رواية عشق القيصر قيصر وعشق كاملة جميع الفصول

رواية عشق القيصر قيصر وعشق كاملة جميع الفصول بقلم شيماء صبحي


رواية اليتيمه والوحش هند وهزت كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة شيماء صبحي رواية عشق القيصر قيصر وعشق كاملة جميع الفصول كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية عشق القيصر قيصر وعشق كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية عشق القيصر قيصر وعشق كاملة جميع الفصول


رواية عشق القيصر قيصر وعشق كاملة جميع الفصول

ربع ساعه وهنفتح المزاد ها يا بيه حاطط عينك علي مين فيهم؟ 
بيبصله الشخص بطرف عين ، ولا واحده عجباني مدفعش فيهم جنيه!!! 
بيقرب منو الراجل الي بيعلن عن المزاد" ياباشا البنات دول ملهمش اهل وانت الي هتاخدها هتربيها بدماغك والصراحه علشان حضرتك زبون في بنت كدا في المخزن جوا معرفتش اجبها المزاد علشان بتقول انها تعبانه بس لوو حضرتك حابب تشوفها عينيا ليك ياباشا ؟! 
بيقف الشاب بغرور وبيمشي وراه" وريهالي؟؟ 
بيبتسم الراجل وبيمشي قدامو وبيقربوا من المخزن بيكون في بنت نايمه ومربوطه من رجليها بيقف الراجل ويقرب منها ويكب عليها مايه قومي يا عشق قابلي البيه" 
بتشهق برعب لما بتتكب عليها مايه بتبص حواليها برعب" انا فين اي الي بيحصل ،، بتبص بتلاقي ناس واقفه شكلهم غريب والمعلم الي مربيهم واقف جمبها فك الحبل الي في رجليها وقرب منها الشاب الغني وهوا بيتفحصها  بعيونه الصقريه" مش بطاله هخدها" 
بيبتسم الراجل وبيقول" بس حضرتك شايف انها جميله ويعتبر اجمل البنات دي بق سعررها غالي حبتين؟! 
هدفع فيها 20مليون ويلا هاتها علي العربيه 
بتلمع عين الراجل بطمع بعد سماع المبلغ؟؟ 
اما البنت واقفه مصدومة ومرعوبه وبعد سماع المبلغ الي اشتراها بيه بتخاف اكتر منه ؟ 
بيمسكها المعلم وبيقول بغضب" عارفه يا عشق لو البيه اشتكي صدقيني مش هيرحمك ؟ 
بتبلع ريقها بخوف" انت بعتني يا معلم خلاص ؟؟ 
المعلم" البيه واقف برا مستنيكي مفيش وقت تضيعيه هنا يلا علي العربيه" 
بتمشي وراه بخوف وبتخرج بتلاقي عربيه فخمه جدا وواقف راجلين من الكبار الضخمين دول بيفتحولها الباب  دخلت بخوف واتفجات بنفس الشاب قاعد بيبصلها بنظرات مرعبه ؟؟ 
بتدخل وبتقعد في صمت وبعد مرور وقت بيوصلوا لقصر كبير بتدخل العربيه من بوابه كبيره وبيقفوا قدام القصر ؟ 
بيخرجوا الرجاله الاول ويفتحوا الباب للباشا وبعدين البنت بتخرج وبيمسكها من ايديها يدخلها القصر واول مبتدخل بتتصدم  من شكلو الفخم " 
بتخرج سيده من احدي غرف القصر وبتنزل علي السلالم وبتقول وهيا بتقرب من الشخص المجهول دا" مين دي يا قيصر" 
بيبصلها الشخص دا شويه وانا باصه في الارض لاني مقدرش اتكلم ولا اتنفس حتي قال وهوا بيشاور عليا" دي مراتي ؟؟؟ 
انا سمعت الكلمة دي واتصدمت؟ ايييه مراته ازاي بق هوا بيقول عليا انا مراته "" طب ازاي انا وقفت مصدومة ومش عارفه ارفع عيني ابص بس كل الي حصل ان الست دي كانت متعصبه عليه"؟ 
" هي اي الي مراتك بق دي اشكال تجيبها بيتي " انت اكيد اتجننت؟؟ روح طلع البتاعه دي برا بيتي !
شدني وراه وانا كل دا مصدومه وقال بصوت جهوري" مدام ناني بعد ازنك خليكي في المشروب بتاعك ومتشغليش بالك بيها" هي دي الي هستأمنها علي حياتي ؟ 
ولا وجودنا هيكون تقيل فاشبعي بالقصر انا هاخدها وهنعيش في القصر بتاعي؟! 
بصتله بعصبيه ورجعت بصتلي تاني" انتي حشره!
اتهزيت وحسيت بجسمي بيقشعر من كلامها" هل انا ليا قيمه اصلا هيا عندها حق" اذا كنت بتباع في مزاد ولا كأني عبد عندهم" بس ليه الشخص دا دفع فيا المبلغ دا؟؟ 
اسأله كتير في دماغي وكنت واقفه واول مرفعت عيني لقيت الست دي قعدت علي كرسي شكلو غالي جدا وحطت رجل فوق التانيه ومسكت كاس وسيجار في ايديها وبتبصلنا بنظرات غاضبه" 
فجأه شدني من ايديا وطلعنا لاوضه كبيره جدا اول مره اشوفها  من غير اي كلمه لقيته بيقولي" يتبع … 
""تم ""
فجأه شدني من ايديا وطلعنا لاوضه كبيره جدا اول مره اشوفها  من غير اي كلمه لقيته بيقولي الكلام الي سمعتيه تحت دا حقيقي بس مش رسمي؟ 
فتحت عيني من الصدمة وهوا  دخل لاوضة كبيره بتشتغل بزرار وبعد دقايق لقيته خرج وفي ايديه فستان شكلو نظيف،؟ البسي دا ؟ 
حدفهولي وانا اخذته وهوا خرج من الاوضه ووقفت مصدومة وفي ايدي الفستان وبعد دقايق بدأت استوعب الي بيحصل وبدأت اغير الهدوم الي لبساها الي كانت شكلها مهلكه وقديمة واول ملبست الفستان اتصدمت من شكلي في المرايه" ؟ 
كنت حلوة اوي فردت شعري وقعدت اتحرك يمين وشمال وانا فرحانة بشكلي الجديد؟؟ بس وقفني سؤال ؟؟ مين دااا كل الي عرفتة عنو حاليا اسمة؟! قيصر 
يعني ايه قيصر اصلا!! قعدت اقول اسمة وبحاول افهم معناه!! صحيح انا مش متعلمة بس  اقدر اني اعرف معناه بعد تفكير كتير عرفت افهم معناه! 
والي كان معناه إمبراطور!! انا في ايد إمبراطور،. بس هو لحد دلوقت مأذانيش بس الله أعلم هيعمل اييه ؟!! سمعت صوت خطوات جايه عن الاوضه وبسرعة لميت شعري ورجعت بصيت للأرض تاني بصمت وهوا دخل وقرب مني وقال" مش بطالة يلا تعالي ورايا؟؟ 
رفعت عيني ابص عليه لقيته لابس بدله ومديني ضهره انا لحد دلوقت معرفش شكلوا عامل ازاي ،، مشيت وراه ونزلنا علي السلم وكانت الست دي واقفه وماسكة ازازه وبتشرب منها واول مشافتنا نازلين قربت منه  وهيا بتروح يمين وشمال بسُكر ؟؟ تجاهلها ومشي وانا مشيت وراه بس اتفاجئت بالست دي بتشدني ليها صرخت لان شكلها مرعب وهوا انتبه ليا وجري علينا وشدني وبعدني عنها وهيا صرخت" مش هسمحلك.  يا قيصر تتجوز الحشرة دي مستحيييل ؟! 
كانت بتصرخ وانا بدأت اعيط برعب. شكلها مرعب وفجأه حدفت الازازه دي علي الارض واتكسرت وهوا مردش عليها ومسك ايديا وخرجنا من القصر؟! كانو واقفين الرجاله بتوع قيصر وقال بصوت جهوري" جيبو دكتور لمدام ناني واتنين يفضلوا هنا والباقي ورايا؟ 
كل دا ماسك ايدي وانا ماشيه وراه ومرعوبه ودخلنا للعربيه والرجاله بتاعته ركبوا والعربيات اتحركت؟! كان ضاغط علي ايدي جامد كأنه بيفش غضبة وكانت إيدي وجعاني بس استحملت مقدرتش انطق انا خايفة ومرعوبه منه شكلوا مرعب وحياتو مرعبه انا اصلا عمري مطمنت عايشه مش عايشة حياتي عباره عن اني عايشه طول عمري في مخزن قديم انا وبنات كتير شبهي كل يوم المعلم يجيب بنات صغيرة وياخد الكبار وانا كنت موجوده وجه اليوم الي كنت كبرت فيه وخلاص جه دوري اني اتباع واشتراني ذالك القيصر ؟؟ 
انتبه قيصر بانه ظاغط علي ايد عشق سابها وهوا بينفخ بضيق ؟؟ 
سألة السواق" حضرتك كويس؟ 
بصلوا قيصر من مرايه العربيه بصة مرعبه اخرست السواق ،، 
وبعد دقايق بتقف العربيات وبتتفتح العربيه الي احنا موجودين فيها وبيخرج قيصر وبعدين انا خرجت ولتاني مره اتصدم من شكل المكان" كان قصر كبير مفيش كلمة توصفة غير ان عيني عمرها ما شافت ولا هتشوف حاجة بالجمال دا؟ 
مشي قيصر ووراه الرجاله وانا كنت بصة للقصر ومنتبهتش ليهم وفجأه سمعت صوت جهوري فوقني " بتعملي ايه عندك؟؟ 
ببص ولأول مره اشوفه واقف قدامي مفيش بينا يعتبر مسافات ؟ 
اترعبت منو  وهزيت راسي؟! وبصيت للارض !! انااا….. ورايااا قالها وهوا بيمشي وانا مشيت وراه برعب منه "" ااااه ياقلبي هيخرج من الرعب دااا؟؟ 
دخلنا لجوة وانا مرفعتش عيني من علي الارض لاني مش عايزه اسرح تاني وهوا مش ضامنه هيعمل ايه،، 
كان واقف ويعتبر مفيش في القصر غيرنا ؟؟ 
قالي وهوا بيبص لجسمي بطريقه غريبة" انتي،؟؟ 
رفعت عيني وبصيتله" وهوا كمل،،. 
إسمك اية،، 
انا برعشه،.. عشق…. 
بصلي شويه وانا رجعت بصيت للارض تاني ،، 
انتي عارفة انا مين،،. 
هزيت راسي بلأ،. 
وهوا قال.. القيصر انا القيصر وانتي دلوقت في إمبراطوريتي .. حياتك القديمة تنسيها ومن النهاردة انتي تحت أوامري في أي حاجة انتي فاهمة،،؟ 
هزيت راسي بالموافقه وهوا قالي ، ورايا 
مشيت وراه ودخلنا لاوضه واسعه وما يقال عنها ملوكيه .. دخل قيصر وهوا بيقلع جاكتة وبيقرب عليا .. رفع وشي بايديه وبص في عيني وانا كنت خلاص حاسة باني هيغمي عليا من الخوف..؟ 
فجأه شدني من وسطي وميلني علي دراعة وبص لشفايفي وفجأه بدأ يقبلني بطريقة وحشيه كنت بتألم من الوجع مش قادرة امنعه كان عامل ذي كانه ضبع بيفترس غزالة وانا من الوجع بدأت اعيط بعد عني لما دموعي لمست خدة وبصلي وبعد .. وقتها وقعت علي الارض وهوا رجع آخد الجاكت بتاعه وخرج وانا حاولت اقوم ونجحت وقعدت علي السرير وبدات اهدي وحطيت ايدي علي شفايفي الي حسيت وكأنها ورمت ،، 
عدي وقت كبير وكنت مكاني وهوا مرجعش للاوضة فقومت ودخل للحمام وغسلت وشي وخرجت وبدأت ابص للأوضه تاني واحللها كانت معمولة بطريقه  غريبه كل حاجه فيها أسود كأن الي عايش فيها شخص غامض وبيحب اللون الأسود دليل علي انه  شخصيه قوية غامضة  ،، رجعت وقعدت علي السرير وانا بفرك في ايدي من التوتر كنت خايفه انام علي السرير فيجي هوا ويزعق  فيا فقومت من علي السرير وقررت انام علي الارض علشان ابق مطمنة اكتر وفعلا نمت ..،،،،،،، 
___________
في حجرة في القصر كان قاعد قيصر ورافع رجلة علي المكتب وبيدخن السيجار وبيفكر في شئ،،.
""""
حضرتك  متعور.؟؟ 
نعم"! 
والله حتي بص لايدك في هنا دم، وقربت منو ولمست الدم وورتهولة.، 
بصلها بلامبالاه ، وهيا مسكت البلوزه بتاعها وقطعت منها حته ومسحت الدم وهوا كان باصصلها بصدمة" انتي مين يا شاطرة وبتعملي ايه في المكان دا،،! 
هيا بطفولة" انا عايشة في المخزن دا انا والبنات؟! 
قيصر باستغراب" وانتي والبنات وعايشين ازاي في المخزن،،؟ 
عايشين وخلاص المعلم جابر دا هوا كل يوم بيجيب بنت صغيرة وبالليل بياخد بنت كبيره وكل يوم كدا وانا فاضل سنتين  واكبر والمعلم جابر هياخدني  انا كمان علشان يفسحني "؟؟ 
بصلها بصدمة وقام وضغط علي دراعة الي بدأ ينزف جامد؟! 
دراعك دراعك في دم كتير جدا ،؟ 
قربت عليه بخوف ومسكت القطعة الي قطعتها من بلورتها بس كانت اتملت دم"" كانت لسا هتقطع حته تانيه الا انو وقفها؟!  لأ متعمليش حاجة انا كويس وراح لعربيته الي كانت مفتوحه وخرج منها علبه وهيا اخدتها منه وبدات تمسح الدم وتعقمو؟!! 
انت كويس ،؟ 
كان حاسس  انو دايخ ورجع تاني قعد علي الارض بتعب؟! 
انت شكلك تعبان اوي هوا مين عمل كدا فيك؟! 
بصلها بتعب" امي؟! 
يالهوي هوا في ماما بتعور ابنها كدا؟!! 
ضحك علي طريقتها" شوفتي بق "؟ هو انتي إسمك اي
كانت بصالة بحزن علي حالته وهوا قرب ايديه منها وقال، اسمك ايه 
هيا بسرعة" عشق اسمي عشق ،، 
هوا نطق اسمها وهيا قالت" انت بق اسمك ايه ،. 
هوا بصلها وكان خلاص هيغمي عليه.، انتي مرتاحه في المخزن.. 
قالتله وهيا خايفه عليه وبتقرب" منه الحقيقه كلنا  خايفين من المخزن وعايزين اهلناا بس المعلم جابر بيقول انهم ماتو ،؟ 
بصلها  وهو بيحفظ ملامحها" انتي جميله اوي يا عشق،،. 
بصتله بخوف.، انت شكلك تعبان اوي انا هروح اجيبلك عصير من الي انا بحبه ممكن يساعدك وهوا قال بابتسامه" انا هطلعك من هنا وهساعدك،،
قالتله بضحكة" هوا انت ممكن تخرجني من المخزن انا والبنات
قال بتعب ايوا 
قالت عشق" خلاص انا مصدقاك  وراحت عشق ودخلت المخزن ومن لحظتها مخرجتش تاني ؟؟؟!! 
ابتسم لتذكر تلك الطفلة التي ساعدته وقال؟!؟ 
اديني وفيت بوعدي ليكي وخرجتك من المخزن يا عشق  وهنتقم من الحيوان الي كسرك انتي واصحابك بس اصبري ،،،؟ 
خرج من الغرفه واتجه للجناح بتاعه ولقاها نايمه علي الارض وحاضنة رجليها واخده وضع الجنين قرب منها وشالها حاطها علي السرير وشال خصله من علي شعرها وهيا كانت نايمة وكان شكلها برئ جدااا بص لشفايفها ولقاها ورمه وقف وقرب منها ببطئ طبع قبله علي شفتها وهيا صحيت ولقته في وشها وهوا كان باصص في عينيها ورجع قبلها وهيا عيطت وغمضت عينيها بخوف منه خلاه بعد عنها وصرخ بغضب وقال  جملة خلتها تقف من الصدمة …….. يتبع 
بسم الله الرحمن الرحيم 🩷
كان باصص في عينيها ورجع قبلها وهيا عيطت وغمضت عينيها بخوف منه خلاه بعد عنها وصرخ بغضب وقال  جملة خلتها تقف من الصدمة 
 انتي بنت لسا ولا في حد لمسك؟؟ 
وقفت عشق مصدومة!! 
بغضب،، ردي عليا انتي بنت ولا حد لمسك ،، 
عشق بعياط،، بنت والله بنت .. محدش لمسني ،.. 
بعد عنها وهوا بياخد نفسه.. 
عشق حضنت نفسها برعب . وغمضت عينيها بخوف منه بصلها وقرب منها تاني.. قومي فزي غيري الهدوم دي ،، 
قامت بخوف منو ونزلت من علي السرير وهوا مسك ايديها"" 
يلا انجزي البسي قميص نوم يلااا .. 
دخلت لاوضة تغير الملابس ومسكت قميص نوم من الي موجودين وايديها بترتعش،، 
لبسته وخرجت كان واقف يرمقها بنظرات مشتعله،، قرب منها وسحبها من وسطها نامت علي دراعه وقرب من وشها وبص في عينيها؟؟ 
عارفة انك حلوة يا عشق وعجبتيني؟؟! 
عشق سكتت وهوا فضل يبق لجسمها بنظرات شهوانيه ؟؟! اي رئيك نقضي ليلة حلوة مع بعض ،، 
كانت ساكتة ومش بترد بص نظراتها كانت كافيه ترد بدل لسانها.. 
بص في عيونها وشاف الرعب فيها ،، شدها لحضنه وقرب من رقبتها وقبلها" 
عشق كانت واقفة زي الحجر بدون اي مشاعر كانت وكأنها ملكان مفيش روح،، 
قيصر بعدها وصرخ فيها" انتي ليه بتعملي كدااا، 
بصتلو ومردتش. اما اكلمك تردي ،، 
عشق عيطت وقالت" حااضر،، 
قيصر  رجع شد فستانها وكان كتفها كلو بان وقبلها.. اتجاوبي معايا،، 
هزت راسها بحاضر.. وهوا حملها بين دراعه وبدأ يقبلها بكل شراهه،، 
وبعد دقايق بينيمها علي السرير وبيسيبها وبيخرج..! 
كانت مغمضه عيونها من الرعب ،، 
حست ان مفيش حركه حواليها فتحت عيونها بتعب وقامت دخلت لاوضة الملابس واخدت بيجاما لبستها ورجعت تاني للسرير حضنت نفسها وضع الجنين وغمضت عيونها ونامت…!
—————-
في مكان مهجور بتوصل اربع عربيات كل واحدة فيهم مليانه برجالة ملثمة،، 
بيدخلوا فيلا شكلها مهجور بعض الشئ ،، 
بيقرب واحد منهم وبيفتح احدي الغرف الي موجودة"" كانت في بنت مربوطة بحبل وباين عليها التعب،، 
قرب من نفس الشاب" لسا مصممة علي رئيك؟! 
البنت بصت بتعب ليه ومردتش،، 
انتي لسا فكراه بيحبك ،، دا كل يوم في حضنة واحدة شكل؟؟ بس اقولك الكبيرة راح اشتري بنت ب20مليون جنيه ؟؟ 
بصتلوا البنت بصدمة وهوا ابتسم لما شافها بتتجاوب معاه، 
زي مسمعتي هوا خلاص نساكي ومفكرك موتي ،، وراح اشتري بنت واعتقد كده ان ليها قصه معاه لان اقل واحده بتشتري منوالمخزن دا بيكون سعرها 50 الف بالكتير اوي  انما دا دفع 20مليون جنيه .. 
تفتكري لسا فاكرك،، 
البنت بترد،، انت فاكر انك لما نقولي كدا انا هصدقك تبقي بتحلم،،! 
انا مش فاهم بتحبي فيه ايه بقلك الكلام دا صح وعلشان تصدقي شوفي بنفسك اهو المزاد واهي البنت الي اشتراها،،تشوف صوره لقيصر وجمبه بنت شكلها مبهدل وركبت معاه عربيته،،؟ 
هاا اي رئيك بق ،؟؟ 
بتتصدمً من اللي بتشوفة وبتتعصب؟ انت اكيد كداب قيصر بيحبني وعمره ماينساني،، 
هوا بغضب،، نسااكي بأمارة انو معدش بيدور عليكي وراح بص لغيرك وبعدين الي زي قيصر دا ميعرفش يعني ايه حب دا مافيا فاهمة ياعني ايه مافيا ،، انا بقولك اتعاوني معانا خلينا نقبض عليه ومساعدتك لينا هتردي كرامتك ؟؟ 
بصتلو بتفكير وغمضت عينيها بتعب،، موافقة،؟!! 
____________
وفي القصر الخاص بوالده قيصر؟! 
كانت مدام ناني بتشرب من الكاس وبتسمع كاست وبتغني بسُكر ؟؟ 
انت اناني يا قيصر ولازم انتقم منك علي الي عملتو فيااا؟؟ 
دخل عليها قيصر وقرب منها" مش هتبطلي الي بتعمليه دا كام مره بعتي رجاله يخلصوا مني وبرضوا بموتهم اي عايزاني اقتلك المره الجاية،؟ 
وقفت ناني وهيا بتضحك بشر؟؟! انت عاوز تقتل امك يا قيصر؟! 
قيصر لف جسمه بغضب وهيا قربت من وحطت ايديها علي كتفه،؟ 
امك تهون عليك تقتلها؟!! دي الجنه تحت قدمي وبتضحك بصوت عالي ،؟؟ 
انتي لازم تروحي مصحه تتعالجي انتي مبقتيش طبيعيه؟؟ 
رجعت ناني وقعدت علي الكرسي؟؟ بقولك اي يا قيصر هي البنت الحشرة دي انت اتجوزتها بجد،، 
قيصر اتعصب ومردش عليها وخرج"" وقال للحرس عينكم متتحركش من عليها لو حصل اي حاجه تكلموني،، 
" اوامرك يا باشا ؟
بيخرج من قصر والدته وبيتصل علي دراعه اليمين " تجيلي علي المكتب بسرعه،، 
قفل التلفون وساق عربيته متجهه لمكتبه الخاص 
وصل للمبني الرئيسي وخرج من عربيته واخد من المساعد المفتاح ودخل قيصر بكل هيبه وكان كل الي في المبني واقفين بيعطوه التحيه،،؟ 
بيوصل لمكتبه وبعد حوالي ١٠ دقايق بيوصل كنان ؟؟! 
قيصر" اي اخبار الشحنه الي هتوصل مصر؟؟ 
كنان" مبلاش الشحنه دي يا قيصر الحكومه عارفه بيها وبكده احنا ممكن ننكشف 
قيصر وهوا بيقف وبيدي ضهرة لكنان وبيبص من الزجاج بتاع المبني" الحكومه بتلاعبنا وانا عارف دا كويس بس مش القيصر الي حد يفهم دماغوا؟ 
بيقرب منو كينان!! وانت ناوي علي ايه يا قيصر؟!! 
الشحنه دي مش هتوصل بري "" 
كنان بتفكير" امال؟
قيصر" العملية دي هتم بحري وفي داخل غواصات ؟؟ 
بصلوا كنان" بس كدا هنتكلف كتير وبعدن الناس الي برا موافقين" 
قيصر بغضب" انا الي بقرر مش هما ، هما مجرد بياخدو الاوامر؟! 
كنان" خبط علي كتفه " خلاص يا صحبي انا معاك بس انا عندي سؤال؟ 
قيصر" عارف عايز تقول ايه " ليها قصه معايا هحكيهالك لما نخلص المهمه" 
كنان" خلاص يا صحبي انا هروح القصر علشان ارتاح خصوصا اني اتفرهدت في السفريه دي"" 
قيصر لما بيسمع كلمة قصر بيقوله" لأ مهو من النهاردة شوفلك حته تانيه عيش فيها" 
كنان بصدمة"نعم هوا الي اشوفلي حته تانيه" 
قيصر" زي ما سمعت كدا روح اقعدلك في فندق الفتره دي ؟ 
كنان بيفهم انو بيعمل كدا علشان البنت الي جابها من المزاد" خلاص يا صحبي انا هروح فندق بس اعرف ان ليك واحده" 
بيبصلوا كينان بنصف عين" اخرج يا كنان بدل ماقتلك هنا؟
بيخرج كنان وبيبص قيصر من النافذة بضيق من فكرة عشق"" 
في الليل بيرجع قيصر ،للقصر وبيدخل لجناحه وبتكون عشق نايمه وبتهلوس"" 
لأ يا معلم انا مش عاوزة اتفسح خلااص انا عاوزه افضل مع ملك ولبني مش عاوزه اسيبهم" 
ناجي بغضب" قومي ياعشق المزاد هيبدأ ولو مخرجتيش انا هقتل ملك ولبني وهسيبك لوحدك،، 
البنات بتخاف منو" ارجوك سيبني وسيبهم انا تعبانه ومش قادرة خالص ؟؟ 
بيمسكها ناجي وبيسحبها لمخزن اخر بس دا شكلو مهجور ؟ 
خلاص يا عشق خليكي هنا علشان تعرفي ان الله حق وبدأ يربط رجليها وكتفها" اخلص المزاد وارجعلك يا جميل ،، 
بيخرج وبيسيبها وهيا وجع بطنها بيزيد واول ما بيقف الباب الدنيا بتضلم وبتبدأ تصرخ"" لأ يا معلم متسبنيش هنا انا بخاف من الضلمة ابوس ايدك طلعني من هنا انا بخاف !! جسمها بدأ يرتعش من الخوف كان قيصر بيسمع كلامها وواقف باستغراب اول مبيقرب منها بتقوم بفزع وبتفضل تصوت " بيكتم بوقها" 
عشق بتشهق من الخضة  وهوا بيبصلها  بجمود ؟؟ 
بيبعد  ايده عنها  وهيا بتهدأ بيقرب منها وهيا بتبعد بخوف"" انتي مش قولتي انك بنت؟ 
هزت راسها بايوا وهوا قرب اكتر" انا بق عاوزك 
عشق سكتت وهوا بدأ يقرب منها اكتر لحد ما بق فوقها !' 
بدأ يقلعها هدومها وهيا مستسلمة ليه مش قادره تبعده عنها لحد ما …… 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا

قبل ما ابدأ الفصل متنسوش تصلوا علي سيدنا محمد وتذكروا الله لا اله الا الله 🔥🥰
الفصل الرابع 🔥
بدأ يقلعها هدومها وهيا مستسلمة ليه مش قادره تبعده عنها لحد ما وصل صوت رساله في تلفون قيصر فتحها واول مقرأها نفخ بضيق؟؟؟ 
قومي البسي هدومك بسرعه"" 
قامت بسرعه وسمعت الكلام وغيرت هدومها ولبست لبس خروج ؟؟! 
وقيصر اتصل بكينان الي كان نايم ومش حاسس بالدنيا اول تليفونه رن قام مزعوج من صوته وبيمسكه وقبل ما يقفله بيلمح اسم القيصر" بيحس ان  المكالمة دي  فيها كارثه بيرد وبيتأكد من احساسه اول ما بيسمع قيصر وهوا بيقول ؟؟ 
قيصر"" الايطاليين بعتم رساله ان العمليه مش هتم في مصر ؟؟ 
كنان بصدمة" اييه وبعدين يا قيصر هنعمل ايه"
قيصر" طلع موجود خاين وسطهم ،، ظابط مصري بيتجسس هناك 
وانا بلغتهم ان لو في خطر يحولو التسليم في اي دوله تكون الامور فيها هاديه وهما خلاص هيحولها لتركيا وهناك هتم الصفقة"" 
كنان" يا ادي المصيبه يا قيصر احنا ازاي هنعدي من المطار خصوصا ان الحكومه عينها علينا ..؟ 
قيصر" جهز نفسك انت دلوقت ولما توصل هفهمك كل حاجه" 
كنان تمام يا ريس وقفل المكالمة وقام يجهز؟؟؟! 
وفي قصر القيصر "" 
بتخرج عشق وهيا لابسه هدوم خروج بتلاقي القيصر واقف واول ماشافهه بصلها بصمت وهيا وقفت قدامة باصه للارض وهوا قرب منها ورفع وشها بايديه" انا سبق وقلتلك انتي ملكي وتحت أوامري صح، 
هزت راسها بايوا وهوا كمل"" انتي خلاص بقيتي واخده مننا وعلشان اكون صريح هعرفك انك اصبحتي من رجال القيصر اكبر مافيا في العالم ،، 
بتشهق بصدمة وبتقول" يا لهوي انت مافيا ازاي انت بتاجر في الاعضاء وبتقتل البنات صح"" 
بيبصلها بصدمة" هي دي فكرتك عن المافايا !!! بس احب اوضحلك لأ انا مش في قسم اعضاء انا في قسم الأسلحه،، روايه عشق القيصر بقلمي شيماء صبحي 
بتبصلوا وبتفرح" اها قسم الأسلحة افضل" 
بيظهر علي ملامحه شبح ابتسامه وفجأه بتختفي مع وصول كنان"" 
ها يا كبير اي المهمه" 
قيصر" هنسافر تركيا اكننا زوجين جداد ورايحين شهر عسل وانت هتسافر عادي وبعدين انا الي العين عليا فاكيد هيشكو فيا بس ههما لسا ميعرفوش حاجه عن الظابط الجاسوس ولسا عارفين ان المهمه دي هتم في مصر فممكن الشك يقل بنسبه 20%
بس متقلقش كلو تنمم" اهم حاجه دلوقت تجيبلي مأذون علشان يكتب كتابنا ؟؟ 
عشق وشدها ليه " اعرفكم ببعض" كنان ، عشق "" 
من النهارده عشق هتكون معانا وهيا طبعا عارفه ان لو في اي غدر هيحصل مش هيكفيني فيها موتها ؟!  
بتبصلوا بصدمة وبتهز راسها"" 
وكنان بينزل وبيخرج يجيب مأزون وبعد وقت مش كبير بيوصل ومعاه مأزون" 
قيصر لعشق الي واقفه ومش فاهمه حاجة" 
كل الي عليكي لو المأزون سالك موافقه هتوافقي " يا اما وربي لاكون مخلص عليكي انتي والمأزون"" 
هزت راسها بالموافقه ونزلو وبدأ المأزون يكتب الكتاب؟؟ 
كان مستغرب من رأشكنهم وخصوصا ان قيصر حاطت رجل فوق التانيه وعشق باصه للارض بص المأزون لكنان الي بصلهم وحس ان الموضوع مشكوك فيه فنبه القيصر وفعلا قرب من عشق وحضنها" ها يا مولانا فاضل كتير" 
المأزون" لأ يلا بينا "" قول ورايا "وبدأ في مراسم الزواج"" فين وكيل العروسه" بص قيصر لكنان الي قال" انا يا شيخنا" 
قرب من عشق وقال" موافقه يابنتي تكوني زوجه قيصر المحمدي 
بتهز راسها بموافقه  والمأزون بيقول علي بركة الله وبيتم الجواز" 
امضولي هنا بيمضي قيصر وعشق وبيقرب الدفتر من كنان، امضي هنا .. 
وبعد ما بيخلص ، بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير،؟ 
مبروك ،، 
بيعطيهم المأزون قسيمه الجواز وبيمشي 
قيصر بيبص لعشق وبيقول" دي اول مره تركبي  طياره، مش كدا ، 
هزت راسها " ايوا 
قيصر" تمام  اعملي حسابك هنسافر بعد يومين ؟؟ 
كانت عايزه تسأله ولاكنه مدهاش فرصه تجاوب وقال" هتخرجي مع كنان تجيبي اي حاجه هتحتاجيها وتيجوا" بيهز كينان راسه وبيقول" اوامرك يا ريس 
وبيخرج وعشق وراه وبيبصلهم قيصر وقبل ميخرجوا بيوقفهم وهوا بيقول" استنوا ،، بيقفوا وهوا بيقرب منهم" انا هاجي معاكم"
كنان بيستغرب وعشق مبتكنش فاهمه وفعلا بيروح معاهم وبيقفوا قدام مول كبير "" وبيدخلوا" عشق كانت اول مره تروح مول او تنزل الشارع وتشوف الشوارع كانت مبهوره وفرحانه " نفسها تجري وتستمتع  وكأن جواها طفله نفسها تخرج"" روايه عشق القيصر بقلمي شيماء صبحي 
بيدخل قيصر قسم الملابس الحريمي وبيكون كل الي موجودين حريم بيصولو بصدمة من وجوده فهوا بيقهم ان دا مكان خاص بالسيدات بس بيسيب عشق وبينادي للمساعده وبيقول" عاوزك تساعدها وتجيبلها كل الحجات الي اي ست بتحتاجها" 
بتبصلوا البنت باعجاب وبتهز راسها وهوا بيخرج بطاقه إلكترونيه وبيدهالها وهيا بتفهم انو غني بتبتسم وبتبصلوا باعجاب" حاضر يا فندم ،، مبيعطيهاش اي اهتمام وبيخرج لكنان الي واقف باصصله بحيره" انا لحد دلوقت مش فاهم دماغك ما ترسيني كدا" 
قيصر بنصف عين" ملكش دخل وانا قولتلك هفهمك لما المهمه تخلص" 
كنان بضحك" بس كلمة الحق البنت طلقه" 
قيصر بيتعصب لما بيسمع كلمته" بيقرب منه وبيمسكه من رقبته" ولا اتظبط وربنا ميكفيني فيك رصاصه" 
كنان بيبعد عنو وبيمسك ضحكته" خلاص يا عم دنتا افوش"" 
قيصر بيمسكه من لياقة قميصه" اجري شوف هنحتاج اي وهاتو" 
كنان برفع حاجب" انا وعارف احتيجاتي،؟ انت بق هعرف منين" 
قيصر بيبصلو وبيقتنع وبيروح معاه وبيدأو يجيبو كل مستلزماتهم وبيخرجوا كانت عشق انتهت من الشراء وقفت استناهم والبنت ادتها البطاقه !! 
خرج قيصر وكنان وقربوا منها وهيا كانت شايله شنط كتير قيصر بص لكنان الي كان شايل اكياسهم"" مستني ايه 
كنان بصلو بصدمة" انا ايدي مليانه حرام والله" 
عشق بتبصلهم بصدمة وبتقول" 
حقيقي مش فاهمه حاجه الي يشوفه يقول عليه ملاك بس متصنع في شكل حجر تحس وكانه شاف كتير فاتصنع ان يكون قاسي "" هما دلوقت بيتخانقوا علشان حد يشيل الاكياس كنت عاوزه اتكلم واقولهم انا هشيلها بس اتفجات لما لقيت كنان بيقرب مني وبياخد الاكياس،، كان صعبان عليا انو يشيل كل الشنط دي عاوزه اساعده بس مقدرش لان القيصر لو عملت كدا مش عارفه هيعمل ايه"" 
مشينا كلنا وركبنا العربيه وكان الكل ساكت وصلنا للقصر وبدانا نجهز للسفر وقيصر كان جهز ورق سفر لعشق وفعلا يوم  السفر  كان كنان واقف وبيقرب من قيصر" ها يا قيصر كلو تمام" 
قيصر هز راسه" كلو تمام بس الي مش تمام انك معايا"" 
كنان بصدمة" الله في اي بس يا ريس"" 
عارف ان عينك زايغه ولما تشوف البنات الي هناك هتنسي العمليه" 
كنان بزعل" انا يا ريس عيب الكلام دا دانا اخر حاجه افكر فيها هيا البنات !!
خرجت عشق من الاوضه وكانت لابسه فستان زي ما امرها قيصر " بس كان الفستان قيصر مبين ركبتها" 
قيصر" ادخلي غيري الفستان دا"
عشق بصتلوا وهزت راسها وفعلا دخلت غيرته وخرجت بعد شويه وهيا لابسه فستان طويل"
كدا كلو تمام انا طبعا مشرحتلكيش مهمتك ايه " انتي مراتي ولازم تتصرفي بكدا انا مش مستعد اخسر العمليه دي بسبب اي غلطه"" 
هزت راسها بالموافقه وبدأ يتحركوا للمطار"
دخلوا وعشق كان عجبها المطار كان شكلو يجنن قربوا لعند التفتيش 
قيصر كان لابس بدله سودا ونظاره شميه وعشق واقفه جمبه وماسكه ايديه " 
الظابط" ممكن تشيل النظاره"" 
بيشيل قيصر النظاره وبيبصلوا الظابط بشك" 
ثانيه واحده" 
بياخد الباسبور بتاعهم وبيدخل يكشف عليهم وبعد دقايق بيخرج" 
علي فين انشاء الله" 
قيصر" شهر عسل بإذن الله" 
الظابط" الف مبروك اتفضلوا" 
قيصر بياخد نفس طويل بان كل حاجه مشيت زي مهو عاوز وبعده بيوصل كنان للتفتيش" وبيدي للظابط ورقه وبيعدي بسلام" وفي الطياره بتقعد عشق جمب قيصر" وبتعلن الطياره عن اقلاعها "" عشق بتخاف وبتمسك ايد قيصر وبتغمض عينيها " وهوا بيبق باصصلها وساكت وبعد ما الطياره خلاص بقيت في السماء الوضع بيكون افصل فبتبصلوا عشق بخجل من نظراته ليها" 
بيرجع ضهره لورا وهيا بتقلده وبترجع بضهرها " 
اما كينان بيكون قاعد في كرسي وجمبه بنت تركيه" عمالي يتفحص جسمها بمتعه" 
البنت بتكون نايمه وهوا قاعد يبصلها بحب" 
بتفتح عينيها فجأه وبتصرخ لما بتلاقي كنان…..يتبع 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا

قيصر بياخد نفس طويل بان كل حاجه مشيت زي مهو عاوز وبعده بيوصل كنان للتفتيش" وبيدي للظابط ورقه وبيعدي بسلام" وفي الطياره بتقعد عشق جمب قيصر" وبتعلن الطياره عن اقلاعها "" عشق بتخاف وبتمسك ايد قيصر وبتغمض عينيها " وهوا بيبق باصصلها وساكت وبعد ما الطياره خلاص بقيت في السماء الوضع بيكون افصل فبتبصلوا عشق بخجل من نظراته ليها" 
بيرجع ضهره لورا وهيا بتقلده وبترجع بضهرها " 
اما كينان بيكون قاعد في كرسي وجمبه بنت تركيه" عمالي يتفحص جسمها بم"تعه" 
البنت بتكون نايمه وهوا قاعد يبصلها بحب" 
بتفتح عينيها فجأه وبتصرخ لما بتلاقي كنان مقرب منها جدا وعلي وشك ان يقب"لها بتصرخ وبينتبه كل الي في الطياره ليهم ،، 
البنت كلمته تركي وكان واضح انها متضايقه وهوا كان باصصلها ومصدوم من الموقف"" 
قيصر انتبه للفوضي وبص لكنان بغضب علي حركته وقام وقرب من البنت وكلمها تركي واعتذرلها وهيا اول ما شافته هديت وبصتلو باعجاب.. وهوا كان بيبص لكنان بغضب وعاوز يضربوا بيلاقي المضيفات واقفين فبيقول للبنت بالتركي " انا اسف بشأن صديقي اعلم انه منح"رف ولاكن اعدك بانه سيذهب لمقعد اخر""
بتبتسم البنت وبتقوله" حسناا لا بأس "" 
بيبتسم قيصر وهيا بترجع مكانها فبيقوم كنان من مقعده وبيتجه لمقعد قيصر "" قيصر بيقرب من عشق وبيطلب منها تقعد جنب البنت "" 
البنت بتكون قاعده بتبص لقيصر علي اعتقادها ان هو الي هيقعد جمبها" فبتتفاجئ لما بتلاقي قيصر مقرب منها ومعاه بنت وبيقول" لقد حللت الامر ستجلس زوجتي بجانبك😂😂
البنت بتتفاجئ من الي بيقولوا وبتبص لعشق بغضب وبتقوله بضيق" حسنا ؟
بتقعد عشق جمبها وبيرجع قيصر يقعد جمب كنان الي بيبصلوا وهوا رافع حاجبه" 
بيضربه القيصر في بطنه" كنت عارف انك مش هتعدي ام السفريه دي علي خير"" 
كنان بوجع" هو انا بس عملت ايه"" 
بصله القيصر وقال بغضب" انت في طياره يا عديم الخشى فاكر نفسك في كباريه "" 
كنان" يا باشا ما هيا الي جامده"" 
القيصر بيبص للبنت وبيقوله" دي جامدة دنتا اجمل منها""؟ 
كنان بيحط الهاند فري في ودنه وهوا زعلان والقيصر بيبص لعشق الي قاعده جمب البنت والبنت باين عليها عدم الرضا من الي حصل" عشق بتبصلوا ولما بتلاقيه بيبص عندها بتبعد عينيها بسرعه"" 
__________
في مصر وتحديدا في قصر القيصر"" 
بتدخل هايدي للقصر من باب خلفي وبيدخل بعدها رجال الشرطه "" هايدي بتكون لافه علي دراعها رباط ضغط وباين عليها التعب "" 
دا القصر الخاص بيه هوا عنده قصور كتير بس الي اعرفهم دا الي هوا عايش فيه والقصر التاني الي والدته عايشه فيه 
رد ظابط والي هوا القائد"" غريبه ياعني ازاي عايش لواحده وسايب والدته لوحدها مش خايف عليها"" 
هايدي بسخريه" دي حد يخاف عليها  دي تخوفك انت وعشره زيك وبعدين دا مش موضعنا يباشا "" 
 بيرمقها الضابط بغضب وهيا بتتجاهلوا" انا هروح اعطل الكاميرات وانتو شوفوا شغلكم" 
بتتجه هايدي لمكتب القيصر وبتفتحه باستخدام الباسورد والي هيا بتكون عارفاه لكونها حبيبته السابقه"" 
بتتعطل الكاميرات وبتخرج بيكون رجال الشرطه بيضعوا كاميرات وشرايح تجسس في اماكن مخصصه وبعد الانتهاء بيخرجوا من القصر وبتروح هايدي مع القائد لغرفه القيصر وبيبدأ الظابط يفتش في اي حاجه ولاكنه مبيلاقيش اي حاجه توصلوا باي معلومة  " بيرجع كل حاجه مكانها وبيتنهد بغضب" عارف انك ذكي بس اكيد هعرف اوصل للي انا عاوزه "" بتخلص هايدي شغلها وبترجع الكاميرات زي مكانت وبيخرجوا من القصر"" 
هايدي" هوا اكيد لما هيرجع مش هيلاحظ اي حاجه وبعدين اعتقد انو مش هيكون فاضي"" 
بيكون القائد باصصلها بتفكير"" عرفتي انو سافر منين"" 
هايدي " معلش يا فندم بس حضرتك كانت صوتك عالي وانت بتتكلم في التيلفون" 
بيبصلها الظابط وبيقول" هعمل نفسي مصدقك "" ومفيش حاجه بعيده يعني ادينا مع بعض"" 
بيخرجوا وبيركبوا العربيات بتاعهم وبيمشوا"" 
_________
وفي تركيا بتوصل الطياره بامان وبيخرج القيصر وكنان وعشق وبيكون في استقابلهم سياره فخمة بيركبوا وعشق بتكون  فرحانه لوجدها في تركيا بلد الاحلام"" بتغمض عينيها براحه وبيبصلها القيصر بنظرات غير مفهومة"" بتفضل السياره ماشيه لحد ما بتوصل لمكان بعيد عن المدينه""؟ 
بيخرجوا من العربيه وكنان بيقف جمب القيصر وبيقول" مش مرتاح "" 
بيبصلوا القيصر وبيهز راسو بمعني اطمن وبيدخلوا واول مبيدخلوا لجوه بيقابلهم البوص ودا بيكون من اكبر رجال المافيا علي مستوي العالم" 
اهلا قيصر نورت تركيا""! 
قيصر بهدوء " شكرا يا بوص اعرفك علي صديقي كنان"
البوص بيبص لكنان وبيسلم عليه وبيبص لعشق الي واقفه وباصه للارض وبيقول" ومن هذة الفتاه الجميله" 
عشق ،،وبيشدها لحضنه وبيقول" زوجتي "" 
بيبصلها البوص باعجاب" واو لقد تزوجت انه خبر رائع قيصر"" 
تفضلوا" بيدخلوا وبيقعدوا في الريسيبشن وبتخرج بنت مرتديه بدله رسميه قصيره باللون الاسود وبتقرب من قيصر وبتبصلوا بنظرات اعجاب" اهلا قيصر كيف حالك""
عشق بتنتبه للبنت وبتبص للبسها وبتتصدم ازاي هيا ماشيه كدا"" البنت بتبصلها وبتتفاجئ بوجودها وبتقول باستغراب" من هذه قيصر" 
قيصر " زوجتي لورا 
لورا بغضب" هل تزوجت قيصر" 
قيصر" اجل لورا انها حبيبتي " واخد عشق في حضنه وهيا بتخجل جدا من حركته وبتبصلوهم لورا بغيره" وبتقدم ليهم العصير" اهلا بكم "" 
البوص بينادي ل لورا وهيا بتقرب منو وبتقرب من رجله وبتقعد عليها بطريقه جريئة بتبص عشق للمنظر وبتخجل وبيلاحظ قيصر خجلها وبيبتسم ولاكن مش بيبين" وبعدها بيقول القيصر" دعونا نذهب للراحه ونتحدث في العمل وقت لاحق"" 
البوص" حسنا قيصر اذهبا ستاخذكم لورا الي غرفكم"" 
بتبص لورا لقيصر وبتتغاظ من وجود عشق الي من نظرها  بنت ساذجة ،، وبتقرب من قيصر وبتمسك ايده وهوا بيتجاوب معاها ودا بيخلي عشق تحس  بشعور غريب 
كنان بيبص عليهم وكأنو عارف ان قيصر ليه غرض، من الي بيحصل علشان هو في العادي مش بيسمح لاي ست تلمسه ؟ 
بيقفوا قدام غرفتين وبتقول لورا" دعيني ارافقك كنان" هذه غرفتك " بيدخل كنان للغرفه  وبيقول" انا هرتاح انا بق يلا تصبحوا علي خير ومن غير ميستني ردهم وبقفل الباب وبينام علي السرير بتعب.. 
لورا بتقرب من القيصر وبتقول هذه غرفتك عزيزي"" 
بتقرب من عشق وبتقول بخبث"" دعيني انام معه اليله "" عشق لحسن حظها مبتبقاش فهمه لغتها وهيا بتقولها ايه 
 فبيرد القيصر بالموافقه وبيقول" هل لديها غرفه لتبقي بها ؟؟ 
بتبتسم لورا بخبث" نعم ستذهب بغرفتي" وبتاخدها لورا لغرفتها وبتقول" هذه غرفتي ستقضين الليله هنا وبتاخد ملابس ليها وبتخرج"" وعشق بتكون مصدومة من الي حصل بتفتح الباب وبتشوف لورا رايحه فين بتتصدم لما بتدخل نفس الاوضه الي فيها قيصر"" 
بتقول" يا لهوي هيا رايحه عندو تعمل اي دي معقوله يعني""" لا لا يا عشق انتي بتفكري في ايه  وبعدين هما حرين انتي اصلا مصدقتي بعدتي عنو وعن شره"" 
بتدخل وبتقف الباب ولورا بتدخل لقيصر الاوضه وهوا بيكون غير هدومة ونايم ببنطلون فقط'.. 
بتقرب لورا وبتبتسم وهوا بيبصلها بابتسامة" لورا بلدع" بيبي انني افتقدك"" مش بتستني رده عليها وبتقرب منها وبتبدأ تب"ادل معه قبل"ات حا"ره 
قيصر بيبعدها عنو وبيقول" اخبريني لورا ما وضع الشحنه الخاصه بي"" 
لورا" كل شئ بخير عزيزي لا تقلق "" 
بيشدها ليه وهوا بيقب" لها
هل انتي متاكده لورا"" اشعر وكان الوضع ليس بخير"؟ 
لورا وهيا تبتعد عن قبلته"" لا تقلق الوضع بخير انني اتابع كل شئ مع البوص"" انو يعلم حقا انك لم تمزح في هذه الأمور"" 
 بيقول قيصر وهو بيقبلها" حسنا مدام الوضع في يدك لن اقلق بيشدها قيصر وبيغلق الانوار عليهم🔥🔥"""؟؟؟ 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-