رواية جحيم نسر كاملة جميع الفصول بقلم نور يوسف

رواية جحيم نسر كاملة جميع الفصول بقلم نور يوسف


رواية جحيم نسر كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة نور يوسف رواية جحيم نسر كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية جحيم نسر كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية جحيم نسر كاملة جميع الفصول

رواية جحيم نسر بقلم نور يوسف

رواية جحيم نسر كاملة جميع الفصول

روز ببكاء: يا ماما ونبي متسبيني انا لسه صغيرة مش عاوزة اتجوز وكمان بيقوالو انه شر'ير اوي هيضـ.ـربني 
الام بغضب بتمسكها من شعر'ها: اسمعي يابت انتي انتي مش صغيرة وبعدين متقوليش ياماما ساااامعه انا مرlت ابو،كي وبس فااااهمه
روز بعياlط: حرlم عليكي ليه بتعملي فيا كدة انا حتي والله شطرة وبسمع كلامك انا لسه ١٤ سنه وعاوزة اكمل تعليم 
الام ضر، بتها: ونا قلت الي عندي الجماعه جيان بليل جهزي البيت وجهزي نفسك 
سما بقرف: احمدي ربنا ان حد رضي بيكي مش شايفه شكلك عامل ازاي يعع 
روز ببكاlء وبتبص للسما: مااماا ليه سبتيني ليه خليتي بابا يجيبلي مرlت اب ليه انا غير البنات معشتش طفولتي لييييه يا رب 
بليل شاب في الثلاثينات بس وسيم جدا ومعه رlجل كبير 
سما بخبث وغضب: اي دا يا ماما مش كنتي جبتيه ليا دا خسرة فيها 
الام بشر:  كنت بحسبه رlجل كبير ومهكع طلع قمر يابت بس اعمل ايه اختار مقصوفت الرقبه منتي عارفه رغم صغر سنها الي انها حلوة وملفته 
سما بشر: بعينها مش هيكون غير ليا حتي لو اتجوز روز هعمل اي حاجه عشان اخدة منها 
نسر: فين روز خلواها تيجي 
دخلت روز وهيا خاlيفه لابسه فستان ازرق وعملها شعرها ديل حصان مع لون عيونها الزرقه نسر بلم فيها 
سما بغيظ: شفتي يا ماما بيبصلها ازاااي ماشي انا هوريها خالت روز ماشيه ب الشاي وعيونها في الارض دlست علي فستانها والشاي واقع فوق روز 
روز بصـ.ـر'يخ والم: اعععععععععع
نسر بسرعه كان شددها لحضنه ووقعوة ع الارض 
سما بغـ.ـيظ: لاااا كدة كتير اوي انا هوريها  رحت عند روز الي واقعه فوق نسر وجابتها من شهر'ها 
روز بعـ.ـياط: ااااااه سيبي شعري سيبي يا سما 
كانت لسه هتضـ.ـر.بها بلقلم لاقت الي ماسك ايدها وعيونه اتحولت للون الد'm 
 نسر وهو لاوي ايد سما وراة ضهرها واتكلم بغضب: طول م نسر السيوفي عايش اياك ثم اياك تفكري بس تمدي ايدك عليها زقها في الحياطه دماغها جاب د'm وفقدات الواعي 
الام بخضه: يلهووووي بنتي سما فوقي 
نسر ببرود... ابداء يا شيخنا 
الشيخ: بس دي صغيرة جدا ياابني 
نسر بعيون غضبه: ونا مش باخد رايك انا بامرك تكتب يلاااا 
الشيخ كتب بخـ.ـوف وقال جملته الشهيرة 
نسر: كدة بقت مراتي ان لمحت واحدة فيكم في القصر هتشوف مني او'سخ ايام حياتها وسحب ايد روز بصمت وروز بتبكي من سوكات لحد موصلوا القصر وسحب روز في الاوضه ورماها ع ارض بغضب 
نسر بغضب: اهلا بيكي في جحـ.ـيمي 
نسر بشر: اهلا فيكي ب جحيمي 
روز بخوف ممزوج ببراءة: يعني ايه انته مش هتضر'بني زي مرات ابويا صح 
نسر بشر: ازاي بس دنا هعمل فيكي او'سخ من مكانت بتعمل فيكي مرات ابوكي انا الي هوريكي النجوم في عز الضهر  
روز: انا عملتلك ايه انا اصلا معرفكش ليه بتعمل معايا كدة 
نسر بداء يقرب منها ومسكها من شعر'ها وجراجرها وراة وهيا بتصرخ باالم
روز بعياط: ااااااه انته بتوجعني يا مااااامااااا حد يلحقني سيب شعررررر'ي انا بكررررررر'هك 
رماها في اوضه ضالمه وتخواف وفيها اصوات تعبيا'ن مخيفه: لا ولسه هتكرهيني اكتر واكتر بعد الايام السو'ادة الي هعيشهالك يا بنت الميناوي
روز بخوف شديد: و ونبي طلعني من هنا انا بخاف اوووي وعندي فوبيا من الامكان المغلقه ونبي ونبي 
نسر اتجهالها ومشي 
روز بصريخ: خرجننننني من هنننننا ونبي طلعني من هنا والله معملت حاجه يا ماااااماااااا 
الاب سالم بغضب: انته عملت ايه في البت يا نسر اعمل حسابك ان جرالها حاجه هور'ياك يا نسر سامع 
نسر بشر: وانا مستحيل ارحمها بسبب الي اهلها عملواة معانا لازم بنتهم تدوق من نفس الكاس الي دوقنه 
سالم بغضب: ادياك قلتها اهلها يعني روز ملهاش زنب روز لسه مكملتش ال ١٥سنه يعني لسه طفله حرام عليك 
نسر بشر اكتر: وانا مكنتش طفل ليمه عملوا فينا كدة هاا كانوا فين ليمه اترمينا في الشارع بسببهم رد عليا كانوا فين اما خصرت اخويا الصغير كان فين كل دا 
سالم: انته بتضحك عليا ولا علي نفسك هاا انته اكتر واحد عارف الي حصل وان روز ملهاش زنب وحاجه كمان انته بتحب روز وبجنون كمان 
نسر: انا قلبي ما'ت ومعدشي يعرف ايه الحب من يوم م اخويا الصغير ماا'ت 
سالم بزعيق: اخووووووك كااااااان دااااااا  قدرررررررة ومتنساش قبل ميكوووووون اخووووووك هو ابنننننني سااااامع 
نسر بشر: لو بيني وبينك ايه مستحيل اسيب حقنا مهما يحصل وسابه ومشي 
في بيت روز 
الاب خالد: روووز حبيبي انا جيت 
هاله بخوف: خ خالد انته جيت ايمته 
خااد: وانتي مالك بتهتهي في الكلام كدة ليه وفين روز 
هاله بتوتر: ا ا اص اصل 
: متنطقي بنتتتتتي فييييين 
هاله بكدب وبكاء مزيف: بنتك هربت يا اخويا

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

هاله بكدب وبكاء مزيف: بنتك هربت يا اخويا بنتك واطت راسنا وحطت اسمك في الارض 
خالد بغضب: اخرصي انا بنتي تربيتي وانضف من الي خا'لفك 
هاله:كدة يا خالد متصدقنيش وتشك فيا طب اي رايك ان انا مش قعدالك فيها 
خالد وهو بيمسكها من شعر'ها: خدي تعالي هنا راحه فين منتيش منقوله من هنا غير اما تنطقي بنتي فييييين انتي عارفه ان روز ١٤ سنه وهيا بتخاف تخرج حتي من البيت انطقي 
اسيل اخت سما الصغيرة: لا يا بابا خالد روز مش هر'بت ماما هيا الي باعتها لواحد امبارح وخدت منوة فلوس كتير اوووي 
خالد بصدمه ونزل ضر'ب ف هاله: بقااااااا انا يا زبا'له اسيب بنتي واسافر ارجع الاقيكي بياعاها بنتتتتتتي فين 
هاله بوجع وعياط: م معرفش كل الي اعرفه انه واحد اسمه نسر سالم 
خالد سمع الاسم ساب شعر هاله ورجع لوراة بصدمه: ن نسر منك لله منننننك لله يا هاله وديتي بنتي للمو'ت برجليها والله لو مقليت بنتي لهمو'يتك وخرج 
روز فيه حيه لدغتها وفقدات الواعي 
الدادة بخوف: زين بيه الحق الست روز سمعتها بتصراخ وبعدها مسمعناش ليها اي صوت 
نسر خاف من جواة بس اتكلم ببرود عكس الي جواة: سيباك منها تلاقيها بتدلع عشان حد يخرجها 
: لا يا نسر متنساش ان المخزن كله تعبيا'ن وقفا'عي والحاجات دي واخدين عاليك بس ياابني 
: حاضر يا دادة هرواح اشوفها 
دخل نسر المخزن لاقه روز واقعه ع الارض وسايحه في د'مها 
: رووووووووووووووز وجري عليها لاقه وشها ازرق وشفايفها ومفيش نبض شالها بسرعت البرق وراح المستشفي 
خالد وصل القصر
الحارس: خالد الميناوي ممنوع تدخل هنا 
خالد بغضب: وانته الي هتمنعني اووووووعي من قدامي لازم اشوف بنتتتتتي 
: مستحيل تخطي القصر دا طول منا عايش 
مجهول: عرفت الي حصل نسر خد بنت خالد اثير عندة بسبب ااي ابوها عماله زمان مع امه 
مجهول ٢بخبث: دا كدا هتحلوا اوووي لازم نكبر الخلاف الي بينهم عشان نسر ميعرفش ان احنا الي عملنا كدة في امه 
مجهول: وعرفت كمان انه حابسه في اوضه ضالمه وفيها تعابين وفيه حيه لدغتها 
: ٢:اييييييه انته بتقوال اييييه
مجهول بخوف: وانته ايه مزعالك كدة مش دا الي احنا كنا عاوزينه 
مجهول انته وهو بيخنو'قه: انا عاوز اواقع بينهم. اه انم روز خط احمر انا مش. كنت قيالك تحميها هااا 
مجهول: والله معرف دا حصل ازاي يا كبير اديني بس اخر فرصه بس فرصه 
المجهول بيرميه ع الارض'اسمع قبل بليل تكون روز عندي ومتسالنيش ازي غووووور 
دكتور: انا لازم اعمل محضر المريضه متعرضه لضرب عنيف وباين عليها طفله 
نسر بشر: دا مش شغلك انته مش علجتها يبقا اتفضل غور من هنا 
دكتور بغضب: انته ازاي انته تتكلم معايا كدة انته هتنسه نفسك ولا ايه 
نسر بغضب ومسكه من طواقه: تحب اقوالك انا مين انا صاحب المخروبه الي علي دماغك دي 
دكتور بخوف:ن نسر بيه والله مكنت اعرف حضرتك انا اسف هيا الانسه تبقا اختك 
نسر بيتكه علي سنانه: مداام مدام نسر سليم قوالي هتحرج ايمته 
الدكتور خاف: م مينفعش لازم تقعد هنا يومين في المستشفى هيا ضعيفه جدا وكمان نزفت كتير 
نسر: تمام هاجي اشوفها الصبح  وسابها ومشي حتي من غير ميبص عليها 
دكتور بهمس: لدرجادي جا'حد دا حتي مبصش عليها اتنهد بحزن ومشي 
سليم بغضب: علي جثتي انك تدخل القصر دا بعد الي عملته يا خالد 
خالد بغضب: ونته اما تجوز بنتي الطفله للشيطا'ن ابنك من ورايا دا مش غش ومتضحكش علي نفسك وتقوال انه دايب في دبدابها ابنك جا'حد ميعرفش يعني ايه حب
نسر بشر: عندك حق وانته الي عملت فيا كدة واسمع ان جاي لبنتك ف انسي انك تشوفها تاني هقتل'هلك زي متقت'لت امي واخويا 
خالد بزعيق: انتتتتتته ليه مش عايز تفهم اناااااا مقتلتش حد ليييييه مش عاوز تصدق
نسر اتجاهله وداخل القصر يعيد شريط زمان وخالد خاد بعضه ورجع بيته بكل غضب من هاله 
هاله بغضب: بقا انتي  يا بنت الكلب تروحي تقوالي الي حصل بقا انتي بتحبي جوز امك عن امك 
ونزلت فيها ضرب وسما واقفه تضحك لانها مبتحبش اختها لانها احلي منها 
اسيل بعياط: سيبيني انا بكرهك ابعدي عنننني ااااه 
الي في داخلت خالد جريت اسيل استخبت وراة 
خالد بصدمه من هاله الي عمالته في اسيل وبوقها بيجيب د'م: هو انتي محدش قادر عليكي وجابها من شعرها 
روز بهلوسه: م ماما ليه سبتيني ليه تخلي بابا يتجوز واحدة شريرة 
مجهول بشر: معلش يا بيبي انا دلوقتي هوديكي ليها وطلع حقنه من جيبه وحطها في المحلول وابتسم بشر

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

مجهول بشر: معلش يا بيبي انا دلوقتي هوديكي ليها وطلع حقنه من جيبه وحطها في المحلول وابتسم بشر
الممرضه بخضه: انته مين وبتعمل ايه هنا وايه الي ف ايدك دا اععععععع حد يحلقني وكانت طالعه تجري لكن المجهول مسكها وحط الحقنه الي في ايدة ف رقبتها 
مجهول: معلش بقا مو'تك كدة بس انتي الي صرختي كنتي هتمو'تي يعني لو سكتي 
وطلع حقنه تانيه وجة يحطها في المحلول 
نسر بشر: انته مين وعاوزة ايه منها مين بعتك 
مجهول بخوف زق نسر وكان طالع يجري بس نسر لحقوة ونزل فيه ضرب واتصل علي واحد من الحراس 
نسر بشر: تاخد الزبا'له دا وتحطه في المخزن وتعز'به جميع انواع التعز'يب بس ميمو'تش الي ليمه اجاي 
حارس: امراك يا باشا وشال التاني الي شبه الجثه علي كتفه ومشي 
عثمان: الحق يا كبير سمعت ان حد داخل ل روز وكان عاوز يقتلها لولا نسر لحقها كانت ماتت 
الكبير بغضب: انته بتقوال اييييه وانت كنت فين يا حيووووو'ان انا بعتاك تجبهالي ازاي ترجع من غيرها 
عثمان بخوف: م مهو ل لقيت نسر هناك 
: غور من قدامي واياك ترجع من غيرها مفهووووووم 
عثمان هز راسه وخرج جري 
نسر خد. روز وكمالها علاج في البيت 
هاله بوجع: ااااه كدة يا خالد اهون عاليك. عشانها طب انا عايزة اطلق بقا يا اخويا 
خالد بشر: انا معنديش غير بنتي الي من ريحت امها الله يرحمها وروز كنز الكل عاوز يحصل عليه لانه غالي ونا ليا اعداء كتير اوي واكبرهم نسر باشا 
هاله: عادي هيعمل فيها اية يعني دي طفله وقلبه هيوجتها لو عمالها حاجه 
خالد بشر وهو بيقرب عليها: طفله اممممم طب ايه رايك لو بعتلك بنتك سما زي منتي بعتي بنتي 
هاله شهقت بخضه 
سالم: ايه الي انته عملته دا يا نسر جايب البنت البيت حرام عاليك انته قلبك دا حجر 
نسر اتجاهل كلامه وخدها وطلع نايمها ع السرير وعلقها الملحاليل 
بليل
عثمان: فهمت الي قلتلك عليه هدخل اجبها واجاي وان اتاخرت عاليك تمشي وتبلغ الكبير بلي حصل 
الحارس: تمام 
دخل من البلكونة لاقها نايمه زي الملايكه
عثمان: مش عارف الكل عاوز يقتلك ليه وانتي طفله وماذتيش حد اسف بس دي الاوامر 
وشهالها وخدها 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

عثمان شال روز في لحظه خروج نسر من الحمام 
نسر بشر: يا حيوا'ن يا زبا'له انته ازاي تجرء وتدخل قصري وكمان تاخد مراتي ومتجاة ل عثمان عثمان طالع مسد،س وادة طلق،ه في دراع نسر 
سالم بخضه: نسسسسسسر وطلع يجري ع الاوضه لاقه نسر مرمي في الارض وعثمان شايل روز وهرب بيها 
نسر بضعف: روووووز الحقها يا بابا وفقد الوعي 
سالم: الاسعااااااف بسرررررررعه 
خالد بخضه: روز روز انا لازم اروح ليها 
اسيل: ونبي يابابا خالد خدني ليها ماما هتضر'بني بعد متمشي 
خالد: طب يلا تعالي معايا 
الحارس: ممفيش حد في القصر 
خالد بقلق: امال فين 
الحارس: نسر بيه في المستشفى ومدام روز اتخطفت 
خالد: اااااايه هااااااااله وخد اسيل وراح ل هاله 
الكبير وهو بيتامل روز بحنيه: كدة يا روزي عاوز ياخدك مني بس دا بعينه انتي بنتي انا وبس 
عثمان بصدمه: اايه بنتك ازاي يا باشا هيا مش بنت خالد 
سليم بغضب: اخرررص روز بنتي انا هيا الحاجه الوحيدة الي كانت في حياتي انا وامها كنا بنحب بعض وكنا هنتجوز بس حاملت مني قبل منتجوز ووو
فلاش
فيروز: سليم انا حامل 
سليم بفرجه: بجد يا فيروز يعني فية قطعه مني جواكي 
فيروز: بس انا مش هتجوزك 
سليم بصدمه: انتي بتقوالي ايه يا فيروز 
فيروز بطمع: انته نسيت نفسك ولا ايه شوف انته فين ونا فين انا مستحيل اتجوزك وانته فقير كدة واخلي بنتي يعيش حياته كلها فقير زي ابوة 
سليم بصدمه: لدرجادي شايفاني وحش وكمل بسخريه... طيب يا فيروز بس اعمل حسابك ان ابني او بنتي اما تتولد هاخدة منك 
فيروز بسخريه: دا بعينك مش عارف هتجوز مين هتجوز خالد سيدك 
باك.. 
سليم: وخلفت روز وحرمتني منها طول مهي عايشه واما ماتت خالد الي خدها مني بس مستحيل حد بحرمني منها تاني 
خالد بغضب وهو بيخنق هاله: انطقي قووووالي بنتي فييييين انطقي لموت'ك 
هاله بخنقه وبتكح جامد: والله معرف عنها حاجه هستفاد ايه اما اخطفها ثم انا الي مجوزهالوا 
خالد بغضب: لا من نحيت هتستفادي ف هتستفادي كتير اوووي هتسهميني انا او نسر عشان تاخدي فلوس تاني طبعا م الي زيك لعندها عرض ولا كرامه كل همها الفلوس انطقققققي بنتي فين هقتل: ك 
هاله بخنقه: س سليم 
خالد سمع اسمه نزل ايدة من علي رقبت هاله ورجع لوا لدرجت انه كان هيقع واتكلم بهمس: حبيب فيروز وابو روز 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

خالد سمع اسمه نزل ايدة من علي رقبت هاله ورجع لوا لدرجت انه كان هيقع واتكلم بهمس: حبيب فيروز وابو روز 
هاله: هو جه من فترة وكان عاوز يقت'لني لاني اديت روز ل نسر ولو متفقتش معاه هيبيع سما زي منا بعت روز 
خالد والغضب عميه: اه يا بنت الك'لب كله منك ونزل فيها ضرب لحد م اسيل حاشت عنها 
اسل: مش وقته يا بابا خالد لازم نلحق روز ليعملوا فيها حاجه 
خالد: انا ماشي وهرجع بنتي لان الحقيقه لازم تبان واول مرجع مشفش وشك ل انتي ولا بنتك فاااااهمه وخد اسيل ومشي 
روز بوجع: ااه با بابا ا انا فين نسرررررر 
سليمان بحنيه: اهدي يا حبيبتي انتي هنا ف امان محدش هياذيكي 
نسر بشر: رووووووز هتوالي روووووز وافتكر حاجه نسر طلع فونه واتبع حاجه 
سالم: بتعمل ايه يا نسر 
نسر بسرعه: هرجع روز باااي طريقة ممكنه 
سالم: ازاي ودراعك لسه مخفش 
: خلي الرجاله نحصلني ع العنوان دا وجري 
هاله بخوف: الحق يا سليم خالد عرف انك. انته الي اخدت روز وزمانه دلوقتي رايح لنسر يقوالوا الحقيقه 
سليم بشر: ومين قالوا انها معايا اكيد انتي يا هاله اعتبري نفسك بقيتي ف جحيمي 
هلله بخوف: ا اسم وقبل متكمل قفل ف وشها وهيا قعدت تلطم: انا لازم اهرب مستحيل اقدار انفد من سليم دا جبروت لازم اشوف سما ونهرب فتحت الباب عشان تنزل تشوف سما لاقتها ع الباب وفيه علي هدومها د'م 
هاله بلطم: سماااااااااا وقعت مغشي عليه 
مجهول: مين الجامدة دي يا عم سليم دي قمر اوووي 
سليم بخوف مداريه: ابعد عنها دي بنتي ودي بزات خط احمر واياك تاذيها 
مجهول برفع حاجب: ونا ايه ياكدلي انها بنتك هيا بصراحه عجباني هقضي معاها ليله وخدها تاني وشاور لرجالته يمسكه سليم 
سليم بصريخ: لااااااااا يا زين كله الي روووز زببييييين دي لااااااااا روووووووز 
مجهول بلا مبلاة:  انته عارف ياعم سليم ان اما حاجه بتعجبني باخدها ونته الي مربياني وعارف كدة 
سليم بصراخ: ديييييييي بزااااااات لااااااا لانها مراااااااااات اخووووووووك.     زين سمع الجمله دي بعد عن روز واتسمر مكانه سليم قال مرات اخوك في داخلت نسر: ز زين لسه عايش

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

سليم بصراخ: ديييييييي بزااااااات لااااااا لانها مراااااااااات اخووووووووك.     زين سمع الجمله دي بعد عن روز واتسمر مكانه سليم قال مرات اخوك في داخلت نسر: ز زين لسه عايش
هاله بلطم: سمااااااااااا سماااااااااا ردي عليا يا قلب امك ايه الي حصل ردددددي عليا خدتها واتجهت المستشفى 
دكتورة: المريضه اتعرضت لحاله اغتصا'ب لازم نعمل محضر 
هاله بصدمه: ا ا اغتصا'ب فاجاة سمعوا صويت جاي من الاوضه هاله والدكتورة داخلوا عند سما وانصدمه
زين: كداب انا ماليش اخوات انا ياتيم وانت زات نفسك عارف كدة وانته الي مربياني 
سليم: لا ليك عياله يا زين من سنين انا. 
فلاش... 
واحد: الباشا طالب مننا انن نقت،ل ولاد سالم نسر وزين وامهم 
واحد تاني: طيب هيا امهم زنبها ايه 
الاولاني: افهم يا غبي اما نتقت،ل امهم معاهم كدة التهمه هتلبس خالد الميناوي والباشا هيطلع منها زي الشعرة من العجين 
تاني: طب يلا 
خرجت امهم. ونسر في ايدها وزين شياله وركبت العربيه وانقلبت بيهم
باااك... 
سليم: انا كنت موجود ساعت الحاد،ثه ولحقتك انته وزين علي مجيت انقذ امك كانت العربيه انفجر،ت ونسر كان كبير انما انته كنت صغير فنا خدت زين وسبت نسر 
نسر: يعني علي كدة عم خالد كان صادق انه ملوش زنب الكل بص لمصدر الصوت 
روز بفرحه طفوليه: نسرررر وجريت عليه لكن زين مسكها وحط مسد،س علي دماغها: علي فين مفكرة ان الحكايه دي هتدخل عليا 
نسر: زين سيب روز 
زين: مستحيل اسيبها انا عاوزها ودخلت دماغي ونا بقا اي واحدة بتدخل دماغي لازم اخدها 
نسر بشر: انته واحد وكان لسه رايح ل زين زين صواب المسد،س
: عندك لو قربت خطوة كمان هكون قتل،ك  نسر اتجاهل كلامه وبداء يقرب 
زين: قلتللللك ابعد صواب المسد،س عليه وخرجت طل،قه
روز بصريخ: نسررررررررررر
هاله والدكتورة دخلت لاقت سما منكمشه في جانب وبتصراخ وتقوال ابعد عني 
دكتورة: حقننننه بسررررررعه 
هاله بعياط: سماااااا سمااااا اهدي جات الممرضه وادتها حقنت. مهداء ونيموها 
سما بهلوسه: ا ا ابعد عني متعملش فيا كدة ا ابعد عني انا ب بكر ه هك ب يا ز ز زين 
هاله بصدمه: زييين

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

هاله: سمااااااا  ردي عليا ز زين اخو نسر الي عمل فيكي كدة ردددي عليا 
دكنورة: اهدي يا مدام هيا دلوقتي واخدة مهداء ونايمه متضغطيش عليها بس لازم اعمل محضر ل زين دا 
هاله بشر: لا انا هجيب حق بنتي. ب ايدي كدة اللعب هيحلوا ممكن تخلي بالك منها 
دكتورة: تمام... هاله مشيت وطلعت الفون 
خالد بضيق: عاوزة ايه انتي لسه ممشتيش 
هاله بشر: ومش همشي يا خالد الي اما انتقم منك. انته وبنتك علي الي حصل في بنتي 
: بغضب: وانا بنتتتتي عملتلك اييييه مش كفايه بعتيها يا هاله شوفتي الي عملتيه في بنتي اتردلك في بنتك وزين اغتضا'بها 
هاله بشك وصدمه: وانته ايه الي عرافك ان زين اغتصا،ب بنتي 
خالد بتوتر: سلام يا هاله رايح ارجع بنتي وارجع ملاقيكش 
نسر: زيييييييين انته عملت فيه اييييه زين زين  رد عليا والله مكنت اعرف انك عايش 
سليم: متخفش دي رصا،صه في دراعه مش هيجراله حاجه هو كويس يلا يا روز عشان نمشي 
روز بخوف وبرءاة: لالا انا هروح مع نسر وراحت مسكت في حضنه ونسر حوطها انا هروح عند بابا وعمو سالم مش هاجي معاك 
بسليم بغضب: انااااا ابوكي مش خالد انا ابوكي بس امك سبتني عشان انا كنت فقير وهو كان غني 
: وهيا مخترتشي الحب ياسليم هيا اختارت الفلوس فيروز طلعت طماعه وسبتك عشان انا كنت اغني منك 
سليم بغضب: كدااااب يا خالد انته الي ضحكت عليها عشان تتجوزك وتربي بنت مش بنتك ليه تحرم اب من بنته ليه 
خالد: دي بنتي انا مش بنتك انته تعالي يا روز ل بابا يلا عشان نرواح روز كانت قايمه نسر مسكها 
روحي ل بابا يا روز بس مش دا وشاور علي خالد دا بابا شاور علي سليم
روز: كداب دا بابا سيب ايدي عاوزة ارحله
خالد: ايوة يا روز هو كداب تعالي ل بابا يا روحي يلا وانا هطلقك من نسر ونروح مكان بعييييد 
سليم: امممم... ويترا هاله تعرف الي عملته في بنتها يا خالد ولا هبله هيا كمان 
نسر برق: هو عمل ايه في سما 
سليم: اقوال ولا تقوال انته يبقا اقوال انا بص يا سيدي هو كان عارف ان زين اخوك عايش فحاول يلبسله تهمه خلي سما ماشيه بليل 
فلاش... 
خالد وهو مغطي وشه وواقف بعيد وبعت واحد ل سما 
مجهول: علي فين كدة يا قمر متيجي معايا نتسله شويه 
سما بخوف:  ا ابعد عني انته عاوز ايه ابعد عنننني ااااه 
كتم بوقها وخدها واغتصا،بها كل دا وخالد واقف يتفرج ومبتسم ولبس التهمه ل زين 
نسر: اييييه اكيد لالالا انته كداب 
هاله بشر

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

سليم: تاخد الكبيرة يا نسر خالد الميناوي هو الي قتل امك واما عرف كذا مرة ان زين عايش كان عاوز يرجع يقتله تاني 
نسر: ههههههههه لا شحكتني يا سليم بيه طب من عارف انه هو الي قتل امي وكان عاوز يقتلني وعشان كدة انا اتجوزت روز مش عشان عيونها لا عشان انتقم من ابوها بس يا خصرة مطلعتش بنته هطر انتقم منه هو دلوقتي 
سليم بغضب: وانته كنت ناوي تعمل ايه ف بنتي ياابن سالم مش عيب انا تحب تنتقام تنتقام من طفله هيا دي رجوليه
نسر بغضب: ومش رجوليه برضو يا سليم اما تخلي واحدة حامل منك من غير جواز ولا ايه 
سليم بزعيق: بسسسس انااااا كنتتتتت هتجوزهااااا هيا الي خااانتني واداااات بنتي لوااااحد تاني يربيهاااااا 
تليفون هاله رن وكانت الممرضه وردت بسرعه: الو 
الممرضه بحزن: الباقيه في حياتك داخلنا لقينا بنتك قطعه شريان ايديها ملحقناش نعمل ليها حاجه 
هاله التلفون وقع من ايدها وانهارت: سماااااااااااااااا 
روز جريت عليها: م ماما سما مالها هاا ردي عليا مااااما 
هاله بصت ل روز واد ايه هيا بريئه: س سما م ماتت سما انتحرت يا روز بسبب ابوكي 
روز بعدت عندها: ا ايه لالالا بابا ميعملش كدة وراحت علي خالد وبدات تضرب فيه: انته. الي. قتلت سما رددد
خالد بزهق: ايووووة انا السبب في موتها ارتاحتي وزقه وقعت ع الارض هاله جريت عليها 
نسر: روووووز... اه هيا كدة ارتاحت اتفضل يا حضرت الظابط 
خالد: لااااا اللعبه لسه منتهتش مستحيل تنتهي علي كدة وخد روز وحط سك.ينه وحطها علي رقبتها: هات مفتاح عربيتك 
نسر بصريخ: سيييييب روز سيها وصدقني محدش هيااذيك انا بااكدلك 
خالد بغضب:  هاااات المفاتيح.  نسر زقله المفتاح خالد خدة وخد روز وركب العربيه ومشي 
نسر: عم سليم خد هاله وزين وودواة المستشفى بسرعه وانا هلحق روز بسررررعه 
جري نسر هو الشرطه بس معرفوش خالد خد روز وراح فين.  
فاجاه نسر صرخ: روووووووووووووووووز 
الظابط. امر انه يدوروة عليهم في كل مكان نسر بليل راح المستشفى 
سليم. بلهفه: فين فين روز يا نسر اكيد في العربيه صح طب هيا مطلعتش ليه اكيد نامت طب انا هنزل اشوفها 
نسر: روز مش لاقيها خدها وهرب مش لاقي ليها اي اثر اختفت معنتش عارف هيا فين 
سليم بدموع: انته اكيد بتهزر صح بنتي انا معاك صح بس هيا زعلانه مني شويه بس 
نسر بزعيق: بنتتتتك خاااااالد خدهااااااااا وطفششششش. مش لااااااااقي ليهاااااااا اييييييي اثرررررر

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

نسر بزعيق: بنتتتتك خاااااالد خدهااااااااا وطفششششش. مش لااااااااقي ليهاااااااا اييييييي اثرررررررررررر.  وقعد ع الارض وبيعيط زي الطفل 
الممرضه: الحمدلله قدرنا ننقذة وبقا بخير تقدرو تشوفوة 
روز بصريخ: طلعنننننني من هنااااااا انا بكىههههههك بكرىررررهك
خالد: دلوقتي بتكرهيني يا روز بعد كل ده بتكرهي ابوكي ضحيت بكل حاجه عشانك ليه يا روز 
روز بجراة: انا مش بنتك انا بنت مراتك يا بابا خالد سيبني عاوزة اخرج من هنا. 
اسيل: نسر عرفت فين طريق روز خالد حطتها في محزن...... في الجبل
نسر بسرعه: وانتي عرفتي ازاي 
اسيل: بابا خالد كلمني وكان عاوز حاجات وقالي ع العنوان 
نسر: خدوة بالكوا من زين هروح ارجع روز زين خد عرببه وساق باقصي سرعه 
روز: ابيه انته جيت
خالد: كنت عارف ان اسيل هتقولك بس كويس انك جبت جيت علشان تمو، ت وطلع مسدس فاجاه خرج طلقه بس انصدموا  ليمه لاقوا خالد ع الارض 
روز بصدمه؛ ماما هاله ليه قتل. تيه 
هاله بعياط.. لانه قت. ل بنتي هو السبب في موتها 
نسر شال روز ومشي وهاله وراة وسالوا خالد للديابه تاكلوا 
زين رجع البيت
اسبل: حمدالله ع السلامه يا روزي وحضنتها 
زين: نسر مين دي 
روز: اختي 
.. كانت دلوقتي بقت مراتي 
. مش موافقه 
... هو انا بستاذنك دنا باموراك   الكل ضحك عليهم 
سليم غمز ل نسر نسر شال روز 
زبن بغمزة... ايوة يا عم ماشيه معاك حلاوه عقبالي يااارب... نسر طلع بيها 
روز.. ابيه في ايه انا نازله ل بابا 
... ابيه انت بتقرب كدة ليه ووووو
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-