رواية جبروت الفهد كاملة جميع الفصول بقلم بسمله بدوي

رواية جبروت الفهد كاملة جميع الفصول بقلم بسمله بدوي


رواية جبروت الفهد كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة بسمله بدوي رواية جبروت الفهد كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية جبروت الفهد كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية جبروت الفهد كاملة جميع الفصول

رواية جبروت الفهد بقلم بسمله بدوي

رواية جبروت الفهد كاملة جميع الفصول

قاعد على  الكرسي بغـ.ـرور وفي أيده كاسه وحواليه رجـ.ـال باين عليهم الثراء الفاحش .
فهد ببـ.ـرود........الدفعه اكتملت ولا .
رجـ.ـال من الرجـ.ـاله ......ايوه بس لسا عايزين بنت وتكون جميله وسنها مايزدش عن 16سنه 
فهد ببر.ود........اممم تمام الـ6مليون دولار يتحولوا على حسابي الليله .
الراجل بخـ.ـنقه من التوتـ.ـر.والخوف....ححاضر .
فهد ببر'ود.......الاجتماع خلص بره .
خرجوا بخو'ف وبسرعه .
وليد بخو'ف.......انا مش لاقي 
فهد بصله بغضب جح'يمي وبتهديد
وليد بخو'ف.......طب ما انا بقولك اهو مش لاقي بنت بالمواصفات دي يعني لازم تكون 13 أو 16 بالكتير وكمان تكون جميله وكمان مش ليها حد في الدنيا  اجيبها  منين انا .
فهد ببر'ود.......ميخصنيش واتفضل الوقتي مضيعش وقت والبت تكون في مكتبي بليل .
وليد خرج 
بابا هو احنا رايحين فين .
الاب .......رايحين مشوار حلو يحيبتي بس توعديني تسمعي الكلام .
لارا بطفوله......... بوعدك يبابا.
ووقف العربيه وقال ......لارا يحبيبتي تقعدي هنا ماشي .
لارا بخو'ف.......لي انت هتسبني
 وتمشي .
صابر .......ايوه يحبيتي ،مش انتي وعدتيني تسمع الكلام .
لارا بدمو'ع ......ايوه بس لي والنبي متسبنيش .
صابر ......... اسمعي الكلام بس اعرفي أن كل ده مش بايدي .
وسابها وركب العربيه ومشا ،لارا طلعت تجري وتع'يط جامد ورا العربيه لحد ما وقعت على الأرض lغمي عليها ،بليل صحت على ايد بتتحرك على جسمها .
لارا بر'عب وخضه.......انتوا مين 
ولد من الشباب وباين عليهم السكر ......... يخربيت جمالك اي ده ده احنا ليلتنا صباحي شكلنا هههههه وبيقرب منها .
لارا ز'قته وطلعت تجري وتع'يط لحد ما شاف نور قوي وبعدين lغمي عليها .
عند فهد كان مروح بالليل وسايق العربيه ووراه عربيات كتير فجاه ظهر جسم صغير قدام العربيه من فراغ كان خطوه كمان ويخبطها نزل ويشوف منين لاقا شباب كتير
شاlب منهم ......اي يباشا ملكش دعوه بيها احنا الي لاقيتها الاول .
فهد ببر'ود وغر'ور وبيحك أنفه بشر........الكلام ده ليا 
الشاب بستهزlء.......اومال للحيطه  الي وراك ههههه .
فهد ببر'ود قرب منه وضر'به بالبوكس وقعد يضر'ب فيه وقال 
......الكلام ده ليا ي بن *****انا فهد الدالي يتقالي كده وربنا مهرحمك.
الشاب بزعر..... lبو'س ايديك يباشا ارحمني والله العظيم ما كنت اعرفك لو عايز البت خودها 
فهد سكت ورماه وبينفض أيده وقال بصوت عالي.......انتوا لسا واقفين .
كلهم جريوا .
وراح اشتال لارا وراح قصره وطول الطريق بيبصلها بس مكانش شاف وشها عشان شعرها مغطيه 
فهد بخـ.ـبث وبيبص على جسمها........شكلها صغير وده المطلوب جتيلي برجليكي .
ووصل القصر وراح جاب ميه وبيفوقها وقال
فاقت وبيشيل شعرها من على وشها وقال ....... بسم الله ماشاء الله تبارك الله اي ده .
لارا صحت واول ما شفته فكرته شاب من الي كانوا بيجروا وراه وقامت بعده بزعر وخو'ف شديد.
لارا بدمو'ع.......والنبي يعمو متعملش فيا حاجه .
فهد بخـ'ـبث.....عندك كام سنه
لارا .....15
فهد اشتالها وقعدها على رجله وأيده على خصرها ولسا هيقرب 
قامت ضر'بته بالا'لم وقالت كده عيب  .
فهد بغ'ضب جح'يمي ووووووو .
فهد بغ'ضب جح'يمي....... انتي عملت اي ي*****.
لارا بدمو'ع.......كده عيب يعمو مينفعش .
فهد بشر ......بت انتي تسمعي الكلام انتي من النهارده ملكي فاهمه ولا يعني اعمل اي الي عايزه .
لارا بدمو'ع......وربنا هتروح منه فين .
فهد بصلها بستغراب من كلامها الي اكبر من سنها .
وقام وقف وقالها بصوت مخيف ......... انتي بتردي عليا 
لارا عيـ'ـطت جامد ، سيف حس بقلبه بيوجـ.ـعها على منظرها .
قام مسكها وقعدها على رجـ.ـله وقال بحنان........متزعليش .
لارا بطفوله......لا زعلانه .
فهد  بهدوء....ما انا مبحبش الي بيعصي كلامي 
لارا اكتفت بنظره عتاب .
فهدحس بشعور غريب بس في نفس الوقت جميل اوي اول ما شاف عيونها الرمادي وقال بتوهـ.ـان  ........ انتي جميله اوي  
وبيقرب منها وبيدفن رأسه في عنقها.
لارا بخـ.ـوف شديد من لمساته وانفاسه السخنه وقالت بدمـ.ـوع ......عمو .
قاطعهم صوت القوي .....اي الي بيحصل هنا ده
فهد قام ببرود واشتال لارا وحطها على السرير وراح للراجل كبير باين عليه الجبروت وكبير في السن .
فهد ببرود وسخريه.......اظن في زفت بباب يتخبط عليه وبعدين سليمان باشا طالع جناحي لا لا انا مفروض افرش و رد على الأرض مش كنت تعرفي 
قاطعه سليمان بغضب
......ولد احترم نفسك احسنلك ومتنساش اني جدك .
فهد ببرود ....... جدي تصدق نسيت .
سليمان بغضب.......انت الكلام معاك زي قلته أبعد ومين دي كمان بس صغيره عليك دي 
قاطعه فهد وهو بيقول بغضب جحيمي..........ملكش دعوه وأخرج بره .
سليمان ببرود.....عايزك في المكتب ومشا وهو بيسند على عكازه
فهد راح للارا وقال بصوت حنون
........انا هنزل اجيب شوكلت كتير متتحركيش من مكانك وفي هنا العاب في الغرفه دي كان في غرفه في الجناح بابها ابيض في وردي وعليها عرايس باربي .
لارا بخوف......هو انت هتسبني زي بابا صح .
فهد وهو بيمسد على شعرها الطويل........لا انتي خلاص بقيتي ملكي بتاعتي ملك للفهد خلاص مفيش تراجع .
لارا ببراءه........ يعني هتسبني هنا لوحدي.
فهد بهدوء.......هتروحي تلعبي في الغرفه دي وانا هنزل شويه وهجيلك ومسك أيدها ودخلها الغرفه 
لارا على قد ما هي كانت خايفه بس اما شافت الالعاب وفي Tv فرحت جدا وقعدت تلعب
عند فهد واقف ببرود وحاطط أيده في جيبه وقال ......عاوز اي.
الجد بهدوء......... نفذت الحمله ولا
فهد ببرود.....اظن أن ده شغلي مش شغلك فخليك في نفسك وبس .
الجد بغضب
.........انت شكلك اتجننت خالص ،احترم نفسك مش سليمان الدالي الي تكلمه كده .
فهد ببرود....... انا اتكلم زي ما انا عايز واه قبل ماانسا  الفلوس انا هاخد 70%وانت30
سليمان بغضب.......لا االنص بالنص ما تنساش اني انا الي معلمك وانت من غيري ولا حاجه .
فهد ببرود ......بقوا 20%بس اتكلم كمان ومفيش ولا مليم هتاخده ومشا بغرور وبرود .
وراح جناحه وبيفتح الباب واتخض اما ملقاش صوت وقال بصوت عالي........ انتي ي بت راحه فين دي والله لو كانت هربت ما هرحمها ولسا هيخرج لاقاها قاعده ورا الباب ومتكوره على نفسها ونايمه ، فهد رحلها وبيهز فيها .
فهد بهدوء....... انتي 
مفيش رد راح اشتالها قمت صحت وقال بخضه.......في اي يعمو وبتقول بنعاس انت اتأخرت اوي لي  أنا فكرتك سبتني زي بابا والنبي متسبنيش وكانت بتتكلم وهي بتمسح دموعها بظهر أيدها ببراءه.
فهد بحنان........لا يستي مسبتكيش وانا أما بقول كلمه مبرجعش فيها لو هموت ولتاني مره  هقولك انتي ملك فهد الدالي  مفيش حد يتجرأ يبص ليكي وعايزك تفهمي انك لو حاولتي تهربي هجيبك وساعتها ولا اقولك خليها مفاجاه بس لو سمعتي كلامي ومعترضيش هحطك جوا عيوني ولو طلبتي نجمه من السما هجبهالك
قاطعهم خبط على الباب .
فهد راح يفتح الباب ولقا الخدامه بتقول .......يباشا اخت حضرتك تحت مستنياك في الريسبشن.
فهد ببرود........ برا.
فهد مسك ايد لارا .........يالا ننزل .
نزلوا .
ساره بزعل.....كده يفهد تمشي من غير ما تقولي .
فهد بهدوء....... ساره ما انتي عارفه اني مبقولش لحد على الي في دماغي .
ساره بحزن......بس انا اختك .
فهد بهدوء........الشغل بقا وكان لازم احضر ميتنج مهم .
ساره وهو بتبص على لارا بستغراب وصدمه.......مين دي وكمان انتي ماسكها لي .
فهد بهدوء......بعدين بعدين .
قاطعهم صوت شاب  18سنه طويل وابيضاني وعيونه عسلي وشعره كيرلي وكثيف ولونه بني .
مهند بهدوء وبيسلم على فهد .
وراح ل لارا الي واقفه  ورا فهد ، مسكها من خدودها و قال مين القمر ده .
لارا ليه هتتكلم ،قاطعهم فهد بعصبيه.......ايدك  .
مهند بستغراب......مالها.
فهد ببرود وراح مسك أيده ونزل من على وش لارا .......وقال متتكررش مره تانيه .
مهند بهدوء .......حاضر انا طالع غرفتي انا بقا 
في الوقت ده الفون رن بتاع فهد 
فهد ببرود.....الو  لا ايوه لا لسا ملقتش البنت المناسبه تمام وقفل السكه .
ساره بحزن على حال اخوها ......انا طالعه غرفتي وشويه و يزن جاي .
ساره عندها 30سنه طويله وجسمها ممشوق وقمحيه وعيونها عسلي وشعرها بني قصير اخت فهد ومتجوزه يزن صاحب فهد ومهند بيكون ابنها 
فهد اخد لارا وطلع جناحه وقال بحنان .....روحي خدي شاور .
لارا ..... مش عندي هدوم .
فهد راح جبلها تيشرت ابيض وقال البسي ده .
وبعد شويه لارا خرجت وكانت لابسه التيشرت وواصل لبعد ركبتها بس واسع جدا والميه بتنزل من شعرها كان شكلها رقيق وكيوت خالص.
فهد بصلها بنظره هي معرفتش تحددها وقال بصوت حنون......جيبي المشط هسرحلك شعرك .
كانت هترفض بس بصلها بتهديد 
وجابت المشط  وراحت قعدت قدامه وهو بيسرح لها شعرها .
فهد بهدوء.....اسمك اي .
لارا .....لارا 
Basmala badwy.
فهد بهدوء........اي الي حصلك وليه كنتي بره في الوقت ده .
لارا بدموع وشهقات......با.با قالي هنروح نجيب حلويات وركبنا العربيه وبعدين نزلني ومشا وسبني وانفجرت في العياط جامد.
فهد بصلها بشفقه وخوف عليها .
فهد بهدوء......مفيش بابا خلاص انا بابا من النهارده وبعدين راح اتكلم في الفون وبعد ثواني جه تاني ولقا لارا نامت راح نيمها على السرير وغطاها كويس ونزل لمكتبه .
قعد يشتغل على الملفات لحد ما تعب وبعدين قعد يفكر هو ليه قال إنه ملقاش بنت مناسبه ولارا مناسبه جدا واي الأحاسيس الي بتحصله معاها دي 
قاطع شروده خبط على الباب 
فهد ببرود.....ادخل .
دخلت سوزي 
سوزي بنت عمت فهد 
مغروره جدا وجميله بس طبعا بسبب عمليات التجميل وعندها 25سنه وعايزه تتجوز فهد باي طريقه 
دخلت وجريت عليه حضنته وقال ......فهد وحشتني .
فهد بعدها ببرود وقال ......سوزي انا مش فايقلك اي الي جابك 
سوزي بحزن مصطنع.....كده وانا الي بقولك وحشتيني .
سوزي ........ مامي وبابي سافروا وانا جيت اقعد هنا عشان مينفعش اقعد في الفيلا لوحدي بابي خايف  عليا وقالي .روحي عند جدك .
فهد ببرود......خلاص هتقعدي في قصري تقعدي بادبك .
سوزي بحزن مصطنع .......حاضر يفهد وعملت نفسها زعلت وخرجت .
وشافت خيال في جناح فهد عشان غرفتها جنبه وراحت فتحت الباب ،وقاامت مصرخه جااامد
Stop.
فهد الدالي ......اكبر رجل اعمال في الشرق الأوسط مشهور جدا وصاحب اكبر مافيا متنوعه في كل شي ،متملك جدا قاسي القلب غيور على اي شي بيحبه ،ظالم ومستبد يتللذذ برؤية الدماء يخاف ويخشاه الكبير قبل الصغير .
طويل القامه وعريض المنكبين بجسد رياضي ضخم صلب بشره قمحاويه وعيونه زرقا غامق وشعر اسود طويل وغزير انف مستقيم وشفاه غليظه فكه حاد ولحيته كثيفه بعض الشئ لكن وسيم جدا حطم الارقام القياسيه في الوسامه والرجوله 27سنه و تتمناه النساء لوسامته ونفوذه.
لارا اليماني 
قصيره القامه وذات جسم مغري جدا رغم صغر حجمهاوسنها طيبه لدرجه السزاجه بريئه اوي وطفوليه بدرجه كبيره  
عيون زي القطط فضيه على رمادي فاتح وذات شعر بني فاتح تتخلله خصلات ذهبيه  وطويل لآخر خصرها 15سنه.

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

ملحوظه قبل ما ابدا (ازاي مهند عنده 18سنه وساره أمه 30
بصوا ده ابنها بالتبني تمام وليه دور أساسي في الروايه هنعرفه بعدين)
سوزي بصويت .......عاااااااااااااا حرامي يمامي 
كلهم طلعوا فهد ،مهند ، ساره ،الجد 
فهد ببرود ....... في اي بتصوتي لي .
ساره برعب......وانا ماشيه شوفت خيال في غرفتك وانا عارفه أن مفيش حد بيدخلها غيرك .
فهد ببرود.......عارف وملكش دعوه ومن اول كده عامله إزعاج    وقال اناداخل انام ودخل غرفته وفقل الباب في وشهم .
ساره بغيظ وخوف......والله يساره صدقيني شوفت خيال .
ساره بهدوء......مصدقاكي يسوزي .
سوزي بفرحه.....بجد طب هو لي فهد عمل كده كأنه عارف أن في حد جواوهو أصله مانع اي حد يدخل جناحه.
ساره بهدوء......تلاقيها لارا .
سوزي بصدمه .....نعم ايه مين لارا دي وازاي تدخل جناحه كده عادي وكمان ازاي وفهد مبيسمحش لحد يدخل جناحه حتي الخدم .
ساره بحزن......علمي علمك وسبتها ومشيت .
سوزي دخلتك غرفتها وراحه جايه في الغرفه وبتقول بغيظ......انا يكلمني كده انا سوزي يتعمل فيا كده ،ومين لارا دي كمان يلهوي لو الي في بالي حصل لالا لا فهد مش هيتجوز غيري ايوه بس مين دي هموت واعرف ودخلت تاخد شاور 
عند فهد 
دخل لقا لارا قاعده على السرير وبتعيط.
فهد راح لها جري وقال .....مالك يقطتي 
لارا بدموع.........انت سبتني تاني ليه وكمان قافلين النور ليه انا بترعب من الضلمه 
وبعدين قال بطفوله.......قطتك .
فهد ضحك ضحكه بينت غمزاته وزادت وسامته واشتالها وقعدها على رجله، قاطعته لارا وقالت .....عمو سبني على السرير مش بحب كده .
فهد ببرود.....انا بحب كده وتاني مره بقولك متعترضيش مش عايز اسمع غير حاضر ونعم بس 
لارا سكتت .
فهد ضحك تاني وقال .... وبعدين انتي في ايه ولا اي يعني بتعيطي وزعلانه وعايزه تعرفي بقولك قطتي لي 
لارا بصتله ببراءه وقال .....عمو هو انت بتضحك عادي هو انت طيب ولا شرير .
فهد بهدوء ......انا شرير خالص .
ولارا بتحاول تنزل بس فهد ماسكه جامد .
فهد ببرود.....انا قولت اي انتي شكلت عايزه تتعاقبي صح .
لارا سكتت وتوقفت عن الحركه وقالت بصوت باكي......... لا والنبي .
فهد بهدوء......اسمعي للاخر انا شرير بره ومع الناس التانيه أما معاكي لا .
لارا بصتله وشافت الصدق في عيونه وقالت ....... ازاي وانت عايز تعاقبني .
فهد بهدوء...... عايز اعاقبك عشان ماعتيش تعملي الغلط مره تانيه 
لارا بدموع...... هسمع الكلام بس مش تعاقبني .
فهد بحب...... شاطره يقطتي .
لارا بطفوله...... قطتك لي .
فهد وهو بيمسك أيدها وبيبص في عيونها......عشان عيونك زي القطط .
لارا ......اها طب انا جعانه .
فهد بهدوء......عايزه تأكلي اي .
لارا بخجل........ عايزه نوتيلا وتوست وكولا
فهد بضحك على خجلها وكلامها.....طب ومالك مكسوفه لي خلاص هجبلك 
فهد طلع الفون وقال ...... عايز شكولاته سايحه وتوست كوبايه لبن .
لارا باعتراض
......لا مش عايزه لبن مش بحبه عايزه كولا
فهد ببرود..... بسرعه طلعيه للجناح 
فهد ببرود وقال.....انا قولت اي مفيش اعتراض حاضر ونعم بس والكولا غلط عليكي 
ثواني والباب خبط وكانت الخدامه ومعاها صنيه الاكل ، خد الاكل وراح حط الاكل على الطربيظه الي في اخر الجناح
واشتال لارا وحطها على الكرسي الي قدامه ومسك التوست وجاب المعلقه بالنوتيلا وحطها على التوست 
وقال بحب ....... يالا افتحي بقك الطياره راحه فين .
لارا بخنقه ......انا كبيره مش نونو كده .
فهد بهدوء......لا انتي نونو بالنسبالي افتحي بقك يالا
قاطعهم صوت الباب وكانت سوزي .
سوزي بمياعه......فهد انا زهقانه متيجي نخرج ولفت نظرها لارا الي قاعده تاكل في الشوكلاته بنهب وقالت......ميييييين دي
فهد ببرود.....ميخصكيش  ومن امته وانتي بتيجي جناحي مش في قوااعد للقصر ده ولا لا التزمي بيها بدل ما اعمل حاجه تزعلك بره وقفل الباب .
سوزي بصدمه....... وربنا لوريك يفهد ومين دي كمان وبعدين قالت ......اومال قايل مفيش بنت مناسبه ليه (ايوه سوزي شغاله معاهم).
وطلعت فونها .....عايزه اكلم الباشا .
طلع بيكذب يباشا ومعاه بنت فيها كل المواصفات شكله بيلعب على كبير 
الباشا.........***********
سوزي بصدمه وزعر.....ايه لا لا مليش دعوه انا 
انا الي عليا قولتهولك ده لو عرف الي بتخططله مش بعيد يموتنا حتي لو كنا مين مش بيهمه حد ده 
الشخص .....*******
سوزي بطمع......مليون دولار متاكد تمام الفجر هتكون عندك
عند فهد 
راح لقا لارا موسخه اديها وبتاكل بتلذذ واستمتاع
فهد بغضب مصطنع.......اي ده في حد بياكل كده وراه اشتالها وغسلها أيدها ولسا بيحطها على السرير وراح جاب وورق وقال .....امضي .
لارا ببراءه......... اي ده يعمو .
فهد بغضب.....اسمي فهد وامضي من غير كلام  
لارا بخوف مضت .
فهد نامي يالا .
لارا بخوف .....وانت .
فهد ببرود.....جنبك .
لارا برعب......لا لا انا هنام على الكنبه وخلاص .
فهد أما شاف الخوف في عيونها ووافق وكمان هو خايف عليها  منه 
بليل كانوا راحوا في النوم خلاص 
سوزي دخلت ومعاها بخاخ منوم عشان لو لارا صحت وهي بتشتالها متعملش صوت 
وخلاص أشتالتها وفجاه سمعت 
فهد بغضب جحيمي ووووووو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد بغضب جحيمي........مييين هنا 
سوزي اول ما سمعت صوته رمت لارا على الكنبه بسرعه وفي ثانيه رشت على فهد بالمنوم وزقته وطلعت جري 
فهد حس بدوخه بس قاوم وجري وراها بس كأنها فص ملح وداب اختفت وبعدين لسا هيدخل ،بس سوزي عملت نفسها واقفه في البلكونه الي في الطرقه وقال ببرود .....سوزي .
سوزي بتوتر اخفته ببراعه ..... ها نعم يفهد  
فهد ببرود......مشوفتيش حد خرج والوقتي .
سوزي بتوتر......لا لي.
فهد ببرود.....ولا حاجه وسابها ودخل جناحه
وراح ل لارا لاقا لسا نايمه بوضع مش مريح على الكنبه 
فهد بهدوء........ لارا قطتي 
مفيش رد ،فهد اتخض جامد وقعد يخبط برقه على وشها مفيش رد وجاب ميه ورش عليها برده مش بترد اشتالها ودخل الحمام ووقف بيها تحت الدش وهي اصلا واصله لصدره واقصر كمان .
واول ما حست بالميا انتفضت وشهقت وقال....... ع.م.و الميا ساقعه .
فهد حضنها وبعدين اخدت الفوطه ولفها بيها .
وخرج راح جاب قميص ليه وقال.....روحي البسي ده بسرعه عشان الهدوم الي عليكي اتغرقت ميا وممكن تاخدي برد .
لارا بتعب .....حاضر وغيرت وخرجت ولقت فهد مشغل التكييف والدفايا ومعاه
كوبايه لبن في أيده .
فهد بحب.....قربي .
لارا بتعب وخوف......حاضر .
فهد مسك أيدها وراح عند المرايا ومسك الاستشوار وبينشف لها شعرها .
فهد بحب.....معايزش اشوف نظره الخوف في عيونك مني .
لارا ساكته بتبصله في انعكاس صوره في المرايا بس 
خلص لها تسريح لشعرها وقال يالا نامي  
لسا راحه تمام حست بدوخه قبل ما توقع فهد اشتاها ونيمها على السرير وغطاها كويس.
لارا بخوف......لا انا عايزه انام على الكنبه .
فهد ببرود.......نامي وهو بيغطيها لمس وسهل لقا حراتها عاليه 
فهد بخوف.......اي ده ده انتي نار وراح جاب قميص من عنده وشقه وجاب ميا وقعد يعملها كمادات لحد ما راحت في النوم وحرارتها نزلت
وفهد قام بس لفت انتباهه حلق وطى اخده وابتسم بخبث.
وراح نام على الكنبه وقعد يبص على لارا لحد ما راح في النوم
صحي الصبح وراح اخد شاور ونزل يجري شويه وبعدين طلع اخد شاور ولبس بدلته الكحلي عشان هيروح الشركه وهو بيسرحه شعره صحت لارا .
فهد بحب
.......صباح الخير يقطتي .
لارا بخجل .....صباح النور وبعدين قالت.....انت رايح فين .
فهد بهدوء.......راح الشركه هخلص الشغل بسرعه وهاجي مش هتاخر وبعدين قال بتهديد وتحذير اياكي تخرجي من باب القصر وخلي في علمك ان القصر في كاميرات كتير وكلهم متوصلين بفوني.
لارا بهدوء......حاضر .
فهد راح لها وقرصها بلطف من خدها وقال......يسلملي الي بيسمع الكلام وطلع فون وقال الفون ده في ايدك 24ساعه متعملهوش سايلت ولا تقفليه خالص .
لارا بهدوء......حاضر .
فهد بحب ......هتوحشيني يقطتي.
لارا اكتفت ببتسامه
لارا دخلت غرفتها الي في الجناح وبعد شويه ملت وكانت عطشانه قامت وخرجت ونزل تحت وهي ماشيه بهدوء خبطت في مهند.
لارا بخوف.....انا اسفه
مهند ببتسامه.....ولا يهمك بدوري على حاجه.
لارا بخجل...... المطبخ عشان عطشانه 
مهند ببتسامه.....تمام تعالي ورايا ودخل المطبخ وجلب لها ازازه 
لارا كانت هتطلع تاني بس وقفها صوت مهند .
مهند بهدوء.....ممكن تعدي معايا ونتعرف على بعض عشان انا زهقان خالص .
لارا بفرحه طفوليه......وانا كمان بي نلعب اي .
مهند بضحك......تعالي نقعد في الجنينه فيها مرجيحه وفيها عجلتي ممكن تلعبي عليها عادي.
لارا بفرحه .....بجد ماشي بسرعه بقا وشدت أيده وخرجوا الجنينه.
لارا بحزن .....بس انا مش بعرف اركب العجله .
مهند ببتسامه وسيمه.......تعالي أعلمك .
وبدأ في تعليمها وهي بتركب كانت هتقع بس قاطعها صوت فهد ووووووو
في مكان تاني 
الشخص......... البت عنده يباشا والغبيه الي اسمها سوزي كانت هتتكشف بس هربت بسرعه .
الباشا........ شكل الفهد وقع والا ليه هيخليها معاه لا وكمان في جناحه دي شكلها هتحلوا خالص 
الشخص.......تفتكر يباشا معتقدش الي زي فهد الدالي ده بيحب او عنده قلب حتي.
الباشا بخبث........متنساش انا مين ده انا كنت في يوم من الايام صاحبه يعني حفظه صم

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

لاراااااااااااااااا
قامت من على مهند بسرعه رغم أنها حسه بالم بس قامت وقالت بخوف.......نننعم 
فهد راح اشتالها ومتجاهل كلام مهند 
مهند .....ياخالو في اي مفيش حاجه لو سمحت اسمعني.
فهد بصله بصه خلته يسكت وطلع جناحه وقفل الباب برجليه وقال بهدوء عكس الي جواه........ انا قولتلك اي قبل ما انزل  .
لارا بخوف ودموع......... اني مش انزل .
فهد بنفس النبره والهدوء...... وانتي عملتي اي مسمعتيش الكلام عصيتيني وانا حذرتك اكتر من مره وقولتلك مبحبش الي بيعصوا كلام صح ،اخرتهم وحشه
لارا بشهقات ورعب........ ااايوه
فهد فجاه قال بصوت أشبه بالجحيم ........ طلاما عارفه كده مبتسمعيش كلاااااااامي للييييييه ،انتي الي جبتيه لنفسك قومي يالا عشان هرجعك مطرح ما انا جيتك  
لارا  من كتر الخوف اغمي عليها.
فهد بخوف ......جري عليها ،وقال لارا قطتي خلاص هتفضلي معايا خلاص وجاب برفانه ورش على أيده وقربها من وشها
لارا صحت وقالت بدموع.......هو انت بجد يعمو هتسبني لوحدي
فهد شالها وحطها على رجليه وقال بحنان........لا خالص بس ممكن اعرف قطتي نزلت لي ومسمعتش الكلام وبعدين قال بغيره واي الي شفته في الجنينه دي وبتعملي اي مع مهند
لارا بدموع ......والله كنت راحه اشرب بس مش كنت عارفه المكان وشوفت مهند 
قاطعها صوت فهد الغاضب........ متنطقيش اسم راجل غيري ،ومسح دموعها وقال بحنان اتكلمي بالراحه .
لارا بهدوء.........  وهو جابلي اشرب وبعدين قال إنه زهقان وانا قولته انا كمان بس والله كنت هرفض في الاول بس كنت هلعب شويه صغيرين وبعدين هطلع بسرعه .
فهد ببرود عكس الي جواه......... وبتعترفي كمان بس عارفه لو كنتي كذبتي كنت وريتك وشي التاني بس عشان انتي مكذبتيش هديكي فرصه تانيه 
لارا بهدوء ........حاضر 
فهد ببرود...... اسمي فهد معتيش تقولي عمو
لارا ببراءه......بس انت كبير اوي وبابا قالي الاكبر مني أقوله يعمو 
فهد ضغط علي دراعها جامد وقال ببرود عكس الي جواه ....... قولت ليكي مفيش بابا غيري وكمان اسمي فهد  ومش كبير اوي اكبر بحوالي 12سنه عادي 
لارا بدموع..... ايدي يعم.اقصدي يابابا
فهد بهدوء......كل حاجه عياط عندك خليكي قويه ،وراح مسح دموعها وقال بحنان..........حقك عليا انا اسف وجبتلك هدوم جديده عشان رايحين مشواركمان شويه قومي .
لارا بخوف........ لا انا مش عايزه اخرج والنبي سبني هنا .
فهد بحنان وخدها في حضنه......هش هش يروحي متخافيش طول ما انا معاكي قومي يالا جبتلك فساتين كتير حلوه .
لارا بطفوله......... حاضر هروح البس بسرعه بس متمسيش وجريت على غرفه البس
خرجت وكانت لابسه فستان ازرق بس قصير وقط
فهد بغضب وغيره......لا ده يتلبس هنا وبس روحي البسي تيشرت وبنطلون
لارا سمعت كلامه ولبست بنطلون بوي فريند ابيض وتيشرت اسود وكوتش اسود والشنطه كتف حمرا و سابت شعرها
فهد ببرود........ لمي شعرك
لارا لسا هتعترض قاطعها نظره فهد المرعبه .
لارا قعدت تحاول تعمل شعرها معرفتش ،فهد قرب بهدوء وعمله لها ديل حصان
لفت نظره خدودها وشفايفها بتهور منه مسك وشها جامد وقال بصوت عالي افزعها......اي ده 
لارا بخضه........  في اي انا مش عملت حاجه 
قعد يحاول يشيل الاحمرار من على خدودها زاد اكتر .
فهد .....انتي حطه اي .
لارا ......والله محطيت حاجه 
فهد ببرود ......طلع طبيعي  
لارا بصتله برعب وعتاب في نفس الوقت
فهد اشتالها وقال........ متزعليش مني يقطتي 
لارا بدموع........ ايدك صعبه 
فهد ببرود عكس الي جواه
......ما انا اتعصبت اما لقيت خدودك وشفايفك حمرا  ،انا اسف خلاص يارب ايدي كانت تنقطع قبل ما أمدها عليكي 
لارا بطيبه .....لا خلاص مش تدعي مسمحاك 
فهد بحب.....بجد 
لارا ببتسامه .....اه 
فهد ضحك وقال............ على اخر الزمن بقيت بتاسف 
لارا مركزتش في كلامه ومدت أيدها ولمست غمازته الي في اليمين......وقال بطفوله....... شكلهم حلو 
فهد بخبث ....... بتعاكسي بقا 
لارا بكسوف......... بس بقااا 
فهد بضحك........... لا بقا انا هغيىر اسمك واسميكي فراولتي بدل قطتي 
لارا بستغراب مضحك..... فراولتك لي 
فهد بمشاكسه....... عشان أما بتتكسفي وشك بيبقي احمر زي الفراوله 
لارا اتكسفت اكتر وفهد قعد يضحك على كسوفها 
بعد ثواني 
فهد بهدوء.......يالا يفراولتي عشان نروح المشوار.
لارا بخوف .......طب هههو فين 
فهد بحب ......انت بتثقي فيا 
لارا ببراءة....... مش عارفه بس برتاح أما اكون معاك وبحس بالأمان 
فهد فرح بكلامها وقال بحنان ......يالا ومسك أيدها وخرج وراح فتح لها الباب واشتالها عشان قصيره العربيه كبيره وقفل الباب وراح مكانه يسوق 
قاطعه البودي جارد......فهد باشا نيجي معاك .
فهد ببرود.......لا 
البودي جارد....... بس ده غلط على حياه معاليك 
فهد بصله بغضب 
البودي جارد......... اومارك يباشا ومشا.
وفهد دور العربيه ومشا 
طول الطريق فهد ماسك ايد لارا وهي مبتسمه
بعد شويه وصلوا لمكان في خضرا كتير وأشجار وقاباهم واحد عند البوابه وقال .......أهلا اهلا فهد بيه ،كل حاجه جاهزه يبيه زي ما أمرت يباشا 
وفضلوا يمشوا لحد ما وصلوا لمكان في لوح كتير بس بتاعت ضرب نار واسهم 
لارا بخوف.......اي ده 
فهد ببرود......هنلعب ومسك المسدس وقال ..........
لارا برعب.......اي
في مكان تاني
الشخص ......... يباشا ده خادها مكانه المفضل
الباشا بخبث...... كلامي طلع صح اهو والفهد وقع ومحدش سما عليه هههههههه 
الشخص.......طب هنعمل اي لازم نطلع من المشوار ده بمصلحه
الباشا.......احلي ما فيك دماغك ي عمر
عمر....... بنتعلم منك يباشا 
الباشا......بص ***********،دي الخطه 
عمر برعب.......... بس احنا لو اتكشفنا الفهد مش هيسبنا في حالنا وده الفهد 
الباشا بحقد وغيره......... لو هو الفهد فأنا التعلب وكلام يتنفذ اخلص 
عمر 
...حاضر يباشا

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد ببرود.......اضربي نار على الراجل الي هناك كده وبيشاور على راجل بيظبط وبيقص في الأشجار .
لارا برعب......اي .
فهد ببرود.......يالا 
لارا بدموع........ لي حرام هو عمل اي بس.
فهد ببرود........يعني مش هتضربي عليه 
لارا بخوف.....ااايوه
فهد قرب منها ومسكها من خصرها ولفها بحيث يكون ضهرها في صدره ومسك المسدس ومسك ايديها بحيث هي ماسكه المسدس وهو محتويها من بره وضغط على زرار طلق النار 
لارا بخضه ودموع وغمضت عيونها............ عاااااااااا لاااااااا انا عايزه اروح .
فهد بهدوء.....فتحي عيونك
لارا مردش وفضلت تصرخ 
فهد بغضب مصطنع وصوت عالي......فتحي عيونك 
لارا فتحت عيونها لاقت الراجل لسا عايش وبيقص في الأشجار لسا ،ولاقت الطلقه في اللوحه 
فهد بهدوء.......... يلا امسكي المسدس واطلقي تاني 
لارا بصت له برجاء وهو بتصميم .
مسك المسدس بخوف وفهد قرب منها جامد وقال بصوت حنون.....اطلقي
وأيده بتتحرك على دراعها وشويه على خصرها ولارا هتموت من التوتر.
فهد ببرود........ ركزي في الي قلتلك عليه ومستمر في الي بيعمله
لارا بخوف........ ممكن تبطل كده عشان بتوتر ومش عارفه اركز
فهد بخبث...... مش عارفه تركزي ليه يقطتي
لارا بتوتر وبتبص في عيونها بتوهان.....هااا
فهد بخبث......هاا اي 
لارا ...... انا جعانه
فهد قعد يضحك جامد على طريقتها .
فهد بضحك ......جعانه هههههههه انا بقول اي وطب انتي مش كنتي بتعيطي من شويه ولا اي النظام 
لارا بخجل........ والله جعانه
فهد بحب......من عيوني يقطتي بس ندرب شويه بس 
لارا بهدوء وبعض الخوف......حاضر 
وقعد يدربها وبعد ساعه خلصوا
لارا بتعب ........خلاص خلاص يفهد معتش قادره رجلي وأيدي والشمس
بصلها بأوهام من نطقها لاسمه  
فهد بحنان......معلش يقطتي تعالي نطلع واشتالها
لارا بخنقه..........انا كبيره على فكره وبعرف امشي 
فهد ببرود.....عارف بس انا بحب كده 
لارا سكتت وطلعوا جناح كبيير وفخم جدا بس كله بالون الي الاسود ميختلفش عن الي في القصر بس ده مريح اكتر بالنسبه للخضره والزرع الي حواليه 
Basmala badwy
لارا بهدوء......... طب ما انا معيييش هدوم
فهد بحنان.......... عامل حسابي وبعت جبت اون لاين وهما الوقتي في الدولاب الي في الحمام 
لارا بهدوء......تمام هروح اخد شاور 
اخدت شاور ولسا بتفتح الدولاب........ لاقت كله قصير وقمصان بيتي عليها رسومات كرتون 
لارا بتوتر ........ هو كله قصير واي الشورت ده قصير اوي لا لا انا مستحيل البس كده والله يعمو انت قليل الادب وقالت ......امممم اعمل اي زمانه الوقتي بياخد شاور هروح اجيب تيشرب من بتوعه عشان محترمين وطوال 
ولفت المنشفه عليها وخرجت وقعدت تتلفت يمين وشمال ولسا بتفتح الدولاب حست بأنفاس سخنه بتضرب في عنقها من ورا ،لارا من الخضه والخوف مقدرتش تبص ورا.
فهد لفها وبصل لها بتوهان ،لارا بسرعه........عاااااااا والله مكنت اعرف انك هنا انا فكرت انك بتاخد شاور 
فهد بخبث.....طب الحمدلله فكري على طول بقا
لارا ......فهد
فهد بتوهان وبيبص على شفايفها الي احمروا وخدودها وقال ......قلبه وعقله وروح فهد
لارا اتكسفت جامد وزقته ومسكت التيشرت ودخلت الحمام وقفلت الباب 
وفهد لسا واقف مكانه من حركتها وهو سامع ضحكها من جوا وهو فرح جدا أنها اخدت عليه واتعودت
خرجت وبعدين راحت جابت الاستشوار والفرشه وراحت لفهد 
فهد بحنان ومرح بعض الشئ........ ايه دا ده احنا خلاص اتعودنا وبتطلبي 
لارا بهدوء وابتسامه......... ايوه عشان انا مش عدت بخاف منه خلاص وانت بابا بتاعي صح ومفيش اب هيضر بنته صح
فهد كان فرحان جدا بكلامها وقال بحب.........طبعا وده فيها كلام 
وسرح لها شعرها وقال بهدوء 
يلااا يقطتي وقت النوم 
لارا باعتراض بس لسا الساعه 8
فهد بهدوء........ ايوه عشان ورايا شغل الصبح وشدها 
لارا بهدوء .......بابا
فهد بحب.....نعم يروح بابا 
لارا .....هو انت هتنام فين 
فهد........هنا 
لارا بستغراب ......وانا
فهد بهدوء.....هنا معايا وفي حضني
لارا بخضه......نعم لا كده عيب وكمان حرام
فهد بهدوء وعكس الي جواه.......... لا مش حرام ولا عيب 
لارا باعتراض وخوف......لا حرام وعيب 
فهد ببرود.......ازاي. وانتي مراتي 
لارا بصدمه .....نعم مراتك ازاي ولنا لسا صغيره 
فهد ببرود .....عرفي 
لارا بصدمه ووووووو
By/basmala badwy
عند سوزي 
قاعده راحه جايه في الغرفه ... ياترا الحلق وقع فين يلهوي لو يكون عن فهد في جناحه طب اعمل اي ،ده لو عرف اني هيموتني بدم بارد
قاطعها صوت الفون 
...نااااااااعم ازاااي 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد ببرود...... عرفي 
لارا بصدمه ودموع.......ايه لي عملت كده طب وأمته هي الورقه الي قولتيلي  امضي عليها صح 
فهد بحب......قطتي اهدي واسمعي للاخر ومتقاطعنيش بصي انا عملت كده لسبب مش هقدر هقوله الوقتي مع الوقت هتعرفي بس سوال انتي بتثقي فيا 
لارا بتوهان وهي بتبص في عيونه........ جداااا 
فهد بفرحه....... يبقي تسمعي الكلام وانا والله لو هفديكي بروحي 
لارا بهدوء........ بابا 
فهد بحنان ......نعم يروح بابا 
لارا بخجل......... ممكن اطلب طلب 
فهد بحب ..... طلبات اميرتي اوامر قولي 
لارا بهدوء ...... عايزه اروح المدرسه 
فهد بغضب من فكره بعدها عنه........ نعم لا طبعا هجيبلك مدرسين لحد عندك
لارا برقه.......لا يبابا عشان خاطري وافق 
فهد بخبث......... موافق بس بشرط وبيشاور على خده 
لارا بخجل....... لا 
فهد بصلها بتصميم ولسا راحه تجري قام مسكها بسرعه واشتالها وقال ......خلاص حفظتك
لارا بهدوء....... عمووو 
فهد بصلها ورفع حاجبه .
لارا بسرعه...... اقصد بابا 
فهد بصلها بحنان......عيونه 
قطعهم الفون.
فهد كنسل بس رن اكتر من مره 
فهد ببرود......اي مش كنسلت يبقي مش فاضي 
الشخص......... المخزن اتحرق يفهد بيه 
فهد بشر وعيونه احمرت كان الجحيم احتضنها..........نااااااعم ده انا هخرب بيوتكم يولاد ******
لارا بخضه......بابا في اي 
فهد بهدوء عكس الي جواه..... مفيش حاجه يروحي بس مضطر اخرج حالا 
لارا بخوف.......هتسبني لوحدي 
فهد بهدوء وحنان ......لا يروحي متخافيش هنادي لدادا تقعد معاكي 
لارا بهدوء....... حاضر بس مش تتأخر 
فهد وهو بيبوسها في جبينها من عيوني.
ولبس بدلته السوده وخرج بسرعه قبل ما يركب عربيته قال للبودي جاردات الي على البوابه 
فهد ببرود...... عايز عنيكو مفتحه 24ساعه ومسك فونه وقال تعالوا في المقر 
فهد ركب عربيته بسرعه وساقها على اخر سرعه ،ثواني ووصل ونزل بهيبه رهيبه  وجبروت وغرور شديد وكل الي يشوفه يبص في الأرض عشان دي قواعده 
فهد بصوت قوي بارد السكرتيره ........ كلهم جوا 
السكرتيره بخوف واعجاب لي في نفس الوقت.....ايوه ي فهد بيه
سابها ومردش عليها وراح فتح الباب جامد بجبروت وراح قعد في الكرسي الرئيسي وحط رجل على رجل وولع سجاره وقال ببرود......
فهد ببرود....... اي هي قواعد الشغل 
كله قعد يبص عليه بخوف وتوتر من بهدوءه عشان ده الهدوء الي قبل العاصفه 
واحد منهم ....... ااا محدش ييجي على شغل حد ولا عيلته ولا الخيانه  ولا هيموت قاطعه فهد
فهد ببرود...... لا متكملش انا بس عايز الجمله دي 
فهد طلع مسدسه وطلع منديل وقعد يلمع فيه وفي ثانيه كان في وش رياض 
......في اي يفهد بيه
فهد ببرود......  لا مفيش بس بجرب المسدس عشان بقالي كتير مستخدمتهوش للاسف 
وفي ثانيه وكانت في طلقه في دراع رياض اليمين
رياض بصراخ........ااااه
فهد ببرود وقال......... الخاين آخرته وحشه معايا واحسن ليك تقول مين الي خلاك تولع في البضاعه 
رياض بالم ....... التعلب واداني 2مليون 
فهد ضربه بالنار وقال للبودي جاردات الي وراه ......شيلوه 
وبعدها قال ببرود ......بره 
خرجوا وفونه رن.
التعلب ......... اي رايك في المفاجاه 
فهد ببرود........ ده آخرك تحرق المخزن مش قادر تواجهني عشان ضعيف  
التعلب باستفزاز .......مين قال أن دي المفاجاه 
فهد ببرود عكس الي جواه............ برده مفيش حاجه تهمني 
التعلب بخبث شديد....... حتي لو قلت ليكي أن المزه بتاعتك معايا بس اي صاروخ يفهد 
قاطعها فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت وقال ......... وربنا ي *********لو جيت نحيتها لأكون شارب من دمك 
التعلب فتح الاسبيكر وسمع صراخ لارا وهي بتصرخ باسمه
فهد بخضه...... رعد رعد ،رعد قفل السكه
رعد قعد يكسر في المكتب وشال الطربيظه ورماها على الأرض ومسك جاكيته وخرج بسرعه من المقر 
عند لارا كانت قاعده في الركن بعيد في آخر الغرفه وبتعيط جامد
رعد بخبث......تؤتؤ لا انا زعلان بتعيطي لي يسوسو 
لارا بصتله برعب 
رعب بنبهار ووقاحه........... اي ده ده انتي مش صاروخ بس لا وروسي كمان وقال ......حقه فهد يخبيكي انا لو مكانه كنت هعمل أمر من كده وبيقرب منها ونزل قعد على ركبته على الأرض  وبيمد أيده 
قاطعه صوت فهد بشر ووو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد بشر وبرود راح مسك ايد رعد الي كان هيحطها على وش لارا وتناها لدرجه عملت صوت جامد
رعد باستفزاز ...... اي ده الفهد جه هههه منور ي صحبي بس اي مزتك جامده اوي طب اعمل حق الصحوبيه الي بنا وكنت قولي ،فهد بصله ببرود وراح قد على الكرسي وحط رجل على رجل بغرور وقال....... انا مش جاي النهارده عشان لارا لا انا مش ليا نقطه ضعف اصلا انا اجيت اقولك اي هي شروط المافيا العالميه 
1ممنوع اي حد يتدخل في شغل حد
2 ممنوع الاهل يدخلوا في مشاكلنا
3الخيانه ودي انا خلاص شوفتها منك 
والي يقتل حد من عيلته التاني يموت  .
رعد قعد يضحك باستفزاز وقال ....... لارا مش هماك صح وراح بيمسد على شعرها وقال باستفزاز بعشق الشعر الطويل وهي شعرها طويل يبقى بعشقها 
فهد بصله ببرود عكس النار الي جواه ،ولارا بصدمه وكلمته بتتردد في دماغها انا مش جي النهارده عشان لارا انا مش ليا نقطه ضعف
فهد ببرود....... انا جي اقولك انك خلفت بالقوانين دي 
رعد بخبث.......لي مجتش على أهلك ولا دخل في شغلك وضحك بخبث شديد
فهد ولع سجاره ....... اومال مين الي ولع في المخزن طب سيبك من دي ،طب ومراتي 
رعد بمكر وخبث شديد ......... هي الي سبتك وجتلي شهد هي الي سبتك وجتلي وهي مبتحبكش هو الحب بالعافيه ياخي 
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت وبصوت زي الفحيح واقر للجحيم.......... ديييي مش مراااااااااتي دي *******كلبه فلوس مندمش علي ****** 
رعد باستغراب ومكر ........ قصدك اي قاطعه لااااارااااااا مراتي 
رعد باستغراب.........دي صغيره انتجوزتها ازاي الحيل دي متدخلش عليا ي فهد
فهد ببرود......عرفي ،ولو ما خرجتش بيها هكلم السلطات واقولهم بقا شوف اما عضو في المافيا العالميه يعمل كده اي عقوبته
رعد بغضب شديد............ خدها ي فهد بس انا هخدها زي الي قبلها وبكره الايام هتعرفك وضحك باستفزاز واه شهد بتسلم عليك كتييير 
فهد ببرود.........وانا مبسلمش على الاشكال "*******دي واكيد ال*****بيتلموا  على بعض وبص عليه ببرود واشتال لارا وخرج بجبروت
خرج من هناك
ورعد قعد يكسر في المكتب ويزعق وقال بشر.......... والله يفهد لهاخدها وهاخد كل الي بتحبه زي ما اخدت الي فات منك وقعد يضحك بجنون
عند فهد فتح باب العربيه للارا وقعدها ولف ركب مكانه ووراه عربيات كتير حراسه 
تسريع الاحداث وصلوا وطلعوا جناح فهد ولارا كل ده ساكته فهد بصلها بحنان ولسا رايح لها قامت مصرخه .
فهد بخضه....... لارا قطتي مالك في أي بس  وبيحاول يقعدها على رجله بس هي بتتحرك بعشوايه 
لارا بصراخ........ انت وحش سبني مش انا مش فارقه معاك كلكوا وحشين سبني بقا 
فهد  بهدوء وكتفها بايده ......... قطتي انا قولت كده بس عشان هما هيستغلوكي لو عرفوا انك تهميني او انك نقطه ضعف 
لارا سكتت وبصتله ببراءه........يعني انت بتحبني ولا لاء 
فهد بحب شديد......... بحبك يقطتي 
لارا بهدوء......مين شهد دي 
فهد اول ما سمع اسم شهد ركبته عفاريت الدنيا والاخره وقال بصوت زي فحيح الافعي.......... ملكش دعوه اسكتي بقا قومي يالا خدي شاور ونامي عشان  مدرستك بكره 
لارا لسا هتتكلم قاطعها نظرته المخيفه 
راحت نامت وبعد ما راحت في النوم 
فهد خلص شغله وراحت اخد شاور وراح اخدها في حضنه وناموا
في الصباح فهد صحا بدري قعد يتأمل في لارا  ويحكي لها الي حصله (هنعرف بعدين)وبعدها اخد شاور ولبس لبس رياضه ونزل يجري ساعتين وطلع اخد شاور ولبس بدله سوداء انيقه وقميص أبيض وشعره لفوق بتسريحه شبابيه وساعته الروليكس وبرفانه الجذاب وجذمته السودا الجلد براق والشنطه الجلد والقى نظره سريعه على لارا وراح باسها من جبينها ونزل قال ...... يدادا 
نعم يبيه
فهد روحي صحي لارا عشان للمدرسه وجهزيها 
حاضر يبيه ومشا
تسريع الاحداث وصل الشركه ونزل بغرور لايليق الا بيه بين نظرات الحسد من الرجال والحب والإعجاب من النساء 
السكرتيره ......فهد بيه في واحده مستنياك في المكتب 
فهد. بغضب جحيمي....... في المكتب ازاي الي عايزني يستناني بره اي كانت مين دي 
السكرتيره بخوف ......انا اسفه بس قولت لها كده قالتلي أن هي ليها في الشركات دي كلها 
فهد سابها من غير مايرد  عليها وفتح الباب مره واحده
لاقاها واحده طويله وشعرها قصير اصفر ومش باين الا ضهرها 
فهد ببرود..... انتي مين 
معقول مش فاكرني ولفت 
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت....... انتي اي الي جابك يبنت *****هنا
انا عارفه اني غلطانه يفهد بس ارجوك متحرمنيش منك انا بحبك لسا وكمان لو مش ليا عشان ابنك 
فهد وهو بيمسكها من شعرها وووو
عند لارا صحت ولبست قميص ابيض وجيبه كحلي بعد الركبه وكوتش ابيض وشنطتها وكانت حزينه عشان مش فهد الي صحاها وكان معاها في أول يوم 
تسريع الاحداث فطرت و نزلت   
والباص جه وعدي اليوم عادي غير انها كونت صداقات بس في اخر اليوم ولسا هتركب الباص عشان هتروح 
شافت شاب طويل ونادت عليييه وقالت 
ابيييييييه.

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد مسكها من شعرها ......ناااااااعم ابن مين ي ****** لا وجايه بكل وقاحه ليكي عين ي ******* 
شهد لسا راحه تمسك وشه باديها راح زقهها ووقعت على الأرض 
فهد طلع فونه
فهد ببرود....... اطلعولي 
البودي جاردات طلعوا 
فهد ببرود......شيلوا بينت ****** الاشكال ******متدخلش شركتي براااااااا 
منهههههه 
منه السكرتيره دخلت بخوف ......نعم يفهد بيه 
فهد ببرود......... الغلط الي حصل من شويه ده لو حصل تاني هزعلك 
منه بخوف .......يفهد بيه والله هي الي قالتلي أن ليها في الشركات وانها أنها يعني مراتك وانا خفت
فهد بغضب جحيمي ورمى كل الي على المكتب ........منننه متعصبنيش انا لولا أني عارفك وعارف ظروفك وانك محترمه كنت رفدك ومش اي حد يجي يقولك انا ليا في الشركه انا مراته أنا الجن الازرق تصدقيه ويالا بره ومش هسمح باي خطأ تاني 
منه بخوف شديد........ انا اسفه ي فهد  يبه اوعدك هيكون اخر مره
فهد اكتفي برفع أيده وهي خرجت جري وهي هتموت من الخوف
فهد راح قعد على الكرسي وحط راسه بين  أيده  وافتكر الي حصله
فلاش باااك 
انسه شهد 
شهد بهدوء وخبث شديد.......نعم ي مستر فهد
فهد بطيبه ....... لا خليها فهد بس 
شهد باحترام وكذب......لا حضرتك اكبر مني ولازم احترمك
فهد بضحك .....هههه دول سنتين 
شهد بضحك......بردو اكبر مني ولازم احترمك وبعد ازنك لازم امشي عشان الساعه عدت 5وانا قايله لبابي مش هتاخر مع السلامه
فهد بإعجاب.......مع السلامه
شهد ابتسمت بخبث ومشت 
بليل عند فهد 
فهد كان قاعد هو ورعد صاحبه 
فهد بطيبه ......  معرفش ي رعد بس من كلامها معايا حستها محترمه ومؤدبه 
رعد بخبث....... ايوه جدا 
فهد بهدوء......... بس عايز ارتبط بيها بس خايف لأكون اتسرعت 
رعد بسرعه وخبث...... اتسرعت اي بس بقوله ده طيبه اوي ومحترمه هتلاقي زيها فين بس 
والحقها قبل ما حد ياخدها منك
فهد بتوتر......تفتكر 
رعد بخبث......جدا واحده زيها جميله ومحترمه وطيبه وغنيه اكيد مليون واحد يتمناها 
فهد بطيبه ......يبقي على خيره الله 
رعد بخبث.....مبروك ي صحبي 
فهد بحسن نيه وطيبه...... الله يبارك فيك ي رعد والله انت ونعم الصديق مش عارف من غيرك كنت هبقي عامل ازاي 
رعد بخبث....... عيب عليك احنا اخوات ولا انت اي رايك
فهد بطيبه ...... اجدع اخ وحضنه
وفهد خطب شهد بس حاسس بقلق وعدم راحه بس عقله بيقوله أن ده الي صح وقلبه بيقول مش دي الي عايزها مش دي شريكه حياتك بس عقله فاز على قلبه 
وعدى 5شهور وكانوا عاديين خالص وعملوا فرح وفهد بدأ يلاحظ حاجات غربيه في شهد بس مهتمش وفي يوم اتخاقوا وشهد سابت البيت وهي متاكده أن فهد هيرجعها وفعلا فهد رجعها 
 لحد ما جه اليوم الي حول فهد من انسان طيب لانسان شيطان أو ممكن الشيطان ارحم
فهد كان ليه صاحب عمره اسمه جاسر بس عايش بره مصر (هنعرفه بعدين ) المعروف عن جاسر أنه زير نساء بس طيب وجدع  ومرح جدا جداوقد فهد في السن 27 ووسيم بس برده مش زي فهد 
Basmala badwy
فهد كان قاعد في شركته بيشتغل على أوراق مهمه قاطعه الفون
فهد بهدوء.....الو
جاسر بمرح........ وحشني يسطا
فهد باستغراب .....مين 
جاسر بصوت أنثوي ..... اخص عليك ي قاسي نسيتي خلاص طلقني طلقنيييي 
فهد بعد الفون عن ودانه وقعد يضحك وقال هو انت ي أهبل
جاسر بمرح .....اهبل يبقي عرفتني يسطاااا 
فهد بحب اخوي وطيبه......ايوه عرفتك هو في حد بيتكلم زيك كده واهبل
جاسر بمرح..... تشكرات تشكرات
بقولك اي يسطااا انا جيت من امريكا وانا في الفندق وعايز اخرج ومفيش غيرك هيجي معايا
فهد بغضب مصطنع....... ولزمتها اي بقا ينفع كده يجاسر تيجي ومتقوليش حتي والله 
جاسر بمرح........ قلبك ابيض يسطاااا ها هستناك على 9بليل معتش فيه إلا ساعتين الحق اجهز نفسي بقا عشان البنات تجري ورايا
فهد بضحك شديد......هههه لسا زي ما انت تافه لسا برده ورا الستات
Basmala badwy
جاسر بمرح....... تافه تشكر وبعدين هو في احسن من الستات 
فهد بغضب مصطنع.....اقفل اقفل   وقفل السكه في وشه
لبس بنطلون جينز اسود وتيشرت اسود وكوتش اسود وسرح شعره بطريقه خرافه وشبابيه لورا ورش برفانه ولبس ساعته وكان وسيم جدا جدا وقعد ينادي على شهد بس لفت نظره ورقه على الطريبظه فهد حبيبي انا مع صحبتي تعبانه ومحتجاني جنبها  ،
فهد بطيبه ....... شكلي كنت ظالمها دي طيبه وبتحب الكل وجدعه 
وجاسر جه وركب معاه العربيه ووقفوا عند نايت كلاب 
فهد بغضب وصدمه ....اي ده يجاسر نايت كلاب 
جاسر بمرح......انت شايف اي يالا ياخي فكك انزل بس
فهد بغضب......انا غلطان اني خرجت معاك 
جاسر بمرح......أنزل بس عشان خاطري المره دي بس 
وفعلا فهد نزل معاه 
ودخلوا وفهد بيبص علي المكان بشمأزاز وراحه قعد على طربيظه فخمه وجاسر معاه فهد لفت نظره واحده وقاعده تضحك جامد بمياعه وقالت...... ي رعد بجد انت ملكش حل بجد 
Basmala badwy
رعد بخبث...... عارف ده انا اعجبك اوي
بس نخلص من الاهطل الي معاكي ده بس وانا هبسطك على الاخر 
شهد بسكر....... والله ما انا عارفه انتوا الاتنين صحاب ازاي 
رعد بشر وكره....... عشان الفلوس  ي شوشو 
احنا بس نمضيه على الورق وانا هبسطك على الاخر وبعدين تعالي هنا عايزك في كلمه سر 
شهد فهمت قصده وقال نو بيبي نو 
رعد بخبث..... لي بس ما احنا لبعض في الاخر
شهد بسكر .....انت شايف كده
رعد بخبث.....وأبو كده كمان 
وقاموا كل ده كان تحت انظار فهد الي كان واقف زي الصنم مصدوم في الغش والخداع صاحبه وخطيبته وراح وراهم ،رعد لسا هيقفل باب الغرفه ،فهد حط رجله
جاسر برعب .....فهد 
شهد بمياعه.........رعودي يالا اتأخرت لي 
فهد ضرب رعد في وشه بالبوكس 
ودخل جوه الغرفه لاقا شهد لابسه قميص أو بقول بمعني صح قماشه ومعاها كاسين واول ما شفته صرخت والكاسيين وقعوا 
شهد برعب.... فهههد انت فاهم غلط استني بس هفهمك 
فهد بدموع ......لي ليييييه كده حرام عليكوا ده انا مش ناقص وجع قلب وانت يصاحب عمري انت يرعد طب ودي لسا عارفها مكملتش سنه لي يرعد ،ده انا كنت بعتبرك اكتر من اخويا لييييه ،ده انت عارف الي حصلي مصعبتش عليك لي بس عايز فلوس قولي لييييه ،ده انا حاكيليك الي حصلي ،وانتي يشهد انا اه محبتكيش بس كنت براعي ربنا فيكي لي كده بس حرااااام وربنا انتي وامي كرهتوني في صنف النسوان لي ،امي خانت ابويا وخطيبتي خانتني مع صاحب عمري لييييه ياااااراب بيحصل ليا كده 
جاسر قاطعه ...... خلاص يفهد متتعبش نفسك ولا تزعل نفسك على شويه ****زي دول 
فهد بدموع ........لي يرعد 
رعد بخوف......... انت فاهم غلط اسمع 
فهد بغضب جحيمي......... انا فاهم صح انا اهطل وربنا من النهارده لهنتقم منكم 
 وتف عليهم ومشا وبقا انسان قاسي جدا مستبد بيتللذذ برؤيه الدماء
فهد فاق من ذكرياته على الفون 
الحارس .....فهد بيه الانسه لارا واقفه مع شاب وبعت ليه صوره لارا حضنه الشاب ده 
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت وغيره عمياء....... لاراااااااااااااااا
 كلكم صنف *******
 ومسك جاكيته وخرج من الشركه بسرعه وركب عربيته وووووووو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

وركب عربيته وراح المدرسه عند لارا 
لارا بصراخ وفرحه......... ابييييييه  وحضنته
الشاب باستغراب ......... نعم 
لارا بخيبه امل ...... انا اسفه جدا وقالت بخجل فكرتك أبيه
الشاب بخبث......... عادي اهم حاجه اكون معاك يقمر
لارا بخوف ......نعم حضرتك بعد اذنك وراحه تمشي
الشاب مسك أيدها وقال بوقاحه .......خلاص مشيها ابيها 
لارا بخوف...... لو سمحت سبني 
قاطعه فهد وهو نازل من العربيه بسرعه وقال بشر......... مش قالتلك سيبها يبقى تسيبها يبن *******
الشاب بخبث......مابراحه ي شبح هي تخصك 
فهد بغضب جحيمي ومسكه من الباقه وقعد يضرب فيه لحد ما ملامح وش الشاب معدتش باينه 
وراح مسك ايد لارا الي واقفه بترتجف من الخوف وركبها العربيه 
في الطريق .
Basmala badwy
لارا بخوف.......با.با
فهد مردش وبيسوق بسرعه
لارا بدموع.......هدي السرعه انا خايفه 
فهد مره واحده وقف العربيه حتي لارا كانت هتتخبط من الوقفه بي هو حط أيده عشان متتخبطش
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت بشكل غير طبيعي............ كنتي واقفه معاااااااااه لييييييييه 
لارا من كتر التوتر والخوف اغمي عليها
فهد بص عليه بجمود بس من جواه خايف عليها
وبعد شويه
وصلوا القصر نزل وهو شايل لارا 
قاطعه طلعوه الجناح الجد 
سليمان بغضب..........  الحمله متنفذتش لييه
فهد كمل طلوع ومردش عليه
ودخل الجناح وحط لارا على السرير وغطاها وقعد على الكرسي الي قدامها في اللحظه دي الباب خبط جامد
فهد بغضب......... اي يسليمان بيه شايف رجلك خدت على الجناح كتير 
سليمان ببرود.........
 قصري وانا حر فيه 
فهد بستهزاء .......كان قصرك انا ليا فيه 75%
سليمان بغضب......... احترم نفسك يالا انت انا جدك ولا نسيت ولا اقولك هاخد اي من ولد امه خانت أبوه وسبته و*****
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت......... سليماااااااااااااااااان بيييه 
Basmala badwy
سليمان خاف بي مش بين وقال........ هو ده الي انت ناصح فيه ما انت تربيه *****
سليمان اول ما شاف منظر فهد مشا بسرعه 
فهد اول ما الباب اتقفل وقع على الأرض وانفجر في العياط 
يااااارب انا لي بيحصلي كده بس  لا اب ولا ام وجد حرااااام فجاه حس بشهقات وعياط وراه بيبص لاقا لارا صحت وواقفه و رآه وبتعيط 
فهد قام ببرود ومسح دموعه وقال......في اي بتعيطي لي لسا العياط جاي بعدين 
لارا راحت له من غير خوف وحضنته وقال ......بابا معلش أن شاء الله خير اكيد ربنا شايلك الخير لسا ،كل ده حصلك يبابا كل ده جواك 
فجاه فهد اتحول من انسان بارد لطفل صغير عايز الحنان والحب 
وقال بدموع........ تعبت تعبت جامد انا مش عارف انا بيحصلي كده ليه بس علطول بشوف نظره الاستحقار من الكل كل ده عشان امي الي خانت ابويا وسابته عشان الفلوس مع عدوه في الشغل وأبويا واحد اتصل بيه وعرفه وقاله أنهم في فندق كذا وراح وفعلا طلع كلامه صح ابويا كان بيعشق امي ومن الصدمه قتل الراجل وامي وقتل نفسه وجدي عمل اي عشان نفوذه قدر يقول انها حادثه عاديه وحملني انا المسؤوليه وعلطول ضرب واهانه ومكنش بيناديني باسمي كام بيقولي يبن ***** ويفكرني ب الي امي عملته عارفه يعني اي طفل عنده 10سنين يحصله ودخلت في صدمه وحاله نفسيه سنتين وبعدين عشت عادي وقابلت جاسر صاحب عمري وفضل معايا في الثانوي والجامعه لحد ما سليمان باشا امري اني امسك الشركات  وفعلا قدرت في وقت قصير اكون امبراطوريه كبيره وفي الوقت ده جاسر سافر امريكا واتعرفت  على ههههه رعد فى الصفقات الي بنا وتصاحبنا وكان جدع وطيب اوي معايا ،وفي يوم اعجبت ب سكرتيره بتاعي شهد كانت طيبه وجدعه ومتحرمه ومؤدبه أو ده الي كنت فاهمه (وقعد يحكي الي حصله الباقي احنا عرفناه في البارت الي فات)
وخلص كلام وسكت 
لارا بدموع ......... ابكي عيط يبابا 
فهد ساكت برده 
لارا بدموع خدته في حضنها وقال.....ابكي عشان ترتاح متكتمش في نفسك ،اول ما لارا قالت كده بكااااا جامد ،كان زي الطفل الصغير 
بعد شويه 
فهد بغضب جحيمي
.......... الكلام الي قلته من شويه لو حد عرفه أنا 
قاطعته لارا بضحك.......ههههه انت بتتحول يبابا في اي بس هههههه خضتني 
Basmala badwy
فهد قعد يضحك على ضحكها وقت طويل 
لارا بضحك ........ هو احنا بنضحك على ايه
فهد بضحك......معرفش
لارا بغضب طفولي........ايوه صحيح افتكرت معتش تكلمني 
فهد بضحك .......... لي 
لارا بزعل.......كده في اب يسيب بنته أو يوم مدرسه ويمشي كان نفسي تكون معايا 
فهد بهدوء.......... حقك عليا خلاص قلبك ابيض 
لارا برقه....... خلاص سماح لقد عفونا عندك
فهد بضحك...... قد اي انتي انسانه قلبك ابيض يقطتي 
لارا بمرح......... طبعا طبعا واه انا بقي عندي أصحاب كتيييير  
بس اعترفت على بنت طيبه اوي اسمها ايه 
فهد بهدوء...... اهم حاجه مفيش ولاد ومتثقيش في حد بسرعه ويكون في حدود بينكم 
لارا بطيبه....... لي دي طيبه خالص وقالت لي اني البيست بتاعتنا
فهد بغضب....... انتي سمعتي انا قولت اي ،ومش عايزك الي حصل ليا يحصل معاكي 
قاطعه صوت عربيه البوليس وصوت عالي تحت وووووو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد ....... هنزل اشوف في اي متتحركيش من مكانك 
فهد هو نازل ببرود وجمود على السلم ......نعم في حاجه 
الظابط ........ فهد بيه معانا أمر من النيابه أننا ناخدك 
فهد بجمود...... ممكن اعرف السبب 
الظابط بحترام ........ ايوه يفهد بيه بتهمته خطف 
فهد ببرود وراح قعد على الكرسي وقال ببرود ...... مين الي بلغ وخطف اي 
الظابط ....... خاطف بنت والي مبلغ سليمان باشا
فهد بص لسليمان الي واقف ببرود فهد بادله النظره وقال ........ امممم معاك تدليل بالكلام ده ولا هو بتتبلو على الناس وخلاص 
الظابط وهو بيبلع ريقه بصعوبه......للاسف لا بس طالما بلغ وده جدك يبقي صح 
فهد ببرود....... اممممم تصدق صح ،بس في حد هيخطف مراته
basmala badwy
سليمان بغضب شديد.......مرااااتك ازاي 
فهد ببرود......هو اي الي ازاي مراتي 
الظابط بتوتر......معاك ادله على كلامك 
فهد طلع الورقه من جيبه وقال .....اهو 
الظابط بخوف ........ اااحنا اسفين ي فهد بيه 
فهد ببرود.......انت عارف اني ممكن ابلغ عنك بتهمته بلاغ كاذب  ،بس لاء مهعملش كده قول لي 
الظابط .......لي
فهد ببرود......هتعرف الاجابه بتاعت السؤال ده بعدين تقدر تمشي
الظابط مشا هو  والي معاه  
فهد ببرود........ مش عيب عليك تبلغ عن حفيدك ي سليمان باشا
سليمان بشر.........مراتك ازاي 
فهد ببرود............ مزاجي كده ونصيحه مني ابعد عن طريقي عشان متندمش
سليمان ببرود.......اعتبر ده تهديد
فهد ببرود اكبر ........ ايوه تهديد 
وطلع
بقلم بسمله بدوي
سليمان بغضب.......استني عندك انا لسا مخلصتش كلامي
فهد ببرود.....بس انا خلصت 
سليمان بغضب.......وربنا ل أربيك  من اول وجديد 
فهد اول ما فتح الباب لارا جريت عليه وقالت 
.......بابا في اي الي حصل 
فهد بحنان......مفيش حاجه ي روح بابا
اكتبي واجبك وانا لازم امشي حالا الوقتي ومش هتاخر 
لارا بخوف......... بس انا بخاف اقعد لوحدي هنا 
فهد بخوف في نفسه......انا اكتر خايف عليكي هنا 
وقال بحب......خلاص البسي وتعالي معايا 
لارا بخوف........هه لا لا خلاص انا هقعد هنا 
فهد بهدوء.......متخافيش طول ما انا معاكي يالا بسرعه عشان كده هتاخر على الشركه 
لارا بفرحه ....... حاضر فوريره 
فهد بضحك ......والله انتي الي بتهوني عليا 
بعد شويه 
خرجت لارا بدريس احمر بكم شفاف وبعد الركبه وصندل اسود وشنطه سودا وعملت شعرها كحكه فوضاويه ونزلت خصلات شعرها على وشها كان شكلها  ملاءكي طفولي وبسيط 
بقلم بسمله بدوي
وفهد بدله رمادي وقميص اسود وجذمه سودا وشعره لورا بشكل ملفت شبابي واخد مفتاح العربيه وفونه وشنطه جلد سودا 
اول ما لارا خرجت سرح فيها وفي شكلها البرئ الطفولي
لارا بهدوء ......بابا
فهد مفيش رد
لارا بصوت عالي نسبيا.....بابا 
فهد بخضه..... في اي مالك 
لارا بضحك .....اصلك مش رديت عليا في الاول وقالت بمشاكسه من شاغل بالك 
فهد بضحك........ شكلك اخدتي عليا اوي  اومال فين الي على طول مكسوفه
لارا اتكسفت ،فهد بضحك .......  عمرك ماهتتغيري
تسريع الاحداث 
خرجوا من القصر ووصلوا الشركه 
فهد نزل هو ولارا من العربيه واعطى الحارس المفاتيح ودخل بهيبه وغرور رهيب وكل الي يشوفه يبص في الأرض ،وركبوا الاسنسير وطلعوا الدور 50 مكتب فهد 
السكرتيره كانت واقفه عند الباب اول ما الباب اتفتح قالت....... اهلا اهلا فهد بيه نورت 
فهد ببرود ........الاجتماع الساعه كام 
السكرتيره الساعه 4يباشا 
فهد مشا دخل مكتبه والباب اتقفل بعديه الكتروني 
راح قعد على الكرسي ولارا قعدت على الكنبه 
فهد بحنان....... قطتي مش عاوز ازعاج خليكي هاديه عشان اخدك علطول معايا
لارا بهدوء......حاضر ومسكت فونها وقعدت على الكنبه الي في اخر المكتب
فهد قلع جاكيته وشمر القميص وقعد يشتغل على الملفات قاطع تركيزه الباب 
فهد بصوته الرجولي الجذاب......ادخل 
السكرتيره اول مادخلت بصتله بإعجاب من شكله الجذاب والرجولي بدايه من درعاته القويه وعروق أيده الي بارزه بشكل رجولي جذاب وزراير القميص الي مفتوحه من الاول 
فهد لاحظ نظراته بص عليها ببرود وقال ....... لو خلصتي تأمل فيا اتفضلي حطي القهوه واخرجي
السكرتيره باحراج........ اااه طبعا 
وبعدين قالت بصوت رقيق .......حاجه تانيه يفهد بيه 
فهد بهدوء.......لاء
السكرتيره ......متأكد ممكن اساعدك في حاجه 
فهد ببرود عكس الي جواه....... لاااااء براااا 
السكرتيره بخضه ..........  حاضر 
فهد لسا هيكمل شغل لفت نظره لارا الي بتبصله بشر .
فهد بخوف مصطنع ......في اي بتبصيلي كده لي 
لارا وهي يتقلد السكرتيره....... فهد بيه اساعدك في حاجه 
فهد بضحك......... هههههه وقال بمكر .....هي بتعمل كده دي كيوت خالص 
لارا قامت بغضب......... دي برغوت مش كيوت 
الباب خبط ،قامت لارا راحه قعده على رجله وقال برقه ......فهودي 
السكرتيره بتفاجأ وفاتحه عيونها على الاخر وبتحط العصير على المكتب 
بقلم بسمله بدوي
فهد بصوت منخفض .....فهودها 
لارا برقه....... مش عايزه العصير  
ده انا عايزه عصير تاني عايز فراوله 
فهد ببرود وبيوجه كلامه السكرتيره .......سمعتي قالت اي
السكرتيره بغيظ......حاضر 
اول ما خرجت لارا قامت من على رجله وقالت ....... انا مش عايزه السكرتيره دي 
فهد بضحك على غيرتها......لي بس دي كويسه خالص 
بس قاطع كلامه لفت نظره حاجه مدوره وصغيره في الفازه الي قدامه 
قام وراح مسكها لارا باستغراب 
.....في اي 
فهد بشر وضغط على زرار فيها وقال بشر......هو انت يرعد الكلب 
فهد بهدوء وحنان .....قطتي لازم امشي الوقتي الاجتماع فاضل عليه نص ساعه هروح مش هتاخر وبعدين قال بتحذير اياكي تخرجي 
تسريع الاحداث
بعد ساعتين 
مايك ....... يشرفنا التعامل معك مستر فهد 
فهد ببرود ......انا ايضا 
وخرج وراح مكتبه لقا لارا نايمه شالها ووصل القصر 
ونيمها على السرير وراح اخد شاور ونام جنبها 
في الصباح 
فهد بحنان وهو بيلعب في شعرها .....قطتي اصحي يالا عشان هتتاخري على المدرسه
لارا بنعاس......بابا سبني انام 
فهد بحب .......قومي يالا 
قامت وقالت بهدوء......صباح الخير يا بابا 
فهد بحب ...... صباح النور ي قطتي 
تسريع الاحداث
لبست  وفهد لبس ووصلها المدرسه 
ودخل معاها عند المديره
المديره باحترام .....اهلا وسهلا فهد بيه منور 
فهد بهدوء....... لارا  عايزها في احسن فصل واهتموا بيها اي شكوي منها هزعل
المديرة بخوف......لاء أنشاء الله مفيش زعل 
فهد ببرود........هنشوف ودي مصاريف السنه 
وقام مسك ايد لارا وخرج وقال بحنان 
........... مضطر امشي الوقتي عايزه حاجه 
لارا بحب......... عايزه سلامتك باي
وراحت فصلها لاقت كلها بيبصلها بإعجاب واحترام بس محطتش في دماغها 
وبعد الحصه في البريك 
بقلم بسمله بدوي
كانت لارا قاعده في الحديقه وبتقرا في روايه قاطعها صوت بنت 
البنت بهدوء 
.....ممكن اقعد 
لارا بطيبه ايوه
البنت بخبث ........ عايزاكي في موضوع مهم جدا 
لارا بقلق...... اي هو 
البنت الاول نتعرف انا اسمي لما
لارا بخوف...... وانا لارا  
البنت بخبث....... هو فهد الدالي يقربلك اي 
لارا .....بابا 
البنت بمكر......بجد مش باين عليه خالص قاطعتها لارا ......هو ده الموضوع المهم 
البنت بطيبه مصطنعه......لا 
عارفه الولد الي هناك ده وبتشاور على شاب طويل وقمحاوي ووسيم اوي
لارا بخوف .....لا وانا اعرفه منين وبعد اذنك انا مبكلمش ولاد متجبليش سيرتهم 
البنت بخبث......... لي ده بيحبك ومعجب بيكي اوي 
لارا بزعر ...... لو سمحتي قومي مينفعش كده الكلام ده غلط واحنا لسا صغيرين اوي على الكلام ده
البنت بخبث......لي بس هو في تالته ثانوي كبير وانتي في أولي فين الصغيرين في كده وعلى فكره انتي كده مش هيكون ليكي أصحاب وممكن يتنمروا عليكي وعلى تفكيرك عشان انتي كده عقليه متخلفه وكل الي في المدرسه مرطبتين 
لارا بخوف........ بجد ممكن يتنمروا عليا 
لما بخبث ....... ايوه انا مضطره امشي الوقتي عشان البريك خلص وهستني ردك بكره في نفس المعاد 
لارا هزت راسها بس 
في مكان تاني 
لما بضحك....... اي خدمه ي سطا البت صدقت وشويه وهتكون عجينه في ايدك
ادهم بضحك
Basmala badwy
.........ده انتي دماغك اي يعني كده كسبتي الرهان 
لما بخبث......الالف دولار يلا 
ادهم بضحك....... تمام 
قاطعهم مهند وهو جاي عليهم في اي يسطا بتضحكوا على ايه 
ادهم بمكر ....... ده لما بتظبطني مع بنت إنما اي جامده وكسبت الرهان الالف دولار
مهند بغضب.......برده ي ادهم انت مش هتتغير حرام عليك الي بتعمله في بنات الناس ده 
ادهم بتريقه.......الشيخ مهند هيعطينا محاضره اهو انا مش ناقصك ي مهند 
في مكان تاني خالص 
عند فهد 
فهد ببرود...........انا قولت اقفلوا الحمله على كده 
الشخص *******
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت........... دي لاااااااااااا يولاد *******
الشخص *******
فهد ازاااااااااي

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد بغضب جحيمي.........دي لاء يولاد *****
الشخص ....... فهد بيه اهدي في حد من الي معاك بيوصلهم  اخبارك كلها وقايلهم انك معاك البنت الي هيقفلوا بيها الحمله وانت كذبت وقولك مش معاك ودول مش ساهلين دول مافيا 
فهد بصله بشر ..... وانا مش اي حد انا فهد الدالي ويالا اخرج بره وتعرفلي  مين ده احسنلك برااا 
الرجل خرج وقعد حط وشه بين ايديه وقعد يفكر وقال بشر .......مفيش غيرك ي سوزي وربنا لوريكي من هو فهد الدالي 
Basmala badwy
واخد جاكيته وخرج
عند لارا كانت قاعده بتفكر في كلام لما 
قاطعتها صاحبتها ايه 
ايه بطيبه ...... لارا عامله اي 
لارا بهدوء......... الحمدلله 
ايه بحب صادق .........مالك انتي لي بتتجنبيني ولي كنتي قاعده مع لما 
لارا بخوف.......لا عادي بس مش بحب الاختلاط 
ايه بحب صادق........ انا والله حبيتك ونفسي نبقي أصحاب بس لو انتي مش عايزه تمام ربنا يوفقك ولسا راحه تمشي
لارا ندهت عليها وقالت ........لا الحكايه مش كدا تمام أصدقاء 
والجرس ضرب وكل واحده راحه فصلها 
تسريع الاحداث 
الحصص خلصت والعربيه جت للارا وروحت كان ساعتها فهد مجاش .
لارا نزلت ولسا هتطلع الجناح سوزي ندهت عليها وقالت بقرف ........انتي يبت 
لارا بطيبه.......انا 
سوزي بتريقه ........لا انا في بت غيرك 
لارا ببراءه  ........ايوه انتي بنت زي 
سوزي بغرور وغضب ....... بت اما تبتك يمقرفه انتي اسمي سوزي هانم بلاقرف والله معرف فهد جايبك من انهي داهيه غوري اعمليلي قهوه
لارا بخوف ودموع........مبعرفش 
سوزي بغضب........ متعرفيش يعني اي ولو متعرفيش تتعلمي اخلصي 
لارا بدموع........... ممكن اغير هدومي الاول عشان متتوسخش 
سوزي ببرود .....لا اخلصي ياااالا 
لارا بحزن وكسره......حاضر وراحت عملت القهوه ولسا بتعطيعا لسوزي ،قامت سوزي موقعاها عليها 
لارا بصراخ وعياط ........ااااااااااااه بابا 
في الوقت ده فهد كان داخل اول ما سمع صوتها جري عليها وقال بخوف شديد عليها......في اي مالك 
لارا بوجع ودموع........اه بتحرقني ااااه 
فهد اشتالها وبص علي سوزي بشر وغضب شديد.......وقال حسابك كبر معايا 
وطلع الجناح وحط لارا على السرير وقال بحنان ........ متخافيش هتروح وراح جاب الاسعافات الاولية والمرهم ودهن لها دراعها الشمال وقعد ينفخ لها برقه 
لارا بالم......اه صعبه 
فهد بخوف.......معلش معلش عشان تروقي
لارا بخجل .....طططب هغير ازاي 
فهد بضحك عشان يخفف عنها ........ وانا موجود 
لارا وهي هتموت من الكسوف.......لللللل لا طبعا مينفعش 
فهد بحنان ......انا جوزك وهقفل النور كدا تمام 
لارا بهدوء.......تمام وجاب بها بجامه وغيرلها وجاب الفرشه وسرح شعرها 
اما خلص قاطعته لارا 
لارا بخوف......بابا 
فهد بحنان وحب......يعيون بابا 
لارا بكسوف.......الحب هو اي 
فهد بغضب .......ناعم وانتي بتسالي لي 
لارا بخوف .......لا عادي بسال بس وقالت في نفسها انا لو قلتله ممكن يموتني فيها 
فهد ببرود عكس الي جواه.......... انتي لسا صغيره اوي على الكلام ده ونامي يالا 
في الصباح 
لارا صحت لاقت فهد مشا وكاتب في ورقه معلش يقطتي صحيت بدري عندي اجتماع مهم 
اخدت شاور ولبست وفطرت والباص جه واخدت حصص وفي البريك 
كانت قاعده زي مكانها بتاع امبارح بس المره دي ادهم الي جالها وقال ........لارا 
ادهم بإعجاب وخبث........لارا 
لارا بصتله بخوف وقالت.......نننعم 
ادهم قعد جنبها وقال ........ مقدرش أصبر وجتلك أنا بدل لما  وحبيت اسمع رايك بس قبل ما تقولي اسمعيني وقال أنا بحبك اوي من أول ما شوفتك حسيتك انك الإنسان الي عايزها وانتي جميله اوي اوي بجد وانا اوعدك اني عمري ما هزعلك في حياتي ومسك أيدها 
قاطعهم مهند بغضب ووووو
عند فهد نزل من العربيه ودخل مقر كده سري هو يبان أنه شركه بس هو مش شركه ووقف قدام الباب وفي حاجه زي الليزر نورت عليه وحط بصمه والباب اتفتح وقال الكتروني اهلا بك سيد فهد ودخل ببرود وغرور لا يليق الا به 
ودخل غرفه اجتماع كبيره اوي 
وفي ناس باين عليهم الثراء والغنا جامد ومن ضمنهم رعد الي بيبصله بخبث دخل وقعد على الكرسي وحط رجل على رجل وولع سجاره وقال ببرود ...... طلبتوني نعم 
البوس........عايزين البنت عشان تمشي الحمله 
فهد بشر وغضب وو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

مهند بغضب ......لارا بتعملي اي هنا واي الي بيحصل هنا ده 
لارا بخصه قاطعها صوت ادهم وهو بيقول بسخريه .......اي ده انتي تعرفوا بعض وبيوجه كلامه لمهند وبيقول ما انت طلعت جامد اهو وبتكلم ولا حلال ليك وحرام لغيرك اومال عامل فيها شيخ ليه بقا وحرام الي بتعملوا في بنات الناس ده و قاطعه مهند  بغضب .......احترم نفسك ي ادهم ، دي تعتبر بنت خالي 
وشد ايد لارا ومشا 
لارا بخوف......هههو انت هتتتقول للبابا والله العظيم انا ما عملت حاجه ولا كلمته والنبي ما تقول لبابا وبعيط جامد 
مهند بهدوء وحنان .......خلاص الموضوع خلص بتعيطي لي بقا 
لارا بوجع ......ايدي 
مهند بيبص لاقا أنه ضاغط جامد على دراعها 
مهند بأسف ......انا اسف بجد مكنش قصدي بس انا والله بعتبرك اختي واتعصبت جامد اما لقيتك واقفه معاه ومتخافيش مش هقول لخالوا حاجه  وبيمسح دموعها بهدوء
لارا بهدوء وببتسامه  ......ولا يهمك  
مهند بحنان......وربني ايدك كده وطلع لزقه جروح وحطها على الحرق عشان متلتهبش وقعد ينفخلها فيها 
لارا بخجل.......خلاص 
مهند بحب اخوي ....... تمام هستناكي بره بعد المدرسه نروح مع بعض اي رايك 
لارا بهدوء......اوكي 
وكل واحد راحه على فصله
عند فهد 
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت........وانا قولت الا دي 
رعد باستفزاز......... بس دي فيها الصفات الكامله وكمان الحمله كده هتتاخر وممكن نخسر  في الفلوس
فهد بصله بشر........ شوفوا واحده تانيه 
رعد بخبث......مش هنلحق  ومفيش وقت 
فهد بغضب جحيمي.......مليش دعوه 
البوس ......فهد انت من امته كده  انت كنت اكتر واحد بتشتغل بعقلك عمرك ما اشتغلت بقلبك
رعد بخبث واستفزاز شديد.......تلاقي الفهد وقع ومحدش سما عليه هههههه 
فهد لسا هروح قاطعه البوس بغضب......في اي هنا وبعدين معاك ي رعد بطل استفزاز 
فهد ببرود عكس الي جواه.......سيبه ال******ده آخرته على أيدي ابن ****
رعد باستفزاز.......... كده هزعل وزعلى وحش وانت جربته بلاش تجربه تاني 
فهد راح له وضربه بالبوكس في وشه..........اتجرأ كده بس يبن *****اعملها وربنا هدفنك يبن******
البوس بغضب........اي شغل العيال ده هي كلمه واحده يفهد البت تجي 
فهد ببرود........لا شوفوا غيرها 
البوس بغضب........ده اخر كلام 
فهد ببرود عكس الي جواه......ايوه ومسك جاكيته وخرج 
عند ادهم ولما 
ادهم بمكر......متاكده من الكلام الي بتقوليه ده 
لما بخبث.......طبعا ودي الصور اهي وده الرقم اخدته من غرفه المديره
ادهم بعت لفهد الصور واتصل بيه فون 
فهد ووووووو
 عند سوزي 
سوزي وهي بتتكلم في الفون بقولك اي كل كلامك ده مش فارق معايا انا الي يهمني فهد وفلوسه والبت الي معاه دي تخطفوها وتموتوها تعملي الي عايزينه بس تغور في داهيه واهم حاجه الحمله تمشي وحقي يجيلي 
رعد بخبث........ما انا بقولك اهو عايز البت دي وهعطيكي قد الي هتاخديه مرتين 
سوزي بتفكير..........اموت واعرف هما عايزين البنات دي كلها لي 
رعد ببرود ميخصيناش ومفيش غير فهد والبوس هنا الي عارفين لي بس على ما اعتقد أعضاء بس البت الي مع فهد مش اعضاء دي حاجه كبيره وكبيره اوي اوي كمان بلاوي سودا المافيا دي 
ماعلينا من كل ده اهم حاجه البت دي تكون عندي اخر الشهر ده اخر معاد وكمان عشان اكسر فهد بيها .
قاطعهم صوت ووووووو
في مكان تاني خالص 
مليش دعوه انا عايزه بنتي جيبولي بنتي حرام عليك ي صابر عملت كده لي 
صابر بدموع.........  اهلينا لو كانوا شافوها كانوا هيقتلوها ي رانيا 
رانيا بانهيار......انا عايزه بنتي جيبولي بنتي هموت حسبي الله ونعم الوكيل فيهم 
منه لله سليمان منه لله 
لارا ومهند روحوا مع بعض ومهند قعد يضحكها وبقوا أصحاب جامد ولسا داخلين القصر 
لقوا فهد قاعد على الكرسي في وشهم وماسك سيجاره بيشربها جامد وملامحه غاضبه وعيونه احمرت اوي بشكل مخيف 
مهند بخوف وصوت منخفض  .. هو في اي 
لارا برعب .. اكيد عرف 
فهد قام بشر وو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

مهند بخوف وصوت منخفض.......هو في اي 
لارا برعب  ..........اكيد عرف 
فهد بشر ورما السجاره على الأرض ودهس عليها بغضب وقام ببرود عكس ملامح وشه وقال بهدوء مريب.......
ايدا بسم الله ماشاء الله عليكوا كنتو فين بقا 
مهند بهدوء .......كنا في المدرسه يخالوا
فهد ببرود وبيمشي حواليهم .
......في المدرسه اه قولتيلي اممممم بس حلوه صح 
مهند بيبصله بستغراب ولسا هيتكلم قاطعه فهد بقلم على وشه 
مهند بصدمه وحط أيده على وشه وقال ......في اي يخالو انا عملت اي 
فهد بشر طلع الفون ووراه صور وهو كان بيقم لها الجرح وبينفخ لها فيه بس باينه كأنه كان بيبوسها في صوره كمان هو وببحضنها بس وشها مش باين فيها 
فهد راح ل لارا الي قربت تفقد وعيها من كتر الخوف ......وقالت والله والله الصوره الاخيره دي كذب وهو كان بيعقملي ايدي 
فهد مردش عليها واشتالها وطلع 
لارا خافت جامد واغمي عليها 
فهد طلع بشر الجناح اول ما شافها اغمي عليها دخل الحمام وحطها في البانيو وشغل الميا عليها وكان شكله لوحده يخليها يغمي عليها تاني
لارا بدموع ..... با.با 
فهد جاب البرنص الي جنبه ولبسهولها واشتالعا وخرج وقال خمس دقايق وتكوني مغيره اخلللللللصي
لارا جريت وبعدين خرجت بيجامه طفوليه وعملت شعرها كحكتين زي القطه 
فهد للحظه كان هيضحك  وياخدها في حضنه 
لارا بدموع .....بابا 
فهد يصلها ببرود وراحه تجري على حضنه فهد زقها  وقال معتش مكانك خلاص
لارا بخوف من الفكره وغيره.......نعم لا طبعا يبابا والله كذب والله يعني انت مش بتثق فيا تمام بس هترجع وتعتذر من عشان انا معملتش حاجه غلط 
فهد بغضب شديد راح مسكها من  شعرها وقال بعد كل ده ومقولتش حاجه غلط  ،اومال مين الي هيعمل كده يعني 
لارا بتزقه مش عارفه ......ابعد انت بتوجعني وبتعيط 
فهد خلاص معتش قادر على بعدها وشدها وحضنها جامد جدا ورفعها وخلى رجلها تجاوطه وحط راسه في عنقها وقال ........لي عملت كده 
لارا مسك وشه بين ايديها وقالت بدموع .......والله كدب وانا مهند اخوات بس وعايزه اقولك على حاجه بس متتعصبش مني والنبي .
فهد قعدها على رجله ورفع حاجبه وقال......قولي 
لارا حكت كل حاجه من اول  لما لحد  ما مهند شافها وروحوا القصر
فهد بشر ........ وما قولتليش لي
لارا بدموع........بصراحه خفت
فهد مسح على وشه بعصبيه وقال ........خفتي الصبر من عندك يرب ، ومعتش في مدرسه هتدرسي هنا بس وعقاب ليكي مش هتنامي في حضني قومي
لارا لسا هتتكلم قاطعها نظرته وراحت بهدوء تنام على السرير
وفهد خرج راح لمهند لقاه قاعد وحاطط أيده على وشه اول ما شافه قال بخوف .......والله يخالوا انا بعتبرها اختي وكنت خايف عليها والصوره الاخيره دي صح بس مش هيا والله 
فهد بهدوء.......عارف وراح له وطبطب عليه بحنيه وقال ....... متزعلش مني 
مهند بطيبه.......عمري بس هي لارا كويسه 
فهد بصله بشر وقاله .......ما قولنا مفيش اسماء 
مهند بضحك ......الانسه لارا 
فهد بهدوء......الحمدلله ومشا
فهد راح مكتبه وقعد يشتغل على الملفات بس فجأه حس بدوخه بسيطه بس مش اهتم وبعدين لقا سوزي داخله عليه بقميص نوم مثير بس حس كأنه اتشل ومش قادر يتحرك وشويه وهينام وعيونه بتقفل بس بيقاوم ،دخلت وراحت قعدت على رجله وقالت ........ فهودي 
فهد فجاه شفها لارا وبيقرب منها وبيدفن رأسه في عنقها ،وسوزي بتبتسم بخبث وبتلعب في شعره قاطعهم صوت شهقات ودموع فهد بيركز وفاتح عيونه على الاخر لقتها لارا وووووووو
في مكان تاني خالص 
رانيا رانيا الحقي بنتنا في قصر سليمان 
رانيا بصوت وخوف..........يلهوي يلهوي بنتي ي صابر بنتي 
حسبي الله ونعم الوكيل فيهم منهم الله 
قوم والنبي نروح نجيبها ي صابر
صابر بخوف ودموع .......كل الي عملناه هيروح هدر لو جبناها الوقتي 
رانيا بصويت.......اومال عايز بنتي تعيش مع الشياطين دول يصابر ااه منهم لله منهم لله 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

لارا بدموع وشهقات........... اااانت بتعمل اي 
فهد مش قادر يقوم كأنه مشلول ومش عارف يتحرك بس قعد يقاوم 
بس لارا خرجت بسرعه 
فهد كل ما يقوم يقع لحد ما راح في النوم 
سوزي سندته بخبث وراحت جناحه وملقتش لارا فرحت خالص وبتفك زراير القميص وقلعتهوله  ونيمته ونامت جنبه 
عند لارا وهي بتجري في القصر بس عشان كبير تاهت وهي ماشيه سمعت صوت سليمان وهو بيقول بغضب شديد.........يعني اي مش لاقين البت هتلاقي صابر عاينها أو مخبيها في حته متجوليش من غيرها انتوا فاهمين 
وبعدها فونه رن ابتسم بخبث 
الطرف الآخر ......***************
سليمان بخبث وفرحه........انت متاكد ان هيا لو طلعت هيا عندي ليك شيك لو قعدت تصرف فيه من هنا  لسنه الجايه مش هيخلص 
سليمان بخبث......... ضربت عصفورين بحجر واحد وبعدين لمح لارا واقفه بتبصله ببراءه واستغراب بصلها بخبث وقال تعالي 
لارا خافت وطلعت تجري ،قام ضحك بمكر وخبث وطلع فونه وقال ........ هي خرجت خدوها على فيلا الساحل
عند صابر ورانيا
رانيا بدموع......والنبي ي صابر روح له وجيبلي بنتي والنبي ي صابر هموت والله من غيرها روح له ده مهما كان أبوك عمره ما هيأذيك 
صابر بدموع هو أيضا......... هو حالف لو روحت له هيطخنا انا وانتي ،اناماشي إنما أنتي لا وقرب منها وحضنها وقعد يطمنها 
في الصباح فهد صحا دايخ جامد وصداع رهيب في دماغه وبيبص جنبه فكرها لارا بس اول ما ركز اتخض جامد ولقا نفسه من غير القميص ومش فاكر اي حاجه حصلت امبارح وقام بغضب مسك سوزي من شعرها وهي كانت عارفه أنه هيعمل كده اول ما يصحي 
سوزي بخوف وانهيار مصطنع .........فففي اي لي عملت كده ي فهد عملت لك اي بس حرام عليك مش هسامحك طول عمري اهي اهي حرام عليك هقول لبابي أي بس 
فهد بستغراب وخوف من الي في باله ......... انا عملت اي 
سوزي بخوف وخجل مصطنع .......أنت شكلك شربت جامد وانا كنت جيالك عشان الورق والصفقه ام ام انت اا قعدت تقولي لارا لي كد وفي الاخر في الاخر يعني 
فهد أنصدم جامد وطلع جري من الجناح زي المجنون وبيقول بخوف لاول مره في حياته 
لااااااارا لااااااارا 
جده طلع من جناحه بخبث وقال .......هي طفشت زي امك هي كمان تلاقيها ******راحه تشوف حد غيرك ههه 
وبعدين سمع صويت وبكا راح لقا  سوزي ادته اشاره بابدأ 
الجد بخبث وخوف مصطنع ......في اي مالك ي بنتي مين عمل فيكي كده
سوزي  ببكا مصطنع ......فهد يجدي شوفت فهد عمل فيا اي اهي اهي بابي ممكن يقتلني ي جدو 
كل ده وفهد دخل بجمود وبرود ........وقال خلاص هتجوزك اسكتي
بقلم بسمله بدوي
وخرج من الجناح واخد قميصه وخرج برا القصر وراح مكانه المفضل عند البحر وقعد يصرخ .......ااااااااه لييييييي انا بيحصل فيااااا كده ااااااه ياااااراب حتي انتي سبتيني اناااااا مش فاكر حاجه خاااااالص وفجاه قام بجمود وراح شركته
عند صابر ورانيا 
رانيا صحت من النوم وهي بتصرخ وهي بتقول......... بنتييييييي لااااااارااااااااا 
صابر صحا بخضه .......مالك مالك يروحي في اي 
رانيا بدموع.........والنبي يصابر ومسكت أيده ولسه هتبوسها ،صابر شد أيده بسرعه وقال بصوت باكي........ حاضر يرانيا هقوم اروح له 
رانيا بتبتسم عيونها لسا فيها دموع ......... طططب يالا نروح 
صابر بغضب........ انا بس الي هروووح ي رانيا 
رانيا بخوف شديد........لا يصابر رجلي على رجلك انا عمري ما اجازف بيك ابدا قوم قوم يالا 
صابر أما لقا الاصرار باين في عيونها وافق 
تسريع الاحداث ووصلوا القصر. 
الحارس ......مين حضرتك 
صابر 
بقلم بسمله بدوي
صابر بتوتر.......انا صابر الدالي ابن سليمان بيه 
الحارس بخوف ......اهلا اهلا يبيه اتفضل 
سليمان كان قاعد في الصالون وقال بغضب شديد........... انتوا جيتوا لقدركم ولسا هيرفع السلاح عليهم 
صابر قعد على ركبته وقال بدموع .......... بابا والنبي أعفي عننا طب موتني انا وسيب مراتي وبنتي والنبي يبابا 
سليمان بجبروت ......... متقولش ي بابا انا اتبريت منك من اول ما اتجوزت رانيا الي اخوها قتل اخوك ، ويالا اتشاهدوا على روحكم .
صابر بهدوء.......موتي انا يبابا وسيب مراتي وبنتي ، طب اي رأيك أتنازل عن كل املاك امي ليك وتسيبنا 
سليمان بمكر ونزل سلاحه وقال ......... اممممم فكره برده 
سليمان بصوت عالي ........ رااااضي رااااضي (وده دراع سليمان اليمين)   
راضي بسرعه ......نعم ي بيه 
سليمان بخبث........ جيب ورق تنازل بتاع الاملاك بسرعه 
ثواني وجابها وفعلا صابر مضى 
صابر بخوف ......اهو مضيت جيب بنتي بقا 
سليمان بشر ......طبعا طبعا في الاخره بقا وفي ثانيه طلق النار عليهم 
ااااااااااه (ده اخر حاجه نطقوا بيها )
فهد بخضه .......عميييييييي.

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد بخضه .........عميييييييي 
وراح لهم ونزل على ركبته وقال بخوف شديد و غضب جحيمي.............. ليييييييييي عملت كدااااااااااااا 
سليمان ببرود........... قوم 
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت.......... لي عملت كداااااااا .
سليمان بخبث وبرود.......... يستاهل  هو الي اختار مراته وحذرته وراح اتجوزها من ورايا رانيا الي اخوها قتل ابووووك ، وعيلتها ال******* اكبر عدو ليينااااااا يستاهلوا 
وقال راااااااضي 
راضي بسرعه.......نعم ي بيه
سليمان ببرود........شيلهم و لسه هيكمل الجمله قاطعه صوت فهد الغاضب وبصوت عالي جدا .......... هنعمل اي انت لا يمكن تكون انساااااان ده ابنك مهما كان عمل ،والله لهبلغ عنك وانتقم منك انت عمرك ما تكون انساااااان 
سليمان بخبث وبرود......... بجد هتبلغ عن جدك أنت كده مش كويس وهتثبتلي انت ابن *******الي خانت ابوك 
فهد بصراخ.......... اسكت اسكوووووووووووت 
تسريع الاحداث 
فهد بدموع عليهم ..........وربنا لهنتقم منه ومش هعمل عزاااااا غير اما انتقم منه  
ودفنهم ورجع القصر 
 لسا هيطلع الجناح وقفه صوت سليمان وهو بيقول ببرود.........فرحك على سوزي الاسبوع الجاي 
فهد ببرود  وخبث شديد........ تمام
عند سليمان دخل مكتبه وقفل الباب بإحكام وفونه رن 
سليمان بمكر ......الو تمام اول ما تصحي تضمها مع البنات التانيه لحد ما الوفد ييجي ياخدهم
عند فهد ياخد شاور وطول ما هو تحت الدش بيعيط جامد وبيفتكر كل الي حصله  وبعد شويه خرج والفوطه على خصره لاقا سوزي قاعده اول ما شافته قربت بمياعه ولسا هتقرب فهد زقها باشمأزاز وقال ببرود ....... مش عيب تدخلي اوضه شاب اعزب ولا مفيش لا حياء ولا تربيه 
سوزي بمياعه........ ما انت هتبقى جوزي فا عادي يعني 
فهد بقرف وصوت عالي وغاضب ....... برااااااااا
سوزي خافت ومشت 
عند لارا صحت لقت نفسها في شاحنه كبيره اوي ومعاها بنات كتير وبيعيطوا 
لارا بخوف ودموع.......ااانا فين فاااااهد انت فين 
كان معاها ولد وسيم جدا بس صغير يعني 15 كده قد لارا وقرب منها بحنان وقال ...... متبكيش وقال بصوت عالي ما تبكوش ي بنات هنهرب ،وفجأه الشاحنه وقفت والباب بتاعها اتفتح .
بقلم بسمله بدوي
وجه شخص طويل وضخم ودراعاته كلها وشوم بتخوف وقال بشر........ مسمعش صوتكم انزلوا 
نزلوا ودخلوا زي مخزن كده كببررر اوي 
الراجل بغضب......... قولت مسمعش صوت واقفوا صفووووف يالا .
ودخلت ست باين عليها انها مش مصريه اجنبيه ومعاها رااجل باين عليه الغنا الفاحش .......وقال هما فييين 
وراح لهم وقعد يفحص فيها وقال تمام مظبوط كده ودي شنطه الفلوس ي مرزوق
مرزوق اخد الفلوس بسرعه وطمع  .......وقال ربنا يزيدكم  ي ياسر بيه
ياسر اول ما شاف لارا صفر وراح عندها وقال بس خساره الجمال ده كله يروح هدر وقعد يفكر كتير وقال لقيتها
ياسر بخبث ..... كنت محتاجك كده في الحمله بس خساره الجمال ده كله يروح كده من غير ما استفيد ،وقال للبودي جاردات بتوعه البنات دي كلها هتروح في الطياره الخاصه بليل ،(والبنت دي قاصده على لارا) والولد ده يروحوا الملهى بتاعي
لارا بدموع وخوف وماسكه في ايد الولد جامد وبتقول يعني اي ملهي 
الولد بغضب .......احنا مش هنروح في حته 
ياسر راح له بغضب وضربه بالالم وقال .......انتوا تحت رحمتي يعني اسمعوا الكلام احسنلكم
وفعلا لارا والولد ويدعي يامن راحوا الملهي .
الست الاجنبيه بتقول له باستغراب......لي عملت كده  ي ياسر 
ياسر بتفكير شيطاني......... اصل انا مكنتش اعرف انها بالجمال ده فا خساره الجمال ده كله يروح هدر كده وكده كده لقينا بنت في نفس مواصفاتها بس مش في جمالها ده ، البنت دي لو اشتغلت معانا في الملهي هتجيبلها فلوس بالكوم فهمتي واحسن حاجه انهم صغيرين يعني من صغرهم هيتعلموا شغلنا واحنا نربيهم على طاعتنا  
البنت كريستينا .......اوووه 
So beautiful.
بعد  ثلاث سنوات
كانت هناك فتاااه خارقه الجمال 
انا خايفه اوي  ي يامن 
يامن بحب ...... ما تخافيش ي لارا انا معاك وهي مش اول مره والحبوب اهي تمام حطيهاله زي الي قبله وهو الصبح هيصحا مش فاكر حاجه والموضوع خلص 
لارا بخوف ......بس قلبي بيدق جامد مش زي اي مره المره دي هموت من الخوف ،امتي بقا نهرب و نعيش في امان والله دول ناس وصلين اوي لو روحنا فين بيجيبونا فاكر السنه الي فاتت
فلاش باك كانت لارا عندها ١٧سنه 
لا انا مستحيل البس ده عمري ما هلبسه لو هموت 
ياسر بشر .......هتلبسيه يعني هتلبسيه اخلصي بدل ما اوريكي الوش التاني 
لارا بدموع وخجل .....بس ده قصير اوي( كان عباره عن فستان اسود قصير ومثير جدا وبحمالات رفيعه ) 
ياسر بخبث......... هتلبسيه ولا اوريكي وشي التاني واستخدم معاكي أسلوب انا نفسي استخدمه وبيبص على جسمها بوقاحه 
لارا بدموع ......حاضر و دخلت لبسته وقعدت تنزل فيه كل شويه 
وخرجت وقفها يامن بغضب ....... اي ده الي لابساااه ده 
لارا تبكي بس وقالت ....... انا مش عاوزه اروح معاه والنبي 
يامن بحزن شديد....... وطلع من جيبه حبوب وقطره وقال ...... بصي دول الحبوب تحطي منهم للرجل وهو من بعدها مش هيحس بحاجه ،خدتهم بسرعه وفي الوقت ده سمعت صوت ياسر بزعيق.......اخلصي لاااارا 
لارا جريت وقالت .......نعم 
ياسر ......خدي الباشا وظبطيه 
لارا ساكته وبتهز راسها بنعم 
الرجل بوقاحه ...... شكلها ليله عنب وقام 
تسريع الاحداث 
طلعوا 
بقلم بسمله بدوي
لارا بمكر ...... ممكن ثانيه 
الرجل بوقاحه....... الي تأمر بيه يجميل 
لارا بخبث........ هجيب بس عصير وكأس ليك 
الرجل .....بسرعه
لارا جابت كاسه جابت الحبوب وحطت ليه واعطيته للراجل 
اول ما الرجل شرب منه راح في النوم عشان مركز جامد 
ولارا غيرت هدومها وخرجت عشان اليوم ده هتهرب فيه هي ويامن 
وفعلا هربوها ،بس ياسر جابهم وعذبهم جامد ومن يوميها مش بيتجرأوا يهربوها 
اند فلاش باك
دخل بهيبته المعهودة وبغروره الذي طغي على الجميع وسامته الي زادت اكتر 
ياسر بخوف .....اهلا اهلا اهلا يباشا منور والله ده شرف كبير لينا انك هنا 
قاطعه بغرور وقال ......عارف واخلص عشان مش عندي وقت كتير 
ياسر بخبث......حاضر يباشا احلى  واحده في المكان واشطرهم هجيبهالك
ياسر بصوت عالي.....لاراااااا 
اول ما سمع الاسم ده افتكر الي حصل زمان واتعصب وقال .....اخلصوا 
دخلت لارااا برقتها وبجمالها الاخاااذ 
فهد اول ما شافها أنصدم وقال ......لارا هي هي لارا حبيبتي نفس العيون ونفس الشعر ونفس الهدوء والرقه وحتي نفس الريحه
اي الي جابها هنا ، باعت نفسها ،حتي انتي ،ااااه يقلبي وربنا مهرحمك من ايدي
فهد رجع لوعيه وقال بصوت جمهوري غاضب أشبه بالجحيم 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد رجع لوعيه وقال بصوت جمهوري غاضب أشبه بالجحيم............ اااي داااااا جيبلي عيله اومال لو مكانش 5نجوم 
ياسر بخوف ......والله يباشا شاطره وهتعجبك جامد انت مش شايف شكلها 
فهد للحظه كان هيروح ليه ويموته من الضرب بس مسك نفسه في اخر لحظه وقال بغرور ........ أما نشوف انا مش اي حاجه تعجبني وانا مش اي حد وقال ل لارا ببرود ......ورايا 
لارا بخوف من شكله وعصبيته حطت وشها في الأرض ومشت وراه 
بقلم بسمله بدوي
طلعوا جناح فوق في الملهي 
لارا بخوف اول ما لقيته بيقلع الجاكيت وبيفك زراير القميص.
لارا بتوتر ......قالت هههعمل كككاس ليك عشان تدخل في المود 
فهد في نفسه .......الله ادخل في المود كمان واكيد مش انا بس لا كله دخل في المود وربنا مهرحمك ده انا طول السنين مبنامش وعطول تأنيب الضمير حتي كل ما بقرب من سوزي بشوفها انتي لارا الطفله البريئه يخساره فكرتك انتي الي هتعقميلي الجرحك ،بس جرحتيني اكبر جرح واكتر منهم قدمتك الحب والحنان وكل حاجه وفي الاخر هربتي مني وعشان اي عشان تبقي كده اصبري عليا بس وربنا لوريكي من هو فهد الدالي
فاق على صوت لارا  الرقيق ...... اااتفضل 
فهد ببرود.......حط الكأس جنبه  وقال بغرور ........ لأ انا بحب اكون فايق في الحاجات دي وضحك بخبث وقال .......ارقصيلي 
لارا بزعر......ننننعم 
فهد بغرور........ اي الصعب في كده بقولك ارقصيلي صعبه 
لارا بخوف ........... اااا مينفعش 
فهد بشر......هو اي الي مينفعش يبت انتي 
لارا بدموع........مينفعش والنبي اشرب وبعدين هعملك الي انت عاوزه 
بقلم بسمله بدوي
فهد بغضب جحيمي مسك الكاس وضربه في الحيطه وقال بصوت زي فحيح الافعي ...... انا مش بتأمر يبت انتي انا بس الي أأمر وقولت ارقصيلي اخلصي 
لارا بدموع.......حححاضر
لارا في نفسها يارب في اي لي كد مش راضي يشرب لي ،بس حاسه بعد ده كله بالأمان برده 
لارا راحت شغلت المزيكا ورقصت 
وفهد قلبه بيوجعه عليها اوي بس قال تستاهل ولسا التقيل جاي 
عند يامن بخوف ....... هي اتأخرت كده لي بس يارب تكون بخير في اي بس ،والراجل الي معاها ده برده مش سهل وحويط اوي ططب اي معقول الراجل عمل لها حاجه ،عند الفكره دي اتجنن وبتهور راحل لها على الجناح وقعد يخبط زي المجنون 
عند فهد كان قاعد بيبص عليها بتركيز وحب شديد وبعدين قال بغرور ...... خلاص تعالي رقصك وحش وانتي اصلا مش من نوعي المفضل ومش عجباني خالص 
لارا بصت له بخوف والدموع في عيونها .
فهد بتوهان اول ما بص في عيونها وقال بحنان.......اقعدي وبيشاور على رجله 
لارا كانت هتعترض بس بصلها بشر ،قعدت بخوف 
فهد قربها منه جامد ومد أيده وبيشيل شعرها عشان يشوف وشها وحطه ورا ودنها وقال بصوت مثير حنون تحت ودانها.......قطتي وحشتيني
لارا قلبها قعد يدق جامد و اول ما شمت ريحت برفانه الي بتعشقها الي ممزوجه بريحه سجايره الرجوليه .....قالت فهدي 
فهد لسا هيقرب قاطعه خبط جامد على الباب
فهد زقها ببرود وقال بصوت عالي غاضب ........ايييييه ميييين وراح فتح الباب وشعره مبعثر بشكل جذاب وفاتح زراير القميص كلها بانت عضلات بطنه السداسيه (سكس باك ) وعروق أيده الي بارزه بشكل رجولي جذاب 
يامن بصله بخوف من الي في باله ليكون عمل حاجه في لارا
 وزقه بغضب ....... وقال هيا فين  عملت فيها اي 
وراح ل لارا الي بتبصله بخوف وحضنها جامد ومسك وشها بين أيده برقه وقال بلهفه وخوف ........ لارا حبيبتي انتي كويسه عملك حاجه وقعد يبص لها ويتفحصها و اطمن ان لقهاها  بهدومها الي كانت لبساها لسه وقال بحنان ......قومي يروحي قومي يالا 
لارا قامت بطاعه ، فهد بغضب جحيمي ومسك من تيشرته بغضب وقال بصوت غاضب جحيمي......انت مين يبن******* وازاي تمسكها يبن ****** انت تمسك أيدها بصفتك ايييييييه 
بقلم بسمله بدوي
مهند بحب.......حبيبها وان شاء الله جوزها 
لارا بصت له بصدمه ،وفهد بخوف من الفكره وقال بصوت زي فحيح الافعي و عروقه برزت  وووو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

يامن بحب .......حبيبها وان شاء الله جوزها
لارا بصت له بصدمه ،وفهد بخوف من الفكره وقال بصوت زي فحيح الافعي........... نعم ي ******* عايز تتجوز مرا وسكت وقال في نفسه لا مش هعرفها اني فهد ، اصبري عليا بس وربنا لربيكي
وبعدين راح ليه مسك أيده الي كان ماسك بيها لارا وتناها لدرجه عملت صوتك اكنها انكسرت 
لارا بدموع وخضه.......... سيبه سيبه حرام عليك سيبه هو عملك اي حرام عليك وبتحاول تدفعه عن يامن بس مش عارفه نظرا لفرق الجسم وقوة فهد 
فهد ببرود عكس الي جواه  قال .......  انت عارف يبن ال******، خربت عليا الليله يبن *****وربنا ما حد هيعرف يشيلك من ايدي وضربه بالبوكس 
لارا  وخوف .......والنبي والنبي حرام عليك سيبه والنبي  يباشا والله هعمل اي حاجه بس تسيبه والنبي ارجوك 
فهد في نفسه.........لدرجادي بتحبيه ومش متحمله الي بعمله فيه وانا الي لسا لحد النهارده بعشقك مش بحبك بس ومش قادر اقرب من اي واحده غيرك ،تمام انت الي جبتيه لنفسك واثبتيلي انك أو****خ منهم اصبري بس والله لوريكي مين هو فهد الدالي
فهد بخبث شديد وراح قعد على الكرسي وحط رجل على رجل وطلع سيجاره وبيشرب فيها وقال ......تعالي 
لارا بصت له بخوف وراحت له 
يامن بغضب ........ملكش دعوه بيها 
فهد بشر.....اقعدي 
لارا قعدت على الكرسي الي قدامه 
فهد ببرود........وقال غلط كده غلط أنا قايل ليكي اي قبل شويه اقعدي فين 
لارا بدموع راحت قعدت على رجله  وفهد مد. أيده وبيمشيها على طول دراعها 
يامن بغضب ....... متلمسهاش ي بن******
فهد بضحك شديد بس مخيف.......ههههه انت بتشتمني انا وفجاه قام ورفصه (ركله) في بطنه 
يامن بالم بس مش عاوز يبين ،فهد كرر عملته تاني 
لارا جريت ووقفت بينهم ومسكت أيد فهد وقالت بدموع ........ارجوك سيبه ارجوك والنبي ططب والله هسمع كلام لو اي حاجه بس سيبه
فهد يصلها بسخريه ونظره هي معرفتش تحددها بس حسه أنها عرفاه مطمنه في وجوده 
فهد ببرود وخبث شديد .......تيجي معايا 
يامن بصراخ .........انت اكيد  مجنون 
فهد ببرود وقال تمام انت الي جبته لنفسك وهتدفع حق الليله الي بوظتها دي وبعدين قال ببرود ......بص انا ممكن البسك تهمه لو قعدت سنه تدفع في فلوسها مش هتخرج منها ومش كده بس لا وهظبطك بس بطريقتي الخاصة
وبعدين طلع فونه بس قاطعته لارا بسرعه وقالت بدموع....... حاضر هاجي معاك بس ممكن البس حاجه تانيه وتسيب يامن 
يامن بغضب .......... انتي بتقولي اي ي لارا انا مستحيل اسيبك ليه 
لارا بدموع......... ممكن تسكت ي يامن وانا لازم ارد لو جزء صغير من افضالك عليا 
قاطعم فهد ببرود عكس النار  الي جواه .........  خلصوا الفلم الهندي ولا لسا 
لارا بكسره ....... ايوه 
تسريع الاحداث 
غيرت هدومها ل بنطلون  جينز  ازرق وتيشرت قصير احمر وسابت شعرها وخرجت وعلامات الخوف والدموع على وشها .
فهد بصلها بالم من شكلها الي باين عليه الخوف والارهاق
فهد ببرود ....... ورايا 
نزلوا ،ياسر بخوف راح ليه وقال ....... في اي يباشا عملت حاجه البت دي وبيوجهه كلامه للارا وقال عملتي اي يبت انتي مش عارفه مين ده ولسا هيمد أيده 
فهد زقه جامد وقال بغضب جحيمي........  انت ازاي تتجرأ وتمد ايدك يبن *****
ياسر  بخوف ......انا بس كككنت فاكر أنها عملت حاجه وكنت هاعقبها 
بقلم بسمله بدوي
فهد اتنرفز جامد ومد أيده على رقبته جامد لدرجه وش ياسر اتحول للون الازرق 
لارا بخوف ......سيبه سيبه هيموت 
فهد زقه ووقع على الأرض وفهد قال بستحقار........ مش عاوز أو*سخ ايدي منك وقال هاخدها معايا وفلوسها هتوصلك 
ياسر بزعر .....نعم لا لا طبعا ازاي دي هي الي بتمشيلي الشغل لا طبعا 
فهد برق جامد وعروقه برزت وقال بغضب جحيمي...... انا اخد الي عاوز معتش كمان غيرك يقف قدامي ويقول لا متخلقش الي يقف في وشي ويقول لا 
وبعدين طلع دفتر الشيكات بتاعه واعطا ليه شيك وقال بغرور 
فهد :اكتب الرقم الي عاوزه 
ياسر بطمع وبسرعه اخد الشيك  .
فهد بصله  بقرف واستحقار واخد لارا الي بتراقب بصمت ودموع واخد طريق على وجنتيها وبتقول في نفسها ....... حرام عليكوا هو انا مش مكتوب ليا الراحه ولا الأمان ابدا قاعدين تبيوعوا وتشتروا فيا كاني مش بنأدمه يارب قدملي الخير والشر أبعده عني ولسه مستمره في العياط
فهد حس بنغزه زي كسينه في قلبه من منظرها وهيموت عشانها بس مش قادر يسامحها 
وقال ببرود ......ورايا 
بقلم بسمله بدوي
لارا واقفه برده 
فهد ......قولت ورااايا اخلصي
لارا بتهور .......لا مش هاجي انا انسانه من لحم ودم قاعدين تبيوعوا فيا اي حرام عليكوا بقا 
فهد ببرود راح لها واشتالها بحيث رجلها عند وشه ووشها عند ظهره
لارا بكسوف وصراخ.......سيبني بقاااا 
فهد ببرود........ شكلك عايزه تشوفي وشي التاني وهبدأ ب يامن 
لارا سكتت بخوف ،وفهد حزن جامد عشان فاكر أنها بتحبه وهي اصلا معتبراه اخوها وبتعمل كل ده عشان هو وقف معاها جامد وكان بيدافع عنها وهو الي بيقف في وش ياسر على طول عشانها
وراح عند العربيه وفتح الباب لها وراح مكانه عشان يسوق 
تسريع الاحداث
وصلوا مكان كأنه جنه على الأرض ،كان جميل اوي وفخم وكله ورود وزرع وخضرا وفيلا كبيره .
نزلوا كل ده ولارا فاتحه عيونها على الاخر من شده جمال المكان وفخمته 
فهد ببرود....... عجبك ولا اي
لارا بسرعه ......عجبني بس ده جميل اوي جامد خالص
فهد ضحك.....وقال اوي جامد خالص هههه
لارا بصت له بكسوف وسرحت في ضحكته الي بينت غمازته الي في خده الشمال 
فهد رجع لجموده وقال .....عارف اني وسيم وحلو 
لارا بصت له بغيظ من غروره 
فهد بغرور........ورايا 
دخلوا وكان المكان حديث جدا وحتي فيه اسانسير في الفيلا (مصعد)
فهد  نده بصوت عالي وقال.......... جاكي
جت بنت باين عليها انها اجنبيه وجميله بشعر قصير كيرلي اسود وعيون عسليه بس باين عليها الخبث ولابسه جيبه سودا قصيره وقميص ضيق وفاتحه أول زراير وقالت بالانجليزي.........مرحبا بك سيد فهد 
فهد ببرود......... جهزي الاكل واعطي لكل الخدم اجازه وخليكي انتي بس 
جاكي ......اوكي 
فهد ......روحي انتي ي جاكي
جاكي كانت قاعده تبص على لارا بستغراب عشان فهد عمره ما جاب بنت الڤيلا دي حتي سوزي مراته
مشا وراح عند الاسانسير وفتحه بيبص وراه ملقاش لارا 
 وشافها  لسا واقفه
قال بغضب .......انتي يبتاعه انتي
لارا راحت له جري
فهد بغضب ...... ايه هو انا لازم اقولك على كل حاجه متعرفيش تعملي من نفسك.
لارا بصت وقالت بطفوله اسمي لارا ومش بتاعه
فهد شدها الاسانسير وقفل الباب وحاوطها بين أيده وقال ........ قطتي 
لارا فتحت عيونها على الاخر .
فهد ابتسم بخبث اما شاف رده فعلها وقال بصوت تحت ودنها (اذنها)  مثير ......مالك 
لارا بصت له بحب ......فهدي
فهد ببرود ومكر ........فهدك اي 
في الوقت ده الاسانسير وقف ووصلوا لجناح لونه ابيض واسود ورمادي و اقل ما يقال عنه أنه ملكي دخلوا الجناح 
فهد ببرود راح عند الدولاب وجه ومعاه كيس غالي ولونه اسود 
وطلع في الي في الكيس وكان فستان كب وقصير جدا ولونه احمر وقال ببرود ......البسي ده اخلصي بسرعه ويالا عشان نكمل الي الزفت خربه علينا  
لارا برعب ........ققققصدك ايهه

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

لارا برعب .......قققصدك اييه
فهد ببرود ........ مبتفهنيش ولا اي بقولك هنكمل الي الزفت بوظه علينا اخلصي هي اول مره يعني اعتبريني اي واحد من الي عارفاهم هههه وخلاص بلاش شغل ده اصل انا حفظه صم
لارا بدموع ....... ططب ممكن مش الوقتي 
فهد بشر ......بت انتي من الأول كده بتعصبني وربنا انا لسا بتكلم معاكي بهدوء بلاش اوريكي الوش التاني هكرهك عيشك اخلصيييييي ،اتزفتي البسي ده ولا اقولك كده كده هيتقلع فا اي بقا خلينا في السريع ولسا هيقرب 
لارا بدموع......خلاص خلاص لا هروح البسه بسرعه ومسكت الفستان وقالت بدموع ......هو هو فين الحمام 
فهد ببرود .......ده بيشاور على باب اسود كبير واخلصي عشان لو اتأخرتي هدخلك اهو انا حذرتك 
بقلم بسمله بدوي
لارا بخوف ......حححاضر وجريت على الحمام
لارا وهي في الحمام ووافقه قدام المرايا وبتعيط بنهيار سمعت صوت فهد الغاضب........اخلصي 
راحت اخدت شاور ولبسته ووقفت قدام المرايا ووشها احمر جامد وبتبص على الفستان القصير جدا وبتشد فيه وضيق جامد كأنه جلد تاني ليها وسابت شعرها وخرجت وهي بتنشف شعرها بالمنشفه 
فهد اول ما شافها أنصدم من جمالها الي جننه اكتر كانت فتنه على الأرض بشعرها البني الفاتح المائل الي الذهبي الطويل جدا معدي حضرها المغري ووشها الاحمر بطريقه تجعلها قابله للالتهام وعيونها الفضيه التي تشبه القطط وجسمها الذي يغري اعقى واقوي الرجال قاطعه صوتها الرقيق ........ مممكن اااطلب طلب للو سمحت 
فهد مش سامعها وبيقرب منها وهي بترجع بضهرها لحد ما حاصرها عند الباب وقال بصوت لاهث من كميه المشاعر التي احتاجته ......هس هووووس وبيدفن رأسه في عنقها وبيعضه عضتات خفيفه ........ وحشتيني اوي اوي يقطتي هنت عليكي كل ده 
لارا بدموع من الفرحه 
.......فهدي انت فهدي صح اهي اهي وحشتني اوي 
فهد مستمر في الي بيعمله ومستمتع بريحتها بس فاق على جملتها وهي بتقول وحشتني 
فهد بغضب زقها بشر.......... مسمعش وصوتك ي ******،هربتي مني عشان تبقي كده ي ******وانا الي حبيتك من كل قلبي واديتك الحب والحنان وكل حاجه وانتي طعنتيني واكتر منهم كمان بس وربنا لكرهك في عيشتك واخليكي تتمني الموت وقرب منها وقطع لها الفستان من فوق 
بقلم بسمله بدوي
لارا كل ده بتعيط جامد وبتهز راسها ب لا واول ما فهد قرب قعدت تصرخ وتعيط بهستريا جامد .....لاااااااااااااا واغمي عليها 
فهد قرب منها ببرود هو فاكر أنها بتمثل عليه وبيهزها برجله براحه وقال ببرود........ بطلي تمثيل مش انا الي الحركات دي بتدخل عليا
بس مفيش اي رد فعل من لارا 
فهد اتخض جامد ونزل لها واشتالها وحطها على السرير وقال بخوف ......لارا لارا 
مفيش رد راح جاب البرفان وقربه من وشها  
ثواني وفاقت وفهد قام ببرود وجمود وقال قومي 
لارا بدموع......لا والنبي متعملش فيا كده يفهدي والنبي اسمعني بس 
فهد ببرود ....... قومي البسي اليونيفورم ده 
لارا مسحت دموعها بظهر ايديها بطفوله وقالت ........ انت مش هتأذيني صح يفهدي 
فهد كان ثانيه وهياخدها في حضنه بس قال ببرود.........سمعتي انا قولت اي يالا 
لارا بدموع........طططب ده بتاع اي 
فهد بجمود.......البسي اخلصي 
تسريع الاحداث لارا دخلت ولبسته وخرجت 
فهد ورايا .
خرجت ونزلوا المطبخ 
فهد ببرود.........ساعه بالكتير والاقيقي عامله الاكل وده يونيفورم الخدم 
لارا بدموع .......فهدي قاطعها فهد بجمود .......اخلصي ثانيه بالكتير ولو لقيتك مخلصتيش هزعلك
لارا بدموع .....ممكن تسمعني وتعطيني فرصه ارجوك 
فهد ببرود......لأ واخلصي والا هكمل الي كنت هعمله فوق ولو اتكلمتي هعرف ان دي اشاره منك وعايزاني اقربلك وأنها كلامه بنظره تهديد وسخربه
لارا بصت له بعتاب وخوف .
فهد مشا 
بعد شويه لارا 
لارا بتفكير وطفوله.......... هما لي عملين الرفوف طويله اوي كده ليه ومش عاملين حساب القصيرين الي زي اي الظلم ده وجابت كرسي وطلعت عليه ولسا هتنزل رجلها اتلوت ولسا هتقع وغمضت عيونها لقت نفسها في الهوا وبين ايدين فهد ووقفها على الأرض وبيقرب منها وبيشيل شعرها الي على عيونها 
لارا بصت له بعتاب وحب في نفس الوقت .
فهد فجأه شالها مره واحده 
لارا بخضه........في اي نزلني 
فهد بيمشي بيها وبيتجه للجناح 
لارا برقه  ........ انت هتعمل اي 
فهد بخبث ......هجيب نونو 
لارا ووو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

لارا ببراءة .......... منين 
فهد بخبث ......... هو اي الي منين يالا هي اول مره 
لارا بدموع وشهقات ......... آه والله اول مره اهي اهي وربنا 
فهد وبيشد على شعرها ........بت انتي انا مبحبش الكذب اخلصي بقولك 
لارا بدموع.......وربنا ما بكذب 
فهد بشر........انتي عارفه انا جايبك منين ي *****جايبك من مله*ي عارفه يعني اي بمعني انك ****** فامتعملهمش عليا انتي فهمه واخلصي بقولك انتي هتبقي لمزاجي بس وكمان انتي لسا مراتي يعني لو فكرتي تهربي او اي حاجه هسجنك ومش كده بس لا وربنا يلارا لكرهك في عيشتك اخلصي 
لارا بدموع......... والنبي ممكن تسمعني والنبي عشان خاطري ابوس ايدك مش تحكم عليا والنبي  وقعدت تعيط 
فهد قرب منها واشتالها وقعدها على رخام المطبخ بحيث تكون في طوله 
فهد بحنان أما حس انها صادقه .........هشش هش براحه  خدي نفس براحه انا مصدقك وهسمعك براحه خالص 
لارا بشقهات .......ااانت شهقه مش راضي شهقه تسمعني شهقه ومش بتحبني شهقه لييييي
فهد أما شاف حالتها صعبت عليه واخدها في حضنه جامد وقال بحنان وحب.......... مصدقك ومين قال اني مش بحبك لا انا بعشقك يقطتي 
لارا بفرحه........بجد بتحبني طب طب ليه مش راضي تسمعني لي 
فهد بحب .......خلاص اهو هسمعك قولي يبطتي 
لارا بدموع......... انا كنت زعلانه منك جامد اوي خالص ولي سوزي كانت قريبه منك كده يوميها والرجل الكبير الشرير خطفني وقعدت تحكيله الي حصلها وأنها كانت هتسافر بره بس ياسر اخدها يشغلها في المل*هي وإن يامن علطول بيساعدها وكان علطول بيقف جنبها ضد ياسر وكان بيعطيها حبوب وقطرات للزباين عشان مش يؤذوها وأنها بتعتبره اخوها وخلصت وانفجرت ف العياط جامد 
فهد بغضب جحيمي وبيستحلف لسليمان بالشر وقربها من حضنها بكل قوته كأنه عايز يحفرها ويخليها جواه 
وقال بعشق وحنان ....... خلاص يروحي خلاص انتي بأيتي معايا خلاص ليا لوحدي خلاص  انسي يحبيبي انسي وبعدين قال بخبث ومرح ........  وبعدين تعالي هنا انتي احلويتي  كده ليه  وبعدين انتي ازاي مش عرفتيني ده انا عرفتك من اول ما شوفتك 
لارا ببراءة .......انا اصلا كنت حاسه من والأول بس انت كبرت اوي وبقيت ضخم ومدت أيدها وقالت ودقنك كبرت  بس جميله احلي من الاول بس غيرت ريحت برفانك لي 
فهد بشرود.......كل حاجه بتتغير يقطتي وبعدين قومي يالا عشان وحشتيني اوي وعايز اجيب نونو 
لارا بدلال وبراءه .........لا انا مخصماك مش تكلمني وهنجيب منين نونو
فهد بخبث شديد ونضرات وقحه ......... لا النونو ده سببيه عليا وبعدين زعلانه لا لا مينفعش لازم اصالحك بس اعمل حاجه الاول عشان تبقي قدام ربنا وقدام القانون والناس مراتي ومسك فونه ......وقال عاوز مأذون الوقتي 
تسريع الاحداث
المأذون جه ولارا هتموت من الفرحه وخلاص هتعيط من الفرحه وأنها خلاص بقيت مع حبيبها وفهدها بقت ملكه هو بس ،و بتدعي ليامن عشان لولاه كان زمانها في نظر فهد انسانه رخيصه باعت نفسها فاقت على جمله "بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير"
فهد مسكت أيدها وباسها وحضنها 
جاسر بمرح.......مبروك يفهودي هتخش القفص برجليك ولسا رايح يسلم على لارا مسك أيده فهد بشر وقال ......براااا 
جاسر بمرح.......طب اسلم عليها بس لتقول عليا حاجه 
فهد بغضب جحيمي......لو انت راجل مد ايدك 
جاسر بخزي ........ههه معلش معلش هزاره تقيل ي لارا 
فهد ببرود وبيشمر درعاته بشر وخبث......... لا وبتقول اسمها كمان
جاسر بمرح.......الجري نص الجدعنه ربنا معاكي ده جبروت هههه وطلع يجري 
لارا قعدت تضحك عليه
فهد بغيره وغيظ........... بتضحكي علي اي لاء وكمان راحه تسلمي 
لارا برقه ودلال ........ عادي ده زي اخويا يفهودي 
فهد بعبث .......لأ فهودي مش بتتقال كده تعالي اقولك ازاي 
واشتالها وطلع جناحه نسبهم ونروح معاك تاني
سوزي بغضب ......... انتي متأكده يجاكي من الي بتقوليه ده 
جاكي بخبث....... ايوه وكان في مأذون وسمع صوت ضحك فوق جامد وفهد باشا بيضحك جامد اول مره اشوفه كده حتي كل ما اطلع عشان اودي الاكل القيه طالع بالروب  ولابسه بالعافيه  وعلى وشه الضحكه وفرحان خالص اول مره اشوفه كده ده حتي شكرني وانا بعطيه الاكل وده معجزه بحد ذاتها 
سوزي بشر ......طب ما تعرفيش اسمها اي البت دي 
جاكي ....... اااا مش فاكره بس اه افتكرت اسمها لارا 
سوزي بصدمه ......نعم لارا طب اقفلي اقفلي 
سوزي لبست بسرعه واخدت ابنها مروان وراحت بسرعه لفيلا الي هما فيها
في مكان تاني 
يامن بشر ....... تجبولي العنوان مليش دعوه اتصرفوا 
واحد بخوف ......ااانا عارف العنوان 
يامن بسرعه ......قول 
الشاب ......فيلا في التجمع الخامس رقم ****
يامن بسرعه وركب عربيته ......جايلك يلارا ومحدش هياخدك مني
عند لارا صحت قبل فهد وقعدت تعيط وتقول ....... شكرا ي رب شكرا ليك الحمدلله قربت منه  وطبعت قبله رقيقه جدا جنب شفايفه وقعدت تمشي أيدها على وشه برقه وقال ......شكلك حلو اوي وقالت انت طيب اوي بس اما بتتعصب بتبقي وحش اوي 
فهد بسرعه ......لا انا حلو علطول 
لارا بخضه .........فهد خضتني حرام عليك 
فهد بعشق ......سلامتك من الخضه يقلب فهد وروحه ،وقال بمشاكسه .......متيجي تاني 
لارا بكسوف ......حاسب بقا وقامت اخدت شاور وخرجت لاقت فهد بيسرح شعره راحت ليه وجابت الكرسي ووقفت عليه عشان تطوله ومسكت الفرشه وبتسرحله وقالت ....... خلصت 
فهد بحب .......تعالي وحشتني ريحة شعرك ومسك الفرشه وبيسرحها وقال .....شعرك طول خالص عن الاول بس كده احلي 
لارا برقه ودلال ....... مش قصيته عشان عارفه انك بتحب الشعر الطويل 
فهد بحب وعبث........لابجد طب لازم اكافأك بقا بطريقتي 
لارا برقه لسا هنتكلم قاطعهم صوت عالي نزلوا 
لاقوا سوزي واقفه علامات الشر والخبث باينين على وشها وقالت ........الله الله يفهد بقا سايبني انا وابنك وعايش مع السنيوره بتاعتك 
مراون ببراءه وطفوله ....... بس بس وكان بيكلم لارا 
لارا بحب ..... نعم
مراون بمشاكسه .......انتي جميله اوي تتجوزيني 
لارا بضحك ......هههه ايوه
سوزي بصراخ .....مروان انا بقول اي وانت اي اسكت 
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت وقرب منها قاطعم صوت يامن بحب وبيجري على لارا 
لارا برعب وبتبص على فهد وقال ......يلهوي اهي كملت

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد بغضب جحيمي...........  انت أي الي جابك ياض انت 
يامن اتجاهله ولسا رايح يحضن لارا فهد شده بغضب ولسا هيضربه بالبوكس لارا مسكت أيده برجاء 
فهد بهدوء عكس الي جواه.......جاي لي 
يامن بغضب........جاي اخد لارا معايا عمري ما هاسيبها مع واحد*****زيك 
فهد ومقدرش يمسك نفسه وضربه بالبوكس في وشه
لارا بشهقه ........فهد اي ده ضربته لي 
فهد بصلها بشر وهي سكتت بخوف 
يامن قام من على الأرض وقال .......يالا يا لارا عشان هتيجي معايا يالا يحبيبتي
فهد بشر.......حبك بورص ولسا هيرووح له 
قاطعته لارا بسرعه........وهي بتقول مينفعش ي يامن ده بقي جوزي عارف ده مين ده فهدي الي كنت بحكيلك عنه علطول
فهد ببرود.......اهو سمعت منها يالا بره ورينا عرض اكتافك اخلص 
لارا بعتاب .......فهد متنساش أنه ده يامن الي ساعدني ووقف جنبي ارجوك مش تعمل فيه كده مفروض نشكره ولو قعدنا نشكر فيه لسنه الجايه مش هنوفي الي عمله 
يامن بصدمه.........يعني ده فهد 
فهد ببرود.......ايوه وشكرا يسيدي بقا تعالى بكره عشان احنا عرسان جداد ومينفعش كده
يامن بحزن وكسره.......حاضر والقى نظره اخيره على لارا الي بتبصيله نظره اسف فهو ابتسم ومشى
سوزي متابعه بخبث شديد وقالت لا كده هتحلو اوي ولازم احط التاتش بتاعي 
قاطعها صوت فهد الغاضب.........وانتي اي الي جابك  هنااااا وانتي مالك اقعد مع الي انا عاوزه وبعدين اسمها لاااارا عرفاها ولا اعرفهالك
مروان بطفوله........الله اسمك لارا زي صحبتي المفضله  في الكلاس اسمها  لارا برده خلاص انا كنت قايل لها اني هتجوزها بس هتجوزك انتي
لارا بضحك........ تمام ههههه طب وعمو ده وبتشاور على فهد 
مروان ......قصدك بابا 
لارا بصدمه .......بابا 
 وهي كانت واقفه بعيد عنهم  وراحت لفهد بسرعه وقالت .......انت اتجوزت سوزي  وخلفت كمان يفهد 
فهد بهدوء.......هنبقي نتكلم لوحدها في الموضوع ده 
لارا بصت له بدموع وسكتت .
فهد بص لسوزي بشر وقال ......خدي الولد وروحي احسن لك 
سوزي بمسكنه........ انا خايفه جدو مش في القصر وخايفه اقعد لوحدي هناك ممكن اقعد معاكوا
فهد ببرود .....لا برااا.
لارا بطيبه.....لا سيبها هتروح تقعد لوحدي هناك (برافو عليكي شاطره مش عايزاها تقعد لوحدها اهي هتقعد معاكي وتوريكي ايام سوده يعيني عليكي ) 
فهد بصوت عالي .......لارا متدخليش يالا يسوزي خد الولد وروحي 
مروان بخوف ......بابا ممكن ارجوك اقعد انا هنا وماما تروح واقعد مع لارا ارجوك 
سوزي بصتله بشر وهو قال بخوف .....أو عادي ماما تقعد عادي
لارا بصوت باكي .......ممكن يفهد
فهد بهدوء.......تمام ووجه كلامه لسوزي وقال حواراتك كترت واقعدي مش عاوز مشاكل كتير تمام 
سوزي بخبث......تمام جدا 
فهد بصوت عالي.........چاااااكي
جت جاكي
فهد ببرود.......خدي سوزي وديها الجناح 
سوزي بفرحه قاطعها فهد الجناح الي في الدور التاني الي في الدور الرابع بتاعي انا ولارا 
سوزي بصتله بخبث وشر ومشت بغضب 
سوزي بغضب .......مروان  يالا
مروان بخوف ....لا انا هقعد مع لارا 
سوزي بصوت عالي......ولد امشي قدامي 
فهد بغضب جحيمي.....صوتك ميعلاش في وجودي وهو قال مش جاي هتغصبيه ولا اي امشي
سوزي مشت بغضب 
مروان خد نفس براحه .....وقال اخيرا مشت اف وقال تعالي معايا انا بقا عشان نلعب عريس وعروسه وأما هكبر هتجوزك يالا تعالي 
فهد مسكه من قفاه وقال بغضب ........تعالي ياض عايز تلعب مع مراتي عريس وعروسه وربنا لربيك من اول وجديد
مروان بخبث طفولي ......هي الي قاعده تغمزلي من الصبح وانا بصراحه ضعفت قدام جمالها
فهد بصدمه شايله من التيشرت وقال بغيره  ....... انت طفل انت وبعدين اي ضعفت قدام جمالها دي احترم نفسك
لارا بسرعه ......اي ده يفهد سيب الولد ماسكه كده لي ده طفل برده هتعمل عقلك بعقل طفل 
واشتالت مروان واخدت شنطته وطلعت هي وهو 
عند فهد الغيره هتموته حتي لو من ابنه وبيستحلف ل لارا
عند لارا فوق كانت بتسرح لمروان شعره بعد ما لبسته بجامه وقالت خد فوني لحد ما اخد شاور واجي 
اخدت شاور وخرجت وكانت لابسه بجامه قصيره شورت ابيض منقط احمر وتيشرت احمر وخرجت وقعدت تلعب مع مروان 
عند فهد كان قاعد يشتغل في المكتب وخلص وطلع واول ما شاف لارا بلبسها ده وكانت بتنيم مروان گانه ركبه عفاريت وراح شدها من دراعها جامد وراح غرفته التانيه وقال بغضب وغيره عمياء......... اي الي لابسااه 
دااا ونايمه جنبه لييييييه 
لارا بخوف .....عادي ده طططفل يييعني
فهد بيقرب بخبث وقال .....اممم قولتيلي طفل طب ما تعتبريني طفل انا كمان وبيقرب وبيشتالها ولسا بيحطها على السرير  
قاطعهم صوت صراااااخ سوزي .......حااااااارييييييققاااااااااااا
عند يامن كان قاعد حزين جدا على حب عمره الي ضاع منه قاطع شروده صوت الفون
الشخص ********
يامن بفرحه .....انت بتتكلم ده وهي كده هتبقي معايا متأكده ،انا هعمل اي حاجه بس تكون معايا 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد قرب منها واشتالها ولسا هيحطها على السرير 
لارا بغضب وزعل ......ابعد يفهد ارجوك لو سمحت ممكن تفهمني انت اتجوزت سوزي لي وكمان خلفت منها 
فهد بهدوء ......غصب عني والله وفي يوميها قالت اني قربت منها وانا اتجوزتها عشان قربت منها بس وربنا ما قربت منها الا في اليوم ده وكنت مش في وعي وجت وقالت إنها حامل   انا عارف اني غلط وندمان والله وعملت DNA وطلع ابني سامحيني 
لارا زقته وقالت .......... لا مش مسامحك يفهد ابعد عني 
قاطعهم صوت صراخ سوزي ......حريييييييييييييقااااااااااا
لارا بخوف ......هو هو في اي 
فهد بحنان وبيمسد على شعرها ...... متخافيش مافيش حاجه ونزلوا جري لاقوا الفيلا النار ماسكه فيها جامد وسوزي قاعده تصوت وتقول ابني ابنيييي 
لارا بدموع ...... مروان مروان يفهد 
فهد بخوف .......مروان فوق أخرجي بسرعه وانا هطلع اجيبه بسرعه أخرجي 
لارا بدموع.....لا انا هاجي معاك ي فهد نجيبه 
فهد بغضب جحيمي وصوت عالي......... اخرجي بسرعاااااه اخرجي
لارا بدموع........خرجت وبتطبطب على سوزي الي بتعيط 
فهد نزل بمروان ولسا هيخرج قام الباب وقع من النار الي ماسكه فيه قام زق مروان بره بسرعه والباب وقع والنار مسكت في الأثاث ووقع كله وفهد جوه
لارا بدموع .......للااااااااااااااا فاااااااااهد ومن بعدها مش حست بحاجه واغمى عليها 
سوزي بخضه .....فهد فهد لااااااا والمطافي جت والاسعاف 
تسريع الاحداث
نقلوا لارا المستشفي وفهد مش لاقينه كأنه فص ملح وداب
عند لارا صحت وقعدت تعيط .....وتنده على فهد فااااااااهد فااااااهد انت فيييين 
فجأه يامن دخلها بسرعه وقال ......لارا لارا مالك متخافيش مفيش حاجه انا معاكي 
لارا بدموع ......فهد فين فففهد فين اهي اهي ولسا هتقوم كانت هتقع بس يامن مسكها قبل ما تقع 
لارا بدموع ........فهد فهد فين 
يامن بخوف عليها..........  مش لاقينه خالص كأنه فص ملح وداب
لارا بدموع ......يعني ايييييييي 
يامن مسك أيدها بهدوء وقال بخوف .......  أن شاء الله خير متخافيش ونامي وانا هروح الوقتي اجبلك اكل و ما تعترضيش 
وسبها ومشا وهو نازل خبط في واحده 
البنت بغضب ......... اي مش تفتح ي أخينا اي ولا انت  عشان معاك قرشين هدوسوا على مخاليق ربنا اي جتكم قرف مليتوا البلد 
يامن بغضب........ انتي بتكلميني  انا بت انتي
البت بغضب مماثل ......اولا اسمي ايام ثانيا اومال بكلم الحيطه الي وراك ثالثا وطي صوتك انت في مستشفي مش في الشارع
يامن .......انتي الي خبطي فيا ولو بتعملي الشويتين دول عشان حاجه في دماغك وبيغمز انا مش فاضيلك 
ايام بغضب راحت ضربته بالالم على وشه وطلعت تجري اما شافت شكله
يامن بغضب وسرعه ......راح جاب اكل وبيقول بشر وربنا لو شوفتك تاني مهرحمك بس لو كنت فاضي كنت عرفتك مين انا 
وراح ل لارا الي بتعيط جامد 
قاطعهم صوت سوزي الغاضب وقالت بشر وبتوجه كلامها ل لارا 
.......كله منك انتي السبب انا اصلا الي ولعت في الفيلا عشان تموتي بس فهد مش عارفه راح فين  قاطعها صوت غاضب ......... هي دي يحضرت الظابط 
سوزي بخوف ......ففففهد
فهد بغضب جحيمي........ كنت فاكره اني مش هعرف يبنت ******** خدوها 
سوزي بشر .......وربنا مهرحمكم كلكم 
فهد بحب وخوف قرب من لارا وحضنها جامد وقال بصوت حنون......لارا حبيبتي الحمدلله انت بخير الحمدلله 
قاطعهم صوت الممرضه وهي داخله وقالت ....حمدالله على السلامه وبتوجه كلامها ل لارا 
بس اول ما شافت يامن 
يامن بصدمه انتي 
ايام بغضب وصدمه......انت 
قاطعم صوت سوزي وهي ماسكه المسدس الي خدته من العسكري الي جنبها وحطته في وش لارا بشر ووو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد بغضب جحيمي.......سوزي سيبي المسدس اخلصي  
سوزي بشر ....... لا مش هسيبه وربنا ماهسيبه وهموتها ولو قربت هموتك انت كمان 
فهد بيقرب منها بغضب ......سيبيييييه 
سوزي بصراخ ....... لاااا مش هسيبه وضغطت على الزر  قامت أيام بسرعه  رافعه أيدسوزي لفوق و ضربتها بالفازه على دماغها واغمي عليها قبل ما تغمض عيونها.......وربنا مهاسيبكم  واغمي ليها ،والشرطه جت اخدتها 
فهد بهدوء......شكرا ليكي بجد انتي انقذتي حيات اغلى حد على قلبي
ايام بطيبه ......انا معملتش حاجه ده من واجبي واسمي ايام 
لارا بحب اخوي.......شكرا ليكي بجد ي ايام
يامن بسخريه ......  مخلاص يجماعه هي معملتش معجزه اي حد كان عمل كده 
ايام بصتله بغيظ وهو بخبث.
ايام وهي بتكشف على لارا وقالت بهدوء......لا الحمدلله بقيتي كويسه خالص 
لارا بهدوء......الحمدلله 
ايام ......طب انا مضطره امشي الوقتي وهاجي بليل اطمن عليكي مع السلامه وخرجت 
يامن بسرعه .....طب هروح اعمل مكالمه وخرج وراها 
فهد قرب وقعد جنبها وقال بصوت حنون......قطتي 
لارا بصت له بعتاب، وفهد اشتالها وحطها على رجله وقال .....بلاش البصه دي عشان خاطري 
لارا بدموع...... كده كده يفهد حرام عليك انا قلبي كان هيقف من الخوف عليك لي كده 
فهد بحب ....... حقك عليا بس انا عملت كده عشان سوزي تعترف وتخرج من حياتنا ،وعارفه مروان مش طلع ابنها طلع جايباه من الميتم وعارفه مين الي كان بيساعدها سليمان ******
لارا بشهقه.........فهد عيب مهما كان ده جدك عيب كده 
فهد بشرود........جدي للأسف ولازم اربيه وبعدين قال بمشاكسه....... وبعدين تعالي هنا احنا مخلصناش كلامنا وغمز 
لارا بكسوف ......فهد 
فهد بتوهان ...... بعشق اسمي منك بس قولي بابا وحشتني خالص 
قاطعهم صوت طفولي ......بابا 
فهد كان مغمض عيونه وقال .....اي ده صوتك عمل كده لي زي الاطفال بتدلعي صح ،ادلعي انتي الي جبتيه لنفسك ولسا هيقرب منها 
قاطعه صوت عالي طفولي.......بابا 
فهد فتح عيونها بيبص لاقا لارا بتكتم ضحكتها بالعافيه وبيبص ناحيه الصوت لاقا مروان. 
مروان بتزمر ....... بابا ابعد عن لارا انت هتعمل اي ابعد عن صحبتي ودي مراتي اما أكبر 
فهد بغيره ......نااااعم يرو*** مرا اي يشبر ونص انت دي مراتي انا يالاا
مروان بغضب طفولي........لا مراتي انا 
لارا قعدت تضحك عليهم وعلى تصرفاتهم الطفوليه وقالت .....فهد دي طفل متعملش عقلك بعقل طفل صغير وبعدين هاوده وقوله طيب 
فهد بغضب راح مسك مروان من التيشرت من ورا وقلع الحزام الي لابسه  وجاب كرسي و قعده عليه وكتفه 
لارا بغصب وضحك......فهد سيبه 
فهد بغضب.....لا مش هسيبه شبر ونص ده قال اي انتي مراته 
مروان بخبث ....... الله ما تسيبها هي تختار وهي طبعا هتختارني انا صح كفايا عيوني الزرقا بس ده كل البنات في الكلاس هيموتوا عليا 
فهد بغضب......طب ما انا عيوني زرقا انا كمان وكل البنات هتموت عليا 
بقلم بسمله بدوي
مروان بخبث.....بس انت كبير يعني عجوز أما أنا لسا صغير وأمور صح ي لارا 
فهد بغيظ.....انا عجوز يالا ولا انا خالص جبت اخري معاك ابعد عن مراتي 
مروان بخبث طفولي...... لا هي مراتي انا حتا قاعده تدافع عني وبتغمز 
لارا بشهقه وخوف مصطنع....انا بغمز عشان تسكت والله وبتكتم ضحكتها من شكل تزمر فهد الطفولي .
فهد رفع حاجبه وقال.......والله 
لارا ببراءه......والله هههه
فهد بمشاكسه ....... تمام اوي وبسرعه اشتال لارا وقال بعشق .......  بعشقك يقطتي
لارا بحب شديد.......وانا كمان بعشقك يبابا 
لارا بخضه .....معانا طفل يفهد بتبص لاقوا مروان راح في النوم زي الملاك 
لارا بتبص عليه بحب اموي وقالت .....فهد انت هتعمل اي مع مروان والنبي تسيبه معانا انا حبيته اوي وعايزاه معانا علطول تعالى نتبناه انا وانت 
فهد بحب..... حاضر الي تؤمري بيه يقطتي وانا والله حبيته
عند يامن خرج وراها بسرعه لقاها واقفه بتضحك معا شاب اتعصب جامد وراح ليها ومشدها من دراعها جامد وقال بغضب ...... اي قله الادب دي والمسخره دي و ازاي تضحكي معاه كده
ايام بعصبيه ...... ثانيه ثانيه انت الي قلييل الأدب وانت مالك اضحك مع الي عايزاه 
يامن بغضب......لا ليا ونص 
ايام بزهول ......انت خطيبي حبيبي ابويا اخويا لا يبقي مش تدخل 
يامن في نفسه ......صح كلامها صح انا ليه اتعصبت لي أنا لقيتها واقفه معاه وبتضحك معقول اكون حبيتها لا لا طبعا انا بحب لارا ايوه لارا بس لارا متجوزه حرام كده خلاص خلاص انا خلاص مبحبش حد وقال بصوت عالي ....... كلامك صح وسابها وخرج بسرعه بره المستشفي
عند لارا وفهد 
كان فهد بيأكلها 
لارا بتزمر .....يفهد والله انا عند ايد سيبني اكل الله 
فهد بحب .....انا بحب كده يالا افتحي بقك (فمك)
لارا بتهز راسها بلا
فهد ابتسم بخبث وقال .....افتحي بدل ما استخدم طرقي 
لارا بعناد .....لا 
فهد بعبث ......تمام اوي كدا وفجاه شالها وقعدها على رجله بحيث يكون وشها في وشه وقال بتوهان ......انتي احلويتي كده لي
بقلم بسمله بدوي
لارا بدلال ودلع .....انا طول عمري حلوه 
فهد رفع حاجبه بخبث .....  يواثق انت 
فهد قرب منها ودفن وشه في عنقها ولسا هيقرب  قام الباب مفتوح مره واحده جامد
قاطعهم صوت سليمان الساخر ...... بتحبس بنت عمتك عشان ال****دي 
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت.......احترم نفسك ي سليمان باشا احسنلك 
سليمان بخبث وسخريه ........ هتعمل اي يعني هتقتلني 
اقتلني بس جايه اقولك حاجه امك عايشه وجت معايا اهي 
فهد بصدمه.....ماما.
لارا ......ماما هناء

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

دخلت ست جميله وملامحها طيبه وبشوشه واول ما شافت فهد جريت عليه بسرعه وحضنته ومسكت وشه بين ايديها بلهفه وقال بدموع وحب ......فهد فهد انتي فهد ابني حبيبي صح كبرت يفهد انا ماما 
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت قام زقها بشر لدرجه وقعت على الأرض وقال بصوت زي فحيح الافعي.........انتي ليكي عين تيجيلي انتي عمرك ما هتكوني امي انتي الست الي سبب في موت ابويا ابعدي عني براااااا اخرجي برااا ابعديييي عني بقااااااااا حراااااام عيكيييي انتي مش عايزاني مرتاح ابدا امشيييييييي
بقلم بسمله بدوي
لارا بخضه وراحت بسرعه ل مامت فهد وقالت بخوف ....... ماما هناء انتي كويسه وقالت بغضب ......فهد انت بتعمل كده ليه في ماما هناء 
فهد بشر مسك لارا من أيدها جامد وقال ببرود عكس النار الي جواه.......... ابعدي عنها عارفه مين دي ي لارااا دي امي أو الي متستحقش اللقب اصلا دي سبب موت ابويا دي هي السبب وعشان اي فلوس يحرق أبوا الفلوس الي تعمل فينا كده 
لارا بدموع .......لا يفهد دي ماما هناء ثانيه ثانيه وبتكلم هناء وبتقول هو ده فهد الي كنتي بتحكيلي عنه يماما 
هناء مستمره في العياط وبتهز راسها بلا وبتقول والله مظلومه اسمعني بس 
كل ده وسليمان بيبص عليهم ببرود وولع سيجاره وكأنه بيحضر مسلسل وعلى وشه ابتسامه شر وخبث دفين
فهد ببرود......لا مش هسمعك براااااا اخرجي براااا وياريت معتش اشوف وشك تاني براااااااا 
هناء قامت بكسره وراحت مسكت أيده ولسا راحه تبوسها فهد شد أيده بسرعه وقال ببرود .......بلاش الشويتين دول 
لاراااا بدموع وشهقات......فهد ارجوك اسمعها ارجوك والله هي اكيد مظلومه ومسكت ايد هناء وقعدتها على الكنبه وجابت ميا بسرعه وقعدت على الأرض وقالت بدموع ......اشربي يماما اشربي يحبيبتي هو ده فهد الي كنتي بتحكيلي عنه يماما هو ده ابنك يحبيبتي 
وقامت بسرعه وقال بصوت باكي ........ هي مظلومه فهد وربنا انا عارفه كل حاجه عارف مين دي دي ماما هناء يفهد دي الي كانت بتساعدني هي ويامن وهي وربنا مظلومه انا عارفه كل حاجه اسمعني بس 
قاطعهم صوت سليمان الغاضب عشان مش دي خطته ومكنش يعرف أن لارا عارفه هناء وقال ........ متكذبيش ي بت انتي تلاقيقي متفقه معاها ومطباخينها مع بعض ما انتوا شويه ****زي بعض
فهد بغضب جحيمي.......سليييييمااااااان اسكوووووت انت اوس*خ وبراااااااااا اخرجواااااا براااااااا 
هناء بدوخه .....ففهد واغمى عليها
لارا بسرعه جريت عليها وبتعيط ،فهد اتخض مهما كانت دي أمه حتي لو شيطانه جري عليها واشتالها وحطها على السرير
وقال بصوت عالي جدا.......دكتووووووووور
سليمان بصله بخبث وقال .......... تلاقيها بتمثل 
فهد بصله بتهديد ،سليمان خاف وهو ماشي قال  .......هتندم
فهد ببرود ......براااااااا
الدكتور دخل وكشف عليها وقال بتوتر.......ضغطها واطي اوي ومش بتاكل حلو عايزه تغذيه جامد ورعايه بس هي الوقتي يعتبر في غيبوبه مؤقته باليل أو بكره بالكتير هتقوم وان شاء الله هتخف باذن الله ومشا 
فهد راح قعد قدمها ومسك أيدها وقال بدموع........لي ليييييه عملتي كده كان زمانك معايا وعايشين حلو ليي حرمتيني منك ليييييه حرام عليكي 
قاطعته لارا بدموع وشهقات وبتمسح دموعه بايدها برقه وقالت .......... هي مظلومه يفهد انا عارفه كل حاجه هي مظلومه والله وكل ده لعبه 
فلاش باك
فهد كان في المدرسه 
وهناء كانت في القصر وبتحضر الاكل مع الخدم في المطبخ 
سليمان بصوت عالي.......... هنااااء
هناء راحت له بسرعه وقالت ......نعم يبابا 
سليمان بخبث وخوف مصطنع...... الحقي يبنتي الحقي محمد جوزك تعب وفي واحد بن حلال أنقذه أما لقااه عمل حادثه وعشان الطريق مش فيه مستشفي اخده عنده البيت وجابله دكتور روحيله بسرعه
هناء بدموع.....ايه لااااااا محمد حبيبي أن شاء الله خير ان شاء الله وجريت تلبس وقبل ما تخرج من القصر قالت بخوف .....هو هو العنوان فين ووانت مش هتجي معايا
سليمان بخبث.......لا انا كبرت يبنتي مش هقدر أمشي كتير وعشان فهد مين هيخلي باله منه وكمان انا حاسس انه بخير ومش هطولوا صح بس بسرعه يالا وابقي اتصلي بيا طمنيني والعنوان******
هناء بدموع وطيبه......حاضر يبابا ومشت بسرعه اخدت تاكسي وراحت العنوان الي سليمان قالها عليه 
عند سليمان مسك فونه بسرعه وحط قماشه عليه عشان يغير الصوت واتصل بمحمد 
محمد بهدوء .....السلام عليكم
=وعليكم السلام استاذ محمد معايا انا فاعل خير وعايز اقولك مراتك في شقه في العنوان *****بتخونك 
محمد بغضب ......انت بتقول اي يبن ال*****انت انا مراتي اشرف من الشرف يبن ****** انت 
= طب روح وشوف بعيونك وقفل السكه 
محمد بخوف .....لا هناء عمرها ما هتعمل كده انا عارف دي حبيبتي قبل ما تكون مراتي ومسك فونه وبيرن عليها مفيش رد وقال إن شاء الله خير اكيد مش فاضيه 
الشيطان قعد يلعب في عقله لحد ما راح العنوان 
عند هناء وصلت لحد الشقه وبترن  فتح شخص بخبث وقال نورتي يمدام جوزك جوه
هناء بخوف .......طططب سيب الباب مفتوح ومفيش حد هنا تاني غيرنا 
الشخص ......ايوه مراتي جوه 
هناء دخلت بتبص لاقت مفيش حد لسا هتصرخ رش منوم واغمي عليها 
عند محمد وصل وقعد يخبط على الباب لحد ما كسره ودخل لقا مراته والشخص ده في وضع مش كويس 
الشخص كان لسا هيهرب بس محمد مسكه وحصل اشتباك ما بينهم 
الشخص ......... انا ماليش دعوه مراتك هي الي ولسه هيكمل قاطعته محمد وهو رفع المسدس وضربه بالنار وهناء صحت بخضه وبتبص وقعدت تعيط وتصوت محمد بصلها بحزن وقال ليه عملتي فيا كده انا قصرت في اي ومسك المسدس وقال أنا مش هموتك هسيبك بتأنيب الضمير لعمرك كله وضربه نفسه بالنار 
هناء قعدت تعيط وهي مش فاهمه حاجه ،وشويه وسليمان دخل بخبث وقال .......تاخدي نفسك زي الشاطره كده وماشوفش وشك تاني 
هناء بدموع ......لي عملت كده حرام عليك اذاناك في اي 
سليمان ببرود ......برااا مش عاوز اسأله كتير 
هناء بدموع......... طب ابني 
سليمان بخبث ببرود ........ لا هيبقي معايا انا 
وهناء هربت وراحت اشتغلت نادله في الملهي الي لارا كانت فيها وشافت لارا وحبيتها وحكت لها الي حصلها بس 
بقلم بسمله بدوي
اند فلاش باك
فهد بدموع كل ده حصل وانا الي  شيلتها المسؤوليه 
قاطعهم بشر .......ايوه كله صح ويالا عشان تلحق ابوك ،وكان معاه مسدس كاتم للصوت وضربه بالنار 
لارا بصراخ .......فااااااااااهد لااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
في مكان تاني خالص 
مجهول .......انت متأكد من الي بتقوله ده يعماد
عماد ......ايوه والله يباشا زي ما بقولك كده وسليمان طلع هو الي السبب 
مجهول ......الله دي حلوت اوي وهنا دوري جه استناني ي فهد يدالي  

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فااااااااااااااهد لاااااااااااااااااااا والشخص الي ضرب فهد هرب (تؤ مش سليمان ) بسرعه والدكتور دخل واخد فهد بسرعه على اوضه العمليات 
عند لارا لسا على الأرض بتعيط بانهيار .
فجأه حست بايد على كتفها من ورا اتخضت بتبص لاقتها ايام 
ايام بدموع ...... متخافيش هيكون بخير باذن الله بس هو مين الي ضربه عشان البوليس زمانه جاي الوقتي وهياخدوا اقوالك 
لارا بدموع ......... مش عارفه بس بس هو كان طويل اوي وعيونه عسلي بس ده الي كان باين منه عشان كان لابس ظعبوط وقناع .
قاطعم صوت خبط على الباب .
دخل الظابط بهدوء........ حضرتك مدام فهد الدالي 
لارا بخوف ........ايوه انا 
الظابط وبيوجه كلامه لأيام ......لوسمحتي ممكن تسبينا لوحدنا على انفراد 
لارا مسكه أيده ايام بخوف  ،وايام بتبصبها بمعني اهدي واطمني انا معاكي  ،وخرجت
بقلم بسمله بدوي
الظابط شد الكرسي وقعد وقال ......... ازيك ي لارا 
لارا بارتباك .......الحمدلله 
_اي ده انتي مش عرفاني ولا اي 
لارا بخوف وحاسه أنها عارفاه وشافت العيون دي قبل كده بس مش فاكره
لارا بتهز راسها بلا
الشخص مسك أيدها وقال أنا مهند 
لارا بصدمه وسحبت أيدها بسرعه وخوف 
مهند مسك أيدها تاني وقال مالك متخافيش انا معاكي وكمان الظابط في القضيه دي 
انتي شاكه في حد 
لارا بخوف .....لا 
مهند بحنان ....... قولي ماتخافيش انا معاكي 
لارا بدموع ........ انا كنت هقول سليمان بس الي انا شوفته طويل اوي ومكنش باين منه غير عيونه ولونها عسلي 
مهند بصلها بخبث.......وقال اي كمان 
لارا بدموع......بس 
قاطعم صوت الباب 
مهند بهدوء ......ادخل 
الممرضه ........ فهد باشا الحمدلله عدا من مرحله الخطر وهو الوقتي في اوضه عاديه
بقلم بسمله بدوي
لارا قامت بسرعه وراحت عند فهد وراحت له جري وهو كان قرب يفوق اول ما لقيته بيفتح عيونه جريت عليه وحضنته جامد 
لارا بدموع........فهد حبيبي الحمدلله انك بخير ومستمره وبتحضنه جامد
فهد بيحاول يستحمل الألم بس مقدرش وقال .......اه ي لارا 
لارا بخضه .......  في اي مالك اي الي حصل انا اسفه والله بس بس مش عارفه عملت كده ازاي وانفجرت في العياط
فهد بصعوبه وبيحاول بيتماسك قدامها وقال .....هش هش يروحي براحه مافيش حاجه انا كويس اهو دول شويه تعب وهيروحوا لحالهم بس امسحي عيونك بقا وبطلي عياط والا وغمز
لارا ضحكت وقال ......انت في اي ولا اي 
فهد بمرح .....انا مالي انا كويس جدا واعجبك اوي حتي الموت بيخاف مني 
لارا بصت له بعتاب وحب........وقالت معتش تجيب سيره الموت على لسانك ي فهودي هزعل منك وربنا 
فهد بغيظ.......وربنا ما وقته ولا مكانه دلع خالص بتيجي في أوقات 
قاطعهم صوت الفون 
الو تمام أيوه طب عرفت منين اممممم طب راقبهولي وابعتلي التسجيلات بتاعه المستشفي الوقتي على فوني 
بعد شويه التسجيلات وصلت 
شافوا واحد طويل وجسمه رياضي ولابس اسود في اسود وقناع وظعبوط وفجاه خلع القناع وبيطلع في المسدس ووشه بان في الكاميرا 
لارا بصدمه.......مهند
فهد بخبث .......مهند
في مكان تاني خالص 
سليمان .......... انا ندمان على اني سمعت كلامك انت شيطان 
********.........محدش ضربك على ايدك وقالك تسمع كلامي 
سليمان بصدمه........ اومال انا عملت كل ده لي مش عشان ابقي انا البوس وكل ده يبقي ليا 
********انت الي مغفل 
سليمان بصدمه .........يعني اي تقصد اي بكلامك ده 
وفجاه حس بسكينه في قلبه واغمي عليهم 
الشخص ضحك بشر وقال تستاهل ولسا التقيل جاي هدمركم واحد واحد
عند ايام خرجت من المستشفي 
وهي حاسه بحد ماشي وراها وكل شويه تتلفت تشوف مين ما تلاقيش حد 
وفجاه حد مسك أيدها 
ايام بصراخ ....... عمر سيب ايدي 
عمر بشر.......لا وامشي قدامي الوقتي 
ايام بغضب....... سيب ايدي ومش هروح مع *****زيك 
عمر بشر......الله الله القطه بقا ليها لسان اهو ومسكها من شعرها وبيمشيها غصب 
قاطعه يامن وهو بيضربه بالبوكس في وشه.......ابعد عنها يبن *****
عمر بوقاحه ......انتي لحقتي توقعي حد جديد 
يامن بغضب........ انت مين يبن **"*عشان تقولي عليها كده 
عمر بشر ........جوزها 
يامن بصدمه ......نعم 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد بخبث........مهند 
لارا بصدمه......... مهند ازي لا اكيد في حاجه غلط 
فهد بهدوء........ اكيد في حاجه غلط ي روحي  ،مهند معانا وانا هو متفقين على كل حاجه قاطعهم صوت الفون .
فهد بضحك.......اهو لسا بنجيب في سيرته بينط لينا 
وفتح الخط ......الو 
الو يكبير اي رايك مش قولتلك هبهرك هههه 
فهد بشر ووعيد ........ ما انت فعلا ابهرتني ي غبي بقا اقولك تضرب في رجلي تضربي في دراعي يغبي اما اشوفك بس 
مهند بمرح ....... ما انت زي الحصان اهو 
فهد بشر ......امممم زود زود اما اشوفك بس ،انت فين يالا
-يالا ي مهند اخلص بقا انت فين يبيبي 
فهد بشر ...... ي ******وربنا  ل*******
مهند بخوف ...... أن الرقم الذي تحاول الاتصال به مغلق أو غير متاح تيت تيت تيييييييت 
فهد بشر ........ وربنا لوريك و قفل السكه في وشه 
لارا بضحك هستيري........هههه مش قادره شكلوا بيضحك اوي هههههه مش قادره هههههههه ،هو  مهند فين ومين الي كانت بتنده عليه دي 
فهد بخبث وغضب .......  متنطقيش اسم اي راجل غيريييييي 
لارا بصتله بدلال ......وقالت  فهودي مش تزعقلي 
فهد بخبث ........امممم وكنتي بتسأليني مهند بيعمل اي ومين الي معاه تعالي و بقا عشان ده محتاج شرح كتير وبيضحك بخبث وعبث 
لارا فهمت قصده ولسا راحه تجري مسكها وقالت ......لا ده كان زمان 
بقلم بسمله بدوي
عمر بشر......جوزها 
يامن بصدمه .....جوزها ازاي 
ايام بغضب........ انت مش جوزي انت طليقي ي عمر افهم انت خلاص ملكش دعوه بيا خلاص ابعد عني بقا ياخي حرام عليك 
عمر لسا رايح يضربها بالالم ، يامن مسك أيده بغضب وقال بشر ........ عارف الي بيمد أيده على النسوان اسمه اي اسمه *****
ايام شهقت بصدمه من الكلمه 
عمر بشر........وقال انت مالك أنت حاشر نفسك معانا لي 
يامن ببرود ....... انا حر وكمان انا وايام هنتجوز  في اخر الشهر 
ومسك ايد ايام ومشا 
عمر بصوت عالي ........ وربنا ما هسيبك ي ايام ومشا 
ايام بهدوء .......شكرا جدا ليك ي استاذ ?
يامن بابتسامه جذابه........ يامن ومن غير أستاذ عادي 
ايام بخجل ...... شكرا ليك ي يامن 
يامن بضحك......مالك قلبتي فراوله لي وبعدين احلى يامن سمعتها في حياتي دي ولا اي
ايام ضحكت بخجل 
يامن بهدوء......... هو لي بيعمل معاكي كده 
ايام بحزن ......انسان مريض حسبي الله ونعم الوكيل فيه كان  جوزي والحمدلله أطلقت منه معلش ي يامن مضطره امشي حالا عشان الوقت أتأخر 
يامن بحب .....طب تسمحيلي اوصلك 
ايام بخجل......لا متتعبش نفسك انا هاخد اي تاكسي وأروح ولتاني مره بشكرك على كلامك و  دفاعك عني 
ولسا راحه تمشي ،يامن مسك أيدها وقال .....استني مش هتلاقي اي تكاسي الوقتي خالص ، بطلي عند بقا واركبي 
ايام بصتله بخوف وسحبت أيدها بسرعه وقالت ...... مينفعش 
يامن بصدق ....... انتي خايفه مني متخافيش  والله انا لو عايز اءذيكي  كنت اذيتك من الاول 
ايام اول ما شافت الصدق باين في عيونه وافقت وركبت معاه
فهد بعشق ......قطتي 
لارا بنعاس ......امممم 
فهد بحنان وهو بيرتب على ضهرها بحب ..... نامي ي روحي نامي 
قاطعه صوت الفون 
ناااعم  ذابحه صدريه متأكد  
***************
طب اقفل الوقتي اقفل وقال بشرود ......كما تدين تدان ي سليمان باشا 
عند يامن وصل للحاره الي ايام عايشه فيها وقال بابتسامه جذابه......... وصلنا بالسرعه دي 
ايام بخجل.....ايوه شكرا جدا 
قاطعها صوت عمر العالي وقال.......... اشهدوا يحاره راجعه في نصاص الليالي مع شاب في عربيته 
اخوها راح مسكها من شعرها جامد وقال ......مين ده ي ******
يامن ضربه بالبوكس في وشه وقال ........ اياكم اي حد فيكم يجيب سيرت مراتي بأي كلمه ******* زيكم وتف على عمر وقال ..... احقر الرجاله الي يجيب في سيره ست في يوم من الأيام كانت مراته وانت ***** ومتستاهلش اصلا اني اقف واتكلم معاك 
قاطعه شئ حاد غرز في جنبه 
ايام بصرااااخ ......يااااااااااماان
في مكان تاني خالص
 .............يعني طلعت دي خطه منه هو ومهند الله احلوت والله طب وعرف أن جده في المستشفي 
-ايوه يباشا وفي المستشفي الي فيها هو كمان 
اممممم طب كده غلط صح لازم اروح له واطمن عليه
-نعم بس ده خطر على حياتك ي باشا وازاي هتظهر ليه كده 
- أنا عارف انا بعمل اي كويس قوم روح على شغلك اخلص 
-حاضر يباشا 
اممممم شكلها هتولع جيالك ي فهد يدالي

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

عند فهد كان نايم ولارا في حضنه 
دخل شخص طويل ولابس ظعبوط وراح عنده وقعد يمشي أيده على وش فهد بحب وطلع حقنه من جيبه وقرب من لارا ولسا هيغرزها في رقبتها 
فجاه فهد مسك أيده ولواها ورا ضهره والظعبوط وقع وكانت سوزي 
فهد بصدمه ......انتي انتي بتعملي اي وخرجتي أو هربتي ازاي 
سوزي بشر ......  ملكش دعوه وراحت مسكت وشه بين ايديها وقالت .....انت لي مش بتحبني لي أنا بحبك لي كل ده عشان *** دي وبتشاور على لارا الي نايمه 
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت.........انتي شكلت مش بتتهدي ولا بترجعي عن الغلط 
بحركه سريعه من سوزي جابت الحقنه وغرزتها في رجله ،وفهد حس بتنميل فظيع في رجله اليمين ومش قادر يتحرك 
وقال ببرود ......اي الحقنه دي 
سوزي بشر....... شلل هه اي رايك بقا ولسا طالما مش هتكون ليا مش هتكون لغيري يفهد
فهد بيمشي بصعوبه وبتنهج وقال بصوت عالي جدا......... انتواااااااا يحواناااااات يالي برااااااااااااااا 
سوزي اتخضت عشان كل مفروض تأثير الحقنه في ساعتها ويغمي عليه بس محصلش حاجه 
ولسا راحه تهرب قام ما سكها بسرعه والامن والدكتور دخلوا 
فهد بصعوبه في التنفس وبينهج ......... ااامسكوهااا بسرعه واغمي عليه 
لارا صحت على الصوت العالي ولسا مش مستوعبه الي بيحصل واول ما فهد اغمي عليه قامت جري بسرعه عليه .........فهد فهد دكتور في اي ماله 
الدكتور بصوت عالي .....ساعدوني احطه على السرير بسرعه 
الدكتور وهو بيكشف ......... دي حقنه ***ودي ممكن تعمل شلل بس موقت بس دي عملتها في العرق ذات نفسه لازم جراحه بسرعه 
بقلم بسمله بدوي
اخرجوا بسرعه اخرجوا عشان ده هيأثر على حياته كل دقيقه بتمر بيزيد الخطر بره اخرجوا 
لارا بدموع ......ارجوك ي دكتور ارجوك أنقذه 
وبعدين قال بغضب شديد........ هي فين 
سوزي بجنون ......انا اهو ولسا دورك جي متستعجليش 
لارا بشر ومسكتها من شعرها وقعدت تضرب فيها وقالت بصوت عالي........البوليس فين اخلصوااااااا 
سوزي بصويت ..........سيبني يمتوحشه انتي 
لارا قامت جابت الفازه الي جنبها وهوب على راسها 
لارا بغضب .......وربنا لو حصله حاجه لاموتك بايدي 
قاطعتها الممرضه بهدوء.......  انتي مدام فهد بيه 
لارا بدموع ......ايوه 
-الدكتور عايزك ضروري جدا عشان حاله فهد بيه 
لارا خرجت بسرعه المكتب بتاع الدكتور وبتخبط 
-ادخل 
لارا بدموع ........ ها يدكتور في اي فهد كويس صح قول صح 
الدكتور بتوتر ...... فهد بيه كويس الحمدلله بس  
لارا بفرحه .....الحمدلله بس اي
-رجله لازم تتقطع عشان السم مش عارفين نخرجه من العرق 
لارا بخضه ......... يعني يعني اي 
الدكتور بحزن ....... لازم تتقطع 
لارا بدموع......لاااااااا 
بقلم بسمله بدوي
عند يامن 
ايام بصراخ ......يااااااامن 
اخو ايام ويدعي عامر ....... تعالي هنا يبنت **** وبيشدها من شعرها جامد 
يامن بغضب ووجع .......سيبها وراح ضربه بسرعه في بطنه ومسك ايام وبيجري وركبوا العربيه 
ايام بدموع  وهي الي بتسوق ........ ااانت كويس استحمل استحمل هنروح المستشفي اهو 
يامن بهدوء ........ لا انا هشغل GBS ونروح الفيلا عشان لو روحنا المستشفى اخوكي هيجيبنا وانا مش خايف منه بس هو ممكن ياخدك مني بالقانون عشان مافيش بينا اي صله 
ايام بحزن .......بس ازاي مينفعش اجي معاك الفيلا 
يامن بوجع .....ما تخافيش هطلب المؤذون ونتجوز بس سرعي العربيه عشان مش قادر 
وشويه ووصلوا 
يامن بهدوء ......اسنديني واتصلتي بالدكتور الوقتي فوني اهو 
ايام بسرعه ......اخدت منه الفون بسرعه واتصلت بالدكتور 
ايام لسا بتبص على يامن قامت مصرخه وووو
عند لارا 
لارا بدموع ......طططب اعمل اي حاجه يدكتور بس يعييش 
الدكتور باحترام......حاضر وانت بجد انسانه قلبك ابيض ونضيفه واي واحده مكانك كان زمانها قالت شكله ومش شكله بس انتي اختارتيه هو  مش شكله ربنا يخيلكوا لبعض ومشا 
عند لارا بدموع ........ انا بحبه هو مش شكله بس اي ردت فعله لو صحا ولاقاه كده يارب صبره يارب 
الدكتور راح لفهد عشان يعمله العمليه 
واتفاجأ ب 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

الدكتور راح لفهد عشان يعمله العمليه اتفاجأ بالسرير فاضي 
الدكتور بغضب للأمن الي واقف على الباب .........المريض راح فين 
-والله يدكتور  احنا واقفين مفييش حد دخل أو خرج بعدك 
الدكتور بصوت عالي........يعني ايييييه اومال فييين دوروا كويس اخلصوااااا
-حاضر
الدكتور وهو بيدور معاهم ،قابلوا لارا في الطريق 
لارا بستغراب ........ في اي يدكتور المستشفي مقلوبه كده لي
-اصل مش لاقيين فهد بيه 
لارا بصدمه .......نعم 
فهد مش لاقينوا ازاي يعني اومال هيكون راح فين بحالته دي والأمن فيين الي واقفين على الباب فييييين 
الدكتور بتوتر ....... مش عارف والله يمدام احنا بندور اهو وان شاء الله خير عنءذنك
ومشا 
بقلم بسمله بدوي
لارا وقفت بصدمه وخوف ودموعها اخدت طريقها على وجنتيها بغزاره ........يعني اي اومال هيكون فين ياترا انت فين ي فهد يحبيبي يارب تكون بخير وراحت تدور معاهم
عند ايام بصويت 
يااااااامن مالك (عشان كان بقه بيجيب دم بغزاره )
يامن بتعب ......مش قادر وغمض عيونه 
لااااااا وفي الوقت ده الدكتور دخل 
_دكتور يامن ماله بيجيب دم ليه كده 
الدكتور بسرعه ........ متخافيش يمدام هعمل كل الي عليا 
بعد حوالي ساعتين
الحمدلله متخافيش كل ده من الضربه الي اخدها بسبب السكينه وهو الحمدلله بخير الوقتي بس عايز رعايه والادويه دي ياخدها بانتظام ومشا 
ايام بدموع قربت منه ومسكت وشه بين ايديها وقالت بحب .......حقك عليا كل ده بسببني انت لو مكنتش تعرفي مكنش حصلك كل ده سامحني 
وراحت المطبخ تعمله حاجه سخنه واكل صحي
في مكان تاني
صحا 
بقلم بسمله بدوي
لا يباشا لسا نايم تمام لسا كمان ساعه والطياره تنزل امريكا
_ساعتين  يباشا تمام. 
وراح الغرفه الي في الطياره الي فهد فيها 
وقال متخافش ي صاحبي انا معاك ومش هسيبك لحد ما تخف وتقف على رجلك من تاني 
فهد بتشويش ...... ااانت مين 
وانا فين وبصدمه ......رعد 
عند لارا راحت الغرفه بعد ما يأست من التدوير على فهد وقعدت تعيط 
مروان بخوف .....لارا مالك بتعيطي لي
لارا بابتسامه باهته .....ما فيش يحبيبي بس في حاجه دخلت في عيوني
مروان بهدوء ........ لارا مش تكذبي انا مش صغير وعارف انك بتكذبي عليا في اي 
لارا بدموع.......فهد فهد مش لاقينوا 
بابا بابا هيكون راح فين بس متخافيش ممكن راح يجيب حاجه حلوه لينا وجاي متخافيش وبيمسح دموعها بايده الصغيره وقال .....مش تبكي ي لارا 
وقالت كأنه بيكلم طفله ...... هو راح يجيب شيكولاته كتير واتصل بيا وقال أنا هتاخر شويه صغيرين بس اضحكي بقا 
لارا ضحكت على طريقته وحضنته جامد بحب وقالت ...... انتي الي بتهون عليا يمروان 
مراون بحب ........ يالا خوديني في حضنك عشان مش عارف انام وبكره الصبح هنصحي وتلاقي فهد كمان جاي ومعاه كيس كبير شيكولاته
لارا شالته بحب اموي شديد وقالت .....من عيوني 
وراحوا في نوم عميق يهربون من الواقع الاليم بالنسبه لهم 
بقلم بسمله بدوي
عند ايام خلصت الاكل واخدته وبتطلع على السلم وطلعت الجناح لاقيت يامن بيتكلم  في الفون وبيقول ...... ايوه تمام عجبتوني بس ده انا صدقت واكيد الهبله ايام صدقت كل حاجه 
قاطعه صوت وقوع الاطباق على الأرض وأيام واقفه بصدمه وو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

رعد 
رعد بحزن ......ايوه رعد 
فهد بغضب جحيمي.........انت بتعمل اي هنا وانا فين موديني فيييين 
رعد بحزن شديد.......... متخافش ي صاحبي انا والله مش هأذيك وحبيت واشكرك اني بعد كل الي عملته فين واخدت ابني وربيته وكأنه ابنك بالظبط 
-ابنك مين 
 رعد بهدوء .......مروان  
فهد ببرود.......مكنتش اعرف أنه ابنك وبعدين  ابنك ازاي انت كنت متفق مع سوزي ي بن*****
 رعد ضحك ........ لا بس بعدين هتعرف المهم شويه وهنوصل امريكا عشان عمليتك
فهد بغضب.......نعم عمليه أي انا مش هعمل حاجه ابعد من قدامي اخلص وبيحاول ويقوم مش عارف 
رعد بص عليه بحزن وقال ...........ما تحاولش  انتي واخد حقنه شل*ل يعني مش هتعرف تتحرك اسمع الكلام وبطل العند ده 
بقلم بسمله بدوي
فهد بغضب........ ابعد من وشي ي رعد انا مستحيل اصدقك من تاني ابعد وقفوا الطياره دي في اي حته اخلص وربنا لندمك ي رعد على الي عملته ده اصبر 
رعد قرب منه بهدوء واعطاه  حقنه منوم 
وثواني وفهد راح في النوم 
سامحني ي صاحبي عارف اني كنت ندل معاك بس ندمت وخرج
عند ايام 
ايام بدموع.........نعم انتي بتقول اي ي يامن لا انت بتكذب صح ده مقلب قول صح والنبي ده انا وثقت فيك وحبيتك تقوم تعمل فيا كده طلع كل ده تمثيله طب لي عملت كده 
يامن بصدمه.......انتي سمعتي اي 
ايام بغضب شديد وضربته بالالم على وشه .......سمع كل حاجه طلعت ****اكتر منهم اتف*وه عليك  وعليهم طب لي عملت كده 
يامن بغضب......... مش عارفه ده انا هوريكي اسود ايام شوفتيها في حياتك ومسكها من شعرها ورماها على السرير
ايام بخوف شديد........انت هتعمل اي 
يامن بشر ......... هتعرفي الوقتي وبيقلع تيشرته 
ايام بصدمه ......فين الجرح الي الدكتور  بيعقمهولك من ساعتها 
-غبيه انتي غبيه كل ده تمثيل وانتي اصلا كنتي برده وبطلي أسأله بقا خليني في المفيد 
بقلم بسمله بدوي
وفجأه
 .عند لارا صحت وقامت صلت واخدت مروان وخرجت من المستشفى وركبت تاكسي وراحت عند الشرطه عشان تبلغ عن فقدان فهد 
الظابط .......لازم يعدي  24ساعه ي مدام 
لارا بدموع........ايوه عدي 
الظابط .......طب تمام اوي اسم حضرتك اي 
لارا محمد الدالي  
الظابط بصدمه............ نعم 
في مكان تاني خالص 
- احنا ازاي هنواجه لارا ي ****
انا خايفه اول ما تشوفنا يحصلها حاجه انا عملت كل ده لمصلحتها اكيد مش هترضي تسامحنا وده حقها بس انا حزين اوي من اخر مره شوفتها وشوفت نظره استنجادها بيا وانا بموت بالبطئ 
،احساس بشع اما تكون متكتف مش قادر تعمل حاجه ، تفتكري ممكن تسامحني 
-لارا قلبها طيب اوي وبتترضا بأقل كلمه بس انا خايفه الايام تكون غيرتها .
وكمان احنا في نظرهم ميتين ،ياترا شكلها عامل اي الوقتي اكيد بقت قمر 
قمر زيك يروحي نسخه منك اذا كانت في براءتك ولا في جمالك وطيبتك .
ردت عليه بكسوف ......لسا بعد العمر ده كله بتحبني  
-انا كل ثانيه حبي ليكي بيذيد 
(نسيب عصافير الحب دي ونروح لفهد 😹🙈💙)
عند رعد  الطياره وصلت امريكا 
وركبوا العربيه وراحوا المستشفي الي فهد هيعمل فيها العمليه 
رعد بشر .....لو حصله حاجه هموتك مكانه واهم حاجه تشيلوا السم من رجله من غير اي ضرر ورجله ترجع احسن من الاول  
الدكتور ......حاضر يرعد بيه 
بعد حوالي 10ساعات 
الدكتور .........*******
رعد بصدمه وووووو
عند رعد 
انت بتقول اي يعني اي خرجتوا السم ورجله كويسه بس هيقعد على كرسي يعنييييي ايه اومااال انا مسفررواااا لييييي 
يرعد بيه أهدى هو بس حكايه وقت وسنه بالكتير وهيرجع احسن من الاول 
رعد مشا بنرفزه ودخل لفهد جوه 
فهد بصله بغضب ......وقال بتبصيلي كده لييييي متبصليش بشفقه انا فهههههد الداااااالي عارف يعني اي وربنا لدفنك يرعد  اخرج برااااااااا برااااااااااااااا 
رعد بصله بحزن شديد.......... حاضر ي فهد هروح اجيب اكل واجي عشان متكلتش من فتره وخرج 
فهد في نفسه ......... ياترا انتي فين ي لارا الوقتي يارب تكوني بخير وحشتيني اوي ياتري اما تعرفي اني بقيت كده ردت فعلك اي وقعد يفتكر ذكرياتهم مع بعض وبيعيط على اي حصله في حياته 
عند لارا 
الظابط بصدمه........انتي قولتي مين انتي مش عرفاني انا جاسر صاحب فهد الي كنت مع المؤذن يوميها 
لارا ......ايوه افتكرت حضرتك 
جاسر بمرح بيحاول يخفف عنها......... حضرتك اي بس والله انتي الوحيده الي بتحترميني مش جوزك الي كل ما بيشوفني بيهزقني 
لارا ضحكت بابتسامه باهته.
جاسر بهدوء ....... اقعدي وقوليلي كل حاجه بس قبل كل ده تشربي اي 
-مفيش اي داعي 
جاسر بتصميم ......لا قولي بجد بصي هجيبلك عصير ليمون يهدي اعصابك 
ورن الجرس الي جنبه والعسكري دخل 
-ايوه يباشا
-كوبايه عصير ليمون ي عم محمد وفنجان قهوه مظبوط 
-حاضر يبيه وخرج 
هاااا قوليلي اي الي حصل 
لارا بدموع وشهقات.........  ففهد كككان هيعمل ععمليه في ررررجله عععشان لوففففضل  من  خخخخطر على حياته وانفجرت في العياط جامد 
جاسر بحزن .......طب قوليلي من الاول خالص 
لارا بدأت تحكيله كل الي حصل واول ما خلصت 
جاسر بشر ........ انتي قولتيلي أن البوليس اخدها
-ايوه 
بقلم بسمله بدوي
تمام اوي ومسك لونه وقال ايوه يحسام في متهمه اسمها سوزي الرفاعي عايزك تظبطها لحد ما اجيلك 
وقفل السكه 
جاسر بحب اخوي........ وقال قومي معايا يالا 
-على فين 
هتيجي معايا البيت ،لارا بصتله بصدمه وخوف قاطعها ..... ماتخافيش أمي واختي معايا في البيت 
لارا راحت اشتالت مروان وراحت معاه ،عشان هي اصلا هتخاف تروح القصر مشت معاه ووصلوا فيلته 
قابلته مراته وأمه واخته 
سيرين بصراخ ........عاااااا وبتشاور على لارا ومروان 
-انا اتجوزت عليا ي جاسر وكمان مخلف يلهوووووي 
أمه (دولت ) ......كده ي جاسر كده يخسارت تربيتي فيك بقا تروح تتجوز من ورانا 
سيرين بصت لها بصدمه 
دولت ......اقصد تتجوز على مراتك كده اخص عليك 
أخته ساره .......  أبيه هي مصريه أصلها شكلها تحس انها لعبه كده 
سيرين بصراخ ......طلقنااااااي طلقنااااااي ي جاسر 
جاسر باحراج وبيوجه كلامه ل لارا ..... احم معلش ي لارا اهلي بيحبوا يهزروا كتير 
وقال بغيظ ...... دي لارا مرات فهد يماما 
دولت بفرحه وجريت ......عليها يحبيبتي بسم الله ماشاء الله تبارك الله بدر منور بقي انت مرات فهد الواد فهد معرفتيش شكل ابو ورده وحشه ههههه 
سيرين باحراج  ........أما اسفه ي لارا احم يعني مش كان قصدي بس اتخضيت اول ما دخل بيكوا انا اسفه مره تانيه 
لارا بتعب وهدوء ...... ولا يهمك عادي يحبيبتي 
ساره بمرح ........ هو انتي طلعتي مصريه يلهوي 
كله ضحك على جملتها 
جاسر بهدوء .......سيرين طلعي لارا لغرفتها وجهزوا الاكل 
لارا .......لا لا مافيش داعي خالص 
دولت بعتاب ....... داعي اي بس يبنتي ده انتي وربنا يعمل دخلتي قلبي على طول قومي يحبيبتي اطلع ونميلك شويه واعتبري البيت بيتك ي حبيبتي كل ده من خير فهد ياما وقف معانا هو صحيح فين 
جاسر بسرعه ......بعدين بعدين ،يالا ي سيرين طلعي لارا لغرفتها 
لارا طلعت مع سيرين واخدت شاور وصلت قاطعها الفون بتاعها الي فهد (قلها يكون معاها على طول )
***********
_اييييييه
عند ايام 
يامن بصدمه وهو بيشاور على دراعتها الي باين عليهم أنها مضروبه جامد 
وقال بصوت عالي غاضب ......... مين عمل فيكي كده 
ايام بصتله بغضب ......ملكش دعوه ابعد عني انت متختلفش عنهم بدل انت طلعت *****منهم ابعد 
يامن بغضب........اسكتي احسن ما اسكتك بطريقتي وبعدين قام ببرود وقال ......غيرت رأيي انتي اصلا مش من نوعي المفضل انتي مش بتبصي على نفسك في المرايا ولا اي وثواني والاقيقي جاهزه عشان المؤذون تحت اخلصي ولبس تيشرته تاني وخرج 
ايام بغضب وغيظ......اصبر عليها وربنا لربيك من اول وجديد 
وقامت لبست فستان اسود طويل وعملت شعرها ديل حصان ولبست جذمه حمرا ونزلت وكان شكلها رقيق جدا وكيوت 
يامن أعجب جدا بيها بس مش بين 
تسريع الاحداث
المؤذون خلص وقال جملته المشهوره 
بقلم بسمله بدوي
"بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير".
وايام بقت مرات يامن 
وطلعت وجت فكره في بالها وابتسمت بخبث  وراحت اخدت شاور ولبست بجامه بيضا ستان بس قصيره عباره عن شورت ابيض وقميص بكم ابيض برده وسابت شعرها ورشت من عطرها الفواح 
وفجاه يامن فتح الباب واتصدم من جمالها  وقعد يقرب منها وفجأه ايام 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

قعد يقرب لحد ما حاصرها عند الباب وقال بصوت لاهث من فرت المشاعره ..... ايام 
ايام بتوهان ......اممم وفجأه راحت ضربته تحت*الحزام 
يامن بصراخ .....ااااه يبنت*المتخلفين انتي غبيه عملتي كده لي
ايام بخبث ...... انا حره وبعدين انت قايلي أنك مش هتقرب مني صح بتقرب مني ليه الوقتي رجعت في كلامك .
يامن بغضب........ لا انا اصلا كنت بختبرك 
ايام بخبث.......اممممم ونجحت انا في الاختبار صح 
يالا بقا يبابا قوم من على السرير عشان انا الي هنام عليه 
يامن بصدمه........اومال انا هنام فين 
-على الكنبه يالا
يامن بصله بشر بس قال ببرود ....... تمام عادي وراح نام على الكنبه 
بقلم بسمله بدوي
وايام راحت نامت على السرير وشها الجهه التانيه وضهرها ليامن 
 شويه ويامن قام يشوف ايام نامت ولا لاء وفعلا نامت وراح نام جنبها وخدها في حضنه
عند لارا ردت على الفون وقالت ......الو 
مفيش رد 
الو مين وبعدين قالت بفرحه ......فهد فهد انت فهد صح حبيبي انت فين وحشتيني فهد رد عليا انا متأكدة ان انت 
قفل السكه 
فاااااااااااهد لاااااااااااا  
كلهم طلعوا على صوتي 
جاسر بخضه ........ مالك ي لارا مالك بتصرخي ليه 
لارا بدموع وبتشاور على الفون .......فهد اتصل انا متأكدة أنه فهد وربنا قلبي قالي كده انا حسيت بيه 
-بجد طب قالك اي 
- متكلمش 
طب ممكن يكون حد طلب الرقم غلط 
لا انا متأكدة أنه فهد وربنا اهي اهي. 
سيرين راحت لها واخدتها في حضنها وقالت ......أن شاء الله خير ي حبيبيتي 
وقالت خليهم ي جاسر يحضروا الاكل ويطلعوه بسرعه 
جاسر بهدوء ......تمام وقال لامه واخته يالا 
دولت بطيبه ......انا في الاوضه الي جنبك ي حبيبتي تمام اي حاجه قوليلي ومشت
بقلم بسمله بدوي
عند فهد قاعد ماسك الفون وحاضنه وبيعيط .
اسف ي لارا اسف يحبيبتي عارف أنه حزينه ومقهوره بس مش قادر اتكلم ومش هقدر اواجهك بشكلي كده ااااه ي قلبي مش قادره وحشتيني اوي 
قاطعه خبط على الباب.
-ادخل 
رعد بحب اخوي ......يلا يفهد جبتلك اكل اهو بس اي ريحه الاكل تجنن 
فهد بغضب ورما الاكل على الأرض بغضب جحيمي........ اخرج براااااا سبوني لوحدي برااااااااا 
رعد بصله بحزن على الحاله الي بقا فيها وقال بابتسامه باهته .......حاضر هروح اشوف الدكتور
رعد بغضب ........  يعني انت كل شويه تطلعلي بحكايه جديده  ،ايه وبعدين مسكه من ياقه القميص وقال ....... قسما بالله لو ما شوفت حل لقتلك
الدكتور بتوتر وخوف .......ي رعد بيه انا بقولك اهو ،فهد بيه ممكن يمشي بس العمليه نسبتها قليله جدا  
رعد بصله بحزن......وقال اعملها وان شاء الله خير 
-حاضر يفهد بيه ومشا 
بعد حوالي 5ساعات الدكتور خرج 
*******
-يعني اييييه انا هقفللكم  المستشفي دي 
عند لارا 
لارا بحب اموي .......مارو مروان حبيب ماما قوم يالا عشان تاكل
مروان ......حاضر انتي اكلتي 
-ايوه ي حبيبي لا مش تكذبي انتي ماكلتيش قولي معايا يالا 
وقعد يأكلها ،ويالا بتسمع كلامه ومبتسمه 
قاطعهم صوت عالي تحت والخدامه دخلتلها وقالت......... في حد عايزك تحت يهانم 
لارا بطيبه ......اسمي لارا تمام وانا نازله حاضر 
وشهدت مروان ونزلت 
صدمه نعم صدمه 
وقال بدموع ........ بابا
تكملة الفصل الثلاثون
مروان بعياط ......بابا وجري عليه 
لارا واقفه بتعيط وبتضحك في نفس الوقت 
فهد واقف ساند على عكازه وفتح ايديه،لارا جريت عليه وحضنته جامد ومسكت وشه بين ايديها بلهفه وقالت ......فهد حبيبي وحشتني اوي اوي يفهد بجد انت مش عارف انا من غيرك ولا حاجه يفهد ليه سبتني ،انت كنت فين انت مش عارف انا كنت عامله ازاي من غير اهي بس الحمدلله انت بخير ومعايا 
فهد بحب ......وحشتيني اوي اوي يقطتي 
لارا بدموع وفرحه ....... انا اكتر وربنا 
فهد بعشق ......بعشقك يقطتي أنني مش عارفه انا كنت بعد الثواني عشان اكون معاكي .
لارا بحب ...... انا بعشقك اكتر ي قلب قطتك ،مش مهم المهم انك تكون معايا يفهدي 
وفجاه 
بقلم بسمله بدوي
لارا لارا اصحي يالا عشان العشا جهز 
لارا بخضه .....انا فين ،وفين فهد فهد فين ،فهد كان هنا ايوه كان معايا راح فين اهي اهي راح فين 
سيرين بصت لها بحزن وحضنتها وقال ......قومي ي روحي قومي البسي ونزلي وصحي مروان يالا انا هنزل انا الاول متتاخريش ومشت 
لارا بدموع........كان حلم  وراحت اخدت شاور ولبست واخدت مروان ونزلت وكان شكلها مرهق جامد بس مع ذلك جميله وراحت قعدت بهدوء جنب سيرين 
على السفره وبدوا ياكلوا
لارا حطت مروان على رجليها وبتأكلوا وظهرها للباب قاطعهم صوته الرجولي ......  السلام عليكم 
لارا مركزتش اوي وبتكمل كلام وبتأكل مروان وبتقول ........اخر معلقه يالا يامارو ي حبيبي 
طب ومفيش حاجه لفهدك 
لارا الطبق ووقع منها بصدمه ودموع  ووووووو
بقلم بسمله بدوي
عند ايام صحت لاقيت نفسها في حضن يامن من غير ما تحس قربت منه وباسته من خده وقعدت تلعب في شعره بحنان وفجأه يامن قلب الوضع واتعتلاها وقالت ......انت كنتي بتتحمرشي بيا اخص عليكي  طب ما انا صاحي احسن وبيقرب منها فجاه ايام قعدت تعيط وتصوت بهستارياا جامد واغمي عليها
يامن بصدمه من حالتها المفاجأة ليه ......
عند لارا بدموع وشهقات وبتفرك في عيونها جامد وقالت بصوت باكي ....... انت فهد صح مش بتخيل صح انا مش بحلم وجريت عليه وحضنته جامد وقالت بعشق ......فهدي انت كنت فين اه قلبي كان بيتقطع حرفيا من غيرك مش مهم المهم انك معايا وفي حضني وبتبص على رجله بصدمه ......اااانت بتمشي عادي ططططب ازاي ازاي اهي اهي الحمدلله يارب الحمدلله والشكر ليك يارب وقعدت تعيط وتضحك في نفس الوقت 
فهد بيبصلها بعشق ومسك أيدها وباسها من كفها وقال .....وحشتيني ي قطتي وحشتني حضنك ريحتيك انا كنت بموت من غيرك حرفيا بعدين هقولك على الي حصلي 
مروان بغضب طفولي....... هو وانتي فرحانه تعيطي زعلانه تعيطي ي لارا حرام عليكي 
وقال بشقاوه لا تناسب سنه ...... خودها وصلاحها ي برنس 
وغمز 
بقلم بسمله بدوي
فهد بصدمه وكل بيضحك على تصرفاته الطفوليه والتي لا تناسب سنه .
فهد بصدمه ورفع حاجبه باستنكار ......برنس مين علمك الكلام ده 
مروان ببراءه .....اونكل جاسر 
فهد بغضب ....... لسا زي ما انت ي جاسر تافهه 
جاسر بمرح ...... احم بتحبني انت اوي ،ربنا يخليك وبعدين مش بعلم الواد يبقى راجل بدل ما يطلع مدلع ده حتى بيقولولي ي اونكل شوفت 
فهد بغضب مصطنع........لا بجد غلط كده ي مروان مش ده الي تقوله ي اونكل ده مينفعش معاه الاحترام ده تقوله ي جاسر يا واد يجاسر ده الي ينفع معاه أما الاحترام غلط معاه 
جاسر بمرح ....طب استأذن انا ماشي الغوا رحلتي لانه وصفني بعدم الاحترام وهذا غير لاءق تماما 
فهد بضحك .....هههه تعالي ي أهبل والله وحشتني اقصد وحشني هبلك اكتر 
_هععههه مقبوله منك ي سطاا
فهد باشمأزاز مصطنع .......يسطااا ده كلام ظابط 
سيرين .....ههههه حلوه دي 
جاسر بخبث .....حلوه ها تمام لينا اوضه اصبري 
سيرين وشها احمر وقالت بخجل هروح اعمل عصير وفرت هاربه 
كله قعد يضحك
فهد بغمز وقال .....طب واحنا مش لينا اوضه تلمنا يقطتي وحشتيني اوي اوي
لارا بخجل ......فهدي 
_عيون فهد ،قلب فهدك ، حياه فهدك 
مروان بلماضه........ هوف بقا المحن هيرجع تاني 
جاسر بضحك.......تربيتي وتعبي وربنا فرحان اوي بيك ي مروان وراح عشان  يخبط أيده في أيد مروان وبيقول بيس يمان 
مروان بغرور ..... احنا هنصاحب ولا اي
جاسر بمرح......الحق ي فهد ابنك بيطلع عليا الي عملتهوله ،صحيح ابنك نتوقع منه أي 
مروان بغرور .......طب الحمدلله انك عارف حاسب بقا عشان ورايا شغل كتير 
جاسر بمرح...... شغل اي يالا ده انت لسا في الحضانه روح روح اعمل الواجب الي عليك 
فهد استغل الفرصه واشتال لارا بهدوء خالص ،لارا لسا هتصوت غمزلها وحط أيده على بقا وطلع جناحه الي في الفيلا 
طلع وقفل الباب وقرب منها وقال ...... وحشتيني اوي يقطتي بيقرب منها وبيدفن رأسه في عنقها ولارا مستسلمه خالص ليه  وغاصوا في بحور عشقهم 
في الصباح 
فهد قام على صوت فونه الي مش مبطل رن 
الو 
_اييييييييييه 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد بصدمه ........ ايييييه وبعدين قال ببرود  وانا مالي 
-ي فهد بيه بقولك جد حضرتك حالته خطر وبيطلب وعايز يشوف حضرتك بتمني تنفذ رغبته عشان أما يموت يموت  مرتاح 
فهد ببرود........ لا وقفل السكه في وشه
لارا صحت على صوته وقالت بدلال ......فهودي 
فهد بخبث....... انا خايف عليكي انتي مش قد الكلمه والدلع ده 
لارا وهي بتمسك وشه بين ايديها برقه وقالت ....لا قده ونص 
-خلاص يباشا قده ونص هو انا اقدر اقول غير كده وقال بس انتي الي جبتيه لنفسك وغمز 
لارا وهي بتغير الكلام ..... كنت بتكلم مين على فون  
فهد ببرود......  مش مهم 
-لا قول مين 
-الدكتور بيقول أن سليمان باشا حالته خطيره وطالبني
-وانت قولتله اي 
طبعا مش رايح 
بقلم بسمله بدوي
لارا بغضب ......يعني اي مش رايح 
يعني مش رايح انا بقولك اهو مش رايح وهو يستاهل كما تدين تدان 
لارا بعصبيه ...... لا هتروح والوقتي كمان يالا قوم البس 
فهد بشر ....... اسكتي ي لارا ملكش دعوه انتي 
لارا بدموع........ وغلاوتي عندك ي فهد لتروح والنبي ده مهما كان جدك 
فهد بصوت عالي لدرجه كل الي في القصر سمعه .......لارااااااااا انا قوووووولت لااااااااء
لارا بصت له بعتاب ودموع وجريت على الحمام 
فهد بغضب من نفسه ...... لي كده انا غبي استغفر الله العظيم وبيمسح على وشه بغضب 
وسامع صوت عياطها ،راح خبط على الباب 
-لارا  حبيبتي قومي يالا يروحي خلاص حقك عليا هروح وهتيجي معايا كمان يالا اخرجي عايز اشوف غمازاتك يعيوني يالا 
فجاه باب الحمام اتفتح بسرعه ولارا بتضحك وبتقول .....بجد  ولا بتضحك عليا 
فهد وهو بيشدها من خصرها وقربها منه وبيبوس جبينها بحب ....... الي تؤمري بيه يقطتي
يالا بسرعه البسي 
لارا بهدوء ....حاضر
لبست بنطلون اسود ضيق وتيشرت اسود وكوتش ابيض وعملت شعرها كحكه فوضاويه ونزلت خصلات على وشها وكان شكلها رقيق وكيوت اوي
وفهد لبس بنطلون اسود وتيشرت اسود وكوتش ابيض وسرح شعره بطريقه شبابيه زادته جمال على جماله ولبس ساعته الروليكس ورش من برفانه المثير 
وخرج  ولقا لارا واقفه قدام المرايا بص عليها برضا من شكلها المحتشم وقال ......قمر ي روحي ونزلوا وعلى وجههم السعاده ولكن هنا السؤال هل هدوم ام للقدر راي اخر
بقلم بسمله بدوي
مروان اول ما شافهم جري عليهم وقال ......انتم لابسين زي بعض 
لارا بحب .....ازاي 
مروان بطفوله ...... انتي لابسه تيشرت اسود وهو برده وبنطلون اسود وبابا اسود وكوتش ابيض وبابا برده بس انتي احلي 
لارا شالته وحضنته جامد ولسا هتبوسه من خده ،فهد شدها بغيره وقال .....خلاص كفايا 
مروان بطفوله .......لا هي تعمل الي هي عيزاه وانا عايز كده انا كمان 
فهد بصله بغصب .......بس دي مراتي انا 
قاطعهم صوت لارا بضحك عليهم .
يالا يفهد عشان هنتأخر كده بسرعه 
وودعوهم ومشوا ركبوا العربيه وطول الطريق فهد ماسك أيدها وبيغنيلها ومن مميزاته صوته الساحر 
~~~~~~~~~~~~~~~~~•
بات الامل في عيني يروي الجفن صبرا ، والعشق في جسدي يجعلني ادوب 
وآلام الشوق تروي فؤادي عطشا
وما ادراكي وما عشق القلووووب  
يا اميرتي ياجميلتي ،ياسيده كل النساء  لاتتركيني في وحدتي ،فالابتعاد  عندك ابتلاء ،يصعب علي تحملي وحان وقت الانتهاء ،سأكون معكي برغبتك وكما مولاتي تشاء ،ياحور عين قد اكتفيت من العذاب  والله رحيم فكيف انتي لاترحمين ،سؤالي انتي وانتي الرد والجواب اني على قلب قد بات مغرم 
يااميرتي  ياجميلتي ياسيده كل النساء
لا تتركيني في وحدتي فالابتعاد عنكي ابتلاء يصعب علي تحملي وحان وقت الانتهاء سأكون معكي برغبتك وكما مولاتي تشاء 
 بقلم بسمله بدوي
سأكون معكي برغبتك وكما مولاتي تشااااااااء
لارا بتبص عليه والدموع في عيونها وبتضحك وفرحانه جامد  ومن صوته صوته كان ساحر جدا وإحساسه عالي 
ومسك أيدها وباسها برقه كأنها الماسه أو ازاز وخايف تنكسر وكمل كلام وقال .....اه لو تعرفي انا كنت عامل ازاي من غيرك ،كنت بعدي الثواني والدقائق عشان اكون في اللحظه 
معاكي ،كنت بموت حرفيا من غيرك 
لارا بدموع وصوت عالي جدا جدا.........وانا بعشقك يفهدي بعشااااااقااااااااااااااك ي فااااااااااهدي ،وطلعت راسها من الشباك وقالت ........بحبااااااااك وبعشقااااااااااااك ي فااااااااااهدي
الناي ماشيين في الشارع والي بيدعيلهم والي بيبص عليهم بغيره وببحسد والي نفسها تكون مكانها وغيره 
فهد بفرحه وطلع رأسه من الشباك ......وانا بعشقك ي قطتي بعشقااااااااااك كل ده وهو بيسوق 
لارا بضحك .....يمجنون سوق هنموت هههههههه 
وبعد شويه وصلوا المستشفي وهما فرحانين 
سألوا عن سليمان وطلعوا وفجأه صدمه 
لارا بصدمه ......بابا  ،ماما 
عند ايام 
يامن بصدمه ....... ايام ايام حبيبتي مالك في أي وراح اشتالها وحطها على السرير وبيتحسس جبينها لقاها سخنه اوى اشتالها وراح الحمام ووقف بيها تحت الدش ،ايام اول ما حست بالميا مسكت فيه جامد ،ويامن قربها منه اكتر 
بعد شويه جابت الفوطه وحطها عليها واشتالها وحطها على السرير وبعدين قال ..... طب اعمل اي دلوقتي هدومها اتبلت ولو فضلت عليها هتمرض اكتر ،وقال خلاص هغيرلها انا وقال هي كده كده مراتي وهطفي النور كمان وراح طفى النور وغيرلها هدومها وخدها في حضنه ونام ب اطمأنان  عليها بس ما حرارتها نزلت 
شويه وايام صحت وبتبص على نفسها لقيت شعرها مبلول شويه وهدومها متغيره 
عااااااااااا انت ي حيوان 
يامن بخضه .... اي في اي 
انت عملت اي قالتها بخوف 
يامن بخبث ......وقال اي مراتي ولسا هيكمل الجمله هوب 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

ايام قامت ضربته بالبوكس في وشه جامد وبعدها بالالم  على طول 
يامن مسك وشه مكان القلم +(القلم بصراحه كام جامد جدا 😹)
يامن بغضب .....يخربيت غباءك انتي اي يبت قطر ودي ايد بنت اصلا انا شاكك فيكي اومال فين الانوثه والرقه اي متجوز واحد صحبي
وبعدين قال بخبث وهو بيفك زراير بجامته 
ايام بصراخ .....عاااااا يقليل الادب يحيوان بتعمل اي 
يامن قلع القميص وكان في علامات شفايف على صدره وقال اومال ده اي هه انت اي طلعتي وغمز 
ايام بصدمه وبتقول بخوف .....مين عععمل كككده 
يامن ببراءه  مصطنعه .....انتي الي عملتي فيا كده انتي مش فاكره حاجه خالص 
بقلم بسمله بدوي
ايام بدموع وكسوف .... انا انا مش فاكره حاجه خالص وانفجرت في العياط .
يامن بضحك .....ههههه هموت يلهوي على شكلك يفطس هههه يربي وراح فتح الكومودينو الي جنبه وطلع حاجه كده زي الروج بس بصمه شافايف وقال دخلت عليكي هههههههه يلهوي لو كنتي شايفه شكللك  ولسا هيكمل ايام نطت عليه ومسكته من شعره جامد ونزلت فيه ضرب عاااااا بقا يحيوان انا يتعمل فيا كده هاااا وربنا لربيكي 
يامن بغضب مصطنع ......اقفي مكانك 
ايام بعدت بخوف وقال قومي 
قامت وراح يامن جري على الحمام وقال ......هههه دخلت عليكي تاني مش قادر ههههههه
ايام قعدت تضرب برجليها في الأرض بغيظ وقالت وربنا لأربيك 
عند لارا واقفه بصدمه زي الصنم وبتقول بعياط .....ماما ،بابا 
واغمى عليها 
محمد ابوها جري عليها بخوف ودموع ......لارا بنتي 
فهد مش قادر يصدق ازاي وهو ميت قدام عينه وبخضه اشتال لارا وقال بصوت جمهوري ........دكتووووووره
جه دكتور بسرعه وقال......نعم حضرتك 
-قولت دكتوووووره اخلصوا 
ثواني ودكتوره جت ودخلت تكشف عليها 
وكلهم واقفين بره
عمي انت انت عايش ازززاي ااا 
قاطعه محمد  ......ايوه احنا عايشين مامتنهاش والي دفنتهم مش احنا 
نننعم ازاي انا شايف سليمان باشا ضارب عليكم بالنار قدامي  ازاي
ابويا هو الي انقذنا ي فهد ،كل ده هو عامله تمثيل 
فهد باستنكار ......نعم سليمان كان بيمثل ازااااااي 
قاطعه محمد بخوف ...... مش وقته ولا مكانه ي فهد الوقتي لارا اوعي تعرف اني كنت موجود  ولا انك بن عمها والوقتي احنا لازم نمشي الوقتي ضروري قبل ما لارا تصحى والي عايزك تعرفه أن سليمان مش هو الوحش ابقى تعالالي في العنوان ده بليل  ومشا في الوقت ده الدكتوره خرجت 
-مالها لارا 
بقلم بسمله بدوي
انا شاكه في حاجه كده هتأكد منها وهاجي  
وفهد دخل بسرعه وقال بلهفه وحب ...... لارا حبيبتي مالك 
-بابا وماما فين يفهد فين انا شوفتهم والله انت انت شفتهم صح قول صح كان واقفين 
فهد بتوتر ......لا مشفتهمش اكيد بتتخيلي يحبيبتي وممكن كمان عشان بقالك فتره مش بتتغذي كويس ايوه اكيد هو ده السبب 
لارا بدموع ......يعني اي والله بابا وماما كانوا واقفين انا متأكدة قاطعهم صوت الدكتوره   مبروك المدام حامل
فهد بصدمه ايييييييييييييه 
حامل 
لارا بصت له بدموع .....وقالت بجد بجد ههكون ام وهنا في بيبي وبتشاور على بطنها 
الدكتور ......ايوه يمدام انتي حامل 
لارا بفرحه ........بنت ولا ولد 
-انتي لسا في الاول خالص مش هتعرفوا الا في الشهور الجايه باذن الله مضطره امشي ومشت 
فهد بعشق ....... مبروك يقطتي 
لارا بفرحه ......  انا حامل مش مصدقه انا عايزا ولد يفهد ويكون زيك كده كل اما اشوفه أو توحشني ابص عليه 
فهد بغيره ......لا بنت بنت حلوه ولد عشان تحبيه اكتر مني مش كفايا مروان عليا استحمل التاني ازاي انا 
لارا بضحك .......انت بتتكلم بجد في اب يغير من ابنه 
-ده انا بغير من الهدوم الي عليكي 
لارا بدموع من الفرحه.......انا مش مصدقه يفهدي هطير من الفرحه 
فهد خدها في حضنه وبيملس على شعرها بحب ..... يارب دايما فرحانه يروحي 
قاطعهم صوت الدكتور وهو ورا الباب 
لارا ......ادخل 
فهد بغيره .......هو اي الي يدخل متدخلش وخرج له وقال .....نعم 
- سليمان بيه طلب مدام لارا يفهد بيه ضروري الوقتي حالا 
وحضرتك لازم تنزل الوقتي تدفع تكاليف المستشفي 
 لارا ظبطت وعدلت نفسها  وقالت .....حاضر جايه حالا 
فهد ببرود........مفيش خروج انتي تعبانه لسا اقعدي بعدين 
لارا بحب قربت منه وحضنته و قالت ........ مش هتأخر وانت انزل ادفع التكاليف 
فهد اما لقاها مصممه وافق ونزل 
عند لارا 
بقلم بسمله بدوي
دخلت لاقيت سليمان متمدد على السرير وعلامات التعب والحزن باينه عليه .
لارا بهدوء ......السلام عليكم 
- وعععليكم االسلام تتتعالي اقعدي جنبي ي بنتي 
لارا راحت قعدت على الكرسي الي قدامه 
سليمان بدموع وهو بيمسك أيدها ....... قولي لهم يسامحوني يبنتي انا عارف اني غلط وغلط عمره ما يتغفر بس مش عاوز اموت كده يبنتي انا خايف خايف اوي أنا كنت علطول قاسي وظاالم ،مشيت ورا الشيطان وعشان اي فلوس وقصور وهيبه خلاص هسيبهم وفي الاخر هدفن في التراب انا عايز اموت وانا مرتاح انا تعبان بموت من جوايا بس مش جسدي لا تأنيب الضمير والنفسي اكتر من الجسدي ولسا رايح يبوس أيدها سحبتها بسرعه وقالت بعياط .....مسامحاك وان شاء الله هترجع احسن من الاول و هتتعافى باذن الله 
لا خلاص انا حاسس ان دي النهايه بس في حاجه مهمه لازم تعرفيها انا مقتلتش ابوكي وامك بالعكس انا الي انقذتهم وهما عايشين  عرفي فهد عشان اموت مرتاح 
بابا وماما ازاي ااانت تعرفهم ممنين وفهد ماله بالموضوع 
-ابوكي يبقي ابني ، انتي متعرفيش فهد ماقلش ليكي ولا اي 
لارا بصدمه ..... فهد 
وقالت يبقي انا مكنتش بتخيل  طب لي فهد كذب عليا وقال كده
قاطعها فونها
الو 
اكيد بتفكري وبتقولي لي فهد خبا عليكي صح 
عشان **
مستحييييل  

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

مستحييببببيييلل 
انت بتكذب عليا فهد عمره ما يعمل كده 
 _طب هو لي كذب عليكي وقالك مشافهمش وبعت صور وفهد واقف مع اهلها 
_واقولك على التقيله بقا فهد هو الي كان هيبعيدك لو سليمان مابعكيش هو اصلا جابك عشان يمشي الحمله بيكي
انت كذاب بالعكس هو بيحميني اكتر 
_ماعشان هو الي يوديكي للوفد بايده بدل ما يوديه للبوس الي محدش عارف شكله ولا اي حاجه عنده وهو فهد كده هياخد أضعاف المرات الي كان هياخدها  من البوس فكري وهتلاقي كلامي صح وقفل السكه
بقلم بسمله بدوي
لارا بدموع وهي بتبص على لسليمان .......الكلام ده صح 
سليمان بأسف......ايوه بس انا السبب انا الي وديته الطريق ده بس هو رفض يبنتي والله فهد بيحبك 
ضحكت بوضع .....هه واضح أنه  بيحبني اوي  
وجالها فيديو فهد بيقول على الصفقه (وانه عايز بنت بمواصفاتها كده الي عرفناه في البارت الاول ) 
سليمان فجأه قعد ينهج بسرعه وبيتنفس بصعوبه  .
لارا جريت على بره بسرعه وقالت دكتور دكتور .
الدكتور دخل لسليمان ولارا قعدت على الكرسي الي قدامه الاوضه وفي الوقت ده فهد طلع 
فهد بحب ...... ها يحبيبتي في حاجه حصلت قالك اي سليمان باشا 
لارا بصت له بعتاب بس 
فهد وهو بيبص في عيونها لقاها متغيره وقال بحنان ......مالك يقطتي.
مفيش رد 
_لارا مالك في أي قالك اي سليمان باشا انا من الاول قولتلك متدخليش ده قاطعته لارا بصراااخ ......كفااااايه كفااااايا يفهد كفااااايا 
فهد....... بغضب مالك في أي ،بتعملي كده لي
لارا بدموع........عشان انت طلعت  زيهم ويمكن اوحش يفهد لي كده حرااام عليك .
بقلم بسمله بدوي
فهد بعدم فهم......عملت اي 
لي خبيت عليا أنك شوفت بابا وماما ولي مش قولت اني بنت عمك ولي مقولتليش أن سليمان كان ضرب نار على بابا وماما ولي مقولتليش من الاول  انك جبتني من الشارع عشان تبعني زي  ما سلميان بيه عمل هااا وبتلومه على الي عمله أنت اوحش منه ي فهد انت وحش وحش يفهد ،انا مش قادره اصدق انك عملت كده مش قادره اصدق طب بص قولي لي عملت كده ولي خبيت عني انك شفت بابا وماما ده انا حتي كنت قاعده اعيط عشانهم مش صعبت عليك ي فهد يخساره بجد يخساره لي بس عملت فينا كده قول وانا والله مصدقاك بس قول 
فهد بحزن  وافتكر كلام عمه وقال بحزن .....مش هينفع
لارا بصت له بدموع ومسحت وشها بشراسه وقالت .....تمام يبقي كل واحد فينا من طريق 
وجريت وفهد وراها 
لارا استني ي لارا لارااااااااااا لاااااااااااااااااااااااااااا 
وفجأة لارا وقعدت من على السلم ........اااااااااااااه
فهد جري عليها لارا لارا اصحي يحبيبتي لارا 
اشتالها بسرعه وجاب الدكتور وطول الوقت  يجي ويروح في الطرقه لحد ما الدكتور خرج 
راح ليه بسرعه .....ها يدكتور في اي 
ما تخافش ي فهد بيه الحمدلله الطفل بخير والمدام برده كويسه  بدل نفسيتها وحشه اوي يفهد بيه وده غلط عليها وعلى البيبي 
فهد براحه ....... تمام ودخل لارا 
دخل لقا لارا بصه للسقف بشرود ودموعها بتنزل بغزاره 
-لارا 
بقلم بسمله بدوي
مفيش رد 
لارا قطتي متعمليش فيا كده يلارا 
بصتله بعتاب وحزن شديد....... امشي ي فهد امشي وسيبني 
فهد بغضب....... امشي واسيبك هاااااا مستحيل الوحيد الي هيفرقنا الموت يلارا 
لارا بصت له من غير كلام و مستمره  في العياط 
راح لها وحضنها جامد وهي بتقاوم لحد ما استسلمت لحضنه   وحضنته جامد وقالت ......لي يفهد لي كذبت عليا حرام عليك لي عملت فيا كده 
وقعدت تتمتم بكلام مش مفهوم وشويه شويه راحت في النوم 
فهد اما حس انها نامت بعد
وراح غرفته سليمان بغضب 
سليمان بفرحه .....فهد ادخل يبني انت سامحتني قاطعه صوت فهد الغاضب ....... اسكت انت قولتلها اي هاااا قولتلها اي انت عمرك ما هتتغير 
سليمان باستغراب .....قولتها اي 
مش انت الي روحت قولتلها اني ابن عمها 
-ايوه انا قاطعه فهد بصوت عالي 
اسكت اسكت انا غلطان اني جتلك اصلا ولسا هيخرج 
سليمان بدموع .....فهد يبني اسمعني 
فهد بتأنيب الضمير راح ليه وقاعد قدامه ببرود ...... اي 
قال بدموع 
بقلم بسمله بدوي
سامحني يبني سامحيني عايز اموت مرتاح سامحيني انا عارف اني غلطت كتير خايف خايف اوي ربنا ما يكتب عليك شعوري ابدا عارف يفهد انا الي انقذت عمك ومرات عمك  يفهد انا ندمان على كل الي عملته زمان زي اني كنت بقسى عليك كنت فاكر ان كده هخليك راجل وقد المسؤوليه بس للاسف غلط من البدايه سامحني يفهد بس الي عايزك تعرفه اني  مش انا  الوحش ااا  وفجأه سكت 
فهد ببرود .....سكتت لي 
سليمان باشا لاقاه ساكت اتخض جامد وقرب منه لاقاه مفيش نفس عرف أنه مات 
فهد حزن جامد عليه هو بيجبه رغم كل الي عمله قام بحزن 
والدكتور دخل تسريع الاحداث دفنوا سليمان وعملوا عزا 
وفجأة في نص العزا دخل  اهل لارا 
لارا بصت لهم بعتاب بس ماتحركش وواقفه ولا كأنها تعرفهم
محمد راح لها بسرعه وحضنها وقال ببرود......لارا حبيبتي يبنتي وحشتيني اوي 
كل ده ولارا واقفه زي الصنم حتي مابادلتوش الحضن 
والدتها رهف مسكت وشها بين ايديها بلهفه وقالت بدموع ......كبرتي ي لارا يروحي وحشتيني اوي اوي 
لارا مش بتردي لي 
لارا بصت لهم ببرود  وقالت ......نعم 
فهد بصلها بصدمه واستغراب من تصرفاتها 
محمد بحزن ...... مالك يالارا هو انتي مش فرحانه بينا ولا اي
بقلم بسمله بدوي
لارا بسخريه ...... هه بجد فرحانه اوي
فهد بغضب .........لارا مالك في أي اي بيقولولك وحشتيهم في اي ده بدل ما تخديهم بالحضن
-ههه اخدهم بالحضن هاااا
اي الي رجعكم تااااااااني سيبوني بقا ،جايين بعد ما رمتوني في الشارع هاااا جالكم قلب جاااااييين تااااااني ليييي لييييييييييه 
بصوا عليها بحزن شديد ولسا هيتكلموا قاطعهم دخول شخص لابس اسود في اسود  ولابس كاب اسود 
وقال بسخريه ......اي مش حابين تتعرفوا بالبوس ولا اي ورفع وشه من الاوض وشال الكاب
صدمه صدمه أنه 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

قال بسخريه .......اي  مش حابين تتعرفوا بالبوس ولا اي وشال الكاب ورفع ورشه من الأرض 
صدمه نعم صدمه كبيره ماذا يعني بكلامه وماذا يفعل مهند هنا 
فهد بغضب جحيمي....... مهند اي الهزار السخيف ده 
مهند ببرود ..... اي السخيف في كده ي فهد وكمان انا جدي جدا في كلامي  
فهد مسكه من ياقه القميص وقال ........  يعني ايييييييييه تقصد اي بكلامك ده هااا تقصد ايييييييييه 
مهند بخبث وسخرية..... يعني انا الي غلطان اني حبيت اعرفك يخالو يحبيبي مين هو البوس 
فهد رد عليه بالبوكس في وشه 
وقال بصوت جمهوري ...... كله براااااااا العزا خلص 
كله خرج ومهند كل ده بيبص على لارا الي بتبكي بصمت وعلامات الاندهاش والصدمه على وشها وبص عليها  بخبث وقال ..... تعرف يفهد بما اني حبيت اعترفلك اني البوس فا صعبت عليها وهقولك على كل حاجه 
فهد بص عليه بشر 
مهند ببرود ..... عارف أما أنت اتفقت معايا اني اضربك بالنار في رجلك مش في ايدك انا كنت قاصد ههههه وكان نفسي اقتلك كمان وتعرف مين الي خرج سوزي من السجن ياترا مين مين  مين انا برده طب لي انا بعمل كده ها لي اقولك يسيدي عشان انتقم هههه اي رايك 
فهد بصدمه .... تنتقم لي 
مهند بكره ....... لي تصدق ضحكتني هههه اخدت مني حب عمري 
فهد بستغراب ..... حب عمرك ؟!!!
مهند بجنون ......ايوه حب عمري لارا لاراااااا هي حب عمري من اول ما شوفتها وانا حبيتها 
فهد بغضب جحيمي وغيره عمياء
........نعم يا***** بتقول اي مييين يبن ******** انت نسيت نفسك ولا اي يالااااااا
مهند بجنون ....... استني شويه بس كده ده انا جبت اخري منك وانا كمان عاااارف اني مش بن اختك الحقيقي عارف انا بن مين هااا انا ابن اسكندر فاكره 
فهد بصدمه ....... اسكندر 
_ايوه الاسكندر الي انت قتلته ي حضرت الظابط
لارا بدموع وعتاب وقالت 
.....كله ده يفهد مخبيه عليااااا يا بكرهك وطلعت تجري على غرفتها 
فهد بغضب جحيمي........ يبن ******ده انت عارف من الاول بقااا وانا الي وثقت فيك 
_هههههه انت الي غبي وساذج 
فهد نزل فيه ضرب لحد ما اغمي عليه وقبل ما مهند يقفل عينه
بقلم بسمله بدوي
فهد قال بصوت عالي جدا....... الاسكندر هو الي ********  وانا قتلته عشان بلدي احافظ عليها ي*****وقال بصوت عالي انتوا يحمييييير ونده على البودي جارد ..... خده المخزن لحد ما افضاله خالص 
مهند بكره ..... مش هتعرف تتخلص مني ي فهد انا كابوسك  فهد رد عليه بالبوكس واغمي عليه .
فهد بحزن وبرود شديد ووجه كلامه لصابر ومراته ..... معلش ي عمي اطلع انت جناحك 
_طب ولارا يبني 
_معلش سيبنا الوقتي خالص وانا بوعدك اني اول ما تهدي هاجيبها ومشى 
صابر بحزن وبيحضن مراته الي بتبكي على بنتها ....... حقك عليا يحبيبتي انا السبب 
_لا مش انت بس احنا الاتنين الغلطانين ي صابر اهي اهي بنتي بقت بتكرهنا 
_لا ما تقوليش كده ي روحي لارا طيبه وبتسامح وانا متأكد انها هتسامحنا واخدها ومشا
بقلم بسمله بدوي
عند فهد طلع الجناح لقا لارا بتلم في هدومها وغيرت هدومها لفستان اسود وكوتش اسود وسايبه شعرها ،  اتجاهلت فهد خالص ولسا راحه تخرج من الجناح قاطعا صوت فهد الغاضب
......... استني عندك انتي لابسه كده لييييييه وراحه فين من غير اذني ومن غيري اصلاااا ردددددي
لارا رغم خوفها قالت بغضب وصوت عالي لاول مره ........ ملكش دعوه يبااااااااا  ابعد عني بقااااااا راحه في داااهي قاطعها صفعه من فهد وقبل ما تقع من قوه الالم مسكها من دراعتها جامد وقال .....  انتي بتعلي صوتك عليياااااااااا وكمان خااااارجه من غيرررريييييييييي رديييييي
لارا بصت له بدموع ومسحت وشها بشراسه وقالت ابعد عنيييييييييي ابعد انا بكرهك  بكرهكككككككككك
فهد حس بخناجر في قلبه من منظرها وكلامها 
لارا شدت شنطتها ولسا هاتمشي فهد شدها من خصرها جامد وهي بتتحرك بعشوايه وبتحاول تشيل أيده الي محاوطه خصرها ،فهد كل ما بتحاول تخرج من حضنه فهد بيضغط على خصرها اكتر لحدما توقفت عن الحركه فهد اشتالها وخلا رجلها تخاوط خصره لارا اتكسفت وقالت بدموع وغضب ....... نزلني وابعد عني 
فهد قرب من ودانها وقال بصوت حزين بس مثير ...... لي أنا مش عايز ابعد عنك ولو ثانيه لي بتعملي فيها كده وبيدفن رأسه في عنقها وبيعضه عضتات خفيفه ولارا خلاص معدش حاسه ولا سامعه حاجه كل الي عايزاه قربه قربه بس 
فهد اما لقاها بتشد شعره برقه 
فهد بعشق ........عايزاني ابعد يقطتي 
لارا بتوهان .....امممم للا لا
_لا اي 
_ لا مش عايزاك تبعد عني
فهد بخبث ..........  انتي لسا قايله ابعد الوقتي
لارا بصدمه وكأنها فاقت وقالت بغضب ..... ابعد عني ابعد سيبني 
بقلمي بسمله بدوي
فهد رفع حاجبه وقال
...... والله وبيبص على أيدها الي  وماسكه شعره وبيقربه منها
_انتي الي ماسكه فيا على فكره 
_ااااا مش عارفه انا عملت كده ازاي بس ابعد ابعد وبتحاول تتماسك قدام عيونه الي بتوه فيهم ومش بتحس بالدنيا
فهد قرب منها وقال بصوت حنون .... لارا انا عارف اني غلطت اني خبيت عليكي بس 
قاطعته لارا بغضب .....لوسمحت ابعد انا خلاص تعبت كل شويه اكتشف حاجه جديده مخبيها عليا خلاص يفهد انا معتش قادره اكمل انا عايزه أطلق 
فهد كأنه ركبه عفاريت الدنيا وماحسش غيروهو بيضربها بالالم بس المرادي جامد جدا وقال بصوت مخيف .....ها عايزه تطلقي عشانه صح 
_ععععشان مممممين 
_مهنننننننااااااااااد 
_لللللا وربنا لا اهي اهي والله انا مش بحبه اصلا 
فهد قرب منها وهي بترجع بضهرها لحد ما راحت اخر الأوضه عند الباب فهد بحركه سريعه ضغط على منطقه في رقبتها وفي اقل من الثانيه اغمي عليها 
فهد بصلها بحنان وحزن شديد واشتالها ونيمها على السرير 
وطلع فونه واتصل على رعد  
_الو ي فهد
_رعد جهزلي الطياره عشان هسافر امريكا الوقتي حالا وعايزك تبعتلي كل الورق والمعلومات الي عن الاسكندر 
_الاسكندر لي في اي اي الي حصل 
_رعد اخلص انا فيا الي مكفيني الوقتي اسمع الي قولتلك عليه وبعدين هبقي اقولك 
_حاضر يصحبي مع السلامه 
بقلمي بسمله بدوي
عند ايام ويامن 
يامن كان راجع من الشغل 
واول ما دخل شم رائحه الاكل كانت جميله دخل لقا ايام بتغني وبتقول 
انا مش مبينالوا انا نويالوا على اي ساكته ومستحلفالوا مش  قايلالوا ساكته لي خليه يشوف بعينيه ايه الي ناويه عليه هخليه يخاف من خياله لما اغيب يوم عن عينيه 
انا مش مبينالوا انا نويالوا على اي ساكته ومستحلفالوا ومش قايلالو ساكته لي خليه يشوف بعينيه اي الي ناويه عليه هخليه يخاف من خياله لما اغيب يوم عن عينيه 
كتر خيري اني قابلته واستحملته ي قلبي  زمان  
قاطعها وهو بيحضنها من ضهرها  .
ايام ولفت بحيث يكون وشها في وشه وقال براحه .....حرام عليك خضتني ي يامن 
يامن بخبث ..... سلامتك من الخضه بقولك اي ماتيجي وبيغمز
ايام بغضب ووشها احمر جامد وقالت ..... ابعد ياض من هنا ابعد  
لا لا كده ممكن ازعل يرضيكي ازعل ي يويو
_يويو ابعد ياض  من هنا هنرش ميا 
يامن بضحك ......ههههه متجوز واحد صحبي يناس بس عاجبني واشتالها بسرعه 
_سبنيييييي
اسيبك ده انتي بتحلمي ده احنا ليلتنا صباحي ي مزه 
ههههههه ابعد ي يامن بقا انا جعانه 
طب وانا كمان هموت من الجوع وضحك في الاخر (نسيبهم دول مش وراهم حاجه ونروح ل لارا الغلبانه يقلب امها 🥺❤️😂) 
عند فهد قفل مع رعد واخد شاور ولبس بدله سوداء وتيشرت ابيض وجهز شنطته وطلب من الخدامه تاخد الشنط للعربيه واشتال لارا وركب عربيته وراح المطار 
تسريع الاحداث
وصلوا امريكا فهد اشتال لارا وكان في عربيه في انتظاره ركب ووصل فيلا كبيره  والوانها جميله  ودخل هو ولارا الي نايمه لسا على دراعه  وكان في خدامه في استقباله اخدت الشنط وهو دخل جناحه وحط لارا على السرير وغطاها قاطعه فونه
_ الو يرعد 
يعني ايييييييييييي .

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد بصوت عالي أدى إلي فزع لارا واستيقاظها من النوم 
يعنيييي ايييي، انا غلطان يرعد اني وثقت فيك وانت اصلا مش قد المسؤوليه وقفل السكه بغضب 
على الجهه الأخري 
رعد في نفسه بحزن 
........  اسف يصاحبي اضطريت اكذب عليك واقولك هرب بس انا الي هربته اسف بس وعد هندمهم على الي عملوه معاك اسف ومشا بحزن متجهه لفيلا جاسر ولكن هو لا يعلم أن هذه الزياره سوف تقلب الموازين وتغير حياته للابد ولكن للاحسن وهنا عزيزي القارئ سوف تكتب قصه حب جديده 
عند لارا صحت من النوم بخضه وبتفرك في عيونها ببراءه وبتبص حوليها بدهشه وقالت بخوف ..... انا فين بتبص في كل الاتجاهات لقيت فهد قاعد ببرود على الكنبه وبيراقب تحركاتها بنظرات عاشقه  .
اول ما لمحته خافت ورجعت لورها كا ردت فعل بس فجأه وقفت مكانها وقالت بصوت عالي جدا......... انا فينننن واي المكان داااااااااااا ومين اداك الحق انك تاخدني من غير موافقتيييي قاطعها
فهد قام بخطوات ثابتة واثقه وبيتجه لها وقال بصوت هادئ ولكن مخيف ......... انتي بتعلي صوتك تاني 
لارا خافت من هدوءه وطريقه كلامه الهادي  
فهد بحركه سريعه منه شدها ناحيته بسرعه بحيث وشها قدام وشه وقال....... ردي عليا 
لارا بصت له بدموع وعتاب ومردتش ،ضعط على خصرها وقال بغضب ....... رددددددي
_اااا انت بتوجعني وبتحاول تتماسك وتشيل أيده من على خصرها بس هو ماسك فيها جامد وكل ما تحاول بيضغط اكتر 
لارا بدموع ....... فهد لللوسمحت ااانت بتوجعني 
فهد مقدرش يتماسك وخدها في حضنه جامد ،وكانت دي الاشاره الي ادالها ل لارا وانفجرت في العياط جامد .
اااااا لللي عملت كده ها للللي ممش احنا متفقين مش نخبي على بعض حاجه لللي هاااااا لي اهي اهي وزقته وقالت....... أنا مستحيل اقدر اعيش معاك ،بلعت   كلامها وسكتت اما لقيت عيونه اسودت جامد وعروق أيده ظهرت هي ورقبته بشكل مخيف 
فهد بغضب جحيمي.......... اسكتييييي ايييي عايزه تشوفي الوش التاني ليا ي لاااااااراااا هاااا مصرره برده تعصبيني  مش انا قولت مسمعش كلمت طلاق ولا انفصلال تاني  صح وللااااااا ولاء ردي 
بقلم بسمله بدوي
 لارا مستمره في العياط 
فهد ببرود عكس الي جواه....... اهو ده الي انتي نافعه فيه كل ما اكلمك تعيطي 
لارا بصت له بدموع ومسحت دموعها بظهر أيدها ببراءه .
راح قعد على الكنبه وقالت بهدوء ....... تعالي 
كانت هتعترض بس نظرته المخيفه اسكتتها ،راحت له ،اشار بايده على رجله بمعني اقعدي ، قعدت وبتحاول تتفادى النظر في عيونه .
مد أيده ومسك دقنها برقه وقال بحنان ......بصيلي 
بصتله بعتاب قعدوا فتره يبصوا لبعض من غير كلام ،بس عيونهم هي الي كانت بتتكلم بين عتاب وعشق واسف وخذلان 
فهد حضنها جامد وقال .....عيطي بصوت عالي طلعي كل الي جواكي 
 ودي كانت الاشاره ل لارا وانفجرت في العياط جامد وقعدت تتكلم بصوت باكي و بكلام مش مفهوم
-لي هاا اللي خبيت عليا لي حرام عليك كل ده مخبيه طب ووعودك ليا بانك عمرك ما هتخبي عليا راحت فين  ي فهد ولا اقولك ي حضره الظابط ونهت كلامها بنظرات عتاب 
فهد مقدرش يتحمل اكتر من كده ........وقال عارف عاااارف ي لارا عاااااااارف اني غلطت اني خبيت عليكي بس كل ما اقول اني هقولك كل حاجه تحصل حاجه معرفش اقولك 
سامحيني ي لارا انا اسف، ورفع أيده، لارا خافت ورجعت براسها  لورا بسرعه وعلامات الخوف ظاهره على وشها 
فهد بحنان............ ماتخافيش ي قطتي وبيلمس خدها الي صوابعه معلمه عليه واحمرار شديد وبيقرب وبيقبله برقه وعشق 
-بيوجعك 
لارا اتكسفت وقالت ......... ل لا
فهد ابتسم بخفه على خجلها وبيلمس بطنها برقه وحب ........ بنوتي هنا صح 
لارا بضحك ونست كل حاجه وقالت ......... اي الي عرفك انها بنت 
-قلبي بيقولي انها بنت حبيبه بابا وروحه 
لارا بغيره ....... لا ولد انا حاسه انه ولد مش بنت انا الي بنتك صح ي بابا 
فهد بضحك وفرحه ......... غيرانه ي قطتي 
انتي مش بس حبيبتي انتي بنتي وكل ماليا انتي السبب الي عايش عشانه انتي الحاجه الحلوه الي حصلتلي  ،انتي العوض الي ربنا بعتهولي ي لارا انا اسف على كل دمعه نزلت بسببي سامحيني 
-مسمحاك بس بشرط 
فهد بعشق وفرحه .........بجد ،الي تؤمري بيه لو حياتي كلها فداكي ي قطتي 
لارا بدلال ....... اوكي  ي بابا ،قولي على كل حاجه بالتفصيل 
حاضر 
فلاش بالك 
بقلم بسمله بدوي
رعد بصوت عالي.......... يعني اي يمشي بكرسي انا هقفلكم ام المستشفي دي 
_رعد باشا حضرتك في اكبر واشهر  مستشفي في امريكا كلها وفي العالم كله
قاطعهم صوت تكسير من غرفه فهد  
راحوا بسرعه ،لاقوا فهد رامي كله الاكل والادويه على الأرض والفوضي بتعم المكان 
فهد بغضب جحيمي وصوت عالي للممرضه ...... اخرجي براااااااا اخرجي وربنا لاوريكي مين هو فهد الدالي ي *******
الممرضه خافت وطلعت تجري 
فهد بغضب جحيمي وبيوجه كلامه لرعد ......... عملت فيا اي رجلي مش حاسس بيها وربنا لدفنك ي ****** 
رعد بحزن على حالته المزريه وقال بحزن ...... اهدي يفهد مافيش حاجه هي مسألة وقت بس 
قاطعه صوت فهد الغاضب العالي الذي هز اركان المستشفي .......... خرجني من هنااااا احسنلك ي رعد ورجعني مصر 
رعد اتجاهل كلامه خالص وخرج يرد على المكالمه 
الو ي مهند ،الحمدلله بخير ،لا أن شاء الله هيخف ،لا احنا في امريكا في مستشفي **** ، ما فيش داعي تيجي خلي بالك بس من لارا 
هي عند وفجأه المكالمه فصلت 
عند مهند قال بصوت عالي غاضب 
هي فييييين ورمي الفون في الأرض بعصبيه وفجأه قام بسرعه وقال بصوت عالي جدا.......... انتوا ي ****يالي بره 
دخل 5رجال باين عليهم الإجرام وذو اجسام ضخمه وملامحهم مرعبه 
واحد منهم ......نعم ي باشا
مهند بشر ....... تروح امريكا حالا الوقتي مستشفي *****وتخلص على فهد الدالي وفي راجل بيشتغل هناك هيساعدك ، يالا غوروا لو رجعت من غير ما تقتله هاخد روحك انت والي معاك امشييييي 
وفعلا سافروا امريكا ووصلوا المستشفي عند فهد 
قاعد في غرفته بيفتكر ذكرياته مع لارا وماسك فونه على صوره لارا وبيقول بشوق ...... وحشاني اوي ي قطتي نفسي اخدك في حضني واشبع منك ياترا اي الي حصلك بس أنا متأكد أن جاسر معاكي وممكن يضحي بحياته عشان يحميكي انتي ومروان قاطعه ريحه دخان جامده بيبص جنبه لقا في نار جامده ومسكت في الكنبه وكل شويه تقرب منه 
فهد اخد نفسه بصعوبه من الريحه وبيحاول يقوم مش قادر من الالم وخلاص النار قربت منه مش فاصل بينهم انش واحد ،فهد مسك في السرير جامد وكل مابيحاول يقوم يقع لكن في اخر مره ،قال في نفسه
بقلم بسمله بدوي
يالا يفهد قوم قوم عشان لارا قوم مالهاش غيرك الوقتي قوم 
وبيحاول وكل ما يفشل يقاوم تاني لحد ما وقف على رجله واتحمل الالم وخرج بصعوبه وبتنهج جامد وبيجري وبيقع لحد ما قابل رعد في الطرقه
رعد بخوف ......فهد انت كويس انت بتمشي، بسرعه تعالى معايا بيقولوا فيه حريقه في غرفتك وقدروا يخرجوا من المستشفي وراحوا فندق 
تسريع الاحداث 
فهد اتحسن ورجع احسن من الاول (الاراده القويه بتعمل المعجزات والمستحيل سيبها على ربنا وان شاء الله هيجبر بخاطرك ويقدم لك الخير )
وحجزوا تذاكر ووصلوا مصر واول ما نزلوا فهد أصر يروح لجاسر عشان يشوف لارا .
اند فلاش باك
لارا بدموع .......كل ده حصل واستحملته لوحدك ي فهدي وحضنته جامد 
فهد مسح دموعها برقه وقبلها في جبينها 
وقال بصوت عاشق ولهان ......... كله عشانك أنتي ي روحي استحمل المستحيل عشان بس ضحكه منك وعشان اشوف غمازاتك القمر دي 
لارا ضحكت وفهد قبل غمازاتها بعشق 
لارا بتساؤل......... طب انت ازاي حضره الظابط ،و الفيديو صح كنت هتبيعني يفهدي 
فهد اخد نفس جامد وطلعت منه تنهيده وقال ........ الحقيقه انا ايوه كنت هبيعك بس عشان اوصل للبوس الكبير والي أنا متأكد منه أنه مش مهند البوس البوس اكبر من كده ،وايوه يستي انا ظابط 
لارا بصت له باستغراب ...... بس مهند قال إنه البوس 
_مهند بس هو  رأس منهم بس في راس كبيره لسا وقال بمشاكسه ........ خلاص اخدتي كل اجابات اسألتك دوري بقا 
واشتالها ونيمها على السرير وغاصوا في بحور عشقهم
عند ايام
 يامن بمرح ........ بقا مش مبينالوا انا نويالوا على اي وساكته ومستحلفالوا مش قايلالوا ساكته لي ،هاااااا 
اي بقا الي نويالي عليه ي ست ايام ومستحلفالي كمان 
ايام بضحك ......دي اغنيه الله 
يامن بحب وبيقرب منها لحد ما وقعت على السرير وبيقرب 
ايام بغضب وبتزقه ........ ابعد ي يامن
يامن بحب.......لي بس 
ايام بصوت عالي.......هو اي الي لي انت نسيت انت عملت فيا اي ميغركش اني بضحك معاك .
يامن بندم .......انا اسف ي ايام انا بس اضايقك منك أما ضربتيني بالالم قدامهم 
ايام بصوت عالي.......تقوم تتفق معاهم عليا ، كل ده عشان قلم يارتني ي سيدي ما شوفتك ولا عرفتك 
يامن بأسف ...... حقك عليا انا عارف اني غلطت بس انا بحبك وربنا بحبك أيوه من اول يوم كمان سامحيني 
ايام قلبها اول ما سمع كده فضل يدق جامد وهي فرحت من جواها عشان هي كمان بتحبه بس قالت ببرود عكس الي جواها...... خلصت 
_ايام خلاص بقا انا اعتزرت منك سامحيني بقا وخلينا نعيش مابسوطين 
ومسك أيدها وبيضرب نفسه بالقلم وقال بمرح ......... اسف اسف اسف اسف ايدك صعبه على فكره اخلصي بقا وشي ورم 
ايام بحب وضحك...... هههههههههههه تمام مسمحاك 
يامن بمرح ......يا بركت دعاكي يمااا دا احنا ليلتنا صباحي 
ويامن أخدها في عالمه ليعوضها عن اغلاطه ليها وفجأه قال بصدمه ......ازاي 
بقلم بسمله بدوي
عند رعد راح فيلا جاسر وبيرن الجرس 
ساره (اخت جاسر )......ايوه ايوه يا الي على الباب اي براحه براااااحه وفتحت الباب 
رعد وهو بيبصلها من فوق لتحت وقال ......روحي ياشاطره انداهيلي حد كبير 
ساره بغيظ .....شاطره انت مين وعايز اي 
رعد بمرح وهو بيمسكها من خدودها ....... يختي قمر زعلانه من شاطره اومال اقولك لي 
_ساره اسمي ساره 
طيب وانا عمو رعد يالا روحي اندهي حد كبير 
-عمو عمو اي انا عندي 22سنه ي اخ انت وقالت في سرها ....... يخربيتك مز بس غتت 
رعد سمعها وضحك ....... سمعتك 
قاطعهم صوت دولت (امها) 
ايه رعد حبيببي وحشتني 
رعد راح لها وحضنها وقال....... عامله اي يست الكل 
الحمد لله ي حبيبي انت عامل اي 
كويس 
ساره في نفسها رعد يلهوي زمانه بيقول عليا اي الوقتي 
قاطعهم صوت جاسر بغضب وبيهجم على رعد وووو.
عند لارا 
صحت قبل فهد وقعدت تلعب في شعره بحنان وقربت منه وباسته في خده وفجاه فهد اعتلاها وقال بعبث ........ بتعملي اي ي قطتي بتتحمرشي بيا 
لارا وشها احمر وقالت بتوتر ...... اااا لا والله 
فهد ضحك ومال عليها وباسها جنب شفايفها بحب 
لارا بمرح .....انا جعانه حاسب بقا عشان اعمل الأكل 
فهد كان ها يعترض بس بصتله بإصرار 
_خلاص قومي خدي شاور وانزلي اعملي الفطار وانا هروح هعمل مكالمه واحصلك تحت وباسها بسرعه وقام 
لارا اخدت شاور ولبست ترنج رمادي عباره عن جاكت رمادي وشورت رمادي وعملت شعرها ديل حصان ونزلت 
ولسا داخله المطبخ صرخت جامد 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

لارا بصويت .......عاااااااااااا 
فهد اتخض ونزل جري على السلم حتي من غير تيشرت ببنطلون اسود رياضي بس دخل وقال بلهفه ......لارا لارا انتي فين .
صدمه لقاها طالعه على الطربيظه العاليه وبتبص بزعر ل الكلب الاسود الضخم 
فهد حط أيده على قلبه وقال ......حرام عليكي ي لارا خضتيني 
لارا بدموع .......ششششيلوا بعيد يفهد شيله والنبي خرجوااااا كلب قاعد ينط عشان يوصلها 
وهي يتبعد لحد ما كانت هتقع بس فهد لحقها بسرعه وقال بغضب ...... خلي بالك كنتي هتقعي 
قاطعهم صوت الحارس وهو داخل ...... اسف جدا يفهد بيه ولسا داخل عشان ياخد الكلب ،فهد بصوت عالي وغيره ....... اقف مكانك اخرج بسرعه 
الحارس خاف  وفهد  واقف بيحجب الرؤيه عن لارا هو عشان طويل مش كانت باينه ،الحارس خرج وفهد قال بأمر ل الكلب ..... ريكس براا 
الكلب سمع كلامه وخرج ،فهد اتلفت ل لارا وعيونه بطلع شرار 
لارا بخوف ..... فففي اي
فهد وهو بيبص على جسمها بوقاحه وبيحك أنفه بخبث .......اي ده (قصده على لبسها عشان كانت لابسه شورت قصير رمادي وجاكيت بتاعه )
وبيكمل بغيظ ...... وسايبه شعرك كمان 
لارا بتوتر........ عععادي ااانا في البيت يعني وكده 
فهد بصوت عالي.......وبالنسبه للحارس اي وفي خدم كمان 
_بس دول بنات عععادي
بصله بغضب وصوت عالي ..... ولو محدش ليه الحق يشوف جسمك وكلك على بعضك غيييييييري 
لارا بصلته بعتاب وبتبص على الخدمات الي واقفين يتفرجوا عليهم بخجل ،من كتر الكسوف عيطت وطلعت تجري على الجناح 
فهد مسح على وشه بعصبيه واول ما شاف الخدم قال بصوت جمهوري ......اييييي الشو خلص كل واحده على شغلها اخلصواااااااااااااا
بقلم بسمله بدوي
عند رعد 
كلهم كانوا بيحاولوا يشيلوا جاسر عن رعد بس جاسر مستمر في ضرب رعد ورعد مستسلم ومش بيقاومه .
سيرين (مرات جاسر) بصوت عالي ......جاسر سيبه بقا جاسر
 بعد شويه جاسر بعد عن رعد بصعوبه وقال بصوت عالي.....انت ليك عين تيجي يا*********
قاطعه صوت فونه كان هيكنسل بس اول ماشاف اسم فهد رد .
_ايوه يفهد
_رعد زمانه جاي الوقتي عشان يشوف مروان ابنه ،متخليهوش يمشي وقعده معاك في الفيلا ي جاسر وخالي بالك منه رعد ندم وانا سامحته والفضل لربنا ثم هو ،هو الي سافرني بره ومن غيره كان زماني الوقتي لسا زي ما انا ويمكن اسوء ،مضطر اقفل الوقتي ي رعد .
رعد بصدمه وفي نفسه .....انا عملت اي وبيبص على رعد الي بينزف من  كله حته في وشه .
رعد أما شاف نظره الندم في عيونه عرف أن فهد قاله ،بصله ب ابتسامه وحب اخوي وقال بمرح .....ادخل في حضن اخوك افواز
جاسر جري عليه وحضنه وضربه بالبوكس في دراعه بهزار وقال ....مقولتش من الاول لي ي جدع 
_ولا يهمك انا لو كنت مكانك كنت عملت اكتر من كده كمان وضحك 
كله قعد يضحك عليهم 
ساره بهدوء ...... طب انت راسك بتنزف وراحه جابت بسرعه الاسعافات الاوليه وجت وادتهاله ،ابتسم
سيرين ......طب انا هروح اطمن على مروان عشان مش سامعه صوته وجاسر راح معاها 
دولت بفرحه......هروح اجهز الاكل ي حبيبي ومشت 
ساره كانت هتمشي هي كمان بس سمعت صوت رعد وهو بيقول بوجع ...... يخربيت تسرعك ي جاسر غبي أيده تقيله اوي ههههه
ساره ضحكت وراحت له وقالت 
....عندك اساعدك واخدت القطن وبتنظف له جرحه برقه وهدوء .
رعد بصلها بحب وهي اتكسفت منه 
رعد كرمش وشه بوجع 
ساره بخوف .....اي وجعتك 
رعد بحب ....لا بالعكس ايدك ناعمه خالص بس اخوكي الي أيده تقيله ،ساره اتكسفت 
رعد بمشاكسه .....كبرتي ي سوسو كنت سايبك وانتي في الثانوي ،بس احلويتي اوي  ي صرصور 
ساره بغضب طفولي...... اسمي ساره مش صرصور
رعد بضحك ........صرصور احلى 
بصتله بغيظ ومشت بعصبييه سايباه وراها  بيضحك 
عند لارا 
كانت لسا بتعيط من كتر الاحراج والكسوف قاطعها فهد بحب ......قطتي 
لارا اتجاهلته وبصت في الاتجاه المعاكس ليه 
قطتي ،وراح عشان يحضنها لارا بعدت وقالت ..... نعم 
_زعلانه مني
_هو انت عملت حاجه تزعل يعني 
_بس انا اتعصبت جامد اما شوفت لبسك ،مفيش حد في الكون مسموح له يشوف حاجه ملكي ملك فهد الدالي وانتي بسم الله ماشاء الله فرجتي الخدم عليكي وفجأه عيونه اسودت وقال بصوت زي فحيح الافعي عارفه لو كان شافك ي لارا كنت 
بصتله بدموع .....كنت اي 
مسح دموعها براحه وخدها في حضنه جامد كأنه بيحاول يدخلها بين ضلوعه وقالت بعشق صادق ......اسف عارف اني غلطت اما زعقلتلك قدامهم بس بصراحه مقدرتش امسك نفسي ،اتعصبت جامد ده انتي حتي مابتلبسيش كده قدامي يقطتي 
لارا بصت له بخجل وبراءه ..... ي فهد انا مش كنت اعرف ان في كلب وكمان ايه الي هيعرفني أن الحارس هيدخل المطبخ الله ،وكمان هتغير من الخدمات دول بنات زي يعني
بقلم بسمله بدوي
فهد مسك أيدها وباسها برقه وشدها نحيته وقعدها على رجله وبيلف خصلات شعرها على صابعه وبيشمها باستمتاع وبيتكلم بتهوهان ......عملتي فيا اي ي لارا انا مكنتش كده  ،جيتي غيرتيني وغيرتي حياتي ببراءتك وطيبتك اخدتي قلبي انا مش بحبك بس انا بقيت بدمنك ، تملكي ليكي مش ليه غير معني واحد ي لارا وهو انك حياتي كلها ودفن رأسه في عنقها وبيقبلها قبل متقطعه اذابت لارا ولا ارديا لفت أيدها حولين راسه .
قاطعته لارا ....... انا جوعت 
فهد مردش وبيكمل في الي بيعمله 
على فكره انا جعانه وانت لسا مش فطرت فا نزلني عشان أحضر الفطار بقا 
_بعدين بعدين يخربيت فصلانك 
_فهدي 
_عيونه قلبه حياته ولسا هيقرب 
لارا بدلال ......فهودي نزلني بقا 
فهد ضحك وقال .......وربنا انتي ما قد الدلع ده وبيغمز 
_لاقده وطلعت تجري ،قاطعها بغضب ......... انتي هتنزلي كده اومال انا بزعق ليه من ساعتها 
لارا ضحكت ودخلت تغير هدومها ولبست بنطلون جينز اسود وتيشرت بحمالات اسود وجاكيت طويل بكم رمادي وعملت شعرها ديل حصان ونزلت لقت فهد في المطبخ وسمعت الخدم بيتكلموا ...... 
١:واحده منهم ...فهد بيه في المطبخ مش مصدقه 
٢:شكله ببحبها انتي مش شايفه الضحكه الي اول مره نشوفها على وشه 
٣:واحده تانيه ده حتي شكرني مش مصدقه 
٤:بس وسيم اوي مز بمعني الكلمه شوفتيه وهو نازل من غير تيشرت وعظلاته واو بجد يبختها 
لارا اتعصبت وراحت لفهد وقعدت على الرخامه وقالت بنعومه ......فهدي 
فهد بخبث قرب منها وقال ...... كده هتهور 
لارا وهي بتبص على البنت الي كانت بتتعزل في فهد ،شدته .
بجراءه وقالت ....... عايزه عصير فراوله 
فهد بعبث ....... انا الي قدامي فراوله وعايز اكلها الوقتي .
لارا بصوت واطي وغيره ....... استغفر الله البت دي شكلها مش سالكه شوف بتبصله ازاي 
بقلم بسمله بدوي
فهد سمعها وبيبص مكان ما هي بتبص ضحك على غيرتها واستغل الوضع وخلا رجلها تحاوط خصره وبيقبل خدودها وانفها وعيونها ولسا بيبص على شفايفها وبيقرب 
الخدم اتكسفوا ومشوا ،ولارا نزلت بسرعه    
فهد بضحك ........ مالك يقطتي ما انتي كنتي حلوه اي الي حصل ،لارا ضربته براحه وقال ......قليل الادب 
رفع حاجبه وقال بخبث .....تحبي اوريكي قله لأدب ي روحي 
لارا بسرعه عشان عرفاه مجنون .......  لا لا يالا نعمل الاكل 
ضحك وعملوا الاكل ولارا بتحطه على السفره 
لفت انتباها شخص قاعد على الكنبه الي في اخر الغرفه 
وقفت بصدمه ،فهد جه وقال ......اتأخرتي لي لسا في اطباق يالا عشان ريحه الاكل تتجنن يقطتي وفجأه شاف شخص قاعد ببرود وبيشرب سيجاره وقاعد كأنه في بيته 
لارا من الصدمه اغمي عليها وفهد قال بصدمه وغضب جحيمي

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد بغضب جحيمي.......... انت ايه الي جابك يبن ال*****
_وحشتني ي فهد قولت اجي اشوفك بس صدمتني هو انت كده بتستقبل ضيوفك ي حضرت الظابط ،اي ده مين دي كمان ي فهد دي المدام صح امممم طول عمرك محظوظ واقع واقف هههه 
فهد راح اشتال لارا وحطها على الكرسي وبيضرب خدها برقه لحد ما فاقت وقالت بصدمه ....اااازاي اااا في اتنين 
فهد بحنان .....هششش يروحي هتفهمي كل حاجه الوقتي 
بقلم بسمله بدوي
وبعدين قال بصوت عالي ...... اي الي جابك ي فارس 
فارس ببرود ...... اصل وحشتني قولت اجي اشوفك 
فهد بشر .....بس انت موحشتنيش وامشي من غير شوشره احسن ليك بدل ما اوريك من هو فهد الدالي فا امشي بكرامتك 
فارس باستفزاز ...... طب اسلم على المدام بس 
لارا واقفه بصدمه ازاي في اتنين فهد ،الي اسمه فارس ده نسخه طبق الاصل من فهد 
فهد بضغط على أيده جامد لحد ما عروقه برزت بشكل غير طبيعي 
امشي ي فااااارس براااااا وانت اصلاااااا دخلت هنا ازاااااي 
فارس ببرود ......من البوابه ي فهد مالك انت كبرت وخرفت ولا اي ،بس مش صغيره عليك دي يفهد 
فهد بغضب جحيمي راح ليه وضربه البوكس في وشه لدرجه أنفه نزفت 
فارس مسح الدم باستفزاز وقال ..... هي المدام عارفه انك كنت في المافيا ي فهد 
فهد بضحك .....هههه ايوه قولتلها 
فارس بغيظ.......ولسا مكمله معاك  بعد ما عرفت ولا هي طماعه في الفلوس 
فهد هجم عليه واداله بالروسيه في دماغه 
فارس بصوت زي فحيح الافعي .......ها خدها منك ي فهد وعد مني هاخدها منك زي ما حرمتني من اختي،هخليك تبكي دم بدل للدموع ههههه وضحك زي المجنون ومشا ووقف على باب الفيلا وقال ...... خلي بالك الايام الجايه مفيش سعاده في تعاسه وبس فا افرحلك شويه ومشا 
فهد خد نفس عميق وقعد على الكرسي وحط أيده على وشه بعصبيه 
بقلم بسمله بدوي
لارا قربت منه وقالت ..... ففهد هههو هو ازاي كده 
فهد ضحك على طريقتها وقال .....هههه والله انا ما جايلي نفس اضحك انتي الي بتهوني عليا هو اي الي هو ازاي كده عادي شبهي    
لارا بخوف .....بس ده زيك خلاص مافيش فرق 
فهد مسك أيدها وحطه على قلبه وقال ....... لا في فرق ده وبيشاور على قلبه 
_ده بينبض ليكي ،وفجأه قلع التيشرت 
لارا بشهقه ...... فهد بتعمل اي 
فهد بضحك....... لا ماتخافيش وبيشاور على مكان قلبه مرسوم وشم مكتوب لارا عليه 
لارا بصدمه ......ددده ووشم 
_ايوه وشم 
_بس بس ده حرام ووكمان صعب اوي 
_عارف أنه حرام ،انتي تعرفي انا عامله من وأنتي عندك 15سنه بعد ما قابلتك باسبوع ،وعارف أنه حرام بس انتي عارفه اني مكنتش اعرف حاجه عن ديني ولا كنت بصلي ،انتي الي عرفتني وفاكره الوعد الي وعدتهولك اني اصلي من يوميها وانا بصلي وبنتظام كمان 
لارا حضنته جامد وقالت ...... انا خايفه ي فهد قلبي بيوجعني وده  مش بيحصل الي أما بيكون في حاجه مش كويسه هتحصل 
فهد بحنان .....هش هش يروحي انا معاكي ،طول ما انا معاكي ما تخافيش من حاجه ويالا عشان نفطر 
لارا ابتسمت رغم الخوف الي جواها وقالت في نفسها 
-ما فيش حاجه أن شاء الله خير فهد معايا اهو مافيش حاجه هتحصل طول ما هو معايا انا متأكدة 
راحوا عند السفره 
لارا لسا هتقعد على الكرسي فهد رفع حاجبه ،ضحكت وراحت قعدت على رجله 
-شطوره ي قطتي 
فهد قعد يأكلها وهي تأكله (ده انتوا داخلين على سواد 🙂💔)
لارا باستغراب ....... بس هو لي بيقولك افرحلك شويه ومعتش في سعاده هو لي بيقول كده او اي السبب 
بقلم بسمله بدوي
فهد بخوف بس مش بين ....... ما تاخديش في بالك وبعدين قال في سره ....... اسف عارف اني وعدتك مش اخبي عليكي بس لو عرفتي هتكرهيني وفجأه حضنها جامد 
لارا بصت له بستغراب وشافت في دموع في عيونه لاول مره تشوف دموع في عيونه 
لارا بخضه .......في اي ي فهد انت بتعيط 
فهد غمض عيونه وبيحاول يهدى وقال بحنان ......مافيش حاجه ي روحي دول شويه برد 
لارا بصت له بعدم اقتناع وقالت ....... تمام هروح اعملك حاجه سخنه وجايه 
فهد هز رأسه من غير كلام ولارا مشت ،قعد بيبص عليها لحد ما اختفت وراحت المطبخ غمض عيونه بخوف من الي جاي 
بقلم بسمله بدوي
عند ايام( قبل يوم من الآن )  
يامن بصدمه ......ازاي ازاي 
ايام بكسوف ..... انت ماسمعتنيش من الاول 
يامن بفرحه ....... انتي كنتي بنت ازاي انتي كنتي  متجوزه 
ايام بخجل ....... ما هو ما هو انا مش خليته يلمسني 
يامن حضنها جامد وقال ..... احلى خبر سمعته في حياته 
ايام بحب .....طب ابعد بقا عشان احنا بقينا بليل وفي فيلم يجنن هيبدأ هروح اخد شاور واجيب الفشار وجايه 
يامن بحب ...... تمام مستنيك ي جميل 
ايام اخدت شاور ولبست بجامه سوده ستان وسابت شعرها ونزلت
يامن فونه رد 
الو 
_ عايز اقولك على حاجه انا عمر طليق مراتك ومراتك  كذابه ومتأكد أنها قالتلك اني ملمستهاش وانا لامسها من قبل الجواز كمان ههه وعارف انا اتجوزتها لي ،طب انت حتي ما جاش في بالك واحده بعد جوازها باسبوع تطلق ،عشان الجواز من الاول تصليح غلط ومراتك عملت عمليه عشان ترجع بنت وهبعتلك  الورق الي يثبت كده واسأل اي دكتور  وقفل السكه وجاله مسج صور للورق 
يامن في نفسه .....اكيد كذاب ايام عمرها ما تعمل كده انا متأكد 
بعد شويه الشيطان لعب في دماغه ويامن رن على دكتور زميله 
الو ي يامن اي الاخبار يبني اختفيت مره واحده يعني 
_مش وقته ي عماد هبعتلك صور وتقولي التقارير دي صح ولا  لا بس بسرعه 
_حاضر ي صاحبي 
بعد شويه 
ايوه ي يامن صح بس بتسأل لي فهمني 
يامن قفل السكه 
ايام بضحك وحب ....... انا جيت عملتلك شويه فشار إنما اي  وبالكراميل كمان عد الجمايل ي سيدي 
يامن فتح الفون وورالها الصوره 
ايام وشه اصفر وعلامات الخوف والصدمه على وشها 
يامن بغضب ووووو وو
عند فهد قاعد بيراجع ذكرياته بندم وبيقول في نفسه .....ياريت الزمن يرجع تاني وأصلح اغلاطي 
لارا بحب ..... عملتلك عصير ليمون سخن هيفيدك ي بابا _وحشتني كلمه بابا اوي 
_وفهدي 
وفهدي بس بابا احلي 
حاضر ي احلى بابا في الدنيا 
قاطعهم صوت الخدامه 
فهد بيه الظرف ده جه لحضرتك الوقتي 
فهد هز رأسه واخد الظرف وحطه جنبه بلامبالاه وبرود 
لارا بفضول ......في ايه 
_مش عارف هبقي اشوفه بعدين 
_لا شوفه الوقتي  الوقتي الوقتي الوقتي 
فهد ضحك قامت لارا اخدت الظرف بسرعه وفتحته 
اول ما فتحته اتصدمت  وضربته بالالم جامد لاول مره 
فهد بصدمه من تصرفها ومسك الظرف وقال بخوف .....استني بس هفهمك أديني فرصه بس وو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد بخوف ..... استني بس هفهمك اديني فرصه بس 
لارا بدموع ..... اي ده انت قات*ل 
_وربنا ما كان قصدي والله انا كنت بهدد بس 
رمت في وشه صوره لفهد وهو حاطط سكينه على رقبة بنت وبعدها صوره والبنت غارقه بدمها 
فهد بدموع ..... اسمعيني متظلمنيش ي لارا والله ما كان قصدي انا بس كنت بهدد اخوها ومكنتش اعرف انها هتتحرك  
 _انت قاتل يفهد قاتل عارف يعني اي قاتل اااانت مممكانك السسسجن ي فهد ولسا راحه تجري فهد مسكها من خصرها جامد وحضنها من ورا بقوه   
قعدت تتحرك بعشوائية و تصرخ جامد 
- ابعد ابعااااااد ي فاااااهد ابعد بقولك اااانت قتلت روح بريئه  
 فهد بدموع ......مكنش قصدي وربنا مكان قصدي انا كنت بهدد اخوها ومكنتش اعرف انها هتتحرك مكنتش اعرف ياااارلاااااا والله ماكنت اعرف أنه هيحصل كل دااااااااا ، انا مستعد اروح اسلم نفسي لو ده هيريحك بس بلاش النظره دي منك انتي بذات وانهار باكيااا على الأرض
بقلم بسمله بدوي
لارا كان نفسها تجري عليه واتخده في حضنها واقفه زي الصنم قاطعها فهد وهو بيقول بدموع .....ما تسيبينيش  زيهم ي لارا انتي الحاجه الوحيده الي لو خسرتها ممكن اموت نفسي
عند ايام 
-ااااا كككذب ي يامن كذاب عمر كذاب 
يامن وهو بيمسكها من شعرها وانتي عرفتي منين ان عمر الي قالي ي ***
ايام بانهيار ......... انا اسفههه انا والله كل الي حصل ده مكنش  بمزاجي على فكره كل ده غصب عني وهو هو اغتص*بني ي يامن  ، انا كنت رايحه عن خالتي الي هي أمه وبعدين ملقتش حد في البيت غيره ولسا هجري ضربني على دماغي وصحيت لقيت السرير كله د.م ولقيته قعد يقولي انا بحبك والي حصل بينا ده شئ عادي ووداني عند دكتور وفهمني  اني  كده هرجع بنت تاني ولا من شاف ولا من دري وبعدين أمه  الي هي خالتي التي   وقفت معاه ضدي واتجوزنا غصب وبعدها باسبوع رفعت قضيه عليه وطلقني 
-ومقولتيش ليا لييه من  الاول وقلد صوتها "مخلتهوش يلمسني ي يامن" 
_ايوه وربنا مخلتهوش يلمسني بعد الجواز والي حصل ده غصب عني .
وبعدين قالت بدموع ...... ابوس ايدك ي يامن انا بحبك والله ومقدرش اعيش من غيرك والله بص بص ااان شالله اكون خدامتك بس ما تسيبنيش ي يامن ارجوك انا بحبك 
يامن بصلها ببرود عكس النار الي جواه وقال ..... الدكتور ده اسمه اي اخلصي 
ايام بدموع ...... مش عارفه مش فاكره اسمه
يامن مسكها من شعرها جامد وقال بصوت عالي جمهوري ...... اخلصي ي ***اسمه اي 
_والله ما اعرف 
يامن مسك فونه عشان يشوف  الصور اكيد الرشطه فيها اسم الدكتور ،بيبص لاقا الاسم متشخبط عليه 
يامن كان عنده خبره في الحاجات دي ووقدر يعرف اسم الدكتور وقال بصوت عالي جدا ...... البسي اي حاجه بسرعه 
ايام سمعت كلامه وراحت لبست دريس اسود رقيق وكوتش اسود وطرحه سودا (يومك هيبقي زي لبسك بتفولي على نفسك لي 🙂💔)
تسريع الاحداث 
يامن بحث عن الدكتور وفعلا جاب عنوانه وراح له بس مكنش موجود في العياده وراح اخد عنوان بيته وركب عربيه وراحله 
ووصل قدام بيته وقعد يزعق وضرب الحراس الي كانوا على الباب لحد ما الدكتور نزل 
الدكتور بغضب ......في اي هنا انت مش عارف انا مين ولا اي 
انا ممكن اعمل بلاغ تعدي عليا وانا في بيتي فا بهدوء امشي الوقتي 
يامن بغضب شديد مسكه من ياقه القميص وقال بصوت عالي.......عارف دي وبيشاور على ايام 
الدكتور بلع ريقه بخوف وقال ...لللا
يامن ضربه بالبوكس في وشه 
_قول بدل ما ادفنك حي قووووول 
مرات الدكتور بخوف .....قول ي عادل والنبي قول 
عادل بخوف ..... حاضر هقول على كل حاجه 
 يامن ببرود عكس الي جواه........ ها سامعك   
والله انا كل الي اعرفه ان في راجل جالي وقالي قول أن البنت دي وبيشاور على ايام  ،انها يعني ااا ممش بنت ودفعلي فلوس كتير اوي وانا كل الي عملته أن قولتلها انها مش بنت واني عملت لها عمليه بس 
يامن بصدمه زق الدكتور ومسك ايام من أيدها بغضب وركبها العربيه ولف عشان وساق للعربيه ومتجاهل دموع ايام وكلامها 
بقلم بسمله بدوي
عند فهد قام من على الأرض وقال بصراخ
...... لاارااااا 
لارا بدموع وجفاء .....نعم 
ما تسبينيييييييييييش
بلااااش الأسلوب ده معااايا يالارا اعمل اي بس عشان تسامحيني 
مش انا الي اسامحك يفهد انت غلطط ولازم تتعاقد 
فهد بدموع وبرود ......معاكي حد انا لازم اتعاقب ومسك السكينه الي في طبق الفاكهه  جنبه وحطها على رقبته وقال ...... سامحيني ي لارا سامحيني ، انا كتبت ليكي كل حاجه باسمك الوقتي  مع السلامه ي لارا انا فعلا غلطط كتير واوي كمان ولازم اتعاقب 
لارا  بصراخ  .......لاااا

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

لارا ......لاااااا وجريت عليه ورميت السكينه على الأرض 
وقالت بغضب وصوت عالي....... انت كنت هتعمل اي هااااا عايز تموت كافر ي فهد ده بدل ما تحاول تصلح اغلطاتك بتزودها اكترر وقعدت تضربه على صدره جامد كل ده وفهد واقف زي الصنم ومغمض عيونه جامد وفجاه اشتال لارا وحضنها جامد 
ولارا بادلته الحضن وفضوا شويه واقفين حاضنين بعض وبيبكوا
فهد بدموع....... انا مش عارف انا لي بيحصل ليا كده والله ي لارا دي مش غلطتي انا اتربيت على كده على الجبروت الغرور  بس والله ما كان في بالي انها ممكن تموت هي اصلا اتحركت بسرعه عشان كده السكينه جرحتها 
لارا مسكت وشه بين ايديها وقالت بعشق ..... مصدقاك ي بابا مصدقاك 
_بجد مصدقاني انا مستعد اعمل اي حاجه بس مشوفش النظره الي كانت في عيونك من شويه دي جرحتني وكرهت نفسي بسببها 
_ اسفه ي بابا بس انا مقدرتش امسك نفسي اما شوفت الصور 
قاطعهم صوت الفون ،فهد كنسل وقفل الفون 
وقال بارهاق...... مش عايز غير انام في حضنك وبس تعبان اوي وطلعوا على الجناح
بقلم بسمله بدوي
في مكان تاني خالص
لي عملت كده ي فارس مكنش ليه لازمه كل ده انا الحمدلله بخير
بقلم بسمله بدوي
لاء ي فيروز لازم اخليه يتعذب في كل دقيقه وكل ثانيه 
-بس انا مسمحاه ي فارس والغلط غلطك انت من الاول انت الي استفزته وهو اضطر يحط السكينه على رقبتي وانا من خوفي اتحركت فا انجرحت بس خلاص كل ده في الماضي وانا مسمحاه  وابعد عنه ي فارس خلينا نعيش في سلام بقا بلاش د.م وكره بقا انت متعرفش تعيش بسلام ي اخي 
-انا ي فيروز ده انا بعمل كل ده عشانك انتي 
-لو بتحبني بصحيح اتصل بيه وحلوا الخلاف الي بينكم واطلب منه السماح ي فارس وقوله انك انت البوص 
فارس بخوف .....بس ده لو عرف مش بعيد يقت.لني فيها 
-ما تخافش انا معاك ومش هاسيبك وانا متأكدة أنه هيسامح وشكله اتغير عن زمان كمان
حاضر يفيروز هكلمه 
فيروز حضنته وقالت ....انت احلى اخ في الدنيا
عند يامن 
نزل من العربيه ولف ل ايام ومسكها من أيدها جامد وجرها وراه للفيلا واول ما دخل رماها على الأرض 
عارفه لو كنتي قولتيلي من الاول الحقيقه كنت هحترمك اكتر بس انتي الوقتي في نظري متقليش عن اي واحده *****  
ايام بضعف ودموع .........وقامت ومسكت أيده وقالت بصوت باكي...... اسفه ي يامن اسفه عارفه اني غلطط اني خبيت عليك بس خوفت انك تكرهني أو متصدقش أنه كان غضب عني ،اسفه والنبي سامحني انا بحبك ي يامن مقدرش اعيش من غيرك سامحني وفجأه حست بدوخه جامده واغمي عليها
يامن بخضه اشتالها بسرعه وجري بيها على غرفته وجاب برفيوم وبيحاول يفوقها وبعد شويه فاقت 
يامن مسك أيدها بحب .......وقالي اخيرا فوقتي خضيتيني عليكي .
معتش ليه لازمه ي يامن انا اسفه  ومتشكره على الايام الحلوه الي قديتها معاك ولسا هتقوم 
يامن مسك أيدها بعصبيه وقال 
-راحه فين 
بلاد ربنا واسعه وورقتي توصلي 
قاطعها صوته الغاضب 
نعم ي روح ام.ك 
وطب لو قولتلك اني سامحتك وحابب نفتح صفحه جديده مع بعض .
هقوم الم حا وبعدين قالت بصدمه بجد سامحتني ي يامن
ايوه ي روح يامن 
اوعدك عمري ما هخبي  عليك تاني  ي يامن 
يامن بخبث ...... لا انا عايز اعتذار بس مش كلام انا عايز فعل 
بقلم بسمله بدوي
ازاي مش فاهمه 
افهمك انا ي روحي وغاصوا في بحور عشقهم
عند رعد 
كان لسا داخل الفيلا لجاسر لقا ساره واقفه قدام البوابه مع شاب راكب دراجه ناريه وبتضحك معاه اول ما خلصت ولسا داخله لقد حد شدها ورا الشجره وحاطط أيده على بقها والشخص ده هو رعد
رعد بغيره ..... مين الي كنتي واقفه معاه ده 
امم أمممم
مييين 
عضت أيده وقال .....هقول ازاي يمتخلف وانت حاطط ايدك 
وده حسام 
رفع حاجبه باستنكار وقال ........ كده انا عرفت صح 
اقصد اسمه حسام وزميلي في الجامعه 
رعد بغضب ....... وواقفه معاه واقعده تضحكي وتهزري كده عادي اي قله الادب دي 
ساره بغضب ...... قله ادب في عينك انت الي قليل الادب
وانت مالك أقف ولا اهزر مع الي عايزاه انت ما لك انت بتعمل كده لي اصلا 
عشان بحبك 
اي 
ايوه بحبك يساره ومقدرش اشوفك مع غيري ،تقبلي تتجوزيني 
ساره بكسوف ..... ايوه 
رعد بفرحه ....... الله طب ما انتي حلوه اهو وشاكلك واقعه 
ساره ضربته في دراعه ضربه خفيفه  وقالت غلس 
رعد قعد يضحك عليها ودخلوا الفيلا 
عند فهد 
صحا من النوم على صوت فونه الي مش مبطل رن 
اي في اي 
ايييييييييي انت بتقول ايييييي

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

فهد بصوت عالي...... اي انت بتقول اي 
-بقولك فيروز اخت فارس عايشه 
فهد بصدمه ...... ازاي 
لو عايز تعرف الحقيقه تعالي مطعم * وقفل 
لارا باستغراب ......مين الي كان على الفون ي بابا 
فهد بفرحه ....... فيروز عايشه 
لارا بغيره ...... مين فيروز دي 
فهد بفرحه وراحه .....اخت فارس ي لارا يعني انا مش قاتل الحمدالله 
لارا بفرحه مماثله ........ بجد 
ايوه بجد والله جالي فون الوقتي وقالي تعالي حالا مطعم **** عشان تعرف الحقيقه .
-ماشي بسرعه يالا وانا هاجي معاك ومش عايزه اي اعتراض 
فهد بحب ....... حاضر البسي يالا بسرعه و اشتريتلك الطرح عشان من النهارده هتتحجبي 
لارا بطاعه ....... حاضر يبابا 
فهد بحب ......يحضرلك الخير ي قطتي وطلع بوسه سريعه على خدها وراح ياخد شاور 
ولارا لبست دريس اسودوطرحه حمرا وجذمه حمرا وخرجت 
فهد اول ما شافها بصلها بانبهار وقال ...... اي القمر ده اعمل فيكي اي احبسك في صندوق ومحدش يشوفك غيري ،الحجاب جملت اكترر من الاول 
لارا بخجل ..... خلاص بقا 
-ههههه لسا بتتكسفي مني برده ي لارا 
هزت راسها ب ايوه وقالت ...... يالا بسرعه عشان هنتأخر كده ي بابا
يالا ي روح بابا 
وركبوا العربيه وراحوا المطعم وكان محجوز كله ماكنش فيه غير شاب وبنت بس عاطيين ضهرهم للباب 
فهد قرب منهم ووقف قدامهم ومش كانوا الا فارس وفيروز 
فهد شد كرسي ل لارا وقعدها  وقعد على الكرسي المقابل ل فارس وقال ببرود ...... نعم 
فارس بتوتر ....... انا الي اتصلت بيك 
-عارف 
-منين 
-ملكش دعوه قول الي عندك 
انا حبيت اعتذر منك على الي حصل وحابب نبدأ صفحه جديده  
فهد بغضب ..... صفحه جديده بعد كل الي عملته صفحه جديده وطلعت انت البوس وسبب المصايب دي  وصفحه جديده 
فارس بأسف ..... كنت عايز انتقم منك انا اختي كانت بين الحياه والموت بسببك فاقدت الامل في أنها تعيش 
فهد بصوت عالي....... كله بسببك 
لا مش بسببي بسببك انت انت الي علطول بتاخد مني الصفقات 
فهد ببرود ....... هو الشغل كده البقاء للاقوي
فارس بهدوء ...... انا عارف أني غلطط وغلط كتير اوي بس احنا مش ملايكه وانا جيت النهارده عشان اقولك نبدأ صفحه جديده  بسلام 
فهد ببرود ..... وانا مش موافق 
قاطعته لارا .....فهد 
اي عايزه بعد كل الي عمله وفي الاخر اسامحه
خلاص يفهد هو اعترف بغلطه
 وبالنسبه لالي حصل امبارح انتي كنتي هضيعي مني بسببه وربنا ما كنت هرحمه 
على فكره كل الي انا عملته ده قبل ما اختي تفوق من الغيبوبه ، كنت فقدت الامل في أنها تعيش 
لارا مسكت أيد فهد بمعني ......خلاص خلينا نعيش بسلام 
فارس بهدوء ...... انا بس عايز اسمع كلمه مسامحك عشان اعيش في راحه وانا هاخد اختي وهسيب البلد دي اصلا وهستقر في امريكا 
فهد خد نفس وقال ...... مسامحك 
-عمري ما هخليك تندم على كلمتك وانا علطول في ضهرك ي فهد ويشرفني اننا نبقي أصحاب  ومد أيده 
فهد بص على أيده شويه ،فارس لسا هيسحب أيده فهد حضنه وقال ..... ما محبه الا ما بعد عداوه 
فيروز بطيبه ..... يشرفني اني اتعرف عليكي 
لارا بحب ...... انا اكترر يحبيبتي 
  فيروز بمرح ...... طالما كده يبقى اخد رقمك يسطا 
-هههه تمام اكتبي *
فارس ....... مضطرين نمشي الوقتي عشان الطياره 
-توصلوا بالسلامه 
-الله يسلمك
بقلم بسمله بدوي
وروحوا  
عدت سنه في لمح البصر
في قصر الدالي بالتحديد في جناح فهد 
كانوا نايمين 
لارا ...... بابا
فهد بنعاس .....نعم 
-عايزه نوتيلا 
-لارا ابوس ايدك نامي حرام عليكي بقا 
-بقا كده ي فهدي ،انت معتش بتحبني صح عشان شكلي بقا وحش صح 
-يالارا حرام كل يوم نفس الاسطوانه وربنا انا بعشقك مش بحبك بس الشيكولاته الكتير غلط عليكي 
-مليش دعوه انا عايزه نوتيلا 
-امري لله حاضر وقام اتصل على جاسر وقال 
انت يزفت 
جاسر .....نااااعم هو احنا مش هنخلص من الموال ده بقا كل يوم مش كفايه الي عندي 
اخلص يزفت وابعت جيب من السوبر ماركت وابعهم مع السواق وقفل السكه 
بعد شويه الباب خبط وفهد فتح الباب وكانت الخدامه ومعاها الشيكولاته ،لارا جريت عليها واخدتها  وفجأه كشرت وحطتها جنبها على الكومودينو وراحت نامت 
فهد بصلها ببلاهه وصدمه وقال بصوت عالي ....... اي ده بقا ان شاء الله 
-خلاص معتش عايزه ورجعت نامت فهد شد شعره بغضب وراح نام واخدها في حضنه وقال .....ربنا يصبرني وتولدي على خير عشان معتش قادر على هرمونات الحمل دي 
بعد شويه 
لارا ...... بابا 
-فهد مسح على وشه بعصبيه وقال .....نعم 
انا عايزه بيتزا 
حاضر هاجيبلك 
وعايزه شيبسي ومصاصه 
فهد ضغط على أيده جامد وابتسمت  غصب عنه وقال حاضر الي تأمري بيه ي قطتي
-يالا بسرعه بسرعه بسرعه 
فهد اتصل على جاسر 
جاسر بغيظ...... اي تاني حرااام عليكم والله والله حرام  
-ابعت مع السواق بيتزا لارج وشيبسي ومصاصه وقفل السكه 
كمان شويه الاكل جه ولارا كلت ونامت 
بعد شويه 
بابا 
ايييييييييي تااااااااني ي لااااااااااااارا اااااا  
بقلم بسمله بدوي
الحقني انااااااا بوللللللللد 
فهد فتح عيونه بصدمه وقال بخوف ...... اعمل اي 
بقولكككككك بولد بولدددددد 
فهد واقف زي الصنم 
لارا بصريخ ...... مش وقتك تنصدم خالص وعضت أيده جامد 
فهد اشتالها بسرعه ولبسها دريس بسرعه وطرحه وحتى راح بالترنج وركب عربيته  وساقها بسرعه للمستشفى 
وقال بصوت جمهوري .....دكتوووووووووره بسرعههههههههه 
جه دكتور 
فهد بغضب .....بقول دكتوووره اخلصوااااا 
جت دكتوره والممرضات ودخلوها العمليات 
جاسر رن 
الو يفهد انت فين يبني مفيش حد في القصر 
انا في المستشفي 
اي طب طب انا جاي حالا 
بعد شويه جاسر جه هو وسيرين مراته وابنهم ذياد  ورعد جه هو وساره وبنتهم  ملك ومروان ، ويامن وايام وابنهم حسام 
وفي الوقت ده الدكتوره خرجت وقالت ....الف مبروك المدام جابت بنت زي القمر ومشت 
كله قعد يبارك لفهد 
ودخلوا ل لارا  يطمنوا عليها هي والبيبي
ايام.....الف مبروك ي لارا 
-الله يبارك فيكي ي حبيبتي 
فهد اشتال البنت .....وقال بنبهار بسم الله ما شاء الله شبهك اوي ي لارا 
لارا بفرحه ....ايوه 
مروان .....انا عايز اشتالها 
لارابحب ..... بس ممكن تقع منك ي مروان 
مروان .......لا انا كبير مش هتقع مني 
فهد بضحك ....  ماشي ي كبير 
الله دي جميله اوي اوي دي خلاص مراتي أول ما اكبر هتجوزها
فهد بغيره ...... ابعد ياض من هنا بلا مراتك  ،هنرجع تاني للموال ده الاول كانت لارا والوقتي بنتي 
لارا ...... هنسميها اي 
مروان بسرعه .....ملاك ملاك عشان هي ملاك فعلا 
لارا بفرحه .....حلو الاسم 
وكله وافق على الاسم وفهد وافق على مضض 
بعد سنه 
كان في طفله جميله اوي 5 كانت بتلعب مع اطفال زيها ببراءه 
جه ولد حوالي11سنه راح لها بغضب وقال بصوت عالي ......ملاااااااااك 
ملاك بخضه ....... نعم
وبعدين قالت بفرحه .......ميوااااااان  (مروان)وجريت عليه حضنته
مروان طلعها من حضنه وقال بغضب ......  مش انا قولت متلعبيش مع ولاد تاني 
ملاك ببراءه...... بث ده عماي (عمار) ابن اونكي جاسي (جاسر) وياسين ابن اونكي (اونكل ) يامن و منه وملك بث
مروان بغضب ..... ولو برده متلعبيش مع حد تاني غيري ي ملاك 
ملاك بحزن .... حاضي 
مروان حضنها وقال .....شوفتي انا جبتلك الوان وكراسه وشوكولاته كمان 
ملاك بفرحه .....بجد هي هي هي احيا ميوان في العايم (احلى مروان في العالم )
مروان بضحك ......هههه بوظتي الحروووف بس قمر وباسها من  خدها 
قاطعه صوت فهد الغاضب ...... مروااااان سيب بنتي 
مروان ببرود ....لا ودي بنتي انا صح ي لارا 
لارا بضحك .....صح هههه
وجاسر وسيرين ورعد وساره و يامن وايام   ودولت(مامت جاسر)  وصابر وحنان( اب وام لارا)  وهناء (مامت فهد  )
كله قعد يضحك علي فهد ومروان وعلي غيره فهد الي مش بتخلص بسبب مروان 
"ملحوظه لارا كانت فقدت البيبي الاول وخلفت تاني ملاك عشان اكيد بتقولوا هما خلفوا ازاي ولارا كانت حامل قبلهم "
تمت بحمدلله
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-