رواية ندم عاشق كاملة جميع الفصول بقلم سلمي حمدي

رواية ندم عاشق كاملة جميع الفصول بقلم سلمي حمدي


رواية ندم عاشق كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة سلمي حمدي رواية ندم عاشق كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية ندم عاشق كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية ندم عاشق كاملة جميع الفصول

رواية ندم عاشق بقلم سلمي حمدي

رواية ندم عاشق كاملة جميع الفصول

كنته جايه اسأل حماتي عن آدم جوزي لانه تاخر برجعه بس اتصنمت مكاني لما سمعت كلمه مع حماتي 
ادم بغضب..انا اتخنقت من معملتها ليا دا بتعملني كاني طفل صغير  هي لي مش عايزه تفهم اني مستحيل حبها واتقبها جوزة ليا 
الام مروة بحزن...  انت شايف حبها واهتمامه بيك خنقه 
ادم بغضب...اه خنقه  
عمار الاب....هتندم يااولدي هت*ندم لما تضيع من ايدك ويجب غيرك يخ*دها...لما تشوفها تهتم بغيرك وتحب غيرك هتن*دم بس بوقته الندم مستحيل يفيدك
ادم بدون تعبير... بعد شهر هااط*لقها وكل وحد يروح بطريق 
دموعي كانت متحجره مش قادره اعيط من الصدمه معقول شايف اهتمامي بين خنقه حبي كان بنسباله خنقه  انا مكنتش قادره أستوعب حاجه انسحبت بدون ماحد يشوفني وطلعت على شقتي  اول مادخلت دموعي بدأت تنزل فضلا اعيط بصمت لدرجه انه نفسي بدا يقطع حولت اخد نفس واحول اتنفس بس محسيت بنفسي الا وانا في المستشفى ومعلقلي محلول وحماتي جنبي ماسكه أيدي وهو كان وقف بعيد مع الدكتور 
( انا نور عندي 22 سنة ودا ادم جوزي كان جارنا حبيته من اول مره شفته فيها وكل يوم كنت يدعي يكون من نصيبي وبعد مده جا اتقدملي مش هنكر اني فرحت بس فرحتي ماكملت بعد  ما تجوزنا عرفت انه كان جوز بالاجبار  ) 
حماتي بحب...حمدلله على سلامتك ياحبيبتي كدا تخدينا عليكي 
نور حولت امنع نفسي من العيط بس قصب عني عيوني دموع 
حماتي مسحت دموعي وضمتي كنت محتاجه حضنها لحتي اعلن انهي*اري وسط استغراب ادم وحماتي محدش كان عارف مالي وايه سبب عياطي 
ادم...عاملة ايه 
مبصت فوشه بس عياطي زاد 
حماتي......
مبصت فوشه بس عياطي زاد 
حماتي...اهدي ياروحي واحكيلي في ايه اتكلمي متوجعيش قلبي عليكي 
مكنتش قادره اتكلم ولا شوف حد وجع قلبي كفاية لاحتى يخليني متكلمش 
ادم بحزن...نور 
نور...اطلع برا ياادم مش عايزة اشوف وشك 
ادم...نو
نور بانهيار...براااااا 
مروة بحزن...اطلع يااابن بطني اطلع لحتى تهدء
ادم بصه عليها بحزن وطلع
نور بهدؤ...ماما ممكن تسيني لحالي 
مروة...بس يابنتي 
نور...متخفيش انا كويس بس حابه اقعد مع نفسي
مروة بحزن...طيب ياقلبي
______________
مروة...انا خايفه تكون سمعت كلامنا 
عمار...لو كلامك صح ادم هيكون خصر نور الأبد 
مروة بدموع...خايفه عليها ياعمار 
عمار وهو يخدها بحضنه...متخفيش نور قوية وهتقوم بسلامه 
مروة...بتمنى 
_______________
ادم رجع البيت وهو زعلان رمه نفسه  ع الكنبة وهو مخنوق مكنش طايق نفسه  كان البيت هداء ع غير العادة اتنفس بعنف دخل اخد شاور وطلع فتح الدولب  ليغير بس مكنش عارف يلبس ايه كانت نور دئمن هي اللي تجهزل ملابسه اللي هيلبسها فضل يقلب ع الهدوم وبلاخر ليس بنطلون اسود وقمس اسود وصفف شعره وطلع 
__________________
كنت قعده مع ولد عمي الاتنين اول ماسمعو الخير وصلو عكس اخويا اللي طنش مهتمش  
عمر بحب اخوي... عاملة ايه دلوقتي 
نور...الحمدلله 
احمد بغضب...ممكن اعرف ايه اللي وصلك هنا 
نور...مفيش حاجه يااحمد  تعب بسيط 
احمد بغضب...انتي هتستعبطي الدكتور قال عندك انهيار عصبي
عمر بهدؤ....انتي هتخبي علينا يانور 
نور..مممم
احمد بعتاب...من ايمته احنا بنخبي حاجه عن بعض يانور 
نور بدموع...متدقطش عليا يااحمد 
احمد بغضب....تمام خليكي ساكته ومتتكلميش قال كلامه ورزع الباب
عمر بحزن...مزعليش هو معصب لمن يروق هيرجع 
نور...عمر خدوني معكم
عمر...
يتبع

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

عمر بحزن...مزعليش هو معصب لمن يروق هيرجع 
نور بوجع ...عمر انا عايزة امشي معكم خدوني معكم 
عمر بحب...في ايه يانور ادم عملك حاجه احكيلي واحنا هنجيبلك حقك منه 
نور بحزن....لا بس وحشتوني وقلت اقعد معاكم كم يوم 
عمر بعدم اقتناع بصي يانور لوعرفت انك مخبية حاجه بوقتها هتزعلي مننا جامد يانور وانتي عارف احمد بيكره الكذب ولانتي دلوقتي كذبتيه عليه 
نور بخوف....لا مفيش حاجه 
عمر بهدؤ...بتمني يكون كلامك صح 
________________
في البار
انت حبيتها ياادم بس انت بتكابر امشي البيت ارتاح وامشي صلحها وعرفها باهميتها بحياتك واقعد معها هي قلبها ابيض وهتسامحك 
ادم...مش طايق البيت بدونها 
جمال...خلاص امشي ليها يالا ياصحبي 
ادم...طيب 
_______________
انت ايه اللي جابك جايه تشوفني مته ولا لسه 
عمر...هدي يانور 
احمد بغضب...انت اي اللي جابك 
محمد بغضب وصوت هالي...انتو لي محسسيني اني غريب 
عمر بغضب...وطي صوتك وبعدين انت اللي عملت نفسك غريب لما سكتت عن اهنات عيلتك ليها  كنت وين لما كنت بحاجتك كنت وين لما مرت خالك شككت في شرفها اه 
محمد بوجع...ههه انته دئمن شايفيني السيء طب انتو مافكرته فيني هي ولا مره شركتني لابلوجعها  ولا بحزنها هي دئمن كانت شيفاني سيء انتو مش حاسين بلوجع اللي كنت بحس فيه لما بشوفها معاكم انا بكرهكم وبغار منكم للانكم قريبين منها كنت بموت لما بشوفها في حضنكم هي ولا مره اعتبرتني اخوها طب انا وين انتو شايفين هي الملاك وانا الشيطان هي خلتني حس اني غريب  ....كان بيتكلم دموعه مغرقه وشه ...كل اللي طلبتو شوية حب قال كلامه وطلع 
نور بدموع... هو كان شايل كل دا في قلبه انا جرحتو بدون ماحس 
احمد بحنان... حبيبتي خلاص اهدي 
نور بدموع...احمد انا خليتو يحس نفسه غريب 
عمر...انتو الاتنين غلطانين لأنكم ماصرحتو بعض 
نور وهي تقوم من الفرش انا لزم صالحو هو وخد على خاطرو مني 
احمد بغضب...نور رجعي مكانك الدكتور قال متخلو تقوم من السرير 
نور...بس محمد زعلان مني 
عمر بحب...هو بيحبك يانور بس هو دلوقتي زعلان لمن يهدي هجيبهولك تمام 
نور بوجع...تفتكر هيسمحني 
احمد...اكيد 
يتبع 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-