رواية انتي نوري اسر ونور كاملة جميع الفصول بقلم شهد علي

رواية انتي نوري اسر ونور كاملة جميع الفصول بقلم شهد علي


رواية انتي نوري اسر ونور كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة شهد علي رواية انتي نوري اسر ونور كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية انتي نوري اسر ونور كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية انتي نوري اسر ونور


رواية انتي نوري اسر ونور بقلم شهد علي

رواية انتي نوري اسر ونور كاملة جميع الفصول

كانت قاعدة في الاوضة وهي لابسة فستان الفرح ومتوترة وهو دخل
اسر..النهاردة ليلتنا يا نور
نور كانت خايفة وهو قرب منها وفكلها الطرحة وقرب منها وبا*سها ونور عيطت وهو بعد عنها بسرعة
أسر...أهدي مالك
نور بعياط....متقربش مني انا مش بحبك أنا كنت بحب يامن وقبل ما تكمل كان فية قلم نزل علي وشها
أسر بزعيق....بتحبي اخويا يا نور
نور بتحدي....اة بحبها وهخليك تطلقني أساسا اهلي جوزوني ليك غصب عني وانت هتطلقني
أسر الغضب عمي عينياه وقال.....مفيش طلاق يا نور والنهاردة أنت عروستي ودلوقتي دخلتنا
نور.....يعني أية
أسر زقها علي السرير و............
تاني يوم
نور كانت دموعها نازلة واسر قام من جنبها ودخل الحمام
اسر...بعد ما حبيتها جر*حتني بتحب اخويا
برة
نور كانت بتعيط وهي ماسكة الغطا وقالت....كنت بقولك كدة عشان ادفعك تمن قهر*تي بس بالعكس أنت اللي قهر*تني تاني باللي عملتة يا اسر بكر*هك وفضلت تعيط
اسر خرج من الحمام وهو لابس ونزل راح شركتة
نور قامت وخدت شور ونزلت وجت تطلع لقيت الباب مقفول
نور.....عايز تحب*سني ماشي يا أسر
نور طلعت الاوضة وغيرت هدومها
في الليل نور كانت مشغلة الT.V وبتتفرج علي المسلسل وسمعت صوت الباب بيتفتح قامت ولقيت اسر دخل ودخلت وراة واحدة لابسها قصير
نور....مين دية
اسر بهدوء....كارمن دية نور مراتي نور دية كارمن مراتي وضرتك
نور سمعت الكلمة ومصدومة
اسر خد كارمن وطلعوا ونور بقت تعيط
تاني يوم نور صحيت وهي حاسة بوجع ولقيت نفسها لابسة قميص قصير واسر بيضر*ب يامن 
نور قامت وراحت ناحية اسر واسر ساب يامن وقرب منها و

اسر ساب يامن وقرب منها والشر باين فى عنية
نور..هو حصل أية
اسر مسك دراعها وشدها وراة وهي بتكلمة
اسر ركبها وركب....أنت حياتك هتبقي سودة يا نور أنا حبيتك وكنتي نور حياتي وكنت مستعد اعملك اي حاجة تتمنيها ودلوقتي هتشوفي الو*يل بنفسة يا نور
نور....اسر أنا كنت طالعة من الحمام امبارح ومش فاكرة حصل أية
اسر...والمفروض اصدق
نور...المفروض تثق فيا
اسر ساق بهدوء لحد البيت
في بيت اسر
كارمن كانت بتتكلم في الفون
كارمن...معرفش يا يامن بس انا هخلي جوازنا علي الحقيقة مش هخلية يبعد وهخلية يرمي نور برة البيت أنا بحب ابقي الأولي والأخيرة اة مكنتش الاولي بس هبقي الاخيرة وقفلت
اسر وصل ونور طلعت أوضتها وبقت تلم هدومها واسر دخل عندها
اسر...بتعملي أية يا هانم
نور...اظن واضح بلم هدومي وهسيبلك البيت
اسر...اة بتلمي هدومك وهتسيبي البيت وقفل الباب بالمفتاح
نور...نعم بتقفل الباب لية
اسر بهدوء...مش مراتي بردوا وقرب منها بهدوء
نور...اسر أنا
اسر با*سها برقة وهي استسلمتلة و..........
تاني يوم
نور فاقت واسر نايم جنبها
نور...أنت لية مش واثق فيا برغم أن اهم حاجة بين اي اتنين هي الثقة وقامت تاخد شور
اسر فاق علي صوت فونة وسمع صوت المياة لقي نور في الحمام فتح فونها لقي
يامن...أية يا نور مش هتيجي النهاردة
اسر خبط التليفون في الحيطة ونور خرجت وهي لابسة دريس سماوي واسر قام وقرب وضر*بها كف
نور...اهه أنت ازاي تم*د ايدك عليا
اسر مسك شعرها وبزعيق...بتخو*نيني يا نور ومع اخويا وانا اللي قلت صادقة ومستحيل تعملي كدة وقلت هناخد فرصة بس لا أنت اللي زيك لازم يشوف ايام سودة وبقي يضر*بها وهو دموعة نازلة بعد ما حبها تعمل كدة ومع أخوة
اسر ساب نور وهي بتعيط وقفل عليها الباب وخرج
نور مسحت الد*م اللي علي شفايفها وهي بتعيط
اسر خرج من البيت وراح علي الشركة
في الليل
اسر رجع وهو مدايق وكارمن كانت مستنياة
كارمن..أنت كويس
اسر...لا مش كويس يا كارمن
كارمن تبقي زميلة اسر من ايام الكلية وكانت بتحبة
كارمن..هعملك قهوة
كارمن دخلت تعمل قهوة وطلعت شريط من جيبها ولما خلصت حطت فية واحدة وطلعت
اسر...شكرا يا كارمن تعبتك
كارمن ابتسمت واسر بدأ يشرب القهوة
اسر بقلق علي نور....مسمعتيش صوت جاي من أوضة نور
كارمن بديق...لا
اسر بدأ يدوخ وساب فنجان القهوة وقام وقف وكان هيقع كارمن سندتة
اسر بحزن..هي لية بتعمل فيا كدة يا كارمن
كارمن طلعت بية لفوق ودخلت اوضتها
اسر بص لكارمن وافتكر نور وكارمن بدأت تقرب منة
اسر...بحبك يا نور وقرب من كارمن و.......

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا

اسر صحى تانى يوم ولقى كارمن جنبه وشكلهم أسوأ من بعض
اسر برق ولقي كارمن فاقت
كارمن/اسر احنا
اسر/ازاي لا اعااااااااااااا
عند نور
نور بقت داخية وبعدين وقعت 
اسر لبس هدومه وراح عند نور وفتح الباب لقى نور واقعه على الأرض
اسر بخوف/نور أنا آسف فوقى مالك
نور بتعب/مياة
اسر نزل وجاب مياة وسقي نور وبعدين جبلها اكل وبدا يأكلها
نور بتعب/لية يا اسر
اسر بحدة/اخرسي وكلي
نور/مش عايزة
اسر اتعصب ومسك شعرها وقال/كلي بقي أساسا كلة بسببك يا نور منك للة
نور دموعها نزلت واسر خرج وقفل الباب
بعد شهر من معامله اسر الوحشه لنور وتحسن علاقته بكارما
اسر كان بيدخل الاكل لنور لقيها واقعه راح جبلها دكتورة لانها مش اول مرة يحصلها كدة
الدكتورة/مبروك المدام حامل
اسر بجمود/عايز حاجة تنزلة أو اقولك اتكلي علي اللة
نور بدات تفوق ولقيت اسر قاعد قدمها
نور جت تقوم لقيتة مسكها وكتفها
اسر/عارفه فيه أية
نور بخوف/لا
اسر/أنت حامل
نور دموعها نزلت من الفرحة
اسر/هينزل يا نور مش عايز حاجة تربطني بواحدة زيك وهتاخدي مو*انع حمل
نور/وانا مش موافقة انزلة ومفيش دكتورة هتنزل ابني غص*ب عني
اسر/مش بمزاجك وصح مفيش دكتورة بس هنزلة أنا وه*جم عليها وهي بتصرخ وتعيط و....

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا

اسر/مش بمزاجك وصح مفيش دكتورة بس هنزلة أنا وه*جم عليها وهي بتصرخ وتعيط ونور مدت أيدها على التربيزة ومسكت الكوباية وكس*رتها علي دماغة وقامت وقفت وهي بتترعش وطلعت تجري وهي حاطة أيدها علي بطنها وبتعيط
بعد سبع سنين كاملين
اسر كان قاعد في مكتبة بيبص لصورة نور اللي حاطتها علي مكتبة وعيونة فيها دموع وبدأ يفتكر
Flash Back
بعد ما نور هر*بت اسر كان راجع من شغلة وسمع كارمن بتتكلم في التليفون
كارمن/بص يا يامن معرفش هي غارت علي فين المهم أن اسر بقي ملكي انا وقفلت الفون واسر دخل وضر*بها كف/يعني نور مظلومة أنتوا السبب متردي دة أنا هوريكم الو*يل وراح شالها ونزلها في عربيتة وراح علي مخزن وكتفها وطلع تليفونة ورن علي اخوة
اسر/تعالالي فورا علي اللوكيشن اللي هبعتهولك
بعد ساعة يامن وصل ودخل لقي كارمن متكتفة وفية لازقة علي بوقها ولسة هيتحرك كان اسر ضر*بة بالعصاية علي راسة وراح كتفة جنب كارمن وقعد قصادهم لحد ما يامن فاق
اسر/لية يا يامن
يامن بكر*ة/بحبها وهي بتحبك روحتلها يوم فرحكم وزعقتلي والا أية بتحبك وان هي مرات اخويا
اسر كان بيسمع وهو بيفتكر لما ضر*ب نور ولما كانت بتصرخ
يامن/بس تعرف أنا اة مختهاش بس احسن انها راحت منك علي الأقل هي مش ليك
اسر بقي يضر*ب يامن وكارمن خايفة
اسر بزعيق/وطبعا الرسالة اللي جت وقت ما نور في الحمام بعتها لما الهانم قالتلك أن نور مش قاعدة جنبي وإني همسك تليفونها وضر*بة
اسر/تعرفوا انتوا الاتنين أنا عايز اقت*لكم دلوقتى بس المو*ت خسارة فيكم انا هعمل غير كدة وفكهم وساب المسد*س علي الأرض وقال/اللي حابب يخرج من هنا يخلص التاني وخرج
وطبعا يامن مسك المسد*س وضر*ب علي كارمن ولسة هيهر*ب البوليس وصل لان أسر اتصل عليهم
Back
اسر دمعة نزلت منة وقال/أنا مستحقيش لا أنت ولا ابني أو بنتي أنا واحد غ*بي يا نور أنا موثقتش فيكي وفجأة دخلت شمس/أية يا اسر ارحم نفسك
اسر/نور وحشتني قوي
شمس/بقولك أية أنت عندك أجتماع شغل في الغردقة بكرة أنت تخلص الشغل وتريح اعصابك كام يوم
اسر هز راسة وشمس خرجت
في شقة صغيرة
نور بغضب وهي ماسكة الشبشب/واللهي لو ياسر لو مطلعت لهنزل الشبشب علي نفو*خك
اهي دية اكبر مثال لاي أم مصرية أصيلة 😂
ياسر خرج وقال/بصي حقك تتعصبي بس دة امتحان شهر يعني فيها اية لو جبت واحد
نور اتعصبت اكتر من برودة وحدفتة بالشبشب وبعدين قعدت تعيط وياسر قرب منها
نور/أنا عايزاك ناجح يا ياسر أنا مليش غيرك يا حبيبي
ياسر با*س ايد نور وحضنها وقال/حاضر يا نور هذاكر الرياضة حلو أنا نفسي اعرف أنا زي مين مبحبش الرياضة
نور افتكرت
Flash Back
من عشر سنين
نور/فية حد بيكر*ة الرياضة
اسر/أنا
نور/طب لية
اسر/عشان مسائل معقدة وحاجة رخمة قوي
نور ضحكت وهو قال/بتضحكي علي أية
نور/عليك نفسي اعرف كنت بتجيب كام في امتحانات الرياضة وأنت صغير
اسر بهمس/ومتقوليش لحد
نور هزت راسها
اسر/كنت بجيب صفر واحيانا احيانا واحد
نور بقت تضحك واسر بيبصلها
Back
ياسر/ماما روحتي فين
نور حضنت ياسر وقالت/شد حيلك وذاكر حلو ودخلوا اوضتهم وناموا
تاني يوم
اسر وصل الغردقة وكان رايح المطعم اللي هيعملوا فية صفقتهم
نور وصلت ياسر مدرستة وراحت المطعم وغيرت لبسها ولبست اليونيفورم وبدأت شغل
واسر وصل واجتمع بالناس وبدأوا كلام وطلبوا قهوة
رنيم/يا نور خدي دول ووديهم علي تربيزة خمسة
نور خدت القهوة وراحت هناك واسر ضهرة ليها وكان بيبص في العقود وهي حطت القهوة للكل وجت حطتها قدام اسر وهو بص لايدها وبص للخاتم و....

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا

نور حطت القهوة قدام اسر ومشيت 
واسر لف يشوفها
كدة العقود تمام يا اسر بية
اسر/مش معقول لا وكمل شغل وخرج 
وراح الفندق
بالليل
نور نيمت ياسر وحبت تتمشى على البحر 
فنزلت والشال على كتفها وقعدت قدام البحر
عند اسر
اسر/مش عارف لية حاسس انك قريبة 
يا نور وحاول ينام معرفش
اسر قام يتمشى شوية عشان يقدر ينام
عند نور
حلوة هتعجب المعلم
واحد طلع منديل وقرب من نور اللي كانت قاعدة ولما شافتة اتخضت وقامت عشان 
تمشي مسكها ونور صرخت راح كتم 
صوتها وهى بتعا*فر لحد ما ضر*بتة في بطنة وبقت تجري وهو وراها لحد ما مسكها وقال/مش مهم المعلم المهم أنا لأنك عجبتيني
نور بصريخ/حد يلحقني
الشاب شد الشال عنها وهي بتصرخ 
واسر كان ماشي وسمع صوت صريخ 
مشي ورا الصوت و
الشاب راح قطع جزء من تيشرت نور 
اللي بتقاوم وهو ماسك ايديها 
وفجأة حد شدة وبقي يضر*بة ونور بتعيط وضمت نفسها
الشاب ضرب اسر وهرب بسرعة واسر بص
للبنت وراح جاب الشال وحطة علي كتفها
نور رفعت وشها وهي بتعيط/شكر وسكتت
اسر فضل باصصلها وهي رجعت لورا وجت 
تقوم مسكها
اسر/نور وحط أيدة علي وشها ودموعة نزلت وشدها لحضنة وهي بتزقة
اسر بعدها عن حضنة وبقي يبو*س كل حتة 
في وشها وهي بتعيط
نور بدموع/ابعد عني يا اسر
اسر/بنتى أو ابنى
نور بجمود/أنت ملكش حاجة عندي وطلقني
اسر زقها علي الرمل وبقي فوقها وقال/أنت ليا يا نور واللهي من غيرتي عملت كدة فكرتك بتخ وسكت
نور بجمود/بخو*نك صح ما أنا زبا*لة قدامك يا اسر
اسر دموعة نزلت علي وش نور
نور/أنت واحد غب*ي يا اسر موثقتش فيا وفي حبي ليك للحظة وحاولت تسقطني اسر أنا بكر
وقبل ما تكمل كان اسر مال ناحية شا*فيفها وبقي يبو*سها  وبعد ما نور كانت بتحاول تبعدة استسلمتلة وفضلوا كدة ونور مش قادرة تاخد نفس
نور بقت تزقة لحد ما بعد عنها ونام جنبها علي الرمل وهو بياخد نفسة وهي كمان
اسر/نور وحشتيني
نور مسكت شوية رمل في أيدها وجت تقوم مسكها راحت رمت الرمل في عينة وجريت 
وهي بتعيط
اسر/نور متمشيش وحاول يفتح عنية وملقيش نور وقال/هلاقيكي يا نور
نور دخلت الشقة وهي بتاخد نفسها ودخلت اوضتها لقيت التيشرت بتاعها مقطوع قل*عتة ولبست دريس قصير ومسحت الروج اللي باظ علي شافيفها وافتكرت اسر
نور/ابقي هب*لة لو رجعت هو ميستحقش فرصة تانية ونامت جنب ياسر
تاني يوم
نور وصلت ياسر المدرسة وكلمت المديرة 
عشان تسحب ملفة وخلصت وراحت شغلها وغيرت وخرجت ولقيت المكان فاضي
اسر/يا نور عي*ب حركات العيال دية يعني 
مش هعرف اجيبك يا نور وقرب منها وهي متنحة
نور/لو سمحت امشي
اسر بغيرة/خشي غيري يا نور الچيب القصيرة دية
نور/امشي يا اسر من هنا لو سمحت حد يشوفنا
اسر قرب منها وشالها
نور/لو سمحت نزلني هصوت يا اسر والم عليك الناس
اسر/چيب قصيرة يا نور والكل يبص عليكي وحطها علي الكرسي وقفل الباب وركب وساق
نور/نزلني يا اسر
اسر ساق لحد البحر ونزل وشالها غصب عنها لحد ما وصل عند اليخت
نور بخوف/لا يا اسر بلاش والنبي يا اسرررر
اسر طلع ودخلها اوضه تحت وقفل الباب ونور بتصرخ وهو طلع يسوق اليخت ونور كانت تعبانة وبقت تر**جع
اسر وصل لنص البحر ونزل لنور لقيها بتر*جع في الحمام
اسر بخوف/مالك يا نور
نور بتعب/كلة بسببك أنا تعبانة
اسر شدها ناحيتة وفتح الحنفية وغسل وشها وبعدين شالها وخرج وهي بتل*عنة
اسرطلع فوق وراح مد ايدة وفتح زر*اير الشميز بتاع نور
نور شالت ايدة/أنت بتعمل اية أنت حيو*ان
اسر مهتمش وقرب منها وشد الشميز من عليها وبعدين قلع قميصة وشالها ونط في المياة ونور كانت ماسكة فية ومغمضة عنيها
اسر قرب من نور لكن نور زقتة وهو نزل تحت المياة
نور بخوف/اسر أنت فين أنا خايفة اسرررر
وفجأة نور أنشدت تحت المياة واسر با*سها وبعدين بعد عنها وطلعوا وبقوا يتنفسوا
نور بزعيق/أنت واحد مجنو*ن يا اسر
اسر بهدوء/مجنو*ن بيكي يا قمر
نور بعدت عنة وبقت تعوم راح وراها ومسكها وحضنها من ضهرها
اسر/واللهي اتغيرت
نور/لنفسك وحوش ايدك
اسر مسكها اكتر ونور بتحاول تفلت مش عارفة وابتسمت وفجأة صرخت/اةةةةةة
اسر اتخض/نور مالك
نور بعدت عنة وبقت تعوم بسرعة
اسر/طب ولما اجيبك 
نور/لما بقي
اسر لحقها وفجأة صرخ/نووووور

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا

اسر لحقها وفجأة صرخ/نووووور
نور خافت ووقفت وهو راح ناحيتها بسرعة ومسكها
اسر/اعمل اية
نور/تسيبني
اسر/علي جث*تي
نور/أنت عايز أية
اسر/أنت وبنتي أو ابني
نور سكتت وقالت/مستحيل ارجعلك حتي البيبي راح يومها خرجت وعملت حادثة
اسر/مش مهم المهم تسامحيني
نور/مش عايزة ولو عندك د*م روحني
اسر طلعها علي اليخت ونزل تحت وجاب قميص لبسة
أسر/مش هسيبك تمشي من هنا وهنفضل 
وسط المياة
نور بخوف/طلعني من هنا
اسر/توتو وقرب منها
نور/لو سمحت روحني
اسر طلع وبدأ يرجع باليخت
بعد ساعة
اهو وصل ومعاة واحدة
نفذ
اسر/ممكن بس تقعدي معايا شوية
نور:عايز اية
اسر مشي ونور حست بالذ*نب وراحت 
وراة لقيت كام واحد ماسكين اسر وواحد هيض*ربة بمط*وة 
نور مسكت رمل باديها الاتنين وبزعقت لأسر وهو غمض ورمت عليهم واسر جري مع نور وهما بيجروا وراهم لحد ما فضلوا يجروا وفجأة حد شد نور وحط المطو*ة علي رقبتها
اسر/لا

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا

ياسر/بابا
اسر اخدة فى حضنة وياسر مصدوم
اسر/مالك
ياسر/اكيد إذ*يت ماما ديما بتعيط
اسر/كنت غب*ي وغلطت في حقها
ياسر/ماما مش هنا
اسر/ماما سافرت عشان شغل وانا هقعد معاك لحد ما تيجى
ياسر/ماشى
اسر دخل واسر خد ابنة في حضنة لأول مرة
اسر/ياااة يا ياسر نور وحشتني
ياسر/بو*س راسها وصالحها أنا لما جبت واحد عملت كده
اسر/واحد ايه
ياسر/ومتزعقش أنا جبت واحد فى الرياضة
اسر ضحك وقال/زي ابوك وحضنة
تاني يوم اسر خد ياسر وصلة المدرسة وراح المستشفي ونور لسة زي ما هيا وحالتها بتسوء اكتر
اسر/هنفضل نلعب كدة كتير أنا تعبت وعايزك جنبي يا نور
طب فوقي عشان ياسر
بعد شهر كامل
اسر وصل ياسر على المدرسة زي كل يوم وراح
المستشفي اتصدم لما لقي سرير نور فاضي
اسر بزعيق/نور المريضة اللي كانت هنا راحت فين
الممرضة /فاقت وسابت لحضرتك الجواب دة
اسر فتحة وبدأ يقراة
أنا فعلا بحبك يا اسر بس مش هقدر ارجع أنت زمان صدقت للحظة اني بخو*نك تفتكر اتغيرت حتي لو أنا مبقتش واثقة في انك ليا وبتثق فيا
اسر أنا هاخد ياسر وهبعد
اسر كرمش الورقة وطلع من المستشفي راح مدرسة ياسر
المديرة/نور ماما ياسر لسة مستاذنة ووخداة وماشية
اسر/لا أعمل أية
في التاكسي
ياسر/لا يا ماما أنا عايز بابا أنت مش كل مرة هتبعديني عنة أنا زهقت
نور بصتلة بدموع
ياسر/أنت أنا*نية يا ماما عشان بابا بيحبك وأنت اللي مش عايزة
نور دموعها نزلت
عند اسر في شقة نور
اسر كان قاعد وادية علي وشة وفجأة الباب اتفتح وياسر دخل وحضن اسر واسر حضنه وبص ناحية الباب شاف نور واقفة قام وقرب منها
نور/ابنك عندك وهيفضل معاك يا اسر وانا هتجوز عمر
اسر نزل ياسر ومسك دراع نور وشدها للاوضة وقفل الباب وحاوطها
اسر/عيدي قولتي أية
نور/هتج وقبل ما تكمل كان اسر هجم علي شفايفها وبعد عنها وقال/هتتجوزيني يا نور أنت بتضحكي علي دة وحط ايدة علي قلبها
نور/لا أنا هتجوز عمر عشان بحبة وبيحبني
اسر ضغط علي وسطها وهي عيطت
اسر زقها وقال/أنا تعبت بحاول ارضيكي عارف اني غلطت بس انا مش اول ولا اخر واحد هيغلط يا نور وقعد علي السرير بتعب
نور بصتلة بحزن وقعدت علي الأرض قدامة ورفعت راسة/أنا زعلانة منك بس بحبك ومفيش عمر بقول كدة عشان تبعد عني
اسر حضنها وفضل يعيط
اسر/أنا آسف آسف آسف
نور مسكت وشة وفجأة قربت منة بجرءة وبا*ستة
اسر كان مبسوط/طب لية كل دة
نور/خايفة تعيد اللي عملتة
اسر/كانت تتقطع ايدي ولساني قبل
نور/بعد الشر عليك وحضنتة
لسة المشا*كل جاية
يتبع

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا

نور/اسر صدقني لو جر*حتني تاني هبعد للابد
اسر حضنها ونام وهي في حضنة
اسر/ابقي غب*ي لو عدت اللي حصل
تاني يوم
اسر ونور وابنهم سابوا الغردقة ورجعوا مصر
نور اول ما دخلت البيت افتكرت اللي حصل وعيطت
اسر حضنها/آسف يا نور
نور/خدني في حضنك
اسر ضحك وخدها لاوضتهم
تاني يوم نور فاقت وهي نايمة في حضن اسر
اسر/المرة دية بنت بقي
نور حضنت اسر وضحكت
بعد شهرين
نور كانت مبسوطة لأنها اكتشفت انها حامل
وفجأة تليفونها رن وكان اسر
نور/اسر أنا
تليفون الشخص اللي يقرب لحضرتك في المستشفي
نور راحت المستشفي
نور/دكتور اسر جوزي عامل اية
الدكتور باسف جوز حضرتك محتاج عم*لية لازم يركب شرايح و
نور/أنا عايزة اشوف اسر
الدكتور سمحلها تدخل عندة وهو كان لسة نايم با*ست وشة وادية
نور/قوم عشان ياسر وحطت ايدة علي بطنها وعشانها وعشاني يا اسر وفضلت تعيط
بعد شوية اسر فاق ولقي نور جنبة
نور بعياط/اسر أنت كويس رد عليا
اسر/اطلعي برة ومشفش وشك وورقة طلاقك هتوصلك
نور اتصدمت وضحكت/يااة علي هزارك بس بايخ
اسر/نور أنت وقبل ما يكمل حطت أيدها علي بوئه
نور/لا أنت مش هتطلقني ومش هسيبك
اسر شدها لية وكان دايس علي دراعتها وقال/غو*رى يا نور مش عايزك امشي ومترجعيش
نور لسة هتتكلم زقها خبطت في الحيط
اسر/برة
نور دموعها نزلت وخرجت من المستشفي
تاني يوم
اسر كان قاعد علي السرير وقدامة كرسي متحرك وكان لابس فجأة الباب اتفتح ودخلت
اسر بغضب/مش قلتلك مشوفش وشك
نور/مش بمزاجك يا حلو
اسر اتعصب من برودها
نور قربت منة عشان تساعدة راح شدها وقعت علي السرير جنبة ولما جت تقوم كتفها وقال/لآخر مرة يا نور روحى
نور/مش هروح واسيبك
اسر بتعب ودموع/أنا واحد عاجز دلوقتي وانت مش مطرة تفضلي معايا أنا هطلقك
نور قربت منة وبا*ستة برقة وقالت/وانا عايزاك عارف لية ومسكت ايدة حطتها علي قلبها/عشان بحبك يا اسر
اسر/هتزهقي
نور/بحبك
اسر/بحبك وشدها لحضنه

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا

بعد سبع شهور من العملية اسر اتحسن ورجع احسن من الاول ونور كانت حامل في بنت
في الليل
نور/اسر اسر فوق يا اسر أنا تعبانة
بعدين يا نور
نور بدات تعيط والو*جع يزيد
نور/وحياتي قوم يا اسر بمو*ت اةةةةةة
اسر اتنفض /نور مالك
نور بدموع/وج*ع رهيب مش قادرة
اسر شال الغطا عشان يشيلها لقي د*م علي السرير
نور بقت تصرخ وتعيط واسر مش قادر يتحكم في نفسة
اسر/نور أهدي خلاص وصلنا
بعد ثلاث ساعات
الممرضة خرجت ببيبي واخدتة الحضانة
اسر/نور عاملة أية
الممرضة/مرات حضرتك جالها نز*يف ربنا يستر لأنهم مش قادرين يوقفوا النز*يف
الممرضة دخلت وبعد ساعة بالضبط
متقلقش يا استاذ اسر مراتك الحمد للة بخير
اسر/والبيبي
الدكتورة/الحمد للة بنوتة زي القمر هي بس عشان ولدت قبل معادها هتفضل في الحضانة وبعدين هنطلعها
اسر /ممكن اطمن علي نور
اسر دخل عند نور اللي نايمة وباين علي وشها التعب
اسر/كدة تخوفيني عليكي يا نور عيني
بعد شهر
اسر/نور قومي سكتي قمر
نور كانت تعبانة وقامت واسر فتح عينة وبصلها وقام خد قمر
اسر/روحي ارتاحي أنت يا نور
نور ابتسمت وبا*ستة
اسر/يا خرابي علي قمري
قمر ضحكت واسر حضنها
تمت بحمدلله

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-