الحاج مسعد / هاتى البنات وازوجهم ينورو
الحاجة نبيلة/ حاضر يابنى الف مبروك
شهد حاطة ايدها على بوقها ودموعها نازالة
الحاجة نبيلة/ على فكرة انا هاروح علشان محدش يجى هنا ويشوفك
شهد / ماشى ياماما و انا هاجيب شيماء تنام معايا الحاجة
نبيلة / لما نشوف ماهر الاول هيقول اية
شهد / على رأيك وكمان علشان رحمة حامل
الحاجة نبيلة/ مش عارفة بس لو هو رفض اروح لوحدى واخد تاكسى يوصلينى
شهد /ربنا يسهل ويواافق انا هاخد ادم معايا هاخلية جنبى خلى بالك من فرحة نايمة
الحاجة نبيلة / حاضر ياحبيبتى
نطيييييرررررر فى فيلا والد جاسر
=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*
الاستاذ محمد / بقى كدة يابنى الغيبة دى كلها
جاسر / معلش يابابا من يوم مرأتى ماضاعت منى وانا مش طايق البلد
شهيرة / جاسر حبيبى عوزاك تشوف هناء بنت صاحب ابواك
جاسر / ماما لو ضغطى علية هاسافر دلوقت انا جاى احضر فرح خالد وراجع تانى
شهير / حرام عليك عوزة افرح بيك واشيال احفادى
جاسر / يحرم علية صنف الحريم من بعد مرأتى
الاستاز محمد/ بس يابنى مرت حوالى سنة ونص وزيادة ومنعرفش عنها حاجة فكر فى نفسك شوية
جاسر / بابا انا لما اتزوجت شهد كنت عوز ازلها علشان عندها معايا ورفضها اى تعامل فية اساءةوقفت فى وشى وسابت الشغل ولاهمها
ولما بهدلتها ودخلت المستشفى رفضت تعملى محضر ومشت حتى من غير ماتأخد شبكتها وهدومها هههههههه حتى الطلاق مطلبتهوش رغم انة من حقها
عوزنى بعد دة كلة اتزوج عليها دانا ابقى مش بنى ادم
الاستاذ محمد/ اللى مستغرب منة ازاى تكون بالقوة دى وترفض كل حاجة وترفض عيشة اهلها كمان
جاسر / علشان معاملة مرأت ابوها وحشة وابوها شخصيتة ضعيفة
شهيرة / انا اللى يهمنى انت انا عوزة افرح بيك
جاسر اخد المفاتيح والفون بتاعتة وقال انا هاقعد فى الفيلا بتاعتى لحد ميعاد السفر دادة سعدية تعالى معايا
دادة سعدية / على فين يابنى
الاستاذ محمد / خلاص ياجاسر استهدى بالله وخليك قاعد معانا
جاسر / معلش يابابا خلينى براحتى يلا يادادة هاتى كام غيار معاكى
دادة سعدية /بصت لشهيرة امشى ياهانم
شهيرة / روحى ياسعدية خرجت ورا جاسر
جاسر / شوفى اللى يلزم خدى هاتية انا هاوصلك واروح لخالد حضرى عشا كويس يمكن يجى 5 يتعشوا معايا
دادة سعدية / حاضر يابنى
نرررررررجع لشهد
=*=*=*=*=*=*=*=
شهد / اتأخرتى لية يابنتى هوانتى لسة تعبانة
رحمة / لا انا كويسة بس الغلس كان بيغلس علية هههههه
شهد / مامعاكم الليل طويل وبعدين خفى شوية علشان متتعبيش
رحمة / ربنا يكفيك شر واحد زى ماهر دة لم بقولة لا بيتحول ياختى بيكون عامل زى الرجل الاخضر
شهد/ ههههههههههههههه ربنا يستر عليكى خدى ادم واطلعى شوفى ماما كانت عوزاك
↚
رحمة / تعالى ياقلب خالتو هتفضلى مخبية على زوجك
شهد / تعرفى لو اتكلمتى فى الموضوع دة تانى هاخد عيالى وامشى
الحاجة نبيلة / تمشى تروحى فين يابنتى واهون عليكى
شهد / اترمت فى حضنها وقعدت تعيط ماهو لو عرف انى كنت حامل وولدت هياخد عيالى منى وانا ساعتها هاموت من غبرهم
شيماء / مالك ياشابة بصى ياشهد بنت اختى رسمت اية
شهد / بصت وقالت هى فعلا بنت موهوبة
رحمة / انا عوزة البت فرحة تطلع رسامة والمز ادم يبقى طيار
شهد/ طول مافى نفس هاخلى عيالى فخر لية ولابوهم
شيماء / خالتى انا هاتعشى معاكم
شهد / اوعك تفولى مكرونة وفراخ
شيماء / لا ياختش انا عملت حسابى الولاة عبدة كانت جايب سمك مشوى وعامل حسابكم
شهد/ والله فية الخير اصيل ههههههه
شيماء/ ابو شكلة قليل ادب
رحمة / لية عمل اية الغلبان
شيماء /عملة اسود الجزمة خلينى واقفة وخطف بوسة
شهد ورحمة /هههههههههههه ههههههههههههههه
شيماء /اتلمى يازبالة منك ليها
شهد /كنتى اديلوا ايدك يافوزية
شيماء / تصدقوا البوسة كانت حلوة
شهد / اصلها كانت بطعم الفراخ
رحمة / لا دكانت بطعم الكباب وزهيرة شافتكم
شيماء / لا بس انا قولتلها وكمان قولتلها خلية يطلقنى
شهد/ هههههههههههههه يخربيت هبلك وهى قالت اية
شيماء/ مسكت عبدة من ايدة بعد ماكان خارج وزقتة فى الاوضة وقفلت الباب وقالت دة زوجك يابت الهبلة
شهد/ هههههههههههه كملى ياخبيتها
شيماء /اسكتى انا بتكسف بئا ماما حددت الفرح بعد اسبوعين
رحمة / هههههههههههههههههه عملتوا اية فى الاوضة ياام اللمبى
شيماء /مفيش قعد يصالحنى واخدنى فى حضنة ولسة هيبوس دخلت زهيرة وش الفقر وقالت انتم بتعملوا اية
شهد ورحمة/ هههههههههههه هههههههخههه يخربيتك وبعدين
شيماء /قولتلها انت عوزة تلبسينى قضية واخدت السمك وجايت
رحمة/ طب وعبدة فين
شيماء / سبتة متدهول على عينة سرحان وجيت
رحمة / ماما ياماما شيماء جايبة سمك مشوى وهتتعشى معانا هى وعبدة
الحاجة نبيلة / طيب اتصلى بزوجك ياجى يتعشى معانا انا عوزاة
رحمة /حاضر ياماما
شهد/ هاطلع انيم ادم واغير لفرحة واجاى
رحمة /وانتى ادامى نجهز العشا
شيماء/ بسرحان حاضر ياعبدة
رحمة / جابت ازازة المية ورشت علية ادامى ياكلبة
شيماء/ اصلك واطية وزبالة كمان بقولك خليكى نسهر وننام هنا كلنا
شهد/ طب وعبدة ينام فين البت لسعت بجد
ماهر / يا ادم يافرحة انتم فين
شهد / تعالى يااسطى ماهر خد فروحة اهى لحد منحضر الاكل
ماهر /خدى بسكويت للاولاد
شهد /لسة مش بياكلوا
خالتى نبيلة /قالت هتبدأ تأكلهم علشان كدة جبتليهم بسكويت
شيماء / هات واحد ازاى يااسطى ماهر
ماهر / مالك شكلك مؤدب النهاردة
رحمة /ههههههههههه اصل طنط زهيرة حددت فرحها
ماهر /الف مبروك
رحمة /اتصل بعبدة ياجى يتعشى معانا
شيماء / عبدة باشآ ياكلبة
شهد & رحمة / ههههههههههههه
الحاجة نبيلة / ازيك ياماهر يابنى عامل اية
ماهر / الحمد لله ياست الكل هو البنات دول مالهم مش على بعضهم
الحاجة نبيلة / ماانت عارف لما بيتلموا على بعض سيبك منهم عوزك فى موضوع
ماهر / خير ياخالتى تحت امرك وقعد جنبها وحط فرحة على رجلة
الحاجة نبيلة/ عندى فرح بنت ابن اختى فى الاسكندرية بقول لويمكن انت ورحمة تاجوا معايا ولو مش فاضى خلاص هاروح لوحدى
ماهر / هو امتة ياخالتى اصلى معزوم الخميس على فرح واحد صاحبى فى اسكندرية فى مسرح
الحاجة نبيلة/ مهو يوم الخميس بروضة
ماهر / خلاص اخدكم معايا اوصلكم لقريبك واروح فرح صاحبى ونبات فى والصبح نرجع هى شهد جاية معانا
الحاجة نبيلة /لا اصل ابو العروسة يبقى خال شهد وانت عارف الباقى
ماهر/ ماشى ياخالتى رحمة تعالى خدى فرحة نامت
شهد / انت بتعمل اية فى الولاد كل ماتشيل عيل يسكت معاك وينام بسرعة
ماهر / ربنا يبارك فيهم
رحمة /شوف عبدة اتاخر لية انا جعااااانة
ماهر /جة اهو يلا يايامفجوعة
عبدة / السلام عليكم حد شاف مرأتى
شهد / ازيك ياعبدة شوشو جوة بتجهز الاكل
شيماء /انت جايت يابغلى
الكل هههههههههههههه هههههههههههههه
عبدة/ اتلمى يابت انتى عارفة اقدر اعمل فيكى اية
رحمة /خلاص صلوا على النبى الطيب احسن
الكل اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد
شيماء/عاملة تبرطم وتشتم فى عبدة بصوت واطى
عبدة /جنب ودنها على فكرة انا سمعت كل حاجة
شيماء/ طلعت تجرى وقعدت جنب الحاجة نبيلة وقالت بت يارحمة يلا الاكل هيخلص وقعدت تأكل لوحدها
ماهر غمز لعبدة مبروك يامعلم عشت وهاشوفتك عريس
شيماء/ عرسة لماتعضك من قفاك يابعيد
عبدة غمز لماهر /بتقولى حاجة ياشيمو
شيماء/ لا هو انتم مش بتأكلوا لية
رحمة / بنفرج على هبلك
شهد /كلوا هاحضر رضعة الولاد وجاية
شيماء/انا جاية احضرها معاكى
عبدة /خلوا بالكو فرحنا الخميس بعد الجاى
الحاجة نبيلة /الف مبروك يابنى
شهد /داخلت بادم وفرحة وحطتهم على الكنبة وقالت والف مبروك وشيماء هتفضل معانا فى الحضانة ولا
عبدة / معاكم ياام ادم دانتم اكتر من اخوات
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
↚
شهد دخلت بادم وفرحة وحطتهم على الكنبة وقالت الف مبروك ياعبدة وشيماء هتفضل معانا فى الحضانه ولا
عبدة / معاكم ياام ادم دانتم اكتر من اخوات
شيماء / بتتكلم جدا ياعبدة
عبدة /طبعآ ياعيون عبدة
شيماء/ طب تعالى نتجوز دلوقت بسرعة
عبدة/ غمز ليها معنديش مانع
شهد ههههههههههه البت هتتجوز على نفسها
ماهر / يخربيتك هبلت البت هههههههههه
شيماء قعدت تعيط بصوت عالى
الحاجة نبيلة / تعالى جنبى ياشوشو وحضنتها وقعدت تطبطب عليها
ماهر /يلا ياعريس رحمة ورايا مشوار اجاى اخدك ولا هتفضلى هنا
رحمة / تعالى بات معايا هنا ماشى
ماهر / تحت امر القمر سلامو عليكم
عبدة / شيمو تعالى عوزك
شيماء / نعم عوز اية تانى
عبدة / عوز اقولك بحبك وعمرى مقدر ازعلك انا اسف والله كنت بهزر معاكى
شيماء/ عارفة خلى بالك من نفسك انت مسافر الصبح
عبدة / ان شاء الله وهاجى السبت علشان فرحنا
شيماء/ تاجى بالسلامة
عبدة /تسلميلى ياغالية
ماهر / سحب عبدة من لياقة قميصة يلا يانحنوح ادامى
عبدة / انت طول عمرك غتت واية الجديد يلا يا بارد
مرت الايام لا جديد وجة الخميس
******************* ************
الحاجة نبيلة / انا لبست وخلصت احنا هنروح بالعربية ولا هنروح مواصلات
ماهر / لا ياخالتى هنروح بالعربية يلا
الحاجة نبيلة طب حط الحاجة فى العربية
شهد / اسطى ماهر
ماهر / يام ادم قولت اناماهر بس اخوكى ماهر تحت امرك
شهد لوشوفت جاسر اوعك تغلط وتعرفة مكانا
ماهر /عيب عليك على فكرة جاسر نزل من 5 ايام وشكلة كبر عشر سنين
شهد / هو كلمك
ماهر / لا كان منزل صورة لة على صفحتة شكلة حزين بجد
شهد /بس صفحتة مش شغالة من فترة
ماهر / عامل صفحة جديدة اسمها (.🌷شاطئ الاحزان🌷) هو صديق عندى بقولك ابعتى لة ادد كدة
شهد / بصت فى الارض
ماهر /بتحبية ياام ادم
شهد /بحب عيالى اللى هم حتة منة يلا علشان متتأخروش مع السلامة ياماما متتاخريش عن بكرة
الحاجة نبيلة / حاضر يابنتى اوعك تفتحى لحد بالليل خلى بالك من شهد ياام محمد
ام محمد / حاضر ياختى فى عنية مع السلام
شهد / يلا ياشيماء الولادبدأو ياجوا ظبطى حالك
شيماء /هاقول لستى حاجة وجاية ستى ياستى
ام محمد / ايوة يابتى
شيماء/ عوزة مكرونة وفراخ
ام محمد / حاضر هاعمل حساب شهد كمان
شيماء / منحرمش منك ياستى ياعسل ابقى قولى لبتك زهيرة اناهنام مع شهد
ام محمد/حاضر وانا كمان هاجاى انام معاكم يلا على شغلك
شيماء/حاضر
نروووووح لعروسة البحر
**************************
↚
ماهر /هوصلكم واقعد شوية واروح عند خالد صاحبى وعلى تليفون
رحمة/ لازم تاجى شوية بالليل علشان محدش يزعل
ماهر/ ماشى
الحاجة نبيلة / الشارع اللى جاى يابنى
ماهر/ حمد الله على السلامة رحمة بلاش تتعبى نفسك وابقى اركبى قدام علشان هز العربية
رحمة /حاضر
الحاج مسعد/ يامرحب بالغالين اتفضلوا
ام رحاب / اسكندرية نورت ياخالتى ليكى وحشة والله مقصرين معاكى
الحاجة نبيلة / الله يرحم تحية ( ام شهد) كانت ديما بتود علية
نادر/ ازيك ياستى اهلا يااستاز
الحاجة نبيلة / دى رحمة بنتى ودة ماهر جوزها لسة عرسان
الحاج مسعد/ كنتى قوليننا كنا فرحنا مع بعض.
الحاجة نبيلة / ملحوقة نتلم فى سبوع البيبى
ام رحاب /انتى حامل مبروك ربنا يكملك على خير
الحاج مسعد /حضرى لقمة ياام رحاب
مشيرة / اتفضلوا الاكل جاهز
الحاج مسعد/ تعالى يامشيرة سلمى على ستك نبيلة انت مش فاكرها
مشيرة /اسفة مأخدش بالى ازيك ياستى انت رحمة صح
رحمة /ازيك ياحبيبتى ماشاء الله كبرتى
مشيرة / وانتى كمان كبرتى وشكلك اتغير
ماهر /ياسيدى لومعاك رخصة خد العربية بس تركب رحمة قدام علشان حامل
نادر / ياريت دانا كنت هاجر عربية للجماعة
ماهر /رخصة العربية فى التابلوة وادى المفاتيح اتفضل
هامشى انا الحق صاحبى الا يولع فية
نادر/ تعالى اوصلك
ماهر/ لاخليك جنب ابوك هو محتاجك جنبة عوزين حاجة ياخالتى
الحاجة نبيلة/ تسلم يابنى
رحمة / ابقى كلمنى بقولك لوشوفت جاسر صاحب خالد ابقى صورة من غير ميخد بالة
ماهر/ نعععععم وحياة خالتك سمعينى تانى
رحمة / علشان شهد يمكن بكدة نقدر نقربهم من بعض
ماهر/ تصورى عنك حق هاحاول يلا سلام
واخد تاكسى ووصل عند خالد
ماهر / السلام عليكم
خالد / حبيبى وصاحبى وحشنى ياض
ماهر / مبروك ياعريس
جاسر / ازيك ياماهر عقبالك
ماهر / بعد الشر انا مرأتى حامل الحمد لله عقبالك انت كمان لما نفرح بيك ياجاسر
جاسر بحزن / انا اتجوزت من سنة وتلات شهور وعشرين يوم
ماهر / اول مرة اشوف واحد بيحسب هو متجوز بقالة اد اية بالشكل دة
جاسر / اصلها مش اى واحدة دى ست الدنيا
ماهر( فى سرة يااها معقولة بتحب شهد للدرجة دى)
خالد / سرحت فى مين ياواطى هههههه
ماهر / ولاحاجة
خالد /ماما حضرى اكل لماهر صاحبى
ماهر / انا لسة واكل كنت موصل الجماعة يحضرو فرح بنت خال المدام
خالد / جاسر ماهر معاك ماشى
جاسر /تمام يلا انت روح ودى عروستك البيوتى سنتر وانا هاروح اريح شوية وبعدين هاجى اخدك على الزفة خلى بالك هاظبط العربية هتركب معايا
خالد / منحرمش منك ياصاحبى
جاسر/ يلا ياماهر اركب
ماهر / مالك ياصاحبى ولو مش عوز تتكلم بلاش
جاسر / دى حكاية طويلة مش عوز افتكر خلينى ماسك نفسى علشان فرح خالد
ماهر / وحشنى الشغل معاكم كانت ايام جميلة
جاسر / متاجى ترجع الشغل هتكون مع خالد والحاج
ماهر / وانت هو انتى سبت الشغل مع والدك
جاسر / لا ماسك الفرع بتاع فرنسا يلا اتفضل
نزل ماهر ودخل فيلا جميلة
جاسر /دادة لو سمحتى حضرى غدا للاستاز ماهر على مااجاى هاودى العربية تتغسل وتتظبط علشان العرسان
ماهر / براحتك
عدى الوقت بسرعة وركب ماهر مع جاسر وراحوا جابوا خالد وطلعوا على الكوافير
جاسر / انزل ياعريس شوف عرستك خلصت ولا
ماهر وقف بيرد على الفون وفجاة لقى حد خبط على كتفة
ماهر / انتى بتعملى اية هنا
رحمة /انا جايت ....
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
↚
جاسر / انزل ياعريس شوف عرستك خلصت ولا
ماهر وقف يرد على الفون فجاة لقى حد خبط على كتفة
ماهر / بخصة انتى بتعملى اية هنا
رحمة/ انا جيت مع نادر علشان العروسة تبقى مرأت خالد صاحبك
ماهر / معقول سبحان الله دى ولا فى الاحلام
رحمة / ايوة والله يلا نركب
جاسر / هو انت كمان بتلعب بديلك ياعمنا
ماهر / هههههههههه لا ياخوية دالمدام خالد طلع متزوج بنت خال المدام
جاسر / اتشرفت بيكى نورتى يامدام
رحمة/ متشكرة المكان منور بحضرتك
الكل ركب وراحوا القاعة كانت زفة جميلة بجد وجلس ماهر مع رحمة واقارب رحاب
والحاج حسين ابو شهد ومرأتة وولادة
فريدة / بت يامشيرة تعالى
مشيرة / نعم ياخالتى عوزة حاجة
فريدة / معاكى المفتاح روحى نضفى المطبخ واعمل الاكل علشان لما تمشى كليتك الصبح
مشيرة / خلينى اروح معاكم اروح ازاى لوحدى
فريدة / مليش فية
الحاجة نبيلة / متسيبها تفرح معانا ولما تروح ابقوا اعملوا اللى وراكم
فريدة / ملكيش فية يلا يابت اخلصى
مشبرة / حاضر ياخالتى ومشت تبكى وهى خارجة
نادر / مشيرة تعالى عوزك
مشيرة / نعم وبتمسح فى دموعها
نادر / مسك ايدها رايحة فين
مشيرة / رايحة اعمل غدا بكرة وانضف المطبخ
نادر / لا تعالى معايا
مشيرة / سابنى الله يكرمك مش عوزة مشاكل
نادر / امشى معايا وانتى ساكتة وراح عند ابوة والمعلم محفوظ
نادر / بابا انا عوز اكتب كتابى على مشيرة النهاردة
وانت ياعمى محفوظ اتصرف مشيرة هتباب الليلة فى اوضة رحاب
فريدة / انا مش موافقة
المعلم محفوظ / اية رأيك فى كلام نادر ياحاج حسين
حاج حسين / اصل البت لسة صغيرة وانا
المعلم محفوظ / نادر يابنى بكرة بعد العصر كتب كتابك على بنت عمتك دلوقت خد وطلع فيزاكارت هات ليها دبلة وخاتم وطقم كويس
نادر / تشكر ياعمى مستورة والحمد لله
فريدة /خلى بالك ياحسين انا مش موافقة
المعلم محفوظ / لما المعلم محفوظ يقول كلمة تمشى على راقبة الكل
فريدة /يلا ياولاد ومشت
نادر / عمى محفوظ الليلة مشيرة هتنام مع ماما وهتروح كليتها وقسما بالله لو حد اتعرضلها لاكون مخلص علية يلا نجيب الشبكة ونتصور
مشيرة بصت لابوها
الحاج حسين / روحى مع خطيبك يامشيرة الف مبروك
انتهى الفرح وقضوا الليلة عند الحاج مسعد وعملوا هيصة لمشيرة وفى الصباح ودع الحاج مسعد ومرأتة الحاجة نبيلة على موعد لزيارتها
رحمة /شهوووود وحشتينى
شهد / حمد لله على السلامة الفرح حلو
رحمة / دحصل حاجات وحكت لها على كل حاجة
شهد /انا فرحت لمشيرة نادر راجل بمعنى الكلمة
ماهر / ام ادم انصحك ترجعى لجاسر دبيموت من غيرك
شهد / هو مات فى نظرى من زمان انا رتبت حياتى على عدم وجودة
ماهر / اسف لتدخلى هامشى انا يلا يارحمة
بعد مرور11 سنة
ءءءءءءءءءءءءءء
شهد /يلا يافرحة علشان نلحق لبست ياادم
فرحة / خلاص يامامى انطى رحمة ظبطتنى
↚
شهد/ يالهههههوى اة اللى عمالة فى نفسك دة
فرحة / جميلة صح ياانطى شوشو وطلعت لسانها
ادم / اية رأيك يا ماما مز صح
شهد / اة يادماغى ههههههه منكم لله بوظتو تربية ولادى
نروح لرحمة عندها (شهد ويوسف وحبيبة 10 &7 &4 سنوات)
رحاب / عندها( شهد وياسين توأم و جاسر 8& 4)
اما شيماء /( خليل وحسين وعمر 7 &4&1سنة )
اما مشيرة عندها (شهد و حسين 3& 1سنة )
نرجع للواقع
=========
ادم وفرحة حصلوا على المركز الاول والاول مكرر على مستوى الجمهورية فى الشهادة الابتدئية وكمان المركز الاول فى مسابقة القرأن وفرحة طلعت الاولى فى مسابقة الرسم على محافظة (------) وفى مذيعة من قناة فضائية هتعمل مع شهد والاولاد حديث لبرنامج (٠٠٠٠٠٠)
ماهر / يلا ياولاد هنتاخر
ادم / مش مهم خليهم ينتظرو انا واختى مش اى حد
شهد / عيب المفروض نحتروم كلمتنا وموعيدنا تكون مظبوطة
فرحة/ حاضر يامامى
ادم / كلامك صح ياماما
فرحة /طب انا نفسى اقابل بابى انت وعدتينا لما ننجح صح يامامى
شهد / ان شاء الله لما يرجع من السفر هاياجى و تفضلوا انتم مع بابى ولما يسافر تقعدو معايا هنا
ادم / بجد ياماما بس انا عوزك تبقى معانا
شهد / ركز فى المقابلة دلوقت ماشى
وانتى يافرحة بلاش شقاوة
المذيعة (سهام ) يااة البلد دى بعيدة بس جواها حلو ونضيفة
شهد / نورتوا المحافظة كلها
سهام (المذيعة) البلد منورة بيكم
يلا ياشباب ظبطوا الشغل علشان نخلص بدرى ورانا هوا
المعدين / حاضر يااستازة
شهد /استازة سهام الولاد معاكى اما انا عندى شغل دلوقت
الاستاذ ماهر معاكم لو حد احتاج حاجة يلا ياشيماء وراحت لفصل تحفيظ القرأن
شيماء / كان المفروض تنتظرى مع الولاد مش يمكن ساعتها جاسر يشوفك وترجعوا لبعض
شهد / تصدقى انك لسة هبلة ياشوشو دة زمانة معاه عيال وزمانة اتزوج اكتر من عشر مرات بفلوسة
شيماء / بس بصراحة هو ولد مز اخر حاجة
شهد / من ناحية مز فهو شكلة مز بس جواه حيوان مفترس
شيماء / انسى ياشهد و احمدى ربنا بقى عندك عيلة جميلة ربنا يخلى ولادك
شهد / لولا ماما نبيلة وانتى ورحمة وماهر وعبدة مكنش بقيت انا كدة
ماهر / ام ادم تعالى سهام المذيعة عوزاكى
شهد /حاضر تعالى مكانى كمل السورة دى معاهم واقفل الفصل
ماهر / حاضر
شهد/ يلا ياشوشو علشان جوزك اكيد عوزك
وصلت مكان التصوير
شهد السلام عليكم خير
سهام(المذيعة) الولاد مش عوزين يردو على اى سؤال غير وانتى موجودة
شهد / حاضر هاقعد معاهم
سهام( المذيعة) طب ظبطى وشك علشان الكاميرا
شهد /لا كدة كويس
سهام(المذيعة) هنبدأ ياجماعة
المعد سيري توة وان
سهام (المذيعة) حلقة النهاردة مع اطفال معجزة بمعنى الكلمة لقاءنا مع التوأم ادم وفرحة الحاصلين على المركز الاول فى الشهادة الابتدائية وكمان المركز الاول فى تجويد القرأن
فرحة / لا فرحة وادم انا اكبر من ادم بخمس دقائق
سهام (المذيعة ) ماشى ياقمر عرفينى بنفسك
فرحة / انا اسمى فرحة جاسر محمد بابى مهندس كبير وصاحب شركة مع جدو بس هو مسافر على طول
سهام (المذيعة) يعنى مش بتشوفى بابى
فرحة / بياجى وانا نايمة وبيبعت هدايا كتير لينا كلنا بس انا عوزة اقوللة وحشتنى يابابى كتير
سهام ( المذيعة) وانت ياادم مش عوز تقول حاجة
ادم / لا حضرتك اسألى وانا اجاوبك
سهام (المذيعة ) انت كنت بتذاكر كام ساعة فى اليوم
ادم /يومنا بيبدأ من اذان الفجر. نصلى مع ماما ونقعد نقرأ قرأن لحد الساعة ستة ونص نلبس وننزل نفطر نلاقى عمو ماهر منتظر ياخدنا احنا وولادة وولا عمو عبدة ونروح المدرسة وبعد انتهاء اليوم الدراسى نرجع مع عمو ماهر بروضة وناجى نغير ونأكل ونعمل الهوم ورك وننام شوية او نتفرج على التليفزيون وبعد كدة ننزل عند ماما ناخد الدرس مع الولاد ونراجع شوية وننام
سهام (المذيعة) / عوزة اعرف اسباب تفوقك انت واختك
ادم/ ماما هى سبب كل حاجة كويسة احنا فيها بابا ديما مشغول بشغلة وماما هى اللى منظمة حياتنا وكمان هى علمت اولاد كتير القرأن والرسم
سهام (المذيعة) هى ماما رسامة
ادم / ماما بنحب الرسم وفرحة واخد المركز الاول فى الرسم
فرحة / مامى دى اجمل مامى فى الدنيا
سهام ( المذيعة ) وانتى يامدام شهد كلمينى عن نفسك
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
↚
ادم / ماما هى سبب كل حاجة كويسة احنا فيها
فرحة / مامى دى اجمل مامى فى الدنيا
سهام ( المذيعة) وانتى يامدام شهد كليمنى عن نفسك
شهد / مفيش حاجة مميزة فية اوانى عملت حاجة اكتر من الناس انا اقل الناس
سهام ( المذيعة) /لا انتى بجد اعظم من رجالة كتير انتى ست عظيمة يكفى انك فتحتى بيوت كتير بالمشغلة اللى عماله وكمان محو الامية والحضانة وتحفيظ القرأن وغير تربيتك لاولادك
شهد/ صدقينى انا معملتش حاجة انا كنت مجرد بنت ضعيفة جت هنا عند خالة ماماتها منهارة حيلها مهدود ولولا ماما نبيلة ورحمة وزوجها ماهر وشيماء وزوجها عبدة وستها وكل الناس الطيبة اللى هنا مكنتش بقيت شهد اللى قاعدة ادامك
سهام ( المذيعة) /احكيلى عن حياتك ومين وقف جنبك واية اللى خليكى تسيبى عيلتك وتاجى تعيشى هنا
شهد /حياتى كنت زى اى بنت عايشة فى منطقة شعبية وكنت محتاجة للامان وملقتهوش الاهنا وكمان الحمد لله ربنا اكرمنى فى اول مشوارى بدكتور ناصر كان نعم الاخ ربنا يبارك لة فى اولادة ويرضى عنة وكمان مدام سناء اللى لما كنت تعبانة سهرت بية واتبرعت بدمها لية وكمان دكتور منى صادق اللى رفضت تاخد منى مليم وتابعت معها طول شهور الحمل ويوم الولادة لاقيتها هى ودكتور حاتم منتظرينى حبآ فية مش علشان حاجة
الناس دى هم اللى علمونى ازاى احب اللى حولية وازاى ازرع الخير وانا عارفة انى هالقية فى اولادى
سهام ( المذيعة) ممكن تحكى عن ظروف زواجك من البشمهندس جاسر وهل انتم منفصلين ولا على خلاف
شهد /كان زوجنا رواج تقليدى و عمرى ما كان بينى وبين زوجى اى خلاف كل الحكاية انة من الناس اللى بتحب شغلها وبعدين طلما انة موفر لاولاد معيشة كريمة ومراعى ربنا فينا لازم يراعى شغلة
سهام ( المذيعة) سؤال اخير انتى بتحبية
شهد / زى حبى لاولادى واكتر علشان هو سبب وجودهم اعتقد بكدة انا جاوبت على كل شيئ
سهام ( المذيعة) وانت ياادم اية رأيك فى كلام ماما
ادم / ماما كلامها حقيقى هى بتعمل كل حاجة حلوة لكل الناس اللى تعرفهم واللى ماتعرفهمش
تانى يوم تم اثناء ازاعة الحلقة
خالد / مساء العسل ياحبيبتى
رحاب / يسعد مساءك احضرك العشا
خالد/ الولاد ناموا
رحاب/ من بدرى
خالد/ ليلتنا فل بامر الله اعملى سندوتشات وتعالى على مااخد شاور واجهز علشان عوز اقولك كلمة سر
رحاب / فى السريع ههههههههههههه
خالد / لا كدة بلاش سندوتشات وتعالى
رحاب / خد شور الاول
خالد / ماشى ماسمعش نفسك لحد ماخرج ماشى
رحاب/ بدلع حاضر ياحبيبى
↚
خالد /بت انتى تعالى مش عوز اكل انا جعان حاجات تانية
هوووب رن الفون
رحاب /شوف مين الاول
خالد / طنشى اهو فصل
رن تانى
رحاب /شوف مين الاول مسك الفون
خالد /دالزفت اخوكى
رحاب / رد داكيد حاجة مهمة
خالد / خير ياغلس
نادر / افتح التليفزيون على قناة (------)
خالد / لية فى حفلة رقص روح ياشيخ ربنا ينكد عليك
نادر / شهد وعيالها على التليفزيون
خالد/ شهد مين وعيال مين افتحى التليفزيون على قناة(-------) علية العوض الليلة انضربت
رحاب / حطت ايدها على بقها دى شهد وولاد مين دول
خالد / اكيد ولاد جاسر الولد فية شبه منة جامد
رحاب / دنسخة منة
خالد مسك الفون وطلب عدة ارقام
خالد / جاسر انزل مصر على اول طيارة
جاسر / لية ياحليتها اكنش وحشتك
خالد / مش انا دى مرأتك وعيالك
جاسر / انت اهبل يلاااااااااا ولا شارب حاجة اقفل بدل ماهزقك
خالد / شهد ظهرت على التليفزيون ومعاها ولد وبنت اولادك
جاسر/ هههههههه وانت عبيط وصدقت وعيالى منين بقاااااا بالمراسالة انت عليك كلام غريب
خالد / الولد نسخة منك انا بعت صورهم ليك على الوتس اب
جاسر /انا نازال بس علشان افضح كذبها واعرف هى كانت بتعط فين ومع مين
خالد / ياخسارة انت زى ماانت ماتغيرتش مع الاسف اقفل مع نفسك بقااااااا
جاسر / فتح الوتس وقعد يتفرج على الصور وقال طب ازاى دى كان عندها نزيف بس بصراحة خالد عندة حق الولد نسخة منى يارب الهمنى الثواب وقام بطلب عدة ارقام وجائة الرد
دكتور عدى/ مساء الخبر ياواطى
جاسر / عامل اية حبيب قلبى
دكتور عدى/ مهو باين بامارة انك مبتردش على اتصالى
جاسر /خلى قلبك ابيض انا اسف
دكتور عدى/ خير يااسطى اكيد عوز مصلحة
جاسر/ بصراحة اة
دكتور عدى/ خير يابارد هات اخرك
جاسر / استشارة هو لو واحد حصل مع مرأتة (-------) بعنف وجالها نزيف ودخلت المستشفى وبعد كدة محصلش حاجة ممكن تحمل
دكتور عدى/ ايوة اكيد لو الدكتور اللى وقف النزيف معملش عملية تنضيف الرحم وكانت فى فترة التبويض
جاسر / متأكد
دكتور عدى/ الولد شبهك دنسخة منك مش بتتكلم عن شهد وولادها
جاسر / ايوة ياصاحبى
دكتور عدى/ انزل خد مرأتك وعيالك فى حضنك مرأتك شكلها ست بمية راجل انا شوفت الحلقة كلها
جاسر /هاحجز على اول طيارة وجاى
وحجز على اول طيارة ولينزل مصر
مشيرة /نادر بدموع ممكن اطلب
نادر / هنروح انا وانتى وماما وبابا وعمى حسين عند شهد
مشيرة / ربنا يخليك لية وانت عرفت البرنامج منين دانت قاعد ادام التليفزيون من المغرب غريبة يعنى
نادر / انا وبابا وعمى محفوظ وعمى حسين كنا نعرف مكان شهد ومتابعينها من بعيد
مشيرة / معقولة من امتى وازاى ماقولتليش
نادر / يابت مكنتش عوز اشغلك عن الدراسة وبعدين دة طلب بابا حتى ماما متعرفش
مشيرة / وانتم عرفتوا منين
نادر / من ستى نبيلة وماهر جوز رحمة بنتها
مشيرة / يعنى شهد قاعدة عند خالتى نبيلة
نادر / ايوة بقولك هم العيال ناموا
مشيرة/ من بدرى هنروح لشهد امتى
نادر / تعالى الاول نحتفل بروجع شهد
مشيرة / نام بقى عوزة انام
نادر / شدها علية تعالى نامى حوطها بايدية
صبااااااااااح يوم سعيد على الجميع
على الطريق المتوجة للقرية اللى شهد تقطن فيها هناك ثلاث سيارات تتسابق ل..
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
↚
على الطريق المتوجة للقرية اللى شهد تقطن فيها هناك ثلاث سيارات تتسابق للوصول اليها
شهد / يلا ياولاد زمان اخواتكم جاين
فرحة / اكيد هنخرج نتغدا برة النهاردة
ادم / ياريت ياماما انا قولت لعمو عبدة ووافق (ملحوظة شهد ورحمة وولادها وزوجها وكمان شيماء وولادها وزوجها متعودين يقضوا ايام الاجازة مع بعض فى منزل الحاجة نبيلة)
شهد/ اتفقوا انتم مع بعض على المكان ونخرج ماشى
فرحة / هيييييية وصفقت ماشى يامامى
شيماء / بت ياشهوووود انا جيت
فرحة وادم / ههههههههههههههه هههههههههه
فرحة/ انطى شيماء مكرونة وصلت
ادم / هنزل لخليل ياماما
شهد / انزل ياحبيبى وشوف تيتة صلت ولا لسة
ادم / حاضر
فرحة / مامى انطى رحمة جت
شهد / انزلى انا خلصت ونازلة وراكم بلاش شقاوة
فرحة / حاضر يامامى
ماهر / السلام عليكم الفطار يلا قبل مايبرد
شيماء / فول وفلافل طب مين هياكل الباشمل والفراخ
عبدة / انتى وابنك خليل المقلبظ
الكل هههههههههههههه هههههههههههه
فرحة / انا هاكل معاكى ياانطى شوسو
شيماء / تعالى ياقلب خالتو
شهد / السلام عليكم يلا ياجماعة اناجعانة بجد
ادم /عمو ماهر عوزين نخرج نتغدا برا
ماهر / حاضر شوف عوزين نروح فين وتتغدوا اية واحنا تحت الامر ياشباب
فرحة / نروح الملاهى
رحمة / مش هينفع ياولاد ماما شهد شكلها تعبانة النهاردة
شيماء/ بت ياشهووود تعالى كلى مكرونة وانت هتبقى زى الفل
عبدة / قصدك زى الفيل ههههههههههه
رحمة / هههههههههه ديما فضحانا ياشوشو
شيماء/ خالتى نبيلة خدى طبق المكرونة دة نصيبك بقااااا
الحاجة نبيلة/ امشى ياسوسة مش عوزة مكرونة
ماهر/ هاتى ياام خليل الطبق انا هاكلة
عبدة / انا هاجيب سمك للغدا ماشى بلاش خروج واتفرجوا على التليفزيون ياولاد
فرحة/ عوزة كفتة مش سمك
شيماء / كفتة ومكرونة
رحمة / عبدة خد مرأتك وروح قال مكرونة قال
عبدة /خليها عندكم مش عوزها هههههههه
ام محمد / ياحاجة نبيلة فى ناس بتسأل على ام ادم
ماهر / مين اتفضلوا يااهلا يااستاز
الاستاذ محمد/ انا والد جاسر ممكن اقابل شهد
شهد / اتفضل ياعمى ياأهلا اتفضلى ياهانم نورتم
الاستاذ محمد / والله العظيم دورت عليكى كتير
شهد / عارفة من غير ماتحلف ادم فرحة تعالوا سلموا على جدو وتيتة
الاستاذ محمد /اتصدم من التشابة بجاسر
شهيرة / سبحان الله دى صورة طبق الاصل من جاسر وهو صغير
وحضنت ادم وفرحة وقعدت تبكى حقك علية انا يابنتى
شهد / على اية ياهانم صدقينى مفيش حاجة ادم خد جدو وتيتة واطلعوا اقعدو فى الانترية اطلعوا فوق ارتاحوا من المشوارطلعوا فوق🌹🌺
الاستاذ محمد / عاملين اية يا ولاد
فرحة / ماما قالت انك جدو الطيب وانك بتحبنا اوى وكنت بتبعب هدايا لادم ولية فى عيد ميلادنا
شهيرة / معقولة فى انسانة بالشكل دة
↚
الاستاذ محمد / يارب ابنك يتلم ويرجع مرأتة وعيالة لحضنة وينسيها اللى فات
شهيرة /على رأيك والله
شهد / اتفضلوا لقمة بسيطة السواق اكل تحت انزلى يافرحة جدو كدة يتعب
الاستاذ محمد/ لا خليها انا فرحان بيهم
ماهر / ياام ادم تعالى فى ناس عوزاكى
شهد / حاضر ياابو يوسف عن ازنكم البيت بيتكم
شهيرة / اتفضلى يابنتى
شهد / افندم تحت امر حضرتك
ماهر / دة خالد زوج رحاب بنت خالك
شهد / اهلا بحضرتك اتفضل رحاب حبيبتى وحشانى كتير واخدو بعض بالحضن وفعدو يبكو
رحمة / خلاص يابنات روقوا
رحاب/ ازيك ياستى وباست ايدها
رحمة / عاملة اية يارحاب
الحاجة نبيلة / عاملة اية يابنتى
رحاب / الحمد لله فضل من ربنا
خالد / ضرب ماهر يالبوكس وقال بقى ياواطى شهد تبقى عندك وماتقولش وانت كنت شايف جاسر شكلة كان ازاى
ماهر / مكنتش اقدر اخون ثقة شهد فية
خالد / عند حق بص مين اللى جاى هناك
ماهر / دة الحاج مسعد ومرأتة ونادر
شهد / ديوم المفاجأت ولا اية
عبدة / يامرحب اتفضلوا
الحاج حسين حضن شهد وقال / وشى منك فى الارض سامحينى انا ظلمتك وجيت عليكى كتير وبكى
شهد / انا مسامحك والله انا بخير الحمدلله
مشيرة / انت وحشانى كتير وحضنت اختها
شهد / ازيك ياخالو ازيك ياطنط وبعد السلام والترحيب
رحمة / شهووود هنعمل اكل اية
ماهر. /نجيب اكل جاهز علشان متتعبوش ماشى
رحمة / وهات عصاير وفاكهة وجاتوهات معاك
شهد / خد ياابويوسف وعطيتة فلوس
ماهر /معايا
شهد / دة من ميزانية العيلة (هم عاملين حساب مشتركة للاكل واى شيئ يخصهم مع بعض)
شيماء /وانا هاعمل مكرونة كمان
ماهر / عبدة طلق البت دى
رحمة / اتهدى يابت يخربيتك
شهد/ ههههههههههههه اتلمى ياشوشو
عدى اليوم ورجل الجميع الى بيوتهم على الاتقاف مع شهد بزيارتهم
صبااااااااااح يوم جديد 🌹🌺
***************************
شيماء شهد / يلا العيال جت اتاخرتى
فرحة / مامى انطى شوشو جت
شهد / مش قادرة خليها تطلع
فرحة / انطى شوشو تعالى مامى تعبانة
شيماء/ طلعت تجرى مالك ياحبيبتى
شهد / مش قادرة ارفع دماغى
ادم نزل يجرى قابل ماهر جاى الحضانة
ماهر / مالك ياحبيبى
ادم / ماما تعبانة جامد
ادم / اركب تعالى نجيب الدكتور عطية
رواحو جابو الدكتور عطية وبعد الكشف علق ليها محلول وقال ضغطها عالى جدا هاكتب ليها العلاج دة وراحة تامة
ماهر / حاضر تشكر يادكتور ووصلوا
رحمة / انزلى على الحضانة ياشوشو وخلى عبدة معاكى بدالى وماهر هيروح فصل تحفيظ القرأن
شيماء /حاضر
شهد / عوزة ولادى هاتلى ولادى
رحمة/ هم مع ماهر فى فصل تحفيظ القرأن
شهد/ ماشى انزلى طمنى ماما نبيلة وشوفى الغدا اية
شيماء / فى اكل كتير من امبارح التلاجة مليانة
شهد / ماشى عوزة انام ممكن لما الولاد يخلصوا عوزهم
رحمة/ حاضر وغطتها نامى انتى ياحبيبتى هانزل اساعد شيماء ونزلت وشهد نامت
شوية وجت عربية ووقفت
السائق / لوسمحتى ياحاجة دة منزل الست شهد
ام محمد /ايوة يابنى بت ياشيماء
شيماء / يوة نعم ياستى لقت دة قدامها
شيماء/ يانهار احوس
جاسر / افندم انت هبلة ياختى
شيماء / لا انا شيماء
جاسر / فين شهد والولاد
شيماء /شاورت بصابعها لفوق
جاسر / سابها وطلع على فوق فتح الغرف وبص لحد مالقى شهد نايمة دخل وقعد جنبها على السرير وقعد يملس بيدة على شعرها وقال انا اسف سامحينى
شهد / بصت بنوم وقالت انت مين انا عوزة ولادى
جاسر / نام جنبها ورفع رأسها ووضع يدة تحتها واخدها فى حضنة واتغطى ونام بعمق
شيماء / فتحت باب الاوضة تتطمن على شهد
شيماء / يانهارووو اسووووود طب اناهاعمل اية دلوقت انا اتصل بماهر يتصرف فى المصيبة دى
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
↚
شهد بصت بنوم وقالت انت مين انا عوزة اولادى
جاسر / نام جنبها ورفع رأسها ووضع ايدة تحتها واخدها فى حضنة واتغطى ونام بعمق
شيماء فتحت باب الاوضة تتطمن على شهد لقتها فى حضن جاسر
شيماء/ يانهارووواسووووود طب انا هاعمل اية دلوقت انا اتصل بماهر يتصرف فى المصيبة دى
لا انا هاتصرف وجابت المنفضة وطاااااااااااااااخ على جاسر
جاسر /بخضة اية فى اية
شهد /عاعاعاعايالههههههوى انت مين
شيماء / طاااااااااااااااخ طاااااااااااااااخ
جاسر / بصوت عالى فارسسسسسس محموووددد
فارس (البودى جارد) الحارس الشخصى جة يجرى
وفى ايدة المسدس وخلفة محمود السائق بتاعة
شهد /الحقووووونى
شيماء/ ععععععععععععععا الحقووووونى
ماهر داخل هو والاولاد سمع الصويت جاى من فوق
فرحة / جرت على السلم دة صوت مامى
ادم / جرى وراها وفتحوا الباب لقى البودى جارد مصوب المسدس على شيماء وشهد مغمى عليها وجاسر بيفوقها
فرحة / بابى انت جبت امتى
جاسر ساب شهد وبص على فرحة وادم وسرح فى الشبة اللى بينة وبين ادم
يوسف/ مين دول يابابا
ماهر مسك ايد البودى جارد ورمى طرحة على شعر شهد وقال /اخرج برررررررة
البودى جارد / بص لجاسر اللى شاور لة بالخروج هو و محمود
شيماء / كان نايم جنب شهد وانا ضربتة بالمنفضة
ماهر / ههههههههههه شاطرة ياهبلة دة زوجها
شيماء/ وانا اية عرفنى
جاسر/ انتى انسانة متخلفة اصلا
ماهر / لا عندك البيوت ليها حرمة يااستاذ احنا عايشين فى قرية بس نعرف العادات والتقاليد ولا العيشة برة نسيتك عويد بلدك
جاسر / خلصت انا كنت جنب مرأتى وتعالى هنا انت اية اللى جابك هنا
ماهر حك فى دماغة وقال/ دة بيت حماتى وشهد وولادها عايشين مع حماتى
جاسر / قام مسك فى ماهر ازاى كنت شايفنى بموت وماقولتليش على مكان مرأتى
ادم / سايبة يابابا عمو ماهر هو اللى مربينا مع ولادة
جاسر / دة اصلا انسان
فرحة / فين الهدية بتاعتى
جاسر/ها اصل انا
شهد / هاتى الكيس الاحمر اللى فى الدلاب ياشوشو
شيماء / لا ياختشى خلينى بعيد عنك وعن زوجك دانا كنت هاموت ونفسى فى المكرونة
رحمة لسة داخلة هو فى اية ماما بتقول صوتكم عالى
شهد / انت تايهة عن شوشو بقولك هاتى الكيس اللى قدامك
رحمة / خدى هانزل حمدالله على سلامتك يااستاز جاسر
عوزة حاجة يلا ياشوشو
شيماء/ اعملك مكرونة يااستاذ
الكل ههههههههههههه
↚
شهد / خدى هدية بابا ليكى ولادم قولى لبابا مرسى
فرحة / دى فونى واسمى مكتوب علية مرسى يابابى و حضنتة وباستة
ادم / وانا كمان اسمى مكتوب على فونى مرسى يابابا وباسة
شهد / يلا على تحت راجعوا السورة مع عمو ماهر وشيالوا اللى معاكم مفيش العاب غير بعد الحفظ
فرحة و ادم /حاضر يامامى
شهد/ غمزة لادم خلى انطى شوشو تعمل
فرحة بسرعة / مكرونة وفراخ
الثلاثة هههههههههه
شهد/فرحة بلاش شقاوة
فرحة / حاضر يامامى وخرجت وقفلت الباب
شهد / شالت ايد جاسر من على كتفها ونزلت من على السرير وقعدت على الكرسى
جاسر / قمت لية تعالى اقعدى جنبى
شهد / خير اية اللى جابك
جاسر/جاى علشانك انتى وولادى
شهد /لا والله تصدق ثبتنى وصدقت
جاسر/ صدقينى دورت عليكى فى كل مكان لما يأست من انى القيكى سبت البلد من 11 سنة نزلت فيهم ثلاثة مرات
شهد/ كل دة مايخصنيش كل اللى يخصينى ولادى
جاسر / بس دول ولادى انا كمان
شهد / انت مجرد اب على ورق واوعك تعشم نفسك باكتر من باكتر من كدة
جاسر / اسف ياشهد صدقينى انا فعلا ظلمتك كتير قولى اية يرضيكى
شهد / تبعد عنى وعن ولادى وانا هاوديهم عن ماماتك وباباك كل اسبوعين يباتو معاهم ليلة
جاسر / حرام عليكى ارحمنى انا كنت بموت من غبركم
شهد /وانا كنت بموت معاك ولانسيت
جاسر / دربنا بيسامح
شهد/ دة اخر ماعندى اتفضل انسحب من سكات
جاسر / دموعة نزلت تصدقى انا من يوم اللى حصل منمتش طبيعى الا لما كنتى فى حضنى
شهد / انت ازاى سمحت لنفسك تعمل كدة
جاسر انتى نسيتى انك لسة مرأتى
شهد سكتت وقالت انا نازلة وحضرتك شوف حجة تمشى بيها ويوم 15 و1 فى الشهر الولاد هيكونوا عند باباك فى الفيلا يباتوا وتانى يوم اخدهم وارجع
كل دة وهناك من سمع كل شيئ من خلف الباب
شهد جات تنزل جاسر مسكها وهجم على شفاها بعنف وبعد وقت رفع رأسة ليلتفط انفاسة وهى داخل حضنة وبترتعش
جاسر/ بعشقك والله اسف صدقينى نفسى اعوضك واسعدك
شهد / مع الاسف حياتى بقت كلها صفحة سودة وخرجت
جاسر/حط وشى بين يدية ودموعة نزلت
لقى ايد بتطبطب على كتفة بيبص لقها فرحة
فرحة / متزعلش من مامى هى طيبة بس اكيد زعلانة منك
ادم / اناسمعت كل كلامكم يابابا انت كنت غلطان وماما دلوقت هتكرر نفس الغلط ومحدش فكر فينا
جاسر/ اخدهم فى حضنة وانت غلطان علشان تقف تسمع كلام الكبار
ادم / مكنش قصدى انا كنت جاى استأذن ماما علشان نروح كروسى الانجلش
جاسر / حصل خير انا هامشى دلوقت
ادم / هتهرب صح
فرحة/ طلما حضرتك هتخلع خلاص خد هديتك وامشى وحطت الفون فى ايدة
جاسر / غمر لادم انا هتصرف انزلوا قدامى
بعد شوية جاسر نزل
جاسر لقى الكل قاعد السلام عليكم
الكل وعليكم السلام
ماهر / دة الاستاز جاسر زوج شهد ياابو خليل
ودة عبدة زوج شيماء انت طبعا عارفها يااستاز جاسر
جاسر / اهلا ياعبدة طبعآ عمرى مقدر انساكى ياشيماء هههههه
الكل ههههههههه هههههههههه
فرحة / بابى انطى شوشو عملت ليك مكرونة وفراخ ههههه
عبدة/ يا بختك يااستاز جاسر هههههههههه
جاسر / انا جاسر بس وبعد اية حكاية المكرونة مع مرأتك ياعبدة
عبدة / ابدا هى بتموت فى المكرونة طوال النهار بتأكل مكرونة وزى ماانت شايف رفيعة ازاى
شهد /الغدا جاهز علشان تلحق تسافر ياابو ادم
جاسر / لا انا قررت انى هافضل معاكم شوية خالد هو اللى هيسافر يمسك فرع الشركة مكانى وانا
ماهر /الغدا يلا علشان كل واحد يشوف مصالحة
رحمة / خد ياماهر صنية الاكل للسواق واللى معاه
شيماء / داناكنت هموت فطيس منة لله
الكل ضحك ههههههههههه
جاسر / السواق والبودى جارد راحو مشوار
شهد / راحوا فين
جاسر /قرب من ودنها راحوا يجيبو حاجات خاصة لانجيرى اصلى ناوى اعمل احلى شهر عسل
شهد / ابو شكلك قليل ادب
جاسر /بتقولى حاجة ياشهوووود
ادم / بابا هتفضل معانا كتير صح
فرحة/ طبعا دة وحشنى كتير
ماهر / غمز لجاسر العيشة هنا هتعحبك جامد
جاسر / اكيد طلما مع مرأتى وولادى
شيماء / واناهاعملك كل يوم مكرونة وفراخ
ادم / عمو عبدة طلق الست دى
الكل هههههههههه ههههههههههه
جاسر / انا بموت فى المكرونة والفراخ وغمز لشهد
الحاجة نبيلة / خلى بالك من زوجك ياشهد وحافظى علية
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
↚
جاسر/ انا بموت فى المكرونة والفراخ وغمز لشهد
الحاجة نبيلة/ خلى بالك من زوجك ياشهد وحافظى علية
شهد / دهو مسافر تانى ياماما دحتى هيمشى دلوقت
الحاجة نبيلة / لو ماشى خد مرأتك وولادك معاك
شيماء /نعععمممم ومين هيأكل معايا مكرونة وفراخ
شهد / بما ان كلنا عيلة و مفيش اسرار بينا جاسر هيمشى بعد الغدا والولاد هيروحوا يقعدو معاة يوم كل اسبوعين
جاسر / بما انكم عيلة واحدة بعد الاكل نتكلم والعيال يطلعوا فوق علشان افكارهم ماتشتتس
ماهر / هو دة الكلام الصح
شهد / هو دة اللى عندى
شيماء / يلا على الاكل وبعدين اخد الولاد ونكسر المراجيح اللى جوة دى
نروووووح الاسكندرية🌸🍂🌺
********************
رحاب / انت مسافر امتة
خالد /بكرة فى طيارة الساعة 5 بعدالعصر
رحاب / هتفضل كتير
خالد / الله يخربيتك ياجاسر ناس تعمل شهر عسل وناس تتمرمط
رحاب / من حق شهد تعيش حياتها وترجع علاقتها بجاسر من تانى
خالد / دى هتطلع عينة هتخلية يكلم نفسة
رحاب / لية بس دى غلبانة و اتبهدلت كتير
خالد / واتعلمت ازاى تعرف تتحكم فى عواطفها
رحاب / من اللى شافتة
خالد / بجد طالعت بنت بمية راجل
رحاب / هاشوف الولاد واعمل عصير
خالد / بسرعة عوز اقولك كلمة سر
رحاب / ههههههههه انت مجنون صح
خالد / ابو العيل على ابو ضحتك تعالى بقااااااا
رحاب / هاشوف الولاد بسرعة
خالد شدها واقعت على رجلة واخدها فى حضنة واخذ يرتشف من رحيق شفاة و........
================================
جاسر / بما انكم تعرفوا كل حاجة انا قلبت الدنيا على شهد اقسم بالله من يوم ماسبتنى ومافى يوم نمت من غير مهدئ وحرمت على نفسى البلد واهلى من 11 سنة وانا فى الغربة نزلت فيهم 3 مرات
شهد/ شيئ مايخصنيش
ماهر / لا ياام ادم لما يبقى بينكم اولاد ومحتاجين ابوهم تبقى حاجة تخصك انتى واولادك من قبلك
جاسر / وانا بعتذر ليها ولوعوز منى اعتذر ليها ادام العالم كلة معنديش مانع
رحمة / كدة عداك العيب ياابو ادم
عبدة / خلاص ياام ادم ادو لنفسكم فرصة تانية علشان خاطر الاولاد
شهد / انا قولت لا انا عوزاة يطلقنى
جاسر / نعععمممم مستحيل طبعا
شهد / دة اللى عندى
الحاجة نبيلة / انا معنديش بنات تتطلق يلا كل واحد يروح بيتة وانتى يارحمة خدى ادم وفرحة معاكى ماشى
رحمة / حاضر ياماما
عبدة /السواق جة ياابو ادم
جاسر / انا هاطلع واخليهم يروحوا ويجوا بكرة
عبدة / ما يجوا يبتوا عندى
الحاجة نبيلة/ شهد دة زوجك جايلك مادد ايدة وشريكى اعقلى ويلا خدى كوبيتين عصير واطلعى انا هنام هنا هاتى غط من فوق يارحمة
رحمة / تعالى معانا ياماما
الحاجة نبيلة / لا علشان بنت خالتك مفترية ممكن تاكل الرجل الغلبان دة لو بقت معاه لوحدها
الكل / هههههههههههه
ادم / غمز لجاسر خلى بالك منها اباشآ
عبدة / ام ادم جواها طفلة حاول تخرج الطفلة اللى جواها
رحمة / يلا ياشوشو
↚
شيماء / يخربيت العيال اللى محد منهم رضى ياكل مكرونة
الكل هههههههههههه
جاسر / عبدة قدامك حالين ياتطلق الست دى ياتدخلها مستشفى المجانين
عبدة / لا ياعم دهى مالكة الحتة الشمال ههههههه
شيماء / اعملك عصير مكرونة بالصلصة
جاسر / ههههههههههههههه امشى كفاية علية العلقة
ماهر/ يلا ياولاد اركبوا وتعالى انت وفرحة معانا ياادم علشان نروح كروسى الانجلش بدرى
ادم / حاضر ياعمو اجيب الملزمة وجاى
شهد/ بلاش شقاوة يافرحة
فرحة /حاضر يامامى
شيماء / هاجى على الساعة كام ياعرسان
شهد/ عرسة لماتعضك غورى ابت
جاسر / تصبحى على خير ياماما
الحاجة نبيلة/ اطلعى ياشهد
جاسر/ استنى خدى الكياس دى معاكى
الحاجة نبيلة /تعالى عوزاك
جاسر / نعم ياماما تحت امرك
الحاجة نبيلة / انت عارف عملت اية فى شهد اوعدنى ان دة ميتكررش
جاسر / عمرى ماهزعلها تانى انا بعد شهد ماسبتنى انكسرت جامد ولسة مكسور من بعدها عنى متخفيش عليها معايا ياماما
الحاجة نبيلة / وانا واثقة فيك اطلع عيش حياتك ربنا يسعدكم يابنى
جاسر /باس ايدها دعواتك ياماما وطلع
شهد / فى تلات اوض نوم روح نام فى اى واحدة منهم
جاسر / فتح الكيس وطلع بيجاما وقلع القميص ظهر جسم الرياضى
شهد / انت بتعمل اية
جاسر / بغير ودة شيئ طبيعى
شهد جرت برا الاوضة
جاسر / هههههههههه مجنونة بس والله بحبك
شوية ودخلت شهد انا هنام فى اوضة الولاد
جاسر / مينفعش لازم نتعود على بعض
شهد / وتغتصبنى تانى
جاسر / اوعدك مش هاطلب منك اى حاجة الا لما انتى تكونى عوزة الحاجة دى يلا بقى ننام بكرة ورانا حاجات كتير وانا بصراحة جسمى تعبنى جامد من علقة بنت المجنونة شيماء
شهد / ههههههه احسن كان منظرك يجنن
جاسر / والله طب تعالى ومسكها من ايدها وشدها علية وباسها من دماغها ونام واتغطى تصبحى على خير
شهد نامت على حرف السرير وانت من اهلة
كل واحد فيهم مغمض عينة ولكنة فى دنيا تانية
جاسر نفسة يخدها فى حضنة ويحسسها بالامان
وشهد خايفة منة ليعمل فيها زى زمان
من الارهاق جاسر نام وشهد كمان وبعد فترة جاسر لقى ايد شهد تحيط بة فمد يدة واخدها فى حضنه وناموا
صبااااااااااح يوم جديد وجميل🌸🌼🌷
========================
شهد / فاقت لقت نفسها فى حضن جاسر اتكسفت واغمضت عينها حتى لاتوقظة
جاسر /نمتى كويس
شهد / انت صاحى من بدرى
جاسر / ايوة بس مردتش اقلقك
شهد / طب ابعد بئا انت عامل فية كدة لية
جاسر / لاقيتك جايتى وحطيتى ايدك علية
شهد / عوزة اقوم ورايا شغل
جاسر / لا انا مرتاح كدة خليكى شوية
شهد ابتسمت وسكتت
جاسر/ بت انتى كدة ممكن اتهور انا ماسك نفسى بالعافية
شهد / بصوت واطى ابو قلة ادبك ولد بارد بس مز
جاسر / سامعك على فكرة هههههههههه
شهد/ اتكسفت وبتشد نفسها من حضنة
جاسر / قولت خليكى كمان شوية عوز اشبع منك وباسها وناموا تانى
فاقوا على صوت فرحة💗
مامى / الساعة 2 يلا قومى انطى شوشو بتقولك المكرونة جاهزت يابابى
جاسر / صباح الفل ياقلب بابى واخدها فى حضنة شهد بتنزل من على السرير
جاسر / استنى عوزك
فرحة / هانزل اروح فصل القرأن ماشى
شهد / ماشى بلاش شقاوة
فرحة / حاضر يامامى
شهد / هنزل دانا نمت كتير اوى
جاسر /تصدقى عمرى مانمت كتير كدة زى النهاردة
شهد/ نوم الهنا
جاسر / شهد انا اسف وبشكرك علشان رضيتى تخلينى جنبك والله العظيم انا بحبك ومن غير مااعرف انك خلفتى ولا لااا
شهد / يلا انا هنزل احضر الفطار حصلنى بسرعة
جاسر / تمام وشده وباس ايدها ربنا لايحرمنى منك
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
↚
شهد يلا انا هنزل احضر الفطار حصلنى بسرعة
جاسر /تمام وشدها علية جامد وباس ايدها ربنا لايحرمنى منك
شهد / وشها احمر وبصت للارض وقالت عوزة انزل
جاسر / انا مرتاح كدة ههههههههه
شهد / يالههههههوى ابو قلة ادبك تعبتنى
جاسر / سامعك ياقمر
شهد/ شدت نفسها وجرت
الحاجة نبيلة / يلا ياشهد فطاركم جاهز خدية واطلعى افطرو فوق
شهد / صباح الخير ياماما
الحاجة نبيلة / يسعد عمرك حبيبتى بقولك
شهد /نعم ياماما خير
الحاجة نبيلة/ ادى لنفسك ولزوجك فرصة واعتبرى ان امبارح اول التعارف بينكم وعيشى حياتك كفاية طول عمرك شقيانة وتعبانة
شهد / حاضر ياماما
الحاجة نبيلة / اطلعى ومفيش شغل الاسبوع دة فى زوجك وبس فاهمة
شهد/ فاهمة ياماما واخدت صنية الفطار وطلعت لقت جاسر بالشورت فقط وواقف بيسرح شعرة
شهد / اتكسفت وقالت اية اللى عاملة فى نفسك دة استر نفسك
جاسر / قرب منها وقام بخلع العباية والطرحة وقال عوزك معايا تكونى كدة
شهد / قلبها هيقف من قربة قالت مينفعش كدة
جاسر/ تعالى نفطر عوزين نروح مشوار انا وانتى بس
شهد / والولاد وهنروح فين
جاسر / دى مفاجاة ياقمر
شهد / طب يلا نفطر
جاسر / حاضر يلا
فون الحاجة نبيلة رن
شيماء / فونك ياستى بيرن
الحاجة نبيلة / هاتى الوووو ازيك ياابنى
الحاج مسعد / بخير والله ياخالتى اية الاخبار عندك هو جوزها جة
الحاجة نبيلة/ ايوة ياابنى وهى قاعدة معاة فوق
الحاج مسعد / ربنا ييسر امرها ابقى طمنينى عليها
الحاجة نبيلة / حاضر يابنى سلم على اللى عندك
======================================
جاسر / الحمد لله يلا البسى بسرعة على مااعمل فون
شهد / حاضر طب والولاد
جاسر/ مع ماهر والجماعة المشوار دة مخصوص ليكى
شهد / طب هنروح فين
جاسر / خلصى بقاااا
شهد / اخرج علشان البس
جاسر / فتح الدلاب وخرج فستان موف بطرحتى وقال / تعالى هالبسك
شهد/ لاهالبس لوحدى اخرج برة
جاسر قفل الباب بالمفتاح وقعد على السرير وقال اخلصى
شهد/ على فكرة انت قليل الادب
جاسر / هههههههه احلى ما فى الحب قلة الادب وقام لبسها هدومها وقال ظبطى طرحتك بسرعة
ونزل لقى الحاجة نبيلة قاعدة
جاسر /السلام عليكم ياماما انتى كويسة
الحاجة نبيلة/ الحمد لله انا بخير. ربنا يهدى سركم يابنى انتم خارجين
جاسر / ايوة هاروح مشوار انا وشهد
شيماء / صبحية مباركة ياعريس اجيبلك تفطر فى مكرونة و
جاسر / بسرعة ارحمى امى ابت كفاية العلقة بتاعة امبارح
شهد / هههههههههههههه صباحووو عسل ياشوشو
شيماء / والله شكلك عروسة بجد يابت
جاسر / يلا ياقمر اتفضلى
وركبوا ومشوا 🚑🌹🌼🌸
جاسر / الووووو حضرت المطلوب انا جاى فى الطريق
و حط ايدة على كتف شهد وقال تعرفى انا حاسس باية
شهد / شيل ايدك عيب كدة الناس شايفانا
جاسر / مد اية نزل الستارة اللى بتفصل بينة وبين السواق واللى على شباك العربية وشغل التكيف وموسيقى هادئة وضمها جامد وقال دلوقت انا لومت اموت وانا اسعد واحد فى العالم
↚
شهد / بعد الشر عنك بلاش تقول كدة
جاسر/ يادين النبى كدة انا ممكن اتهور بجد
شهد / صل الله عليه وسلم ابعد شوية
جاسر / والله مااناقادر اناخلاص هموت من الشوق
شهد /بصت للارض وابتسمت
جاسر/ بت تعالى نرجع نتلم فى بيتنا
شهد/ هههههههه تؤ تؤ تؤ
جاسر/ ارحمى امى بئا ونزل على شفتها واخد يلتهم من رحيقهم حتى تورمت وتركها ليأخذ نفسة السائق وصلنا ياجاسر باشآ ونزل فتح الباب لجاسر
جاسر مد ايدة لايد شهدومسكها جامد وقال تعالى ورايا يافارس وانت يامحمود اركن على جنب
محمود / تمام ياباشآ
جاسر/اتفضلى حبيبتى جورج حضرت المطلوب
جورج / الصائغ ايوة يااستاز جاسر اتفضل 3 اطقم للمدام تختار
جاسر / اختارى اللى يعجبك ولو عوزة التلاتة تحت امرك
شهد / بس انا مبحبش الالماظ
جاسر/ شهدى متلبس اقل من الالماظ يلااخلصى ورانا لف كتير
شهد / خلاص هاخد دة اية رأيك
جاسر/ ذوقك روعة بجد جورج هناخد دة وهات مجموعة دبل وخواتم
شهد / معايا الدبلة ورفعت ايد تورهالة
جاسر / شهدى دبلتها انا اللى البسهاليها اختارى دبلة و3 خواتم لماما نبيلة ورحمة وزفتة البرك شيماء
شهد /هههههه دى طيبة والله بقولك ممكن
جاسر اطلبى ياشهدى
شهد / تجيب خاتم لست شيماء هى ست
جاسر/ متكمليش هاتى اللى عوزاة هو ماهر عندة بنات وعبدة عندة
شهد / ايو ماهر عندة شهد وعبدة معاه تلات ولاد
جاسر / طيب اختارى سلسلة لفرحة وواحدة لشهد ماهر
شهد /كدة كتير عليك
جاسر / دة اقل واجب ياشهدى
شهد/ ربنا يخليك لية
جاسر / ايوة كدة وباس ايدها ولا يحرمنى منك ياشهدى يلا ندفع الحساب
دفع الحساب وخرج عطى الكيس لفارس وقال/ يلاعلى مول (..........)
فارس / تحت امرك ياافندم
داخل المول.🌼🌸🌷
جاسر / اختارى وشاور لفارس خلى بالك منها وتركهم وراح القسم الخاص بالرجال وجاب اكياس كتير وجة دخل على قسم الملابس ال،.... وجاب مجموعة من الكياس وراح عند شهد خلصتى
شهد / ايوة كدة تمام
جاسر/ اختار كذا طقم كمان ليها وقال يلا
شهد / كدة كتير اوووى
جاسر / مفيش حاجة تكتر على القمر يلا انا هاموت من الجوع
شهد / ههههههه وانا كمان
جاسر / ارحمنى من الضحكة دى بتولع فى امى
شهد / حاضر يلا نمشى
جاسر /شاور لفارس اخد الشنط وراح على العربية
جاسر / مسك ايدها تعالى فى مطعم شكلة حلو هنا وشاور لفارس
جاسر / تعالى خد وجبتك انت ومحمود
فارس /تمام جاسر باشآ
الحاجة نبيلة/ تعالى ياادم انت وفرحة عوزكم
فرحة /نعم ياتيتة هى مامى فين
الحاجة نبيلة/ راحت مشوار هى وبابا
ادم / يعنى بابا لسة هنا وهيفضل معانا
الحاجة نبيلة / ايوة بس عوزة منكم طلب
ادم / اطلبى ياتيتة عوزة اية
الحاجة نبيلة / تسيبوا ماما وبابا مع بعض اليومين دول وتفضلوا عند خالتوا رحمة ماشى
ادم / فهمت علشان يتعودو على بعض
الحاجة نبيلة / ايوة ياحبيبى هو كدة
فرحة / ماشى ياتيتة انا هافضل مع انطى رحمة
الحاجة نبيلة / يلا خلى خالتو شيماء تحضر الغدا
ادم / حاضر ياتيتة
جاسر / يلا ياعروسة انا جايب شوية حاجات ولعة
شهد انا بجد تعبت وصدعت والولاد وحشونى كتير
جاسر / وابو الولاد اية نظا م العبد الغلبان اللى جنبك مش هتحنى علية بقاااا
شهد / ممكن اسألك سؤال وتجاوب بصراحة
جاسر / حاضر ياشهدى اسألى
شهد / هو انت اتجوز بعد ماسافرت ولا عملت علاقات
جاسر/ هتصدقينى لو قولت انك اخر علاقتى بكل الستات بعد مامشيتى ومردتيش لا تبلغى عنى ولا رضيتى تأخدى اى شيئ وكمان مطلتيش الطلاق خليتينى اغير كل شيئ فى حياتى
شهد/ انا مصدقة كلامك
جاسر / ولما دورت عليكى وانتى اختفيتى عهدت نفسى اعيڜ واموت على امل انى اقابلك وتسامحينى
شهد/ يلا وصلنا حمد الله على السلامة
جاسر / تسلمى ياشهدى
جاسر لفارس ومحمود/ مفيش حاجة النهاردة لوعوزين تروحوا تشوفوا اولادكم وتاجوا بكرة بعد الضهر ماشى
محمود / لا انا معاك الجماعة بخير
جاسر /غمز لفارس وانت يامعلم
فارس / معاك احسن دى حامل ومش بعرف انام من الاه هههههههههه
جاسر / ربنا يرزقك بالخلف الصالح مع عبدة وماهر ماشى
محمود وفارس / تمام ياباشآ
فرحة / بابى وحشتنى مامى بحبك كتير
شهد / وانتى كمان ياعمرى فين ادم
ادم / انا هنا ياماما. بابا حمدالله على السلامة
جاسر / تسلم ياحبيبى
شهد / ماما انتى كويسة
الحاجة نبيلة / الحمد لله اطلعوا رايحوا على الجماعة ماتخلص اللى وراهم ونتلم علشان عوزكم كلكم
جاسر /حاضر ياماما
ادم / هنروح نراجع قرأن مع عمو ماهر
شهد / ماشى ياحبيبى خلى بالك من اختك
جاسر / بعد اذنك ياماما
الحاجة نبيلة/ اتفضل يابنى
شهد / اطلع لما اغير ممكن
جاسر / حاضر ومسك المفتاح وقفل الباب وفتح كيس وقال عوزة اشوف دة عليكى
شهد/ مستحيل البس القميص دة قصير جامد
جاسر / غمز وقال وهو دة المطلوب
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
↚
جاسر / حاضر ومسك المفتاح وقفل الباب وفتح كيس وقال عوز اشوفة عليكى
شهد / مستحيل البس القميص دة قصير جامد
جاسر غمز وقال / وهو دة المطلوب
شهد / طب افق فى البلكونة ممكن
جاسر / حاضر ياشهدى اخلصى
شهد لبست وقعدت على السرير واتغطت من الكسوف
جاسر / جلس جنبها واخذها فى حضنة
شهد / عوزة انام ممكن
ليقطعها جاسر بقبلة على شفتها بحنان ويلف يدة حول خصرها ليجذبها لة وتبادلة القبل لتتذوق طعم شفتة وتلف يدها على عنقة وتتوقف لتستطيع التنفس
جاسر / بحبك ياشهدى
شهد تبتسم وتقبلة قبلة طويل ففهم منها انها دعوة منها لاكمال العلاقة فاخذ يمطر وجها بالقبل ويدة تلامس منحيات جسمها و.......،نتركهم لعالمهم الخاص
ماهر / السلام عليكم ياخالتى عاملة اية
الحاجة نبيلة / الحمد لله ربنا يريح بالكم ياولادى
رحمة / انا بجد تعبت النهاردة
عبدة / عوزين نعين اتنين ولا تلاتة للحضانة وواحد لفصل محو الامية وواحد لتحفيظ القرأن
ماهر / لا ياعبدة احنا عوزين اربعة للحضانة واتنين لفصل
محو الامية وراجل وست لتحفيظ القرأن علشان العيال كبرت و عوزين خدمة
الحاجة نبيلة/ صح كدة بس اوعكم تزود المصاريف الناس غلابة
شيماء / المفروض المصاريف كانت زادت من سنتين
عبدة / ربنا مبارك لينا فى القليل ياشيمو
جاسر / من على السلم السلام عليكم جعان ومش هاكل مكرونة
شيماء / اخص عليك كدة تكسفنى
ماهر / فى سمك بورى وبلطى اية رأيك
جاسر / اموت فى البورى
شيماء / لنفسها /يارب تموت لو مكلتش مكرونة
جاسر / سامعك على فكرة
الكل هههههههههههههههه
الحاجة نبيلة / تصدق انت الوحيد اللى هتخلى شيماء تبطل تاكل مكرونة
شهد/ يلا انا جعانة
رحمة / بصوت واطى اية الحلاوة دى ياعروسة
شهد / تسلمى حبيبتى
رحمة / يلا العشا جاهز
جاسر / ماما عوز اقول حاجة بس محدش يفهمنى غلط اقسم بالله انا نيتى سليمة
ماهر /اتفضل اتكلم يا ابو ادم
جاسر / قول جاسر على طول
رحمة / خد ياعبدة ودى الشاى للسواق واللى معاه
عبدة / حاضر
جاسر/ تعالى على طول ياعبدة
عبدة / حاضر
جاسر / انا عوز حتة ارض كبيرة ابنى عليها فيلا تلات ادوار وكمان بعد اذنك ياماما نهد البيت دة ويتبنى من جديد بنظام نعمل الدور الاول والتانى للمشغل وانا هاجيب مكن جديد وقماش واللازم والدور التالت للحضانة والرابع لفصل محو الامية وفصل التحفيظ
الحاجة نبيلة / البيت بتاع رحمة وشهد بالنص هم اللى عندهم الرد
ماهر/ طب وهنتجمع وتقعد مع بعض فين شقتى صغيرة وكمان شقة عبدة
جاسر/ انا قولت عوز حتة ارض واسعة نبنى عليها فيلا تلات ادوار لكل واحد مننا دور وهنعمل مكان فى الجنينة لينا نقعد مع بعض كاستراحة
رحمة/ انا موافقة وشهد اكيد موافقة
شيماء /انا مش موافقة علشان هو مش عوز ياكل مكرونة
جاسر / انت فصيلة بجد
الحاجة نبيلة / طب وشغلك وسفرك
جاسر / خالد مسك الفرع بتاع فرنسا وبعدين ساعة زمن ونكون فى الشركة والبركة فى بابا
شهد /عوزين نروح نقعد مع ماما بابا يومين علشان يشبع هو وماما من الولاد
جاسر / حاضر الاسبوع اللى جاى
الحاجة نبيلة/ اية رأيكم ياولاد فى كلام جاسر
عبدة / ههههههههههههه. انت عارفة ياخالتى احنا منملكش. غير الشقة والولاد وامهم
شهد / واهم حاجة امهم ههههههه
شيماء / يخليك لية يا بعلى
ماهر / انت اغنى من ناس كتير ياابو خليل
جاسر / انتم ناسين انكم اللى ربتوا اولادى وحماتو مرأتى
ماهر / دة واجب ناحية اختنا ياجاسر
عبدة/ وبعدين ام ادم هى السبب فى كل خير احنا فية
جاسر/ ولا كلمة تانى كلامى يتسمع خد ياماهر شيك اهو وشوف حتة الارض ماشى عوزين نوسع على نفسنا وعلى الناس لما المشغل يبقى مصنع للملابس والحضانة تكبر وبدل فصل لتحفيظ القرأن ومحو الامية يكون دور
ماهر /ماشى بشرط نطلع ليك ربع الايراد
جاسر/ طلعوا لله يكفينى وجودى وسطكم ماشى
شيماء / ونعمل مطعم نقدم فية مكرونة وفراخ وكفتة
الكل / هههههههههه هههههههه
جاسر / والله فكرة حلوة بجد هتكسبك كتير كل اللى شغال فى المصنع هيعوز غدا
شيماء / وانا مستعدة
الحاجة نبيلة / الحمد لله بكدة اموت وانا مرتاحة ومطمنة عليكم ياولادى
الكل بعد الشر عليكى ياماما
شيماء / عوزين نشغل معانا ناس الحمل تقل علينا
شهد / صح كلامك عبدة يجيب هناء بنت اختة هى كلمتنى عوزة شغل
↚
عبدة / نخيليها تشتغل فى الحضانة
ماهر /وانا اعرف اتنين اخوات خريجين اداب هاخليهم البنت فى الحضانة والولد فى محو الامية
رحمة / عوزين اتنين بيفهموا فى الدين وبيعرفوا تجويد القرأن اية رأيك فى الكلام دة. ياابو ادم
جاسر / انتم اللى ادرى عنى بشغلكم انا مش مطلع على الوضع هنا
شيماء / اة لو مكنتش انت تفسحنى مين هيفسحنى اة ياقلبى
جاسر / عبدة خد مرأتك وروح دى فصيلة ياجدع
عبدة /بغمزة تعالى يابت قوليلى عوزة اية شكلك مخبية حاجة اعترفى
شيماء / بصراحة انا عاملة مكرونة باللبن وعوزكم تدوقوها
جاسر مسك شهد وشدها وقال انا كفاية علية العلقة اكلى زوجك والولاد يلا ياشهدى تصبحوا على خير فارس ومحمود معاك ياعبدة
شيماء / اروح اوديلهم مكرونة ههههههههه
الحاجة نبيلة/ يلا ياولاد لو عوزين تناموا هنا اطلعوا
ادم وفرحة / احنا هننام هنا ماشى ياتيتة
رحمة / لية متناموا مع يوسف
ادم / عوز اراجع على واجب الانجلش ياخالتو
فرحة/ تصبحوا على خير انطى شوشو عوزة مكرونة بلبن الصبح
شيماء / عيونى للقمر يلا ياعبدة العيال ناموا
جاسر / خرج من الحمام ودخل الاوضة لقى شهد نايمة
جاسر / شهدى انتى نمتى وقعد يسرح شعرة
وجة نام جنبها وقال تصبحى على خير جت شهد بسرعة وحطت رأسها على صدرة وابتسمت وقالت مفيش نوم
جاسر / بغمزةامال فى اية
شهد / ابتسمت وسكتت
جاسر / يادين النبى كدة هاتجنن من الضحكة دى تعالى انتى اللى جبتية لنفسك واخذ يرتشف من رحيق شهد شفاها و ... ناموا
صبااااااااااح جديد🌸🌹
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
ماهر / السلام عليكم ياخالتى فين ادم وفرحة
الحاجة نبيلة / مع شيماء فى الحضانة
ماهر / هو جاسر صحى
جاسر/ السلام عليكم
ماهر / وعليكم السلام تعالى شوف حتة ارض حلوة حوالى 2000 متر بس برة البلد على السريع
جاسر / كويس هى دى المطلوبة خلص فيها مهما يكون التمن
ماهر / حاضر من عنية وهى فاضية من سنين يعنى ممكن تبدأ الشغل فيها على طول
جاسر / بأذن الله عوزك تروح الشركة مع محمود فى ورق فى مكتبى السكرتيرة هتدهلوك
ماهر / حاضر هاخد الولاد معايا لكروسى الانجلش وعبدة يبقى يجيبهم
جاسر/ تمام وانا هاتصل بالسكرتيرة
وتمر الايام بسرعة ويتم بناء الفيلا وتجديد البيت وافتتاح المصنع والحاجة نبيلة قعدت فترة فى الفيلا مع شهد وجاسر وماتت وهى مطمئنة عليهم وشهد خلفت ياسمين ومحمد توأم تانى
جاسر / شهدى يلا علشان تجهزى ياسمين ومحمد للحضانة
شهد / حاضر ياحبيبى عوزين نروح عند بابا محمد وماما شهيرة يومين
جاسر / الخميس والجمعة بأذن الله انا رايح الشركة. عوزة حاجة
شهد / ايوة عوزة ووقفت امامة وطوقت عنقة عوزك تخلى بالك من نفسك هتوحشنى
جاسر / ياالله بلاش شغب يابت بدل متهور عليكى ابو حلوتك
شهد / ههههههههههه متتهور حد حايشك
جاسر / محمود خد الورق دة وصلة لبابا ولو سأل علية قول لة انى مشغول وغمز لة
محمود / بابتسامة ربنا يسعدك يابنى سلاموز
جاسر / تعالى ياشهد دانتى يومك عسسسسل
شهد / بابتسامة. كنت عوزة اقولك بحبك
جاسر / وانا بعشقك يا اجمل زوجة فى العالم
تمت بحمدلله