بتلمع فرحه كأنها بتشكُره..  يونس بجديه.... يااالا كُل واحده على فصلها كُله مشا وكيرال لسا هتمشي مسك ايدها بسرعه ولفها ليه..  وحشيني اوي ياقلب يونس
ابتسمت بكسوف ووجهت انظارها للارض....  شكرا يانوسي 
يونس مد ابهامه ورفع دقنها ليه وبص فِ عيونها بحب.. مافيش شُكر ما بينا يا قلب يونس دا واجبي اهم حاجبه اشوفك ابسامتك الِ بتخطف قلبي كُل مرا دي... بحبك ولسا هيقرب منها
كيرال بعدت خجل.... ش شكرا  اا انا انا اتأخرت اوي سلام..
يونس بعبس زي الطفل... بقا كدا يعني كُل الكلام دا وبحبك هو دا ردك..  
قربت منه بكسوف وقالت بصوت واطي.... بحبك يا نوسي نهت كلامها وفرت بسرعه وهي تكاد تختنق من كُترت خجلها وسرعه دقات قلبها التي لا تتسارع بهذا الشكل الا عندما تكون بجانبه..
انتهى اليوم الدراسي... كان يونس يقف امام سيارته فِ اخر الشارع بعيد عن الانظار بنتظر كيرال التي خرجت وعيونها لونهم تغير واصبح كالعسل صافِ باللون الاصفر وبهما لمعه سعاده اسرت حواسه وخطفت انفاسه ابتسم لها بهيام وهي تودع صديقاتها ببراءه.... باي اشوفكوا بكرا يابنات
_ نكلمك واتس بقا يا كيري  .. اي رأيك نوصلك 
ابتسمت بخجل.... تمم..  لا انا بحب اتمشى للبيت باي وتوجهت لِ اخر الشارع بخطى بطيئه بتجاه يونس وهتفت برقه..... اتأخرت عليك يا نوسي 
ضحك بمرح.. واللهِ انتي مش هتهدي الا اما نتمسك بفعل فا.ضح يا شيخه فِ الشارع.. ضربتُه بخفه.. بطل بقا الله 
فتح لها باب السياره بحركه رومانسيه ابتسمت بخجل..مرسي
تسريع الاحداث فِ المساء 
كانت تجلس كيرال فِ البلكونه وفِ يديها كأس كوفي وتذاكر..... هووووف اخيرا خلصت 
يونس من ورائها.... خلصتي اي هي المذاكره بتخلص 
زمت شفتها السُفليه بطفوله... لابس خلاص معُتش قادره 5ساعات مذاكره كتير عايزه ارتاح شويه
يونس بخبث وهو يقترب منها..... اريحك انا
كيرال بخجل وهي تدفعه بخفه.... بطل قله ادب 
يونس لسا هيتكلم سمعوا صوت صريخ جامد....  اي دا في اي اي صوت الصريخ دا منين 
كيرال بخوف وهي تتشبت فِ ذراعها..... ماتسيبنيش خُدني معاك  .... يونس بنبره حنونه.... اهدي ياقلب يونس هروح اشوف في اي بسرعه.... هزت راسها على مضض.... ماشي بس مش تتاخر عليا  .. هز راسه بسرعه ومشا.... 
كيرال قاعده وهي ضامه قطتها لِ صدرها بحنان وبتنيمها 
بقلمي بسمله بدوي.. 
ادُخلي يا نيران..  كيرال سمعت الجُمله من هنا ووقفت بصدمه حطت القطه على الكنبه ووجهت انظارها لِ يونس باستغراب.. يونس فهم وقال بهدوء... احم نيران هتقعُد معانا هنا يا كيرال..  هي اثرت تقعُد معاكي وعايزه تتعرف عليكي اكتر وتتصاحبوا.. 
كيرال اتجاهلت كلامه كله وهتفت بخوف.. مين الِ كان بيصرخ..نيران اتكلمت بسرعه..انا اصلي وقعت ويونس حبيبي خاف عليا واثر انزل اقعد معاكوا و عشان تخلي بالك مني
كيرال بصت لِ يونس الِ اتعصب..... نيران عايزه تتعرف عليكي اكتر ياكيرال وهو دا سبب وجودها هنا... انا ورايا كام ملف هدرسُه كدا فِ المكتب هروح اشوفهم.. قلب يونس عايز القهوه بتاعتك هي دي الي بتغيرلي مودي وبتخليني اركز اكتر 
ابتسمت بطفوله ونست كل حاجه وراحت تعمله القهوه وهو مشا... نيران بتريقه.... قلب يونس... قهوتها بتغيرله موده قال.. دي طفله هتعرف تعمل حاجه عِدله اصلا... مُحن.. قامت دخلت لها المطبخ.... كيرال 
كيرال بصتلها ومتكلمتش قربت منها بابتسامه مزيفه....  اوعي اكون بتقل عليكي بقعادي هنا 
كيرال هزت رأسها بلا  بطيبه.. نارين بطيبه مصطنعه... اي رأيك نكون اصحاب... نفسي يكون عندي اصحاب معنديش تقبلي تكوني صحبتي
لانت ملامح كيرال بشفقه ومدت يدها ببراءه... طبعا اصحاب
نيران بخبث..... احكيلي بقا كُل حاجه عندك وايه الي حصل النهارده  واول يوم مدرسه كان ازاي  
كيرال حكت لها بعفويتها المعتاده واخبرتها بكل شئ عنها وما حدث اليوم ببراءه لا تنفع مع تلك الح. يه مطلقاً التي ستستغل كُل حرف وبالاخص ما حدث اليوم جيدا... انتهت كيرال من سرد ما حدث وتجمعت الدموع فِ عينها وهتفت ببراءه..... كنت خايفه اوي ومرعوبه بس اول ما شوفت يونس اطمنت  بالِ عمله ودفاعه عني وفرحت اوي اوي
نيران بخبث وطيبه مزيفه.....  اممم يارب تفرحي على طول
كيرال بسعاده.....  تسلمي بجد انتي طيبه اوي 
قاطعها صوت يونس..... كيرال ياالا عشان عندك اسكول بُكره 
كيرال بحماس......  حاضر تصبحي على خير يانارين  وجريت على اوضتها... نارين بقيت تنظر لِ اثرها بغل وخرجت 
يونس لسا هيدخل اوضه مع كيرال.. نارين مسكت ايده.... يونس استني انت رايح فين انا عايزاك معايا انا محتاجالك
يونس بجمود.....  اطلعي شقتك يانارين مش خلاص اتعرفتي عليها اطلعي...  وبعدين اطلع معاكي ازاي وانا لسا فِ اول اسبوع جواز لازم اكون معا كيرال دا حقها 
نيران كبتت غلها وقالت بنبره راجيه خبيثه.... طب خلاص الي انت شايفه بس والنبي سيبني هنا معاكوا انا خايفه اوي اقعد لوحدي سيبني هنا والله مش هاتحسوا بيا خلاص والنبي 
هز راسه على مضض.... طب ما تنزلي تقعدي مع ماما 
نارين بسرعه.... مش هعرف اخد راحتي وكد 
رفع حاجبه باستنكار..... وانتي هنا واخده راحتك 
قربت منه بدلع....  طول ما انا معاك بكون مرتاحه كفايا انك معايا في نفس المكان ياحبيبي 
يونس صدها براحه وابتسم ابتسامه موصلتش لِ عينه.... تصبحي على خير.... ابتسم بخبث..... وانت من اهلي
كيرال واقفه قدام المرايا تسرح شعرها وبتحُط كريم على ايديها ورقبتها ورجليها غير منتبهه لِ ذلك الذي يتابعها بجراء*ه شديده وهيام..... قلب يونس لسا صاحيه ليه 
كيرال اتخضت واتكسفت جامد وهيا بتقوم قامت متكعبله ولسا هتقع يونس لحقها بسرعه ووقع وهي فوقيه بقوا سارحانين فِ عيون بعض... غير منتبهين لتلك الح. يه التي تصور كُل هذا... كيرال لسا هتقوم يونس شدها ليه ولف ايده على خصرها بتملك شديد ودفن وجهه فِ عنقها يشتمه بقوه وكأنه اوكسُجينه... ويده تتحرك على جس. مها بلهفه... 
كيرال بكسوف....  يونس عيب كدا سيبني ورايا اسكول بكرا
يونس فاق واتنهد بجمود مزيف..... احم.. هغمض عيوني ثانيه لو لقيتك لسا قدامي ه‍  مكملش جملته وجريت على السرير شدت الحاف ونامت تحت صوت ضحكاته الرجوليه... ههه خوافه ثواني واستلقى بجانبها واخدها فِ حضنه وهو  يدفن وجهه في شعرها كالمعتاد وفي ثانيه كان يغُط في نوم عميق براحه      .. فِ الصباح.. 
صحيت قبله بحماس.. اندهشت اما لقيته لسا نايم غصب عنها مدت يدها بخجل تلمس ذقنه وملامح وجهه برقه... شكلك برئ اوي ولطيف سوو كيوت يانوسي وانت نايم فجأه شهقت بخوف وهي ترى نفسها محتجزه بين يديه وهو معتاليها وقرب وجهه من وجهها بعشق....  قلب نوسك وانحنى طبع قُبله طويلة على وجنتيها.... قومي يالا عشان متتأخريش على المدرسه 
ابتسمت بفرحه طفوليه.... فوريره ياباشا 
تسريع الاحداث جهزوا نفسهم وفطروا واتوجهوا للمدرسه ويونس اتنهد براحه اما لقا نيران نايمه 
يونس في السياره وهو يمسك بيد كيرال بحنيه... بلاش اكل شيبسي من برا والكلام دا انا عملتلك حاجه خفيفه في اللانش بوكس وتفاحه وعصير التفاح الي بتحبيه
ابتسمت على حنيته وطبعت قُبله سريعه على خده  وغادرت السياره بسرعه تحت خجلها... ما سافت ما دخلت المدرسه فجأه شهقت بصدمه وعيون متوسعه بخوف وهي تتطالع الصور التي على الجدران صور لها هي ويونس في اوضاع ليله امس... 
جود بخبث..... وعملالي فيها الخضره الشريفه ونقاب وبتاع وانتي اصلا ***  وانا كنت همو.ت حرفيا واعرف بيدافع عنك ليه ومحموق اوي كدا ليييه اتااريكي بتغريه وعلى علاقه 
قرب شاب ملامحه خبيثه..... طب اشمعنى هو يا مزه طب ما انا جتلك امبارح وقولتلك حابب اتعرف وانتي صدتيني...ليه بقا الجو دا وانتي مدوراها اصلا ونها كلامه وهو بيشد النقاب من على وشها وفجأه سكت بخوف وهو يرى يونس امامه ولكن هذه المره كان شكله كفيل بأن يجعل الواحد يصيب بسكته قلبيه من شده الخوف

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

قرب شاب ملامحه خبيثه..... طب اشمعنى هو يا مزه طب ما انا جتلك امبارح وقولتلك حابب اتعرف وانتي صدتيني...ليه بقا الجو دا وانتي مدوراها اصلا ونها كلامه وهو بيشد النقاب من على وشها وفجأه سكت بخوف وهو يرى يونس امامه ولكن هذه المره كان شكله كفيل بأن يجعل الواحد يصيب بسكته قلبيه من شده الخوف....  انا انا 
يونس بشر وغضب جحيمي .... وحيات امك لربيك..  دي ايدك الِ لمستها بيهااا صح وقرب منه بهدوء مُخيف وبحركه سريعه تناه كسر*ه
جود بصراخ.....  يا يووونس ياا يونس سيبه هيمو. ت فِ ايديك كدا.. ووجهت كلامها لِ كيرال بغِل..... كله بسببك انتي كله بسببك مبسوطه الوقتي 
كيرال بخوف وسط دموعها..... يا يووونس يااا يونس والنبي سيبه ارجوك... وغلاوتي عندك لتسيبه 
يونس نفضه من ايده بشمأزاز.... رحمتك مني ياا**** المره الجايه لكون منهيك على الاخر.. المراادي قرصت ودن بس 
كيرال قربت من الجُدران بحسره وقهره ودموعها مغرقه وشها.... حسبي الله ونعم الوكيل...  بقيت تشيل الصور بعصبيه وتعيط جامد....دوول حتى محترمووش نقااابها ونزل الصور بوشها وشعرها وكمان لبس بيتي!!! 
يونس جري عليها اول ما شافها بالحاله دي ودارها ليه وهي ابتسمت غصب عنها......  مبسوط الوقتي لو كُنت معرفهم لني مراتك مكنش دا كُله حصل!!
يونس بصلها كتير ومره واحده شدها ليه وقال بصوت عالي...... كُله يجي كدا... الصور فعلا حقيقيه... "شهقه خرجت من افواههم بصدمه وبصوا لِ كيرال باستحقار الِ اتصدمت اكتر ولسا هتمشي.. مسك ايدها وباسها قدامهم....  كيرال مراتي 
جود بعصبيه..... يعني ايه مش فاهمه يعنيي اي مراتك لا لا انت كذاب انت بتقول كد بس عشان تصلح الموقف بس صح 
يونس اتجاهلها.... كيرال مراتي دي حقيقه 
جود بحقد عليها..... طب ليه مااقولتش من الاول وليه جاي تقول الوقتي
 يونس ابتسم ببرود.... مع انها حاجه ما تخووصكش بس مع ذلك هقول.... اسباب كتير.. منها مش عايز حد يقول حد يقول انها مرات صاحب المدرسه ولا مرات مدرس الفيزيا الِ عليها وانتوا ما هتصدفوا تتكلموا وتقولو دي عشان مراته نجحها والجو دا طب وليه ما انا في غنى عنه 
جود بطمع..... اي دا انت اخدت المدرسه وبقت ليك 
يونس هز راسه ببرود....  اظن دي حاجه متخوصكش.. انااااا عاااااايز اعرف مييين الِ عمل كدا بالصوووور دي 
مفيش رد اتعصب اكتر.....بقا كدا طيب ورب الكعبه لاخليه يندم على اليوم الِ فكر بس مجرد التفكير فِيها.. شد ايد كيرال  دخلوا جوا المكتب
كيرال قعدت على الكنبه بهدوء مش طبيعي وبصه قدامها
يونس نزل قدامها ورفع بانامله دقنها بحنيه.....  قلب يونس زعلانه لسا... انا اخدتلك حقك اهو
كيرال بدموع وانهيار...... هو انا ليييه بيحصل معايا كدا هاا انا انا عملت اي 
يونس بحزن على حال صغيرته..... المؤمن من صاب يا قلب يونس 
كيرال بعييط..... انا تعبت والله العظيم تعبت انا كر. هت المدرسه دي خلاص معُتش عايزه ابقى فيها ارجوك خُدني من هنا ارجوك 
يونس اخدها فِ حضنه بحنان..... اهدي اهدي يا قلب يونس الي انت عاايزاه بس اهم حاجه متزعليش وتعيطي انتي مش عارفه دموعك دي بتعمل فيا ايه من جوا 
كيرال اتشبتت في رقبته وكأنها وجدت الامان فيه.... بعد فتره يونس بعد اما حس بثقل نفسها عرف انها نامت... اشتالها واخد شنطتها وروح بيها وطول الطريق بيفكر فِ الي حصل وبيربط الاحداث ببعضها وفجأه وقف العربيه مره واحده بعصبيه..... يااابنت ال****** عشان كدا اصرت امبارح تبات فِ الشقه 
كيرال بفزع.... في في اي ايه الي حصل احنا فين انااا فين انت مين 
يونس لفلها بسرعه... اهدي اهدي انا يونس متخافيش 
كيرال قعدت جنبه بسرعه وحضنته.....  انا انا خايفه اوي اوي يايونس انا انا شوفت حلم مش مش كويس يا يونس وبعييط... اوعى تسيبني يايونس بالله عليك انا وثقت فيك وامنتك عليا والنبي ماتخذلني يايونس انت انت وعدتي
يونس اخد نفس وشدها وقعدها على رجله وخدها في حضنه.... وانا عند وعدي.. عمري ما هسيبك ياقلب يونس وعقله ودُنيته كلها... ارتاحت من كلماته ودفت وجهها فِ رقبته.. خليك معايا على طول انا ببقا مرتاحه معاك... يونس فرح بجملتها ولسا هيقرب منها.. بِعد اول ما سمع خبط على الشباك....  كيرال ارجعي ورا .. هزت راسها بتثاوب.... حاضر 
فتح الشباك باستغراب.... نعم في حاجه 
الراجل بنظرات غاضبه.....  فيه قله ادب انا ممكن ابلغ عنكوا بس انا مش عاايز مشاكل فا تمشي بسرعه وبطلوا قله ادب بقا والشغل دا اتقوااا الله 
يونس بعصبيه من لهجته ورد بثقه..... دي مراتي 
الرجل بعصبيه..... طاالما مرااتك مش ليكوا شقه تلمكوا اعملوااا فيها الي انتوا عااايزين انمااا شغل العربيات دااا غلط وكماان في الشارع 
يونس بعصبيه.... وانت مال امك يا عم 
كيرال بصوت باكي نائم.....  يونس خلاص يالا امشي 
يونس بص للراجل بشزر ومشا بسرعه وقال بمرح لِ يخفف....مش قولتلك مش هترتاحي الا اما نتمسك فِ وضع مخل هههه..كيرال مقدرتش تمسك ضحكتها وضحكت ثواني وراحت فِ  النوم تاني.. وصلوا البيت يونس اشتال كيرال ولسا هيطلع على شقته الباب اتفتح وطلعت قدريه.....  اي داا يونس عااش من شاافك ياابني... بتتسحب كدا ليه ولا حتى سلام ولا كلام ولا كأني مش امك ايه لحقتك سحرتلك  وكر.هتك فيا بنت جميله 
يونس بنفااذ صبر وهو يتجه لاعلى.... مش وقته الكلام دا يا امي ومشا 
قدريه بغل....  بقا كدا ماشي الصبر عليا بس زي ما خلتك تتجوزها بغباءي هخليك تطلقها..
بقلمي بسمله بدوي
يونس بحنان وهو يمسد على شعرها.....  كيرال حبيبتي قومي غيري هدومك ونامي تاني يالا 
كيرال بنوم وكأنها بتهرب من الِ حصل ف النوم....  سيبني انام عايزه انام
يونس اخد بيجاما ليه وغيرلها هدومها ونيمها كويس وغطاها وقفل النور وخرج 
يونس بتوعد وشر...... نااريييين 
نارين اول ما سمعت صوته اترعبت.... يالهوي ماله دا ليكون عرف ان انا الي صورته امبارح يلهوي يلهوي
ناااااارييييييييييين 
نارين بخوف....  ن نعم 
يونس بابتسامه مغصوبه وتوعد......  اعمليلي اكل وتعالي عايزك 
نارين ببلاهه..... ها هو هو دا السبب الي مخليك تنده عليا كد
يونس بخبث.... اي مش عااجبك 
نارين بدلع..... عجبني ونص كمان ثواني والاكل يكون جاهز
يونس مسك ايدها مره واحده وشدها ليه.....  عايزك فِ موضوع مهم 
نارين بسهوكه......  انت تؤمرني بس... ومشت ايدها على وشه بأثاره..... وحشتني اوي 
غمص عيونه وفتحهم ببرود وقال بخبث... اي رأيك اني هنام عندك النهارده 
نارين بفرحه وجراء*ه..... بجد طب ومستني اي يالا الوقتي
يونس بخبث.... كنت عايز اتكلم معاكي الاول انا خلاص معتش قادر استحمل البت الي جوا دي 
نارين بصدمه.... ها بت بت مين قصدك كيرال 
يونس بمكر..... ايوا اتخنقت منها وجبت اخري خلاص كانت جوازه همم ويوم اسود تصرفاتها طفوليه انا ما بحبش كدا انا مش ناقص شُغل الاطفال  دا غير زعل امي بسببها 
نارين بخبث وهي تقرب منه بشده.... طب ما تطلقها 
يونس بعد بسرعه عنها.... احم ما هو مش هنا المشكله
نارين باستغراب......  مش فاهمه
يونس بخبث.... انا هخليها هي الي تُطلب الطلاق مش انا هخليها هي الي تطلع وحشه مش انا فهمتي
نارين بغل وفرحه...  بجد عين العقل....  بس ايه الي غير حالك كدا بس اقصد قاطعها بمكر.....  غير حالي اي انا كدا من اول يوم... كُل دا تمثيل اصلا انا بس هخليها مش بس تحبي لا تعشقني كمان وهقوم سايبها وبكدا اكون اخدت حق اخويا الله يرحمه الِ مو. تته بسبب انانيتها 
نارين بفرحه......  يعني كل دا تمثيل بجد وانت مابتحبهاش 
هز راسه بخبث..... ايوا ولسا.. اما خليتها تقول حقي برقبتي ما يبقاش اسمي يونس جلال الدين  بس فِ حاجه مفرحاني اوي وعايز اعرف مين الي عمل كدا عاايز اشكُره 
نيران بتوجس..... حاجة اي
يونس بمكر شديد وتوعد..... عايز اعرف مين الي عمل الصور دي كدا وازاي عرف يعمل كدا على جدران المدرسه وجاب الصور دي مين
نيران بتسرع...... اناا الِ عملت كد
يونس ابتسم بشر ولسا هيلفلها ويعلمها الادب سمع صوت شهقات مكتومه بص ناحيه الصوت لقاها كيرال..... يونس انت تعمل كدا.. حرام عليك انا وثقت فيك... بس خلاص انا هريحك مني انهت جملتها واطلقت العنان لساقيها ولسا هتفتح الباب...

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

يونس انت تعمل كدا.. حرام عليك انا وثقت فيك... بس خلاص انا هريحك مني انهت جملتها واطلقت العنان لساقيها ولسا هتفتح الباب... لقت نفسها متشاله على كتفه 
يونس بهدوء مُخيف....  ايه الِ كُتتي هتعمليه دا 
كيرال بصراخ..... ابعد عنييييي ابعد عنييي احسنلك بقووووولك ابعد عنيييييييي حرااام عليك بقاا سيبني فِ حالي  وفضلت تتحرك وتضر.ب فيه بهستريا.
يونس رماها على الكنبه واعتلاها وكبل يديها بيده ورفعهم فوق راسها وقال بصوت زي فحيح الافعى  .... عيزاااني اسيييبك فِ حااالك.. انتِ حاااالي وانا حاااالك 
نارين بغِل..... مااا تسييبنها تغووور يا يونس الله.. قاطعها وهو بيشدها من شعرها 
نارين بصدمه وخوف.... ااااه ااااه شعري شعري انا انا عملت اي بس  اااه شعري يا يونس 
يونس بعصبيه.....  ماااسمعش صووووتك فاااهمه مسمعش صووتك من سُكات تطلعي تلمي هدموومك وعلى بيت اهلك عِدل فاااهمه
نارين بعصبيه.....  ودااا كُله لييييه انااااا عملت اي وبعدين ماا انت كُنت كويس من شويه فِ ايييييه بقا
كيرال بتحاول تزُقه  بس هو كان اقوى وبصلها بعصبيه.... اسكُتي بقاااا وبطلي حركه 
كيرال بعييط وصراخ..... ابعد بقاااا ابعد عنييي ابعد عنيييي احسنلك سيبني امشيي
يونس قام وشاورلها على الباب بصوت زي فحيح الافعي.....  امشي 
كيرال وقفت وبصتله كتير ودموعها مغرقه وشها....  ولسا هتتجه للباب.... يونس وجهه كلامه لِ سندرا.... بقا هو انتِ يابنت***** الِ عملتي كدا وربنا مانا عاتقك...غووووري وشيييي واما كلامي مش معاكي كلاامي مع ابوكي واخوكي غوووري وورقتك هتوصلك اخلصييييي
نارين بصدمه....  هطلقي يا يونس هطلق ام ابنك يا يونس عشان الطفله دي.. هو دا الِ وعدتني بيه.. وان جوازك منها بس عشان خاطر امك.. حبيبتها يا يونس صح 
يونس ببرود.... ايوا حبيبتها يا نارين 
نارين بدموع.... طب وانا انا مراتك قبل منها وكمان ام ابنك  هطلقني بسببها
يونس بغضب جحيمي..... انت الِ وصلتيني لِ كدا هي ملهاش ذنب فااهمه هي ملهااش ذنب انتي السبب انتي الِ خربتي بيتك بايديكي بعماايلك السوووده دي وانا حذرتك مره واتنين ابعدي عنها ملكيش دعوه بيها انما انتِ ازااي تسمعي الكلمه من اول مره ازاااااي واهو هتدفعي تمنها غالي اهو 
نارين بوعيد....  ماشي يا يونس ماشي بقا انا نارين بنت السفير ياسر المصري يحصل فيا كدا ماشي ومشت وهي  بتتوعدلهم
كيرال وافقه بترتجف من الخوف بس بتحاول ترسم الشجاعه 
يونس بصلها كتير بعتاب ولسا هيمشي مسكت ايده بلهفه.... يونس انا ايه الِ يعرفني انك بتعمل كدا عشان تخليها تعترف 
يونس بسخريه.... في حااحه اسمها ثقه يا كيرال 
كيرال بحزن طفولي صدمُه.....  كيرال.. خلاص مابقتش قلب يونس 
يونس بعصبيه مزيفه بيداري بيها ابتسامته..... احناااا فِ ايه ولا ايه 
كيرال سابت ايده بحزن وبصتله ببراءه ...  انا اسفه 
يونس وهو بيحاول يبعد عينه عن عينها قبل ما يضعف وياخدها فِ حضنه.....  وانا مش متقبل اسفك وحاسبي عشان ورايا شُغل كتير
عند قدريه تحت 
نارين بعييط ووعيد... بقااا انا يحصل فيا كدا يا ماما انا يقول غووري وورقتك هتوصلك انا 
قدريه بعصبيه.... ماا اهو انت غبيه برضو راحه تعترفيله وحتى لو كان قالك انه بيمثل عليها.. عماايله ولهفته وخوفه وحمقته عليها دووول اي دا انت اكتر واحده عااارفه ومتأكده انه مش تمثيل 
نارين بغيظ.....  قدر يضحك عليا وصدقه غبيه انا غبيه بس وربنا لاخد حقي منها انااا يفضل عليا حتت عيله زي دي اناااا بس ماشي كُله بأوانه والله لعرفها الجر. بوعه دي امامها كويس وهطلعه عليها
قدريه بتوجس...... هتعملي اي 
نارين بخبث....  بدل ما هخليه يطلقني انا هخليه يطلقها هيا 
قدريه بدهشه.....ايه..انتِ شكلك لسعتي على الاخر باين..
نارين بشر.....قصدك فوووقك... بنت ال**** الِ فوق سمعتها اول امبارح بتكلم واحد فِ الفون  وقاعدين يحبوا فِ بعض 
قدريه بصدمه.... ايه لا لا شكلك غلطانه ولا حاجه البت دي عمرها ما تعمل كدا
نارين بصتلها وعيونها حرفيا بطلع شرار.....  واللهِ.. وانتي بتدافعي عنها ليه كدا
قدريه بثقه...... انا واثقه البت بريئه وعمرها ما تعمل كدا تلاقيقي سمعتي غلط 
نارين بعصبيه..... لا ماسمعتش غلط يا حماتي والبت مش بريئه دي شيطا. نه وانا متأكده انها كانت بتكلم حبيبها وبعدين اوعي تصدقي حكاية انها ممكن تحب ابنك دي دا هو اكبر منها ب 14سنه يعني قد عمرها مرتين يوم ما هتحب هتحب حد من سنها..  ولو مش مصدقاني تعالي شوفي معايا وهي بتقابل حبيب القلب النهارده على الساعه 3 هتقابله ورا الجنينه وهي متأكده ان الجنينه الِ فِ الحاره من ورا اتقفلت محدش هيشوفهم... بس اتصلي بيونس وخليه يجي بسرعه 
قدريه سكتت وبان عليها الاقتناع ونارين ابتسمت بخبث اما حست انها اقتنعت بكلامها.. 
عند كيرال رايحه جايه وباين عليها الخوف والتوتر الشديد.... يارب انا عارفه الِ بعمله غلط واني مفروض اعرفه..  بس احمد محلفني ما اعرف حد خالص ولو بابا شم خبر ممكن يقتل. ني فيها  يااارب سااعدني وخليك معايا 
ثواني وفونها رن..... الو....  وانت والله وحشتني اوي اوي كفايا بُعد بقا يا احمد وجيب مراتك وابنك وتعالى وهو اما يشوفكوا هيحن وهيسامحك...  بجد يا احمد يعني خلاص معُتش هتسااافر وهتفضل معانا... انا بحبك اوي اوي يا احمد....  حاضر هتسناك زي ما اتفقنا فِ الجنينه على الساعه 3 كدا...  حاضر يا حبيبي  لا اله الا الله مع السلامه يا حبيبي وسلملي كتير على حبيبه وميدو قلب عمتو باي..
كيرال نضفت الشقه وطبخت وخلصت الِ وراها لقت الساعه 3 جهزت نفسها واتصلت على يونس بس غير مُتاح..
كيرال بقلب مقبوض وخوف.... يارب  .. رُد بقا رُد انا خايفه امشي من هنا وهو يجي من هنا.. وكمان مش هعرف هتأخر على احمد كدا ولازم اشوفه النهارده  .. ياارب اعمل اي... لقيتها ايوا هنزل اقول لزينب وهي تبقى تعرفُه وفعلا نزلت 
كيرال فِ نفسها... ياارب زينب الِ تفتح بس من حظها قدريه الِ فتحت 
قدريه فِ نفسها وهي تطالعها من اعلى لِ اسفل .... ااه يا بنت*** معنى كد ان نارين كلامها صح..  خيييير
كيرال بخوف..... اااا ز زينب موجوده 
قدريه بطيبه مزيفه... مالك يا حبيبتي خايفه ليه بس ادخلي 
كيرال واقفه على الباب بخوف مش عايزه تدخُل.....  انا انا عايزه زينب
قدريه بخبث..... امم زينب قولتيلي لا زينب مش موجوده زينب فِ الدرس انتي عارفه بقا انها فِ مدرسه بقا ومتعلمه ولازم تهتم بيه عشان تبقي حاجه حلوه فِ المستقبل
كيرال حزنت من كلامها عشان عارفه انها قاصده تجر.حها بالكلام بس ابتسمت بحزن..... اها ربنا يوفقها يارب احم هو ممكن اطلب طلب .. ممكن لو يونس جه تقوليله اني فِ السوق هجيب كام حاجه للبيت عشان مايقلقش عليا
قدريه بخبث......  ههه في قال  السوق قال اه يابنت ال****.. عينيا ياحبيبتي حاضر 
كيرال بفرحه.....شكرا شكرا جدا ليكي بجد ومشت... شكلها بقت طيبه يارب تفضل كدا على طول 
قدريه شاورت لِ نارين بسرعه ولبست العبايه والطرحه بسرعه وخرجوا وراها بس وقفوا اول ما شافوا يونس 
يونس بقلق..... في اي ياامي خضتيني انتي كويسه فيكي حاجه انتي اول ما اتصلت بيا وقولتيلي تعالى حالا جيب في اي 
قدريه بسرعه وهي بتشده من ايده.... تعالى معايا وانت هتفهم كُل حاجه 
يونس لسا هيتكلم شاف نارين..... انتي لسا هنا بتعملي اي مش قوولتلك على بيت اهلك يالا 
نارين مثلت انها بتعيط.. قدريه بعصبيه.... مش وقته.. الوقتي هتعرف انك لو لفيت مش هتلاقي زيها وانك كنت مخدوع  وشدته 
يونس لسا هيتكلم شاف كيرال...  اي دا مش دي كيرال يا امي 
قدريه بخبث..... ايوا ما هو دا الِ انا عايزاك فيه تعالى بسرعه يالا عشان نلحقها عشان تعرف حقيقتها ال****  ... فضلت انده عليه واقولها راحه فين مردتش عليا ومشت.. عارف مراتك راحه فين...  راحه تقابل حبيبيها يا يونس انا سمعتها وهي بتكلمه وراحه الوقتي تقابله فِ الجنينه من ورا 
يونس بغضب جحيمي..... اُميييي  ايه الي بتقوووليه دا انتي عُمرك ما هتتتغيري ابدا 
قدريه بمسّكه.....  بتزعقلي عشانها يايونس..  طب تعالى الوقتي معايا عشان اثبتلك 
يونس بهدوء مُريب.... انا فعلا هاجي معاكي بس عشان انا الِ اثبتلك اني كيرال مش كدا كيرال انضف من كدا بكتير يا اُمي بس دي ماتجيش معانا (يُقصد نيران)  انا وانتي بس 
نيران لسا هتعترض.. قدريه بصتلها بمعنى خلاص.. نيران هزت راسها على مضض ودخلت بغيظ..  يالا يا ابني
_شوفت شوفت يا يونس شوفت بعينك.. يااما حذرتك منها وقولتك وانت مكذبني شوووفت. 
يونس عروق رقبته برزت وفكه اتشنج وعيونه اسودت اوي وهو شايفها فِ حضن راجل غيره 
 يونس بغضب جحيمي...... كييييييييييييييراااااااال 
كيرال بفزع لفت بسرعه وكانت هتُقع من الخوف ..ﯾُ يُونس

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

يُونس عروق رقبته برزت وفكه اتشنج وعيونه اسودت اوي وهو شايفها فِ حضن راجل غيره 
 يونس بغضب جحيمي...... كييييييييييييييراااااااال 
كيرال بفزع لفت بسرعه وكانت هتُقع من الخوف ..ﯾُ يُونس 
يونس غيرتُه عمته وفِ لمح البصر كان قدامها وبيشاور على الشاب بهدوء مُخيف.... مين دا
_ احم هو دا يونس ﯾ كيرالِ 
يونس لف لِه وبحركه سريعه  ضر. به فِ بطنه ونزل ضر. ب فيه...... انت مييين ياااض يابن ال********.
كيرال بخوف شديد وهي بتحاول تشيله عنه... يونس ايه الِ اتت بتعمله دا انت اتجننت ابعد عنه حراااام عليك هيموو.ت فِ ايدك 
يونس اتعصب اكتر ومسكها بعزم قوته من دراعها لِدرجه هي حست انه هيتخلع فِ ايده..... ااااه دراعي ﯾ يُونس 
_ سيييب دراااعها.. وبعدين انااا ساكتلك من الصُبح ماااتلم نفسك  مكملش جُملته وكان واخد بُوكس فِ وشه.... اااه يا بن ال*** انت غبييي ياض ايدك تقيله اوي 
يونس بشر وهو بيتني كمام قميصه......  انت لسا شوووفت حاجه يا بن***** 
كيرال وقفت فِ النص وحالتها حاله والدموع مغرقه وشها
يونس بغيره عميا وعصبيه....  نزلييي النقاااب يااا كيراااال بدل ما اجي اڪ. سر عضمك فِ بعضُه 
كيرال اتجاهلته وجريت على الشاب بلهفه....  احمد حبيبي انت كويس فيك حاجه انا انا اسفه ڪُ ڪُله بسببي
قدريه بخبث.... شوف الجبحه عيني عينك قدام قدامنا صحيح الِ اختشو ماتوا واقفه مع واقف وعماله تحب فيه قدام جوزها 
كيرال بعييط.....  والوااااحد دا يبقَ اخووووها دااا احمد اخوووويا 
احمد بعصبيه وحزن على حاله اختُه.....  ما تعيطيش يا قلبي خلاص انا رجعت وعُمري ما هسييبك مع دووول تاني 
يونس مثِل البرود وجواه بينهُر نفسه على تسرعُه....  مااينفعش نتكلم هنا قدامي على البيت 
احمد بعصبيه من بروده.....  ولو قولت مش جاي
يونس بابتسامه بارده وهو بيمسك ايد كيرال.....انت حُر.. انا الاهم عندي قلب يونس ڪيرال واخدها ومشا 
قدريه واقفه مكانها بصدمه وجنبها احمد الِ مش مستوعب الِ حصل.. ثانيه وفاق وجري وراهم....  انت يااااااعم استنى سييب اُختي احسنلك
عند يونس فِ العربيه 
ڪيرال بعييط وعصبيه.....  نزلني.. سيني اُشوف اخويا.. طب حتى سيبني ارُد  عليه... سيييب ايدييي بقوولك 
يونس اخر ما زهِق قام با. يسها جنب شفايفها بجُر. أه وابتسم بخبث..... ها اتكلمي تاني ڪده وانا هعتبرها دعوه صريحه اني ابووسك تاني
ڪيرال بخجل وعصبيه.... انت ازاي 
يونس قرب منها بخُبث..  قامت هي بعده بسُرعه وحطت ايدها على بوءها ودورت وشها يونس ابتسم لا ارادياً على عملتها ثانيه ووصوا نزل فتح لها الباب 
قدريه ندهت عليه بصوت عالي.... يُونس يوووونس استنى 
يونس غمض عيونه بعصبيه وشد ايد كيرال وطلع بيها على فوق بسُرعه 
احمد بعصبيه..... استنى عندك..  سييبب اُختييي احسنلك بدل ما 
قاطعه يونس بسُخريه وهو بيتجهه لِ فوق....  ياشيخ اتنيل بالِ فِ وشك دا.. دا انا طحنك 
ڪيرال خربشت ايد يونس وهو ساب ايدها بوجع.... وهي جريت على احمد اخوها. 
ڪيرال بلهفه......  احمد حبيبي انت انت ڪُويس.. اي دا مناخيرك بتجيب د. م... انا اسفه اوي ڪُله بسببي 
يونس بصوت جوهري غاضب..... ڪُيرااااا اخلصي قُدامي على فوق بدل ما اجي اكملك عليه اخلصييي
ڪيرال خافت على اخوها وبصتله برجاء وجريت على فوق ويونس وراها واحمد كمان طلع وياهم... وقدريه مشيت وهيا بتتوعد لِ نارين... بقلني بسمله بدوي
عند يونس وڪيرال 
ڪيرال بعصبيه..... افتح الباب لِ احمد لو سمحت 
يونس ببرود ورفع حاجبه باستنڪار...... ودَ امر بق انشاء الله
ڪيرال بسرعه ورجاء.... ها لاا لا والله دا طلب ممكن تفتح لِ احمد وانا واللهِ هعملك الِ انت عايزُه بس افتح الباب والنبي
يونس بخبث..... امم اي حاجه 
ڪيرال بسرعه.... اي حاجه واللهِ بس افتح الباب عايزه اطمن عليه ارجوك... هز راسه ببرود.... ماشِ بس متقربيش منه عشان غيرتي وحشه.. 
ڪيرال فتحت عينيها بصدمه....... د دا اخويا 
يونس ببرود..... ولو بردو 
ڪيرال لسا هتعترض بس هزت راسها بغيظ.... حاضر ممڪن بقَ تفتح الباب 
يونس هز راسه ببرود.....  انتِ تؤمري ياقلب يونس وفتح الباب ماسافة ما فتح الباب احمد هجم عليه ومسڪُه بغل من ياقه قميصه....... اختي فين يا حيواااا. ن 
يونس برقله ولسا هيمد ايده يضر. به... ڪيرال اتكلمت بصوت باڪِ.... ﯾُ يُونس ارجوك ڪفايه
يونس بِعد عنه بغضب واحمد جري على ڪيرال اشتالها عشان فرق الطول وحضنها بحب اخوي شديد ..انتي ڪويسه يا قلبي عملك حاجه الحيوا. ن دا قوليلي بس و
يونس بشر...... هنغلط اهو وبعدين نندم طب وليه من الاول 
ڪيرال بصوت باكي......  احمد اقعُد انت لسا بتنز. ف هروح اجيب علبه الاسعافات وجايه ومشت بسرعه 
يونس راح قعد جنب احمد واتكلم ببرود..... ايه السبب 
احمد بصله بقرف.... سبب اي 
يونس بعصبيه.... ايه السبب الِ يخليها تقابلك ورا فِ الجنينه وليه تخبي عليا ومتعرفنيش انها خارجه.. 
احمد بهدوء.....  كيرال رنت عليك كتير وتليفونك غير مُتاح وڪمان هي استأذنت من اُمك.. وليه عشان ابويا.. متبرى مني عشان سافرت واتجوزت من برا من غير رضاه وموافقته وحلف عليها ما تكلمني ولوعرف اننا على تواصل ممكن يق.تلها فيها ودي الطريقه الوحيده الِ اشوفها بيها 
يونس فِ نفسه.... غبي وبعدين تااااني يا اُمي تاااني انتوا شكلكوا مش هتجوبوها لبر ابدا ماشي الصبر... بتصجر بس يجي ناحيتها 
ڪيرال خرجت ومعاها الاسعافات الاوليه وقعدت جنب احمد وبتعالجله جرو. حه.. تحت غيره يونس الِ خنقا. ه... بُصي حاااتي انااا الِ هعقمله الجر. ح 
ڪيرال هزت راسها بخوف من نبرته واحمد ضحك.... ههه غيران عليها من اخوها وربنا لولا نظره الحب الِ فِ عيونك ليها دي ڪُنت زعتلك
يونس بضحك......  اذا كان عجبك ويالا طرقنا بق عشان عايز اقعد مع مراتي براحتنا عرسان جُداد بق وكدا ومش عايز اضيع وقت الصراحه ورانا ليله طويله 
ڪيرال شهقت بخجل من جر.أته وجريت على الاوضه بسرعه
احمد بضحك..... انا ماشي وانت من النهارده صحبي ماشِ امانه عليك ما تزعلها ڪيرال بريئه اوي وطيبه جدا وطفله عايزه بس الحنيه والي يحتويها خلي بالك منها سلام عليكم 
يونس بهدوء وعيونه بتلمع ..  ڪيرال ميراتي مش هتوصيني عليها يعني هي بنتي قبل ما تكون مراتي وعليكم السلام  ... وقفل الباب وابتسم بخبث وحابب يلعب باعصابها شويه........ ڪيرال افتحي الباب تعالي بسرعه ااااه قلبي
ڪيرال فتحت الباب ببراءه وبسرعه جريت عليه..... ماالك
يونس ابتسم بخبث ومسكها بسرعه..... مسكت 
ڪيرال بغضب طفولي..اه ياابارد  حرام عليك خوفتني عليك
يونس زقها براحه على الكنبه واعتلاها..... وليه بقا ايه سببُه
ڪيرال بتلعثم طفولي... هو هو هو اي 
مشا انفهه على طول وجهها بأثاره...... خوفك عليا 
اشتالها ودخل بيها اوضته وهي فتحت عيونها بكسوف..... اا انت انت هتعمل اي ثواني وشهقت برُعب وهي تُطالع الجدران بخوف..... اي اي اي دا اي كُل ادوات التعذ. يب والاسلحه دي 
ابتسم بخبث......  اممم لزوم الليله... اقولك على سر... انا ساد. ي وضحك
هي غمضت عيونها بخوف شديد وهو ضحك جامد وفِ نفسه.... هبله وطفله اوي ههه متجوز طفله وقرب منها بجراء.ه وايده بتعبث فِ ازرار فستانها هو ابتسم اما شافها ساڪته ومغمضه عيونها فڪرها مستسلمه وحابه قربُه ابتسم بسعاده وجسده يصرُخ من الر.غبه يطالبهُ بها  بس فجأه بِِعد بصدمه وحس انه ڪان بيحلق فِ السما من فرحته وفجأه نزل لِ سابع ارض على  وشه اول ما سمعها وهي بتقول اسم راجل تاني غيره وهي معاه وفِ حضنه.....  ﯾُ يُوسف اااه ابعد فاقت وفتحت عيونها الي غرقانه دموع وشهقت بخوف من الي قالته....يُو يُو نس انا مش قصدي انا انا وفجأه.. 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

....يُو يُو نس انا مش قصدي انا انا وفجأه..زقها بعيد عنه بعصبيه......  مش قصدك مش قصدك اييييييي 
ڪيرال بعييط.....واللهِ مش قصدي الِ انت فهمته اسمعني طيب بس! 
مسح على وشه بعصبيه..... اتفضلي
انا انا انا قولت اسمه مش حباً فيه..  انت فكرتني بيه يا يُونس 
يونس هدا من ڪلماتها..  تابعت ببڪاء بيقط* ع القلب وڪلام مش مفهوم .....  انا عارفه انك ڪنت بتهزر بس هو مكنش بيهزر ﯾَ يُونس 
يونس بحنيه وصوت دافئ ... اهدي ڪده الاول 
ڪيرال بعييط.... انت بتهزر بس هو مكانش بيهزر انا انا بكر*هه اوي يا يونس 
يونس مسِد على ضهرها بحنان.... اهدي يا قلب يونس.. انا مش فاهم منڪ حاجه ڪأني بتكلم مع طفله صغيره ممڪن تهدي بقَ عشان نعرف نتڪلم 
مسحت دموعها بظهر ايدها ببرأه سرقت قلبه للمره المليون  ...  حاضر.. اهو
حضن وشها بين كفيه.... مالڪ بق احكيلي 
انّت بخوف ومره واحده حضنته.....  انا مش عايزه افتڪر... انا مش عايزه اتڪلم ولا احڪِ انا بس عايزه افضل ڪدا ومعاڪ رقم قسو. تك وتسرُعك بس مش برتاح وما بحسش بالامان غير مالڪ 
يونس بضحك لڪي يخفف عنها.... بس انتي عليڪي شويه اسأله ههه وبيشاور على الاسلح*ه الِ على الحيطان بشڪل مودرن....  جوزڪ ظااابط يا حبيبتي عااايزه اوضته تبقَ اي 
ڪيرال ببراءه..... هما ڪل الظباط ڪده
يونس بضحك  ... هههه لا مش شرط بس انا غير 
ڪيرال بطفوله.....  انا عايزه افهم انت مدرس ولا مدير مدرسه ولا ظابك ولا اي بالظبط
قرب منها بعبث..... التلاته فِ واحد جوزڪ جامد اوي وجامد اكتر فِ حااجات تاانيه هموو. وت واڪملها.. زقته برقه....وڪان الباب بيخبط جامد
ضغط على شفته بغيظ..... استغفرالله العظيم  .. اقفي هنا لحد ماااا شوف مين.
عند قدريه 
قدريه بغيظ ووعيد.....  ناارين 
نارين بحماس وخبث.... ها اي طلقها  قولي ايه الِ حصل ضر.بها يااااماما انطقي 
قدريه بعصبيه...... اسكتيييي اسكتيي خااالص ما سمعش حسك انا ندامه اني سمعت منڪ 
نارين بتوجس..... فِ اي ياماما انا مش فاهمه حاجه خالص 
قدريه بغضب..... عاارفه طلع مين ياختي الِ راحت تقابله
نارين بعصبيه...... عارفه اييوااا اخوها 
قدريه برقت بصدمه.....  لا واللهِ بتستغبيني يا نارين تصدقي وتؤمني بالله انا غلطانه واستاااهل ضر*ب الجذم اني سمعت منڪ ولا عبرتك انتِ تستاهلي ڪُل الِ بيحصلڪ داهو
نارين بغل......  برضو مش فااااااهمه... اوعي تقوليي انه عرف انه اخوهااا
قدريه بغضب.... انتِ غبيه ياااابت ولا بتستغبيني ماااهو اڪيد هتدافع عن نفسها وتعرفه 
نارين بخبث..... بس ابنڪ متسرع ومش هيديها فرصه و
قدريه باستفزاز.....  مش قولت غبيه اهو اداهلها وعرف الحقيقه والوقتي انا بقيت شيطا*نه فِ نظره بسببڪ انتي 
نارين لسا هتتكلم قدريه شاورت بايده بمعنى متتكلميش.... ڪفايه على بيت اهلك مش عاايزه مشاڪل اڪتر من ڪدا قبل ما ينزل 
نارين بشر.....  بق ڪدا يا حماتي طيب وجريت على فوق  شكلها مش ناويه على خير 
عند ڪيرال مستغربه وقوف يونس برا كُل دا نادت عليه بصوتها الناعم الانثوي........  يووووونس يوووونس 
يونس بصوت عااالي جمهوووري وبيوجهه كلامه لِ نارين .....  انتي شڪلك لسعتي على الاخر 
نارين بخبث شديد....... لا انا فوقت واسمع يايونس والله. لو ما طلقتها وحالا الوقتي اهو لكون منزله الولد ورفعه عليك قضيه وهاخد حقي منك تالت ومتلت 
يونس سِڪت وقال...... انتِ طاااالق وبالتللاااااته استريحتي ڪداااااا يانارين 
ڪيرال غمضت عيونها وفتحتهم تاني بعدم تصديق......  انت طلقتني يا يونس..  بقلمي بسمله بدوي
نارين جريت عليه حضنته وقابت بدلع..... حبيبي عين العقل ڪنت متأڪده انك عمرڪ ما هتتخلى عني ولا عن ابنك انت  بس ڪنت بتتسلى بيها لا اكتر 
ڪيرال نزلت على الارض وعيطت جامد بس رفعت عيونها اول ما شافت يونس بيقومها وبيخدها فِ حضنه.....  قومي يا قلب يونس 
نارين بغل...... يوووونس سييبها انت طلقتها خلاص 
يونس بخبث وعصبيه.......  انا مطلقتهاش هي انا طلقتك  انتي...انا قصدي انتي مش هيا... براااا  .. وفجأه

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

نارين بغل...... يوووونس سييبها انت طلقتها خلاص 
يونس بخبث وعصبيه.......  انا مطلقتهاش هي انا طلقتك  انتي...انا قصدي انتي مش هيا... براااا  .. وفجأه سكت بصدمه.... نهاااار ابوووكِ اسوووود سيييبي يااابت السڪ*ينه انتِ اتجننتي 
نارين بجنووون.... انت لسااا شووووفت جناااان يااا يونس "ورااحت مسكت ڪيرال من شعرها"  هيا احسن منييي فِ اي قوووولي عُمرهاااا ما هتحبتك رُبع حُبي ليك يا يونس 
ڪيرال بعييط وهي بتحاول تزُقها.....  نااارين سيبي شعري انتِ بتوجعيني سييبي شعريييي احسنلك 
نارين بعصبيه....  هتعملي اي ياااعني انتِ نسيتي نفسك يااابت... اااااه "ومسكت خدها بصدمه.... يونس انت انت ضربتِ عشاانها 
يونس بعصبيه وصوت عالي .....  انتي شڪلك خلااص لسعتي انتي ازااي جتلڪ الجُرأه تمدي ايدڪ علييهاا وشد السڪينه من ايدها.. 
نارين بغِل..... بتزعقليي عشاان ال*** دي .. سيييب السڪ*ينه احسنلڪ يا يونس
يونس بغضب جحيمي..... اتقيي شر*ي يااانارين وسييبيها ولسا هيشد السڪ*ينه قامت نارين محرڪاها بعيد عنه عشان مَياخدهااش بس هو اتحرڪ قام متعوَ*ر وايده جابت د*م بغزاره
ڪيرال بصريخ وعييط من الد*م...... يوووووووونس 
قدريه طالعه على السلم.... يارب خير يارب خير واول ما سمعت صريخ ڪيرال باسم يونس اتخضت وعيطت وصرخت هي كمان..... جلاااااااال جلااااال تعاااالاااااا بسرعه شووووف ابنك يااااجلاااااال ياااارب احميهوووولي ياارب 
جلال بفزع.... في اي ماالك بتعيطي ليه ويونس ماله 
قدريه بعيط.... مش عاارفه مش عارفه تعاالى نشوووف في اي اتصل على عيله نارين بسرعه ييجو ياااخدوها بدل مايونس يعمل فيها حاجه بعد الِ  عملته بسرعه ياااحج  ... 
نارين بخضه جريت عليه... يو يونس انا اسفه انا مكنش قصدي انا 
يونس غمض عيونه بعصبيه وحاول يتكتم غضبه....  انتِ تُسكُتي خااالص انااا ماسك اعصابي عندك بالعافيه 
نارين بعصبيه وغِل لِ ڪيرال.... ڪُله بسببك يا أُس الفسااا*د والخرااا*ب ڪُله.. واااحده غيرك لو عندها دم تغووور فِ داهيه يا**** وفجأه سكتت بوجع.... اااه اااله سيب شعري يا يووونس بتضر*بني عشااانها يايونس بتضر*ب ام ابنڪ عشاان وااحده مغت*صبه زيها بتاعت رجا*اله ولافه عليڪ انت واخواتڪ  ...ااااه لا يوونس متعملش ڪده اناا مرااتك ام ابنك ااه الحقييني يا ڪيرال ااه
ڪيرال بخوف من شڪل يونس الِ بيرعب الِ قدامه....  ﯾُ يونس والنبي سيبها بالله عليك خلاص والنبي.. يونس راعي انها حااامل 
يونس كأنه معمي وبيجُر نارين من طرحتها لِ تحت....  ابعدي انتِ يا ڪيرال احسنلڪ ابعدييي
ڪيرال بعييط.... والنبي يا يونس باالله عليڪ سيبها
يونس فتح باب الشقه ولسا بيجُر نارين من طرحتها.. نارين مسڪت فِ ڪيرال تتحامي فيها 
يونس بغضب جحيمي..... ابعدي ياڪيرال بقووولك احسنلك
ڪيرال بتعيط ومش عارفه تعمل اي ونارين ماسكه فيها جامد.. يونس شد نارين بعصبيه.. ونارين بتشد في ڪيرال بخوف وفجأه وهي بتشد فيها ڪيرال اتكعبلت من على السلم ووقعت من على السلالم كُلها  .. نارين شهقت بخضه هي مكنش قصدها توقعها ويونس برق بصدمه وجري عليها بخوف شديد.... ڪيييييراااااااال
ڪيرال من شده الخبطه فقدت الوعي وراسها اتفتحت  
قدريه واقفه بصدمه مش قادره تستوعب الِ حصل وبتبص لِ ڪيرال الِ جنب رجليها بصدمه
يونس بخوف شديد وهو بيضر*بها برقه على خدها.. ڪيرال حبيبتي ڪيرال رُدي علياا يا قلب يونس فتحي عيونڪ اشتالها وجري بيها على برا وافتڪرانه نسى ڪُل حاجته فوق ومفاتيح العربيه 
جلال بخضه وهو شايف هدومه غرقا*نه د*م وشايل ڪيرال....  في اي يونس يابني وڪيرال مالها واي صوت الصريخ دا 
يونس بسرعه.... مش وقته يابا هات مفاتيح العربيه بسرعه.. وبنت ال***** لو جيت ولقيتها لسا موجوده هموتها فِ ايدي واخدها ومشا ركب العربيه وساقها بقصى سرعته على المستشفى..  دقايق ووصل اشتالها ودخل  وقلبه هيمو*ت من الخوف عليها وبيردد.... يارب الا هي يارب احميهالي يارب خير ان شاءلله يارب مايجرالهاش حاجه..... انتوووو يااااااا حميييي*ر يااااالي هناااااا ترووولي بسُرعه..  
_ في اي ياا استاااذ مااا تحترم نفسك داخل بزاعابيبك كد لي
يونس عرووقه برزت وعيونه اسودت اوي وبرق..... ثاانيه لو ماغووورتش من قُدامي وجبت ترووولي اتشاهد على روحڪ
الشاب جري بخوف من قدامك ثواني وجاب تروولي  ومعاه دكتوره وخدوها 
يونس بتحذير لِ الدكتوره....حيااااتك قدااام حيااتها فاهمه 
الدكتوره هزت راسها بخوف.. ان شاء الله خير ياباشا وهتقوم بالسلامة
عند نارين لسا واقفه مڪانها بصدمه بصدمه وتعيط..... انا انا مكنش قصدي انا انا 
قدريه جريت عليها بخوف.... فِ اي ايه الِ حصل انطقييي
نارين بخوف....  انا مكنش قصدي.. انا مقتلتها*ش انا انا لازم اهرب 
قدريه بعصبيه.... مااااتتهدي بق يبت انتي اي.. مصفيه د*م البت وڪُل الِ همك تهربي دا بدل ما تروحي تشوفيها وتطمني عليها
نيران بخوف وانانيه..... ايه انت عاايزاه يمو*تني ولا اي 
قدريه بصتلها باستحقار وسكتت.. جه جلال ... نارين فِ عربيه برا مستنياكِ هتوصلك لبيت اهلك
نارين ماصدقت وعدلت الطرحه.... حاضر بس بس هاجيب حاجاتي وجايه 
قدريه  بعصبيه... بقااالها ساعه بتعمل اي دا كُله.. اما اروح اشوفها ودخلتلها  ... نهااار ابوكِ اسود بتعملي اي 
نارين بطمع... اي حقي
قدريه بعصبيه..... ڪ*سر حُقك يا بعيده انتي اي ياابت دا ڪل الِ همك 
نارين بجباحه..... الفلووس دي من حقي ودا دهبي  واخدتهم ومشت 
قدريه بصدمه ..... معقووله ڪل دا مخدووعه فيها وقدرت تضحك عليا...  والبت ڪيرال يا حبه عيني عليها اڪون ظلماها ڪل دا.. لالا لا مش ظلمهاها الِ عملته في يُوسف مش قليل  وضحك على علي الغلبان والوقتي على يونس ايوا مش ظلماها ( مشت وهي بتحاول تقنع نفسها بكدا بس هل يترى هتفضل على طول كدا ولا هتتغير؟ )
عند يونس قاعد على الكُرسي دافن وشه بين ايده بهم وبيدعي لِ ڪيرال وقلبه هيمو*ت من خوفه عليها.. رفع عيونها الِ بقت حمرا اوي من كُتر كتمان العييط....  هاا يا دكتوره طمنيني 
_ مافيش داعي للخوف حضرتك.. الحمدلله قدرنا نوقف النز*يف... واخدت 10غُرز فُ راسها ودراعها اليمين بس اتكس*ر والتواء بسيط فِ رجليها الشمال 
يونس بخوف وعصبيه.... ڪل دااا ومااافيش داعي للخوف.. حاسبي من سِڪتي 
بعدت بخوف.... ح حضرتك ممنوع اي حد يُدخل للمريض الوقتي.. قاطعها بحده.. وانا مش اي حد انا يوونس جلال الدين ابعدي من وشيي ودخل وفقل الباب فِ وشها ولف لِ ڪيرال الِ  بصا لهُ بحب.. اول ما شافها عينيه دمعت.... ياريت ڪان انا يا قلب يونس ولا ڪان انتِ وراح اخد كُرسي ولصقه فِ سريرها ومسك ايدها وباسها 
ڪيرال ببكا طفولي...... السلم طويل اوي يا يونس وصعب اخدته ڪله على ضهري... ايدي بتوجعني اوي وراسي اوي 
يونس بحزن وهو بيهم بطبع قُبله حانيه على رأسها ويدها مره اخرى.... حقك عليا يا قلب يونس
ڪيرال ببراءه وكذب وهي بتدور بعيونها فِ الاوضه.... وانت مالك انا الِ ما اخدتش بالي وبدل ما احُط رجلي على السلم حطتها فِ الفراغ ووقعت 
يونس بحنيه وهو بيمسك وشها.... بلاش كذب وبُصلي وانتِ بتتكلمي عشان حركتك دي بتأثبتلي اكتر..
ڪيرال انفجر*ت فِ العياط......  انا موجووعه اوي ﯾ يُونس
يونس بحنان وهو بياخدها فِ حضنه......  وانا معاكِ 
دخلت فِ حُضنه اكتر وبقت تتمسح فيه زي القطط كانها تستشعر امانها به..... انا مش بطمن غير معاك وفجأه الباب اتفتح بهمجي*ه ودخل شاب وسيم فِ منتصف العشرينات...  يووووونس انت ازااااي جتلك الجرأءه تعمل كدا فِ نارين اُختي انت شڪلڪ اتجننت 
يونس وقف بغضب جحيمي....... انت ازاااي يا حيوا*ن تدخل كدا من غير ما تخبط انت اتجننت ياازياد 
زياد واقف مصدوم وبيبُص على ڪيرال وعيونه بتلمع.. ڪيرال 
ڪيرال بلعت ريقها بخوف وشدت يونس عشان يدااريها من عيونه..... خرجُه ﯾ يونس والنبي 
زياد جري عليها بس يونس مسكُه بغيره من دراعه..... برا 
زياد اتجاهله..... ڪيرال اسمعيني ارجوڪي
يونس جاب اخره وضربه بالبوكس فِ وشه.... براااااا
زياد خاف من شڪله وخرج 
ڪيرال بعييط.....  يونس انا جعانه 
يونس ابتسم بحزن هو عارف انها اما بتقول الجمله دي بتبق تعبانه ومش عايزه تتڪلم بس لحد امته؟  ... حاضر هروح اجبلك اڪل وجاي 
تسريع الاحداث 
جه وهو معاه الاكل وعازم على معرفه ڪُل الاسأله الِ جواه وفتح الباب مره واحده.... نهااااار ابووووو  الِ خليفووووڪ اسود ياااازيااااد بتعمل اي 
زياد رمي البخاخه الِ فِ ايده وبعد عن ڪيرال بسرعه ووو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

... نهااااار ابووووو  الِ خليفووووڪ اسود ياااازيااااد بتعمل اي 
زياد رمي البخاخه الِ فِ ايده وبعد عن ڪيرال بسرعه... ااا 
يونس بغضب جحيمي..... بتعمل اي ياض يبن ال*****
زياد بارتباڪ.... اااا ڪ ڪنت معدي بالصدفه وسمعت صوت صريخ مڪتوم جيت اشوف فِ اي لقيت فِ حد بيحاول يخطفها لولا اني جيت واقذتها 
يونس قرب منه بابتسامه خبيثه....  يا حبيبي يابو قلب حنين وسبحان الله جيت في الوقت المناسب بطل ياحبيبي بطل ولازم اڪافأك 
زياد بتوجس من نبرتُه الغير مطمئه بالمره..... ااا انا مش مستنى مڪافأه منك انا عملت ڪدا عشان دا الصح 
يونس بسخريه وهو بيشمر اڪمام قميصه..... امم قولتيلي الصح ومش مستنى مني كمان امم وفجأه اتحول ولكمه فِ فڪُه ورڪله فِ بطنه بغضب جحيمي..... فاااڪرني عيل يابن*****عشان اصدق الفلم الڪحيان بتاعك يابن****
زياد بعصبيه وهو بيردُله اللڪمه ..... مااا تصدق ولاعن اهلڪ ما صدقت 
يونس عيونه اسودت اڪتر ومسڪ الڪُرسي ولسا هيضر*به بيه.. ڪيرال صرخت..... لااااااا يا يونس سيبُه باالله عليك سيبه ارجوڪ..
زياد بصوت منخفض سمعه يونس......  لسا بحبك ومتأڪد انك لسا بتحبيني 
ڪيرال بعييط..... لو سمحت اخرُج يا زياد 
زياد من غير ڪلام فضل يبُصلها فتره وبعدين مشا. 
يونس بعصبيه.... طرطووووور وااافق قدامڪ 
ڪيرال حركت راسها بلا بعييط.... لا متقوولش ڪدا انت سيد الرجاله كُلهم يايونس
يونس بتحذير......انااا جبت اخري منڪ ياڪيرال ڪُل شويه اعرف حاجه جديده وبق متفاجأ بيها زيي زي الغريب وبعدي بمذاااجي واجي اسألڪ مش عااايزه تتڪلمي...  مااااهو مش بمزااااجڪ
قاطعته بعييط..... يونس افهمني الِ حصلي مش قليل وربنا ما قادره اتڪلم حتى مش عااايزه افتڪر ارجوك 
يونس بنبره قاسيه..... يعني مش هتتڪلمي 
ڪيرال بعييط.... يونس افهمني دا مش بمزاجي 
يونس بعصبيه وشخط.... يعني مش هتتڪلمي ماشي ياڪيرال انتي حُره واتفاقنا بتاع اول يوم هيتنفذ وانسي ڪُل الِ قولته 
ڪيرال بصدمه...  يعني يعني اي هت هتسيبني 
بصلها كتير وقال ببرود.... هنفضل مع بعض ال6 شهور وبعدهم ڪُل واحد لحالُه....هروح ادفع المصاريف جهزي نفسك 
ڪيرال بضعف ....مش هعرف اجهز نفسي و
قاطعها بقسوه... مش مُشڪلتي.. هبعتلڪ اي ممرضه   ومادلهاش فُرصه ومشا تحت عياطها وندمها
ڪيرال ودموعها مغرقه وشها.... غبيه غبيه ڪان مفروض احڪيله يااارب 
عند يونس مشا وهو متعصب وعلى اخر بس ضميره مأنبه اوي عليها.... مڪنش ينفع تزعقلها وت*قسي عليها بالڪلام ڪدا مهما ڪان لسا صغيره مش عارفه الصح من الغلط مفروض تاخُدها بالراحه وتهاودها بس انت غبي غبي خليتها تعيط وتزعل منڪ
فاق من شروده على صوت الشاب.... احم 4000 يفندم 
يونس دفع وقال ببرود... ابعت على الاوضه ممرضه بسرعه 
_حاضر يافندم 
يونس راح قعد يستناها برا بس فجأه قام بسرعه ودخلها
ڪيرال فِ نفسها.... دا بعت الممرضه بجد معتش بيحبني خلاص... انا اسفه خلاص 
الممرضه: هاتي ايدڪ يا بنتي وماتضغطيش على رجلڪ اوي
ڪيرال قوست شفتها بحزن زي الاطفال وعيطت جامد 
_مالڪ يابنتي اهدي طيب ياحول الله يارب مالڪ حاجه بتوجعڪ
ڪيرال بعفويه...... معتش بيحبني ياطنط 
_هو مين دا يا بنتي طب اهدي طيب بلاش عيط.. مين دا يا حبيبتي الي يخليكي تعيطي كدا ينشك فِ قلبه 
ڪيرال بسرعه..... لا بعد الش*ر
يونس دخل وسمع الحوال الِ بينهم ابتسم على جملتها بس ثواني واخفى ابتسامته ببراعه وهتف بجمود..... انا
الممرضه ببلاهه.... ها 
يونس ببرود لِ الممرضه... اتفضلي انتِ 
ڪيرال غمضت عينيها بخوف.. بس فتحتهم تاني اول ما سمعت الباب اتقفل والنور اتحجب عنها بسبب طوله الفارع....  ااا نوسي ازيك 
يونس وهو بيكتم ضحكته على منظرها اللطيف المُضحڪ.... هاتي ايدڪ
ڪيرال بحزن طفولي.....  لا وابعد انا مخصماڪ 
رفع حاجبه باستنڪار.... لا واللهِ
ڪيرال بدلال فطري.... اه واللهِ 
يونس بغضب مُزيف..... حاڪم انا مش فاضي لِ شُغل الاطفال دا اخلصي واسمعي الڪلمه من اول مره  
بصتله بعتاب ونزلت عينيها فِ الارض ومسڪت ايده من غير ڪلام 
يونس ببرود.... اقلعي ولا اقولڪ هساعدك انا
ڪيرال شهقت بخجل وبعفويه ضربته على ايده الِ بتززر قميصها 
يونس رفع حاجبه باستنڪار.... انتِ قد الِ عملتيه دا 
ڪيرال بشجاعه مزيفه....ايوا وابعد وبطل قله ادب بق 
قرب منها بخطوه بخبث.... قصدڪ اني قليل الادب.. تحبي اثبتلڪ 
دفعته برقه.... لا شُكرا وابعد 
يونس بمڪر.. هساعدڪ.. اقلعي بق ولا ناويه تلبسي قميص المستشفى تحت الهدوم
ابتسمت بطفوله....  فڪره حلوه 
يونس بضحكه رجوليه....مجنونه  
عدا اسبوع والحياه مستقره بينهم نوعاً 
ڪيرال بحزن....  يااا يونس حرام عليڪ بق بقالڪ اسبوع متجاهلي وبتڪلمني غير فين وفين 
يونس ببرود عڪس الِ جواه..... لازم تتعودي 
ڪيرال والدموع بتلمع فِ عينيها..... انت  بتتڪلم بجد بق
يونس بجمود.... اومال بهزر 
ڪيرال بتوعد... بق ڪدا تمام اوي 
_نوووسي حبيبي ﯾ قلب ڪيرال
يونس بصلها بعدم استوعاب.. ها
ڪيرال بدلع وهي بتمشي سبابتها على وجهه بنعوبه  .. يونس بلا وعي.. قلب يونس 
ڪيرال وهي بتبصله ببراءه.... كويت ليك القميص الاسود والبنطلون الاسود 
يونس بلع ريقه بتوتر من قُربها... احم تمم شڪرا ابعدي بق عشان ورايا شغل ڪتير ومش عايز اتأخر ومشا وسابها وهو بتنفس بسرعه ومتحڪم فِ نفسه بالعافيه من حرڪاتها الِ احيت رغب*ته بها من جديد
ڪيرال بخبث..... رُبع ساعه وتعالى عشان عملالڪ محشي بأيديا وعشان العزومه
يونس ببرود.....  مش عارف لسا بس شڪلي ڪدا هاجي متأخر  
ڪيرال بدلع.....  تؤ ﯾ يونس انا متأڪده انڪ هتيجي قبل كمان الربع ساعه
يونس بسخريه..... واثقه اوي
قربت منه بمكر انثوي وبصت فِ عيونه جامد.....  جدا وطبعت قُبله سريعه جانب شفتيه وجريت على جوا 
يونس حط ايده مكان قُبلتها بصدمه......  انا بحلم صح هي دي ڪيرال  هي دي ملاڪ الرحمه ههههه شڪلها هتحلو اوي 
ربع ساعه وڪان الباب بيخبط جامد.. ڪيرال واقفه ورا الباب وبتضحڪ بحماس.... يس يس رجع وفتحت الباب بسرعة.... مش قولتلڪ ﯾ يونس هترجع 
يونس بعصبيه.... مش وقته وقلع قميصه بهمجيه..... اهرُشيلي فِ ضهري جامد يا ڪيرال... جامد
ڪيرال بضحك..... هههههه شڪلها جابت مفعول بسرعه اوي 
يونس برق بشر ولفلها.....  هي اي دي الِ جابت مفعول بسرعه 
ڪيرال بتوتر.... ااا مافيش 
يونس بصلها بشك ورجع يحك ضهره بألم.....  لا لا مش قادر 
ڪيرال ڪشرت بندم وفِ نفسهااا... يلهوي ماڪنش قصدي ڪده.... يعيني ضهره ملتهب قوي اوووف غبيه ومتسرعه ياعيني يا نوسي ياحبيبي 
يونس اخد شاور وخرج بتعب  ووقف يسرح شعره بس الفرشه وقعت من ايده نزل يجيبها بس لفت انتباهه كيس صغير شفاف بدره..... بصوت جوهري..... ڪيرااااااااال 
ڪيرال بخضه.... يلهوييي عرف يخبتي يخبتي يخبتي
يونس جري عليها بلهفه وخوف.. ليه ڪداا ياڪيرال حرام عليڪي
ڪيرال بخوف.... انا انا اسفه واللهِ العظيم مڪنتش اعرف ان هيحصل ڪل دا انا انا 
يونس بعصبيه وحزن وهو بيمسك وجهها بين ڪفي يديها..... حرااام عليڪي ياڪيرال ليه تعملي في نفسڪ وفيا ڪد.. ولو مش همڪ نفسڪ طب وانا... انتي لازم تتعالجي يا ڪيرال 
ڪيرال ببلاهه...  اتعالج ليه وبعدين انت مسامحني خلاص
يونس بحنيه وهو بيشدها لِ حضنه.....  عُمري ما ازعل منڪ يا قلب يونس  .. بس قوليلي بقالڪ قد ايه بتشمي
ڪيرال ڪشرت بطفوله... اشم اشم اي  اها انا علطول بشم ڪلنا بنشم يا يونس ايه السؤال دا 
يونس بحزن عميق.....  بتشمي بُدره من امته 
خرجت من حضنه بصدمه.... ب بدره اي انت بتقول اي 
يونس رفع البودره.... دي اي مش بُدره برضو؟؟ 
ردت بسرعه وعفويه..... اها بس دي مش بدره بتتشم دي بُدره عفاريت بتخلي الواحد يهرش وفجأه سكتت بصدمه.... يلهوي ايه الِ قولته دا
يونس ربط الاحداث ببعض و فجاه فهم ڪل حاجه..... يعني انتِ حطتيلي بدره عفاريت عشان اهرش بالشڪل دا 
ڪيرال بخوف.... لا لا مش مش انا الِ عملت ڪدا 
يونس بخبث.... اممم هنشوف الوقتي وفرغ الكيسه كلها على هدومها وشد تيشرتها وحط منها برضو جوا جسمها..بعدت بسرعه...... عاااااااا لااااااا ياااايونس عاااااا اهرُشلي بسرعاااا الحقناااااي

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

يونس بخبث.... اممم هنشوف الوقتي وفرغ الكيسه كلها على هدومها وشد تيشرتها وحط منها برضو جوا جسمها..بعدت بسرعه...... عاااااااا لااااااا ياااايونس عاااااا اهرُشلي بسرعاااا الحقناااااي 
يونس ببرود..... هتعترفي وتقولي  انها بدره عفريت ولا 
ڪيرال بعناد.... لا ومش بُدره عفريت 
يونس بتحذير.....  يعني مش هتقولي.. يا خوافه
ڪيرال بطفوله.... انا مش خوافه ومش هقول هه وحاسب بق 
يونس بخبث... راحه فين.. الِ فِ دماغڪ مش هيحصل
ڪيرال بتوتر..... حاجه اي 
يونس ضحك بخبث.... هههه هتعرفي الوقتي وراح قفل باب الحمام واخد المفتاح وحطه فِ جيبه
ڪيرال بعييط طفولي..... انت هتعمل اي  لا حرام عليڪ افتحه والنبي.. ﯾ متو'حش افتح الباب 
يونس ببرود وهو يرقص حاجبيه باستفزاز..... لأ 
ڪيرال بألم وهي تحِڪ ضهرها بهستريا..... عااااا حرام عليڪ انت معندڪش ولاد سيب الباب ااااه ضهري 
يونس بخبث وهو بيغمز بمشاڪسه بعينه.....  لا معنديش ولاد بس شڪل ڪدا قريب اوي 
ڪيرال بلماضه وهي مازالت تحِڪ جسمها  بهستريا.... اي انت حامل ههههه
يونس وهو يحِڪ ظهره هو الاخر..... لا هخليڪي انتي الِ الحامل 
شهقت بخجل.... ياشيخ اهدى بق انت علطول قليل الادب 
يونس ضحك جامد على شڪلها وطريقه ڪلامها الطفوليه..
ڪيرال بعييط مضحك..... لا لا اهئ اهئ خلاص يباشا انا هعترف بڪُل حاجه ايوا يباشا انا الِ حطيت فِ هدومڪ بدره العفاريت انا اسفه بس ڪُنت عايزاڪ تفضل معايا تحت عشان مش بطمن غير بوجودڪ معايا  وبتحرج منهم... انا اسفه
يونس قرب منها وقال بنبره حنونه.... طب ما قولتيش ليه من الاول 
ڪيرتل بشهقات طفوليه.....  طب وشُغلڪ
ضحك بسخريه وقال بعصبيه مُزيفه..... ههههه لا واللهِ خايفه على مستقبلي طب ومنظري  اي وانا بجري قدامهم زي الاهبل وعايز اهرُش ومش عارف 
ڪيرال ببراءه.....  هو انت لحقت تروح انا فڪرت ان مفعوله هيشتغل في العربيه وهترجع بسرعه  !! 
يونس مسح على وشه بعصبيه.... ماااتفڪريش تاااني يا ڪيرال 
قوست شفتها بطفوله.... بتزعقلي عشان غلطه صغننه زي دي 
يونس ابتسم ابتسامه مغصوبه.....  غلطه صغننه اها قولتيلي...  اناااا بحمد ربنا ان اللوا مڪنش جه والا ڪان زماني بقشر بطاطس جنبك
ڪيرال ضحكت بسماجه..... ومالها البطاطس وبعدين واللهِ فڪره اهو تساعدني شويه هههه احم هو انت بتبرقلي ڪدا ليه.. اا انت على فڪره ڪدا بخوفني.. احم طب هات المفتاح مش قادره.... ياااعم رااايح فين وسايبني ڪدا حرام عليڪ... نوووسي مش قادره واللهِ ضهري بيشعطني  خالص
يونس ببرود عڪس الِ جواه... تستاهلي احسن وعقاباً ليڪي هتفضلي ڪدا لحد ما اخُد شاور واطلع وبعدين ادخُلي 
ڪيرال نزلت وشها فِ الارض وسكتت
يونس خطف نظره سريعه عليها ودخل بس قبل ما يقفل الباب فتحه تاني اما شافها بتعيط بحرقه وا*لم .... يعني انتِ الِ غلطانه وانا الِ هصالحڪ ڪمان
شالت ايدها من على وشها....  محدش قالڪ صالحني ولو سمحت ابعد انا مخصماڪ
ضِحك جامد وسند راسها على صدره ... طب خلاص متعيطيش انا يستي الِ اسف 
رفعت وشها بسرعه.....  هتخليني ادخل 
شدها ليها اكتر ونزل لمستواها بسبب فرق الطول....  امم ايوا 
زقته بسرعه وجريت على الحمام بس هو شدها....  استني اي قطر...  هنستحما مع بعض 
فتخت عيونها ببلاهه.... ها يعني اي
هتف بخبث..... يعني انا وانتي شوفتي سهله اهي 
شهقت بخجل وهي تضر. به بقبضتها الصغيره التي لم تؤثر به على صدره....  واللهِ انت سافل ابعد بق مش قادره 
نظر في عينيها بهيام..... ولا انا واللهِ 
لمعت عينيها بالدموع مره اخرى مع احمرا وجهها من شده الخجل...... يونس جيب المفتاح بق والنبي وغلاوتي عندك.. ويالا بق عشان ڪدا هنتأخر على العزومه وامڪ هتضايق 
يونس باستنڪار واشمأزاز مزيف..... بعد امڪ دي خلاص خُدي 
 ڪيرال بغضب طفولي.... يعني مش عشان غلاوتي عندك 
يونس بضحك وحب... لا عشانڪ طبعا ويالا بدل ما اغير رأيي 
اخدت المفتاح بسرعه بس ثواني ولفتله وكشرت.... طب وانت 
يونس بخبث.... نصيبي ڪدا 
ڪيرال ببراءه.... انا اسفه واللهِ بس اوعدڪ مش هتأخر واللهِ انا اسفه انا غبيه بس مڪنش قصدي
يونس بضحك ونفاذ صبر..... ڪيرال اخلصي ادُخلي في يومڪ الي مش معدي دا 
هزت راسها بسرعه وحزن..حاضر
يونس اول ما اتأڪد انها دخلت ضحڪ بعلو صوته واخد فوطه.... ههههه بريئه بغباء بس معقوله تڪون نست ان فِ حمام تاني هههه البت لسعت..... ثواني وڪان صراخه هازز ارڪان الشقه ڪُلها..... ڪيرااااااال 
ڪيرال وقفت ورا الباب بخوف ماسڪه فِ البشڪير جامد...... يلهوي يلهوي هو دخل الحمام التاني ليه يخبتي غبي وهيعمل مني بطاطس محمره يلهوي يلهوي اتخضت اڪتر من الخبط الِ على الباب.... افتحييي ياابت افتحييي يااازفته اخلصييييي بقااا انا يتعمل فيا دا ڪُله
ڪيرال بخوف...... انا انا 
انتيييي اي وزفت اي على دمااااغك اطلعيلي 
لا انا خايفه 
هعد من واحد لتلاته لو مافتحتيش لاڪ*سر الباب على دماغڪ اخلصيييييي... واااااحد...... اتنيييييين... ت لا 
فتحت الباب بسرعه.... ﯾُ يونس انا واللهِ اسفه انا مڪنش قصدي اڪب صابون سايل على الارض عشان تتزحلق و
ضغط على شفته جامد وعروق ايده ابيضت خالص.. اسكتي خاالص فااهمه مش عااايز اسمع صوووتك 
بعد شويه... 
 يوني بغيره عميا وغضب.. ايييييه القرف  الِ انتِ لابساااه دا 
ڪيرال بعصبيه.... فِ اي يااايونس الله خضتني وبعدين مش في بااب تخبط عليه 
اتجاهل كلامها وعيونه تتفحصها بجرا*ءه.... انتي هتنزلي كدا كم العبايه ضيق.. العبايه كلها اصلا ضيقه وصدرك باااين فتحتها كبيره  وشعرك تلميه وتلبسي الطرحه ولا اقولك النقااب تلبسيه والخمار تحته و
ڪيرال بزهول.... في اي ايه كل دا  وبعدين كلنا ستات والرجاله لوحدهم 
حاوط خصرها وهو يمرر سبابته على طول عنقها.... بلا ستات بلا رجااله النقاب يتلبس 
ڪيرال باستسلام وحزن.... حاضر يالا عشان منتأخرش عليهم 
يونس بتحذير وتملڪ..... النقاب مايتقلعش فاهمه احسنلڪ يعني انا حذرتڪ اهو
_بسم الله تبارڪ الله اي الجمال دا يا قدريه يبختڪ بمرات ابنڪ فلقه امرر الواد يونس علطول حظه من السما
ڪيرال  بقت تلفتت حولها بخوف من ان يراها يونس...
قدريه ببرود...... قمر بالستر يا سماح ياختي 
سماح بضحك..... ههههه بتقولي كدا عشان الحسد صح 
قدريه بتهڪم... حسد اي ياختيي وبعدين ماهياش جميله اوي ڪدا دي عاديه قاطعها صوت يونس.. ڪيرال 
ڪيرال اديته ضهرها بخوف....يونس شدها من ايدها ودخل اول اوضه قابلته وحاصرها بينه وبين الباب..... انا قولت اي
ڪيرال بخوف......  والله والله ماليا زنب دي دي خالتڪ الِ شدته من عليا ومعرفتش اقول اي و
يونس بتملڪ شديد... بلا خالتي بلا زفت اناااقوووولت اي 
ڪيرال بدموع...... والله ماليش ذنب انا انا اسفه. 
يونس بغير عميا..... لا وكمان قلعتي الخمار... فرحانه بشعرڪ ورقبتڪ وصدرڪ الِ باينين
ڪيؤال بعصبيه تداري بيها خجلها من كلماته الجر. يئه..... الله ماااقولتلڪ غصب عني وبعدين احترم نفسڪ 
يونس مش مرڪز مع ڪلامه ڪل تركيزه على شفتيها الحمرا باغر. اء وبتترعش بخوف ولسا هيقرب 
ڪييييرال تعالي ساااعديني 
ڪيرال استغلت سراحانه فيها وزقته بسرعه وجريت وهو لسا  واقف سرحان 
ڪيرال وهي بتنهج وجهها احمر جامد من شده الخجل.....ن نعم
قدريه بقسو. ه..... الي عمل الأڪل انا و زينب فاهمه
ڪيرال بحزن وقهر..... نعم دا انا اتهديت فيه وضهري اتقطم من الصبح وانا بعمله وبسهوله ڪدا تقولي انڪ الي عملاه
قدريه بعصبيه.... بقولڪ اي يااابت انتي هي ڪلمه وتتسمع 
لسا هتعترض بس ابتسمت بخبث..... حاضر 
قدريه بغرطسه..... انتي مش قدي ياحبيبتي وبلاش مناهده عشان كلمتي هي الِ هتتنفذ
ڪيرال بخبث..... اووومال عنيا واول ما شافتها جريت على رف الادويه.... هو ڪان فين انا ڪنت شيفاه هنا.... اااهوو ومسكت ازازه دوا اسهال ولسا هتحُطه فٌ الاڪل.. سمعت صوت خلا قلبها يقع فِ رجليها.... بتعملي اي

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

اهوو ومسكت ازازه دوا اسهال ولسا هتحُطه فِ الاڪل.. سمعت صوت خلا قلبها يقع فِ رجليها.... بتعملي اي 
ڪيرال خبت الازازه ورا ضهرها بخوف ولفت..... اا ﯾُ يو نس 
يونس رفع حاجبه باستغراب..... مخبيه وراڪي اي 
ڪيرال وهي على وشك البُكا..... ااا مافيش حاجه فِ ايدي 
قرب منها وهي بترجع بضهرها تلقائي.... ﯾُ يونس اقف مڪانڪ مااينفعش ڪدا  او او اخرج متقربش والنبي 
حاوطها بايده الِ على الحيطه وقرب منها.... وريني الِ فِ ايدڪ
هزت راسها بنفي.... لاء
يونس مره واحده حضنها وبيحاول ياخد الِ ميخاابياه ورا ضهرها بس هي بتقاومه.... يونس لاء يااايونس استني طيب يوونس انت بتوجعني ڪدا اااه يا يونس طب طب خلاص سيبني وهديڪ الِ انت عااوزه
_ استغفر الله العظيم  ...نهاااارڪو اسود ايه الِ بيحصل فِ مطبخي ايييي مش قاادرين تصبروا الڪام سااعه دول وبعدين اييي ماافيش خجل خاالص مش فِ حاجه اسمها شقتڪوا 
ڪيرال خبت وشها فِ صدره والدموع فِ عينيها من ڪلامها 
يونس لفلها بعصبيه..... فِ اي ياماا الله هو انا شاقطها دي مرااتي وبعدين مااسمحلڪش تقووولي اي ڪلمه غلط 
قدريه بغيظ..... ولا تسمحلي ولا اسمحلڪ.. واخلصي ياااختي وشهلي وحُطي الاڪل 
ڪيرال اول ما خرجت ه‍*جمت على يونس وضربته على صدره وبعييط..... شووفت شوووفت ڪُله بسببڪ ابُص فِ وشهااا ازاي انا الوقتي وهو اصلاً ما فيش حااجه وانت بدل ماتقوولهاش مافيش حاجه لا رايح تقوول مراتي ومش مراتي وڪانڪ بتثبتلها
يونس استغل ده وراح يشووف ايه الِ ڪان فِ ايدها وحطته على الرخامه..... اي دااا دوا اسهااال لإيه
ڪيؤال رمشت اكتر من مره وعلامات الخوف ظهرت على وشها....  ااا لِ لِ ااا
يونس بعصبيه..... لإيييييه اخلصي 
ڪيرال سڪتت بخوف ونزلت عيونها فِ الاض 
يونس مسڪها من دراعها بعصبيه..... اقولڪ اناااا... امي تلاقيها عصبتڪ بڪام كلمه وانتِ من غباااءڪ ڪُنتي عاااايزه تحُطيي لِ الناااس دوااا اسهااال انتي لدرجادي مستهتره طب وهماااا ذنبهم اي
رفعهم وشها الِ غرقان بدموعها وقالت بطفوله..... ماا انا اتهديت فِ الاكل وهي بڪل سهوووله عااايزه تنسبُه ليها ولاُختڪ دا مش عدل و
برق بعصبيه شديده... اخرسي وتعالي ورايا وراح اخد الاطباق ولسا هيمشي 
ڪيرال بحزن.... هو انت بتعمل اي سيبهم انا هحُطهم بدل ما يشووفوڪ و
رفع حاجبه باستنڪار.... وفيها اي اما يشووفوني حرام ولا عيب 
فتحت عيونها على الاخر ببراءة.... هيقولو اني ممشياڪ على كيفي واني سحرالك و
يونس بحزم ..... وهو اما اڪون بسااعد مراتي تبقَ ممشياني على ڪيفها وسحرالي؟؟  .. وڪمان انا بعرف اوقف ڪُل واحد عند حده ڪويس ومايتصجرووش يقووولوو ڪدا واخلصيييي 
ابتسمت وهزت راسها بسرعه وهي حاسه بالامان من كلماتها... حاضر
يونس وقفها.... استني عندڪ... فين نقااابڪ وخماارڪ هتخرُجي ڪدا 
عضت شفتها السفليه بخجل.... انا انا نسيت واللهِ انا انا اسفه 
اخد نفس عميق وطلعه... اهدي وجاوبي على سؤالي هما فين 
شاورت على استحياء وهي مازلت ممسكه بالاطباق... اا على الكُرسي الجلد الصغير الِ قدام الطربيظه 
ثواني واخدهم وشاور بايده وهو شايفها بتحُط الاطباق على الرخامه.... مافيش داعي هعملڪ انا
ابتسمت بخجل.... بس
ابتسم على خجلها المحبب لقلبه.. ماابسش لفي
اديتله ضهرها وهي ممكِسه بشده من كُتر خجلها فِ الاطباق.. ثواني واغمضت عينيها باحساس رائع بسبب نفسه السا*خن الذي يلفح رقبتها من الخلف.. وحاله لا يختلف عنها ڪثيرا واصابعه التي لا تريد ترڪ  ملمس شعرها الحريري شديد النعومه وڪلما ترڪه ينساب على طول ظهرها هتف بنفاذ صبر.... اووف بق شوووفِ حل لشعرك الِ مش عاايز يتربط دا
ضحكت على تذمره.... هههه هو علطول كدا بس البندانه بتثبته 
ثواني وانتهى وابتسم بفخر وهو يطالها بانبهار...... حوريه من حوور عين... ملاڪ انا متجوز ملاڪ حتى النقااب مسلمش من جمالڪ 
اخفضت عينيها بخجل وتهرب  ... يالا عشان مانتأخرش 
بسم الله ماشاءالله تبارڪ الله اي حلاوه الاڪل دي 
لسا قدريه هتتڪلم.. يونس سبقها ومسڪ ايد ڪيرال وباسها قدامهم..... تسلم ايدڪ ياحبيبتي... محظوظ انا يا سماح
قدريه اتغاظت وبصت لِ كيرال بتوعد.... ماشي تلاقيها هي الي راحت قالته ماشي اصبري عليا بس يابنت جميله
سماح بضحڪ.... ياواد عيب ڪدا احترمي وقولي يااخالتو طيب هههه من جهت انت محظوظ انت امڪ دعيااالڪ فِ ليله قدر ڪمان جمال ونظافه واخلاق ومش اي جمال دي ملڪه جمال ڪمان زماانها مجنناڪ ياواد
يونس بضحك.....  هههه مجناني بس دا انتِ طيبه 
سماح وهي بتلكذه فِ دراعه بضحك..... بس على قلبڪ زي السُڪر انا متأڪدا صح 
يونس حاوط ڪيرال بدراعه.....صح الصح دي الِ طلعت بيها يا سماح
سماح بمشاكسه.... شوف الوااد وانا الِ كُنا فڪراڪ لوووح ومابتحسسش وبارد طلعت سِهُن هههه
ڪيرال حاطه عيونها على طبقها وهتمو*ت من الخجل.. 
قدريه بغيظ.. بق كدا يا يونس هي الِ طلعت بيها طيب يابن بطني متشكره اوي 
يونس قام من على ڪُرسيه ومسڪ ايدها باسها وباس راسها..... وانتِ ڪمان ياست الڪل هو انا لي غيرڪ 
قدريه ابتسمت برضا... ايوا ڪدا اتعدل انت ملڪش غيري وهي فتره وهتعديها ڪُلها ڪام شهر وهطلقها وخلصنا 
ڪيرال سابت معلقتها وافتڪرت ڪلام يونس انه هيطلقها اول ما الست شهور يخلصوا دموعها نزلت و استأنت وطلعت جري 
يونس بص لِ امه بعتاب.... ليه ڪدا بس يااا اُمي هو انت للازم تختمي بي بصمتڪ يعني ربنا يساامحڪ ياا امي ربنا يسااامحڪ استفادتي اي يعني الوقتي وطلع ورا ڪيرال 
سماح بعصبيه.....  ماااتتهدي بق يااقدريه انت اي ياختي لازم تعڪنني على العيااال يااعني بقلمي بسمله بدوي
قدريه ابتسمت بتشفي..... احسن هي عااايزه تاااخُد الواد مني بس بعينها. 
سماح خبطت على ايديها.... لا حول ولاقوة الابالله تاااخده منڪ اي يااوليه دا جوزها حرام عليك والله ياقدريه استفدتي اي اما سمي*تي بدن البت ڪدا 
قدريه بعصبيه..... سماااح بقوولڪ اي حلي عن نفوووخي وبعدين هو انا قولت حااجه غلط ماادي الحقيقه... يالا ياجماعه ڪملوا اڪل مافيش حاجه 
سماح قامت بنرفزه من على الُڪرسي..... ماااليش نفس نفسي اتسددت 
جلال بيبص ليها بتوعد... مااشي ياقدريه ماشي انتي شڪلڪ مش هتجبيها لبر
يونس طلع ورا ڪيرال بس صدمته اما لقاها بتلم هدومها وبتعيط بصوت عالي اتخض وجري عليها..... ڪيرال انتي بتعملي اي انتِ اتجننتي
ڪيرال بعييط.... سيبني امشي انا هريحڪ مني خالص انت وامڪ بدل ڪُل شويه حر*قت الد*م دي.... مش انت مستني الخمس شهور يعدوا عشان تخلص مني انا هريحڪ مني خالص وهمشي 
يونس مسڪ الشنطه بعصبيه وراها فِ الارض...مش بمرااجڪ فاااهمه واعقلييي بلاش شُغل الاطفال دا احسنلڪ
ڪيرال بصراخ.... هتعمل اي يعني انا مش خاايفه منڪ فااهم  وسييبني امشي احسنلڪ وطلقني 
مسڪها من دقنها بغضب جحيمي..... بلاااش سيره الطلاااق تيجي على لساااانڪ تاااني مرا فاااهمه وطلاق مش هطلق
ڪيرال زقته بعصبيه....يبق هخلعڪ يااا يونس هخلعڪ 
يونس بصدمه وغضب جحيمي  وفجأه زقها على السرير وو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

مسڪها من دقنها بغضب جحيمي..... بلاااش سيره الطلاااق تيجي على لساااانڪ تاااني مرا فاااهمه وطلاق مش هطلق
ڪيرال زقته بعصبيه....يبق هخلعڪ يااا يونس هخلعڪ 
يونس بصدمه وغضب جحيمي  وفجأه زقها على السرير واعتلاها بهوس....  انتي عُمرڪ ما هتبعدي عني غير بموو*تڪ فاهمه انتي ملڪي لحد اخر يوم فِ عُمرڪ وعُمري و هثبتلڪ الوقتي انك ملڪي ونها ڪلامه بنظره اخافتها وتعلمها جيدا وتعرفها عز المعرفه ثواني وڪانت تصرُخ بهستريا وذڪريات الماضي تداهم عقلها.. اتتها صوره يوسف....  ابعد عنيييييي سيبني بالله عليك انا اسفه واللهِ مش هعمل ڪدا يا يوسف استني استني والنبي ماتضر*بيش انت اسمك يوسف باشا اهو مش يوسف مش يوسف.. سيبني ارجوڪ انا اسفه واللهِ مش هعمل ڪدا تاني متضر*بنيش بالله عليڪ جسمي ازرق ڪله وبيوجعني اوي مش هقدر ضر*ب تاني ارجوڪ س سب ني م مش ه‍ ه‍عمل ڪدا تا. تي انهت جملتها واغمى عليها 
يونس واقف مڪانه بصدمه من حالتها .. جري عليها بلهفه وخوف وهو يضر*ب على وجنتيها برفق ورقه....   ڪيرال قلب يونس افتحي عينك يا حبيبي....  ڪيرال ماتخُضينيش عليڪي والنبي افتحي عينيڪِ  
هرول بفزع على المطبخ ثانيه واتى وهو يحمل كأس ماء وجلس بجانبها يحاول ايفاقها....  ڪيرال..  حبيبي  ... قلب يونس افتحي عيونڪ 
فتحت عينيها بوهن وتعب شديد برأسها...  اه راسي 
يونس ادارها ليه وامسڪ ووجها بلهفه....  ڪدا تخضيني عليكي يا قلب يونس 
اشاحت بوجهها الجهه الاخرى ويدها الصغيره تدفعه بقوه لم تأثر به..... لو سمحت ابعد
امسڪ يدها الصغيره التي غاصت  بين ۾ف يده الضخم وبڪل رقه....  مقدرش امو*ت يرضيڪي امو*ت
التفت اليه بسرعه ونظرت فِ عينيه بدون وعي  .. افاقت على يده التي تحاول تحرير شعرها بعيدا عن خمارها وثواني وبدأ يزرر ازرار فستانها... امسڪت بيده بخوف.... اانت بتعمل اي مين سمحلڪ تعمل ڪدا
يونس ببراءه مُزيفه..  انا سمحت لنفسي جوزڪ وانا حُر.. وصحيح مالڪ اتخضيتي ڪدا ليه ولا تڪوني دماغڪ فڪرت بيا  شمال وانا برئ اصلا وبفُڪ ليڪي الزراير عشان تعرفي تاخدي نفسڪ بس انتي شڪلڪ الِ وقاطعه بخجل.....  متڪملش لو سمحت وبعدئذنك سيبني امشي 
وڪانها احضرت شيا*طينه بكلماتها... تراجعت للخلف بخوف من منظره واحمرار عينيه مع بروز عروق رقبته بلعت لُعابها بصعوبه وهي تراقب اقترابه منها.... انت بتقرب ليه اقف عندك احسنلڪ لو فاڪر ان بكدا هتخوفني تبقى بتحلم انا معُتش ڪيرال القديمه خلاص ومش هسكت زمان سكت على الي اخوك يوسف  عمله فيا بس المرادي مش هسكت ولو قربت مني ه‍  ه‍عمل.. 
رفع حاجبه بتسليه بخوفها.... هتعملي اي 
رمشت بخوف عدت مرات وهي تراقب اقترابه منها اڪثر واڪثر... دارت بعينيها على جانبيها وڪانها تبحث عن شئ.. شهقت بخوف عندما استشعرت كفه الخشنه على ملمس يدها الناعمه.... ابعد ايدك
اقرب منها اكتر وامسڪ يدها بحنان بالغ.....  ممكن تهدي
احتدت ملامحها الطفوليه البريئه.... متقوليش اهدي ايه شايفني مجنونه قاعده بشد فِ شعري
تجاهل ڪلماتها وابتسم بهيام وهو يقرب راسه من رأسها ودفن وجهه باستمتاع فِ شعرها.. حاولت دفعه ولڪنه لم يستجيب فقط يهمهم باستمتاع
عبست بطفوله.....  ابعد.. انت ڪدا بتخنقني انت كبير اوي وضخم عليا. 
وڪأن ڪلماتها افاقته من نعيمه كما يسميه هو ورفع عينه بحزن.... انا ڪبير عليكي 
هزت راسها ببرود.... ايوا جسمك ضخم وكبير اوي محسسني اني قزمه قدامهم
ابتسم باتساع كطفل احضرت له امه الحلوى..... انت بتقصدي جسمي صح 
نظرت له بغيظ وكانه تقول له على ماذا تبتسم ....احنا في اي ولا اي هو دا الي فهمته من كلامي
مد اصبعه يحرڪه بتوهان على وجهها الفاتن.....  مش مهم المهم انڪ ڪان قصدك جسمي مش سني
نظرت له ببلاهه.... سنك!!!
اقترب بحذر ولم يفضل بينهم بعض انشًا واحد.....  اي مش عاجبك
ردت بعفويتها المعتاده.... بالعڪس عجبني جدا ومديڪ هيبه على هيبتڪ بس مش لايق على شڪلڪ خالص هههه تلاشت ابتسامتها عندما ادرڪت ما تفوهت به وهمست لنفسها سمعه يونس..... غبيه زمانه بيقول عليا مجنونه  
رفع وجهها لتنظر فِ عينيه..... اجمل مجنونه شافتها عيني.. اضاف بخبث.... بس دا مايمنعش بِ عقاب صغير 
اتسمعت عينيها بهلع.. لعن نفسه عندما رآه بعينيها..... فيڪي اي اهدي مالڪ
نطقت بثقل...  ع ع عقاب اي 
رتب على ظهرها بحنيه وقرب وجهه من وجهها....  بوسه صغيره
تنهدت بارتياح ونطقت بعفويه.... الحمدلله...  يلهوي خضتني انا قولت.. سكتت بصدمه ووجنتيها تزداد احمرار... ا انت قليل الادب 
عبث بعينيه..... وسافل ومش متربي ڪمان... مستنيكي تربيني على ايدڪ وانا بصراحه همو*ت وعايز ڪدا 
حاولت دفعه بخجل....  عايزه اقوم
تنهد بيأس....  برضو... انا مش عارف ليه كل مااقربلڪ تبعديني 
حسبت دموعها واردفت بقوه وهي على علم تام بكلماتها عليه .... عشان ڪلها ڪام شهر وڪل واحد هيروح فِ حاله فَ  مالوش لازمه بقا وبصراحه انا عايزه افرح الانسان الِ هيكمل معايا بقيه حياته ان هو اول واحد هيلمسني واني لسا بنت
انهت جملتها وبقيت تنظرله  تراقب ردت فعله على كلماتها تلك ثواني وركضت ناحيه الحمام بخوف واغلقته عليا.. هرول ورائها وبقَ يتضر*ب الباب ويخبط عليه بتوعد وغيره مجنونه..... افتحي البااااب احسنلڪ يا ڪيرال بدل ما اڪ*سره فوق دمااغڪ افتحي... بقاااااا عااايزه تتجوزي بعدي لا واي عايزاه يفرح دا وبعدين انتي غلبانه اوي سبق وقولتلڪ انتي ملكي بتاااعي لحد اخر نفس ليا وليكي 
عصبتها نبرته المتملكه.....  انا مش ملكك انا ملك نفسي فاهم 
_افتحي البااااب احسنلڪ ياڪيرال 
ڪيرال بطفوله...... تؤ تؤ لو هفضل طول عمري هنا برضو مش هفتحلڪ 
بقااا ڪدا ماااشي ما ترجعيش تعيطي 
في احلامڪ بس يا يونس...جلست خلف الباب بعناد واغمضت عينيها بوهن سقطت دمعه لم تتحڪم بها من عينها... انتي قويه استحملي  .... فوووقي بقا انتي ملڪيش حد ماااحدش بيحبڪ حتى هو وقفت امام الدُش وفتحته تبللت بالڪامل ودموعها تنساب بقهر وهي تراجع ذڪراياتها وكلام قدريه وما كان سيفعله يونس قبل قليل 
انتي مش لوحدڪ ياڪيرال 
شهقت بصدمه وهي تنظر للباقع امامها بغير تصديق....يونس
اقترب بهدوء ..... قلبه 
انت انت دخلت ازاي.... اخرج برا بسرعه عيب كدا اوعي تجاهلها ووقف معاها تحت الماء واحاط خصرها بحنان وبقا ينظر لها بشوق واسف ڪبير على ما ڪان سيفعله... اشاحت وجهها بدلال فطري وهمست بنعومه....  اُخرج لو لو سمحت
اغمض عينيه واستسلم لمشاعره التي لا تحتاجه الا معها... بحبك يا قلب يونس 
كانت ستستلم لِ يده الخبيره وترفع رايه الاستسلام ولكن داهمها ڪل ما حدث لها فتحت عينيها بقوه ودفعته..... متلمسنببش واناااا مش عاايزه حبك انااا بكر*هڪ بق واقولڪ على حااجه  احمد مش اخويا احمد فعلا حبيبي زي ما امك قالتلڪ واحنا عملنا التمثيليه دي عشان ما نتڪشفش لو راجل بق تسيبني امشي وتحل عني بق مش هيبقَ انت واخوڪ كفايه الِ هو عمله فيا  
يونس بهدوء مُريب.... يما قولڪ ماتختبريش صبري.. وفجأه

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

كانت ستستلم لِ يده الخبيره وترفع رايه الاستسلام ولكن داهمها ڪل ما حدث لها فتحت عينيها بقوه ودفعته..... متلمسنيش واناااا مش عاايزه حبك انااا بكر*هڪ بق واقولڪ على حااجه  احمد مش اخويا احمد فعلا حبيبي زي ما امك قالتلڪ واحنا عملنا التمثيليه دي عشان ما نتڪشفش لو راجل بق تسيبني امشي وتحل عني بق مش هيبقَ انت واخوڪ كفايه الِ هو عمله فيا  
يونس بهدوء مُريب.... يما قولڪ ماتختبريش صبري.. وفجأه ڪتم بوءها بايده بمنعها من مواصله الڪلام... صرخت صرخه مڪتومه.. قرب وجهه من وجهها جامد وبص فِ عنيها الي اتملت دموع وخوف من نظراته السوداويه المُخيفه....  ليه بتحاول تستفزييييني ليييييه عاااايزه تطلعي اسوووء حاااجه فياااا لييييه.... تعملي العمله وتعيطي 
حاولت تدفعه عنها وهي تشعر بالاختناق من يده الموضوعه على فمها.... اممم اممممم 
شال ايده بسرعه وقال بخوف حقيقي....  مالڪ وشڪ احمر لي ڪدا 
ظلت تلهث وتوجه لع نظرات عتاب.... حرام عليڪ انا ڪنت همو*ت انا نفسي قصير 
يونس شال شعرها الي نازل على عينيها بحنان.....  ليه بتعملي ڪدا  ..  انتِ عاارفه اني بحبك وانا متأڪد انڪ بتحبيني ڪمان..  انا عارف ان احمد اخوڪي ليه بتڪذبي لييه عاايز تخليني اوريڪي الوش الوحش احذريني يا ڪيرال اوي انت لحد الوقتي ما شووفتيش غير وشي الحلو 
همست بصوت باڪي يڪاد يسمع... اخرج برا لو سمحت 
تقدم منها وهي ظلت تراقبه بثبات وتتفادى نظراته اليها....  ارفعي عيونڪ وبُصيلي 
رفعت عينها وتقدمت اليه عدت خطوات ووقفت على اصابع اقدامها لكي تطوله وطبعت قُبله هادئه سريعه على خده وغادرت.
يونس رمش بعيونه ڪام مره بعدم تصديق... ورفع يده يتحسس موضع قُبلتها وتنهد بضياع.. وذهب خلفها بسرعه وامسڪ يدها.... استني..  رفع يده مسح دموعها.... ممڪن اعرف بتعيطي ليه الوقتي 
ڪيرال بطفوله.... انا اسفه انا مش عارفه انا ازاي قولت ڪدا انا ڪنت متعصبه اوي وما حستش بنفسي ا.. 
يونس بحنان وهو يمسح على شعرها...  روحي غيري هدومڪ عشان ماتاخديش برد
عبست بطفوله.... يعني ڪدا انت لسا زعلان مني 
رتب على ظهرها بحزم.... اسمعي الڪلام يا ڪيرال وروحي غيري يالا وبعدين نتڪلم 
مشت ڪام خطوه ورجعت تاني ونظرت له بتوجس.... هو هو احنا هننزل تاني
يونس بقتضاب ونفاذ صبر.... لاء ممڪن بق سااعتڪ تروحي تغيري هدومڪ 
عطست ڪتير ورا بعض ونظرت له ببراءه..... ااا هو انت بتبرق ليه
اردف بعصبيه..... شوفتي اهو الي خاايف منه حصل اهو واخدتي برد 
ذمت شفتها السفليه بدلال فطري وطفوله...... انت بتزعقلي يا نوسي 
ابتسم على شڪلها اللطيف القابل للأڪل.... لا ياقلب يونس..  ممڪن بق تروحي تغيري ولااغيرلڪ انا 
توسعت عيناها بصدمه واكتسى وجنتيها اللون الاحمر القاتن.. ايه لا لا اناا هروح اهو.. قليل الادب بصيخ مش بيتكسف!! 
ڪيرال انتي اتأخرتي ليه جوا ڪُل دا بتعملي اي جوا؟! 
 ڪيرال بخجل... احم هو هو انا يعني مش مش عارفه اقول ازاي بس بس اا
يونس بترقب وخوف عليها.... في اي.. متخوفنيش عليڪي.. افتح الباب طيب 
 ڪيرال بخجل وصوت منخفض يڪاد يُسمع.. ايوا بس غمض عينڪ 
يونس باستغراب.... طيب ودخل وجدها تقف وتردي احدى منامتها  ڪانت ضيقه بعض الشئ او بمعنى اصح انها تأخذ وضع الجسم وجعلتها فِ غايه الجمال والأُنوثه وابتسمت له بخجل...يو يونس هو هو احم يعني 
ضحك على طريقتها وقرب منها ووقف قدامها وهي انزلت عينيها ارضاً بخجل..... هي السوسته بتاعه السلوبت علقت بشعري و
ضحڪ على خلجها... بقُ انتي عامله الهُوليله دي ڪلها عشان السوسته علقت بشعرڪ. 
ڪيرال بطفوله..... الله وتسريحتي تبوظ يعني وبعدين السوسته ممڪن تتفسخ وانا بحب السلوبت دي اوي 
قرص خدها بحب وضحك.... ههه طب لفي يا قلب يونس 
استجابت له واعطته ظهرها... براحه بليز مش عايزاها تتفسخ 
 بلع ريقه بتوجس ويده بتترعش عندما لمس جلد ظهرها الناعم باصبعه الصغير بحرڪه سريعه وهو يسحب السّحاب لاعلى قرب وجهه وسند دقنه على زراعها من الاعلى ودفن وجهه بشعرها بستمتاع.
ڪيرال بخجل شديد... يو يونس وفجأه عطست مرتين ورا بعض وابتعدت بسرعه....  ابعد شڪلي اخدت برد و ممڪن تتعدي مني
استعاد توازنه وحاول التحڪم فِ ر*غبته بها.... احم لفي طيب عشان اعملڪ السوسته بسرعه.. 
ڪيرال بخجل من نظراته.. حاضر... خلاص هو اي دا الي انت ماسكه 
امسڪ بيدها وسار بيها الى غرفه نومهم واجلسها على السرير بحنان.....  اطلعي افردي ضهرڪ على السرير وخُدي دا اشربيه هيحسڪ شويه
همست بامتنان..... شڪرا اوي يا يونس 
يونس بجديه مصطنعه وقعد جنبها.... نتڪلم جد شويه.. شكرا!!!! دا انا ڪنت سامع يعني انهم بيقولو اني جوزڪ وڪدا او اعتبريني جوزڪ يستي وخلاص سهله يعني.. مافيش شُڪر ما بينا وبدون اي مقدمات اخدها فِ حضنه وشدد من احتضانها ليه بتملڪ شديد.....  انا بحبڪ اوي اوي يا ڪيرال بعشقڪ بجد بشڪر الظروف انها خلتڪ ليا
بقيت تتمسح به مثل القطط وهمست فِ اذنه بصوته الناعم.....  وانا ڪمان بحبڪ اوي اوي يا نوسي اغمضت عينيها بامان وهي تراه يقترب منها بشده.. ثواني وڪان فونه بيرن.. ابتعدت الي الورا بسرعه وهمست بخجل... رُد 
_الو... ايييييييه... امتى الڪلام داااا حصل... لا انا جاي حالا 
ڪيرال بخضه من شڪله..... في في اي يايونس 
وقف بسرعه..... متاخديش في بالڪ مشاڪل فِ الشغل بس ولازم اروح بسرعه احلها 
ڪيرال بخزف... الوقتي وهتسيبني لوحدي طب طب هتتأخر 
يونس بنره حنونه...... لا هخلص بسرعه وراجع عايزه انتي حاجه من برا
ڪيرال بطفوله....... عايزه سلامتڪ وحاجه حلوه..وانت جاي ومصاصه كتير وشوڪلت 
ابتسم على طفولتها.....عنيا ليكي يا قلب يونس
ڪانت تجلس تشاهد الفيلم بملل وتنظر ڪل فتره الي ساعه الحائط...هو اتأخر ڪدا ليه.. ياارب..ان شاء الله خير... يارب خليڪ معاه 
سمعت بعض الضوضاء على السلم فضولها خلاها تقوم تشوف اي  لقاتها حماتها ومعاها زينب 
قدريه بخبث وصوت عالي......   شهلي يااا زينب بسرعه دا مرات الغالي نورت ورجعت 
زينب تذمر...... ودا اليه الي رجعها تاني مش ڪنا خلصنا منها
لكذتها قدريه بخفه...اتلمي ياابت وشهلي يااالا 
ڪيرال بصدمه.... هو هو رجع نارين ليه.. لالا مش مستحمله لازم اتأڪد ولبست الازدال بسرعه على عجل وطلعت وهي بتدعي انه ميڪونش رجعها ليه ولڪن فجأه اتصدمت وحست ان رجليتها اتشلت ودموعها نزلت صرخت بقهر..... يوووووونس وهجمت على نيران بشراسه والغيره تنهش فِ صدرها.....  انت بتعملي اي ابعديي اي قله الادب دي وانزلي من على رجله اي ماافيش اي حياء خالص 
 نيران بدلع.....  ابعدي يا متو*حشه  وبعدين هو انا بعمل حاجه غلط لسمح الله انا مراته 
ڪيرال بعصبيه...هو طلقڪ 
نيران بخبث..... رجعني ليه تاني الدور والباقي عليڪي انتي ياعيني الي هتترمي فِ الشارع قريب هتحملي اسمي مطلقه بدري يا عيني
ڪيرال بتوجس وصدمه....

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

رجعني ليه تاني الدور والباقي عليڪي انتي ياعيني الي هتترمي فِ الشارع قريب هتحملي اسمي مطلقه بدري يا عيني
ڪيرال بتوجس وصدمه....ايه انتي انتي ڪذابه ايوا فڪراني هصدقڪ يونس عُمرو ما يعمل فيا ڪدا 
نارين بخبث.....  اهو قدامڪ اهو اسأليه 
ڪيرال بترقب وهي بتتحاول تتماسڪ قبل ما تنهار قدامهم وبصت لِ يونس برجاء انه يتڪلم وينفي ....  ﯾ يونس اتڪلم دي دي بتقول اي دي 
يونس بهدوء..... نارين قومي يا حبيبتي ادخلي ارتاحي اخدتي الدوا
نارين بخبث وبفرحه....  ايوا ياحبيبي اخدته مع اني مش بحبه بس ڪله يهون علشانڪ وعشان ابننا ونهت جملتها وبصت على ڪيرال الي مستنتش اڪتر من ڪدا ونزل جري لتحت قبل ما تنهار قدامهم 
يونس بحزم.... قومي من على رجلي... اظن التمثيليه خلصت خلاص 
نارين بخبث مثلت البُڪا..... حرام عليڪ واللهِ يا يونس انت ليه مش بتفڪر فِ مشااعري انت مش حاسس بالنا*ر الي جوايا واضافت بغل.... لدرجادي بتحبها يا يونس طب وانا انا بحبڪ اوي وماقدرش اشوفڪ مع غيري حس بيا بقَ
يونس بعصبيه وسخريه...... انتي هتسطعبتي ياااروح امڪ انت لسا لهفالڪ 2مليون بلاش بقا شغل بحبڪ ومقدرش اشوڪ مع غيري والحواار دا انتي هنااا بس عشان ابني الي فِ بطنڪ فاااهمه
هزت راسها بخوف وبتتوعد لڪيرال فِ سرها
عند ڪيرال تحت 
راحه جايه فِ الاوضه وبتتوعد لِ يونس.... ماشي ياايونس ماشي 
دموعهم نزلت بقهر....  رجعها ليه تاااني ليه...ماشي يا يونس ماشي واللهِ لوريڪ اصبُر عليا بس واللهِ لخليڪ تقول حقي برقبتي... بس الي قاهرني انه رجعها من غير حتى مايعرفني هو دا الشغل المهم طيب يايونس انت الي جبته لنفسڪ واللهِ لجننڪ عااااااا حااسه بنا*ر جوايا يااترى بيعمل ايه دا ڪله فوق... اڪيد قاعده تتسهوڪ عليه وهو ماهيصدق عااااا اصبر عليا ياايونس واللهِ لآخد حقي  منڪ تالت ومتلت اعمل اي اعمل اي اه لقيتها ومسڪت فونها ودخلت وڪتبت فِ السيرش.. ڪيف اجعل جوزي مجنون بي.... لا لا ايه الي بعمله دا...  كيف اخلي جوزي مايقدرش يشوف غيري... لا لا لا برضو..  ڪيف اخلي جووزي يندم انه رجع مراته الاولانيه... ايه الي انااا بعمله دا استغفرالله العظيم... هو حبها تاني ولا اي...  ولا عشان يعني بتتسهوڪ وبتلبس محزق وملزق وڪيلو بويا على وشهااا.... عااااا اهدي اهدي ياااترا بيعملوا اي فووق... بيقوولها ڪلام يڪسفها زيي ولا هي مابتتڪسفش وما بتصدق اووووف ياارب بقا انااا لازم اهتم بنفسي شويه مس عشانه لا عشاني ومش هتڪسف خلاص ومفيش خوف ماافيش خوف تاني في شجاعه بس.. 
البس اي البس اي اي ڪل الهدوم القليله الادب الي هو جايبها دي....  يااانهار اسود ليڪون جايبلها زيي ڪدا  يااترا بيعملوا اي عااا... عادي انا مش في بالي اصلا يولعوا ببعض... امممم البس اي البس الاحمر دا هو بيحب الاحمر ااا اقصد اقصد انا بحب الاحمر ولبست فيزت فوق الرڪبه بحمالات رفيعه وواخد وضع جسمها وفردت شعرها وعملت ميڪب رقيق روج احمر والاينر بس ولبست ڪعب عالي ووقفت قدام المريا بفرحه وسقفت بايديها بطفوله.... عااا مزه واللهِ احسن من بتووع التليفزيون كمان امووووووه وشغلت اغاني ودخلت المطبخ تعمل حلويات وڪيڪ  
انا مش مباينالو انا نوياالو على اي.. سڪته ومستحلفالو ومش قايلالو ساڪته ليه... خليه يشوف بعنيه ايه الي ناويه عليه.. هخليه يخاف من خيالو لما اغيب يوم عن عنيه... ڪتر خير اني قابلته واستحملته ياقلبي زمان.. ييجي عليا واعديها ويسوق فيها معايا ڪمان.. من ڪتر عمايله بقولو ڪفايه انا وانت بقينااا خلاااص لنااااااااس سييييييره على كل لساااااااااااااان 
_هشش هششش اي ياااشيخه اطرشڪ في اي بتجعري ليه 
ڪيرال بفزع..... سلااااام قولاً من رب رحيم  .... اييي خضتني في حد يدخل على حد ڪدا وبعدين ماااله صوتي ولا انت بتحب السهوڪه والنحنحه بس!! 
بلع ريقه وقابض على ايده جامد وبيحاول يتحڪم فِ اعصابه ورغبته بيها الي بتزداد يوم عن يوم قربت منه بخبث وامسكت بخده الايمن بنعومه وصوت ناعم للغايه ومثير.... نوسي اي رأيڪ فِ لوڪي الجديد 
بلع ريقه بتوجس وهز راسه ڪتير بلا وعي..... جميله اوي اوي انتي اي حاجه جميله فيها 
قربت وجهها ومن وجهه ونظرت فِ عينه مباشرةً..... بجد ياا نوسي.. حلوه 
حاوط خصرها بحب شديد ولڪن فجأه ابتعد وهو يصرخ..... ااااه ساقع سااقع 
انفجر* ت في الضحڪ جامد.... احسن تستااهل ههههه المرادي تلج فِ ضهرڪ المرا الجايه مضمنش نفسي وهحبست فِ التلااجه انا قولتڪ اهو 
ابتسم بخبث وهو يشدها من وسطها ليه....  شرسه وانا بمو*ت في النوع دا 
رفعت شفتها لفوق باستنڪار....  شايفني ڪ*لبه قدامڪ اي شرسه واي بحب النوع دا.. وبعدين سيبني حالاً انت مين سمحلڪ انڪ تلمسني ابعد احسنلڪ 
قرب منها اڪتر... هتعملي اي يا عني .. وبعدين انا سمعت لنفسي وبعدين هتعملي اي ياشبر ونص انتي 
ڪيرال بدلع......  انا ﯾ نوسي شبر ونص انا زعلانه منڪ ومره واحده نطت على ضهره وبتشد فِ شعره وبتعضه جامد 
يونس بضحڪ.... يامجنونه انزلي انزلي يااابت متجوز طفله ياااناس ياابت انزلي اااه يبنت العضاااضه انزلييي قووولت
ڪيرال نزلت من على ضهره وبصتله  ببراءه......  انت بتزعقلي  يانوسي طيب متشڪرين اوي يا رجوله ابعد بق خليني اروح اتخمد 
بونس بضحڪ على نبرتها..... ههه طب والڪيڪ ..
حرڪت يديها فِ الهواء... اشبع بيهم بقااا انت وحاااسب 
يونس بمرح..... مااعييش فڪه ههههههه 
ڪيرال ڪشرت وبصتله بقرف وجريت من قدامه 
 يونس بحنان... الجميل زعلان لسا 
ڪيرال بصتله بعتاب وساڪته
يونس قعد حنبها على السرير وشدها لحضنه ونيمها على صدره..... قلب يونس مش راضي يرد عليا ليه؟ 
ڪيرال رفعت عيونها وعيطت..... انت بتسأل لا واللهِ دا على اسااس انڪ مش عاارف بجد انا معُتش فهماڪ خالص يايونس انت عايز اي... يونس انت بتحبني؟ 
رد بلهفه..... بحبڪ بس... بحبڪ دي ڪلمه صغيره على الِ جوايا
عبست وهي ترفع سبابتها فِ وجهه بعتاب..... كذاااب انت لو بتحبني عمرڪ ما.. هتفڪر تزعلني عمرڪ ماهتفڪر فِ غيري.. 
يونس بجموود....لو قاصدڪ على نارين فا هي احق منڪ 
برقت بعدم تصديق.... نعم... ت تقصد اي 
يونس بحنان وهي يرجعها لِ احضانه.....  نارين حامل بابني يا ڪيرال وهي هنا عشان ابني... وياريت اقفلي الموضوع دا لصبح عشان بجد مش عايز نڪد وخناق باليل 
ڪيرال بدموع....  قصدڪ اني نڪديه 
غمض عيونه بنفاذ صبر..... قلب يونس ممكن يبطل عياط عشان خاطري الاول... 
ڪيرال بعتاب ودموع.... دا انت حتى موقفتهاش عند حدها وهي بتقولي انڪ هطلقني وترميني فِ الشارع والوقتي تقوولي اهدي اييه شاايفني بشد فِ شعري.... انااا خلاص تعبت واللهِ العظيم تعبت ڪل ما اقول ان الدنيا ابتدت تضحكلي بترجع تسود فِ وشي تاني وقعدت تعيط وهو حاضنها بعزم قوته لحد ما حس بثقل نفسها عدلها وغطاها واخدها فِ حضنه ونام وهو مرتاح انه فِ حضنها ومعاها
ڪيرال صحت على لمسات على وشها.... يانوسي سيبني انام شويه بق هههههه.. انت بتزغزغني ڪدا 
_ بس انا مش يونس ياڪيراال انا يوسف 
نطت من على السرير برعُب.... ااا انت انت ازاااي يووووونس يووووووونس الحقني يااا يوووونس يوووووونس اااااه سيبني سيبني بقوووووولڪ يووووووونس انت فيييين 
جه يونس بس جاي بجمود ووقف قدامهم وساڪت 
يوسف بخبث وهو بيشدها ليه تمشي معاه بس هي بتضر*به وبتزقه جامد بعيد عنها 
ڪيرال بعييط وخرف شديد....يوووونس ابعده عنيي يونس انت واقف ساڪت ليه ابعده عنييي اااه يووونس احميني منه يااا يونس.. متخاليهوش ياخدني يا يونس والنبي 
يونس باسف والدموع فِ عينيه.... اسف مقدرش ادخل صدقيني  مش بايرادتي هو رجع.. وانا ماليش اي صفه اني ادخل مابينڪم ياڪيرال انا مربووط شووفي هما رابطني من ايدي عشان مساعدڪيش  يا ڪيرال.... ساامحيني  صرخت بقهر........ يووووونس  مااااتسيبنيييييش 
  يوسف اتڪلم.....  يونس طلقها 
يونس بعصبيه.... على جُثتيي فاااهم مش هطلقها 
يوسف بضحك مستفز ..... هههه يحبيبي طلاقڪ مش مهم اصلا ليا بس انا حاابب اخليها تسمعه منڪ انت بالذات... يونس ما تنساااش اتفاقنا ومتخالفش بيه عشان دا مش فِ صالحڪ! 
يونس بدموع...... ڪيرال انتي طااالق
يووووووووووونس للاااااااا ماتسيبنييييييش والنبي وفجأه! 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

يونس بدموع...... ڪيرال انتي طااالق
يووووووووووونس للاااااااا ماتسيبنييييييش والنبي وفجأه!صحيت مخضوضه..... لااااااااااا يووووووووووووووووونس
يونس صحى بفزع من صراخها وسألها بلهفه.... ڪيرال مالڪ انتي انتي ڪويسه.. فيڪي اي 
ڪيرال بدموع ورُعب....... رجع رجع يا يونس رجع 
يونس بخوف وهو بيمسح قطرات العرق بحنيه من على جبينها......  مين الِ رجع... طب اهدي بس اهدي وخُدي نفسڪ ماتخافيش انا معاڪي يا قلب يونس 
ڪيرال حضنته جامد بعزم قوتها وعيطت...... ﯾ يوسف يا يونس.. الحلم ڪان وحش اوي اوي يايونس  .. انت...  وانا كنت مربوط من ايديڪ ووهو وهو ڪان مسڪني من شعري وو بيقولڪ طلقني وانت مردتش في الاول بس بس في الاخر ط طلقني ياايووونس طلقني اااه قلبي بيوجعني اوي وخايفه جامد 
يونس خدها فِ حضنه وبقَ بيمسد على شعرها بحنان..... اهدي ياقلب يونس ودا مش حقيقي دا مجرد حلم قاطعته بخوف وهي بتتشبت فِ رقبته اڪتر وبتدفن راسها فِ صدره...... لا صدقني دا مش مجرد حلم وڪمان انا الِ بشوفه فِ المنام ب بيتحقق 
اشتالها وقعدها على رجله ودراها ليه بحيث وجهه مقابل وجهها وهمس بنبره عاشقه.... اي القمر دا.. حتى البڪُا مسلمش منڪ 
ضحڪت بخجل ولكذتُه فِ صدره بخفه....  يونس بقَ 
طبع قُبله سريعه على خدها.... قلب يونس 
ڪيرال بفرحه طفوليه.... ثانيه انت بتوهه الموضوع عشتن تنسيني  ... وبعدين ثانيه ڪمان.. نوسي انت نمت عندي مطلعتلهاش؟ عشاني 
يونس بخبث.....  امم الحقيقه لا 
عبست ببراءه سحرته......بق ڪدا طب اكذب عليا حتي 
يونس بضحڪ....... يهبله اومال عشان امي المهم انا عاملڪ مفاجأه هتعجبڪ 
قربت منه بلهفه وفضول......  بجد اي اي قول يالا اي 
يونس بحب وبيقرص خدها بلطف..... ڪُنتِ قايله انڪ مخرجتيش من زمان ونفسڪ تروحتي الملاهي وانا هحققلڪ دا يا قلب يونس 
ڪيرال فاتحه عينيها وبوءها نفس النظام بصدمه طفوليه جعلتها شديده اللطافه.. ضحڪ بقوه على شڪلها ومد يده واغلق فمها وڪان متعمد يلمس شفاهها باثا*ره.....حلوه اوي 
ڪيرال بخجل وهي تزيح يده برقه..... هي اي 
همس فِ اذنها وهو يقبل شحمتها بحب.... شفايفڪ
نهضت مسرعه بخجل الى الحمام وهو انفجر فِ الضحڪ على تصرفات زوجته الطفله التى لن تتغير. هو ليس منزعجاً من خجلها بالعڪس هو محبب لِ قلبه وبشده 
ڪيرال يالا اجهزي... انا حضرتلڪ فطار خفيف ڪورن فليڪس وعصير برتقال 
ڪيرال بڪسوف.......  يونس هو هو ممڪن اطلب منڪ طلب ممڪن نصلي مع بعض 
ابتسم وتقدم بثقه ونخفض اليها وطبع قُبله حانيه على جبينها.......انتِ بتسألي موافق طبعاً 
هزت رأسها بسعاده وامسڪت بيده..... يالا 
يونس بابتسامة عاشقه..... تقبل الله. 
ڪيرال ببتسامه سعاده..... منا ومنڪم هقوم اجهز بسرعه 
_ها خلصتي مش هوصيڪي بق ياقلب يونس الخمار طويل وبلاش شراب انڪل دا وبلاش الوان فاتحه و بلع ڪلامه المتبقي بانبهار من هيأتها الملائڪيه البريئه..... اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد اي الملاڪ دا 
ڪيرال جريت عليه ووقفت قدامه ولفت بفستانها الابيض.... حلو يايونس الفستااان روعه جميل اوي أوي شڪرا بجد 
يونس فِ نفسه  ..... لا بق يعني انا اجيب ابسط فستان وبيق عليهاوڪدا... الصبر من عندڪ يارب البت دي هتجنني قريب انا حاسس 
ڪيرال بحزن طفولي..... نوسي فِ اي هو مش حلو عليا 
ابتسم بهيام وهو يمشط عينيه على سائر جسدها ووجهها....بالعڪس انتي جميلة جداً بيه  . ماڪنتش، عارف وانا بشتريه انه هيخليڪي حلوه ڪدا 
نظرت اليه بهيام  .... وانت ڪمان وسيم اوي 
 غمز بعبث.... انتِ بتعاڪسي بق 
انزلت عينيها بخجل قاطعهم صوت عالي نسبياً..... يااااايونس... يااااايونس.. ياااااااايونس
يونس باستغراب..... دا صوت امي ياترا بتنده عليا لي ڪدا
ڪيرال بتوجس..... اا روح شوفها 
هز رأسه ورطب على زراعها بحب ومشا
وقفت على الباب شقتها تنتظره بترقب وقلبها يخفق بقوه..... خير ان شاءلله 
_وهييجي منين الخير وانتِ موجوده 
ڪيرال لفت بخضه...... الله خضتيني وبعدين فِ حاجه اسمها السلام عليكم الاول  يا نارين
نارين بغل......  اهو هتعملنا  فيها بقَ ست الشيخه..
ڪيرال اتجاهلتها ولفت وقفت زي الاول.... ودا عصب نارين ووقفت قدامها بعصبيه...... انا لما اڪون بڪلمك ماتلفيش وتديلي ضهرڪ... ولما اخلص ڪلام ابقَ اقولڪ غوري ولا لاء 
ڪيرال ببرود......  انشاء الله ممڪن بق تمشي من قدامي  وڪمان الجو حرر وانا مش ناقصه
نارين بغيره وهي تطالع هيئتها الساحره.....  بيتي وانا حره فيه... وبعدين على فين العزم ڪدا
ڪيرال بعفويه......  نوسي هيفسحني وهيودينا الملاهي 
نارين اتعصبت ومسڪتها من دراعها بغل.....  بت انتي احسنلڪ ابعدي عن يونس .. فاااهمه 
ڪيرال بغضب..... هو ايه الي ابعدي عن يونس انتي هبله دا جوزي وبعدين سيبي ايدي انتي بتوجعيني ڪدا 
نارين زادت من ضغطها على ايديها بشر.....  انتي شڪلڪ مش هتجيبيها لبر وهتخليني اوريڪي وشي الحقيقي الِ هيڪرهڪ فِ عيتشڪ 
ڪيرال بشجاعه..... انا مش خايفه واعلى ما في خيلك اركبيه وسيييبي ايدي قووولتلڪ... وبتحاول تشد ايدها بس نارين مسڪاها جامد ومره واحده قامت شايله ايدها وهتضر. بها بالالم توازنها اختل ووقعت 
ڪيرال برقت بعدم استيعاب للي حصل وفجأه نزلتلها جري بخوف من الد*م الِ نازل منها 
يونس جه جري على صوت الوقعه وصريخ امه  
قدريه بصريخ...... يوووووووونس يووووونس تعالى شوف بنت ال******** قتل*ت ابنڪ يااااااايووووونس اناااا شوفتها بعنيا وهي بتزق نارين من على السلم قتا*لت القُت*له.. زقتهاااا ياااايووووونس من على السلم 
يونس بصدمه وغضب جحيمي.....

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

قدريه بصريخ...... يوووووووونس يووووونس تعالى شوف بنت ال******** قتل*ت ابنڪ يااااااايووووونس اناااا شوفتها بعنيا وهي بتزق نارين من على السلم قتا*لت القُت*له.. زقتهاااا ياااايووووونس من على السلم 
يونس بصدمه وغضب جحيمي.....انتي بتقووووولي اي
 ﯾ امييييي ونزل جري لِ نارين الِ بتصرخ من الوجع... ااااااه الحقني ياااايوووونس بموو*ت
يونس اشتالها بخضه قاطعته ڪيرال بعييط..... انا انا هاجي معاڪو 
يونس بغضب جحيمي وغيرة.....  انتييييييي قلعتي النقااااااب ليييييييي وبعديين هيييي رحله غوووووري على فوق واقفلي عليڪِ  ومتفتحييش لحد غوووري من وشييي 
ڪيرال اتخضت وحطت ايدها على بوءها تڪتم عياطها وجريت على فوق بخوف من شڪله وصوته العالي
يونس اخد نارين لِمستشفى وهو بيتحاول يتماسڪ
نارين بڪر*ه.... شوفت شوفت يا يونس عملت فيا اي.. ااااه الا*لم فظييع اوي... انا ممڪن يحصلي حاجه لو عرفت ان الولد حصلُه حاااجه ممڪن امو*ت فيهااا.... ااااه بموووو*ت من الالم اااااااه  
يونس بخوف....... استحملي يا حبيبتي استحملي دقايق وهنوصل استحملي 
نارين بدموع...... ااااااااه مش قاااارده يااااايونس اااااه حاااسه انه خلاااااص ابني بيرووووح منييي يااايونس ااااه 
يونس حضنها جامد وقال بزعيق لِ السواااق..... اخلصص فِ يووووووومڪ الِ مش معدي داااااا  سرع شويه
السواق هز راسه بخوف وزود السرعه وثواني ووصلوا 
يونس اشتالها بسرعه ودخل بيها..... ترووووووولي بسرعاااااا
عند ڪيرال منهاره فِ العييط....... مزقتهاااش واللهِ ماااوقتهااااا حراااام عليڪوا انتوا بتعملوا فيا ڪدا ليييه... ويووونس شڪله صدقهاااا ااااه ياربي خليڪ معايا... ياارب
الباب خبط اتسمرت مڪانها من شده الخوف.. مين
قدريه بغل..... افتحييي يابت
ڪيرال بعييط...... لا يونس قالي ما افتحش الباب لحد 
قدريه بصوت عالي وشر...... وربنا لو مافتحتي لزعلڪ افتحيييي انتيييي ليڪي عيييين تتتڪلمي ياااابجحه بعد الِ عملتيييييه افتحييييي 
ڪيرال فتحت الباب بخوف.......  حاضر هفتح بس والنبي اسمعيني الاول وانفجرت فِ العييط...  ورحمه امي مازقتها دا هي ڪانت راحه تضر*بني بالالم قامت متڪعبله ووقعت صدقيني انا مليش دخل 
قدريه بغل..... ڪذااااابه والڪذب بيجري فِ دمڪ اناااشيفااااڪي بعنيا وانتي بتزُقيهاااا
ڪيرال بنهياااار..... حرااااام عليڪي بقاااا انا بحلفڪ بربنااا الِ احسن مني ومنڪ
قدريه بسخريه...... وانتِ اشڪالڪ يعرفوا ربناااااا
ڪيراااال بدموع...... انتي بتعملي فياااا ڪدا ليه حرااام عليڪِ واللهِ... اذ*يتڪ فِ ايه عشااان تڪرهيني الڪره دا ڪُله. 
قدريه مسڪتها من شعرها بغل..... يووووسف ابنيييي ياا***** الِ ماااات بسببڪ  .. ڪان علطول بيشتڪي منڪ وڪان هاااين عليه ويولعلڪ صوابعه العشر شمع  
 قاطعتها ڪيرال بصريخ..... عااااارفه ليه عشاااااان يداااري على نفسه  ابنگ مرييييييض ابنڪ مريييييض لازم يتعاااااالج ابنڪ ساااااااا*دي بيتلذذ بدمووووعي بيفرح بصريخي وضر*به ليا
ابنك مش رااااا*ااااااااجل يااااا قدريه ابنڪ مش راااااااا*ااجل 
قدريه شدتها من ايدها وبتجُرها برا الشقه بغل..... قطع لساااانڪ معدش غير ****** الِ زيڪ يتبلوا على ابني ابنڪ رااااااجل وسيد الرجااااااله ڪمان يااابنت  ال******
ڪيرال بعييط وصراخ...... ابعدييي عني انتي بتعملي ايييي حراااام عليڪِ.... 
طردتها قدام باب الشقه وقفلت الباب واخدت المفتاح وبصتلها بحتقار ونزلت 
ڪيرال بعييط...... انتي راااحه فين حرام عليكي هتسيبيني ڪدا والنبي لااااا
قدريه بتشفي...... انا هعرفڪ ازاي تتڪلمي عن ابني ڪدا يا زباااله يااا *****
ڪيرال بدموع......  السُڪان طاالعين نازلين حرااام عليڪي وانا بلبس البيت وبشعري والنبي جيبي المفتاح حرام ڪدا
قدريه اتجاهلتها ونزلت 
وڪيرال قعدت قدام باب شقتها ونزلت الستاره عليها وبتعيط بنهيااار...... حسبي الله ونعم الوكيل فيڪي ياشيخه 
_بس بس 
شدت الستاره عليها اڪتر بخوف واڪومت على نفسها
مشمشه  .... شوووشو 
وفجأه الستاره اتشالت.. ڪيرال رفعت راسها بخضه... عااا
 انا اسفه واللهِ انا بس بدور على قطتي
ڪيرال ببراءه.....  وقطتڪ هتعمل اي قدام شقتي 
واقف بصدمه.... هاا انتي جميله اوي اوي 
ڪيرال زقته ولسا هتتدور وهتقفل الستاره  تاني...  اتصدمت لما شافت يونس قدامها وعيونه حرفيا بطلع شرار..و ڪانها تُعانق الجح*يم  واتعصب اڪتر اما لقاها بشعرها وببجامه بيتي.......... ڪييييييييييرااااااال 
ڪيرال اتخضت وڪانت هتقع بس الشاب سندها بخوف..... انتي ڪويسه 
ڪيرال زقته بخوف.... يونس وربنا انت فاااهم غلط انا سڪتت بصدمه وصرخت بخوف...

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

ڪيرال اتخضت وڪانت هتقع بس الشاب سندها بخوف..... انتي ڪويسه 
ڪيرال زقته بخوف.... يونس وربنا انت فاااهم غلط انا سڪتت بصدمه وصرخت بخوف.... اااه دراعي دراعي  
 ﯾَ يونس ااااه 
يونس بغضب جحيمي..... اخرسيييي وفتح الباب وزقها لِ جوا وقفله ولف لِ الشاب ونزل ضرب فيه......  جميله اوي هااااا وربناااا ما انا عااااتقڪ يا****** 
_يونس يونس اهدى انا مڪنتش اعرف انها ڪيرال 
يونس ضر*به بالبوڪس جامد..... مااااتقووولش اسمهااااااا 
_طب اهدى مڪنتش اعرف انها مراتڪ واللهِ ياااالا انت صاحبي وانااا عمري ما شوووفتها من غير نقاب هعرف ازاي يعني 
يونس اتجنن اڪتر من ڪلامه وزقه على الارض ودخلها وريأڪن وشه مش ناوي على خير 
ڪيييييييييييييييييييييراااااااااال
ڪيرال خرجت وهي لابسه فستان طويل والنقاب وبتعيط... يونس والنبي اسمعني الاول واهدى واللهِ العظيم انت فاااهم غلط آه شعرري ياايونس  متخلينييش اڪرهڪ واسمعني 
يونس بغيره عميا وهو بيجذبها من الخمار اڪتر وشد النقاب من على وشها بهجميه والدبوس دخل فِ وشهااا....... آه ياااااهمجيي يااامتهور انااااا بڪرهڪ ابعد عنيييي بڪرهڪ بڪرهڪ ياااااي يوووونس 
يونس فاق من غضبه على جملتها  واتخض اڪتر من الد*م الِ فِ وشها ولسا بيمد ايده يلمس وشها زقته بشراسه...... ابعد عنييييي بقوووووووولڪ ابعد عنييييييي
يونس بخوف عليها.... خدڪ بيجيب د*م من ايديييي 
ڪيرال بصراخ......  من همجيتڪ وتسرعڪ الدبووووس دخل فِ خدي وانت بتنتش النقاااااب 
شدها ليه وقعدها على الڪرسي وطلع منديل معقم ولسا. هيقرب زقته بشراسه..... ابعد عنييي اياااااڪ تلمسني 
بصلها نظره اخرسته وقرب يعقملها الجرح.... اااه اااه بيتوجعني برااحه 
بص فِ عيونها نظره مافهمتهاش ورجع بص على شفايفها ولسا هيقرب زقته بشراسه.... انسى 
يونس ضغط على ايده بعصبيه لدرجه عروقه بانت....  تعالى اقعدي مڪانڪ لسا مخلصتش 
ڪيرال بصوت باڪي..... مش قااعده ومش عايزاڪ تعملي حااجه انا بعرف اعمل لنفسي متشلتش 
مجرده نظرها منه خليتها رجعت تقعد مڪانها وقاعده بتضغط على ايدها عشان ماتعيطش.
وفجأه اترعشت وبرقت  اول ما حست بشفايفه على جلد خدها. وفجأه شدها من شعرها بخفه وقربها من وشه  اوي لدرجه  مافيش انش واحد فاصل وبيمشي انفه على طول وشها وهو عارف ان الحرڪه دي بتوترها اوي.. فهميني يالا سامعڪ وبعدين هههه لابسه النقاب الوقتي ليه ههه مااااانتي ڪنتي باااااره بشعرڪ 
ڪيرال ضحڪت ودموعها نزلت فِ نفس الوقت..... هههه قولت اخد احطياطاتي مش عايزه اطرد بهدوم البيت زي ما حصل من شويه 
برق بتهديد...... قصدڪ اي 
ڪيرال بعيييط هستيري..... امڪ طردتني برااااا الشقه واخدت المفتاح ونزلت وسابتني زي الڪلبه بعيط  ولا اتأثرت حتى 
يونس بعصبيه وشدها من دراعها جامد لدرجه حست بضوافره بتغر*ز فِ لحمها.... فتحتلهاااا الباااااب صح مش انااااا محذرڪ قبل ماااااااا امشي ومنبه عليڪيييييييي ماتفتحيهوووش
صرخت بقهر...... عاااااايزني اعمل ايي يعني ڪااانت معلياااا صوتهاااااا على الآخر خوووفت من الفضااااااايح وخوفت ليحصلهااااا حااااجه بماااا انهاااا ست ڪبيرااااا  .. يارتني مااافتحت يااااارتنييييي 
يونس بصرامه..... لمييي هدومڪ 
قلبها دق برُعب من فڪره بُعدها عنه ودموعها نزلت اڪتر هو فهم الِ بتفڪر فيه وشدها من خصرها ليه وحضنها جامد...... عمري مااا هسيبڪ غير بمو*تي.. جهزي هدومڪ وهدومي يالا مافيش وقت انا حجزتلنا طياره يالا 
فتحت بوءها وعينيها نفس النظام..... هااا 
ابتسم بخبث وهي فاقت على قُربه المهلڪ بالنسبه لها..حاضر  استنى هو هو انت رايح فين ڪدا 
يونس بوعيد...... نازل اخُدلڪ حقڪ انا سِڪت بما فيه الڪفايه  
مسڪت ايده بسرعه..... لا لا والنبي خلاص مش مهم انا مسامحه انا بس عاايزه نمشي من هنا 
يونس بحنيه وهو بيرتب على ضهرها......  اسمعي الڪلام وانا مش هتأخر 
بقلمي بسمله بدوي
 قدريه بعصبيه... حااااضر حااااااضر ياااااالي على البااااااب  ايييييه الدنيا هتطيييييير في اييييي ماتصبُر.... واول ما فتحت الباب اتصدمت يونس..
يونس دخل وقعد على الڪنبه بتهڪم وماسڪ اعصابه بالعافيه... قدريه قربت منه بلهفه.....  نارين عملت اي وهي فييين انت ازاي ترجع من غيييير مااا تڪون معاڪ
يونس بنظره خوفتها.....  طلقتها 
 قدريه ضربت على صدرها بخضه.. يامصيبتي ليييه  وابنڪ
يونس ببروود.....  ما*ت.... اخدت بنج واعترفت بڪل حاجه وان ڪيرال مازقتهااش هي الي ڪانت راحه تضر*بها اتڪعبلت ووقعت  .... المهم انا جاي اقووولڪ اني مساافر ومعُتش راااجع ﯾ خالتي 
قدريه بصتله بصدمه..... خالتڪ.....  خلاص نسيت ڪل الي عملتهووولڪ نسيييته وبعدييين ڪل داااا ليييه 
يوونس رفع ايده وكورها بعصبيه..... لييييييه بتهزري بقااااااا بترمي مرااااتي من شقتهااااا بهدوم البيت ومعملتليييش احترااااااام ولا فڪرتي في منظريي بلااااش قدام النااااس منظري اييبببه قداااامها 
قدريه بغل.......  بقااااااااا بتزعقلي عشااااانها واختاااارتهااا عليااااا نسييييت عملت اي في اخوووووك دي قاطعها ببرود.... الله يرحمه  
قدريه بصتله بصدمه وهو ابتسم بسخريه....سلام يا يا خالتي
ووقف على السلم ونده على ڪيرال الي نزلت اول ما سمعت صوته وهو اخد منها الشنط ورڪب العربيه بس فجأه قبل ما يشغلها ابوه نده عليه...... يوووونس 
يونس نزل من العربيه حضنه.... هتوحشني يابا
جلال..... هتسيبني يا يونس 
يونس بغموض..... هخلص حاجه على السريع وراجع يبا اشوف وشڪ بخير بق عشان معدش حاجه على الطياره 
بالسلامه يبني... ڪيراااال 
يونس بغيرة..... نعم ياااحج 
جلال بضحك وضر*به بخفه على دراعه.. يااض بطل انا قد ابوهاا وربنا يعلم اني بعتبرها زي زينب ويمڪن اعز ڪمان
ڪيرال بخجل وخوف وهي بتبص لِ يونس.... نعم يبابا 
جلال خدها فِ حضنه' هتوحشيني يا بينتي وهيوحشِ اڪلك
يونس شدها من حضنه ببرود...... سلام عليكو يباا
وخدها ومشا تحت ضحڪ جلال وحزن قدريه ووعيدها 
طول الطريق ڪيرال بتهرب من نظراته يونس وفجأه اتخضت اما شافته بيحُط ڪف ايده على رجليها.... يونس
وقف العربيه وبصلها بعصبيه......  انعم 
بلعت ريقها بخوف.. ممڪن تشيل ايدڪ وو انت مضايق مني
يونس ضحڪ على طريقتها ومسڪ ايدها وباسها..... مش انا قااايلڪ محدش يحُضنڪ غيري لا راجل ولا حتي ست
ردت ببراءه.... بس دا بابا جلال طيب خلاص وكمان دا حتى قد بابا بتغير منه  
يونس بغيظ...... ولو بردو وبعدين بقولڪ لا راجل ولا ست تقوليلي دا قد بابا نامي نااامي ياڪيرال 
عبست بطفوله...... حاضر يا نوسي ونامت 
صحيت على صوته الحنون...... ڪيرال.. قلب يونس قومي يالاوصلنا 
فتحت عيونها وابتسمت اجمل ابتسامه شافها فِ حياته.. يالا
فاق من سرحانه فيها وباسها من خدها واخدها ومشوا 
حضرتڪ المدام ممنوعه من السفر 
يونس بعصبيه..نعم ودا ليه وبعدين انت مش عارف انا مين
_حضرتڪ زوج المدام مانها من السفر 
يونس مسڪُه من ياقته بشر...... جووووووز مين انت اتهبلت باااين انااا جوزهااا
_تؤ تؤ انا جوزها
ڪيرال برقت بصدمه واستخبت ورا يونس.....  يوووووسف مستحييييل 
يوسف بخبث...  حبيبڪ رجع  surprise وحشتيني موو*

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

يونس مسڪُه من ياقته بشر...... جووووووز مين انت اتهبلت باااين انااا جوزهااا
_تؤ تؤ انا جوزها
ڪيرال برقت بصدمه واستخبت ورا يونس.....  يوووووسف مستحييييل 
يوسف بخبث...  حبيبڪ رجع  surprise وحشتيني موو*ت 
يونس برق بصدمه....  ي يوسف 
يوسف حضنه....  ڪبرت يا يونس  
يونس بلع ريقه بصعوبه وزقه بخفه....  طب ازاي 
يوسف ضحڪ ضحڪه وقعت قلب ڪيرال من شده خوفها وماسڪه فِ چاڪت يونس جامد بايدها الِ بتترعش 
يوسف ابتسم ومره واحده شد ايده من على چاڪت يونس... وحشتني 
ڪيرال حطت ايدها على بوءها وبتعيط هو ابتسم ولسا هيحُط ايده على ڪتفها.. يونس شدها ليه.... يوسف 
يوسف ضحڪ جامد.... ههههه الله ودا اسمه اي هههه.. المهم يالا ماينفعش وقفتنا دي وشد ايد ڪيرال لدرجه عملت صوت وهي صرخت..... آه دراااعي 
يونس راحلها بلهفه وبيتفحصها بحب شديد وخوف....  انتِ ڪويسه ايدڪ مالها.. حرڪيها ڪدا
ڪيرال بعييط وهي بتبص على يوسف برُعب..... م مافيش حاجه انا انا ڪ ڪويسه 
يوس ضغط على ايده بغِل وباصص عليها وهي ماسڪه في ايد يونس بخوف وبصوت واطي سمعه وابتسامه مُختله اترسمت على وشه.... ماتسيبنيش ليه ارجوڪ والنبي يا يونس 
يونس لسا هيتڪلم يوسف سبقه....  العربيه مستنيانا برا يالا ماينفعش وقفتنا دي قولت
يونس ببرود وهو بيشدد من مسڪت ايده لِ ايد ڪيرال.....  ومين قال ان احنا رايحين معاڪ
يوسف رفع حاجبه وضحڪ.... ههههه احنا.. انتوا مين؟! 
يونس بصله ڪتير وابتسم  بغموض..... انا وڪيرال
يوسف بخبث... ڪيرال اممم ڪيرال الِ هي مراتي 
يونس اتخلى عن بروده ومسڪُه من ياقته بعن*ف......  ڪانت 
يوسف ضحڪ تاني ونزل ايد يونس ببرود واستفزاز... ههه ڪانت ههه هو انا طلقتها وانا معرفش... ووجه ڪلامه لڪيرال بخبث..... انا طلقتڪ يابنتي وانا معرفش 
ڪيرال مردتش عليه ووقفت ورا يونس وبصوت باڪي.... يونس انا خايفه اوي منه 
يوسف بضحڪ..... هههه خايفه ليه ياروحي هو انا بُعبُع وانا معرفش هههه انا جوزڪ حبيبڪ
ڪيرال بڪُر*ه.... عُمرڪ ما ڪُنت ولا هتڪون حبيبي 
يوسف ضحڪ وحط ايده فِ جيوبه وبصلها باستمتاع شديد من خوفها.... هههه اممم لا بق انتِ اتمردتي ولا اي لا انا عايز ڪيرال المُطيعه فڪراها فڪرا ايام زمان يا ڪوڪو العقاب وحشڪ يا ڪوڪو ولا اي.. 
ڪيرال حست ان روحها بتسحب  ومن شده رُعبها ومن خوفها اغمى عليها وقبل ماتلمس الارض يونس لحقها واشتالها بلهفه.... ڪيرااااال 
يوسف ضحڪ.... لسا زي ما هيا مش هتتغير ههه بتهرب من الواقع فِ فقدانها الوعي ههه حاتها ولسا هياخدها من يونس.. يونس اتخطاه ومشا وهو ابتسم بخبث ومشا وراه
استنى عندڪ يا يونس هتعمل اي
يونس بهدوء مُريب..... انت شايف اي 
يوسف بعصبيه.... ما بلاش الاسلوب دا معايا يايونس في اي وبعدين عايزني اشوفڪ بتحُط مراتي على رجلڪ واقعد اتفرج  .. سيبها وانزل اقعد قدام 
يونس غمض عيونه بعصبيه يتحڪم فِ اعصابه وحط ڪيرال فِ الڪنبه الِ ورا وقفل الباب ولف... ولا انا ولا انت 
يوسف رفع حاجبه باستنڪار...... نعم... ماتنساش اني اخوك الڪبير يا يونس 
يونس بهدوء مُخيف ووجه ڪلامه لسواق....  اتفضل انت انا الِ هسوق.. السواق بص لِ يوسف.. ويوسف ابتسم بخبث.... نفذ الِ قاله وراح فتح الباب وقعد جنب يونس الِ بيسوق بسرعه متهوره ڪانه بيطلع غضبه وعصبيته فِ السواقه
يوسف بخبث..... اهدى فِ اي 
يونس بصله بغموض ورجع بص لِ الطريق واتڪلم ببرود  هطلقها 
يوسف بخبث شديد.... هي مين قصدڪ ڪيرال مراتي
يونس ضغط جامد على دريڪسيون  من غيرته عليها 
يوسف ضحڪ وخبث.... وحشتني بنت الايه بس هتتعوض النهارده 
مره واحده العربيه وقفت وعملت صوت مزعج اوي.....  يعني اي 
يوسف ببراءه مزيفه.....  يعني اي اي هاخد مراتي انا رجعت خلاص 
يونس برق جامد......  انااااا مااااسڪ اعصاااابي عنڪ بالعااافيه ياااا يوسف... وڪيرال تنساااها فاااااهم 
يوسف ڪشر.... يعني ايه انساااها  مش فاهم 
يونس بغضب جحيمي.....  انت ازااااي عاااايش ازااااي
يوسف بخبث وحزن مصطنع...... دا بدل ماااا تفرح برجوووعي واني طلعت عاايش 
يونس بصله نظره خوفته قام قايل ببرود.... انت الِ هطلق يايونس واصلا جوازڪوا بااطل انا عاايش لسا ومش هطلقها فاااااهم وبعدين انت ايييه الي حصلڪ انت ڪُنت اقرب حد ليا لا ههه وانا الِ فاڪر انڪ هتفرح اما تشوفني 
يونس سڪت وحط ايده على وشه بخنقه  ..  ازاااي عاايش انا داافن*ڪ بايدي  
ماهو الي داافنتو مش انا 
شال ايده وبصله ڪتير.. يوسف ڪمل بمڪر.... انا بعد ما عملت الحادثه ڪانت العربيه ولعت  وڪان فِ شخص جه بأنقذني الباب قفل عليه واما ڪنت طلعت ورايح اطلعه ڪان ول*ع.. طلعت على الطرق بس جت عربيه خبطتني بس صاحبها ابن حلال واخدني المستشفى بس ڪنت فقدت الذاڪره اخدني معاه فرنسا واشتغلت معاه وبقا معايا فلوس  ڪتيره اوي اوي يا يونس واول ما الذاڪره رجعتلي اخدت اول طياره لِ مصر واتصدمت اما عرفت انڪ اتجوزتي ڪيرال مراتي وحبيبتي بس فرحت اما عرفت انڪ متجوزها غصب وانڪ مالمستهاش وست شهور وهتطلقوا 
يونس بعصبيه...... مش مصدق ولا ڪلمه وبعدين المستشفى معرفتش ازاي انه مش انت
يوسف ببرود..... اهمااال يايونس اهمااال ربنا يسامحهم 
يونس بصله بغموض  ومردش عليه.. وشغل العربيه ومشا 
يوسف بصله بتوجس... ياخوفي من سڪوتڪ يا يونس انت ذڪي وهتوجعلي دماغي.. ابتسم غصب عنه اول ما شاف يونس باصصله بغموض واتنهد وبص على ڪيرال الِ  فِ ملڪوت تاني وشڪلها برئ اوي بس فجأه وقف العربيه ولف نزل النقاب على وشها ورجع شغل العربيه تاني ومتجاهل يوسف خالص
يوسف بضحڪ.... انت بتعمل اي يا اهبل دي مراتي وبعدين بتدراي وشها مني ههه دا انا حافظها اڪتر من نفسي وحافظ ڪل حته فِ جس*مها اڪتر من اسمي.. يونس صرخ فيه.... يووووووسف احترم نفسڪ 
ڪيرال صحيت على الصوت وابتسم اول ما شافت يونس.... الحمدلله حلم طلع حلم يانوسي.. بس ڪشرت واتڪمشت على نفسها بخوف اول ما سمعت صوت ضحڪت يوسف... د د د حقيقه... انت انت عايش 
يوسف بخبث..... ايوا يا قلبي انا عارف انڪ مش مصدقه بس اول ما نروح اوعدڪ هخليڪي تصدقي... سڪت وبصلها نظره ذات معني وڪمل.....  بطريقتي 
يونس بصلها بمعنى اطمنى انا معاڪي وهي بصتله برجاء... 
بقلمي بسمله بدوي
بعد شويه وصلوا 
قدريه فتحت الباب من غير ما تبُص ودخلت بحزن..... اما
قدريه وقفت مڪانها بصدمه ولفت بلهفه... يوووسف ابني
يوسف جري عليها حضنها وهي عيطت.... يوسف ابني ازاي.... يااااااحج بت ياااازييينب ابنيييي عااااايش 
ڪلهم خرجوا على صوتها بصدمه 
جلال بصدمه.....  يوسف...  انت ازاي عايش يوسف جري حضنهم وحڪالهم تحت نظرات يونس الِ مُربڪاه
قدريه لفت لِ يونس ولسا هتحضنه بِعد.... احنا طالعين
يوسف بعصبيه..... احنا؟!!!  انتوا مين 
قدريه ببرود..... ماعدش ينفع يايونس.. جوازڪوا باطل وڪيرال مرات يوسف لسا والحمدلله انڪ ملمستهاش والا.. 
يوسف ابتسم بسعاده وخبث وشد ڪيرال  من ايدها.... انا بجد مرهق وتعبان ومحتاج راحه هنطلع بق والعشا هننزل
گيرال برقت بخوف وبصلت ليونس والدموع في عيونها..
يونس بعصبيه..... ڪييراااااال مااهتطلعش 
يوسف رفع حاحبه..... وانت بأي حق تقرر وبعدين دي مرااتي وانا الي اقول واقرر ومتنسااش اني اخوووڪ الكبييير وشد ايد ڪيرال بغضب وطلع 
ڪيرال بتحاول تزُق ايده مش عارفه وبتعيط.... انا مش عايزه اطلع معاااڪ سيبني 
اتجاهلها وشدها لفوق... تحت نظرات يونس..سيبها يا يوسف
جلال بصرامه..... يونس هي مراته وانت ملڪش الحق تتڪلم هي الوقتي مرات اخوڪ
يونس سااب الشقه بعصبيه ومشا... ڪيرال برقت بخوف وحست انها اتخرصت من صدمتها ...يوسف اخدها وطلع شقتهم..  اول ما دخلت شقتها القديمه انفجر*ت فِ العياط جامد وافتڪرت زڪرياتها القديمه ولسا راحه تجري على باب الشقه تهرب مسڪها بسرعه وضحك..... هههه على فين يا قلبي..
ڪيرال بعييط...... ابوس ايدك سيبني بالله عليك يايوسف 
يوسف بابتسامه شيطا*نيه...... تيڪ تووڪ حان وقت العقاب ياحلوه .. مش مصدقه اني عاايش انا بق ههه خليڪي تصدقي لا وڪمان بتقولي مش هتيجي معايا ههه انا هربيڪي
ڪيرال بعييط..... بالله عليڪ ماتعمل كدة يا يوسف. 
ضحڪ.... تؤ هعمل ڪدا... اقل*عي 
ڪيرال سڪتت برُعب ولسا هتجري مسڪها من شعرها وبق بيجُر فيها لاوضتهم..... لاااااااااا سيبني... مااااهتلمسنيش ولوعلى مووووو*تي فاااااهم.. ضر*بها بالالم وهي فضلت تقاوم وتصرخ وهو بيضر*ب فيها لحد ما سمعوا صوت خبط جامد على الباب ابتسمت بوجع.... ي يونس 
يوسف  قرب منها وزقها على السرير ومهتمش للباب و بعد شويه بعد  ابتسم بخبث وراح فتح الباب
يونس بصله صدمه وهو شايفه مش لابس غير بنطلون زقه وجري على جوا واتصدم اما شافها وشها ڪله ڪدميات وهدومها متقطعه وفِ د*م على السرير.. قرب منها وفجأه 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

يونس بصله بصدمه وهو شايفه مش لابس غير بنطلون زقه وجري على جوا واتصدم اما شافها وشها ڪله ڪدمات وهدومها متقطعه وفِ د*م على السرير.. قرب منها وفجأه جري عليها وفضل يهز فيها بجنون.... اصحييييي اصحييييي هو ملسڪييييش صح ردييييي
يوسف بخبث داراه بعصبيه..... انت ازااااي تدخل ڪدا وبعدين افهم بقاااااا هي الوقتي مرااااات اخوووووڪ 
يونس عيط وقعد على الارض جنبها.... قومي قومي ياڪيرال وقوليلي انه ملمسڪيش... اييييه الد*م داااا ڪله عملت فيهااااا ايه انطق يااااحيوااااا*ن
يوسف بغضب..... ولااااا انا سااااڪتلڪ من الصبح فييي اي انت نسيت اني اخوڪ الڪبير ولا ايييي وبعدين مراتي وانا حُر فيهااااا انشالله او*لع فيهاااوو
يونس اتجاهله وشال ڪيران ودموعه نازله بخوف عليها من شڪلها والد*م الِ مش بيقف.... وربناااا يااايوسف لَ هحاااسبڪ على الِ عملته داااا وزقه وراح بيها شقتهم.... زيييييييينبببب 
قدريه طلعت بخوف واول ما شافت شڪل ڪيرال صرخت وضر*بت على صدرها بخضه..... يلهوووووي ايه الي عمل فيهااا ڪداااااا... 
يونس بوعيد وشر...... اسألي ابنڪ ولسا هيدخل بيها شقته نهدت عليه.... رايح فين بيها... نزلهاالي تحت 
يونس بعصبيه...... لا ڪيرال هتفضل معايا انا مش مآمن عليها معاڪوااا 
قدريه بخوف على ڪيرال وبصت على يوسف بغضب.... انت الِ عملت فيهاااا ڪدا يااايوووسف
يوسف بتوتر..... احم يمااا مافيش حاجه انا بس الي ڪُنت شديد شويتين معاها وهي مستحملتش وبعدين انااا جوزهااا ودااا حقي وهي ڪانت وحشاني و.. قاطعته قدريه بعصبيه.... ڪ*سر حُقڪ وبعدين وحشاااڪ تعمل فيهاااا ڪدا...يوونس دخلها بسرعه البت هتصفى مننا... اخلص انت تنحت
يونس هز راسه بلهفه..... حاضر 
قدريه بحزن حقيقي.... روح جيب علبه الاسعافات بسرعه.. ثواني وجه وهو معاه العلبه... اهي
قدريه بحزم.... اخرج برا واقفل الباب وراڪ 
لسا هيعترض بس نظره الخوف الِ في عنيها على ڪيرال طمنته.. خرج وهو متعصب على الاخر وراح لِ يوسف.... يووووووووووووووسف
يوسف ببرود وهو بياڪل التفاحه..... ايوا وبعدين وطي صوتڪ ڪوڪو مش بتحب الصوت العالي
يونس هجم عليه ونزل ضر*ب فيه......  بقاااا بتمد ايدڪ عليهااااا يا***** 
يوسف بعصبيه.... وانت ماااالڪ مرااااتي وحُر فيهاااا انشالله او*لع فيهااااا انت ايييش دخلڪ
يونس ضر*به بالبوڪس وقعه على الارض... وهو رد له الضر*به ومسڪوا فِ بعض ضر*ب لحد ما جلال جه على الصوت.... ايييييه الي بيحصل هنااا دا 
يونس بعيون حمرا وشر.....ابنك ****** ضر*بهاااا وشها وجسمها مااافيهمش حته سليمه وقال ايه مراااتي وانا حُر فيهاا... اتفوووو
يوسف هجم عليه وضر*به بلڪمه فِ انفه.......  مااالڪش دعووووه مراااااتي وبربيهااااا انا حُررر
جلال بغضب...... اسڪتوااا فيه ايه مااافيش اعتبااار لوجودي خااالص وبعدين انت فعلا مديت ايدڪ على ڪيرال يايوسف
يوسف بخبث.... يبا مش بالمعنى اوي بس احم يعني ڪنت عني*ف معاها شويتين وهي مستحملتش وهي ڪانت وحشاني اوي ومعرفتش اتحڪم فِ نفسي 
يونس ماستحملش وضر*ب الطربيظه برجليه وقعت اتڪ*سرت ومشا وهو بينهج من ڪُتر عصبيته
اااه اااااه 
قدريه جريت عليها وسندت بقلق..... استني متتحرڪيش عشان هتتوجعي ڪدا
ڪيرال برقت بخوف ودموعي نزلت بحرقه.....  ااه اااه مش قادره جسمي واجعني اوي ووشي ناا*ر طالعه منه 
قدريه دموعها نزلت على شڪلها.....  ربناا يساامحڪ ياايوسف يابني
ڪيرال عيطت اڪتر بقهر..... ربنا يااااخده اااه منه لله ابنڪ ياقدريه اااه ڪ*سريلي عضميي ابنڪ مريييييض مريض ياااقدريه اااااه حسبي الله ونعم الوكيل  اااااه
قدريه عيطت على شڪلها.... طب اهدي ومتتفعليش عشان الوجع ڪدا هيزيد 
ڪيرال سڪت ودموعها بتنزل من غير صوت وباصه فِ نقطه وهميه...  قدريه قربت منها ومسحت دموعها واخدت المرهم وبقت بتدهن لها على الڪدمات الي فِ وشها.. وڪيرال بصالها بتفاجئ وصدمه قامت ضحڪه... في اي ياابت هتاخديلي صوره
ڪيرال ببراءه.... اصلڪ اول مره تڪوني طيبه ياقدريه 
قدريه بضحڪ عشان تخفف عنها.... شوف البت هههه اومال انا ڪنت ايه
ڪيرال بسرعه..... شريره
قدريه بمرح..... يلهوي شريره لا انا واللهِ طيبه بس ممڪن تقولي فوقت المهم اي قدريه دي
ڪيرال بطفوله.... اي دا انتي اتحولتي تاني  ولا اي ياقدريه
قدريه بضحڪ.... بلاش قدريه قوليلي ياماما 
ڪيرال ابتسامتها اختفت والدموع لمعت فِ عينيها....  بجد
قدريه ابتسمت ابتسامه دافيه ورتبت على ضهرها بحنيه. بجد 
ڪيرال حضنتها وعيطت وهي بردو عيطت وبادلتها الحُضن على قد  وجعها بس ڪانت مبسوطه
بعد شويه 
خلاااص بق يماما معُتش قاادره بطني وجعتني من ڪُتر الاڪل 
قدريه بحنيه.... ولو قولتلڪ عشان خاطري يالا اخر معلقه وبعدين اللحمه زي ما  ليه ڪوليها شوفي وشڪ مصفر ازاي وخاسه اوي يالا بق 
هزت راسها وابتسمت... حاضر ﯾ ماما
قدريه ابتسمت وشالت الاطباق ولسا هتقوم ڪيرال مسڪت ايدها بخوف.... متسيبينيش والنبي انا خايفه 
قدريه حزنت عليها وابتسمت.... حاضر انتي تؤمري ياست البنات... اي رأيڪ احڪيلڪ حڪايه وتنامي فِ حُضني 
ڪيرال بصتلها بصدمه وعيطت وهزت راسها جامد.... ايوا ايوا موافقه 
قدريه قعدت جنبها وخدتها فِ حضنها بحنان اموي صادق.... ڪان يا مڪان  .... قاطعهم خبط الباب 
ڪيرال انڪمشت على نفسها بخوف..  م مين خليڪي معايا 
قدريه طبطبت عليها بحنان.... اهدي انا معاڪي... ميين
انا يونس ولسا هيفتح الباب... قدريه منعته... استني عندڪ مافيش دخووول 
يونس بعصبيه..... نعم لييييه 
قدريه بحزم...... ڪدا واسبقني على تحت 
 يونس بغيظ... مااشي ياقدريه اما تنزليلي 
ڪيرال عيونها لمعت اما سمعت صوته وقدريه اخدت بالها....  هربيهوولڪ
ڪيرال ببلاهه.... هااا
قدريه بضحڪ.... هربيهوولڪ هعرفه ازاي يسيبڪ مع يوسف ويستسلم  بسرعه ڪدا..... يالا ناميلڪ شويه ومتخافيش انا هطلع ڪل شويه اطمن عليط وهقفل بالمفتاح 
ڪيرال بصتلها بامتنان وغمضت عيونها براحه...
  ابتسمت بحزن على حالها وفي نفسها .. فوقت بعد فوات الاواان بس هعوضڪ
بقلمي بسمله بدوي
يونس بعصبيه... ممڪن افهم ماخلتنيش ادخل ليه
قدريه ببرود..... مزاجي بيقولي ڪدا
يونس بنرفزه.... يعني اييييه
قدريه بغضب..... صووتڪ وماتنساش اني امڪ
يونس ابتسم بسخريه..... لا انتي خالتي مش امي.... شوووفت ابنڪ عمل اييي شوووفتي نتيجت مشيڪوا ورااااه انا قولت ماااتطلعش معاااه بس انتوااا خليتووووها تطلع معااااه ذنبهااااا في رقبتڪم
قدريه بقسو*ه...... لاااا انت السبب واحد غيرڪ مايسيبهاااش مش يستسلم من اول محاوله ويسيبهااالو
يونس ڪتت وعيط..... ڪُنتي عاااايزاااااني اعمل اااي هي خلاااص مابقتش مراااتي هي مراااته هووو انتواااا مش عااارفين ولااااحااااسيييين بالنااااا*ر الِ جواااايا....  وڪُله ڪوم وقووووم انه لمسهااا داااا ڪوم تاااااااني انا بمووو*ت بالبطئ... اناااا اول مره احس اني ضعييف بالشڪل دا قاطعته بهدوء .... بس هو ملمسهاش 
يونس بعصبيه... اوماااال الد*م الِ على هدومها وعلى السرير دا اي
قدريه بنفس الهدوء......  من راس يوسف هي ضربته على راسه بالفازه والد*م الي على هدومها ده منه
يونس بفرحه ومسح دموعه..... بجد بتتڪلمي جد ملمسهاش
_ڪذب

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

قدريه بنفس الهدوء......  من راس يوسف هي ضربته على راسه بالفازه والد*م الي على هدومه ده منه
يونس بفرحه ومسح دموعه..... بجد بتتڪلمي جد ملمسهاش
_ڪذب 
يونس لف واول ما شاف يوسف اندفع عليه ومسڪُه من ياقته بعن*ف......  يوووووووسف
يوسف وهو بيبعده ببرود.... علفڪره انا قدامڪ.. مش عارف بتعلي صووتڪ ليييه.. نزل ايدڪ يا يونس انا مش عارف ايه الي غيرڪ ڪدا معقول حتت بت زي دي تعمل فينا ڪدا... انت  مش بس اخوياا يا يونس انت صاحبي وابني  اه ببنا سنه بس معتبرڪ ابني واڪتر
يونس نزل ايده بعصبيه....  بلاش تتوه على الڪلام... بقَ بتمد ايدڪ عليهاااا... ميين ادااالڪ الحق اصلاً
يوسف بخبث.... يونس انت متجوز واڪيد هتفهمني انا بحبها وهي مراتي وانا بس مابعرفش اعبر غير بالطريقه دي.. 
يونس عيونه احمرت.... بتحبهااا ضحڪتي هو الِ بيحب حد يعمل فيه ڪداااا... وبالمناسبه انا طلقت نارين
يوسف بخبث وهو بيمثل انه مصدوم..... ايييه ازاااي دي بتعشقڪ مش بتحبڪ ليه طلقتها
يونس بصله بغموض..... اظُن ان دي جاحه تخُصني 
يوسف اخد موزه من على السفره وقعد بارتياح على  الڪُرسي وياڪُل فيها...تحت نظرات قدريه المحتنقه... يونس خرج قبل ما يفقد اعصابه عليه ويطرحه ارضاً من ڪُتر الضر*ب.. بس قبل ما يمشي لفت نظره اللزقه الطبيه الِ على راسه من ورا ابتسم براحه ومشا.. 
قدريه بغيظ....   ليڪ نفس تاڪل يا يوسف 
يوسف بضحڪ.... الله جعااان وبعدين مالڪ يا امي اوعي تڪوني زعلانه عليها انتِ نسيتي عملت فيا اي ولا اي... انا ڪُل الِ حصلي دَ وبُعدي عنڪو من تحت راسها.. 
قدريه اتنهدت بألم وقعدت على الڪنبه بحيره وفِ نفسها ... مش عارفه مش مصدقاڪ ليه يا يوسف وحتى الِ ڪُنت بتحڪيهولي عنها زمان حساه ڪذب 
يوسف بمڪر.... اما 
قدريه بتوجس.... انسى يا يوسف 
يوسف بعصبيه خفيفه.... هو انا هاڪُلها 
قدريه بترقب.....  حساڪ مش ناوعي على خير يا يوسف
يوسف بحزن مُزيف.... ليه بس دا انا طيب غلبان وبعدين انتي ايه الِ شقلب حالڪ ڪدا يا اما دا انتِ ڪُنتي تطيقي العما ولا تطقيها في اي بقَ
قدريه اتنهدت بحيره وقامت.... انا راحه اطمن عليها 
يوسف بحزن وقلق مُزيف..... طب هي ڪويسه طمنيني عليها اجبلها دُڪتور 
قدريه بصتله ڪتير.... مافيش داعي هي هتبقَ ڪويسه بس ما تبقَ بعيد عنها ومشت
يوسف ڪشر بشيطانيه.... ابعد عنها ههههه دَ عشم ابليس فِ الجنه.. قال ابعد عنها قال دا انا هقرب وهقرب لحد ما اتسبط خالص وارضى...
عند يونس فِ مڪان اول مره نروحه... ماشي بهيبته الِ تخوف الِ قدامه وثقه ڪبيره وغروره بيزيد من نظرات الاحترام والخوف الِ بيشوفها من نظراتهم 
حضرتڪ طلبتني يا فندم
اقعد يا حضرت المقدم... طبعاً انت عارف انت هنا ليه... احنا محتاجينڪ يا يونس معانا 
بس يافندم انا مش معرف حد ولا حتى اهلي و
هو دا المطلوب محدش يعرف ولا حد ابوڪ الي هو ابوڪ ميعرفش.... الِ هما مفروض يعرفوه انڪ الرائد يونس جلال الدين مفهوم يا حضرت المقدم
ادى التحيه العسڪريه.... تمام يافندم 
اقعُد بق عشان هنتڪلم فِ المهمه الجديدة دي من امهم واخط*ر المهمات يا يونس وانا واثق فيڪ وعارف انڪ قدها وقدود ڪمان 
انشاء الله هڪون عند حسن ظن سعادتڪ بيا يافندم
بقلمي بسمله بدوي
عند ڪيرال ماسڪه الفون برُعب..... انا خايفه اوي بس لازم اعمل ڪدا لازم.ابلغ الشرطه ... الو... عايزه اقدم بلاغ تعدى بالضر*ب والتعذ*يب.... فِ فِ جوز..... اااااااه 
يوسف وهو بيسحبها من شعرها بشر...... بق بتبلغيييي عني يااااااابنت ال****
ڪيرال برعب قفلت السڪه بسرعه..... ي يوسف 
يوسف بابتسامه شيطانيه وتسليه بخوفها.... امم يونس مش هنا و امي مش هنا.. محدش هيشيلڪ من تحت ايدي جه وقت العقاب.... تيڪ توڪ تيڪ توڪ  يا ڪوڪي
ڪيرال زقته بقوه وجريت على البلڪونه وبقت تصرخ..... الحقوووووووووني بس فجأه.

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

... تيڪ توڪ تيڪ توڪ  يا ڪوڪي
ڪيرال زقته بقوه وجريت على البلڪونه وبقت تصرخ..... الحقوووووووووني و فجأه شافت يونس دخل الشارع فرحت ولسا هتنده عليه يوسف شدها لجوا... 
يونس تلقائي رفع راسه ناحيه دور شقه ڪيرال وحس بنغزه فِ قلبه اتنهد بألم وغموض وطلع بس قاطعه حد بينادي عليه.... يووونس بيه يابااااشا 
يونس باستغراب.... مُحسن فِ اي 
محسن بتوتر..... هو هو صوت الصريخ الِ من شويه دَ ڪان من عندڪوا ولا.. ااا انا بيتهيقلي 
يونس جري بفزع على شقه ڪيرال ومستناش يفتحلهُ الباب وقام ڪا*سرُه..  ڪيرال اول ما دخل رفعت وشها وابتسمت بألم  دموعها نزلت... بلع ريقه بعدم تصديق من الِ شايفه وبق واقف بزهول وصدمه 
ڪيرال متربطه وقاعده على الارض جنب رجل يوسف الِ قاعد على الڪُرسي وبيشرب سيجار بڪُل برود.. شعرها منعڪش  وشها ڪله ڪد*مات وشفتها وانفها بيجبوا د*م
يونس جري عليها بلهفه ولسا هيشتالها يوسف مسڪُه....  نعم
يونس بنظرات متوعده وشر..... اتقي شري وخليني اخودها من غير شوشره 
يوسف ببرود.....  بلاش انا يا يونس واتفضل اخرُج 
يونس زقه ونزل برڪبته وبدأ يفُڪ ڪيرال الِ مستسلمه بشڪل يخوف.. 
يونس فڪها واشتالها ومشا من غير ما يدي اهتمام لِ يوسف ودَ جننه... يووووووونس سيبها ملڪش دعوه متدخلش بيني وبين مرااااتي 
ڪيرال بعييط.. مات... ماتسيبنيش
يونس بحنيه وهو بيرتب على خدها.....ماهسيبڪش اطمني وخرج متجاهل صوت يوسف العالي وتهديداته... 
دخل بيها شقتهم وقفل الباب ونيمها على السرير براحه ونظراته ڪلها اسف وهي بتعيط 
يونس بأبتسامة وجع وهو بيلمس الڪدمات الِ فِ وشها....  اسف 
بصتله بعتاب ودموعها مغرقه وشها ومتڪلمتش 
يونس والدموع فِ عنيه..... ورحمه امي غصب عني 
بصتله بصدمه..  قام ضحڪ بوجع.....  ههه ماهي قدريه مش امي هي خالتي انا امي ما*تت وانا صغير وهي بتخلف علي وابويا اتجوز قدريه... ڪيرال بُصيلي 
رجعت راسها لورا وغمضت عيونها 
يونس بصوت مهزوز..... عمري ما ڪنت ضعيف زي الوقتي عمري ما اهتميت على زعل حد غيرڪ... ڪُنتي عااايزاني اعمل اي وبصفي اي هااا 
ڪيرال بصراخ...... انت ظاااااابط وفاااهم بتعمل اي في الحاالات دي انت عملت اي سيبتني ومشيت 
يونس بعصبيه..... لا واللهِ.. عااايزين اوديڪي للسجن بايديااااا بتهمه تعدد الازواج ولا اقولهم اي عاااايز اقدم بلااغ فِ اخويا عشااان فيه مشااااڪل بينه وبين مراااته 
ڪيرال بضحڪ... ههههه مشاڪل حلوه دي مشااڪل اي اخووووووڪ مريض اخوڪ ساااد*ي ياااا يوووووونس افهم
يونس بصدمه.... ايه 
ڪيرال بعييط..... ايوا معُتش قادره واللهِ خلاص مش عايزه اعيش عايزه امو*ت 
يونس مستحملش ولسا هيخدها فِ حُضنه... زقته برقه.....  م مينفعش ح حرام... اخرج يا يونس اخرج  وسيبني لوحدي لو سمحت 
يونس اتجاهل ڪلامها وبدأ يعقمها الجر*وج وبق يبُص فِ عنيها بتوهان وحزن عميق 
ڪيرال بعييط..... اخرج والنبي اخرج.. بق بالله عليك 
يونس لسا هيمسڪ ايدها سحبتها بسرعه وصرخت..... بقووووولڪ اخرج مينفعش ڪداااااااا حراااااام مابتفهمشش 
يونس ببرود..... وطي صوتڪ  واڪتمي.. قومي خوديلڪ شاور يالا
همست بضغف..... مش قادره راسي بتوجعني وحاسه اني تعبانه ودايخه اوي... بس لازم اقوم اصلي انا مرڪعتهاش النهارده منه لله السبب حسبي الله ونعم الوكيل فيه.. ولسا بتقوم ڪانت هتقع بس هو سندها بسرعه..... خُدي بالڪ.... اسندي عليا... مش عايز اعتراض 
بقلمي بسمله بدوي
بعد شويه خرجت وهي لابسه الاسدال والطرحه بس ماشفتهوش خافت وندهت عليه بخضه...... يوووووونس
بووووووم 
نطت من مڪانها بفزع...... عاااااا 
يونس بضحڪ....... هههههه هبله 
ڪيرال بغضب طفولي......  بق ڪدَ.....  دا انت بااااارد حرام عليڪ خضتني يا يونس
يونس بحنيه...... سلامتڪ من الخضه ﯾ قلب يونس 
ڪيرال سڪتت بخجل...... يونس 
نطق بلهفه...... قلبه
بصتله بحزن...... ماينفعش 
يونس بنظرات عاشقه......  هطلقڪ منه ماتقلقيش  
ڪيرال بلهفه......  توعدني 
مد اصبعه الصغير ابتسمت ببراءه عشان دي حرڪتها وشبڪت اصبعها  مع اصبعه بفرحه...  وعد 
يونس بحنيه..... اي رأيڪ نتفرج على غامبول 
ڪيرال بطفوله.....  حبيبي دا.. وافقه طبعا ولسا هتمشي شد ايدها بلُطف..... ح اي ياختي 
ضحڪت بخجل....  دَ ڪرتون م اڪتر هروح اعمل بوب ڪورن حاسب بق
انااااا جييت وجبت البووب ڪورن والبيبسي حاسب حاسب بسرعه هيبدأ 
يونس ضحڪ على تصرافتها الطفوليه وفِ نفسه.... ياااه هو فُ حد ممڪن يڪون بڪل البراءه دي نست ڪل حاجه بڪلمه طفله عشقت طفله بس طفلتي انا وبس 
نووووسي بُص على التليفزيون هيبدأ 
استغل دا وراح قعد على الڪنبه جنبها وهي لاحظت وضحڪت وبعدت لاخر الڪنبه قام ضحڪ وراح قعد جنبها.... نوووووسي بق
هههه خلاص متزعليش هتاخر شويه اهو
بعد شويه نامت على ڪتفه استغرب  وبص لقاها نامت ابتسم على شڪلها الملائڪي البرئ وقال شالها ولبس ولبسها عبايه وطرحه بسرعه ونزل بشويش بيها  ..... خلاص هاخدڪ واسافر ونبعد عنهم ڪلهم 
تنفس براحه ولسا رايح يفتح باب العربيه لقا حاجه بتتحط فِ نص ضهره.....  رايح بيها على فين..

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

 يونس بحنيه وهو بيشدد من ضمه ليها..... خلاص هاخدڪ واسافر ونبعد عنهم ڪلهم 
تنفس براحه ولسا رايح يفتح باب العربيه لقا حاجه بتتحط فِ نص ضهره.....  رايح بيها على فين.. 
يونس اتجاهله وفتح باب العربيه وحط ڪيرال وقفل الباب ولفله ببرود.... ايوا 
جلال بعصبيه..... رايح بمرات اخوڪ على فين يا يونس 
يونس ببرود..... ڪيرال مراتي انا يا جلال 
جلال بعصبيه...... جلال هي حصلت
يونس ببرود مُخيف.....  ايوا جلال ولو ماسيبتيش امشي من النهارده لا انت ابويا ولا اعرفڪ 
جلال بزهول.....  لدرجادي 
يونس ابتسم بألم..... واڪتر ڪمان الِ يحاول بس يبعد ڪيرال عني يعتبر نفسه بق من اعدائي ... عن اذنڪ يابا ورڪب العربيه ومشا 
بقلمي بسمله بدوي
ڪيرال ڪيرال اصحي 
ڪيرال بصريخ..... لااااا ابعد عني ابعد عني والنبي بالله عليڪ يوووووونس يووووووونس انت فين يا يوووونس
يونس بلهفه وهو بيمسڪ ايدها بحزن على حالها.... انا اهو جنبڪ يا قلب يونس اطمني 
ڪيرال بعييط وهي بتتشبت بيه بخوف.......  يونس خُدني من هنا انا مش عايزااه يا يونس والنبي خليه يبعد عني
يونس وهو بيشدها بتجاهه لڪي تجلس على قدميه.. فتحي عيونڪ وشوفي احنا فين 
ڪيرال بخوف وهي بتهز راسها بلا..... لا لا مش عايزه اشوف مش عايزه افتح عنيا وافتڪر
يونس بنبره دافيه وهو بيمسڪ خدها بلُطف.....  فتحي انتِ معايا انا خلاص فتحي عيونڪ شوفي احنا فِ العربيه 
ڪيرال فتحت بسرعه وبقت تتلفت حوالين منها بفرحه طفوليه.... الله.... الحمدلله يارب.... ه‍ هو احنا رايحين فين
يونس بمشاڪسه.... مفاجئة بس اي هتعجبڪ
ڪيرال عبست بطفوله وبصت من الشباڪ وفجأه شهقت بصدمه وعدم تصديق.....  مش مصدقه احنا احنا فِ اسڪندريه  ولا انا بيتهيقلي
يونس بضحڪ رجوليه سرحت فيها...... هههه لا يستي صدقي مش ڪان نفسڪ تزوريها  نقل انظاره من على الطريق ليها و ابتسم بخبث....... عارف اني وسيم اوي 
فاقت على جملته وبصت من الشباڪ تهرب من عيونه.. فجاه شهقت بخجل وهي بستشعر ملمس يده الخشنه الرجوليه على يدها  ..... ﯾ يونس 
وقف العربيه وبصلها بحب شديد ..... قلبه
ڪيرال سحبت ايدها بخجل وقالت بحيره ......  هو هو يعني احنا ه‍ ها نقعد مع بعض ازاي وو يعني
يونس بعصبيه خفيفه.... زي النااس انتي نسيتي انڪ مراتي
ڪيرال بسخريه...... انت الِ شڪلڪ نسيت يا يونس افهم بقاااا جوازنااا باااااطل انا لسا على زمت اخوووڪ
يونس بغيره عميا..... مااا تقوليش ڪداااا انتي مراتي انا وبس.
ڪيرال اتنهدت بألم.... ﯾ حبيبي ا
يونس بلهفه..... حبيبڪ 
ڪيرال بخجل ....  يوونس بقَ... واضافت بحزن عميق..  ممكن بق نفڪر بعقلنا  جوازنا باطل يايونس...  وانا وانا الوقتي م مرات يوسف 
يونس بغضه مؤلمه من الحقيقه......  هنرفع قضيه خلع  
ڪيرال بصدمه..... ايييه 
يونس باستغراب.... اي انتي مش فرحانه 
ڪيرال بخوف..... انا خايفه ووبعدين انت ڪُنت قايلي مينفعش وممڪن اتحبس بتهمه تعدد الازواج  و الناس.وو
يونس قرب منها وبنبره حنونه..... وانا معاڪِ وبعدين انتي نسيتي اني ظابط ولا اي
ڪيرال ببراءه..... بالله نسيت  وبعدين انت ظابط ولا مدرس ولامدير ولا اي انت ڪوشتڪ على ڪل المهن
يونس بضحڪ... لا انا م مدرس انا بحب ادرس عادي تقدري تقول هوايه كد..  وحڪايه المدير دي مقدرتش اشوف البت بتهين فيڪي ولو اتڪلمت ماهيصدقوا يتڪلموا ف اشتريت المدرسه 
ڪيرال بفرحه وبراءه..... عشاني 
يونس قرب منها ومسڪ ايدها باسها ولسا هيقرب هي فاقت وزقته..... على على فڪره انت انت عشاش ازاي تقرب مني و
يونس بضحڪ وهو بيقرصها من خدها المڪنتز.....بموووت فِ الفراوله الِ فِ خدودڪ بقولڪ اي ما تجيبي بوسه 
شهقت بخجل..... يووووونس بق 
يونس بضحڪ وهو بيدور العربيه..... قلب يووونس 
عند يوسف 
قدريه بخوف حقيقي...... عملت ايه فِ البت يااااايووووسف عشااان تطفش منڪ ڪدااا
يوسف بعصبيه وتوعد..... وعزه وجلاله الله ماااهرحمهاااا ولا هتفلت من تحت ايدي وسڪت بترقب..... اومال يونس فين
قدريه بتوجس.... ي يوسف في في الشغل
يوسف بخبث...... امممم شغل قولتيلي شغل اي الِ7 باليل
قدريه ببرود عڪس الِ جواها.... بقووولڪ اي انا زي زيڪ 
جلال قاعد ساڪت يوسف شڪ من سڪونه اتوجه ليه وسأله بترقب..... وانت يبا متعرفش برضو 
جلال بحزم.....  يوسف انت هطلق ڪيرال 
يوسف بجنون..... ايييييه على جُثت*يييييي  .. ڪيراااال مراتي لاخر يووووووم فِ عمرهااااااااا... ثواني وابتسم بخبث..... انا هعرف اجيبها ازاي 
بعد شويه وقفت العربيه قدام فيلا فخمه وجميله اوي
ڪيرال بزهول وفرحه..... احنا هنعيش هنا بجد
يونس بفرحه لِ فرحتها.... ايوا عجبتڪ
ڪيرال بفرحه ولسا هتشيل نقابها...... اااه دراعي يايونس فِ اي وبعدين م مافيش حد و
يونس من تحت ضرسه....... قداااامي قداااامي يشيخه جننتيني هتعملي فيا اي بعد ڪدا قداااامي
ڪيرال بعصبيه..... طيب ماااتزوقش طاااه
يونس مقدرش يمسڪ ضحڪته على اسلوبها.... قدام يا مطلعه عيني.. 
ڪيرال بدلال..... اعيش واطلع عينڪ ڪمان وڪمان وجريت 
رفع حاجبه باستنڪار وضحڪ.... ههههه لا واللهِ...
ڪيرال بخجل..... هو هو احنا هنا لوحدنا بس
يونس بخبث..... لا طبعاً... اتنفست براحه قام مكمل كلامه.... انا وانتِ والشيط*ان 
ضحڪت ببلاهه ثواني واستوعبت ڪلامه...... ﯾ قليل الادب 
يونس بضحڪ.... قلب قليل الادب... ههه ايوا يستي فِ خدم
ابتسمت برقه..... الحمدلله هو انا هنام فين
يونس بخبث..... فِ حضني.... ههههه خلااص ﯾ اوزعه ايدڪ طولت علفڪره وهتضطريني اعاقبڪ فاڪراه ولا افڪرت نهى ڪلامه وهو بيطبع قبله سريعه على شفتيها دفعته بخضه وكسوف....... ااابعد..... هي هي فين اوضتي
يونس ببرود.... قصدڪ اوضتنا
ڪيرال قربت منه جامد بخبث وهو غمض عيونه باستمتاع..  ثواني وصرخ...... اااااااه يابنت العضاضه 
ڪيرال بضحڪ..... هههههه احسن وآه انا هاخد الاوضه الي تعجبني بس يالا تصبح على خير يابيبي ههههه
يونس بضحڪ..... بق ڪداااا طيب انت الِ جبتيه لنفسڪ وبعدين هيا قالت بيبي بجد ولا الِ بيتهيقلي معقول هي دي ڪيرال هي دي ملاڪ الرحمه هههه شڪلي اتجننت وبقيت بڪلم نفسي هتعملي فيا اي تاني يا قلب يونس 
بعد شويه
_سلم ايدڪ المڪان ڪُله محاصر ي يونس بيه  بتهمه خطف ڪيرال الشربيني 
يونس جري على فوق من غير مايفڪر بخوف على ڪيرال بس وقف اما سمع صوت ضحڪات انثويه..... هههه مش قادره هههه ضحڪت عليه وبعدين انت بتجري على فوق ليه و اا. سڪت بخوف من شڪله.... فِ فِ انا انا ڪُنت بهزر بس 
يونس اتوجه نحيتها بتوعد وفجأه وقع اتحزلق لسا هيقوم سند على الطربيظه وڪان عليها دقيق وقع عليه والبيض وقع على شعره 
ڪيرال بخوف..... طبعا انا لو حلفتلڪ ان ڪل دا هزار واني عايزه اعمل ڪيڪه بس م هتصدقني صح 
يونس قام وشڪله بيفطس من الضحڪ بالدقيق والبيض الِ عليه........ ڪيرااااااااااال 
ڪيرال بخضه....... الجري نص الجدعنه اجري ياااا مجدي الحقووووووووووونيييييي وفجأه اتزحلقڪ هي ڪمان ووقعت عليه فِ حضنه  ..... ااااي داااااا الحق يوسف ازااااي
يونس بص ملقاش حاجه وڪيرال بتحاول تقوم مش عارفه  عرف انها بتضحڪ عليه وفجأه اشتاالها وطلع بيها السلم...... لاااااااااااااا نزلني انت رايح بيا على فين حرام عليڪ يا اخي انت معندڪش ولاد
يونس بخبث...... بنت حلال وانا ناوي اجيب الوقتي 
ڪيرال بتوجس وبلاهه..... تجيب اي 
يونس نزل همس فِ اذنها بصوت رجولي مثير..... ولاد
ڪيرال بفزع مُضحڪ..لااااا احنااااا ما اتفقناااش على كد نزلنييييي يااا قليل الادب انت ليه محسسني انڪ رايح تشتريهم من السوبر مارڪت مش مني وثواني واستوعبت الِ قالته.. وفجأه.

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

يونس نزل همس فِ اذنها بصوت رجولي مثير..... ولاد
ڪيرال بفزع مُضحڪ..لااااا احنااااا ما اتفقناااش على كد نزلنييييي يااا قليل الادب انت ليه محسسني انڪ رايح تشتريهم من السوبر مارڪت مش مني وثواني واستوعبت الِ قالته.. وفجأه نزلت ضر*ب فيه..... نزلني نزلني بقوووولڪ ﯾ قليل الادب واللهِ هعضڪ لو ما نزلتني نزلنيييييييي سيييبنيييي
يونس بخبث.... اممم طيب وقام شال ايد واحده 
ڪيرال وهي بتتشبت فِ رقبته  بخوف..... لااااااا ماااتسيبنيييش
يونس بضحڪ.... الله ما ترسيلڪ على بر عااايزاني اسيبڪ ولا وقربها جامد لِ وشه...... ولا عااايزا ماسيبڪيش
ڪيرال وهي بتبص فِ عنيه بتوهان..... لا م عايزاڪ تسبني 
يونس ضحڪ بخبث..... صلاه النبي احسن هو دا الڪلاااام ياااقلب يووونس ولسا هيقرب
ڪيرال بضحڪ شديد..... ههههه شڪلڪ يفطس من الضحڪ بالبيض والدقيق دا هههه لا ولا الوقعه الِ وقعتها يلهوي ههههه احم زودتها صح احم ممڪن ﯾ نوسي ياحبيبي تنزلني 
يونس بمڪر..... اوي اوي وقرب وشه منها وبق بيمسح وشه فِ خدها من الجهتين 
ڪيرال بصراخ وضحڪ..... هههه لاااااا يععع لا ڪُله الا الدقيق ﯾ يونس يعععع نزلنييييي ووبراحه م ترميني ياااا نووووسي بق
يونس بخبث وهو بيرقص حواجبه...... هي فيهاااا نووسي لا لا ابق غلطان ووحش لو عتقتڪ بعد نوووسي دي 
ڪيرلل ڪشرت..... انت نوووتي اوي وباد بووووي وسيبني بق....اي داااا لاااااااا فستاااااااانيي لاااااا 
يونس نزلنها براحه وتلقائي حط ايده على ودانه..... اي اي بتصرخي ڪدا ليه 
ڪيرال بحزن طفولي..... انت نووتي شووفت عملت اي فِ فستااااني وبعدين ريحتي بقت وحشه بسببڪ
يونس رفع حاجبه باستنڪار....  نووووتي!!  انا يتقااالي ياانوتيي ومن مين من عيله زيڪ
قاطعته بعصبيه مضحڪه.... اناااا عيله 
يونس بخبث..... اومااال انتي اي 
ڪيرال بعصبيه عفويه...... اناااا مراااااتڪ ياااا استااااذ 
يونس ضحڪ...... شووفتي اهو خلتڪ تعترفي وتقوليها
ضيقت عينيها بغضب طفولي مضحڪ.....  اااه يااا عشااااش ياااا مخاااادع ياااا نوتي 
يونس ڪشر بطفوله..... انا نوتي 
ڪيرال قلدت تڪشيرته.... ايوا نووتي وستين نووتي ڪمااان 
يونس قرب منها وابتسامه ماڪره مرسومه على وشه.... بقاااا ڪدااااا طيب... انتي الِ جبتيه لنفسڪ
ڪيرال جريت على فوق بسرعه وهي بتضحڪ..... م هتعرف تمسڪني
بقلمي بسمله بدوي
بليل 
واقف ورا باب اوضتها بغضب طفولي زي الِ عايز مامته 
ﯾ ڪيراااال افتحي الباب بق
ڪيرال بضحڪ وتسليه..... تؤ تؤ يا نوسي 
يونس بنره حزينه.... ڪيرال انا عايز اقعد معاڪِ 
ڪيرال بعصبيه خفيفه.....  مااا انت الِ عاايزني اقلع الطرحه قدامڪ م ڪفايه النقاب قلعتهولي 
يونس بعصبيه خوفتها...... اووووووماااااال عاااايزاااا تلبسيه قداااااامي
ڪيرال بصوت باڪي..... هو احناااا الِ هنعيده هنزييييده 
يونس هِدى اما سمع نبرتها.... طيب ممڪن قلب يونس تفتح الباب
ڪيرال بڪسوف.... ماهو ماهو الفستان م نضيف وانا غسلته والوقتي لابسه قصير مش مش هعرف افتح الباب 
يونس ڪان مشا مسمعش ڪلامها ثواني وجه ومعاه المفتاح...  ثانيه ثانيتين حاله من الصدمه للاتنين 
ڪيرال بصريخ وهي بتجري فِ الاوضه بجنون..... يلهوي يلهوي ياااااسااااااافل يااااااقليل الادب اخرج برااااااا برااااااا غمض عنييييييييڪ غمض عيييينييييڪ يااااا يوووووونس
يونس بلع ريقه بصعوبه ولف بسرعه..... انا انا مڪنتش اعرف 
ڪيرال عيطت من فرط ڪسووفها.....  مڪنتش تعرف اييي ما انا لساااا قااايلالڪ
يونس لفلها بستغراب..... واللهِ ماسمعت انا روحت اجيب المفتااح وسڪت وبق واقف متنح
ڪيرال بصريخ..... براااااااا برااااا
يونس ضحڪ..... خلاص خلاااص هخرج بس بشرط تعالي اقعدي معايا وطرحه طرحه امري لله..  والا هفضل قاااعد وغمز وانا مش ضاامن نفسي... اااه ياابت المجنونه 
ڪيرال وهي بتحدف عليه المخدات........ براااااا قووولڪ
يونس وقف ببرود..... اي دا انا بتأمر... وانا قولڪ هخرج بس تقعدي معايا
نفخت بطفوله.... هوووف دا انت لازقه طيب ممڪن بق تخرج 
يونس بق بيتحجج عايز يقعد وخلاص..... لازقه انا لازقه وقبل ڪدا نوتي بق انااا يتقاالي ڪد
ڪيرال بنفااذ صبر وهي بتتخبى ورا  الستاره......  دا انت بق بتتحجج وخلاااص طيب وانا م خارجه هه بس ڪد
يونس ضحڪ...... خاارج اهو بس هتتحاسبي على ڪلامڪ دَ.... بقوولڪ اي مااا تجيبي بوسه بريئه واخرج واللهِ واحده
قاطعته بصريخ..... يووووووووونس بقاااااا اللله اخرج
يونس بضحڪ وهو بيقفل الباب..... خلااص خلاص خرجت زمان الجيران بيقووولو علينا اي هُبل الله يساامحڪ الفيلا عمره ما ڪان فيها نفس والوقتي صريخ ههههه لسا هتعملي فيا اي تاني.... ولسا هيفتح الباب تاني.. صرخت..... يوووووووونس بقااا...
يونس بضحڪ...هههههه اسف بس اطلب اڪل ولا نعمله احنا
ڪيرال بفرحه بانت فِ صوتها..... هنعمله احناااا 
 يووووونس بقااا مش عاارفه اعمل حااجه منڪ
يونس بعبث.... الله هو انا عملت حاجه وبعدين هو انا ماسڪ ايدڪ الجو حر مااتقلعي الطرحه دي شعرڪ وحشني
ڪيرال اخفت ابتسامها بصعوبه.....  واللهِ هرجع اوضتي
يونس قرب بخبث وهي بترجع بضهرها بتوتر... بقولڪ اي ابعد متقربش 
يونس تايه فِ عنيها.....  بتحبيني
ڪيرال اتصدمت منه سؤاله ومتوتره جامد من نظراته... يونس م مينعش نتڪلم فِ الڪلام ا الوقتي. و
يونس ضغط على ايدها بخفه.....  رُدي على سؤالي بتحبيني؟ 
ڪيرال نزلت عنيها للارض وردت بسرعه.... اه
يونس بمشاڪسه.... مش ساامع
ڪيرال بتذمر لطيف.... الله بق على فڪره انت سمعتني ثواني وصرخت....... لااااااااا ابعد  بق شوووفت حصل اي بسببڪ بطااطساااتييي للاااااااا 
يونس بضحڪ.... اهدي يا هبله... اعملي غيرها
ڪيرال اتعصبت ومسڪت السڪ*ينه ووجهتها فِ وشه.... باطاااطساااااتي اتحرقووو بسببڪ... حراااام عليڪ
يونس بضحڪ...... ههههه لدرجادي بتحبيها
ردت ببراءه سحرته....... جدا جدا بموت فيها
يونس بتوهان..... يبختهاا.... اااه ياابنت المجنوووونه 
_اخرج براااا انت جاااي تسااااعدني ولااا تعطلنيييي برااااا 
هخرج بمزاااجي  ... هروح اختار فلم حلو تڪوني خلصتي 
بعد شويه حست بنفس وراها ابتسمت بقله حيله.....  يوووه بق ولسا بتلف من الصدمه الطبق وقع من ايدها..... يوووووونس الحقنيييييييي
يونس جه جري على صوتها...... ف في اي يوووسف انت 
يوسف ببرود ومزاح رخم..... بق ڪد لا حقيقي انصدمت بق انت تعمل ڪد يايونس تاااخد مراااتي مني و
يونس بعصبيه..... هطلقهاااا وڪل حاجه في صفنا ولا مش هطلقها بالزوق يبق بالعااافيه يااا يوسف 
يوسف صفر ثواني وجه بودي جارد... لاخر مرا بقوولڪ ابعد عن الموضوع يا يووونس ڪيرال ملڪي ووجهه ڪلامه للبودي جارد..... خودها على العربيه وانا جاي وراڪو
ڪيرال بزعر..... يووونس  ماتسيبنيش 
يونس بغضب جحيمي وهو بيضرب فيهم ........ اهربي بسرعه بسرعااااااااا يااااڪيراااااال 
يوسف لسا هيلحقها يونس مسڪه ضر*به..... من النهااارده لا انت اخووياااا ولا اعرفڪ 
يوسف زقه وجرا على برا وقف بصدمه من الِ شايفه ڪيراااااااااااااال...... لااااااااااااااااا

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

من النهااارده لا انت اخووياااا ولا اعرفڪ 
يوسف زقه وجرا على برا وقف بصدمه من الِ شايفه ڪيراااااااااااااال... لااااااااااااااااا
يوونس اتصمر مڪانه بصدمه وهو شايفها على الارض وغرقانه فِ د*مهاااا... ڪيراااااااااال 
الناس اتجمعوا حواليهم وبدؤا يتڪلموا
يونس بجنون وخوف.... بااااااس تاڪسي وقفوووو تاااااڪسييي بسُرعاااااا ثواني والتاڪسي وقفله وحط ڪيرال على رجله ولسا هيقفل الباب يوسف مسڪه..... استنى هاجي معاڪِ
يونس بتحذير مخُيف..... وعزه وجلاله الله لو ماخفيت من خلقتي دلوقتي لڪون دااااافنڪ مڪاااانڪ ابعد وزقه وقفل الباب.. 
بقلمي بسمله بدوي
يونس بخوف وهو بيتفقد راسها.... ڪيرال.. فتحي عينيڪي ماااتسيبنيش يا ڪيرال انتِ الحاجه الحلوه الوحيده فِ حياتي من بعدڪ امو*ت... ڪيرااااااااااال وجهه ڪلامه لسواااق.... وانت اخلص فِ ليلتڪ الِ مش معديه دي مااااشي على اشررررر بييض 
السواق هز راسه وساق بسرعه.... 
ثواني وڪان صراخه مالي المستشفى بأڪملها
يونس بصوت عالي هز ارڪان المڪان..... تروووووولي بسرعااااا اخلصوووو هتروووووح مني يولااد ***
الدڪتور بهدوء.....  اهدى يا استااذ ان شاءلله خير 
يونس مسڪه من تلابيب قميصه بتهد*يد وشر.... وعزة وجلاله الله لو حصلها حاجه ماهيڪفيني فيهااا موووو*تڪووو فاااااااااهم 
الدڪتور بتوتر وهو بينزل ايده.... هنعمل الِ علينا والباقي على ربنا ادعيلهاا
يونس سابه بعصبيه ولف وبص عليها من الشباڪ الازاز مسح دموعه بسرعه... يااارب احميهاالي يارب الا هي يارب انا مش هستحمل ياااارب
بعد شويه خرج الدڪتور وعلامات التوتر واضحه على وشه 
يونس بتوجس.... طمني بخير صح 
الدڪتور بحزن..... المدام دخلت فِ غيبوووبه 
يونس بغضب جحيمي وهو بي*خنقه بشر....... انت بتقوووووول اي يعنيييي هي اي فِ غيبوبه
الدڪتور باختناق وهو بيزقه بصعوبه..... يا ا استا ذ ماينفع ش كد 
يونس فِ حاله من الهيجان وهو بيزيد من خن*قه..... يااااااعنيييي فيييي غيبوووووووووبه
اتجمعوا حواليهم وشاله الدڪتور من تحت ايده بصعوبه. 
يونس دخلها وقفل الباب فِ وشهم محدش اتجرأ يعارضه 
يونس بدموع وهو بيبوس ايدهااا... ڪيرااااال قومي ڪيرااااال انتِ مش هتسيبيني صح انا هموت من بعدڪ ياڪيرال قومي بق وطمنيني... وقوليلي انا جنبڪ يانوسي واقعدي  ناڪشي فيا.. مقالبڪ وحشتني طب مش هتقولي يا سا*فل يا قليل الاد*ب يانوسي اصحي بق يا قلب يونس عيط بصوت يقطع القلب  وهو بيحضنها..... ڪيرال اصحي بق حرام عليڪي انا عارف انڪ بتعملي ڪد بس عشان تشوفي ردت فعلي ومعزتڪ عندي اهو شوفتي انتِ عندي بالدنيا وما فيهااا ياااڪيرااااااال قوووووومي 
عدا اسبوع ومافيش جديد وفِ يوم يونس قاعد جنبها وبيڪلمها زي عادته.... قاطعه صوت تأوه انثوي..... ااااه اااه 
بص وهي مش مصدق لقاها فتحت عيونه وماسڪه راسها بوجع وقف بفرحه وحضنها وعيط..... اخيييرا صحيتي ﯾَ حبيبتي. 
ڪيرال بصاله بخوف ومنڪمشه على نفسها.. قرب منها وهي بتبعد براسها لورا بخوف.....  انت انت مين 
يونس بصدمه..... نعم 
ڪيرال بخوف..... انت مين وعااايز مني اي وانا فين وانا وانا مين وبعمل اي هنا انا انا مش فاااااڪره حاجه خالص 
يونس جرى على برا وعفاريت الدنيا بتتنطط قدام وشه..... انت يااااادڪتووور ال********.... صحيت
الدڪتور بفرحه..... ودي حاجه ڪويسه يا يونس بيه 
يونس ضر*به بالبوڪس فِ وشه...... دي بتقوووووولي انت ميييين مراااااتي مش فڪراني... مااااهيااااااش فاڪره اي حااااجه اصلاً  . 
الدڪتور بتوجس....  معقول.. فقدت الذاااڪره
يونس عنيه احمرت وعروقه برزت بشڪل مُخيف..... انت بتسألنييييييي... رووووووح شووووف مااااالها
الدڪتور جري على برا فر هارباً من ذلڪ الوحش السائر
يونس بترقب وهو بيراقب خروج الدڪتور وسأل بتوجس.... هاااا 
الدڪتور باسف..... للاسف فقدت الذاڪره 
ثواني وسمع صوت ڪرهه....  خبر عظيم وفِ صالحي
يونس بشر وتهديد.... يوووسف انت ايييه الِ جابڪ انت مش هترجع غير ماااا اقتل*ڪ فِ ايدي
يوسف باستفزاز.....  واهون عليڪ دا انا اخوڪ يعني ومستناش يرد ولسا هيدخل  لڪيرال يونس مسڪه بشر..... انفد بجلدڪ احسنلڪ ياا يوسف انا بحذرڪ اتقي شر*ي وامشي. 
يوسف وهو بيبص عليها من الازاز بخبث..... طيب انا ماشي مش عايز حاجه 
يونس بصله بغموض...... انت الِ هتعوووز مني وڪتير اوي 
يوسف بضحڪ والقى نظره اخيره على ڪيرال ومشا تحت استغراب يونس من استسلامه
بليل يونس وهو واقف ورا باب اوضتها فِ المستشفى وابتسامه شغف مرسومه على وشه.. خبط بس سمع صوت ضحك.. فتح على طول اتجنن اما شاف يوسف قاعد جنب ڪيرال على السرير وبيضحڪوا..... ڪيييييراااااااال
ڪيرال اتخضت واستخبت ورا يوسف بخوف.....  يوسف الحقني الو*حش جه
يونس بغيره عميا راح شدها ليه..... نااااااااااعم يااااااختيييي  انتي اتجننتي ازااااااااي تقعدييي معاااااه ڪداااا 
ڪيرال برقت بخوف.....  يو يوسف انا خايفه 
يونس بغضب جحيمي.....  بتقوووووولي اي يوووووسف اي وزفت اي على دماااااغڪ انت ايه الي حصلڪ اتجننتي ولا اي 
يوسف بخبث.... الله هو بالغصب هي عايزاني انا 
يونس بتهور..... بق ڪدا طب انتي طاااالق يااااڪيرال 
ڪيرال بصدمه وتسرع وجريت عليه..... ياااااغبي يااااامتخلف انت عملت ايييي انت اتجننت انت ازااااي تقووووولها حرااام عليڪ جاااالڪ قلب تقوووولها... دي خطه يااا غبيييي افهم دي ڪانت خطه اااااااه ليه طلقتني لييييييييه 
يوسف بشر.... خطه؟! 
يونس بصدمه...

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

ڪيرال بصدمه وتسرع وجريت عليه..... ياااااغبي يااااامتخلف انت عملت ايييي انت اتجننت انت ازااااي تقووووولها حرااام عليڪ جاااالڪ قلب تقوووولها... دي خطه يااا غبيييي افهم دي ڪانت خطه اااااااه ليه طلقتني لييييييييه 
يوسف بشر.... خطه؟! 
يونس بصدمه...خ خطه اي 
ڪيرال بعييط......  لتاااااني مره تتخلى عنيييي 
يونس بسرعه..... لا ماتقوليش ڪداااا انا عُمري ما اتخلى عندڪ ابدا... انا 
ڪيرال بجمود..... انت تسڪُت خالص وخرج براااااا براااااا يايوووونس 
يونس جري عليها بلهفه.....ڪيرال انا 
زقته بعصبيه وبتعيط بانهيار..... قووووولت برااااا ياا يوووونس 
يوسف بشماته....  اوحش حاجه قلت الثقه 
يونس راحله وخ*نقه بتهديد...... هقت*لڪ يااااايووووسف هق*تلڪ انت ايييي جنسڪ اييييي 
يوسف ببرود.......  يووونس ﯾ حبيبي ابعد شويه ڪدا وبطل تهور 
ڪيرال بصراخ..... اخرجوووو برااااااااا برااااا ابعدوااااا عنييييي 
يونس بصلها بأسف وخرج ويوسف وراه
يوسف لسا هيتڪلم فونه رن...  الو... ايييييييه نهااااااار ابوڪووووووو اسود يعني ايييي اتحر*قت الشحنه دي قصااااد حيااااااتڪوووو ياولاااااد ال***** دي شييييئ عمريييي يااااااولااااااد  ال***** اقفل اقفل اناااااا جاااي 
يونس رڪز فِ ڪلامه جامد وبصله وضحڪ بغموض.... ههه بالتوفيق 
يوسف بصله بشڪ بس جري على برا بسرعه
يونس بغموض...... ولسا
يونس فاق من شروده على صوت الباب وهو بيتقفل....جري عليه قبل ما يتقفل.... ڪيرال ڪيرااااال استني... اسمعيني يااا ڪيرال وغلاوتي عندڪ 
ڪيرال فتحت الباب ونزلت النقاب على وشا وعيطت جامد.. 
قلبه وجعه على شڪلها وعياطها وقفل الباب وقرب منها ومره واحده خدها فِ حضنه...... متعيطيش دمووعڪ بتحر*ق فِ قلبي اهدي انا اسف اسف والله ذله لسان واللهِ مش اڪتر... 
ڪيرال بعييط وشهقات طفوليه..... اا انت قولت انتي ط 
طا لق ي يونس ا زاي جا لك قلب تقولها حرام عليڪ انت ڪل مره بتتخلى عني 
قاطعها بلهفه وهو بيشدد من احتضانها ليه اڪتر......  لا متقوليش ڪدا 
ڪيرال بعييط....... اا انت انت مش بتحبني ي يونس 
يونس خرجها من حضنه وبص فِ عيونها بحب وقال بهيام.....  واللهِ العظيم بحبڪ 
ڪيرال شددت من مسڪها لتيشرته وغمضت عينيها بنعاس والدموع مغرقه وشها..... وانا بحبڪ اوي بس انت انت بتعمل ليه ڪدا وهما هما بيعملوا فيا ڪد ليه انا انا عايزه امو*ت بق
يونس بلهفه وهو بيتجهه بيها لِ السرير وبيمددها عليه.....  بعد الشر عنڪ ﯾ قلب يونس اوعي عُتي تقولي ڪدا ي ڪيرال انتي حياتي انتي الحاجه الوحيده الِ طلعت بيها من الدنيا ﯾ ڪيرال 
ڪيرال بعييط وهي بتقفل عنيها بنوم......  انا بحبڪ اوي اوي بس انت علطول بتجرحني وبتتسرع انا خايفه اوي خليڪ معايا علطول 
يونس وهو بيتمدد جنبها وبياخدها فِ حضنه..... اسف ﯾ عمري اسف ﯾ قلب يونس 
بليل
اسف ﯾ قلب يونس... انا ماستهلڪش بس ماقدرش استغنى عنڪ بحبڪ اوي واللهِ العظيم.. غيرتي صعبه ومستفزه عارف بس دا من حُبي فيڪي 
ڪيرال ڪانت صاحيه وسامعه ڪلامه دموعها نزلت من صوته الباڪي  وفجأه قفلتهم جامد اول ما حست بيه قريب من وشها اوي وانفاسه الدافيه تلفح بشرتها.... فتحي عينيڪِ
غمضت اڪتر وحبست انفاسها بخجل من قُربه... فتحت عنيها بخضه..... اول ما حست بملمس شفايفه على عنيها والتقت عيونهم فِ نظره طويله مليانه بالمشاعر 
يونس مد ايده ومسح دموعها بحب...... دموعڪ غاليه عليا اوي  يا قلب يونس
ڪيرال بطفوله.... ابعد انا مخاصماڪ 
يونس بتوهان من جمال عينيها.....  عينيكي حلوه اوي ڪل مره ببص فيها ڪانها اول مره وبغرق اڪتر من الاول 
ڪيرال اڪتسفت وخبت وشها فِ صدره... يونس بق
يونس بعشق..... قلب يونس 
ڪيرال خرجت وشها من صدره وبصتله بغضب طفولي...... على فڪره انا لسا زعلانه ومانستش الِ حصل
ضحڪ غصب عنه وقرص خدها بحب.... ههه حتى وانتي متعصبه قمر.... اسف اخر مره
بصتله بطرف عنيها واتنهد براحه من ملمس ايده على راسها وهو بيرتب عليه بحنيه وبيطبع بوسه خفيفه.....  بحبك
 مش هتسامحيني بق... اسف واللهِ العظيم 
ضحڪت وبصتله بمشاڪسه..... بشرط تخرجني من هنا وتعزمني على ڪشري مصري من برا 
ضحڪ وباس ايدها..... ههه استغلاليه اوي انتي وبعدين فِ واحده خارجه من المستشفى تروح تاڪل ڪشري على طول ڪداا
ڪيرال بشاڪسه...... مش انا عملت ڪدا... يبق فيه
قرص خدها. بحب.....قومي يامطلعه عيني وانا راضي ههههه
ڪيرال بغرور مزيف....... اااه بحسب... يااالا يالا بسرعه عايزه اڪل ڪشري واشرب عصير قصب.... انا حسه اني بتوحم ههههههه مش قادره
يونس بعبث..... يسمع من بوءڪ ربنا ويڪون منيي
ڪيرال بڪسوف.... اخرج بق عشان اغير
يونس بمشاڪسه.... اجي اساعدڪ..... خلاص خلاص هخرج... بحبڪ وخرج
اتنهدت بحب وحطت ايدها على قلبها...... بحبڪ اوي 
_عااااا حط شطه ڪمان
يونس بضحڪ....  يابنت المجنونه الناس وبعدين الشطه غلط عليڪي 
عبست بطفوله...... لا بليييز حط شطه حط والنبييي
يونس بحزم وحنان..... ڪيرال دا لمصلحتڪ الشطه غلط عليڪي 
 انت شريييير
ضحڪ وباس ايدها..... قلب الشرير 
صرخت بحماااس..... عااااا غزل بنات عااايزه غزل بنات هناڪ اهو
يونس بضحڪ وطبطب على ضهرها بحنان.... خلصي دا الاول ڪله وبعدين هجبلڪ الِ نفسڪ فيه 
خلصت جيبلي بقااا 
ضحڪ على تصرفاتها الطفوليه وراح حاسب وشترالها الِ عايزاه
اخدته منه بلهفه.... احلى نووووسي فِ الدنياا بحبڪ 
يونس بجرا*ءه باسها من خدها من فوق النقاب واڪل قطعه من ايدها بلذذ وصرخ بحب.....  بحبييييييڪ يااا ڪيراااال
ڪيرال حطت ايدها على بوءها تمنع شهقتها انها تطلع من جراء*ته قدام الناس..... يونس الناس
يونس بضحڪ على شڪلها....... ملنااااش دعوه بالناس واخد العلبه من ايدها وبق بياڪل منها وبيغيظها 
لااااااا دي بتااعتي انا هاات الغزل البنات دا بتاعييي
يونس بخبث..... عايزاها 
هزت راسها بسرعه...... ايوا 
تعالي ورايا وجرى وهي ورا فِ شارع ضوءه خافت وبقوا يجروا ويضحڪوا زي العيال الصغيره 
يونس بعبث شدها وحجزها على الجدار وبص فِ عيونها بتوهان.... بحبڪ
ڪيرال ووشها احمر جامد من تحت النقاب..... يونس ممڪن حد ييجي وو يشوفنا يقول اي و
يونس لسا هيمد ايده يشيل النقاب سمعوا صوت من الزخنق الِ بين الجدار الِ على اليمين والِ على الشمال 
ڪيرال برقت بصدمه من الِ شافته.... ي يونس تعالى شوف يلهوي 
يونس باستغراب..... في اي وريني.... نهار ابوهم اسود دول مڪس مخد*رات على اثار على ****** ياولاد  ال*****
ڪيرال بخوف...... هنعمل اي بلغ البوليس بسرعه وفجأه شهقت بصدمه..... يونس الحق يلهوي دا دا يوسف الِ بيسلملهم
يونس بص عليهم بغموض ولسا هيتڪلم سمع صوت من وراهم...... اقفوا مڪانڪم وايدڪو ورا ضهرڪو  ولفوليييييي وفجأه... 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

ڪيرال بخوف...... هنعمل اي بلغ البوليس بسرعه وفجأه شهقت بصدمه..... يونس الحق يلهوي دا دا يوسف الِ بيسلملهم
يونس بص عليهم بغموض ولسا هيتڪلم سمع صوت من وراهم...... اقفوا مڪانڪم وايدڪو ورا ضهرڪو  ولفوليييييي وفجأه...  حسيت بحاجه بتتحط على وشها من ورا 
يونس بغضب جحيمي وهو بيرڪله..... انت بتعمل اي يابن ال****.... 
ڪيرال بصريخ...... لاااااااا يونس خُد باااالڪ 
يونس بِعد بسرعه.... انت قد الِ ڪُنت هتعمله دا يابن ال*****ونزل ضر*ب فيه ولسا بيلف لقا حد بيحاول يخدر ڪيرال جري عليه وضر*به بالروسيه ...  انت بتعمل ايييي يابن ******
_الله الله يونس بيه عندنا ومحدش قالي لا غلطانين ڪنتو قولو ڪنت فرشت الارض ورد ولا نعمل اسبقال يليق بيه بس ملحوقه 
يونس بنفاذ صبر.....  انا صبري نفذ انت غلطت ڪتييير اوي يا يوسف يخساااره بجد انت مڪنتش اخويا بس انت ڪنت ابني مع انك اڪبر مني بسنه بس ڪنت بعتبرڪ ابني مش اخويا لييييه تعمل في نفسڪ وفينااااا ڪدا 
يوسف سڪت وبص فِ الارض.... تصدق اتأثرت لحظه ابڪي اهئ اهئ 
يونس ببرود..... لا ما انا عارف الِ زيڪ ما بيحسش ومعندوس مشاعر 
يوسف قرب منه بخبث..... زيڪ بالظبط وراح لِ ڪيرال... ڪوڪي 
ڪيرال جريت ووقفت ورا يونس.... يالا نمشي 
يوسف بوقاحه...... بس حلو القميص الابيض الِ ڪُنتي لبساه اخر مرا يهبل عليڪي
يونس بغضب جحيمي..... يووووووووسف 
يوسف اتجاهله وڪمل وهو بيتحرڪ ناحيتها.... اقولڪ على سر.. انا الِصورت الفيديو بتاعڪ ونشرته اوعي تڪون مش عارفه فيديو اي.... فيديو الاغتصا*ب بتاعڪ.... الوهمي
يونس جري عليه ونزل ضر*ب فيه لحد ما وقع على الارض مش قادر يسند نفسه
ڪيرال بصريخ......سيبُه يااااايوونس هيمو*وووت فِ ايدڪ
يونس باستحقار وهو بيرفصُه برجله.... ان مااا ندمتڪ على الِ عملته مااايبقاااش اسمي يونس 
يوسف ضحڪ وهو مش قادر حتى يفتح عنيه.....  ڪيرال ليا ملڪي يا يونس 
يونس مسڪ راسه وفضل يضر*بها فِ الحيطه. لحد ما ڪيرال صرخت ووقعت فِ الارض بالنهياار...... حراااام عليڪ سييييبه بق 
يووونس زعق بقسوه....... خااااايفه عليييييه بعد دااا ڪله 
ڪيرال بصلتله بصدمه.... خايفه عليه؟.. خااايفه عليڪ انت ومره واحده اغمى عليها جري عليها ولسا بيشتالها سمع صوت عربيات ڪتير و بيحاولو يهربوا بالشنط الِ معاهم 
يونس طلع فونه بسرعه..... الو القوات بسرعه على الطريق الرئيسي بسرعاااااا مافيش وقت وجري على اخر عربيه الراجل لسا بيقفل الباب شده وخبط راسه فِ الحيط ودور العربيه وشال ڪيرال وحطها ورا واخد يوسف حطه قدام جنبه ومشا 
بقلمي بسلمه بدوي
آه ياراسي.... انا فين.... يااااالي هنااااا 
ايه اتعميت ان شاء الله قريب من الِ هعمله فيڪ يايوسف 
يوسف رجع ضهره لورا وضحڪ..... هههه ماتقدرش 
يونس ضحڪ بعلو صوته ڪله...... هههه لا اقدر حتى شوف نهى ڪلامه بلڪمه جعلت انفه وفمه ينذفوا د*م ڪتير  .... شوفت اقدر... بس مش حابب او*سخ ايدي بد*مڪ ودا اقل حاجه عندي...... ڪييييييرااال 
الباب اتفتح ودخلت ڪيرال.. ي يونس بلاش والنبي 
يونس بحزم شديد....... ڪيراااااال اخلصي شوفي شغلك
يوسف بضحڪ...... اي هتعملي اي ياڪوڪي تعرفي انڪ الوقتي بتبسطيني اه واللهِ زي ما بقولڪ ڪدا بحب اشوفڪ خايفه اوي بستمتع بخووفڪ دا 
ڪيرال قربت منه وضربته بعزم قوتها بالالم لدرجه ايدها علمت على وشه..
يوسف بضحڪ مش طبيعي...... ههههه هههههه لا هههههه مش مصدق هههه الِ حصل ههههه
ڪيرال بصريخ...... انت مريض مرييييض يا يووووسف
سڪت وبصلها بظره مش ڪويسه..... مريض بيڪي يا ****
يونس اتجنن ونزل ضرب فيه وصرخ فيها...... ڪمليييييي
ڪيرال بعييط..... لاااا مش عااايزه ڪداااا عااايزه امشي من هنااا مشييني من هناااا يااايونس والنبي مشيييني من هنااا
يوسف بستفزاز..... مش هيان عليڪي تشوفيني ڪداا صح لدرجاادي بتحبيني يا ڪوڪي 
ڪيرال بدموع...... انا بڪر*هڪ
يوسف بضحڪ..... وانا بحبك فاڪره ايام زمان ايام جوازنا في الاول خالص فاڪره اول ليله.. 
ڪيرال بصريخ...... اسڪت اسڪت اااااااه بڪر*هڪ من ڪُل قلبيييي يااااايوووووووسف بڪر*هڪ  
يوسف باستمتاع..... فاڪره الڪلب الِ جبتهووولڪ فِ عيد ميلادڪ 
ڪيرال فضلت تصرخ وتعيط وتترعش..... لاااااا ابعدوووو عنيييي ااااااه يااااباباااااا ليييه عملت فيااااا ڪداااا لاااااا واغمى عليها بس قبل ما تلمس الارض يونس اشتالها بخوف وراح يفوقها..... ڪيرال... قلب يونس افتحي عينيڪِ ياقلبي 
ڪيرال بعييط وهي بترعش بخوف...... ابعدوو عنييي اناخااايفه اوي حرااااام عليڪ انت بتعمل فيا ڪداااا ليه اااه
يونس بحزن وهو بيشدها وبيدفن وجهها فِ صدره.... اهدي يا قلب يونس اهدي انا معاڪي اهو ڪُل حاجه. تمام وبخير 
ڪيرال بعييط وهي بتشدد من احتضانه..... ماا تسيبنيش يا يوونس انا بحبڪ اوي ومش بطمن غير معاڪ
اتنهد براحه وهو بيلف ايده حوالين خصرها بتملڪ وحب.... وانا بعشقڪ ﯾ قلب يوونس من جوا
ڪيرال بدموع وهي بتقفل عينيها وبتستسلم لنومها...عايزه امشي من هنا والنبي... ارجوڪ ﯾ يونس 
يونس بحنان وهو بيمسد على شعرها من فوق الخمار.... حاضر ﯾ قلب يونس وشدها بحنيه على رجله.... وطلع فونه.... الو مستشفى الامراض النفسيه والعقليه... ايوا تعالو حالا... طيب طيب وقفل السڪه....  مش طبيعي انا متأڪد
ثواني وجت العربيه ونزل منها رجلين ودخلو مع يونس..
يوسف رفع راسه الِ لسا بتنذف..... ڪنت عارف اني مش ههون عليڪ يايو..... ميييييين دووووول وعااايزييين مني اي 
يونس اتجاهله وبص عليهم....... يالا ياشباب شوفو شغلڪو
يوسف بصراخ........ يووووووووونس للاااااا ياااايوووونس انااااا اخووووڪ ياااايوووووونس مااااتعملش ڪدااااا فيااااا ياااااا يونس يوووووووونس لااااا يووووونس انا ندمت يووووونس اناااا اسف صدقني
يونس بخبث.....ثانيه وجه ومعاه ڪيرال.....طلقها يا يوسف
يوسف بجنون....ايييييه لا طبعا ڪيراااال ملڪي بتاعتي انا 
يونس بمڪر.....اممم خلاص شيلووه
يوسف بنظرات متوعده...خلاص خلاص انتي طالق ياڪيرال 
يونس ببرود.....بالتلاته 
يوسف بعصبيه.....يوووووونس ملڪش دعواااا انت... واللهِ يااايونس لربيڪ ع.. 
يونس بمڪر.....اممم خلاص خوده 
يوسف بسرعه......انتي طالق طالق طالق 
يونس حضنها وهي عيطت من فرحتها....مش مصدقه يا يونس الحمدلله اخيرا 
يوسف بصريخ.....هرجعڪ تاااني ليااا يا ڪيرال انتي بتااعتي انا وبس...  اااه يااولاد ال****** واللهِ لنتقم منڪواا واندمڪووو وثانيه واغمى عليه من تأير الحقنه الِ اخدها 
عدى سنه سنه بحالها والحال مستقر وحلو اوي بين ڪيرال ويونس ومعامله قدريه جميله اوي معاها
بقلمي بسمله بدوي 
يونس بعصبيه مزيفه..... انا خلاص جبت اخري منڪ يا ڪيرال انا مش عارف انتِ مش موافقه ليه وبتأجلي لييه  ما خير البر عاجله 
ڪيرال بعييط وهي بتبص فِ الارض..... يا يونس انا محتاجه وقت و
يونس بجراء*ه..... يا ڪيرال انا مش عارف احضنڪ ولا ابوسڪ حتي 
ڪيرال بسرعه..... اسڪت يا قليل الادب 
ضحڪ ولسا هيمسڪ ايدها سحبتها بسرعه... لا ابعد
يونس بزعل طفولي.... طب شيلي النقاب حتى وحشتيني 
ڪيرال بدلال فطري...... تؤ 
يونس مره واحده شدها ودخل بيها اول اوضه..... بقولڪ وحشتيني 
ڪرال بخجل.... ي يونس والنبي ابعد قبل ما حد ييجي 
يونس بخبث وهو بيقرب وجهه من وجهها.... قوليلي بحبڪ يانوسي.. هاا
خلاص خلاص بحبڪ يانوسي 
يونس بعشق..... بعشقڪ ياڪيرال بمو*ت فيڪي انتي الحاجه الوحيدة ال طلعت بيها من الدنيا
طيرال بزعل طفولي..... اه ااه بأمارت انڪ خبيت عليا شغلك الحقيقي وقال اي رائد ياڪذاب يا نوتي
يونس بضحڪ وهو بيقرص خدها بحب...... خلاص بق مايبقاش قلبڪ اسود بحبڪ وآلله العظيم 
نزلت راسها بخجل.... واناڪمان
يونس بفرحه....... طب وافقي بق 
هزت راسها بفرحه..... موافقه 
يونس اشتالها ولف بيها...... اخيرا
يوووونس نزلي ماااينفعش ڪدااا والله هغير رأيي
خلاص خلاص دا انتي قماصه بحبڪ.. فرحنا بڪرا ياقلب يونس هعمل فرح يتحڪي عنه وتفضلي تفتڪريه طول عمرڪ 
ڪيرال عيطت.... قرب منها بخضه.... مالڪ انتي مش مبسوطه 
بالعڪس فرحانه اوي مش مصدقه اخيرا هنڪون مع بعض
ولبعض بحبڪ اوي اوي يانوسي 
يونس بمرح نادر بس و لاجلها...... واللهِ شڪلي هعمل الفرح النهارده مش قادر
نوووووسي بق
قلبه جواا.. هروح اعمل التجهيزات والدعوات انا فرحان اوي 
ڪيرال بفرحه لفرحته......  طيب بس مش تتأخر عليا عشان مافيش حد في البيت غيري وخايفه 
يونس بغضب مُزيف.... وبتقولي ممڪن حد يجي بقااا بتشتغليني  
ڪيرال بضحڪ...... هههههه اه عندڪ مانع 
يونس مسڪ ايدها بسرعه وطبع قبله حانيه عليها.... انا اقدر يباشا انت تعمل الِ انت عايزه بحبڪ
هزت راسها بڪسوف وهي بتدفعه لِ برا الشقه.... يالابق زق عجلڪ
ضحط على ڪلامها وطريقتها الطفوليه المحببه لقلبه ومشا
ڪيرال بفرحه وهي بتنطط على السرير..... عااااا هتجوزه لوولولولولولولي بحبه اوي هيييح اقوم اجرب الهدوم الِ ماما قدريه جابتهوملي لوولولولولولولي وهتجوزه ثواني سمعت صوت الباب بيتفح..... يووونس بق وفجأه سڪتت بصدمه وهي شايفه يوسف قدامها.... ااانت عااايز اي مني.. لاااااا ياااايوووووونس. ابعد ابعد عنييييي ااااه ياااا يوووووونس 
يوسف بشر وفتح فوته وظبطه على الطربيظه...... المرا الِ فاتت ڪان فيديو وفيڪ.... المرادي بق هيبق حقيقي ولايف  ومش هبق ظاهر الا انتي بس 
ڪيرال بصريخ...... لااااااااااا ابعد عنييييي ياااااا يووووونس لااااااااا جريت منه و مسڪت السڪ*ينه الِ فِ طبق الفاڪهه وغرزتها فِ صدره وفجأه...

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

ڪيرال بصريخ...... لااااااااااا ابعد عنييييي ياااااا يووووونس لااااااااا جريت منه و مسڪت السڪ*ينه الِ فِ طبق الفاڪهه وغرزتها فِ صدره وفجأه اغمى عليها من الخوف والصدمه ..  ثواني و الباب اتڪسر ودخل يونس على الصويت اتخض من منظر الد*م الِ على هدومها وهدومها الِ متقطعه عقله صورله انه عمل فيها حاجه جري عليها بخوف وفضل يهز فيها بألم وڪسره رجل احب من ڪُل قلبه .... ڪيراااال ڪيرااااال اصحي ڪيراااال اصحي قلب يونس فوووقي وقوليلي انڪ ڪويسه وبخير ڪييييرااال
فاقت وفضلت بصاله ڪتير ومره واحده حضنته وعيطت.... ي يونس انا انا انتهيت يا يونس انا انا هو هو دخل عليا وو قالي انه انه هيعمل فيا ااا يووونس انا انا بريئه والنبي صدقني يونس انا انا مش عارفه 
يونس الدموع لمعت فِ عيونه من منظرها وحضنها جامد بعزم قوته 
ڪيرال بعييط.... ماتسيبنيش والنبي 
يونس بصلها بألم من منظرها وبِعد وحدف عليها جاڪيته ولسا بيلف اتصمر مڪانه من منظر يوسف الِ غرقان فِ د*مه والسڪ*ينه الِ جنبه جري عليه ومسڪها بصدمه وبص لِ ڪيرال الِ بتعيط جامد وبتهز راسها بهستريا بلا 
يونس ابتسم بألم ومسڪ  السڪينه مسحها ومسڪها تاني عشان بصماته تڪون عليها مكانها.... اعدلي هدومڪ والنقاب واجري بسرعه قبل ما حد ييجي بسرعااا
هزت راسها بسرعه وبدأت تعدل هدومها..... تعااالا معايا بسرعااا يلا 
يونس حضنها جامد وبِعد ومد ايده مسح دموعها بحنيه.... امشي يالا بسرعه 
ڪيرال بعييط وجسمها بيتنفض بخوف..... لا لا مش هسيبڪ مش هسيبڪ يايونس 
يونس زقها بقسوه..... قووولت امشيييي بسرعااااا قبل ما  يييجي بسرعااااا 
ڪيرال بصريخ.... مش هسيييبڪ مش هسييييبڪ قوووولت 
_يلهوويييييييييييييييي قت*لت اخوووووڪ يا يووووووووونس 
ابتسم بألم وهز راسه...... ڪيرال امانه فِ رقبتڪ ياامااا 
ڪيرال بصريخ وعيييط...... لا لا وربي مااهو وربي مااااهو انا انا وربي يونس مالووش ذنب وربي 
الجيران اتجمعوا على الصوت وفِ الِ بلغ البوليس 
يونس اتصل بسرعه على الاسعاف ثواني وجت اخدو يوسف ويونس وڪيرال معاه 
طول الطريق 
ڪيرال بتعيط بنهيار... يونس مستحملش واخدها فِ حضنه.... بالله عليڪي بطلي عياط قلبي بتتق*طع عليڪي
ڪيرال بعييط..... ليه عملت ڪدا ليييه ڪذبت لييييييه اناااا السبب ياااريته ڪان قت*لني ولا عمل فيا حاجه مڪنش حصل دا ڪله ا 
قاطعها بعصبيه وغضب جحيمي بان في عنيه...... ڪيراااااااااال اتڪتمييييي اوعيييي حسڪ عييييني اسمعڪ بتقوووولي ڪداااااا تاااااني انتي اتجننتي انااااا مش زعللااان منڪ ومعاڪي في الِ عملتيه 
العربيه وقفت والباب اتفتح واخدو يوسف وڪيرال ويونس وراهم 
ڪيرال ببراءه..... يونس تعالا نجري بسرعه ونروح مڪان بعيد بعيد اوي محدش يعرفنا فيه بس بس ربنا هيزعل مني صح انا واللهِ واللهِ مش ڪان قصدي اعمل ڪدا بس بس هو هو السبب هو الِ ڪان عايز يعمل فيا حاجه وحشه وڪمان طلع فونه عشان يعمل لايف ويفضحني انا مش عارفه هو هو بيعمل معايا ڪدااا ليه انا مراته يعني شرفه عرضُه 
قاطعها..... يوسف مريض نوعيته بتحب تشوف الِ قدامها مزلول وضعيف ويحب يعذ*ب و****
ڪيرال بعييط...... حسبي الله ونعم الوكيل يارب امو*ت بق 
يونس بِعد وبصلها بعتاب هي  حطتت ايدها على بوءهاونزلت راسها بڪسره..... اسفه واللهِ العظيم بس تعبت تعبت يايونس وفاض بيا خلاص 
يونس فتح دراعاته ليه وهي جريت حضنته وفضلت تعيط جامد وهو مغمض عينيه والدموع متحجره فِ عنيه بألم... بحبڪ اوي واللهِ العظيم 
ڪيرال شددت من احتضانه..... بحبڪ اوي اوي يايونس انت ابويا واخويا وامي وڪُل ماليا انت اهلي انت سندي وقوتي عمري ماشوفت الحنيه والحب والخوف عليا غير معاڪ يايونس  ... لو فضلت ادعي واشڪر ربنا عشان عوضني بيڪ عمري ماهوفي حقڪ  .. ڪان نفسي نتجوز واخلف منڪ عيال ڪتير ويڪونوا شبهڪ ونربيهم سوا واحڪيلهم حڪايتنا واننا انتصرنا في الاخر عليهم ڪان نفسي 
يونس دموعه نزلت اخيراً وهي مدت ايدها ومسحتله دموعه بحب........ متبڪيش يايونس والنبي... بحبڪ اوي اوي 
اشتالها عشان فرق الطول وحضنها جامد..... بحبڪ اڪتر ياقلب يونس بعشقڪ ياڪيرااااااال 
سمعوا صوت عياط ڪيرال خرجت من حضنه لقت الناس واقفه ومتأثره جامد بالمشهد وفي الِ بيعيط وفِ الِ بيصور ڪيرال خبت وشها فِ صدره بخجل ..... الناس واقفه 
يونس ضحڪ ومسڪ ايدها ونزل على رڪبته وباس ايدها قدامهم..... بحبڪ يا اعظم شئ فِ حياتي
ڪيرال بعيط ونزلت على رڪبتها زيه.....  بحبڪ يا عوض ربنا ليا قاطعهم صوت عربيه البوليس 
ڪيرال عيطت جامد وهو شدها لِ حضنه ولسا ها يدخلوا المستشفى قاطعهم صوت الممرضه بهلع...... بسرعه في حد هنا اسمه ڪيرال 
ڪيرال بخوف وهي بتشدد من مسڪتها على ايد يونس... انا
_المريض عايزڪ بسرعه
ڪيرال بعييط... ايه لا لا 
_بسرعه مافيش وقت هو بيودع وعايزڪ جوا 
يونس هز راسه واخدها ودخل 
يوسف ببڪاء وتقطع فِ الڪلام....  ڪ ڪيرال.. س سامحيني ابوس ا ايدڪ ڪيرال انا عارف اني وحش واوي ڪمان بس بس والنبي مش عايز اموت وانتي وانتي مش مسامحاني انا انا اااه انا عارف انڪ بتڪرهيني و وانڪ شوفتي العذ*اب ڪله معايا بس انا فعلا مريض انتي مغلطيش اما قولتي ڪدا عليا ووجهه ڪلامه لشرطه.... هي ملهاش ذنب زي ماقولتلڪوا ااااه اشهد ان لا اله الله واشهد ان محمدًا رسول الله ومات قصاد عنيهم 
ڪيرال انفجرت فِ العييط ويونس الدموع متحجره فِ عنيه مهما ڪان دا اخوه من لحمه ود*مه
بعدت عددت سنوات
نووووووسي بق 
يونس بغضب طفولي...... لا سيبي الواد دا 
ڪيرال بداال فطري..... يااانوووسي بطل بق دا ابنڪ غيراااان من ابنڪ 
 قدريه بضحڪ.. في اي في اي صووتڪم جايب لاخر الحاره هههه تاني تاني موضوع رعد 
ڪيرال بضحڪ..... تعالي ياماما شوفيلڪ حل معاه مش عايزني انيم ابني وأأڪله 
قدريه بضحڪ.... لا حول الله يبي بطل غيرتڪ الاوفر دي بق
يونس بعصبيه...... ڪيراااااال هاتي الواد 
ڪيرال بزعل طفولي...... بتزعقلي يا نوسي شڪرا اوي اتفضل ابنڪ وجريت على اوضتها بزعل 
قدريه بعتاب....... بتزعقلها لي هات رعد وروح صالحها 
يونس بابتسامة ووطى باس ايدهااا.... ربنا يخليڪي لينا ياست الڪُل خلي الواد عندڪ بق الليله عشان هروح اصالحها بق انت فاهمه الباقي
قدريه بضحڪ شديد...... الله شوف الواد اختشيي واللهِ ڪيرال جننتڪ بقا دااا يوونس الِ قلبه حجر وقاسي ههههه
يونس بفخر ڪانها اعظم انتصاراته..... الا مع ڪيرال قلب يونس احم هروح انا بق اصالحها ومشا تحت دُعاء قدريه ليهم بالسعاده
جلال بضحڪ...... الوقتي امو*ت بق وانا مطمن هاتي حبيب جده شويه... شوفي ڪُل مافيه يونس البت ڪيرال بتحب يونس لدرجادي الواد ڪله يونس هههه
قدريه وهي بتأيده رأيه... ايوا واللهِ ڪله يونس ربنا يخليهم لبعض العيال دول شافوا ڪتير اوي وبالذات ڪيرال انا وريتها ڪتير اوي وعيطت بحر*قه... بس ڪله من ڪلام يوسف الِ بيو*لع فيا ومطلعها ***** وهي ياحبت عيني غلبانه ربنا يسامحڪ بق يايوسف يابني ويرحمڪ واللهِ الشئ الوحيد الِ غفرله فِ قلبي انه اتعترف بعمايله ڪلها وقال للحڪومه الحقيقه وبسبب اقواله مخدوش ڪيرال 
جلال بحزن..... ربنا يرحمه.... هاتي بق حبيب جده 
قلب يونس زعلان لسا 
ڪيرال بدلال وهي بتدور وشها الجهه المقابله..... زعلانه ايوا 
يونس بضحڪ شديد وخبث هو بيشدها لحضنه..... لا لا بجد اخص عليا بق فِ حد عاقل يزعل القمر دا  واللهِ لازم اصالحڪ بق 
ڪيرال بخجل شديد وفهمت قصده..... لالا خلاص خلاص انا معُتش زعلانه ولسا راحه تمشي مسڪ ايدها
يونس بهيام...... بعشقڪ
ڪيرال بخجل من لمساته الحنونه.... نوسي بق
يونس بخبث.... بق ڪدا يعني لسا زعلانه 
ڪيرال نڪست راسها بخجل.... يونس الله 
قهقه عاليا واجلسها على قدميه ودفن وجهه فِ عنقها..... قلب يونس... وعقله... وروحه.... وحياته.... وڪيانه... وڪُل دنيتُه 
ڪيرال باستسلام للمساته الحنونه...... بحبڪ اوي اوي  يانوسي   (الفون رن) 
يونس بضجر...... ميييين الغتت دا 
ڪيرال بغضب طفولي.... دااا باابا عيب ڪدااا 
يونس بضحك على عبوسها اللطيف.....هههه  اسف خلاص مرضيه ڪد
ڪيرال بشجاعه..انا مرضيه طول ما انا معاڪ بسببڪ بابا فهمت غلطه وجه صالحني وبسبب مساندتڪ ليا ماما قدريه عرفت غلطها وصلحت علاقتها بيا..... اااه فڪرتني نسيت اتصل اطمن على زينب 
يونس بعشق وهو بيشدد من احتضانها........ انتي تستاهلي احسن حاجه في الدنيا تستاهلي تڪوني ملڪه بس بتاعتي انا وبس بعشقڪ ياڪيرال 
ڪيرال بعييط وهي بتشدد من احتضانه......وانا ڪمان بعشقڪ يااا قلب ڪيرال من جوا 
يونس بمشاڪسه حب...... طب بمناسبه الڪلام الجامد دا والجو الرومانسي دا ماتيجي نخااوي رعد 
خبت وشها فِ صدرع بخجل..... نوسي بق
يونس بضحڪ وهيام..... يااالهووي على نووسي الِ بتقووولي بتجنني بتخليني افڪر فِ حاااجات وعاايز اعمل حاااجات 
قاطعته بخجل شديد...... نوووووووسي ياااقليل الادب
غمز بعبث  وهيام شديد.... قلب نوووسي وقلب قليل الادب انااا عايز بت المرادي مليييش دعوه 
ڪيرال بضحڪ شديد....... انا عمري شوفت اب بيغير على مراته من ابنهم
يونس بهيام..... مش انا عملت ڪدا يبق فيه وبعدين يااهبله ما دا من حبي فيڪي
ڪيرال بغضب طفولي..... انا هبله 
يونس بخبث..... زعلتي تااااني لالالا نڪمل بق الصُلح بتاعنا واشتالها واتجهه بيها لِ السرير..... استعنا عالشقا بالله. 
ڪيرال بتخدُر من لمساته الحنونه وڪلماته الصادقه النابعه من قلبه...... بحبڪ اوي اوي يانوسي 
يونس بسعاده غامره...... بعشقڪ ياقلب نووسي 
تمت بحمدلله
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-